מעורב הופס ליום שלישי: האמא והאבא, הסבא והסבתא של הסקרים: "מי היא הקבוצה שלך ב-NBA" ??? / מנחם לס

קרדיט: LA TIMES

1.הסקר הגדול של הופס: מי היא הקבוצה 'שלך' ב-NBA?

אף פעם, מאז רכשתי את האתר לפני 14 שנה (למעשה מאז התחלתי לכתוב ב-1961) לא עשיתי סקר בין קוראי למצוא את הקבוצה האהודה עליהם בישראל. אני מאמין שגולשי הופס הם חתך די מייצג של אוהדי הכדורסל היותר מבינים בישראל. אז לראשונה ב-63 שנות כתיבה אני מנסה למצוא את הקבוצה האהודה ביותר בישראל! למיטב ידיעתי לא נעשה אף פעם סקר מסוג זה. אז אם אתם – הגולשים – מהווים SAMPLE (מידגם) ריאלי של אוהדי הכדורסל המבינים בישראל, תוצאות הסקר נותנות מושג טוב מאד על אהדת ישראל לקבוצות ה-NBA השונות!

מי היא הקבוצה 'שלך' ב-NBA?

2. שחקני הלייקרס עומדים מאחורי מאמנם, (וקודם הצהרה – או וידוי – שלי)

*******

הצהרה – וידוי

חברי, גולשי האתר, וצוות הכתבים: לאחרונה הגזמתי בקטעים על ברוני וג'יי ג'יי רדיק, וגם היום קטע 2 מוקדש לרדיק וללייקרס. ב'מעורבים' שלי כמעט אין קטעים מקוריים. אני, בגדול, משמש שופר למה שנעשה כאן ולמה שנכתב כאן. אני תמיד מוסיף קצת משלי, אבל עברו הימים של מאמרים מקוריים שלי. אני ממעט מאד עם חומר מקורי!

אז, בגדול, מה שאני כותב הוא מראה למה שהולך כאן במדיה, ומה שהולך כאן במדיה מאז 'יום המדיה' הוא הלייקרס, לברון, וברוני. לכם נמאס לקרוא על ברוני? לי נמאס לכתוב על ברוני. אבל כל זמן שהוא ימלא טורים בעתונים ובאתרים השונים, הוא יהיה גם באתר שלנו!

*********

ברוני או לא ברוני, לברון או לא לברון, החיים זורמים להם הלאה, והלייקרס הפסידו למינסוטה במשחק הפתיחה שלהם. בסיומו המאמן ג'יי ג'יי רדיק לא שמר לעצמו את תסכולו ממשחק קבוצתו. הוא דיבר מיד בסיום המשחק עם The Athletic’s Jovan Buha והביע את אכזבתו מהשמירה של הקבוצה, ובמיוחד ה- switching scheme – החילופים בהגנה.

רדיק אמר:

“I think the thing I was most disappointed with was our one-through-four reds, which is our switching,” Redick said. “I just was really disappointed. We didn’t execute that at all.”

Like, we maybe executed it less than 10 percent of the time,” Redick continued. “It’s something we’ve drilled, and it was very clear in the pregame meeting that that’s what we were doing. So you certainly question, like, am I not making this clear? Is it something I’m doing?”

Lakers players stand behind Redick’s coaching

"עד עתה קוץ' רדיק עושה עבודה מצויינת", אומר ברוני ל-BUHA. "האווירה היא שכולם מוכנים להקשיב למה שהמאמן אומר ולנסות למלא את משאלותיו".

למרות ההפסד, כל שחקני הלייקרס ללא יוצא מין הכלל היללו את מאמנם החדש. רוי הצ'ימורה אמר ללייקרס נשיון: "בכל מילה של קוץ' ברור שהוא מדבר מתוך נסיון. 15 שנים בליגה לא הולכות ברגל. הוא מדבר מנסיון. הוא 'NBA' מכף רגל ועד ראש".

3. קרל-אנטוני טאונס קולע 10 נקודות במשחק הפתיחה שלו עם הניקס

קרדיט: NY POST

משפט המחץ:

CHARLOTTE, N.C. — Jalen Brunson thought twice about going 1-on-2 in transition, instead dribbled back outside and flipped the ball behind him to Karl-Anthony Towns, who made a 3-pointer with a defender in his face.

זה משחק ה-ONE-TWO שהניקס מקווה שיעלה אותם מדרגה ויביא להם אליפות ראשונה מאז 1973. זוהי הסיבה שהניקס עשו טרייד על טאונס, שחקן וורסיטלי המשחק מצויין תחת הסל, וקובר את השלשה כשצריך. השלשה שלו מכריחה הגנות 'להימתח' (TO STRETCH), ואז לשחקנים גארדים כגון ג'יילן ברונסון או ג'אש הארט ישנו מרווח להיכנס אליו.

טאונס היה 2 מ-7 ו-4 ריבאונדים ב-15 דקות, והניקס ניצחה בנקודותיים (111-109) את ההורנטס. ברונסון רשם 12 נק' ב-5 מ-11, ואף הוא לא שיחק במחצית השנייה.

מה טאונס אמר אחרי המשחק?

"I know their talents, so it's a matter of playing with them," Towns said. "Finally getting to put a Knicks jersey on and playing 5-on-5, that was really cool."

וברונסון, מה אמר ברונסון?

As Brunson added, "It's definitely going to take time, but when people are willing to do what it takes to win, it's going to flow at some point. We're talking consistently, we're on the same page and we're excited to be teammates."

4. הפתעה משמחת: הרוקי של הניקס טיילר קולק (וגם לנדרי שאמט הפתיע לטובה)

Tim Heitman-Imagn Images | Tim Heitman-Imagn Images קרדיט:

Tyler Kolek, הפוינט גארד של הניקס שנבחר בבחירה ה-34 בדראפט עושה בינתיים רושם מצויין. במשחק נגד שרלוט הוא שיחק 14 דקות, קבר 3 מ-5 מהטריי, וסיים עם 11 נק', 2 גניבות, ו-חסימה אחת.

המאמן תיבודו אמר עליו בסיום המשחק:

"I thought he gave us good minutes," Thibodeau said of Kolek. "I thought our bench did a lot of good things as well. They need some time together so we took advantage of that in the second half as much as we could."

הוא הרוקי היחיד שהמאמן הכניס למשחק (קווין מקולר, אריאל הוקפורטי, ופאקום דטייט יכולים לחכות), וזה מראה שלמאמן כבר ישנה תכנית עבורו.

5. לנדרי שמט היה אחד השחקנים המצטיינים במחנה האימונים

המאמן תיבודו שלא מחמיא אפילו לילדיו (אני לא יודע אם הגורילה הזאת נשואה ואם יש לו ילדים, אבל אילו היו לו, לא היה מחמיא להם אפילו עם גליון ציונים של הכל "A" אבל "B" ב'תזונה'), לא עצר בעצמו ואמר ש-"לנדרי היה אחד השחקנים המעולים במחנה האימונים"

Jan 2, 2023; New York, New York, USA; Phoenix Suns guard Landry Shamet (14) looks to spin away from New York Knicks guard Jalen Brunson (11) in the fourth quarter at Madison Square Garden. Mandatory Credit: Wendell Cruz-Imagn Images

(14) Mandatory Credit: Wendell Cruz-Imagn Images / Wendell Cruz-Imagn Images

שחקן הסאנס לשעבר לנדרי שמט היה אחד המצטיינים במחנה האימונים. זהו שחקן לפי השטנזה של המאמן : 1.94 מ' שלוחם, נותן את נשמתו בהגנה, לא מדבר הרבה, והולך להתקלח. הוא בא עם מטרה אחת: לקחת את מקומו של דונטה דיבינסנזו. שניהם 1.94, שניהם בני 27, לשניהם ישנה יד מה-3, ושניהם נותנים את הכל על הפארקט ולא משאירים שום דבר למחר.

בינתיים שמט משחק ללא חוזה מובטח:

שמט השאיר רושם מצויין על תיבודו:

"He’s done a really good job," Thibodeau lauded. “He has really good chemistry with Cam [Payne], and then when you put Deuce [McBride] into that, they’re very fast. You can play with a lot of speed … I think it’ll be a very strong unit for us." 

מה שעוד היה צריך תיבודו להוסיף זה שלנדרי שמט שיחק בסאנס עם קאם פיין ומיקאל ברידג'ס, ושהוא חוזר העירה אחרי עונה עם הנטס ב-2020-21.

את המחמאה הגדולה ביותר על לנדרי נתן מיקאל ברידג'ס:

"Landry can shoot the ball really well, move without the ball," Bridges said in video from SNY. "I've been around Landry for a while. Whenever we play pick-up or when we play games, I always want Landry on my team, like all the time."

"He just daggers you away. He cuts, he moves with the ball so well, he's fast, he can drive. He was a point guard before he got drafted and (Philadelphia) made him into a spot-up shooter. So he still has the capability to be a combo guard and do everything. I love Landry."

6. האם על הסלטיקס לחשוש מהניקס? חמש סיבות מדוע הסלטיקס חייבת לחשוש מהניקס

5 5FIVE Reasons Why The New York Knicks Are The Perfect Team To Beat The Celtics (msn.com)
Story by Fran Leiva
 

1) Defensive Versatility At All Positions (רבגוניות בכל עמדות ההגנה)

כשקבוצה משחקת נגד החמישייה של הסלטיקס זה כמו לשחק נגד מפלצת בעלת 5 ראשים, עם יכולת לתקוף מכל הזוויות ומכל הפינות. החוזק של הסלטיקס היא יכולתם TO EXPLOIT – לנצל – הגנות חלשות, או הגנות עם נקודות חולשה. כאן מגיעה הניקס עם יכולתם לתקוף חזרה נגד DOUBLE. TEAM. ג'יילן ברונסון, מיקאל ברידג'ס, ג'אש הארט, OG אנונובי, ועתה טאונס בנויים ממש נגד הסלטיקס. אין להם אף WEAK SPOT בהגנה.

2) Great Three-Point Shooting

The New York Knicks are shaping up to be a serious three-point threat this season, thanks to a roster packed with solid shooters who can punish defenses from beyond the arc. When you think about teams that can go toe-to-toe with a squad like the Boston Celtics, three-point shooting is one of the key factors, and the Knicks have it covered from all angles.

חסרונו של דונטה דיבינסנזו יורגש, אך עתה עם מיקאל ברידג'ס, כל החמישייה (כולל טאונס) יורה את השלשות בדיוק של 35-40%, ואז מהספסל באים שוטרס מסוגו של לנדרי שמט.

3) The Knicks Might Have The Best Chemistry In The League

מה-"NOVA KNICKS" נעדר עכשיו דיבינסנזו, אבל נשארו שלושה, והניקס הם אולי הקבוצה ה-SELFLESS (בלתי אנוכית) ביותר בליגה.

4) No Team Has Repeated The Title Since The 2018 Warriors

5) The Knicks Have The Depth To Cruise Through The Season

סיכום

לניקס יש העונה את העומק לאתגר את הסלטיקס. ישנה מעלה אחת נוספת שכותב המאמר לא הזכיר: הניקס לא פוחדת מהסלטיקס. הרבה קבוצות מפסידות לפני שהמשחק מתחיל. לא הניקס. ההסטוריה בין שתי הקבוצות לא מאפשרת כל יראה בין שתי הקבוצות. הן באות לנצח והן יודעות שהן יכולות. ה'עומק' של הניקס זה לא סתם עניין של לסתום חורים. הניקס בנתה רוסטר שיכול לנצח כל קבוצה בליגה.

7. מיקאל ברידג'ס לא ימהר לחתום הארכת חוזה עם הניקס

לפי מרק סטיין (reported on his Substack over the week, מיקאל ברידג'ס לא ימהר לחתום חוזה הארכת חוזה עם הניקס

הוא יחכה עד סוף עונת 2024-25 להארכת חוזהו עם הניקס, או קבוצה אחרת. בזאת שהוא יחכה הוא יהיה ELIGIBLE לחוזה מקס של 157 מיליון לארבע שנים.

כל האינדיקציות הן שמיקאל מאושר מאד בניקס עם חבריו מוילנובה ג'יילן ברונסון וג'אש הארט וישמח להישאר בניקס. אמנם הניקס עומדים ממש לפני האפרון השני בקשר למס מותרות, אבל זה לא מוריד מאפשרותם להחתים הארכת חוזה לשחקניהם-הם לחוזה מקסימלי בלי להיכנס לאפרון השני.

8. בוב קוזי, בן למהגר צרפתי, נותן את המחמאה האופטימלית לויקטור וימבניאמה!

בוב קוזי בן ה-96 שעדיין הולך על הליכון 4 פעמים ביום, מרים משקולות, ומנסה לשמור על כושר גופני טוב ככל שאפשר אמר ביום הולדתו ה-96 "אני הבנזונה בר המזל ביותר בעולם'.

מה דעתך על ויקטור וימבניאמה הוא נשאל.

תשובתו?

Tell him he will be the nex Bill Russell and let him know that the first Frenchman in NBA history is watching him closely and with great attention,” Cousy said of Wembanyama, per EuroHoops.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
08/10/2024 4:35:24

תודה מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הקטע שבו ברוני, ממרום שנותיו, נותן ציונים למאמן, הוא השיא של הפארסה הזו, נכון לעכשיו כמובן, נראה מה יקרה מחר ומחרתיים.
.
נכון לכתיבת שורות אלו הספרס מובילים בסקר, אני נוטה לייחס זאת פחות לריבוי אוהדי הקבוצה, ויותר לאפשרות שאוהדי ספרס סובלים מנדודי שינה יותר מאוהדים של קבוצות אחרות.
😉
.
תודה רבה מנחם, מעורב גדוש להפליא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שהתחרות היא בין טראקרס לבוסטון

gogo
gogo
08/10/2024 5:00:40

תודה על המעורב
מחצית ראשונה יוסטון נראית טוב צעירה אתלטית עמוקה אחלה מאמן. נעים להיזכר בסטיבן אדאמס על הספסל כגיבוי לשנגון. לא אהבתי בעונה הקודמת את ויטמור בגלל שמסירה היתה מילה מגונה אצלו. לקלוע הוא יודע. בקיצור יוסטון אולי בפליאוף במערב העמוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא ברוני זה כיף. קומדיה לכל המשפחה.
כיף לראות איך הטראקרס שבויים של התאגיד.
גם השטויות שרדיק מדבר שהלשון שלו דבוקה תענוג.
תמשיך להעניק לנו את הפנינים יא מנחם

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
08/10/2024 6:29:05

חסרה לי בסקר האופציה "אף קבוצה ספציפית", אני שם ואני מאמין שיש עוד הרבה שהם ישראלים חובבי כדורסל בלי זיקה ספציפית לשום קבוצה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

"הקולות הצפים מתבקשים להצביע לספרס".
בתודה
ההנהלה
😉

דוקטור רזי הופמן
08/10/2024 6:55:03

אהבתי את השילוב הזה
ברוני ו BUHA הייתי מוסיף כמה אייצים אייאים בסוף ככה
ברוני BUUUUHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

דוקטור רזי הופמן
08/10/2024 7:06:33

יעלה?
אולי חסר שם קצת אודם.

461528276_948521237318631_6491528956946691417_n
Last edited 10 days ago by דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
08/10/2024 7:11:02

הסלטיקס צריכים לחשוש בעיקר מרנדל.

Stockton2Malone
08/10/2024 7:12:25

זה רק אני חושב שברידג'ס לא שווה 40 מיליון לעונה ?

תודה מנחם

עידו גילרי
08/10/2024 7:21:04

אתה עושה את הטעות הנפוצה של להסתכל על המספר האבסולוטי במקום על החלק היחסי.
איזה אחוז מהתקרה אתה חושב שזה האחוז המקסימלי שהוא שווה?

דוקטור רזי הופמן
08/10/2024 7:40:26

נשפכתי
והתגובות לתפארת.
רק חבל על כל הקיפוניות האלה שהגיעו קרוב לחוף כדי להטיל ביצים בנעמן.
עכשיו עונת ההטלה של הבורי.
https://rotter.net/forum/scoops1/871485.shtml#1

MBK
MBK
08/10/2024 7:54:05

תודה מנחם על מעורב מעולה
אני חושב שהקוראים לא מבינים את הסקר והצביעו לקבוצה השנואה עליהם ולא האהובה
נפלה עטרת חצילינו אם בוסטון במקום הראשון, בטח אוהדי הצלחות
שינתי את דעתי בקשר ללייקרס, עונה לפנתיאון בזכות רדיק
נראה לי שיש מצב לפלייאין

דוקטור רזי הופמן
08/10/2024 8:23:18
Reply to  MBK

לא לדאוג, זה יתהפך.

yaniv
yaniv
08/10/2024 10:11:55
Reply to  MBK

באמת מוזר.מה עוד שהפער רק גדל לטובת בוסטון.וראיתי שגם הקמפייין של מאנו מרים את הספרס

Drexler
Drexler
09/10/2024 2:21:44
Reply to  MBK

תהיה בטוח שאם הסקר היה נעשה לפני 7-8 שנים הלייקרס היו מסיימים במקום הראשון, מה השתנה ? שחקן מסוים הגיע והפך את המועדון משואו טיים לקרדשיאנס

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

דוק הבטיח וידוי,תאמינו לי הייתי במתח,יום כיפור מתקרב על מה הוידוי ,דוק תפס לו בחורה צעירה ומנהל איתה מערכת יחסים?בסוף מתברר שהוא כותב יותר מידי על בבוני.מי לא עושה את זה?שיטוט באתרים מראה שרבים חושבים שזה חומר טוב,אבל אף אחד ממש לא מתנצל.כי לא צריך להתנצל!
מפניני הסקר ,אפשר להריץ תוצאות כל פעם מחדש.ואז מתברר אוהדי הלייקרס קמים מאוחר,אוהדי סן אנטוניו קמים מוקדם.התוצאה של סן אנטוניו 12 מצביעים די מפתיעה.סלטיקס לא מפתיע אבל הפער כן מפתיע (הרבה יותר מקבוצות אחרות)ניקס רק 7?מיאמי רק 3?אטלנטה 0,דוק הצביע?סקרמנטו 0,האוהדים עדיין במיטה?
חייב להתייחס לקולק לא ראש העיר לשעבר של ירושלים,למי שיהיה (חכו בסבלנות)ראש העיר של מנהטן,פשוט מציאה בסיבוב השני.אם לנדרי יגיע לסגל ההפסד של דיוינסנזו יקטן מאוד.
לגבי הניקס טאונס כן ספוט חלש בהגנה,הרי הביאו לו את גובר בשעתו מסיבה זו.
קליעה טובה מהשלוש-כמעט כל קבוצה בליגה.
חזרה על אליפות,זה נדיר לאורך כל שנות הליגה.כמובן שרצף האליפויות של ראסל סלטיקס זה יוצא דופן,אבל אפשר בשקט לנטרל את הנתון הזה ונראה שקשה מאוד לחזור על אליפות.
קשה מאוד גם לשתות יום אחרי יום קפה שחור,היום אשתה מיץ גזר קר קר.

LiorD
LiorD
08/10/2024 16:53:20
Reply to  מנחם לס

לא הייתי כל כך מופתע מאז שגיליתי ביסקויט בתחתית הקרמבו.

Berch
08/10/2024 8:18:07

אחלה מעורב
הילולי המאמן בלייקרס טרום עונה מזכיר לי את הגשש – אתם שואלים אותן שאלות… אנו עונים אותן תשובות
🤣

דוקטור רזי הופמן
08/10/2024 8:22:11

אמנם הסלטיקס מובילים כרגע ואחריהם ג"ס ולייקרס אבל אני חוזה שהמגמה תתהפך והלייקרס יסיימו במקום הראשון. נמחק?

NBA בדם
08/10/2024 9:49:32

תודה מנחם
בnba אני לא אוהד של קבוצות אלא אוהד של שחקנים.
לקראת סוף העשור הראשון של המילניום אהדתי את הלייקרס בגלל קובי, אח"כ לתקופה קצרה את שיקגו בגלל רוז, ואז מיאמי,קליבלנד ולייקרס בגלל לברון.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/10/2024 10:09:02

עוד לא התחלנו את העונה, וכבר הסלטיקס מובילה את הטבלה. של הופס, אבל גם זו טבלה, לא צריך להתקטנן.
תודה רבה מנחם

Tzafriros
08/10/2024 10:11:04

חייב לציין שתוצאות הסקר ממש אבל ממש מאכזבות אותי. הלייקרס רק מקום רביעי?? המועדון הכי גדול בהיסטוריה האמריקאית. אני גם מבין שזה עניין של תזמון. לבולס יש רק 5 קולות? בשנות ה 90 הם היו לוקחים בפער ולפני 10 שנים הווריורס לא היו מתברגים בעשירייה הראשונה. אבל הכי גרוע זה שהסלטיקס ראשונים. ובפער. איכס יש לי בחילה. מה יש לאהוב במועדון המגעיל הזה? אפילו הצבע שלהם מגעיל אותי.

אשך טמיר המקורי
08/10/2024 10:35:33

מנחם, אתה לא צריך להתנצל, תכתוב על מה שבא לך ומה שחם במדיה.
אין דבר מיותר במעורבים שלך.
הפתיע אותי לראות כ"כ הרבה אוהדי ספרס בסקר.
לאנדריי שאמט, ראיתי אותו עונה שעברה, הוא שחקן מעולה ולא נפל מבוקר כשהחליף אותו.
הוא נכס מצוין לכל קבוצה. קלעי אדיר ואמין ולמעשה סקורר מעולה מכל מקום במגרש (התפתח).
לרוע מזלו הוא נפל בקבוצה של תיבס שלא ייתן לו לראות מגרש.

עידו גילרי
08/10/2024 10:55:21

🤣 אחת התגובות המשעשעות. מתאימה יותר ללוח מודעות…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/10/2024 11:00:32

כל עוד השוחט מאמן את הניקס,אין לסלטיקס סיבה לחשוש

אשך טמיר המקורי
08/10/2024 11:26:32

דוק מה שמעניין אותי זה למי אתה הצבעת?

Dor
Dor
08/10/2024 11:30:23

אני מהמר ניקס

אשך טמיר המקורי
08/10/2024 11:39:43
Reply to  Dor

גם אני

Dor
Dor
08/10/2024 11:31:08

סקר לפנתיאון. ומי אתה אוהד הקליפרס?

LiorD
LiorD
08/10/2024 11:46:33

בגדול, כמה שאני איש פשוט, בחרתי בסקר את פורטלנד, ואם היה נערך בעונה שעברה הייתי בוחר בוושינגטון. אני מניח שברור למה..

Guy d
Guy d
08/10/2024 13:49:14
Reply to  LiorD

כי יש לך אחוזים בחוזה של דני?

LiorD
LiorD
08/10/2024 14:09:11
Reply to  Guy d

בערך כמו האחוזים שיש לך בחוזה של לברון או קרי.

Guy d
Guy d
08/10/2024 19:12:14
Reply to  LiorD

נכון, כי דני הוא ברמה של לברון וקרי.

LiorD
LiorD
09/10/2024 14:48:56
Reply to  Guy d

אם אתה מחפש יחס ומישהו לויכוחי סרק, אז אני לא הכתובת.
שחקני NBA הם לא חברים שלי, ואף על פי שהמשפחה שלנו עלתה לארץ מצפון ג'רסי, אני לא חי שם בערך מגיל 5, והזווית שגורמת לי להזדהות היא כמעט אקסלוסיבית הזוית הישראלית.
ובמידה שאינך רפה שכלית (ואין לי סיבה להאמין שאתה כזה), אז לא תתעלף אם תגלה שבסלובניה יש ריכוז חריג סטטיסטית של אוהדי דאלאס ובסרביה יש ריכוז חריג סטטיסטית של אוהדי דנבר, ובפינלנד אוהדי יוטה. אני מחריג את יוון ויאניס בגלל ששם אהדת כדורסל היא דתף אז ה NBA הוא תחביב הסחתי במקרה הטוב.

Guy d
Guy d
09/10/2024 18:01:58
Reply to  LiorD

כתבת תגובה לסקר אנונימי שמפרטת את הבחירה שלך בסקר. חשבתי בטעות שאתה מעוניין בתגובות, סליחה. בהחלט אין לי שום עיניין בויכוח ובהחלט לא בסרק.

מתן יעקובי
08/10/2024 11:51:43

תודה רבה מנחם

Alex Rabino
08/10/2024 13:39:32

גם אני מצטרף לחלק מהמגיבים שטענו שאת הסקר צריך היה לעשות במהלך העונה ולא לפני שהיא מתחילה. אני גם חושב שההצבעה לקבוצה זו או אחרת נובעת מאהדה לשחקנים מסויימים ולא לקבוצה.

Dor
Dor
08/10/2024 14:27:58
Reply to  Alex Rabino

לא חושב שאתה צודק. רוב האוהדים לדעתי הם אוהדים של הקבוצה בלי קשר לשחקן כזה או אחר. מי ש"מחליף" קבוצה בגלל שחקן הוא לא באמת אוהד של הקבוצה וכאן שואלים על אהדה לקבוצה

החתול במשקפיים
החתול במשקפיים
08/10/2024 16:52:36

כל הזמן מדברים על הקשיחות בחוקי שכר, אבל זה שבוסטון משלמים לכולם ויש להם את הסגל הכי טוב בליגה זה קצת לא פייר. נכון שהם בנו את הסגל טוב אבל כל בעלים עשיר יכול לעשות את זה גם ולשלם מלא מיסים.

דוקטור רזי הופמן
08/10/2024 17:45:27

החתול במשקפיים זה שלי מלפני 40 שנה כשעוד היתה לי בלורית לתפארת.

דוקטור רזי הופמן
08/10/2024 17:42:58

לחובבי מיאמי באתר, בעצם גם למי שלא חובב מיאמי, בעצם רק למי שיש חוש הומור מפותח
https://www.facebook.com/reel/1929931310837552

etayef
etayef
08/10/2024 21:57:50

הלוואי שהניקס ימצו את הפןטנציאל. שיהיה מעניין במזרח.

thetroll
thetroll
09/10/2024 0:52:35

מנחם אחלה מעורב . הסקר שאולי כדאי לשאול הוא באיזה קבוצות אתה הכי מתכוון לצפות השנה ולתת 5 אפשרויות לכל אחד. מאמין שאז פורטלנד תצא ממש למעלה.. כי תכלס יש פה לא מעט כמוני שהם לא ממש אוהדים. כשמייקל היה בשיקגו הייתי שם והיום עם הלוחמים בזכות סטף.

captain beefheart
captain beefheart
09/10/2024 12:28:46

בחרתי דנבר
הקבוצה שבערך מ-2018 אני מחבב וצופה במשחקים שלה (מעניין למה 😉 )
היסטורית – הבולס של מייקל.
בין לבין – כל מיני, חוץ מקבוצות לברון.

ירון, החלום
ירון, החלום
09/10/2024 15:08:53

בס"ד
תודה מנחם.
טוב לדעת שיש עוד 7 אוהבי יוסטון באתר..

trackback

[…] הספקתם לשכוח שלפני 10 ימים בלבד, פרסם מנחמנו היקר את "סקר כל הסקרים" על מנת למדוד, לאמוד ולשערך, את אהדת קבוצות הנ.ב.א […]