במרחק נגיעה: פריוויו משחק 6 לסדרת הגמר / שחר שרון

במרחק נגיעה: פריוויו משחק 6 לסדרת הגמר / שחר שרון

במרחק נגיעה: פריוויו משחק 6 לסדרת הגמר / שחר שרון

הליגה הטובה בעולם מגיעה לנקודת רתיחה, ואנחנו במרחק משחק אחד מאליפות או ממשחק-7 ענקי. אך לפני שאני מגיע לדבר על סדרת הגמר אני רוצה לדבר שניה על סדרה הרבה יותר חשובה.

לאחר ה-7 באוקטובר נכנסו בעל כורחנו לסדרה שהיא בעצם מלחמה על הבית, וגם על הרבה מעבר לזה. אז לאחר שאיבדנו את יתרון הביתיות במשחק הראשון בסדרה נראה שאנחנו מאז מנצחים את שאר המשחקים, גם במשחק השני מול החמאס, משחק חוץ מול חיזבאללה וגם את המשחק הרביעי מול סוריה. כעת אנחנו עומדים כנראה לקראת ג׳נטלמן סוויפ עם ניצחון היסטורי מול ראש התמנון, משטר האייתולות שחרט על דגלו להשמיד אותנו. האומנם לניצחון יש הרבה אבות, אך ללא ספק ה FMVP הוא אתם, העם שלנו. החוזק הלאומי בעורף, ימים כלילות במרחבים המוגנים. ההקרבה של העם בעשרות ומאות ימי מילואים בשנה כמו חלק נכבד מחברי קהילת וכבתי הופס. חיל האוויר שמורכב מאינסוף מתנדבים שבזכותם אנחנו ישנים כל לילה הרבה יותר טוב מהלילה הקודם, וכמובן הלחימה העיקשת של כל אחד ואחד מאיתנו, בכל החזיתות. אז גם אם ננצח את משחק 5, הפעם זה לא יספיק, עד שלא נחזיר את כל החטופים, החיים ואלו שכבר לא, הביתה🎗️. לאלו מאיתנו שגרים בגולה, יש גם משחק 7 מול כל ה Woke והאנטשמיות העולמית, אבל גם כאן – יחד ננצח! עם ישראל חי, עם כלביא

על הסף

קלישאה… אבל אין שיר שאפילו מתקרב לזה עבור המשחק הערב

לאחר שהפייסרס גנבו את יתרון הביתיות במשחק הראשון, וגם שמרו על הבית באופן די מרשים במשחק מספר שלוש. אוקלהומה חזרה לעצמה במשחק ארבע, וזאת למרות שהם היו עם 3-15 מחוץ לקשת, ובכך החזירה לעצמה את הביתיות. ביום שני השבוע נפתחה סדרת הטוב משלוש עם משחק מספר חמש אותו אוקלהומה ניצחה די בקלות ביחס לשאר המשחקים בסדרה (למעט אולי משחק 2), אולי הרבה מכך אפשר לייחס למשחק שהחל בפציעה מהירה של הליברטון והסתיים אחד הגרועים בפלייאוף בו הו סיים גם ללא סל שדה והיה 13- על המגרש. אולי הסיפור היה גם שהמחליף שלו היה חם ושיחק נהדר ואולי אם הוא היה משותף פחות הפייסרס היו יכולים לחזור לעניינים.

בקלאצ׳

ביקשתי מצ׳אט ג׳יפיטי ליצור תמונה של נהג מירוצים לוחץ על הקלצ׳ ולפעמים הוא כל כך גרוע שזה פשע יהיה לא לשתף אתכם 🙂

במשחק 1 זה היה הליברטון עם סל ב0.3 לסיום המשחק בו הוא בעצם העלה את קבוצתו לראשונה ליתרון במשחק וגם ניצח אותו עבורם. גם משחק 3 שהיה בקלאצ׳ הלך לטובת הפייסרס. אך שתי המשחקים האחרונים שהיו גם משחקי קלאצ׳ הוכרעו לטובת התאנדרס. קבוצה צעירה שהרבה אמרו שהם חסרים את הניסיון בשביל לקחת אותם מעל המשוכה בשביל להניף את הגביע, אך כעת מוצאת את המוג׳ו שלה ברגעי ההכרעה כולל משחק 4 בה כלום לא הלך והם היו בפיגור, עם חוסר יכולת לקלוע מחוץ לקשת ובכל זאת מצאו את הדרך לסגור את המשחק ולהביא בחזרה לאוקלהומה סיטי את יתרון הביתיות. אז הליברטון עשה דברים מדהימים השנה בקלאצ׳ והפייסרס נצחו משחקים שבדרך כלל קבוצות כבר היו מתייאשות. וכנראה שאם אוקלהומה מצליחה לקחת את הנשק הזה מידי הפייסרס אז היא תהיה האלופה, וסיכוי טוב שכבר הלילה.

הליברטון

הפייסרס הלילה עם חיה פצועה עם הגב לקיר כשהם יגיעו הביתה עם מטרה אחת בלבד, לנצח ולהישאר בחיים. אך מעל המשחק מסתובבת עננה כשטרייס מתח את שריר הירך במשחק הקודם והוא בספק כשיר לקראת הלילה. חיכיתי עד הרגע האחרון בשביל לראות אם יש תוצאות מה MRI וכנראה שאם הם יחזרו חיוביות (כלומר פציעה) אז יצא חם מהתנור או שנעדכן כאן. בכל מקרה כרגע לא ידוע האם יוכל לשחק, במידה ולא אז טיג׳יי מקונול יצטרך לתת את משחק חייו לאחר שהוא עשה זאת במשחק 5 אך זה לא עזר לקבוצתו. אך גם אם ישחק, איזה הליברטון נראה, כי אם זה אותו אחד של משחק 5 אז זה בוודאות ולא יספיק.

FMVP's

לאחר שכבר עברנו חמישה משחקים אפשר לדבר גם על מי כרגע המובילים במירוץ ה MVP של הגמר, בכל קבוצה יש כנראה יותר מאחד. אצל הפייסרס יש קייס להליברטון שהאומנם משחק 5 הוריד לו קשה את ממוצע הנקודות, אך הוא עדיין מוביל באסיסטים וכמובן במהלכי קלאצ׳ מה שבכלל הביא אותנו עד הלום. והקייס כמובן של סיאקם שהוא עוגן הגנתי וגם מוביל את הקבוצה בנקודות.

אך האמת השדיון בצד השני של הכביש הרבה יותר מעניין כאשר אצל אוקלהומה נראה שבמשחקים האחרונים מי שמככב הוא J Dub שפשוט משחק כדורסל מנצח. הוא עם ממוצע של 25.8 נקודות לעומת ה 32.4 המפלצתיות של שיי. אך במשחקי 4 ו 5 הם בשיוויון במספר הנקודות בינהם, אך לא כל הנקודות נולדו שוות. וויליאמס פשוט שם את הנקודות האלו שעוצרות ריצות של היריבה, ששוברות בצורות, ובכלל מחפות על דקות רעות של הקבוצה בכלל ושל הכוכב שיי בפרט. אז נכון כנראה שעדיין זה שיי, שגם מוביל בכל פרמטר אפשרי כמעט, אך אם היום נראה עוד אחד מהתצוגות של J, ואם גם נגיע למשחק 7 כזה, אולי אז צפוי לנו מהפך במירוץ ה FMVP. אך ככל הנראה שיי יוסיף את ה F ל MVP שהוא כבר קיבל העונה.

התאמות

נראה שבשלב הזה של הפלייאוף דיי ראינו את הכל, וכרגע אנחנו חוזים בשתי מתאגרפים מדהימים בסיבוב 12 עם פרצוף נפוח מדממים מהאף ועם הרבה נשמה. אך כעת שהפייסרס צריכים להמציא את עצמם מחדש בשביל לכפות משחק 7, וגם מה שכן גם אם טייריס כשיר למשחק היום, כנראה שהוא לא יוכל לשחק יותר מ32 דקות וגם להישאר אפקטיבי. כמובן שאם הוא מפציץ באופן קיצוני אז לתת לנסות, אך אם הוא מתקשה יחסית, וכשיש לך שחקן כמו מקונול על הספסל, אז המאמן צריך להאמין בו יותר במצבים כאלו. גם יש לי תחושה כשאני צופה במשחקים שאובי ומאת׳ריון משחקים באמת טוב ומשפיעים המון על המשחק, ואז כשאני רואה את המספרים שלהם אני בשוק. אולי עם יותר דקות ויותר אמון, הסגל הרחב יוכל להחזיר את הצבע הצהות ללחיים של האוהדים, בטח בבית.

וגאס

אולי בעקבות הספק על הליברטון, ולמרות יתרון הביתיות, נראה שוגאס עם הת׳אנדרס. סטיבן א׳ סמית׳ דווקא עם הפייסרס.

ואני אלך על יחד עם וגאס: ת׳אנדרס ב-8

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
172 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Zvika Bar-Lev
19/06/2025 9:49:27

הולך להיות, אני מקווה, משחק דרמטי מאוד. אינדי יגיעו להרביץ, מקונול יככב ונראה לי שבאיזה שלב טייריז יכנס בשביל סופר מוטיבציה ואם ילך לו אז הוא יוכל לשנות ממונטום. אני מסכים איתך לגבי עוד דקות לטופין ומאת'ורין

yonis
yonis
19/06/2025 10:06:42

תודה רבה שחר!

גם המשחק הזה הולך להיות לא צפוי, הכל יכול להיות בו, אבל אני עדיין חושב שהיום זה ייגמר.
אינדי תבוא כמו חיה פצועה ואני לא חושב שהם יעשו חיים קלים לאוק' בלי קשר למצב הבריאותי של האלי.
תמיד יש שם שחקן שמביא יותר ממה שמצפים ממנו, השאלה היא אם הביתיות והקהל יעזרו להם להרים את ההגנה ואת התקפה ומנגד האם זה ישפיע על אוק' אחרי שבמשחק האחרון באינדיאנה הם קלעו רק 3 שלשות ועדיין ניצחו.

מבחינת אוק' הם צריכים להבין שהם הפייבורטים ושהם צריכים להמשיך לשחק את המשחק שלהם,
במידה והם לא יתחילו לשחק מבולגן כמו שאינדי תרצה אני לא רואה איך אוק' לא יוצאת אלופה מהמשחק הזה.

לגבי פציעות בפלייאוף, אם שחקן פצוע שלא ישחק, אך אם הוא בוחר לשחק שלא יתרץ בסוף המשחק את היכולת שלו בעקבות הפציעה, בשנים האחרונות זה קורה הרבה כמו אצל לברון, לוקה, ואמביד.

לגבי ה-FMVP אני חושב שבצד של אוק' זה ילך לשיי בקלות, למרות המשחקים המצויינים של וויליאמס במשחקים האחרונים, שיי עושה הכל וכמעט הכל עובר דרכו.
בדרך כלל השחקן שקולע הכי הרבה בקבוצה המנצחת זוכה בתואר,
שנה שעברה בראון קלע 20.8 מול 22.2 של טאטום ועדיין זכה אבל כל מי שראה את הסדרה הבין כמה זה הגיע לו, חוץ מזה לא זכור לי FMVP אחר שזכה עם פחות נקודות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yonis

ברור שצריך לשגא, זה אפילו לא בר דיון

yonis
yonis
19/06/2025 11:39:01
הגב ל  Shahar Sharon

זה לא רק אתה, יש הרבה דיבורים על זה.

NBA בדם
19/06/2025 11:55:05

אם שוב ג'יי דאב ייתן משחק גדול ולמקבלי ההחלטות יהיה קשה להחליט למי מגיע, איגואדלה אמר שאין לו בעיה להיות הבחירה המוסכמת על כולם ולקבל שוב את ה mvp final.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

די קל להחליט. שגא

NBA בדם
19/06/2025 12:55:22

נכון לעכשיו הוא הבחירה הברורה אבל אין לפסול על הסף שהסדרה תגיע לגיים 7 ושג'יי דאב יזרח שוב כמו במשחק האחרון ואז יש לו קייס רציני לmvp של הגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

גם אם גי וויל יתן 55 נק 23 ריב ו18 אס שגא עדיין הMVP

NBA בדם
19/06/2025 17:20:02

שיי בפור ברור עליו בגלל שני המשחקים הראשונים. בסיכום השלושה האחרונים אני נותן יתרון קטן לג'יי דאב עקב המשחק האחרון.
אם הסדרה נגררת לגיים 7 שבשתיים האחרונים ווילייאמס עולה על שיי אז בהחלט יש על מה לדבר.
הסיכויים לכך לא גבוהים כי שיי שחקן סופר יציב ודומיננטי אבל עדיין קיים הסיכוי.

yonis
yonis
19/06/2025 11:40:09
הגב ל  Shahar Sharon

אני גם לא חושב שהוא מתרץ, היה לו פלייאוף נהדר אבל פה הוא פוגש קבוצה שאין אחד שהוא יכול לחגוג עליו וזה ככה במשך 48 דקות.

תודה לך על הפריוויו המצויין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Nfs תרשום! תכין את השמפניות והבחורות. שים חולצה של sga. היום אתה חוגג אליפות!!!

NBA בדם
19/06/2025 11:04:36
הגב ל  Shahar Sharon

לשגא אין בעיה גם לחגוג אליפות גם בחלל החיצון. אכפת לו רק לקבל את מנת העונשין שלו הקבועה שלו 😉

עידו גילרי
19/06/2025 11:11:45
הגב ל  NBA בדם

אהה כמו לברון… נחכה לראות מתי הוא יעבור קבוצה .

NBA בדם
19/06/2025 11:14:23

מה הקשר ללברון.
שגא מחפש את העונשין כמו תינוק לחלב אימו.

עידו גילרי
19/06/2025 11:17:05
הגב ל  NBA בדם

חחח…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

השקץ היה גר על הקו ועוד היה מעיף מרפקים וצעדים חופשי

NBA בדם
19/06/2025 15:34:50

לברון בשיאו הוא מפלצת אתלטית שחודרת לצבע מתי שהיא רוצה. גם שאק החיה רעה היה גר בקו ויאניס (הדבר הכי קרוב אליו בעת המודרנית), סוחט המון עונשין. הגיוני מאוד שזה יקרה.
המשחק של שיי בנוי לא מעט על חוסר עירנות של השומרים שלו וברגע שהוא מזהה מגע הכי קל עליו הוא נכנס למצב של זריקה ותיאטרון של גילה אלמגור.
זה משהו אחר לגמרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

מפלצת לא מפלצת היה חי על האוויר. בזמנו גם לא היה עדיין תיאטרון פיתוח יכולות לכן היה זורק ראש פחות וכו אם היה נולד לתיאטרון הוא היה עובר אפילו את הארדן האב המייסד של תועבת האוויר.

NBA בדם
19/06/2025 17:30:46

אתה מודה בעצמך שבזמנו לא היה תיאטרון מפותח אז לברון פחות יכל למכור עבירות כמו שהיום שיי מנצל את הסיטואציה.
דרך אגב האב המייסד ברגעי האמת לא תמיד קיבל את העבירות בגלל שהוא שחקן של סטבקים.
שיי אמן בשליטה בגוף והשילוב שהוא מאסטר בחצי מרחק עוזרת לו להיות סבלני, לתעתע את השומרים בנינוחות עד שמישהו מהם עושה טעות.
מאוד מזכיר את הטריקים של אמביד בעונה הסדירה שמחפש את המגע הקל באיזור החצי מרחק כדי להוציא את הרקדנית שבו.

עידו גילרי
19/06/2025 17:36:38
הגב ל  NBA בדם

לברון הוא ממיסדי התאטרון

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי עידו גילרי
NBA בדם
19/06/2025 17:44:28

לברון זה הפעלת לחץ על השופטים והגזמות על מכות קלות שהוא מקבל מדי פעם שהוא מדמה את עצמו לגוסס. המשחק שלו (בשיאו), בנוי על כניסות חזקות לסל ומגע.
שיי זה תכנית עבודה מסודרת. הוא משחק כדי לסחוט עבירות (לגיטימי ביותר), ממש מחכה לטעות של יריב עם נגיעה קלה על ידו כדי להיכנס למוד התקפה.

עידו גילרי
19/06/2025 17:53:25
הגב ל  NBA בדם

אהה כי כניסה לסל כדי לסחוט עבירות מנגיעות קלות זו לא תוכנית עבודה. אתה אוהב "עובדות" אז הנה לך אחת – לברון הוא מלך גם בפלופים.

NBA בדם
19/06/2025 18:00:21

לברון עושה פלופינג מדי פעם בשביל לקבל עבירות בלתי ספורטיביות ופחות בשביל לקבל זריקות אוויר כמו של שיי תוך כדי המשחק.

עידו גילרי
19/06/2025 18:04:08
הגב ל  NBA בדם

חחח

עמיחי קטן
19/06/2025 11:27:10

תודה שחר. קשה לי לראות את אינדיאנה מפתיעים הלילה, ואני מעריך ששיי יספק משחק שיפתור כל ספק בשאלה מי ה-MVP

ירון, החלום
ירון, החלום
19/06/2025 11:51:14

בס"ד
תודה רבה

מעוז
מעוז
19/06/2025 12:15:19

שיי ישבור את הקללה שהMVP לא לוקח אליפויות משנים האחרונות?

NIS
NIS
19/06/2025 14:00:40

הארכה תהיה בסדרה הזאת
או היום או במשחק 7
הפסד שלישי רצוף ?
בבית ש 7 באופק ?
הליברטון בספק ?
אם צריך גם יעזרו למיסטר שיי
למתוח משהו בגוף ולצאת מוקדם ..

Yinon Yavor
19/06/2025 14:46:26

הניחוש שלי זו התעלות של אינדי וקצת רפיון של אוק.
מתבקש שבמשחק אחד לפחות תהיה התפוצצות של נמבהארד ו/או ניסמית. אני מאמין שהם יחברו יותר מ 40 נקודות היום ויסחפו לניצחון דו ספרתי

Florida man
19/06/2025 15:01:55

אם האלי פצוע שיישאר על הספסך. לשחק פצוע פוגע בקבוצה שלך, אינדי מספיק עמוקים ומוכשרים כדי לתת פייט במשחק הזה. שאחרים יתעלו במקומו.
ולסיכום- מסכים עם כל מילה עם הפתיח שלך. תחזירו את החטופים שלנו. יום טוב ושקט

אהרון שדה
19/06/2025 16:14:48

עם הילברטון או בלעדיו אינדיאנה העמוקה והביתית תצליח לנצח היום.
ואז אם הילברטון בריא נזכה באם כל הסנסציות
אם הוא לא 100 אחוז כשיר זה יילך לאוק.
ולכן אם אני קלריל אני משאיר את הילברטון עם המגבת היום .

Don
Don
19/06/2025 17:14:49

אינדי מנצחים היום ושגא מניף את הגביע במשחק 7 בבית.

golan
golan
19/06/2025 17:20:05

תודה שחר.
לצערי לא נראה לי שיהיה משחק 7, הימרתי שאוק' יקחו ב 6 וזה יקלקל לי …
הפייסרס עשו הכל נכון, רק שאוק פשוט ממש טובים השנה…

הייט אשברי
19/06/2025 17:33:06

יסתיים הלילה .

עגל
19/06/2025 18:26:35

אינדי כל הדרך.
היום בזכות הביתיות ובמשחק 7 בזכות הקרח בורידים

וניל טרופי
וניל טרופי
19/06/2025 18:32:21

תודה שחר, לגבי ההקדמה שלך אני מקווה שבאמת נהיה אלופי העולם במשחקי ידידות ולא במלחמות. סדרת הגמר הזו לאוהד נייטרלי שזה בעצם רוב העולם אולי מציגה רמה גבוהה (22 איבודי כדור ולא בפעם הראשונה…) אבל חסר לה רגש, חסר את הניצוץ ואת ההרגשה של טעם של עוד. יש יאמרו שזה מחסור בכוכבים ויש כאלה שיגידו שווקים קטנים, אני חושב שזו סדרה בין שתי קבוצות צעירות מהדור החדש שהזדמן להן להגיע לגמר כמעט במקרה, סליחה אוקיסי הייתה הכי טובה השנה, אבל עדיין נלחמה רק בסדרה אחת עד היום. מקווה למשחק 7 עם באזר ביטר בשביל לעלות אותה למדף של סדרות בלתי נשכחות. היום לקרלייל אין מרחב לטעות, אין אפשרות לזייף בהגנה ובטח שאין אפשרות לאפשר לשופטים לתת את הטון. אינדי מנצחת היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק יגיעו גם בעונה הבאה לגמר אל תדאג כל עוד יהיו בריאים.

Jimmy Rigger
20/06/2025 1:20:17

זאת אגב הסיבה שאנחנו מתעוררים לאזעקות כל לילה ב4, כדי לראות את הסדרה בלייב

Amitlahev
20/06/2025 2:46:46

תודה רבה על הפריוויו. הראש אומר אוקייסי. הלב אומר אינדי. אני מעריך שנגיע לגיים 7
לפני כן אינדי באמת חייבת לתת את משחק חייה. מקונל חייב לשחק 30 דקות.

ברוך רובין
20/06/2025 3:30:07

עבדכם הנאמן איתכם

ברוך רובין
20/06/2025 3:39:50

להאלבירטון יש פרצוף כמו שלי היה שIRS ביקרו אותי לפני 30 שנה

ברוך רובין
20/06/2025 3:47:30

איזה פתיחה של גי דאב, הוא מהיר מדי לניסמיית. בצד השני האלבירטון קלינג אחרי קלינג

ברוך רובין
20/06/2025 3:54:16

נימבאהרד!!!! איזה שחקן איזה ג׳ארדים יש לקנדה , אני מעדיף אותו על מארי כמעט בכל יום

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2025 3:57:14

מקונל וטופין איזה פריבילגיה שניהם על הספסל.

שי אבן צור
20/06/2025 3:58:21

ממש!

ברוך רובין
20/06/2025 3:59:46

אינדיאנה מפציצה מ3!! איזה קבוצה מהנה לצפייה

ברוך רובין
20/06/2025 4:04:00

מקונל תוקף את הסל בכל הזדמנות כזה גארד חכם

ברוך רובין
20/06/2025 4:07:18

איזה הגנה על SGA הוא בנתיים הולך על זריקות קשות.

IDO
IDO
20/06/2025 4:11:08

מצטרף לרובין מצפה לניצחון אינדיאני!

מעוז
מעוז
20/06/2025 4:12:55

שיי וסיאקם מקבלים שריקות… מחרפן
סיאקם דורס ומקבל שריקות. שיי מרגיש מגע קל ומשליך את הידיים שלו ואת הכדור ומקבל עונשין. חבל שזה השיפוט בכזה משחק בגמר

עומר
עומר
20/06/2025 4:14:15

מטורף שרק 3 הפרש אחרי כזה רבע

IDO
IDO
20/06/2025 4:14:38

איך הסדרה הזאת התחילה עם סיום אליפות צרפת ומסתיימת עם וימבלדון. תענוג

TRIP
TRIP
20/06/2025 4:17:25

שיי מדהים

עומר
עומר
20/06/2025 4:17:38

טרנר עם סדרה מאכזבת

ברוך רובין
20/06/2025 4:17:47

אוקלהומה עם 6 איבודים וזה רק 5 הפרש . מקונל אדיר. קבוצות בליגה מטומטמות שהולכים על בלונים נפוחים מאשר על שחקנים יעילים. הוא גארד מחליף מדהים.

גם הלייקרס מקיפים את לברון ודונציץ בכל החטייארים מאשר אתלטים צעירים

שי אבן צור
20/06/2025 4:18:24

שיי וויליאמס בלתי עצירים

IDO
IDO
20/06/2025 4:19:59

מיילס טרנר כזה למך. תנו למקונול לנצח מפגרים.

שי אבן צור
20/06/2025 4:20:02

היום תוכתר אלופה חדשה
לצערי אמנם אבל ראויה 100%

IDO
IDO
20/06/2025 4:21:39

אתה טועה. אבל אחרי שמונה ימים בלי שיינה זה מובן.

שי אבן צור
20/06/2025 4:23:07
הגב ל  IDO

הלוואי שאני טועה🙏

ברוך רובין
20/06/2025 4:23:16

מקונל במקום האלבירטון ומשחק קודם אינדיאנה עם הW.

ברוך רובין
20/06/2025 4:25:13

מקונל עם המיד ריינג זה כסף מובטח בבנק.

gogo
gogo
20/06/2025 4:26:33

מקונל כוכב עליון

עומר
עומר
20/06/2025 4:27:05

מקונול לא אמור להיות כזה טוב, בסדרת גמר מול הגנה כזאת, וואו.
נחמד ששני מחליפים עם לב ושכל, אחד בהתקפה ואחד בהגנה, מקונול וקארוסו תורמים כל כך הרבה.

שי אבן צור
20/06/2025 4:27:44

אי אפשר שלא לאהוב את אינדי
כל שחקן תורם!

עומר
עומר
20/06/2025 4:32:11

ההגדרה של קבוצה! אין להם תכלס סופרסטאר 1 אפילו

שי אבן צור
20/06/2025 4:33:48
הגב ל  עומר

נכון!

gogo
gogo
20/06/2025 4:28:01

אינדי עד כה עם איבוד אחד מול 8 איבודים של אוקלהומה. התהפכו היוצרות

שי אבן צור
20/06/2025 4:31:42

מקונל כזה נכס אדיר!

ברוך רובין
20/06/2025 4:32:29

למקונל אסור לצאת מהמגרש אפילו לשירותים. הוא מביא כל כך הרבה אנרגיה. הוא חייב לשחק יותר דקות מהאלבירטון.

ברוך רובין
20/06/2025 4:34:34

SGA מחטיא בוכה לשופט , ומקבל עבירה.

אינדיאנה כאלה מסוכנים במעבר

שי אבן צור
20/06/2025 4:35:32

איזה קצב של משחק!!!

TRIP
TRIP
20/06/2025 4:35:51

הולך להיות גיים 7

gogo
gogo
20/06/2025 4:36:15

אינדי מסתערת ועושה הגנה כמו אוקלהומה.

Yinon Yavor
20/06/2025 4:38:19

בלי הכבוד מהשופטים כבר היה כאן 20 הפרש

IDO
IDO
20/06/2025 4:38:41

כח ועוצמה מנצחים כל קבוצה.

ברוך רובין
20/06/2025 4:39:01

הליגה חייבת להגביל את ההפסקה שיש לשופטים לצפות בריוויו. לא הייתה עבירה.

IDO
IDO
20/06/2025 4:40:41

זה טוני בראדר יחליט!!

ברוך רובין
20/06/2025 4:41:28

נייסמית תפס יום זה כבר 16 הפרש. אוקלהומה לא במשחק

IDO
IDO
20/06/2025 4:44:28

כח ועוצמה. פאפדנייע

IDO
IDO
20/06/2025 4:45:01
הגב ל  IDO

Yes cers

ברוך רובין
20/06/2025 4:43:22

האלבירטון עם שלושה מקילומטר וזה 17 הפרש.

אוקלהומה לא הגיעו למשחק

TRIP
TRIP
20/06/2025 4:43:31

האלי לא נראה פצוע

ברוך רובין
20/06/2025 4:44:47

גי דאב וSGA לבד הערב, אוקלהומה קבוצה מוגבלת התקפית

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
20/06/2025 4:46:06

וואו האלי!

TRIP
TRIP
20/06/2025 4:46:09

יאוווו סיאקם אחוז דיבוק

שי אבן צור
20/06/2025 4:46:48

יאללה אינדי!!!

ברוך רובין
20/06/2025 4:47:05

22 הפרש , שמעון אינדיאנה ניגבו איתך את הפארקט.

Smiley
20/06/2025 4:47:19

טוב להיות בבית… האנרגיות של הפייסרס הן יותר מדי היום עבור הת'אנדר

dekel
dekel
20/06/2025 4:48:06

איזה הצגה קבוצתית

gogo
gogo
20/06/2025 4:48:13

אינדי עם הגנת אוקלהומה

עומר
עומר
20/06/2025 4:48:38

שום דבר לא גמור. עם ההגנה של אוקייסי הם תמיד יכולים לחזור.

אבל פשוט כיף לראות אינדיאנה, פעם ב, יש באנביאי קבוצות כאלו שמתקדמות במהלך העונה עד שהופכות למכונה משומנת, שמשחקת כדורסל יפה, כולם חולקים בכדור, 5 שחקנים יכולים להתעלות, והכדור זז מצד לצד.

מעוז
מעוז
20/06/2025 4:48:57

אני לא מבין איך קהל שרק צועק "דיפנס" כל כך משפיע על שחקני המשנה של 2 הקבוצות. ממש מוזר

ברוך רובין
20/06/2025 5:00:27
הגב ל  מעוז

זה לא רק זה, שחקנים מכירים כל בלטה במגרש הם התאמנו על הסל הזה אלפי פעמים, תוסיף את העובדה שאין להם טיסה והם יכולים לישון טוב יותר בלילה

IDO
IDO
20/06/2025 4:49:30

רגי מילר שמח. הוא נראה מוכן לעלות למגרש

עמיחי קטן
20/06/2025 4:52:21

הנתון של המחצית – אוקלהומה עם 44.7% מהשדה לעומת 44.2% של אינדיאנה, ובפיגור 22

ברוך רובין
20/06/2025 4:53:40

אינדיאנה עם הרבה יותר זריקות, כתוצאה מאיבודים של אוקלהומה אוקלומה עם 1-9 מהשלוש

עמיחי קטן
20/06/2025 5:19:14

אני יודע. זה עדיין מדהים במחצית כזאת

איצקו
איצקו
20/06/2025 4:57:35

אינדיאנה מצליחים להגביל את אוקלהומה לזריקות קשות
עדיין לא גמור הפלייאוף הזה חזרו מפיגורים כאלה
מאת'ורין חלש מאוד הלוואי שיהיה משחק שבע ושם יתן הצגה

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי איצקו
ברוך רובין
20/06/2025 5:02:12

SGA עם 5 איבודים על אפס אסיסטים, כמעט בכל איבוד הם חוטפים סל כל על הראש

gogo
gogo
20/06/2025 5:07:55

אינדי הורגת את שיי בהגנה גורמת לו הרבה איבודים, למרות שהוא יגיע ל30 שלו

עומר
עומר
20/06/2025 5:08:15

אף קבוצה לא קולעת 3 דקות שלמות חחח

איצקו
איצקו
20/06/2025 5:11:33
הגב ל  עומר

כמעט ארבע
אבל זה טוב לאינדי כי אוקלהומה היו אמורים לצאת מלוע של תותח וזה לא קרה

ברוך רובין
20/06/2025 5:11:04

סוף סוף האלי שובר את המצור אחרי 4 דקות כמעט ששני הקבוצות שברו את הטבעת

Yinon Yavor
20/06/2025 5:12:24

טייריס כבר הקפיץ את צ'ט באוויר והיה יכול לסחוט פאול לשלוש, אבל העדיף את המסירה ואז קיבל חזרה לקליעה מקרוב.
תאווה לעיניים ואנטיתזה למדיניות סחיטת העבירות

ברוך רובין
20/06/2025 5:15:43

אינדיאנה עם כמעט 50% יותר נסיונות זריקה.

SGA נראה נוראי. 28 הפרש נפגש בגיים 7

איצקו
איצקו
20/06/2025 5:16:16

אינדי צריכים רק עוד משחק אחד כזה😂

ברוך רובין
20/06/2025 5:23:01

חלומו של חברי האשך התגשם, הקהל שואג טי גי. אוקלהומה עושה הגנת זון, ומקונל כמו שרשום בספר מוציא לטופים לשלושה קלה. איזה שחקן חכם

עומר
עומר
20/06/2025 5:23:09

שום דבר לא גמור עדיין

ברוך רובין
20/06/2025 5:25:05

בראדלי הזה חמור, אבל זה עבירה 100 אחוז לא הגיוני שSGA הולך לקו על אוויר אבל מפוצצים נגר ולא שורקים

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
20/06/2025 5:25:37

חמור חמורותיים

ברוך רובין
20/06/2025 5:26:40

הוא לא היה צריך להגיב, אבל השיפוט בליגה עקום מהיסוד אין אחידות של שריקות.

שי אבן צור
20/06/2025 5:29:35

צודק
מבאס
מצד שני, הוא אמור לדעת את זה

איצקו
איצקו
20/06/2025 5:26:44

דביל רציני אבל היה עליו פאול

עומר
עומר
20/06/2025 5:27:26

אינדי צריכים לסיים את זה עכשיו, או שיהיה רבע רביעי צמוד

שי אבן צור
20/06/2025 5:31:17
הגב ל  עומר

נכון

ברוך רובין
20/06/2025 5:31:00

אוקלהומה נוגסת בהפרש, SGA במייד ריינג של 10 פיט מחייב דאבל.

נימבאהרד שחקן מדהים

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2025 5:33:26

ההחלטה הכי טובה של קרלייל, זה ללכת על נימבאהרד במקום על מאתורן.

גם קנדה צריכה להעדיף אותו ליד SGA על מארי, הוא מגן הרבה יותר טוב ושחקן יציב יותר

עומר
עומר
20/06/2025 5:35:08

גם שחקן חכם, ונלחם בלי הפסקה. גם במשחק 4 שאינדיאנה הפסידה, הוא היה הכי טוב, ונלחם בלי הפסקה

ברוך רובין
20/06/2025 5:35:20

מה וויגנס עושה. אחלה שחקן טופין, אתלט מצויין קלע שלשות. קרלייל המאמן הטוב בליגה

ברוך רובין
20/06/2025 5:36:22

אוקלהומה נוראים מ3 גם במשחק 4 שברו את הסל. כמו שאמרתי לפני הסדרה זה קבוצה מוגבלת התקפית

ברוך רובין
20/06/2025 5:37:59

30 הפרש, אוקלהומה בלי אנרגיות.

gogo
gogo
20/06/2025 5:38:16

הצגה אינדיאנית

עומר
עומר
20/06/2025 5:38:17

טוב, נראה לי אפשר ללכת לישון?

יאללה משחק 7 בגמר!!!

שהקבוצה הטובה ביותר תנצח, זה מה שאמרתי שאני מקווה שיקרה אחרי משחק 1.

שי אבן צור
20/06/2025 5:38:32

שפארד!!!

TRIP
TRIP
20/06/2025 5:38:53

אשכרה גיים 7

איצקו
איצקו
20/06/2025 5:40:07
הגב ל  TRIP

לא היה מ2016
ואז הצהובים הפסידו
נקווה שהפעם לא

Yinon Yavor
20/06/2025 5:45:42
הגב ל  איצקו

צהובים/כחולים.
It can go either way

שי אבן צור
20/06/2025 5:56:29
הגב ל  TRIP

ועוד איזה

גיא רוזן
20/06/2025 5:39:05

אני מצטער,
גם לפלייאוף המשוגע הזה יש גבול…

יש משחק 7, מזל טוב.

אותי מעניינת שאלה אחת –
אם הפייסרס מנצחים את משחק 7,
מי יהיה הפיינלס mvp?

הבחירה שלי זה קרלייל…

עומר
עומר
20/06/2025 5:40:18
הגב ל  גיא רוזן

אם אינדיאנה לוקחים, אז כנראה סיאקם. אבל וואלה זה צריך להיות כל הקבוצה, ולכן מגיע לקרלייל

עומר
עומר
20/06/2025 5:39:36

אינדיאנה צריכה להצטער על ההפסד במשחק 4. אוקייסי היו גרועים והם זרקו את זה.
אוקייסי כמובן צריכים להצטער על משחק 1, שהיה לגמרי שלהם.

שי אבן צור
20/06/2025 5:44:11
הגב ל  עומר

אף אחת לא צריכה להצטער על כלום, פשוט לבוא מפוקסים לגיים 7!

שי אבן צור
20/06/2025 5:42:06

מוותר על המשחק, איזה קטע…

Yinon Yavor
20/06/2025 5:44:08

כמו שכתבתי בתחילת הפריוויו – התפוצצות של אינדי.
כל קבוצה היתה טובה יותר בכל משחקי הבית שלה. כל אחת גנבה אחד בחוץ.
נראה מה יהיה עוד יומיים

עומר
עומר
20/06/2025 5:48:17
הגב ל  Yinon Yavor

פגעת יפה

אשך טמיר המקורי
20/06/2025 5:44:17

אז סוף סוף הגיע המשחק שבו אינדי מתפוצצת והכל הולך.

טופין הועבר מהניקס תמורת 2 בחירות סיבוב שני, הזבל של אחד זה זהב לאחר.

עומר
עומר
20/06/2025 5:44:29

6 שחקנים עם 10+ נקודות באינדיאנה…

אשך טמיר המקורי
20/06/2025 5:58:21

בעקבות הפלייאוף הזה קרלייל הפך למאמן האהוב עלי בכל הזמנים

דוקטור רזי הופמן
20/06/2025 6:05:31

תמיד היה אחד החביבים עלי. גם כשחקן וגם כמאמן

דוקטור רזי הופמן
20/06/2025 6:06:10

ולא שהיה שחקן גדול בלשון המעטה

דוקטור רזי הופמן
20/06/2025 5:59:59

בוקר טוב
אני רואה שאינדי לא הרימודגל לבן.

Yinon Yavor
20/06/2025 6:01:58

ל okc כבר היה משחק 7 בפלייאוף הזה, אבל אני לא הייתי שואב ממנו יותר מדי ביטחון או אופטימיות.
הם התחילו אותו נוראי ונקלעו לפיגור דו ספרתי כשכל אחד שם מנסה להיפטר מהכדור כאילו זה תפוח אדמה לוהט. בהמשך אותו משחק דנבר פשוט התפרקו פיזית (פציעות, עייפות, סגל קצר), וזה נתן לאוק את הניצחון הנוח.
אינדיאנה לא פצועה, לא עייפה, ובטח לא קצרה בסגל – כך שאין ממש מה ללמוד מאותו משחק.

שי אבן צור
20/06/2025 6:06:13
הגב ל  Yinon Yavor

מדויק!

שי אבן צור
20/06/2025 6:02:33

איזה סל חשוב של טופין!

שי אבן צור
20/06/2025 6:02:50

ועוד אחד!

דוקטור רזי הופמן
20/06/2025 6:03:43

איזה תופין זה

אשך טמיר המקורי
20/06/2025 6:06:14

זוכר איך ברט בראון האידיוט היה כל פעם מקפיא את מקונל לתקופות רק כדי שמקונל יציל אותו כל פעם שקיבל צ'אנס במקום סימונס, רק כדי להיות מוקפא שוב.

האידיוט יושב היום על הספסל של הספרס

שי אבן צור
20/06/2025 6:09:22

זוכר את זה
זאת באמת היתה הזיה

עמיחי קטן
20/06/2025 6:06:46

האם אינדיאנה יגיעו ל-110?

שי אבן צור
20/06/2025 6:10:15

כן

שי אבן צור
20/06/2025 6:11:37

החליטו שלא

Yinon Yavor
20/06/2025 6:12:58

נראה שקרלייל החכם מנע מהם לזרוק, כדי להוכיח לעצמם שאפשר לנצח גם בלי מספר הקסם הזה – ולנטוע בהם אמונה בהגנה שלהם שבאמת הפעם הביאה את הניצחון

שי אבן צור
20/06/2025 6:15:04
הגב ל  Yinon Yavor

נקודה יפה

עמיחי קטן
20/06/2025 6:18:13
הגב ל  Yinon Yavor

אני לא חושב שזה קשור למספר. סתם לא ראו צורך לזרוק בפוזשן אחד לפני אחרון, וזה לא חריג אצל קבוצה שמובילה

Yinon Yavor
20/06/2025 11:17:22

אתה כן ראית דו שיח ער בפוזשן האחרון בין מי שהחזיק בכדור לבין הספסל.
לדעתי זה קשור

דוקטור רזי הופמן
20/06/2025 6:07:35

נראה לי שהאירנים הלכו לפני חצי שעה על הכור בדימונה.
מעניין אם פגעו?

אשך טמיר המקורי
20/06/2025 6:07:51

וקרלייל – הוא סבל שנים מלהיות המאמן של לוקה.
השחקן שהכי פחות מתאים לפילוסופיית המשחק שלו.

עמיחי קטן
20/06/2025 6:11:18

קרלייל היה עם לוקה בדיוק 3 עונות, וזה לא שהוא הצליח עם דאלאס יותר מדי בשנים לפני זה. אחלה מאמן, אבל לא צריך להגזים

אשך טמיר המקורי
20/06/2025 6:13:11

זה שהוא הצליח לא אומר שלא סבל.
וראו את זה היטב בסוף.

עמיחי קטן
20/06/2025 6:17:25

רק שהוא לא הצליח. 10 שנים דאלאס לא עברו סיבוב בפלייאוף למרות כמה קבוצות לא רעות בכלל (גם אם לא מועמדות לאליפות)

אשך טמיר המקורי
20/06/2025 7:19:12

אי אפשר תמיד להצליח.
פילוסופיה וסגנון משחק זה משהו אחר.
ראו שסבל מהמשחק הריכוזי של לוקה.
זה נוגד את כל תפיסת העולם שלו.

עמיחי קטן
20/06/2025 10:14:38

קרלייל אימן את דאלאס 13 שנים. תוריד את ה-3 עם לוקה ותקבל 10 שנים בהן הוא הודח בסיבוב הראשון שוב ושוב, פעם אחת בסיבוב השני ועוד ריצה אחת באמת מיוחדת שהסתיימה באליפות, שהיה לו בוודאי חלק משמעותי בה

גיא רוזן
20/06/2025 6:16:41

אם הפייסרס מצליחים לשחזר את הנוסחה של הרבע השני
(לחץ נהדר על מובילים הכדור והפיכת כל מצב 50/50 לפוזשן נוסף של הפייסרס),
אז משחק 7 יהיה מטורף.

יאללה משחק 7!

rolling stone
rolling stone
20/06/2025 6:33:48

אינדיאנה מאוד מזכירה לי את ברצלונה של ה-MSN.
שיטת המשחק שבנויה על מסירות קצרות, תנועה ללא כדור, פרגון שלא מובן מאליו בספורט תחרותי כל כך, ובעיקר התחושה שאתה לא יודע מאיפה תנחת עליך המכה הבאה כי פשוט כל שחקן מסוגל לתפוס יום ולתת לך ראש.
גיים סבן!!!!!!!

אשך טמיר המקורי
20/06/2025 6:34:39

על מקונל בפילי:
https://hoops.co.il/?p=109874#comment-971353