הקרב על הזהב, ארצות הברית מול צרפת. כן, יש גם משחק על הארד / מתנאל אלאשבילי

הקרב על הזהב, ארצות הברית מול צרפת. כן, יש גם משחק על הארד / מתנאל אלאשבילי

*כל התמונות נלקחו מהאתר הרשמי של פיב"א

הקרב על הזהב, ארצות הברית מול צרפת. כן, יש גם משחק על הארד / מתנאל אלאשבילי

זהו, טורניר הכדורסל האולימפי והקצר יגיע היום (שבת) לסיומו. אבל קודם, לפני שנדע מי תזכה בזהב ומי תסתפק בכסף, נוכל לדעת מי תזכה בארד ומי תצא בלי כלום.

12:00 סרביה – גרמניה:

מה לא נאמר על הנבחרות האלו, על הכדורסל היפה שלהן, על הכישרון, על התלכיד. אלו שתי הנבחרות שהיו אמורות להקשות הכי הרבה על ארצות הברית, אבל גרמניה לא עמדה מול הדחיפה של הקהל הביתי הצרפתי וסרביה שנתנה את המקסימום של המקסימום, לא הצליחה לנצח את ארצות הברית. מפאת חוסר העניין במשחק הפוסט הזה יוקדש בעיקר למשחק הגמר, אבל כמובן שיש נקודות קריטיות למשחק הזה. ככה שמי שקם בבוקר ולא בדיוק הולך לבית הכנסת, יוכל להדליק את הטלוויזיה ולצפות בכדורסל מצוין.

סרביה, הנבחרת עם השחקן הטוב בעולם, זאת שעשתה לאמריקאים מה שהיא רוצה במשך שלושה רבעים, שנכנסה עם הקלע הטוב בהיסטוריה לקרב שלשות וכמעט ניצחה. כמה איכויות יש לה, מניהול המשחק, עד הקליעה הנהדרת מכל הטווחים, השחקנים שמייצרים לעצמם. כמה הגיוון הזה קריטי במשחק על מדליה, נשכחת ככל שתהיה. לסרביה יש מתכון אחד שיעבוד כנראה נגד גרמניה, וזה פשוט לשחק כמו ששיחקה עד עכשיו. עם כמה שאני אוהב להחמיא לכדורסל של הגרמנים, הסרבים עם עומק יותר גדול, עם יותר וריאציות לקליעה, מסוגלים לשבור הגנות בצורה טובה יותר, יודעים לשחק גם לאט וגם מהר. קצת יותר הידוק בהגנה וגרמניה לא תחזיק לאורך 40 דקות. אז מי הסיפור בסרביה מעבר ליוקיץ'? כמובן שבוגדן בוגדנוביץ', 18.8 נקודות למשחק בטורניר, הסלים שהם בכלל לא קאטץ' אנד שוט אלא יצירת מצבים לעצמו, העובדה שהוא מסוגל במו ידיו לקחת את הכדור כשיש 10 שניות על שעון הזריקות מול שומרים בטופ העולמי וגם לקלוע בדרגת קושי גבוהה זה משהו שגרמניה לא תסתדר אתו. שחקן אחד שלא תלוי בכלום כמו יוקיץ' זה מילא, אבל שניים? ועוד מעמדה שבה הוא יכול לנהל פיק אנד רול עם יוקיץ' ולעשות לו חיים קלים? לא דבר של מה בכך בכדורסל נבחרות ונזכיר שלסרביה יש את מיציץ' שקצת מתקשה ליצור בלי חסימה אבל זה לא שלסרבים אין שחקני פיק אנד רול טובים.

גרמניה, שראו בה התלכיד המצטיין בטורניר, שהאקס פקטור שלה בינוני באן בי איי אבל בחוקי פיב"א הוא אחד הגדולים, שהפסידה בגלל ששחקני המשנה שלה לא הצליחו ליטול חלק במשחק לעומת אלו של הצרפתים וזה עלה לה ביוקר. האיכויות האישיות שלה גם לא מוטלות בספק, אבל בגרמניה העניין הרבה יותר טקטי. המשחק הרבה יותר מחושב, מלבד שרדר ופרנץ ואגנר כמעט אף אחד לא מאלתר, אף אחד לא עושה משהו נועז מדי ומכוונים למהלך הנכון. כשזה עובד, שזה ברוב המוחלט של הזמן, זה נהדר וזאת הדרך הכי טובה לנצח כי עובדה שזה עבד נפלא עד עכשיו. אבל מה עושים כשזה לא עובד? מה עושים כששרדר קולע 3/11 לשלוש ופרנץ רק 10 נקודות? מי עוד לוקח אחריות? ברמת העיקרון זה היה ת'ייס עם משחק טוב לאורך השורה הסטטיסטית אבל זה לא מספיק. אם גרמניה רוצה לנצח את סרביה, היא צריכה לתת לעוד שחקן לאלתר. השחקן הזה לטעמי צריך להיות אח של פרנץ, מוריץ. היה לו משחק לא טוב נגד צרפת והוא הסתבך מוקדם בעבירות, אבל אם יתנו לו דקות דווקא ליד ת'ייס שראינו שיוצא קצת לשלשות אז הצבע של גרמניה יהיה טוב יותר מול הדקות שיוקיץ' ומילוטינוב משחקים ביחד גרמניה תוכל להפיק יותר נקודות ממצבים שאינם חלק מהטקטיקה.

יהיה לנו משחק מהנה, ואני חושב שסרביה תנצח במשחק צמוד.

22:30 ארצות הברית – צרפת:

הכל או כלום. מצד אחד הנבחרת שנבנתה במיוחד לטורניר הזה, עם השמות הכי גדולים בכדורסל המודרני. מהצד השני המארחת, זאת שהקהל גרם לה לשחק בשלבי הנוקאאוט כמו שלא ראינו אותה מעולם. נצלול פנימה לתוך הטורניר של שתי הנבחרות העצומות האלו, נבין מה כל אחת צריכה כדי לזכות, ומי יכול להרוס לכל אחת מהן?

הדרך לגמר

ארצות הברית

מאזן בטורניר: 0-5, ניצחו בשלב הבתים ובחצי הגמר את סרביה, ברבע הגמר את ברזיל ואת דרום סודאן ופורטו ריקו בשלב הבתים.
הדרך לגמר: הייתה קלה עד לחצי הגמר, ארצות הברית שאין לשום נבחרת מאצ'אפ עליה כתשה את כל מי שבאה מולה, כולל סרביה במשחק הפתיחה, אבל חצי הגמר היה סיפור אחר. הודות לסטף קרי, הקלע הטוב בהיסטוריה, שהיה רחוק נקודה אחת מלהשוות את שיא הקריירה בנקודות לשחקן נבחרת ארצות הברית במשחק אולימפי, ארצות הברית השלימה קאמבק מטורף ברבע הרביעי וניצחה 91-95.

צרפת

מאזן בטורניר: 1-4, הפסידו לגרמניה בשלב הבתים אך ניצחו אותם בחצי הגמר. ברבע הגמר ניצחו את קנדה, בשלב הבתים את ברזיל ויפן.
הדרך לגמר: בשלב הבתים צרפת נראתה כמו שזכרנו אותה בטורנירים קודמים. מיושנת, חסרת התאמות, ללא ניהול משחק, מסתמכת על ההגנה והגובה שיצילו אותה יחד עם כמה מהלכי יכולת אישית, אבל משהו השתנה בנוקאאוט. לא יודע אם מדובר פה בקהל הביתי או בשינויים של וינסנט קולה המקובע אבל צרפת הצליחה באמת לשחק כדורסל טוב. בניגוד למשחקים בשלבי הבתים שלאחר כל עצירה צרפת שיחקה לאט, וחפרה בצבע, ובקושי מסרה, ברבע ובחצי הגמר צרפת שיחקה ממש כמו קבוצת כדורסל אמיתית ולא כמו אוסף של כשרונות. השינוי של קולה לשחק עם שחקני היורוליג עבד לו מדהים כשהחיבור ביניהם הביא את הצרפתים למשחק מהיר עם יאבוסלה, קורדנייה והחייזר ויקטור ומבניאמה, שלמרות שלא קלע מדהים בנוקאאוט ההגנה שלו הייתה מדהימה ונגד גרמניה הוא קלע זריקות חשובות מאוד.

הסיפורים

מאיפה נתחיל? אולי מזה שיהיה לו את הגמר הכי מעצבן שהוא יהיה בו כל הקריירה – ג'ואל אמביד.

לראשונה, האם וי פי של עונת 2022/23 מגיע למעמד של משחק גמר, לראשונה בקריירה שלו הוא לא הלוזר המוחלט, אלא כזה שיכול להגיע עד לתואר. הכל מתחיל באוקטובר 2023, אז מחליט אמביד שהוא מוותר על נבחרת צרפת ושישחק באולימפיאדה הקרובה במדי נבחרת ארצות הברית. כמובן שהבוז מהנבחרת הצרפתית לא איחר להגיע, השמיצו אותו שהוא רודף אחרי תואר כי הוא לא מסוגל להשיג אחד כשחקן המוביל בקבוצה שלו, אמרו שהוא לוזר, שהוא בחר בדרך הקלה. קאט ל-28 ביולי 2024, משחק הפתיחה של נבחרת ארצות הברית באולימפיאדת פריז נגד סרביה. ג'ואל אמביד פותח בחמישייה של נבחרת הכוכבים במקום לייצג את המארחת. בכל פעם שאמביד נגע בכדור שריקות בוז צורמות נשמעו מכל עבר, הסנטר (האמריקאי? צרפתי? קמרוני?) לא ידע איפה לקבור את עצמו, אבל הוא נקבר איפשהו. הוא קלע 4 נקודות ב-11 דקות, השיג 3 זריקות עונשין בלבד והחטיא את כולן, סיים במדד שלילי של מינוס 1, היחיד שסיים במדד שכזה בכל נבחרת ארצות הברית. האמריקאים ניצחו אבל אמביד יצא מושפל כהוגן, ברשתות לא הפסיקו להתבדח על אמביד, לא היה קשה בכלל למצוא מאיפה להנחית עליו את הפאנצ'ים. נגד דרום סודאן, נבחרת של גבוהים, אמביד בכלל לא שיחק! סטיב קר החליט שהוא נותן לאמביד לנוח כחלק מהרוטציה המוזרה שלו (ניגע בזה בהמשך), ואמביד ברח מהבוז אבל לא מהבדיחות ברשת שהמשיכו לצחוק עליו שהוא לוקח טרמפ כדי לזכות במדליה. נגד פורטו ריקו אמביד חזר לחמישייה וניסה להוכיח שהוא משמעותי לנבחרת, קלע 15 נקודות והיה לא רע, אבל אתם חושבים שזה עזר? השריקות אותן שריקות, הבדיחות אותן בדיחות ואת רוב הנקודות אמביד עשה בגארבג' טיים. עד כה הכוכב של פילדלפיה עובר טורניר בלהות בדיוק כמו שהצרפתים ייחלו לו. ברבע הגמר הוא שיחק רק 12 דקות, פירק את מי שצריך בברזיל ונח כל המשחק, ובגלל שמדובר בשנוא התורן החליקו את זה ובחרו פחות לפרגן. ואז הגיע חצי הגמר מול סרביה, יוקיץ' נגד אמביד, השחקן הטוב בעולם מול הידוע לשמצה הטוב בעולם. שני הסנטרים היו מאוד צמודים ביכולת שלהם, יוקיץ' אפילו היה יותר טוב בריבאונד, אבל אמביד למרות שריקות הבוז יצא לראשונה ווינר. בפעם הראשונה מול יריב אמיתי בצבע, כזה שמחשיבים טוב ממנו, אמביד ניצח. הוא היה נהדר בצבע, קלע את הזריקות מחצי מרחק שהוא מצטיין בהן, עוד שתי שלשות ורגע אחד ענק – אחרי שלשה של הולידיי ברבע השלישי שהורידה את ההפרש לשש בלבד, יוקיץ' לקח את אמביד בפוסט אפ. אמביד, בניגוד להרגליו המגונים לא חיפש שריקה, וגם לא עשה פלופ, הוא עמד וחטף מרפק לפנים מיוקיץ' בלי שום מניירות אלא כי שמר עליו הגנה אגרסיבית ולא מתפשרת. ברגע שנשרקה השריקה לעבירת תוקף אמביד השתולל משמחה, שריקות הבוז לא עניינו אותו, הוא הרגיש ווינר וזה גם מה שהוא ירצה להרגיש אחרי המשחק מול צרפת.

הסיפור השני הוא בכלליות השינויים של קולה. הדקות ללסור שמתאים יותר התקפית, הספסול של גובר ופורנייה אבל האיש שבאמת לקח את ההצגה מהמקום הכי לא צפוי שיש – אייזאה קורדנייה.

נשאל את אוהד הכדורסל הממוצע שאינו חופר ביורוליג מיהו אייזאה קורדנייה, הרוב לא ידעו שיש שחקן כזה ויניחו שמדובר במישהו שהמציאו לצורך בדיחה. אז קורדנייה, שחקן יורוליג לגיטימי, לא כוכב בשום מובן, והיכולות שלו הן יכולות של שחקן משנה מקסימום. אחרי עונת פריצה ביורוקאפ בנאנטר הצרפתית קורדנייה חתם בקיץ 2021 בוירטוס בולוניה, איתה זכה ביורוקאפ ונשאר ביורוליג עד היום. מי שצפה בו משחק עד לטורניר זה ידע מה הוא מקבל ממנו, קצת קליעה משלוש, במקסימום יכולת מסירה סבירה, שחקן משנה שנותן 10 נקודות וירוויח דקות בהגנה. כך גם היה בשלב הבתים, קורדנייה קיבל דקות בשביל לשמור ובקושי זרק, כשבשלושת המשחקים בשלב הבתים הוא קולע 17 נקודות יחד. מפה הסיפור הופך להיות קלאסיקה מסרט קולנוע, השחקן ההוא שאף אחד לא ספר פותח בחמישייה במשחק נוקאאוט ועוד נגד נבחרת מפוצצת בשחקני אן בי איי. ובדיוק כמו בסרטים, הילד (תיכף בן 28 אבל ילד) מתעלה על עצמו ונותן תצוגת תכלית. אייזאה קורדנייה קולע 20 נקודות נגד קנדה, בקושי מחטיא, כבר מהפתיחה קולע 8 נקודות מהירות ושולח את קנדה לפסק זמן. הוא היה רעב ורק חיכה להזדמנות לטרוף, הוא לא רצה לפתוח בחמישייה כדי לתרום בהגנה ולקלוע עשר נקודות, הוא רצה לפתוח בחמישייה כדי להוביל. הביטחון שלו זה משהו שלא ראו ממנו מאז הימים שלו ביורוקאפ כשהיה צעיר, הוא נתן לצרפת את מה שהייתה צריכה – שחקן שמשחק מהר. בזכות הקצב שלו כולם נכנסו לקצב, גם פורנייה שעדיין לא יודע לשחק מהר הצליח להרים טיפה את המהירות, לסור ויבוסלה שרגילים לסטייל השתחררו סוף סוף ומי היה מאמין שהמשפט הזה ייכתב אבל… צרפת בהובלתו של אייזאה קורדנייה התחילה לשחק כדורסל טוב. האם זה נגמר ברבע הגמר? אם זה היה נגמר שם לא הייתי כותב על זה. גם בחצי הגמר, שם צרפת לא ברחה עד הסיום, קורדנייה היה אדיר עם 16 נקודות. הוא פתח מאוד חזק, הוא חדר לסל במהירות, קלע שלשה מהפינה, ניהל משחק שזה משהו שלא היה קיים בצרפת ומי היה מאמין שיגיע דווקא ממנו. הוא הכתיב את הקצב, הוא היה בעל הבית של נבחרת צרפת בנוקאאוט, בזכותו יבוסלה התפוצץ, בזכותו לסור עשה שמות בצבע מהספסל, בזכותו ומבניאמה שיחק בסגנון שבו הוא אמור לשחק. כמובן שהקרדיט, לראשונה אי פעם בטורניר הזה, לוינסנט קולה, שהחליט לצאת מהקופסה ולעשות משהו שונה וזה השתלם לו בענק. בניגוד לגמרים קודמים בהם אוהבי הכדורסל התאבסו כשצרפת העפילה, הפעם יש להם סיבה לשמוח. הקהל הביתי, הסגנון שהשתנה, השינוי גם בשחקנים עצמם שמובילים, זאת צרפת שחיכינו לראות כל כך הרבה שנים.

מה כל נבחרת צריכה לעשות כדי לנצח?

ארצות הברית צריכה לנעול את הצבע, לצרפתים אין איך לנצח אותם בקרב שלשות בניגוד לסרביה. עוד דבר שיצטרכו לעשות זה לגרום לצרפתים דווקא לשחק לאט, כי כשהם לא משחקים מהר הם פשוט לא משחקים טוב. האמריקאים יצטרכו להוביל לכך שהכדור יגיע לשחקנים שחושבים לאט כמו באטום, פורנייה, ניליקינה. כך הם יאטו את קצב המשחק של צרפת ויצליחו לצאת למתפרצות שלהם בזמן שהצרפתים יזרקו זריקה לא טובה בסוף שעון. אין מה לעשות, הקצב צריך להיות מהיר בהתקפה וההגנה צריכה להיות כזאת שמעכבת את הפוזשנים, וראינו שזה לא קל בכלל לנבחרת ארצות הברית כי כשהיא משחקת מהר היא לא מצליחה למנוע מהנבחרת מולה לשחק מהר. הסוויץ' בין ההגנה להתקפה יהיה חייב להיות מושלם במשחק הזה כי אין מקום לחוכמות מול נבחרת ביתית שמשחקת כדורסל נהדר במשחקים האחרונים.

צרפת תצטרך לדעת לשחק כמה שיותר מהר לצבע, לא בהכרח לזרוק משם אבל כן להגיע לשם כמה שיותר מהר ולכווץ את ההגנה האמריקאית. יש לה את הכלים לזה, יבוסלה, ומבניאמה, לסור. מדובר בסיכון, כי לשחק מהר מול נבחרת ארצות הברית זה מתכון למתפרצות בצד השני, אבל אם הם ישחקו כמו ששיחקו בשלבי הנוקאאוט עד עכשיו לא תהיה להם בעיה לקחת עצירות שיעשו מול ההתקפות המסודרות של ארה"ב ולתרגם אותן במהירות לסלים. זאת גישה שיש לה חסרונות, ברור שמול נבחרת כמו ארצות הברית אין לך שיטה מושלמת, הולכים עם מה שיעבוד הכי טוב. לחזור לכדורסל האיטי לא בא בחשבון, האמריקאים לא ייכנעו לסגנון הזה והצופים יברחו מהאולם. צרפת צריכה לקחת סיכון, להמשיך לשחק מהר למרות שזה עוזר קצת לארצות הברית ופשוט לעשות את הדברים הקטנים טוב יותר. ההגעה המהירה לצבע כפי שציינתי, הרבה מסירות בהתקפה, בהגנה אפילו לשמור לחץ על חצי מגרש וללכת על המסירות הלא אחראיות של האמריקאים שקורות הרבה פעמים.

מה יכול להרוס לכל נבחרת?

בקצרה – המאמנים. מצד אחד קר עם הרוטציה הלא ברורה שלו, כשהוא מחליט להושיב את טייטום על הספסל כשבבירור חסר לו פליימייקר באחת מהחמישיות (שימו לב, פליימייקר, לא רכז. טייטום היה מנהל המשחק של בוסטון לאורך כל העונה), הוא עושה חילופי חמישיות במקום לעשות התאמות בתוך החמישייה. לעיתים נראה שהוא מזלזל במשחק בתחושה שהוא יוכל לנצח מתי שיבחר, ועד עכשיו זה עבד אבל במשחק גמר מול קהל חוץ מובהק אין מקום בכלל למשחקים האלה.
מהצד השני קולה, הלחץ עליו עצום, ירדו על סגנון המשחק שלו לפני הטורניר למרות הסגל הנהדר, הוא המשיך לשחק בסגנון הזה וכמעט הפסיד ליפן אם לא טעות שיפוט, הוא עשה שינוי של 180 מעלות והנבחרת שלו נראית כמו מועמדת אמיתית למדליה. אז איפה הלחץ? כפי שציינתי קודם, הסגנון החדש דווקא מתאים לאמריקאים, הם יוכלו לנצל את זה עם היכולת האישית שלהם דווקא כדי להפוך את המשחק המהיר של צרפת לראן אנד גאן, ובזה ארצות הברית מומחית. אז מה יעשה קולה? יישאר עם הכדורסל שעובד וייקח את הסיכון או שיחזור לשחק לאט, כנראה יפסיד והמשחק אולי יהיה צמוד אבל האוהדים הצרפתים לא יהיו מרוצים מאיך ששיחקה הנבחרת.

מי מהמאמנים יבריק? מי יעשה נזק?

ומי תנצח?

אני בדרך כלל מנסה לנחש, הפעם אני אמנע מזה, אני לא רוצה לצפות בתחושה שאני רוצה להיות צודק אלא רק מאהבה טהורה לכדורסל.

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.
Subscribe
Notify of
431 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
10/08/2024 7:40:24

תודה רבה.
לא רואה סיכוי לצרפת.
מי שהיה אמור לאתגר את ארה"ב אלה סרביה, קנדה וגרמניה.
השינוי שקרה בצרפת? גובר הפסיק לשחק ובמקומו לאסור ויבוסלה טוחנים בצבע.
יהיה ממש אומלל אם הוא יחזור לקונספציה הישנה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/08/2024 12:24:35

חחחחחח
כדי שצרפת תנצח היא צריכה לעלות עם נשק ולהוציא להורג את האמריקקים

thetroll
thetroll
10/08/2024 7:54:54

איזה דגל לבן עוד לא התחלתי איתכם. לברון זה בלון מנופח שמחזיק ב 4 אליפויות ועכשיו גם במדליית זהב אולימפית רק בזכות שחקנים שהצילו אותו בדקה ה 90. ולא אמרתי עדין מילה על קליר פת . אתה חושב שאם ברוך הקשקשן הראשי פה כותב לי שמה שאני כותב זה שטויות זה מזיז לי? אין בלברון שום דבר מיוחד חוץ מלונגטיביטי ופיזיות עצומה. כמו שעניתי לגיא הוא לא סטוקטון הוא מאבד כדורים ביחס נורמלי. הוא לא קולע טוב מהעונשין. הוא מאבד את הראש ברגעים הגדולים באמת. ומעל הכל יש לו אופי מחורבן. הוא זורק שחקנים כמו כלבים ומביא אחרים והוא מכפיף קבוצות שלמות לצורך האדרת המורשת שלו. מורשת שאין בה כלום. 21 שנה מסתובב בליגה ובקושי זכה ב 4 אליפויות וגם הן בזכות התעלות של שחקנים אחרים. תפסיקו לבלבל במוח תראו את המציאות לא את הסיפורים שמוכרים לכם בעיתון.

thetroll
thetroll
10/08/2024 7:57:28
Reply to  thetroll

יצא במקום הלא נכון אבל לא נורא שישאר. לגבי היום 20 הפרש לאמריקאים עם "התעלות" של לברון. יאללה שחררו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

כל מילה. סיכמת יפה את המורשת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/08/2024 9:49:45

צפוי ומשעמם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

מוכר לונגביטי עוד מושג דפוק שהומצא עי התאגיד. אין אליפויות אז יש לונגביטי הכל בקליר פאת שלא נדבר על השנים האחרונות שזה ממש מביך כדי להוסיף סטט וסטט וסטט.
גם ניו גוס לא בודקים.
מתוך 4 אליפויות רק אחת גדולה ואמיתית בקאבס.

2 קנה באוניברסיטת מיאמי ואחד הליגה אירגנה לו באבל שחלילה לא יהיה פלטות.

ב3 מתוך ה4 האליפויות בצילו לו את התחת אחרים ובאבל השופטים נתנו שם פלייאוף mvo עם האסל אדיר מול דנבר.

כל זה ב21 עונות שגדולים אחרים עשו ב12 ו15 עונות אותם הישגים אבל הייי

לונגביטי😉

thetroll
thetroll
10/08/2024 8:16:54

שמעון מצטער אבל אתה עושה לו הנחות. האליפות עם הקאבס זה בזכות קיירי לא בזכותו. 5 דק אחרונות אף אחד לא קלע. כולל לברון. רק השלשה הזאת של קיירי. וכל הכבוד על החסימה ההיא מידי פעם יוצא לו משהו מוצלח. שחרר שמעון. תפסיק לעשות לו הנחות. לכתוב שיש לו אליפות אחת בזכות עצמו זה עמדה קיצונית מאוד בעייני. גם את זה אין לו. סורי אני לא מוכן לנכס לו אפילו את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

בסדר הוא חירבן ב5 בדק אבל בסידרה ניגב אותם וזו גם הייתה סידרה שוות כוחות מבחינת רוסטרים אז זה שלו.
אם כבר אתה נותן למישהו אחר קרדיט על האליפות זה סטיב קר עם הגנה שערוריתית על השקץ גם ב15 וגם ב16.
ב15 הוא ניצל.
לסטיב קר חלק הרבה יותר גדול באליפות של לברון מאשר לקיירי

thetroll
thetroll
10/08/2024 8:41:27
Reply to  thetroll

ואיך שכחתי… בעיקר בזכות שהוא הראה לדריי את החבילה מלמטה וקיבל בעיטה ראויה בחזרה. עוד סוג של פלופ. לברון טיפוסי. אם לא זה – הוא היה עם 3 לא עם 4. מזכיר שהיה 3:2 ואז דריי הורחק. זכרון של פיל (תכלס נמלה אבל שיהיה).

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 9:33:06
Reply to  thetroll

שניכם צודקים בכל תגובה.
וגם קרי שנחנק תרם רבות

thetroll
thetroll
10/08/2024 10:47:25

מסכים איתך גם שקרי נחנק בסדרה הזאת וזה עזר לו.

gogo
gogo
10/08/2024 9:43:43
Reply to  thetroll

טרול.. לברון חייב לקיירי את האליפות???
אולי ההפך, קיירי חייב את האליפות היחידה בקריירה ללברון. לברון סחב כל העונה הזו את קליבלנד על גבו. בשנה שקיירי בכלל היה פצוע בחלקים גדולים של העונה( לפחות בתחילת העונה)

thetroll
thetroll
10/08/2024 10:52:18
Reply to  gogo

כן בלי השלשה הזאת הוא היה עד עכשיו מנסה לסגור את הסדרה הזאת ולא מצליח. צ'וקר.

Last edited 1 month ago by thetroll
גיא הירוק
10/08/2024 11:07:58
Reply to  thetroll

משחק 7, פיינלס 2016.
לברון סיים עם 27 נק', 9 מ-24 מהשדה.
קיירי סיים עם 26 נק', 10 מ-23 מהשדה.
קרי סיים עם 17 נק', 6 מ-19 מהשדה.
קליי סיים עם 14 נק', 6 מ-17 מהשדה.

עכשיו, אם לברון צ'וקר,
מה זה אומר על קרי וקליי?

יותר מכך,
אולי צריך תזכורת קצת יותר מעמיקה –
5 וקצת דקות לסיום התוצאה הייתה 87 – 83,
לטובת גולדן. המשחק במפרץ, והקהל מתפוצץ.
ב-5 הדקות עד לסיום גולדן קלעו רק עוד 2 נקודות (ליי אם של קליי מאסיסט של גרין).
קליבלנד קלעו 10:
שלשה של לברון,
השלשה הגדולה של קיירי,
ו-4 קליעות עונשין של לברון.
אהה, כן. גם הייתה חסימה אדירה אחת של לברון על איגודאלה כאשר המשחק בשוויון.

עכשיו,
אלו העובדות.
אם אתה מחפש צ'וקר בין הדורות,
לצערך זה לא לברון.

שי אבן צור
10/08/2024 11:15:24

זאת בכלל פאדיחה של קר החדל אישים🤣😜🤣😜

שי אבן צור
10/08/2024 8:26:00
Reply to  thetroll

וואי, הייתי בטוח שאתה צוחק עד שהבנתי שלא…🙄🤣🤦🙄🤣🤦🙄🤣🤦

thetroll
thetroll
10/08/2024 8:28:47

גם אני הייתי בטוח שאני צוחק ואז קראתי שוב והבנתי שלא. הכל עובדות לצערי/כם.

שי אבן צור
10/08/2024 8:47:15
Reply to  thetroll

תגיד, אתה נותן לו טופ 200?

thetroll
thetroll
10/08/2024 8:49:55

נותן לו טופ 10. לא חושב שהוא ראשמור אבל טופ 10 כן. אובייקטיבית. הראשמור שלי זה סטף מייקל בירד טימי וקארים.

Last edited 1 month ago by thetroll
שי אבן צור
10/08/2024 9:30:12
Reply to  thetroll

מזל

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 9:31:46
Reply to  thetroll

קונה את הראשמור שלך

שי אבן צור
10/08/2024 10:45:01
Reply to  thetroll

אגב, בראשמור יש 4 מקומות

MBK
MBK
10/08/2024 9:49:02
Reply to  thetroll

לברון לא מאבד את הראש במאני טיים, הוא בדרך כלל מאבד את הביצים
הוא שחקן גדול אבל אני יכול להבין למה יש מי שחושב שהמורשת של קובי גדולה יותר, הוא משאיר נרטיב יותר חזק
במיאמי לא הייתה סיבה לעשות 4 אליפויות ברציפות, ההפסד לדאלאס היה פאשלה רצינית מאוד
את ההפסד לספרס הוא כבר הרים תחתון באמצע הסדרה ולא המשיך במיאמי
את הלייקרס הוא השמיד טוטאלית כשויתר פעמיים על עתיד המועדון, פעם אחת ויתר על כשרון, בפעם השניה הביא את ווסטבורק
ב 2004 הוא.היה אמנם צעיר אבל אסור לשכוח שהוא היה חלק מהכשרון הכי גדול של האמריקאים
בגיל 20 מייקל לקח זהב בלוס אנג׳לס 84 ובקלות

thetroll
thetroll
10/08/2024 10:40:04
Reply to  MBK

חחחח
1. ענק.
2. מדויק

גיא הירוק
10/08/2024 9:51:46
Reply to  thetroll

משעשע, השימוש הליברלי במושג "עובדות".

מעוניין בעובדות?
בבקשה, כמה מעניינות:

כתבת על איבודים, ואז על יחס איבודים/אסיסטים.
ואז משום מה השוות לסטוקטון. משעשע.
את לברון צריך להשוות לגדולי מנהלי המשחק מעמדת הפורוורד.
לארי בירד, לדוגמה.
בעונות בהן שחלק בעמדת הסמול פורוורד היו לו מעט פחות אסיסטים מממוצע הקריירה של לברון עם יחס אס/אב דומה.
אתה מוזמן לבדוק ולמצוא פורוורד נוסף עם כמות האסיסטים של לברון,
או עם יחס אס' / אב' עדיף.

מאבד את הראש ברגעי האמת.
שוב, הצהרה שלוקחת לקצה את השימוש הליברלי במושג "עובדה".
מעוניין בעובדה?
משחקי win or go home
אני אשמח אם תראה לי שחקן בתולדות הליגה עם נתונים טובים יותר במשחקים מזן זה.
הנתונים?
33.5 נק', 10.5 רב', 8.5 אס', טאו שוטינג 58.5%
אחוז עונשין 72.4 אחוז משלוש 36.1 ו-3.9 איבודים.
היחיד שמתקרב (בגלל שהוא בשיא הקריירה. נתוני לברון הם על פני 21 עונות) הוא לוקה.
33.4 נק' טרו שוטינג 56.2 אחוז עונשין 65.7 אחוז שלוש 31.3
עם 9.6 רב' ו-7.5 אס' (3.6 איבודים).

רק 4 אליפויות. משעשע במיוחד.
לפי הספירה שלך רוברט הורי עדיף על ג'ורדן…
כמה פיינלס mvp ?
ללברון 4.
לכמה שחקנים יש יותר?

הכי מצחיק, הניסיון לשנמך את מה שהוא עושה באולימפיאדה.
מוביל את הטורניר באסיסטים למשחק עם מינימום דקות.
מוביל את ארה"ב בנקודות למשחק באחוזים מצויינים.

עכשיו,
זה ההבדל בין עובדות להצהרות נטולות גיבוי שמרגישות כאילו מגיעות ישירות מ-"מדריך שמעון לצופים בהיילייטס"

MBK
MBK
10/08/2024 10:14:27

אתה נופל שדוד לקונספציה שאתה בונה לעצמך בראש ומשקר לעצמך בסבבה
בירד היה PF/SF ברוב בקריירה שלו עם 2 גארדים דומיננטים כ DJ ג׳ונסון ודני איינג׳
לברון לעומתו שיחק כ PG בעונה שבה זכה במלכות האסיסטים בליגה.
אתה מדבר על המאזן של לברון במשחקי win or go home
מה עם הסוויפים שחטף בגמרים?
ההפסד 4-1 לספרס
הוא מרים ידים מהר מידי ותמיד האשמה במועדון/חברים
יש משהו אחד שיש לגדולים באמת שאין ולא יהיה ללברון לעולם – נאמנות
בירד
מג׳יק
מייקל
ראסל
דאנקן
קובי
קארי
הגדולים ביותר שיחקו בכל הקריירה במועדון אחד (יסלח לי מייקל על האפיזודה בויזארדס)
לברון
המזגזגים כנראה לא באמת כל כך גדולים, אחרת לא היו עוזבים קבוצה ומאמינים במערכת
מלבד קארים שעשה 6 עונות במילווקי ו 14 באל איי
אין שחקן שטוען לגדולה היסטורית שזיגזג בן קבוצת
אין לזה אחוז אפקטיבי ואין לזה סטיטסיקה שתחזק את הדברים אבל אלו העובדות
לברון יכול לשחק עם הבן שלו ולסיים את הקריירה עם 25 עונות ו 50 אלף נקודות
הוא לעולם לא יהיה מזוהה עם אף קבוצה (בטח שלא הלייקרס) וזה לא GOAT

גיא הירוק
10/08/2024 10:27:58
Reply to  MBK

מלא נרטיבים, 0 נתונים. ממליץ לבדוק שוב את ההגדרה לעובדות.

ואני זה שנופל שדוד לקונספציה…

MBK
MBK
10/08/2024 10:53:15

איפה לא כתבתי נתונים?
יש משהו שכתבתי למעלה שהוא לא נתון?
על בירד? על לברון? על נאמנות?
לא רק שאתה לא מבין את הדוגמאות הסטטיסטיות שאתה מביא אתה גם מגיב בבוז וזלזול כשמישהו מעמיד אותך במקום
0 נתונים
יש פה 0 בדיון וזה לא קשור לנתונים

גיא הירוק
10/08/2024 10:31:40
Reply to  MBK

דרך אגב,
לא טענתי אף פעם שהוא עז. אפילו לא ראשמור.
אם תקרא מחדש את תגובתי ללא משקפי ההייטר,
תראה שהיא מתייחסת עובדתית למגוון הנרטיבים שנכתבו.

מילה על נאמנות –
סבבה. אם זה אחד מהקריטריונים שלך לעז,
זה לגיטימי לגמרי.
הקריטריונים שלי אחרים,
ולכן העז שלי (וברור לי שזו בחירה סופר סובייקטיבית) הוא קארים.

thetroll
thetroll
10/08/2024 10:45:55

אז על מה הויכוח? בוא תסביר לי? אפילו לא רשמור זה מספיק לי. מתברר שאנחנו לא רחוקים. לברון הוא לא ראשמור. תודה שלום ולהתראות.

thetroll
thetroll
10/08/2024 10:43:09
Reply to  MBK

חסכת לי. תודה. מדהים איך אנשים שבונים לעצמם נרטיב יכולים להכפיף לו הכל. במיוחד נתונים.

גיא הירוק
10/08/2024 10:50:49
Reply to  thetroll

אני חושב שאתה צריך לבדוק מחדש את משמעות המושג "נתונים".

thetroll
thetroll
10/08/2024 13:55:46

לידיעתך אני "מתפרנס" (כמו שקוראים לזה – ודי טוב דרך אגב) מניתוח נתונים. אני יודע מצוין מה זה נתונים. אבל אני יודע עוד יותר טוב את המגבלות שלהם. ואף אחד לא פה ולא בתקשורת יכול לספר לי סיפורים מי זה לברון. וחוץ מזה שהסכמנו. לברון לא רשמור. מבחינתי כאן באה נקודה. לא פסיק.

Last edited 1 month ago by thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

30 הפרש לארהב סטף ודוראנט שוב,יכו בהם.
צרפת לא יעברו את החצי.
יתרון ההפתעה שלהם בלי גובר כבר ידוע אחרי 2 משחקים.
זה עוד דבר שבגלל הקליר םאת שהיה לארהב ביריבות אי אפשר גם לחשוף טריקים חדשים כי נגיד ברבע גמר עם יריבה רצינית מולם אולי הטריק הצרפתי היה עובד איכשהו.
בגובר ננוחם.
אם צרפת מנצחת אני עושה ארוחת באגט וקונה חולצה של גובר!!!

thetroll
thetroll
10/08/2024 8:26:24

השם הוא גובר. רודי גובר. מנוער. לא מעורבב.
שמעון אני מתחלק איתך בעלות של החולצה שלא תפשוט את הרגל. בכל זאת השחקן היקר בתולדות הליגה. 8 בחירות מהן 4 סיבוב ראשון ועוד שחקנים. חולצה יקרה.אני כאן כדי לעזור. שומר עליך.

Last edited 1 month ago by thetroll
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אם צרפת זוכה תארגן ארוחה
כבד אווז ליד מרק בצל או מרק ויסישואז,בריוש ללא הגבלה עם חמאה מעלפת
עוף פרובנס או ביף בורגיניון
בקינוח טארט טאטן,מקרון (לא הנשיא) וקליר פאת לאקלייר או קרפ סוזט
עם הקפה עוגיות מדלן,קרואסון חמאה
ובחורה על הברכיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בחורה עם חולצה של גובר מספיק

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

יש מנצחת ברורה היום וזו מיניסוטה . אנט או גובר אחד מהם יביא מדליית זהב,השני יזכה במדליית כסף.גובר סוחב פציעה (אצבע שבורה) וזו אחת הסיבות לשיתוף המועט שלו.
עושה רושם שארה"ב גמרה את מכסת הפאשלות שלה מול סרביה,וזה פועל לרעת צרפת תופיע מולה קבוצה נחושה להלחם מהדקה הראשונה,קטעי הזלזול ויוהרה נגמרו ,הנבחרת מתאוששת מטראומת הפסד אפשרי לסרביה.דוראנט פותח מהשניה הראשונה,קרי נכנס בזמן לכושר משחק,אמביד ינקום על שריקות הבוז שחווה עד היום.
מגישים לך לשולחן סטייק טומהוק עסיסי,או לבחירה קרואסון עם ריח חמאה מעלף.
במה תבחר?איזו מנה תנצח?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ליוקיץ' מגיעה מדליה, והוא יזכה בה.
נעים לחשוב שלשחקנים שקוראים להם אברמוביץ' יש סיכוי למדליה. אולי גם אני אזכה יום אחד?
לא חושב שלצרפת יש סיכוי.
תודה רבה מתנאל, חוץ מהפייק ניוז על אייזאה קורדנייה ויטגנשטיין לבית הוהנצולרן זה פריוויו מעולה.

gogo
gogo
10/08/2024 9:39:47

תודה על הפוסט
הקרב על הארד – משחק מרתק עם מצ'אפים מעניינים.

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 9:39:52

הטורניר ממש הוריד לי מהפוטנציאל ההיסטורי של וומבי

MBK
MBK
10/08/2024 10:05:18

ילד
תיכף יספרו לך שגם לברון הפסיד ב 2004 בגלל דאנקן ולארי בראון
וומבי משחק מגעיל בטורניר
לא מתאים כל ההפצצות שלו מנהר הסיין, הוא משחק כדורסל נרפה במקום לתת אגרסיביות וסטירה עם הבאגט בצבע
השאיר את זה לאח של מומי הקופץ במוט

גיא הירוק
10/08/2024 10:11:36
Reply to  MBK

אתה יודע כמה דקות לברון שיחק במשחק ההפסד האחרון לארגנטינה?
(למי שלא עקב בתקופה זו –
3 דקות. זרק פעם אחת לסל, וקלע)
היו לו באותה אולימפיאדה 11 דקות למשחק.
כאשר שיחק, היה בסדר גמור.

MBK
MBK
10/08/2024 10:35:04

אתה עושה שימוש בסטטיסטיקה בנסיון לשנות את הנארטיב
לברון לא היה חלק מהנבחרת ב 2004?
אתה נתת דוגמא משחק מול ארגנטינה כאילו שהנבחרת לא הפסידה לפורטו ריקו ב 20 הפרש והפסידו לליטא בשלב הבתים
לברון קלע 2.5 נקודות למשחק בהפסדים האלו אבל אתה ממשיך לשקר לעצמך ולטעון – כאשר שיחק היה בסדר גמור

גיא הירוק
10/08/2024 10:49:22
Reply to  MBK

נו, באמת.
לא קשה לבדוק.
בהפסד לפורטו ריקו לברון שיחק 13 דקות.
דנקן 36, אייברסון 31.
בהפסד לליטא לברון שיחק 6 דקות.
דנקן 32, מארבורי 32.
בהפסד לארגנטינה לברון שיחק 3 דקות.
אייברסון 31, מארבורי 28.
סך הכל באליפות לברון שיחק 11.5 דקות למשחק בהן קלע 5.4 נק' ב-59.4% מהשדה.
אלו העובדות.
את 7 הדקות שלו במשחק על המדליה סיים עם 3 מ-5 מהשדה.
כאשר שיחק, היה בסדר גמור.
אלו העובדות.

עכשיו,
אתה יכול לצייר איזה סיפור שאתה רוצה,
אבל אין דרך רציונלית לספר את כישלון 04 כאילו יש ללברון או לווייד קשר כלשהו לתוצאה הסופית.
בדיוק כפי שאי אפשר היה לתת להם את הקרדיט במקרה של ניצחון.
האמת היא שבראון הלך עם אייברסון ככוכב המוביל וזה התפוצץ לו בפנים עם 37.8 אחוז אומללים באליפות המשחק של 3 מ-12 בחצי הגמר מול ארגנטינה.
מאנו ג'ינובילי אכל את ארה"ב בלי מלח.

אין באמת נרטיב שקשור ללברון 04,
למעט זה שאתה מנסה לצייר (לא בהצלחה מרובה)

MBK
MBK
10/08/2024 11:16:03

״כאשר שיחק שיחק בסדר גמור״
מתחיל דיון
מוכיחים לך שאתה טועה
ואז אתה הולך לדיון אחר לגמריי כמו למה ארה״ב הפסידה בגלל אייברסון (או דאנקן שגם שיחק המון)
אתה לא צריך להסביר לי למה ארה״ב הפסידה, אתה צריך להסביר לעצמך לא להשתולל עם נתונים וסטטיסטיקות שיתפוצצו לך כמו בלון מלא אוויר
אתה גם לא מבין את התגובה שלי וקופץ כמו …
זה היה ברור לי שהטרחן התורן יקפוץ ויספר למה ארה״ב הפסידה את הזהב ב 2004
כרגיל, לא טעיתי
כתבתי – ״ תיכף יספרו לך שגם לברון הפסיד ב 2004 בגלל דאנקן ולארי בראון״
הייתי צריך לכתוב – מיד גיא הירוק יזרוק סטיסטקה חלולה שתנקה את לברון מהכשלון של ארה״ב ב 2004, לברון לא קשור להפסד בכלל שהאחוז האפקטיבי שלו במשחקי win or go home הטוב בהיסטוריה של הכדורסל
מי שאחראים להפסד הם קובי, שאק שבחרו לא להגיע למשחקים ולפיכך פגעו במורשת של דאנקן ובאחוז האפקטיבי של לברון במשחקים אולימפיים

גיא הירוק
10/08/2024 11:29:55
Reply to  MBK

ההגדרה שלך ל-"מוכיחים" משעשעת.
היכן ההוכחה שלך?
איזה נתון שמגבה במשהו את הנרטיב?
(לא חזק מספיק בשביל להיקרא "טענה")
לברון, במעט דקות ששיחק, אכן היה בסדר גמור. 60% מהשדה והגנה טובה זה "בסדר" גמור". לא טוב מאוד, לא מצויין, בסדר גמור.
אם יש לך שיטת דירוג אחרת, אז לבריאות.

אבל משום מה אתה בוחר לברוח ממה שכתבת במקור –
"יספרו לך שלברון הפסיד ב-2004 בגלל דאנקן ולארי בראון"
אז זהו,
לברון לא באמת היה פונקציה בקבוצה של 2004
זו האמת,
אלו העובדות.
ראית כמה דקות שיחק בכל הפסד,
ראית מה עשה במעט הדקות בהן שיחק.
הפרשנות?
שלך, במטרה לשרת נרטיב של מקהלת ללל

MBK
MBK
10/08/2024 11:41:39

אתה שוב פעם עושה צחוק מעצמך
אתה משתמש בנתון החיובי היחיד של לברון מ 2004 (אחוזים מהשדה) וממשיך לעשות צחוק מעצמך
האחוז מהשדה של לברון = מיד גיא הירוק יזרוק סטיסטיקה חלולה שתנקה את לברון
אתה משרת נאמנה את הנארטיב שלי
משום מה אתה בוחר את מה שכתבת במקור, פה צחקתי בקול רם
משום מה אתה בוחר להסית את הדיון ממה שכתבתי במקור ואז אתה מתקרבן -נתונים! נתונים! נתונים!
אתה יכול לנהל את הדיונים האלו עם שמעון אבל לא איתי
אני מפרק את ה״סטט״ הלא שימושיות שאתה משתמש בהם פעם אחר פעם אחר פעם ואתה?
לא רק שאתה לא לומד אתה ממשיך לעשות צחוק מעצמך
מה שאתה מציג זה לוחות הברית
מה שאני מציג – 0 נתונים

Last edited 1 month ago by MBK
גיא הירוק
10/08/2024 12:25:37
Reply to  MBK

זה בסדר, אני רגיל להצהרות חלולות ו-0 נתונים.
אתה לא מחדש כלום.
לעניין –
אתה טוען שיש ללברון אחריות על ההפסד ב-2004,
ואז כאשר מאמתים אותך עם העובדות
(לברון כמעט ולא שיחק באותם הפסדים),
אתה מתפתל עם אמירות חלולות לגופו של כותב.
שוב, לא מחדש כלום.
יש איזו שורה תחתונה מאוד פשוטה,
שממש נוח לך להתעלם ממנה.
בהפסדים של ארה"ב באותה אולימפיאדה,
לברון שיחק 22 דקות. לא למשחק, במצטבר.
זה 7 דקות למשחק.
זה כמו להאשים את טייטום בהפסד של ארה"ב, אם יהיה.
מגוחך.
אחרון –
"מפרק סטטיסטיקות".
לתחושתי אתה צריך קודם ללמוד מה זה סטטיסטיקה.

MBK
MBK
10/08/2024 13:02:30

לתחושתי יש 50 אחוז שאתה צודק ו 50 אחוז שאתה טועה
אבל 100 אחוז שאתה לא מבין אפילו את הנתונים שאתה משתמש בהם
לברון שיחק 11.5 דקות למשחק ב 8 משחקים באתונה אבל איך לא, אתה מציג שהוא שיחק 22 דקות בלבד בהפסדים
אתה משתמש תמיד בנתונים סטיסטיים שמחזקים את הטעונות שלך (כמו הסטטיסטיקה של לברון במשחקי win or go home)
כששמים לך נתון מול הפרצוף כמו הפסדים בסוויפ, חוסר תפקוד במשחקים, חוסר לויאליות למועדון, תפקוד של בירד כשחקן גבוה ופחות נגיעות שלו בכדור מאשר לברון
למה לברון מסר 6.7 אסיסטים למשחק ב 4 העונות של במיאמי? למה? כי הוא שיחק כפורוורד והיה פחות עם הכדור לעומת התקופה בלייקרס והקדנציה ה 2 שלו בקליבלנד
אבל נוח לך להשוות אותו לבירד למרות שדה פקטו לא נכון
מזלזל באופן בוטה ומאשים בפברוק של נתונים
כשמנסים להסביר לך שבשנים האחרונות לברון על על אף היותו ״גבוה״ מתפקד יותר כ PG בהתקפה, גם בארה״ב וגם בלייקרס
לתחושתי מי שצריך ללמוד מה זה סטיסטיקה זה לא בהכרח אני
אתה מציג נתונים יבשים מבלי להבין את ההקשר שלהם למציאות
כמו האקסיומה הסטטיסטית שאם רגל אחת שלך בבריכה של מים רותחים והרגל השניה בבריכה של קרח
בממוצע אתה בסדר

גיא הירוק
10/08/2024 13:21:46
Reply to  MBK

קצת הבנת הנקרא, תעזור.
לדוגמה, בירד.
במפורש כתבתי שתפקד בחלק ניכר מהקריירה כ-PF
ההשוואה הייתה בנוגע ליחס אסיסטים איבודים, והמסקנה הייתה שיש דמיון.
מדובר בצמד מנהלי משחק מהגדולים שהיו,
ומעולם לא כתבתי שיש ללברון יתרון על בירד בתחום,
אם כבר כתבתי את ההפך.
צריך עוד עזרה בהבנת הנקרא?
בשמחה,
למרות שאני כנראה מבזבז את זמני,
היות ואתה לא באמת מעוניין בדיון אלא בהתנצחות.
אבל בכל זאת –
נאמנות.
הגבתי לך, וכתבתי, שזכותך לקחת את זה כפקטור,
לטעמי, זה לא.
עוד דוגמה?
אולימפיאדת 04
כאן אתה כבר ממש מפתיע לרעה.
כמה אפשר להאחז בטיעון רע?
כתבתי במפורש שלברון לא היה פקטור,
לטוב או לרע באותה אולימפיאדה.
הוא פשוט לא קיבל זמן משחק שיצדיק ייחוס של הצלחה או הפסד למשחקו.
הנתון של האחוזים מהשדה?
הוא מלמד את מה שברור לכל מי שצפה באתם משחקים –
לברון ודוויין ווייד לא היו בתכנון של בראון,
לא משנה מה יכולתם.
הוא הלך עם אייברסון עד הסוף.
אתה מוזמן להציג נתון שנלמד אחרת,
אבל גם אתה יודע שבנקודה זו אתם פשוט הולך עם הדמגוגיה לקצה.
אחרון –
משחקי הדחה וסוויפים.
צפית בפיינלס 18?
לפעמים סדרה נגמרת בסוויפ גם אם השחקן הטוב בעולם עושה פלאים על הפרקט.
בסוף, קליבלנד 18 היו קבוצה חלשה,
גולדן היו קבוצת על.
נתוני משחקי הדחה מלמדים על שחקן שבמאניטיים מגיע לתת עבודה.
אלו העובדות,
אתה מוזמן להמשיך עם הנרטיב,
כבר התרגלתי שגיון אתך לא כולל משהו אחר.

MBK
MBK
10/08/2024 14:00:49

הזלזול שלך כל כך בוטה
צפית בגמר 2018!!??
לא צפיתי, רק אתה צפית
תודה לאלהי הכדורסל על הזכות לפגוש אותך
אני לא יודע מה היינו עושים בלעדייך
האיש שלא מהסס לשלוף סטטיסטיקות לא שימושיות
אתה מוזמן להמשיך לעשות שימוש בסטט׳
להכנס איתך לדיון זה כמו לקפוץ ראש לבריכה אולימפית שאין בה מים.
הולך עם הראש בקיר, כמעט אף פעם לא עונה לגופו של עניין, מסית את הדיון בשימוש של עוד ועוד סטיסטיקות לא שימושיות ולא רלוונטיות לדיון, לא מסוגל לקבל שהוא טועה
ממש מתת האל ופיצר שחייבים לבקש מהמפתחים של ה basketball reference

גיא הירוק
10/08/2024 14:18:26
Reply to  MBK

כרגיל, תגובה עם 0 תוכן.
כאשר אין לך איך להתייחס לנתונים אתה בוחר להתייחס לכותב.

הכי משעשע?
0 התייחסות עניינית לנתונים.

תחזור לתגובות מומי,
אולי תלקט קצת אהדה בדרך זו.
כדורסל?
פחות.

MBK
MBK
10/08/2024 14:58:06

יצא המרצע מן השק
בסוף הכל סביב מומי
אני יודע שזה שרף לך ולעוד רבים את הנשמה
לא אשמתי שהייתי פופלארי באתר
ואתה קנאי, ולא מבין גדול גם ובעיקר בכדורסל
אתה רדוד ונבוב ולא מנהל דיון מעצם הדיון, מנהל דיון רק לצאת צודק
ואגב, אני יודע שגם הפריע לך שמנחם ואני היינו ועודנו ביחסים טובים
את תתגבר חמוד

גיא הירוק
10/08/2024 15:54:49
Reply to  MBK

גדול!

ההומור הנמוך שלך לא הפריע לי, לא עניין אותי ולא מעניין אותי.
משעשע שאתה מקטר על נרקסיזם של שחקני כדורסל ואז עסוק בלדמיין שאתה וקשריך למנחם באמת מעניינים מישהו…

עוד יותר משעשע איך שאתה לא מסוגל לכתוב תגובה עניינית על כדורסל.
שרשור שלם שאתה מתעלם מנתונים ועסוק נטו בהתנצחות ילדותית.

טוב, גם אני התדרדרתי לילדותיות,
אז כאן אני משחרר.

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:11:45

הוא נותן עבודה בעיקר כשאין סיכוי. אז הוא מלך מלכי המלכים. כשיש כסף אמיתי על השולחן הוא נחנק. הוא צריך את דווין וויד ריי אלן קיירי ועכשיו גם סטף שיסגרו לו את הפינה. הוא צ'וקר. במאני טיים האמיתי הוא צ'וקר. נקודה. לא פסיק. נקודה. ככה זה היה כל הקריירה אפילו עכשיו בגיל 90 כשהוא משחק כבר 800 אלף שנה. צ'וקרררר

Last edited 1 month ago by thetroll
שי אבן צור
10/08/2024 14:14:50
Reply to  thetroll

כמו במשחק 6 בגארדן ב 2012 למשל

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:26:33

אם התפלק לו משחק אחד משמעותי בקריירה שבו הוא לא היה צ'וקר וזה מרגיע אותך – תהנה. בגדול מדובר בצ'וקר סדרתי ואלה הן העובדות ואין מה לעשות נגדן. צ'וקר.

שי אבן צור
10/08/2024 14:29:41
Reply to  thetroll

צודק!
היו לו כמה וכמה התפלקויות במהלך הקריירה אבל בגדול הוא צ'וקר😂🤣😂🤣😂🤣

גיא הירוק
10/08/2024 14:31:25
Reply to  thetroll

חולה על השימוש הליברלי במושג עובדות!
אני בהחלט מכבד הטרלה נחמדה כאשר אני פוגש כזו.

גיא הירוק
10/08/2024 14:29:43
Reply to  thetroll

4 אליפויות, 4 פיינלס mvp טוענים אחרת.
לכמה שחקנים יש 4 פיינלס mvp, רק שואל.

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:39:24

כשנגמרים הטיעונים על הנתונים אתה חוזר למנטרות של המדיה עיתונאים וכ'. זו המשמעות של ה FMVP. אל תעוות את המציאות. אבל ***כל*** הארבעת תארים האלה לא היו מגיעים בלי שהיו שם שחקנים שברגע האמת הצילו לו את התחת. כי הוא צ'וקר. צ' ו ק ר. תשים לב לטענות שלי : לכן אמרתי טופ 10 כן. רשמור לא ולא. ועל זה הסכמנו. אני מסתפק בזה כי לא רוצה לרדת נמוך יותר וללכת לגירסה הממש מגעילה שלי. מנחם ביקש שיהיה פה שקט. אני מכבד. תעריך את זה.

שי אבן צור
10/08/2024 14:50:16
Reply to  thetroll

נכון!
הבלוק בגיים 7 בפיינלס 2016 היה מהלך של צ'וקר פר אקסלנס!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

הלו זה כלי הנשק של טנש זה כמו לומר ללברון אתה משתמש במרפק שלך בחדירות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/08/2024 14:31:31

צודק

Guy d
Guy d
10/08/2024 16:48:38
Reply to  MBK

אני חושב שאתה מגזים מידן, אתה משתמש בשפה פוגענית כלפי גיא, מאשים אותו בכל מיני האשמות ומצהיר שאתה צודק כל הזמן.
הייתי שמח אם היית מתנצל על הצורה שהגבת אחרי שנרגעת. אתה לא חייב להסכים עם גיא, אבל רבאק למה לא לנהל את הדיון בצורה יותר חיובית?

גיא הירוק
10/08/2024 17:44:09
Reply to  Guy d

הירידה לפסים אישיים היתה הדדית בשרשור בילדותי הנ"ל.
גם מידן וגם אני עברנו כמה סיבובים של התדרדרות בתגובות,
ושרדנו להשתתף בסיבובים נוספים…

הכל טוב,
יום שמח היום –
עוד מדליה אולימפית מרשימה.

שיהיה לכולנו יום שקט,
ובתקווה במהרה –
בשורות טובות על אמת.

MBK
MBK
10/08/2024 17:48:03
Reply to  Guy d

אני לא מגזים
החכם באדם לעג לכל תגובה שלי
זלזל ועבר לפסים אישיים
הוא בריון מקלדת שגיבור על חלשים
הוא פנה לפסים אישים הגנה לפני שעשיתי זאת
הדיון איתו הוא לא על בסיס ענייני בגלל שהוא משתמש בנתונים שאינם רלוונטים לדיון
לאחר שעניתי לו באריכות את דעתי הוא כתב –
מלא נרטיבים, 0 נתונים. ממליץ לבדוק שוב את ההגדרה לעובדות.

אם יש משהו אחד לא נכון במה שכתבתי אני מזמין את כל האתר לבירה ומשקה במפגש הופס הבא
אתה מוזמן לקרוא את התגובה הראשונה שלי ולשפוט
אני לא מוכן לסבול זלזול שכזה
וכן, אם מישהו חובט בי אני אוריד את הכפפות
לא מגיעה לו שום התנצלות, ההיפך הוא הנכון

Guy d
Guy d
10/08/2024 18:12:15
Reply to  MBK

לא שופט מי צודק ומי טועה, פשוט הרגשתי שהדיון התדרדר לכיוונים לא טובים.

MBK
MBK
10/08/2024 18:26:03
Reply to  Guy d

אני מסכים 👌

גיא הירוק
10/08/2024 18:12:48
Reply to  MBK

"אתה עושה שימוש בסטטיסטיקה בנסיון לשנות את הנארטיב
לברון לא היה חלק מהנבחרת ב 2004?
אתה נתת דוגמא משחק מול ארגנטינה כאילו שהנבחרת לא הפסידה לפורטו ריקו ב 20 הפרש והפסידו לליטא בשלב הבתים
לברון קלע 2.5 נקודות למשחק בהפסדים האלו אבל אתה ממשיך לשקר לעצמך ולטעון – כאשר שיחק היה בסדר גמור"

מילים שלך.
אז אני משקר לעצמי, עושה שימוש בסטטיסטיקה בניסיון לשנות את הנרטיב,
ואני זה שהתחיל לרדת לפסים אישיים…

זו התגובה הבאה שלי –

'נו, באמת.
לא קשה לבדוק.
בהפסד לפורטו ריקו לברון שיחק 13 דקות.
דנקן 36, אייברסון 31.
בהפסד לליטא לברון שיחק 6 דקות.
דנקן 32, מארבורי 32.
בהפסד לארגנטינה לברון שיחק 3 דקות.
אייברסון 31, מארבורי 28.
סך הכל באליפות לברון שיחק 11.5 דקות למשחק בהן קלע 5.4 נק' ב-59.4% מהשדה.
אלו העובדות.
את 7 הדקות שלו במשחק על המדליה סיים עם 3 מ-5 מהשדה.
כאשר שיחק, היה בסדר גמור.
אלו העובדות.

עכשיו,
אתה יכול לצייר איזה סיפור שאתה רוצה,
אבל אין דרך רציונלית לספר את כישלון 04 כאילו יש ללברון או לווייד קשר כלשהו לתוצאה הסופית.
בדיוק כפי שאי אפשר היה לתת להם את הקרדיט במקרה של ניצחון.
האמת היא שבראון הלך עם אייברסון ככוכב המוביל וזה התפוצץ לו בפנים עם 37.8 אחוז אומללים באליפות המשחק של 3 מ-12 בחצי הגמר מול ארגנטינה.
מאנו ג'ינובילי אכל את ארה"ב בלי מלח.

אין באמת נרטיב שקשור ללברון 04,
למעט זה שאתה מנסה לצייר (לא בהצלחה מרובה)"

יש כאן נתונים פשוטים ומדויקים המתייחסים בדיוק לטענות שלך אודות ההפסדים הקודמים,
ויש כאן התייחסות אישית שלי לגופו של כותב שממשיכה קו קיים (לא בהצלחה מרובה. כבר ראיתי טראש טוק חריף יותר…)

התגובה שלך, מידן?
"אתה לא צריך להסביר לי למה ארה״ב הפסידה, אתה צריך להסביר לעצמך לא להשתולל עם נתונים וסטטיסטיקות שיתפוצצו לך כמו בלון מלא אוויר
אתה גם לא מבין את התגובה שלי וקופץ כמו …
זה היה ברור לי שהטרחן התורן יקפוץ ויספר למה ארה״ב הפסידה את הזהב ב 2004"

אז כן, אני בהחלט מתאים לתפקיד הטרחן התורן,
אבל את הזלזול אתה הבאת לדיון, מידן.

לא שבאמת אכפת לי.
וזה גם לא משנה את העובדה שהנרטיב של לברון הרוקי שלא קיבל זמן משחק וששיחק רק 7 דקות למשחק במשחקי ההפסד "אשם בהפסדי הנבחרת".
מה לעשות,
היה מאמן.
מה לעשות,
הוא בחר מי משחק ומתי.
לברון?
לא באמת היה לו חלק משמעותי באותה נבחרת.
בראון בחר באייברסון,
וזה הסתיים במפלה.
לא ברורה לי ההתעקשות להמשיך לטעון ההפך.
הרי לא חסרות מפלות אמיתיות ללברון,.כאלו שקצת יותר קשה להתעמת איתן.

MBK
MBK
10/08/2024 18:22:46

חתיכת שקרן!!!!
אין לך טיפת בושה
תקרא את התגובה הראושנה שלי אלייך חתיכת שקרן

אתה נופל שדוד לקונספציה שאתה בונה לעצמך בראש ומשקר לעצמך בסבבה
בירד היה PF/SF ברוב בקריירה שלו עם 2 גארדים דומיננטים כ DJ ג׳ונסון ודני איינג׳
לברון לעומתו שיחק כ PG בעונה שבה זכה במלכות האסיסטים בליגה.
אתה מדבר על המאזן של לברון במשחקי win or go home
מה עם הסוויפים שחטף בגמרים?
ההפסד 4-1 לספרס
הוא מרים ידים מהר מידי ותמיד האשמה במועדון/חברים
יש משהו אחד שיש לגדולים באמת שאין ולא יהיה ללברון לעולם – נאמנות
בירד
מג׳יק
מייקל
ראסל
דאנקן
קובי
קארי
הגדולים ביותר שיחקו בכל הקריירה במועדון אחד (יסלח לי מייקל על האפיזודה בויזארדס)
לברון
המזגזגים כנראה לא באמת כל כך גדולים, אחרת לא היו עוזבים קבוצה ומאמינים במערכת
מלבד קארים שעשה 6 עונות במילווקי ו 14 באל איי
אין שחקן שטוען לגדולה היסטורית שזיגזג בן קבוצת
אין לזה אחוז אפקטיבי ואין לזה סטיטסיקה שתחזק את הדברים אבל אלו העובדות
לברון יכול לשחק עם הבן שלו ולסיים את הקריירה עם 25 עונות ו 50 אלף נקודות
הוא לעולם לא יהיה מזוהה עם אף קבוצה (בטח שלא הלייקרס) וזה לא GOAT

! לתגובה הזאת כתבת לי שאני לא מביא נתונים
אין לך טיפת בושה!
כהרגלך בקודש אתה תמיד הולך למקומות שיחזקו את הטענות שלך
אתה חייב לקבל עזרה בן אדם
אתה יודע שאם היית צודק הייתי מקבל את זה אבל אתה פשוט שקרן

גיא הירוק
10/08/2024 18:33:08
Reply to  MBK

אתה קופץ משרשור לשרשור כמו חגב.
ועדיין, לעניין –
אתה כותב (התגובה שלך, מילים שלך, בשרשור שאתה כרגע בחרת להציג)
"אתה נופל שדוד לקונספציה שאתה בונה לעצמך בראש ומשקר לעצמך בסבבה"
ואני זה שמתחיל בפסים אישיים…
אתה במפורש כותב ראשון לגופו של כותב,
בתגובה שאתה כרגע הבאת ציטוט שלה,
ואתה נעלב.

מידן,
אתה כנראה קצת רגיש מדי בשביל הופס.
תהיה בריא,
העצבים האלו פוגעים באיכות החיים.

*אין לי ספק, גם לך ברור שטיעון 2004 חסר בסיס…

שבת שלום.

MBK
MBK
10/08/2024 18:51:26

אני מעדיף להיות רגיש ולא שקרן
אתה שוב לא עונה לגופו של טיעון ומאשים אותי שאני קופץ כמו חגב
יש לך בעיה, אתה חייב להגיד את המילה האחרונה
תקרא שוב את השרשורים
אתה הגבת כהרגלך עם נתון סטטיסטי חסר רלוונטיות לדיון
הסר דאגות מליבך, בגלל טיפוסים כמוך אני לא אחזור להופס לעולם
אתה נתפס לנקודה באובססיבית ולא מרפה ומדבר איתי על פגיעה באיכות החיים?
אתה מוזמן לקרוא שוב ובאופן כרונולוגי את השרשורים
אתה חי במציאות מדומה וכשמישהו מנסה לנהל איתך דיון אתה תופס עליו תחת
לא איתי

ברוך רובין
ברוך רובין
10/08/2024 18:55:01
Reply to  MBK

מיידן ידידי אתה כותב לפעמים כאלה דברים לא נכונים לא חבל? הרי יש הכל היום רשום באינטרנט נתייחס לטיעון הראשון .

נאמנות-
נאמנות קובי לא ביקש טרייד ב2007?

https://www.basketballnetwork.net/old-school/kobe-bryant-revealed-where-he-wanted-to-be-traded

מה לגבי דאנקן הנאמן?
https://www.basketballnetwork.net/old-school/darrell-armstrong-on-how-close-the-magic-were-to-signing-tim-duncan-in-2000#:~:text=Duncan%20reportedly%20changed%20his%20mind,fly%20on%20the%20team%20plane.&text=There%20is%20this%20undying%20rumor,leaving%20San%20Antonio%20for%20Orlando.

ואני לא צריך בכלל לציין את העובדה שבאותה תקופה היה משתלם כלכלית משמעותית להיות נאמן .

עכשיו לטיעון הנוסף, ג׳ורדן בשיאו לא הודח בסוויפ בסיבוב הראשון פעמים (86,87)? מה לגבי מגיק גונסון בגמרים של 83 ו89? ואפשר להמשיך זה מוריד משהו מהגדולה שלהם.

אפשר להאשים את לברון בהפסד של 2004 כמו שאפשר להאשים אותו בכור של איראן אין באמת קשר הוא לא היה פונקציה באותו טורניר וזה בסדר הוא רק היה ילד שסיים עונה ראשונה והמאמן החליט לא לשחק איתו כמעט.

אני בכללי לא נכנסתי לדיון יותר מדי כי הוא יצא מעניין הסטטיסטי ועבר לפסים אישיים

MBK
MBK
10/08/2024 19:12:34

ברוך תעשה לי טובה
ביקש טרייד? לברון לא עזב אף פעם בטרייד
תמיד נטש והשאיר אדמה חרוכה
תקרא ותראה לי איפה האשמתי את לברון בהפסד ב 2004?
האם אתה ברוטוס?
זה הכל במוחו הקודח של הפסיכי הסטטיסטי שכתב – כשלברון שיחק הוא היה בסדר גמור
עם 59 אחוז מהשדה!
כתבתי שהוא היה חלק מהנבחרת
או שיש לך לינק שמוכיח שהוא לא חלק מנבחרת
זה בסדר להגיב לכל נתון סטיסטי מטומטם בנתון סטיסטי יותר מטומטם?
באשר לנאמנות
בכל ספורט בדרך כלל הטובים ביותר העבירו קריירה באותה קבוצה, כולל שחקנים שהיו כל הקריירה בקבוצות ממש מסריחות ב mlb
זה עובדה
גם הקריירה של ווילט הייתה במקום אחר אם הוא היה מעביר אותה בקבוצה אחת כמו ראסל
לרוב פרנצייז פלייר זה לכל החיים
גם KD שאני מאוד אוהב היה במקום אחר אם היה זוכה באליפות עם OKC
בסופו של יום גם במקרה של דאנקן, גם במקרה של קובי גם במקרה של מג׳יק
הטריידים לא יצאו לפועל
באשר לסוויפים, זה טיעון ברמה של – ללברון יש את הסטט׳ הכי טובה במשחקי win or go home
זה עוד טיעון לא רלוונטי לגדולה של לברון
לברון עשה פאקינג 8 גמרים ברציפות, ניפץ כמעט כל שיא במשחק
ועדין ברמת האישיות הוא יצר לא מעט אנטיגוניזים שהעיבה על ההישגים שלו כששחקן
הוא נהנה לאורך השנים מסופר-טימס
אתה לא רוצה לחשוב אם בארקלי היה חובר נניח למייקל
איפה זה היה שם את האליפויות שלו?
לכתוב לי – צפית בגמר 2018? לי? שצפית בכל גמר וגמר מ 1991 בלייב
אתה שוב פעם משתמש בדוגמאות שלא רלוונטיות, גם לביל ראסל הייתה הצעה לשחק בלייקרס
דה פקטו זה לא קרה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/08/2024 19:48:10
Reply to  MBK

לברון היה חלק שולי מהנבחרת כן.

אתה צוחק כן? הם ביקשו טרייד והיו סנטימטר מלעזוב את הקבוצה זה שהטרייד לא יצא לפועל, לא אומר שהיה שם נאמנות.

לגבי שנות ה80 חייבים להתייחס לעניין המשכורת, באותה תקופה לא היו את המשכורות של היום, ולהיות שחקן בית היה מתגמל משמעותית.

שוב אתה אומר דברים לא נכונים, בכל ספורט השחקנים הטובים ביותר שיחקו באותה קבוצה? רונלדו לא שיחק ב4-5 קבוצות אירופאיות? מה לגבי מראדונה? מה לגבי בריידי וטמפה ?ווין גרצקי בהוקי…

מסי שעבר לפריז, אני לא מדבר בכלל על קארים, זה שהקריירה שלהם הייתה בקבוצה אחת הרבה קשור למצב של הקבוצה וכמובן יש שיקול ולמצב משפחתי מסי דיבר על זה לא מעט

https://amp.sport.es/en/news/barca/leo-messi-my-children-cried-and-told-me-they-did-not-want-to-go-8100184

(לא פשוט לעזוב אזור שיש ילדים קטנים ויש שיקולים נוספים שלא קשורים לספורט.

לא מוריד במאומה מהגדולה של השחקנים האלה, לגבי הסוויפ זה היה בהתייחסות לסוויפ בגמר.

אין קשר בין אנטגונזים שלברון מעורר ליכולת ולגודלה ההיסטורית שלו (מוחמד עלי דוגמה טובה) , בסוף שמסתכלים על יכולת במבחן העין + סטטיסטיקה + הישגים אישיים קבוצתיים, לברון נמצא ליד קארים ומייקל במדרגה נפרדת מהשאר

etayef
etayef
10/08/2024 21:22:27

נאמנות זה מושג מתעתע.
קחו את קובי לדוגמא.
הצהיר שישחק רק בלייקרס לפני הדראפט.
בגד באשתו והואשם באונס.
זרק את חברו לקבוצה מתחת לגלגלים בחקירה המשטרתית כשטען שהוא משלם לבחורות (אף אחד לא שאל).
גרם לזריקת חברו לקבוצה – מה שהביא לבצורת אליפויות.
דרש טרייד או חיזוק כשלא הלך לקבוצה.
גמר את הקאפ של הקבוצה עם משכורות שלא השאירו סיכוי לחיזוק בסוף הקריירה.
עוד זכורה לי התמונה שלו בלי חולצה ב 2012 מחלון הבניין האולימפי, כשאשתו מתחרפנת ברשתות החברתיות.
אם זו נאמנות, עדיף את לברון.

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:23:13
Reply to  MBK

👑👑👑🙏🙏🙏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה שחקן של 30 נק באותו הזמן בwwe חחח

גיא הירוק
10/08/2024 13:30:04

נראה אז אפילו היילייטס לא ראית…
יש נבחרת, יש מאמן, והוא קובע מי על הפרקט.
אם ארה"ב היו מפסידים לסרביה,
טייטום היה אשם?
יש גבול עד כמה טיעון יכול להיות ילדותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח אתה משווה את המעמד,של טייטום כאן לשקץ אז?
השקץ היה פני הליגה בהתהוות שחקן של 30 נק

גיא הירוק
10/08/2024 14:33:14

סוף עונת הרוקי,
20 וקצת נקודות. אבל מי סופר…

ברוך רובין
ברוך רובין
10/08/2024 17:14:41

גיא קישות? אתה לא מתעייף? אתה נלחם בתחנות רוח, העבודות פה בכלל לא משנות הרי לברון צוקר בשבילם, זה לא משנה בכלל מבחן העין וכמובן גם את הסטטיסטיקה אפשר לזרוק לפח שמדובר בלברון אצלם, הרי ילד בן 19 שבקושי שיחק באולימפיאדה 2004 אחראי לכשלון .

רק 4 אליפויות רק 4 MVP גמר ,רק 10 גמרים רק 13 פעמיים בחירה לחמישייה ראשונה.

לגבי בירד אין שום דבר בלהקטין את בירד הוא מגדולי השחקנים ששיחקו את המשחק, אבל לברון מבחינת אורך קריירה השגים סטטיסטיקה מקדים אותו בפער, וזה בסדר הסטטיסטיקה לא מספרת חצי מהסיפור של בירד.

etayef
etayef
10/08/2024 21:01:50

גיא אתה עושה עבודת קודש. תודה

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:22:10
Reply to  MBK

מעולה

קפיץ
10/08/2024 16:05:25

גם לי. אבל יש עוד משחק אחד 🙂

MBK
MBK
10/08/2024 9:39:54

לפני שחתם בבולוניה, קורדניה היה מועמד למכבי בקיץ 2021. הוא סיפק עונה גדולה בנאנטר.
זה שחקן הייתי רוצה לראות במדי הקבוצה.
מקבץ אירועים מנבחרת הפסים והכוכבים –
קווין דוראנט מתעמת עם אוהדי דנבר בטויטר, איזה אהבל אתה צריך להיות אם אתה אשכרה מתעסק בזה לפני גמר אולימפי
דווין בוקר מייעץ לבוגדן בוגדנוביץ לתת כבוד לאחר שחיקה תנועה של כרמלו אנתוני
האמרוקמרוני, אמביד אומר שהוא לא אהב את צרפת למרות ששלח מכתב למקרון ב 2021 עם בקשה לאזרחות צרפתית…. איזה דושבג
אמא של טייטום רוצה תשובות על הספסול של הבן שלה (סטיב קר אידוט? תשובה אפשרית או התשובה הנכונה?)
ממש קבוצה שיכולה לקרוא תיגר על הדרים טים 92, בעיקר בפן האישי
לבחור בין ארה״ב לצרפת? כמו שהרכב החדש שלך תלוי על צוק עם חמותך בפנים
חתיכת דילמה אבל ארה״ב צריכה לנצח ב 17 ומעלה

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 9:43:27
Reply to  MBK

הול אוף שיימרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי סטף הסרבים היו מנגבים את בוקר וטמביד אין להם בושה חחח
שים את סטף בסרביה והם נותנים 40 לנייטמר טים.
בוקר התחיל להתעסק בטוויטר תפס בטחון שסטף ודוראנט לידו חחח
בלעדיהם שם 5 נק בפיבא ולא עובר את הבתים.
אח… איך בא לי שיתקעו באגט לאמריקאים
פעםמף ראשונה שאוהד את גוברט

גיא הירוק
10/08/2024 9:57:58

יצאו אחלה משחקים.
סרביה נגד גרמניה משחזרים את גמר אליפות העולם, רק שהפעם יוקיץ' משחק.
הסרבים מגיעים עצבניים למשחק,
יש תחושה שיהיה משחק רותח.

אני הייתי מאלו שהאמינו שסרביה תתן מאבק נגד ארה"ב,
לגבי הצרפתים אני פחות משוכנע.
התחושה שלי היא חצי ראשון צמוד ובריחה של האמריקאים ברבע השלישי.
פשוט אין לצרפתים מספיק שחקנים שמסוגלים לאיים מבחוץ.

היה אחלה טורניר,
מקווה שהיום האחרון לא יאכזב!

תודה לצוות על העבודה המופתית באולימפיאדה!
שבת שקטה לכולם,
ובשורות טובות.

Yinon Yavor
10/08/2024 10:15:17

האמת שבתחילת הטורניר חשבתי שלצרפת אין מה למכור בגלל קו אחורי אנמי, והידיעה שבכדורסל של ימינו אתה חייב גארד שהוא לפחות אס, אם לא ג'וקר, כדי לסגור משחקים צמודים.
קורדונייה הפתיע את כולנו ונתן למקומיים את האקסטרה הדרוש.
כל הכבוד. בהחלט לא ראיתי את זה מגיע

asaf
10/08/2024 10:40:49
Reply to  Yinon Yavor

תודה מתנאל על הפריוויו. המשחק על 3-4 יהיה מרתק. מקווה לגמר צמוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

והכי הרבה תרם גובר

Berch
10/08/2024 10:34:17

תודה על הפרוויו מתנאל
אכן, המתח בשיאו
😁

NFS
NFS
10/08/2024 11:25:46

אני עדיין מבואס מההפסד של סרביה. אם המציאות לא היתה כזו צפויה – זה היה ברור שארה"ב יחזרו אחרי סיקוונס מפוקפק וכך גם קרה – סרביה היתה חוגגת ניצחון היסטורי.
ממש מזכיר לי את התחושה לאחר ההפסד של הספרס במשחק 6 למיאמי.
לצרפת אין שמץ של סיכוי, האמריקאים יבואו לשאוג, לעשות טו סמול, לסובב כתפיים, לעשות שרירים, ובסוף גם לרקוד – כיאה לקבוצת המחוצ'קנים בני ה-15 שסטיב קר קיבץ לאולימפיאדה (חוץ מדריק ווייט וג'רו הולידיי שהם תלמידים טובים ומחונכים).

Last edited 1 month ago by NFS
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אמת. רואה שסרביה מנגבין במשחק הפחוצ חשוב 😆

Klay Thompson
Klay Thompson
10/08/2024 12:18:57

יוקיץ' לועס את הגרמנים לארוחת בוקר

MBK
MBK
10/08/2024 12:21:29

אמנם משחק על המקום ה-3
איזה תענוג לצפות ביוקיץ
מזל שהוא סרבי גאה, אחרת האמריקאים היו מאזרחים אותו
אני כל כך מקווה שהוא יצליח לזכות בעוד כמה אליפויות עם דנבר
הוא משחק על העמדה הכי עמוסה היסטורית, גם ווילט, גם שאק, גם קארים, גם ביל ראסל
הוא שחקן כל כך מדהים שזה פשע לא לכלול אותו בדיוני טופ 10 היסטורי

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:15:34
Reply to  MBK

בשביל זה דנוור צכים להגיד שלום למארי ולהביא סופרסטארים נוספים ליד הגאון

MBK
MBK
10/08/2024 13:24:12

אני לא מסכים
יש 3 שחקנים ברמה גבוהה סביב יוקיץ
מארי
אארון גורדון
MPJ
הם חייבים עוד 2 גארדים (לא ווסטברוק)
ועוד גבוה
הספסל שלהם מהחלשים בליגה
שחקנים כמו לוני ווקר, טוריאן פרינס
כסף קטן אבל value for money

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר תהיה בירידה. מורי נחלש חבלז ויוקיץ לבד לא יוכל לעשות כלום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/08/2024 12:23:22

לברון גיימס עשוי להפוך לבעלים של בוסטון סלטיקס. ויק גרוסבאק העמיד את הקבוצה למכירה ומדווחים הבוקר (שבת) ב"ניו יורק פוסט". שגיימס ופנוואי ספורט, הבעלים של הרד סוקס, עשויים לרכוש את הקבוצה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נקמת הבבון.
דוקי רז כנס למקלט.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/08/2024 12:26:36

רעיון,
דחוף לחטוף את המשפחה של ויק ולנעול אותם בצנטרישוק עד שהמכירה תתבצע

MBK
MBK
10/08/2024 12:42:40

צריך קבוצה שתבחר בדראפט גם את הבן השני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:16:37

אני עם אקדח ביד
או שאני מתאבד או שמחפש את השקץ ומרוקן עליו מחסנית…

Klay Thompson
Klay Thompson
10/08/2024 12:23:55

מרגיש שהשופטים מחזירים לסרבים על החצי

Klay Thompson
Klay Thompson
10/08/2024 12:28:03

אכזבה לגרמנים יכלו לסיים עם מדליית הכסף וכרגע נראה שהם יסיימו רק במקום הרביעי

MBK
MBK
10/08/2024 12:41:58
Reply to  Klay Thompson

המשחק רחוק מלהיות גמור

Klay Thompson
Klay Thompson
10/08/2024 12:46:18
Reply to  MBK

ברור אבל זה נראה שההפסד לצרפת הוציא לגרמנים את הרוח מהמפרשים

שי אבן צור
10/08/2024 13:11:59

משחק פגזי!
גו סרביה!

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:13:08

הצטרפתי בתחילת החצי השני.
בכלל שכחתי שיש כדורסל באולימפיאדה.
אני רואה שיוקיץ מנגב

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:14:24

זו כבר שחיטה
ממש לא נעים

MBK
MBK
10/08/2024 13:18:37

זה סרביה בכללי
משחקים טוב מאוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס איזה טעות של פשיץ לא לתת לאברמוביץ לשחק מול ארהב

שי אבן צור
10/08/2024 13:14:00

איזה ריצה סרבית!!!

עגל
10/08/2024 13:14:57

גרמניה מאבדת את המשחק.
זה לא הסוף אבל הם חייבים לפצח את ההגנה הסרבית

MBK
MBK
10/08/2024 13:16:39

איזה משחק תענוג של סרביה
חוסר מזל לקבל את ארה״ב בבית המוקדם ואז שוב פעם בחצי הגמר
בדיוק שחשבתי שהמשחק נגמר
גרמניה עם 2 שלשות

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:18:48

רק לא ברור לי מדוע משחק אחד 12 והשני 10 שעות אחרי כן!
מה הפואנטה? אם היו עושים אחד בארבע והשני ב 10 ניחא.

MBK
MBK
10/08/2024 13:21:23

יוקיץ אמר שיש לו טיסה ב 15:00 לחוות הסוסים שלו בכפר דברובליצקסקי

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:56:46
Reply to  MBK

🙂
שכחת שהוא צריך לקחת מדלייה בליילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה ב10 וחצי? כדי שאוהדי הwwe בארהב יוכל לצפות.
מה היה רע במשחק ב9?

שי אבן צור
10/08/2024 13:21:47

הגרמנים לא פראיירים בכלל

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 13:21:49

רק רוצה לומר

ההגעה של צרפת לגמר מוכיחה שהטרייד על גובר הצליח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂😂

שי אבן צור
10/08/2024 13:29:36

מת לראות את הפרצוף שלך במקרה שצרפת תנצח משלשת ניצחון של גובר על הבאזר🤣😂🤣😂🤣😂

אבל אל תדאג, זה לא יקרה חחח

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:44:29

האמת שהכנסת אותי ללחץ. כוסס אצבעות עד שריקת הסיום המיוחלת.

Last edited 1 month ago by thetroll
MBK
MBK
10/08/2024 13:30:51

🤣🤣🤣🤣
ענק!
אגב, מדליה של ארה״ב תוכיח לעולם שלברון השחקן הטוב בעולם במשחקי win or go home

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

😅😅
אתה יודע שהmvp כבר סגור ויתנו לו את זה נכון?

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:45:28

בארוררר

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:43:50

חחחחחח

שי אבן צור
10/08/2024 13:25:37

הריצת 10-0 של סרביה היתה כלא היתה

משחק משחק!

עגל
10/08/2024 13:30:53

הגרמנים נזכרו שהם לא פראיירים.
שתי שלשות רצופות הזכירו להם את זה

שי אבן צור
10/08/2024 13:32:07
Reply to  עגל

שתי השלשות האלה היו אחלה אפרודיזיאק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/08/2024 13:30:05

יוקיץ' נופל מהרגליים לקראת סיום המשחק, כבר משחק שני. סרביה שוחקת את היהלום שלה

MBK
MBK
10/08/2024 13:35:00

לפעמים הסיטואציה שלך ב NBA זה הבדל בין hero ל zero
כמה חבל שבוגדן בוגדנוביץ מבזבז את הקריירה שלו בקינגס ובהוקס
כמה חבל שאבדיה בזבז 4 עונות בויזארדס
זה 2 שחקנים שכל קונטנדרית הייתה רוצה

שי אבן צור
10/08/2024 13:40:05

יוקיץ' כוכב עליון
חייב לנצח! חייב!!!

MBK
MBK
10/08/2024 13:42:37

זה רק אני או שמשהו ממש רע עובר על עופר שלח
הוא פשוט פוגם בחווית הצפייה במשחק
יורה שטויות על אוטומט
מה קרה לבן אדם? לדעתי הוא לא ממש צופה בכדורסל, מגבב שטויות ומסיק מסקנות אחרי כל מהלך של שחקן מסויים
מה זה?
בכללי ערוץ הספורט זה כשל מטורף במשחקים האלו
איפה הם ואיפה יורוספורט

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:54:48
Reply to  MBK

היו עוד תלונות
אולי עדיף שיחזור לפוליטיקה רצוי שיחליף את יהיר פדיל. פחות כריזמטי אבל עם תעודת בגרות.

MBK
MBK
10/08/2024 14:04:31

עזוב, למה לי פוליטיקה עכשיו?
בשנות ה 90 חשבתי שהוא מאוד חכם, היום הוא ממש רחוק מזה
הפרשנות שלו מגובה בהמון מלל לא רלוונטי ובדיחות קרש שמצחיקות בעיקר את עצמו

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 16:48:10
Reply to  MBK

צודק
נהיה פוליטיקאי והתקלקל בספורט.

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:46:24
Reply to  MBK

זה לא רק אתה. עבר לו. תודה רבה שלום שלום ולא להתראות.

רן הנרגן
רן הנרגן
10/08/2024 15:09:19
Reply to  MBK

אתה לא צודק לגבי הפרשנים של ערוץ 5. רובם טובים וחלקם מצוינים (מולי, גזית, פקאץ'). ניהול השידורים שלהם זוועה

MBK
MBK
10/08/2024 23:26:37

הכשל הוא בעיקר בשדרים שלא קשורים לענפים שהם משדרים
להוציא מירי נבו
הפרשנים דווקא בסדר גמור

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 13:43:17

הסרבים נהדרים, נבחרת זהב מפוספסת

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:45:17

זהו
תמ"א

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 13:47:30

הוואגנרים יחכו לפאולו

שי אבן צור
10/08/2024 13:52:34

אחלה סרביה!

Klay Thompson
Klay Thompson
10/08/2024 13:53:30

לדעתי המשחק הכי טוב בטורניר היה סרביה-אוסטרליה

גיא הירוק
10/08/2024 13:54:30

זכו בארד,
אבל הם שווים מינימום כסף (זהב עם קצת יותר מזל).
נבחרת אדירה שמוביל אותה מי שלטעמי הוא השחקן הטוב בעולם.
שאפו ענק לסרבים בכלל ויוקיץ' בפרט על מדליה סופר צודקת.

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 14:03:02

לטעמך?
באמת?

שי אבן צור
10/08/2024 14:13:26

כן, לטעמו
מה הבעיה?

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:47:25

כי זה לטעם כולם כמעט.

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 15:30:00
Reply to  thetroll

אתה איינשטיין שלנו
בניגוד לאיינשטיין של יפן!
https://www.facebook.com/antimechikon/photos/a.649447795265991/1101598253384274/

שי אבן צור
10/08/2024 15:50:58
Reply to  thetroll

יפה
בגלל ה"כמעט"

Guy d
Guy d
10/08/2024 16:51:17
Reply to  thetroll

אדם יכול להעיד רק על טעמו

etayef
etayef
10/08/2024 21:51:32
Reply to  thetroll

זה לא סותר

שי אבן צור
10/08/2024 14:08:23

ההגרלה התאכזרה אליהם

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 14:02:23

אהההה, חברים.
שמעתם שחלק מהמדליות כבר החלידו?
זה מדליות 98% ברזל 2% זהב, כסף, ארד…
זה לא דבר חדש שהצפרדעונים קמצנים.
לא נגיד אנטיפתים אבל כשמגיע תייר אמריקאי הם יודעים טוב להושיט יד לטיפ, כשהם בניו יורק הבלבוי צריך להתחנן!

שי אבן צור
10/08/2024 14:06:08

מה ז"א?
כל מארחת מחליטה איך לייצר את המדליות???

MBK
MBK
10/08/2024 14:11:43

כן צודק
קראתי איפשהו שאחוז הזהב בכל מדליה לא יותר מ 6 אחוז
הרוב זה סתם ברזל
הצרפתים מכסים בזהב אקולוגי שעשוי מחרא שנאסף מנהר הסיין ועובר תהליך של הקשחה
זאת מדליית הזהב עם האחוז הכי אפקטיבי של בולשיט

thetroll
thetroll
10/08/2024 14:48:01
Reply to  MBK

חחחחחח

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 20:43:07

קצת סאות-פארק לאוהבים השעירים, או מתי ישעו אותי על תכנים לא הולמים?
מתי אקבל שוב אזהרות על דא ועל הא או שימחקו לי פוסט?
אני רזחשוורוש
זה בעקבות חסימת הפייס של ריצארד דוקינס כשהביע את דעתו שהמתאגרפת האלגירית היא אישה XY (למי שמבין טיפהל'ה בגנטיקה) ולא רצוי שתשתתף בקרבות איגרוף של נשים כי גבריםשהם נשים ככל הנראה קצת יותר חזקים/קות/קקות/קקים (אחותי)
אז קצת דוקינס/סית
ומתי קני ימות ולא נראה אותו/תה יותר/תרת.
אגב, נחמד לתת לסרטונים האלה להמשיך אחד אחרי השני. זהירות זה ממכר.
https://www.southparkstudios.com/video-clips/d6te3q/south-park-dawkins-bangs-garrison

שי אבן צור
10/08/2024 20:50:46

לדעתי 1+1=3

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 21:10:56

אשך
תשקול לפינת הספורט האמיתי
ריצת 10 מטר משוכות
https://www.facebook.com/watch?v=873870098009108

kobi1
kobi1
10/08/2024 21:16:34

שבוע טוב לכל הקהילה היקרה
אני לא כאן לחלק ציונים לאף אחד
רק אני עובר על התגובות וממש ממש כואב לי לראות שנאה כל כך גדולה למשחק ולשחקנים מסוימים בפרט
כל עוד זה לא היה חודר בנינו ניחא
אבל בזמן האחרון זה חדר בצורה מוגזמת ככה שאנשים מפחדים לומר את דעתם באתר מחשש שהם יותקפו בבוז ומילים מלוכלכות משל היו תומכי נתניהו
לדוגמא רוב קוראי האתר אוהבים מאד את לברון וגם אם לא נמנים על חסידיו הגדולים בכל אופן מאד מעריכים אותו ועדיין הסס מלהזכיר אם יש איזשהו רמז של מחמאה במעורב או באחד הפוסטים על הקינג זה גורר בליל הזוי של תגובות מלאות שנאה ושטנה אני לא נגד דעה של אף אחד אבל אני חושב שכשאדם כותב באתר הוא צריך לעשות זאת עם רגישות לזולת בצורה הזו גורמת לי ואני מאמין שלעוד הרבה כמותי לא להנות להיכנס להופס באותה המידה שיכולנו
אז אנא בואו נהנה כולנו יחד מהמתנה האדירה הזו שמנחם ושאר העורכים והכותבים נתנו ונותנים לנו ונמתן את התגובות
כדי שנוכל לחלוק את השנאות שלנו אבל גם את האהבות שלנו והכי חשוב אהבות יחד
אני רוצה לומר מילה לשהאיד האחרון שבחרוף נפש נשאר השורד האחרון כדי להילחם על דעת הרוב
גיא היקר!
תודה רבה לך מעומק הלב שאתה כותב
אני ועוד כמה חברים שמבקרים קבוע באתר מתים על הכתיבה שלך והניתוח המעמיק
אתה גורם ליום שלי להראות יותר טוב
אז בבקשה תכתוב כמה שאתה יכול
ואל תשכח לגבות בנתונים 😜
שבוע טוב ותודה לכל השאר

שי אבן צור
10/08/2024 21:28:19
Reply to  kobi1

אחלה גיא!

etayef
etayef
10/08/2024 21:46:59
Reply to  kobi1

גיא הוא נכס לאתר.
אני תמיד משתדל לקרוא את התגובות שלו.
כותב דברי טעם בצורה מכבדת.
הלוואי שכולנו היינו ברמתו.

Last edited 1 month ago by etayef
NFS
NFS
10/08/2024 21:57:02
Reply to  etayef

בהחלט

NBA בדם
10/08/2024 22:18:31
Reply to  etayef

סופר מסכים.
גיא תמיד מנהל דיון בשיח מכבד, רציני ונטול הטרלות.
תמיד מביא נתונים אמיתיים ולא מחרטט כמו הרבה פה.
באופן אישי, הוא מהאנשים שהכי כיף לי להתפלפל איתם בדיונים מאוד איכותיים והכי חשוב מכבדים.

Last edited 1 month ago by NBA בדם
trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 21:50:09
Reply to  kobi1

אף אחד לא מפחד אבל מה הטעם להתווכח או להגיב לטמטום.
אם לאחראים או לבעלי האתר לא אכפת שמערכת התגובות שלהם נחטפה על ידי טמטום בלתי נשלט שמוכתב על ידי 3 אנשים אז שיהיה להם לבריאות ובהצלחה

שי אבן צור
10/08/2024 21:53:53

אם היתה לך אפשרות לפלטר החוצה אנשים שלא נעים לך להיתקל בהם, היית משתמש בה?

הכוונה שאתה תקבע לעצמך את מי לא לראות

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 21:57:56

בכל מערכת תגובות מודרנית יש אופציה ignore שבה אתה יכול לסנן תגובות מאנשים מסוימים שאתה לא רוצה לראות.
אין לי מושג אם זה קיים פה

שי אבן צור
10/08/2024 22:01:07

מחר אפרסם פוסט עם הוראות מדויקות ודי פשוטות ליישם את זה
עובד יפה מאוד

פאקו
10/08/2024 22:16:23

לא קיים טכנית בתוסף הזה

Last edited 1 month ago by פאקו
שי אבן צור
10/08/2024 22:25:57
Reply to  פאקו

בדקתי אצלי על כל הבראוזרים + אנדרואיד
עובד!

tlv1983
tlv1983
10/08/2024 22:05:46
Reply to  kobi1

האתר הזה בכלליות נהיה כמו המדינה שלנו (ובייחוד התקשורת שלה) שומעים רק את הקיצוניים שמונעים משנאה בזמן שהרוב הדומם סובל בשקט.
העיקר שיש טראפיק…

NBA בדם
10/08/2024 22:13:46
Reply to  kobi1

+100

עגל
10/08/2024 22:15:44
Reply to  kobi1

צודק.
תודה על העידוד, נתת לי אומץ לומר בקול – אני אוהב את לברון.
(השחקן, את האדם אני לא מכיר)

עידו גילרי
10/08/2024 22:25:11
Reply to  עגל

We love you egel

שי אבן צור
10/08/2024 22:26:53
Reply to  עגל

אוהבים אותך עגל!

עידו גילרי
10/08/2024 22:26:31
Reply to  kobi1

תודה קובי, זו אמירה חשובה.

המשגיח
10/08/2024 21:57:55

סופר את הדק'

Maoz Daskal
Maoz Daskal
10/08/2024 22:14:24

יש תואר MVP או FMVP בכדורסל האולימפי?

עידו גילרי
10/08/2024 22:24:42
Reply to  Maoz Daskal

יש.
תשאל את מאנו…

עגל
10/08/2024 22:28:30
Reply to  Maoz Daskal

ברור, זה היה ההסכם עם המפיקים של הסרט "דרכו של המלך".
(אתה חדש באתר, אז אני מתבדח)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

ברור למי זה ילך נכון?

MBK
MBK
10/08/2024 22:24:17

מכסיקו ללא מדליית זהב במשחקים.
הממשלה עשתה תחקיר והתברר שכל מי שיודע לרוץ, לקפוץ או לשחות מהר
נמצא בארה״ב
משחק חשוב לארה״ב, כרגע בפיגור של מדליה אחת מול סין (37 זהב מול 38)
מעריך שגם הנשים יקחו בכדורסל
לא יודע לגביי הסינים ואם יש להם סיכוי לעוד מדליית זהב
צמוד מאוד הקרב על הפסגה

NBA בדם
10/08/2024 22:25:46

סטיב קר עלה סוף סוף על הרעיון המוזר שדוראנט האלמוני צריך לפתוח בחמישייה:
https://giphy.com/gifs/pbs-kids-city-island-cityisland-SOb4AcaDitenU4XKdC

Last edited 1 month ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

😅😅

עגל
10/08/2024 22:30:43

סטיב קר עם הברקת העשור – קווין דוראנט עולה בחמישיה!

עגל
10/08/2024 22:31:08
Reply to  עגל

הייתי מעביר דווקא את לברון לחמישיה השניה, עם השכל והניסיון שלו.

MBK
MBK
10/08/2024 22:38:27

האמריקאים התייחסו לקהל של צרפת כקהל הכי רועש שהם פגשו
אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו משחקים בבלגרד ארינה נגד סרביה, באואקה נגד יוון או בהיכל הטוטו בחולון נגד הפועל חולון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה גוברט עולה הליברטון בתפקיד waaw מהספסל טייטום ישחק?

MBK
MBK
10/08/2024 22:40:18

טייטום חייב לשחק
הוא יתרון עצום של האמריקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

לא אותי צריך לשכנע

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 22:40:03

אני רואה שקרי ואמביד חזרו לעצמם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורנייה חא יכול לכדרר על אדואדרס

NFS
NFS
10/08/2024 22:43:48

פורנייה מוכן להפסיק למסור לאמריקנים בכל התקפה?

NBA בדם
10/08/2024 22:48:48
Reply to  NFS

מעוניין לתת להם פוררר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וומבי מעיף שלשות כמו ראס

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 22:47:11

פורניר לא שחקן אן BA עם 2 איבודים רצוף מול אנט, מה זה? הוא לייצן קרח?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנט מחסל בהגנה חביבי פורנייה טו אולד

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 22:47:16

אם וומבי משחק סנטר אז דיוויס אם באם צריכים להיות על המגרש
אם גובר משחק סנטר אז אמביד צריך לשחק

NBA בדם
10/08/2024 22:49:35

לגבי המשפט הראשון צודק
לגבי המשפט השני פחות משנה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 22:52:13
Reply to  NBA בדם

לא נראה לי שבאם יקבל דקות היום

NBA בדם
10/08/2024 22:54:58

יש מצב. בכל מקרה דיוויס עדיף עליו שישחק את הדקות שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה הולך לבלואו אאוט עצבני ככל שיתארך

MBK
MBK
10/08/2024 22:47:52

אם ארה״ב הייתה קולעת ככה מ 3 מול סרביה
היא לא הייתה פה
הצרפתים 1 מ 9 ל-3 בכלל לא באזור חיוג
זה צריך להיות משחק של 20 ומעלה לארה״ב

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 22:52:57
Reply to  MBK

אפשר לאמר אותו דבר על סרביה שקלעו שלשות בלי הכרה בחצי הראשון נגד ארה"ב

MBK
MBK
10/08/2024 22:57:00

אתה בטח מתכוון ל 0 מ 6 של יוקיץ במשחק

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 22:59:07
Reply to  MBK

לך תבדוק את אחוזי הקליעה של סרביה בחצי הראשון
רוב ההחטאות של יוקיץ היו בחצי השני

MBK
MBK
10/08/2024 23:04:15

ארה״ב עשו 16 מ 32 מה 3 במשחק
סרביה עשו 15 מ 39
כמו שכתבתי, אם ארה״ב היתה ביום קליעה כמו היום
סרביה הייתה מנצחת
כדורסל משחקים 40 דקות, לא רבע אחד או מחצית אחת

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:22:32
Reply to  MBK

סרביה עשו 0 מ 9 ברבע האחרון עד אז היו 15 מ 30 וזה מה שנתן להם את היתרום

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רבע ראשון סביר לצרפתים, אבל אני לא אופטימי.

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 22:52:01

טים USA משחקים יותר טוב בלי אמביד ולברון

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 22:54:37

איך שאמרתי, הצרפתים עושים קאמבק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ויוה לה באגטטט

NFS
NFS
10/08/2024 22:53:48

יפההה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 22:54:31

רואים למה טאטום לא משחק
הוא פשוט בכושר משחק לא טוב ולא פוגע בכלום

עגל
10/08/2024 22:54:55

קרמיט אנטמן פשוט קטסטרופלי. הוא משחק כמו בשכונה או במינסוטה.
זה שחקן צעיר שלמרות היכולת הגבוהה לא משחק טוב בנבחרת, משום שהוא רגיל לשיטת משחק שמנצלת אותו וכאן הוא סתם עוד שחקן.

עגל
10/08/2024 22:56:28
Reply to  עגל

היה אפשר להגיד אותו דבר על סטף קרי שגם אצלו הקבוצה בנויה בשבילו; ההבדל הוא שסטף שחקן ותיק וחכם עם קליעה הרבה יותר טובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

דווקא אוהב איך שהוא משחק מלא בטחון זה חשוב

עגל
10/08/2024 22:59:49

הוא תמיד מלא ביטחון גם כשהוא הכי גרוע.
אני גם אוהב אותו, ביחוד בהגנה. אבל הוא עושה המון שטויות. זה שחקן טוב כשצריך מישהו להציל את המולדת

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 23:04:56
Reply to  עגל

כי הוא אגומניאק אהבל.
שום דבר לא השתנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עידו גור ועופר שלח שלחו את הלשון החומה הספורטאי הגדול בכל הזמנים, ארהב לא יכולה בלי לברון🤮🤮🤮🤢🤢

NBA בדם
10/08/2024 22:58:01

וראו את זה ברבע הראשון כמו שאומר גווטמן

MBK
MBK
10/08/2024 22:59:49

שלח נשמע כמי שלא קשור לענף
קשוח לשמיעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר תפס תחת שאף אחד לא שומר עליו חחח כי שומרים על אחרים ששמרו עליו דפק איירבול

NBA בדם
10/08/2024 23:00:11

מלכיייייי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

פלין?

Ari
Ari
10/08/2024 23:00:40

אפריקה-צרפת VS אפריקה-ארה"ב
לפני שידברו על "צמצום פערים" אירופאי

NFS
NFS
10/08/2024 23:00:43

איך אין טכנית לבוקר? ביזיון

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 23:03:43
Reply to  NFS

ממש בושה

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:01:02

לברון דוחף את כל צרפת לתוך הסל

שי אבן צור
10/08/2024 23:01:29

איזה גדול לברון יא אללה!

Ari
Ari
10/08/2024 23:02:19

לא סובל את לברון
אבל הוא מדהים בגילו

NBA בדם
10/08/2024 23:05:48
Reply to  Ari

יבוסלה מפסססטטרר את לברון!!!!
עושה מעשה רודי פרננדס על הווארד.
מדהים

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 23:03:02

האמריקאיים חבורה מבחילה

NBA בדם
10/08/2024 23:03:24

באם הטיפש

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:04:04

איזה פאול טיפשי של באם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר מוחלט לא היה עבירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדביו קיבל שריקת wwe מה הוא מופתע כאילו הוא לא רגיל ששורקים נגדו אוויר 😆

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 23:04:20

אני רק שאלה, הנעליים של השקץ זה זהב טהור או שזה ברזל חלוד עם חיפוי מעלי אקספרס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה נעלי מייקל גונסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לצרפת אין גארדים בכלל חחח לא יכולים לשים סל אחד מבחוץ מבאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יבוסלעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
על לברוןןןןןןןןןןןןןןםםםםם

TRIP
TRIP
10/08/2024 23:06:17

ואאווו פוסטר על לברון

MBK
MBK
10/08/2024 23:06:27

גרשון!!!
איזה רישפול למלך
לא להאמין

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:06:47

חחח
הכניס את לברון לפוסטר

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 23:06:53

איזה פלופ מסריח של לברון

NFS
NFS
10/08/2024 23:07:18

נטילקינה לא קשור לענף

שי אבן צור
10/08/2024 23:07:40

דו סיפרתי💪

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צרפת צריכים לדעתי לאזרח את דה שוט שמישהו יקלע אצלם שלשה או מיד ריינג

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 23:08:33

אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפחות יבוסלע עשה אותי שמח חחח
הטקס תכף יסגר

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:09:04

לברון דוראנט בוקר ואנט משחקים יותר טוב מטאטום אין לו מה לבכות
גם באם ודיוויס משחקים יותר טוב מאמביד

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 23:10:31

יבוסיל'ה, שיגור קרנפים בקונגו

NFS
NFS
10/08/2024 23:11:21

פורנייה לא קשור לענף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

נוראי אבל את קנדה המניאק תפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אזרחות צרפתית לדה שוט מיד אי אפשר בכדורסל בלי לקלוע שלשה ובלי גארדים איזה נגרים לא יאמן שקנדה הפסידו להם

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 23:13:11

פישלו בגדול

אשך טמיר המקורי
10/08/2024 23:12:07

שופטים הכי רעים שראיתי בטורניר

MBK
MBK
10/08/2024 23:14:00

כל הכבוד ליבוסלה
הוא משחק כאילו מוכיח שמקומו ב NBA
הוא מחזיק את צרפת במשחק ביג טיים
צרפת צריכה עוד גארד שאין לה לצאת מפה עם ניצחון
3 מ 16 מדאון טאון ורק בפיגור 8 זה מטורף
המספרים של ארה״ב מתאזנים עם 9 מ 20 ל-3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

יבוסלע זה mvp של הטורניר בתכלס

TRIP
TRIP
10/08/2024 23:14:05

צרפת מפתיעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

אל תדאג רבע 3 יפתח הפער אי אפשר בלי שלשה הגארדים שלהם נוראיים יכולים לעלות את טוני פרקר נראה לי יצליח יותר

שי אבן צור
10/08/2024 23:23:17
Reply to  TRIP

הם נבחרת מוכשרת ואנחנו בעידן שאף אחד לא בא להיות שטיח של האמריקאים

MBK
MBK
10/08/2024 23:16:39

המשחק מפתיע לטובה
חשבתי שארה״ב תגיע מוכנה יותר ותהרוג את המשחק מוקדם
טוב שסטיב קר ויבושם-לו (יבוסלה) מחזיקים את צרפת במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

חחח אמת

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:19:24

אני במקום קר פותח עם אמביד ונותן לו כמה כדורים מתחת לסל על וומבי עם יתרון כח ומסה
אם זה לא עובד אז לספסל ולחזור לדיוויס

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
עגל
10/08/2024 23:29:04

נכון

עמיחי קטן
10/08/2024 23:19:44

בסוף אני כן צופה בגמר הזה, אז כמה מסקנות בינתיים:

  • צרפת משחקים פנימה בצורה חכמה וזה עובד להם לא רע. אם יהיה להם גם איום מבחוץ זה ייראה עוד יותר טוב.
  • ההתקפה של ארה"ב נראית טוב כשסטף על הפרקט, כשהתנועה שלו ללא כדור פותחת את ההגנה הצרפתית, והוא גם נתן 2 שלשות וכמה אסיסטים.
  • הפוסטר של יבוסלה על לברון היה אחד הטובים שראיתי כבר הרבה זמן.
  • אם הגארדים של צרפת לא יפגעו, לא יהיה להם סיכוי
שי אבן צור
10/08/2024 23:22:02

תכננת לא לצפות במשחק?
איך יכול להיות?

עמיחי קטן
10/08/2024 23:43:33

כשיש ענפים אחרים במקביל אני מעדיף לצפות במה שלא מקבל חשיפה בשאר הזמן

שי אבן צור
10/08/2024 23:53:28

יש עוד משהו עכשיו?

עמיחי קטן
10/08/2024 23:58:16

עכשיו לא

עגל
11/08/2024 0:10:15

גם אני. כמעט לא צופה בכדורסל באולימפיאדה

NBA בדם
10/08/2024 23:32:12

רודי נכנס להציל את המולדת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה תם הטקס לילה טוב לכל אנשי המלך

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:32:28

קר עושה בדיוק מה שאמרתי

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:34:16

אמביד עם הגנה מצוינת

NBA בדם
10/08/2024 23:35:09

לברון מוסר פנומן
קרי קלעי פנומן
שילוב קטלניייי

MBK
MBK
10/08/2024 23:36:55

הצרפתים ללא גארדים לא יכולים להיות יריב ראוי לארה״ב
ניצחון בזכות השלשות, קבוצה אחת קולעת
השניה לא מסוגלת לקלוע מ-3

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 23:37:31

מקרון ועמורה
הופכים את סדום…

MBK
MBK
10/08/2024 23:40:24

לו רק היית קצת פחות המורה שלי?
אם מועמד אמריקני היה מבעבס את המורה שלו הוא היה בכלא
Only in France

e.a sport
e.a sport
10/08/2024 23:37:53

לברון לברון…
איזו אינטליגנצית משחק…

שי אבן צור
10/08/2024 23:40:42

הצרפתים נבחרת מצוינת אבל:
דוראנט טוב מדי
לברון טוב מדי
סטף טוב מדי

אובר/אנדר 25?

e.a sport
e.a sport
10/08/2024 23:41:52

גיא היקר, נהנה לקרוא אותך.
בבקשה אל תפסיק .

NFS
NFS
10/08/2024 23:42:42

קוליבלי כמו בוושינגטון – רך וחסר ביטחון

עגל
10/08/2024 23:42:52

אחד הדברים הנחמדים לצפיה זו המלחמה בין גובר לאמביד. לפני כמה דקות היה ארוע שגובר נפל על הרצפה ואמביד עמד מעליו, הראש של גובר בין רגליו. זה קרה אחרי שאמביד ממש צעד אל גובר כניסיון להטריל.
לפני 2 דקות נעילת ידיים הדדית בין שניהם ועבירה לא ספורטיבית של אמביד.
שני שחקנים די מלוכלכים שלא בוחלים בשום דבר כדי לשגע את היריב.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:44:54
Reply to  עגל

זאת לא הייתה עברה בלתי ספורטיבית של אמביד
זה היה דאבל פאול לאמביד וגובר ופאול טכני על דיוויס שקפץ מספסל למגרש

עגל
10/08/2024 23:51:52

אה, בהתחלה חשבתי פאול לשניהם ואז ראיתי זריקות של צרפת.

MBK
MBK
10/08/2024 23:43:40

צרפת לא נשברת
הוויזארדס דיפ אין שיט אם הימרו על קולובלי ולא על אבדיה
תוך שנתיים הוא בוילארבן או מונאקו

שי אבן צור
10/08/2024 23:45:32

לברון!!!

trusttheprocess
trusttheprocess
10/08/2024 23:47:16

דיוויס על הפנים בחצי הזה

MBK
MBK
10/08/2024 23:47:33

דיוויס נוראי
זה שחקן שצריך להיות MVP

NBA בדם
10/08/2024 23:48:09

אין שכל במגרש בלי לברון
זה צועק לשמיים

MBK
MBK
10/08/2024 23:53:00
Reply to  NBA בדם

נבחרת לא מאומנת
האליברטון, הולדיי, וויט
יש מובילי כדור טובים מלבד לברון
תעודת עניות לארה״ב שהיא נשענת על שחקן בן 40 ו 2 שחקנים בני 36
נבחרת לא אינטליגנטית וחבל

NBA בדם
10/08/2024 23:50:58

אדוארדס כזה חסר אחריות
כזה דביל

עמיחי קטן
10/08/2024 23:51:52

ההתקפה המסודרת של ארה"ב הפסיקה לתפקד ברגע שסטף ירד לנוח

NBA בדם
10/08/2024 23:53:23

במיוחד לברון
אין שם אייקיו בכלל

עמיחי קטן
10/08/2024 23:59:08
Reply to  NBA בדם

ההתקפה של ארה"ב לא נראית טוב במיוחד גם עם לברון

NBA בדם
11/08/2024 0:00:48

לא מסכים

שי אבן צור
10/08/2024 23:52:10

דוראנט לא היה צריך לגעת בכדור

Shenanigans
Shenanigans
10/08/2024 23:52:44

פורנייה במוד של רבע רביעי מול קנדה

עומר
עומר
10/08/2024 23:53:05

המשחק כל כך זורם לעומת אנביאי. פחות פאולים, פחות פרסומות, פחות פסקי זמן. נטו כדורסל. חייבים ללמוד מזה באנביאי

Shenanigans
Shenanigans
10/08/2024 23:53:51
Reply to  עומר

זו לא הפונקציית מטרה בnba לצערנו

NBA בדם
10/08/2024 23:56:51

דיוויס אקטיבי מאוד הגנה התקפה

NFS
NFS
10/08/2024 23:57:24

איזה טמטום של לסור
עוזב את דוראנט בשביל לעזור על הולידיי

שי אבן צור
10/08/2024 23:57:42

פורנייה נהדר במשחק הזה

דוקטור רזי הופמן
10/08/2024 23:58:15

דוראנט זה שובר שוויון

MBK
MBK
10/08/2024 23:58:46

נראה זה משחק עם אשליה אופטית
לכאורה צרפת במשחק
אבל אין לה באמת יכולת לחזור

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2024 0:01:41

קר צריך להחזיר את אמביד
היה מצוין בהגנה

MBK
MBK
11/08/2024 0:02:50

יהיה מצחיק אם יתנו את ה MVP של הטורניר לאיגואדלה

שי אבן צור
11/08/2024 0:03:08

לברון זאת תופעה שידברו עליה עוד עשרות שנים

Shenanigans
Shenanigans
11/08/2024 0:04:02

2 איבודים של צרפת ברצף 🙁

NBA בדם
11/08/2024 0:04:18

צרפת תשלם על חוסר החדות הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

כמה ניגרו מהקו צרפת בלי הכרה

NFS
NFS
11/08/2024 0:04:25

הצרפתים עם 2 איבודים מטומטמים לגמרי 🤦‍♂️

NBA בדם
11/08/2024 0:05:00

משמרות המהפכה של הללל הולכים להתנקש בעופר שלח

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 0:05:21

הצרפתונים מנסים להפסיד בכח

Shenanigans
Shenanigans
11/08/2024 0:05:52

יאלללה יש משחק

Shenanigans
Shenanigans
11/08/2024 0:06:21

אין על שחקני היורוליג של הצרפתים

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2024 0:07:03

קר יא אידיוט תחזיר את אמביד
באם לא עושה כלום על המגרש

MBK
MBK
11/08/2024 0:07:34

איבוד עשתונות מוחלט של האמריקאים

Shenanigans
Shenanigans
11/08/2024 0:07:56

וואווו ועוד אחרי כמה החלטות פחות טובות שלו, קרי עם שלשה ענקית

שי אבן צור
11/08/2024 0:08:07

יואו!!!!
סטף!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמה צרפת חירבנו וניגרו מהקו אחרת כבר היו מובילים כרגיל קרי שוב מציל לשקץ את התחת כצפוי

עמיחי קטן
11/08/2024 0:08:59

סטף שובר בעקביות את ההגנה, והוא היחיד

MBK
MBK
11/08/2024 0:09:04

מלך סטף
רוצה את הזהב הראשון שלו

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2024 0:09:32

קר איום ונורא

NBA בדם
11/08/2024 0:09:48

לצרפת היה הזדמנות פז.
קשה לי להאמין שתהיה להם עוד רגע מומנטום כזה

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 0:09:51

סטף ודוראנט זה מה שיביא את המדליה
דה שוט צדק!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי סטף הנבחרת הזאת בבית מהחצי גמר חח לברון ינפח סטט עכשיו בדקות גארבג בפיבא שחקן של 12 14 נק
בלי סטף הוא מושפל היסטורית והשוו את הליצנים האלה לדרים טים 😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 0:17:57

כמות השטויות שאתה כותב לברון בנרמול דקות 22 נקודות ו15 אסיסטים בקרוב ל 70% מהשדה.

לא אמרת שיקבלו קליר פאת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח נרמול חחחחח
יש דה פקטו באמת לי עם נרמולים של גיא חחחח נרמול 🤣🤣🤣
תכף תביא את הסטט ל36 דק חחחחח
די עם הבדיחה הוא ב2 רמות פחות בפיבא ואגלה לך סוד אם היה במסלול הקנדי הסטט שלו היה יורד עוד יותר.
בלי סטף הוא מנוגב בלי מדליה בכלל.
בלי לברון ארהב הייתה זוכה בקלות הוא רק הפריע לקחת את הקרדיט

MBK
MBK
11/08/2024 0:26:02

אתה הייטר אתה
78 אחוז אפקטיבי מנורמל ל 40 דקות עם PER של 58.6 ו Value over replacement של 8.76
כל זה ב 4.3 דקות מנורמלים ל 5 דקות של מאני טיים
אני מקווה ששכנעתי אותך

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 0:31:31
Reply to  MBK

כשלא מסוגלים להביא טיעונים מבלבלים במוח, מה לעשות משחקים עוד כוכבים בנבחרת והוא מתחלק בכדור ובכמות זריקות, ומה לעשות שהוא משחק הרבה פחות דקות, לעומת הממוצעים בליגה.

רק בשביל לחזק את הטענה קרי קולע 14 נקודות ממוצע למשחק, קווין דוראנט 19.3, אמביד 13 נקודות…

NBA בדם
11/08/2024 0:18:36

סטף פסיכי בחצי הגמר והגמר
לברון היה מעולה באליפות לכל אורכה ועוד בגיל 39 וחצי
לא תיקח לו את זה גם אם ממש תרצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

לכל אורכה חחחחחח ברזיל סודן פורטו ריקו חחח
אתה חושב שבלי לברון ארהב לא מנצחת אותן? 😆

NBA בדם
11/08/2024 0:30:04

גם בחצי וגם בגמר הוא היה מהמצטיינים והיציבים.
בלי הטריפיל דאבל שלו בחצי גם סטף המדהים לא היה מעפיל

NFS
NFS
11/08/2024 0:10:32

הצרפתים עם אחוז מזעזע מהעונשין – השאירו על הקו 7 נקודות.
במשחק כזה אי אפשר להחטיא כל כך הרבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אמת אחרת היו מובילים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו שאמרתי שיצטרכו למשחקים החשובים סטף יביא את המדליה חחח

NBA בדם
11/08/2024 0:14:05

אמת
צדקת

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:22:51

תיזהר שלא יחסמו אותך ויעיפו אותך מפה.

Shenanigans
Shenanigans
11/08/2024 0:12:17

טוב סטפן הגיע. מדהים

שי אבן צור
11/08/2024 0:12:24

קרי!!!

NBA בדם
11/08/2024 0:12:30

קריייי
יחתיכת פסיכופטטטטטטע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הבנת למה הביאו אותו מול ברזיל לא צריך אותו חח

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 0:15:46
Reply to  NBA בדם

קרי נעל את המשחק

Shenanigans
Shenanigans
11/08/2024 0:14:27

חחחחחחחח מההההההה קרייייייייייייייייי

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:15:31

רשמור. נקודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איגי יקבל mvp עכשיו

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:34:15

חחחח

שי אבן צור
11/08/2024 0:16:24

רגע רגע רגע, רק לעשות סדר:
לקר יש
5 אליפויוית כשחקן
4 אליפויות כמאמן
מדליית זהב אולימפית כמאמן

ספרתי נכון?

מי ממורמר של אבא???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכל זה סטף בלעדיו הוא בשארלוט

שי אבן צור
11/08/2024 0:19:11

מי ממורמר של אבא???

NBA בדם
11/08/2024 0:20:35

זה חזק ממנו
סטף היה מעל כולם, אבל לברון כהרגלו מעולה ויציב

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 0:59:13

שי לרדת לרמה כזאת לא מועיל לאף אחד, ובטח לא לאתר.

השטויות של שמעון לא מזיקות לאף אחד, פשוט תדלג על התגובה הזאת או תגיב עניינית יוציא אותך הרבה יותר גדול.

NBA בדם
11/08/2024 1:04:02

מסכים

גיא הירוק
11/08/2024 0:16:42

הצגה אדירה של הקלע הגדול ביותר שהמשחק ראה!

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 0:17:01

בלי סטף או דוראנט, טים USA לא היו זוכים אפילו בארד!
השניים האלה הם ההבדל ביןזהב לכלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור חחח גם המלך יודע את זה בלעדיהם הוא לא היה מגיע לטורניר לבדו

שי אבן צור
11/08/2024 0:19:43

מי ממורמר של אבא???

birdman
birdman
11/08/2024 0:17:09

הופעה מכובדת של צרפת.
סטף הרוויח ביושר את המדליה שלו.
הנעליים של לברון – בגדי המלך החדשים.

MBK
MBK
11/08/2024 0:18:10

אני לא יודע איך ארה״ב הייתה מסיימת את הטורניר ללא קארי
17 מ 27 שלו בדאון טאון בחצי הגמר והגמר
מגיע לו זהב לנער הזהב מגשר הזהב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

מסיימת בבית בלי מדליה

MBK
MBK
11/08/2024 0:19:53

בלי זהב כנראה אבל עם מדליה
אני מקווה שיתנו לו את ה MVP של הטורניר

thetroll
thetroll
11/08/2024 1:02:37
Reply to  MBK

אין סיכוי זה רשום על לברון עוד לפני שהרכיבו את הדרים טים הזאת. סגור הרמטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי השווה את אלה ל92? בלי סטף הם בלי מדליה

Smiley
11/08/2024 0:18:30

לא אנושי מה שקארי עשה פה בדקות האחרונות
אין מילים, איזו הופעה

עגל
11/08/2024 0:22:09
Reply to  Smiley

עזוב אותך פוקסים בלי הפסקה כמו שהוא עושה כל הקריירה כבר איזה 15 שנה עונה רגילה פלוס פלייאוף.

Smiley
11/08/2024 0:24:39
Reply to  עגל

תמיד יש מישהו מאחורה שמזיז לו את הסל

עגל
11/08/2024 0:25:17
Reply to  Smiley

+1
דני דין

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:34:44
Reply to  Smiley

חחחחח ענק

דוקטור רזי הופמן
11/08/2024 0:20:50

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוראנט מחזיק את הדגל וצועק לקהל מוד'רפאקרס, מודרפאקרס

MBK
MBK
11/08/2024 0:21:21

הוא חושב שזה אוהדי דנבר שבעד יוקיץ

NBA בדם
11/08/2024 0:21:51
Reply to  MBK

😂😂

שי אבן צור
11/08/2024 0:21:12

איזה ענק קרי!
טורניר שלם הוא חושך
חצי גמר וגמר הוא הצגה לפנתיאון!

NFS
NFS
11/08/2024 0:21:34

כל הכבוד לצרפתים, נלחמו עד הסוף.
מה אפשר לעשות מול קלעי היסטורי כמו קרי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

לקלוע עונשין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צרפת יכלה לנצח פה הניגור מהעונשין היה מדהים

שי אבן צור
11/08/2024 0:24:33

מי ממורמר של אבא???

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:28:06

שי. דיברת על אנרגיות שליליות? חלאס לא מתאים . מתברר שבדיוק כמו שאמרתי וגם שמעון סטף שוב הציל לו את העכוז. תראו את המציאות הגיע הזמן. וסטף הוא רשמור לא יעזור.

Last edited 1 month ago by thetroll
שי אבן צור
11/08/2024 0:30:18
Reply to  thetroll

בפוסט הזה?

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:32:31

כן. בפוסט הזה.

שי אבן צור
11/08/2024 0:37:06
Reply to  thetroll

תראה לי

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:45:01

עזוב נו. יאללה ממילא נגמר.

שי אבן צור
11/08/2024 0:51:41
Reply to  thetroll

עברתי על כל התגובות שלי
לא אנרגיות ולא שליליות

אגב, אני האחרון שאתווכח איתך על הגדולה של סטף. ח-ו-ל-ה על השחקן הזה! תמיד הייתי בעדו!

ולא, זה לא משחק סכום אפס: על אף שתמיד הייתי נגד לברון אני מכיר בגדולתו ההיסטורית כי הוא גדול ברמה היסטורית!

כל ניסיון לגמד את זה הוא ניסיון נואל.
לעולם, אבל לעולם, אל תיקח ממישהו את מה ששלו! זה לא שונה מגניבה!

זה נכון גם לגבי סטיב קר!

Last edited 1 month ago by שי אבן צור
thetroll
thetroll
11/08/2024 0:59:39

דעתי לא השתנתה ולא תשתנה. לברון בכוחות עצמו ברגעי האמת תמיד היה זקוק למישהו שיעשה את זה בשבילו. טופ 10 כן. ראשמור ? לדעתי לא. ובטח שלא העז.

NBA בדם
11/08/2024 1:02:03
Reply to  thetroll

אתה יכול להמשיך עם המציאות המדומה שלך.
לברון בכל פרמטר אפשרי במינימום טופ 3
אתה מוזמן להביא טיעון משכנע, אבל אתה פשוט לא יכול, וזה גם ממש לא הקטע שלך

Last edited 1 month ago by NBA בדם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אני חשבתי 30 על סרביה ט30 על צרפת.
לפחות היה צמוד. ראינו את תלות המלך בסטף ודוראנט בלעדיהם הוא בחיים לא היה מגיע לטורניר כי היה מנוגב,עי כל נבחרת נורמלית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי שאתה אני בכלל לא ממורמר אני ציפיתי ל30 הפרש כולי מבסוט. הייתי שמח יותר כמובן אם הם היו מפסידים אבל לפחות השקץ נחשף רואים שהוא מתקשה מזיע משקיע הרבה יותר מאמץ לא מטייל כמו בwwe ורואים שבלי סטף ודוראנט הוא כלום יחצ מנופחים ותו לא

שי אבן צור
11/08/2024 0:33:17

מי ממורמר של אבא???

MBK
MBK
11/08/2024 0:28:53

מגיע להם כפיים שהיו במשחק
פערי רמות אדירים
אם היה לארה״ב מאמן נורמלי אין סיבה שהמשחק לא נגמר ב 30
תעודת עניות לארה״ב שגארד בן 37 החזיק את צרפת במשחק
בלי קו אחורי להפסיד להצגה של סטפן הגדול
כל הכבוד לצרפת על הופעה גדולה

MBK
MBK
11/08/2024 0:35:42

9 מ 30 לצרפת מדאון טאון
18 מ 36 לארה״ב
חצי גמר וגמר עם 50 אחוז ל -3 לארה״ב
50 אחוז ל 3 זה אחוז פסיכי
ההבדל בחצי וגמר היה קארי
ארה״ב צריכה לעבוד קשה לקראת 2028
הביג 3 שלהם יהיו בני 128 בעוד 4 שנים
צרפת תגיע הרבה יותר מבושלת ב 2028 עם 5-6 שחקני NBA בטופ 100 של הליגה

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:39:45

טוב. זו היתה הצגה מטורפת אפילו ברמות של סטף. אם אני צריך לבחור ראשמור מהדור הזה זה רק סטף. אחר כך תסדרו את האחרים איך שבא לכם. האיש הזה הוא בעייני המספר 2 של מייקל. הדברים שהוא עושה – רק מייקל השאיר בי רושם פסיכי דומה לזה. אבל זה רק אני.

MBK
MBK
11/08/2024 0:46:38
Reply to  thetroll

סטף שינה את המשחק וזה משהו שהיסטוריונים יעכלו בעוד 50 שנה
מהפכת השלשות שלו
סטף נותן תקווה לכל ילד שמשחק להגיע למשהו
הוא צנום
לא מטביע
ומתברר שהוא גם לא מסוגל לסובב כדור על האצבע
אבל המאדר פאקר יודע לקלוע
הוא סיים את המשחק +20 בדקות שלו במשחק (הכי הרבה בקבוצה)
17 שלשות בחצי הגמר ובגמר
הכשרון שלו טהור, יכולת הקליעה שלו זה הדבר הכי אסתטי שהיה אי פעם בליגה
להבדיל ממפלצות פיזיות, קארי אנושי
וזאת הגדולה האמיתית שלו

thetroll
thetroll
11/08/2024 0:50:27
Reply to  MBK

מדויק

dvir
dvir
11/08/2024 0:46:08

בקיצור הפערים הצמצמו מאוד! אז בסדר יש את קרי דוראנט לברון שהם מהגדולים בתולדות המשחק. אבל כל השאר? יאבוסלה ומתיאס לסור שווים מקום בחמישייה של ארצות הברית! אני לא יודע מה הם עושים ביורוליג ובטח שאני לא מבין איך מכבי ויתרה על מתיאס לסור אבל מדובר בשחקנים שהיו נכנסים לאוסלטאר בNBA. אמביד היה לא משהו, דיוויס זקן ופצוע, טיטום לא קיבל הזדמנות, אדווארס לא יהפוך לדוראנט או משהו כזה וכל השאר סבירים. מה שקרי עשה היום זה פשוט לא יאמן. אם הייתי צריך לבנות את חמישיית כל הזמנים הייתי מכניס אותו. קרי זה השחקן היחיד אי פעם שיכול לפתוח פער 20 הפרש בשלוש דקות או לחלופין למחוק פער כזה. לא יודע למה אני נדהם עוד בכלל כבר הבנו את זה ב2015 בגמר מול בלאט.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/08/2024 0:57:23
Reply to  dvir

אתה מתבלבל בין משחק אירופאי והחוקים למשחק NBA, לא לא יאבוסלה ולא לסור יש מקום בNBA עם הריווח והחוקים, הם כבדים ואיטיים מדי לליגה.

NBA בדם
11/08/2024 0:58:40

אמת.
במקרה הטוב יהיו שחקני רוטציה
חביבים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/08/2024 0:58:43

הזריקה האחרונה של סטפ מוכיחה סופית שפעם אחת השטן ירד לג'ור'ג'יה, והפסיד בתחרות שלשות לילד עם פני מלאך וקרסוליים דקים

MBK
MBK
11/08/2024 1:02:25

למה ג׳ורג׳יה?
הוא נולד בעקרון אוהיו ושיחק כילד בצפון קרוליינה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/08/2024 1:10:23
Reply to  MBK
האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/08/2024 1:23:29
Reply to  MBK

היה אמור להיות כאן לינק לשיר the devil went down to Georgia, על מפגש של השטן עם ג'וני שהביס אותו בנגינה על כינור. סטפ עושה את אותם הקסמים עם כדור.
המערכת של הופס לא אוהבת לינקים ליוטיוב, למדתי

MBK
MBK
11/08/2024 1:31:19

נחמד
אצלי הראש חלול
רק כדורסל, מה לי ולג׳וני?
למדתי משהו חדש

NFS
NFS
11/08/2024 1:02:58

חידה –
מי יודע מיהו נשיא פיב"א?

MBK
MBK
11/08/2024 1:04:27
Reply to  NFS

איזה שייח אחד
לומדים משהו חדש בכל יום

NFS
NFS
11/08/2024 1:19:16
Reply to  MBK

שייח קטארי
אז גם לפיבא הגיעה אחת מזרועות התמנון.

MBK
MBK
11/08/2024 1:38:13
Reply to  NFS

זה מטורף
מה לקטארים ולכדורסל?
זה מסוכן לישראל, שלא יתמוך בסנקציות שהספרדים והטורקים מקדמים נגד ישראל

MBK
MBK
11/08/2024 1:06:48

חבל שהאמריקאים מתגרים בקהל הצרפתי
אמביד הרוויח את שריקות הבוז שלו מהקהל הצרפתי ביושר

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2024 1:16:31
Reply to  MBK

אז הוא צריך לשבת בשקט ולסתום את הפה בשביל המחבלים האלה?
זה שחקן צרפת שעולה למדליות עם דגל פלסטין
אולי כם אותו אתה מעדיף על האמריקאים?

trusttheprocess
trusttheprocess
11/08/2024 1:19:54

סליחה טעות , מייק טיריקו אמר בשידור חי ב NBA שלסורט עם דגל פלסטין וכרגע אומרי שהוא טעה וזה הדגל של מרטיניק

Last edited 1 month ago by trusttheprocess
MBK
MBK
11/08/2024 1:29:31

אני שמח שלמדת את הדגל של מרטיניק
מי מחבלים? 14 אלף שיושבים בברסי?
אמביד ביקש וקיבל אזרחות צרפתית ובחר לבסוף לשחק בארה״ב
מה אתה רוצה? שהקהל יריע לו?
אחד המאפיינים של האולימפיאדה זה רוח הספורט של המשחקים
מוטב היה אם האמריקאים היו מכבדים את המעמד
אתה צריך להתבייש שאתה ״מאשים״ אותי בחיבה למחבלים
לא חכם במיוחד

שי אבן צור
11/08/2024 1:09:00

חולה על ה bring it on של אמביד!
חולה!!!

שי אבן צור
11/08/2024 1:10:53

ועכשיו ל mvp
זה יהיה לברון – בזכות ולא בחסד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/08/2024 1:11:08

יש MVP למשחק הגמר? הכרזה רשמית כלומר?

MBK
MBK
11/08/2024 1:13:54

לברון
מופיע באתר של פיב״א 🤣

MBK
MBK
11/08/2024 1:13:23

באתר של פיב״א פורסם שלברון ה MVP של הטורניר 😃
מקצוענות קווים לדמותה, זה פורסם טרם ההכרזה הרשמית
לעולם לא יהיה MVP לטורניר בגיל 39.6

Florida man
Florida man
11/08/2024 1:15:04

ריספקט לצרפת שהיו צמודים כל המשחק ונכנעו רק לסגן של אלוהים והשלשות שלו. האמריקאים ללא 3 הגדולים יהיו בבעיה אמיתית בLA28 כי טייטום בוקר ואדוארדס הם לא קילרים ויאכלו חצץ מהאירופאים. אין מילים על קרי- באמת.

אור
אור
11/08/2024 1:27:22

קצת באיחור אבל סטף עם אחת מתצוגות הקלאץ' הגדולות שאני זוכר

ירון, החלום
ירון, החלום
30/08/2024 0:33:57

בס"ד
תודה