סיקור צמד משחקי 5 של רביעי ביום העצמאות / עמיחי קטן

סיקור צמד משחקי 5 של רביעי ביום העצמאות / עמיחי קטן

שני משחקים היו לנו הלילה ובהם יוסטון והלייקרס קיוו להישאר בפלייאוף בזמן שגולדן סטייט ומינסוטה רצו להכריע את הסדרה כבר במשחק 5. לפני המשחקים, נציין שדייסון דניאלס מאטלנטה זכה הלילה בתואר השחקן המשתפר, ודני אבדיה סיים במקום ה-8 במרוץ הזה, שנה אחרי שסיים במקום השישי שלו.

יוסטון רוקטס – גולדן סטייט ווריורס (3- 1 לווריורס טרם המשחק):

הנתון שהכריע את המשחק הזה כבר ברבע הראשון הוא 13- 0 בזריקות עונשין לזכות יוסטון, והנתון המרשים באמת מבחינת יוסטון זה 13/13 מהקו, כלומר 100% הצלחה ברבע הזה. נוסיף לזה 5 איבודים של הווריורס ואחוזים נהדרים של יוסטון מכל הטווחים (64.7% מהשדה ו-55.6% לשלוש), ויתרון 40- 24 של הרוקטס אחרי 12 דקות העלה את השאלה מתי הווריורס כבר ישלחו את המחליפים. הרבע השני נפתח בריצת 14- 0 של יוסטון ויתרון 30, אבל זה מוקדם מכדי לזרוק את המחליפים אז סטף התאושש מרבע ראשון ללא נקודות עם 11 ברבע הזה, אבל יוסטון ירדו למחצית ביתרון 76- 49 עם 69.4% מהשדה ו-60% לשלוש לעומת 35.6% ו-34.5% של גולדן סטייט בהתאמה.

ההזדמנות האחרונה של סטף והחברים להוביל קאמבק הייתה בתחילת הרבע השלישי, וכשזה לא קרה העלה סטיב קר את המחליפים אחרי חצי מהרבע, כלומר את פט ספנסר וקווין נוקס, יחד עם פוסט, סנטוס ומוזס מודי, ואז גם יוסטון הרשו לעצמם להעלות את לנדייל, שפרד והולידיי, רגע לפני שהרבע השלישי הסתיים ביתרון 107- 80 של הקבוצה הביתית. ברגע שהגעתי לסיום הרבע השליש, הזיכרון שלי קפץ לרגע אחורה 3 שנים לסדרת גמר המערב בין גולדן סטייט לדאלאס, אז הווריורס הובילו 3- 0, מצאו את עצמם בפיגור 30 בערך ברבע השלישי והעלו הרכב מחליפים שהיה כל כך טוב שההפרש ירד ל-10 והכוכבים משתי הקבוצות חזרו, המאבס עשו מספיק כדי לקחת את המשחק ורק במשחק הבית הבא הצליחו גולדן סטייט להכריע את הסדרה.

הרבע האחרון נפתח באמת בריצת 12- 2 של הווריורס וההפרש ירד ל-17, ומבחינת יודוקה זה היה מספיק והוא לקח פסק זמן והחזיר את החמישייה הפותחת שלו, 8 דקות לסיום. למרות זאת, ההפרש ירד עוד טיפה והגיע ל-13 עם 5 דקות לסיום לפני שהגיע הרגע שהכריע באמת את המשחק. מאבק על ריבאונד מתחת לסל הסתיים באלימות ובהרחקה של פט ספנסר, מי שניהל היטב את המשחק של הרכב המחליפים של הווריורס. ההפרש שוב קפץ ל-18 ויודוקה שוב החזיר את הרכב המחליפים שלו, כשהפעם לא קרה שום דבר שאיים על הניצחון שלו. בסיום – 131- 116 ליוסטון, שמצמצמים את הסדרה ל-3- 2 ויקוו לכפות משחק 7 מחרתיים, בזמן שהווריורס יקוו להכריע את הסדרה אצלם בבית.

ואן-וליט הוביל את יוסטון עם 26 נקודות, אמן תומפסון קלע 25 וכיכב בהגנה עם 5 חטיפות ו-3 חסימות, ברוקס קלע 24, שנגון רשם 15, 9 ו-9 עם 2 חטיפות וחסימות וגרין קלע 11 עם 8 ריבאונדים. הרוקטס סיימו עם 55.1% מהשדה, 43.3% לשלוש ו-84.2% מהקו מרשימים ביותר, כשזה כולל 32/38 מהעונשין.

אצל הווריורס, מודי קלע 25, נוקס קלע 14, סטף הספיק לקלוע 13 עם 7 אסיסטים וספסנר קלע 11. הנתון המרשים אצל הווריורס הוא 25 ריבאונדים בהתקפה, אבל הוא מעיד גם על המון החטאות.

לוס אנג'לס לייקרס – מינסוטה טימברוולבס (3- 1 למינסוטה טרם המשחק):

מינסוטה פתחו חזק את המשחק ועלו ליתרון 21- 9 אחרי 7 דקות ובהמשך ליתרון שיא של 14, 29- 15, לפני שהלייקרס קצת צמצמו וקבעו 31- 22 לטימברוולבס בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה קצת יותר צמוד רוב הזמן, אבל הלייקרס לא הצליחו לסגור את הפער, ומנגד מינסוטה סיימו טוב את המחצית עם שליטה בריבאונד ובהחזקת הכדור, כך שהיו להם 50 זריקות מהשדה לעומת 36 של הלייקרס בלבד בהפסקה. בכל הנוגע לתוצאה, רודי גובר עם 13 ו-8 הוביל את מינסוטה ליתרון 59- 49, וזו עוד הייתה המחצית הפחות טובה שלו במשחק, כשמינסוטה היו עם 6/30 מחוץ לקשת במחצית.

מינסוטה המשיכו לא לפגוע מחוץ לקשת ברבע השלישי עם עוד 7 החטאות בלי קליעה, ומנגד דונצ'יץ' קלע 13 ברבע עם 3 אסיסטים והוביל קאמבק של הלייקרס כשאסיסטים שלו להאצ'ימורה ופיני-סמית העניקו ללייקרס יתרון ראשון במשחק של 78- 77. מי שהוביל את מינסוטה היה רודי גובר עם רבע של 9 נקודות ו-8 ריבאונדים, כולל 5 כדורים חוזרים בדקה וחצי האחרונות של הרבע, וסל שלו קבע 81- 80 למינסוטה בסיום הרבע השלישי. האצ'ימורה וריבס שמרו על הלייקרס בתמונה בדקות המנוחה של דונצ'יץ' בתחילת הרבע, והוא חזר והעלה את הלייקרס ליתרון 88- 87, 6 וחצי דקות לסיום, כשהקבוצה שלו מקווה שהפעם הם לא יקרסו ברגעי ההכרעה.

מינסוטה הבינו כבר שהשלשות לא ממש נכנסות היום, אז הפעם הם ניצלו את היתרון בצבע עם 2 של מקדניאלס מהקו וסלים של גובר ורנדל מריבאונד התקפה, וב-3 הדקות בהן הלייקרס לא קלעו הטימברוולבס עלו ליתרון 5. פסק זמן של רדיק הסתיים באסיסט של דונצ'יץ' לשלשה של לברון, אבל רנדל ואדוארדס ענו בסלים שפתחו פער של 6, ועד שהאצ'ימורה ענה בשלשה הגיב לו מייק קונלי בשלשה משלו. מכאן הלייקרס כבר איבדו את הראש ולקחו זריקות רעות, למעט אסיסט אחד של דונצ'יץ' ללברון, וגם כשמינסוטה החטיאו עונשין הריבאונד נפל אצלם. בסיום, 103- 96 למינסוטה, שמשלימים ניצחון 4- 1 בסדרה, ויחכו בסיבוב השני למנצחת בין יוסטון לגולדן סטייט.

גובר הוביל את מינסוטה במשחק אדיר של 27 נקודות ו-24 ריבאונדים ב-12/15 מהשדה, וגם 2 חסימות, רנדל קלע 23, אדוארדס דווקא היה פחות טוב הפעם עם 15, 11 ו-8 ו-3 חטיפות ב-5/19 מהשדה ו-0/11 לשלוש, ואלכסנדר-ווקר קלע 10.

אצל הלייקרס, לוקה רשם 28, 7 ו-9 ולפחות הצליח לשמור על ממוצע של 30 נקודות אותו הוא השיג בכל פלייאוף בקריירה למעט בעונה שעברה. חוץ ממנו, האצ'ימורה קלע 23, לברון רשם 22, 7 ו-6 וריבס קלע 12 ב-5/14 מהשדה ועם 6 איבודים.

סיקור צמד משחקי 5 של רביעי ביום העצמאות / עמיחי קטן

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
150 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Avri
Avri
01/05/2025 9:51:08

הלייקרס עפו. לא יום רע במשרד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוקדש לשאצי וגיא וכל אוהדי הטראקרס
Okc kcp kfc ufc
Cancun in 5
https://youtube.com/shorts/HocjiOoqyuQ?si=-vdko8M3fYrMffYK

גיא רוזן
01/05/2025 10:15:33

הרגת, הלילה בבלוג החי.
הצלחת לקבוע שיאים חדשים של מתאם שלילי בין הכתוב למציאות (לראשונה בתולדות הליגה ירדת ממינוס אחד!)
ובדרך לקבוע שיא חדש ברפטטיביות (יש בוטים שלא עומדים בקצב…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה ברחת בצאלנג חשבתי ברחת עם הכרטיסים לקנקון.

אפשר לסדר לך לייזר בחינם לשיפור הראייה, ברוך תורם את כל הסכום ועושה גם לעצמו

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 11:06:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
כדורסל מוציא מאיתנו הרבה דיסוננס, גם ממך אגב!

שי אבן צור
01/05/2025 11:09:33

מר תגובה לשניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אולי הגביע יהיה ביוני שנה הבאה?

שי אבן צור
01/05/2025 11:28:42

לא הבנתי

Drexler
Drexler
01/05/2025 14:00:08

אדוארדס עם המילה האחרונה:
https://x.com/LegionHoops/status/1917856210742579536

NBA בדם
01/05/2025 15:42:12
Reply to  Drexler

😄

אור
אור
01/05/2025 20:31:57

JFC

SWIv
SWIv
01/05/2025 10:03:49

תודה על הסיקור

צחי
צחי
01/05/2025 10:05:49

באסה.
רציתי שהלייקרס ומיניסוטה יכתשו אחד את השני עד למשחק 7.
לא נורא.

לכל מי שמזלזל בלוחמים, תמשיכו ככה. הלוחמים אוהבים שמזלזלים בהם.
בכלל לא מובן מאליו שמיניסוטה פייבוריטים בסדרה מול גולדן.
אני דווקא חושב שגולדן מסוגלת לעבור אותם.
אם גולדן תגיע לגמר מול אוקלהומה, הניסיון ידבר חזק בסדרה כזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צחי

גס מסוגלת, תהיה סידרה טובה וצמודה, באטלר הולך להימרח הרבה על הפרקט מול מיני. 50-50

Tomerg
01/05/2025 10:07:40

איזה תענוג לראות את שני הבכיינים שחושבים שהכל מגיע להם וכולם ייכנעו בפני הוד רוממותם רק כי הם "הנבחרים" מטואטאים בידי חבורת לוחמים שבאים לעבוד ועושים את הדבר הנכון ולא מחכים לאף אחד. לקח לילדים.

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 11:09:35
Reply to  Tomerg

מה עשו נכון?
אנט זרק שם 13 שלשות ופגע 0, אפס עגול!
לא הולך אז תיכנס או תכניס פנימה. רנדל וגלוברט טחנו ש כל מה שבא או נפל בריבאונד.
האמת היא שליירקס בלי הגנה כשהזקן והקציצה בוכים לשופטוטים בצקום לשמור.

Tomerg
01/05/2025 11:58:38

קודם כל התכוונתי לסידרה כולה. חוץ מזה להחטיא לא קשור לנכון לא נכון. דווקא נכנסו הרבה פנימה, כולל אנט, והשלשות שלא נכנסו היו זריקות טובות ברובן.
לא אמרתי שהם שיחקו טוב, אבל עבדו נכון מהרבה בחינות.

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 12:46:59
Reply to  Tomerg

ההגנה, זה הסיפור. נראה אם זה יעבוד הלאה.

thetroll
thetroll
01/05/2025 10:09:22

ניהול משחק שערורייתי של רדיק. אחרי מה שעשה ללברון ולוקה במשחק הקודם המשחק הזה הוא קיבל מהספסל רק 4 נקודות. זה פשוט לא נכון ברמה הכי בסיסית שיש לשחק ככה כשהכוכב שלך הוא שחקן מזדקן בן למעלה מ 40 והכוכב השני הוא שחקן מעולה אבל דונט שלוקה בכושר הגופני שלו וביכולת שלו לשמור. בסיטואציה בסיסית כזאת אתה חייב לקבל משהו משמעותי מהספסל ומיתר השחקנים שלך בסגל. זה בסיסי ברמה של האוהד הזוטר ביותר מבין את זה. הוא שיחק היום עם שבעה שחקנים שחילקו בינהם את כל הדקות ועוד אחד שקיבל עוד 4 דקות בלבד.
אם זאת היתה תוכנית המשחק שלו אז היא נועדה מראש לכשלון והוא גזר על הלייקרץ הפסד עוד לפני שהמשחק התחיל. עד כמה זה היה גרוע? מיני היו היום ביום של הרבה מאוד זריקות מהשלוש שנכנסו ב 15% בלבד מתכון בטוח להפסד בכל סיטואציה אחרת (דרך אגב היום השערורייתי הזה של מיני מ ה 3 מסביר את ההצטיינות של גובר שלקח 9 ריבאונדים בהתקפה – רק מדגיש כמה הוא באמת לא תורם הרבה בסיטואצייה נורמלית).
זה פשוט ניהול משחק שערורייתי ברמה הכי בסיסית שיש אולי הסגל של הלייקרץ לא עמוק אבל לא עד כדי כך (לדעתי הוא עמוק). זה לא איזה תרגיל שגוי שהוא שרטט בפסק זמן זו שגיאה קולוסלית בגישה ובתכנון של ניהול המשחק כולו.
נורא.
לא שאנחנו לא שמחים.
תודה עמיחי וחג שמח לכולם.

Last edited 1 month ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 11:10:02
Reply to  thetroll

+1966 וטיל קרקע אוויר.

גיא רוזן
01/05/2025 10:11:10

שאפו ענק למינסוטה.
זה לא רק איך שהם שיחקו,
זו העובדה שהם היו משוכנעים שזה שלהם בכל רגע בסדרה.
שיחקו פנימה,
ניצלו את יתרון הגודל הברור,
שלטו בכל הדברים הקטנים.
לדוגמה –
שליטה ברב' בדגש על רב' התקפה,
שליטה ברורה בפוזשנים (פועל יוצא של רב' התקפה וכפיית איבודים כדור),
שליטה במיסמאצ'ים (ולכן גם יתרון בכמות הפעמים שהגיעו לקו העונשין).

תודה, עמיחי.
עצמאות שמח!
בשורות טובות, מהר!

asaf
01/05/2025 11:50:53

מסכים מאוד עם מה שכתבת גיא. פשוט טחנו את הלייקרס בפנים דרך יתרון הגודל.
תודה עמיחי על הסיקור.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
01/05/2025 21:09:38
Reply to  asaf

מה זה טחנו?????
מפגן שלשות הזוי של כמעט 50 זריקות ב15 אחוז הצלחה.

דה שוט
01/05/2025 10:22:29

תודה על הסיקור עמיחי.
ראיתי את הטראקרס בדיליי. כל מה שחשבתי שיקרה (וגם כתבתי כאן בעבר) – קרה.
מיני צעירים ופיזיים, הם הכי חזקים במערב אחרי אוק' סיטי. יש להם גם עומק. כתבתי בזמן אמת שהטרייד על רנדל ו-ויני יהיה להם טוב וזה אכן כך. רנדל אמנם פחות ורסטילי מ-קאט אבל ביחד עם ויני זה עומק וכוח ורגליים טובות וגם עוד קצת קשיחות שאף פעם לא מזיקה.
תמיד טענתי שהטרייד על גובר עשה טוב למיני. גובר מביא קשיחות ופיזיות שאולי פחות חשובות בעונה הרגילה, אבל בפלייאוף אין להן תחליף. הערב הוא היה גוליבר בארץ הגמדים. עשרה דאנקים! הכניס את הלייקרס לסל.
בכלל, מיני ריחמה על הלייקרס עם השלשות המיותרות. כל חדירה לצבע נגמרה בנקודות: גובר, רנדל, אנט. הם בלתי עצירים שם, רק צ'אט יעצור אותם (ודורט שינסה לפצוע את אנט).
מיני חזקים – והם עוד יתחזקו – גמר המערב יהיה אש! מיני אוק' סיטי.
מהצד השני – תרשמו לפניכם – הטרייד על לוקה יתברר כבאסט!
הצעתי את שירותי לאוהדי הטראקרס, הייתי לוקח אותם עד לגמר המערב לפחות – אבל הם ויתרו. בעייה שלהם.
לוקה כבד ועסוק כל הזמן בשופטים. לוס אנג'לס זה לא מקום בשבילו. הוא היה צריך להישאר בדאלאס, שם לא היה לו מה לעשות בערב והוא היה מתרכז בכדורסל ובעיקר בגוף שלו. חצי מהחדירות שלו הן בהליכה. הליגה היא ג'ונגל, שחקנים צעירים באים כל הזמן והם לא עושים חשבון. לוקה כבר לא צעיר. כל מיני תומפסונים ו-וומבים וקאנינגהאמים ואבדיות מנצלים את היכולות הפיזיות האדירות שלהם וגם ממשיכים להתחזק. הם ישתלטו על הליגה. אני לא רואה את לוקה משנה את אורח החיים שלו לכיוון הזה – בטח לא בלוס אנג'לס. הדוגמה הכי טובה היא הדעיכה של יאניס – ממפלצת בלתי עצירה הפך לשחקן שמודח כבר 3 פעמים רצוף בסיבוב הראשון.
הלייקרס היו מצליחים יותר עם דיוויס. כמה אפשר לשחק בפלייאוף בלי הגנה? היו שלבים שהרגשתי שאפילו אני יכול להכנס לצבע שלהם ולעשות סל. זה היה מביך.
ומילה אחרונה על לברון – פשוט מדהים! תנועה ללא כדור, ידיים טובות, סיומת מושלמת על הקרש. לא מגיע לו בגיל כזה לתת כזה מאמץ ולהיות מוקף בחבורה כזאת בינונית. חבל לי עליו. באמת. פלינקה נרדם בשמירה. גנבו חצי-אליפות בבועה וזהו. ריבס שחקן נהדר, אבל לא בתור כוכב שלישי. תשוו ל"שלישיים" אחרים: ווייט, ג'יי דאב (או צ'ט), מובלי, גורדון, מק'דניאלס – כולם עולים עליו. בטח בהגנה.
כתבתי את זה כאן לא מזמן – זה פלייאוף של רגליים צעירות ושחקנים אתלטיים. "כמות" מנצחת איכות. הגנה מנצחת התקפה (מיאמי נגד קליבלנד לא הגיעו לזריקה אחת נורמלית). הכדורסל באנ בי איי נהיה משהו שלא הכרנו ואנחנו עדיין לא לגמרי מבינים – מי שאין לו יכולות פיזיות פסיכיות – לא יכול לשחק. דני הבין את את זה, לזכותו ייאמר.
ומילה אחרונה לשמעון האח היקר – אני על שתי עגלות בפלייאוף הזה – מברירת המחדל: הארדן וקייד. הן יעופו מן הסתם מהצוק, בקרוב מאוד, אבל לפחות הם מכדררים עם הראש למעלה.
🙂
(ואולי כדאי שאתה והטמיר תפסיקו להתלונן על השיפוט כל הזמן בבלוג החי, שלא נתבלבל בטעות ונקרא לכם לוקה חחחחח)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אנחנו הלוקה של הבלוג אבל לא מתנגשים רק אומרים אמת. הרוב נכון, עם גובר זה גלישה מהמצוק, אין שום קשר אליו, להיפך כל סנטר אחר שם מיני היו יותר מפחידים, גובר היה לבד לכל דאנק כי השומר שלו היה צריך לעזור ללוקה אז העדיפו במקום שאנט יעשה לייאפ או רנדל שגובר יהיה לבד סיכוי טוב שיחטיא, היום יצא לו משחק בו הצליח להטביע הכל. הארדן וקייד גולשים מהמצוק בקרוב אולי יכפו גיים 7. קייד באמת טוב וישתפר

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דה שוט
01/05/2025 11:00:45

חחחח לוקה בלי מתנגשים זה כמו ברנסון בלי לזרוק ראש (חחחח דורן צודק באלף אחוז). גובר זה סיוט ליריבים, דוחף מרביץ מכאיב מציק נתקע נופל גמלוני פלגמט עצבני רב עם כולם – בקיצור – צרפתי. אני אוהב אותו. לוקה חושב שאפשר לדדות ולקחת אליפות, עברו הימים, הצעירים החדשים לא עושים לו חשבון, כמה אפשר לחכות לשופטים? לברון אתמול היה מדהים. תחזור בתשובה חבריקו אף פעם לא מאוחר
😃
חג שמח! (מדינה מכורה לדרמות ושפוטה של התקשורת המפלגת – מי מבטל יום עצמאות? איזה גלמים חחח)

Last edited 1 month ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 11:12:31
Reply to  דה שוט

נו, אתה עולה אצלנו על העגלה?
תשמע, זה כבר לא ישנה, גם הקאבס ובטח שאוקייסי יותר טובים מהסלטיקס.
אם תהיה אצלנו בעגלה בזמן קריב, נאמר אמן.

דה שוט
01/05/2025 11:24:41

האמת שאני אוהב אתכם בגלל הצמד טייטום ובראון שתמיד באים לשחק הגנה. בתור נער הייתי חזק על העגלה של לארי – עם דניס דני (היה גם וולדמן) קווין רוברט וביל. היו ימים. היום קשה לי עם עגלות-על ואתם כאלה. לדעתי היריב הכי קשה שלכם והיחידים ביניכם לבין התואר זה קליבלנד ! שמעון לקח אותם בתחילת העונה וסוחב אותם לעונת שיא. מיאמי לא עברו מולם את החצי. גם אינדי חזקים. ברוחו של האליברטון – צעירים ונמרצים.
בגמר אהיה לגמרי איתכם – דורט פוצען – אף פעם לא אהבתי אותו. ושגא שחקן מדהים אבל פלופר.
עוד חזון למועד
(זעקות גוועלד של דוקי פופרס בתוך… 3,2,1… חחח)

Last edited 1 month ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני הוטרדתי מפילי לקאבס אבל הפרנצייז שם זה ישי אוהד הקאבס, אני באתי כמס 2 לתת עזרה. במהלך העונה גייסנו את דון שנתן אימפקט מדהים, כרגע אנחנו ביג 3 אבל חסר האסלרים לבלוג החי.
גמר מול ותיקים ואלופים כמו רזי פופרס לאסוף אברי וחצי מהופס פה תהיה משימה קשה ביותר אני צריך לגייס תותחים לגמר המזרח פניתי לאשך, לא יודע אם יגיע יש לו מלא דרישות לא מבטיח לו שמיצל לא יזרוק ראש נגד בוסטון. אבל תעלה על העגלה שלהם ותתן אפקט בראדלי ביל.

אנחנו מחפשים האסלרים לקאבס במאבק מול בוסטון יכולים להתאים: מהפנט, האחים יעקובי, פלורידה מאן למרות שקיבל מאיתנו בראש יש לו קשיחות מנטלית.
מי שרוצה לעגלה של הקאבס נא להגיש מועמדות

דה שוט
01/05/2025 12:07:50

חחחחחחח תגובה מעולה
רק אל תביא אליכם בלוגרים מהמערב… הם רכים 😃
שמע ראיתי אתכם נגד מיאמי מה זה ההגנה הזאת? נכון שלמיאמי אין שחקן אחד(!) שמסוגל להוריד כדור לרצפה אבל עדיין – לא הצליחו להתקרב לצבע. רק קרנות ובעיטות שוער.
בכל זאת חכה אינדי לא פראיירים הליברטון אנדרייטד הוא לא נוצץ ואין לו סקילס מיוחד אבל הוא לא עוצר לשנייה ומפעיל לחץ מטורף על היריבה בשני הצדדים. מיצ׳ל יסבול אצלו

Last edited 1 month ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הלי הולך לסבול קשות מול הקאבס ומיצל הולך לשבור מולם שיאי קריירה לדעתי. נתתי בבראקט קאבס ב-6 אבל פרגנתי לאינדי שאולי יתפסו ימים טובים בהתקפה זה יכול להיגמר גם במטאטא. הקאבס חזקים מאד בהגנת הצבע עם מובלי אלן והאנטר שגם טובים בהנגנת 1על1. וגם בגארדים מיצל וגארלנד נותנים 200 אחוז ורצים ועוברים בחסימות למרות שהם הנק חולשה בהגנה אבל לא מול אינדי יותר מול בוסטון

דה שוט
01/05/2025 12:20:18

נשמע הגיוני. האנטר חיה רעה

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:12:31

אני עדיין אוהב את קרלייל יותר מאשר את קני.

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:08:27

מיצל יזרוק ראש בלי סוף עם תוספת איי, אבל זה יהיה כמעט תמיד אנד וואן.

ד"ר פופרס
01/05/2025 12:43:58
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:13:33

ראית איך הצלחתי להעלות את דה שוטי על העגלה הטובעת לנו?
עכשיו נטבע יותר מהר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:11:31
Reply to  דה שוט

צודק לגבי הפצענות הזו של דורט אבל גם בלי זה הם קשוחים ברמות ושרגא זה מיני גימי באמפר. מה עושים נגד הבאמפר עם עוברים את זריקות הראש של מיטצ'ל? לבזוקה ג'ו אין תשובה.

דה שוט
01/05/2025 13:47:16

אתם הכי חזקים ויהיה לכם מוג'ו של אלופים, רק שהפעם זה לא יהיה חלק כמו בשנה שעברה כי תהיה לכם תחרות. זה שוויתרתם לקליבלנד על הביתיות עוד עלול לעלות לכם ביוקר. את אוק' סיטי אתם תקחו, הם יאבדו אותכם על הפרמטר, תמטירו עליהם שלשות. אבל עוד חזון למועד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור יביאו כוכבים סביב לוקה אבל זה יקח זמן זה לא יהיה עונה הבאה יאללה דוק ריברס לטראקרס מאמן אלוף עם ניסיון באימון כוכבים

thetroll
thetroll
01/05/2025 11:34:04

עמיחי אני ראיתי את הרבע הראשון ופרשתי. נשבע לך שראיתי את הטירוף של השריקות החד צדדיות האלה ו 13 – 0 בהליכה לעונשין והקיפוח המשווע לגולדנים (יוסטון משחקת חזק על גבול האלים לעיתים הם ממש לא רכיכות).
אבל מרוב שיש פה בכי ונהי כל פעם שיש הערה על השיפוט (לדעתי הבכיינים זה אלה שלא מוכנים לקבל את ההערות האלה ולא ההיפך) העדפתי פשוט לסתום ולהפסיק לצפות במשחק. טוב שהעלת את הנקודה הזאת.
דרך אגב זה הפליאוף הראשון שאני רואה מזה עידנים שהשיפוט הוא לא לטובת לברון. אין לי טענה לשיפוט בסדרה של הליירקז מיני – יתכן שהלייקרז אפילו קופחו קצת – וזה רק בגלל שאני מגיע ממקום אובייקטיבי. לא היתה לי טענה גם במשחק שהלייקז ניצחו. עד כמה אני מאמין בתאוריה הזו – זה אמיתי זה לא פוזיציה. הלכתי על הליירקז ויוסטון בברקט רק בגלל שאני רגיל שהשיפוט משפיע על התוצאה. אני לא טוען שהמשחקים נמכרים זה פשוט עיניינים של כבוד וחוסר כבוד לשחקנים מסויימים.
ודרך אגב כנראה שהביקורת לא רק פה אלא בכל העולם באתרים של הליגה סוף סוף התחילה לחלחל. וזה טוב.

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:17:44
Reply to  thetroll

אלימות היה לי עם אורלנדו, כולל פציעה של טייטום, הורדת בראון עם נסיון ברור לפצוע אותו ובנוסף פתיחת המצח של האיטרייה הלטבי.
מקווה שבשלב הבא יירגעו הרוחות ולא יהיו פצועים לכוחותינו.

עומר
עומר
01/05/2025 16:06:24
Reply to  thetroll

אין שום בעיה לתת הערה על שיפוט, הבעיה שזה הדבר היחידי שכותבים. יש טעויות שיפוט במשחקים, זה קורה לא מעט. אבל זה קורה כמה פעמים במשחק לא כל פוזשן. אם אתה רואה משחק וכל כולו כל מה שאתה כותב זה רק על שיפוט, אז וואלה לדעתי לא בריא.
אם כבר השופטים מטים משהו זה להימורים המטורפים שהולכים לארה"ב, ולא ספציפית בעד האנשים שאתה אישית לא אוהב

אשך טמיר המקורי
01/05/2025 18:05:07
Reply to  עומר

כשהשיפוט יהיה ספורטיבי נפסיק לדבר עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העתק הדבק לפה (לכו תראו את התמונה של האשך במעורבב)

מה שקרה ללוקה זה שהוא תמיד היה אגדי מגיל צעיר מאד וניגב והוא חשב שהוא לא צריך להשקיע בגוף שלו והכל יבוא לו טבעי אבל גיל 19-20 זה לא גיל 26 ו-26 זה לא 30 32 ששם לוקה לדעתי יהיה קציצה חבלז וגם ההתקפה שלו תהיה הרבה פחות טובה מהיום.
אז הוא לא עשה אימוני קרדיו, זריזות רגליים והדרדר מעונה לעונה בהגנה עד לרמה כזאת שבגמר NBA הוא סירב לשמור שחקנים ב1 על 1 ופשוט עמד והסתכל פעם אחר פעם, אז בסידרה הזאת מיני עשתה עליו בידוד כל התקפה, כמעט כל הסלים נקלעו עליו או כתוצאה מעזרה שהיו צריכים להביא עליו ואדוארדס עוד הקל עליו היום והעיף רק בלטות מה3.
בנוסף לזה הוא דפוק לחלוטין עם השיפוט, שומר רק על השופטים ויוצא לקלוזאאוטים עליהם בלבד. היום הוא עבר את מאק והגיע לליאפ קל וצעק אייי מול האוויר והחטיא את הלייאפ כי היה מרוכז באיי לכו תראו את זה.
התמכר לשריקות האוויר לחלוטין כמו סם, כל הזמן רק מנסה להתנגש ולזרוק ידיים, לא מנסה לחדור ולעשות מובים ולקלוע ובאמת לשחק כדורסל, זה פשוט מעורר חלחלה.
הפך כולו מכוכב על למבוסס שיפוט לחלוטין. מידי פעם נכנסים לו הסטפבקים מה3 אבל שזה לא נכנס זה שיפוט 100% אין סלים רגילים הכל אוויר והונאות.
האדם הכי מאושר היום חוץ ממני זה ניקו
הטראקרס כבר בשיחות חירום עם יאניס שלא יהיה לכם ספק והם מתכננים חזק על הביג 3 אבל עם יאניס שיחתימו גם את ריברס יהיה להם מצויין.

אני קורא פה שטרולי מאשים את רדיק, רדיק רפה הבנה גמור כי כל הסידרה לא הסתכל לכיוון של ברוני. ברוני יכל לשנות לו את כל הסידרה, הוא רץ ושומר כמו חיה, רעב להוכיח, לא הוריד בכלל את הטרנינג.
בסיום המשחק לוקה ציווה עליו להכניס את קלבר כנראה להריץ תרגיל ישן מהמאבס, בכלל לא ידעתי עד לאותו רגע שקלבר בטראקרס 🙂
אבל ברוני לא קיבל את הצאנס. כל העונה אמרתי פה בטראקרס יקומו ויפלו על ברוני, רדיק לא מזהה מה יושב לו בספסל. ברגעי הפחד הוא נתן את הכדור רק ללוקה שהפך אפילו את לברון לסלאשר (לא האמנתי שדבר כזה יקרה אי פעם) ואת ריבס לבראדלי ביל (מה ריבס יעשה בלי הכדור?).
בדקות האחרונות הטראקרס רק העיפו שלשות כולל השקץ שחשב שהוא פתאום צלף מאותו משחק אז במיני כאשר כל חדירה ואיי הייתה מזכה אותם בזריקה.

כמו שאמר מסיע העגלה של מיני מר בוגי גובר למד להטביע במקום להדוף את הכדור כמו דאנורמה אבל למה הוא היה תמיד לבד? כי השומר שלו היה צריך לחפות על לוקה. אז לוקה שוב קלע 30 וחטפו בגללו 60.

יאללה נאחל שדוק ריברס יגיע לטראקרס לסייע להם לקחת אליפות.

מה שהלך היום ברבע השלישי במשחק זה פשוט משחק שניסו למכור את מיני ולא הצליחו, ביטלו 3 זריקות של רנדל שלוקה פיצץ לו את היד באיזה המצאה של מארגינל משהו (כנראה היה שמור למקרה חירום כזה לפני המשחק כמו הנשק הסודי) ואז 7 שריקות אוויר ברצף שמחקו את מיני ושינו את כל המומנטום (לינקים בהמשך).

רנדל היה ענק התאהבתי בבחור, יצא למיני מעולה הטרייד שלו על קאט, קאט היה משלשל במאני טיים במשחק הזה חבלז. שלכולם רעדו הידיים רנדל תקע אותם אחת אחרי השניה.

אכזבה מאדוארדס, חסר לו מאד ניהול משחק והבנה, הוא הרבה פעמים נכנס למלכודות טראפ ומשחק בטיפשות, המשיך עוד ועוד ועוד להעיף בלטות מה3 במקום לעבור את לוקה בשנייה ולשים לייאפ, אפילו הטעייה הוא לא היה צריך כדי לעבור את לוקה רק פריצה בקו ישר.

ניקו היום יותר מאושר ממני

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:20:00

לוקה כבר קציצה חבל"ז
אהבל בריבוע שחושב שהל מגיע לו.
ימשיך ככה וסופו מי ישורנו.
היה צריך לסגור יפה עם דאלאס שיתנו לו את המקס. המעבר ללייקרס הוריד לו כמה עשרות טובות של מליונים מהחוזה. כנראה שאין מספיק חכמה בקודקודו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר מס 3 על ריד

https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=134&GameID=0042400165&Season=2024-25&flag=1&title=Reid%20S.FOUL%20(P1.T4)%20(J.Williams)

אוויר מס 4 על רנדל-לוקה זורק רגליים לתוך רנדל למטה ומסכן אותו בנחיתה במקום טכנית ללוקה שורקים לרנדל שקפץ ורטיקלית גם

https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=177&GameID=0042400165&Season=2024-25&flag=1&title=Randle%20S.FOUL%20(P1.PN)%20(J.Goble)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר מס 9 על גובר שימו לב לברון רואה שלא יוכל לקחת ריב ונופל עליו בכוונה שזה עבירת שקץ כדי לדחוק אותו גובר לא עושה כלום רק לוקח את הריב.

https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=388&GameID=0042400165&Season=2024-25&flag=1&title=Gobert%20L.B.FOUL%20(P3.T1)%20(J.Goble)

אוויר מס 10 על גובר מוחלט לחלוטין גובר רק עומד ושומר לא מזיז גוף ולא יד וכלום השקץ מתנגש בו

https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=425&GameID=0042400165&Season=2024-25&flag=1&title=Gobert%20S.FOUL%20(P4.T2)%20(R.Acosta)

שי אבן צור
01/05/2025 11:01:38

שוב פעם, השופטים לא עשו את המוטל עליהם!
המשימה היתה ניצחון של הטראקרס והם לא נתנו מספיק עבודה – היו צריכים להתאמץ יותר!

אם אני ראש התאגיד הם מקבלים SUSPENSION לחצי העונה הבאה לפחות!

IDO
IDO
01/05/2025 10:42:49

הלך הבראקט

gogo
gogo
01/05/2025 10:43:08

תודה על הסיקור
עצוב לי שלברון ולוקה לא ממשיכים בפליאוף (אני לא אוהד לייקרס).
כתבתי בעבר שלוקה =קונטנדרית וטעיתי. אין לו את הגיבוי ההגנתי שהיה לו לפני שנה.
היתרון בגודל היה בעוכרי הלייקרס. בשביל מה הביאו את אלכס לן ? ריבאונד הגנה הוא עדיין יכול לקחת, ולא מעט.
מינסוטה הפתיעו אותי בסידרה אחרי עונה בינונית. לקח להם זמן להסתגל לטרייד.
דווקא במשחק הזה אהבתי את אנט. ביום בו הכדור לא נכנס עושים את כל השאר. הגנה ניהול משחק חיפוש השחקן הפנוי כשיש עליו שני שומרים. זה מזכיר לי את אחד המשחקים של טייטום בסדרת הגמר כשהכדורים לא נכנסו הוא עשה את כל השאר.
נמשיך להינות ממה שהפליאוף מספק לנו

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:24:27
Reply to  gogo

בידיוק
בדאלאס חיפו על המופקרות שלו בהגנה, בלייקרס לא!
לגבי טייטום, הוא הצאנס היחידי של הסלטיקס לקחת השנה שוב גביע. הוא צריך בגרות מלאה בשביל זה. הקאבס זה מכשול אדיר ובלי שיתן משחקים של 35 נקודות על בסיס קבוע אין לבוסטון המצוינת מה לחפש בגמר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה עמיחי, אחלה סיקור ללילה מעניין.
.
יוסטון נגד גולדן – לא צפיתי. קצת מעצבן לפתוח באמצע ולגלות ששוב יש בלאואאוט, כי זה מייתר את הצפייה בהמשך המשחק, אבל לא נורא, נראה מה יקרה במשחק הבא.
.
מיניסוטה – נצחון מדהים למדי, בעיקר בהתחשב בקליעה של אנט. מאד מעודד להמשך.
.
כל הכבוד לגובר, לרנדל ולמאמן, שידעו איך לנצל את המיסמאץ', למרות שזה לא תמיד עבד בעבר. לא רק אנט, אלא גם נאז ריד ומקדניאלס לא היו במשחק מדהים ועדיין מיניסוטה ניצחה – קבוצה, עומק, מאמן, וכמובן קצת מזל אף פעם לא מזיק. כפיים.
.
לייקרס – לברון במשחק חלש בכלל, וברבע אחרון חלש בפרט. לוקה לא הרשים, וגם ריבס לא. אני עדיין לא מבין למה ואנדו לא משחק יותר, אבל ניחא.
.
אפשר להאשים את רדיק, וזה כנראה לא לא נכון, אבל לא הייתי ממהר להספיד אותם – זו הייתה שנה מוזרה, הסגל של אחרי הטרייד היה לא מאוזן, וזה מחיר שמוכנים לשלם אם מטרידים עבור שחקן היסטורי. תחשבו על העונה הראשונה של לברון בלייקרס – היה מזעזע, אבל אז הגיע דייויס, בנו את הסגל מסביבם, והעסק הסתיים באליפות. לא פוסל את האפשרות שזה יקרה גם הפעם.
.
האם זה היה המשחק האחרון של ריבס בלייקרס? אין לי ספק שעדיף להם להטריד אותו עבור ביג רציני, והשאלה היא רק האם ימצאו טרייד כזה. מאמין שכן, ומאמין שזה יהיה טוב לכל הצדדים. חלק מחבילה עבור יאניס? אולי עבור אדאבאיו? לא יודע.
.
לא יודע מה התכניות של לברון לקיץ, אבל קריטי שיעבוד עם לוקה, לא רק על כדורסל נטו, זה יסתדר לדעתי, אלא על מה זה להיות שחקן כדורסל מקצועני. כרגע לוקה במוד של ליגה למקומות עבודה.
.
הקרדיט שלברון לקח לעצמו על מה שהוא רואה כסגולות הלא-כדורסלניות של ברוני היה דווקא אנושי ומרגש. הוא צריך
To step out of character
לעתים תכופות יותר. זה עושה לו טוב.

Last edited 1 month ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אליפות לטראקרס תהיה רק בסופר טים לא עם הסגל הזה אתם חיים ב2K.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה פחות או יותר מה שכתבתי

etayef
etayef
01/05/2025 10:49:18

ההפסד בפלייאוף הוא בעיקר על רדיק. מאמין שמינסוטה בכל מקרה היו עוברים, אבל לא ככה. רוטציה קצרה, משחק תקוע של הלייקרס, ושחקנים טובים שלא באים לידי ביטוי.
דונצ'יץ נראה פצוע וצולע מהרבע הראשון, ולברון נראה בגיל שלו.
מי שניצח למינסוטה זה גובר, שגם שלט בריבאונד, וגם השתפר מספיק בזריקות עונשין בשביל שלא יעשו לו סטיבן אדאמס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

עוד פעם עם הלוקה פצוע? חחח קח פרומו הוא הולך להיות "פצוע" כל פלייאוף מעכשיו

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:25:40
Reply to  etayef

חושב שרדיק עושה מה שהשקץ מוריד עליו מלמעלה.

ד"ר פופרס
01/05/2025 11:02:19

יששששששששששש
יום חג

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:26:21

תיזהר אתה!
דה שוט יצא מהצנטרישוט.

אוהד ס"א
01/05/2025 11:04:51

מה עושים עם רדיק?
באמת מאמן חביב, אחלה נאומים בחדר ההלבשה, אחלה פודקאסט, איש של לברון ושל פלינקה. גם לקהל המפונק הוא עובר בגרון. וגם מאמן של שחקנים, רק מה, 3 הפסדים בסדרה רשומים על שמו אישית: 1,4 ו-5 ותבוסה בסדרה לקבוצה פחות טובה.
אז לחכות שיגמור לשלם שכר לימוד?
אם לברון ממשיך, התקרה של הלייקרס היא סיבוב 1 או 2. אם לברון יפרוש ומביאים את יאניס, דוראנט או קאליבר אחר, לא בטוח שיהיה לו זמן לחכות שרדיק יהיה מאמן אמיתי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האתר מוחק לינקים לאוויר של הטראקרס חחח כתגובת זבל, מה קרה לא אהבתם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה עוד אוויר מס 19 לרנדל

https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=698&GameID=0042400165&Season=2024-25&flag=1&title=Randle%20P.FOUL%20(P4.T4)%20(J.Williams)

ויש את הצאלנג שלוקה פיצץ לרנדל את היד ובמקום 3 זריקות בוטל.

ככה מוכרים משחקים בWWE חברים יקרים וכך נראית הטיית משחק

הלינקים מתנת כפר הללל

שי אבן צור
01/05/2025 11:15:04

מיני ניצחו!
זה אומר שהשופטים פישלו ביג טיים!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תבין מה זה לנצח עם דבר כזה הצליחו לשרוד 5 נגד 8 אני מעריץ אותם לא סתם נכנסו להיכל התהילה

שי אבן צור
01/05/2025 11:27:05

אתה לא יכול לנצח שופטים אם הם מספיק נחושים – לא יעזור כלום

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:29:02

גם לשופטים יש גבול כי הם לא רוצים להפסיד מקור פרנסה מניב.
אז נותנים כשאפשר, כשאי אפשר אז פשוט אי!

microwave
microwave
01/05/2025 11:30:31

זה כבר לא מצחיק, אתה הורס כל פוסט עם האובססיה הזו

ד"ר פופרס
01/05/2025 11:40:35
Reply to  microwave

תסבול בשקט,
זכותו

שי אבן צור
01/05/2025 11:57:20
Reply to  microwave

תגיד לאיך-קוראים-לו שזכותך להגיד את זה ואתה לא תסבול בשקט
ג'יזס!

ד"ר פופרס
01/05/2025 13:06:44

🤣🤣🤣
אסור להגיב אלי יחננה

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:29:36

הלוהים הדירים

ד"ר פופרס
01/05/2025 13:47:04

חחחחח
עזוב,הוא שייך למעצבי הדעת הנאורים.
האמת,שתדע,אני ממש נהנה מהעקיצות שלך ושל שמעון

ד"ר פופרס
01/05/2025 13:49:22

אני משאיר לך,להתעסק עם הרפש,אתה רגיל מהעבודה

ד"ר פופרס
01/05/2025 13:07:19
Reply to  microwave

תסבול,אני אוהב מאוד את התגובות של שמעון חחחחח

שי אבן צור
01/05/2025 13:31:18
Reply to  microwave

אתה רואה איך זה עובד מיקרו?
המה-שמו הוריד את ה"בשקט" 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עכשיו שהטראקרס בחוץ אני מפסיק בצפיית הפליי ביי פליי השיפוטי למעט מקרים חריגים ומעביר את המקלדת לאשך עם באטלר (אמביד חסך לאשך שעות שינה והרבה עבודה שלא הגיע לפלייאוף)

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:30:43

התברכנו השנה, פלי-עוף בלי טמביד, כמו זכייה בטוטו.

ד"ר פופרס
01/05/2025 14:16:26

בלי הבלרינה והבבון,בלי רקדנית הבטן טמביד והרשימה לא סגורה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/05/2025 11:27:42

עכשיו כשנגמרה לו העונה, לוקה נשאר באל.איי או חוזר לסלובניה? (שואל בשביל כמה מאות עסקים של מזון מהיר שההכנסה החודשית שלהם עלולה להצטמצם פלאים בחודשים הקרובים).
ואולי זה יהיה ההיפך, והשנה נראה תמונות של לוקה ממחנה אימונים פרטי אי שם בהרים, אוכל קייל וסופר ריבועים בבטן? ללברון הפתרונות.
תודה רבה עמיחי

NBA בדם
01/05/2025 11:38:28

אחלה סיקור
ריצת הפלייאוף ב 2023 של הלייקרס (שהסתיימה רק בגמר המערב), הייתה די בעוכריהם. הם חשבו שהם בדרך הנכונה, השאירו את דילו וואנדו והאמינו בסגל הקיים שיוכל להיות הישגי. בפועל הם נתקעו עם שניהם, בלי ספסל והגנה והודחו מול דנבר פחות טובה ב 2024.
ההדחה היום היא הדחה של 2024 שעדיפה על תקוות שווא כדוגמת הריצה ב2023.
הסדרה מול מיני חידדה את הבעיות שהיו ללייקרס.
צריך 2 גבוהים אמינים. (סטייל דאלאס עם לייבלי וגאפורד).
ריבס שחקן איכותי אבל לא כוכב, והשילוב שלו עם לוקה פחות טוב בהתקפה וגרוע בהגנה. הייתי מטריד אותו בשביל גבוה טוב.
נכון שרדיק לא סמך באופן קיצוני ומוגזם על הספסל בסדרה אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שלא היה לו שחקנים אמינים. וינסנט טוב מסוף שנה שעברה (שחזר מפציעה ארוכה), אבל זה לא הוינסנט של מיאמי (שהיה חלק חשוב מקמפיין הגמר ב2023), שהלייקרס קיוו לקבל, וואנדו הוא טווינר- לא קולע כ 4 ולא גדול ומסיבי לעמדה 5, הייז הוא סנטר מחליף שלישי ולא מעבר.

מהצד השני ברכות לזאבים, שיחקו בביטחון ונראו נהדר לאורך כל הסדרה ומעריך שיגיעו לגמר המערב (פייבוריטים מול יוסטון/גולדן).

בסדרה השנייה, יוסטון גמרה את המשחק מוקדם עם תצוגות התקפיות מעודדות במשחק שני רצוף מאמן תומפסון ופרדי ותשים את כל הלחץ על גולדן סטייט בגיים 6 בבית.
מאמין שגולדן ינצחו בבית אבל אם יוסטון תפתיע, במשחק 7 הם יהיו הפייבוריטים. (גולדן ניצחה בקושי את משחקי הבית שלהם ויוסטון מלבד ההפסד במשחק הראשון ניצחה די בקלות את השניים האחרים בבית).
חוץ מזה, ג'יילן גרין בסדרה פשוט מזעזעת. יש גבול להנחה שאפשר לתת לו על טבילת האש הראשונה שלו בפלייאוף. הוא חייב משחק גדול לטילים.

ד"ר פופרס
01/05/2025 11:42:15

דה שוט יוצא לחופש,
מוזמן לעלות לעגלה הירוקה(תשובה לדוקי רז)
תחת שמירה צמודה,ובשום אופן לא לתת לו את ההגה

דה שוט
01/05/2025 12:10:57

😂😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:36:08

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יצאנו מהנאחס, מעבדות לחירות.
דה שוט, ד"ר פופרס הכין חיתול מיוחד במיוחד בשבילך, רק אל תשב קרוב אליי שתי סיבות. קודם כל החיתול שלך מלא וגדוש. חוץ מזה אני נוהג בעגלה וכל יד נחש. ביד ימין טייפן מזרחי ביד שמאל קינג קוברה. ראה הוזהרת!

ד"ר פופרס
01/05/2025 13:48:21

🤣🤣🤣

דה שוט
01/05/2025 14:00:23

😂 😂 😂 😂
העגלה שלכם גם מלאה וגם איכותית (אנוכך, דוקי פופרס, אברי, האווי, בירדמן) לא בטוח שיהיה לי שם מקום להביא את היכולות שלי לידי ביטוי (בעיקר דאיה ממצוקים חחחח) אצל קליבלנד יש הרבה יותר מקום. אבל אפורררררררר…….
הנה אני במשחק 3 של קליבלנד נגד מיאמי
comment image

Last edited 1 month ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בבוסטוניה אתה שחקן כמו ברוני הם מפוצצים כשרון חצי הופס שם זה לא עגלה זה אוטובוס

דה שוט
01/05/2025 14:17:06

חחחחחחחח נכון חחח

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 15:48:09

עגלה דה לוקס, עם שורה ארוכה של סוסים ואיילים

ד"ר פופרס
01/05/2025 14:18:38
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣
אם אתה עולה לעגלה של קליבלנד\שמעון אני מארגן לך צנטרישוט אישי עד למעוף.

https://giphy.com/gifs/poor-w2L3cr0PoIXwk

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט חסום לעגלת הקאבס. הוא לא תואם לאידיולוגיה הארגונית הוא לא פרש בנשמה.
שיטת המשחק הסוליסטית שלו ואין הגנה שלו עלולה להזיק לקבוצה.

יש כמה שיהיו פנויים בגמר המזרח אנחנו צריכים להשלים ביג 5 אשך nba בדם מועמדים חזקים רוצים חוזים גבוהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח הכדורסל הכי יפה בליגה

NBA בדם
01/05/2025 15:58:54

במזרח אני בהחלט עם קליבלנד ונגד בוסטון.
תרשום אותי.
אני רק אצא מהשבוע אבל על ההדחה של המלך ואהיה זמין לגמר המזרח. 😔😄

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

יאללה אנחנו בונים עליך, אתה חלק חשוב במכונה עם תפקיד בכיר, התקבלת. יש ביג 4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣
אבו רזי זה הפרנצייז mvp פיינלס ועונה רגילה בעבר ואלוף עם עור נחש

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 15:52:10

עור נחש זה אני, יותר נכון עור צב, נתפשר על איגואנה.

Smiley
01/05/2025 11:52:15

אם הטרייד דונצ'יץ'- דיוויס לא קורה, שתי הקבוצות היו מרוויחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לגבי העונה הזאת אתה צודק. לגבי הכלל לא טראקרס הרוויחו עתיד ומכירת מנויים וסיכוי לסופר טים עתידי והם תמיד בכותרות. המאבס גמורים

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 13:36:42

המבחן בשנה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יש להם 5 6 עד שלוקה מתנפח. הם יצטרכו להיפטר מלברון יקח איזה שנתיים לכל הפחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי קאבס זה מקונל VS גרום הולך להיות אש קרב האשכים הגדול

אשך טמיר המקורי
01/05/2025 12:18:11

אין מקום במגרש לשניהם…

birdman
birdman
01/05/2025 12:28:06

נדפוק במלך, נדפוק לו בראש, אחת שתיים שלוש, כמו באמריקה.
צדק פואטי שלא הצליחו לארגן ללברון אליפות נוספת. בקיץ יהיו עוד מהלכים מלוכלכים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

אמת

Drexler
Drexler
01/05/2025 13:57:49

https://x.com/LegionHoops/status/1917856210742579536
https://x.com/SportsCenter/status/1917815420683276644
אדוארדס לא שכח מה אמרו בתקשורת לגבי הסיכויים שלהם.
ומה קרה לרדיק ? חשבתי שהוא פט ריילי החדש . הרי הבעיה הייתה כל המאמנים לשעבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

גם אצל לוקה זה תמיד המאמנים אשמים קרלייל קיד רדיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yep עכשיו נשמע שנים שאין סביב לןקה שחקנים ומאמנים וכולם נגרים לידו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

J J reddit 😅😅😅

ד"ר פופרס
01/05/2025 14:24:46

זה רציני?
חחחחחחחחח
הוא משחק באש,אהבתי
קט פייט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך על העגלה של מי אתה בפלייאוף? אנחנו חייבים כוח מול בוסטוניה

אשך טמיר המקורי
01/05/2025 14:33:58

לא חושב שיש לי יותר
דנבר, אבל לא מאמין בהם.
אוהב את אוק' בגדול
לא מכיר את קאבס
מחזיק אצבעות ליוסטון נגד השקצים מהמפרץ

ד"ר פופרס
01/05/2025 14:23:47

אני בהלם
איזה בן זונה מושתן,אני מקיא ברצינות,אין בושה.
אף אחד לא שאל אותו על ההצגות וחוסר הגנה?
על לקיחת הכדור בלי לשתף את האחרים.
הוא אמור להיות הפרנצ'ייז פלייר.
וואו איזה זבלה

אשך טמיר המקורי
01/05/2025 14:35:35

זה מהערוץ של וואדי, ענק

ד"ר פופרס
01/05/2025 14:40:27

הייתי בטוח שזה אמיתי,פאק

אשך טמיר המקורי
01/05/2025 14:49:49

זה המקורי שלו, והכי טוב
https://www.youtube.com/watch?v=lhmbodM9f9U

ד"ר פופרס
01/05/2025 14:19:58

חופשי חחחח
הבבון והבלרינה מומחים בלהפיל תיקים

ד"ר פופרס
01/05/2025 14:20:38

איזה עונג לא לראות את שני היוצמחים הללו עד לעונה הבאה

מנחם לס
01/05/2025 14:28:07

בואו נגיד שניקו הריסון חוגג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

קיוויתי לקבל הזמנה למסיבה שלו. בוקר טוב מר לס

NBA בדם
01/05/2025 16:04:34

אחרי כל הרפש שיצא מהאתר הזה עליו, אני לא ממליץ לך לראות אותו. לחיצת יד לא תקבל.
האשך מנגד יקבל כרטיס vip עם מקום ליד החשפניות

Last edited 1 month ago by NBA בדם
ד"ר פופרס
01/05/2025 16:24:20
Reply to  NBA בדם

🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
01/05/2025 14:34:44

עכשיו משהו אמיתי – רדיק סופט בייבי, סופט
https://www.youtube.com/shorts/OS3Ufcqs0fc

ד"ר פופרס
01/05/2025 14:37:06

מגננה רצינית

אשך טמיר המקורי
01/05/2025 14:50:32

נדפקו חזק איתו, טיפוס בעייתי בלשון המעטה

ד"ר פופרס
01/05/2025 15:37:01

טפלון

bobby
01/05/2025 15:25:47

תודה על הסיקור הנהדר, כרגיל!
תפסתי את מיני-לייקרס רק עמוק ברבע האחרון, הופתעתי לגלות בדיעבד שמיני ניגרו ככה מה-3 ובכל זאת ניצחו. סחתיין עליהם וברכות על מעבר לשלב הבא.
שמח כמובן מהניצחון של יוסטון, זה לא היה בא בחשבון שנודח בבית. אם זה צריך לקרות אז בסן פרנסיסקו בבקשה. מקווה כמובן שנעשה את הבלתי ייאמן וניקח את משחק 6 והסדרה, אבל לפחות לא הודחנו בבושת פנים בבית ב-5.
גרין וג׳בארי עדיין לא הגיעו לסדרה (פרט להבלחה של גרין בגיים 2), מקווה שאולי יתעוררו סוף סוף החל מהמשחק הבא.

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 15:54:52
Reply to  bobby

אני יודע שיכעסו עליי אבל להתראות ביוסטון…

ד"ר פופרס
01/05/2025 16:24:55

תוקע מחטים מקצועי

דוקטור רזי הופמן
01/05/2025 16:50:49

קסל מקבל את המגיע לו.
רש שלא יתקלקל שם.
אוופסי
https://www.facebook.com/watch?v=654609477384199

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
ירון, החלום
ירון, החלום
01/05/2025 18:34:38

בס"ד
תודה רבה, נהדר

philip11
philip11
01/05/2025 19:06:21

צפיתי במשחק ואני מסכים עם רוב הנאמר אבל חסר לי משהו שהיה בולט מאוד. מינסוטה צריכה להגיד תודה שניצחה למרות שה"אנט-מן" הבלתי נסבל חירב את המשחק כולו. עושים ממנו "הפנים של הליגה", אבל הבן אדם פשוט לא יודע לשחק כדורסל. לי הוא מזכיר את ראסל ווסטברוק. אתלט אדיר בלי הרבה שכל שאוהב ללכת עם הראש בקיר. ויותר מזה – הוא בלתי נסבל, שחצן, ראוותן, "אני , אני אני". בעיניי הוא הדוגמא המובהקת לדור החדש של השחקנים – אחרי כל שלשה מוצלחת יש תנועות ידיים, שרירים, השפלת היריב. שלא לדבר אחרי כל דאנק. דיברתם עם לברון ולוקה והבכי לשופטים – ראיתם את אדוארדס, הבן אדם מתקרב מטר מהסל וכבר יש צעקה, תנועות ידיים לצדדים לשופטים. לא סובל אותו. הוא עדיין לא למד לשחק כדורסל.

אשך טמיר המקורי
01/05/2025 19:17:31
Reply to  philip11

אמת. הוא בעיקר טיפש.

Yinon Yavor
01/05/2025 19:42:19

הליגה בשנים האחרונות הולכת יותר ויותר למודל של בניה לרוחב, ולא לגובה.
קבוצות שנבנות עם סכל רחב של הרבה שחקנים שיודעים "לעשות הכל" אבל לא כוכבים באספקט אחד של המשחק – מצליחות יותר.
הדוגמאות הקלאסיות הן אינדיאנה, יוסטון, אוקלהומה והכי בולטת – בוסטון. קבוצות עם סגל מאוד רחב שבו כל שחקן תורם את חלקו, ללא חסרונות מאוד בולטים שיכולים "לצוד" אותו בגללם.
זה גם נותן עומק מפני פציעות, גם מאפשר לראות מי פתאום חם ביום נתון ולשחק עליו, גם להבין למי יש מצאפ טוב יותר מול כל יריבה ולשחק עליו, וגם מחביא היטב חסרונות.
קבוצות עם כוכב-על ופלנטות שסובבות אותו ("צוות מסייע") הרבה פחות מצליחות בשנים האחרונות מלבד הבלחות ספציפיות (יאניס, לברון, לוקה, אמביד, סוף, וגם יוקיץ).
מינסוטה לחלוטין עמוקה ורחבה יותר מהלייקרס שיש לה יותר סטאר פאוור. אינדיאנה כנל אל מול מילווקי.
הקליפרס שהיו הקבוצה הטובה יותר בסידרה בדרך לבעוט בדלי למרות עדיפותם. יוסטון גם סובלים מנאיביות והיו צריכים להיות ביתרון. בשאר הסדרות זה די מובהק, גם בגלל הבדלי רמות, אבל זה גם מה שיוצר את אותם הבדלי רמות לדעתי.
.
בעבר היית יכול להסתמך על כוכב או שניים שיסחבו אותך לאליפות. כלומר – העוצמה נקבעת לפי החוליה החזקה ביותר בשרשרת. בימינו, כאשר צוותי אימון מזהים חולשות משמעותיות אצל היריבות ותוקפים אותן, העוצמה נקבעת לפי חוזק החוליה החלשה ביותר בשרשרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

אהבתי. אבל זה לא מבטיח כלום בסוף יכולה לבוא קבוצה עם כוכב שתדרוס את כולם אבל המגמה שהצגת מובנת.

איש הערפל
איש הערפל
01/05/2025 20:59:24

אם יש משהו שתמיד מצחיק אותי, זה כתבות על ספורט אבל יותר, התגובות.
כולם תמיד חכמים בדיעבד, כולם תמיד ״ידעו שזה מה שיקרה״, פתאום השחקן הכי טוב בעולם הוא הכי מעפן ונראה כבד וכבר צריך לפרוש, וזה בכלל שמן שלא זז, ומצד שני זה שהיה סתם נגר, הפך לסנטר הטוב ביקום ובכלל הקבוצה הזאת רצה לאליפות… 🙂
אז בואו נעשה סדר, במערב התחרותי (המזרח כרגיל בדיחה עצובה), למעט אוקלהומה, כל הקבוצות בין מקום 2 ל9 דיי שוות, כשההבדלים זה יום אחד לא טוב והפסד זה או אחר והופ לייקרס סיימו 3 ומינסוטה 6.
אבל יותר חשוב, מה אם הזריקה של לברון במשחק 4 היתה נכנסת? או אפילו היה לוקח לסל וסוחט אווירה? (וכמובן שהיינו שומעים כאן חפירות על השופטים – חלאס עם זה, זה מביך)
מבינים?
כל הסיפור כאן זה מהלך אחד, זהו, שום כתרים ושום חגיגות ודי עם הקיצוניות לכאן ולכאן. מצד שני נו דור הטיקטוק והלייקים, אדוארדס מושלם לזה…

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
01/05/2025 21:43:40

לצערי ראיתי את לייקרס מיני במלואו.
לא התרשמתי בלשון המעטה ממיני.
לפי יחסי הכוחות זה היה צריך להיות 25 למיני.
השלכת שלשות מטורפת נוסח בוסטון (כרגע לא נראית כמו קבוצה אלופה) באחוסים של גבינה רזה. שיחקו בצורה טיפשית מאוד ,איפה מאמן ????
כל הכנסת כדור פנימה זה שתי נקודות. כל חדירה פנימה של אנט זה 2 נקודות.
0 מ11 משלוש מעיד על דבר אחד. חוסר מוח וזה לא הולך להשתנות.
אם ימשיכו ככה זה יגמר בהדחה בסיבוב הבא.
ממש ממש התאכזבתי ממיני.
מהלייקרס אין מה לצפות ,אין שם סגל סביב שני הסטארים …לוקה נראה כמו סופגניה. צריך שם להעיף את לברון ולבנות שם קבוצה חדשה סביבה השמן. כרגע אין שם כלום.

כרגע קליבלנד נראים הכי טוב בפלייאוף ,אוקייסי טובים אבל צעירים וחסרי נסיון.
אני בעד דנבר,כמו שרשמתי כל העונה הכל יקום ויפול על מארי ,לא צריך כל משחק 40 נק אבל אם הוא טוב יכולה להיות עוד טבעת לג'וקר שזה הדבר הכי ראוי.

הגוקר חלש מאוד בהגנה הוא הופך את זובאץ' לסנטר אימתני ,קצת מביך לראות מה זובאץ עושה לו.

אני מאוהב בשני האחים לבית תומפסון ,פריקים אתלטיים כאלה לא ראינו אף פעם ,הם מתחילים עכשיו לפרוח וזה הולך להיות תענוג.

Last edited 1 month ago by Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)