בוסטון נגד ניו יורק ואוקלהומה סיטי נגד דנבר ביום שני הגדול / רועי ויינברג

בוסטון נגד ניו יורק ואוקלהומה סיטי נגד דנבר ביום שני הגדול / רועי ויינברג

בוסטון נגד ניו יורק ואוקלהומה סיטי נגד דנבר ביום שני הגדול / רועי ויינברג

שתי סדרות סיבוב שני יוצאות לדרך, אנחנו כאן עם פריוויו לשני המשחקים הראשונים בסדרות בין המקום השני והשלישי במזרח למקומות 1 ו-4 במערב. לכו תדעו, אולי עוד חודש מהיום שתי המנצחות כאן תפגשנה בגמר 2025.

02:30 – בוסטון סלטיקס (2) – ניו יורק ניקס (3)

הפריוויו הזה, מטבע הדברים, יעסוק רק במשחק הראשון. בוסטון ניצחה ארבע פעמים את הניקס העונה, כשהיא קלעה 132, 131, 118 ו-119 (בהארכה) בכל אחד מהניצחונות הללו, כולל המשחק הראשון של 2024/25. אותה התקפה תהיה במוקד גם היום.

בוסטון שיחקה כדורסל טוב מול אורלנדו, אבל לא התפוצצה התקפית. זה לא שהם קלעו באחוזים רעים (47% מהשדה, 37.8% מהשלוש), אבל הפיזיות של אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה הקשו עליה. העדרו של ג'רו הולידיי הקשה עליה, וגם ג'ייסון טייטום הספיק להחמיץ משחק. הקבוצה כנראה תקח מהסדרה הזאת בעיקר את הקליעה של ג'יילן בראון, 8 מ-18 מהשלוש, ואת דרק ווייט שהוכיח שוב שהוא שחקן אחר לגמרי בפלייאוף.

זה נראה כמו סיבוב ראשון של אלופה. המינימום המקסימלי. רוטציה רחבה יחסית עם תשעה שחקנים ששיחקו בממוצע כרבע שעה למשחק, כניסה לקצב של פלייאוף והנעת כדור מול יריבה מעצבנת שניצחה אותם פעמיים בעונה הסדירה. הסלטיקס עשו את שלהם, והניקס נראים כמו מצ'אפ טוב יותר.

ניו יורק הייתה צריכה שישה משחקים מול דטרויט ורגעי קלאץ' הירואים של ג'יילן ברונסון כדי לסגור את העניין מול קבוצה שעל הנייר פחות טובה ממנה באופן משמעותי. משחקיםי 3-6 הסתיימו בהפרש של סל לכאן או לשם. הניקס מגיעים לסדרה הזאת עם פחות מנוחה מבוסטון ורוטציה קצרה בהרבה.

אם לסלטיקס יש תשעה שחקנים שקיבלו רבע שעה לפחות, לניקס יש תשעה שחקנים ששיחקו בכלל. יש לניקס חמישה שחקנים ששיחקו מעל 37 דקות למשחק לעומת טייטום ודרק ווייט (36.8 דקות בערב) בבוסטון. היה לדטרויט רק שחקן התקפה אחד שהגיע לכל משחק, קייד קנינגהאם, ובכל זאת הם היו צריכים שישה משחקים ולא מעט מזל.

לאורך הסדרה, זה הרגיש כאילו הניקס הזיעו יותר. בוסטון אמנם לא הכי בריאים אבל מגיעים אחרי שבוע מנוחה, וגם הניקס צפויים לנסות ללכת על הדרך הפיזית בניסיון להתיש אותם כמה שיותר. זה עשוי להתחיל כבר מהמשחק הראשון.

מה שמעניין כאן, קודם כל, הוא ההגנה על ג'יילן ברונסון. ג'רו הולידיי יחזור לשחק, ומעניין יהיה לראות כמה יפול עליו וכמה על דרק ווייט. פלייאוף הולידיי הוא אחד השומרים הטובים בליגה, וכאן מול משימה אמיתית לראשונה השנה. חלק משמעותי אחר יהיה על אל הורפורד, שעשוי להיות מי שמחכה בצבע ובתפקיד חופשי יותר, בתור המצ'אפ של ג'וש הארט. הוא עשה עבודה טובה מאוד גם בסיבוב הראשון, והנוכחות של הארט (שבעצמו נתן סדרה טובה) מולו עשויה להקל עליו מהבחינה הזאת.

השאלה השנייה, והמפתח מבחינת הניקס, הוא קארל-אנתוני טאונס. טאונס נע בין משחקים של 31 ו-27 נקודות למשחקים של 10 נקודות לאורך הסדרה מול דטרויט, והיכולת שלו להשיג נקודות בצבע עשויה להיות המפתח, בטח בהתחשב בזה שלבוסטון יש כל כך הרבה שומרי פרימטר טובים. פורזינגיס, שיחגוג את יום הולדתו ה-30(!) באוגוסט, שיחק ב-22 משחקי פלייאוף בקריירה. ברובם, כולל הסיבוב הראשון, הוא לא היה טוב.

עם כל הכבוד לבאם אדביו או דרק לייבלי מולם שיחק בפלייאוף הקרוב, טאונס הוא אתגר אחר לגמרי. הוא יהיה גם אתגר אחר לגמרי מול הורפורד, ובעונה הסדירה הוא קלע 19.8 נקודות ב-53.4% מהשדה ו-63.6% מהשלוש מול בוסטון. ככל שהניקס יכניסו לו את הכדור יותר, מצבם יהיה טוב יותר.

אבל הפעם, במשחק הראשון מול בוסטון רעננה שמארחת, הניקס כנראה יחטפו מהשלוש. זה מה שקרה במשחק הקודם בין הקבוצות, בו פורזינגיס עצמו קלע ב-8 מ-13 מחוץ לקשת, או בזה שלפניו. הסלטיקס הצליחו לנטרל את המוקש הזה, למרות שלהולידיי היה חלק משמעותי. בהעדרו זה יהיה קשה יותר, אבל יש לסלטיקס מספיק כוח אש בדמותו של פריצ'ארד, השחקן השישי של העונה.

הסדרה הזאת יכולה להיות צמודה יותר ממה שאנשים חושבים, ואני יכול לדמיין גם מצבים של 1:1 אחרי שני משחקים וגם 2:2 אחרי ארבעה משחקים. למרות זאת, בהתחשב במנוחה שיכולה לעזור לשחקני הסלטיקס, הביתיות ופער האיכות שהורגש גם בעונה הסדירה, אני עם בוסטון ב-18.

05:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1) – דנבר נאגטס (4)

נתחיל מהת'אנדר. גם OKC וגם קליבלנד עברו סדרות קלות מאוד בסיבוב הראשון, כשהת'אנדר היו רחוקים משיאם אבל סיימו בסוויפ מול הגריזליס, עם שני ניצחונות מהדהדים בבית. רק במשחק אחד קיבלנו את שיי גילג'ס אלכסנדר בשיאו אחרי פתיחה מעט איטית, אבל זה הספיק. המשחק הזה מפגיש בין העולה הראשונה לעולה האחרונה לסיבוב השני.

ההבדל הכמותני עצום. שיי שיחק 140 דקות בפלייאוף 2025, ג'יילן וויליאמס שיחק 136. יש להם כעשרה ימי מנוחה, משהו שאנחנו לא רגילים לראות בשלבים כאלה מוקדמים של הפוסט-סיזן, ועלול גם להתברר כמעט חלודה.

למרות זאת, במדגם המוקדם של הת'אנדר בפלייאוף 2025 קיבלנו מהם הסרת חששות. דאגנו מהיכולת הפיזית של צ'ט הולמגרן באינטנסיביות פלייאוף, אבל הוא עשה עבודה טובה מאוד על ג'ארן ג'קסון ג'וניור (37.9% מהשדה) ועל ג'ה מוראנט. ההגנה ההיסטורית של הת'אנדר הייתה שם גם באינטנסיביות של הפלייאוף.

סימן השאלה הגדול ביותר, בטח בהתחשב במצ'אפ הספציפי הזה, הוא ג'יילן וויליאמס. היו לא מעט סימני שאלה על היכולת של ג'יידאב במשחקים גדולים אחרי הפלייאוף הקודם והגביע השנה, וקשה להאמין שבחור עם התסרוקת הזאת יכול להיות כוכב בקבוצת NBA, אבל הוא עשה את שלו בפלייאוף הזה, לפחות עד עכשיו. זה בלט בעיקר במשחק הרביעי, למשל עם הסל החשוב שלו דקה וחצי לסיום שהפך משחק של 2 למשחק של 4. אם הוא מצליח להקשות על ארון גורדון, כל ההגנה של דנבר תשתנה.

הת'אנדר יקומו ויפלו על שאלת הכוכב השני ליד שיי, ויכול להיות שזה יהיה בכלל צ'ט לפי הסדרה מול ממפיס. גם הפעם היכולת שלו להעניש ולצאת החוצה תהיה קריטית בשני צידי המגרש, למרות שסביר שנראה אותו דווקא כפאוור פורוורד לצד איזייאה הארטנשטיין.

בשביל לעצור את דנבר צריך למצוא דרך להאט את יוקיץ'. הקליפרס עשו את זה בצורה טובה למרות ההתפרקות במשחק 7, וזה יכול לחזור על עצמו עם הדקות של השניים ביחד. הארטנשטיין יכול להאט את יוקיץ' כמעט בלי עזרה, במה שישחרר את צ'ט לשמור על חבריו. במדגם קטן העונה ראינו שהארטנשטיין מוריד את אחוז הזריקות בטבעת באופן יחסי לשאר הזריקות בזמן שצ'ט מוריד את אחוז הקליעה מתחת לסל. השילוב הזה עשוי להיות הרסני.

כל אלה דברים שרלוונטיים להמשך הסדרה, כשדנבר מגיעה עייפה יותר. יוקיץ' שיחק 280 דקות בפלייאוף, כפול משיי, בזמן שמארי שיחק 295. הת'אנדר, השלשות והפיזיות של שיי ידרשו לא מעט, בעיקר מהקו הקדמי של דנבר.

זה נראה כאילו הקבוצה ניצחה בחצי השני של הסדרה, מהדאנק ההוא של ארון גורדון, על אדי אנדרלין. מייקל פורטר ג'וניור לא נראה בריא, מארי משחק באינטנסיביות שלא ראינו שנים וגם ראסל ווסטברוק – לראשונה על הפרקט של הת'אנדר בסדרת פלייאוף כיריב – הוא שחקן שחי על אנרגיה. השאלה היא מתי האנרגיה תעצר, ולכן המשחק הזה קריטי. דנבר תצליח לרוץ מהר יותר מהת'אנדר? היא תצליח לנצל את החלודה של okc בשביל לגנוב ניצחון פלייאוף?

אני לא חושב. בין אם זאת שאלת ההגנה על שיי, הריבאונד או פשוט העובדה שיש לדנבר שישה שחקני רוטציה ועומס משחקים מטורף, זה מרגיש שהת'אנדר גדולה עליהם. הסדרה עוד יכולה להשתנות וגם 1:4 דנבר פתאום לא מופרך לחלוטין, אבל לא במשחק הראשון. אוקלהומה סיטי ב-12.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
290 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון ואוק מנגבים

הייט אשברי
06/05/2025 8:24:01

נוגבו שתיהן 😄

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2025 13:24:26

הפסידו. לא נוגבו!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2025 13:23:38

זה מוכיח שהנבואה ניתנה לשוטים. במשחק נתון ובפרט משחק ראשון בסדרה קשה להמר, אך סיכומים עושים בסוף.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
רן הנרגן
רן הנרגן
05/05/2025 15:05:28

הסדרה הזו תסתיים ב 4 או לכל היותר 5 משחקים.
.
לא קשור: ראיתי שמתחילים לדבר על איזה שחקן כדי ליוסטון לנסות לצרף, יאניס או דוראנט . לדעתי הם חייבים ללכת בכל הכח על לוקה. LAL תקועים כי אין להם יכולת לבנות צוות סביבו וברור שהוא ולברון יחד זה לא זה. עדיף להם לנסות לבנות מחדש על הגב שלו. יוסטון? הם צריכים רכז. אבל יחד עם לוקה גם מאמן חדש עם עוזר מאחת ממדינות יגוסלביה לשכבר. אחד שלקוה יקשיב לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח לוקה סגור בטראקרס לנצח נצחים, היה להם כבר הארדן אחד, הם לא צריכים עוד אחד. לוקה בחיים לא יגיע לשם.

הם צריכים פוינט תותח שבאמת יכול להגיע. הם צריכים שוטינג גארד שיודע לקלוע גם.
דוראנט מחירו נמוך והוא בר השגה ואז עוד איזה פוינט בקבוצה פח כמו טריי יאנג והם על הגל.
אפילו שרודר יכול מאד לעזור להם. הייתי מנסה להשיג גם את קאם תומאס הוא יפרח אצלם והוא סקורר בלי מצפון

רן הנרגן
רן הנרגן
05/05/2025 16:08:17

כמה רכזים ברמת אול סטאר זמינים בקיץ? מחד ומאידך את מי בדיוק הליקרס ישימו סביב לוקה כדי לעבור סיבוב ראשון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס יחפשו ונחפשים סופרסטאר כמו יאניס למשל. שנה הבאה הם יקבלו בראש. מתישהו הם יביאו את הסטארים האלה כמו שהביאו את לוקה.

רכזים אולסטארים תמיד זמינים בין אם בקיץ ובין אם באמצע העונה, יש מספיק תותחים בליגה

TRIP
TRIP
05/05/2025 18:18:02

גורדון יצטרך לקחת על עצמו יותר אפילו נגד אוקייסי ,יש לו את היכולת לקחת לפוסט את צ'ט
הגנתית הדרך היחידה לשמור על שיי זה דאבל טים. לא הייתי שם את גורדון עליו נותן למישהו אחר לנצח
הפציעה של ברונסון או בעיית עבירות של טאונס אחד מהם יכריע מאד מהר את הסדרה הזו

וניל טרופי
וניל טרופי
05/05/2025 18:48:58

פריוויו מדוייק עם המון נקודות למחשבה. לי זה נראה כמו שתי סדרות חד צדדיות והשאלה האמיתית מי ישאר בריא לקראת סדרות הגמר. המג'יק עם הרגלים הצעירות לא נתנו לסלטיקס לפתח את משחק השלשות שלהם, לניקס אין את הכוח הזה. יהיה מסקרן לראות את הדרבי הדומיניקאני בין אל הגדול לחתול.

גיא רוזן
05/05/2025 19:38:02

הניחוש שלי לסדרה זה ניצחון של הת'אנדר ב-6.
אבל הלילה מרגיש שדנבר יגיעו עם מספיק דלק במיכלים כאשר יש להם עדיין את אדי האדרנלין באף וכאשר מולם קבוצה שנחה אולי מעט יותר מדי.
בהמשך הסדרה העומק, העייפות, הפערים בדקות משחק מצטברות,
כל אלו יתפסו מקום משמעותי יותר.

תודה, רועי.
אחלה פריוויו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/05/2025 19:49:17

תודה רבה רועי ויאללה סלטיקס

עמיחי קטן
05/05/2025 21:21:06

תודה רועי. בוסטון ינצחו ואני מאמין שדנבר יאבדו יתרון גדול אבל עדיין ינצחו

שי אבן צור
05/05/2025 22:13:06

אחלה פריוויו
קשה להמר נגד OKC
הניקס לא בליגה של בוסטון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2025 13:26:36

במשחק נתון הניקס יכולים לנצח. כי כל קבוצה, כולל הסלטיקס יכולים לשחק לא טוב ולעשות יותר מתי טעויות כמו להמשיך לזרוק מהשלוש גם כשלא הולך.

שי אבן צור
06/05/2025 16:37:05

כתבתי את מה שכתבתי בהתבסס על הפערים מהעונה הרגילה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין רועי, תודה רבה. לבוסטון זה ילך בקלות, אולי גם לאוקלהומה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2025 13:27:03

הניקס יותר טובים ממה שאתה חושב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מדהים לראות איך יוקיץ' מתכונן למשחקים חשובים, לא יודע אם זה יספיק הפעם:
.
https://www.facebook.com/share/r/1C6ZRAbWfn/

The Pro
The Pro
05/05/2025 22:30:31

דנבר עייפה? עבר רק סיבוב ראשון. הצב סרבי נמצא בדיוק בגיל שאמור להיות השיא הפיזי שלו.
זו הסידרה להצדיק את הבחירות לאמויפי,
המאצ'אפ כאן גם יותר קל על הנייר מאשר הקליפרס.

במקום מאצולה הייתי עושה רוטציה בין השלישיה-רביעיה ונותן לכל אחד מנוחה עד הגמר,
כמו שהסלטיקס עשו לאורך כל העונה הרגילה.

Poliak
Poliak
05/05/2025 22:58:16

לצערי הניקס מנצחים הלילה
בוסטון ב 6

golan
golan
05/05/2025 23:00:39

תודה רועי.
לניקס אין את האינטנסיביות של המג'יק. ואין להם כמעו רוטציה. בוסטון יקחו ב 5 משחקים. גם היום בוסטון ינצחו.
OKC יפרקו היום את דנבר,

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2025 13:28:17
Reply to  golan

דבריך הם הוכחה שהנבואה ניתנה לשוטים!

Zvika Bar-Lev
05/05/2025 23:59:08

אם לוותר על משחק זה על הראשון. הניקס לא קרובים לרמה של בוסטון ובוסטון יגיעו במוד לחסל. המשחק השני יהיה קרב אפי. דנוור תגיע כאלופה לשעבר על אדי ההתלהבות של הנצחון בסדרה הקשה מאוד מול קליפרס, ואוק הנהדרת הזאת עוד לא אותגרה בכלל. הם טובים מאוד, אבל זה יהיה בעצם פעם ראשונה שהם נבחנים ברמה הגבוהה ביותר. אף משחק ליגה סדירה לא דומה לזה, כמובן אף משחק מהסיבוב הראשון. כן יש להם נסיון מהסיבו השני שנה שעברה שלוקה ניצח אותם 4-2, אבל השנה זאת קבוצה אחרת עם החיזוק של הרטנשטיין, שבאמת מעבה את הפנים מה שלא היה להם שנה שעברה, אבל שורה תחתונה – זה בעצם המשחק הרציני הראשון של אוק הזאת. יש לה כל מה שצריך, שג"א יגיע במוד להצדיק את הבחירה בו מול יוקיץ, ובכל מקרה יש פה את שני השחקנים הכי טובים בליגה, וטובים ברמה הסטורית, על המגרש בשיא שלהם.

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 2:50:17

איזו טריפה הברונסון הזה
כל דבר זה עבירה. 2 עבירות באותו המהלך והכל ב 10 שניות.

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:02:18

אויי, איזו מחלה ההאקינג הזה.
עכשיו הסלטיקס התחילו?
זו נבלה!

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:02:48

האקינג רובינזון קרוזו

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:04:44

ושוב
איכס

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:05:03

זו לא הקבוצה שלי

וניל טרופי
וניל טרופי
06/05/2025 3:11:09

תראה, אם תסתכל על הצד החיובי של עניין ההאקים שחקני כדורסל אמורים לקלוע זריקת עונשין, מי שלא יכול שירד לספסל. תאר לעצמך מה היה קורה עם בן סימונס אם היו מאלצים אותו בעונה הראשונה שלו, בחיים לא היה מקבל משכורת.

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:21:00

שמעתי את התירוץ הזה והוא לא מנחם אותי.

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:06:25

חזרו לשלשות וכל ה 4 האחרונות לא נכנסו!

וניל טרופי
וניל טרופי
06/05/2025 3:13:23

מחכה לפורזינגיס שיגיע לפליאוף

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:21:25

הבטיח האהבל שיהיה MVP…

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:20:18

סלטיקס עם 5 שלשות מ 23 נסיונות

אור
אור
06/05/2025 3:42:36

רק 20 יתרון ומזולה לא לוקח פסק זמן

מזולה הביתה

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 4:05:27
Reply to  אור

היה 20?
מתי?

trusttheprocess
trusttheprocess
06/05/2025 3:22:27

ברונסון מתקשה כי הוא תמיד מחפש חילוף כדי לעבור למגן יותר קל הבעיה שכל הגארדים של בוסטון הן שומרים מצוינים וזה לא משנה אם זה וויט הולידי טאטום או בראון כולם שומרים מצוינים וגם גבוהים ואתלטיים יותר מברונסון.
כשפריצרד היה על המגרש ברונסון ניסה לקבל חסימה ולעשות סוויץ אליו אבל אז ראיתי את בוסטון עושים משהו שלא ראיתי אף קבוצה עושה, בעוד השחקן המתקיף בא לעשות חסימה לברונסון , בוסטון עשו חילוף לשחקן ששומר על השחקן החוסם ולא לשחקן ששומר על ברונסון.
עבודת אימון מצוינת

trusttheprocess
trusttheprocess
06/05/2025 3:42:35

גימי באטלר יושב בבית וצופה בטאונס ומגחך להנאתו

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:42:43

אחתולשמיל זה משהו לארגיל…

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:43:38

הסלטיקס עם הפש 20
הולך לחתוך עגבנייה ולערבב הסלט

וניל טרופי
וניל טרופי
06/05/2025 3:45:23

ניקס מאד מאכזבת

trusttheprocess
trusttheprocess
06/05/2025 3:47:27

למה?
זה בדיוק מה שחשבתי
הניקס חיים על נקודות והאסטל מעמדות הגארד פורוורד
אתה לא יכול לעשות את זה נגד בוסטון

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:52:31

בזוקה ג'ו היה צריך שניקס יקצצו לו 9 מההפרש בשביל לקחת פס"ז. זו בעצם הטענה העיקרית שלי אליו כבר כמעט שנתיים. הוא לא חי את המשחק כמו הגדולים. נגד הניקס וכאלה, זה יספיק. נגד הקאבס ואולי אוקייסי, זה יהיה כישלון מחפיר!!!

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 3:59:33

נקע להאוזר
לא ראיתי שהוא מצליח להוציא מעצמו משהו במשחק הזה

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 4:00:26

שתי שלשות פנויות הוא החטיא

וניל טרופי
וניל טרופי
06/05/2025 4:06:52

היה משעמם למאזולה 20 הפרש אז הוא הלך להביא קפה מהמזנון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאזו הלך לישון איזה ריצה עשו עליו ולקח פסז רק שירד ל4 ואז קיבל 3 ורק 1. נתקע גם עם המחליפים אבל רזי אל דאגה זה שלכם

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 4:18:15

יותר מדאיג שהאיטרייה נפצע!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2025 13:31:39

בהפרש כזה א"א להיות בטוח של מי המשחק.

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 4:17:09

המשחק כבר היה בידיים של הסלטיקס ועכשיו בורח להם.

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 4:23:54

ממשיכים להתאבד מהשלוש והמחיר, הניקס מנצחים.
מה שעבד עהההה כל העונה לא עובד בפליי עוף הזה.
נקודות אפשר לעשות גם בצבע ואלה יותר קלות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2025 13:32:58

הם כבר הוכיחו שיודעים לשחק פנימה. לכן לא ברור מדוע מזולה לא נתן לקבוצה לשחק גם פנימה על חשבון חלק מהזריקות מהשלוש.

ברוך רובין
06/05/2025 4:23:44

ניו יורק חזרה למשחק

ברוך רובין
06/05/2025 4:24:10

ברונסון

Smiley
06/05/2025 4:24:27

Jalen Brunson doin work

ברוך רובין
06/05/2025 4:30:18

טייטום צריך להיכנס על ברונסון לא לזרוק קטיושות, אהובי בצד השני אין משחקים קלים במזרח

Smiley
06/05/2025 4:32:50

טאטום קיבל את ברונסון, כבר כמעט עבר אותו וחזר לסטפבק לשלוש רק כדי להחטיא.
הניקס זה ברונסון לחלוטין בהתקפה. ת'יבודו יגמור אותו מהר מאוד עם כל הסדרה הוא יכדרר 20 שניות ואז ינסה לייצר משהו

ברוך רובין
06/05/2025 4:33:14

טייטום מחרב לבוסטון את המשחק , איזה בחירת זריקות רעה בשני דקות אחרונות

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 4:34:49

למה?
למה ללכת על שלשה של טייטום?
למה לא סל יותר בטוח בפנים?
תשובות אצל בזוקה ג'ו!

Smiley
06/05/2025 4:35:57

מחצית שניה איומה של הסלטיקס. פשוט מנסים לתת בכוח את המשחק לניקס (ןדווקא ברונסון החמיץ מבט נוח)

ברוך רובין
06/05/2025 4:35:58

לא להאמין כדור יצא מהטבעת מהפלואטר של ברונסון אבל זה מהלך התקפי לא טוב ׳ס

המשגיח
06/05/2025 4:36:27

וואי ברונסון איזו החטאה כואבת. רג'י מילר מגזים כמובן, זה לא היה ליי אפ סטנדרטי. הורפורד עם עבודה מצוינת, ועדיין. באסה בשבילו

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 4:36:46

הארכה אחרי שהמשחק כבר היה בכיס.
יותר מזל ההארכה הזו

וניל טרופי
וניל טרופי
06/05/2025 4:36:56

מזל של אלופים

גיא רוזן
06/05/2025 4:39:25

לקום מוקדם בשביל המנה העיקרית (נגיסי רעם) ולגלות שדווקא המנה הראשונה עשתה רושם של מנת שף…

טוב, לפחות יש הארכה בשביל לרשום תגובות מבוססות היילייטס ובוקסקור…

ברוך רובין
06/05/2025 4:41:02

הסלטיקס לקחו את השלושות לקצה. בצד השני ההתקפה של ניו יורק זבל, ברונסון מכדרר למוות ו4 מסתכלים

Last edited 1 month ago by ברוך רובין
Florida man
06/05/2025 6:06:30

שמשיהו יזכיר לבוסטון שיש גם חיים בתוך קו ה3 נקודות, זה מביך

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 7:08:23
Reply to  Florida man

זו השיטה
פלאן A
נראה אם לבזוקה ג'ו יש גם פלאן B כשהשלשות לא נכנסות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/05/2025 13:34:29

מאזולה כבר הוכיח שהוא יודע לשחק פנימה רק שיותר מדי פעמים הוא מתעלם מהאפשרות הזו.

ברוך רובין
06/05/2025 4:42:23

הגנתית הניקס בנויים לבוסטון הם ארוכים גדולים וחזקים. בוסטון מאבדת את היידים והרגליים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניקס מובילים ב6 אפילו ברידגס הנגר קלע

Smiley
06/05/2025 4:44:30

כל פעם שהניקס מעבירים יותר משתי מסירות בהתקפה הם עושים סל.

ברוך רובין
06/05/2025 4:47:24

הפאול על הרצפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המיקס האהבלים לא עושים עבירה חחח ונותנים אפשרות להשוות ב3 איזה דבילים חחחח לא ידעתי שגם תיבס מהדבילים שלא עושים עבירה ביתרון 3 איזה דביל

שי אבן צור
06/05/2025 4:49:17

מזל שזה לא שלוש זריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מפגרים כמו הניקס לא ראיתי צריכים היו לעשות מהר עבירות לשלוח לקו עכשיו ב3 שניות חייבים עבירה מהר איך שמוציאים חוץ אחרת שלא יעשו עבירה ל3 זריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי יא רזי העלית את דה שוט על העגלה תראה מה קרה

ד"ר פופרס
06/05/2025 5:56:12

דה שוט מגורש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אי אפשר לגרש חחח העלית נסעת (עד המצוק?)

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 7:11:03

אי אפשר לגרש אותו
ואני לא מאמין באמונות טפלות.
כל מה שאמרתי על חמסות וכאלה, זה בשביל הצחוק.
מה לעשות שאני שטותניק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט הוא מעל זה. כמו ראס הוא פורס אוף נייצר

thetroll
thetroll
06/05/2025 4:51:04

יפה לניקס

גיא רוזן
06/05/2025 4:51:12

מסקנות מהירות לצפייה ב-5 דקות של כדורסל:
אחלה ברידג'ס.

ארבל חילבה
06/05/2025 4:53:17

הוא היה די חושך התקפי במהלך המשחק. אין ספק שבהארכה היה מדהים

גיא רוזן
06/05/2025 5:15:02

מוזר, בהיילייטס לא הראו אותו מחטיא אפילו פעם אחת…
#מסקנותחפוזות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עד כה הmvp של הפלייאוף זה ברונסון

Smiley
06/05/2025 4:52:09

אם לגנוב משחק, אז ה-1 תמיד הכי מועד לפורענות… מהלך הגנתי גדול של ברידג'ס.
בוסטון לא פגעו באוקיינוס במחצית השניה

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 4:52:27

מתישהו המזל נגמר, אפילו לבזוקה ג'ו!

שי אבן צור
06/05/2025 4:56:16

ברידג'ס לקח לבראון את הכדור כמו שלוקחים ממתק מילד

שי אבן צור
06/05/2025 5:05:19

איזה מן איבוד כדור זה של מארי?
מגיע לו שתי סטירות על זה!!!

ברוך רובין
06/05/2025 5:08:46

Okc פתחו מבערים, 1״7 ויורו סטף

גיא רוזן
06/05/2025 5:16:38

אם דנבר לא מצליחים לנצל חלודה של 0 ממאה מהשלוש של הת'אנדר בשביל להשיג אפילו יתרון מינימלי?
הם בבעיה.

ברוך רובין
06/05/2025 5:18:04

קרוזו אדיר , שלושה ואז חטיפה לעוד מהלך. הרוטציות של דנבר נוראיות כל פעם הוא מוציא את יוקיץ והם חוטפים בראש בשני

thetroll
thetroll
06/05/2025 5:20:45

איזה כייף לראות אך ההגנה של אוק אחרי הכסאח של יוסטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לא מתאים לך להתבכיין. לא אוהב מגע? תצפה בטניס

ברוך רובין
06/05/2025 5:25:02

ווסטברוק אדיר

גיא רוזן
06/05/2025 5:27:46

איזו פריבילגיה זה להחזיק עומק כל כך איכותי כמו הת'אנדר.
שג"א יצא ביתרון נק' חוזר בפלוס 10 לת'אנדר עכשיו שהספסל קולעים מבחוץ.

ברוך רובין
06/05/2025 5:28:26

שחיטה האלופה תבוא ממערב, אין קבוצה בליגה שיכולה להתמודד עם ההגנה הזאת

ברוך רובין
06/05/2025 5:30:35

איך הג׳וקר קולע את זה לא להאמין איזה טאץ

ברוך רובין
06/05/2025 5:35:48

החטיפות של אוקלהומה מוציא את האוויר מהמפרצים מזכיר לי בצורה שונה כמובן את השלישית של גולדן סטייט עם דוראנט, הם כל כך איכותיים בהגנה שזה מוות לקבוצה הנגדית. יהיה פה סוייפ

ברוך רובין
06/05/2025 5:37:10

יוקיץ לא מבין מה נחת עליו איזה הגנה.

thetroll
thetroll
06/05/2025 5:37:48

ד0שתי הקבוצות.אבל בעיקר דנבר מאפשרות מבטים פנויים מהשלוש. בנתיים שתיהן עם אחוזים נוראים אבל נראה שאוק יצאה מהסלאמפצראשונה לא מבשר טובות לדנבר

ברוך רובין
06/05/2025 5:39:19

גורדון הכניס את הולמגרן לטבעת איזה אתלט

ברוך רובין
06/05/2025 5:42:01

יוקיץ כזה חכם; וויליאמס קנה את העבירה

ברוך רובין
06/05/2025 5:43:51

רק 10 הפרש מרגיש שיכול להיות 30

שי אבן צור
06/05/2025 5:43:57

ראסל!!!!!
תקלע כבר לייאפ במתפרצת!!!

ג'יזס!🤦

ברוך רובין
06/05/2025 5:58:26

ראסל מצויין היום, זה ההגנה הטובה בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק לא יעשו בוסטון היום 😅

שי אבן צור
06/05/2025 6:34:21

דיברתי נקודתית על האספקט הזה
ראיתי אותו מחטיא את המצב הפשוט הזה, לייאפ במתפרצת, אינספור פעמים
זה לא הגיוני!

Florida man
06/05/2025 6:05:06

ההגנה של OKC זו קליניקה , גם מול קבוצה מנוסה כמו דנבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

יס סיר

Don
Don
06/05/2025 6:26:06
Reply to  Florida man

ולעומת זאת ההגנה של דנבר בדיחה, גם מול קבוצה פחות מנוסה כמו OKC. יוקיץ, מארי ופורטר פשוט בדיחה בהגנה. יוקיץ האמא של הקונוס וחייב לצאת גבוה לחסום מה3.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כריסטיאן בראון זה אשך טמיר המקורי

ברוך רובין
06/05/2025 6:09:19

קרוסו איזה הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בראון vs קארוסו זה קרב האשכים 2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא מנגר רוצה סטט

trusttheprocess
trusttheprocess
06/05/2025 6:11:52

Wtf
מה קרה לבוסטון
סגרתי את הטלוויזיה ב 20 הפרש והלכתי לאכול ארוחת ערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרחו מאזולה.
גם הוא הלך לארוחת ערב. רזי צודק בכל מילה שהוא אומר על בוסטון מידי ערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרטי נהיה פלוטר גיא

פלופ של דורט אבל בראון בא עם תנועות מרפק קדמית אז קיבל שריקה

הגוקר בהחלט דחף את צט מעצבים וקיבל עבירה בצדק
אבל כן צט תפס לו את היד היה עבירה של צט לפני העבירה של ניקולה

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צאלנג אנסקקספול היה צריך להיות עביאה של צאט ופלגרנט לניקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא עם מהלך של 4 נק עבירה ממש טפשית של הגמיל דה מוריי

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיי וויל שוב מחרבן כמו מול המאבס שנה שעברה נראה לי שמתחילה לצוץ אצלו בעיה

ברוך רובין
06/05/2025 6:24:00

יוקיץ כל כך חזק זה לא להאמין

thetroll
thetroll
06/05/2025 6:25:11

יש לי הרגשה שזה של דנבר. למרות שדורט עושה עבודת קודש על מרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לא אוק יברחו ברביעי

thetroll
thetroll
06/05/2025 6:28:21

יש מצב. לא יודע. סתם תחושה. פשוט דנבר איבדו המון ועדין בלמונה

thetroll
thetroll
06/05/2025 6:35:57
Reply to  thetroll

אוק יותר צעירים ונחו יותר זה יכול לבוא לידי ביטוי ברביעי אבל זה מזמזם לי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מנגב חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר מחטחאים יותר מידי מהקו

ברוך רובין
06/05/2025 6:28:13

איך המטומטים בלייקרס ויתרו על קרוסו לא להאמין

ברוך רובין
06/05/2025 6:29:40

ווסטברוק נהיה שחקן משלים פנטסטי נותן הרבה אנרגיה מהספסל לא מכריח זריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס לא בהכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא מאד ישנוני משחק בהילוך איטי ולאט כאילו נדבק מלוקה ווטסון שחקן הגנה נהדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס החזיר את דנבר למשחק צמוד.
שגא בינתיים מאכזב בפלייאוף ומי שהכי נחנק,זה גיי וויל שמראה מנטליות הארדנית בפלייאוף.
איפה הנגרים שאמרו שמשחקים ליד יוקיץ חחח שחקנים מעולים כולם בראון גורדון מורי ווטסון ראס נהדר בפלייאוף הזה ןנותן הרבה האסל.

thetroll
thetroll
06/05/2025 6:34:44

++

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו נהדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווטסון נהדר הוא יקבל הרבה דק בסידרה הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס צורח על פורטר רד להגנה 🤣🤣

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר צריכים להחזיר את ניקו לפני שיברח להם הם נראים עייפים בירידה להגנה

ברוך רובין
06/05/2025 6:38:52

קרוסו לא נורמלי נראה כאילו יש 3 כמוהו על המגרש

yonis
yonis
06/05/2025 6:39:27

רבע אחרון והמשחק צמוד,
קארוסו ענק היום, שיי צריך להיכנס יותר למשחק ולתקוף את יוקיץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיי וויל קצת התעורר שוב 10

גיא רוזן
06/05/2025 6:40:59

בדיוק על זה פינטזו הת'אנדר כאשר עשו את הטרייד עבור קארוסו.
הם ידעו שלעונה הרגילה יש להם מספיק, גם בלעדיו.
אבל הם ראו בפלייאוף האחרון שהם צריכים משהו נוסף בפלייאוף.
תותח!

yonis
yonis
06/05/2025 6:41:19

מצחיק כל אלה שהקטינו את הצוות המסייע של יוקיץ בשביל להאדיר אותו.
הסגל של דנבר לא נופל מהרעמים, רק קצר יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

אמת. אוק אין להם איזה כוכבים רק האסלרים נגרים שעובדים קשה לוחצים כמו יוסטון וויגינס קייסון קארוסו הרטי הולמגרןדורט זה לא סטארים זה פועלים שחורים שבאים לתת כל ערב מאמץ והגנה, לא חסר שחקנים כאלה בליגה. פשוט מאמנים לא נותנים לכאלה לשחק אלה הולכים לwaaw לiso של כוכבים ורק להתקפה

yonis
yonis
06/05/2025 6:46:41

מסכים איתך, יש כמוהם הרבה בליגה ההבדל הוא שברעמים מביאים להם לשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

הליגה חיות אתלטיות אם מאמנים יתנו לשחק ושופטים יאפשרו הגנה יהיו הרבה קבוצות כאלה ויתחילו לבנות ככה אבל תראה את ווש 😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר מוחלטת על שגא קיבל בלוק ןנפל והולך לקו בדיחההה כרגיל מזיינים את הלבן הקרוב ביותר

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח מורי התחיל לזרוק ראש בניסיונות השתחררות מדורט בלי כדור חחחחחח רץ על סקרינים וזורק ראש אני מת 🤣🤣😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק מתאבדים שיעים בהגנה מחליפים כל סקרין, פעם אמרו לי אי אפשר לעשות את זה ששאלתי למה לא עושים חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרפק ברור של ניקו עבירת תוקף

yonis
yonis
06/05/2025 6:50:05

ההגנה של אוקלהומה זה משהו מפחיד,
כל סל של דנבר מרגיש כמו לכבוש גול.

שי אבן צור
06/05/2025 6:51:08

עכשיו בודקים אם פלגרנט 🤦‍♂️
איזה נודניקים יא ראבי

ברוך רובין
06/05/2025 6:51:54

פלייגרנט מליון אחיז

yonis
yonis
06/05/2025 6:52:11

תוקף ברור של יוקיץ,
הוא לא רגיל שנצמדים אליו ככה כל המשחק.
בדר"כ יש לו את כל הזמן לחשוב ולראות את המגרש,
במשחק הזה כל הזמן יש עליו שומר אחר שלא מביא לו לנשום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ עם פרצוף של אני יודע שתפסו אותי סעמק חחחח
השופטים יודעים שחייב לתת עבירה 5 ומתלבטים מתייעצים עם המחלקה המשפטית שעה וחצי האם ניתן לחלץ את יוקיץ מזה
בדיחה

yonis
yonis
06/05/2025 6:54:34

הבעיה היא שהוא קיבל את החמישית שנשארו יותר מ6 דקות,
עכשיו אני לא רואה את השופטים שורקים לו את השישית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים לא הצליחו לחלץ פלייגרנט 1 לניקו ועבירה 5 ניקו היום עצבני מתוסכל מההגנה של אוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרואים את לו דורט מבינים איזה בדיחה זה לתת את שחקן ההגנה למובלי חחח ודורט אפילו לא היה מועמד חחח הוציא למורי את החשק לחיות גרם לו לזרוק ראש בלי כדור בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיי וויל דופק איירבול אחרי איירבול זה לא העונה הסדירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוםמגרן מחטיא דאנק יוקיץ עשה פאול 6 נגע בו השופטים ניסו להעלים עין אבל דיינגולט ראה חחח ומבקש צאלנג יוקיץ נתן מכה ברורה עם היד ולא נתנו לו צאלנג חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח יוקיץ עבר להארדן מוד קופץ ליד של המגן חחחחח מקבל 3 זריקות בדיחה היה צריך להיות בחוץ כבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה דואגים למשחק צמוד מעלימים עבירה 6 של הכוכב לא נותנים למאמן הנגדי לקחת צאלנג כי כנראה אסור חחח ואחכ שורקים שריקת אוויר לכוכב ל3 זריקות שהוא קופץ ליד המושטת של המגן הטריק של הארדן ולוקה כ"עבירה"…

yonis
yonis
06/05/2025 7:01:49

אם הרעמים לא יתעוררו הם יכולים להפסיד את המשחק הזה,
צריכים כל התקפה לחפש את יוקיץ ולקבל סל קל או להוציא ממנו את השישית.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:02:19

פורטר 1 מ 8 . 2 נק ב 24 דק ועכשיו יושב בחוץ בדקול האחרונות . הוא פצוע עד לשד עצמותיו אם הוא גמר קשנ להמר על דנבר.

Last edited 1 month ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לתת לו את החוזה שקיבל היה טעות נוראית אבל היי זכו באליפות והוא קיבל קרדיט על זה אז אולי היה שווה

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:53:36

זה נראה טעות אז אבל הוא עשה את שלו. ותקשיב אחרי שניים או שלושה ניתוחים בגב להמשיך לשחק הוא גבר גבר. אומרים שהוא שהפציעה שהוא משחק איתה גורמת לו יסורי צופת מבחינת הכאב. קשוח לאללה הבן אדם אני מאוד מעריך אותו. שחקן שאני אוהב.

שי אבן צור
06/05/2025 7:05:32

שיי שחקן שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא נועל את הטקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא זורק ראש על בראון רצה אוויר ורץ אחרי השופטים חחחח תועבה

yonis
yonis
06/05/2025 7:07:27

יוקיץ קיבל נקודם שתי זריקות על כלום,
אני חושב שהשופטים לא ישנו את ההחלטה שלהם עכשיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

היה עבירה בהתחלה אבל השופטים שרקו אחכ לא בעבירה על משהו אחר אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח לניקולה ברח הכדור מהיד והדביקו עבירה לשגא 😅😅

הייט אשברי
06/05/2025 7:18:42

לא נכון. שג"א נתן לו מכה על היד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן אבל לא על זה שרקו.

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 7:13:30

בינתיים רק אוקייסי יודעים מה לעשות ואיך לנצח משחק מול קבוצה נחותה מהם!
לא הסלטיקס או קבס הצליחו.

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 7:14:45

רק 4 אבל לא לדאוג, שגא?

yonis
yonis
06/05/2025 7:13:42

לא מצליח להבין את הרעמים, כל התקפה שלהם זורקים מרחוק במקום לתקוף את יוקיץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

אמת

שי אבן צור
06/05/2025 7:14:18

אני מתחיל להאמין שדנבר יכולים לעשות את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים הצליחו לסדר לנו סוף מותח גם טוב

הייט אשברי
06/05/2025 7:17:12

ווסט בריק

yonis
yonis
06/05/2025 7:17:38

חסימה גדולה של ג'יי דאב,
למרות החסימה הרעמים מביאים לדנבר להגיע לכל הנקודות שהם רוצים בהתקפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוהדים גמורים יש לאוק 😅😅

NFS
NFS
06/05/2025 7:17:58

נו באמת גורדון.
תוציא כדור למוריי שפנוי לגמרי על השלוש, למה ללכת ראש בקיר

yonis
yonis
06/05/2025 7:18:58
Reply to  NFS

רוצה להיות הגיבור הגדול, כמו בסיבוב הקודם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

יצא יותר גיבור מהקודם 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לעשות עבירה לא לתת 3

גיא רוזן
06/05/2025 7:21:43

אני מאלו שטוענים ששג"א יזכה השנה ב-MVP בצדק.
אבל יוקיץ' הוא השחקן הטוב בעולם.
40, 20 במשחק בינוני.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:25:34

לא נעים לאמר כי אני חולה על שרגא אבל בפער.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בראון הלך לישון בהגנה ונתן קליר פאת לשגא

הייט אשברי
06/05/2025 7:22:59

אם OKC נלחמים על הניצחון מול דנוור בשיניים אחרי שנחו שבוע , הם פחות מרשימים ממה שנראה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח דנבר הקבוצה הכי חזקה במערב אחריהם והיחידה שתאתגר אותם. אוק ינגבו את גס ומיני ללא רחם

ברוך רובין
06/05/2025 7:28:25

אין להם מאצאפ מול יוקיץ הוא הטוב בעולם והם קטנים מדי נגדו הוא פשוט דורס בצבע

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:23:05

איזה אחלה משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שאני אוהב במאמן של אוק שהוא עושה עבירות ביתרון 3 ולא כמו חסרי הבינה בליגה.

הייט אשברי
06/05/2025 7:30:20

ומה יצא לו מזה ? הפסיד את המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא אשם שהשחקן שלו לא יודע להטביע או לקלוע מהקו?

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 7:24:38

איזה מסטיק המשחק הזה.
מסטיק בזוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תאט מחרבן מהקו כיוון שעתיים כמו יאניס זה טעות חירבן את שניהם חח גורדוןןןן צנצחחחחח

NFS
NFS
06/05/2025 7:26:12

יששששששששש

שי אבן צור
06/05/2025 7:26:22

ייייששששששש

ד"ר פופרס
06/05/2025 7:26:25

אינעל ראבק

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:26:28

זה יהיה סוויפ

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 7:30:46
Reply to  thetroll

אל תגזים

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:44:31

זה כל הכייף… דוק אם לא הבנת עדין החיים זה דבר מוגזם :)))

Last edited 1 month ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח איזה שלשול של אוק שלשלו יותר מבוסטון הולמגרן השפריץ שלשול על כל הפרקט מהקו

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:28:00

תנגב לי את הנעליים אמרתי שזה נראה דנבר בסוף הרבע השלישי כשהם היו עשר נקודות למטה.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:42:32

תודה רבה … את תשכח את השניה. חחחח 🤣🤣🤣

הייט אשברי
06/05/2025 7:27:17

חחח. בדיוק כתבתי שהרעמים לא מרשימים כמו שנראו בעונה הרגילה ומול ממפיס.
יאללה – סדרה של שבע.

וניל טרופי
וניל טרופי
06/05/2025 7:27:17

וואי וואי וואי איזה ערב

ברוך רובין
06/05/2025 7:27:23

איזה קריסה של אוקלהומה לא להאמין

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:29:14

צריך לקרוע נעליים בליגה הזאת שום דבר לא בא בקלות. לא יעזור.

yonis
yonis
06/05/2025 7:27:38

סל ענק של גורדון, כל החמש האחרונות דנבר עשו מה שצריך בשביל לנצח ואוקלהומה עשו מה שצריך בשביל להפסיד.

הייט אשברי
06/05/2025 7:28:29

שלוש קבוצות החוץ ניצחו אתמול והיום. אולי גם אנחנו מחר ?

דוקטור רזי הופמן
06/05/2025 7:29:43

יה ווארדי, איזה ניצחון של גורדון
וואו, איזו שלשה, עשה מהשרוך חביתה.
מתי 3 קבוצות שמובילות בצורה כל כך בולטת בסוף העונה הסדירה הפסידו כולן במשחק חצי הגמר הראשון?
האם גם גולדן תנצח?
אם כן, יש מצב שזה תקדים בליגה.

thetroll
thetroll
06/05/2025 8:59:49

חחח … תסמוך.על גולדן סטייט לא יהיה תקדים …
(ואולי כן לך תדע..)

גיא רוזן
06/05/2025 7:29:50

הבעיה של הנאגטס היא שאין להם את הסגל והרגליים בשביל לסחוב ברמה הזו סדרה של 7 משחקים. לדעתי.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:31:09

יש להם אבל פורטר פצוע. תלוי הרבה אם יצליחו להוציא ממנו משהו.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:35:11

אני מאוד מאמין שדנבר צריכים את מארי לנצח. היום דורט שיתק אותו. הם גם איבדו פי 2 כדורים. פורטר שיחק 24 דקות וקלע 1 מ8 . ובכל זאת דנבר ניצחה מה שאומר שכנראה דנבר פשוט טובה יותר. ציפיתי משרגא שהוא יקח על עצמו את הרבע האחרון אבל הוא לא עשה את זה ולכל האחרים פשוט רעדו הידים.צעירים. זה אף פעם לא משתנה.

Last edited 1 month ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

זה לא צעירים אין להם יכולות התקפה טובות חוץ מלגיי וויל והוא מתגלה כהארדן בפלייאוף, שנה שעברה הוא הסיבה שהפסידו למאבס וגם היום חושך הוא אמור להיות מס 2 שלהם בהתקפה. היתר לא יודעים לכדרר או לייצר. שגא פשוט תותח ולוקח את הסגל הזה רחוק אבל הוא לא מוקף באיזה סטארים. הולמגרן חלש ואוברייטד רצח גירסה של פורזי. הוא חבילת הטרייד הראשונה שאני נותן.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:58:20

אני מסכים שאין שם אף שחקן מספיק טוב לצד שרגא וזה למה הטלתי בהם ספק. לגבי הולמגרן לא מסכים אני חושב שהוא טוב צריך לתת לו זמן להשתפשף. אל תשכח שהעונה הזאת הוא היה פצוע שני שליש מהעונה וגם כשחזר עדין היה חצי קלאץ.

גיא רוזן
06/05/2025 9:16:20
Reply to  thetroll

דנבר ניצחו עם שלשה של גורדון אחרי החטאות עונשין של שחקן שבדרך כלל קולע באחוזים טובים.
לא נראה לי שזה אומר משהו,
למעט שהיה אחלה משחק,
כן ירבו.

הת'אנדר שיחקו הלילה אחרי הפסקה ארוכה מאז משחקן האחרון,
וזו למעשה הפעם הראשונה שפגשו יריבה רצינית בפלייאוף בעוד הנאגטס מגיעים חמים אחרי ניצחון משכנע במשחק 7.

המסקנה שלי שונה –
המשחק הבא יקבע המון.
אם דנבר לוקחים עוד משחק,
הסדרה שלהם להפסיד.
הניחוש שלי לפני המשחק הלילה היה ניצחון לדנבר,
והת'אנדר לוקחים את הסדרה ב-6.

אור
אור
06/05/2025 7:29:58

שני המשחקים הלכו בדיוק כפי שציפיתי

NFS
NFS
06/05/2025 7:41:05
Reply to  אור

כן זה היה קל –
הניקס מנצחים בהארכה אחרי שבוסטון מובילים בעשרים הפרש, והנאגטס מגרדים ניצחון מאלוהים יודע מאיפה

שי אבן צור
06/05/2025 7:47:29
Reply to  NFS

🤣🤣🤣 גדול!

שי אבן צור
06/05/2025 7:48:49
Reply to  NFS

האמת שאני לא איבדתי תקווה לניצחון של דנבר עד הסוף
כך גם הרגשתי בהארכה של בוסטון – ניקס (לא ראיתי ת'משחק עצמו)

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
עגל
06/05/2025 11:17:19

גם אני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

😇

dekel
dekel
06/05/2025 7:30:31

ווואו איזה כיף איזה סיום . פליאווף כייפי +++

הייט אשברי
06/05/2025 7:31:32

צאט הזה שרוך חסר קואורדינציה. שילמד לזרוק עונשין. ההפסד עליו.

Last edited 1 month ago by הייט אשברי
ברוך רובין
06/05/2025 7:32:47

הוא קולע 75% מעונשין לחץ של שחקן צעיר בפלייאוף קורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכלס כל הכבוד לדנבר אבלי השופטים שהתעלמו מעבירה 6 ברורה של יוקיץ כדי להשאיר אותו במשחק 5 דק לסיום זה לא היה קורה. הולמגרן החטיא גם דאנק וגם התיז שלשול על הקו והפסיד לאוק את המשחק למעשה, הוא אוברייטד גדול ולא ישן טוב הלילה.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:38:32

הוא לא אובר רייטד הוא אחלה שחקן ממש טוב אבל הוא צעיר. רק לשים בקונטקס ברבע הזה יוקיץ החטיא 3 קליעות עונשין חיוניות וראס עוד אחת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לא קשור להחטאות מהקו הוא אוברייטד בכללי

גיא רוזן
06/05/2025 7:32:25

דרך אגב,
האסיסט של ווסטברוק.
פעם היה ממשיך עם הראש בקיר.

NFS
NFS
06/05/2025 7:43:02

כן.. זה היה לצעוק לבראון ״לא לווסטברוק לא לווסטברוק״ עם דמיונות של ראש בקיר וגג מהקרש של הסל, אבל מסר יפה לגורדון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

ראס מאלה שהביאו את דנבר עד הלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חברים אוהב את התגובות אבל תרגעו גם הקאבס גם בוסטון וגם אוק יעברו את הסדרות שלהם. דה ריל סלים שיידי פליז קאם דאון.
אבל יהיה לנו עניין עכשיו.
מה עם הנגרים של יוקיץ? והמפלצות שיש לאוק? לאוק יש שגא אחד והאסלרים לא יותר אין להם כוכב שני אמין היו צריכים טרייד על דוראנט היו עושים פו פו פו פו אבל הם ממשיכים להאמין בהולמגרן וגיי וויל למרות שקרסו שנה שעברה מול המאבס. לדעתי הם יגיעו לגמר אבל לא עזכו באליפות חסר להם כוח אש התקפי ברמות הגבוהות.
פה אמרו לי שהסגלים בכלל לא קרובים ואוק עם כוכבים ויוקיץ עם נגרים וואלה תנו לי נגר כמו אהרון גורדון.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:41:41

השאלה לגבי אוק היא נאם זו קבוצת עונה רגילה או דבר אמיתי. אני עדין מתלבט בכל מקרה במשחק הפליאוף הראשון שלהם העונה הם הפסידו ובצורה די נוראית. הרבה חוסר נסיון גם של המאמן דרך אגב. (אני לא מחשיב אץ הסדרה מול ממפיס זאת לא קבוצה ולא מבחן). האם זה אומר שסתמנו עליהם את הגולל .. ממש לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

היא הדבר האמיתי אבל בשביל אליפות חסר להם קצת התקפה חוץ משגא אין שום דבר אמין שם בקליעה ויצירה לעצמו (הם בונים שגיי וויל יהפוך לכזה אבל מה שהראה עד כה שהוא הארדן מנטליטי) הם היו חייבים ללכת על דוראנט חייבים איתו זה היה להם מאד קל לקחת אליפות.

thetroll
thetroll
06/05/2025 7:49:14

צודק לחלוטין. יש לפרסטי טונה בחירות . פליאוף קודם אמר שהקבוצה הקדימה את הטיים ליין ולכן לא הביא כוכב. אבל הפליאוף הזה זה עליו והוא החליט לדגור על הבחירות שלו ולא להביא כוכב (קארוסו והרנשטיין שהוא הביא השנה זה לא כוכב). אם הם בכל זאת יקחו טבעת ככה זה יהיה סיפור מטורף לדעתי. אני לא מאמין בזה. החה חייב להביא את דוראנט. מסכים.

Shenanigans
Shenanigans
06/05/2025 8:13:10

ברור שהסגלים לא קרובים, לאוק יש קבוצה עמוקה, נמרצת עם הגנה כמעט מושלמת
לדנבר יש את מארי וגורדון עם האסל של ווסטברוק ובראון
כמובן שאם מחשיבים גם את יוקיץ׳ ושיי אז לדנבר יש קבוצה חזקה יותר, אבל זה רק בגלל שיוקיץ׳ שחקן הרבה הרבה יותר חשוב וטוב משיי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

חחח לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

אז תענה על מבחן קטן את מי אתה לוקח לקבוצתך

מורי או גיי וייל?
גורדון או דורט?
בראון או הרטשטיין?
פורטר או הולמגרן?
ווטסון או קייסון?
ראס או איזייה גו?

גיא רוזן
06/05/2025 9:24:23

תשווה תפוחים לתפוחים.

מורי או שג"א – שג"א
בראון או דורט – בראון
וויליאמס או פורטר – וויליאמס
גורדון או צ'ט – צ'ט (אבין אם מישהו בוחר בגורדון)
יוקיץ' או הרטנשטיין – יוקיץ'.

בחמישיות זה כמעט שוויון.

ספסל?
ת'אנדר, קל. למרות ההפתעה האדירה של ווסטברוק עד כה בפלייאוף.
(הלילה הספסל של הת'אנדר קלעו יותר, ונתנו הרבה יותר דקות איכות כתחליף לשחקנים בחמישייה, וזה למרות משחק שיא של ווסטברוק)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח לא משווים מדרגי כוכבים מס 2 של דנבר סה מורי שעדיף בהרבה על מס 2 של התאנדר גיי וויל
מס 3 זה גורדון שעדיף על מס 3 של אוק…
לא להנדס סתם לפי נוחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה באמת לוקח את צט על גורדון? 🤣🤣🤣

Shenanigans
Shenanigans
06/05/2025 9:25:06

לפי עמדות:
שיי או מארי? שיי בהרבה
דורט או בראון? דורט בהרבה
הראטנשטיין או יוקיץ׳? יוקיץ׳ בהרבה
ג׳יי וויל או גורדון? גורדון בקצת
פורטר או צ׳ט? צ׳ט
ווסטברוק או קארוסו? שיוויוני

ועכשיו בנוסף יש לי את קייסון וואלאס, ווליאמס, וויגינס ואיזייה ג׳ו כשבצד השני יש לי רק את ווסטון

קל מאוד להבין במי יוקיץ׳ נעזר ובמי שיי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

למה עברת לפי עמדות צריך לפי מדרג חשיבות. עם כל הכבוד בפלייאוף אין חשיבות לשחקן 8 9.

ובפלייאוף משחקים הכוכבים בעיקר וזה שברחת מהשאלה של מורי או גיי וויל כמו גיא די מראה את התשובה. מס 2 החזק נמצא בדנבר וגם מס 3.😉

Shenanigans
Shenanigans
06/05/2025 9:45:37

קודם כל אתה זה שטוען ששיי הוא השחקן הכי טוב בפער, לא?
אתה כל הזמן טוען שמקפחים את דורט והוא שחקן ההגנה הכי טוב בפער, לא?
אוקיי, נגיד ו2 ו3 טובים יותר אצל דנבר – מה עם מקומות 1,4,5,6,7,8,9?

ובטח שיש חשיבות לשחקנים 8, 9, הסיבה המרכזית שדנבר הפסידו לקליפרס 3 פעמים היא שהם נפלו מהרגליים ברבעים האחרונים, כמו שהולך לקרות לצערי גם בסדרה הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

אין להם כמעט חשיבות בפלייאוף. אני טוען ששיי הכי טוב ולכן אוק טובה לא בגלל משלימים.

אם תעשה סידרה עכשיו דנבר מול אוק בלי שגא ויוקיץ זה 4 1 לדנבר כנראה. לא יודע מי יעשה סל לאוק.
לפי הדיון גם נראה לי שכולם מסכימים שסבחב יוקיץ יש שחקנים מצויינים ולא נגרים. הנגר היחיד שיש זה דיאנדרה גורדן שעם זה אני מסכים.

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Shenanigans
Shenanigans
06/05/2025 10:22:12

בלי יוקיץ׳ דנבר מפסידים טכנית כי אין להם מספיק שחקנים לחמישייה
4-0 קל לאוקלוהמה בלי שניהם

שי אבן צור
06/05/2025 11:35:09

זה מדרג החשיבות שלי:
יוקיץ' – שיי
מארי – ג'יי דאב
גורדון – צ'ט
פורטר – דורט
בראון – הארטנשטיין

מה שלך?

אגב, אין מה לדבר על הספסל, נכון?

Shenanigans
Shenanigans
06/05/2025 9:27:39

יוקיץ׳ זה דנבר. שיי הוא שחקן מדהים אבל ההאסל מגיע מכל השחקנים של אוק. הוא לא חייב לתת הכל בהגנה כל פוזשן. תחליף את יוקיץ׳ באיזה מיילס טרנר ואת שיי באיזה שרודר – דנבר מתחרים מול פורטלנד ואוק מתחרים מול הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

אוק בלי שגא מסיימים 12 13. לפי עמדות זה כל המחליפים שהבאת הם קליפת שום ולא עולים בכלום על ראס ווטסון פיקט

Shenanigans
Shenanigans
06/05/2025 9:46:17

אנחנו כל כך רחוקים בדעות שלנו שנראה לי שנעזוב את זה ככה חחח

שי אבן צור
06/05/2025 11:25:15

איזה 12 13 בראש שלך?
הם יהיו ביזיון בסדר גודל תנ"כי עד כדי הורדת ליגה לג'י ליג!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

בדנבר ההתקפה מגיעה מכולם באוק זה רק שגא

Shenanigans
Shenanigans
06/05/2025 8:16:23

MVP! MVP! MVP!
בוקר טוב!

Don
Don
06/05/2025 8:36:31

מה זה?
עזבתי תחילת רבע רביעי והנה אני נכנס לתוצאות אני בהלם. דנבר ניצחו. מה הולך פה?

TRIP
TRIP
06/05/2025 9:13:36

שלושת הקבוצות עם המאזנים הכי טובים בליגה הסידרה בפיגור 1-0
בוסטון החטיאו 45 שלושת במשחק. הכי הרבה בפלייאוף בהיסטוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם תעשה סקר הופס ששגא ויוקיץ נפצעים ויש סידרה בסגלים הנוכחיים בין אוק לדנבר מי מנצחת?

מורי וגורדון ובראון יעשו שמות באוק

yonis
yonis
06/05/2025 10:18:43

אם מוציאים את שיי ויוקיץ זה הולך לדנבר בקלות.
השחקן הכי טוב וזה שאחריו לא כולל את יוקיץ ושיי נמצאים בדנבר.
הבעיה של דנבר זה סגל קצר, לא מביאים לשחקנים שבספסל לשחק, היום הביאו לווטסון לשחק קצת והוא הראה שהוא יכול לעזור בהגנה וגם להביא לשחקנים קצת אוויר להמשך.

כל העניין שאומרים שהסגל של דנבר חלש זה נטו בשביל להאדיר את יוקיץ ולהגיד למה מגיע לו הmvp

אור
אור
06/05/2025 10:26:42
Reply to  yonis

יוקיץ' מאדיר את עצמו יפה מאוד למרות ההייטרים המעטים שמשום מה נעלמו מפה מאז האליפות

yonis
yonis
06/05/2025 10:28:04
Reply to  אור

יוקיץ שחקן ענק, אבל בשביל להוסיף לו עוד כמה נקודות אומרים שהסגל סביבו חלש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

אמת

אור
אור
06/05/2025 13:17:13
Reply to  yonis

היו הייטרים שקראו לו אוברייטד שלא יזכה בכלום ונעלמו, לא זוכר שמות. גם לא באתי לריב רק ציינתי עובדה

Shenanigans
Shenanigans
06/05/2025 10:33:05
Reply to  yonis

הסגל של דנבר לא חלש, הוא קצר ובלי קשר הוא פחות טוב משל אוקלוהמה – בהגנה פי 100 ובהתקפה הסגל של דנבר קצת יותר טוב.
כל ה״ירידות״ האלה על יוקיץ׳ רק גורמות לי להבין כמה אנדרייטד הוא וכמה הייט יש עליו
פשוט תגיד שלדעתך שיי יותר טוב ויותר חשוב – טענה לגיטימית לחלוטין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

למה אתה חושב,שיוקיץ אנדרייטד ויש עליו הייט? אני לא חושב שמישהו פה שונא אותו. הוא שחקן טופ 3 עולמי לכל הדעות במקרה הגרוע.
פשוט יצאנו חוצץ נגד האדרת יתר והקטנת האחרים בשביל זה יש את השקץ שהתאגיד עושה את זה עבורו.
יוקיץ שחקן מדהים בין הגדולים בכל הזמנים אני לא חושב שמישהו פה מתעב אותו, אולי לא מחבבים אבל ניחא.
דווקא הרוב פה חולים עליו.
אני בטוח לא שונא אותו אין לי נגדו כלום, אני גם לא מת עליו פחות מתחבר לסנטרים לא בגלל משהו אישי.
אל תהיו עם רגשי נחיתות. הוא שחקן מדהים עם סגל טוב מנוסה וחזק, נכון הגנתית הם יותר חלשים.

yonis
yonis
06/05/2025 10:47:38
Reply to  Shenanigans

הוא קצר אבל לא פחות טוב משל אוקלהומה,
אם תיקח את השבעה הראשונים מכל קבוצה תבין שלדנבר יש סגל יותר טוב,
הבעיה אצל דנבר מה קורה בספסל.
אני לא יורד על יוקיץ', אני חושב שהוא שחקן ענק בהתקפה וחור בהגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

כמו שכבר ציינת בבלוג אוק נפלו כי לא שיחקו על יוקיץ כל התקפה כמו שמיני עשו על לוקה בטח שהוא היה ב5 עבירות 5 דק לסיום. צריך לעשות בידודים של שגא עליו כל הזמן כמו שאדוארדס עשה על לוקה ומשם הכל יזרום, זה טעות לא לתקוף את החולייה החלשה בהגנה, גם את ראס הם צריכים לתקוף בפיק אנדרול הוא גם שומר חלש ב1 על 1 בטח מול שגא. מאמין שיסיקו מזה מסקנות למשחק הבא

yonis
yonis
06/05/2025 11:00:57

מסכים איתך,
זה הדרך שצריך לשחק ובמיוחד שזה מה שדנבר עשתה כל התקפה ברבע האחרון.

מחפשים את יוקיץ' עם חמשת העבירות שלו וזה 2 קלות על יוקיץ' או שמישהו קולע לבד בגלל שבאים לעזור עליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

אני הסכמתי איתך אז אתה מסכים איתי שאני מסכים איתך

yonis
yonis
06/05/2025 11:10:20

אני רק מופתע שאף אחד עדיין לא רשם שפתחת עוד משתמש ואתה מגיב לעצמך, הייתי בטוח שירשמו שאני זה אתה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

זה הפיצול של טרולי למרות שיהיה מצחיק לפתוח פה יוזר אחר

שי אבן צור
06/05/2025 11:23:31
Reply to  yonis

מה יש להאדיר מישהו שממילא הוא אדיר ואף מלא הוד והדר?

yonis
yonis
06/05/2025 11:51:10

זה בדיוק מה שאני אומר, שחקן אדיר שלא צריך להגיד שהקבוצה שלו גרועה בשביל להראות כמה הוא אדיר.

שי אבן צור
06/05/2025 16:39:10
Reply to  yonis

לא גרועה
קצרה

Yp
Yp
06/05/2025 11:00:13

בוקר טוב לכולם ותודה לרועי על פרוויו מצוין
אני מגיב לגבי משהו שעלה פה בתגובות בבלוג החי .
לאוק. יש שני שחקנים שבתרגום לעברית שמם ג'יילן ויליאמס .
הפורווארד שעולה מהספסל ויש לו גנים סיניים נקרא jaylin והכינוי שלו
J will .
הפורווארד המצוין שעולה בחמישיה והוא הכוכב המשני לשרגא נקרא Japan
והכינוי שלו j dub .
אז שמעון ידידי , תקטל את j dub , ותן ל j will סיכוי .

Yp
Yp
06/05/2025 11:01:22
Reply to  Yp

התיקון האוטומוטי …
Jalen , מקווה שהוא לא ישנה את זה שוב .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

לא אוהב את הכינוי גיי דאב לכן לא משתמש בזה למרות שהוא רך כיונה.

גיילן וויליאמס הסיני זה האח החורג של גיילן ברונסון כבר טענתי את זה מזמן.

אז בשביך יש גיי וויל קטן שזה הטוב וגיי וייל גדול שזה המחליף.

Yp
Yp
06/05/2025 11:08:46

שמעון ידידי
יונה זה dove
לא dub
Remember nadav the dove henefeld ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

יודע יודע פשוט בעברית דאב

Don
Don
06/05/2025 15:07:00

למה dove?
הוא נראה כמו יונה?
האם נוהג לחרבן במרפסות של אנשים?
מה הקטע?

Yp
Yp
06/05/2025 11:20:50
Reply to  Yp

אבל בסדר , מקובל עלי .
לגבי הטרייד על דוראנט , רב הנסתר על הנגלה .
שמעון צדק כשטען שהמחיר יהיה נמוך , מסתמן שיוסטון שלכאורה היו אמורים לתת את המחיר הגבוה ירדו מהענין ולא מעונינים בטרייד הזה .
כרגע נראה שהקבוצה היחידה שיש לה נכסים כדי לעשות את הטרייד הזה היא מיאמי .
לגבי אוק וקליבלנד , הן לא מוזכרות בכלל . אני לא חןשב שענין קליבלנד אקטואלי בגלל הדם הרע עם קני אטקינסון . לגבי אוק. , כדוראנט ביקש טרייד מברוקלין הרבה מהאוהדים לחצו על פרסטי , כך שהדם הרע שם די נרגע , ולא יהיה מכשול אם וכאשר , מאד תלוי כמה רחוק הקבוצה תגיע בפלייאוף הזה .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

זה שלא מדווח בתקשורת לא אומר שאין מגעים.
לא ידעתי שיש דם רע בינו לאטקינסון.
בסוף דורטנט יהיה בן 38, אין לו הרבה שנים לשחק והשאלה מה הוא רוצה.
מיאמי כן יש אחלה מזג אוויר מסיבות בחורות אבל בלי שיאניס בא איתו מה הוא בדיוק יעשה שם? יעביר את הזמן כמו בנטס ובסאנס.
אם הוא מעוניין באליפות נוספת זה רק עם אוק או הקאבס בהן הוא גם יהיה שחקן משמעותי מאד בגילו ולא צריך להיקרע בהגנה ובהתקפה.
כמובן אם מיאמי מכינים מהלך של יאניס ודוראנט יחד זה כבר יותר נורמלי אבל לבד זה בזבוז זמן.
איך מיאמי יביאו את שניהם? יטרידו את באם והירו?