מעורב הופס ליום שני: המשחק בין ארה"ב לסרביה היה על "ייגמר ב-20 הפרש או לא?" / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: המשחק בין ארה"ב לסרביה היה על "ייגמר ב-20 הפרש או לא?" / מנחם לס

1.לדוראנט יש מג'יק ביד כשהוא משחק כדורסל בינלאומי (הלילה 23 נק' ב-8 מ-9, כולל 5 מ-5 מהטריי). לברון עזר

מעורב הופס ליום שני: המשחק בין ארה"ב לסרביה היה על "ייגמר ב-20 הפרש או לא?" / מנחם לס

כשסרביה התחילה 10-2 חשבתי שהנה הולך לקרות כאן עוד משחק מביש לאמריקאים, ועוד סטירה בלחי ל-NBA. אבל לפתע דווין בוקר התעורר עם שתי שלשות רצופות כשמבע פניו אומר 'סוף-סוף', ולפני שאמרת 'בוגדנוביץ' היה 12-11, ואז לברון פורץ כטנק ללא מעצורים והיתרון הוא של האמריקאים לראשונה, 12-13.

הסרבים שוב מובילים, 19-14 כשסטיב קר מחליט שהגיע הזמן להכניס את קווין דוראנט.

הוא מיד שם שלשה. 20-17. עכשיו אנטוני אדווארדס שם שלשה ומשווה ל-20-20. ואז דוראנט מתחיל עם ה-SHOW שלו: שלשה אחרי שלשה. אין אפס. הוא עצמו מחייך כי כנראה הכדורסל הבינלאומי הוא יהלומים בידו הקולעת. הוא עצמו עושה 20-23, ואז 20-27, 20-30…הוא מחייך. הוא יודע שהוא בזון.

הסרבים לוקחים טיים. אני מרגיש שעתה המשחק יהיה "מגיעים ל-20 הפרש או לא". אין הרבה מה לתאר במה שהיה.

סטף קובר שלשה עם הבאזר לסיים את המשחק 84-110. ניקולה יוקיץ' קלע לסרבים 20. בוגדן בוגדנוביץ 14. וואללה שאילו שיחק בהאוקס כפי שהוא שיחק הלילה הייתי מבסוט. לאמריקאים דוראנט קלע 23 (אחרי שהיו לו כבר 21 בחצי). ב-8 מ-9, 5 מ-5 מהטריי לברון קלע 21 ב-9 מ-13 עם 7 אסיסטים ו-9 ריב'.

*****

ואם מישהו שואל למה ג'ייסון טאטום לא שיחק הפעם, הנה התשובה:

2. קהילת הופס בחרה חמישייה מצויינת עבור ארה"ב

תוצאות המשאל היו:
1)לברון – 275 בחירות
2)אנטוני דייויס – 242 בחירות
3) קווין דוראנט – 237 בחירות
4)סטף קרי – 218 בחירות
5)ת'רו הולידיי – 196

*****

שחקן ששי אנטוני אדוורד'ס – 173 בחירות

3. הסאנס החתימו את טיוס ג'ונס למלא את משבצת הפוינט גארד

טיוס ג'ונס, הפוינט גארד הטוב ביותר שנשאר בשוק החופשי, הוחתם ע"י פיניקס סאנס לעונה אחת עבור 3.3 מיליון.

כשנודע לקווין דוראנט ודווין בוקר על ההחתמה, שניהם ענו כמעט כאחד: "FINALLY!".

הם ענו 'סוף-סוף' כי הסאנס שיחקו ללא פיור פוינט גארד כל העונה שעברה. טיוס ג'ונס קלע בעונתו האחרונה – 2023-24 עבור וושינגטון ויזרדס 12.0 נק' ו-7.3 אס'. אני מאמין שהוא תוספת מסיבית לסאנס.

טיוס אמר עם ההחתמה:

"The chance to play for the Phoenix Suns made the most sense on a lot of levels to me and my family — beginning with the way [Owner] Mat Ishbia and the front office recruited me to how coach [Mike Budenholzer] showed me how I can significantly impact a team that has a real opportunity to challenge for an NBA title as their starting point guard," Jones told ESPN on Saturday.

פרט חשוב:

Jones had an assist-to-turnover ratio of 7.35 last season, the highest of any player in a season since individual turnovers were first tracked in 1977-78, according to ESPN Stats & Information. In that span, Jones has the three highest marks in a season — 7.04 in 2021-22 and 6.96 in 2018-19.

4. מי שראה את ויקטור וומבניימה מנצח את ברזיל קיבל מושג איזה שחקן מתפתח לצרפת ולסן אנטוניו ספארס

איך כתבו ב-AP? "לא מגדל אייפל, לא סלין דיון, לא זינדיין זידין, לא רפאל נדאל, לא סרינה ויליאמס, ולא לפיד מתעופף מעל מאות אלפי צופים. רק שחקן בן 19, 2.28 מ' המכשף את כל עולם הכדורסל שחזה בו מרטש את ברזיל.

כמעט כל מה שהוא עושה בכדורסל זה FIRST. הוא הבעיר את הפרקט נגד ברזיל עם 19 נק', 9 ריבאונדים, 4 גניבות, ו-3 חסימות בנצחון 66-78 במשחקו האולימפי הראשון. הוא אמר אחרי המשחק:

"You can't underestimate the power of the crowd, the home crowd," Wembanyama said. "I think it's really going to be the sixth man for this whole tournament."

"האם אתה מחשיב את המשחק כ-OPEN CEREMONIES?", הוא נשאל.

"כן! כן! כן! אפילו טוב יותר", הוא הגיב.

הנה שלושה MOVES שעשה, כל אחד לפנתאון:

  • The first one: He turned and spun toward the baseline, went airborne, had his head and body well behind the backboard, and used his absurd wingspan to lay the ball in anyway.
  • The second one: A couple possessions later, he spun to the middle this time, going over everyone for a left-handed dunk as he tumbled to the floor.
  • The third one: He split the difference, turning and going in a straight line for a double-clutched, right-handed dunk punctuated by a big scream after tying the game at 34-34.
  • ואז בא ההאלי הופ שחתם את המשחק:

It was still close late — Nicolas Batum's 3-pointer with 1:21 left put France up 10, and an alley-oop dunk by Wembanyama on the next possession sealed the win — but at least the first victory is out of the way. France next plays Tuesday against Japan; a win there would be enough to clinch a quarterfinals spot.

5. הסטוריה נעשתה עם נצחון דרום סודן על פורטו ריקו! (וריקוד שלא נדע!)

6. קטע מהעבר: פט ריילי מספר כיצד הבחירה בג'יימס וורת'י קרתה, וכיצד היא שינתה את כל הלייקרס

משפט המחץ?

למרות – –

A standout college basketball player for the North Carolina Tar Heels, the small forward was a consensus first-team All-American and shared national player of the year honors en route to leading his team to the 1982 NCAA championship. Named the tournament's Most Outstanding Player, he was selected by the Lakers with the first overall pick of the 1982 NBA draft..

כולם ידעו שהוא שחקן טוב, אבל איש לא ידע כמה טוב הוא היה, ועוד פחות נבאו כמה טוב יהיה.

כי ג'יימס "BIG GAME" וורת'י אף פעם, עד ימיו בלייקרס, לא תפס את ראש הכותרות. למה? הוא היה שתקן…הוא לא דחף את עצמו…הוא לא סיפק כותרות לעתונאים שחיפשו כותרות. למרות שהיה סופר, סופר סטאר, הוא היה השחקן האלמוני ביותר בין כל הסופרסטארים, ואפילו שחקן שמאמנו פט ריילי בעצמו כמעט עשה עליו טרייד עם מארק אגווייר:

The 6-foot-9 forward was almost traded to the Dallas Mavericks in 1986. This was after the Lakers were booted out of the playoffs after losing to the Houston Rockets in the Western Conference Finals. The planned trade cropped up despite Worthy's credible showing. He averaged 20.0 points, 5.2 rebounds, and 2.7 assists in 75 regular-season games. Moreover, Worthy even figured in the Most Valuable Player race that season, finishing 12th.

The Lakers would have acquired Mark Aguirre from the Mavericks if it had gone through. One person who was not keen on this trade scenario was then-Lakers coach Pat Riley.

אם הטרייד היה מתבצע הוא היה נכנס להסטוריה ללא ספק כ – – –

טרייד מהגרועים בהסטוריה

Worthy is worthy

הטרייד לא בוצע. וורת'י סיים 12 שנות NBA, כולן בלייקרס, עם שלוש אליפויות, פעם אחת MVP של הגמר, 17.5 נק' ממוצע, 5.1 ריב', ו- 3.0 אס' . בקיצור, אחד השחקנים האלמוניים ביותר שהוא, ללא ספק, אחד מעשרת גדולי שחקני הכדורסל הגדולים מאז ומעולם:

3× NBA champion (198519871988)NBA Finals MVP (1988)7× NBA All-Star (19861992)2× All-NBA Third Team (19901991)NBA All-Rookie First Team (1983)NBA anniversary team (50th75th)No. 42 retired by Los Angeles LakersNCAA champion (1982)NCAA Final Four Most Outstanding Player (1982)Consensus first-team All-American (1982)ACC Athlete of the Year (1982)First-team All-ACC (1982)Second-team All-ACC (1981)ACC tournament MVP (1982)No. 52 retired by North Carolina Tar HeelsFirst-team Parade AllAmerican (1979)Secondteam Parade AllAmerican (1978)McDonald's All-American (1979)
Career NBA statistics
Points16,320 (17.6 ppg)
Rebounds4,708 (5.1 rpg)
Assists2,791 (3.0 apg)
Stats  at NBA.com
Stats  at Basketball-Reference.com
Basketball Hall of Fame as player
College Basketball Hall of Fame
Inducted in 2006
hideMedalsMen's basketballRepresenting the  United StatesFIBA U19 World ChampionshipGold medal – first place1979 SalvadorNational team

איך הכל נגמר? פשוט מאד, כמו שהכל אצלו תמיד היה פשוט, ולעניין:

"When I felt myself not wanting to do that anymore, I knew it was the end for me" – James Worthy on why he retired from basketball

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
158 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
29/07/2024 1:48:45

מעורב נהדר
צריך להפסיק עם הגימיק של אמביד כסנטר פותח, בשלבים מאוחרים זה יכול להעלות ביוקר עם הפתיחות החלשות עד שדיוויס מגיע לשנות את התמונה.
בוקר הפתיע והשתלב נהדר בחמישייה, שיתף את הכדור יפה ושם שלשות חשובות בפתיחה. מאמין שיזכה לקרדיט נוסף.
קרי עדיין לא מוצא את עצמו. היד לא מאופסת גם בשלשות חופשיות לגמרי. אולי זה הגיל, החצי צעד שאיבד. הוא כבר פחות מרתיע מהלוגו ומשגע הגנות משם. גם בהגנה הוא די חלש, שלפעמים עולה המחשבה שאולי שווה לשחק איתו פחות ולתת לבולדוגים של הולידיי/וויט יותר דקות על חשבונו.
טייטום נמחק מהרוטציה. גם מאזולה היה מעדיף את לברון וקיידי הקשישים לפניו. הוא שחקן מאוד מוכשר אבל גם מאוד לא יציב שקשה לסמוך עליו במשחקים חשובים. סטיב קר ייתן לו דקות מול סודן ופורטו ריקו שירגיש טוב עם עצמו.
טיוס ג'ונס אחלה החתמה, אבל בקבוצה שהיא מעבר חצייה הוא לא מתאים בעליל. מת לראות בהגנה חמישייה שלו עם בוקר,ביל,קיידי ונורקיץ'. יהיה מחזה מרהיב.
וורת'י שחקן גדול. מאוד מזכיר את קליי במעמדו ההיסטורי: כינור שני – שלישי בשושלת היסטורית.

Smiley
29/07/2024 2:50:10
Reply to  NBA בדם

קארי אומנם טרם מאופס, אבל הוא עדיין מקבל תשומת לב מההגנות שרודפות אחריו ופותח את המשחק למי שמשחק לצידו

NBA בדם
29/07/2024 2:51:43
Reply to  Smiley

נכון, אבל הוא נראה פחות חד ומאיים מבעבר.

אשך טמיר המקורי
29/07/2024 6:02:31
Reply to  NBA בדם

השמועה אומרת שהובטח לו מקום בחמישייה בתמורה להגעה 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

טמביד הולך לחרבן חזק בשלבי ההכרעה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/07/2024 15:07:22

הדיפולט של טמבידוש:
ככל שהחשיבות של המשחק עולה,
הקקי שלו הופך לנוזלי ובורח

curry
curry
29/07/2024 8:00:26
Reply to  NBA בדם

קרי אמנם לא בשיא וגם התפקיד שלו כסקנד גארד לא בטוח שמתאים אבל הוא מושך את ההגנות ורץ כל הזמן עושה חסימות..
תראה את התרגיל של סוף המחצית הראשונה הוא השאיר את דוראנט לבד אחרי מהלך קבוצתי ממש יפה

Klay Thompson
Klay Thompson
29/07/2024 10:33:51
Reply to  NBA בדם

השומרים מכירים אותו ונצמדים אליו והמשחק הרבה יותר פיזי. בנוסף, יש לו פחות שטח מבNBA והרבה יותר קשה להרים שלשה. הוא חייב לחדור הרבה יותר לסל ולא להתפשר על זריקות לשלוש (יחס של 7:3 בערך). לזרוק רק כשיש לו מבט טוב. הוא זריז מאוד והוא לא מספיק מנצל את השמירה הצמודה כמו שהוא היה עושה בעבר. הוא צריך לשחק כמו במשחק 7 בסדרה מול סקרמנטו לפני שנתיים (הרבה יותר חדירות ופחות זריקות התאבדות משלוש).

Last edited 1 month ago by Klay Thompson
NBA בדם
29/07/2024 1:49:12

דוראנט בנבחרת:
https://giphy.com/gifs/TOEIAnimationUK-dbz-dragon-ball-z-GRSnxyhJnPsaQy9YLn
דוראנט (שהוא אחד השחקנים המוכשרים שידע המשחק), בעוד 5 שנים יושב עם עצמו וחושב על הקריירה הדי מפוספסת שלו:
https://giphy.com/gifs/rabbit-muffin-and-nuts-feel-blue-gfsQffBnuc6e096brx
לברון חוץ מכדורסל נבחרות הולך להתחרות בעוד ענף. הטלת כתף למרחק. בקצב הזה היא תנשור לו ברבע הגמר.

Smiley
29/07/2024 2:47:51

Legion Hoops

@LegionHoops
·
Follow

Report: Blazers don’t want D’Angelo Russell in potential Jerami Grant trade

Smiley
29/07/2024 2:57:24

האמריקאים כמו בכל טורניר לומדים לשחק ביחד תוך כדי תנועה.
KD זה צ'יט בטורנירים האלו. קיבל בכמה פוזשנים מולו את יוקיץ' שנראה חסר אונים.
לדעתי בשלב הנוקאאוט הוא כבר יהיה בחמישייה.
החיים של כולם הרבה יותר יפים שמצד אחד ההגנה רודפת אחרי קארי, רק שלא יקבל מבט פנוי, ומצד שני יש את דוראנט שלאף אחד אין ממש תשובה אליו.
העניין עם טאטום בהחלט מוזר, בטח שהוא יכול לשחק PF בכדורסל הבינלאומי, ובטח כאחד שמגיע אחרי אליפות NBA. החלטה אומללה של קר.
אחד מעוזרי המאמנים היה חייב להעיר לקר ולהימנע מהסיטואציה הזו.

וורתי היה "ציפור/יונה" (כמו שקראו לזה פעם) האידיאלי לסיים את המתפרצות מהמסירות של מג'יק.

טיוס ג'ונס יעשה שנת הרצה בפיניקס בדרך לחוזה שהוא קיווה לקבל בקיץ הזה, רק שזה יקרה בקיץ הבא.

Florida man
Florida man
29/07/2024 3:53:42

דוראנט בלתי עציר בטורנירים כאלו שזו הבשורה הכי טובה לאמריקאים (אחרי שבוקר סופסוף פגע במשהו) וגם לברון. סטף ואמביד יכולים לרדת לספסל והנמלה וחדגבה יעשו עבודה טובה יותר ולא ייכנסו לפיגור ישר בתחילת המשחק. טייטום עוד ישחק , אל דאגהאבל לפניו יש פשוט שחקנים טובים יותר.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
29/07/2024 4:08:53

אין הרבה דברים מרהיבים בכדורסל כמו ג'יימס וורתי רץ בהתקפה ומסיים מתפרצת . פשוט תענוג.
הייתה לו זריזות מדהימה לגובהו וזה מה שייחד אותו.

בעונה הראשונה שלו בלייקרס היה שחקן ספסל ולא בחמישיה אפילו שזה נדיר לבחירה ראשונה. לפניו היה אחד בשם ג'מאל ווילקס. אגדה בפני עצמה ושחקן נפלא למי שלא מכיר.

איזה מאמן נותן דקות לטומטום על חשבון דוראנט או לברון ? אף אחד.

ההשוואה בין וורתי לקליי תומפסון לא ככ מובנת לי. שני שחקנים שונים לגמרי.

gogo
gogo
29/07/2024 6:56:02

נכון
בהחלט מכירים את ווילקס היה אחלה שחקן ושחקן היכל התהילה. אבל,
. New kid in town …הגיע לו סמול פורוורד עם אתלטיות מעולם אחר וורתי.

NBA בדם
29/07/2024 9:49:57

הם שחקנים שונים, אבל מבחינת ההיררכיה ומעמדם ההיסטורי הם דומים. שניהם שימשו ככינור שני-שלישי בשושלות אדירות.

thetroll
thetroll
29/07/2024 4:33:20

מנחם מעורב מצוין . לגבי וורתי זה השחקן שהכי אהבתי בשואו טיים לייקרז אחרי מג'יק וקארים. הוא היה ענק ביותר. סוג של פיפן שאי אפשר בלעדיו.
לגבי נבחרת ארהב אמרתי לך שאין מה לדאוג לגביהם. וקצת חבל שאמרתי את זה. מודה שאתמול נכנסתי קצת ללחץ לגבי הנבחרת הזאת. לא היה חסר הרבה שסרביה תכה בנבחרת הזאת העניין הוא שדוראנט חזר בכושר פסיכופטי ולכן כל נסיון ריצה של הסרבים נתקל במפח נפש. אבל גם דוראנט לא יקלע ככה לאורך כל האליפות. והקליעה שלו הסתירה את הפגמים במשחק של ארהב ובמיוחד משחק ההגנה בראשות לברון. זה שלארהב אין הגנה – חטפה 49 נק במחצית הוא כרגע עובדה למרות רגעים טובים של וויט והולידי. יחד עם זאת לגבי לברון: אני בן אדם שמודה כשהוא טועה. ואם צריך לחזור בי אני חוזר. סוג של יושר שגדלתי עליו. אמרתי פה הרבה דברים קשים על לברון ואני שמח לאמר לכל המעריצים של לברון באתר שבדקתי את עצמי אתמול בציציות לגבי לברון עקבתי אחרי כל תנועה שלו והגעתי למסקנה שזה הזמן לאמר לכולם שלא. לא טעיתי. לברון אכן מיותר בקבוצה הזאת. הוא סובל מזקנה מתקדמת בשלביה המוקדמים. לפי איך שהוא שיחק אתמול נראה שהוא יבחן פרישה אחרי האולימפידה הבאה אבל יודיע שהוא לא פורש. סיכוי טוב שנראה אותו במדי ארהב גם ב 2032. הוא נראה אתמול כמו אריה זקן מאוד ורעב מאוד שהתעורר לפתע ומצא את כל החברים הטובים שלו לצידו וקיבל מזה כח. רדבול נותן לך כנפיים. רק שלא יתמוטט באמצע המסיבה.
עם זאת יש שם יותר מידי כשרון ולכן החשש שלי לגבי הנבחרת הזו היא רק מקנדה. היא מסוגלת להפתיע. לא בהסתברות גבוהה. היתר? לא מאמין.

Last edited 1 month ago by thetroll
שדות פופ לנצח
29/07/2024 5:51:12
Reply to  thetroll

וואלה טרול לא ישנתי כבר שבוע מרוב דאגה לגורלה של נבחרת ארה"ב בטורניר האולימפי.. היום כשקראתי אותך מודיע שאין מה לדאוג נרגעתי ואני הולך לדפוק את השנ"צ של החיים. תודה מלך, בהזדמנות זו אם אפשר שתגלה לנו מה עתיד לקרות בגבול הצפוני בתקופה הקרובה, והאם הקטסטרופה האקולוגית בדרך או שזה סתם חמסין…יעזור לנו מאוד בקשיי העיכול ושלוות הנפש של כולנו

thetroll
thetroll
29/07/2024 18:09:56

אהה

thetroll
thetroll
29/07/2024 18:11:22
Reply to  thetroll

נ.ב
עשית לך לייק מדבר שטויות הטרול הזה

etayef
etayef
29/07/2024 14:32:20
Reply to  thetroll

טרול, הטרלת, נפלתי במלכודת וקראתי

thetroll
thetroll
29/07/2024 18:10:14
Reply to  etayef

אוהו

thetroll
thetroll
29/07/2024 18:11:43
Reply to  thetroll

נ.ב. צודק

אשך טמיר המקורי
29/07/2024 6:00:35

ארורה הספרס שהביאה את כריס פול במקום לצוות את האחים ג'ונס בגרושים.
איזה גניבה של הסאנס, רכז נהדר.

וורת'י באמת היה שחקן-שחקן. אנדרייטד

ההופעה של KD, בלי דקת אימון בהכנה, הייתה לא אמיתית והכריעה את הסרבים, מקצועית ומנטלית.
הם אכזבו למען האמת.
האמריקאיים הביסו מועמדת בכירה לאחר התצוגה המופלאה שלו ועם אחוז פסיכי לשלוש של כולם, אבל נראו הבקיעים במשחקה.
מה יהיה ביום שהשלשות לא יפלו ככה? ניתן לנצח אותם בהחלט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדוראנט השלשות יפלו ככה כי זה המידריינג שלו 😅😅😅

הייתי רוצה חראות את ארהב במסלול יוון גרמניה קנדה לדעתי הם היו נופלים מול אחת מהן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס נהיו כמו דטרויט עושים הכל נכון חחח

גיא הירוק
29/07/2024 6:27:10

טוב, ג'ונס על חוזה מינימום זו מציאה,
היו לו הצעות גבוהות בהרבה בקבוצות פח,
אז הוא בחר לעשות "מונק" בשביל הסיכוי לקבל תפקיד משמעותי בקבוצה שתעשה רעש.
בדרך כלל הייתי בשלב זה מביע סקפטיות רבתי,
אבל יש פרמטר אחד שגורם לי לחשוב שיש סיכוי שבונים שם משהו מעניין באריזונה –
בודנהולצר.
לבודנהולצר יש את החסרונות שלו,
אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו. את השיטה.
הבן אדם יודע לתכנן ולהנחיל מתודות כדורסלניות,
והוא היה חלק משמעותי השכנוע ג'ונס להגיע לסאנס.
טוב, גם למה שדוראנט ובוקר עשו אתמול על הפרקט יש חלק בכך שהתחילו להתפתח אצלי
סימנים מדאיגים של אופטימיות…

Avri
Avri
29/07/2024 10:50:00

אני כתבתי כאן כבר די הרבה פעמים בתגובה להשמצות על פניקס של העונה שקבוצות חדשות צריכות זמן, והטריידים על דוראנט וביל ישפטו לכל המוקדם בסוף העונה הזאת ואין מה להספיד את פניקס. ברור שגם באד וג'ונס זה מעולה, אבל מי שיטיס אותם למעלה הם דוראנט בוקר וביל, כאם זה מתחיל וכאן זה נגמר.

Dor
Dor
29/07/2024 15:34:22

ג'ונס רכז נחמד אבל מעבר חציה ברמת טריי יאנג לפחות. יש לכם גם את מוריס כקונטרה לאיזון ההגנתי

גיא הירוק
29/07/2024 6:30:07

להבדיל,
מתפקודה של נבחרת ארה"ב כלל לא הייתי מודאג. הם בכל רגע נתון מרחק לחיצה על דוושת הגז מלגמור משחקים בפער דו ספרתי.
הקלות שדוראנט, בוקר, הולידיי קלעו את השלשות,
התקפת המעבר הבלתי עצירה,
אלו ימשיכו להבליח ולהספיק לנצחונות בהמשך.

Rocky1
Rocky1
29/07/2024 6:30:23

קראתי עכשיו נתון מדהים:

ארה״ב מול יוקיץ׳ (31 דק) 81-81
ארה״ב מול סרביה בלי יוקיץ׳ (9 דק) 3-29

לא יאומן השחקן הזה

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 6:37:29
Reply to  Rocky1

זה גאון עם חבורת נגרים. יש קבוצות אירופיות עם יותר שחקני אין BA שיתנו פייט אמיתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סרביה זה לא יריבה לארהב התוצאה הייתה ברורה לפני תחילת המשחק. הסרבים קונוסים בהגנה לא יכולים לשמור בכלל, אין להם פיזיות.
אם דוראנט וסטף בחוץ בנוקאאוט מוכן להתערבות שארהב עפים. עם דוראנט וסטף זה כמעט בלתי אפשרי לנצח אותם, היחידה שיכולה זה קנדה ביום גדול של שגא ומורי וזה גם בסיכויים קטנים לא ידעתי שאידי לא בטורהיר וחבל. בלי דוראנט וסטף הם לא שווים כלום אוסף נגררים השקץ יחנק כמו תמיד.
לדעתי דרום סודן תנצח את סרביה גם, סתם תחושת בטן. הבית הזה בכלל לא שווה צפייה.
הדבר האמיתי יחל רק מחצאי הגמר עד לשם ארהב קיבלו קליר פאת עם הבית הכי קל בטורניר ומקום 3 מאיזה בית ברבע הגמר

וומבי אוברייטד כרגע משחק כגארד זה בדיחה, הוא שיחק נגד נבחרת שמתקשה לזרוק לסל אחרת היו מפסידים להם, צרפת נראתה כמו בכדורגל, היא תעוף ברבע הגמר ברגע שתקבל יריבה נורמלית, נבחרת נוראית וחלשה הרבה יותר ממה שציפיתי.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 6:36:22

מה שקר עושה פה לטייטום זו חוסר הערכה בוטה.
עכשיו נראה איזו מוטיבציה העניין הזה יתן לגייסון בעונה הקרובה.
יש לו גם להוריד את ה MVP של בראון מהגב וגם את ההעדפות של קר.
בהחלט הייתי מעדיף את JT על לברון כשחקן פותח.
שמח שבלאט העדיף ללכת כמאמן ראשי לקליבלנד במקום להיות מאמן תחת קר.

Avri
Avri
29/07/2024 10:57:55

כן, לא למצוא 10 דקות בשביל טייטום זה לא רק טימטום של מאמן זה גם בעיקר חוסר כבוד לספורטאי שעובד קשה ומקריב את הקיץ שלו בשביל הנבחרת. זה לא כריסטיאן לייטנר, זה שחקן טופ 5 בליגה. זה ממשיך קו די ברור ומאוד לא קוהרנטי בכל הקשור ליחס לסלטיקס: כולם טוענים שבוסטון זה לא כוחות, אבל בוחרים רק שחקן אחד משם לשלושת החמישיות. צועקים שהמאמן מנצח רק בגלל ההרכב, אבל אומרים שהכוכב הוא לא כוכב אמיתי, שהספסל בתיילת העונה נחשב ללא קיים ושוכחים שפורזי היה פצוע. מסכימים שמעולם לא היה כל כך הרבה כישרון בליגה, אבל מקטינים את הדרך שבוסטון עשתה לאליפות בפלייאוף הנוכחי. אני רק מקווה שטייטום יתודלק מהסיפור הזה ושזה יכניס קצת חלפיניו למשחק שלו העונה.

yaniv
yaniv
29/07/2024 11:49:53
Reply to  Avri

מה נהיה אברי זכיתם באליפות והחלטת שזה לא מספיק צריך גם להתכיין כולם שונאים אותנו כולם לא מכבדים אותנו.תתמודד אתם אלופים הקמתם קבוצה בסגנון של גולדן סטייט עם צירוף דוראנט(לא מבחינת הכישרון אלא מבחינת ניצול חוקים והעובדה שאחרות כבר לא יוכלו להעמיד כזה סגל) אתם הטים טו ביט בפער גדול מכל שאר הליגה אז תתמודד.
סוף סוף אתה מרגיש מה זה להיות אוהד הלייקרס שכולם חוץ מהאוהדים של הקבוצה לא סובלים אותך.

Avri
Avri
29/07/2024 12:19:48
Reply to  yaniv

קודם כל, ההשוואה לקבוצת גולדן סטייט עם צירוף דוראנט היא לא פחות משערורייתית. ניצול חוקים? מישהו עשה כאן משהו שאחרים לא ניסו לעשות? אז עכשיו גם נתלונן שזה לא בסדר ולא הוגן כי לסלטיקס יש מנג'ר חכם? אולי נכריח את הסלטיקס למנות מישהו מההנהלה של דטרויט בשביל לאזן? ואני זה שמתבכיין?

דבר שני, יש לי הרגשה שסתם באת להדליק. אם אתה מחפש דיאלוג אז תענה לטענות עצמן. גם קר עצמו אמר שהוא מרגיש כמו אידיוט שלא מצא 10 דקות לשחקן שכבר כמה שנים עושה חמישיית ליגה. זה הזוי, ולדעתי אם טייטום היה קצת יותר שיקוצי זה גם לא היה קורה. הוא ילד טוב אז קר מרגיש שאפשר לעשות מה שבא. בוא נאמר ככה, אם דריימונד היה בהרכב, גם בגילו ובמצבו, קר לא היה מעז לעשות את זה.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 13:07:00
Reply to  Avri

טייטום הוא בהחלט ילד טוב, זה מה שהוא!
זה עושה אותו הרבה יותר מאנשים כמו לברון ו CP3

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/07/2024 15:05:34

+1965

yaniv
yaniv
29/07/2024 13:10:16
Reply to  Avri

חס וחלילה להאשים אתכם(לגיטימי לחלוטין והלוואי עלינו היה לעשות את זה) אין לי באמת טיפה של תלונה לבוסטון.הכוונה שלי הייתה כמו שגולדן ניצלה את זה שבדיוק תקרת השכר קפצה והצליחה להחתים את דוראנט(מה ששנה אחת לפני או שנה אחת אחרי והיא כבר לא הייתה יכולה לעשות את זה)אז ככה בוסטון ניצלו את זה והחתימו את כל החמישייה החזקה לכמה שנים קדימה וזה כבר משהו שכנראה לא נראה עוד הרבה שנים חמישייה שיש כולם אולסטארים או כמעט אולסטארים).
הכוונה שלי שאתה מתלונן שדופקים את בוסטון לא נותנים לה את הכבוד שמגיע לה וכו -על זה דיברתי שאתה מתבכיין ועל זה התכוונתי שתתמודד חותר ויותר הולכים לא לאהוב אתכם בטח אם תזכו בעוד אליפות.
לגבי גופו של עניין האמת שבכלל לא התייחסתי לסיפור עם טייטום.בגדול יש משהו בדברייך בהחלט .מצד שני דוראנט היה באמת לא אנושי ולברון גם היה טוב וההרכבים רצו יפה סך הכל אז נגיד והוא מעלה אותו בחמש דקות האחרונות שהמשחק כבר גמור האם אז לא היית אומר שהוא השפיל אותו והכניס אותו למה שאנחנו קוראים נער פוסטר?
שיש לך 12 שחקנים מעולים אז תמיד יהיה מי שיידפק וטיטום עדיין לא בסטטוס של לברון או דוראנט בשביל לשחק לפניהם

Avri
Avri
29/07/2024 16:40:46
Reply to  yaniv

לא אכפת לי אם יתנו לסלטיקס אהבה או לא, אבל שיתנו מה שמגיע. זוכים באליפות אחרי עונה דומיננטית להחריד ורק שחקן אחד בשלוש החמישיות? יש 12 שחקנים אז ברור שלא כולם משחקים, אז מייבשים דווקא שחקן חמישיית עונה ראשונה בשלוש השנים האחרונות? דוראנט לא אנושי ולברון טוב, אז אין אפילו 10 דקות מנוחה בשביל טייטום? זה הזוי, בעיקר כשטייטום יכול לשחק ב3-4 עמדות ונחשב למגן בכלל לא רע.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 13:05:35
Reply to  yaniv

מה קשר לאמיתות שהוא כתב על טייטום?
גם פה אתה מרחף?

yaniv
yaniv
29/07/2024 14:08:28

על איזה ריחוף אתה מדבר בדיוק(כאילו אתה מתכוון שאני עומד וזועק לך שהמלך שאתה כל כך מעריץ הוא עירום?) ואיזה אמיתות שהוא כתב על טייטום לא עניתי בדיוק?
בכל מקרה אני יענה לך שוב שלא תגיד שלא משכו לך בדש מעילך ופספסת את התשובה.
אז כתבתי שיש משהו בדבריי אברי על טייטום ובהחלט אני מסכים עם חלק מהדברים שהוא אמר יחד עם זאת הוספתי שאם הוא היה מעלה אותו לחמש דקות האחרונות שהכל כבר גמור היו מאשימים אותו שהוא גם השפיל אותו.
עכשיו אם אתה חושב שטייטום יותר טוב מלברון אני אפילו לא מתווכח איתך אבל שוב איך זה קשור לזה שלברון יקבל את הדקות שלו מה שלא יהיה אז מה לעשות שאולי טייטום כיום יותר טוב מלברון אבל קודם ישחקו לברון ודוראנט .
מקווה שעניתי לך על הכל ולא ריחפתי

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 16:40:56
Reply to  yaniv

אצלך הכל שחור ולבן. לא מעריץ את נתניהו יש בו הרבה תכונות שאני לא אוהב במנהיג אבל אני בשונב ממך לא שונא אותו ולא שולל אותו.

yaniv
yaniv
29/07/2024 16:55:49

זה בדיוק העניין אם אתה לא שולל אותו אחרי ה7/10 ואחרי מה שקורה במדינה מאז ומבחינתך הוא לגיטימי ואפילו ראש ממשלה טוב שרק רודפים אותו אז איך שלא תהפוך את זה אתה מעריץ שלו מהסיבה הפשוטה שאם הלא היית מעריץ שלו אין מצב שמבחינתך שהוא לגיטימי להמשיך כראש ממשלה אחרי הטבח שנעשה במשמרת שלו וזה לא משנה בכלל אם אתה חושב שכל האשמה אצל הצבא אצל שקמה ברסלר אצל אחים לנשק או כל מי שלא תרצה.
הוא הראש והוא אשם וברגע שמבחינתך זה לא המצב אז צר לי לבשר רזי אתה מעריץ שלו

Avri
Avri
29/07/2024 16:42:15
Reply to  yaniv

זה לא שהאלטרנטיבה היתה להעלות אותו רק ל5 דקות האחרונות. יכל לשחק כשאחד מהשניים נח קצת, ויכל גם לשחק לצד שניהם.

yaniv
yaniv
29/07/2024 16:53:07
Reply to  Avri

על חשבון מי?

Avri
Avri
29/07/2024 18:04:12
Reply to  yaniv

גרד 2 דקות מבוקר, 4 מאדוארדס, 3 מבאם, 2 מדייויס ו3 מלברון. זו סתם תשובה, כן? מה הבעיה למצוא לו דקות, הוא יכול לשחק תפקידים 2-4, תלוי בהרכב. יש כאן משהו מעבר. 

NBA בדם
29/07/2024 12:23:18
Reply to  Avri

טייטום לא באמת שחקן טופ 5. זה החארטה של העונה הסדירה שמציבה אותו ככזה. בפלייאוף הוא שחקן אחר. לברון ודוראנט הקשישים מועדפים על פניו בלי שום מחשבה שנייה.
בוסטון הנוכחית מזכירה מאוד את עליונות נבחרת ארה"ב לעומת שאר העולם: קבוצה/נבחרת שיש בה אינסוף שחקנים אדירים בלי שחקן טופ 4 אחד, לעומת קבוצות/נבחרות אחרות שיש להם שחקן טופ 4, אבל לידם אין מספיק עומק של שחקנים איכותיים.
ואחרי שאמרנו את זה, בהחלט אפשר להיות בנעליו של טייטום ולהרגיש תחושה לא נעימה משולבת באכזבה עצומה מהצוות המקצועי שלא מצא לו 10-15 דקות.
הוא באיזור חיוג אחר מלייטנר וגם ממש לא האליברטון. הגיע לו לשחק, ולתת לו הזדמנות כמו שנתנו לבוקר שהפתיע לטובה.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 13:08:27
Reply to  NBA בדם

הוא יותר טוב מלברון היום ובהחלט יש לו מקום בחמישייה הפותחת.
בתח שעל חשבון הביצועים האומללים של טמביד!

NBA בדם
29/07/2024 13:13:54

הוא לא יציב וקשה לסמוך עליו במשחקים חשובים. לברון סופר מנוסה ואמין הרבה יותר, ועם הגוף הגדול שלו הוא נכנס לסל כמעט מתי שהוא רוצה, עוד יותר באירופה ששם יש וונילים בלי סוף.
על חשבון אמביד צריך להיות דיוויס.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 13:56:05
Reply to  NBA בדם

ועל לברון כן?
לא ראיתי שהוא מצליח בזיקנתו לקחת את הלייקרס על הגב.
נגמרו הימים האלה שבהם שלט. המלך גוסס יחי המלך החדש!
אני רואה קבוצה של הולידיי, סטף, טייטם דוראנט ו AD כאחת ששום דבר לא יעמוד בדרכה.

NBA בדם
29/07/2024 14:09:18

שכחת מי הציל את הנבחרת ממבוכות מול גרמניה ודרום סודן? רמז זה לא היה טייטום.
הטיעון שטייטום עדיף עליו בגלל שלברון לא לקח את הלייקרס הסופר בינוניים לאליפות לא משכנע בעליל. מול דנבר הוא היה פנטסטי, הקבוצה לא הייתה מספיק טובה, ולא היה לא מצ'אפ טוב מול הנגאטס.
חוץ מזה לא אני החלטתי לתת לשחקן שנושק ל40 עדיפות על שחקן בפריים שלו. זה הצוות המקצועי החליט, וכנראה שיש לו סיבה טוב לכך.

Avri
Avri
29/07/2024 16:44:53
Reply to  NBA בדם

הבנתי אותך, אז לברון עף בסיבוב הראשון וזה רק כי כולם סביבו בינוניים, וטייטום לוקח אליפות וזה בגלל כולם חוץ ממנו. נשמע שיקוצי ברמות על.

NBA בדם
29/07/2024 17:09:09
Reply to  Avri

לברון היה נהדר בסיבוב הראשון: 27.8 נק (ב63 טרו שוטינג), 6.8 ריב, 8.8 אס.
היה לצידו את איידי וקצת ריבס ולא הרבה מעבר.
טייטום לקח אליפות גם כי הוא שחקן מוכשר וגם כי הוא שיחק עם הסגל הכי טוב בליגה במזרח פצוע וקבוצה לא מספיק טובה בגמר.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 16:49:03
Reply to  NBA בדם

הציל את הנבחרת?
הנבחרת שלי זו נבחרת ישראל.
לייקרס עם AD היא לא בינונית. הוא עדיין אחד מ 10 או 12 השחקנים הטובים באין BA. בדבר אחד אני מסכים, מי שקובע זה קר והאחרון כנראה לא הכי מסמפט את טייטום? אולי JT לא מספיק דוחף את עצמון. היי, הוא לא לברון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

טייטום הרבה יותר טוב מהשקץ. סטיב קר כמקצועי זה מצחיק הוא לא קובע יותר מידי.

etayef
etayef
29/07/2024 14:35:08

טייטום הרבה יותר טוב מלברון, הוא פשוט משחק יותר גרוע.

NBA בדם
29/07/2024 14:51:27
Reply to  etayef

הגדרה יפה.

NBA בדם
29/07/2024 14:50:54

אולי בעונה הסדירה טייטום קצת עולה עליו כי הוא יותר בריא ונמרץ, בפלייאוף לברון עושה ממנו מטלית.
אף אחד בנבחרת לא מוכן להתבזות בהפסד רק כדי לרצות את ללברון.
גם הגימיק של אמביד אחרי כמה דקות משתנה ודיוויס ובאם באים לתקן.

Avri
Avri
29/07/2024 16:35:27
Reply to  NBA בדם

בפלייאוף לברון עולה עליו מנטלית? זה רק אצלי בדמיון או שלברון האלוף המנטלי עף בסיבוב הראשון וטייטום הנחות מנטלית זכה באליפות?

NBA בדם
29/07/2024 16:39:43
Reply to  Avri

גם סם האוזר זכה באליפות. הטיעון שזה שזכה עדיף אוטומטית על זה שלא זכה לא תופס.
הסגל הפסיכי שיש ליד טייטום לא אפשר לו לא לנצח בטח במזרח הכי פצוע שיש ומול קבוצה שלא ברמתה בדמות דאלאס.

yaniv
yaniv
29/07/2024 16:51:48
Reply to  NBA בדם

רק מקודם טענת שאליפות שווה יותר מאשר לא אליפות ואם יש 2 שחקנים טובים אז מי שלא זכה באליפות מפסיד.אז נכון שאתה דיברת על קריירה אבל נראה לי אם זה הטיעון שלך הוא חייב לתפוס גם בתוך עונה.
אז אם נלך לפי המדד שלך בהחלט טייטום>לברון השנה.
אחד זכה באליפות ואחד לא עבר סיבוב

NBA בדם
29/07/2024 17:28:57
Reply to  yaniv

דיברתי על קריירה, זה עולם אחר.
גם ליוקיץ היה את מארי והפסיד בסיבוב השני.
לפי הטיעון שלך טייטום>יוקיץ'.
זה לא טיעון רציני.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 16:50:38
Reply to  Avri

נכון

איצקו
איצקו
29/07/2024 17:38:05
Reply to  Avri

זה נשמע כמו
לברון עף סיבוב ראשון
בוסטון זכו באליפות

Avri
Avri
29/07/2024 16:32:18
Reply to  NBA בדם

זה בדיוק החוסר כבוד עליו אני מדבר. טייטום בחמישייה הראשונה של הליגה שלוש שנים ברציפות, ועדיין צריך להסביר לאנשים למה זה לא לעניין לייבש אותו ככה על הספסל. זה גם לא עניין של האם לברון או דוראנט טובים ממנו או לא, גם המחליף של לברון בלייקרס (מי שזה לא יהיה) מקבל דקות.

בפלייאוף הוא שחקן אחר? זו הסקת מסקנות שנובעת או מזה שכנראה שאתה לא עוקב אחריו כמו שאני עקבתי אחריו בשנים שלו בסלטיקס. היו לו פלייאופים אדירים בקריירה, וגם השנה הוא היה בסך הכל מצויין – הבנאדם סיים עם 25, 10 ו6 וכל זה בלי להכריח את המשחק עליו, מה נאמר, ממש פדיחה, שחקן לא ראוי.

yaniv
yaniv
29/07/2024 16:42:15
Reply to  Avri

לדעתי אתה לוקח את זה קשה מדי.תסתכל על העובדות .לברון ודוראנט הם ה2 פורוודים המובילים של הנבחרת,טייטום אחריהם בהיררכיה.אתה טוען שטייטום צריך להיות במקום לברון סבבה לגיטימי אבל זאת לא השאלה.המחליף של לברון בלייקרס זה הוצימורה והמחליף של לברון בנבחרת זה דוראנט יחי ההבדל הקטן.לדעתי יש כאן 2 שאלות:
הראשונה זה האם להכניס אותו לחמש דקות שהמשחק גמור היה יותר טוב ? לא בטוח
השנייה וזאת העיקרית זה האם קר הסביר לטייטום לפני המשחקים את ההיררכיה ואת המקום שלו.אם הוא לא עשה את זה תקלה חמורה של קר,אם הוא עשה את זה אז נראה לי סתם שופכים מים.

Avri
Avri
29/07/2024 17:58:09
Reply to  yaniv

קודם כל, אני מבטיח לך שאני לא לוקח את זה קשה. פרופורציות בחיים זה גם חשוב. דבר שני, אני גם לא חושב שטייטום צריך לפתוח לפני לברון. אבל גם אפשר וצריך היה לתת לו לשחק, ולאו דווקא 5 דקות לסיום. זה גם לאו דווקא על חשבון לברון או דוראנט – לברון שיחק כולה 27 דקות ודוראנט רק 17. לברון הוא ודוראנט גם יכלו לשחק באותן דקות ביחד. 

NBA בדם
29/07/2024 16:51:23
Reply to  Avri

גם אמביד נבחר ב 3 השנים האחרונות (חוץ מהנוכחית שהחסיר בה המון משחקים) לטופ 2 בליגה, האם זה אומר שהוא באמת כך בפלייאוף? ממש לא. עונה סדירה זה עולם אחר.
טייטום דופק אחלה של סטט', אבל ברגע האמת הוא פחות שם. העובדה שבראון לקח לו את מצטיין הגמר, היא רק חלק קטן מזה שמוכיח שהוא פחות טוב שקשה. (למרות שהגמר היה חד צדדי). גם במשחק 1 בגמר המזרח בראון הציל את בוסטון מהפסד ביתי ולא מעט בגלל זה קיבל את מצטיין הקונפרנס על חשבונו של טייטום.
ועדיין היו צריכים לתת לו דקות ולראות איך הוא משתלב, בדיוק כמו שנתנו לבוקר שהפתיע טובה.

Avri
Avri
29/07/2024 18:29:23
Reply to  NBA בדם

שמע, להתווכח איתך זה לגמרי לדפוק את הראש בקיר. אתה מזיז את הויכוח ימינה ושמאלה עם טענות לא קשורות לכלום שלא מוכיחות כלום, ומתעלם ממה שאני אומר. באמת שאין לי כוח לזה.  

NBA בדם
29/07/2024 18:37:47
Reply to  Avri

אני לא מתעלם מכלום. אתה מוכן להגיד ממה התעלמתי.
זה שטייטום בעונה הסדירה בחמישייה הראשונה לא הופכת אותו באופן אוטומטי לשחקן כזה גם בפלייאוף.
זה לא סותר את זה שצריך היה לתת לו לשחק מול סרביה.

Avri
Avri
29/07/2024 18:49:02
Reply to  NBA בדם

התעלמת מ*הנקודה העיקרית שלי*, שהוא ממש לא שחקן פלייאוף רע. הוא נתן פלייאופים מצויינים בעבר – מגיל מאוד צעיר אגב – וגם את האחרון סיים עם 25 10 ו6, הגנה מעולה, ניהול משחק מצויין, וידע גם לא לכפות את המשחק עליו כשלא פגע. וגם כן מזה שאתה מזיז את הדיון לכל מיני פינות שלא קשורות לעובדה שטייטום הוא אחד השחקנים הכי בכירים בליגה – למעלה האמריקאי היחידי שנכנס לחמישיית העונה הראשונה בשלושת השנים האחרונות. לייבש אותו על הספסל ככה זה לא מקצועי ומאוד לא מכבד. 

NBA בדם
29/07/2024 19:03:57
Reply to  Avri

לא טענתי שהוא שחקן פלייאוף רע.
הוא שחקן נהדר, גם בפלייאוף, אבל לא מהטיר הבכיר שסוחב קבוצות על גבו.
הוא סקורר ושומר טוב, ריבאונדר מעולה ויודע להפעיל את החברים שמתרכזים בו.
החיסרון הבולט שלו הוא חוסר היכולת שלו לייצר סלים/מהלכים גדולים בזמן לחץ שהקבוצה זקוקה לזה כמו אוויר לנשימה. בפלייאוף האחרון ראינו ניצוצות של החוסר הזה, אבל מכיוון שהפלייאוף היה יחסית לא תחרותי, אז טייטום פחות נתפס בחולשתו כי קבוצתו לא נזקקה יותר מדי לשירותיו בתחום.
זה אגב הסיבה שלברון וקיידי המזדקנים עדיפים עליו. הם יודעים לשים את הנקודות/ לבצע מהלכים גדולים ברגעים קשים.
אני בכל מקרה טוען שהיה מקום לתת לו 15 דקות ולראות איך הוא מגיב בהם. הוא לא נער מגבות. הוא שחקן איכותי שראוי לפחות להזדמנות ראוייה.

curry
curry
29/07/2024 20:12:08
Reply to  Avri

טייטום שחקן טוב ואחד הכוכבים בליגה אבל במקרה שלו האליפות פחות משפיעה לו על הרזומה כי הוא פחות סחב על הגב שלו את הקבוצה לאליפות הקבוצה הייתה טובה מאוד בלעדיו זה לא אומר שהוא לא היה בורג משמעותי אבל זה לא כמו לברון או קרי בלי דוראנט שסחבו קבוצות לבד ולכן אותם קצת יותר סופרים לגבי הבחירות לחמישייה זה באמת טענה טובה אבל זה גם קצת טריקי כי לא בהכרח יש קשר בין העונה הסדירה לפלייאוף.. בלי קשר אני חושב שקר היה צריך לשתף אותו אתמול במשחק אבל אני יכול קצת להבין למה פחות סופרים אותו בנבחרת

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 16:51:28
Reply to  Avri

זה בגלל שהוא ילד יותר מדיי טוב ולא מספיק נדחף…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

זה כי כוכבי בוסטון הם לא תאגיד

סוסמעץ
סוסמעץ
29/07/2024 6:37:37

תודה רבה דוק
==
רק אני מחכה שהאמריקאים יפסידו?

אשך טמיר המקורי
29/07/2024 9:06:21
Reply to  סוסמעץ

נראה שרובנו כאן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/07/2024 15:05:03

חחחחחחחחח
אני שורף בובות וודו קבוצתיות

gogo
gogo
29/07/2024 7:25:38

תודה על המעורב
דוראנט היה נשק שובר שיויון
טייטום? פשוט לא היה בו צורך. לא משהו אישי.

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 7:41:09
Reply to  gogo

השאלה היא מה זה אומר לשחקן עצמו?
זה חוסר הערכה של צוות האימון.
מקווה שהעניין לא יוריד לו את המוטיבציה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני במקומו חותך למקסיקו כבר היום האמת חחח חבל לבזבז את החופש על להיות נושא כלי השקץ

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 9:41:57

פיצה גאי?
אולי נער המגבות?
איזה חוסר כבוד!

Avri
Avri
29/07/2024 10:59:03

אם לא היה ילד כל כך טוב כנראה מה שהיה עושה. מצד שני, אם לא היה ילד כל כך טוב קר לא היה מעז לייבש אותו ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אמת

MBK
MBK
29/07/2024 7:45:31

נגעלתי אתמול משחקן שאני מאוד אוהב
סטף קארי התנהג כמו דושבאג רציני
ריקודים וגילוי שמחה על הספסל
הגיע לשיא הגועל כשתקע שלשה 5 שניות לסיום ורקד ריקוד שלא היה מבייש את הרקדניות של אתי פולישוק
אני מחזיק אצבעות לכל יריבה של ארה״ב כולל צרפת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

צרפת לא יעברו את החצי מול ארהב יגמר שם 40 פלוס

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 13:56:51
Reply to  MBK

סטף צריך לחטוף מכה רצינית לאגו הנפוח!

Dor
Dor
29/07/2024 15:37:30
Reply to  MBK

+1. לא רק סטף, גם אנט עם הפוזות שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ארדואני שלנו חבר נאטו מאיים בפלישה אין איזה גינוי באום נאטו אונרא פלסטין משהו כזה?
מה עם בית המשפט בהאג אין חקירה על הפשעים של מדינת לבנון? 😅😅😅😅
הערבים סביבנו רק מחכים לשעת כושר גם המצרים חזק בתמונה במסווה של כאילו הסכם שלום אבל העבירו את כל הנשק ומעבירים לחמאס שימשיכו להרוג בנו פה ומחכים לשעת כושר….מנהיגנו לצערי אין בהם בינה ולא נראה לי שהם חושבים בכיוון מושב לצים.
הם לא מדברים על מצרים שלא יעלבו חלילה.
האויב מביט בחולשה. אצל המוסלמים הומניות ומוסר= חולשה עוד לא קלטו פה.
אנשים לא מבינים מוסלמים הם עוד רוצים להחזיר את הכבוד מהעבר על ההפסד במלחמה.
אבל אנשי הקונספציה חושבים שמצרים וקטאר ידידים שלנו חחח.
רק אחד בהולנד קלט אותם היטב הבעיה שלו שהמדינה שלו כנראה כבר נכבשה

אור
אור
29/07/2024 8:27:13

comment image

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מה אתה מציע כתחליף? מלחמה עם כל העולם המוסלמי? הרי ההיפך מחולשה זה מלחמת נצח.ומי ערב לנו שהנוצרים או הסינים,או הרוסים טובים יותר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן מלחמה אין ברירה. המלחמה תגיע גם ככה בשנים הקרובות עדיף עכשיו מאשר שיהיה להם גרעין.
מלחמה אכזרית כולל אטום כדי לגמור מהר לא כירורגי האג נוהל שכן וכאלה אחרת זה ימשך 50 שנה.
משטחים ומשמידים.
ותראה איך הם יהיו ילדים טובים וממושמעים. לא סתם המנהיגים שלהם מחזיקים אותם בכוח הזרוע זה התרבות השבטית שלהם.

שי אבן צור
29/07/2024 12:15:16

חחחחחחח
🤣🤣🤣🤣🤣

איזה מטומטמים אנחנו שלא נכנסים במצרים!!!

חחחחחחח
🤣🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה לא בכיוון. פשוט משתלטים על פילדלפי ומונעים הברחות הבנת. המצרים לא יעשו כרגע כלום הם רק יושבים על הגדר.
יש מספיק שהתקיפו אותך עזה לבנון איראן תימן כרגע. תטפל במי שהתקיף אותך והאחרים ישלשלו אבל אם תתן להם לגרור אותך למלחמת התשה 10 שנים טפטופים אתה לא תשרוד יא חביבאלבי הבנת?
😉

Last edited 1 month ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב מצרים הם מגדולי אויביינו ורק מחפשים את הזמן הנכון לנקום על ההפסד במלחמה. העם שם שונא ישראל גדול מאד.
מי אתה חושב העביר נשקים לחמאס לטפטף עליך 20 שנה?
הכל עבר ביודעין

שי אבן צור
29/07/2024 13:23:44

אז יאללה, בוא ניכנס בהם!
למה אנחנו כאלה נקניקים???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי הגנבים בראש רוצים להמשיך לגנוב בשקט בלי הפרעות. מה מעניין אותם אנשים?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/07/2024 15:01:01

+1965

שי אבן צור
29/07/2024 15:23:18

ורם ניכנס בהם הגנבים לא יוכלו להמשיך לגנוב?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/07/2024 15:03:58

אלה שלא רוצים לראות את המציאות כמו שהיא,
או שמחזיקים חוטיני ורוד לפני העיניים,
לא יראו כלום עד שהספינה תטבע,
החזקים שורדים ובלה בלה בלה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לפני מספר ימים טענתי שלא ניתן להסיק מסקנות על הנבחרת רק ממשחקי אימון.היום לא אסיק מסקנות רק ממשחק אחד.
בוקר הייתי מאלו שלא ספרו אותו,על פי אתמול אין לזה הצדקה.בכלל יום מוצלח לגיא ועידו .דוראנט קטלני,בוקר חוזר לעצמו ,גונס חותם ויהיה פוינט פותח.השאלה מה יהיה עם ביל,שחקן יקר אש ,אולי יהיה עוד מקרה של שחקן שאני לא סופר שיביא דיבידנדים בגדול.
לי ברור פניקס יהיו הרבה יותר טובים בשנה הבאה.
כשפרה מוציאה חלב ובשפע,אתה הולך לפרה אחרת? בוודאי שלא.טאטום עוד ישחק והרבה לברון ודוראנט זקוקים למנוחה,ובכלל איזה לוקסוס שחקן כמו טאטום על תקן אוהד.
הוומבי הזה מזכיר עוגת מרזולן של פושון,כל פעם אתה טועם שכבה חדשה ואיכותית יותר.אם יש מגיב שנמצא היום בפריז רוצו לטעום את העוגה,אם לא יש עוד הרבה מאוד אחרות.יש את פול ארמה לא רחוק משער הנצחון.
דרום סודן עד היום שמעתי כהערת אגב,פלוני אלמוני נולד בדרום סודן,רובנו לא ידעו שהארץ הזו קיימת בכלל,והנה תראו מה הספורט עושה.אגב מה עם צפון סודן?
הכינוי של וורתי היה הקברן,הוא טען שעסקי קבורה זה העסק הכי טוב ,כי אנשים תמיד מתים.מעניין אם הוא נכנס לאחר הפרישה לעניני קבורה.או הספיקו לו המשחקים בהם קבר קבוצות והשאיר אותם ללא נשימה.
בהצלחה לנבחרצ בהמשך המשחקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וומבי זה שוקולד שרוך מזכיר גלידת רולר.
מפחד מהצבע אם אין קליר פאת גארד 2.24.
לא יגיע ככה רחוק (למרות שהוא כבר מיליונר בן 20 אז הגיע די רחוק)

yaniv
yaniv
29/07/2024 8:43:29

יגיע רחוק מאוד ובלי פציעות הוא בוודאות יהיה במינימום טופ 10 איפעם. הכישרון וכן גם הבנת המשחק שלו יביאו אותו לרמות הגבוהות ביותר.כמובן שעד שזה יגיע הוא יטפס אצלך לדרגת שיקוץ מלא וכמובן שהוא יחליף את לברון עם הקליר פאת והשופטים והתאגיד וכל הסלט אבל זה גם לא יעזור לך כי לא היה דבר כזה בכדורסל מעולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

טופ 10 אי פעם? פחחחחחחחחח גם לא טופ 100. אם יגיע בשנה כלשהי לטופ 10 תגיד תודה. חוץ מזה בליגת הקליר פאת זה לא חכמה אף אחד לא שומר שם. נראה אותו עושה דברים בפלייאוף שהשופטים מאפשרים קצת מגע

yaniv
yaniv
29/07/2024 9:13:22

נחיה ונראה
אתה באמת חושב שהוא לא יגיע לטופ 100.ברצינות וכל זה אתה מתבסס על עונה וקצת שראית אותו ?אבל איך אמר מגיב אתמול (מצטער שלא זוכר מי זה היה) אתה תמיד מכוסה.מצאת שיטה סטייל ביבי.
יהיה מדהים ויהפוך לאחד השחקנים הכי גדולים-פחחחחחח הכל קליר פאת הכל שופטים התאגיד של לברון עבר אליו
יהיה באמת פלופ-אמרתי לך שהוא כלום ושום דבר.
האמת שמעון שיחקת אותה מה שנקרא זה אצלך תמיד WIN-WIN ואתה אף פעם לא יכול להפסיד.
כפיים על השיטה.
אם אתה אמיתי בבקשה תכריז עכשיו בלי חארטות והמצאות וקלירים פאתים וכל השטויות שאתה אוהב.
תשובה קצרה ואמיתית
יהיה אחד הגדולים שהיו איפעם?
לא ייחשב אפילו טופ 100 עולמי.?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

חחח קודם וומבי יקבל את כל הקליר פאת וזה הוא בא כפני הליגה הוא ממותג ילמד לזרוק ראש,קצת ויבלה הרבה על הקו.
בעונה הסדירה יהיה מצויין כמו טמביד כזה.
בפלייאוף הוא יתקשה מאד אם יתנו לשמור חזק. הוא מאד רך כרגע ובורח מהצבע.
הוא בודאות לא יהיה טופ 10 מהגדולים אי פעם וגם לא טופ 50. זה בודאות אני מצהיר.
בשנות השיא הוא יכול להיות טופ 5-10 בליגה לאותו זמן במקרה האופטימלי.
הוא בהחלט מוכשר ועם סקילס אבל הוא לא מנצל את הגודל שלו לעשות הרבה נק הוא בורח מהצבע כמו טמביד.
טןפ 100 כל הזמנים גבולי מאד אבל מי קובע את הטופ 100? הכניסו לשם את דמיאן ודיוויס חחח אז יש מצב מישהו יכניס אותו.
אני לא נגד הבחור אגב הוא דווקא חביב, אני בעדו אבל לא אוהב,שהוא משחק כגארד

yaniv
yaniv
29/07/2024 11:23:19

שוב אתה חורץ את גורלו משנה וקצת שאתה רואה אותו,ומזכיר לך ילד בן 20 שנפתחו לו העיינים וכרגע הוא עוד בשלב הלמידה ובשלב הדאווין
אם אני יסכם את המחלוקת ביננו אתה למעשה אומר ראיתי אותו שנה וקצת הבן אדם לא מנצל את החוזקות שלו ולכן הוא ישאר ככה כל הקריירה שלו ולעולםל א יהיה שחקן מהטובים שיש למרות שמבחינת כישרון לא היה עדיין שחקן כזה
אני אומר כן כרגע הוא בשלב הלמידה ובשלב הניסויים באיזשהו שלב בקריירה הוא יבין שאם הוא רוצה להיחשב כאחד הגדולים ואתה יודע מה אפילו יותר חשוב אם הוא רוצה לזכות באליפויות הוא יהיה חייב לשנות את המשחק שלו ולי אין בכלל ספק שזה מה שהוא יעשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

אני אומר שהוא יתפתה לwaaw.
זוכר איך תציד אמרו למה טמביד לא נכנס לצבע נו והוא נכנס? זה יהיה אותו דבר אם לא נראה שינוי השנה כי אתה כבר מתרגל לזה הליגה מתרגלת לזה השדרים מהללים אותך על סטפבק מה3 בגובה 2.24 את החוזה מקס הוא יקבל כבר מחר גם אם לא ישחק שנה עכשיו. אז זה קצת פחות ידרבן אותו. הוא בחור טוב תמים כרגע עוד לא למד להתנגש ולזרוק ראש שזה יגיע המגינים יהיו מורתעים והסטט יגדל ב10 15 נק וכל זה בלי להיות בצבע. פשוט תחושת בטן.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  yaniv

ליניב ושימון.חכו קצת מה בוער לכם לקבוע כבר עכשיו לאן יגיע ומבי.כשיפרוש תנהלו ויכוח עם הנכדים שיהיו לכם על ההישגים שלו.

yaniv
yaniv
29/07/2024 11:46:22

זה מה שאני מאמין שהוא יגיע אליו.אתה יודע בערך פעם בעשור אולי קצת פחות מגיע שחקן שאתה פשוט יודע שהוא משהו אחר כמו לברון שהגיע לליגה כמו דונציץ(טוב אצלו כבר ידעתי שהוא היה בן 16) וומבי פשוט כזה.
הנתונים שלו כאלה מטורפים שאם תנסה ליצור שחקן בnba2k בממדים וביכולות של וומבי המחשב פשוט לא ייתן לך ויגיד לך שאתה חייב להוריד ממשהו בשביל להוסיף משהו אחר ולחרוץ את גורלו אחרי שנה וקצת שהוא משחק זה פשוט משגע אותי.
בלי פציעות משמעותיות לא רואה סיבה בעולם שהוא לא יממש את הפוטנציאל שלו

NBA בדם
29/07/2024 11:01:48
Reply to  yaniv

וומבי הוא שחקן חד פעמי שנוטף מכישרון, אבל אי אפשר להגיד בביטחון ששחקן שרק סיים שנה אחת בליגה יסיים בטופ 10בכל הזמנים גם בהנחה שהוא יהיה די בריא לאורך הקריירה.
מעבר להישגים האישיים (mvp,חמישיות עונה), שחקן טופ 10 בכל הזמנים חייב להביא לפחות 3 אליפויות ככוכב ראשי ודומיננטי (או לפחות 2 שיותר גדולות מהאקים) ואולי עוד גמר או שתיים על מנת להיכנס לדיון.
כמובן שהוא יצטרך להיות שחקן טופ 3 בליגה למשך עשור לפחות.
בהיבט המקצועי שמעון צודק, זה שיש לו גם יכולות של גארד, לא פותר אותו מלהתלכלך בצבע,ולהביא משם את הנקודות הבטוחות.
תראה את לוקה, נכון שהוא רק בן 25, אבל מי מבטיח שהוא יזכה באליפות? אוקלהומה התחזקו, אדוארדס יגיע בשל יותר, ובצד השני יש לך את בוסטון האימתנית ואת הניקס המשתדרגים.
אין ביטחון בכלום. חובת ההוכחה עליו, גם להישאר בריא, גם להתעלות ברגעים חשובים, וגם להיות בסיטואציה הנכונה ושהמזל יהיה קצת בצד שלך.

yaniv
yaniv
29/07/2024 11:18:55
Reply to  NBA בדם

בוא נתחיל מזה שאתה צודק לגמרי,אכן להגיד בביטחון על שחקן שסיים זה במקרה הטוב יומרני מאוד יחד עם זאת ההתרשמות שלי מהכישרון שלו מהסקילס שלו ממה שראיתי גם ממוסר העבודה שלו כל אלה מלמדים אותי שדי בוודאות הוא יסיים את הקריירה בטופ של הטופ.אם ניקח את הגדולים ביותר אז כן ידעת איך שהם נכנסו שהם הולכים להיות משהו אחר ומיוחד כבר אחרי עונה לברון, לוקה דוראנט.שורה תחתונה אני מאמין גדול בבחור הזה והוא הולך לשלוט בליגה ברמה גורדנית לדעתי.
לגבי להתלכלך בצבע אתה ושמעון שופטים אותו כל כך מוקדם, כן כרגע הוא לא מתלכלך בצבע אבל כולם שוכחים שלהתלכלך בצבע זה לא משהו כיף לעשות ואפילו די קשה שנים לברון סירב לשחק PF למרות שיכל או דאנקן או דיוויס והם בנויים הרבה יותר טוב למאבקים בצבע וומבי.ייקח לו עוד שנה-שנתיים אפילו שלוש שבהם הוא יבין שזריקות משלוש וכל מיני הייליט זה נחמד ומגניב אבל לא מביא אליפויות ואז הוא יבין מה החוזקות האמיתויות שלו בצבע ואיך הוא עושה 2 נקודות קלות כל מהלך ואז הוא יתחיל לשחק גם בצבע.
וכל זה עוד לפני שדיברנו על הצד ההגנתי, הבן אדם הולך להשליט פה טרור בהגנה ברמה שאו שיפסיקו לחלק את תואר שחקן ההגנה או שפשוט יתחילו להתעלם מהיכולות הגנה שלו ויתנו את הפרס כל פעם למישהו אחר(רק היכולות ההגנתיות שלו יכניסו אותו לטופ 100 בקלות

NBA בדם
29/07/2024 11:45:23
Reply to  yaniv

דוראנט על אף הכישרון שלו לא מתקרב בכלל לטופ 10. היה לו אופי רך בנוסף לכמה החלטות שגויות, הדחות קשות וחוסר מזל שהרחיקו אותו משם באופן סופי.
מישהו יכול להבטיח שלוקה יביא אפילו טבעת אחת? אין ביטחון בכלום למרות שהוא נוטף מכישרון.
תראה כמה שחקנים נוטפים מכישרון לא נחשבים טופ 10: ביג O, ווסט,ביילור,דוראנט, ווילט לטעמי גם לא, דיוויד רובינסון.
לברון פחד לשחק בצבע? זה היה הלחם והחמאה שלו, בזמן שבתחילת הקריירה הייתה לו זריקה לא יציבה.
דאנקן פחד? דאנקן היה פאוור פורוורד אימתני.
על דיוויס אתה צודק, הוא רך כמו מרגרינה ומפחד מהצבע פחד מוות.
לסיכום, יש לוומבי את כל הסיבות להאמין שהוא יהיה שחקן היסטורי, אבל עוד חזון למועד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

דוראנט בטופ 15 שלי קרוב ל10😄

NBA בדם
29/07/2024 12:09:05

גם אצלי הוא באיזור הטופ 15.

yaniv
yaniv
29/07/2024 12:18:52
Reply to  NBA בדם

דוראנט אפשר להתווכח אני חושב שהוא באזור של הטופ 10 ועובדה שאתה אמנם טוען שהוא לא מתקרב אבל בכל זאת שם אותו טופ 15.אצלי חמישה מקומות בהחלט שמים אותך באזור אבל זה אצלי.
לברון סירב פעם אחר פעם לשחק כפאוור פורוד ובתחילת הקירריה אכן ניצל את הפיזיות שלו בעיקר בכניסות אבל מול סמול כמוהו ולא פאוור.אותו דבר דאנקן ששנים היה פאוור ולא סנטר ותמיד היה לו מישהו שיעשה לו את העבודה השחורה (לדוגמא מאמן ברזיל כיום ספליטר האגדי) ולפניו רובינסון .
שורה תחתונה ברור שאי אפשר לדעת עוד כלום אבל לאור היכולות שלו לאור הכישרון שלו אין לי בכלל ספק שהוא מועמד גבוה לסיים קריירה כטופ 10 עולמי.לגבי לוקה אז גם אם הוא באמת לא יזכה בשום אליפות הוא ייכנס לטופ 20 בקלות.
אפרופו אני מעריץ מושבע של לוקה וחולה על השחקן הזה באמת ועדיין אני חושב שבראייה היסטורית וומבי יהיה גדול ממנו.

NBA בדם
29/07/2024 12:45:08
Reply to  yaniv

אני לא שם אותו טופ 15, אני אומר שהוא באיזור, זה יכול להיות גם מקום 17.
בכל מקרה, יש 13 מקומות מובטחים באנקר אצלי לשחקנים אחרים.
כל מקום באיזורים האלה הוא משמעותי מאוד לעומת מקומות נמוכים יותר שאפשר לשחק איתם.
התפקיד האידיאלי של לברון זה סמול פורוורד. למה שיילך לפאוור ואז ירגיש יחסית שווה מימדים לשחקנים בעמדה. בסמול הוא הכי גדול וחזק מול כולם וגם זה התפקיד שלו. אותו דבר דאנקן. שחקן שיכול טוב לשחק בעמדה "קטנה" יותר, גורם ליתרון מול יריביו לעמדה. גם יאניס שהוא בנוי כמו אל יווני יכול לשחק בסנטר, אבל למה שהוא לא ינצל את זה שהוא חזק וגבוה יותר מכל הפאוור פורוורדים בליגה.
אין דבר כזה ששחקן יהיה טופ 20 בליגה בלי אליפות. היחידי שאולי אפשר לחשוב עליו הוא ביילור, שהיה מפלצת חד פעמית והגיע לאיזה 8 גמרים, אבל גם זה לא בטוח.

Last edited 1 month ago by NBA בדם
yaniv
yaniv
29/07/2024 13:14:43
Reply to  NBA בדם

פעמיים כתבת ב2 תגובות שונות שהוא טופ 15 אז תחליט.
אני לא חושב שההבדלים כאלה גדולים.בכל מקרה על מה אנחנו גם מדברים איטפה אמרתי שאתה יכול להיות טופ 10 בלי אליפות? והאם הסקת מדברי שאני חושב שכבר עכשיו וומבי הוא טופ 10 איפעם???
עכשיו לגבי ההשוואה שלך אז סבבה נזרום עם זה.היתרון של לברון אמרת והיתרון של דאנקן אז אם היתרון של וומבי שהוא 2.24 והוא יכול פשוט לעמוד במינדארג ולהשחיל אותם אחד אחד אז גם תגיד שזה היתרון הגדול שלו ואז מה שמעון יגיד??
לגבי טופ 20 הייתי מכניס לדיון את בארקלי ומאלון כבהחלט יכולים להיות שם גם בלי אליפות

NBA בדם
29/07/2024 13:31:51
Reply to  yaniv

כתבתי בפירוש "איזור". זה יכול להיות קצת יותר, קצת פחות. ממש לא קביעה של טופ 15.
יש המון שחקני על שלא זכו באליפות ולכן הם משונמכים היסטורית, לכן אין סיבה שלוקה יהיה שונה מהם. טופ 20 ללא אליפות זה לא הולך ביחד. יש לפניהם את הדוקטור, נוביצקי, גארנט, וויד,מוזס ועוד כמה וכמה שחקנים אדירים עם טבעות שיכולים לראות את עצמם שייכים לשם. שחקן בטופ 20 משמעו, שאין 20 גדולים ממנו בוודאות, ושחקן מוכשר ככל שיהיה בלי אליפות לא יכול להיכנס לשם. (כולל בארקלי ומלון).
וומבי יכול לקלוע מרחוק, זה תוספת כח אין ספק, אבל דוראנט הוא לא. זה לא הפורטה שלו כמוהו. גם יוקיץ' יכול לתפור שלשות, אבל הוא תמיד יעדיף את השתיים הקלות בצבע.

yaniv
yaniv
29/07/2024 14:23:04
Reply to  NBA בדם

טוב הלכתי איתך לאיבוד אני כבר לא יודע על מה אני מתדיין פה איתך.
אז נעשה סדר ממה שאני הבנתי.
-דוראנט טופ10-15 זה מבחינתי מבחינתך טופ 15-20 שוב לא רואה כזה הבדל גדול אבל אתה כן-סבבה
-לגבי טופ 20 בלי אליפות-שוב קביעה סוביקטיבית שלך שהפכת את זה לעובדה כאילו יש מדריך שאומר שבשביל להיות טופ 20 אתה חייב אליפות אחרת אתה לא נכנס אז מצטער לא קיבלתי את המזכר הזה ומבחינתי שחקן בהחלט יכול להיכנס לטופ 20 גם בלי אליפות ולצורך העניין מאלון אפילו לא רואה בסיבוב את וויד וויד יש שלוש אליפות ולקארל מלון אין אחת.
-לא הבנתי גם איך סגרת את הקריירה של לוקה והחלטת שהוא לא יזכה באליפות ולכן הוא לא יהיה טופ 20.
עכשיו אם התכוונת לזה שצינתי אותו ואת דוראנט ולברון שישר ידעתי שהם יהיו גדולים מהמשחק אז הכוונה שלי הייתה פוטנציאלית בוא נגיד שלוקה גם אם לא יזכה באליפות עדיין ייחשב אחד הגדולים ומוכשרים ששיחקו את המשחק ונזרום איתך יהיה ממקום טופ 30 אבל עדיין יש לו פוטנציאל של הכי גדול איפעם בין אם יממש או לא ייממש ואת זה ראו מהיום הראשון ואותו דבר וומבי.
-לא יודע אם ראית את בוסטון בפליאוף אבל אם כן אז ראיתי שפרוזינגיס לא מעט פעמיים מקבל את הכדור בטופ אוף דה קי ופשוט זורק מעל השומר שלו וקולע באחוזים גבוהים.זה מה שהתכוונתי שוומבי יעשה והוא יכול להפוך את זה לכלי כמעט בלתי עציר והוא לא צריך להיות דוראנט בשביל זה

NBA בדם
29/07/2024 14:44:44
Reply to  yaniv

בגבהים הללו ההבדלים רק נראים דקים, אבל הם סופר משמעותיים. זה כמו ההבדל בין שחקן טופ 5 בליגה שסוחב קבוצה לאליפות בכוחות עצמו לבין שחקן טופ 10 שנעזר הרבה יותר בקבוצתו.
לפי ההגדרה שלך הישגים קבוצתיים קרי אליפויות/גמרים הם כמעט ולא מדד לגדולה. נסתכל מי הכי מוכשר ומעוטר ונדרג אותו הכי גבוה. שיודחו כל שנה בסיבוב הראשון, זה לא פרמטר.
לגבי לוקה, לא סגרתי לו את הקריירה, פשוט העלתי אפשרות שהיא ריאלית שהוא יכול לסיים קריירה בלי טבעת. הוא גם יכול לזכות ביותר מאחת, אולי גם בשתיים-שלוש. אין לדעת.
אתה רוצה שוומבי יהיה פורזי? יש לזה תקרת זכוכית ברורה. הגבוהים היחידים שהם יחידי סגולה שעשו קריירה מדהימה מקליעה אבסולוטית מכל בלטה הם דוראנט ונוביצקי. וומבי בכלל לא קלעי ברמתם שיכול להסתמך בעיקר על הקליעה. זה יכול להגיע כתוספת, לא כמנה העיקרית.

yaniv
yaniv
29/07/2024 15:05:43
Reply to  NBA בדם

בהחלט הישגים קבוצתיים הם מדד לגדולה לא טענתי אחרת וכמובן שמבחינתי שחקן לא יכול להיות טופ 5 ללא מספר אליפויות.ההבדל ביננו זה בהתיייחסות להגדרה מה זה טופ 20 או טופ 10.אתה רואה לצורך העניין כהבדל תהומי בין מי שמוגדר טופ 10 לבין מי שמוגדר טופ 20 אני לעומתך ממש לא רואה כזה הבדל .ההבדל שאת הרואה אצלי מיוחס יותר לטופ 5 ששמה זה כבר אופרה אחרת אבל בין נקרא לזה טופ 6 לטופ 20 אין אצלי הבדל כה גדול ויום אחד דוראנט ידורג אצלי לצורך הענין 12 ויום אחרי זה 17.
לגבי אליפות כתנאי להיכנס לטופ 20 פה אני חולק עלייך ואמנם כמעט כולם זכו באליפות אבל יש יוצאים מהכלל וקארל מלון לדעתי בחמישיית הפאור הכי גדולים בכל הזמנים ובהחלט הוא בטופ 20 שלי.אתה יודע אם רק היה שומר על הכדור כמו שצריך או רק קולע זריקות עונשין שצריך והיית שם אותו טופ 10 אפילו.
בקשר לוומבי אז כן זה תוספת למרות שאני בהחלט רואה אותו הופך את זה לכלי נשק עיקרי.ראבאק כל מה שהבן אדם צריך לעשות זה להתרומם ולזרוק\,אף אחד לא יכול לחסום אותו או לעצור את זה והכל תלוי בו.אז הוא לא צריך להיות נוביצקי או דוראנט בשביל לפתח קליעה רצחנית מהמידראנג

NBA בדם
29/07/2024 15:42:20
Reply to  yaniv

נגיד האקים שהוא טופ 10 לגיטימי לא בר השוואה לדוראנט שהוא טופ 20.
זה עולמות שונים. אותו דבר שאקיל שהוא טופ 10 אל מול מוזס שהוא טופ 20.
הבדלי הגדולה הם ענקיים.
"מאלון אפילו לא רואה בסיבוב את וויד וויד יש שלוש אליפות ולקארל מלון אין אחת". ציטוט שלך. אדם שיש לו אליפות ענקית ככוכב ראשי ועוד שתיים גדולות ככוכב שני לא יכול להיות מתחת לקארל מלון מעוטר ככל שיהיה. מכבד את דעתך אבל חלוק עליך. חוץ מזה, גם אם היה שומר על הכדור, עדיין היו הולכים לגיים 7.
לגבי וומבי – ברור שמבחינת גובה, הוא יכול לזרוק על כל שחקן, השאלה היא האם הוא יקלע אותם באחוזים גבוהים, בתדירות גבוהה ועם שמירה צמודה. אני לא כל כך בטוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

אם כל הכבוד ללברון וטימי הם לא היו 2.24 אז יפה שהם סירבו זה לא אותו מקרה.
ההגנה שלו תמיד הייתה עילית ראו את זה כבר בגיל 17 יש לו תנועת רגליים שונה מגבוהים בגובה הזה שמאד איטיים

yaniv
yaniv
29/07/2024 12:23:42

ברור שזה לא אותו מקרה זה רק בא להראות לך שלנו בתור אוהדים נורא קל להגיד איך הוא לא משחק ככה או איך הוא לא משחק אחרת.לשחק בצבע זה לא דבר קל בכלל ודורש ממך לא מעט ,וכן לברון ודאנקן אמנם לא 2.24 אבל פווו קטן שלהם וומבי עף לקצה השני של המגרש.
וומבי ייבחן באמת עוד כמה שנים שהוא ירצה אליפות,אם באמת הוא ימשיך לשחק כמו שאתה אומר ולא ינצל את החוזקות שלו-אני הראשון שיבוא ויגיד לך וואלה צדקת ובגדול תביא כובע לבלוע.אני מאמין שהוא חזק גם מנטלית וברגע שהוא יבין מה הוא צריך לעשות בשביל אליפות הוא יעשה את זה.
אפרופו לוקה במאמר מוסגר(אמנם NBA בדם דיבר עליו) אני בהחלט חושב שלוקה נמצא בשלב הזה ובשנה -שנתיים הבאות נראה פחות שואו שלו ויותר התרכזות במטרה שזה לנצח משחקים ולזכות באליפות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
.
טיוס ג'ונס זה נפלא לכל קבוצה, ובטח שלסאנס. האם זה יספיק כדי לכפר על כל הטעויות של אישביה? מסופקני. אבל בהחלט חדשות טובות וצעד בכיוון הנכון.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לא יספיק ,רק אידיוט לוקח את ביל עם הפציעות שלו עם החוזה שלו,עם אורך החוזה.
אבל אם כבר עושים טעות עדיף שיהיו לך כיסים עמוקים כמו של אישביה.איך אמרו חז"ל ולא נודע כי בא אל קרבו.

Berch
29/07/2024 9:47:35

תענוג של טור והיה גם משחק משובח.
לא מבין למה המון פה שונאים את כולם. את אמביד, את לברון ואת הנבחרת האמריקאית כולה.
רק מזכיר ששנאה מגבירה את לחץ הדם. וגורם המוות מספר 1 בעולם המערבי זה לחץ דם.
לא צריך להתחתן אתם, צריך רק לראות אותם משחקים כדורסל.
אני ממש לא מחובבי לברון אבל לא שונא אותו. הוא איש קטן, כמוני וכמוך, שמנסה לעשות כמיטב יכולתו בעולם של חוסר וודאות.
קצת מרחם עליו, הוא לא יכול להפליץ בלי שכל העולם ידבר על זה. די נורא לחיות ככה, קשה להישאר אותנטי ומחובר לאני האמיתי שלך.
ממליץ לכולם לחיות באהבה והשלמה (קבלה, לחובבי הז'אנר) עם החיים. זה כיף ממש.
מאמין שעם התמשכות המשחקים הנבחרת האמריקאית רק תשתפר.
🙂

PhillySpecial
29/07/2024 10:15:59
Reply to  Berch

יפה כתבת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

שינאה ספורטיבית בידורית מאריכה חיים לפי המחקרים 😅

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Berch

נשים זה גורם מס 1 ללחץ דם.לריב עם אישה יותר גרוע מלאכול 100 סברינות,אין להם גבולות.
שנאה זו איסטרטגיה גרועה ,זה מוביל לטעויות ולשיקולים לא נכונים,בכלל אם כולנו נתרכז פחות בשנאה,החיים של כולם יהיו טובים יותר.מצטרף להמלצות שלך.

Berch
29/07/2024 18:27:03

בתור גבר סטרייט שזה מה שאתה מכיר אני מבין את קו המחשבה.
אם תכיר הומוים מספיק תראה שזה אותו דבר עם גברים.
הבעיה שמישהו גר אצלך בבית, ויש לו דעות ודרישות
🤣

NBA בדם
29/07/2024 13:49:27
Reply to  Berch

תגובה נהדרת

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/07/2024 10:08:14

תודה רבה מנחם

Zvika Bar-Lev
29/07/2024 10:56:38

אם כבר מדברים על וורת'י האדיר, אז הנה קישורים לשני פוסטים נפלאים של מנחם על וורת'י:

  1. https://hoops.co.il/?p=76349
  2. https://hoops.co.il/?p=19646
אבג
אבג
29/07/2024 11:27:43

וורתי שחקן ענק אבל מה יש לך נגד אגוויר
Points18,458 (20.0 ppg)Rebounds4,578 (5.0 rpg)Assists2,871 (3.1 apg)
2 אליפויות.
וורתי התאים לליקרס של הפאסט ברייק יותר, אבל אגוויר לא שחקן רע

אוהד ס"א
29/07/2024 11:47:41

מעורב מעולה:
וומבי לא כזה גדול כמו שעושים ממנו. הוא ילד מוכשר מאד בחנות צעצועים. יש לו עוד המון לאן לגדול ולהתפתח לפני שמתחילים לדרג אותו בטבלאות כל הזמנים. כרגע, הוא אחד מ- 30 השחקנים הטובים בליגה. בשנה הבאה הוא כבר ייכנס לחמישיה השלישית (ואולי השנייה) אם לא יהיו פציעות.
לספרס יש כל הזמן דילמה, איפה וומבי הכי משפיע. בסנטר (הוא חלש ורזה מדי כרגע, אבל האלטרנטיבה לא קשורה לענף) או ב- 4 איפה שהוא אוהב להיות. זה בא מאד לידי ביטוי כשהוא משחק עם גובר. אני נוטה לחשוב על היתרונות שלו ב- 4 יותר מאשר על החסרונות שלו וכאן חסר לספרס שחקן בעמדה 4-5 שיכול להשלים את וומבי גם מהספסל (פועל יוצא: סוהאן מיותר לחלוטין ברוסטר הרצוי והוא נכס לטריד).
בשנה הבאה אדאמס הופך שחקן חופשי. לא בטוח שהוא מתאים לצרכים של הספרס, אני רק חולה על הבן אדם.
לספרס יש בורות בעמדות הפוינט,הפורוורד ובצבע, קאסל אולי ייתן תשובה לאחת העמדות אבל רק בעוד שנה שנתיים. CP3 ובארנס הם ממלאי מקום זמניים.
האחים לבית ג'ונס הם חביבים מאד, כשלידים ישחקו HOF כמו בפניקס, אחרת הם שווים מחליפים בלבד, הם לא יובילו קבוצה לאליפות. בינתיים הספרס לא מסוגלים להביא שחקנים בטרייד. סימן רע מאד לקבוצה שבעצם בונה על בחירות דראפט בלבד.

גיא הירוק
29/07/2024 12:12:54
Reply to  אוהד ס"א

אדאמס, אם הוא בריא ומציג את אותה יכולת כפי שהציג בעבר,
הוא בדיוק מה שהספרס צריכים.
בממפיס, לצד jjj, זה היה ציוות מושלם. קבוצת ריבאונד (בכלל, הותקפה בפרט) אימתנית,
עם הגנה אדירה על הצבע (אדאמס שחרר את jjj לעשות מה מה שהוא מצטיין בו – עזרה בהגנה).

yaniv
yaniv
29/07/2024 12:50:58
Reply to  אוהד ס"א

מסכים איתך לחלוטין.כל הסיפור שפשוט מחסלים את הילד אחרי שנה בליגה והופכים אותו למשהו שהוא לא.אתה צודק שיש לו המון לגדול ולהתפתח אבל הפוטנציאל שלו להיות אחד הגדולים >>מהפוטנציאל להיות סתם שחקן בליגה שלא מגרד את ה100הכי טובים.
זה פשוט מעצבן אותי זה הכל

gogo
gogo
29/07/2024 12:55:49

ממליץ על צפיה באליפות אירופה לנוער בכדורסל. היום ישראל-סרביה ב 16:00.
הנבחרת הנוכחית עם הרבה כישרון

נועמיקו
נועמיקו
29/07/2024 13:16:17

משחק אדיר של ארה"ב. דוראנט השכיח את ההכנה הצולעת. העליונות הפיסית והאתלטית הייתה מכרעת, כשברור שגם הכישרון גדול יותר. השאלה הייתה האם ועד כמה סרביה תצליח לצמצם את הפערים האלה בעזרת משחק קבוצתי וחכם וקליעה מבחוץ, והיא לחלוטין לא הצליחו. גודוריץ' ומילוטינוב כמעט לא הורגשו. כרגע לצערי אני לא רואה נבחרת אירופית שיש לה מספיק אתלטיות להתמודד עם ארה"ב בפורמה כזו. אולי לקנדה כן. חבל כי אם ארה"ב תמשיך להיראות ככה יהיה טורניר משעמם.. 🙂

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 14:09:16

את זה לא ראיתי
תגידו, מייק היה עושה דברים כאלה?
https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=8662&docID=478894
יל פישפש…

NBA בדם
29/07/2024 14:14:40

אדוארדס יכול לטעון להגנתו שהוא סימן לחמישייה תרגיל של בק דור לצד החזק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי טוב שהם ככה זחוחים הם יגיעו ככה עד חצי הגמר עם בלואאוטים ושם נקווה לעקיצה בזרנוק
גו לללל

אשך טמיר המקורי
29/07/2024 16:11:40

מביך 🤦‍♂️
כשה-WWE מגיע לאולימפיאדה זה נראה רע במיוחד

דוקטור רזי הופמן
29/07/2024 17:53:50

סנופי חייי חיייי חייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
https://www.facebook.com/photo/?fbid=8200373646713009&set=a.781208955296219

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
29/07/2024 18:33:46

גם אגוואייר היה מעולה ווינר גדול ושחקן חשוב באליפויות של דטרויט כשהראשונה בהם על חשבון הלייקרס (אמנם כנראה שדטרטיט לא הייתה רואה אליפות אם בירד היה יותר בריא).

נועמיקו
נועמיקו
29/07/2024 19:08:41

צרפת שוברת לקנדה ת'צורה 😳

דה שוט
29/07/2024 19:31:03

על דוראנט מחוץ לארה"ב נגמרו המילים. כדורסלן אמיתי, הוא קלע ככה גם במגרש הפתוח בהארלם.
מה שכן זו לא יכולת הקליעה האמיתית שלו, בטח לא מהשלוש, זה מה שקורה במשחק הראשון אחרי הפסקה (היו כאן כאלה שהתווכחו איתי כשאמרתי את זה על פורי במשחק 1 בסדרת הגמר). הוא יירגע… (קצת).
הייבוש של טייטום זה בושה ואם תחזרו כאן לאליפויות המוקדמות של ג"ס תראו שכבר אז כתבתי שסטיב קר הוא זחוח ושחצן ועוד כל מיני דברים שלא בא לי לחזור עליהם (אנטי-ישראלי). טייטום צריך לשחק לפני בוקר ולפני לברון. בטח שלא לעבור זובור כזה מול כל העולם. הבן אדם לקח אליפות בהליכה בתור אחד מצמד הכוכבים הראשיים בקבוצה (השני בכלל לא הוזמן, עוד חוסר כבוד מצד קר). אף פעם לא אהבתי אותו.

Last edited 1 month ago by דה שוט
ירון, החלום
ירון, החלום
12/08/2024 8:29:28

בס"ד
תודה מנחם.
לא מפספס את המעורבים שלך, גם שבועיים אחרי.