מעורב הופס לשבת / מנחם לס

מעורב הופס לשבת / מנחם לס

מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1. ברוני ג'יימס היה שווה אולי במערכה (לא בטוח), אבל קופר פלאג ניצח את הקרב שהיה, לדבריו, ה- "THE WORST GAME OF MY LIFE"

מעורב הופס לשבת / מנחם לס

כך זה ניגמר, ומי שלא יכול לקרוא ולהבין את האנגלית שיחזור לכיתה ה' לשעורי אנגלית: (אני לא יודע מה קורה עכשיו בבתי הספר אבל בזמני התחלנו בשעורי אנגלית בכיתה ד')

Flagg swooped in from the weak side to swat away Los Angeles Lakers guard DJ Steward's driving layup attempt with 1:10 remaininףg in Thursday night's NBA 2K26 Summer League opener. Flagg then pushed the ball down the floor in transition, drew three defenders as he approached the paint and found teammate Ryan Nembhard wide open for a 3-pointer that gave the Dallas Mavericks the lead for good in an 87-85 win.

"זה מה שהוא עושה", אמר ג'אש ברוגמר, עוזר המאמן של ג'ייסון קיד, שהוא המאמן בסאמר ליג. "הוא עושה WINNING PLAYS, אם בהגנה ואם בהתקפה". הוא הדבר האמיתי.

ג'ייסון קיד כבר אמר שלעתים הוא ישתמש בקופר פלאג כפוינט גארד, וכך הוא הורה לברוגמר להשתמש ב-2.03 מ' הזה. אז הלייקרס החליטה שהיא מוציאה לו את כל החשק לשחק פוינט גארד כשהיא שמרה אותו לוחצת מהשנייה שקיבל את הכדור, ובכלל, הייתה פיזית מאד נגדו משך כל המשחק. הוא אהב את זה. "אני לומד כיצד להשתחרר מ'לוחצת', והערב זה היה שעור חשוב עבורי", הוא אמר כשניגמר.

פלאג סיים עם 10 נק', 6 קרשים, 4 אסיסטים, 3 גניבות, וחסימה אחת, וזה ב-"משחקו הגרוע ביותר". חכו כשיגיעו משחקים נורמלים שלו, ואז הטובים והמצויינים. הוא שחקן יחיד במינו, ואנחנו נדבר עליו שוב. הבטחה שלי.

Bronny James: Scored eight points, two rebounds, two assists, and one 3-pointer in 21 minutes during the Lakers' 87-85 loss to the Mavericks

2. האם לברון מסיים את הקריירה בלייקרס? כן או לא

3. הגולדן סטייט ווריורס רוצה את לברון ג'יימס, והלייקרס לא אמרו "תשכחו מזה".

הטרייד הבומבסטי שהביא את לוקה ללייקרס, הביא איתו NEW REALITIES. אחד מהם היא העובדה שלפתע לברון הפך את חוזהו ל-'EXPIRING CONTRACT' לראשונה אי-פעם ב-23 שנותיו בליגה. היה זה הסימן הברור ביותר שעתידו של לברון בלייקרס אינו עובדה קיימת. לפתע טרייד של לברון הפך לרעיון כלל לא רע ללייקרס.

הישארותו בקבוצה היא תוספת חמודה לנוסטלגיה שלו, אבל היום ה-NBA לועג לנוסטלגיה. כל מה שחשוב היום ב-NBA זה 'SHOW ME THE MONEY'. לא מה שהיה ולא מה שיהיה. זה מה קורה עכשיו, ומה שקורה עכשיו הוא שהלייקרס תהיה מוכנה להטריד את לברון אם תגיע הצעה הולמת, כמו שאומרים החברים שלי מגניגר. מנגד, ריץ' פול, סוכנו של לברון, הודיע שלברון יהיה מוכן לעזוב את הלייקרס "עבור הצעה הולמת".

משהו עומד לקרות. זו תחושתי. לברון לא יהיה מוכן להפוך לאבן שאין לה הופכין בלייקרס. הוא יאהב לעבור לקבוצה אחרת בה יוכל לבעוט את הכדור האחרון.

4. איך נפלו גבורים – פרק מספרי "הליגה של העולם", עמודים 62-62, (שמתאים גם להיום)

היו ימים בהם הליגה נפתחת ונסגרה באזור האטלנטי. הבוסטון סלטיקס, פילדלפיה סיקסרס (קודם ווריורס), וניו יורק ניקס עשו ביניהן 'אן-דן-דינו' עם הפרעה פה ושם מהלייקרס להחליט מי לוקחת אליפות. מ-1955 עד 1974 – 19 שנים – הן לקחו 17 אליפויות. הסלטיקס היו הטובים מבין הטובים. ביל ראסל, קייסי ג'ונס, סם ג'ונס, בוב קוזי, בוב שרמן, תומי היינסון, ג'ים לושקטוף, דון נלסון, ואז באו ג'ון הבליצ'ק, ביל קאונס, ג'ו ג'ו ווייט, פול סילאס, ואחרים. בניו יורק כיכבו קלייד דרקסלר, אירל דה פירל, ביל בראדלי, דייב דה-בושר, פיל ג'קסון, דיק ברנט, ג'רי לוקאס, ואחרים. בפילדלפיה וילט צ'מברליין, דייב גמבי, לוק ג'קסון, בילי קנינגהאם, צ'אט ווקר, פול אריזין, טום ואן-ארסדייל, ואחרים.

כל משחק ביניהן היה קרב. היה חגיגה. קרב גוג ומגוג על כבוד, גבריות, והזכות לחיות.

אני זוכר משחקים בין הניקס והסלטיקס. או הניקס נגד פילדלפיה. כבר משעות הבוקר ספסרים היו עוצרים אותך בטיימס סקוור עם כרטיסים במקומות הטובים ביותר. סליחה, הם היו עוצרים אותך כבר מתחת למדיסון סקוור גארדן, בטיימס סקוור, עם כרטיסים למכירה. לי היה אז MEDIA CARS שנתי, וסטודנטים שלי לתואר M.A בספורט מנג'מנט שעשו את הסטאז' במדיסון סקוור גארדן קבעו את מקומות הישיבה לעתונאים מה-AP, מ-UPI, מספורטס אילוסטרייטד, ועתונאים מניו יורק ומהעיר נגדה הניקס שיחקה, ואתם בוודאי מתארים לעצמכם את מקום הישיבה שלי.

היום? שממה (הספר נכתב ב-1994, מנחם לס). בפילדלפיה משחקים דיינה בארוס, ביל אדווארדס, גרג גרהאם, אריק לקנר, ג'ף מלון שהתייבש, ומוזס מלון מבית האבות. בסלטיקס המפוארת של פעם משחקים עבדול נאבי, די בראון, שרמן דאגלאס, ריק פוקס, ורוברט פאריש בן ה-40. בסלטיקס? הסיגר של רד אורבך מזמן התייבש. למעשה וושינגטון בולטס עם אלווין הייס, פיל ווקר, לארי רייט, תום הנדרסון, מנוט בול, קני ווקר, מייקל אדאמס, או תום מקמילן היוו אטרקציה גדולה מכולן במזרח.

אבל אני חש באנרגייה חדשה, צעירה, הנולדת בקבוצות מזרחית כמו אורלנדו עם פני הרדאוויי, ניק אנדרסון, שאקיל או'ניל, דונלד רויאל דניס סקוט, סקוטי סקיילס, או ג'ף טרנר. גם במיאמי גדלה קבוצה צעירה שאני כבר יודע שתהיה מחליפה ראוייה לבוסטון, פילדלפיה, וניו-יורק – אם הן תשקוטנה על שמריהן, כמו שאומרים החברים שלי מדאון-טאון חדרה. במיאמי גדלים שחקנים כמו גלן רייס, ג'ון סאלי, רון סייקלי (הלבנוני!), בריאן שואט, או סטיב סמית'. אפילו הנטס מתחילה לחפור עם דרק קולמן, קני אנדרסון, ג'יי בראון, והוותיקים ריק נהורן וארמון גילאם.

אז אולי המזרח לא מת. הוא רק החליף גיבורים כשאורלנדו, מיאמי, הנטס מחליפות את הניקס, הסלטיקס, והסיקסרס. ייקח לנו, חולי ה-HOOPS, קצת זמן להתרגל לשמות החדשים באזור האטלנטי. להתרגל לחיות באזור בו נפלו גיבורים. זה היופי שבספורט – המלך מת, יחי המלך.

אבל עבורי זה עדיין, ולעולם, 'לטס גו ניקס'!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
66 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/07/2025 0:27:14

יפה לראות שכבר עשרות שנים אתה מקפיד להעלות את קרנו של המזרח. לעיתים הקונסיסטנטיות חשובה מהאמת 🙂
בנוגע ללברון, באתר של ערוץ הספורט דווח על פרסום בespn שהוד ג'יימסיותו נעלב מכך שהלייקרס העבירה בעלות באופן חד צדדי לדונציץ', והוא הפך להיות סרח עודף (שקוטף 52 מיליון דולר בשנה). לא ערב לאמינות הפרסום.
תודה רבה מנחם ושיהיה סופש נעים ושקט

ד"ר פופרס
12/07/2025 1:22:51

תודה מנחם,
דוק ריברס על ההחלטה לשחרר את לילארד: "דיים הוןא בחור נהדר, עזוב מבחינת כדורסל. הוא עשה הכל נכון בכל הקריירה שלו. הוא עשה כל מה שמועדון יכול לבקש ממנו… כמובן שלא יכולנו להמשיך להחזיק בו אנחנו לא רק איבדנו את השחקן אלא איבדנו גם את האדם."
אני מקפץ להקיא,תיכף אחזור

ד"ר פופרס
12/07/2025 1:35:43

אין סיכוי שהבבון ימשיך בשלייקרז.
הורס אותו חוסר התשומי והירידה בחשיבות.
הצד הנרקסיסטי שלו בועט חזק.
האמת,כל עוד הבבון בשלייקרז, הם לא יזכו באליפות!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

הצומי שם אל תהיה נאיבי אל תשכח את התאגיד

Eldad Ben-Moshe
12/07/2025 5:07:21

תודה מנחם
אני לא אופתע אם לברון יעזוב. אבל, ללכת לגולדן לא יעביר אותו למשבצת בעל הבית והשחקן החשוב בקבוצה. הוא יישאר כינור שני. זה לא אומר שזה לא יקרה כמובן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Eldad Ben-Moshe

לא יקרה אין לטראקרס מה לעשות עם באטלר

thetroll
thetroll
12/07/2025 9:23:29
הגב ל  Eldad Ben-Moshe

הלייקרס גנבו בשנה שעברה את לוקה מדאלאס והשנה סוג של גנבו את אייטון שילמו גרושים וקיבלן את אחד הסנטרים הטובים בליגה (כשבא לו לשחק) כשמי שמשלמת לו את רוב השכר זה פורטלנד. יש שם עוד כמה שחקנים לא רעים בכלל ואם הדברים יתחברו להם הלייקרס הופכים להיות קונטנדרים. בעייני יש רק 3 קבוצות יותר חזקות מהם במערב אוק דנבר ויוסטון.
כלומר עם קצת חיבור וגם קצת מזל יש ללברון סיכוי (אמנם לא גבוה) לקחת עוד טבעת. למה שהוא ילך למקום אחר?

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי thetroll
אשך טמיר המקורי
12/07/2025 10:05:39
הגב ל  thetroll

מתחנן, די לקרוא ליצור הזה אחד הסנטרים הטובים בליגה. שחקן בינוני בקבוצה רעה שאפילו היא לא רוצה אותו.
במטותא, בשפלות קומה מתחנן גם להפסיק לקרוא על הלייקרס כקונטנדרית.
היא לא בספירה הזאת בכלל ולא תהיה.
🙏

אשך טמיר המקורי
12/07/2025 10:06:21

שני המסטיקים האלה נעלסו מיליון פעם, נזרקו לפח, נדבקו לנעל, ועכשיו מגרדים אותם ומחזירים אותם לפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קונטיינרית בחירה, יעברו סיב כנראה (תלוי יריבה). עונה סדירה סיכוי טוב לסיים 3-5.

ד"ר פופרס
12/07/2025 10:36:04

🤣🙏🤣

עגל
12/07/2025 10:56:09

תמיד התקשורת תעשה מהלייקרס קונטנדרים, כל עוד לברון שם ובטח עם דונצ׳יץ׳, וברקע חשוב לזכור כמה הרעש הזה טוב לליגה. ל.א. הרי זו לא אינדי.
אני מסכים שהם קיבלו חיזוקים טובים, ועדיין, עד שלא תהיה להם הגנה כמו של אוק׳ או משהו שמזכיר את זה אפילו מרחוק, אין להם סיכוי ממשי. הם חייבים רגליים צעירות ונמרצות. ראינו שוב כמה זה חשוב בפלייאוף. צריך לחפות על הדונאט ושחקן שעוד מעט בן 41.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

הדונאט אומרים ירד בשקילה ורץ כמו בן 10 בהגנה 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

טרולי זוכר מה אמרתי הפלייאוף הזה? תהיה רגוע הוא לא יקח שום אליפות.
גם עכשיו תהיה רגוע, הטראקרס כבר לא מאיימים אפילו עם השיפוט. בשביל אליפות שלהם כל היריבות החזקות צריכות להיפצע בכוכבים והשופטים צריכים להיות איתם (ויהיו איתם)

ברוך רובין
12/07/2025 6:42:43

פלאג הולך להיות כוכב על בליגה, לילד יש הכל הוא קטלני במתפרצות יש לו יכולת מסירה וקליעה טובה ומגן מצויין.

רן הנרגן
12/07/2025 6:51:45

צופה במשחק בין צעירי פורטלנד לצעירי ג"ס ורואה את העתיד.

אשך טמיר המקורי
12/07/2025 6:58:57

תודה דוק
האם יש היתכנות לסיין אנד טרייד לקומינגה + השלמות עבור השקץ?
לא ממש אכפת לי איפה יסיים, בכל מקרה הוא קבור, רק שלא יחרב קבוצה שאני אוהב, ואת ג"ס אני עברתי לתעב כבר כמה עונות.

רן הנרגן
12/07/2025 7:11:39

מאד לא סביר. הכלל שרק מחצית מהשכר של קמינגה נחשב לצורכי העסקה עבור ג"ס מקשה מאד לשלב אותו בעסקה כזו ועדין דורש הכללה של גרין ושחקן אחד נוסף לפחות מבין מודי ובאדי בעסקה מה שלא הגיוני מצד ג"ס.
.
אם תהיה עסקה בין ג"ס לליקרס על לברון היא תהיה תמורת בטלר. מבחינת ג"ס לברון עדיף על בטלר.
.
אם הליקרס ירצו את קמינגה הם יצטרכו לתת תמורתו את אוסטין ריבס שהוא השחקן היחיד שמתאים לג"ס בסגל של ליקרס. לא חושב שליקרס ירצו לותר על ריבס עבור קמינגה.
.
לברון הוא פרימדונה והרבה קבוצות יפחדו לזעזע את הסגל שלהן. בג"ס הוא ישחק עבור קר שאימן אותו באולימפיאדה ועם קרי וגרין וכנראה הורפורד. יהיה לו עם מי לדבר בחדר ההלבשה.
.
הכדור במגרש של לייקרס ואנילא חושב שהם ירצו עונה שלמה של הפאסיב-אגרסיב של לברון

אשך טמיר המקורי
12/07/2025 7:19:04
הגב ל  רן הנרגן

ודרך קבוצה שלישית?
לא רואה את גולדן מוותרת על באטלר, היא לא תיראה טוב אם תזרוק את מי ש"הציל אותה".
כמובן שמקצועית השקץ עדיף לה.

רן הנרגן
12/07/2025 7:31:29

באטלר השתלב מצוין בג"ס ויחד איתו יש רושם שהם מסוגלים לנצח כל קבוצה ביום נתון אבל אני לא חושב שהוא יכול לתת, פיזית, עונה שלמה (עם הנחות של זקנים) פלוס פלייאוף. חוץ מזה הקליעה שלו הלכה לאיבוד. לברון למרות פער הגיל יותר יציב. שנה שעברה לברון קלע 37 אחוזים מהשלוש.

אשך טמיר המקורי
12/07/2025 8:31:43
הגב ל  רן הנרגן

הם לא ינצחו אף אחד

ד"ר פופרס
12/07/2025 7:17:54

לבבון יש זכות לסרב לטרייד,לא?

רן הנרגן
12/07/2025 7:25:03
הגב ל  ד"ר פופרס

כן. גם אם לא היה לו לייקרס לא היו עושים כזה מהלך, מי רוצה להסתכסך על קלאץ?

ד"ר פופרס
12/07/2025 7:27:26
הגב ל  רן הנרגן

איזה מיטה חולה,הזוי שיש מישהוא שמוכן לגעת בו.
מה שכן,בשנה הזאת הוא יכניס יופי של כסף.כמו בבון שהפך לפרה

אשך טמיר המקורי
12/07/2025 8:32:05
הגב ל  ד"ר פופרס

הבבון רוצה לברוח לגולדן או לקונטנדרית

אשך טמיר המקורי
12/07/2025 11:05:03
הגב ל  ד"ר פופרס

לנו יש זכות לסרב לבבון

גיא רוזן
12/07/2025 7:49:13

זה מרשים, כמה אנחנו מתעסקים בשחקן שיתחיל את עונות ה-23 בליגה…

כמה מילים על הסיטואציה:
א. לא בפעם הראשונה, ובטוח לא בפעם האחרונה – תאוריית "התאגיד" מתנפצת, עולה באש וטובעת למול קהל מגחך…
ב. אם למישהו היה אי פעם ספק (לא ברור לי למה) –
הלייקרס עושים אך ורק את מה שהם מאמינים שטוב ללייקרס (אין באמירה ביקורת כלשהי. פשוט צריך להכיר שארגון תמיד דואג קודם כל לארגון. אם יש הלימה בין רצון/צרכי שחקן כזה או אחר לאלו של המועדון? זה זמני, זה מחושב, וזה כולל 0 אלטרואיזם)
ג. מוכרח לציין שמשחק האגו פשוט משעשע… לברון החמיץ הזדמנות פז להשפיע בצורה מכרעת על העונה. תמיד הוא ייצג את "הכוח לשחקנים",
אני חושב שלצאת מהחוזה של 50 המיליון וללכת לשחק במקום שהוא בוחר,
היה עושה פלאים לעונה הקרובה ב-NBA
ד. הלייקרס All In על לוקה, וככל הנראה הם בונים תקציב לצרוף איזה יאניס או יוקיץ' כשחקן חופשי. יהיה מעניין לגלות האם הם עדיין "the place to be". אין לי מושג, כמי שלא ממש אוהב את הארגון הזה,
אני מקווה שלא…
ה. מה יהיה?
במקור חשבתי שלברון ממשיך את העונה עד סופה במדי הלייקרס. עכשיו נראה לי שממש לא.
לאן הוא הולך?
לא פשוט לנייד 50 מיליון של שחקן בן 40+
צריך חוזה נגמר בחזרה,
רצון של הלייקרס לבצע את העסקה,
הסכמה של לברון לאותו טרייד.
זה לדעתי מוריד את גולדן ובאטלר מהרשימה,
אלא אם תהיה קבוצה שלישית בטרייד (לבאטלר עוד 2 עונות מלאות. עם החוזה שלו אין יאניס בלייקרס כשחקן חופשי).
כל מני ווישפול ת'ינקינג של אוהדי לברון על דנבר, קליבלנד או דאלאס? כאמור, ווישפול ת'ינקינג.
מה זה משאיר?
אולי הניקס עבור טאונס. אחד על אחד, רק ששוב יש את אותה בעיה של חוזה שסותם את הפיירול בקיץ. הסיבה שזה מרגיש אפשרי זה בגלל שהחוזה של טאונס יכול להיות אטרקטיבי לטרייד המשך אחרי כמה חודשים לצד לוקה.
ו. טוב, אחרי סיבוב ארוך שוב הלייקרס תקועים עם לברון (או שזה ההפך? כנראה שזה תלוי את מי שואלים). קשה למצוא טרייד שעונה על כל הדרישות של כל הצדדים. אז לברון נשאר בלייקרס?
ז. ז זה מה שהלייקרס עלולים למצוא עצמם מחזיקים ביד אם יתנו לאגו של לברון לטרפד את הארכת החוזה של לוקה. הסיכון גדול מדי,
אני מהמר שאין שהוא לברון יגיע השנה לגולדן סטייט.

תודה, מנחם.
בוקר טוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא חושב שהלייקרס צריכים לשמוח על עזיבתו לברון, ככל שתהיה כזו. נכון להיום אני חושב שלברון, עדיין, שחקן טוב מלוקה, ויתרה מזו – לברון הוא המחסום המרכזי בין הלייקרס לבין להפוך לדאלאס, כלומר קבוצה שלוקה עושה בה מה שהוא רוצה (שלשות, בכיינות לשופטים, חדירה לצבע, קבלת אנד וואן, עוד בכי לשופטים) ולא עושה מה שהוא לא רוצה (הגנה, דיאטה, החלטות שמביאות לכדורסל מנצח).
.
לא יודע מה לברון רוצה לעשות, אבל לא חושב שיש לו מה להרוויח מלהגיע לגולדן סטייט, מאחר וגם איתו אני לא רואה אותם לוקחים אליפות, ולהעביר עוד עונת "הודחתי בסיבוב הראשון או השני בפלייאוף", זה לא משהו ששווה לעבור בשבילו.
.
ככל שהוא אכן רוצה לעזוב, היה צריך לצאת מהאופציה ולחתום על איזה אקספשן קטן בקונטנדרית שבה חפץ לשחק. לדעתי אם היה חותם בדנבר אפשר היה לבטל את הליגה העונה ולתת להם את התואר כבר עכשיו, אבל לא בטוח שהוא מסכים איתי. דיברנו על זה בזמנו כאן:
https://hoops.co.il/?p=314436

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ בדנבר מוריד אותם ליגה

ברוך רובין
12/07/2025 8:37:13

לברון היום כבר לא קרוב ללוקה. לוקה הוא אחד הבודדים בליגה שיכול לקחת קבוצה בינונית ולהפוך אותה למועמדת אמיתית – הוא כבר סחב לבד לגמר המערב ולגמר ה-NBA בגיל 25.

לברון עדיין שחקן מצוין, אבל הוא רחוק מהמפלצת הבלתי עצירה שהיה פעם – כשהיה מסוגל לנצח סדרות עם סגל של מחליפים.

מצחיק לשמוע שמי שמעלל את יוקיץ’ מעביר ביקורת על לוקה, כשהוא אולי השחקן הכי משפיע על משחק התקפי בליגה, איך בדיוק זה כדורסל לא מנצח (הוא הגיע עם דאלאס להשגים מדהימים ביחס לסגל המוגבל).

לגבי הירידה במשקל – זה פשוט לא שדרוג. היתרון הפיזי של לוקה מול גארדים הוא חלק מהמשחק שלו. אם ירד במשקל אולי ירוויח קצת זריזות, אבל זה יבוא על חשבון היכולת שלו לדחוף את השומר ולסיים במגע .

ולגבי לברון – הוא לא עוזב את לוס אנג’לס, לא משנה מה יקרה. זה כבר לא עניין של כדורסל – זה עניין של עסקים, משפחה ותדמית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין הרבה דמיון בין יוקיץ' ללוקה – הראשון ממעט לטעות, השני מרבה לקבל את ההחלטה הלא נכונה. זה נכון גם לגבי לברון ולוקה.
להערכתי לוקה לא יזכה בטבעת כשחקן מוביל בקבוצה. פשוט אין לו את זה.
Mark my words

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליגה בדיחה נתנו לברוני רק 20 דק כדי שלא יקלע יותר מפלאג ולא ישפיל אותו.

שר להטפשה סביבתית

תגידו השתגעתם.טרייד על לברון? למה בכלל לתת ללייקרס תמורה עבור שחקן בן 40 שמשתכר מעל 50 מיליון לעונה.בשביל בקושי עונה אחת לתת תמורה לשחקן ולדפוק את העתיד?
המנהל שיעשה את זה הוא סופר מטומטם ,אליפות לברון לא יכול להשיג לאף קבוצה,גם לא לאוק (כי צריך לתת משהו).
מאז שטורונטו זכתה באליפות מזליסטית.אני בעד שינוי שיטת הפלייאוף ,דירוג לפי החזקות בכל הליגה לערבב בין מזרח למערב זה יהיה גם יותר מעניין יותר צודק ,שיטה בסגנון הטניס דירוג לפי חוזק ולא לפי טריטוריה.למה ניקס – לייקרס בפלייאוף זו סדרה למעשה בלתי אפשרית!
קפה עם ארומה בבוקר בהחלט אפשרי

ברוך רובין
12/07/2025 8:45:01

אתה יודע שערך על לברון במקרה של טרייד יהיה דומה לזאת של דוראנט? זה לא ידפוק שום עתיד של קבוצה.

למה שקבוצות מהמזרח יסכימו לדבר כזה? לכל בעלים בליגה יש קול שווה. קבוצה מהמזרח צריכה להיות מפגרת בשביל להסכים לשינוי כזה.

איזה אליפות מזליסטית, פציעות זה חלק מהמשחק אפשר לסמן ככה כוכבית על כל אליפות.

נערך לאחרונה 10 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
שר להטפשה סביבתית
12/07/2025 15:24:10

לשנה הבאה זה לא טוב למזרח. לטווח הרחוק יותר זה טוב לכל הליגה.יהיו סדרות מעניינות שיתאימו כלכלית לכל קבוצה.מה יותר טוב כלכלית ניקס- לייקרס או ניקס מול דטרויט?כל קבוצה תעדיף את השיקול הכלכלי.הקבוצות שיעדרו מהפלייאוף בגלל איזור במילא מעדיפים את הלוטרי.
הערה אחרונה שלך הגיונית לגמרי.

ברוך רובין
12/07/2025 18:38:45

איך בדיוק זה טוב לקבוצות המזרחיות? המערב כבר חזק מהמזרח מתחילת שנות ה2000.

לא מעט קבוצות מזרחיות יאבדו את הסיכוי להגיע לפלייאוף, ולהגיע לגמר בשבילן יהיה קשה משמעותית, הם יפגעו בזמן הארוך בגלל שיחזרו למרתף של הליגה.

שוקו
שוקו
12/07/2025 9:17:12

באותה עונה המאזן של טורונטו היה יותר גבוה משל גולדן סטייט אני מסכים עם זה שצריך להפסיק עם מערב ומזרח אבל זאת לא דוגמא טובה. מה גם שכל עונה מוכרעת בין היתר בגלל פציעות אז על כל אלופה נשים כוכבית?

שר להטפשה סביבתית
12/07/2025 15:15:31
הגב ל  שוקו

יש הגיון בדבריך,פציעות חלק יותר מידי רציני באליפויות,אפילו האליפות האחרונה.
בערון אני מעדיף את השיטה הנהוגה בטניס.

thetroll
thetroll
12/07/2025 9:10:44

מנחם תודה על המעורבב. לברון הנרקיסיסט לא עוזב את לוס אנג'לס לשום מקום הוא פשוט ממשיך כרגיל לעשות את הדבר שהוא הכי טוב בו – ליצור סביב עצמו באז כדי לתפוס כותרות וכדי שהמדיה תמשיך להתעסק איתו ולחפור עליו. זה שווה הרבה כסף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

אמת

דוקטור רזי הופמן
12/07/2025 9:56:49
הגב ל  thetroll

+1966

שוקו
שוקו
12/07/2025 9:15:04

סתם מחשבה על טרייד שעובר בfanspo
קליבלנד מחזירה את לברון ומקבלת בנוסף את מאליק מונק
סקרמנטו מקבלת את גארלנד
הלייקרס מקבלת את האנטר ודרוזן
קליבלנד מחזירה את לברון הביתה במחיר זול יחסית ומגיעה לקיץ הבא עם מלא מקום בתקרה
סקרמנטו מצעירה את הסגל ומנסה להתחיל לבנות סביב גארלנד
הלייקרס מקבלת שחקן משלים מעולה וכוכב שלישי ליד לוקה וריבס

אשך טמיר המקורי
12/07/2025 9:20:21
הגב ל  שוקו

שום סיכוי שקליבלנד תתאבד ככה

שוקו
שוקו
12/07/2025 9:24:50

לא מסכים שזאת התאבדות לברון עדיין אחד השחקנים הטובים בליגה ותהיה לה ככה חמישייה יותר טובה ממה שיש לה עכשיו. בנוסף היא תגיע לקיץ הבא עם מקום בתקרה לפתות שחקנים אחרים. אני חושב שהיא חייבת שינוי וחייבת לפרק את הצמד גארלנד ומיטשל

אשך טמיר המקורי
12/07/2025 10:02:47
הגב ל  שוקו

לברון הוא לא אחד השחקנים הטובים בליגה. הוא זקן בן 41 עם הפלוס מינוס הגרוע בלייקרס שמהווה בולען בהגנה.
עבורו אתה מאבד את השחקן השני הכי טוב שלך, ואת השחקן השישי שלך שהבאת במיוחד כדי לקפוץ לרמה הבאה.
מה יעזור להם מקום בתקרה? הם היו הטובים במזרח השנה וסבלו מפציעות בפלייאוף.
הם ירצו לרוץ שוב עם ההרכב הזה.

שוקו
שוקו
12/07/2025 11:30:30

אם קליבלנד רצה שוב עם ההרכב הזה היא לא מגיעה לגמר ולא בטוח שגם לגמר המזרח היא חייבת שינוי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  שוקו

א. השקץ זה לא השינוי
ב. תרשום אם הם בריאים הם בגמר נגד אוק

שוקו
שוקו
12/07/2025 18:01:42

רשמתי כרגע אני לוקח את הניקס ואורלנדו לפניהם

שי אבן צור
12/07/2025 20:58:39

על סמך מה?
אינדי קצצה אותם דק דק וחשפה משהו מאוד עמוק שדורש שיפור

קורן אמישה
קורן אמישה
13/07/2025 0:05:48

אני גם חושב כמו שמעון
קליבלנד קבוצה מעולה שקרה להם פנצר

הקבוצה שהעיפה אותם די ויתרה על העונה הבאה וגם בוסטון בעונה פיננסית.

מאמין שילמדו וישתפרו כי הם עדיין צעירים והגרף שלהם הוא למעלה, הם הקבוצה לנצח במזרח

gogo
gogo
12/07/2025 10:23:11
הגב ל  שוקו

שוקו קליבלנד כיום קבוצה נהדרת. חסר לה גרוש ללירה. לא חושב שלברון הוא הגרוש..

גיא רוזן
12/07/2025 9:39:34
הגב ל  שוקו

המחשבה הראשונה שלי היא "למה לעזאזל הקינגס יסכימו???"
אבל אז נזכרתי.
הקינגס…

אבג
אבג
12/07/2025 12:52:38
הגב ל  שוקו

לקליבלנד זה טרייד טוב כי גארלנד לא מספיק טוב אולי עם מנהל משחק אחר יצליחו יותר.
ללייקרס טרייד בינוני כי לברון טוב מדרוזן אז רק אם לברון דורש.
לסקרמנטו כמו שגיא כתב. למה שיסכימו?

שוקו
שוקו
12/07/2025 18:01:03
הגב ל  אבג

כי אין להם עתיד בסגל הנוכחי והם חייבים שינוי. גארלנד זה לא כל השינוי הזה זה חלק ממנו. אפשר להוסיף גם בחירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  שוקו

זה התאבדות לקפוץ הפוך מהמצוק ולנחות עם הראש ישר לאדמה

תומר
12/07/2025 10:18:53

בניקס כמובן לא שיחק קלייד דרקסלר אלא קלייד (וולט) פרייזר

Berch
12/07/2025 14:22:50
הגב ל  תומר

נכון…. גם לי היה נראה מוזר
🙏

Berch
12/07/2025 13:02:37

תענוג של מעורב
קלייד דרקסלר שיחק בניקס? לא זכרתי….
בכל מקרה גם אהבתי את התמונה.
יצא לי פעם, מחוסר ברירה, לנסוע בטרמפים עם 5 דולר בכיס על i95 מפילדלפיה עד פלורידה.
משם ל i10 ולפנמה סיטי ביץ', פלורידה.
הרפתקאות….
🤣🤦🏻😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

https://youtu.be/4hb5QX_pscc?si=Bx5LKQgUiS0UFB4p&t=120

ברוני טיגן פה בהגנה וקופר כבר קיבל אוויר כיאה להייפ

yehuda
yehuda
12/07/2025 22:10:06

כל התייחסות לפלאג היא חלק מסדר היום של אוהדי כדורסל שרוצים לראות איך שחקן מבטיח מתפתח.
כל התייחסות לברוני היא חלק מסדר היום של ליגה שמשווקת גימיקים, אלמלא האבא לא הייתם שומעים עליו מילה.