מעורב הופס ליום שלישי: האם ניקו הולך על טרייד של קופר פלאג עבור ג'יאניס? / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: האם ניקו הולך על טרייד של קופר פלאג עבור ג'יאניס? / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: האם ניקו הולך על טרייד של קופר פלאג עבור ג'יאניס? / מנחם לס

1 .NBA insider reveals likelihood of Mavs trading Cooper Flagg for Giannis Antetokounmpo

מעורב הופס ליום שלישי: האם ניקו הולך על טרייד של קופר פלאג עבור ג'יאניס? / מנחם לס

אתמול החלו להופיע ידיעות על טרייד אפשרי של קופר פלאג עבור ג'יאניס. כמובן שדאלאס צריכה קודם לבחור בו בדראפט, אבל זה דבר בטוח כמו שבטוח שהשמש תזרח מחר בבוקר מעל הרי אדום.

המאמר בספורטס אילוסטרייטד מסביר את התופעה בעוד צעד בומבסטי של הג'נרל מנג'ר ניקו הריסון, כשעתה האדם היחיד שיכול למנוע זאת ממנו היא בעלת הדאלאס מבריקס מרים אדלסון, ובעל בתה סיוון שהוא Patrick Dumont.

ניקו הריסון מאמין שפלאג הצעיר זקוק ל-3-4 שנים להפוך לסופר-כוכב, ובקבוצתו קליי תומפסון וקיירי אירוינג לא יכולים לחכות שלוש שנים.

ניקו הריסון

ניקו הריסון ידוע כבר בגין צעדיו הבומבסטיים – אנטוני דייויס עבור לוקה דונצ'יק כבר אמרנו? – ואם באמת הוא יילך על הצעד הזה, פלאג עבור ג'יאניס, זאת תהיה שגיאה הרבה יותר חמורה מ-AD עבור לוקה.

אני אחד היחידים כאן באתר המאמין שקופר פלאג יהפוך לסופר-כוכב פנומנלי, אם לא 'לארי בירד' אז קרוב מאד לציפור.

2. אם אתה אוהד דאלאס, מה היא הרגשתך בקשר לטרייד של קופר פלאג בג'יאניס?

3. שי גילגאוס-אלכסנדר נשאר רגוע, ולא משנה המצב. הרגיעה שלו היא המעלה הגדולה שלו

אבל משהו קרה לו אחרי המשחק הששי בין קבוצתו, הת'אנדר, והנאגטס של דנבר.

"הייתי עצבני מאד. אני לא יודע מה קרה לי. למעשה אני כן יודע: ידעתי על מה אנחנו משחקים. לדעת WHAT IS ON THE LINE. לדעת שעליך להביא את משחק ה+A שלך או שהסיפור של העונה נגמר. הידיעה שאין כאן מחר. הייתי מאד עצבני וזה נראה בתחילת המשחק".

הוא סיים עם 35 נק' בנצחון 93-125 על דנבר. "הפעם העצבנות הייתה מוטיבציה עבורי!". כל שחקני התאנדר היו עצבנים בתחילת המשחק כשהם החטיאו 10 מ-15 הזריקות הראשונות, והם מצאו את עצמם מפגרים 21-10 עם שלשה של ארון גורדון 5:31 לפני סיום הרבע הראשון. עצם העובדה שגורדון שיחק היווה פלא גדול כי שחקנים עם מתיחת המסטרינג ברמה "2" בקושי יכולים ללכת. ראו זאת בפניו של גורדון. הוא לא התלונן ולא תרץ דבר; פשוט עלה על הפארקט ועשה ככל יכולתו.

לאט, אבל בטוח, הת'אנדר נרגעו והחלו לשחק את משחק ההגנה שלהם, שלי הוא נראה כטוב ביותר בליגה, משחק הגנה יותר ממשחק התקפה, שאיפשר להם 68 נצחונות העונה, המספר הששי בגובהו בכל ההסטוריה של ה-NBA!

כשהת'אנדר החלו להרגיש את ה-FLOW OF THE GAME, הכדורים החלו לצלול, ובחצי השני ראינו את הת'אנדר במיטבה.

המהפך קרה ברבע השני כשהת'אנדר קפצו קדימה 5-18 בשלוש הדקות האחרונות ל45-60 יתרון. הדבר החשוב ביותר שקרה היה שג'יילן ויליאמס קלע 11 מה-18 נקודות האלה, אותו ג'יילן המצויין שבשני המשחקים האחרונים די פישל. "גם אני הייתי מעוצבן מאד", אמר הסווינג-מן. "כמעט שלא ישנתי בלילה שלפני המשחק. ידעתי שאם אנחנו לא מנצחים, כל היתרונות של עונה מצויינת יירדו לאבדון".

וויליאמס היה שחקן המפתח לפצח את ההגנה האזורית של דנבר שהייתה כה יעילה משך כל הסידרה. הת'אנדר קלעה באחוז נמוך של 39% ואיבדה 18 כדורים. במשחק השביעי הת'אנדר, בהובלת ויליאמס, סוף-סוף שברה את הפאנק כשהיא קולעת 31 מ-69 זריקות ל-45% דיוק. היה זה ויליאמס שאיתו הת'אנדר קלעה 1.5 בכל פוזשיון ב-75% יותר גבוה מאשר כשהוא לא היה על הפארקט.

את הקטע הזה אני חייב להעתיק מהפוסט https://www.espn.com/nba/story/_/id/45213686/thunder-conquer-nerves-topple-nuggets-reach-west-finals שממנו לקחתי את רוב החומר לפוסט הזה:

Defensively, the Thunder made a critical adjustment in Game 7 by deploying 6-foot-5 Alex Caruso on three-time MVP Nikola Jokic, who is 6-11. According to Genius IQ, Caruso defended Jokic for 40 half-court matchups in Game 7, the most by a guard on Jokic in any game of his career. Caruso made up for the height and weight disadvantage by aggressively fronting Jokic, denying him the ball, then trusting in help defenders behind him such as Chet Holmgren.

ג'יילן ויליאמס (לפני שהסתפר לכבוד הפלייאוף)

Denver's zone defense had confounded the Thunder for most of the series, but they figured things out in Game 7. Jalen Williams had notably struggled but finished 7-14 vs. the zone on Sunday.

Games 1-6Game 7
Points Per Play0.911.00
FG48-12231-69<<
FG pct39%45%
3-pt FG pct31%33%
TO186

"

4. טרוף בקנה מידה עולמי: Michael Jordan Bulls jersey from '92-93 season sells for $2.6M

A uniform Michael Jordan wore for 17 games with the Chicago Bulls during the 1992-93 NBA season was sold for $2.623 million, including buyer's premium, at Heritage Auctions.

ג'ורדן לבש גופייה זו 17 פעמים. הנה היא כפי שהופיעה בספורטס אילוסטרייטד ב-18 לאוקטובר, 1993. הוא לבש גופייה זו לכל משחק חוץ מה-6 לנובמבר 1992 עד ה-24 למרץ, 1993

זוהי הגופייה היחידה הקיימת, עם אוטוריזציה שמייקל אכן לבש אותה.

5. ג'יילן בראון מהסלטיקס סובל מקריעת מיניסקוס חלקית

בראון התלונן על כאבים בברך בחודש האחרון של העונה, ובפלייאוף, עד – וכולל – המשחק ה-6 של הפלייאוף בניו יורק.

השבוע יוחלט אם הוא זקוק לניתוח לאחות את הקרע.

6. בנו הבכור של מייקל ג'ורדן נאסר בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול

זהו מרכוס ג'ורדן, בנו בן ה-34 של מייקל ג'ורדן, עם תמונת המשטרה שאסרה אותו לפני כחודשיים בגין נהיגה ב-Lamborghini שלו תחת השפעת אלכוהול. תנו מבט בעיניו, ותחליטו אתם.

להגנתו, הוא ניכנס לטיפול במכון גמילה מאלכוהול וסמים, והיום שלח בסושיאל מדיה "FORTY (40) DAYS AND COUNTING COMPLETELY SOBER".

הוא שיחק אגב באוניברסיטה של סנטרל פלורידה 4 שנים והיה שחקן לא רע.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
64 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ברוך רובין
20/05/2025 3:05:33

יאניס בן 30 בין השחקנים הטובים בעולם אבל הסיכוי של דאלאס לקחת איתו אליפות נמוך , בטח בהנחה שצריך להוסיף את דיוויס/ קיירי לעסקה להשלמת שכר.

קופר זה מתנה משמיים (או מסילבר, יותר מדי ״מזל״ יש בדראפט) פוטנציאל על, על חוזה רוקי. לדאלאס יש את כל הזמן שבעולם ללכת לבנייה מחדש נכונה.

אור
אור
20/05/2025 3:19:25

לא

תודה מנחם

golan
golan
20/05/2025 3:49:12

תודה מנחם.
פלאג אולי יהיה כוכב – תלוי גם במועדון ובמאמן.
דאלאס השנה לא הולכים לשום מקום – קיירי פצוע ומי יודע איך ומתי יחזור.
AD כרגיל יהיה שליש עונה בחוץ אבל כשישחק יהיה טוב.
פלאג בטיימליין של לייבלי, הם צריכים עוד קלעי עם הגנה.
שייתנו לו להתפתח העונה, ובקיץ הבא יעשו התאמות. אין להם אופציה אחרת לדעתי.
אם מילווקי יעשו את זה הם הולכים לפירוק, ואז הם צריכים להמיר חצי סגל שלהם בבחירות.

LiorD
20/05/2025 3:58:52
הגב ל  golan

פירוק כן, אבל בניה מחדש סביב קןפר פלאג..

LiorD
20/05/2025 3:57:23

בדאלאס, קיירי צפוי להחמיץ את רוב העונה אם לא את כולה.
כשיחזור בגיל 34, אין לדעת מה יקבלו.
דייויס הוא דייויס. כשרון על, אבל חומרה תקולה כרונית.
נראה לי שצריך לעשות.על ניקו טרייד ולהחליף אותו בשימפנזה ששולפת מהלכים רנדומליית מתוך כובע.
ככה לפחות יש סיכוי שישלף פה ושם מהלך.סביר.

ברוך רובין
20/05/2025 5:01:18
הגב ל  LiorD

מה תקול בחומרה של דיוויס? הבעיה שלו שהוא לא עילוי התקפי, הקליעה שלו לא מספיק יציבה, הוא עדיין אולסטאר ואחד מהטובים בעולם אבל לא במדרגה הראשונה.

הסינר השני בא אחרי עשור של שליטה של סופר טים בליגה הניסיון למנוע את זה לקח את העניין של מגבלות השכר רחוק מדי. לקבוצה אין אפשרות לצרף את יאניס בלי להיפטר מכל העומק שלה

ד"ר פופרס
20/05/2025 4:39:50

להעיף את ניקו "הטייס" את קיד המאמן,
להטריד את כל מי שלא בטיימליין של פלאג.
להביא מאמן מעולה בפיתוח שחקנים.
לארגן צוות פיתוח שחקנים מקצועי.
כל דבר אחר והם לא שפויים שם עם דיפלומה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

השאלה מה עוד נוסע למילווקי עבור יאניס, מלבד פלאג. אם אפשר להשאיר את דייויס, קיירי וקליי, אז זה רעיון מעניין.
.
אגב, ניתן לעשות סיין אנד טרייד לבחירת דראפט? כלומר פלאג יחשב כ-12 מיליון דולר, או כמה שלא יהיה שבחירת דראפט ראשונה מקבלת בימים אלה? זה יכול להיות משמעותי.
.
ג'יילן בראון פצוע זה מפחית את הסיכוי שההנהלה החדשה תטריד אותו בעונה הקרובה, כך שעבור אוהדי בוסטון החדשות האלה לא רק רעות.

ברוך רובין
20/05/2025 5:34:35

אף אחד לא היה מטריד את גיילן בראון. מי שעל הכוונת זה הולידיי ופורזינגס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מי שעל הכוונת שלי ושלך זה הולידיי ופורזינגיס. מי שעל הכוונת של ההנהלה החדשה אנחנו לא יודעים.

Avri
Avri
20/05/2025 10:05:15

כמו שהעירו לי בצדק אתמול – הסיבה היחידה של בוסטון לעשות טריידים על שחקנים מובילים היא כלכלית. להעביר את ג'יילן בראון זה כבר לפרק קונטנדרית. זה לא רציונלי, גם מבחינה כלכלית.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

היית לוקח גיילן בראון על יאניס בכיף. אני במקום בוסטון הולך על זה ויש גם פלאן b אם אין שלשות

Avri
Avri
20/05/2025 16:57:25

אף אחד לא יתן לך את יאניס בשביל בראון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Avri

כאמור, אני מסכים איתכם, אפילו כתבתי את זה אחרי המשחק – https://hoops.co.il/?p=341902
אבל אחרי ניקו הריסון ולוקה, אישביה וכל מה שקרה בפיניקס, מאבק הבעלים במיניסוטה והטרייד על קאט, ואפילו קרונקי ודנבר, אני לא בטוח שמה שנראה לנו הגיוני הוא אכן כזה (בלי קשר לשאלה האם "אנחנו" צודקים או "הם", פשוט לציין שלעתים יש פער).

אור
אור
20/05/2025 11:52:29
הגב ל  Avri

"זה לא רציונלי, גם מבחינה כלכלית."

שמעתי גם את גם את ביל סימונס וגם את זאק לואו מסבירים למה זה כן רציונלי כלכלית, לא הייתי ממש קשוב בשביל לפרט כאן אבל הנקודה שאולי זה משהו ששוקלים אותו ברצינות מהסיבות שהם מדברים עליהן.

למשל כאן החל מדקה 35

https://www.youtube.com/live/gj0hQXIKVCA

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי אור
אור
אור
20/05/2025 12:13:45
הגב ל  אור

וכאן החל מ-1:29:00

https://www.youtube.com/live/oimJlMkY3HE

Avri
Avri
20/05/2025 17:02:04
הגב ל  אור

לשמוע את הקדיחות של סימונס ולואו זה למתקדמים, לא בשבילי. אבל אם הטרייד המוצע הוא להיפטר מהמשכורת שלו (ז"א לא להביא כוכב מקביל על שכר דומה) אז אנחנו כבר לא קונטנדרית, ואני מניח שיש לזה השלכות ארוכות טווח למותג, למכירות, להחתמות עתידיות ומה לא. קטונתי לכמת את זה בכסף אבל על פניו זה נראה כמו השמדת ערך מקצועית, שתוביל לירידת ערך כלכלי.

אור
אור
20/05/2025 19:02:19
הגב ל  Avri

עונה הבאה גם ככה לא תהיו קונטנדרית אבל הבעלים ישלם מלא מס וזה לא הולך להשתפר בעונות שאחרי זה. המטרה היא לאפס את זה ועם הבחירות וחוזים נגמרים נגיד שתקבל תמורת בראון להתכונן כמו שצריך לעונה שאחרי ולא תחת לחץ בסיום העונה הבאה, וגם תהיה לכם בחירה גבוהה משלכם אם תהיו ממש גרועים עונה הבאה בלי בראון

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי אור
Stockton2Malone
20/05/2025 7:02:07

נכון, לעומת הטרייד על דונצ'יץ', הרעיון הזה לא נראה מופרך. עדיין, שחקנים כל כך פציעים שלהוסיף להם את יאניס שגם הוא שחקן פציע זה סיכון גדול מידי.

ג'יילן בראון לא הולך לשום מקום, ינסו להטריד את פורזינגיס הולידיי.

אשך טמיר המקורי
20/05/2025 5:35:22

לא

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אני די מופתע מתוצאת הביניים של הסקר 25 בעד הטרייד קצת יותר מתנגדים.
קודם כל בנושא כזה ניקו כבר לא יחליט,זה ברור לי מעבר לכל ספק.הטרייד לא משתלם למבריקס.פלאג יגיע הרבה יותר רחוק מיאניס,מדובר בשחקן הרבה יותר טוב.הוא יהיה כוכב כבר בשנת הרוקי שלו,לא צריך לחכות 3 שנים,והוא לא חייב להגיע לשיא כבר בשנה הראשונה.פלאג כבר עכשיו שחקן הגנה טוב דבר שמתאים לתפיסת העולם של הקבוצה.זה כמו שהייתם מציעים לתת את ויקטור תמורת יאניס.פלאג אמור להיות במדרגה של ויקטור.
אני במקום המבריקס וסאן אנטוניו לא נוגע בבחירות 1 או 2.נכון שיש פה הימור ,אבל לדעתי ההימור למעשה מתחיל מבחירה 3 ואילך.בוחר את פלאג ואת הרפר.חלקים חסרים משלים בשלב מאוחר יותר.המבריקס צריכים עוד רכז בכיר ,וזה לא בעיה להשיג בליגה,לדוגמה יש את סמארט שמיותר לגמרי בוושינגטון.סאן אנטוניו צריכה תוספת עזרה בקו הקדמי, יש לה עוד הרבה זמן לקפוץ על הזדמנות שעוד תיפול במהלך החודשים הקרובים,יש לה מספיק נכסי דראפט להשיג מטרה זו.

Stockton2Malone
20/05/2025 7:02:39

לא הצלחתי להצביע בסקר – משהו בעיה עם ה-VPN

אור
אור
20/05/2025 8:11:52
הגב ל  Stockton2Malone

מונעים מהמתנגדים להצביע

Avri
Avri
20/05/2025 10:11:46
הגב ל  Avri

רק כדי להבהיר מי עומד מאחורי זה

אור
אור
20/05/2025 11:54:02
הגב ל  Avri

משרד התפוצות? 🙂

Avri
Avri
20/05/2025 10:09:22

פלאג יגיע יותר רחוק מיאניס? אולי. אבל צריך לזכור שגם על וויגינס, פולטס, אייטון וזאיון אמרו את אותו הדבר, ואפילו יותר. בחירות דראפט זה לא כסף בבנק.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  Avri

הערה יפה המתבססת על עובדות.אם בחירה ראשונה זה ריזאשה ,קל לי לתרץ טרייד.
הייתי אומר שכל עיסקה זה הימור.אפילו לוקה ללייקרס זה הימור ,כי שולם מחיר.בחירות דראפט 1-3 לפעמים 1-5 זה הימור גדול ,בלא מעט מקרים זו נפילה.
אז על מה אני בכלל מתבסס.אני הולך על תבנית ויקטור,לברון, דוראנט .יש שחקנים סופר נדירים ,שחקנים שלגביהם אין ויכוח .מין בחירה של 1++++ .אין כמעט כאלו.גלשתי בלא מעט אתרים וקראתי את הדיעות על פלאג.למשל על הרפר המיועד להיות מס 2 יש פחות התלהבות מיד מציעים טרייד רציני.
כמו הרבה בני אדם הייתי הולך על האשליה המתוקה.אני מאמין שפלאג יהיה הרבה יותר טוב מיאניס.הוכחה? לך תוכיח פנטסיות ואשליות.

Avri
Avri
20/05/2025 16:56:24
הגב ל  מנחם לס

זהו, שבדיוק את זה אמרו גם על זאיון וויגינס ואחרים.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2025 7:25:02

תודה רבה מנחם
לא ייאמן שחולצה של שחקן נמכרת כיצירת אומנות לאספנים בכל כך הרבה!
כסף קונה הכל, אפילו אהבה לפעמים.
חושב שרוב השמועות מתבררות כפייק ניוז (דונאלד דאק).
לא מאמין שדאלאס יסחרו בפלאגוש, בירד או לא בירד.
גיילן וטייטום נשארים וגם ווייט ופריצארד, השאר? שאלה טובה.
רק רוצה לראות שלמרות שיפתחו עונה קשה, לא ילכו לתנקינג, זה לא בדי אן איי של הסלטיקס למעט עונה אחת שזכורה לי של הלא מאמן ריברס.
בזוקה גו לא צריך להידבק לי לסולייה של הסנדל.

ד"ר פופרס
20/05/2025 7:33:23

דוקי,
תלוי בבעלים החדשים.
ממה שקראתי עליהם,אין להם כיסים עמוקים ורצון לשלם קנסות.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2025 10:06:07
הגב ל  ד"ר פופרס

יפ
גם כן שילמו המון

דה שוט
20/05/2025 13:01:51
הגב ל  ד"ר פופרס

אני מפנה לכם מקום על העגלה תוכלו להטריד אותי תמורת שמעון (אולי תצטרכו להוסיף כמה בחירות חחח)
לא נראה לי שהוא ירצה להמשיך בקליבלנד. אחרי ההפסד לאינדי הוא צייץ
https://x.com/EBled2/status/922201984211369984

ד"ר פופרס
20/05/2025 13:36:46
הגב ל  דה שוט

ניפגש בגמר המערב,הנקמה על ריסוק העגלה הירוקה בדרך.
אני על העגלה של אוקלהומה,נעיף את אנט והעוג גובר מהמצוק כשאתה נוהג

דה שוט
20/05/2025 14:09:22
הגב ל  ד"ר פופרס

חכמה גדולה אוק טובים בהרבה. אבל בשביל הספורט אני מכריז; אוק סיטי, וורן ביטי, אי-טי… מיני ב-6

ד"ר פופרס
20/05/2025 16:11:46
הגב ל  דה שוט

🙏👍🤣🙏👍

אור
אור
20/05/2025 13:39:31
הגב ל  דה שוט

על מי אתה מדבר

דה שוט
20/05/2025 14:06:35
הגב ל  אור

שמעון יעשה בקליבלנד אריק בלדסו חחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

🤣🤣🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

טנקינג בבוסטון זה כמו להכין סברינה ללא קצפת.
אבל כשעושים השקעה מחפשים להרוויח בה .אם ניקח עלות של הכל כלול, מחיר של שחקנים מסויימים זה מעל 100 מיליון לעונה.אוספים הכל ושורה תחתונה זה הפסד . קבוצה גרועה זה להפסיד מיליארד מתוך 6 על ההשקעה.לי ברור שהמשקיעים לא מטומטמים ויעמידו קבוצה טובה.
את מי לחתוך בדקתי בווטס אפ במיילים בנייד.שום מנהל בבוסטון לא פנה להתייעצות איתי. דווקא חשבתי שכן.
רק מה במקרה ומישהו יקרא תגובה שלי,הייתי אומר להם רוצו וקחו את מאלון מאמן דנוור לא ממזמן.ותעיפו את נרקומן השלשות מזלזולה,תרכובת של מזל וזלזול .ב 20 הפרש הוא מפנטז כבר על החוויה שתהיה לו בלילה. הוא מנסה להזכר איזה צבע של סדינים יש במיטה.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2025 17:33:43

+1966
איכס, סברינה בלי הקצפת? מה נשאר שם, גלוטן ריבה וסוכר?
מזלזולה זה הבזוקה החדש

שי אבן צור
20/05/2025 7:34:29

אני בדעה שעדיף ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ ולכן אני בעד הטרייד
יאניס + AD + קיירי ועם קצת מזל שיישארו בריאים = קונטנדרית בכירה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יאניס בן 30 ובלי קליעה שמבוסס על כוח ילך וידעך עם השנים לא שווה להטריד עבורו בחירה 1. מה גם שעם יאניס המאבס לא יזכו בכלום.
המאבס ישלמו בקיירי ובחירות עבור גארד בכיר, זה הדבר היחיד שהם צריכים. ולנסות לצרף את kd בזול. אם יצליחו יהיו קונטנדרית אחרת קונטיינרית.

Avri
Avri
20/05/2025 10:17:22

ליאניס יש עוד 4-5 שנים בטופ, אבל מסכים עם עיקר הטיעון – הוא לא יהפוך אותם לאלופה וזה טרייד מיותר לכל הצדדים. "לנסות לצרף את kd בזול" זה משפט שכנראה כתוב במחברות של כל מנהל בליגה. השאלה הנשאלת היא למה ש kd ירצה להצטרף לקבוצה כלשהי בזול. מה גם שאת הבלוף של לחבור לקיירי לסופר-טים כבר מכרו לו פעם אחת, קשה לי להאמין שהוא ייפול עם זה פעם שניה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Avri

בזול זה מבחינת הקבוצה בטרייד לא בכסף. דוראנט לא יוותר על שקל

עמיחי קטן
20/05/2025 8:04:04

תודה מנחם.
לא יודע לגבי טרייד כזה, ויש בו יתרונות וחסרונות. זו בכל מקרה לא תהיה טעות בסדר גודל של מה שהוא עשה בפברואר, כי יאניס טוב יותר מדיוויס ופלאג הוא כרגע רק פוטנציאל (לדעתי גם פחות גבוה ממה שעושים ממנו, אבל זה עניין אחר)

yonis
yonis
20/05/2025 9:21:04

תודה מנחם!

לא הייתי עושה את הטרייד רק בגלל המצב של דאלאס, קיירי פצוע ויש להם את דיוויס עם קליעה חלשה מבחוץ.
בכל מצב אחר אני חושב שזה טרייד שצריך להסכים עליו בלי לחשוב בכלל, יאניס טופ 3 בליגה כבר 5 שנים ברצף, שחקן שאפשר לבנות עליו קבוצה ומגן טוב, מנגד אני חושב שקופר פלאג לא יהיה שחקן משנה קבוצה כמו שעושים ממנו, רוב ההייפ ממנו זה בגלל שהוא לבן ואמריקאי, לא חושב שהוא בלייבל של אנט ושלא נדבר על וומבי.

NBA בדם
20/05/2025 10:15:10

תודה מנחם
יאניס לדאלאס זה שדרוג עצום אבל אלך על בטוח ואשמור את פלאג שיהיה הפנים של המועדון ל 10-15 שנה הבאות.

Berch
20/05/2025 10:50:33

אחלה מעורב
טוב ציפור ביד משתיים על העץ, הייתי הולך על הטרייד.
גם על גרג אודן אמרו שישלוט בליגה….
🤔

The Pro
The Pro
20/05/2025 11:54:50

דאלאס לא יעשו מהלך כזה.
הבחירה של קופר מצילה לא רק את האריסון, גם את הבעלים שחטפו ביקורת והפגנות מהאוהדים.

במבט מקצועי הייתי עושה מהלך הפוך ומחפש כמה שיותר מהר טרייד עבור ארווינג ודיוויס.
הערך שלהם הולך לרדת משמעותית וזה בערך הזמן שאמור לקחת לקופר להתפתח כשחקן.

Zivo
20/05/2025 12:02:39

קיירי וקליי סוסים גמורים. דייויס חצי גמור. יאניס בדאון היל. זה שחקן שמתבסס על אקסקלוסיביות והירידה תגיע תוך שנתיים. לייבלי, גאפורד ופלאג זה בסיס טוב לבנות סביבות הדרגתית קבוצה מאוזנת מבחינת משכורות . ייקח שלוש שנים להגיע לפלייאוף. הבעיה שלא נראה לי שמישהו יש סבלנות שם .

Zivo
20/05/2025 12:02:59
הגב ל  Zivo

אקספלוסיביות

TRIP
TRIP
20/05/2025 12:03:48

קיירי דיוויס יאניס = אליפות
קיירי דיוויס קופר = אליפות

רן הנרגן
20/05/2025 17:08:18
הגב ל  TRIP

אני לא יודע אם שמת לב שכמעט כל השחקנים המובילים שעברו את ה 30 נפצעו במהלך הפלייאוף, אתה יודע מה הגיל של דיוויס וקירי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/05/2025 13:35:11

יש לדלאס את הבחירת סיבוב ראשון בשנה הבאה ואז אין לה לשנתיים (28 יש לה עם זכות החלפה לאוק'). הדבר ההגיוני היחיד זה לנצל את הפציעה של קיירי כדי להריץ את קופר כל השנה ולהביא עוד כוכב בדראפט. הייתי מטריד את AD וקליי וצובר נכסים סטייל אוק' ושג"א

Florida man
20/05/2025 14:55:16

שום טרייד ושום נעליים. קיירי פצוע והגבה נפצע כל שני וחמישי. תבנו את פלאג ושייחפשו טרייד אחר .
בוסטון צריכים מאמן אחר יש את מאלון או ג'נקינס אבל בטח לא בלובנד.

הייט אשברי
20/05/2025 15:26:00

הייתי הולך על הטרייד . קופר פלאג זו ציפור על העץ. עם יאניס אפשר להגיע רחוק.

Alex Rabino
20/05/2025 16:13:23

במשחקי ההכנה של נבחרת ארה"ב למשחקים האולימפים בפריס, קופר פלאג קרע לכוכבי הנבחרת את הצורה. לכן הוא לא צריך 3-4 שנים להתפתח לכוכב על. הוא כבר כאן.

הייט אשברי
20/05/2025 20:43:59
הגב ל  Alex Rabino

לא בטוח מה שווים משחקי ההכנה האלה.

The Ljos of the Rings
20/05/2025 19:14:25

אם אתם כמוני ואתם תוהים איך קרה שהשנה אף אחד מהשחקנים הראשיים של הניקס לא נשחק יותר מדי לרמת לא מצליח לעמוד בקצב יותר או גמר את העונה בגלל פציעות, הנה הסבר אחד:

איגוד מאמני הכושר של הליגה (NBATA) העניק את פרס צוות האימון של השנה לניקס. הניקס מובלים העונה על ידי קייסי סמית' והצוות כולל את הת'ר מאו.
גם סמית' וגם מאו היו עד שנה שעברה הצוות המוביל של דאלאס מאבריקס. קייסי עבד במועדון 20 שנה והיה מאלו שהחזיקו והאריכו מאוד את הקריירה של דירק נוביצקי. שניהם נזרקו על ידי ניקו האריסון לפני תחילת העונה. עבור קייסי זה היה עוד יותר קשה כשההחלטה על הפסקת שירותו נעשתה בזמן שהיה בחופשה כדי לטפל באמו החולה.
רק על צורת הטיפול והחזקת הקרסול של ברנסון העונה (במיוחד אחרי הפציעה שעבר העונה) מגיע להם הרבה כבוד. ראיתי שאומרים שטיפול בקרסול וברגליים (מניעת פציעות אכילס למשל) זה סוג של מומחיות של קייסי סמית'.