מעורב הופס ליום ששי: מי ה-MVP? לברון או סטף? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: מי ה-MVP? לברון או סטף? / מנחם לס

1.שחקנים בינלאומיים שיכולים לעזור לקבוצות ב-NBA כבר עכשיו

מעורב הופס ליום ששי: מי ה-MVP? לברון או סטף? / מנחם לס

העתקתי והדבקתי מ-ESPN+ (ברשימה חסר לי הפאור-פורוורד הצרפתי שדי שחט את האמריקאים בגמר)


Guerschon Yabusele | F | France

NBA experience: Boston Celtics (2017 to 2019)

A 2016 first-round pick for the Celtics, Yabusele averaged 14 points in the knockout games of the Olympics, scoring 20 against the U.S. in the gold medal game.

The 28-year-old wasn't much of a presence on the glass, however, with the 6-foot-8 forward logging just three rebounds per contest. Still, he moved extremely well throughout the tournament, most apparent during his huge dunk over LeBron in the gold medal game.

One of the remaining questions about him is his perimeter shooting ability. He's shot 43.3% from outside on nearly 300 attempts for Real Madrid over the past three years, but the EuroLeague's 3-point distance is shorter than in the NBA, where he shot 32% over his two seasons with Boston.

Yabusele would make sense with the Dallas Mavericks, who had high hopes for forward Grant Williams this time last summer before dealing him at the deadline.


Bruno Caboclo | F | Brazil

NBA experience: Toronto Raptors (2014 to 2018), Sacramento Kings (2018), Memphis Grizzlies (2018 to 2020), Houston Rockets (2020 to 2021)

Few players had better closing runs in Paris than the 28-year-old Caboclo. He started slowly with a scoreless showing against France that he followed with a six-point performance against Germany, but his 33-point, 17-board game helped Brazil breeze past Japan and his 30 points on 20 attempts against the U.S. were impressive. For the tournament, Caboclo shot 59% while averaging 17.3 points and 7.0 rebounds.

Caboclo, who struggled with efficiency during his seven seasons in the NBA after being drafted in the first round by the Raptors in 2014, has been out of the league since 2021. But the 6-9 forward may be able to make more of an impact now than he did during his first stint, potentially standing to learn a ton from someone like Giannis Antetokounmpo if the Milwaukee Bucks gave him his next NBA opportunity.


Josh Hawkinson | C/F | Japan

The 6-10 Hawkinson was among the best perimeter shooters in Paris, particularly among big men, drilling 9-of-12 from behind the arc against France and Brazil. Hawkinson averaged 9.7 rebounds, tied with Wembanyama and behind Jokic's tournament-leading 10.7. Overall, the 29-year-old Hawkinson averaged 18.3 points — eighth-best at the Olympics — with his best showing of 26 points and 10 boards coming against the Brazilians.

Hawkinson could be a workable backup for someone like Chicago Bulls center Nikola Vucevic, who last season shot under 30% from 3 for the first time since 2015-16.


Carlik Jones | G | South Sudan

Jones played extremely well against the U.S. in the pre-Olympic exhibition in London, during which he logged a 15-point, 11-rebound, 11-assist triple-double in South Sudan's one-point loss. In the tournament, Jones shined as well, leading South Sudan in scoring at 18 points per game despite standing just 6 feet. His 7.7 assists per contest finished tied for the third-best mark in the Olympics with Japan's Yuki Kawamura. Since being waived by the Bulls in October, Jones has played in China, but the 26-year-old's summer showing was good enough to potentially warrant another NBA look. The rebuilding Brooklyn Nets figure to have minutes available behind starting point guard Dennis Schroder, and could make sense as a landing spot.


Mathias Lessort | C | France

The 6-9 big man's Olympic numbers — 7.2 points, 3.3 rebounds, 1.5 assists per game — don't necessarily jump off the page. But he didn't look out of place from a versatility standpoint against the Americans, the Germans or the Canadians. (His minutes were often limited because of France's size in the paint between Wembanyama and Rudy Gobert.)

The 28-year-old was efficient, hitting two-thirds of his shots throughout the tournament. And he was solid on offense, as evidenced by the spin move and score he tallied against defensive stopper Jrue Holiday in the gold medal game. The Orlando Magic, loaded with guards but thinner in the front court, could be a fit for Lessort.


Filip Petrusev | C/F | Serbia

NBA experience: Philadelphia 76ers (2023), Sacramento Kings (2023)

Petrusev, still just 24 years old, logged just 10 minutes in the NBA this past season and was traded twice before being waived by the Kings and signing with Olympiacos in Greece. But at 6-11, and with the showing he had at the Olympics — nearly 10 points per game in 23 minutes per outing — he may be worth another NBA look as he enters what should be his prime. An up-tempo team such as the Indiana Pacers could be a fit if Indy decides that former No. 2 overall pick James Wiseman, their current third-stringer at center, isn't one.


Willy Hernangomez | C | Spain

NBA experience: New York Knicks (2016 to 2018), Charlotte Hornets (2018 to 2020), New Orleans Pelicans (2020 to 2023)

Last season marked the first time since his rookie campaign in 2016 that Hernangomez wasn't in the NBA. He's a good offensive player and comfortably shot above 50% from the field in each of his seven years before heading back to Spain. (He showcased that skill during the Olympics and averaged nearly 12 points in just 19 minutes per contest.)

Defense — specifically rim protection — has largely been the larger problem for the 6-11 big man, who turned 30 in May. But if there's a club that needs scoring production from the five spot, he could be of use in short intervals. The LA Clippers, who have Ivica Zubac and Mo Bamba as their first two centers, might fit the bill.

2. סטיבן סמית על העדפת לברון על סטף קרי ב-MVP של האולימפיאדה בכדורסל

Stephen A. Smith drops bold Stephen Curry-LeBron James Olympics MVP take

Steph Curry was spectacular. And you saw LeBron, you saw KD, and you saw everybody deferring to Steph Curry because when you get hot like" that, you who to give the damn ball to,” Stephen A Smith said.

סטפן סמית' אמר את משפט המחץ:

I thought Steph Curry deserved the MVP because of that. Not because LeBron [James] wasn’t great, because he was. But when you steal pivotal moments like that to secure gold in two thrillers, Serbia & then France, you deserve the MVP. I thought Steph should have got it.”

אולי מי שקבע זאת היו החיבוקים מיד בסיום המשחק: כולם עמדו בתור לחבק את סטפן, לא את לברון. סטפן, ולא לברון, הציל את ארה"ב גם נגד סרביה וגם נגד צרפת בגמר. זה מה שקובע ולא מה היה נגד דרום סודן.

המשחק של סטפן נגד צרפת בנצחון 87-98…24 נק' ב-8 מ-13 מהעומק. המשחק נגד סרביה…36 נק' של סטפן ב-9 שלשות ו-8 ריב' כשהוא, כמעט לבדו, מחזיר את ארה"ב מ-17 נק' דפיציט לנצחון 91-95!!! האותיות הגדולות הן לכבוד סטפן קרי שהציל את ארה"ב ממבוכה גדולה מאד שהייתה רודפת אותה שנים, עד לאולימפיאדה בלוס אנג'לס.

3. למי היית נותן את ה-MVP של האולימפיאדה, ללברון, סטף, או מישהו אחר?

4. שחקני נבחרת ארה"ב חתמו אוטוגרפים אחד עבור השני בתקווה שיום אחד הכרטיס יהפוך לאחד מאוצרות עולם הספורט

5. הרוסטר של דאלאס מבריקס בשכבות

מבוסס על מאמר של Eddie Bitar מ-FADEAWAY.NET


שכבה 1: Superstars

Luka Doncic, Kyrie Irving


שכבה 2: All-Stars

אף אחד


שכבה 3: כמעט אול-סטארים

Klay Thompson


שכרבה 4: שחקני מפתח שהם ROLE PLAYERS

P.J. Washington, Derrick Lively III, Daniel Gafford


שכבה 5: שחקננים משלימים

Jaden Hardy, Dante Exum, Quentin Grimes


שכבה 6: Bench

Spencer Dinwiddie, Naji Marshall, Olivier-Maxence Prosper, Dwight Powell, Maxi Kleber, JaVale McGee

מסקנה שלי: ס"ה הם הקבוצה עם הרוסטר שמשתווה לזה של הבוסטון סלטיקס!

6. צ'ארלס בארקלי החליט שהגיע הזמן לעלות על קנדריק פרקינס

צ'ארלס בארקלי התפרץ בתכנית 'THE DAN PATRICK SHOW' על קנדריק פרקינס שכינה את המאמן סטיב קר "ASININE" – דביל – על הצורה שהוא אימן את נבחרת ארה"ב באולימפיאדה. הוא החליט להוריד את הכפפה מידיו וזעק: "מי זה בכלל קנדריק פרקינס? זה שחקן של 5 נקודות. SHUT THE HELL UP!"

7. ג'ו האריס, אחד מצלפי השלשות הטובים ביותר ב-NBA, פורש אחרי 10 שנות משחק

8. קליבלנד בשיחות עם סוכנו של הברזילאי ברונו קבוקלו בן ה-28  

BRUNO CABOCLO WELCOME TO KK PARTIZAN BELGRADE!!! BRUNO CABOCLO JE NOVI ...

The Cleveland Cavaliers may have liked what they saw at the Paris Games.
Chris Fedor of Cleveland.com said this week on the “Wine and Gold Talk Podcast” that the Cavs were “taking a look” at Brazil breakout star Bruno Caboclo at the Olympics. Caboclo, 28, currently plays at the club level for Partizan in Serbia.

9. צ'ארלס בארקלי מגלה כמה כסף הוא יפסיד בהישארותו ב-TNT

10. שחקן היכל התהילה מייקל קופר מהלייקרס עולה על לוקה

While on his podcast "Showtime," the Hall of Fame wing brought up Dallas Mavericks superstar Luka Doncic. While he gave Doncic credit for his statistical production, he threw shade at the Slovenia native for being slow and "lazy" (h/t Lakers Nation).

Luka [Dončić] gives you that triple-double almost about every night, but he’s too slow for me. If he wasn’t a scorer, I would cut him. I give him credit for that, but to me, he’s lazy. Doesn’t hustle back on defense.”

11. סטפן סמית עולה על כרמלו אנטוני האומר שהוא לא היה "מחליף את טבעת הזהב האולימפית שלו בטבעת אליפות NBA" (שאין לו)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
278 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 1:33:47

פצצה אטומית עם גבינת ברי

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 6:33:17

צודק, טעים, אבל מסריח

NBA בדם
16/08/2024 1:34:00

אחלה מעורב
לא הייתי ממהר להגיד בביטחון שהשחקנים שנצצו בפיבא יצליחו בnba. זה עולם אחר, חוקים אחרים, דרישות אחרות. יש לנו דוגמא חיה של מיצ'יץ ווז'נקוב מבכירי שחקני היורוליג, שלא מצאו את עצמם השנה בnba, וספק אם בהמשך יתאקלמו ויטביעו חותם בליגה הטובה בעולם.
פרקינס הוא טיפש מוחלט שמתבטא מזעזע, אבל מבחינה מהותית פה הוא צודק. קר כמעט והפסיד את הטורניר בגלל ניהול משחק חסר אחריות, שכלל להעלות את קיידי מהספסל ולשחק עם 2 חמישיות קבועות ללא היררכיה ברורה מה כל אחד עושה על המגרש.
יש משהו קצת מתנשא באמירה של בארקלי, הוא טוען שבגלל שהוא שחקן של 5 נקודות במשחק אז דעתו לא נחשבת, וזה דבר לא נכון. דומה הדבר לקצין בכיר שמבקר אותו גורם מדיני, והוא בתגובה משיב: "מה עשית בצבא, לא נלחמת כמוני, אתה לא מבין כלום בביטחון". פרקינס טיפש לא כי הוא קלע רק 5 נקודות למשחק אלא כי הוא פשוט חסר בינה.
למלו לא יזכרו הרבה מעבר לזה שהיה כישרון גדול שידע לשים את הכדור בסל בnba. ברור שהוא היה מעדיף אליפות על פני המדליות, אבל קשה לו להודות בזה. זה מובן מאוד.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 6:35:20
Reply to  NBA בדם

+1966

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  NBA בדם

הגורם המדיני אחראי בדיוק כמו הקצין הבכיר למחדל הגדול שקרה פה.אין פה ביקורת יש פה צביעות של אותו גורם מדיני המנסה לחמוק מאחריות על ידי האשמת הצבא,יש פה גורם ששותף רק להצלחות,הכשלונות זה רק הצבא.
מה שכן אני מסכים שברקלי צריך להגיב לגופו של עניין,ולא לגופו של אדם.
לגבי הזרים ועוד נושאים אחרים אתה צודק.

NBA בדם
16/08/2024 9:25:03

לא התכוונתי לנתניהו ונסיון הבריחה מהאחריות שלו.
כוונתי שהקצונה הבכירה גם היום אחרי המחדל לא מוכנים לשמוע שום דבר ביקורת על פעולות שהם נוקטים מול אנשים שהם לא היו גנרלים.
הם פשוט דוחים אותם בבוז עמוק וזה מהות הבעיה, שאין דיעת נגד והכל דיעה אחת של מטכל אחד שרוצה להישאר בלי מתנגדים כלל לרעיונות שלו.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 10:39:18
Reply to  NBA בדם

ידידי, נתניהו היה יכול להחליף רמטכ"ל ולא עשה את זה.
למה?
יכול היה לשים מישהו שמתאים לדעתו, הרי הרצל הודה באשמה.
יכול היה למנות רמטכ"ל חירום (אפילו זמני) עם אג'נדה של משתגעים וכובשים את כל עזה בלי חשבון לאמריקאים.

NBA בדם
16/08/2024 10:44:15

קודם כל לא יודע אם זה בסמכותו לפטר רמטכל. חוץ מזה שכחת מה קרה שהדיחו את גלנט. אש ותמרות עשן היה במדינה, והיועצת המשפטית שותקת על שריפות כבישים, חסימות כבישים בלי סוף ואנרכיה ללא גבולות.
הוא מת לפטר את גלנט יותר מכולם אבל יודע איך המטורללים ישתגעו פה.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 11:05:35
Reply to  NBA בדם

אפשר היה לעשות את זה מיד בתחילת המלחמה בלי יותר מדיי בלגן.
הוא החמיץ את ההזדמנות שהיתה לו. כשהיו טילים במרכז בשבועות הראשונים אף אחד לא היה שורף את המדינה רק אחרי זמן מה כשנרגע קצת חזרו ההפגנות.
אני מסכים אתך שאין משילות בגלל כל מיני גורמים שדווקא כן הסכמנו עליהם.

NBA בדם
16/08/2024 11:08:22

אי אפשר היה להחליף רמטכל בתחילת המלחמה שהיה את ההלם הראשוני, והיה צורך לייצב את המצב.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 11:34:32
Reply to  NBA בדם

אני חולק עליך

NBA בדם
16/08/2024 11:45:24

בנוסף אל תשכח שמצבו הפוליטי של נתניהו היה ממש בשפל בפרוץ המלחמה, ולא היה לו את המנדט והלגיטימציה כביכול לעשות מהלכים דרמטיים

Yosi Berkeley
16/08/2024 12:09:58
Reply to  NBA בדם

נתניהו – שבנה ופיננסי את החמאס במשך 16 שנה, שבימים הראשונים אחרי האסון היה בהתמוטטות עצבים, שכל האסטרטגיה שלו (מדינית, צבאית) קרסה והביאה לאסון – הוא האדם שאתם סומכים עליו? לא שגלנט כנראה כזה מדהים – אבל רבאק. קצת מציאות

NBA בדם
16/08/2024 12:14:18
Reply to  Yosi Berkeley

כולם אשמים במצב, כולל נתניהו שהיה רוב הזמן ראש ממשלה, אבל לפחות הוא מתעורר ורוצה להילחם ולהכריע את השטן. אנשי הצבא וגלנט לוחצים לעשות הסכם רע עם החמאס.
הבעיה היא שאנשי הצבא עדיין זחוחים ולא מוכנים לקבל ביקורת גם אחרי המחדל.

Shenanigans
Shenanigans
16/08/2024 17:05:39
Reply to  NBA בדם

וואו איזה בן אדם ״קול״ אתה.

״כולם אשמים במצב״ – נותן את אותה אחריות לאהובך נתניהו ולאחרון החיילים. נתניהו כמובן היה אמור לקחת אחריות מזמן ולהתפטר, אבל הוא מפחד להכנס לכלא. האמת שלאט לאט מבינים שלא משנה כמה כישלוני נתניהו יהיה, אתם תמיד תגנו עליו. אתם תנרמלו את זה. כל האסונות הם הגיוניים. ה7.10 זה לא עוד אסון חסר כל פרופרציות, אלא פשוט כישלון אחד וקטן מבחינתכם.

״הסכם רע עם החמאס״ – בתור אחד שהולך כל שבוע לקפלן ולהפגנות החטופים וחש את הכאב העצום יחד איתם, נראה שלך זה לא ממש מזיז. הלוואי שכל אהובך יתחלפו בחטופים שנמצאים ממש עדיין בשבי החמאס. נראה שאתה ממש קול עם זה. עכשיו אתה יכול לחזור לקרוא לי קלפנוחבה או איך שמחנכים אתכם בערוץ 14, האמת שמצחיק אותי אם יום אחד תבוא לראות מה יש בהפגנות האלה ותבין ש99.999% מהאנשים שמפגינים בכלל לא פורעי חוק, אלא אנשים טובים וברובם מבוגרים מאוד.

אגב, מה רע בעשיית הסכם ולאחר מכן הגנה על הגבולות? אתה לא סומך על המנהיג הדגול שלך מר ביטחון שיצליח להגן עלינו? אתה מסכים להקריב מאות חטופים בשביל זה? אתה לא מעדיף לעשות הסכם ואז להבין שיש לנו עסק עם השטן ולשנות הוראות פתיחה באש לצורך העניין? הכל אצלך זה מפוזיציה?

לדעתי התשובות פשוטות מאוד. אתה צריך לעשות חשבון נפש. אין דבר כזה אנשים קדושים, ביבי הוא לא מורם מעם.

NBA בדם
16/08/2024 17:31:24
Reply to  Shenanigans

אם אתה מאחל שאוהבי יהיו חטופים בעזה רק כי דעתי שונה משלך אתה צריך להתבייש בעצמך.
לא נתקלתי בתגובה כזאתי מבישה ועלובה בחיים.
תתבייש

Shenanigans
Shenanigans
16/08/2024 19:04:45
Reply to  NBA בדם

איך אתם אוהבים לפנות לרגש חחח
אתה מבין הבנת הנקרא? מה הקשר לדעה שונה משלי?
אתה קורא להסכם החטופים ״הסכם עם החמאס״ כאילו אין חטופים שנאנסים עכשיו בעזה. כי לא אכפת לך מהם. אני מציע לך לבוא לכיכר החטופים ולדבר עם משפחות החטופים ולהציג להם את הדעה הדוחה שלך.
רמז: תוך 4 דקות אתה תבין את הטעות שלך.
תתבייש בעצמך בן אדם דוחה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 17:39:46
Reply to  Shenanigans

אלו שאחראים על התפיסות שהובילו לטבח הם האשמים הראשונים והם מרבית בכירי מערכת הביטחון בכלל וקהילת המודיעין בפרט שנתניהו קיבל את דעתם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 17:45:28
Reply to  Shenanigans

בערוץ 14 מחנכים ליושר ולערכים ולהתייחס בכבוד גם לכאלו שלא בדעתם. ושם לא תמצא הסתה נגד שמאלנים וחילונים בגלל דעתם.
לעומת ערוצי 12 ו-13 בעיקר וגם 11 שיש בהם הסתה נגד ערוץ 14 ונגד נתניהו ממשלתו ונגד המתנחלים ונגד הציונות הדתית ונגד חרדים וכו'.
ונגד כל ההסתה הזו ערוץ 14 מגיע בתקיפות.

אהרון שדה
16/08/2024 12:26:14
Reply to  Yosi Berkeley

הוא הרע במיעוטו
אם היית אומר לי שיש מישהו במערכת שתמך במשהו אחר עם החמאס תן לו הייתי מקבל
אבל כל המערכת גם שהייתה לזמן קצרצר בשלטון וגם בהיותה במטכ"ל עשתה בדיוק אותו דבר ביותר קיצון
בקיצור אין כאן צ'רצ'יל ביחס לצמברלין
וגם אם כן זה בטח לא גנץ ,איזנקוט ,גלנט או החלול .
ולכן מי שכנה עם עצמו בעניין החמאס
יכול להצביע רק למישהו אחד
שמו בן גביר .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליברמן התפטר שראה שמפנקים את החמאס עם מזוודות וכמה ביפים עם ביבי

NBA בדם
16/08/2024 13:42:05

גם ממשלת השינוי פינקו את חמאס וגם לא תקפו אותו (בעלות השחר תקפו רק את הג'האד האיסלאמי).
ישב גם עם מנסור עבאס אדון ליברמן. (ואני לא מנקה את העובדה שביבי פלירטט איתו וזה חרפה לשעצמה).
כולם צבועים. באופוזיציה גיבורים, בממשלה פחדנים

Yosi Berkeley
17/08/2024 6:57:58
Reply to  NBA בדם

תן לי מאה מנסור עבאסים על בן גביר, סמוריץ ושאר שונאי העם האלו.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 13:51:06

כאילו שבשנה + שבהן הוא היה עם בנט לפיד גלנט-ושו עיסמאק, הוא לא היה אחראי בעצמו על העברת מזוודות כסף לעזה! כבר שכחת? בזה NBA בדם צודק.
ליברמן לא יותר טוב מסער, הם עושים מה שטוב להם, כמו נתניהו וגנץ ולפיד וכו'.
הלוואי והיה פה מנהיג מאחד חדש שמבין שצריך להכות חזק ולא לדבר, לחסל את חמס להחזיר את השבויים לפגוע חזק מאד באירנים והפרוקסי ולהתחיל למשלול על באמת תוך החלשת הכח של בג"ץ והחזרת כל גוף ליעודו. הממשלה למשול ומערכת החוק לשפוט ולא להטוות מדיניות פוליטית. היועץ צריך לייעץ ולא לדרוש. התפקיד הוא ייעוץ!

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:00:19

אתה משווה 15 שנה לשנה אחת? וחוץ מזה – הם ניסו להחזיר את העברת הכספים שתהיה מפוקחת. ועוד אתה מערב את השטויות על בג"ץ. יש פה ראש ממשלה שש עשרה שנה, הוא האשם והאחראי היחיד. לא ייאמן שמישהו שלכאורה בעל תואר מתקדם מהדהד טמטום שכזה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 16:54:37
Reply to  Yosi Berkeley

הדברים שלך שנתניהו האחראי והאשם היחיד הם טמטום!!!
לא נתניהו זלזל בהתרעות מודיעיניות ברורות על מתקפת הטרור אלא אנשי המודיעין שהגיעו אליהם הידיעות האלו.
ולא נתניהו הוא המקור לתפיסות שחמאס מורתע ושאם ניתן לו כסף ונשפר תנאי אסיריו יהיה טוב יותר אלא מרבית ראשי מערכת הביטחון בכלל וקהילת המודיעין בפרט.

הנוחבות טבחו בברבריות ואנסו בברוטליות וערפו ראשי תינוקות ובקעו נשים הרות. בן גביר וסמוטריץ' לא עשו ולא הובילו מעשים כאלו ולא תומכים במעשי טרור כלשהם ומתנגדים להתפרעויות אלימות כמו שהיה בכפר ג'ת אם היו שואלים אותם.
עבאס ותומכיו רואים בחיילי צה"ל פושעי מלחמה בגלל "חרבות ברזל".

בן גביר וסמוטריץ פועלים לפי מה שטוב למדינה על בסיס תפיסות העולם שלהם.

המשיחיות היא חלק בסיסי באמונה הדתית וזה לא הופך אותם לפסיכים. הראויים לביטוי משיחיים פסיכים אלו שברמה של דבקות דתית משיחית קידמו והמשיכו את תהליך אוסלו כתהליך שלום כשראו שהוויתורים של ישראל מנוצלים להגברת הטרור בהרבה, שזה אומר שמדינה ערבית בלב הארץ תהיה מדינת טרור שגבולותיה ק"מ ספורים מגוש דן והשרון והשפלה, ולא מקדמים שלום. וכל זאת כשמלכתחילה אין הצדקה לזה כי יו"ש הם לב מולדתנו ולא שטחים ערביים ובקוראן כתוב שהארץ שלנו ואין כל אזכור לחשיבות הארץ באיסלאם ולא לירושלים וזה מוכיח שהערבים משקרים והלאומיות ה"פלסטינית" היא בדיה כדי לפגוע בנו, ועוד משיכים להאמין ברמה של דבקות דתית משיחית שמדינה פלסטינית היא הפיתרון כשגם אם הייתה זכות לערבים על יו"ש לא הייתה להם זכות למדינה על הטרור שעשו כשגם רובם ככולם של ערביי יו"ש תומכים מעשי החמאס וגם אצלם מחנכים לטרור ולהיות שאהידים כמו אצל החמאס.

אהרון שדה
16/08/2024 14:04:23

ליברמן בשנאתו את הימין העדיף את עבאס ולא את המחנה הלאומי

NBA בדם
16/08/2024 14:16:09

לא הימין יותר ביבי

שי אבן צור
16/08/2024 15:52:55

מנסור עבאס אחד שווה יותר מאלף בן גבירים

NBA בדם
16/08/2024 15:55:42

תשמע בן גביר הוא לא כוס התה שלי בלשון המעטה, עבאס לעומתו הוא אוייב
הוא אומר שהצבא שלנו רצח 50 אלף פלשתינים במלחמה בעזה.
הוא זאב בעור של כבש.

שי אבן צור
16/08/2024 16:21:39
Reply to  NBA בדם

רק שמור אותי מאוהבי כי משונאי אשמר בעצמי

NBA בדם
16/08/2024 16:25:51

עולה מדבריך שעבאס שונא אותנו?

שי אבן צור
16/08/2024 17:21:45
Reply to  NBA בדם

אתה מחשיב אותו לאויב. קרי, שונא
אתה מחשיב את בן גביר לאוהב

NBA בדם
16/08/2024 17:26:54

עבאס הוא אויב. הוא טוען שחיילי צה"ל רוצחים.
בן גביר הוא אוהב גם אם אני לא מסכים עם דעתו.
אבל לא ענית לי מה עבאס בעיניך?

שי אבן צור
16/08/2024 18:12:49
Reply to  NBA בדם

עבאס, בעיני, הוא מנהיג ערבי ישראלי שפועל למען דו קיום ושיוויון במדינה הזאת

NBA בדם
16/08/2024 18:13:58

סבבה, רק קח בחשבון שהוא חושב שחיילי צה"ל רוצחים ילדים פלשתינים במלחמה.

שי אבן צור
16/08/2024 20:11:07
Reply to  NBA בדם

לשיטתך, לעולם לא יהיה כאן שקט
כשהם לעומתיים להחריד כמו עודה ושות' אז זה ברור לשנינו שאין עם מי לדבר
כשהם בוחרים להיות חלק, אומרים את הדברים הנכונים ואף יותר מזה – עושים את הדברים הנכונים (זוכר את ההיא מהמפלגה שלו שניסתה להכחיש חלק מאירועי ה 7/10, ואת התגובה שלו לזה?) אז אתה אומר שזאת מלכודת דבש והוא מחבל בתחפושת

בקיצור, מבחינתך ערבי = מחבל נקודה!

איך מצדיקים את העמדה הזאת? פשוט מאוד: נתפסים לאיזה אמירה שלא מוצאת חן ורוכבים עליה לעבר השקיעה

בקיצור, אתה מחפש ערבי חובב ציון כדי לעשות איתו עסקים

אין כאלה – חוץ מאיזה יוסוף חדאד פה ושם שהוא לחלוטין היוצא מן הכלל

BTW – כדאי שתלמד קצת על אירועי טנטורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבאס מחבל כמו כולם שם וחותר תחתיך סלי שאתה שם לב

שי אבן צור
16/08/2024 20:12:57

התגובה הזאת מיועדת גם לך

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:03:02

מחבל פחות מבן גביר, מחבל פחות מסמוטריץ. מאה עבאסים על עובדי האלילים שונאי העם בן גביר וסמוטריץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

בן גביר וסמוטריץ פועלים לטובת הציבור שלהם והיהודים מעדיף אותם מאשר מחבלים.
זה שאתה משווה בין דתיים למחבלים מראה גם למה אתה תומך אובמה ביידן והאריס.
אתה גם מאמין בשלום איתם ולתת להם מדינה ויהיה פה שקט חחחח

שי אבן צור
17/08/2024 14:10:34

אתה מתבלבל, בן גביר וסמוטריץ' הם המחבלים

אשך טמיר המקורי
17/08/2024 15:28:33

בן גביר וסמוטריץ' – מחבלים יהודים. נוחבות יהודיות. תומכי טרור.
משיחיים מטורללים חסרי עכבות.
פוגעים בציבור היהודי ופועלים אך ורק למען הסקטור הקטן המטורלל שלהם.
כלל וכלל לא "דתיים" אלא משיחיים פסיכיים.

עבאס – על פניו אדם הוגן והגון (משמיעת ריאיונות איתו), בא לשנות את הדינמיקה של הפוליטיקה הערבית – שינוי עצום וקריטי מעיסוק בכיבוש בלבד ו"לא משחקים" לעירוב של ממש בפוליטיקה מתוך תועלתנות למגזר שלהם ורציונליות –> רצון לשילוב בפוליטיקה ובמדינה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם נאיבים

אשך טמיר המקורי
17/08/2024 16:27:22

אתה נאיבי.
"כל הערבים אותו דבר" (מחבלים)
"כל הפוליטיקאים אותו דבר" (כולם גנבים באותה מידה)
זו דרך מחשבה של ילד קטן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה די אמת, המציאות הוכיחה זאת היטב (אגב אמרתי רוב הערבים, לגבי פוליטיקאים זה די כל). היא גם תמשיך להוכיח בעתיד, ברחבי העולם לא רק פה

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
17/08/2024 16:30:49

אתה הנאיבי
בן גביר וסמוטריץ' הם בני ברית של החמאס – הם תלויים זה בזה

הם גם בדיוק אותו דבר. ההבדל היחיד הוא שאלה יהודים ואלה פלסטינים

גם אלה וגם אלה מושכים אותנו בדיוק לאותו מקום – משחק סכום אפס האולטימטיבי! גוג ומגוג שאחריה כל אחד מאמין שרק הוא זה שיישאר

הם האויבים האמיתיים של כל מי שבסה"כ רוצה להעביר את הפז"ם שלו על הכדור בסבבה – יהודים ופלסטינים כאחד

אשך טמיר המקורי
17/08/2024 17:11:09

מדויק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן בן גביר וסמוטריץ חפרו מנהרות וכל היום מארגנים פיגועים, ממש זהים לחמאס, נראה לי עולים קצת ניחוחות אוטואנטישמים והכיפה שלהם מפחידה פה אנשים יותר מהכאפייה 🙂

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
17/08/2024 17:37:54

איזו השוואה מטורללת
אם המצב היה הפוך ואנחנו היינו בעזה, אז הם היו חופרים מנהרות ומארגנים פיגועים – בלנקו!

מכיוון שהתחלת עם הגדרות אז ממך עולים ניחוחות עזים של יודונאצים

ישעיהו לייבוביץ' חזה את זה במדויק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא אנחנו לא. הערבים בכל מקום חופרים מנהרות כי הם מקופחים חחחח
גם חיזבאללה מקופח ובאיראן מקופחים ובמצרים ובלוב חחחח
עוד לא הבנת אה? אם הם ישתלטו פה אתה הראשון שיזרקו לים ובלי הראש כנראה. לא למדת כלום מה7.10? אין לך מושג עם מי יש לך עסק ומי חי סביבך עצוב שאתה חושב שהם עושים את זה בגלל "המצב שלהם"….

שי אבן צור
17/08/2024 17:57:48

איפה קראת שאמרתי בגלל המצב שלהם?
החמאס הוא חמאס – החלום שלו זה שאנחנו נושמד

מי שמתדלק אותו ומשאיר אותו בחיים זה בן גביר וסמוץ'

בלעדיהם הוא מזמן היה מצטמצם למינימום או פשוט גווע מפאת חוסר רלוונטיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם המצב היה הפוך ואנחנו היינו בעזה, אז הם היו חופרים מנהרות ומארגנים פיגועים – בלנקו!

פה אמרת.

אף אחד לא מתדלק את החמאס או את הערבים, הם דלוקים תמידית ומנסים להרוג יהודים כל יום.

שי אבן צור
17/08/2024 18:14:31

הם = סמוטריץ' ובן גביר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 14:06:05

אלו המתדלקים ומחזקים את החמאס הם אלו שמפגינים נגד הממשלה בעת מלחמה אחר, אלו המתייחסים לימניים ושומרי מצוות כמו שהחמאס מתייחס לכולנו.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 17:05:59

ההשוואה המטורללת היא השוואת בן גביר וסמוטריץ' למחבלים ברברים שטבחו ואנסו באכזריות וברוטליות ובקעו נשים הרות וערפו ראשי תינוקות ושרפו חיים ועוד.
משיחיים כמו בן גביר וסמוטריץ היו בעוטף כדי לסייע ככל שיכלו והשתתפו ומשתתפים במלחמה. נגיע להם יותר כבוד ממה שאתה נותן להם.
ולעומת עבאס שתומך בחמאס ומתייחס לחיילי צה"ל כפושעי מלחמה ואתם אליו מתייחסים בכבוד.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 14:20:04

בן גביר וסמוטריץ' תומכים במדינה ובצה"ל והמגזר שלהם ובהם המשיחיים תורמים למדינה ונלחמים לביטחונה וגם חלק ממשפחות החטופים תומכים בהם. החמאס מעוניין בהשמדת כולנו באותה מידה ולא מבדיל בין בן גביר וסמוטריץ' ללפיד וגנץ ובין ימניים לשמאלניים ובין חילוניים לדתיים.
בני ברית של החמאס הם כאלו שמוכנים להפסיק את מלחמה לפני השמדה מוחלטת החמאס ורוצים עסקה מחיר ומפגינים נגד הממשלה ורוצים בהפלתה בעת מלחמה ומפלגים ומסיתים נגד ביבי והממשלה והציונות הדתית והמתנחלים.

Last edited 1 month ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 15:26:02

הנוחבות טבחו בברבריות ואנסו בברוטליות וערפו ראשי תינוקות ובקעו נשים הרות. בן גביר וסמוטריץ' לא עשו ולא הובילו מעשים כאלו ולא תומכים במעשי טרור כלשהם ומתנגדים להתפרעויות אלימות כמו שהיה בכפר ג'ת אם היו שואלים אותם.
עבאס ותומכיו רואים בחיילי "ל פושעי מלחמה בגלל "חרבות ברזל".

אשך טמיר המקורי
19/08/2024 16:22:23

אתה הנוחבה של הופס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 18:07:21
Reply to  Yosi Berkeley

רואים שאינך מכיר אותם ולא אחרים כמותם. הם אוהבי העם יותר משמאלנים חילוניים המתייחסים לימניים ושומרי מצוות כמו ששונאי היהודים מתייחסים לכולנו.

מחבלי החמאס והג'יהאד האיסלאמי טבחו בברבריות ואנסו בברוטליות וערפו ראשי תינוקות ובקעו נשים הרות. בן גביר וסמוטריץ' לא עשו ולא הובילו מעשים כאלו ולא תומכים במעשי טרור כלשהם ומתנגדים להתפרעויות אלימות כמו שהיה בכפר ג'ת אם היו שואלים אותם.
עבאס ותומכיו רואים בחיילי צה"ל פושעי מלחמה בגלל "חרבות ברזל", ואליו אתם מתייחסים בחיוב

בן גביר וסמוטריץ פועלים לפי מה שטוב למדינה על בסיס תפיסות העולם שלהם שהן לגיטימיות לחלוטין במדינת העם היהודי, ואם רק החילוניות והשמאלנות לגיטימיים בעיניך, אז אתה אנטי-דמוקרטי!!!

Yosi Berkeley
17/08/2024 8:20:17

נעשה סדר:
בן גביר, סמוטריץ = מחבלים
עבאס כמו ש"ס, דתי מהצד הכבד

שי אבן צור
17/08/2024 8:56:31
Reply to  Yosi Berkeley

לפחות המגזר שהוא מייצג קם בבוקר לעבודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קם בבוקר ועושה פרוטקשן סמים ופשע 0 מיסים למדינה, הכל בשחור 0 פיקוח מהמדינה חחחח

שי אבן צור
17/08/2024 14:09:14

חוץ מאלה שמוכרים לך תרופות, מטפלים בך בבתי החולים, מתדלקים לך ת'אוטו, מהנדסים בהייטק, משפצים לך תרבית ועוד ועוד מקצועות

תמשיך להפגין את גזעניותך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל אלה מחכים ליום הפקודה

אשך טמיר המקורי
17/08/2024 16:28:46

בקיצור אתה זהה לאנטישמים ברחבי העולם ששונאים יהודים באשר הם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היהודים לא רוצחים ומפגעים ברחבי העולם, הבדל קטן…
מצחיק ההשוואה שלכם

שי אבן צור
17/08/2024 17:38:23

בול!

שי אבן צור
17/08/2024 16:31:40

ברור שמעון, ברור כשמש
אתה ממש לא גזען

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה יכול לקרוא לזה איך שבא לך, גם אתה גזען, כל אחד כלפי מישהו אחר. בלעדיהם היה פה טוב הרבה יותר

שי אבן צור
17/08/2024 17:40:15

ואיך בדיוק אתה הולך לממש את ה "בלעדיהם" הזה?

למה עולות לי אסוציאציות מטרידות?🤔

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תתרכז באסוציאציות שהם מקופחים ומסכנים ולכן הם מפגעים

שי אבן צור
17/08/2024 17:59:55

עניתי למעלה
בגדול, אתה והם אותו דבר

כל ההבדל הוא בתנאים השונים

וכן, אתה גזען של הלייף – זה מרוח על ים תגובות שלך פה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסדר אדון אוטואנטישמי

שי אבן צור
17/08/2024 18:15:01

סגור, אדון יודונאצי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 13:38:52

יהודונאצי הוא מי שמתייחס ליהודים שומרי מצוות ולדת היהודית כפי שהנאצים התייחסו ליהודים ולדת היהודית.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 14:02:24

המגזר שבן גביר וסמוטריץ' מייצגים קם בבוקר עבודה יותר מהמגזר של עבאס אך יותר שוב שהמגזר של בן גביר וסמוטריץ תורם למדינה הרבה יותר מהמגזר של עבאס ותומך במדינה ובצה"ל לעומת רובו המכריע של המגזר של עבאס במעשי החמאס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

אתה חי בסרט.
עבאס מחבל שהיד כמו כל הערבים המרגלים שאצלנו בכנסת.
בן גביר וסמוטריץ= יחס לא מלטף למחבלים כמו שצריך להיות.
על זריקת אבנים צריך לתת כדור בין העניים זו צריכה להיות המשוואה במקום זה נותנים לזרוק על חיילים מלא שיברחו רק שלא ירו במחבלים…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 13:49:42
Reply to  Yosi Berkeley

איך בדיוק בן גביר וסמוטריץ'עובדתית ומעשית שתומכים במדינה בצה"?!?!ל. ובהשמדת אויבינו (וכך כל השנים דרשו את השמדת ארגוני הטרור ברצועת עזה ויו"ש ולא הסתפק במבצעים חלקיים) ותומכיהם תורמים למדינה ונלחמים בעבורה (גם בלי שמעל 40% מהנופלים מהציונות הדתית שרבים ימניים משיחיים) הם שווים למחבלים, אך עבאס שהוא ותומכיו רואים בחיילי צה"ל פושעי מלחמה, אתה בצורה חיובית?!?!?!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 18:54:37

*"…שעובדתית ומעשית תומכים במדינה ובצה"ל…"
*"ולא להסתפק"
*"שרבים בה"
*"אך לעבאס… אתה מתייחס…"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת הוא משתפ שמדבר למצוא חן בעיני מי שמאמין לערבים

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:01:23
Reply to  NBA בדם

האחד מקים מיליציה צבאית להפחיד את מי שלא בא לו טוב, והשני אשכרה רצה מדינה נורמלית לכל אזרחיה. מיליון עבאסים על5שע בן גביר אחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

מדינת כל אזרחיה זה סוף המדינה היהודית פה ביבי עשה פה מדינת כל אזרחיה לכן המצב פה ככה.
עבאס מחבל שרוצה להשתלט תחת "דמוקרטיה"…
לא כל אזרחיה ולא נעליים, רוצים פה מדינה עם רוב יהודי שולט שיהיה טוב ליהודים קודם כל. מי שרוצה כל אזרחיה יכול להגר לשאר מדינות העולם שם זה כל אזרחיה ובקרוב שריעה

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממש לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ימין חחחח ביבי ימין? אחמד טיבי וחנין זועבי יותר ימין ממנו.
ביבי היה ממנה את סינוואר לשר הבטחון בשביל השלטון עבאס קטן עליו ביב רצה אותו מאד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 19:07:13

אמנם ביבי ימין רך אך להגיב שתומכי החמאס טיבי וזועבי יותר ימין ממנו ושהיה ממנה את סינואר לשר ביטחון בשביל השלטון, זו תגובה לא רצינית וברצה שכלית מאוד נמוכה ומתאימה לשמאל קיצוני כמו שי בן צור.
אמנם היה רצון לצרף את עבאס לצמיכה מבחוץ אך אז הייתה תמימות שהוא נעשה ונגד טרור. מאז התברר שמפלגתו דנוא עומד בראשה מפעילה עמותה הקשורה לחמאס.

אהרון שדה
16/08/2024 14:06:41

אגב תיקח או לא זה בעיה שלך
אני טענתי שליברמן רוצה להיות ר"מ הראשון עם 5 מנדטים .
אמרתי זאת כבר ב 2015
ואם אז היה נגמר 60-60 ולא 59-61
ליברמן היה עושה אז את מהלך 2019
זה קשור עם הזיכוי התמוהה שלו בפרקליטות
רק עיוור לא רואה זאת .
ליברמן היה שר ביטחון מספיק זמן
והוא לא עשה שום דבר שונה בממשלת "השינוי"
ככה שהוא עונה ל…דיבורים כמו חול ואין מה לאכול ….

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 14:44:40

פה אני מסכים
השיטה היא להחזיק את הפוליטיקאי בענבים (חקירות בתי משפט וכו) וללחוץ, אחר כך אפשר לעשות מה שרוצים. זה עבד להם כל כך הרבה פעמים, שרון, ליברמן, סער ועוד, אז ממשיכים. זו בדיוק הסיבה שצריך מנהיג חדש דנדש נקי מהניילונים שאין שום דרך לסחוט אותו ואז שיעשה שינוי הדרגתי בבגץ ויערבב שם את החבורה העליזה. יערבל קצת ישקשק ויצא מיץ מנגו לתפארת.

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:04:57

אני מחכה שתספר על הפרוטוקולים של זקני ציון. העיקר שמי שבשלטון לא אחראי. רק בג"ץ, הפרקליטות וכל מי שמסביב

שי אבן צור
17/08/2024 8:54:47

מסתבר שיש לנו בהופס דוקטור א-לה אבישי בן חיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שר בטחון לא קובע כלום מי שנותן הוראה סופית זה ביבי וביבי לא נתן כמו תמיד.
ביבי צריך להיות בכלא 20 שנה ביודעין נתן לחפור מנהרות ולא עשה כלום

Pistons
Pistons
16/08/2024 19:28:08

חחח
הודעה של שמעון שאני מסכים איתה. גם כל עליית מחירי הדיור הוא צריך להיות בכלא.

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:05:17

כואב לי להסכים

שי אבן צור
17/08/2024 8:53:09
Reply to  Yosi Berkeley

חחח גם לי

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 13:44:21

כשראיתי בן גביר בסוף, עשיתי יו טרן.
צריכים להיות גם קצת מציאותיים.

Pistons
Pistons
16/08/2024 14:46:27

lol
איזה בן גביר? זה שהבטיח לטפל בפשיעה ושבר כל שיא אפשרי? אותו אחד שאולי השר הכי כושל שיצא לי לראות? האמת שגם סמוטריץ' מתחרה ראוי עם הרס הכלכלה דל המדינה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

הפשיעה לא קשורה לבן גביר הערבים ימשיכו לרצוח אחד את השני גם עוד 100 שנה. אנשים חיים בסרט

Pistons
Pistons
16/08/2024 19:29:47

יקירי, יש עובדות ומספרים. גש לבדוק את המספרים לפני (אצל בר לב היתה מגמת ירידה, אז כנראה שכעובדים יש תוצאות) ואצל בן גביר עליה תלולה. זה לא בחברת הערבית, גם ביהודית.

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:14:04

הפשיעה לא קשורה לבן גביר
התאונות לא קשורות למירי רגב
עליית המחירים והורדת האשראי לא קשורות לסמוטריץ
והיה את השר שאמר שהמלחמה לא קשורה לממשלה.
הגיוני סך הכל, אחלה סידור – איןקשר, אין אחריות אין סיבה להפסיק לגנוב ולהרוג את העם

PhillySpecial
17/08/2024 10:04:49
Reply to  Yosi Berkeley

זה בדיוק הליכוד וחבריו, הם שם כדי לשדוד את הקופה הציבורית ולמלא את המשרות בחברים שלהם אבל מעבר לזה, הם לא אחראים על כלום, הכל בג"ץ והשמאלנים. הצרה הצרורה באמת אלו המצביעים של חבורת הזבל הזו

אשך טמיר המקורי
17/08/2024 11:07:53
Reply to  PhillySpecial

אמת. "משילות"

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 20:55:43
Reply to  PhillySpecial

הם לא שודדים את הקופה הציבורית יותר מממשלות אחרות וגם של השמאל.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אם אתה רוצה להשאר ללא מדינה לך על בן גביר.

Yosi Berkeley
17/08/2024 6:57:06

לא ייאמן שאנשים בוגרים מסתכלים על הפושע הפירומן, איתמר בן גביר ורואים בו פתרון למשהו. דכאון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 21:04:16
Reply to  Yosi Berkeley

לא ייאמן שאנשים בוגרים מתייחסים לכאלו תומכים במדינה צה"ל כמחבלים גרוע מזה אך למי שרואה בחיילינו פושעי מלחמה נותנים יחס חיובי מאוד…

אשך טמיר המקורי
16/08/2024 13:37:27
Reply to  Yosi Berkeley

תחסוך לעצמך. אין עם מי לדבר.

אהרון שדה
16/08/2024 14:10:57

מי שלא רוצה לדבר אין מה לדבר איתו
….רק העובדות מראות
שבן גביר לקח 14 מנדטים
אם הייתם בודקים מה סוד כוחו ומאיפה הוא מקבל את המנדטים
הייתם מבינים שהזלזול הזה לא במקום
ודי לחכימא
אני אגב בדקתי דפוס הצבעה של כל מקום ומקום בארץ .
בן גביר הוא הגורם העיקרי שנתניהו בכלל בשלטון היום
ואם בעתיד נתניהו או מישהו אחר ימשיכו עם אותה מדיניות בן גביר גם יגיע למספרים שאתם לא תאמינו

אגב היחס לבן גביר כבר קרה בהיסטוריה
לאחד מנחם בגין
כולם זלזלו בו ועשו אותו מוקצה ….רק אומר
הזלזול האוטומטי בלי אפילו שיח
לא יפתור את התופעה
רק אומר.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אנשים כמו סמוטריץ בן גביר היו לפני חורבן בית שני,אנשים מהסוג שלהם ואחר כך בר כוכבא גרמו לעם היהודי לנדוד בגולה,וכמובן לחורבן הבית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו בחייאת איזה הגזמות. אהרון צודק בן גביר יקבל יותר כוח ויותר מנדטים בבחירות הבאות כי ביבי זה שמאל קיצוני מבחינתי כמו אחמד טיבי אין שום הבדל

שי אבן צור
16/08/2024 20:16:09

משווה את בן גביר לבגין
אין מספיק 🤦🤦🤦 בעולם לתאר את זה

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:15:52

להשוות את בגין לבן גביר? באמת, אין גבול.

והעובדה שהמשיחיות, הכאוס והאלימות של בן גביר מושכים מצביעים היא תעודת עניות, לא כבוד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/08/2024 21:05:21

זו התגובה כלפיך וכלפי יוסי ושי…

Last edited 29 days ago by הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/08/2024 17:34:36
Reply to  Yosi Berkeley

הכסף היה של קטאר ולא מתקציב המדינה.ואתה יכול להיות בטוח שאם נתניהו לא היה נותן להעביר את הכסף, החמאס היה משיג ממקרות אחרים כפי שהשיג אמצעי לחימה שישראל לא הצליחה למנוע מלהיכנס לרצועה ואני מניח שכסף קל יותר להבריח מאמצעי לחימה.

אהרון שדה
16/08/2024 12:23:23

לא יכול היה להחליף כלום
אפילו את גלנט לא נתנו לו לפטר
יש כאן מדינה בתוך מדינה וראינו זאת
אגב נתניהו אשם שכן התופעה הזו לא התחילה בימיו אך בהחלט התעצמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה לא נתנו לו חחחח ביבי פה קובע הכל מי לא נתן לו?

NBA בדם
16/08/2024 13:54:48

שרפו פה את המדינה בליל גלנט. כבר שכחת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

שרפו את המדינה …. חחחח כולה 100 אלף איש מתוך 9 מיליון בחייאת לביבי אין ביצים

אהרון שדה
16/08/2024 14:14:51

אם נתניהו היה קובע כאן הכל הייתי הראשון שתומך בהדחתו .
העניין הוא שהוא לא מסוגל לקבוע הרבה.
במילים אחרות אני תמכתי ברפורמה המשפטית
כי היא אומרת באופן פשוט לנבחר
אתה הראש אתה אחראי.
היום לא נותנים לראש לעשות דבר כל פעם בעילה אחרת ואחרי כן אומרים לו שהוא אשם
אני יכול לתת לך עשרות דוגמאות
במינויים ובמדיניות
שבג"ץ /פרקליטות מנעו מהממשלה והעומד בראשה לעשות את מה שהם רצו .

ברגע שזה ישתנה וזה ישתנה במוקדם או במאוחר נוכל להאשים ר"מ

ולמרות כל מה שכתבתי אני בהחלט מאשים את נתניהו שנתן להשתוללות הזו לקרות
נכון זה היה כבר בעבר
בתקופת רבין (מגורשי החמאס למשל-)
ושרון
אבל לא בהיקף הזה.

NBA בדם
16/08/2024 14:18:07

מדוייק

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מה שרצו? כל מה שהוא רוצה להשאר בשלטון ,לנסות לכסות את כל הפשעים והגניבות שלו,לבנות בריכה בקיסריה ,ולשלוח את הבן שלו לטייל בחו"ל על חשבוננו.

Shenanigans
Shenanigans
16/08/2024 17:09:26

חחחחח הצחקת אותי. כל פעם אתה תחפש תירוץ לאהובך ביבי.
אני ממש משוכנע שאם הרפורמה הייתה עוברת, היית מהראשונים שרוצים בהדחתו. הצחקתני

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:18:48

בנית תיאוריית קונספציה ברמה של בפרוטוקולים של זקני ציון. האמת פשוטה – ראש ממשלה שבחרת שש עשרה שנה – מעדיך את החמאס ואת מזוודות הכסף. לא פרקליטו, ולא בד"ץ. זה ראש הממשלה וחבריו. הם מודים שהם תומכי חמאס כנכס אסטרטגי, זו הייתה האסטרטגיה שלהם. אז מה בג"ץ קשור? המוח השטוף כבר לא יירפא

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 13:52:19

בזה אני מסכים אתך. כל ממשלה שהיתה פה, היתה באיזה סכסוך עם בג"ץ. צריך לשים לזה סוף ונתניהו לא יעשה את זה.

Yosi Berkeley
16/08/2024 15:39:31

הזיה. מנכ"ל המדינה בשש עשרה השנים האחרונות מבחינתכם לא אחראי על פשיטת הרגל. הלקוחות אשמים (העם) הרגולציה אשמה, הפקידים אשמים. אבל מי שהחליט ב 2018 בעצמו, כמנהל, להעביר מזומן, מי שסרב לכל ההצעות לאורך השנים לחסך את ראשי החמאס (לפחות שש פעמים), מי שהגדיר את החמאס כנכס אסטרטגי, לא פחות, למדינת ישראל (שר האוצר וראש הממשלה) – הם מסכנים, לא קשורים לזה.

דיון חסר תועלת.
שבת שלום ורגועה

שי אבן צור
16/08/2024 16:00:52
Reply to  Yosi Berkeley

עזוב, רציונל זה לא הקטע פה…
גם אם תראה להם בלופ את הדברים שהוא אמר כשהוא היה באופוזיציה זה לא ישכנע אותם
הבנאדם נאה דורש על אחרים ולא חולם לקיים על עצמו – קלאסיק נוכל

הבנאדם מתראיין אצל העיתונאי הנשכני ינון מגל (כי הוא מפחד להתראיין אצל עיתונאים אמיתיים) ואשכרה אומר שהוא היה יו"ר האופוזיציה בזמן ההתנתקות- שקרן פתולוגי

זה מזיז להם? לא! הם רוצים גוג ומגוג שאחריה יבוא המשיח והוא החמור שלהם. זה עד כדי כך פשוט

NFS
NFS
16/08/2024 16:18:31
Reply to  Yosi Berkeley

בטח שחסר תועלת, אין עם מי לדבר.
ביביסטים כרותי אונה יאשימו את כל העולם חוץ מאת המלך שלהם.
תתעלם מכאלה.

Yosi Berkeley
17/08/2024 7:19:30

חךק מהשיטה היא שהרשות השופטת לא אומרת אמן לכל מה שהרשות המבצעת רוצה לעשות

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

איזה סמכויות אתה חושב לתת למנהיג הגרוע ביותר בתולדות העם .שיפטר קודם כל את עצמו.

אור
אור
16/08/2024 2:08:41

תודה מנחם

לברון וקרי יצאו כבר מכל החורים (בתגובות)

תענוג איך שבארקלי ייבש שם את פרקינס

מעורב בסימן דה שוט החל מג'ו האריס הזבל וכלה בסטיב קר האנטי-ישראלי, לוקה האיטי וכרמלו האח

Last edited 1 month ago by אור
Avri
Avri
16/08/2024 10:36:09
Reply to  אור

למה ג'ו האריס הזבל? 

דה שוט
16/08/2024 13:06:50
Reply to  אור

ג׳ו האריס עלה לדוראנט ביוקר אבל הוא בטח לא זבל… אני מאוד אוהב אותו

thetroll
thetroll
16/08/2024 16:24:20
Reply to  אור

ההזבלה הזאת דורשת הסבר… מה הסיפור של ג'ו האריס?

אור
אור
16/08/2024 16:33:35
Reply to  thetroll

סתם הוא החטיא כשהיה צריך אותו, לא לקחת ברצינות

golan
golan
16/08/2024 2:14:27

אחלה מעורב.
משועממים כל הותיקים, כרמלו מביך את עצמו, פרקינס – הפעם הוא כנראה צודק, וקר לא הבריק, אבל זאת דרך גרועה לומר את זה.
ברקלי היה שחקן טוב יותר מפרשן,
ועכשיו גם למייקל קופר יש דעה.

שלהבת
16/08/2024 4:45:10

לדעתי, צריך לבטל את כל מושג ה"MVP". זה לא מושג נכון לספורט קבוצתי. הוא לא קיים בכדורגל (לפחות ברוב המסגרות), כדורעף, ושאר ענפים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  שלהבת

בטח שקיים יש כל עונה שחקן העונה בכל ליגה ויש,שחקן השנה בעולם ובאירופה וכו בכללי.
זה אותו דבר.
Mvp זה שם מופלץ אמריקאי במקום שחקן מצטיין הפליצו השחקן היעיל ביותר מושג ממש דפוק אבל למעשה זה מצטיין העונה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

זה נכון.
אישית אני לא אוהב את תואר המצטיין ולא משנה באיזה ענף.בהמון מקרים זה מקפח בגדול מצטיינים אחרים.

Avri
Avri
16/08/2024 10:37:20
Reply to  שלהבת

ברור שקיים במקצועות אחרים, מאיפה הבאת את זה. 

גיא הירוק
16/08/2024 5:59:57

טוב, קיץ והכל. זה בדיוק הזמן לדיונים אינסופיים משובצי הטרלות אודות דברים שלא באמת משנים…
את חלקי בדיון כבר כתבתי,
ועדיין, שוב –
קרי.
לטעמי, הוא ה-MVP של הטורניר,
וזה היות ולדעתי, המשקל של חצי גמר וגמר גדול יותר משאר הטורניר.
ומה לעשות, במשחקים האלו קרי נצץ והראה שוב שהוא אחד מגדולי הקלעים שעלו על הפרקט אי פעם,
ואחת מחוויות צפיית הכדורסל הנפלאות.

המשחק מול סרביה,.היה אחד המהנים שיצא לי לראות,
הרבע האחרון היה פשוט מטורף.

Avri
Avri
16/08/2024 10:38:25

אתה לא יכול לקבל תואר לטורניר רק על שני משחקים. 

גיא הירוק
16/08/2024 10:44:54
Reply to  Avri

כל הטורניר זה 6 משחקים…
סיים את הטורניר עם ממוצע של 14.8 נק' למשחק (ראשון בנבחרת האמריקאית),
50% מהשדה, 57.1% מ-2 נק', 47.8% מ-3, 100% מהעונשין.
נתן בגמר הופעת מאניטיים מטורפת.
לטעמי, זה שווה MVP

thetroll
thetroll
16/08/2024 15:46:26
Reply to  Avri

יכול יכול. אין בעיה. יכול. יש איזה קריטריונים מוצקים לבחירת התואר הזה? אם כן שתף.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 6:40:00

תודה מנחמנו
כמו שיאמרו פה אחרים, כל עניין ה MVP פה הצגה אחת גדולה כשהיה דיי ברור שלברון יקח.
דעתי, אם דוראנט היה פותח במקומו הוא היה לוקח את ה MVP ולא לברון.
כרמלו? זה קאלימרו, שילך להתבכיין כמו הציפור הקרטOOן…
דאלאס לא משתווה גם עכשיו לסלטיקס, אני בכלל לא בטוח שנראה אותם השנה בגמר.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 6:59:53

טראמפ מאמין
https://youtu.be/W7z5pikL5SI

אשך טמיר המקורי
16/08/2024 7:01:10

תודה מנחם.
הסקרים שלך מצוינים.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 7:15:44

לחובבי הומור של פעם…
תופין לשבת
https://www.youtube.com/watch?v=_0a998z_G4g

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

סמדי השף מס 1 ,אלן דוקאס היה עפר לרגליה.
איזו אשליה סמדי השף , אהרוני ואנסקי שוטפי הכלים שלה.
בכלל אתם מתארים לעצמכם את אנסקי עם הרעש והצלצולים שלה הולכת לשטוף כלים.

רן הנרגן
רן הנרגן
16/08/2024 7:21:39

לשים את קיירי על אותו רף כמו את לוקה זה ליקוק תחת מאסיבי

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לוקה ללא קיירי לא היה מגיע לגמר.
הוא מוסלמי מבחירה אישית שלו,אבל אי אפשר לשנוא כל מוסלמי בכדור הארץ.באותה מידה שאנו לא רוצים שישנאו כל יהודי.

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 10:41:25

גם לא רוצים שיאהבו כל יהודי?

ברוך רובין
ברוך רובין
16/08/2024 11:24:05

אין כל קשר למוסלמי, לוקה כוכב על. קרי לא שם

thetroll
thetroll
16/08/2024 15:57:58

מניח שהתכוונת לקיירי

ברוך רובין
ברוך רובין
16/08/2024 19:47:37
Reply to  thetroll

כמובן, קיירי

thetroll
thetroll
16/08/2024 16:26:27

אפשר אפשר אבל לא צריך. יחד עם זאת קיירי שהוא לא "כל מוסלמי" אז הוא ממש לו. בן אדם בלתי נסבל בלי קשר לאנטישמיות/או וואט אבר שלו.

Last edited 1 month ago by thetroll
רן הנרגן
רן הנרגן
16/08/2024 7:22:43

להבנתי ההצבעות על ה MVP החלו כבר לפני חצאי הגמר

אשך טמיר המקורי
16/08/2024 7:27:30

ואפילו לפני תחילת הטורניר

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 10:41:53

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, יפ?

thetroll
thetroll
16/08/2024 16:29:50

חחחח חבל שגם נכון

MBK
MBK
16/08/2024 9:44:55

באתר של פיב״א פורסם שלברון ה MVP של הטורניר 15 דקות לפני ההכרזה הרשמית
נראה שהכינו את הידיעה לפני שהגמר התחיל

NBA בדם
16/08/2024 10:23:45

יש הסבורים שהם החלו כבר מהברית של לברון.
דרך אגב הרב פינטו מל אותו בברית, לכן הקשר הקרוב ביניהם.

thetroll
thetroll
16/08/2024 16:30:46
Reply to  NBA בדם

מתי הוא עשה ברית? ולמה למען השם?

צפנת פענח
צפנת פענח
16/08/2024 7:29:17

ה mvp ללברון היה מאוד צפוי וסימלי.
האחד שלאורך הקריירה שלו תמיד חיפש את הכבוד והשני בא ליהנות מהמשחק .

גיא הירוק
16/08/2024 7:41:56

לי לא ברור מה הקשר?
אתה חושב שללברון הייתה השפעה על מי נבחר?

אם כבר, הגבר שהכי בלט זה שקרי, דוראנט ולברון הגיעו לשחק.
חיפשו אחת את השני ללא הרף,
שיחקו בשביל לנצח.

זו הייתה נבחרת ארה"ב עם הכי פחות אגו שיצא לי לראות מזה זמן רב.

Ari
Ari
16/08/2024 8:00:29

הייתי נותן ליוקיץ'…
אבל קרי בהחלט הביא הצגה שלא רואים כל יום.
לברון? שיחק מעולה אבל עם קבוצה שעולה בכמה דרגות על כל יריבה נתונה, אז מה הסיפור הגדול?

Guy d
Guy d
16/08/2024 23:05:59
Reply to  Ari

קרי גם שיחק בקבוצה די טובה

NFS
NFS
16/08/2024 8:24:59

אין דבר יותר אידיוטי מהתואר המומצא "ה-mvp של טורניר הכדורסל האולימפי" (מעניין אם היה כזה בכדוריד, כדורמים, כדורעף, כדורגל, הוקי שדה וראגבי – שואל ברצינות) אבל במקרה הזה ברור שזה הולך לקרי.

ורק נקודה למחשבה על ההבדל בין תהילת עולם לתחתית החבית – הרי אם יוקיץ' קולע את אותה שלשה פנויה ומעלה את סרביה ל-14 הפרש, והסיקוונס ההזוי של השלשה של דוראנט עם הפאול של יוקיץ' והשלשה הנוספת של בוקר לא היה קורה, אז בקונסטלציה די הגיונית האמריקנים היו מפסידים ואז כל הדיבורים על לברון, קרי והנבחרת האמריקנית הגדולה – היו אחרים בתכלית.

אשך טמיר המקורי
16/08/2024 8:41:46
Reply to  NFS

ויוקיץ' הוא ה-MVP המובן מאליו, גם עכשיו למעשה יש לו קייס חזק מאוד, היות והסטט' שלו עליונה משמעותית על קרי ולברון, ויש לו מדליה.

Air Canada
Air Canada
16/08/2024 10:14:56

נכון אבל הmvp בדכ הולך למנצחים ולכוכב הגדול של המנצחת ואין מה לעשות בנבחרת הזאת כל הנראטיב נבנה כך שזאת הקבוצה הבלעדית של לברון אז הוא קיבל (יהיו שיטענו שהוא קיבל בשביל לחזק את הנראטיב)

Air Canada
Air Canada
16/08/2024 10:12:16
Reply to  NFS

אין מה לעשות ככה זה בספורט ובמיוחד בכדורסל שיש הרבה סלים. אם סטוקטון היה קולע את השלשה אחרי ה"זריקה" של ג'ורדן על בריון ראסל בגמר ב98 כל המורשת של שניהם הייתה אחרת. אם ריי אלן מחטיא את השלשה בגמר ב2013 כל המורשת של לברון אחרת.

thetroll
thetroll
16/08/2024 16:32:59
Reply to  NFS

אם מדברים על תחתית החבית וכמה לפעמים זה כחוט השערה התחלתי לחשוב שחבל שארהב לא הפסידו. הכשלון היה נדבק לכל שחקן שם אבל את לברון זה היה הורג.

Guy d
Guy d
16/08/2024 23:07:23
Reply to  thetroll

כל המחשבות האלה, ממליץ לך להניח להם מעט. זה לא בריא

עידו גילרי
16/08/2024 8:47:30

אכן, כל כך הרבה מילים על תואר שלא באמת מעניין אף אחד…
למה אף אחד לא מדבר על הבחירה לשחקן ההגנה של הטורניר?

גיא הירוק
16/08/2024 9:31:35

אין לי מושג לגבי שחקן ההגנה,
אבל הייתה כאן החמצה היסטורית של שחזור ההישג של ביל וולטון רק באולימפיאדה…

עידו גילרי
16/08/2024 9:32:28

חחח, דווקא כזה אין…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הרשימה של אי אס פי אן נחמדה,הליגה רוויה בזרים,ואין צורך בנוספים,ברשימה הזו אין אף שחקן שיכול לעלות בחמישיה בקבוצה כלשהיא.
לקרי היו שני משחקים גדולים,אבל שוכחים את המשחקים הפחות מוצלחים שלו,אני לא מייחס חשיבות רבה במשחק קבוצתי לתואר אמ וי פי.
כל השכבות של דאלאס זה שטויות .יש את לוקה וקיירי ויש את כל השאר,מה שאני מכנה כל השאר מורכב משחקנים די טובים.
פרקינס כותב הרבה שטויות ,אבל גם פרקינס יכול לפעמים לקלוע בול.שיטת המשחק של קאר עם עדיפות מוגזמת לשלשות,כמעט ונגמרה רע,
זה מזכיר לי את יאנוש כשהיה ילד הוא כל הזמן היה מצביע ,ואז פולט שטות.אבל בכל זאת יום אחד שאלה המורה מילה שמתחילה ב בית,כל הכיתה שתקה ואז יאנוש הצביע כן יאנוש מה התשובה "בית זונות"וואלה אז פעם אחת הוא צדק.
לו הייתי מעלה טיעון זה מול ברקלי הוא היה אומר לי מי אתה בכלל שחקן של מינוס 30 נקודות למשחק,בקושי קוטף עגבניה כריבאונד.
שאלה לקופר איך שחקן עצלן ואיטי מגיע לכמעט טריפל דאבל כל משחק? אתה לא סותר את עצמך?ראיתי את לוקה רק בטי וי ,שחקן עצלן הוא לא נראה לי.
מה רוצים מכרמלו? לא היה לו את השכל של לברון לחבר סופר טימס,כך שלא יצא לו לשחק בקבוצה רצינית לללכת על אליפות.ממתי לוקחים אליפות לבד? גורדן מגיק בירד לברון לקחו לבד.
הביאו לי קרואסון בלי קפה.תגידו לי איך טורפים קרואסון בלי להרטיב את השפתיים?

NBA בדם
16/08/2024 9:30:46

דווקא לכרמלו היה את השכל להצטרף לסופר טים, רק שהקבוצה עצמה הייתה בלי שכל עם ראס ואיתו (שגם pg היה שם, אבל הוא עוד הנורמלי מבין השלושה).

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/08/2024 9:45:33

תודה רבה מנחם וסופש נעים לכל

MBK
MBK
16/08/2024 9:49:11

תודה מנחם
בדרך כלל ובאירועים מהסוג הזה היה יותר ראוי לא להעניק את התואר המטופש MVP
מדליית זהב היה תגמול מספיק מכובד
סטף עם 60 נקודות בחצי הגמר ובגמר
אם זה לא מספיק ל MVP אני לא יודע מה כן מספיק
לברון היה טוב בטורניר אבל לא סיפק הופעה פנומנלית, אולי יחסית לזה שהוא בן 39 וחצי.
יבוסלה יכול להיות שחקן NBA לגיטימי, הוא נבחר 16 בדראפט אבל בבוסטון לא היה קיבל הזדמנות ממשית לשחק

thetroll
thetroll
16/08/2024 10:00:34

מנחם תודה.
הייתי לצערי כמעט היחיד כאן שכעס על הבחירה הזאת בלברון כולם קיבלו את זה בשוויון נפש – סוג של השלמה – שריקה שהגיעה מהבית – ככה זה עם לברון וזהו. בהתחלה נראה היה לי שאני כועס אפילו יותר מסטף :)… טעיתי. אני עוקב אחריו שנים וכשראיתי את שפת הגוף שלו זה – ובכן… פה חשדתי כאמורכ. לדעתי מאחורי שפת הגוף הכאילו מחוייכת שלו ומאחורי הדאחקות וההחלקות של הכיפים מסתתר לדעתי כעס עצום. נראה לי שאפילו לאיש החביב הזה זה נמאס ואין לו סבלנות לזה יותר. . לא חושב שהוא יצא עם זה פומבית עכשיו- אבל אני חושב שיום אחד – אולי עוד כמה שנים – זה יצא בפיצוץ. ככה זה כששומרים בבטן. זה עוול שנעשה עכשיו וגם לאורך כל הקריירה שלו. זה יצא בסוף גם אצל טיפוס כמוהו. נחיה ונראה. בכל מקרה אני שמח שלפחות פה אנשים התעשתו ומצביעים נכון.
באופן כללי אני לא אובייקטיבי. סטף בעייני כבר מזמן שני בגדולתו ההסטורית רק למייקל. מכל השנים שאני צופה היחידים שבאמת התחברתי אליהם אלה מייקל וסטף. היו הרבה שחקנים ויש גם היום שעושים דברים מדהימים – אבל מייקל וסטף הם היחידים שזה נראה אצלם כמשהו על טבעי. לא משהו מהעולם הזה. לא קשור לחוקים של הפיסיקה בצורה כל כך בוטה עד שאתה אומר לעצמך טוב שראיתי את זה בעיינים אחרת לא הייתי מאמין 🙂 משהו גדול מהחיים. יוקיץ גאון מג'יק עשה מג'יקס טימי היה יעיל. סטף ומייקל? עשו את מה שאם לא היית רואה ממש בעיינים – לא היית מאמין שזה קיים. מזל שלנו שראינו. טוב שעשית את הסקר הזה מנחם – שישאר ככה פה באתר – איזה שהוא סוג של צדק הסטורי גם אם זניח. זה לא שולל את מי שהצביע לברון. מותר. אבל כקולקטיב ולמרות הבחירה של מי שבחר – חושבים פה אחרת ובאופן מובהק למרות שה"מומחים" פסקו אחרת. זה טוב.

Last edited 1 month ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 10:45:46
Reply to  thetroll

יצא כמו הסיפור של תומס-גורדן
בקיצור, כמו נאד ריחני במיוחד!

Last edited 1 month ago by דוקטור רזי הופמן
שי אבן צור
16/08/2024 10:57:35

קרי – שני שליש
לברון – שליש

אני בשני שליש אבל השליש לגיטימי לחלוטין אלא אם הבחירה היתה ב FFMVP

thetroll
thetroll
16/08/2024 15:49:47

לגיטימי. הכל לגיטימי. הואיל ואין הגדרות מדוייקות לבחירת לתואר הזה אז בסוף זה מה שאנשים חושבים. 30% חושבים כמוך 60% סטף. זה מובהק מאוד אבל הי… עד למי שבוחר… שם ללברון יש רוב מוצק. עזןב נתנו לו מה שנתנו בלי שמגיע אני רק מתבאס בשביל סטף לא יותר.

NBA בדם
16/08/2024 16:15:20
Reply to  thetroll

קבל ציטוט:
nba בדם: "אין צורך במעורב, תסתכל על תוצאות הסקר מאתמול. תקע יתד במקום השני בפער עצום מהשאר בחמישיית כל הזמנים (286 קולות שהבא אחריו מג'יק רחוק רחוק עם 226 קולות).
נראלי שקבעו שמכונת יחצ הוא לא, בטח במה שקשור ביכולת/הישגים גרידא.
the troll: "הוכחה שאכן הנרטיב עובד לא יותר מזה".
מצחיק שבסקר הזה אתה סומך על חוכמת ההמונים של הופס שסטף ראוי לתואר מצטיין הטורניר, אבל בסקר הקודם (גם של אותו אתר), אתה לא סומך שלברון נבחר במקום השני בפער עצום מהשאר בחמישיית כל הזמנים.
אתה מחזיק את המקל משני קצותיו. או שאתה סומך על חוכמת ההמונים של גולשי הופס או שלא.
אי אפשר לשחק עם מה שנוח לך

אור
אור
16/08/2024 16:20:37
Reply to  NBA בדם

זה בגלל משטרת המחשבות

NBA בדם
16/08/2024 16:22:27
Reply to  אור

כמובן.
הוא נתפס על חם.
אי אפשר לנהל איתו דיון רציני ומעמיק.

thetroll
thetroll
16/08/2024 17:15:36
Reply to  NBA בדם

תקשיב … היה לנו כבר איזה תקל פעם שהתנצלתי יפה בעטיו. לא רוצה להגיע לשם שוב. מכבד אותך כל אחד בוחר את הגיבורים שלו. מה שכן… אין לי יותר מידי זמן לחפור בו באתר. לא יושב פה ימים שלמים… זכותך דרך אגב. נכנס קורא מגיב וזז. אתה נכנס לשרשורים עם אנשים שלא נגמרים . השורה התחתונה בהם היא לברון. תהחףיה בריא תאהב אותו בכל נשמתך וסבבה אבל אני אומר עליו את מה שאני חושב. ואחזור שוב ובפעם האחרונה: 29% מהאנשים פה פחות משליש יוצר קרוב לרבע – שזה ההכי הארד קור של לברון פה באתר אנשים- שגם אם תגיד להם שלברון זה השמש והירח הם יגידו אמן – נותנים ללברון MVP באולימפיאדה. 63% כמעט שני שליש לסטף. זה נצחון בנוק אאוט לגבי הויכוח שלנו. וזה רק מסביר את ההטיה. רוצים לתת חלברון כבוד – סבבה – שיהיה נושא הדגל.. לא MVP.
לגבי המקום של לברון בחמישיה – באמת כל הכבוד אבל שוב אמרתי ואומר הוא הרבה יותר רחוק ממיקל וקרוב לאחרים. ובהתחשב בזה שהבן אדם הוא מכונת יחסי ציבור ותעמולה שלא נגמרת אז סבבה שמים אותו קצת יותר במקום השני. אז סבבה. לא בא לי לבאס אותך אם אתה מבסוט תהנה. תהנה גם מ הMVP הלא מוצדק שקיבל ותחשוב שהוא מספר 2 של כל הזמנים ואם בא לך אני מרשה לך גם לחשוב שהוא מספר אחד. יאללה שחרר אח.

NBA בדם
16/08/2024 17:23:28
Reply to  thetroll

אם אין לך זמן אתה לא חייב להגיב לי. שלא אבזבז מזמנך חלילה.
בסך הכל טענתי שאתה לא אובייקטיבי בכך שאתה פעם נסמך על סקר באתר שנוח לך ופעם לא נסמך כשלא נוח לך. זהו

thetroll
thetroll
16/08/2024 17:18:26
Reply to  NBA בדם

האמת שנכון אני לא בן אדם רציני אבל עניתי לך בכל זאת בהרחבה… פעם אחרונה (בתקוה שאתאפק) 🤣🤣 יאללה שבת שלום אני חושב שאתה דתי אז כנס לשבת בסבבה. מכל הלב

Last edited 1 month ago by thetroll
NBA בדם
16/08/2024 17:24:36
Reply to  thetroll

שבת שלום

שי אבן צור
16/08/2024 16:23:03
Reply to  אור

חחח

thetroll
thetroll
16/08/2024 17:06:04
Reply to  אור

תגיד אור – אתה יודע בכלל על מה מדובר? עזוב אותי נו.. אנשים פה התחילו להוציא סקריפטים איך לסנן תגובות של אנשים פה.. אני מניח שהכןנה היתה לשמעון ולחפירות שלו על על לברון אבל מה לעשות שהוא צודק? שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה כמה שהוא רוצה… הנה אבן צור צץ פה שוב.. לא סיננתי אותי עדין שי?

שי אבן צור
16/08/2024 17:26:12
Reply to  thetroll

לא סיננתי אף אחד, נתתי אפשרות למי שכן רוצה
נתתי אפשרות אפילו לך לסנן אותי אם בא לך

thetroll
thetroll
16/08/2024 22:02:17

מה פתאום שאסנן אותך? לא מסנן אף אחד לרוב גם מסכים איתך.

אור
אור
16/08/2024 22:10:51
Reply to  thetroll

"עזוב אותי נו" חח
אתה זה ששאלת "איפה אור" ועניתי לך
https://hoops.co.il/?p=322718#comment-1990314

Last edited 1 month ago by אור
thetroll
thetroll
17/08/2024 16:47:20
Reply to  אור

הבנתי … אבחנה דקה מה שנקרא.

thetroll
thetroll
16/08/2024 16:37:11
Reply to  NBA בדם

ממש לא תקע יתד עצום. היה רחוק ממיקל מרחק שמים וארץ. הרבה יותר קרוב לאחרים. אין לי בעיה עם הבחירה של לברון במקום השני חוץ מזה שהיא לא מובהקת לעומת הבחירה בסטף לאם וי פי ולכן אני מרשה לעצמי לערער עליה.

NBA בדם
16/08/2024 16:44:18
Reply to  thetroll

אל תשבש. לא דיברתי על מייקל, אמרתי במדויק שלברון תקע יתד במקום השני, ואתה בתגובה טענת: "הוכחה שאכן הנרטיב עובד לא יותר מזה". כלומר זלזלת בסקר בצורה ברורה.
עכשיו אתה נסמך על סקר מאותו אתר "שטוף מוח" מהנרטיב של לברון

thetroll
thetroll
16/08/2024 17:17:11
Reply to  NBA בדם

עזוב נו עניתי לך למעלה תחשוב מה שבא לך זה בסדר. יאללה שתהיה שבת שלום

Last edited 1 month ago by thetroll
שי אבן צור
16/08/2024 17:27:26
Reply to  NBA בדם

הדאבל סטנדרט שובר שיאים

אהרון שדה
16/08/2024 11:07:29

תודה מנחם לגבי השאלה קרי או לברון השאלה האמיתית הייתה צריכה להיות קרי או יוקיץ
ללברון אין מקום בכלל בשאלה הזו
סתם נתנו לו מזכיר את כל הזכיות המיותרות של מסי בזמנו

נסביר
לברון ניפח סט' במשחקים הראשונים בטורניר בהם ארה"ב ניצחו 25 הפרש בקירוב
באותם משחקים קרי לא התאמץ בגרבג
אך במשחקי ההכרעה זה היה רק קרי

נשווה שנייה בין קרי ללברון ולבסוף נציין את יוקיץ

קרי מול לברון בשלב הבתים ושמינית הגמר בהם ארה"ב מנצחת ב 24.75 הפרש למשחק ולא פוחתת מ 17 הפרש במשחק נתון

שלב הבתים
מש 1 נ 84-110 על סרביה
לברון 26.52 דק 21 נק 7 ר 9 אס
קרי 21.08 דק 11 3 3
מש 2 נ 86-103 על דרום סודן
לברון 20.41 דק 12 7 5
קרי 21.13 דק 4 1 3
מש 3 נ 83-104 על פרוטו ריקו
לברון 17.57 דק 10 6 8
קרי 17.57 דק 8 5 1
רבע-גמר נ 87-122 על ברזיל
לברון 12 3 9 ב 16.39 דק
קרי 7 1 0 ב 16.34

בסיכום החלק הזה של הטורניר
מאזן לברון הוא 21.05 דק 16.25 5.75 7.75
קרי 19.13 דק 7.50 2.50 1.75
אז אמנם החלק הראשון הולך באופן מובהק ללברון ואמנם החלק הראשון הוא שווה ערך ל 2 שליש טורניר אך הוא לא שונה בעיני מהותית מכל מיני משחקי ידידות
זה ג'ארבג אחד גדול.

לארה"ב היו בכל הטורניר 2 משחקים קשים
והם בשלבי חצי הגמר והגמר
בחצי הגמר מול סרביה 91-95
לברון 32.19 16 12 10
קרי 33.06 דק 36 8 2
בגמר מול צרפת 87-98
לברון 32.29 דק 14 6 10
קרי 29.37 דק 24 1 5

אלו כמובן לא רק המספרים זה המאני טיים
ככל שהמשחק הלך יותר צמוד וארה"ב הייתה על סף אבדן הזהב בא קרי והציל אותה ומי שראה את הטורניר יודע על מה אני מדבר

לכן למסקנה מי שמחשיב גראבג שייבחר בלברון
מי שמחשיב זמן אמת חייב לבחור בקרי

ומי שחושב אגב ששני משחקים זה מעט מדי בשביל לבחור אם וי פי שייבחר ביוקיץ
שנתו יופי של טורניר
במספרים מוילטים כולל כל הגראבגים למינם
לברון 6 מש 24.40 דק 14.17 נק 6.83 ר 8.50 אס
קרי 6 מש 22.51 דק 15.00 נק 3.17 ר 2.33 אס
יוקיץ 6 מש 32.37 דק 18.83 נק 10.67 ר 8.67 אס.

אז נכון יוקיץ לא הביא זהב
אבל אם וי פי לא חייב להביא זהב
בנוסף באולימפיאדה ישנה חשיבות וערך גם למדלית ארד ויוקיץ ממש סחף את הנבחרת שלו לשם
הנה מה שהוא עשה בדרך
מש 1 בתבוסה לארה"ב 20 5 8 ו 4 חט
מש 2 ב66-107 פרוטו ריקו 14 15 9
מש 3 בנ 85-96 על סודן 22 13 4
רבע 90-95 אובטרליה (ה) 21 14 9 ו 4 חט.
חצי גמר בהפ לארה"ב 17 5 11
בניצחון על גרמניה במשחק על הארד 19 12 11

גיא הירוק
16/08/2024 11:17:43

אני חושב שקרי היה צריך לזכות ב-mvp,
אבל "בא קרי והציל אותה ומי שראה את הטורניר יודע על מה אני מדבר"
לא מתאר נאמנה את המציאות. אפילו לא קרוב.
את הרבע האחרון קרי סיים עם 9 נק' ואסיסט אחד,
לברון עם 6 נק' 6 רב', 5 אסיסטים והגנה אדירה.
קרי ודוראנט קלעו סלים אדירים במאניטיים,
אבל הם לא היו שם ללא הקמבאק. צמצום הפער עד לשוויון היה עם דחיפה עצומה (בהגנה ובהתקפה) של לברון.

עידו גילרי
16/08/2024 11:19:42

שכרגיל לא שרקו עליה פאול כי זה לברון…

אשך טמיר המקורי
16/08/2024 11:20:36

ליוקיץ' גם יחס אסיסטים – איבודים הרבה יותר טוב משל לברון

גיא הירוק
16/08/2024 13:20:43

המון נתונים, אהרון.
חסרים צמד נתונים חשובים –
דקות למשחק, והאחוזים מהשדה.
יוקיץ' בהשוואה ללברון, לדוגמה.
נתון האסיסטים דומה מאוד, אבל יוקיץ' שיחק 30% יותר דקות.
נתוני הקליעה?
שד'ל יוקיץ' במצטבר טובים מאוד,
אבל לברון טוב יותר באליפות הזו בכל נתון קליעה אפשרי (אחוז מהשדה, אחוז ל-2, אחוז ל-3, אחוז אפקטיבי, אפילו אחוז מהעונשין)

גיא הירוק
16/08/2024 13:23:15

למען הסר ספק –
אין כאן ניסיון לשנמך את יוקיץ'. יוקיץ' שיחק יותר דקות, וזה לזכותו,מוזה בגלל שהוא היה נחוץ.
לטעמי, היה ונשאר השחקן הטוב בעולם.
ועדיין,
מדליית ארד לא שווה mvp

דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 11:09:48

אין דיומא אבל אי אפשר להתעלם מזה שמכבי תל אביב היא היחידה מ 4 קבוצות ישראליות ששרדה את המוקדמות באירופה. נקווה שתתברג בליגה האירופית ולא תנשור לקונפרנס. כרגע מכבי משחקת בבולגריה כבית.
https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=401&docID=480909
ואם כבר, אז הפריימר ליג נפתחת היום ויש משחק גם בגרמניה.

אהרון שדה
16/08/2024 12:00:54

בהמשך לסיכום האולימפי
אז היום נסיים את הסיכום הכללי לפני שניכנס לענפים ספציפיים בשבועות הבאים
היום ננסה לראות מה היחס בים המדליות לגוגל המשלחת
אני כבר אומר שיש בעיה אחת בנתון זה שלא בדקתי
וזה בין המדליות הקבוצתיות לאישיות
כי נניח לשם ההמחשה הייתה מדינה שכל מה שהיא הייתה שולחת זו נבחרת כדורסל
שהם היו היצוג היחידי שלה
והנבחרת הזו הייתה זוכה במדלייה
אז היחס בין המדליות למשלחת היה
1/12 למרות שכל המשלחת חזרה עם מדליה
אם ניקח למשל את ישראל
אז משלחת של 88 ספורטאים חזרה הביתה עם 7 מדליות נספרות
אך בפועל 11 מ 88 חזרו עם מדליה שכן המדליה הקבוצתית בהתעמלות מונה 5 ספורטאיות שונות שקיבלו אותה
אבל הספירה הרשמית נותנת רק מדליה אחת .
וגם הבדיקה על כך מסובכת

אז אחרי ההקדמה
נמצא כי
סנט לוסיה הקטנה מדינה באיים הקריביים
מחזיקה ביחס מדליות משלחת הטוב ביותר
שכן היא שלחה 4 ספורטאים לפריס שחזרו עם 2 מדליות של אותה הספורטאית אגב
של ג'ו אלפרד האצנית הנהדרת שזכתה בזהב ב 100 ובארד ב 200

אחריה צפון קוריאה שלחה 16 ספורטאים שזכו ב 6 מדליות יחס של 37.5
בדיוק את אותם מספרים של 6/16 יש גם לקירגיסטן
גרנדה 2/6 33.33 אחוז
בחריין 4/13 30.77
איראן אויבתנו היא מחזיקה באחוז הגבוה ביותר למשלחות שזכו במספר דו ספרתי של מדליות
עם 12/40 בדיוק 30.00 אחוז
בהמשך יש עוד כמה נבחרות
סין היא החזקה ביותר למשלחת של יותר מ 100 ספורטאים עם
91/388 ששווים 23.45 אחוז
מדינות בולטות נוספות
דר' קוריאה 32/141 22.70
ארה"ב 126/592 21.28
בריטניה 65/327 19.88
הולנד 34/248 13.18
צרפת 64/573 11.17
איטליה 40/370 10.81
רוב המדינות משיגות פחות מ 10
ישראל למשל 7/88 שהם 7.96
אחרינו בין היתר
גרמניה 33/428 7.71
דנמרק 9/124 7.26
ברזיל 20/277 7.22
שוויץ 8/127 6.30
פולין 10/213 4.70
מבין המשלחות שהביאו מדליה
היחס הנמוך ביותר בין ספורטאים למדליה אולימפית שייך
למצרים 3/147 שהם 2.041
המשלחות הגדולות ביותר ללא מדליה
1 ניגריה 88 ספורטאים (בדיוק כמו ישראל)
2 פינלנד 56 ספורטאים
הם למעשה 2 המשלחות היחידיות מעל 50 ספורטאים ושלא חזרו עם מדליה בודדת הביתה (השלישית היא כמדומני ונצואלה עם 33 ספורטאים )

מה בכל הקשור לזהב ?

אז גם כאן סנט לוסיה מובילה אבל הפעם במשותף עם דומינקה שגם מיבשת אמריקה
עם 1 מ 4 שמהווים 25.00
אחריהם עם מעל 10 אחוז
בחריין 2/13 15.39
פקיסטן 1/7 14.29
גיאורגיה 3/28 10.71
כאשר סין הראשונה מעל 10 זהב או 100 ספורטאים
40/388 10.31 %
אחר כך יש 15 מדינות עם יחס של מעל 5 אחוז אבל מתחת ל 10
הבולטות
דר' קוריאה 13/141 9.22
יוון 8/101 7.92
ארה"ב 40/592 6.76
הולנד 15/258 5.81
ניו זילנד 10/195 5.13
יפן 20/393 5.09
גם כאן רוב מוחלט של הזוכות ביחס פחות
מ 5 אחוז
מעל 3 אך מתחת ל 5 אחוז
בריטניה 14/327 4.28
אוסטרליה 18/460 3.91
הונגריה 6/170 3.53
איטליה 12/370 3.24
מתחת ל 3 אחוז אבל מעל 2 ניתן למנות את
גרמניה 12/428 2.80
צרפת 16/573 2.79
מתחת ל 2 אחוז אבל מעל ל אחוז נמצאות בין היתר
בלגיה 3/166 1.81
דנמרק 2/124 1.61
ספרד 5/382 1.31
וגם ישראל עם 1/88 1.14

6 משלחות זכו אמנם בזהב אבל בפחות מאחוז אחד מכלל המשלחת
והם
יוון 1/101 0.099 האחוז
שוויץ 1/127 0.9787 האחוז
ארגנטינה 1/136 0.074 האחוז
מצרים 1/147 0.068
דרא"פ 1/149 0.068
אך המשלחת שזכתה בזהב אך באחוז הנמוך ביותר היא פולין
1/213 0.047 האחוז

המשלחות הגדולות ביותר ללא זהב
3 משלחות של מעל 100 ספורטאים
1 הודו 112 ספורטאים (1 כסף 5 ארד)
2 מקסיקו 107 ספורטאים ( 3 כסף 2 ארד)
3 טורקיה 102 ספורטאים (3 כסף 5 ארד)

Berch
16/08/2024 12:15:27

תודה על המעורב המשובח
🙏

דה שוט
16/08/2024 13:01:44

מצחיק אותי איך כולנו כבשים – נופלים למלכודות היח״צ והתקשורת עם עיניים פקוחות, קונים כל מה שמוכרים לנו.
״אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה…״
״סטף הגאון נצץ…״
״לברון הדהים בגילו…״
״צמרמורת…״
מי ה-MVP?

ארה״ב נגד סרביה. כוכבי אנ בי איי נגד יוקיץ׳ מותש, השאריות של בוגדנוביץ ושחקני יורוליג.
סטף נצץ? נכון – אבל איך בכלל הגיעו לזה? אברמוביץ? לסרביה אפילו אין חמישייה (מול ארה״ב).
בכלל – בריצה הגדולה ברבע הרביעי סטף קלע 5 נק׳. אמביד גם, לברון 4, בוקר 3 ודוראנט 5 כולל שלשה עם פאול שהתחילה את הריצה והסל הכי חשוב במשחק בפלוס 2 דקה לסיום. אבל למה לקלקל…
סטף מדהים אבל החגיגות שלו בשני המשחקים האחרונים הזכירו את חגיגות הזחיחות והשחצנות של ג״ס הגדולה (רק גרין וקליי היו חסרים, קר נכח)- צ׳ימי לספסל, תנועת ידיים להשתקה, גוד נייט והקפות הר מירון – לא יודע איך כולם מהללים את זה. נגד בוסטון במשחק 4 ב-22 זה עוד היה מובן. אבל נגד סרביה וצרפת?
כולם בתקשורת העולמית מהללים את הדרים-טים 2 ואף אחד לא מגנה בפומבי את ההתנהגות של שחקניה שעמדה בניגוד גמור לרוח המשחקים האולימפיים.
הרשעים ניצחו (ואני עוד הייתי בעדם… 🤦‍♂️)

Last edited 1 month ago by דה שוט
גיא הירוק
16/08/2024 13:16:57
Reply to  דה שוט

באותו משחק מול סרביה
קרי קלע 9 נק' ברבע האחרון.
אמביד 7 נק'.
דוראנט 7 נק'.
לברון 6 לצד 6 רב' ו-5 אס'.

אם אתה מקטלג "ריצה"'
אז ממהלך הריצה שהפכה פיגור 63 – 76 ליתרון 89 – 86,
ללברון היה חלק ב-8 מ-12 הסלים (קלע או מסר).
לפעמים צריך לדייק פרטים.

לא ברור לי,
מה הבעיה בלחגוג?
סרביה קבוצה אדירה,
וארה"ב ניצחו אחרי קמבאק אדיר.
החגיגה מתבקשת,
אלו ספורטאים, לא שחמטאים…

לא יודע,
לא זוכר אותך מתרגש מחגיגות של יקירך ווסטברוק.
לפחות אלו של ארה"ב לא חיפשו להשפיל את היריבה.

עידו גילרי
16/08/2024 13:23:44

אגב מחוות היה קטע נחמד במשחק הזה שאני לא זוכר שקיבל בכלל תהודה.
במחצית הראשונה כששחקן ההגנה של הטורניר עשה עומרי כספי עם סטף, אחרי אחד הסלים (אני חושב של סטף) הוא הושיט לו אגרוף לפיסט באמפ קטן במהלך הירידה להגנה.

Last edited 1 month ago by עידו גילרי
NFS
NFS
16/08/2024 15:06:44

אברמוביץ' הוא שחקן ההגנה של הטורניר?
בהחלט היה קטע נחמד

עידו גילרי
16/08/2024 15:13:52
Reply to  NFS

כן, ואפילו לא ידענו…

דה שוט
16/08/2024 13:28:36

תגובה מהבית – לא מדויקת (בלשון המעטה)
לא אמרתי מילה נגד לברון. רק ציינתי מי קלע בריצה. לא ברבע האחרון. וזה לא היה רק סטף, כולם קלעו שם.
והחגיגות של ארהב הזו מטרתן העיקרית – להשפיל את היריב (וזה כולל גם את החלפת החמישיות של קר)

ד״א יצאתי פעמים רבות נגד ההתנהגות של ראס והחגיגות בפרט

ומה עושה את סרביה ״קבוצה אדירה״?

Last edited 1 month ago by דה שוט
גיא הירוק
16/08/2024 14:44:27
Reply to  דה שוט

מה עושה את סרביה לקבוצה אדירה?
א. הכדורסל שהם מציגים. מרחק כלום ממדליית זהב.
ב. יוקיץ'. השחקן הטוב בעולם.
ג. הם קבוצה. מכירים אחד את השני מצויין, יודעים לשחק יחד.
ד. הם מנצלים את יתרונות הכללים הבינלאומיים לקצה. כאשר כמעט והפסידו, החזרה בגלל שהם משחקים נכון וקשוח. מיצוי מרחב הפעולה שמאפשר כדורסל פיבא לקצה.

חגיגות זה השפלה?
לא ברור לי למה.

אתה ראית איך המתעמלות חוגגות אחרי תרגיל מוצלח?
לקצה, ובצדק.

סימון ביילס מלכה.
אחראית לכמה מהרגעים המופלאים באולימפיאדה –
אנחת הרווחה אחרי הזהב בקרב רב,
השמחה הטהורה אחרי סוס הקפיצות,
והרגע הנפלא אשר את תמונתו צרפת.

(הרגע מספר 1?
הרשקו לצד הברזילאית על הפודיום.
"תחייכי, את אלופה!"
איזו ספורטאית אדירה,
איזו בת אדם! דוגמה לכולנו)

דה שוט
16/08/2024 14:51:36

איפה אלה שהזכרת ואיפה מיסטר גוד נייט…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מתי יהיה חגיגת לישון עם הדגים, אולי לוקה יהפוך לבראצי?

NBA בדם
16/08/2024 13:34:53

+100

דה שוט
16/08/2024 13:39:37

האמריקאים יודעים גם אחרת

IMG_3262
דוקטור רזי הופמן
16/08/2024 14:32:10
Reply to  דה שוט

נכון מאד
תלוי מי. ספורטיבית אני מחזיק מביילס הרבה יותר מאשר לברון וסטף ואמביד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה ענף זניח אין שם לברון ומורשת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עזוב חגיגות, כולם חוגגים הצרפתים דאגו ועשו שרירים כל הטורניר גם הסרבים.
בוגדן אמר שהוא ולברון נתנו כמה קללות אחד לשני. זה היום בכל מקום ולא ממש נחלת האמריקאים

דה שוט
16/08/2024 13:36:22

כולם למדו מהאמריקאים
בלי קשר – יצרו הייפ מטורף סביב נבחרת שהייתה צריכה לקחת את הטורניר הזה בהליכה. והתקשורת חוגגת כאילו נחתו על הירח. עושים מאיתנו צחוק

NBA בדם
16/08/2024 13:52:05
Reply to  דה שוט

מה הליכה, הכוכבים הגדולים שלה צריכים מקל הליכה.
בחוקים שונים, במשחק אחד שאפשר ליפול, ביריבה שתופסת יום מחוץ לקשת, בכישרון עולה וגובר של העולם, תמיד יכולים לצוץ הפתעות.
הדרים טים האדירה של 08' הובילה רק ב5 , שלוש דקות לסיום במשחק אדיר מול ספרד בגמר שהייתה צמודה צמודה כל המשחק
הדרים טים של 12' שגם היא הייתה סופר איכותית הובילה רק ב6 שתי דקות לסיום גם במשחק מאוד צמוד מול ספרד בגמר
והנבחרת של היום היא כמה רמות מתחת ל08' ו12'.
ההייפ שנוצר סביבה היא לא עקב היכולת אלא שזה כנראה הריקוד האחרון של שלושת הגדולים, בטח במעמדים חשובים.

דה שוט
16/08/2024 14:00:02
Reply to  NBA בדם

לא דייקת חבר,
קר הזחוח פתח בלי דוראנט(!) ועשה משחקי חברה. סרביה קלעו פוקסים. כשארהב שחקה עם ההרכב החזק המשחק התהפך ב-5 דקות.

ספרד של הגאסולים חזקה משמעותית מסרביה הזאת. אתה יכול לומר מהזיכרון את שמות שחקני החמישייה של סרביה? בלי לזלזל, כל קבוצת אנ בי איי יכולה לנצח את סרביה. אלה לא שחקני אנ בי איי.

יש הבדל בין להוביל צמוד במשחק נוק אאוט לבין פיגור של 17 ברבע השלישי.

ובוא אגלה לך סוד – זה לא היה הריקוד האחרון של אף אחד – זה היה הריקוד הראשון של סטף…

Last edited 1 month ago by דה שוט
NBA בדם
16/08/2024 14:14:55
Reply to  דה שוט

נכון, קר עשה שטויות רציניות שכמעט ועלו בטורניר.
אבל גם נגד צרפת שקר התעשת, זה היה צמוד ממש עד הסיום. זה עדיין יכול לקרות בחוקים של פיבא, במשחק אחד בודד.
מסכים שספרד חזקה יותר מסרביה.
אבל הפער בין ארהב 08, 12 נגד ספרד 08, 12 הרבה יותר גדול מהפער בין ארהב הנוכחית לסרביה, ככה שזה שזה לא מדוייק.
לגבי סטף, אם יעשה עוד אליפות לבריאות.
הסגל סביבו יחסית בינוני והוא קצת מעבר לשיאו למרות 2 המשחקים הפסיכיים.

דה שוט
16/08/2024 14:59:49
Reply to  NBA בדם

סבבה. מקבל את הרוב
+ 94
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 19:35:39
Reply to  דה שוט

+1965
מי ראה בכלל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אמת😉

Pistons
Pistons
16/08/2024 15:27:49

אני קורא את התגובות של אהרון ושואל אם הוא מחובר למציאות. הוא רושם שאן היינו יודעים מי הצביע לבן גביר לא היינו מזלזלים. ואחרי זה די לחכימא ברמיזא (חבל שהוא שכח מה ההמשך). הנה דוגמה למצביעי בן גביר:
https://www.mako.co.il/men-men_news/Article-a1c1b8593dd2e81027.htm
הכוונה שלא היינו מזלזלים כי הצביעו לבן גביר אנשים אינטיליגנטים שומרי חוק או הכוונה שלא היינו מזלזלים כי היינו פוחדים שהם יעשו לנו משהו? בכל זאת, אנשים שיושבים בכאלה.
אנשים כמו אהרון לא אכפת להם מכלום חוץ מהדת שלהם.

Pistons
Pistons
16/08/2024 15:30:58
Reply to  Pistons

*אנשים שיושבים בכלא

Shenanigans
Shenanigans
16/08/2024 17:16:51
Reply to  Pistons

כן אבל אם הרפורמה הייתה עוברת הוא הראשון שהיה קורא להדחת הקואליציה חחח
אין מה לדבר איתם.
מבחינתם מפגינים = נוחבות, משפחות החטופים = תומכי חמאס, השותפים הטבעיים שלהם הם בכלל לא ציוניים אלא חרדים. הם שונאים אחוז גבוה מאוד מהיהודים למען האמת.

אשך טמיר המקורי
16/08/2024 18:31:27
Reply to  Pistons

אהרון וחבריו בהחלט מחוברים למציאות, רק שזו המציאות שלהם.
מציאות מקבילה ולרוב מנוגדת למציאות שלנו.
מציאות של מכונת התעמולה הביביסטית שהם מתמסרים לה בשקיקה (אם זה משנאת ערבים, שנאת אשכנזים / שמאלנים, חזון משיחיות או תאוות הבצע והניצול של הציבור הדתי בחילוני).
שתי המציאויות המקבילות לעולם לא יפגשו.
אין שום אפשרות לגישור וחיבור.
גם לא לדיבור.

Pistons
Pistons
16/08/2024 19:18:14

אני לא חושב שזאת מציאות מקבילה. לחשוב שאם אני ממלמל פסוק, אני מזיז את הטנקים או קובע לאן טיל יעוף, זה לא להיות מחובר למציאות. פחד אלוהים שחצי עם מאמין בשטויות הללו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

לאורך ההיסטוריה גם האמינו ככה הרומאים, הסינים וכו

Pistons
Pistons
16/08/2024 20:16:19

לא יודע אם הם האמינו בזה, אבל נניח שכן. מה זה אמור לומר? שהיו הרבה מטומטמים לאורך ההיסטוריה? הרי אותם אנשים כשיצטרו בית חולים ירוצו אליו. הם גם סוחטים את הקופה הציבורית. מי שממלמל פסוקים ומזיז טילים לא יכול למלמל שיפול לידו שק של זהב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

הם מאמינים שהטיפול בביהח גם נעשה ביד האל.
האמונה האנושית קיימת משחר ההיסטוריה ותמשיך להתקיים עוד אלפי שנים זה המצב הנתון, פשוט תיארתי את זה.
זה לא משהו רק פה. הבעיה פה זה המימון של זה

Pistons
Pistons
16/08/2024 19:19:34

שלא נדבר שהוא מדבר על בן גביר כאילו הוא איזה צדיק ולא מישהו עם גיליון עבירות מפה ועוד הודעה חדשה. מעניין למה הוא מדבר דברים טובים על אדם כזה. הדתיים לא רוצים חוק וסדר במדינה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

העבירות שלו זהות לעבירות של חוסמי הכבישים

Pistons
Pistons
16/08/2024 20:14:51

שמעון תפסיק להיות ליצן. בוא ניקח את העבירה האחרונה שלו, לעבור באור אדום כשבכביש שחוצה אותך יש אור ירוק (תוך כדי שהוא לא חגור) תוך כדי סיכון אנשים בפציעה ואף מוות. נפצע גם מישהו והיה צריך לעבור ניתוחים. האם סיכון חיי אדם זהה לחסימת כביש?

שי אבן צור
16/08/2024 20:21:15
Reply to  Pistons

עזוב נו
כמו לנסות להסביר שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב

לא תצליח לשכנע במובן מאליו את מי שכל הקטע שלו זה וואטאבאוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין הבדל בין ה"עבירות" של בן גביר לחוסמי הכבישים ומנהיגי המחאה וכו.
התקשורת מנסה דה לגיטימציה עבורו הם לא מבינים שזה רק יתן לו יותר קולות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

כן. היו 2 פועלים שנדרסו למוות אחרי שפינו אשפה של חוסמי כבישים.

Pistons
Pistons
16/08/2024 20:55:06

נו ו?
איפה הפעולה האקטיבית כדי לגרום נזק? הם דרסו את השניים?
למה אתה לא רושם מה היתה הסיבה לזה? אמרו שאו שהוא שיחק ברדיו/פלאפון ואז זה לא קשור למפגינים או שהוא היה עייף (חזר משירות צבאי או משהו בסגנון). אם זה המקרה השני, אז בן גביר אשם בזה. ממשלת החדלון שהוא גורם מוביל בה מאפשרת לעשרות אלפים להשתמט ושוחקת לחלוטין את אלה שמשרתים וזאת התוצאה. התקשרו למישהו מהמשפחה שלי להתייצב פעם שלישית או רביעית למילואים תוך כדי שהוא מתאושש מניתוח שעבר. גומרים את האנשים האלה וזאת התוצאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

אני אגב,חושב שאסור לאפשר לחסום כבישים בשום אופן כל שבוע. אלו הפגנות פוליטיות ממומנות ועוד כמה שמצטרפים משעמום כל שבוע.
אין להם שום קשר לחטופים.

שי אבן צור
16/08/2024 20:18:53

יה רייט

עמיחי קטן
16/08/2024 16:01:34

תודה מנחם.
לשים את קיירי באותה שכבה של לוקה זה הזוי ממש. היה טוב כאפשרות שנייה בחלק מהפלייאוף (והיה פחות טוב נגד אוקלהומה ובוסטון), אבל הפער בין קייר לבין פי ג'יי וושינגטון או גאפורד הרבה יותר קטן מהפער בין לוקה לקיירי. לקליי אני לא אתייחס כי מוקדם לדעת איך זה יעבוד בדאלאס

אשך טמיר המקורי
16/08/2024 18:35:49

כמו שמדינת ישראל נחטפה בידי קואליציה משיחית קיצונית, כך אתר הופס נחטף לאחרונה בידי ביביסטים שמברברים את עצמם לדעת והופכים אותו ממקום מפלט לאיזור דוחה לכניסה כמו כל שאר המקומות.
אני מוצא את עצמי פחות ופחות מעוניין להיכנס לאתר בשל כך.
ויכוחים פוליטיים וחוכמות של ביביסטים אפשר למצוא גם במקומות אחרים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 19:34:13

+1965
אני בהפסקה מהקקי שרץ פה.
אני הפסקתי לקרא את רוב התגובות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 19:38:17

אני מה זה שמח שקבוצת חולי הנפש פה,לא מגיבים אלי יותר. חחחחחח
שמעון הקורבן העכשווי בקטנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😅😅😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא הרוב פה לא ביביסטים😅
יותר גנץ לפיד נראה לי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 19:55:37

עזוב אותך שמעון.
הייתי מוציא להורג את כל הפוליטיקאים וזורק אותם לחיריה בלי היסוס.
אחת הסיבות שעשיתי עליה למדינה אחרת בשמחה,
זאת השחיתות שרצה בישראל עשרות שנים מהפקיד הכי אהבל בעיריה ועד לראש הממשלה.
אני כבר לא מתעניין יותר בפוליטיקה ובתרבות במדינת ישראל,
קצת משפחה וחברים.
ישראל מדינה מחרידה לגור בה.
מחכה ומקווה שמישהוא יעשה הורדת זקיף וחיסול למאפיונר העכשווי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח השחיתות רק תגדל, זה בכל מקום.
עיריות, משרדי ממשלה, כנסת, בתי משפט, צבא, נמלים, ועדי עובדים וכו וכו….
אנשים עשו ימבה כסף במטה החטופים חחחח כל מיני פוליטיקאים ולוביסטים נדחפו לשם בשכר….

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 19:50:28

אייזיה תומאס: "לברון הוא הגדול מכולם"איזה חננה,אדם עלוב כמו סמארק על העכוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש פה כמה דברים מצחיקים בתגובות

א. ביבי לא קובע כלום ומוגבל עי אחרים.

חחחחח רק הוא קובע הכל, מה שהוא לא רוצה לקבוע הוא לא מחליט. בסוף הסמכות היא שלו בלבד, זה משפט מאד מצחיק. אתה הראש אתה אשם.
ביבי הרס פה ככ הרבה דברים שאין לי כוח לפרט בכלל.

ב. ביבי ימין.

חחחחחחחחחחחחחחח

אחמד טיבי וחנין זועבי יותר ימין מביבי. בין ביבי לימין אין שום קשר.

ג. בן גביר איום למדינה.

שטויות שמאכילים בתקשורת, הוא אומר דברים נכונים מה לעשות. במעשים הוא כמו כולם, נאדה.

ד. החלופה פה של אנשים זה גנץ ולפיד.

חחח, אלה כמו ביבי רק טפשים יותר כי ביבי סיבב אותם על הזרת. לא הייתי רוצה שבראש המדינה יהיו כאלה עיוורים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 20:00:21

שתוק או שננעל אותך בצנטרישוט עם הבבון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה סיבוב באסלה לא בצנטרישוט

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/08/2024 20:16:52

ריככתי את זה בשבילך

שי אבן צור
16/08/2024 20:17:02

אני עם בארקלי ב 100% בקטע הזה

Klay Thompson
Klay Thompson
16/08/2024 22:38:22

אני לא אוהב להיכנס לנושאים האלה באתר הזה ולא חושב שזה המקום אבל עם כל התגובות בזמן האחרון אני חייב להתייחס. בזמן כהונתו של נתניהו חמאס, חיזבאללה, החותים, עיראק וסוריה התעצמו לממדים עצומים וכיום מהווים איום קיומי על מדינת ישראל במידה ויחליטו לפעול יחד. הבטיח לחסל את החמאס עוד ב-2009. בספר שלו נתניהו כותב במפורש שבנט המליץ לחסל את החמאס במבצע "צוק איתן" ושהוא התנגד לכך. במבצע "מגן צפוני" בסוף 2018 צה"ל חשף מנהרות שחדרו לשטח ישראל. כבר אז חיזבאללה הפר את החלטה 1701, מה עשו? רק הרסו ואטמו את המנהרות. גם לאחר המבצע חיזבאללה אמר במפורש שיש לו עוד מנהרות חודרות שצה"ל לא השמיד. סיפר בפומבי על התוכניות של חמאס לכבוש יישובים ולחטוף אזרחים. צועק שנים על הסכנה האיראנית, הורה לחטוף את ארכיון הגרעין שלהם ואפילו צייר פצצה מעל בימת האו"ם. במציאות איראן קרובה לגרעין יותר מאי פעם. נמנע מלתקוף את חיזבאללה מתחילת המלחמה, יצר רצועת ביטחון בשטח מדינת ישראל, יש עשרות אלפי אזרחים פליטים בארצם ולא הגיב למאות טילים מאיראן (יש יותר הכרזת מלחמה מזה?). טוען מצד אחד שרק לחץ צבאי ישחרר את החטופים ושאין פרטנר לעסקה אבל מצד שני 3-4 חודשים צה"ל לא פעל ברצועת עזה והלחץ הצבאי ירד משמעותית. בנוסף, מידי יום הוא מכניס מאות משאיות סיוע לעזה- סיוע שברובו הולך לחמאס. ה-7.10, אסון הכרמל, אסון מירון ושחרור יחיא סנוואר. כל זה מבלי לדבר על כלכלה, חברה, חינוך, בריאות וכו'. אי אפשר לתרץ ולתרץ ולהאשים את כל העולם בכל תחום.

NFS
NFS
17/08/2024 2:22:37
Reply to  Klay Thompson

אתה צודק בהכל, ונתניהו באמת האשם המרכזי באסון ה-7 באוקטובר, וגם עכשיו ברור שהוא מורח זמן ומעדיף מצב חירום מתמשך על פני ועדת חקירה.
הרפיסות שלו בצפון וחוסר ההוראה לצבא לגרום ללבנון לשלם ביוקר היא כתם בל יימחה – ותצטרף למורשת נתניהו כמחריב ישראל.
כל זה לא משנה לביביסטים. אנשי הכת הזו יאשימו את כולם מלבדו ולכן אין עם מי לדבר.
עצוב שזה זלג להופס, אבל לא מפתיע – ככה זה כשאין יותר על מה לדבר.
אני מצידי סיימתי לקרוא ולהגיב על כל מה שקשור בזה – מאסתי בביביסטים הרשעים וכל מיני משיחיים פסיכים תומכי בן גביר.

אשך טמיר המקורי
17/08/2024 11:45:01
Reply to  NFS

הפקיר את הצפון.
הפקיר את הדרום.
הפקיר את החטופים.
איש מופקר ומפקיר סדרתי.
מר הפקרה
https://giveback.co.il/project/79546

שי אבן צור
17/08/2024 12:33:28

תרמתי

שי אבן צור
17/08/2024 3:13:59
Reply to  Klay Thompson

ולמי מהם זה משנה שהוא אמר שלתת למנהיג שבתקופתו קרו כל האסונות/מחדלים זה כמו לתת לקברניט הטיטאניק ספינה חדשה לפקד עליה לו היה ניצל?

ולמי מהם זה משנה שבתקופת ממשלת השינוי הוא ארגן עצרת תחת הכותרת "ישראל מדממת" אחרי ארבעה פיגועים שבה הוא האשים את הממשלה ברפיסות שגרמה להם?

הוא נאה דורש על אחרים ולא מקיים על עצמו אבל זה לא מזיז להם

ביביסטים הם כבר מזמן לא אזרחים ששופטים את ההנהגה ע"פ הביצועים שלה בכל תחום – מדיני/כלכלי/ביטחוני וכו'

טוהר המידות לא מעניין אותם כלל כל עוד המושחת זה ביבי

אם היינו מדינה נורמלית, מירי רגב היתה צריכה לעוף על טיל יום אחרי התחקיר של דרוקר שהראה שחיי אדם הם לא מעניינה – כולל ביביסטים – והיא לא תנקוף אצבע לתקן ליקויים/מפגעים תחבורתיים אם זה לא משרת אותה פוליטית

ביביסטים הם כבר מזמן לא אזרחים – הם אוהדי קבוצת ביבי יונייטד שהולכים עם קבוצתם באש ובמים ושתישרף המדינה

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
אשך טמיר המקורי
17/08/2024 8:49:01

1+

עגל
17/08/2024 10:43:15

+2
בול.
אני מקווה שאתה ואחרים לא רק כותבים אלא גם עושים

שי אבן צור
17/08/2024 11:12:06
Reply to  עגל

הערב בקפלן

הייט אשברי
הייט אשברי
17/08/2024 15:01:30
Reply to  עגל

המחאה הפכה העיסוק העיקרי שלי מאז יחריב לוין שחל בהסכמת הצורר מקיסריה בניסיון ההפיכה המשטרית . גם הפעילות הרגילה, וגם פחות ידועה…
הערב כרגיל בקפלן.

הייט אשברי
הייט אשברי
17/08/2024 15:02:23

צ"ל – מאז יחריב לוין החל.

הייט אשברי
הייט אשברי
17/08/2024 13:56:02

הביוב מקיסריה מחסל בשיטתיות את מדינת ישראל כבר מספר שנים. לא אחזור כאן על כל מעלליו ומחדליו – אלה שבמתכוון ואלה שמתוך הזנחה. מוביל אותו דבר אחד בלבד – תאוות שלטון בלתי מרוסנת . איך אמרה הפסיכית שאיתו כבר לפני יותר מעשרים שנים ? אם ביבי לא בשלטון , שהמדינה. תישרף . שניהם הגיעו לשלב היישום עוד לפני שהוא עף סופית. אם המדינה חפצת חיים הוא חייב לעוף מיידית. כל יום רק מעצים את הנזק.
להתראות הערב בהפגנות.

שי אבן צור
17/08/2024 14:12:14

בול!

עמיחי קטן
17/08/2024 20:46:58

שבוע טוב לכולם.
אני מזכיר שאנחנו אתר כדורסל, אז את הדיונים הפוליטיים שלכם תקיימו במקומות אחרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/08/2024 19:31:36

לכל המתייחסים לבן גביר וסמוטריץ' כאויבי העם ומחבלים ולעטמת זאת מצייחסים בחיוב למנסור עבאס:בן גביר וסמוטריץ' תומכים בצה"ל ובישראל ועבאס רואה בחיילי צה"ל פושעי מה ותומך בצד של החמאס.
בן גביר וסמוטריץ' לא עומדים בראש ארגון שהוביל טבח ברברי ומעשי אונס ברוטלי ועריפת ראשים וביקוע בטנן של נשים בהיריון. מי שמשווה אותם למחבלים כאלו, הוא אויב העם!!! ומי מבית נגדרה"מ והממשלה והימין והציונות הדתית והמתנחלים והחרדים
הרבה משיחיים כאלו התומכים בבן גביר סמוטריץ' היו שם בעוטף בשמחת תורה האחרון כדי לסייע ככל שיכלו לתושבי העוטף וסיכנו את עצמם מרצונם. והרבה משיחיים יש בין הלוחמים ב"חרבות ברזל" ובין הנופלים. המשיחיות הזו היא חלק בסיסי באמונה הדתית ואין בה כל דבר שהוא שווה לדרכם של המחבלים והרוב המכריע של המשיחיים האלו הרבה יותר ערכיים ומוסריים מאשר מקובל אצל חילוניים ואין אצלם תרבות גיבור מלוכלכת ולא מסיבות סמים ומין ולא שורקים לבנות כמו לכלבים ולא מכנים אותן ע"ש המילה הערבית לאבר מינן ואין אצלם קטינים ואף ילדים הצופים במין ואף עושים מין והגיל יורד.
ולמי שמתייחס תהליך ברמה דתית משיחית אין זכות לדבר על משיחיות, וכשמאז תהליך אוסלו נפגעו מטרור מעל פי 9.3 לשנה יותר מאשר מקום המדינה עד תהליך אוסלו וכמלכתחילה אין הצדקה למדינה פלסטינית כי מעולם לא הייתה פלסטין וגם בקוראן כתוב שהארץ שלנו ואין בו דבר על חשיבות הארץ הזו באיסלאם ולא על ירושלים (ואל אקצא המופיע בו הוא מסגד בחצי האי ערב שהמסגד בירושלים הוא על שמו כי זמנו של הקוראן בשליש הראשון של המאה השישית [מוחמד מת ב-532] למניין הנוצרים והמסגד בירושלים החל להיבנות בשנים האחרונות של המאה השביעית).
זה מוכיח שהערבים משקרים וכל הלאומיות הפלסטינית היא בדיה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ. ולכן אישים מוסלמיים שאינם שונאי יהודים, כמו האימאם עבדול האדי פאלאצי מאיטליה, תומכים בבעלות היהודים על הארץ כולל ירושלים ובכללה הר הבית. ולכן יו"ש הם אינם שטחים כבושים אלא לב מולדתנו וארצנו וההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק.
ובכל ה לא כבשנו מהערבים ה"פלסטינים" דבר אלא מממלכת ירדן שלא רוצה בהם וגם אם היו רוצים לא הייתהה להם זכות בהם כי הם שלנו. ולהפך, אם הערבים או גורם זר אחר היו שולטים בהם אז היה כיבוש לא מוצדק!!!
ובכל מקרה גם אם הייתה זכות לערבים בארץ הם היו מאבדים אותה על הטרור שעשו וגם ערביי יו"ש תומכים בטבח הברברי של החמאס ובכל מה שעשו וגם מתייחסים אלינו כמו החמאס. אך כאמור אין להם כל זכות אמתית בארץ וטענותיהם נגד הקוראן.

ובכל מקרה יהודים שמשווים את בני עמם למחבלים ורואים בהם אויבי העם בגלל שמאמינים שיבוא משיח שיהיה שליח של הבורא לגאול את עם ישראל, הם אויבי העם, ומשיחיים רבים כאלו תרמו ותורמים מהם וגם היו בעוטף בשמחת תורה וגם לחמו ולוחמים ב"חרבות ברזל" ולא מעט נפלו מהם.
איך אפשר להתייחס לבן גביר וסמוטריץ' כמחבלים כמצביעים רבים שלהם תורמים למדינה ונלחמים לביטחונה ולהתייחס לעבאס בחיוב כשהוא ומצביעיו מתייחסים לחיילי כפושעי מלחמה בגלל המלחמה הצודקת.

ירון, החלום
ירון, החלום
03/09/2024 3:07:45

בס"ד
תודה רבה, מעורב משובח