דירוג העוצמה של הופס לפתיחת עונת 2025 / צוות הופס

דירוג העוצמה של הופס לפתיחת עונת 2025 / צוות הופס

דירוג העוצמה של הופס לפתיחת עונת 2025 / צוות הופס

רגע לפני פתיחת העונה, כינסנו כמה מחברי הצוות על מנת להציג דירוג עוצמה של 30 הקבוצות לקראת העונה הקרובה. כל אחד מהמשתתפים דירג את הקבוצות מ-1 עד 30 והדירוג הסופי נקבע לפי הממוצע, כשעבור כל קבוצה הוספנו גם נימוק במשפט קצר. איתנו בצוות המדרגים היום – Stockton2Malone (להלן – סטוקטון), NBA בדם, שקד יעקבירועי ויינברג ועמיחי קטן.

רגע לפני שנתחיל, זו הזדמנות לציין שלאורך העונה הסדירה, בנוסף לפריוויו והסיקורים של כל יום, אנחנו ננסה להפעיל כמה פינות קבועות, כשמי שרוצה להשתתף בהן או להציע רעיונות חדשים מוזמן לכתוב לעמיחי (שכותב על עצמו כאן בגוף שלישי) או למייל של מערכת האתר. אחת הפינות היא "יומני הקבוצות", מסגרת שבה כל אחד לוקח קבוצה אחרת וכותב עליה לאורך העונה בערך אחת לחודש, ואותה נוציא לדרך אחרי החגים, כשפינות אחרות יצאו לדרך במהלך העונה.

30. וושינגטון וויזארדס (15 במזרח) – 29.8 – סטוקטון, שקד, רועי ועמיחי – 30, NBA בדם – 29.

קבוצה שהשיגה 15 ניצחונות ואיבדה את 3 השחקנים עם הווין-שייר הכי גבוה מהעונה שעברה – טיוס ג'ונס, דניאל גאפורד ודני אבדיה – כשאבדיה היה מועמד לגיטימי גם לתואר הלא רשמי של השחקן הכי טוב בקבוצה. הבנייה מחדש בעיצומה אצל וושינגטון, ואנחנו מעריכים שמדובר בקבוצה הכי גרועה בליגה העונה, ובעיקר שמחים שלא נצטרך לראות משחקים שלהם כשליחות לאומית.

29. ברוקלין נטס (14 במזרח) – 27.8 – NBA בדם – 30. רועי – 29. סטוקטון ועמיחי – 28. שקד – 24.

במקרה של ברוקלין יש קונצנזוס רחב על כך שהם העבירו הלאה את מי שהיה השחקן הכי טוב שלהם בעונה שעברה, מיקאל ברידג'ס שנסע 20 דקות ברכב או הלך ברגל שעתיים מהברקליס סנטר של ברוקלין למדיסון סקוור גארדן של הניקס. בלעדיו ועם בחירות דראפט, אנחנו צופים שהנטס יתחילו רשמית מסע טנקינג בתקווה שהוא יהיה מוצלח כמו הקודם שאפשר להם לייצר קונטנדרית תוך שנים אחדות.

28. דטרויט פיסטונס (13 במזרח) – 27.4 – שקד ועמיחי – 29. NBA בדם ורועי – 27. סטוקטון – 25.

הפיסטונס סיימו את העונה שעברה עם 14 ניצחונות בלבד, הכי מעט עבור קבוצת NBA מאז 2016, וכל המדרגים הסכימו שייקח להם זמן לחזור לתמונת הפליי-אין והפלייאוף, אבל הציפייה של כולנו היא שהפעם הם יהיו טובים יותר מוושינגטון ואולי גם מעוד קבוצה או 2, ויצליחו להיחלץ מהמקום האחרון בליגה בו הם סיימו בכל אחת מ-2 העונות האחרונות.

27. פורטלנד טרייל בלייזרס (15 במערב) – 26.2 – סטוקטון – 29. רועי – 28. NBA בדם ושקד – 25. עמיחי – 24.

דני אבדיה נטש את הקבוצה הגרועה ביותר במזרח לפי הדירוג שלנו ועבר לקבוצה הגרועה ביותר במערב לפי הדירוג שלנו, אבל גם זה שיפור מסוים, לפחות בשעות הצפייה שלנו באבדיה שיעברו לשעות של החוף המערבי. שניים מאיתנו דירגו את פורטלנד במקום ה-14 במערב, לפני הקבוצה שתבוא הבאה בתור בדירוג הזה, אבל רובנו עדיין סבורים, וכך גם יוצא בממוצע הדירוג שלנו, שהבלייזרס יסיימו באותו מקום שבו הם סיימו בעונה שעברה – האחרון במערב.

26. יוטה ג'אז (14 במערב) – 25.6 – NBA בדם – 28. סטוקטון – 27. רועי ועמיחי – 25. שקד – 23.

לאורי מרקאנן האריך חוזה ביוטה ועצר את השמועות על טריידים, והוא אמור להוביל את הג'אז גם בעונה הקרובה, אבל כל הקבוצות המערביות שאינן פורטלנד דורגו מעל יוטה אצל כל אחד מהמדרגים שלנו וכך הם מצאו את עצמם בחלק התחתון של הדירוג הזה. אנחנו לא נופתע אם שוב נראה פתיחה טובה יותר של הג'אז ואיזה טרייד או שניים שיעצרו את המומנטום ויתחילו שוב ריצה אל עבר הדראפט, כמו שקרה בשנתיים הקודמות.

25. טורונטו ראפטורס (12 במזרח) – 24.6 – עמיחי – 27. שקד ורועי – 26. סטוקטון – 23. NBA בדם – 21.

הראפטורס פירקו את רוב הקבוצה שלהם במהלך העונה שעברה ונכנסו רשמית לבנייה מחדש, ובניגוד לעונה שעברה, אז דירגנו אותם במקום ה-22 שהוא ה-10 במזרח, הפעם גם בהערכות שלנו הם מחוץ לפליי-אין. בצד החיובי מבחינתם, הקבוצה עשתה את השינויים המרכזיים ויש לה שלד צעיר ומסקרן, ובקיץ הזה גם תהיה להם בחירת דראפט, לאחר שזו של 2024 הלכה לספרס בטרייד.

24. שיקגו בולס (11 במזרח) – 24.4 – שקד – 27. סטוקטון ו-NBA בדם – 26. רועי – 22. עמיחי – 21.

שיקגו איבדו את דמאר דרוזן ואלכס קארוסו בקיץ, אבל הקו האחורי שלהם כולל את קובי וויט אחרי עונת פריצה, ג'וש גידי שהגיע מאוקלהומה בטרייד על קארוסו ואולי גם לונזו בול שחוזר מפציעה. הבולס ניצחו לא מעט משחקים צמודים בעונה שעברה, כולל 7 משחקים שהגיעו להארכה, וזה אפשר להם לסיים במקום התשיעי ולהגיע מרחק משחק אחד מהפלייאוף, טוב יותר ממה שאנחנו חוזים להם בעונה הקרובה, למרות שרועי ועמיחי כן דירגו את הבולס במקום ששווה פליי-אין.

23. שארלוט הורנטס (10 במזרח) – 23.6 – שקד – 28. עמיחי – 26. NBA בדם – 22. סטוקטון ורועי – 21.

ברנדון מילר מגיע אחרי עונת רוקי טובה, לאמלו בול שחקן מצוין כשהוא בריא וההורנטס מקווים לחזור למאבק על הפליי-אין בו הם היו ב-2021 ו-2022, שתי העונות הראשונות והבריאות יותר של לאמלו. בעונה שעברה דירגנו אותם במקום האחרון והם היו קצת יותר טובים מזה, והפעם מספיק להם לסיים בדיוק לפי התחזית שלנו כדי לחזור לפליי-אין ולרשום עונה די מוצלחת.

22. אטלנטה הוקס (9 במזרח) – 21.6 – רועי – 23. סטוקטון, שקד ועמיחי – 22. NBA בדם – 19.

ההוקס פירקו בקיץ את השותפות בין יאנג למארי כשהעבירו את דג'ונטה לפליקנס, ויקוו שסגל מאוזן יותר סביב טריי יאנג יעשה עבודה טובה יותר, יחד עם הבחירה הראשונה בדראפט, זאקרי ריזאשה הצרפתי. ההוקס היו טובים מאוד בהתקפה ורעים מאוד בהגנה בעונה שעברה, מה שהוביל לקבוצה בינונית ומטה בסך הכל, ואנחנו מעריכים שנראה באטלנטה קבוצה בינונית ומטה גם בעונה הקרובה.

21. סאן-אנטוניו ספרס (13 במערב) – 19.8 – סטוקטון ו-NBA בדם – 24. שקד – 18. רועי – 17. עמיחי – 16.

כאן זה מתחיל להיות מעניין. שניים מאיתנו דירגו את הספרס בחלק התחתון של הליגה, כלומר עם שיפור קל בלבד מהעונה שעברה, ואילו 3 המדרגים האחרים כבר שמו את הספרס קרוב יותר למרכז הטבלה כשהם חוזים שיפור משמעותי יותר עבור הקבוצה של גרג פופוביץ'. לצד וומבניאמה והשאלה עד כמה הוא משתפר מהעונה שעברה, יהיה מעניין לראות את הצעירים האחרים והאם כריס פול והאריסון בארנס הוותיקים מצליחים להסתדר איתם.

20. לוס אנג'לס קליפרס (12 במערב) – 19.6 – רועי – 24. NBA בדם ועמיחי – 23. סטוקטון – 18. שקד – 10.

פול ג'ורג' עזב בקיץ, קוואי לנארד שוב פצוע עד להודעה חדשה והקבוצה שסיימה את העונה הסדירה שעברה במאזן החמישי בטיבו בליגה כבר שייכת לחצי התחתון של הליגה לפי רוב המדרגים שלנו, מלבד שקד שבחר להשאיר את הקליפרס בצמרת הדירוג שלו. מבין רביעיית כוכבי העבר שהייתה בעונה שעברה עם ג'ורג', קוואי, ווסטברוק והארדן, האחרון מהם הוא היחיד שיפתח את העונה במדים של הקליפרס וינסה להוביל את הקבוצה.

19. מיאמי היט (8 במזרח) – 17.2 – NBA בדם, רועי ועמיחי – 20. סטוקטון – 19. שקד – 7.

אלופת המזרח ב-2020 ו-2023 הובסה די בקלות בסיבוב הראשון של הפלייאוף האחרון, ואחרי שנתיים רצופות שהם השיגו בקושי את הכרטיס האחרון לפלייאוף, הפעם רוב המדרגים שמו אותם בחצי התחתון של הטבלה ועם הופעת פליי-אין נוספת. גם כאן החריג הוא שקד שזוכר להיט חסד נעורים ומאמין שמדובר עדיין בקבוצת צמרת שתזכיר את פלייאוף 2023 יותר מאשר את 2 העונות הסדירות האחרונות.

18. יוסטון רוקטס (11 במערב) – 16.8 – סטוקטון – 20. רועי – 19. עמיחי – 18. שקד – 17. NBA בדם – 10.

אחת מהפתעות העונה שעברה סובלת ממערב חזק מאוד בדירוג הזה ומוצאת את עצמה במקום ה-11 במערב, בדיוק איפה שהיא סיימה את העונה שעברה. הרוקטס השיגו את ריד שפרד בבחירה השלישית בדראפט ויקוו לראות את המשך השיפור של הצעירים האחרים שלהם על מנת להתקדם לפחות מקום אחד בטבלה ולהגיע לפליי-אין לפחות. מעניין לראות את הפערים בין אלו שמעריכים את יוסטון במקומות 17-20 שהם מקומות 10-12 במערב ובין NBA בדם ששם את יוסטון בטופ 10 ובמקום ה-6 במערב בדירוג שלו.

17. ניו-אורלינס פליקנס (10 במערב) – 16.4 – שקד – 21. עמיחי – 17. סטוקטון – 16. NBA בדם – 15. רועי – 13.

הפליקנס צירפו בקיץ את דג'ונטה מארי ומקווים לשבור את מחסום הסיבוב הראשון, בו הם נתקעו ב-2 מתוך 3 העונות האחרונות, כשבפעם השלישית הם הודחו בפליי-אין. בצד אחד יש את רועי שהימר עליהם במקום ה-6 במערב, בצד השני את שקד ששם אותם בראש 10 הקבוצות האחרונות בליגה, ובאמצע יתר המדרגים ששמו אותם במרכז הטבלה, שם אפשר לומר שהדירוג הסופי שלהם כאן.

16. גולדן סטייט ווריורס (9 במערב) – 16 – סטוקטון – 17. NBA בדם, שקד ורועי – 16. עמיחי – 15.

הווריורס יפתחו עונה ראשונה ללא קליי מאז 2011, לפחות אם לוקחים בחשבון את הנוכחות שלו על הספסל או ביציעים בשנתיים וחצי בהן הוא נעדר בגלל הפציעות. מעניין שדווקא על קבוצה שחוותה שינוי כל כך גדול יש קונצנזוס כמעט מוחלט בין המדרגים על המיקום שלה, והיא מוצאת את עצמה במקום ה-16 בליגה וה-9 במערב בדירוג הזה, מעט יותר טוב מאיפה שהיא סיימה את העונה שעברה והרבה פחות טוב מאיפה שהיא הייתה בדירוג של תחילת העונה שעברה.

15. ממפיס גריזליס (8 במערב) – 14.2 – שקד ועמיחי – 19. רועי – 15. סטוקטון – 13. NBA בדם – 5.

אחרי עונה מלאת פציעות והיעדרויות, ממפיס ינסו לחזור למקום בצמרת שבו הם היו בשנתיים לפני כן, ונראה ש-NBA בדם הוא היחיד מבין המדרגים שמאמין שהם יחזרו לשם בעונה הקרובה. רועי וסטוקטון מעריכים שנראה את ממפיס בפליי-אין, ואילו שקד ועמיחי חושבים שהעונה הקרובה תהיה דומה יותר לעונה שעברה המאכזבת מבחינת הגריזליס ושהם יסיימו מחוץ לטופ 10 המערבי.

14. סקרמנטו קינגס (7 במערב) – 13.6 – רועי – 18. סטוקטון ו-NBA בדם – 14. שקד ועמיחי – 11.

אחרי עונה מאכזבת והדחה בפליי-אין, סקרמנטו צירפו בקיץ את דמאר דרוזן ויקוו להראות שזה מה שחסר להם כדי לחזור לפלייאוף אחרי עונת היעדרות אחת, על מנת שלא לפתח רצף שיזכיר את הטראומה של הרצף הקודם. כל המדרגים שמו את הקינגס בעשירייה השנייה של הליגה, אך אפשר לזהות הבדל בין שקד ועמיחי שהעניקו לקינגס מקום בין 6 הראשונות במערב לרועי ששם אותם במקום ה-11, כשבאמצע סטוקטון ו-NBA בדם שהעניקו לקינגס מקום בפליי-אין בדירוג שלהם.

13. לוס אנג'לס לייקרס (6 במערב) – 13.4 – NBA בדם – 17. רועי ועמיחי – 14. שקד – 12. סטוקטון – 10.

הקבוצה הראשונה שזוכה בכרטיס ישיר לפלייאוף לפי הדירוג שלנו, וזו אחת שלא הייתה במצב הזה מאז 2020, אך מכיוון שכל המדרגים שמו את הלייקרס בטופ 10 המערבי לפחות, התוצאה היא יותר יציבות ביחס לקבוצות אחרות וממוצע גבוה יותר מ-5 הקבוצות המערביות שהופיעו קודם ובהפרשים לא גדולים בכלל. כנראה שאף אחד מהמדרגים לא רואה בלייקרס קונטנדרית של ממש, אבל זו קבוצה שקשה יותר לראות יוצאת מתמונת הפלייאוף מאשר קבוצות אחרות.

12. אורלנדו מג'יק (7 במזרח) – 13 – שקד – 20. NBA בדם ורועי – 12. סטוקטון – 11. עמיחי – 10.

עוד אחת מהפתעות העונה שעברה נמצאת בטופ 20 אצל כל המדרגים, כאשר בדירוג של העונה שעברה אף לא אחד מהמדרגים שם אותם שם. שקד שבחר לדרג אותם במקום ה-8 במזרח וה-20 בסך הכל קצת פגע בדירוג שלהם ביחס לאחרים, כי כל יתר המדרגים שמו אותם בטופ 12. בעונה שעברה המג'יק סיימו את העונה הסדירה עם המאזן ה-12 בטיבו, כך שאפשר לומר שרוב המדרגים חוזים להם מקום זהה פחות או יותר למרות שכמה מהקבוצות המתחרות התחזקו בקיץ.

11. קליבלנד קאבלירס (6 במזרח) – 12.4 – שקד – 15. NBA בדם ועמיחי – 13. סטוקטון – 12. רועי – 9.

בעונה שעברה, קליבלנד עברו סיבוב פלייאוף לראשונה מאז 2018, והם יקוו להמשיך בכיוון הזה גם העונה, אבל רועי הוא היחיד מבין המדרגים ששם את הקאבס בטופ 4 המזרחי שלו ובטופ 10 הכללי. מדובר במצב די דומה למה שהיה להם בדירוג של העונה שעברה, כאשר גם בו הם היו במקום ה-11, אם כי אז המקום ה-11 היה הרביעי במזרח וכאן הוא רק השישי, מה שמעיד על התחזקות של כמה מקבוצות הצמרת המזרחיות על הנייר.

10. פיניקס סאנס (5 במערב) – 11.2 – NBA בדם – 18. שקד – 14. סטוקטון, רועי ועמיחי – 8.

בדירוג של העונה שעברה, הסאנס היו במקום הרביעי הכללי והשני במערב, אך אחרי עונה לא מוצלחת שהסתיימה בהדחה בסוויפ בסיבוב הראשון של הפלייאוף, בדירוג הנוכחי הם משתחלים בקושי לטופ 10. אפשר לראות פער משמעותי בין NBA בדם ושקד שרואים בפיניקס קבוצת פליי-אין, ובין סטוקטון, רועי ועמיחי שעדיין רואים בסאנס קבוצת פלייאוף, בעיקר עם מייק בודנהולזר על הקווים.

9. אינדיאנה פייסרס (5 במזרח) – 10.8 – סטוקטון – 15. שקד – 13. רועי – 11. NBA בדם – 9. עמיחי – 6.

סגנית אלופת המזרח וסגנית אלופת טורניר אמצע העונה, ששמו השתנה לגביע ה-NBA, הייתה במקום ה-20 בדירוג של העונה שעברה ואף אחד מהמדרגים אז לא כלל אותה אפילו ב-16 הראשונות. המצב העונה שונה בבירור, אך עדיין ישנם פערים בין המדרגים השונים, כאשר רובם שמו את הפייסרס במקומות 5-7 במזרח, בניגוד לעמיחי ששם אותם במקום השלישי במזרח וה-6 בכללי.

8. מילווקי באקס (4 במזרח) – 8 – רועי – 10. סטוקטון ועמיחי – 9. NBA בדם – 7. שקד – 5.

גם אחרי 2 הדחות רצופות בסיבוב הראשון, רוב המדרגים שלנו שמו את מילווקי במקומות 4-5 במזרח, וזו הקבוצה הראשונה מתוך 6 שכל המדרגים הכניסו לטופ 10. החריג כאן הוא שקד שמאמין בבאקס יותר מיתר המדרגים, ומאמין שמדובר באיום הגדול ביותר על שלטון בוסטון במזרח, בעוד שכל המדרגים האחרים העדיפו את הניקס ופילדלפיה, שתי קבוצות שעוד נפגוש בהמשך הדירוג.

7. מינסוטה טימברוולבס (4 במערב) – 7 – עמיחי – 12. NBA בדם, שקד ורועי – 6. סטוקטון – 5.

רוב המדרגים חשבו שמדובר בקבוצה השלישית או רביעית בטיבה במערב והעניקו לה מקום בטופ 6 הכללי, וגם עמיחי היה עושה את אותו הדבר אלמלא הטרייד שהעביר את קארל אנטוני טאונס לניקס, שהוריד אותם בדירוג שלו למקום השישי במערב ומחוץ לטופ 10 הכללי. בעונה שעברה הטימברוולבס היו במקום ה-18 בדירוג ואף אחד לא שם אותם בין 14 הראשונים, והישגי העונה שעברה שיפרו מאוד את מצבם לפי דעת כל המדרגים.

6. פילדלפיה סבנטי סיקסרס (3 במזרח) – 6.6 – שקד – 9. רועי ועמיחי – 7. סטוקטון – 6. NBA בדם – 4.

על פי סך המשכורות וממוצעי הנקודות מהעונה שעברה, פול ג'ורג' הוא השחקן הטוב ביותר שעבר קבוצה בקיץ האחרון, ויחד עם ג'ואל אמביד וטייריס מקסי הם עשויים להרכיב טריו מסקרן ביותר. כל המדרגים שלנו שמו אותם בטופ 10, והם נעים בין מקומות 3 ל-5 במזרח אצל המדרגים השונים. ביחס לעונה שעברה, בה חזינו להם צניחה שהתגשמה אל מחוץ לטופ 10, לפתיחת העונה הזאת הם מגיעים במצב הרבה יותר טוב ועם סגל מוכן, בניגוד לסאגת הארדן שנגררה לתחילת העונה שעברה.

5. דנבר נאגטס (3 במערב) – 5.6 – NBA בדם – 11. סטוקטון – 7. עמיחי – 5. רועי – 3. שקד – 2.

אלופת 2023 איבדה עוד שחקן משמעותי בקיץ האחרון, ואחרי שהיא דורגה שנייה בעונה שעברה ואפילו נתנה פייט לבוסטון, הפעם NBA בדם בחר לשים אותה מחוץ לטופ 10 וגם האחרים הביעו דעות מורכבות יותר מאשר בעונה שעברה באשר למצבם של הנאגטס. הפעם חובת ההוכחה על יוקיץ', מארי והחברים, כי התחזית שלנו שמה אותם איפה שהם סיימו בפועל בעונה שעברה, כלומר הדחה בסיבוב השני של המערב.

4. ניו-יורק ניקס (2 במזרח) – 4.4 – שקד – 8. רועי ועמיחי – 4. סטוקטון ו-NBA בדם – 3.

הניקס לא דורגו כל כך גבוה באף דירוג עוצמה מאז שהמציאו את הפורמט ככל הנראה, אבל לקבוצה שצברה 50 ניצחונות והייתה במרחק משחק אחד מגמר מזרח ראשון מאז 2000 הצטרפו עוד שני שחקני מפתח בדמות מיקאל ברידג'ס וקארל אנטוני טאונס. שקד בחר לצנן קצת את ההתלהבות מהניקס ודירג אותם במקום הרביעי במזרח והשמיני הכללי, אבל כל האחרים שמו את החבורה של ת'יבודו במקום השני לבוסטון במזרח ובמקום 3-4 בדירוג הכללי, כך שציפיות בהחלט יש בתפוח הגדול.

3. דאלאס מאבריקס (2 במערב) – 4 – NBA בדם – 8. רועי – 5. שקד – 3. סטוקטון ועמיחי – 2.

אלופת המערב צירפה את קליי תומפסון בקיץ והפעם כל המדרגים שמו אותה בטופ 10, לאחר שעמיחי היה היחיד לעשות זאת בעונה שעברה, אז היא הייתה במקום ה-15 בסך הכל. סטוקטון ועמיחי רואים באלופת המערב את המועמדת המובילה לשחזר את ההישג הזה, שקד העדיף רק את דנבר על פני המאבס ואילו האחרים מעדיפים את אוקלהומה, כשרועי העדיף גם את דנבר ו-NBA בדם גם את ממפיס ומינסוטה על פני הקבוצה של לוקה דונצ'יץ' ושל מרים אדלסון.

2. אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1 במערב) – 2.8 – סטוקטון ושקד – 4. עמיחי – 3. רועי – 2. NBA בדם – 1.

כל המדרגים שמו את הת'אנדר בין 4 הראשונות בליגה כאשר סטוקטון ועמיחי שמו את אוקלהומה שניים לדאלאס במערב ושקד שם קודם גם את דנבר, ואילו רועי ו-NBA בדם רואים בת'אנדר את המועמדת העיקרית לזכות באליפות המערב. NBA בדם אפילו מגדיל ראות והוא סבור כרגע שמדובר במועמדת העיקרית ללכת עד הסוף ולזכות באליפות כולה, כשהוא היחיד שבחר מועמדת שאינה בוסטון.

1. בוסטון סלטיקס (1 במזרח) – 1.2 – NBA בדם – 2. סטוקטון, שקד, רועי ועמיחי – 1.

האלופה המכהנת מצליחה להגן על תואר ראשון כשהיא שומרת על המקום הראשון בדירוג הזה, בו היא זכתה גם בעונה שעברה. בניגוד למה שהיה אז, הפעם היה קונצנזוס כמעט מוחלט על מקומם של הסלטיקס בפסגה, כשרק NBA בדם בחר את אוקלהומה כמועמדת אחרת ומנע סוויפ מוחלט. אחרי עונה דומיננטית שהסתיימה באליפות מספר 18, נראה שהציפיות מבוסטון הן להפוך לקבוצה הראשונה שמצליחה להגן על התואר מאז גולדן סטייט ב-2018.

והנה הדירוג של כל אחד מאיתנו:

סטוקטון:

בוסטון, דאלאס, ניקס, אוקלהומה, מינסוטה, פילדלפיה, דנבר, פיניקס, מילווקי, לייקרס, אורלנדו, קליבלנד, ממפיס, סקרמנטו, אינדיאנה, פליקנס, גולדן סטייט, קליפרס, מיאמי, יוסטון, שארלוט, אטלנטה, טורונטו, ספרס, דטרויט, שיקגו, יוטה, ברוקלין, פורטלנד, וושינגטון.

NBA בדם:

אוקלהומה, בוסטון, ניקס, פילדלפיה, ממפיס, מינסוטה, מילווקי, דאלאס, אינדיאנה, יוסטון, דנבר, אורלנדו, קליבלנד, סקרמנטו, פליקנס, גולדן סטייט, לייקרס, פיניקס, אטלנטה, מיאמי, טורונטו, שארלוט, קליפרס, ספרס, פורטלנד, שיקגו, דטרויט, יוטה, וושינגטון, ברוקלין.

שקד:

בוסטון, דנבר, דאלאס, אוקלהומה, מילווקי, מינסוטה, מיאמי, ניקס, פילדלפיה, קליפרס, סקרמנטו, לייקרס, אינדיאנה, פיניקס, קליבלנד, יוסטון, גולדן סטייט, ספרס, ממפיס, אורלנדו, פליקנס, אטלנטה, יוטה, ברוקלין, פורטלנד, טורונטו, שיקגו, שארלוט, דטרויט, וושינגטון.

רועי:

בוסטון, אוקלהומה, דנבר, ניקס, דאלאס, מינסוטה, פילדלפיה, פיניקס, קליבלנד, מילווקי, אינדיאנה, אורלנדו, פליקנס, לייקרס, ממפיס, גולדן סטייט, ספרס, סקרמנטו, יוסטון, מיאמי, שארלוט, שיקגו, אטלנטה, קליפרס, יוטה, טורונטו, דטרויט, פורטלנד, ברוקלין, וושינגטון.

עמיחי:

בוסטון, דאלאס, אוקלהומה, ניקס, דנבר, אינדיאנה, פילדלפיה, פיניקס, מילווקי, אורלנדו, סקרמנטו, מינסוטה, קליבלנד, לייקרס, גולדן סטייט, ספרס, פליקנס, יוסטון, ממפיס, מיאמי, שיקגו, אטלנטה, קליפרס, פורטלנד, יוטה, שארלוט, טורונטו, ברוקלין, דטרויט, וושינגטון.

Subscribe
Notify of
9 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפה מאד חברים.

עונת wwe חדשה בפתח אתמול ערוץ הספורט יצא בפרומו לעונה עם הסלוגן לברון וברוני בערוץ הספורט!

רגע לפני פתיחת העונה פיזרו מיליוני דולרים אולי מבנק אל קארד על הפרקט במשחק תפוס תכסף וכל מיני גיילן גונסונים אספו ברינקסים, מברוק לכולם.
דני שלנו צריך לעבוד קשה ולהתמקצע באיסוף ברינקסים לקראת החוזה הבא.

איגוד רפי ההבנה התכנס לדירוג חזוי בסיום העונה וזו ההודעה שיצאה מטעם האיגוד:

מזרח

1. ניקס
2. בוסטון
3. קאבס
4. פילי
5. באקס
6. מגיק
7. מיאמי
8. אינדי
9. הוקס
10. בולס
11. טורנטו
12. דטרויט
13. שארלוט
14. נטס
15. ווש

מערב

1. אוק
2. דנבר
3. ממפיס
4. מיני
5. מאבס
6. יוסטון
7. סאנס
8. סאק
9. ברון וברוני
10. נא
11. גס
12. פורטלנד
13. ספרס
14. קליפרס
15. יוטה

כל מי שלא מסכים עם האיגוד מוזמן לתת את שלו כדי שאולי בעתיד נצרף אותו לאיגוד

אשך טמיר המקורי
22/10/2024 10:35:26

מזרח:
——-
בוסטון
ניקס
אינדי
פילי
קאבס
באקס
מג'יק
היט
בולס
הוקס
ראפס
שארלוט
ווש
דטרויט
נטס

מערב:
——-
אוק
מיני
דאלאס
דנבר
סאק
ממפיס
פליקנס
סאנס
פורטלנד
יוסטון
ספרס
גולדן
לייקרס
קליפס
ג'אז

Last edited 4 hours ago by אשך טמיר המקורי
yonis
yonis
22/10/2024 10:46:16

תודה רבה לכולכם,
דירוג מושקע ביותר!

מזרח:
בוסטון
באקס
ניקס
פילי
אינדי
קליבלנד
מגיק
מיאמי
בולס
הוקס
שארלוט
דטרויט
טורונטו
וושינגטון
נטס

מערב:
אוקהלומה
מיני
דנבר
פיניקס
ממפיס
דאלאס
סקרמנטו
גולדן
יוסטון
ניו אורלינס
לייקרס
ספרס
קליפרס
יוטה
פורטלנד

Shenanigans
Shenanigans
22/10/2024 11:49:37

תודה רבה, שתהיה עונה ושנה טובה

מערב:
אוקלהומה
מיני
דנבר
מאבס
סאנס
פליקנס
ממפיס
לייקרס
סקרמנטו
יוסטון
גולדן
פורטלנד
ספרס
קליפרס
יוטה

מזרח:
בוסטון
ניקס
אורלנדו
פילי
קאבס
מילווקי
אינדיאנה
מיאמי
הוקס
בולס
טורונטו
שארלוט
דטרויט
וושינגטון
נטס

[תחרות קשה במזרח על המקום האחרון. יש בין 5-7 מועמדות]

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/10/2024 11:58:42

שבוסטון תגן על האליפות וכל שאר הדירוג חסר חשיבות!!!…

דוקטור רזי הופמן
22/10/2024 12:24:38

אמן
כן יהי רצון.

דוקטור רזי הופמן
22/10/2024 12:28:05

לא אוהב לעשות רשימות ספקולטיביות!
SORRY
חושב שהגמר יהיה סלטיקס מול OKC אלא אם לייקרס יצליחו לגרד את סטף.
בכל מקרה עם 8 שחקנים טובים-מעולים ובריאים גם אלו לא צריכים להוות בעייה לשד הירוק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יביאו את סטף תמורת כשרון העל ברוני

אוהד ס"א
22/10/2024 15:34:11

בסה"כ מאד הגיוני. יש רק הערכת יתר ל:
1. פילי (ג'ורג' פציע מאד) ואמביד ישמור את עצמו לפליאוף
2. לייקרס יחוו נסיגה גדולה. לברון בן 40 ודיוויס פציע וספק אם יהיו במאבק על הפליאין
3. גולדן סטייט תלויים לחלוטין בקארי. הוא אחרי אולימפיאדה ובמגמת ירידה. דריימונד לא אפקטיבי קמינגה לא קיבל הארכת חוזה ווויגינס במשבר מנטלי שלא ברור אם ומתי יצא ממנו
הדירוג שלי:
מזרח: 1-4: בוסטון, ניקס, מילווקי ואורלנדו
5-8: פילי, אינדי, קאבס ומיאמי הרחק מאחור
כל השאר באיזור חיוג יורוקאפ
מערב, 1-4: דאלאס, אוקייסי, מיני ודנוור
5-13 אללה בבלה ולהקתו. כל תוצאה אפשרית עם פערים זעירים בין 5 לפליאין
14-15 יוטה ופורטלנד