ניו יורק נגד בוסטון וגולדן סטייט נגד מינסוטה בשני של משחקי 4 / רועי ויינברג

ניו יורק נגד בוסטון וגולדן סטייט נגד מינסוטה בשני של משחקי 4 / רועי ויינברג

שני משחקי ארבע ביום שני לפנינו, שניהם במצב של 1:2. בשני המקרים, מי שתנצח תהיה בעמדה טובה לזכות בסדרה – אחת תחזור מ-2:0 כשיש לה יתרון ביתיות (אם בוסטון תצליח), השנייה תשווה ל-2:2 ותקבל הזדמנות למשחק נוסף בבית, סיכוי לא רע שיחד עם אחד בשם סטף קרי. בואו נתחיל.

02:30 – ניו יורק ניקס (3) – בוסטון סלטיקס (2)

מצב הסדרה: 1:2 ניקס.

ניו יורק נגד בוסטון וגולדן סטייט נגד מינסוטה בשני של משחקי 4 / רועי ויינברג

אני חייב להודות שניו יורק הפתיעו אותי. בתחילת הסדרה חשבתי שהניקס לא ינצחו משחק אחד כאן, אבל שילוב בין אופי, המחלה של קריסטפס פורזינגיס ואחד ג'יילן ברונסון סחף אותם לשני ניצחונות מוקדמים, שניהם אחרי שבוסטון איבדה יתרונות של עשרים נקודות בשני המשחקים בבית, אבל במשחק השלישי זה נראה אחרת. הסלטיקס המשיכו להסתמך על שלשות בקטע לא סביר, רק שהפעם הן נכנסו, וניצחו ב-25 הפרש גם במשחק בו פורזינגיס מקבל 19דקות והקבוצה, מעשית, משחקת עם 6.5 שחקנים. מה יקרה פה? אין לי מושג.

זאת אולי לא הבחירה העריכתית החכמה ביותר בהתחשב בזה שאני רוצה שתמשיכו לקרוא את הפריוויו הזה והבאים אחריו, אבל זאת המציאות. אם אתם אומרים לי עכשיו שהניקס מתפוצצים מהשלוש, דוחקים את בוסטון ומסיימים את העבודה עם 1:4 ב-TD גארדן אחרי שחזרו שם פעמיים מעשרים הפרש, זה נשמע הגיוני. אם אתם אומרים לי שפתאום טייטום נותן את משחק חייו, פורזינגיס מבריא, בוסטון מנצחת את משחק 5 בבית ומסיימת את הסיפור בתפוח הגדול, אני אאמין גם לזה. הכל, בגדול, פתוח. השאלה היא המשתנים.

המשתנה הראשון, איך לא, הוא הרוטציה של הניקס. יש לת'יבודו ארבעה שחקני חמישייה ששיחקו בין 38.5 דקות למשחק ל-44 בשלושת המשחקים הראשונים, כולל ההפסד ב-22 נקודות הפעם. לאורך רוב הסדרה הם רודפים אחרי בוסטון, אבל הראו אופי מרשים מאוד. למרות זאת, ולמרות שהם מובילים, קשה להגיד שהם באמת שיחקו כדורסל טוב יותר.

זה לא מעניין אותם. הם ניצחו. נכון שקארל אנתוני טאונס עם 1 מ-7 מהשלוש בסדרה ומספר זריקות נמוך. נכון שאו ג'י וברידג'ס קולעים ב-37% ו-36% בהתאמה מהשדה. בסוף המטרה היא לקלוע יותר מהקבוצה השנייה, והם עושים אותה. גם הניקס קבוצת קליעה טובה יותר ממה שראינו עד עכשיו, והם יעשו את ההתאמות, בעיקר המנטליות, אחרי הכאפה שחטפו במשחק שלוש. קשה לנצח בגארדן, וזה מרגיש שאין לבוסטון תוכנית ב' של ממש ביום שהשלשות לא יכנסו. אם הם לא קולעים ב-50% בחוץ אלא ב-25%, יש להם סיכוי?

אפשר לדבר על התאמתו של הניקס, משלשות של טאונס ועד לזה שמיצ'ל רובינסון יתחיל לקלוע עונשין לראשונה בפלייאוף, אבל בסוף זה עניין של אופי ובעיקר של אחד ג'יילן ברונסון, מי שלא הייתה לבוסטון תשובה אליו בדקות הסיום של שני המשחקים הראשונים. כמו בהרבה מקרים אחרים, התחושה היא שמי שתנצח כאן תעלה. ברונסון כבר הראה שהוא יכול לתת ימים של 40-50 נקודות ופשוט לסרב להפסיד. הוא שחקן גדול, והוא צריך לתת כאן משחק כדורסל מושלם. זה סימן שאלה נפרד. אם זה תלוי בו, זה של ניו יורק.

עכשיו נעבור לסימני השאלה בצד הירוק, והראשון בהם הוא ג'ייסון טייטום, ה-1.30 מ' הגבוה בהיסטוריה. אין לטייטום תשובה להגנה של ניו יורק כשהוא קלע 23, 13 ו-22 נקודות בסדרה, הוא מתקשה להגיע לקו ובכלל לטבעת. הניקס מרחיקה אותו בצורה טובה, אבל מצד שני הוא הראה יכולת להכנס לעניינים גם בסדרות רעות שלו. בגמר בשנה שעברה, למשל, הוא קלע 31 נקודות במשחקים 3 ו-5 אחרי שני משחקים ראשונים רעים מאוד. טייטום יכול למצוא את הדרך שלו להשפיע על המשחק, והזן מאסטר מעלי אקספרס (ג'ו מאזולה) מאמן כדורסל מספיק טוב כדי להצליח למצוא את ההתאמות האלה. בידודים על הארט או על ברונסון? מצב בו הוא מקבל את הכדור בעמדות אחרות? הסלטיקס יכולים למצוא דרך. הוא טוב מדי בשביל לשחק ככה, וטוב מדי בשביל להחטיא את הזריקות שהוא החטיא עד עכשיו בסדרה.

השאלה השנייה, איך לא, היא קריסטפס פורזינגיס. הוא התקשה להישאר על הפרקט, לא מעט בגלל בעית בריאות, כשיש שמועות על כך שהוא סובל ממין אפקטים של לונג קוביד. אם זה נכון, לא סביר שנראה שיפור דרמטי בין המשחק השלישי למשחק הרביעי. זה משאיר אותנו עם סבא אל הורפורד, ששיחק 35 דקות במשחק השלישי ומגיע מעט יותר רענן.

לכן, באמת, אנחנו צריכים לקבל סימן קריאה משני הג'ייז. ג'ייסון טייטום כאמור מתפשר יותר מדי על שלשות, וגם MVP הגמר ג'יילן בראון לא באמת הגיע לפלייאוף, חוץ ממשחק אחד מול אורלנדו. הוא מסתמך על השלשות ובקושי מגיע לקו, כשהוא היה רע מול ברידג'ס ואוננובי. עם כל הכבוד לדרק ווייט, ג'רו הולידיי או גיבור משחק 3 פייטון פריצ'ארד, הסלטיקס ינצחו רק אם יהיו להם שניים משלושת השחקנים הטובים על הפרקט.

זה סימן השאלה הכי גדול (ואולי מעט מובן מאליו).זה משחק צמוד בין שתי קבוצות טובות מאוד, ובמשחקים כאלה אני נוטה לבחור בקבוצה עם השחקן הטוב ביותר. אמנם בוסטון הייתה טובה יותר ב-95% מהסדרה, אבל במשחק השלישי היא ניצחה בזכות ערב קליעה לא סביר. ג'יילן ברונסון לעומת זאת כן מצליח להשתלט על משחקים כשהוא רוצה.

למרות זאת, תחושת הבטן שלי התהפכה כמה פעמים. במקרה כזה הולכים עם אופי של אלופה, למרות כל הקלישאות, ועם מה שעלול להפוך לסיר הלחץ של הניקס שהתקשו לחזור מ-20 הפרש כשכל הלחץ היה עליהם. בוסטון בהארכה, משחק צמוד.

05:00 – גולדן סטייט ווריירס (7) – מינסוטה טימברוולבס (6)

מצב הסדרה: 2:1 למינסוטה. אין סטף.

כל עוד קרי בחוץ, זה אמור להיות בכיס של מינסוטה. למרות זאת, הסדרה צמודה יותר ממה שאנשים חושבים. הם היו בפיגור במשחק השלישי, אבל המחצית השנייה ובפרט הרבע האחרון היו כולם מינסוטה ובעיקר איש אחד, אנתוני אדוורדס. אנטמן קלע 28 מ-36 נקודות במחצית השנייה בה זה הרגיש כאילו הוא התחפש למייקל ג'ורדן, ובעיקר כאילו אין לגולדן סטייט תשובה אליו, לא משנה כמה דריימונד גרין יתרגז.

אדוורדס יכול לעשות את זה. הוא הראה לנו בשנתיים האחרונות שהוא מספיק טוב כדי להשתלט על משחקים לבד ולקבע את עצמו בחמישייה הראשונה בליגה, גם ביום בו מינסוטה שלו מאבדת 21 כדורים ומתקשה במחצית הראשונה. המחצית השנייה והפיזיות שלה היו סיפור אחר, בטח בהתחשב בזה שלא סביר שג'ונתן קומינגה יקלע שוב 30 נקודות עם 3 מ-4 מהשלוש.

גולדן סטייט חייבת את הבחור השני לצד ג'ימי באטלר, שקלע 33 נקודות באחד המשחקים הטובים שלו שלא הספיק. זה יכול להיות קומינגה, זה יכול להיות באדי הילד, אבל זה בעיקר נראה כאילו אין להם את הכלים. לא סביר ששניהם יקלעו שוב 44 נקודות ב-16 מ-27 משותף מהשדה ו-7 מ-12 מהשלוש, בטח אם רודי גובר יראה טוב יותר במשחק הבא. גם אז, זה לא בדיוק הספיק.

זה נכון גם בקשר לבאטלר, שסיים את המשחק עם חמש נקודות ב-1 מ-7 מהרבע האחרון ואמור בין היתר לשמור גם על אדוורדס. הוא לא יכול לנצח לבד, כי אנחנו לא ב-2020, וכי מינסוטה יותר טובה מהיריבות שמיאמי התמודדה איתן.

השורה התחתונה פשוטה – זה מרגיש כאילו מינסוטה הייתה יותר רחוקה מהתקרה שלה מאשר גולדן סטייט (נטולת סטף קרי) והצליחה לנצח בחוץ. למרות זאת, מצב של 2:2 לא אידיאלי עבורם בהתחשב בזה שכל משחק נוסף בסדרה מגדיל את הסיכוי שקרי יחזור מהפציעה בהמסטרינג, למרות ששום דבר לא ודאי. הם חייבים לנצח היום.

היכולת הטובה של ג'וליוס רנדל, גם במשחק של 1 מ-6 מהשלוש, היא סימן מאודד. גם זאת של מייק קונלי הישיש בפלייאוף מרשים ושל גובר, שאמנם התקשה ומיעט לזרוק אבל לקח 13 ריבאונדים ב-26 דקות. כל אחד מהם, וגם ג'יידן מקדניאלס שבקושי נגע בכדור או ניקייל אלכסנדר-ווקר, יכולים לשחק טוב יותר. הופעה של 21 איבודים, בפרט, לא סבירה. זה מרגיש כאילו אין לווריירס מה למכור, אבל אלה המשחקים שג'ימי באטלר נולד בשבילם. משחקים בקצב איטי, כשכל העולם נגדך, ואתה מנצח.

באטלר אמר שהוא רוצה לשחק 48 דקות, אבל עברו יומיים מהמשחק הקודם, הוא בן 35 ושיחק 43 דקות בהפסד כולל מאמץ עילאי בשני הצדדים של המגרש. ג'ונתן קומינגה יכול להפוך ללילה אחד לבאם אדביו? גולדן סטייט יכולה להיות מספיק מדויקת כדי למנוע מאדוורדס את המרווחים הקטנים שדרכם הוא חודר לסל? דריימונד גרין יכול להיות שחקן שמגדיר הגנה שלמה?

בשביל שהווריירס תנצח כאן, היא צריכה שהתשובה ל-2 מ-3 השאלות האלה לפחות תהיה "כן". אני לא רואה את זה קורה. מינסוטה ב-10, בדרך ל-1:4 והופעה שנייה ברציפות בגמר המערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
221 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון מנגבים מיני מנצחים

עמיחי קטן
12/05/2025 14:12:06

תודה רועי.
לצערי אתה צודק ובוסטון ומינסוטה ינצחו

jefffoster10
12/05/2025 14:14:00

פריוויו מצוין רועי
אני חושב שזה יהיה של בוסטון הערב בפחות צמוד ממה שאתה מתאר – 50% מהשלוש הספיקו לתבוסה, 25% לשלוש הספיקו להפסד בגלל התעלות בקלאץ' ועל מהלך בודד מכריע, ככה שגם 35% לשלוש עשויים להוביל לניצחון משכנע, אלא אם כן כל הצוות המסייע של הניקס יגיע למשחק מהרגע הראשון, הם צריכים לתפקד כמו הצוות המסייע של דנבר במשחק 3 כדי לתת איזשהו סיכוי במשחק שאני חושב שאחוזי הקליעה בו, לכאן ולכאן, יתאזנו.
מינסוטה – ג"ס: זה מרגיש קצת כאילו מינסוטה משחקת עם הטרף הפצוע שלה. הבעיה היא שמדובר בנמר פצוע, שרגע אחד אתה משחק בו רגע שני אתה במלתעותיו. מינסוטה צריכים את הניצחון הזה יותר מג"ס לדעתי כדי לנסות לסגור סיפור ב5, משחק 6 בסן פרנסיסקו עם סטף כשיר זה משהו שכאוהדים נייטרלים כולנו רוצים לראות ואוהדי מינסוטה חוששים ממנו מאוד, ובצדק. אני דווקא אלך על האפסט ואהמר על היחנקות זאבית והתעלות קומינגית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

מי הבטיח שסטף יהיה כשיר בכלל לגיים 6 זה סתם לזרוע תקווה בשחקנים שיאמינו בעצמם😁

jefffoster10
12/05/2025 14:55:09

האבחנה הראשונית אם אני זוכר נכון הייתה היעדרות ודאית ממשחקים 2-3, ובדיקה במשחק 4 לראות קצב התקדמות החלמה (היינו, לא היה אמור לשחק אלא אם יקרה איזה נס). לא ראיתי עדכון כלשהו אחר לפציעה – אמרו שייעדר בוודאות ממשחק 5 גם? כי לא הייתי שולל חזרב שלו ב6 לפי הדיאגנוזה הראשונית

ברוך רובין
12/05/2025 20:28:21
Reply to  jefffoster10

קארי משתמש בסטרואידים, כדי לחזור מוקדם מהפציעה היה אותו דבר לפני כמה שנים מול פורטלנד, חזר ממתיחה של כמה שבועות תוך שבוע וחצי.

הליגה כמובן לא תבדוק את זה קארי כמו כוכבים אחרים זה פרת זהב של הליגה.

חתוליו
חתוליו
12/05/2025 21:13:22

מאה אחוז מידע בדוק ומאומת תודה לך על העדכון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/05/2025 14:29:07

רב תודות רועי ויאללה סלטיקס

מנחם לס
12/05/2025 14:49:49

הניקס חייבים ערב של 45% מה-3. תודה רועי

אטאפומה
אטאפומה
12/05/2025 15:44:48

תודה רועי ועידכון :
"*‏עדכון אופטימי לסוף השבוע.*

*אתחיל בכאב:* חמישה חיילים נפלו השבוע. חמישה גיבורים שהוקרבו על מזבח שימור הקואליציה, על מזבח מלחמת שלום נתניהו. העולם חרב על חמש משפחות, וגברת שמפניה עדכנה כלאחר יד שעוד חטופים נרצחו.
*טרלול מוחלט!*

ממשלת משתמטים שולחת את בנינו ובנותינו אל מותם,
משתמטים מרוויחים יותר ממורים,
יש רשת ריגול בתוך לשכת מממן החמאס,
הממשלה מצהירה שהחטופים הם העדיפות האחרונה,
*טרלול מוחלט!*

*אז איפה האופטימיות?*
הגענו לרגעי ההכרעה. המהלכים של טראמפ מעידים: ארה"ב מאסה במממן החמאס. הם לא מחכים לו, הם מתקדמים בלעדיו. *יתן – יקבל. לא יתן – יבעט.* חקירת קטארגייט מתרחבת. אוריך הודה בקבלת כספים מקטאר. או שיהפוך לעד מדינה, או שיחגוג בת מיצווש לתינוקת שלו במעשיהו. פלדשטיין כבר הבין שזרקו אותו. איינהורן בדרך להבין שצו מעצר מחכה לו מחוץ לסרביה. שופטי בג"ץ כבר נחשפו לחומרים חמורים בהרבה ממה שפורסם ויהיו חייבים לפסוק. המפכ"ל והרמטכ"ל, מינויים של ממשלת "חמאס הוא נכס", כבר רואים את הקריסה ומחפשים את הדלת האחורית – הם לא יתרסקו לתהומות ממשלת "חמאס הוא נכס"

מממן החמאס נשאר לבד. בודד בבונקר של פאליק. הוא, טופז, ושני אידיוטים מהליכוד. סמוטריץ' תקוע לו בעכוז עם עשרים מצביעים. 0ער, אלקין והשכל – אפילו הם לא יצביעו לעצמם. חבורת מעודדים רפי שכל בדמות קרעי-גוטליב. החרדים כבר נערכים ליום שאחרי. הם בנו על גנץ ועכשיו גם הם מבינים שהוא לא יעבור את אחוז החסימה – משם לא תבוא ישועתם. הציבור מאס בפחדנים. אלו שלא מסוגלים לגנות פוגרום של הליכוד בבית כנסת, אינם ראויים לשבת בכנסת ישראל!

*אז איך תקרוס ממשלת "חמאס הוא נכס"?*
*משפטית* – אם בג"ץ יראה אקדח מעשן, אולי יוציא אותו לנבצרות. סיכוי נמוך, וזה גם המסלול הגרוע ביותר למדינת ישראל.
*פרישה עצמית* – זה התסריט הכי סביר. עסקת טיעון, הסכמי אברהם, בתוך יום הוא יהפוך לזקן חולני עם מחלה סופנית שלא מסוגל להגיע לבית המשפט, ויצא לגלות עטופת רחמים עצמיים במיאמי.
*פוליטית* – החרדים יפילו אותו ברגע שיבינו שאין יותר מה לחלוב. הם ינסו לשפר עמדות לקראת הממשלה הבאה. ממשלת המשרתים תיבש אותם לחלוטין, והם חייבים לשמר חלק מהתקציבים.
*ציבורית* – ניצני ההתקוממות כבר פה: המורים, הרופאים, חיילי המילואים שלא חוזרים. זה לא מאבק מאורגן, זאת בחירה ערכית של יחידים. זה מתחיל בטיפה, נהיה גל, ומסתיים בסערה.

*בקיצור, אלו רגעי הכרעה.*
כל יום נוסף של ממשלת "חמאס הוא נכס" נכתב בדם.
אנחנו חייבים להפסיק להיות פראיירים ופשוט להפסיק.
אנחנו חייבים לשבש, להילחם, ולהאיץ את הקריסה כי כל דקה שעוברת עולה בחיי אדם
זה בידיים שלנו.
*לא רק במה שנעשה,*
*אלא במיוחד במה שלא נעשה!*

שבת שלום,
עמי דרור

*שתפו בטוויטר:*
https://tinyurl.com/ami207
*שתפו בפייסבוק:*
https://tinyurl.com/ami208
"

עמיחי קטן
12/05/2025 16:34:58
Reply to  אטאפומה

לא קשור לכדורסל. בשביל מה זה מועיל כאן?

Last edited 1 month ago by עמיחי קטן
MacLeod 1
MacLeod 1
12/05/2025 17:05:46

אז תעיר את זה גם לכל האוכלי מוות שכותבים פה. או לכולם- או לאף אחד.

עמיחי קטן
12/05/2025 17:16:45
Reply to  MacLeod 1

מבחינתי זה תופס באותה מידה לכל עמדה פוליטית. בחרתי להגיב כאן בגלל האורך של התגובה, העובדה שהיא לא קשורה בכלל לכדורסל והעובדה שזו התגובה היחידה כאן, בניגוד למצבים אחרים שאני "מגיע" אחרי שיש הרבה תגובות לא קשורות

MoundRebound
MoundRebound
12/05/2025 21:23:36

מחכה בקוצר רוח ליחס שוויוני יותר מהעורך הראשי שיתחיל להעיר גם לאוכלי מוות

אור
אור
12/05/2025 21:34:17
Reply to  MoundRebound

נו באמת, מעירים לכולם

MoundRebound
MoundRebound
12/05/2025 22:32:20
Reply to  אור

לא זוכר שראיתי את עמיחי קטן העורך הראשי מעיר לאנשים יותר מדי
לא לאנשים מסוימים

MoundRebound
MoundRebound
12/05/2025 22:37:39
Reply to  MoundRebound

אני משער שלא רק בגלל שהוא בעצמו מגיע מהתנחלות אלימה ולא חוקית בשם נווה דניאל ומשתף פעולה עם אורח החיים האוכל מוות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2025 17:45:13
Reply to  MoundRebound

יש לך טעות בסיסית: ההתנחלויות הן בשטחים יהודיים משוחררים ולא בשטחים כבושים כי מעולם לא הייתה פלסטין ובקוראן המוסלמי כתוב שהארץ שלנו כמו בתנ"ך ואין בו כל אזכור לחשיבות הארץ באיסלאם ולא אזכור לירושלים לעומת מאות רבות של פעמים בתנ"ך, ולכן מנהיגים מוסלמיים שאינם שונאי יהודים, כמו האימאם עבדול האדי פאלאצי מאיטליה, תומכים בבעלות היהודים על הארץ כולל ירושלים ובכלל זה הר הבית. וזה מוכיח שטענות מרבית הערבים הם שקרים ו"הלאומיות הפלסטינית" היא בדיה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ וכפי שהצהירו מנהיגים ערביים במשך השנים בתקשורת הערבית והבינ"ל, ולכן אין כאן שטחים כבושים וההתנחלויות חוקיות לחלוטין לפי כל חוק.
ועוד להפך, הבעלות היהודית על הארץ כולל יו"ש ועבר הירדן מעוגנת בחוק הבינ"ל בהחלטת חבר הלאומים בוועידת סאן רמו לאשרר את הצהרת בלפור בנתינת בית לאומי ליהודים בארץ ישראל. ולכן אם הערבים היו שולטים כאן אז היה כיבוש לא מוצדק!!!

ד"ר פופרס
13/05/2025 0:13:17
Reply to  אור

מה זה האוכל מוות???

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 4:43:21

הסמוטריצ'ים והמשיחיים שמקדשים את המוות למען ההזיות שלהם

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2025 17:55:22

אין לך מושג!!! ההזיות הן החילוניות, ובפרט האתאיסטית, והשמאלנות. ההצעה של תהליך אוסלו היא בשורש התעצמות הטרור והעזתו כי ממשלת תהליך הטרור החייתה את אש"ף שהיה כבר מנודה בתוניס והרימה ראשם של שונאינו בכלל וארגוני הטרור בפרט לביצוע תהליך אוסלו הביא הרבה יותר טרור ממה שהיה קודם ועם מספר נפגעי טרור של יותר מפי 9.3 לשנה לעומת מספרם לשנה מקום המדינה ועד ביצוע תהליך אוסלו. ובפרט כאמור בתגובתי לעיל ל"מאונטריבאונד" שכל הבסיס של השמאל שגוי ואין הצדקה לתהליך זה כי מדובר בשטחים יהודיים ואין לערבים הפלסטיניים זכות אמתית בהם כי מעולם לא הייתה פלסטין והם לא שלטו כאן כלל וכו', ראה לעיל.
שנית, אנשי הציונות הדתית הם מוסרי נפש בעבור כלל ישראל וזו הסיבה שהם מתגייסים יותר. אך גם ימניים חילוניים דומים וגם ממהמרכז ומהשמאל הלא קיצוני.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2025 23:02:24
Reply to  MacLeod 1

חאנאוכלי מוות אלא מוסרי נפש בעבור ביטחון אזרחי ישראל.

רן הנרגן
רן הנרגן
12/05/2025 17:11:26
Reply to  אטאפומה

מי שרוצה לקרוא את עמי דרור (כמוני למשל) יכול לשים עליו עוקב בטוויטר או בפייסבוק. לא כאן בבקשה. לזרוק איזה משפט או שניים בסוגיות שעל היום זה בסדר, אבל לשים פוסט שהוא מניפסט ועוד שלא אתה כתבת? זה לא המקום

הייט אשברי
13/05/2025 6:19:39

אסביר לחברי הנרגן לאהדת הלוחמים ולפליימייקר מה הדחף .
אנחנו לא חיים בואקום. ויש מצבים שהם מצבי קיצון . אנסח זאת בזהירות , עבור אלה מאיתנו שחיים בארץ הקודש ( כי יש כאן כמה שמעבר לים, כולל מייסד האתר ) – בנסיבות שאני מאוד מקווה שללא תתגשמנה , יש מצב לחורבן בית שלישי תוך מספר שנים לא רב. ואז גם לא יהיה יותר הופס.
אז נכון – צריך להמעיט בתגובות האלה, כי זה אתר כדורסל. אבל פטור בלא כלום אי אפשר.

נכתב על ידי אנרכיסט, קפלניסט, חוסם צירים ופעיל מרכזי למדי נגד מכונת הרעל ומנהיגה.

Last edited 1 month ago by הייט אשברי
עגל
13/05/2025 7:40:49

אם אתה פעיל מרכזי למדי איך זה שלא ראיתי אותך ?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2025 19:07:02

מכטנל הרעל היא של קפלניסטים כמוך בהסתה האנטי דתית והאנטי ימנית והאנטי ביבי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/05/2025 15:45:34

אנשי אחים לנשק כמו עמי דרור ועו"ד בראון הם שמאל קיצוני אנטי דמוקרטי שמתייחסים לנתניהו כיותר מסוכן לביטחון המדינה מסינואר ונאסראללה. זו לא דעה שאפשר לקבל גם אם הטענות העקרונות של השמאל צודקות והן כאמור בתגובות שלי כאן.

Playmaker
Playmaker
12/05/2025 17:43:17
Reply to  אטאפומה

מה הדחף המטופש לדחוף לכל מקום פוליטיקה

microwave
microwave
12/05/2025 19:33:20
Reply to  אטאפומה

אין מנהל שימחוק את זה?

חתוליו
חתוליו
12/05/2025 21:11:37
Reply to  אטאפומה

בבקשה בלי פוליטיקה באתר, זה מקום מפלט מהשיח המטמטם שאנחנו מנהלים על פי התהום. אפשר להשתתף בשיח הזה כמעט בכל מקום. בבקשה תשאירו את האתר נקי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2025 23:01:44
Reply to  אטאפומה

מחצית מהקואליציה הם מפלגות ציוניות שחבריהן שירתו ואחוז נופלים מקרבם גבוהה משמעותית מאשר באופוזיציה ובפרט ציבור הציונות הדתית.
המלחמה היא לא לשימור הקואלציה ושלום נתניהו אלא להשמיד את החמאס.
מקור התפיסות שהובילו ישירות לטבח כמו שחמאס רוצה בהסדרה ושאם ניתן כסף ותנאים טובים יותר לאסיריהם, אז יהיה שקט, וכו' הוא מרבית בכירי מערכת הביטחון שהם כמעט כולם שמאל קיצוני.
סמוטריץ' לעומת זאת שאתה מתכוון אליו דרש במשך השנים לפרק את חמאס ולא להסתפק במבצעים חלקיים. כך שדבריו אינם כפי שהם נשמעים ואינם באותה משמעות פשוטה של אנשי שמאל שדיברו כך במילים כאלו ואחרות.

שורש התעצמות הטרור והעזתו הוא בהומניות השמאלנית כלפי שונאינו גם על חשבון ביטחוננוֹ. היא התבטאה למשל בפסקי בג"ץ שפגעו במלחמה בטרור וחיזקו אותו כמו ביטול הטלטולים וביטול נוהל שכן וביטול הנוהל שכל מי שנכנס לתוך מרחק 300 מה מהגדר נורה.
וכן התבטאה בתהליך אוסלו כשאש"ף היה כבר גמור ומנודה בתוניס וממשלת הטרור החייתה אותו וזה הרים את ראשם של כל ארגוני הטרור הערביים וחיזק את הטרור כפי שלא חיזקוהו מעולם.
מספר הנפגעים מטרור מתחילת הביצוע של תהליך אוסלו גבוה יותר מפי 9.3 מאשר מקום המדינה ועד תחילת הביצוע של תהליך אוסלו. ובכל לא הייתה כל הצדקה לתהליך המופקר הזה כשעראפת ימ"ש אמר מראש שהוא יתייחס ל"הסכם" הזה כהסכם שחותמים עליו כדי להפר אותו בהשוואות להסכם שחתם מוחמד ימ"ש עם שבט קורייש מה שלא הפריע לו בראש הכוח הצבאי שלו לשחוט את בני השבט.
ובכל מקרה כל הבסיס לתפיסת השמאל שהובילה לתהליך הטרור הזה שקרית. מעולם לא הייתה פלסטין שהערבים ה"פלסטיניים" טוענים שנלקחה מהם ויו"ש הם מבחינה אמתית לפי כל חוק שטחים יהודיים משוחררים ולא שטחים כבושים ולכן ההתנחלויות חוקיות לחלוטין. ולמעשה השחיטה היהודית בארץ מעוגנת בחוק הבינ"ל בוועידת סאן רמו שבא חבר הלאומית אישר את המנדט הבריטי על הארץ כדי ליישם את הצהרת בלפור.
וכן כל "הלאומיות הפלסטינית" היא בדיה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ הזו כפי שהצהירו מנהיגים ערביים במשך השנים בתקשורת הערבית והבינ"ל.
וכן בקוראן המוסלמי כתוב שהארץ שלנו ואף אין כל אזכור לחשיבות הארץ למוסלמים וגם לא אזכור של ירושלים לעומת מאות רבות של פעמים בתנ"ך. זה מוכיח שהערבים משקרים בטענותיהם כפי שהם מכחישים את קיום בתי המקדש והשואה.

וניל טרופי
וניל טרופי
12/05/2025 17:38:33

תודה על הפריוויו, באמת שקשוח לנסות לנחש מה יהיה השנה. יש נתון אחד שעולה כל השנים האלה ובמיוחד בפלייאוף וזה חוסר הכבוד שטייטום מקבל מהשופטים. במשחק האחרון הוא עמד פעם אחת על הקו, במשחק הקודם פעמיים ובראשון 7 (כולל הארכה). במשחקים נגד אורלנדו טייטום עמד מעל עשר פעמים בכל משחק וגם קלע אותם במאה אחוז הצלחה!!! שלושה משחקים רצוף. אני רואה את דונובן מיטשל, וג'יילן ברונסון מקבלים שריקות על כל מגע מינימלי מקדימה מאחורה מלפנים מאחוריי ומעל וזה ממש צורם בעיין החוסר איזון הזה. מילא שהאוהדים לא מכבדים את טייטום שזו זכותם המלאה אבל מי שם למעלה בארגון הליגה מסמן את הדרך? לניקס אין דרך להגן נגד טייטום ובראון בכניסות לסל בלי עבירות, אין להם מסה ואין להם רגליים, לכן עכשיו במקום סוויפ גנטלמני אנחנו לקראת שישה שבעה משחקים אני מעריך שהשופטים יתנו יותר לכוכבים של הסלטיקס, כי הניקס חמודים אבל לא ממש יריב לגמר ליגה.
לפני שנה פורזינגיס לא שיחק כמעט בפלייאוף והשנה זה נראה שאנחנו בכיוון לא טוב, הוא איטי מדי לכל כדור ועל השלשות אין בכלל מה לדבר. להזכירנו שהביאו אותו לקחת אליפות והוא עשה זאת עכשיו מקווים לריפיט וזה כנראה יקרה רק אם יעלה את הרמה ב20 אחוז. מיני חייבת לחסל היום את הסיפור של החברה במפרץ אין לה שום תירוץ מבחינת פצועים, כל תוצאנ אחרת כישלון של הצוות המקצועי.

wadi
wadi
12/05/2025 18:23:52

לגבי פורזינגיס הוא באמת נראה לאחרונה כמו בספייס ג'אם אחרי ששאבו לשחקנים את הכוחות

עגל
12/05/2025 22:04:50

שניכם צודקים לגבי פורצינגיס.
רק מה – בהגנה הוא מספק עדיין מטרייה אוירית מרתיעה מאוד למי שחודר לסל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין רועי, תודה רבה. בוסטון ינצחו, נדמה לי שגם מיניסוטה.

צחי
צחי
12/05/2025 18:09:30

אם מיניסוטה מנצחת היום ועולה ל-3:1 בסדרה.
אז לדעתי צריך לקרקע את סטף קרי עד לעונה הבאה.
זה סיכון מיותר לזרוק אותו לתוך סדרה אבודה.
גולדן צריכה להתחיל לחשוב על עונה הבאה.

The Pro
The Pro
12/05/2025 21:49:58
Reply to  צחי

איזה סיכון?
סטפן לא משחק בקיץ ביורובסקט ככה שיהיה לו זמן לנוח ולדוג דגים.

צחי
צחי
12/05/2025 22:58:56
Reply to  The Pro

איזה סיכון?
הגוף חשוף לעומסים נוראיים.
אני צריך להזכיר לך מה קרה לדוראנט כשחזר לסדרה פחות או יותר אבודה?
הוא דג דגים עונה שלמה מבוזבזת.

Last edited 1 month ago by צחי
NFS
NFS
12/05/2025 20:03:59

Celtics play great- Celtics win
Celtics play well- Celtics win
Celtics play OK – Celtics win
Celtics play bad – Celtics win
Celtics play historically bad – Knicks win by 1

NFS
NFS
12/05/2025 20:05:44
Reply to  NFS

(העיתונאי קווין וויילדס. תכלס צודק במאה אחוז)

אור
אור
12/05/2025 21:16:33
Reply to  NFS

לכן הרוב כאן טענו שהם יעברו גם בפיגור 2-0 עם שלושה משחקי חוץ לפניהם

The Pro
The Pro
12/05/2025 21:53:58

סיקור טוב.אני לא רואה אף אחד מהמשחקים הולך להארכה.
הלוחמים צריכים את באטלר ביכולת פיזית של לפני 5 שנים.

הניקס צריכים שטאטום ובראון יחליטו ללכת מכות באמצע המשחק.

עגל
12/05/2025 22:06:32

יהיו שני משחקים מצוינים הלילה.
לא אומר בעד מי אני רק ארמוז שאח שלי אוהד את הירוקים ושהקבוצה שלי הפסידה לנערי המפרץ.

MacLeod 1
MacLeod 1
12/05/2025 22:41:28

היום הלוטרי ונראה איפה יחגגו…
https://x.com/WorldWideWob/status/1921947896431222907

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בואנה שגא חגג בשריקות אוויר תכלס זה מה הביא את הנצחון לאוק איזה התנגשויות חחח התנגש בכל מה שזז ואוויר🤣🤣
איזה תועבה

ברוך רובין
12/05/2025 23:55:29

שמעון אתה היחיד שמעביר ביקורת על ההגנות ואז אחרי צופה במשחק (:

דה שוט
12/05/2025 23:51:42

תודה רועי.
הערב מבחן לא קטן לטייטום ובראון בניו יורק. לא יילך קל כמו בפעם הקודמת. בכל מקרה, אני על העגלה הירוקה.

Last edited 1 month ago by דה שוט
ברוך רובין
12/05/2025 23:56:35
Reply to  דה שוט

גם אני על העגלה הירוקה הניקס זה בדיחה, בוסטון בשני המשחקים הראשונים הפסידו יותר מאשר הניקס ניצחו. קבוצה שחייה ומתה על ה3, מספיק שהכדור נקלע באחוזים סבירים והכל טוב

דה שוט
13/05/2025 0:21:43

צודק. אבל יהיה יותר קשה הלילה. הניקס יבואו כועסים.

Last edited 1 month ago by דה שוט
ד"ר פופרס
13/05/2025 0:08:55
Reply to  דה שוט

לדה שוט יש צוו הרחקה מהעגלה הירוקה עד הגמר

דה שוט
13/05/2025 0:23:24

מתכוננים למשחק – הערב בכפר
comment image&ct=g

דה שוט
13/05/2025 0:08:01

מילה על המשחק של אוק' סיטי ודנבר – כמשל.
דיברתי עם חבר איש כדורסל לשעבר שהאיר (שוב) את עיני.
אנחנו משבחים כל הזמן את ההגנות בפלייאוף ונראה לעיתים שבלתי אפשרי לעשות סל.
אבל אולי זה לא מדוייק?
הכדורסל באנ בי איי הגיע לשיא הטיפשות שלו. הכוכבים דורשים את הכדור ביד ודורשים לייצר לעצמם את הסלים, אם אפשר – אז כמה שיותר בקושי. לא בכבוד שלהם לנוע בלי כדור – יותר מזה – לא בכבוד שלהם לקלוע ממסירה של מישהו אחר.
המאמנים הם בעצם מנהלים (מנג'ר?) של יחסי אנוש וחלוקת דקות. אין באמת תרגילים, אין תנועה ללא כדור – מלבד חיתוכים שמקבלים מעמד של יצירי-אל. מתי ראיתם פעם גבוה כוכב חוסם לשחקן שלא בפיק-אנד רול? יוקיץ', דיוויס, טאונס… מתי הם חסמו לשחקן שעובר על הבייסליין במסגרת תרגיל? בחיים לא. ואם כן אז כדי לצאת ידי חובה.
המאמנים בליגה לא מביאים איתם כדורסל מתוחכם, לא תרגילים יצירתיים, לא כלום. הם לא באמת עוזרים לכוכבים שלהם להגיע לזריקה. זה האתוס, זו התרבות, הכוכבים עובדים לבד.

מה הפלא שבאליפויות עולם ואולימפיאדה מגיעות נבחרות שנחותות מהאמריקאים בכל פרמטר, וחוגגות עליהם בהתקפה. שחקנים של 6 נקודות ביורוליג קולעים פתאום 28. כל מיני סרבים וצרפתים עושים שיאי קריירה.
כי המאמנים באירופה יודעים טקטיקה, יודעים להרכיב תרגיל, יודעים להריץ אותו ולפנות שחקנים לקליעה. יודעים להקשות על ההגנה.
הכי קל זה לשמור על הכדור. סקילס מול סקילס, לא דורש שכל.
(סטף לא בדיון. הוא כוכב-העל היחידי בהיסטוריה שזז ללא כדור).
אבל – וזה אבל חשוב – המאמנים לא בהכרח אשמים. אין להם ברירה, זה האתוס של הליגה, הכוכבים צריכים לזרוח, לא מעניין אותם לעשות סלים קלים. שמעון קורא לזה waaw וזה כל כך נכון. אז הכדורסל נהיה כזה שמי שלא כוכב, קשה לו לעשות סל בפלייאוף, כשהאתלטיות מתפוצצת והשופטים נותנים לשמור.

מה שראינו אתמול בדנבר היה שיר הלל לכדורסל חסר שכל. עוד שלשה ועוד שלשה, שחקנים ללא כדרור, אף אחד לא מסוגל לעבור את השחקן שלו (למעט שג"א ומארי), אפס תנועה ללא כדור, אפס מחשבה, איירבולים מביכים, שחקנים מכדררים עם הראש למטה, כדורסל חסר השראה.
ומה שמדהים – שאלה שתי הקבוצות אולי הכי חזקות בליגה.

ומילה אחרונה על כמה מאימפריות העבר.
כששיקאגו שיחקה את התקפת המשולש, מייקל היה שותף פעיל (למרות מעמדו).
סאן אנטוניו הניעה כדור בחכמה עם ראש-משולש, ללא כוכב-על אחד מעל כולם. היו שם הרבה מבטים פנויים.
גולדן סטייט של סטף נבנתה בצלמו. הרבה תנועה ללא כדור (בעיקר בריצות המוקדמות שלה לאליפות).
מייקל, סטף, טימי… (לא הרחקתי עד לארי ומגי'ק)

Last edited 1 month ago by דה שוט
ד"ר פופרס
13/05/2025 2:31:23
Reply to  דה שוט

מעניין מאוד, הגיוני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יש,קצת מן האמת לא הכל

Don
Don
13/05/2025 8:35:11
Reply to  דה שוט

הכל נכון, אבל גם רגי מילה היה רץ כמו סטף ובכלל כל קבוצה שאימן לארי בראון.

דה שוט
13/05/2025 10:48:24
Reply to  Don

נכון. דוגמאות טובות

Florida man
13/05/2025 0:52:24

סקוט פוסטר ישפוט בניו יורק. מציע לטיבודו ומאזולה להצטייד במאגפון לאפקט הצרחות הרגיל שמתלווה לשריקות שלו

trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2025 2:20:00

קדימה קופר
בוא לאבא
אני מחכה לך

ג'ט לג
ג'ט לג
13/05/2025 2:24:15

חוץ משארלוטצכל קבוצה יכולה לעשות מטעמים מהבחירות הגבוהות שלה

Yp
Yp
13/05/2025 2:24:48

לילה טוב לכולם ותודה לרועי שלנו על פריוויו מצוין
לא רוצה לתת תחזיות . לגבי המשחק המזרחי רק אגיד שיש לי חולשה היסטורית לשתי הקבוצות , אבל הלילה הלב עם הניקס , בפרט עם ג'יילן ברונסון שיותר ויותר מזכיר לי את הרכזים הגדולים של הגלובטרוטרס , פשוט וירטואוז .
לגבי הענין הפוליטי רק אשאל , לאן נעלם עידו ? לא ראיתי תגובה שלו ( או של אחיו ) כבר הרבה מאד זמן . עידו בזמנו היה מקפיד שמניפסטים פוליטיים ולא משנה מאיזה צד לא היו עולים .
מילה לידידי שחקן העבר . הגנת פלייאוף זה לא דבר דמיוני . אני זוכר את זה לפחות 50 שנה אחורה .
הסיבה שהנבחרת האמריקאית מתקשה היא שהם בוחרים שחקני התקפה מעולים בלי להתיחס בכלל לצד ההגנתי . פעם זה היה עובר בקלות כמו במונדו של 1994 , היום הרבה פחות .
להזכירך , מייקל לא היה רק הסקורר הכי גדול , הוא גם היה אחד מהשומרים הכי טובים .
המנטרה של ברקלי לפני ברצלונה איך יעצרו את קוקוץ ופטרוביץ היתה :
"הגנת ברזל עם התקפות מתפרצות" .

ג'ט לג
ג'ט לג
13/05/2025 2:24:56

פאקק אני לא מאמין, איך ניקו האריסון ניצל

ג'ט לג
ג'ט לג
13/05/2025 2:25:50

מה הסיכוי שעם 1.8 אחוז סיכוי הם יזכו.
תודה לאדם סילבר שפיצה אותם על הטרייד המטומטם

D El
D El
13/05/2025 2:29:12

רשמי דאלס זכו בחירה ראשונה
קומבינה של הליגה על לוקה

trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2025 2:29:52

אמרתי שפילי יקפצו בלוטרי אחרי הדיל עם האצטדיון
לא ידעתי שדאלאס יעשו דיל על לוקה עם הליגה וומבי יקבל קריש דם.
עדיין בחירה שלישית זה הרבה יותר טוב מלאבד את הבחירה לאוקלהומה.
אני מרוצה

k_700 the original
k_700 the original
13/05/2025 2:30:24

אז ניקו החריאט מקבל את קופר פלאג בדאלאס.

בשורה נהדרת ללייקרס כמובן.
שיבשל לנו אותו.

ד"ר פופרס
13/05/2025 2:32:12

חחחחחחח
שמעון צדק,
הליגה סידרה את הטרייד+פיצוי

gogo
gogo
13/05/2025 2:42:12

בסהכ קופר פלאג מרוויח שלא יגיע לקבוצות כמו וושינגטון ושארלוט שבהם היו ממנו הרבה ציפיות לסחוב אותן לניצחונות. מגיע לקבוצה בנויה יחסית טוב יהיה לדעתי הדבק שיחבר ויתן ערך מוסף

gogo
gogo
13/05/2025 2:45:33
Reply to  gogo

בנימה אישית רציתי שיגיע לסן אנטוניו שלדעתי היה יכול להיות חיבור מדהים עם וומבי, או לניו אורלינס בתנאי שהם היו מטרידים את ציון

אור
אור
13/05/2025 2:43:41

אשכרה המאבס זכו Lol

D El
D El
13/05/2025 2:43:44

טייק נחמד
סאן אנטוניו קיבלה מהליגה אפשרות ללכת על יאניס וחבילה נאה לתת עליו עם בחירות בלי לאבד חצי קבוצה
אפשרות שניה פילי תלך לריבילד
ותעשה טרייד על אמביד לבאקס או ללייקרס(מאז זכויות השידור הליגה תתן עדיפות לשווקים גדולים)
ניקו הריסון לא יבחר בקופר פלאג בגלל ההגנה חח

Last edited 1 month ago by D El
ברוך רובין
13/05/2025 2:48:52

וייט קילר . זה יגמר מהר מאוד

Florida man
13/05/2025 2:49:47

אז מתי ניקו הריסון מעביר את קופר לקליבלנד תמורת מובלי (הגנה וזה??)

Drexler
Drexler
13/05/2025 3:40:29
Reply to  Florida man

זו הייתה הוראה של הליגה או הסכם שלו עם סילבר
זה הכל מכור

ברוך רובין
13/05/2025 2:50:51

ניקו האריסון שיחק לו המזל נראה אם האהבל יבחר בקופר

D El
D El
13/05/2025 3:07:40

זה לא מזל זה קומבינה של הליגה זה ידוע שהליגה עושה קומבינות דרך הדראפט

2019 הלייקרס מקבלים את אנותני דיוויס
פאליקנס בחירה ראשונה זיון

2012 הפאליקנס נמכרים מקבלים את דיוויס בחירה ראשונה

לברון עוזב את קליבלנד
קליבלנד שתי בחירות ראשונות בק טו בק

ויקטור הצרפתי הארוך 2023 השחקן הכי דומה לדאנקן והכי סאן אנתוניו שאפשר
מקבלים בחירה ראשונה

2003 קאבס בוחרים לברון הום טאון הירו

Last edited 1 month ago by D El
ברוך רובין
13/05/2025 2:55:08

וויט רוצח את הניקס, ההתקפה של הניקס לא יכולה לשחק בליגה הישראלית. איך תיבודו מאמן

gogo
gogo
13/05/2025 3:03:22

איזה ערך מוסף זה ג'רו, בלי לקלוע נקודה

thetroll
thetroll
13/05/2025 3:04:07

קופר פלאג מגיע לדאלאס. יש אחרים שיגידו שזה כנראה היה הדיל ושכל העסק מכור. אני לא חושב ככה דאלאס ניצלה. בנס.

ג'ט לג
ג'ט לג
13/05/2025 3:07:44
Reply to  thetroll

מה שתגיד.
שיגריל לי את הכדורים של הדראפט מול העיניים ואני אראה.
מה הסיכוי שדאלאס כושה את המהלך הכי לא הגיוני אי פעם וישר אחרי זה מפוצה

ג'ט לג
ג'ט לג
13/05/2025 3:08:09
Reply to  ג'ט לג

זה לא איזה פילי שישר הבינו שאין שם כךום השנה והלכו לטנקק

thetroll
thetroll
13/05/2025 3:14:27
Reply to  ג'ט לג

מה אני אומר לך? אני מסכים שקשה להאמין. ישר חשבתי על זה. אני פשוט חושב שהליגה הזאת מתנהלת ביושר בסיסי. שיש בה תחרות אמיתית. מקוה שאני לא טועה.

Last edited 1 month ago by thetroll
הייט אשברי
13/05/2025 6:41:03
Reply to  ג'ט לג

סיכוי של אחוז אחד ?
זה לא מעט – יש הרבה קבוצות עם סיכוי דומה. והוא לא השתנה בגלל ניקו האריסון. לא היו כאן תיאוריות קונספירציה על קבוצות אחרות ? מסתבר שתיאוריות קונספירציה מובנות בטבע האנושי. קצת לימודי סטטיסטיקה לא הזיקו.לאיש.

Last edited 1 month ago by הייט אשברי
Drexler
Drexler
13/05/2025 3:14:03
Reply to  thetroll

זה בטוח מכור מה הסיכוי שמכל השנים שקבוצה עם כזה סיכוי לזכות בבחירה מס 1 באמת תזכה בה וזו תהיה תהיה דאלאס

thetroll
thetroll
13/05/2025 3:17:37
Reply to  Drexler

1.8% אחוז. חחח. זה רק להשנה. לכל השנים? זה תשאל מומחים בקומבינטוריקה. באמת זה מריח כמו קומבינה. האמת הזוי אבל אני מעדיף לחשוב שזה מקרי.

gogo
gogo
13/05/2025 3:10:11

רבע ראשון מעולה

thetroll
thetroll
13/05/2025 3:12:04

זה כל העניין עם השילוב הזה של הגנה + שלשות. עד לפני דקה וחצי המשחק הזה היה בשוויון ופתאום 3 עצירות + 3 או 4 שלשות וזה הפרש שאי אפשר למחוק. זה מטורף.

gogo
gogo
13/05/2025 3:14:12
Reply to  thetroll

והניקס לא רעים בכלל

thetroll
thetroll
13/05/2025 3:18:43
Reply to  gogo

נכון אבל בוסטון כשהיא בזון היא פשוט קטלנית. צריך רק כמה דקות כאלה במשחק.

Drexler
Drexler
13/05/2025 3:12:39

ואוו , הכל הגיוני עכשיו הטרייד היה מכור אין מצב שמכל השנים שיש דראפט דווקא השנה זוכה הקבוצה שיש לה 1.8 אחוז לזכות בדראפט
העסק מכור , לא מאמין לשום דבר אחר

Smiley
13/05/2025 3:19:18

חחחח כל האינטרנט עכשיו בזה שהדראפט מכור עבור דאלאס.
יופי של יחסי ציבור לליגה…

Last edited 1 month ago by Smiley
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

זה היה ברור לפני רשמתי את זה לפני ההגרלה. מי שחושב,שלוקה עבר ללא תמורה סתם כי הוא שמן ולא שומר חי בסרט וזה רק קצה הקרחוני

gogo
gogo
13/05/2025 3:42:59

יש לנו מחצית מצוינת
הניקס לא מגיעים מספיק לקו

אור
אור
13/05/2025 3:45:43

מתקרבים ל-20 הפרש

רק אז אפשר לדעת ממה הסלטיקס עשויים

D El
D El
13/05/2025 3:52:35

הניקס חלשים מאוד בהגנה

trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2025 3:59:29

הדבר הכי חשוב היום זה שדני איינג' קיבל את השטרנגול עמוק וחזק.
אוהבים אותך דני בהצלחה בלוטרי שנה הבאה

דוקטור רזי הופמן
13/05/2025 4:08:13

בידיוק!
ככה משחקים

דוקטור רזי הופמן
13/05/2025 4:13:27

ושוב בזוקה מערבב ביצים במקום לאמן ולעצור את ההתפרצות של הניקס עם פס"ז, מתי הוא ילמד?

חתוליו
חתוליו
13/05/2025 4:17:07

קדימה ניקס לא לוותר!

gogo
gogo
13/05/2025 4:26:27

עד עכשיו זה המשחק הכי טוב בסדרה

דוקטור רזי הופמן
13/05/2025 4:27:35

האיטרייה הלטבי זו גוויה לבנה. אין לו שום ערך בפליי עוף.
טיבס שוחט את החמישייה שלו ויש לומזל שאף אחד לא נפצע עדיין.

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 4:30:21

ברונסון > לוקה

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 4:33:14

פוזשן אידיוטי של טייטום

gogo
gogo
13/05/2025 4:33:34

טייטום מקלקל את המחצית הראשונה המושלמת שלו

גיא רוזן
13/05/2025 4:33:43

בשעה טובה, אחלה משחק.

דוקטור רזי הופמן
13/05/2025 4:37:31

כשהניקס בריאים טיבס גדול על בזוקה ג'ו

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 4:40:03

שריקה מגוחכת

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 4:48:28

ההתקפה של הניקס יותר אינטליגנטית מזו של בוסטון…

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 4:50:13

טייטום מחזיק את בוסטון בשיניים עם שלשות מופרכות בלי שום הנעת כדור

ברוך רובין
13/05/2025 4:54:40

דאבל דריבל נתנו לטייטום 3 נקודות

שי אבן צור
13/05/2025 4:55:25

המשחק של בוסטון דוחה ת'בואשים

ברוך רובין
13/05/2025 4:56:09

שני התקפות מפגרות אחד על אחד , בשביל מה משלמים למאמנים?

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:01:08

ניקס היום לראשונה – טובים

Smiley
13/05/2025 4:58:22

כנראה שהטרייד על ברידג'ס היה מוצלח

gogo
gogo
13/05/2025 4:58:26

ההתעקשות של טייטום…

ברוך רובין
13/05/2025 4:59:04

הבחירת זריקות של טייטום מזעזעת הכדור פשוט נכנס לו הערב .

הגנה לא טובה של בוסטון הם לא יכולים להשאיר את הרפורד על ברונסון הוא זריז מדי בשבילו

דוקטור רזי הופמן
13/05/2025 4:59:59

הסלטיקס יעשו שינויים בקיץ, יוותרו על החוזים של הלטבי והולידיי, בינינו הם באמת לא שווים כבר את הכסף. המשאלה שלי היא שמאזולה ילך. יש מספיק מאמנים טובים ממנו היום בשוק. מתישהו המזל נגמר ואתה נשאר עם מאמן בינוני לקבוצה באמת טובה.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
13/05/2025 5:19:09

מאמן חלש

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:00:10

בריג'ס במשחק ראשון שמצדיק את הבאתו.
הוא, ברונסון והניקס במשחק עליון, הכי טוב שהם יכולים.
בוסטון מתעקשת על התקפה טיפשה עם יידוי בליסטראות

ברוך רובין
13/05/2025 5:03:07

זה התקפה לא חכמה ברונסון מדהים אז זה עובד אבל להגיד שהם מוציאים את המיטב לא חושב

אל תגזים משחק 2 ברידגס הביא את הניצחון

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:07:06

וואלה לא ראיתי משחק 2
ההתקפה של הניקס מפגרת עד לא קיימת, אבל היום הניעו כדור ושיחקו יפה יחסית. זריקות טובות מחצי מרחק ומסירות טובות ותנועה.
זה משחק השיא שלהם בעיניי.

Smiley
13/05/2025 5:09:09

זאת ההתקפה של ת'יבודו. לתת לרוז/ברונסון ולתת לו ליצור באחד-על-אחד או פיק-נ-רול.
בבולס זה היה מלהיב עם רוז. בניקס זה יעיל עם ברונסון.

ברידג'ס נתן במשחקים 1 ו-2 מהלכים הגנתיים שניצחו את המשחקים

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:15:45
Reply to  Smiley

אבל היום הוא היה נהדר בהתקפה

Smiley
13/05/2025 5:19:32

כמו בפיניקס, נוח לו שאחרים הם מרכז ההתקפה ולא נשאר חיתוכים ומדי פעם יכול ליצור.
בתחילת העונה דיברו שהוא שינה את הזריקה, ויכול להיות שעכשיו, אחרי עונה שלמה, התרגל והזריקות מתחילות להיכנס

ברוך רובין
13/05/2025 5:02:12

איזה חטיפה, וטייטום גם נפצע. בוסטון יכולה ללכת לים

דוקטור רזי הופמן
13/05/2025 5:03:34

עכשיו טייטום נפצע, גיים אובר!

Smiley
13/05/2025 5:03:49

זה נראה כמו אכילס לטאטום

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:04:18

בוסטון אכלו אותה עם פציעה לטייטום שנראה שגמר את הסדרה.
במה שנראה כגורם מכריע בסדרה.
לצערי נראה כמו אכילס

Smiley
13/05/2025 5:05:01

ניקס – פייסרס זה חזרה לקלאסיקות של שנות ה-90

ברוך רובין
13/05/2025 5:05:11

בוסטון לקחו את השלושות לקצה ומתו איתם. איזה אימון גרוע

ברוך רובין
13/05/2025 5:06:52

הקטע שבוסטון קלעו 38.5 % מ3 אבל זה התקפה כל כך קלה לעצירה כל כך מטומטת , ההגנה לא קיימת .

גיא רוזן
13/05/2025 5:07:32

וואו, אני מקווה שזה לא.

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:11:28

אין מה לקוות, איך שזה נראה לא משאיר סיכוי למשהו אחר.
פציעה ללא מגע, יורד מיידית לרצפה ולא יכול לשים משקל.
כבר ראינו את זה הרבה פעמים בעבר לצערי.

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:08:35

בלי הפציעה עדיין הייתי מהמר על בוסטון ב-7
אבל איתה הסיפור נגמר.
ומשנה את דרכה של בוסטון להמשך.

נראה ממש כמו אכילס

ברוך רובין
13/05/2025 5:09:09

בי בי בוסטון תשליכו שלושות בקנקון

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
13/05/2025 5:11:10

לצערי נראה קרע בגיד אכילס לטייטום

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:13:52

בוסטון שייטה לניצחון אבל הפעם הניקס לא הפסידה בעצמה ודרשה שבוסטון ממש תנצח.
בוסטון סירבה בנימוס והמשיכה עם הטמטום הרגיל.
ניקס עלתה ליתרון ואז הגיעה המכה המכרעת עם טייטום.

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:14:51

אני לוקח כל יום את ברונסון על לוקה הקונוס השמן והמשוקץ!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון יותר טוב מלוקה מבסס את עצמו טופ 5

ברוך רובין
13/05/2025 5:26:43

ברונסון אדיר

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2025 5:17:26

בוסטון מפסידים זה שמחת בית השואבה.
בכלל היה יום מצוין היום עם הלוטרי ועכשיו רק נשאר שאנט ישלח את גימי לשתות יין באי בודד כמו שהוא אוהב.
כמו ששמעון טייטום צריך להפסיק לזייף פציעות כמו אמביד וקוואי, אז קרע את האכילס ביג דיל שיקום וימרח על זה קצת זפת , נמאס כבר מהלוד מנגמנט הזה

גיא רוזן
13/05/2025 5:18:04

זה נראה 100% אכילס,
אני מתבונן מחדש מנסה לראות אולי היה שם סיבוב של הקרסול,
ולא מצליח למצוא הסבר אחר.

מחזיק לומאצבעות,
נתן משחק אדיר הלילה.

ברוך רובין
13/05/2025 5:22:09

קלע זריקות ברמת קושי בלתי אפשרית, פציעה נראית אכילס, לא היה סיבוב של הקרסול לא הצליח לשים משקל על הרגל, מזכיר את זאת של דוראנט

גיא רוזן
13/05/2025 5:20:40

זה היה המשחק הכי טוב של הניקס השנה בפלייאוף.

שי אבן צור
13/05/2025 5:26:15

הניקס ניצחו בצדק
לא לשכוח שהם היו בעמדת ניצחון מובהקת עוד לפני הפציעה של טייטום

אשך טמיר המקורי
13/05/2025 5:28:26

אוויר ראשון לבאטלר.
נדבק במחלת הנפילה מהשנה בפילי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגיל עושה את שלו

NFS
NFS
13/05/2025 5:34:47

ניצחון מוצדק לניקס, פוסטר עם כמה שריקות ממש תמוהות לטובת הסלטיקס.
טייטום עם פציעה שנראית כמו אכילס, כמה חבל. ללא קשר אשמח מאוד שהסלטיקס יעופו, משחק השלשות שלהם הגיע לקיצוניות בלתי אפשרית לצפיה.

ובנושא אחר – הוויזארדס עם הבחירה השישית. חחחחחחח

שי אבן צור
13/05/2025 5:38:07
Reply to  NFS

צודק לגבי הסלטיקס
אי אפשר לראות את זה

D El
D El
13/05/2025 5:48:50

טייטום לדעתי גמר את העונה
ניראה קרע
לגבי הניקס איזה שחקנים גברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרתי לכם שיסדרו למאבס את קופר מי שחושב שזה מקרי או הגרלה שיהיה לו לבריאות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הליגה מסדרת לספרס גם רכז לצד וומבי עם דילון הרפר.

תענוג לראות את דני איינג והפנים שלו בטח אחרי הדראפט ואת הזבל של ווש ושארלוט.
אני פנוי אם מחפשים יועץ בכיר בחצי מחיר עושה להם עבודה יותר טובה

trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2025 6:03:23

אני דווקא רואה את ספרס לוקחים את ביילי , הם עשו טרייד גדול והתחייבו לפוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש מצב זה בסוף החלטה שלהם לדעתי טעות. פילי לא צריכים עוד גארד

trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2025 6:42:38

לא משנה את מי ספרס לוקחים , פילי הולכים לעשות טרייד על הבחירה ולדחוף את גורג בטרייד הזה.
לפי מה שמורי אמר אתמול זה נראה שאם אמביד לא יחלים בצורה כזאת שהוא ישחק ברמה של לפני הפציעה(בחיים לא יקרה) אמביד יפרוש מסיבות רפואיות יקבל את כל הכסף מהביטוח ופילי יקבלו על פי חוקי הליגה אפשרות להחתים שחקן על 50 אחוז מהחוזה של אמביד (וזה עדיין הרבה מאד כסף) בלי קשר לתקרת השכר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיעשו טרייד על טמביד וגורג עם הבחירה הבעיה שאין גבוהים משני משחק בליגה או איזה פורוורד צעיר עליון (באנקרו אולי שווה)

Florida man
13/05/2025 5:58:46

סחטין לניקס על נצחון מרשים. מחצית שנייה מצויינת שלהם בעיקר בהתקפה.
עצוב על טייטום שנתן משחק אדיר וגמר את העונה וכנראה חלק לא קטן מהעונה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי יגיע ל10 נק? רותח כבר😆

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוליוס ניגובים רנדל הילד עונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדבר היחיד שהיה הופך את איינג ליותר שמח מהיום זה את דונובן מיצל מביא אליפות בקאבס אבל לשמחתו זה כנראה לא יקרה

ברוך רובין
13/05/2025 6:15:55

רנדל פנטסטי איזה פלייאוף הוא נותן

ברוך רובין
13/05/2025 6:20:46

האם רנדל בגיל 30 הופך לכוכב ? הוא מזכיר לי גרסה עדכנית של אודום, הוא חיה פיזית במשקל 260 פאונד שיודע לקלוע שלושות ולכדרר, פה ושם בורח לו והוא הופך לחור שחור אבל עשה שיפור אדיר מהתקופה בלייקרס

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
13/05/2025 6:26:51

איך הוא דומה לאודום ? לא מזכיר אותו בכלל

ברוך רובין
13/05/2025 6:31:01

כדרור ביד שמאל, יכולת לסיים בשני הידיים יכולת מסירה ולשניהם יש קליעה גם טובה (לרנדל יש יותר טווח ) ולשניהם יש פיזיות יוצאת מהכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רנדל הרבה יותר טוב ממה שאודום אי פעם היה

trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2025 6:46:53

זה אחת השטויות הגדולות שאמרת ואתה אומר כל כך הרבה שטויות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אודום היה נגר על

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
13/05/2025 6:25:04

ההצלחה של קומינגה היא תעודת עניות לגולדן סטייט כארגון ולסטיב קאר כמאמן שייבשו אות 4 שנים ולא נתנו לו לשחק ולא ידעו לפתח אותו כשחקן.
חייב חייב לללכת משם כדי לפרוץ , והוא יפרוץ כי הוא פשוט שחקן .

הייט אשברי
13/05/2025 6:30:08

נכון מאוד. כתבתי כאן את כל זה עוד לפני הפציעה של סטף . זה backfired גם בפציעה עצמה. מי יודע – אם סטף לא היה מתקתק דקות רבות כל כך מול הרוקטס ובפרט במשחק 7 ( כי קומינגה היה משולב יותר ) , רולי הפציעה לא היתה מתרחשת.

Last edited 1 month ago by הייט אשברי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא לא יהיה כוכב גדול אבל הוא שחקן סבבה לגמרי שסטיב קר גמר לו על הקריירה. ילך לווש יקבל מקס זה מה שהוא צריך לדרוש

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיני ככ חלשים שהם בקושי מנצחים את גס בלי סטף מביך

yonis
yonis
13/05/2025 6:27:19

כנראה שמיני תנצח היום אבל הלוחמים לא מוותרים על המשחק הזה.

אני חייב לציין את הפלייאוף הזה של באדי הילד, מחור בהגנה ושחקן שרק זורק שלשות
הוא עושה הגנה, לוחץ, עוזר בהובלת כדור וחלק מהמשחק הקבוצתי, שיפור ממש עצום של השחקן הזה.

שי אבן צור
13/05/2025 6:30:34
Reply to  yonis

תיזהר, מישהו עלול לחשוב שלצוות האימון של גולדן יש איזשהו קשר לזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין להם שום קשר פשוט קיבל במה ליד סטף ועם שחקנים שגם שומרים לא כמו בקינגס. הוא תמיד היה מצויין

שי אבן צור
13/05/2025 6:34:26

ברור שאין קשר
גם השושלת היתה סתם שילוב קוסמי של קונסטלציות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שןשלת…
לקחו 2 טובים עם סטף. וקנו 2 עם דוראנט

שי אבן צור
13/05/2025 6:53:42

חחחח
הקטע הזה שאתה מתווכח עם ת-ו-צ-א-ו-ת זאת התכונה הכי "חזקה" שלך

בוא נסכים שסקרמנטו שושלת אדירה (אלמלא כל ההחלטות הגרועות של הפרונט אופיס והפישולים על הפרקט)

yonis
yonis
13/05/2025 6:39:39

אי אפשר לקחת מהם את מה שמגיע להם,
למרות זאת אני חושב שהם פיספסו בענק עם קומינגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

באדי הילד זה רק סטיגמה הוא היה מצויין גם בקינגס

yonis
yonis
13/05/2025 6:39:05

באדי הילד אף פעם לא שיחק ככה, תראה איזה הבדל מהפלייאוף הקודם שהוא היה לא שחיק בפילי לעומת הפלייאוף הזה, שהוא קולע, שומר ועושה כל מה שצריך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

מי משחק בפילי טוב בפלייאוף? חחח להביא את פילי כדוגמא זה כמו להביא את ווש לדוגמא.
הילד היה סקורר מעולה בקינגס ושחקן נהדר.
הגנה שם אף אחד לא עשה

yonis
yonis
13/05/2025 6:44:21

היה סקורר תמיד, בהגנה היה חור ועל זה בדיוק אני מדבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

בקינגס כולם היו חור פה הוא בקבוצה ששומרת אז גם הוא שומר.
גם ראס התחיל לשמור בדנבר. שכולם מטיילים אז כולם מטיילים שכולם שומרים אז כולם שומרים. רוח היחידה וכו

yonis
yonis
13/05/2025 6:49:27

ומה היה באינדי?
בנ"א?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

נתן שם מה שנותן פה בנא היה חלש וצעיר יותר

שי אבן צור
13/05/2025 6:57:29
Reply to  yonis

הנרטיב הוא שסטיב קר מאמן גרוע
גם 10 אליפויות רצופות עם חן ליפין בפוינט לא ישנו את זה
חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד לא אמר שהוא גרוע אבל הוא לא טוב כמו שאתה חושב. בסוף בלי סטף הוא לא שווה כלום הוא יודע לשחק רק בשיטה אחת. שסטף יפרוש אתה תראה מה הוא שווה למרות שגם הוא בטח יפרוש אלא אם יקבל איזה קבוצת כוכבים

שי אבן צור
13/05/2025 7:03:14

כמו שפופ רכב על דאנקן, ריילי רכב על מג'יק וג'קסון רכב על ג'ורדן

שי אבן צור
13/05/2025 6:54:38

ומי אחראי לרוח היחידה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאמן אבל לא הבנתי מה הקשר שלו ל"שיפור" של הילד? הילד תמיד היה סקורר וצלף

שי אבן צור
13/05/2025 7:01:41

אבל יעיל הרבה פחות ולא מגן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שישימו אותך ליד סטף גם אתה תהיה יותר "יעיל"

שי אבן צור
13/05/2025 7:55:22

אני לא אהיה יעיל אף פעם חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדוארדס אכזבה מסתבר שקומינגה יודע לשחק?

שי אבן צור
13/05/2025 6:28:32

אם גולדן יוצאים היום עם W גם הסדרה שלהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא. אין קסמים אל תאמין שסטף יחזור ככ מהר או שיחזור בריא וגם זה לא מבטיח כלום

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
13/05/2025 6:35:12

נחיה ונראה
האם הזה הוא אם גדול מאוד

yonis
yonis
13/05/2025 6:40:08

קשה לי להאמין שהן יוצאים עם הניצחון היום

שי אבן צור
13/05/2025 6:55:05
Reply to  yonis

גם לי
לכן האם הוא גדול מאוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המנצחת בין אוק לדנבר תהיה האלופה ברגע שבוסטון והקאבס בחוץ הן ידרסו כל מה שבדרך.
יתחילו לחפור על איך מיני מנגבים את דנבר כבר זמן מה אבל אם יהיה גמר כזה שם זה יגמר דנבר יפתחו להם את החריץ.
אוק בכלל ינגבו מיני אינדי או ניקס לא ישרדו אותם לניקס עוד יש סיכוי לאתגר.
תכלס מהקבוצות שנשארו אני בעד אוק ואחכ ניקס.

yonis
yonis
13/05/2025 6:41:06

דנבר לא ברמה הזאת מבחינה קבוצתית,
לא רואה אותה עוברת את אוקלהומה, מיני, ניקס ואינדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

הם יפרקו את הניקס אינדי ומיני

yonis
yonis
13/05/2025 6:46:26

למיני יש את המספר של דנבר ובנוסף את האתלטיות, הניסיון והספסל.
הניקס יכתשו אותם, ברונסון יככב מול דנבר.
אינדי ינצחו עם הספסל והאתלטיות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

המספר הזה של מיני ינותק בסוף שירימו טלפון המנוי אינו מחובר…
מיני קבוצה חלשה וסופר מוגבלת בלי התקפה בטח שגובר משחק.
יוקיץ יקלע נגד אינדי 60 כל משחק בהליכה

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
yonis
yonis
13/05/2025 6:50:38

מחצית בין גולדן למיני ולרנדל איו עדיין אסיסט,
יכול להיות שזה חלק מההכנה למשחק הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי סטף אין ריווח סטיב קר לא יכול לקלוע בעצמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקה בדיחה השופטים כל הזמן ששורקים איך שקטן מתנגש בגדול ונופל בסקרין בדיחה.
רנדל מסר ועמד לא זז בכלל פודז נתקע בו ועשה פלופ מול השופט ושרקו עבירה לרנדל
ב ד י ח ה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי אומר סעמק עד שקלעתי 10 נק ולא הרבצתי לאף אחד איפה סטף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין ספק שהטרייד של גובר הפך את מיני למפלצתית הוא הביא אותם פעמיים לגמר המערב כוכב לא מוערך שווה כל סנט

NFS
NFS
13/05/2025 7:25:13

גולדן סטייט בלי סטף זה כמו סלט אבוקדו בלי אבוקדו

Smiley
13/05/2025 7:29:32
Reply to  NFS

כמו קיבוץ אפיקים במירוץ העצמאות בלי צורי…

NFS
NFS
13/05/2025 7:34:20
Reply to  Smiley

כמו החשמליה בשער הגולן בלי עוזי 😉

עגל
13/05/2025 8:33:58
Reply to  Smiley

חחח טובים אתם.
כמו ״רוכבי אהבת חינם״ בלי אבא של נו פאני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

שמים תוספות חסה במקום

דוקטור רזי הופמן
13/05/2025 7:27:09

פציעות הן חלק מהמשחק.
הפציעה של סטף סגרה את העסק לסטייקים כמו שזו של טייטום עבור הסלטיקס.
חבל שהמזל לא היכה פעמיים. מיני לוקחת את הסדרה הזו. אדוארדס אולי יהיה ה MVP של גמר המערב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדוארדס יבכה מול אוק

הייט אשברי
13/05/2025 8:27:16

יחי ההבדל הקטן .
גם כי סטף הרבה יותר מהותי לג"ס מאשר טייטום לסלטיקס (כל שיטת המשחק סביבו כבר עשור שלם). גם כי סטף נפצע בראשית המשחק הראשון בסדרה , שהיתה נראית אחרת לגמרי. טייטום נפצע בפיגור 3:1 .

Last edited 1 month ago by הייט אשברי
דוקטור רזי הופמן
13/05/2025 7:29:05

פינץ זה מאמן אמיתי. רואה מגמה עושה קאט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלוק נקי בחיים לא סל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פודז קופץ לתוך גובר לא מקבל שריקה אם זה היה סטף או שגא או לוקה היה ישר 3 זריקות