הניקס העפילו לחצי גמר המזרח והקליפרס כפו משחק 7 במשחקי חמישי / תומר שנאן

הניקס העפילו לחצי גמר המזרח והקליפרס כפו משחק 7 במשחקי חמישי / תומר שנאן

הניקס העפילו לחצי גמר המזרח והקליפרס כפו משחק 7 במשחקי חמישי / תומר שנאן
NBA.com/Knicks

דטרויט פיסטונס (2) 113 – ניו יורק ניקס (4) 116

הפיסטונס כבר חזרו פעמיים מפיגור דו ספרתי ליתרון, הראו המון אופי לאורך הרבע הרביעי ולא ויתרו על המשחק גם כאשר נראה היה שזה גמור. לצערם לניקס יש את אחד השחקנים הטובים בליגה, והוא בסופו של יום מי שהכריע את הסדרה.

הניקס הגיעו למשחק במטרה לסגור סיפור מוקדם ככל הניתן, ומעט יותר משתי דקות אל תוך הרבע השני טאונס הטביע מריבאונד אחרי החטאה של פיין בדרך ליתרון 14 עבור האורחת. מאותו הרגע הפיסטונס החלו לסגור את הפער כאשר כלל השחקנים שהיו על הפרקט סייעו במאמץ, ושלשה מטורפת של ביזלי קבעה יתרון 2 לדטרויט בירידה למחצית.

הניקס ירדו לחדר ההלבשה, התעשתו, עלו חזרה לפרקט ופתחו חזרה את הפער. הקבוצה מהתפוח הגדול רצה לאורך הרבע השלישי כאשר שלשה של אנונובי 6 דק' אל תוך הרבע החזירה את ההפרש לדו ספרתי לטובת הניקס. שחקני דטרויט לא הצליחו למחוק את ההפרש לפני הרבע הרביעי, והטבעה נהדרת של הארט מריבאונד אחרי החטאה של ברונסון קבעה שהקבוצות יעלו לרבע האחרון כאשר האורחת ביתרון 11.

אחרי מספר דקות בהן נראה היה שאנחנו עדים למשחק הראשון בסדרה מאז משחק מספר 1 בו לא תהיה דרמה בסיום, הפיסטונס התעוררו, והשלמיו ריצת 0:13 בדרך ליתרון 2 הודות לפיידאווי מרשים של קנינגהאם על אנונובי. הפיסטונס המשיכו להגדיל את היתרון, וקליעה של הארדוואי ג'וניור קבעה יתרון 7 עברו המארחת כאשר נותרו שתיים וחצי דקות על השעון.

מכאן ההמשך לא האיר פנים עבור המארחת. ברידג'ס אסף ריבאונד התקפה נוסף בדרך לנקודות קלות שקבעו שוויון בין הקבוצות חצי דקה לסיום, קנינגהאם החטיא לייאפ תחת שמירה כבדה של שחקני הניקס והפוזשן האחרון הלך, איך לא, לברונסון. הסופרסטאר של הניקס לקח את ת'ומפסון, ניער אותו ותפר שלשה שהעניקה לניקס את היתרון פחות מחמש שניות לסיום.

הפיסטונס איבדו את הכדור האחרון, אפילו לא הצליחו להגיע לזריקה, ובזו הסדרה הגיעה לסיומה.

קנינגהאם עם 23 נק', 7 ריב', 8 אס', 3 חט' וחסימה, דורן עם 21 נק', 6 ריב' ו-3 אס' וביזלי עם 20 נק', 2 ריב' ו-2 אס' עבור הפיסטונס.

ברונסון עם 40 נק', 4 ריב' ו-7 אס', ברידג'ס עם 25 נק', 4 ריב' ו-3 אס' ואנונובי עם 22 נק', 5 ריב', 3 חט' ו-2 חס' עבור הניקס.

לוס אנג'לס קליפרס (3) 111 – דנבר נאגטס (3) 105

הקליפרס מצליחים לכפות משחק 7 לאחר התמודדות שלא הייתה צמודה כפי שהתוצאה הסופית מנסה לשקף.

אחרי מחצית ראשונה בה אף קבוצה לא עלתה ליתרון משמעותי, הקליפרס עלו למחצית השנייה במטרה להימנע מסיום מותח ככל הניתן.

מספר דקות אל תוך הרבע השלישי, והמארחת הצליחה לבטל לגמרי את הנאגטס כאשר שלשה של דרק ג'ונס ג'וניור דקה ו-26 שניות לסיום הרבע קבעה יתרון 15 לטובת הקליפרס.

למרות צמצום קטן של הפער מצד דנבר, הקליפרס עלו פעם נוספת ליתרון 15 במהלך הרבע הרביעי, שרדו ניסיונות חזרה של האורחת ושלשה של פאוול פחות משתי דקות לסיום ההתמודדות קבעה יתרון 9 עבור המארחת.

האורחים ניסו לחזור פעם נוספת, אך חסימה של זובאץ מול יוקיץ' 24 שניות לסיום מנעה מהנאגטס לצמצם את ההפרש ל-3, ולמעשה חתמה את המשחק.

הארדן עם 28 נק', 6 ריב', 8 אס', 2 חט' וחסימה, קוואי עם 27 נק', 10 ריב' ו-5 אס' ופאוול עם 24 נק' ו-3 ריב' עבור הקליפרס.

יוקיץ' עם 25 נק', 7 ריב', 8 אס', 3 חט' וחסימה ומארי עם 21 נק', 8 ריב', 8 אס' ו-3 חס' עבור הנאגטס.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
45 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אבג
אבג
02/05/2025 9:49:29

טיי לו עם שתי החלטות שהובילו לניצחון.
הוצאת סימומס מהרוטציה ומשחק סמו בול בדקות בלי זובאץ
וההליכה עם באטום שהיה מצויין.
הנאגטס במשחק בינוני וגם כמה עבירות לטובתם שלא נשרקו.
יאללה גיים 7

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/05/2025 9:59:18

תודה רבה תומר

עמנואל אוחנה הלקין

תודה תומר.

הופעה מאכזבת של דנבר. מארי נעלם אחרי הרבע הראשון, יוקיץ' לא לגמרי היה במשחק והשחקנים המשלימים לא הופיעו (פורטר בדיחה, גורדון היה טוב אבל בהחלט היה יכול לתרום ושאני לא אתחיל בכלל לדבר על הספסל, רק בראון באמת הרשים אותי מהמשלימים היום), וזה לא שהקליפרס שיחקו כדורסל גדול. רוב ההתקפות היו בידודים של הארדן, קוואי או נורמן פאוול דנבר יכלה בקלות לסגור כאן את הסדרה והיא פיספסה הזדמנות פז. משחק 7 יהיה מעניין מאוד ופתוח לגמרי, שתי הקבוצות יכולות לקחת.

הניקס – עשו את המצופה וניצחו את הסדרה, אבל לא מצפה מהם להוות בעיה אמיתי לבוסטון

דטרויט – סיימו עונה מרשימה שהוציאו ממנה את המקסימום, קיבלו קצת ניסיון פלייאוף, קייד נראה כמו סופרסטאר אמיתי ואייבי יחזור בריא שנה הבאה. במזרח החלש של היום זה יכול להספיק כדי לגנוב מקום שלישי.

IDO
IDO
02/05/2025 10:15:12

בידוד של הארדן קוואי או נורמן עם מטר חופשי זה סל באחוזים מאד גבוהים.
כדורסל משחקים בשביל לנצח חביבי.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  IDO

אני לא אומר שלא, אבל בקושי ראינו פיק-נ'-רול של הארדן וזובאץ' (באופן כללי זובאץ' לא היה מעורב היום התקפית), והשיטה ההתקפית שבה הקליפרס שיחקה היום (אני יודע שככה היא משחקת בדרך כלל, אבל לא ברמה כזאת קיצונית) היא שיטה שקבוצה כמו דנבר צריכה לנצח.

ברוך רובין
02/05/2025 18:23:49

הם תקפו את יוקיץ האיטי בצבע בכל הזדמנות, והמשואה הייתה פשוטה או נקודות קלות בצבע או שלושה (הקליפרס החטיאו בסיטונאות במחצית הראשונה).

טי לו עשה התאמה מצויינת שהוציא את דן מהרוטציה וביטל את מיסמאץ שהיה בתחילת משחק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ראיתי רק את הסוף של הניקס והפיסטונס, אז יש כאן כוכבית, אבל בכל זאת:
.
הניקס, מסיבה שאינה ברורה לי, לא לגמרי מתפקדים כקבוצה, לפחות בצד ההתקפי. זה קצת "תנו את הכדור לברונסון וזוזו הצידה", ועם כל הכבוד למיסטר קלאץ', אני לא בטוח שיש לזה הצדקה, בטח לא בשלב כל כך מתקדם של העונה כשהקליטה של קאט כבר אמורה הייתה להבשיל. לא שהבחור לא עשה את העבודה, כלומר הוא בהחלט עשה עבודה מצוינת, אבל תלות גבוהה מדי בשחקן אחד היא מתכון די בטוח לכשלון בהמשך הדרך. את מיקאל ברידג'ס, למשל, בקושי ראיתי תורם בהתקפה עד לאותו סל חשוב. אם הם לא יצליחו להרים את היכולת של שאר השחקנים הסדרה נגד בוסטון תסיים מהר מאד.
.
הפיסטונס היו דומים לעצמם – שחקנים צעירים ברובם וקצת נאיביים, עם טיפת חוסר ריכוז וחוסר מזל בסוף. ג'יילן דורן מפלצת אמיתית, טוב לדעת שנשארו כאלה בעולם של סמול-בול. שאלה מעניינת איך הם יחזקו את הסגל בקיץ, ומה הצעירים ישפרו לקראת העונה הבאה. לטעמי המטרה שלהם בעונה הבאה צריכה להיות לסיים בין 6 הראשונות במזרח, כדי לא להתמודד מול בוסטון/קליבלנד, ואז לעבור את הסיבוב הראשון. אם אני חייב להמר, אז בעונה הבאה הם יצליחו לעבור.
.
איזה כיף שקיבלנו משחק שבע בסדרה הכי מוצלחת. היה ממש משחק מעולה בין שתי קבוצות חזקות.
.
בדנבר ג'מאל היה ביום שקט, לא יודע בדיוק למה, וגם יוקיץ' הקדיח לא מעט מהלכים שבדרך כלל הוא מסיים בהצלחה, ועדיין דנבר היו במשחק ואלמלא כמה החטאות מסמרות שיער של ווסטברוק גם יכלו לנצח בו. פייטון ווטסון הזה ממש אחלה, אבל מאד ברור שדנבר קצרים, ואם אני יוקיץ', בלי קשר לאיך שהעונה הזו תסתיים, אני מנסה להבין מההנהלה איך, אם בכלל, אפשר להתחזק בקיץ. בין יוקיץ'-מארי-גורדון אני מניח שיהיה להם קשה להחתים מישהו משמעותי. לדעתי היו צריכים לשלם לשחקני "בית" כמו ברוס בראון או קיי.סי.פי כשהייתה להם ההזדמנות, אבל זה מים מתחת לגשר. אם יאניס רוצה להגיע אולי אפשר לתפור חבילה סביב פורטר ועוד כמה חתיכות? נראה.
.
אצל הקליפרס כולם היו טובים, כל אחד בזמנו, אבל לטעמי כוכב המשחק הוא ניק באטום, שתמיד החזקתי ממנו, אבל מה שהוא עשה הלילה – הגנה, התקפה, קבלת החלטות והכל – בגיל 36 או משהו, זה בערך הדבר הכי טוב שאתה יכול לצפות לו מרול פלייר של קונטנדרית. תצוגת כדורסל מפוארת.
.
אי אפשר לצפות כלום בסדרה הזו, אז אין לי מושג מי תיקח את משחק 7, ולדנבר יש יתרון ביתיות, אבל איכשהו נראה לי שהקליפרס, כקבוצה, מעט טובים יותר. נראה אם זה יספיק.
.
תודה רבה תומר, אחלה סיקור לאחלה לילה.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
עמנואל אוחנה הלקין

כל מילה אמת, הניקס יפסידו לבוסטון ככה או ככה, אבל אין ספק ששיטת ה"תנו את הכדור לברונסון" בהחלט לא תתרום.

יאניס בלתי אפשרי, אפילו לא קרוב להיות קרוב, דנבר דפקו את עצמם כשנתנו לפורטר את החוזה הזה. אני מקווה בשבילם שאיכשהו יצליחו להעמיק את הרוטציה לקראת שנה הבאה, להביא מאמן אמיתי ושחקני 3&D אבל יהיה להם קשה מאוד לעשות את כל אלה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בדיוק מצאתי את הדרך להביא את יאניס
😉
https://hoops.co.il/?p=340768#comment-2036134
ברור שזה לונג שוט, אבל אם יאניס ממש יתעקש אז אולי יש כמה אחוזים.

עמנואל אוחנה הלקין

חחחח, אם מילווקי מסכימים לזה… אני אפילו לא יודע איזו בדיחה אפשר לזרוק פה

IDO
IDO
02/05/2025 10:16:29

בראייה לאחור טאונס היה טרייד מצויין למיניסוטה. לאו דווקא לניקס.
היום עשה תשע נקודות ושש עבירות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  IDO

נכון לעכשיו, אני מסכים איתך, אבל לדעתי זה לא רק בגלל טאונס אלא גם בגלל הניקס ותיבודו. הם נראים לי, כרגע, כשלם שהוא פחות מסך חלקיו. יתכן שאם יגיע מאמן אחר בקיץ, הסגל הזה, גם ללא שינויים, יוכל להצליח יותר.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
The Ljos of the Rings
02/05/2025 12:23:16

רק כדי לחזק את הנקודה הזו – בתחילת העונה הפיק'נ'רול של ברונסון וטאונס היה בלתי עציר. נשק קטלני שגרם לניקס להיראות כמו מועמדים בכירים. אבל אז קרה מה שקורה עם כמעט כל מהלך, קבוצות למדו מה אפשר לעשות כדי לעצור את הגרסא הכי בסיסית שלו. שלחו ווינג לשמור על טאונס והצליחו להוריד את היעילות.
מה שכל קבוצה הייתה עושה בשלב הזה זה לנסות למצוא דרך שמהלך כל כך יעיל יעבוד בכל זאת. ינסו לכפות חילופים, ישנו טיפה את הפיק'נ'רול עצמו, משהו. לא זורקים כזה מהלך יעיל לפח.
הניקס פשוט זרקו את המהלך לפח. לאט, לאט, בתהליך איטי כמו כל דבר שהקבוצה הזו עושה, אבל הם כמעט הפסיקו להשתמש בפיק'נ'רול הנוצץ שלהם.
ת'יבודו מאמין שברגעים הכי חשובים, הכדור צריך להיות בידיים של השחקן שהוא הכי מאמין בו. וזה ברונסון. זה משאיר שחקנים אחרים, אפילו שחקנים ממש טובים כמו טאונס, בצד. ובפלייאוף כל הרגעים חשובים.
גם בטח חלק מזה קשור לכך שההתקפה של הניקס מתחילה כל כך מאוחר (ונשלטת על ידי שחקן אחד) שאין זמן לעשות שינויים, החלפות והתאמות במהלך ההתקפה.
הניקס ניסו לעשות דברים אחרים עם טאונס בזמן הזה. יש מהלך אחד שבו טאונס רץ דרך חסימות לקבל כדור בפינה שהם ניסו כמה פעמים בסדרה (שווה לראות איך דטרויט הגיבו לו). אבל הפיק'נ'רול הלך וטאונס זרק העונה הכי מעט שלשות למשחק בקריירה מאז הפעם האחרונה שהוא אומן על ידי ת'יבודו, במינסוטה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  IDO

יש בזה משהו, רנדל באופן מפתיע מאוד נפלא עד כה בפלייאוף בעוד שטאונס לא ממש מוצא את עצמו. בכל מקרה לניקס יש עוד לא מעט מקום לשיפור אם הם רוצים לנצח את בוסטון בשנים הקרובות.

עמיחי קטן
02/05/2025 11:28:59
הגב ל  IDO

אני חולק. רנדל בינתיים נתן סדרה מצוינת, אבל טאונס נתן סדרה יותר טובה אם לא מסתכלים רק על הנקודה וחצי יותר של רנדל. היעילות, הריבאונד וההגנה עובדים לטובת טאונס, וזה עוד בלי להתייחס בכלל ל-5.5 נקודות יותר בעונה הסדירה

אבג
אבג
02/05/2025 12:37:56

לא יודע השוואתי אבל רנדל עד עכשיו מפתיע לטובה בפלייאוף. זה פלוס דיוינצנזו לא בטוח פגע במיני כמו שהיה נראה בזמן אמת

עמיחי קטן
02/05/2025 12:50:06
הגב ל  אבג

מסכים שזה עובד למינסוטה טוב בינתיים

IDO
IDO
02/05/2025 14:16:17

כתבתי את מה שכתבתי כי טאונס נעלם ברגעי אמת. כן הוא יכול לתת 60 נקודות פתאום אבל הוא לא אחד שיקלע 20-29 נקודות כל משחק. בייחוד בפלייאוף. שאקיל גם אמר את זה… רך מידיי

עמיחי קטן
02/05/2025 14:18:45
הגב ל  IDO

שאקיל גם אמר את זה אחרי שטאונס קלע את הסלים שהכריעו את משחק 4 בקלאץ' או אחרי שהוא הוביל את משחק 3 עם 31 נקודות במשחק היחיד אליו הפיסטונס הגיעו בשוויון?

wadi
02/05/2025 14:52:47
הגב ל  IDO

כנל רנדל

ברוך רובין
02/05/2025 18:25:49
הגב ל  IDO

אתה צודק עידו, רנדל היה מצויין אבל צריך לציין את המיסמאץ החריג שהיה לו נגד הלייקרס. הסמול בול מת מזמן

עמיחי קטן
02/05/2025 10:26:31

תודה תומר.
לגבי הניקס – ברונסון עשה את העבודה בדקות המכריעות, אבל כל החמישייה הייתה במשחק מצוין כשטאונס לא היה משמעותי במיוחד בהתקפה, אבל נהדר בהגנה ולא במקרה דטרויט רצו 13- 0 איך שהוא הוחלף.
לגבי דטרויט – נתנו אחלה עונה ואחלה סדרה (וגם דאגו שהתחזית שלי תתגשם במדויק), ועכשיו הם צריכים לראות איפה אייבי יכול להשתלב ואיזה עוד חיזוקים קטנים אפשר להביא כדי לעשות את הצעד הבא.
לגבי דנבר והקליפרס – הכל יכול להיות במשחק 7, אבל אני מאמין בדנבר יותר, למרות שבפעם הקודמת שהיה משחק 7 הם איבדו יתרון 20 והפסידו

Shenanigans
02/05/2025 11:00:15

להארדן, ״האיש הנוזל״, יש מחלה חשוכת מרפא. אפילו כשהוא מוסר לשחקן קבוצתו הוא אינסטקטיבית יעלה את הראש 90 מעלות, הידיים ינועו בתנועות מטה ומעלה ללא שום פרופורציות, והגוף יאבד שיווי משקל. כל זה כדי לנסות לסחוט פאולים (שהיו שורקים עליהם עד 2021 (?) ולשמחתנו כבר לא)
כשאני רואה אותו משחק אני לא משוכנע שלבחור יש בכלל מפרקים בגוף

ברבע השני הוא סחט עבירה ל3 זריקות מבראון, שריקה נכונה לפי החוקה אבל לדעתי חייבים לשנות את זה. הוא לא באמת ניסה לזרוק. 2 התקפות לאחר מכן בראון כבר לא יכל לשמור עליו באמת והוא קלע שלשה נוספת די חופשית. אבל אל תשנא את השחקן וכו׳

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Shenanigans

זה אותה המחלה אצל לוקה וגם היום שורקים אותה פשוט להארדן השנה הוא כבר פאסה אז שורקים לו את זה פחות מאז בשיאו אבל שורקים כמו גדולים, זה חלק ממכניקת הזריקה שלהם כבר. הכי מצחיק יהיה לראות אותו מול אוק לא שזה יקרה אבל אם היה אפשר הייתם נקרעים מצחוק הוא יהיה שם רק מרוח על הפרקט. שהוא עייף ומתקשה מול שומר הוא בכלל עובר רק למוד זריקות ראש והטחת ידיים

Shenanigans
02/05/2025 14:17:00

לוקה מזעזע יותר, אבל אצלו זה בבכי לשופטים. אצל הארדן זה משהו יותר מובנה בתנועה שלו, לא ידוע להסביר בדיוק אבל זה משגע אותי

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Shenanigans

גם אצל לוקה זה הפך לתנועות הטבעיות

הבן הממזר של דנילו גלינארי

תחזית לבוסטון ניקס

ניקס מיקס דריקס טריקס בוסטון אין 5

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כל הסידרה היוצר היחיד וזה שקולע הכל זה ברונסון ואין עליו בכלל דאבל טים, מהלך אחרון נותנים לו לקבל כדור ושוב 1 על 1 (נתן מוב גדול מאחורי הרגל וזרק את תומפי קילומטר) שכרגיל נגמר בסל.
נתן לי תזכורת שגם ET הביא כמה כאלה העונה שהיפה בהם וגם סל הנצחון מול פייבוריטים היה בסטריטבול 2על2 אבל השומר שלו עף פחות ונשאר טוב בהגנה

https://www.youtube.com/shorts/b9FrETLuHtg

wadi
02/05/2025 14:46:38

חולצה של דונצ'יץ' זה החינוך שאתה נותן לו?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  wadi

😅😅 זה ישן שלוקה עוד היה שחקן ולא מתנגש יש לו איזה 10 חולצות היום הוא מסתובב בגאון עם של שגא בעיקר

הבן הממזר של דנילו גלינארי

קאווי במסיבת העיתונאים 😅

https://youtu.be/mKXk0-JYyWM?si=RRwjhiBM9Xm_Z263

TRIP
TRIP
02/05/2025 14:58:30

חחחח ווסטבריק וואלה לא מתאים לו לדבר ככה

הייט אשברי
02/05/2025 14:04:31

הקליפרס קבוצה מאוזנת ועמוקה יותר מהנאגטס. יש להם שני אולסטארים ותיקים שעדיין משחקים היטב
(לא משנה שאני שונא את משחקו של אבו-זקן), את פאואל שהוא שחקן חמישיה מהטובים שיש , סנטר מצויין ( זובאץ') שאולי לא גאון בקריאת מהלכים כמו הג'וקר אבל מביא לא פחות ערך ממנו לקבוצתו, וגם בוגדנוביץ' מוסיף הרבה.
אני עדיין הולך על הקליפרס בשביעי , למרות משחק החוץ.

IDO
IDO
02/05/2025 14:17:38

גם אני. אצלי הקליפרס בגמר האזורי.

ברוך רובין
02/05/2025 18:30:52

אל תגזים זובאץ שחקן נחמד יוקיץ הטוב בעולם, הקבוצה ברבע השני בלעדיו נראתה כמו וושינגטון

עמיחי קטן
02/05/2025 18:40:06

אצלי ברשימות זובאץ' הוא השחקן הכי חשוב של הקליפרס כל העונה, ובטח בסדרה הזאת כשהוא מצליח להתמודד היטב עם יוקיץ'. עדיין, ברור שיש פער משמעותי בין שניהם

asaf
02/05/2025 14:36:39

תודה על הסיקור תומר. הכדורסל של הניקס בהתקפה קשה לצפייה אבל מול דטרויט זה עבד.
מה שכרגע עובד לטובת הקליפרס זה העומק היחסי שלהם מול דנבר שפשוט נופלים מהרגליים, יוקיץ' בקושי זז כבר רבע אחרון הבוקר. נורמן פאוול בעיניי הוא עדיין אנדרייטד ביחס לתרומתו. צלע שלישית מושלמת לקאווי והארדן.

TRIP
TRIP
02/05/2025 14:59:35

מה יותר גרוע האיבוד של ביזלי או טרנט? צריך לעשות סקר.

https://www.youtube.com/watch?v=7rTiZiNI_7c
ראיתם את השיטה החדשה של הארדן בהגנה 6:42 קונסט על הרגליים למרות שנכנס
אולי זה נתן לקליפרס את הניצחון, שינסה פעם הבאה לפתוח את השרוכים

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי TRIP
מנחם לס
02/05/2025 16:00:31

אולי המשחק הטוב ביותר של ברונסון מאז הגיע ל-נבא, וזה למרות שמירה לוחצת ביותר (ולדעתי לא חוקית) של תומפסון ושרודר.

bobby
02/05/2025 16:47:04

תודה על הסיקור!
וואלה מעניין אם הניקס יצליחו להוות אתגר כלשהו לסלטיקס. מריח כמו עוד 4-1 לבוסטון.

היכולת של הקליפרס לשחק בידודים עם 3 שחקנים שונים ברמה גבוהה בהחלט עושה מהם יריבה קשה לפיצוח. במקביל הם יודעים להעלות הילוך בהגנה, וההשתלבות של באטום היום הייתה מופתית. ראיתי רק את הרבע האחרון, אבל זה היה מספיק כדיי לראות את התרומה שלו בקלאץ׳. משחק 7 יכול לכת לכל כיוון.
מה שבטוח שהניצחון של הקליפרס וכפיית גיים 7 זה ניצחון גם עבור הת׳אנדר, שיזכו לזמן מנוחה משמעותי לעומת המנצחת בסדרה הזאת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/05/2025 16:58:44

זובאץ נתן הגנה מצוינת על יוקיץ' בחצי השני.

ירון, החלום
ירון, החלום
02/05/2025 17:25:43

בס"ד
תודה רבה

וניל טרופי
וניל טרופי
02/05/2025 18:14:34

ברכות לניקס, ברונסון הזה זז כמו צלופח במיים, ממש קשה לשמור עליו. הפיסטונס החליפו בין שרודר לתומסון עליו ועדיין פירפר כל הדרך לשלשת נצחון.
דטרויט בדרך הנכונה אבל טעתה בבחירת הוותיקים שלה, לא האריס ולא הארדווי נתנו בסדרה הזו את מה שציפו מהם. אני חושב על הורפורד וכריס פול אצל אוקלהומה וזה המודל הנכון, לגדול בצעדים קטנים עם דמויות לחיקוי.
דורן באמת הבטחה, הקור רוח בזריקות החופשיות שכנע אותי שיש פה באם אדבאיו חדש.
קאנינגהם מוכשר אבל נחכה לראות מה יקרה עם אייבי, וחסר להם D&3.

וניל טרופי
וניל טרופי
02/05/2025 18:21:36

יוקיץ לא בא לפלייאוף לדעתי, מה זה כל האיבודי כדור האלה, החסימות שהוא מקבל מזובאץ ואתמול אפילו מבאטום? מארי חייב להרים אותם משחק הבא כי הגוקר לבד. קוואי מרשים מאוד, רק חבל ששלוש שנים אנחנו חיים בלואד איתו. נורמאן פאוול חחיה, כמעט שכחתי לו את הימים האליפות בטורונטו. הייתה קבוצה פעם בקנדה…

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
03/05/2025 4:38:54

מה שזובאץ עושה ליוקיץ זה פשוט מביך לmvp.
לא יאמן אבל הוא פשוט עושה ממנו צחוק …
מעניין איך הגוקר היה נראה אם היה משחק בעידן של אלגואן או שאקיל הם פשוט היו מנקנקים אותו בהגנה ולא היה נשאר לו אויר התקפה.

נערך לאחרונה 11 חודשים לפני על ידי Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)