ניצחון מאליפות: אוקלהומה סיטי עלתה ל-2:3 בגמר עם 109:120 על אינדיאנה / רועי ויינברג

ניצחון מאליפות: אוקלהומה סיטי עלתה ל-2:3 בגמר עם 109:120 על אינדיאנה / רועי ויינברג

ניצחון מאליפות: אוקלהומה סיטי עלתה ל-2:3 בגמר עם 109:120 על אינדיאנה / רועי ויינברג

בדרך לאליפות. אוקלהומה סיטי ניצחה הלילה (בין שני לשלישי) 109:120 את אינדיאנה ועלתה ל-2:3 בגמר, כשהיא יכולה לזכות באליפות בחוץ בין חמישי לשישי. ג'יילן וויליאמס הוביל עם 40 נקודות, שיא קריירה בפלייאוף.

הת'אנדר פתחו עם אותה חמישייה מהמשחק הקודם, כשצ'ט הולמגרן לצד איזייאה הארטנשטיין בקו הקדמי, ועלו ל-12:22 מוקדם. אוקלהומה סיטי המשיכה מהמקום בו עצרה הגנתית בסוף המשחק הקודם עם כפיית איבודים ועבודה אדירה על טייריס הליברטון, אבל הוסיפה משהו חדש: שלשות.

בין אם זה בגלל הביתיות או בגלל שסטטיסטיקה מתיישרת, קייסון וואלאס וארון וויגינס קלעו באחוזים גבוהים מחוץ לקשת, כשוואלאס תיקן אחרי 0 מ-8 בארבעת המשחקים הקודמים. שלשה שלו עצרה מיני ריצה של אינדיאנה וסייעה לאוקלהומה סיטי לעלות ל-17:29 אחרי שהפייסרס עשו קולות של קאמבק.

הרבע השני המשיך באותה המגמה – לחץ אדיר על הכדור כשהת'אנדר מגיבים בזמן וסוגרים טוב את הליברטון וכל ניסיונות של אינדיאנה למשחק קבוצתי, לצד הנעת כדור מפתיעה ושלשות. אחרי 11 אסיסטים ו-3 שלשות במשחק הרביעי, הפעם הם קלעו 8 שלשות ומסרו 16 אסיסטים במחצית הראשונה בלבד בה פלרטטו מספר פעמים עם 20 הפרש. בסופו של דבר הם ירדו לחדר ההלבשה ב-45:59 ת'אנדר, שהרגיש גדול יותר למרות השליטה של הפייסרס בריבאונד ההתקפה.

אינדיאנה פתחה את הרבע השלישי בהתלהבות, אבל אז ג'יילן וויליאמס השתלט על המשחק. הסייד-קיק של שיי גילג'ס אלכסנדר קלע שמונה נקודות תוך 3.5 דקות שהעלו את הת'אנדר ל-62:75, אבל טי ג'יי מקונל ענה עם ארבע נקודות רצופות משלו והוריד ל-76:70, כשהשלשות של הת'אנדר הפסיקו להכנס ואינדיאנה נכנסה בקלות, בקלות מדי, לצבע. גילג'ס אלכסנדר הדף את ניסיונות הקאמבק של מקונל בדרך ל-79:87 ת'אנדרי, יתרון משמעותי אך ממש לא מספיק מול השפנים של אינדיאנה.

הרבע הרביעי המשיך מאותה הנקודה, כשכל פעם הת'אנדר מראה סימני בריחה ואינדיאנה חוזרת למשחק ולהפך, עד שפסקל סיאקם העלה הילוך. משחק כמעט מושלם של הקמרוני הוריד ל-95:93, שמונה דקות לסיום, בזמן שוויליאמס מחזיק את אוקלהומה סיטי בחיים.

הדקות האלה היו דקות שבהן גביע לארי אובראיין ריחף באוויר, והת'אנדר חטפו את ההזדמנות ואת הכדור. חטיפה של קייסון וואלאס ושתיים של גילג'ס אלכסנדר סייעו להם לברוח ל-97:110, 5:48 דקות לסוף. הפייסרס לא הצליחו לשמור על הכדור בדקות העוקבות, אחרי לחץ אדיר על הכדור. היתרון נשמר בצד של אוקלהומה סיטי עד לסיום.

ג'יילן וויליאמס קלע 40 נקודות (14 מ-25 מהשדה) עבור הת'אנדר. שיי (9 מ-19 מהשדה, 13 מ-14 מהעונשין) קלע 31 עם 4 חסימות ושתי חטיפות. ארון וויגינס קלע 14 ב-4 מ-7 מהשלוש, קייסון וואלאס 11 עם 4 חטיפות.

פסקל סיאקם סחב את אינדיאנה עם 28 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 איבודים. טי ג'יי מקונל קלע 18 מהספסל, ארון נסמית' 14 ומיילס טרנר 13. הליברטון קלע ארבע נקודות מהעונשין, סיים עם 0 מ-6 מהשדה, מסר שישה אסיסטים ואיבד שלוש פעמים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
53 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Nfs kfc ufc okc in 6!

yonis
yonis
17/06/2025 6:57:57

תודה רועי על סיקור נהדר ומהיר.

המשחק הזה היה המשחק שהשתיק את כל המבקרים של וויליאמס,
נותן הכל בהגנה ובהתקפה, גם כשלא הולך לו הוא נותן את הנשמה, היה לו משחק נהדר הלילה.

המשחק הלילה היה דומה לשני המשחקים הראשונים, אוקלהומה מובילה בדו ספרתי ואינדי מגיעה ברבע האחרון ומתחילה לנגוס בפער, אך הלילה אוקלהומה המשיכו בשלהם, לחצו חזק בהגנה ועם התקפה טובה לא הביאו לאינדי לגנוב גם את המשחק הזה.

אחרי הסתכלות בבוקס סקור אני רואה שלהאלי יש את מספר הדקות הרגילות שלו, בזמן הצפייה במשחק הייתי בטוח שהוא משחק הרבה פחות מבדרך כלל, הלילה הוא שותק על ידי דורט בתצוגת מופת,
4 נקודות שכולם מהקו.

מקונל הביא משחק מצויין, לא פוחד, לוקח עליו את המשחק ועשה כל מה שצריך.
אני לא יודע אם זאת הוראה של המאמן להביא למקונל לנצח לבד או לא, אבל אני לא מצליח להבין איך ברבע השלישי הביאו לו את החגיגת סלים הזאת, זה נראה שקשה לאוקלהומה מולו בהגנה.

גם ביום שקט יחסית שיי מגיע ל-31 נקודות ו-10 סוכריות, מוביל את הקבוצה תמיד, שחקן שאתה יודע תמיד מה תקבל ממנו.

הלילה היה לקאסון וואלאס את המשחק הכי טוב בסדרה, לפי דעתי הוא איבד את הביטחון, לא ראינו ממנו את מה שהוא היה עושה במהלך העונה ובפלייאוף, אם הוא יבוא ככה גם למשחק הבא זה יביא סיכויים גדולים לאוקלהומה.

לגבי אינדי אני חושב שהם יכולים להיות מבואסים מהתוצאה כרגע אבל אני לא חושב שהם יכולים לעשות יותר ממה שהם עשו עד עכשיו, הם לוחצים ונותנים את הנשמה, אבל בסופו של דבר ההתקפה שלהם לא באמת מתפקדת בסדרה הזו.

Don
Don
17/06/2025 9:34:07
Reply to  yonis

הם יכולים לנצח את משחק 6. האמת שלגרור את okc הנהדרים לסדרה של 7, גם זה כבוד גדול.

wadi
wadi
17/06/2025 10:27:00
Reply to  yonis

אחלה סיכום. אם מקונל הוא הגו טו גיי שלך, צריך לשנות תכנית (על אף שהוא שחקן אדיר וכו). כמה שאוקייסי טובים, עדיין הם לא הורגים את המשחק ונותנים לאינדיאנה להשאר בעניינים פעם אחר פעם וזה יכול לעלות ביוקר. הסדרה עדיין לא גמורה למרות שאוקייסי נראים יותר טוב.
חוק ה110 עדיין עובד

Last edited 22 days ago by wadi
Jimmy Rigger
17/06/2025 13:40:49
Reply to  wadi

נראה שאינדיאנה מתאמצים לשמר את החוק הזה. הם היו ממש קרובים ל110 כמה דקות לסוף, והחליטו לא לקלוע כדי לא לקלקל

bobby
17/06/2025 14:26:16
Reply to  Jimmy Rigger

התחשבו יפה בעכברי הסטטיסטיקה 😉

k_700 the original
k_700 the original
17/06/2025 6:59:14

Jalen Williams is just the 5th player over the last 40 seasons to do this in the NBA Finals before the age of 25, joining:

Kyrie Irving (2016)
Kevin Durant (2012)
Dwyane Wade (2006)
Shaquille O'Neal (1995)

NBA בדם
17/06/2025 11:19:38

מה אתה אומר על חבר שלך האלי שצוחק על כולם? פציעה לא פציעה שיחק קטסטרופה היום ורע ב90% מהסדרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

חחח עוד פעם פציעה? למד מהטוב ביותר

NBA בדם
17/06/2025 11:32:52

הטוב ביותר ממתג פציעה שהוא מפסיד. הוא תמיד משחק ביכולת עקבית וטובה.
האלי עם משחק ששום תירוץ לא מתקבל בו, בטח שזה מצטרף למרבית הסדרה שנראה בה כרול פלייר מאשר כוכב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הודעה מצחיקה של טראמפ יא אבו רזי

טראמפ: "למקרון אין מושג – עזבתי את פסגת ה-G7 בשביל משהו גדול"
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כתב ברשת החברתית שבבעלותו Truth Social כי "נשיא צרפת עמנואל מקרון טען שעזבתי את פסגת ה-G7 בקנדה כדי לחזור לוושינגטון ולעבוד על 'הפסקת אש' בין ישראל לאיראן". טראמפ הסביר כי "זאת טעות, אין לו מושג למה אני עכשיו בדרכי לוושינגטון, אבל זה בהחלט לא קשור להפסקת אש. זה הרבה יותר גדולה מזה".

🤣🤣🤣

Zvika Bar-Lev
17/06/2025 9:26:10

הוא גם כתב שלא משנה מה מקרון אומר, תמיד הוא טועה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zvika Bar-Lev

זה אמת. מבין כל חסרי הבינה מקרון מוביל על כולם בפער, מניח שמשמנים אותו טוב הערבים

אהרון שדה
17/06/2025 12:40:48

זה רק בגלל שלפיד כבר לא

LiorD
LiorD
17/06/2025 9:53:16

תותח דונאלד בן פרד..
אחרי שישראל חיזל"שה את כל הפיקוד האירני, וחיסלה את כל ההכנה האווירית, הוא יבוא, יטיל כמה פצצות 13 טון על פורדו ויצא מנצח.
מגיע לשלב הפייס שוט בסצינה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  LiorD

חייבים את הראש של חמינאי אסור להשאיר אותו בחיים זה כמו להשאיר את היטלר

NBA בדם
17/06/2025 10:18:38

תודה רבה
האלי שוב משחק בחוץ ושוב נראה כמו רול פלייר. אז נכון שההגנה של אוק עליו מצויינת ומתמקדת בו אבל זה לא תירוץ לתצוגות החלשות שלו בסדרה במיוחד במשחקי החוץ. כל הפלייאוף שזהר עם סלי הניצחון ושיפור התדמית שלו נהרס כליל.
ג'יילן ווילייאמס וואוו איזה משחק. יש לו מובים נהדרים שמסתיימים בזריקות עם הלוח שנכנסות ביעילות. הבחור סותם פיות בפלייאוף הזה לכל מי שפקפק בו ככוכב בפלייאוף.
אוקייסי בבית קבוצת שלשות משמעותית טובה יותר ממשחקי החוץ ודווקא שאינדי התקרבה עד מינוס 2 כמה דקות לסיום היא קרסה לתוך עצמה.
לדעתי הפייסרס פספסו את הרכבת עם איבוד יתרון הביתיות אבל אולי יגררו את הסדרה הזו למשחק 7.

Klay Thompson
Klay Thompson
17/06/2025 10:37:19

לעניות דעתי פלייאוף משמים. פרט לסדרה של אוקלהומה-דנבר (גם קליפרס-דנבר היה נחמד) כל שאר הסדרות היו די משעממות. פעם הייתה מוסכמה שהשופטים חוזרים לשפוט בפלייאוף, היום גם בפלייאוף יש התערבות משמעותית של הליגה. אני חושב שזה משפיע על הרייטינג ועל הרצון לצפות ב-NBA הרבה יותר מזהות הקבוצות שמשחקות. חבל. הרייטינג השנה ירד משמעותית לעומת שנים קודמות והוא דומה לרייטינג בבועה. גם מיעוט התגובות באתר (למרות המצב) מעידה יותר מהכל על רמת עניין נמוכה.

**********************************************

מקווה שיחסלו סופית את הגרעין האיראני ולא יסתפקו בחצי עבודה. הסכם זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות לפני שמשמידים את פורדו ואת מערך הטילים האיראני. נתניהו עשה הרבה טעויות לאורך הדרך אבל אם הוא ישמיד את תוכנית הגרעין אף אחד לא יוכל לקחת את זה ממנו. רק שלא יעצור באמצע. תשמרו על עצמכם, הלוואי ונהיה מאוחדים גם בימים שקטים.

עידו גילרי
17/06/2025 11:07:47
Reply to  Klay Thompson

הרייטינג של הפיינלס ירד בגלל שתי הקבוצות שהגיעו אליו זה לא קשור לכדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Klay Thompson

אמרתי כבר אז בלייב סדרת הגמר הייתה בין אוק לדנבר, סידרה נהדרת.
אינדי הפתיעה יותר ממה שציפיתי וכולם למעשה וגם מול אוק הם לא נשברים, אפילו התחילו לשמור מה שלא עשו כל העונה. עם קצת חריפות והחלטות נכונות יותר של קרלייל אינדי יכלו לקחת את הסידרה גם.
בארהב הרבה רפי הבנה כמו קיירי וטיילר הירו הם רוצים כוכבים ממותגים במקום כדורסל טוב.
אי צפייה בלייב לא מעיד על חוסר עניין, רובנו רואים הכל בש.ח.
ברור שאם היה קאבס אוק הגמר הייתי מעיר את עצמי בלייב.
היה פלייאוף מצויין לדעתי, רמה גבוהה, שיפוט עדיין חרא אבל השתפר בניגוד לשנים עברו.
הקבוצות הצעירות ששומרות וזזות עלו לשלבים הגבוהים, נמאס מכל הזקנים המדדים עם האדרה והשיפוט כמו לברון, לוקה, יאניס, דוראנט וכו יאללה שילחו לשחק ב3 על3 עם לאנס ודוויט או בקנקון.

קצת מחשבות על האולימפיאדה נבחרת ארהב היא תהיה בלי סטף ודוראנט…צופה להם חיים קשים מאד.

החמישיה תהיה בטח הלי (ברונסון, טריי, פוקס עדיפים),אדוארדס, טייטום, באנקרו, דיוויס.

לא עוזב את העיר
לא עוזב את העיר
17/06/2025 16:10:55
Reply to  Klay Thompson

השנה הם ייבאו את השופטים של היורוליג.
האלה שלא מתביישים ולא מתאמצים להראות שהכל מכור.
מה שאוקלהומה מקבלים מהשופטים זה לא יאומן

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17/06/2025 22:54:30
Reply to  Klay Thompson

ישראל לא יכולה לבדה לחסל את ההגגרעין האירני כי מה שיש בפורדו למשל הוא בעומק כזה שרק לארה"ב יש חימוש שיכול לחדור עד עומק כזה.

דה שוט
17/06/2025 23:07:11
Reply to  Klay Thompson

תגובה מעולה! הסדרה אולי לא משמימה כי ההגנות מלהיבות אבל היעדר הכישרון והכוכבים פוגע בחוויית הצפייה של אוהדים (כמוני) שאוהבים את השחקנים המיוחדים, הפנומנליים, הבלתי-נתפסים: סטף, קיידי, לברון, הארדן (בשיאו), יוקיץ׳, מארי (בשיאו), לוקה, אפילו בוקר, יאניס וטייטום בשיאם.
האסל ומשחק קבוצתי זה אחלה – אבל לא כוס התה שלי (וכנראה גם של רבים אחרים).
דורט רוצח, הרג את האלי, הוציא לו את החשק לשחק. אבל לפני שנה לוקה הכניס אותו לתוך הסל.
גם החלק הפוליטי מתון ולעניין.
אהבתי.

עידו גילרי
17/06/2025 11:06:37

משחק ענק של ג'יי דאב אולי קצת ישתיק את הקולות שאומרים שהוא לא כוכב שני מספיק טוב לאלופה. הרבה שוכחים שזו רק עונה שלישית שלו בליגה (אמנם הגיע מבוגר). הוא בסך הכל השחקן ה-30 לקלוע 40 נקודות במשחק גמר וכל האחרים שעשו את זה לפניו יהיו בהיכל התהילה למעט מידלטון ואולי בוקר. זה גם לא שהוא קיבל כדורים קלים כתוצאה ממצבים שיצרו לו אחרים, הוא עושה את הרוב בעצמו כשגם האחריות על להעביר את החצי נופלת עליו ברוב המקרים. הוא עדיין צריך ללמוד לקחת פחות זריקות קשות אבל הוא בהחלט הולך להיות שווה את החוזה שיקבל הקיץ.
בצד השני – אם האליברטון לא יכול לשחק שלא ישחק. הפייסרס מספיק קבוצה להתמודד עם זה. לא ברור הספסול של מקונל למרבית הרבע האחרון למעשה עד שהמשחק היה די גמור. נכון שהוא היה צריך איזה מנוחה בתחילת הרבע אבל לדעתי היה כדאי להחזיר אותו הרבה קודם.

ברוך רובין
17/06/2025 12:10:06

לא מבין את ה״פציעה״ של האלבירטון, הוא נפצע במשחק 2, אבל היה מצויין במשחק 3 (היחיד בסדרה), פתאום במשחק 5 הפציעה משפיעה, הייתי בטוח שצריך להיות איזה סדר כרונולוגי לפציעה.

NBA בדם
17/06/2025 12:29:34

הוא חולה במשחקים שהוא יוצא החוצה. קר לו והוא מצטנן מהר. בבית עם המרק החם הוא נראה טוב יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפציעה היא בהתאם ליכולת

עגל
17/06/2025 17:09:52

לא ראית שהוא נפל במשחק? זה החמיר לו את ה-צ׳יטה אבל הוא החליט לחזור לשחק והיה גרוע)

אבג
אבג
17/06/2025 11:33:38

סידרה גדולה. כדורסל טוב של שתי הקבוצות. מאז קליבלנד נגד גולדן לפני שדוראנט הגיע לא היתה סידרה ברמה הזאת. הרבה יותר טובה מהסדרות של כל השנים האחרונות
נקווה למשחק שביעי

ברוך רובין
17/06/2025 12:16:41
Reply to  אבג

הסדרה מותחת לא ברמה גבוהה במיוחד שמדברים על החלק ההתקפי. הקבוצות האלה היו נדרסות על ידי הסופר טים ומפסידות לרוב האלופות קודמת.

בוסטון של עונה קודמת טובה משניהם, אותו דבר דנבר לפני שנתיים (דנבר בלי ספסל וחצי מארי בלי כתף של פורטר סחבו את אוקלהומה ל7 משחקים), אני לא מדבר בכלל על הסופר טימס של העשור הקודם.

NBA בדם
17/06/2025 12:26:20

אמת.
אני מקביל את העשור הקודם בתחרות וברמה הגבוהה שלו לעשור של שנות ה80, שהיו בו יותר מדי קבוצות מצויינות שהתחלקו בשלל. שיקגו, דטרויט,בוסטון ופילי היו שוות לפחות אליפות נוספת לכל אחת. כך גם הקבוצות של לברון, יוסטון של הארדן, הספרס ואוקייסי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה טועה

אבג
אבג
17/06/2025 12:39:57
Reply to  אבג

בעיני ההגנות מעולות ועדיין מצליחים לעשות סלים בדרגת קושי גבוהה אישית וקבוצתית. כל השחקנים חדים מהלכים גדולים, כיף.
לא בטוח שבוסטון או דנבר היו מנצחות ובכל מקרה גמר לא תחרותי הוא לא מעניין

עמיחי קטן
17/06/2025 11:52:25

תודה רועי.
הפעם ג'יילן וויליאמס באמת היה מדהים, אבל הוא עושה את שלו כל הפלייאוף חוץ מאיזה משחק או 2 חלשים נגד דנבר. זה גם היה משחק שבו כל מטאטא באוקלהומה פגע מבחוץ והפייסרס איבדו פי 2 כדורים. אני נותן לאינדיאנה 30% במשחק 6 ועוד 10% במשחק 7 אם וכאשר, כלומר 97% שהאליפות של אוקלהומה.

NFS
NFS
17/06/2025 12:45:40

הצמד WW3 (וויגינס את וואלאס) היו גדולים וכל פעם שהיה צריך איזו שלשה גדולה הם הכניסו אותה באחוזים גבוהים.
כשהם משחקים ככה, שיי נותן 31 וג׳יי דאב במשחק גדול ומנגד האליברטון עם 0 סלי שדה ונמבהארד בעוד משחק התקפי מפוזר – לפייסרס אין מה לדמיין אפילו שאפשר לנצח

עידו גילרי
17/06/2025 12:47:55
Reply to  NFS

אבל מקונל לפחות ניצח בקרב האשכים…

NFS
NFS
17/06/2025 13:33:13

נכון.
כמוך גם אני חשבתי שקרלייל טעה כששכח אותו על הספסל. הוא גם שכח את סיאקם יותר מדי זמן ברבע הרביעי.

אור
אור
17/06/2025 13:04:29

לחובבי הליגה הישראלית, מה אתם חושבים על אין אלופה לעומת שתי אלופות? לי נשמע שאין כזה דבר "שתי אלופות" עם כל הצער שבדבר, כך שההחלטה שהתקבלה נכונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חושב שהיה צריך לתת אליפות לשניהן. התקמצנו על המענק לדעתי

עגל
17/06/2025 17:11:31
Reply to  אור

המצב בטטה (כמו שהצל היה אומר).
ֿלמה אי אפשר לדחות את המשחק המסיים לאחרי שהמלחמה תיגמר?
אני מבין שצריכים לקבוע דירוג בשביל היורוליג וכל זה אבל עדיין.

Last edited 22 days ago by עגל
אור
אור
17/06/2025 17:53:17
Reply to  עגל

אני מניח שאין מי שישחק בשלב הזה

עגל
17/06/2025 20:16:08
Reply to  אור

שישחקו רק הישראלים. ואם זה בקפריסין כולם יכולים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17/06/2025 13:58:50

הליברטון סובל מכאבים ברגלו, מה שברור שפוגע ביכולת המשחק שלו וביעולת הכללית של אינדי. ברמה הזאת כל בעיה כזו היא קריטית.

Berch
17/06/2025 15:23:08

. תודה רבה על הסיקור
🙏

הייט אשברי
17/06/2025 15:37:58

כל משחק מחזק את מה שאני כןתב מתחילת הסדרה – חזרה מדוייקת על סדרת הגמר של ג"ס מול הסלטיקס מלפני שלוש שנים, כולל נצחונות והפסדי בית וחוץ. עכשיו צריך ש-OKC תיקח את השישי בביתם של האינדיאנים. 2:4 אמרתי , וזה מה שיהיה. אמנם קשה לחזור על מופע הדומיננטיות של סטף וחבורתו אז, אבל לאינדי , עם כל הכבוד , אין את הכישרון שהיה לסלטיקס.

Yinon Yavor
17/06/2025 16:08:35

תודה רועי.
הליברטון בהחלט פצוע והמאמן היה צריך לספסל אותו. זו חוכמה בדיעבד אבל עדיין חוכמה.
אוק' כל פעם רצים ונראה שהולכים לדרוס, ואז נותנים ליריבה לחזור. זה בעיקר על המאמן וצריך להשתפר ב-3 קריטריונים:

  • לדעת לעצור מומנטום ממש בהתחלה. קרלייל ראה שהרבע האחרון התחיל עם סל "מומנטומי" של אוקלהומה. לפני שזה מידרדר לו והקהל נכנס לאטרף, הוא עצר את זה עם טיים אאוט שהרגיע והחזיר את קבוצתו למשחק. למארק אין עדיין את החושים האלו.
  • יותר מדי פעמים אחרי סל גדול של אוק הם ירדו מבולבלים להגנה וחטפו שלשה או סל רגיל אחרי 3-4 שניות. ה חייבים לחזור ללחוץ על מגרש שלם ולעכב את הפייסרס, שרצים להתקפת מעבר גם אחרי שחוטפים סל. זה ממש inexcusable ומחייב התערבות של מאמן.
  • כתבתי גם בבלוג החי – אינדי קלעו 45, 41, 44 נקודות במחציות הראשונות באוקלהומה, ו- 66, 66, 64 במחציות השניות. קרלייל אובייסלי מבצע התאמות, שעובדות נהדר. מארק נרדם.

לגבי הליגה הישראלית – אם באולימפיאדה יכלו לתת שתי מדליות זהב לשני אתלטים, גם כאן היה אפשר. אני באופן אישי הייתי מארגן משחק אליפות בקפריסין, גם בלי קהל.

עגל
17/06/2025 17:16:37
Reply to  Yinon Yavor

בהחלט נכון. דייגנולט חי את המשחק אבל קרלייל רמה אחת מעל. בכלל, כקבוצה, אינדי הם חיות עם קילר אינסטינקט. אוק׳ קצת יותר מדי משייטת בלי יכול להעלות הילוך. עכשיו, זה נשמע מצחיק כי הם טורפים את הפרקט בהגנה בצורה מדהימה. אבל לא מצליחים לעלות מ 9-% ל-100% להרגשתי. בתחילת המחצית השניה הם קצת נרדמו ונתנו לאינדי לחזור, ופתחו את הפער רק כתגובה. הם משחקים כמו הכוכב שלהם, טוב, יעיל, ומשעמם.

מסכים לגבי משחק אליפות בקפריסין.בתור אחד שתקוע כמעט שבוע באתונה, אני מניח שהיה צריך להוציא את השחקנים לשם באוניה . . .

מנחם לס
17/06/2025 16:21:29

תודה רועי על סקירה קצרה וקולעת

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
17/06/2025 17:56:35

שתי קבוצות אפורות ומשעממות. לא פלא שהרייטינג ברצפה ,משחקים לא מעניינים.
סיבוב ראשון הסידרה של הקליפרס היה יותק מעניין.
דנבר אוקייסי היה הרבה יותר מעניין.
לר רואה בלייב ואפילו בשידור חוזר קשה לצפות פשוט משמים.
אולי זה המצב הכללי משפיע.
בגדול ,חסר הרבה סטאר קווליטי בשתי הקבוצות במיוחד באינדי.
שיי סופרסטאר מ.וי. פי אבל פשוט אפרורי ומשעמם.
מקווה שירדו מהלי שהוא סופרסטאר ,הוא שחקן טוב אבל זה הכל.יש מלא כאלה בליגה.
כוכב הוא לא וגם לא יהיה .
הליגה ניסתה לדחוף אותו כסופרסטאר אבל זאת טעות…פשוט אפור גם כשהוא מצטיין.

Last edited 22 days ago by Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
דה שוט
17/06/2025 23:18:34

מסכים. הגבתי למעלה לגבי זה. מחסור בסטאר-קוולטי זה הגדרה מעולה לסדרה הזאת.

ירון, החלום
ירון, החלום
18/06/2025 0:01:48

בס"ד
תודה רבה