פאשלות דראפט (13) אדם מוריסון /MBK

.

אדם מוריסון. סמול פורוורד, 2.03 מ'. גונזגה יוניברסיטי. נבחר 3 בדראפט של 2006 ע"י שרלוט

אז למה הוא בעצם כאן ?

מוריסון הכוכב הבלתי מעורר של גונזאגה ( ג'ון סטוקטון אגב יצא משם כמו גם קלי אולינאק , ג'רמי פארגו ורוברט סקארה שסתם מאכזב בלי קשר לדראפט ) הגיע לדראפט 2006 כאחד משחקני המכללות הטובים ביותר. ממוצעיו עמדו על 28.1 למשחק ופנקסי הסקאוטים ( שיתכן והיו על אובר סטאוטים ) כבר החלו בהשוואות ללארי בירד.

דראפט 2006 הוא מהחלשים שהיו .כמה חלש ? אנדריאה ברניאני נבחר ראשון ע"י טורנטו בתוכנית על לצוות הכי רחוק מתאומי המגדל . ברניאני את בוש

בחירה מס 2 כבר הייתה הגיונית עת למרקוס אולדריג' נבחר בידי הבולס . רגע רגע אולדריג'? שיקגו? כן ! הבולס שזכו בבחירה ה -2 איך לא מהניו יורק ניקס מטרייד ממש,אבל ממש מזעזע ( יותר מידי שחקנים להרחיב ) לא ניצלו כראוי את הבחירה וביצעו טרייד ביום הדראפט עבור טיירס תומאס שנבחר 4+ וויקטור חרייפה , אכן בושה וחרייפה . אגב אותו חרייפה איבד את הכדור לבלו בכדור שהוביל לסל הניצחון של היקמן ( לפי יורם ארבל ) או טייריס רייס למי שבאמת צפה במשחק.

מטייריס רייס לטייריס תומאס שבנקל יכל לכבוש את פסגת המפדחים לא הרשים ב 3 עונותיו בבולס ועבר לשארלוט. שארלוט ? אה כן נזכרתי אותה שארלוט בחרה בבחירה ה 3 את אדם מוריסון מי שהיה אמון על הבחירה הוא לא פחות מאשר מייקל ג'ורדן שכבר היה למוד ניסון מר ראה מקרה קוואמי בראון .

מוריסון זכה לאיו ספור הזדמניות בעונותו הראשונה אשר שיפרה משמעותית את גודל הפדיחה באופן יחסי כמובן.

11.8 נקודות למשחק בכמעט 30 דקות הספיקו לבחירה לחמישיית הרוקיס השניה , אין מה להתלהב המחזור היה ממש אבל ממש גרוע. 37% אחוז מהשדה היו ללארי בירד אולי בימים ששיחק עם תחבושת על הפנים ויד שמאל קשורה לרגל ימין . עצם העובדה שהוזכר עם בירד באותה נשימה אמורה לגרום למנחם להחסיר פעימה.

לאחר עונת הרוקי הבינונית מינוס  חובה לציין כי קרע את הרצועה הצולבת בברך דבר שלמעשה חיסל סופית את הקרירה שלו וגרם לו להחסיר את העונה השנייה.מוריסון הלך ודעך עד כדי 4.5 נקודות למשחק בעונתו השלישית תוך שמירה על עקביות עם 37% מהשדה.

שארלוט הבינו שמוריסון לא בדיוק בירד ולא מסוגל לשמור על זוג נעליים העבירו אותו בטרייד יחד עם שאנון בראון בעבור שומר קטן לא פחות ולדימיר ראדמנוביץ' ללוס אנג'לס לייקרס !

תחת פיל ג'קסון מוריסון זכה ב 2 תארי אליפות ( אחת פחות מבירד ) הוא מיעט לשחק וב 39 משחקים במדי הלייקרס ( עונה ושליש ) ניפק 2.2 נקודות למשחק

מוריסון מדגים לקובי – ישיבה על הספסל איך עושים זאת נכון

לאחר עונה בה נחתך לפני פתיחת העונה ע"י הוויזארדס הוא הספיק לשחק ( כן כן אשכרה לשחק ) במדי הכוכב האדום בלגרד . הוא היה לשחקן חמישייה וקלע 15.5 למשחק בליגה האדראטית ונראה שאוטוטו הוא חוזר לימיו בגונזאגה הוא ניפק משחק של 30 נקודות מול לובליאנה ו 27 מול ציבונה הוא החליט לנסות ולחזור לאן בי איי לא הצליח וחימם את הספסל של בשיקטאש עד לסיום העונה .

מוריסון עוד ניסה לחזור לליגה הטובה בעולם אך נחתך ע"י פורטלנד

עם שם משפחה מחייב אדם מוריסון כמו מוריסון מפורסם יותר ( ג'ים ,סולן הדלתות למי שבאמת לא מכיר ) סיים את הקריירה בגיל 27 אז מי אמר שההיסטוריה לא חוזרת

להבדיל ממוריסון ג'ים שהיה מזריק חומרים אסורים אדם מזריק מגיל 14 אינסולין מאחר וסבל מסכרת .

בגיל 27 לאחר 3 עונות בלבד בליגה תלה את הנעליים עם ממוצעי קריירה של 7.5 נקודות למשחק ב 37% מהשדה ב 161 משחקים , כיום הוא פנה לקריירה של אימון . שיהיה בהצלחה , לפחות יש לו 2 אליפויות יותר מבארקלי , מלון , יואינג , רג'י מילר וסטיב נאש ביחד

דרפאט 2006 היה זוועתי לכל הדעות , שלדון ווילאמס בבחירה ה -5 נפלט מהליגה והיום ידוע כבעל של קנדיס פארקר . ברנדון רוי שנבחר 6 היה שחקן אדיר שפציעות הכריעו אותו . רודי גיי שנבחר 8 דווקא תוצר לא רע של הדראפט ההזוי הזה ונשאלת השאלה איך ומדוע בדרפאט כה חלש רונדו נבחר 21 , קייל לאורי 24 ופול מילסאפ 47

לא רציתי לייגע בקטעים של מוריסון השחקן אז אסיים בקול תרועה רמה עם מוריסון האמן – קלאסיקה במיטבה
http://www.youtube.com/watch?v=9iSXrZYhJt4

ועוד קטנה לקראת סיום

ג'ים מוריסון והדלתות – הסוף

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 27 תגובות

    1. אין סיבה לקחת את מוריסון ב 3 ורדיק ב 11
      בכל זאת ההצלחה של מוריסון הייתה בגונזאגה בעוד רדיק כיכב בדיוק וההבדל בין הקבוצות ברור לך טוב מכולם
      היו סימני שאלה כבר אז

  1. אתה גדול, הסיום בסוף אדיר, ובקשר לתאומי המגדל של טורונטו: טייסון צ'נדלר הרבה לפני השיא ואדי קארי בבולס באותה תקופה בערך. בגלל האמונה בהם ויתרו על אולדריג' בשביל תומאס

  2. אני זוכר אותו בתור הבנזוג האוטומטי של ג'יי ג'יי רדיק בכל הכתבות טרום דראפט באותה שנה. הם חלקו את רוב התארים האישייםבאותה עונה ומשום מה הייתה תחושה שהם הולכים להיות נפילה.
    אחר כך מוריסון בעיקר נעשה מוזר כזה… יש לו תמיד פרצוף מסומם מריר תבוסתני כזה. אתה מסתכל עליו ויש רק דבר אחד שקופץ מייד לראש – יא אלוהים הבנאדם דפוק.
    יש אנשים עם צורה כזאת. כמו פרצוף שדורש כאפה.

    1. אתה לא ישן לפחות כמה שעות?
      אכן רדיק את מוריסון נחשבו לקלעים המצטיינים פרי דראפט
      רדיק שהגיע מדיוק נבחר 11 בעוד שמוריסון ללא כל התראה מוקדמת נבחר 3
      הוא לא התאים לליגה חבל שלא ניסה יותר באירופה

    1. תודה על הסרטון
      מכיר אותו פשוט היה לא מעט מלח דק על הפצעים הפתוחים של מוריסון
      הסרטון זה מלח גס שמוסיפים לבשר לפני צלייה 🙂

  3. הדראפט ה"נפלא" ההוא גורם לי לרצות לפתוח דיון על הדראפט הגרוע ב20 השנים האחרונות. מדראפט 2006 יצאו בסופו של דבר אולדריג', רוי, מילסאפ, רונדו, קייל לאורי, רודי גיי ויותם הלפרין. כולם שחקנים על גבול הכוכבות בליגה לפחות (לא ניכנס פה לויכוחים על רודי גיי). היו בו גם כמה שחקנים משלימים סבירים: ברניאני, רנדי פוי, רדיק ועוד כמה. הבעיה של הדראפט הזה היא שהשחקנים שנבחרו גבוה- טופ 10 (להוציא את אולדריג', רוי וגיי) לא מימשו את הציפיות בשום שלב בקריירה. ברניאני ראשון, מוריסון, טיירוס תומאס, שלדן וויליאמס, פטריק אוברייאנט, מוחמד סנה. באיזה עוד דראפט תמצאו כל-כך הרבה שחקנים לא רלוונטיים בעשירייה? סנה בצרפת, אובראיינט בפורטו-ריקו, וויליאמס בסין וזה רק על קצה המזלג. אבל מבט על רשימת השחקנים שהבאנו לעיל מראה שהדראפט לא היה גרוע כפי שהעשירייה הראשונה מלמדת, אלא פשוט היה כזה שקבוצות בחרו בו לא טוב.
    המועמד שלי לדראפט הגרוע ב-20 השנים האחרונות הוא דראפט 2000. שימו לב לזה: רק 3 שחקנים מהדראפט היו באולסטאר לעומת 4 בזה של 2006. אחד מהם היא ג'מאל מגלור!!!! ארבעת השחקנים הכי שיצאו מהדראפט הם קניון מרטין, מייקל רד, ג'מאל קרופורד והידו טורקוגולו (הם לפחות אלה שהיו הכי קרובים להיות כוכבים…). אף אחד לא ברמה של אולדריג' או רונדו לדעתי. גם לא של רוי בשיאו. העשייריה לא כוללת שמות עלומים כמו זו של 2006, אבל בהחלט לא משהו לספר עליו בבית: מרטין, סטרומייל סוויפט, דריוס מיילס, מרקוס פייזר (מועמד רציני לכתבה בסדרה הזו..), מייק מילר, דמאר ג'ונסון, כריס מיהם, קרופורד, פריזביליה וקיאון דולינג. הצרה האמיתית בדראפט הזה היא שהקבוצות לא בחרו רע כל-כך כמו שהמחזור היה פשוט נורא ואיום. אם אני צריך לבחור, זה הדראפט הגרוע ב20 השנים האחרונות (מאז שאני עוקב ברצינות אחרי דראפטים…). מה דעתכם?

  4. מוריסון הוא הסיבה שמקדרמוט לא נבחר רביעי בדראפט העונה.

    וההבדל המהותי בינו לבין רדיק הסתבר, הוא מוסר העבודה שלהם.

    רדיק נכשל לא פחות ממוריסון אם לא יותר בתחילת הדרך, אבל קרע את התחת, שינה לחלוטין את הגוף שלו, עבד על המשחק שלו, והפך לשחקן נבא לגיטימי – גם אם לא מספיק טוב יחסית לקריירת הקולג' שלו כדי לגרום לקבוצות להאמין בשחקנים כמו ג'ימר פרדט, ואפילו לפקפק בכישרון כמו סטף קרי שנבחר שביעי…

    אבל האמת היא שהאב טיפוס של שרשרת הספקנות הזו היה סטיב אלפורד מאינדיאנה אי שם בעבר.

    1. אלפורד אמנם היה לבן וכיכב במכללות, אבל נבחר 26 ב87', אז זה היה סיבוב שני.
      מוריסון 3, פרדט 10, רדיק 11.
      אם הייתה ספקנות, הביעו אותה הרבה יותר לפני 27 שנים מאשר בדוגמאות האחרות.
      בטוח שאין לבן שהבריק במכללות והיה אכזבה קצת יותר גדולה בתווך?

      1. בכל מה שקשור להבדל בין רדיק למוריסון מסכים לגמרי. מוריסון היה היפי בטלן שלא נקף אצבע כדי להשתפר.
        רדיק בדיוק הפוך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט