פריוויו גמר המערב אוקלהומה ת'אנדר (1) נגד מינסוטה טימברוולבס (6) / Stockton2Malone ושחר שרון

פריוויו גמר המערב אוקלהומה ת'אנדר (1) נגד מינסוטה טימברוולבס (6) / Stockton2Malone ושחר שרון

3:30 אוקלהומה סיטי ת'אנדר – מינסוטה טימברוולבס (משחק 1):

המשחק הראשון בסדרה יהיה הלילה, והפריוויו הזה הוא גם פריוויו לסדרה וגם למשחק 1.

אז final four? האא? 

קיבלנו את שתי הקבוצות הפיזיות והקשוחות של המערב. שחקנים שאוכלים מסמרים לארוחת בוקר ואת ג'מאל מארי לקינוח. 

עונה סדירה

מאזן בין קבוצות בעונה הרגילה התחלק 2-2 כאשר המשחק האחרון בהתקיים בסוף פברואר זכור היטב בזכות הקאמבק 41- 19 ברבע האחרון שעשתה מינסוטה, כאשר אחריו קריס פינץ' יוצא בפומבי נגד כמות העבירות שמקבל שיי גילג'ס-אלכנסדר. 

פריוויו גמר המערב אוקלהומה ת'אנדר (1) נגד מינסוטה טימברוולבס (6) / Stockton2Malone ושחר שרון

אוקלהומה – Stockton2Malone

החמישיה: שג"א, לו דורט, JDub, צ'ט, הרטנשטיין

ספסל: קארוסו, ג'לין ויליאמס, קייסון ואלאס, ארון ויגינס, אייזאה ג'ו 

אחרי שבשנה שעברה היא נעצרה בחצי הגמר האזורי, הת'אנדר ביצעו קפיצת מדרגה נוספת. אז יעד מינימום הושג. 

יחד עם זאת, אני לא אהבתי איך שהקבוצה נראתה נגד דנבר. הם היו אמורים לנצח את הקשישים מקולורדו הרבה יותר בקלות ולא להזדקק למשחק השביעי המכריע. יתר על כן, לדעתי דנבר יכולה להרגיש פספוס, הסדרה ממש ברחה להם: משחקים ארבע וחמש הם היו ממש בעמדת ניצחון וקיפאון זמני ברגעי הקלאץ' מנע מהם לצאת עם יד על העליונה! אז יש חריקות במשחק של אוקלהומה.

כמו בעונה הרגילה, החריקות המשמעותיות הם בהתקפה. ההגנה הייתה מצוינת, לדוגמה ניקולה יוקיץ' ירד בלמעלה מ-10% באחוזים מהשדה ואיבד 1.1 יותר כדורים למשחק. בהתקפה, לעומת זאת, הסיפור אחר. JDub, צ'ט הולמגרן, לו דורט קלעו פחות מ-29% מהשלוש. מכל שחקני הרוטציה, רק אלכס קארוסו המממלך קולע מעל 40% מהטווח הזה. 

עכשיו, מינסוטה מן הסתם קבוצה יותר טובה מהנאגטס. אם כמו במשחק הרביעי ת'אנדר יתחילו את המשחק ב-6 מ- 22 מהשדה הם לא יסיימו את הרבע ביתרון 9, הם יסיימו אותו בפיגור 20. 

אז המפתח לסדרה הזו עבור OKC, עזבו כל הניתוחים הטקטיים, הוא פשוט לקחת את הדבר הכתום הזה ולהכניס אותו לתוך הסל! עדיף כמה שיותר. 

אם כן, קצת להתעמק, אוקלהומה החטיאה זריקות טובות, ההחטאות של JDub היו לרוב מזריקות שהוא היה חייב לקחת, אז צורת המשחק היא טובה. יכול להיות גודל המעמד משפיע עליהם, סך הכול מדובר בחברה מאוד צעירים, רק קארוסו בן 30, ואילו JDub בן 23, צ'ט בן 22, ממש ילדים. לא צריך לשכוח מזה, הם מקדימים בהרבה את ה-time line שלהם.

התאמות אוקלהומה

חמישיות יחסית דומות במבנה שלהן, כנראה שלפחות בהתחלה לו דורט יקבל את השמירה על אנט, שג"א "ינוח" עם קונלי, JDub יתמודד מול מקדניאלס והגבוהים כל אחד ישמור על מישהו, לא כזה משנה. 

גם לייקרס וגם גולדן סטייט לא הצליחו לנצל את הכבדות של גובר מחוץ לצבע ויהיה מעניין לראות איך OKC יתמודדו עם זה, האם יצמצמו את הדקות של הרטנשטיין וצ'ט ביחד על מנת לשחק עם הרכבים קטנים וזריזים יותר. יש לזכור, מינסוטה לא פראיירים, הם ממש לא נרתעו מה small ball של הלייקרס וגובר טרף אותם במשחק החמישי. 

חוץ מזה, אוקלהומה קבוצה עמוקה יותר, אבל עם התקפה שקולעת פחות טוב, לכן זה מתבקש שהם ינסו לקבוע קצב משחק מהיר, גם בשביל להתיש את מינסוטה וגם בשביל לעבוד פחות בהתקפה המסודרת. 

שחקן מפתח

ג'יילן ויליאמס JDub 

איך שאני רואה את זה, שג"א ואנט יעמדו בציפיות, ישחקו מדהים ויעשו את העבודה. לכן תפקוד כוכבים מס' 2 יהיה קריטי. כפי שכתבתי קודם, הזריקות שלו היו טובות, הוא צריך להמשיך לזרוק אותם וזה ייכנס 

מספר מפתח 

37% מהשלוש, כמו בעונה הרגילה. עוד 2-3 שלושות למשחק. 

אתה יכול לשחק הכי טוב והכי נכון שאתה יכול, אבל בסוף יש את הדבר הכתום הזה וצריך לשים אותו בתוך הסל. לו דורט חייב לשים את הזריקות הפנויות בפנים, אחרת ישימו עליו את רודי גובר שיתחיל פשוט להתעלם ממנו ולצאת לעזרה בצבע. כנ"ל צ'ט הולמגרן. 

מינסוטה – שחר שרון

החמישיה: מייק קונלי, אנתוני אדווארדס, ג׳יידן מקדניאלס, ג׳וליוס רנדל, רודי גוברט.

ספסל: נאז ריד, דונטה דיויצ׳נזו, ניקיל אלכסנדר-ולקר, וגם ג׳ו אינגלס שלנו.

מהארבע הנותרות אפשר להגיד שיש רק קבוצה אחת שכמעט ולא הזיעה עדיין בפלייאוף הנוכחי, וזוהי מינסוטה. זוהי כנראה תוצאה של קבוצה טובה, שהתחברה בזמן הנכון, וגם הרבה מזל שלא הזיק כמובן. אז בדרך לכאן מינסוטה פגשה קודם את הלייקרס, קבוצה שעשתה טרייד שהוציא אותה לגמרי מאיזון, ועדיין כל אחד היה עושה 100 פעמים מתוך 100. הלייקרס מאז הטרייד דדליין הייתה סוג של two and a half man בהתקפה (אוסטין ריבס הוא החצי), ושממה בהגנה.

אז מינסוטה טיילה ב5 משחקים לחצי האזורי שם היא פגשה את גולדן סטייט עם יתרון ביתיות, ולאחר שזו בדיוק סגרה סדרה ב7 משחקים בחוץ והגיעה לשחק אצלה ישר מיוסטון. **אזהרת טריגר אוהד גולדן סטייט ממורמר** אך זה לבד כנראה ולא היה עוזר לה מדי, לולא וסטף קרי היה נפצע במהלך המשחק הראשון ויצא ממנו ברבע השני של אותו משחק ומאז לא חזר לשחק בסדרה. אז I got 99 problems but Minesota ain't one כנראה והייתה נכונה אבל חבל שה99 בעיות האלו כללו פציעה של הכוכב, ג׳ימי בחצי קלאצ׳, דריימונד שלראשונה מזה שנים הפסיד מצ׳אפ בצורה כל כך בולטת, ויכולת ירודה של הצעירים בהיעדרו של סטף. אז גם שם מינסוטה טיילה, כאשר מהמחצית השניה של משחק 4 היה כבר ברור שגולדן סטייט הרימה ידיים.

מזל זה חלק מהמשחק, אבל זה ממש לא רק מזל. הטרייד על ג׳וליוס רנדל החל רע, כאשר הקבוצה דשדשה מאוד מאחור אך נראה כעת שהוא לעיתים גם הכוכב של הקבוצה. במיוחד בסדרה מול גולדן סטייט זה היה ברור שדווקא אנט נעצר לדקות ארוכות ומצד שני אפילו לא גרין – שהוא אחד השומרים הטובים בליגה, ועשה את המוות לשנגון, לא הצליח לעצור אותו.

אך במיוחד בסדרה מול גולדן סטייט היה ברור שיש למינסוטה הרבה חולשות, הראשונה שבהם היא שהם נכנסים לבצורות קליעה במהלכים רבים של המשחק. ובמיוחד במשחקי החוץ נראה שרק אנט ורנדל זוכרים איך לקלוע. מול אוקלהומה שיש לה כל כך הרבה כוח אש כולל את האולי MVP זה בהחלט לא יספיק. גולדן סטייט כן הצליחה קצת לחשוף את ההתקפה של מינסוטה כאשר הם שמרו באזורית 1-3-1. גם לראשונה הם פוגשים קבוצה שלא נופלת ממנה בגודל, לפחות לא באופן משמעותי. כאשר הרקנשטיין וצ׳אט יכולים לשחק כ twin tower ולסגור את הצבע עבורם.

התאמות מינסוטה

מבחינת האנדרדוג הם יאלצו לצאת מאזור הנוחות שלהם ולשחק יותר מהיר. אצל מינסוטה נדמה שרוב הקבוצה אוהבת להחזיק את הכדור ולחשוב לפני שהם תוקפים. דבר שהורס התקפות מסודרות, ומאפשר להגנה להסתדר מהר. אז דבר ראשון הייתי מצפה ממינסוטה קבלת החלטות הרבה יותר מהירה, ובעיקר מאדוארדס לשחק את תפקיד מספר 2 קלאסי ולתקוף ישר מהכדרור כאשר הכדור מגיע אליו, או אם הוא מרגיש חם פשוט לזרוק ולהעניש.

בנוסף, אני מצפה לראות הרבה יותר דקות של נאז ריד לעומת רודי גוברט. אני חושב שאם מינסוטה תכפה על צ׳אט לשחק כסנטר ע״י שהיא תשחק עם ריד כסנטר שלה היא תוכל לכפות סגנון משחק שהרבה יותר מתאים לה. אך זה תלוי כמובן כמה גם המצ׳אפ של צ׳אט מול רנדל הולך להם טוב או לא. כרגע צ׳אט משחק קצת מתחת לממצועים שלו ואם הם יצליחו לנטרל אותו כמה שיותר ולתת למשחק להיות הירו בול של שיי אז זה יתן להם סיכוי ל upset.

שחקן מפתח

ג׳וליוס רנדל

אני אלך על אותו נימוק של קודמי בנוגע ל JDUB וקצת אוסיף. עם כל הכבוד לאנט, אני חושב שאת המצ׳אפ מול שיי הוא יפסיד. אז מה המספרי 2 יעשו יהיה מאוד חשוב, וכרגע רנדל הוא האיש החם של מינסוטה, ואם הוא ישחק באותה רמה שהוא שיחק כשהוא העניש את גרין, מינסוטה עוד מסוגלת לגמרי הגיע לגמר.

מספר מפתח

40% מחוץ לקשת

מרגיש שאני מעתיק מסשה אבל בתור אוהד גולדן סטייט ראיתי את מינסוטה עם ממוצע של 43% מחוץ לקשת בארבעת הנצחונות שלהם עלינו, אז זה נכון שהיינו בלי סטף אבל גם איתו קשה לראות איך ניתן לנצח קבוצת הגנה כל כך טובה שזורקת ממש טוב מבחוץ, כשגם כמות הזריקות הייתה משמעותית. אם ההגנה של אוקלהומה לא תעשה להם חיים קשים יותר והם ישארו באחוזים האלו מבחוץ, אז קשה לי לראות את מינסוטה לא מעפילה לגמר.

כמו כל הפוסטים שלי, גם פוסט זה מוקדש לבת שלנו מיכל ז"ל.    

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
196 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
סוסמעץ
סוסמעץ
20/05/2025 11:45:40

תודה על הפוסט חברים
==
יהי זכרה ברוך

עמנואל אוחנה הלקין

תודה רבה לשניכם, פריוויו מצוין.

שתי קבוצות יחסית דומות (כפי שניתן לראות מהנקודות שלכם) עם הגנות נפלאות. שחר ציין את ג'וליוס רנדל כשחקן מפתח במינסוטה ולדעתי הרטנשטיין יעשה עליו עבודה הגנתית מצוינת, כך שהרבה מהנטל ההתקפי ייפול על אדוארדס ועל הקליעה של שחקני המשנה. יש לאדוארדס את היכולת לשחק יותר טוב משיי בסדרה, אבל יהיה לו קשה מאוד מול ההגנה החזקה של אוקלהומה. בצד השני גם שיי, ג'יי דאב וצ'ט עלולים להתקשות מול ההגנה הנהדרת של מינסוטה. בסופו של דבר, אם קבוצה אחת תקלע את השלשות והשנייה לא או אם סופרסטאר אחד יופיע והשני לא הקבוצה עם הקליעה או הסופרסטאר שהופיעו תנצח. אך במקרה ששתי הקבוצות יתקשו מחוץ לקשת ושני הסופרסטארים יישחקו פחות או יותר באותה רמה אני חושב שאוקלהומה תיקח, היא הוכיחה לנו סופית במשחק 7 נגד דנבר שההגנה שלה היא משהו מיוחד.

הקבוצה הזאת באוקלהומה היא משהו שלא רואים כל יום ואני הולך איתם ב-6.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק מנגבים היום ולוקחים את הסידרה ב5 וגם זה שמרני. כמובן כל עוד אין להם פציעות.
שגא זה מייק אנט זה קלייד.
אנט הולך לתת סידרה חלשה רק שלשות בכדרור על שחקן אם יקלע הרבה יצליח לתת את הסטט. הולכים למרר לו את החיים.

Don
Don
20/05/2025 13:10:56

OKC ב7

Don
Don
20/05/2025 13:28:54

ולא רק זה, אלא שמול מיניסוטה okc לא יטיילו כמו מול דנבר, ואני דוקא חוזה שכל השחקנים שקלעו והטביעו על דנבר, ינגרו קשות ושובר השוויון יהיה שגא, כי הוא סופר סטאר.

NBA בדם
20/05/2025 14:00:11

אהבתי את ההשוואה למייקל מול קלייד. אבל נחכה לסוף הסדרה.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2025 17:37:41

תמיד הייתי עם קלייד אבל הוא הצליח רק פעם אחת, כשמייק היה בבייסבול.

גיא רוזן
20/05/2025 18:37:14

אממ לא.
כאשר קלייד זכה באליפות לצד החלום במדי יוסטון הוא פגש בגמר את אורלנדו של שאק.
אותה אורלנדו שניצחה את שיקגו עם מייקל ג'ורדן.

etayef
etayef
21/05/2025 6:36:00
הגב ל  גיא רוזן

בעונה בה ג'ורדן הצטרף אחרי שלא שיחק ברובה.

golan
golan
20/05/2025 14:03:46

תודה רבה על הפריוויו המעולה.
קצת התעלמתם מהעובדה שמיני נחה כבר שבוע, אבל בהתחשב בחלוקת הדקות ובגיל של OKC זה לא אמור לשנות… הם גם קיבלו המון ביטחון ממשחק 7.
ההימור שלי זה OKC ב 5

יהי זכרה ברוך

ג'ט לג
ג'ט לג
20/05/2025 14:21:18

עד עכשיו אדוארדס ורנדל נתו מספרים יפים . נראה אותם עכשיו מול ההגנה החונקת של אוקייסי

Don
Don
20/05/2025 14:27:01
הגב ל  ג'ט לג

גם למיניסוטה הגנה חזקה מאד אם הם רוצים.
להזכיר לך מה הם עשו לדנבר שנה שעברה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תהיה סדרה שקולה ומעניינת, בסוף אוקלהומה יעברו, או שלא. תודה רבה סטוקלון ושחר.

הייט אשברי
20/05/2025 15:06:20

OKC בשישה

שלא תדעו עוד צער.

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי הייט אשברי
עמיחי קטן
20/05/2025 15:07:51

תודה לשניכם.
אני הולך על אוקלהומה ב-5 או 6, אבל מאמין שיהיו משחקים שקולים

מנחם לס
20/05/2025 15:15:27

תודה גדולה לכל אחד מכם על פריוויו מעולה! (וכל פעם שאתה מזכיר את בתך, ניצבט לי הלב)

Aloni
Aloni
20/05/2025 15:25:55

אותי okc דווקא לא הרשימה יותר מידי. באין הגנה של דנבר, ובאין מייקל פורטר לא בהגנה ולא בהתקפה, חצי ג'מאל מארי – היו צריכים לנצח גג 4-1. למיני יש הגנה מעולה והתקפה טובה. מיני לוקחת.

NBA בדם
20/05/2025 15:58:27

תודה רבה חברים
מיני צריכה שרנדל יהיה השחקן השלישי בטיבו בסדרה ושצ'ט ימשיך לא לפגוע מבחוץ כדי שגבוהי מיני יחנו בצבע וירייטו כל מה שזז לעברם.
דנבר צופפו מול שיי וכתוצאה מכך היו הרבה מבטים יחסית פתוחים לשחקני המשנה שלא קלעו מספיק טוב (מלבד קארוסו וקצת קייסון וואלאס).
שלושה מהנקודות האלה יכולות להתקיים אבל גם שניים מהם ומיני תהיה בעמדה טובה לניצחון.

מהצד השני מיני תצטרך לשמור על הכדור טוב יותר כי בצד השני יש חיית טרף שרק מחכה לטעות ולעוף למתפרצות קלילות.
לזאבים יש יותר מדי דקות שהם נעלמים בהתקפה, מפציצים מבחוץ ללא הכרה ובכללי לא משחקים חכם. אנט צריך להיות האיש שמרים אותם ברגעים האלה.
אוקייסי לא הרשימו מול הנאגטס אבל קיבלו ביטחון וניסיון איך לנצח סדרה קשה שלא הולכת חלק מההתחלה.

סדרה פתוחה לחלוטין אבל יש יתרון מסויים לאוק עקב העונה האדירה, הסגל העמוק והביתיות.

moody
20/05/2025 16:12:44

פריוויו מצוין. מי ינצח לדעתכם?

Florida man
20/05/2025 16:15:07

לשתי הקבוצות הגנה עילאית לכן זה יהיה מעניין מאוד. מינסוטה פגשה 2 קבוצות לא מאוזנות בסיבובים הקודמים לכן התקשו מאוד .OKC ב6

Zvika Bar-Lev
20/05/2025 17:01:07

מקווה שתתפתח סידרה צמודה ואף קבוצה לא תישבר ונראה 7 משחקים. כדי שזה יקרה קודם כל אוקייסי צריכה להראות את הבגרות של להגיע מנצחון קריטי וחזק בחצי הגמר, מה שבאמת הוכיח את עליית המדרגה שלהם, ולהגיע עם סכין בין השיניים למשחק הראשון היום, כי אם הם ימצמצו מיני תיקח להם משחק ואת יתרון הביתיות.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2025 17:39:43

אני עם מיני בממרח ועם אינדי במערוך או שהפוך, אפוף, פOOFFFFF

אשך טמיר המקורי
20/05/2025 17:48:43

לא כוחות. הקבוצה הטובה והעמוקה בליגה מול קבוצה חלשה שהגיעה עד הלום כי קיבלה יריבות חלשות.
אוק' ב4/5

ברוך רובין
20/05/2025 18:50:10

לאוקלהומה הגנה שלא זכורה לי, אבל הם נגרים בהתקפה. מינסוטה נגרים אפילו יותר אם יתרון גובה משמעותי.

הסינר השני פגע בליגה, קיבלנו קבוצות כאלו נכות בגמר המערב . בעשור הקודם הקבוצות הללו יכלו רק לחלום על זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסינר לא פגע בכלום הוא מצויין אני אפילו הייתי עושה תקרה קשיחה. לא צריך את כל החרטוטים והמשחקים מסביב

גיא רוזן
20/05/2025 19:06:38

סדרה מרתקת.
מינסוטה לא נראו במיטבם במשך חלקים נרחבים של העונה,
אבל כמו לא מעט קבוצות כישרונות שעברו שינוי משמעותי בסגל –
הם לישורת האחרונה של הליגה הגיעו כאשר הם מציגים רמה של קונטנדרית.

למרות גמגום מול גולדן החסרים,
צריך להזכיר את בקלילות בה עברו הלייקרס.

מנגד הת'אנדר,
הם נראו כמו קונטנדרים כל העונה,
וזה לא השתנה למרות סדרה קשוחה מול דנבר.

אז בסוף זו שאלה מאצ'אפ.
וכאן, לתחושתי, תהיה משמעות עצומה ליכולת של כל אחת מהקבוצות לנצל את חסרונות היריבה.

האם מינסוטה יצליחו לשחק "גבוה" ולנצל את יתרון הפיזיות שלהם?
האם הת'אנדר יצליחו "לעשות דונצ'יץ'" לגובר ויהפכו את יתרון הגובה של מינסוטה לחיסרון?

הניחוש שלי?
אני אלך נגד דעת הרוב ולא אבחר בפייבוריטית הברורה –
וזה בגלל שהרשימה מאוד היכולת של מינסוטה לפתור את סוגיית לוקה ולהפוך את גובר ליתרון ברור.
הת'אנדר,
הם הראו שהם עדיין בוסריים בהתקפה,
וקצת קשה לי לראות אותם משנים את ההתקפה בהתאם להגנה שמולם תוך כדי סדרה.

מינסוטה ב-6

תודה חברים, אחלה פריוויו!

A Ljos: Resurrection
20/05/2025 19:28:20
הגב ל  גיא רוזן

זה מה שיפה במינסוטה תחת פינץ'.

לא אכפת לו שהקבוצה תראה לא טוב בחלקים מהעונה. לא אכפת לו שלפעמים דברים לא יעבדו כמו שצריך. כל עוד הוא והקבוצה יוכלו ביחד לגלות דרכים חדשות לשחק ביחד בחלקים החשובים של העונה.
ידע לבנות קבוצה גמישה אבל שיודעת בדיוק מה הזהות שלה.
הם גם ידעו להתכונן מעולה לכל סדרה. מול הלייקרס, קבוצה די חדשה בעצמה, הם ידעו בדיוק מה הם יעשו בכל מהלך. כמעט תמיד אפשר היה לראות שחקן-שניים שהולכים למסירה הבאה של הלייקרס לפני ששחקני הלייקרס התחילו את הפעולה של המסירה.

לפני שלוש שנים נאז ריד היה שחקן שאי אפשר היה לתת לו דקות בפלייאוף. מקדניאלס, NAW כולם התקדמו משחקנים שזורקים בקצה טרייד בשביל השלמת משכורות לשחקנים עם תפקיד משמעותי בקבוצה מנצחת. גובר היה נחשב שחקן שלא ברור איך נותנים לו לשחק בפלייאוף יותר. ג'וליוס רנדל משחק את הכדורסל הטוב ביותר בקריירה שלו. אנט בעצמו הסתבך מאוד בשנה הראשונה שלו עד שפינץ' מונה לתפקיד ועזר לו לקחת את הליגה בסערה.

כריס פינץ' לקח שחקנים שכולם אמרו עליהם שאי אפשר לנצח איתם, ופשוט ניצח איתם.

גיא רוזן
20/05/2025 19:59:11

מדויק.
הצמיחה של מקדניאלס השנה בפלייאוף זה משהו אדיר.
הוא שחקן הגנה יוצא דופן כבר כמה שנים,
אבל "הנפיצות" שלו בכניסה לצבע,
זה פיצוח של רמה חדשה שממש משדרגת את הקבוצה.
בהחלט חייבים לתת קרדיט ענק לפינץ' שנותן לשחקנים שלו את הביטחון לפרוץ
(במקרה הנ"ל, תרתי משמע)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

עברו את הטראקרס,כי עשו סל על לוקה כל התקפה חחח אין בורות כאלה אצל אוק

אבג
אבג
20/05/2025 19:47:23

עד עכשיו מינסוטה הקבוצה שהכי הרשימה אותי.
הקלילות שעברו את הלייקרס שהרבה חשבו שיהיו כאן פלוס גולדן אפילו בלי קרי קבוצה לא רעה.
רנדל שנראה כמו מספר 2 לגיטימי בקונטנדרית.
הגנה חזקה, שליטה בקצב.
אם רנדל ישחק כמו בשתי הסדרות הקודמות יהיה לאוק מאוד קשה

הייט אשברי
20/05/2025 20:30:30
הגב ל  אבג

מול הלייקרס מיני באמת הראו אופי.
מול. גולדן ? ללא סטף, לג"ס מודל 2025 יש התקפה עלובה. היא בנויה סביב סטף. אז לא רק שאין לה גובה, אתלטיות ורגליים צעירות, הכלי הדומיננטי ביותר שלה נעלם. מול זה, מיני לא הרשימה אותי בכלל. לולא הפציעה של סטף, מיני היתה היום בקנקון.
נתתי למעלה OKC בשישה. אבל זה יכול להיגמר גם מהר יותר…

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי הייט אשברי
thetroll
thetroll
20/05/2025 20:29:36

לפי דעתי זה 4:0 לאוק אבל אם זה יהיה 4:0 למיני לא אופתע.טוב הגזמתי. אוק.

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי thetroll
Tomerg
20/05/2025 20:49:26

תודה על פריוויו מעולה.

אוקלהומה קבוצה טובה יותר, למיני יש לא מעט נקודות תורפה והן נחשפו בשתי הסדרות הראשונות. קונלי כבר לא מה שהיה פעם, הם לא בשיא מבחינת בכושר משחק, השלשות לא נכנסות ביציבות, ואף אקס פקטור בינתיים לא הגיע לפלייאוף [דיויצ'נזו נוראי – 14/56 בשלשות עד עכשיו, ניקיל 10/34 לא הרבה יותר טוב, נאז ריד הסתבך בבעיית עבירות ברוב המשחקים ושיחק 25 דקות בממוצע למשחק]. למרות זאת אני הולך עם מיני מהסיבות הבאות: [1]. ניסיון ומומנטום – קבוצות צעירות וחזקות עולות שלב אחד כל שנה… לפי ההגיון הזה השנה תור מיניסוטה להגיע לגמר, אוקלהומה בשנה הבאה יהיו בשלים יותר, [2]. מיניסוטה ניצחו בצורה משכנעת בסדרות הקודמות, אבל לא שיחקו בצורה משכנעת. יש להם עוד הילוך או אפילו שניים להעלות במיוחד לשחקנים המשלימים אבל גם לאנט, [3]. אני חושב שבמאני טיים, מיניסוטה קבוצה יותר חזקה. אנט > שיי במאני טיים לדעתי, ואצל אוקלהומה הכישרון ההתקפי של השחקנים בסופו של דבר יחסית מוגבל (כוחם בהגנתם וקבוצתיותם). שיי אמנם מגיע תמיד ל- 30 נקודות שלו, אבל במאני טיים הוא לא קילר כמו אנט ולא משתלט על משחקים באותה רמה.

אז שורה תחתונה – מיניסוטה ב- 6.

יהלי אולמר
20/05/2025 20:51:25

תודה חברים
4:2 וולבס

ד"ר פופרס
20/05/2025 22:31:27

אם אני אוקלהומה,אני מחסל את קונלי,הוא היחידי במיני עם שכל.

ד"ר פופרס
20/05/2025 22:33:44
הגב ל  ד"ר פופרס

בכל מקרה,דה שוט נוהג בעגלה של מיני כל הדרך למצוק.
ככההנראים מיני בלי קונלי
https://giphy.com/gifs/sniffing-jM8Z4omwldAgE

ד"ר פופרס
20/05/2025 22:35:48

העגלה של מיני עם דה שוט על ההגה

https://giphy.com/gifs/tarletonstate-poo-purple-purplepoo-9Dvjp2u9gCCHaKkIPR

Rocky1
Rocky1
20/05/2025 22:38:50

כמו שהגבתי לדה שוט לפני כמה ימים, זה יהיה קרב נגריות ב160 קמ״ש. ובסוף אוקלהומה ינצחו כי הן יותר טובים ויותר ארוכים בספסל ויותר נמרצים.

עגל
20/05/2025 22:41:14

וואו איזה פריוויו יסודי, כל הכבוד חברה.
למרות כל הדעות המלומדות שכתבו לפני דעתי לא מגובשת.
אני בעד מינסוטה ויכול להמציא סיבות למה הם ינצחו, אבל לא אלאה אתכם כי הן לא משכנעות מספיק.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/05/2025 23:49:14

תודה רבה חבר'ה

ברוך רובין
21/05/2025 3:34:47

עבדכם הנאמן איתכם

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 3:41:46

צוות שידור כאילו בחרו אותם בפינצטה, הכי גרועים שיש – סטיבן A הקשקשן הצעקן, בוב מאיירס הסכריני, זיין השכל הצבוע, קנדריק פרקינס האידיוט והגזען בתשלום, מאליקה אנדרוז המבחילה מנצחת על החבורה

גיא רוזן
21/05/2025 3:43:04

יאללה, מחזיק אצבעות שזו לא הייתה השכמה מוקדמת לחינם…

ברוך רובין
21/05/2025 3:45:28

שלושה חופשית של מקדניאלס

ברוך רובין
21/05/2025 3:46:24

הכל נכנס למינסוטה.

ברוך רובין
21/05/2025 3:47:12

זה בדיחה השריקות האלה, SGA קופץ על גובר כדי להוציא שריקה לא קשור לכדורסל. הליגה חייבת לבטל את החוק המטומטם הזה.

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 3:47:52

הייתה לשיי זריקה חצי מרחק פנויה, הוא ויתר עליה כדי לקפוץ קדימה על המגן וללכת לקו
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤢🤮

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 3:48:43

איבדנו גם את שיי חברים

ד"ר פופרס
21/05/2025 4:07:45

🤣🤣🤣
קרחוני המקלון שירותים אחראי לקקי הזה

ברוך רובין
21/05/2025 3:48:55

השיפוט ניטרל את גובר שריקה בדיחה, יוקיץ העיף את קרוסו וקיבל עבירה

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 3:51:22

שיי למד גם לדחוף עם היד הנגדית
הבחור השתקץ במהירות האור

ברוך רובין
21/05/2025 3:52:05

איזה נכה אוקלהומה; היחיד שמסוגל לקלוע במשחק עומד זה SGA.

SGA בלתי ניתן לצפייה יותר גרוע מדונציץ.

השופטים דופקים את מינסוטה.

ברוך רובין
21/05/2025 3:53:31

SGA מאבד כדור ומקבל שריקה , שני זריקות מהקו ביזיון!!!

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
אשך טמיר המקורי
21/05/2025 3:54:16

שיי הופך במהירות ללוקה
כמה חבל, איזה שחקן הוא היה כשהתרכז בכדורסל

ברוך רובין
21/05/2025 3:57:45

השיפוט בליגה מעודד רמאויות, אתה מוריד את השיפוט לכל כוכב נחתך 5-10 נקודות ויש שחקנים נעלמים לגמרי

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 4:05:53

בדיוק מה שחשבתי, זה הכל מלמעלה. מפסיקים לתת את זה לרמאים וזה נגמר בשנייה, שחקנים יחזרו להתרכז באיך לקלוע

Don
Don
21/05/2025 3:58:54

שגא עבר מזמן את לוקה.

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 4:08:27
הגב ל  Don

במה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שקשה זורקים ראש זה מה שלמדו בליגה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 3:57:42

דעתי האישית ואני חושב שיצטרפו אליי אחרי הסדרה הזאת היא שאנתוני אדוארדס הוא שחקן יותר טוב מלוקה או SGA

אני במקום מינסוטה ממשיך להשאיר את דור פנוי לשלוש , יש לו תסמונת מרכוס סמארט,הוא יקלע פעמיים יחשוב שהוא סטף ויחטיא 10 פעמים רצוף

ברוך רובין
21/05/2025 3:58:32
הגב ל  trusttheprocess

הוא פחות מגוון ומסוכן התקפית מלוקה, אבל הוא מגן על. אני עדיין מעדיף את לוקה, הבעיה שסביב לוקה חייב לבנות בשיטת משחק ספציפית בעוד שאדוארדס יכול להתאים כמעט לכל שיטה

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 3:59:59

מינסוטה וכל GM שמכבד את עצמו אומר לא לטרייד אנט תמורת לוקה

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 4:07:04
הגב ל  trusttheprocess

לוקה זה מחלה גדולה, לא לוקח אותו לשום קבוצה שלי
אדוארדס קודם כל בא לשחק כדורסל, הוא אידיוט אבל לא פלופר ומשחק בשני הצדדים

ברוך רובין
21/05/2025 4:01:13

שחקנים מורתעים בליגה לשמור . שיפוט נורמלי רנדל נצמד לSGA במקום משאיר לו את המיד ריינג מחשש לעבירה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 4:01:41

השיפוט עמוק בכיס של אוקלהומה נכון לעכשיו
דנטה מאבד כדור בצד אחד ולא שורקים,אתו דבר בדיוק בצד שני על וויליאמס ויש עבירה

ברוך רובין
21/05/2025 4:04:00

אוקלהומה לא מסוגלת לקלוע במשחק עומד יש להם הגנה נפלאה אבל זה קבוצה מאוד מוגבלת

Zvika Bar-Lev
21/05/2025 4:09:30

אוק יצאה מהשוק. נראה לי שהיא תנצח

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 4:09:41

ריצ'ארדס ג'פרסון, האדם היחיד שמדבר מהאף

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 4:13:04

שיי משחק כדורסל צורני

ברוך רובין
21/05/2025 4:13:08

SGA רק מנסה לסחוט עבירות.
אדוארדס חטף מכה בברך

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 4:14:23

עשה מתיחות טובות לפני המשחק, מעיף ידיים, רגליים וצוואר לכל עבר

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 4:13:50

מיני הכניסו למשחק את ה sga סטופר, הקלארק הזה והוא בינתיים עושה עבודה טובה לברוח מהפלופס של sga

אשך טמיר המקורי
21/05/2025 4:16:06
הגב ל  trusttheprocess

"חלק גדול מהגבורה זה לברוח בזמן"
סיפורי אבו-נימר

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:15:11

רק שתדע שאבו נימר זו השווארמה הכי טובה בארץ הקודש.

ברוך רובין
21/05/2025 4:17:08
הגב ל  trusttheprocess

אחלה מגן היה פצוע עונה קודמת .

Don
Don
21/05/2025 4:16:20

משחק חזק.
הגנות מעולות של שתי הקבוצות.
התקפות? אין

ברוך רובין
21/05/2025 4:20:01

כל מה שצריך להאט את המשחק מול אוקלהומה, קבוצה אם אפס משחק עומד.

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 4:20:29

מינסוטה צריכים לפתוח פער עכשיו

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 4:22:58

מיני מטומטמים
במקום ללכת לרנדל בפנים הם עושים תחרות שלשות עם עצמם

ברוך רובין
21/05/2025 4:23:29

רנדל בפלייאוף חייו

Don
Don
21/05/2025 4:28:57

האחרון שראיתי שהופך לכזה רוצח, זה רנדל

ברוך רובין
21/05/2025 4:24:27

הוא צריך לעשות צאלנג עבירה של קרוסו, במקום נתנו תוקף

ברוך רובין
21/05/2025 4:24:51

רנדל רוצח.

Don
Don
21/05/2025 4:27:18

דונטה מנגר

gogo
gogo
21/05/2025 4:27:35

נקווה שהפציעה של אדוארדס לא משמעותית

ברוך רובין
21/05/2025 4:31:52

וואו רנדל

ברוך רובין
21/05/2025 4:33:00

רנדל קולע כל דבר, ודונטה דיונצזנו שובר את הסל

Don
Don
21/05/2025 4:37:08

לא פוגע בכלום

ברוך רובין
21/05/2025 4:34:32

SGA שכח לשחק כדורסל ללא השופטים

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 4:34:44

Sga מתוסכל
הגנה מצוינת עליו

Don
Don
21/05/2025 4:36:16

שתי הקבוצות מתמחות בהגנה. התקפה רק במבצעים אישיים וקליעות מה3.

ברוך רובין
21/05/2025 4:37:53
הגב ל  Don

קבוצות מאוד מוגבלות התקפית. יש לאוקלהומה אפס יכולת במשחק עומד

Don
Don
21/05/2025 5:02:20

גם מיניסוטה לא משהו בכלל.
שתי קבוצות שמתמחות בהגנה. בהתקפה צריך למצוא פתרונות תוך כדי הסדרה.
זה מטעה כי OKC נראו מדהים כנגד דנבר, כי דנבר חלשים ולא כי OKC חזקים. מיניסוטה לא מושלמת גם…

ברוך רובין
21/05/2025 5:17:58
הגב ל  Don

OKC נראו נורא התקפית בסדרה, במשחק האחרון הם שיחקו נגד האדים של דנבר

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 4:36:22

אני ראיתי את הכדור פוגע ברגל של מקדניאלס ויוצא החוצה.

ברוך רובין
21/05/2025 4:41:00

התעללות בSGA . רנדל נהיה כוכב הפלייאוף הוא פיתח קליעה הוא כבר לא חור שחור בהתקפה ולמד להשתמש בפיזיות שלו.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 4:41:46

יאללה מינסוטה
לשחוט

ברוך רובין
21/05/2025 4:42:50

זה הMVP? ראש בקיר שחי על השיפוט. הMVP החלש ביותר מאז הארדן.

השיפוט ביזיון .SGA קופץ על הרצפה בשביל לקבל עבירות

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2025 4:45:27

ליגה של זורקי ראש בחסות סילבר. אם דורט לא עושה עבירה ותופס את אדוארדס ביד קיבלנו את דאנק השנה איזה אתלט

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2025 4:46:56

ויליאמס מגן מצויין הבעיה הוא נגר במשחק עומד. שחקן חמוד לא שווה בשום אופן מקס

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:25:14

חחחחחחחחחחחחח נגר במשחק העומד אההה…למה אין את חוקי השריעה באתר הזה?

ברוך רובין
21/05/2025 5:35:59

אתה יוצא איתו ואני לא יודע?

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 6:08:35

לא, סתם מוצץ לו בשירותים.

Don
Don
21/05/2025 4:47:08

גי דאב חושך

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 4:48:52

רק 4 הפרש במחצית שהם שלטו במשחק זה לא טוב למינסוטה

Don
Don
21/05/2025 4:52:38

טוב אז די ציפיתי לזה.
OKC מאד מתקשים בהתקפה ואף אחד לא מסוגל לקלוע.
מהצד השני, יש רק רנדל. כל השאר גם חושך.
משחק די שקול.
מי ינצח?
שגא נשמר חזק מאד.
בקיצור – הפלייאוף הזה נהדר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

זה של אוק ולא יהיה ככ צמוד

Don
Don
21/05/2025 5:14:50

אולי
סהכ משחק שקול
נראה לאן יתפתח
לא הייתי מהמר על משהו בטוח במשחק הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

אל תדאג ההימור לא עולה לי כסף

וניל טרופי
וניל טרופי
21/05/2025 4:58:54

מחצית ראשונה של גישושים לסדרה כנראה ארוכה, מינסוטה עם 11 איבודים ומובילה. אנט מאוד חזק רק שיזהר עם הפעלולים האלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח לכל הנגרים באתי לעזור לאוק אני רואה מייק מתקשה מול קלייד ירללה לנגב אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח צט נפל סתם שרקו אוויר למקדניאלדס עבירה 3 בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגאאאא עוד אוויר אבל למאק לא יאמן איך מזיינים אותו כדי שיהיה לשגא נוח אחכ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים דואגים לנטרול של מאק במשאבות אוויר ליגה חרפה איכסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגופה של קונלי התעוררה

Don
Don
21/05/2025 5:11:52

קונלי התעורר!

Don
Don
21/05/2025 5:17:43

גוברט הוא דמות קומיקס

ברוך רובין
21/05/2025 5:19:18
הגב ל  Don

הוא טוב המשחק, הכיסוי ההגנתי שלו פנטסטי.

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מייק מתעורר עם במידריינג ולא רק זורק ראש
פינץ פסז מעולה גם אוק מקודם מאמנים טובים

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:19:34

מה אמרו פה על jdub וiso?

שחקן שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד מעט יזרוק כדור לשפיץ של הקרש צריכים בריחה

ברוך רובין
21/05/2025 5:24:29

6-14 מהשדה . הוא חלש מאוד במשחק עומד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

6 מ14 זה לא חלש ברוך

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:27:01

אל תגלה לו, הוא אהבל מדי.

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:26:29

כמעט כל הנקודות שלו במשחק הזה במשחק עומד.
ֿאין לך מושג, כרגיל.

הוא אדיר ברבע השלישי.
בהגנה הוא עושה עבודה גדולה מתחילת המשחק.

איפה הבן של מייקל ג׳ורדן, עלה לחצי השני בכלל?

ברוך רובין
21/05/2025 5:29:49

6-14 מהשדה זה 42% הוא מצויין הגנתית, בשום פנים ואופן לא כוכב

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:34:16

סוף העולם, להיותץ על 42 אחוז באמצע הרבע השלישי כשאתה לא כופה את המשחק שלך וקורע את התחת בהגנה.

כל הסלים שלו ברבע השלישי בדרגות קושי גבוהות במשחק עומד, חלק בכניסות לסל עם 2 שומרים על הפרצוף.
חלק מהאלבו כשהוא מייצר לעצמו את הספייס.

כאמור, שחקן.

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:34:59

ונזכיר עוד דבר לאהבל מעליי.

אוקייסי נחה יום אחד לפני המשחק הזה.
הקבוצה של בהבן של ג׳ורדן יכלו לעשות גיחה לקנקון וחזרה בשבוע שלא שיחקו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברמות האלה במשחקים עם הגנות האלה 42 אחוז זה טוב, בטח לא גרוע

Don
Don
21/05/2025 5:21:24

גי דאב התחיל לשחק יפה
דונטה צריך ללכת לספסל
מי יעשה נקודות במיניסוטה?

Don
Don
21/05/2025 5:25:36

שגא וגי דאב מביאים התקפה.
מיניסוטה חושך. מי יקלע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיני חייבים סל מי יוליד סל. עוד אוויר על שגא הפעם מזיינים את דיוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיפוט בדעחה עוד אוויר על שגא נופל מול האוויר ועבירה חחחחחחחחח אני לטובת מיני שיחנק שגא נוכל בן רמאי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא התחיל להיות לוקה מאחל לו להפסיד גועל נפש פשוט על המשחק זורק ראש ונופל מול האוויר עכשיו מחפשים שפשוף חרטה כלשהו חחח

ברוך רובין
21/05/2025 5:30:18

SGA רק קופץ על הרצפה ביזיון, בובת נחום תקום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קנריךךך מצליח לקלוע גאמפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההתקפה של מיני נתקעת שלשות לבד מחטיאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נאז ריד פץח נגרייה

Don
Don
21/05/2025 6:16:11

יש לו גם שם של נגר – נאז ריד
דונטה לא שווה שקל
לא פלא שזרקו אותו מגולדן סטייט ואז מהניקס

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:31:56

שואוטייםםםםםםם

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:32:24

מי יותר גרוע, נאז או די וינצ׳נזו? דונטה כאילו לקחו לו את הנשמה עם הטרייד.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 5:32:49

מינסוטה איבדו את הצפון
מחטיאים שלשות חופשיות בלי הכרה
רנדל לא נוגע בכדור
הספסל שלהם 2 מ 25 מהשדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אין להם ספסל זה לא לוקה פה שקולעים או מריצים עליו מהלך אין בורות הגנתיים באוק פה דרוש עילוי התקפי לנצח שחקנים של 1 על 1 או מי שיצלוף שלשות ויש להם מלא כאלה לבד

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 5:35:50

הספסל שלהם זה דנטה, ריד וניקל אלכסנדר שהחטיאו בערך 20 שלשות חופשיות לגמרי והם כולם קלעים טובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד אוויר דוחה על שגא גועל נפש השופטים מזיינים את מיני חזק בלי וזלין אני לטובת מיני בסידרה מעכשיו שגא זה תועבה פשוט הורידו ממנו שמירה ומנטרלים את כולם בשריקות אוויר כדי שיסיים עם 30 חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי זה גיילן קלארקר?

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:37:37

הגארד הבא של אנדולו אפס או מכבי ת״א בעוד חודשיים?

ברוך רובין
21/05/2025 5:37:21

K700 המאהב שלך זרק שלושה לא פגע אפילו בטבעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא משלים טרנסופרמציית שקץ בפלייאוף הזה הניצנים היו עוד בעונה הסדירה ככל שיהיה קשה יותר יותר ראשים יעופו יותר שריקות אוויר יותר ניטרולי מגינים כדי שהכוכב יגיע לסטט שלו להאדיר לפאר להלל. ליגה של זבל

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 5:38:34

מיני צריכים לחזור עם רנדל ולחפור איתו עד המוות
זה הסיכוי היחידי שלהם

ברוך רובין
21/05/2025 5:38:40

הבעיה שמינסוטה גם נכים אפילו הילד של שמעון היה קולע יותר שלושות. זריקות אימון מחטיאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הילד של שמעון הביא אתמול אליפות מחוז במשחק אליפות של ראש בראש נצחון 63 61 היה שם שופט שמתאים לwwe כל הקהל קילל אותו. והיה הרבה קהל גם היריב הביא הרבה קהל יחסית למשחק חוץ. המאמן קיבל טכנית היה אמוציות חבלז.
ליריבה נתן רק שריקות אוויר, כל המשחק היו על הקו.
לביתית כלום כיסחו אותם ואין שריקות ועל הראש שלו et נתן לו בראש (אין באמת אליפות בגילאים האלה אבל זה היה משחק אליפות) חזרו מפיגור 8 עם מידריינגים שלו על הראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוי התעואר קארוסו עם הסל הזה יאללה

Jonathan
21/05/2025 5:45:09

שלומיאלים מינסוטה. אם גולדן סטייט היו עוברים שלב דריימונד היה מפוצץ את האף רק לשחקנים מהקבוצה היריבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Jonathan

גס,לא היו מסוגלים לזרוק לסל מול ההגנה של אוק

הייט אשברי
21/05/2025 6:09:08

ג"ס עם סטף היו נותנים פייט יותר טוב ממיני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חחח צט והרטי היו מפרקים אתכם ושגא בכלל הייתם נרמסים כמו מיני בדיוק

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:47:29

קייסון וואלאס זה ממתק.
ה-שחקן שלוקה חייב לידו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה צריך לידו רק את השקץ שיהנו שם בנעימים 2 שקצים לאבי דאבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיני נוטרלו בהגנה אז צט מטביע כל התקפה מתחת לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הגנה על אדוארדס

ברוך רובין
21/05/2025 5:49:07

דונטה שבר את הסל. קבוצות נכות. דה שוט הסביר נכון גרמניה של 1990

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שגא עשה שם קפיצה עם הכדור וכלום אין תגובה רק ניקייל מביט לשופט

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 5:51:26

ראיתי את זה והשדרים לא אמרו כלום אז חשבתי שאולי ראיתי לא נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

חחחח wwe על מלא

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:49:38

איזה בלוף רנדל בהגנה.

כמעט גרוע כמו נאז ריד שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד אוויר על שגא מזיינים את מאק עד הסוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח מאק עם 5 עבירות כולם אוויר והשדר וכולם מתעלמים מזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יכול לעשות פינץ המסכן לשחק 5 נגד 8 קשה שגא זה תועבה פיכסה איכסה. ליגה של זבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מטיל קללה על אוק מקווה שלא יזכו לעולם באליפות. מנחם צריך פוסט עליהם. דה שוט אתה מוזמן לעגלה קאם טו פאפא.
הטבח שהשופטים עושים היום במיני זה בלתי נשכח ובשידור מדברים על שטויות חחחח
שגא כל התקפה שרץ ונופל ליד משהו מקבל אוויר אפילו ראש לא צריך לזרוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאין שגא אוויר הוא שובר את הסל

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 5:55:11

באוקייסי אנחנו רואים הגנה היסטורית מהקבוצה הזאת.

יש מצב שאנחנו בדרך לזכור אותה כמו הפיסטונס של 2004.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא מתלהב וחוגג שכולם מנטרלים ומאקדניאלדס לא יכול לשמור כדי שלא ידביקו לו 6 חחח הנה שלחו את מאק הביתה שלא יטריד את הmvp עוד אוויר חחח

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 5:58:45

מינסוטה צריכים לעשות פאולים קשים לקבל פלגרנט ולאמר לשופטים אם לא תשפטו שווה בשני הצדדים יהיו פה הרחקות ולא יהיה כדורסל .
רק ככה אפשר לסדר ענינים .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אמת. אני במקום פינץ עולה עם הלפטופ למסיבת העיתונאים ועם מסך גדול ומקרין את כל שריקות האוויר ואז מסיים את המשפט דיס איס באסקטבול? איי לאב דיס גיים דו יו לאב דיס גיים ויוצא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדוארדס לא במשחק שגא מנפח סטט בגארבג אחרי שכל ההגנה ירדה ואסור להיצמד אליו אז גם במידריינג נכנס חחח.

מיני אם ירצו לנצח 1 בסידרה הזאת יצטרכו משחק מטורף של אדוארדס ולנצח את השופטים, מה שהלך פה זה שחיטה לא כשרה של זאבים של השופטים

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 6:01:14

מיני צריכים להרביץ פאולים קשים , גם ככה שורקים להם .
השופטים לא רוצים משחק אלים .
הם יתאזנו אחרי שניים שלושה פלגרנט של מיני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

נכון להכניס איזה שחקן 12 שיעבוד על הברך של שגא ואז אולי ירגעו

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2025 6:03:54

אתה זוכר מה אמביד עשה שנה שעברה למיצל רובינסון במשחק השלישי?
הוא עשה את זה כי נתנו לניקס להרביץ בלי שריקות בשני המשחקים הראשונים .
השופטים פחדו להרחיק את אמביד ומאותו רגע השיפוט היה מאוזן

נערך לאחרונה 6 חודשים לפני על ידי trusttheprocess
Don
Don
21/05/2025 6:04:01

מה שהלך זה שבמחצית הראשונה רנדל זרק מכל מרחק ולא החטיא. זה הסיפור. OKC עשו אחרי ההפסקה את ההתאמה הנדרשת.
את שגא אי אפשר באמת לעצור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

ברור שאי אפשר לעצור אם אי אפשר לשמור והמגן שלו מקבל 6 עבירות אוויר מוחלט.
גם אותי אי אפשר לעצור אם לא ישמרו עליי

Don
Don
21/05/2025 6:41:15

זה לא מה שהפסיד להם את המשחק. הם הפסידו כי לא פגעו בסל בזריקות חופשיות לגמרי

Don
Don
21/05/2025 6:08:14

כדי שמיני ינצחו משחק מישהו צריך לקלוע. נאז ריד, דונטה – לא מסוגלים לקלוע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Don

מיני לא ינצחו אין להם התקפה זה היה ברור לפני הסידרה פשוט לא ציפיתי שאוק יביאו את הפרשים באפור

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 6:04:14

כמעט שברתי את התקרה עם ההליהופ הזהֿ
ֿבפרצוףףףףףףףףףףף שלכםםם

k_700 the original
k_700 the original
21/05/2025 6:05:21

את מי מהילדים שלך אוהבים יותר, את קארוסו או קייסון וואלאס???

הייט אשברי
21/05/2025 6:25:16

לא מבין איך חשבו שמיני תהיה פקטור בסדרה. כדי שזה יקרה צריך אקס פקטור . אין למיני שום דבר שאין ל-OKC טוב יותר – לא אתלטיות , לא קליעה , לא כוכב גדול יותר, לא צוות מסייע טוב יותר. טוב – יש להם אטריה גבוהה יותר . שכחו פה מיהו ומהו באמת גובר. אחרי משחק אחד מול הלייקרס (הסדרה מול ג"ס לא נחשבת) הפכו את הנכה לכוכב…

Don
Don
21/05/2025 6:36:43

בדיעבד.
צודק.
אבל, זו סדרה. אם דנבר העלובה הצליחה להגיע ל7 משחקים, אז אולי OKC אינם חזקים כמו שמצטייר. זה היה רק משחק אחד.

הייט אשברי
21/05/2025 6:40:41
הגב ל  Don

נכון. ולכן מיני תיקח אחד או שניים בסדרה. תיפול על יום רע במיוחד של OKC.

Don
Don
21/05/2025 6:31:17

דונטה, קונלי, אלכסנדר ווקר, נאז ריד – ארבעתם תרמו 33 זריקות ל-3, כמעט כולן חופשיות לגמרי, וביחד – הצליחו להשחיל רק 6. 18%. בקיצור, מה שראינו היום בסופו של דבר, זה חוסר יכולת נורמאלית לקלוע בהתקפה. אי אפשר להחטיא כל הזמן ולהמשיך לזרוק. זה לא עובד, כי שגא מתישהו יפסיק להחטיא ויסחוף את כולם אחריו.

הייט אשברי
21/05/2025 6:37:54

מיני זרקו 51: פעמים משלוש, בפחות מ-30%, לעומת 21 זריקות של הרעמים ,, אבל ב-50% ( 11 מוצלחות).. למי שמתלונן על השיפוט, OKC הלכו לקו העונשין 26 פעמים לעומת 21 של מיני, סביר בהחלט לאור זאת שהם שיחקו פנימה ולא עסקו בהטלת שלשות סיטונית.

Don
Don
21/05/2025 6:53:02

בדיוק כך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה נתןני גיא חחח השריקות אוויר יצרו מומנטום ניטרלו את המגן הכי טוב של היריב והקלו על המשחק של אוק דברים שלא רואים בסטט

הייט אשברי
21/05/2025 9:48:16

אתה חי בסרט . הסטטיסטיקה לא משקרת.

ירון, החלום
ירון, החלום
21/05/2025 22:41:52

בס"ד
תודה רבה.