אירועי דיומא – 27.07.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 27.07.2024 – המשחקים האולימפיים

אירועי דיומא – 27.07.2024 – המשחקים האולימפיים

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / מתנאל אלאשבילי:

12:00 ספרד – אוסטרליה:

אין פתיחה טובה יותר לטורניר ממשחק בבית המוות, בית בו קשה מאוד לנחש מי תהיה הנבחרת שתישאר בחוץ. נכון, ספרד נחשבת מבחינת סגל הנבחרת החלשה ביותר בבית, אבל הכדורסל שלה עדיין טוב עם שחקני יורוליג כמו אלכס אברינס, לורנזו בראון וגם המנוסים יותר פרננדז ויוי יוכלו לתרום. השחקן המעניין ביותר אצל הספרדים זה סאנטי אלדאמה, מממפיס גריזליס, שזה הטורניר השני בלבד שלו עם נבחרת ספרד, כשהראשון היה אליפות העולם בה ספרד הפסידה בשלב הבתים השני. ביחס לשאר שחקני נבחרת ספרד מדובר אולי בשחקן הצעיר שיכול להפוך את הסגל שלה ליותר ממקום רביעי בבית המוות. עם כל מה שנאמר על הספרדים, יש נבחרת שנייה, כנראה הכי טובה בבית מבחינת כימיה. עם שחקן שלא משנה באיזה גיל, ברגע שמדובר במדים של הנבחרת הוא הופך למפלצת הלא הוא פאטי מילס. אמנם אוסטרליה אכזבה גם היא בטורניר הקודם, אבל מילס ב-2023 סיים את הטורניר עם ממוצע של 18.6 נקודות עם 38.7 אחוזים לשלוש. מבחינת אוסטרליה היא באה גם עם סגל טוב משל צרפת עם יותר שחקני אן בי איי, חלקם צעירים יותר (דייסון דניאלס, ג'וש גידי) וחלקם מנוסים יותר כמו מילס וג'ו אינגלס. מבחינת רמת המשחק, הכדורסל של אוסטרליה ילך די הרבה על "פייס אנד ספייס", מהירות וריווח. מלבד אינגלס שהוא די איטי אוסטרליה קבוצה שמשחקת די מהר עם מילס, דניאלס, גידי, ג'וש גרין. לכן, אוסטרליה תלך על משחק בתוצאה גבוהה ובעיקר על הגארדים שם הם מצטיינים. לספרדים יש את הנישה הכי ברורה של כדורסל יורוליג, מצד אחד כשיש אפשרות לרוץ ברור שירוצו, אבל הקסם יקרה בהתקפות העומדות שיראו יותר מהירות מהמתפרצות עם כמויות של חסימות ומסירות, מבחינת חוויית צפייה יהיה לגמרי מהנה. מבחינת יכולת? הספרדים קצת יתקשו. אני חושב שכן יהיה משחק צמוד שבסופו אוסטרליה תנצח ב-7 הפרש.

14:30 גרמניה – יפן:

מצד אחד אלופת העולם שמסרבת להפסיד, אפילו לארצות הברית בהכנה. מצד שני, הנבחרת שתיראה בעיני רבים כמפתיעה של הטורניר עם כדורסל מדויק בדיוק לשחקנים שיצטרכו שיקבלו את הכדור. נתחיל בגרמניה שהיא כמובן הנבחרת שקוראת תיגר גם על מדליית הזהב, שחקני אן בי איי בוודאי שיש אבל הסיפור יהיה כמו תמיד דניס שרדר, האם הוא מסוגל שוב להוכיח שלא משנה איך הוא משחק עד הקיץ, ברגע שמדי נבחרת גרמניה עליו, הוא השחקן הטוב בטורניר? גרמניה כמובן תרצה למחוץ דרך עמדות 1 עד 3 עם שחקני הכנף אובסט ופרנץ ואגנר שישמשו גם כקלעים וגם כחודרים לסל. אובסט יותר כקלע מהשלוש ופרנץ יותר כפליימייקר משני. יפן מצידה תרצה לעשות את מה שהיא עושה טוב בשיטה שלה שזה לשחק כמה שיותר לכיוון של ווטאנבי והאצ'ימורה. זה נראה כאילו יהיה יותר קל לשמור על שני שחקנים אם לשם השיטה מכוונת, אבל ביפן לא הופכים את שחקני המטרה לנושאי העול, אלא דווקא שחקני המשנה הם אלה שעובדים ונעים בהתקפה כדי שהפואנטה תתממש והכדור יגיע לאחד הקלעים הראשיים. יפן לדעתי תפתיע כשתצליח לשמור את הגרמנים בהפרש צמוד, אבל אלופת העולם טובה ממנה ולכן גרמניה תנצח ב-9 הפרש.

18:15 צרפת – ברזיל:

משחק דו קוטבי מבחינת השיטה. הצרפתים משחקים ללא ניהול משחק מזהיר במיוחד כבר די הרבה זמן, עם כדורסל איטי שלא כזה מהנה לעין. המון בידודים של שחקנים שאינם יודעים לבצע בידודים, כמות מועטה של מסירות והתקווה שאוון פורנייה יציל אותם. למזלה של צרפת יש לה הגנה מהחזקות בטורניר, בטח עם רודי גובר ו-ויקטור ומבניאמה. המזל הנוסף שלה הוא שכישרון כמו ומבניאמה ישחק ואולי יפיח רוח חיים בכדורסל האיטי של צרפת (ממה שראינו במשחקי ההכנה, הוא די נגרר לסגנון האיטי). ברזיל לא נבחרת טובה מבחינת סגל באף מובן, יש לה שני שחקני יורוליג כשאחד לא באמת עם קבוצה (קאבוקלו) בגלל ענייני שכר ואחד שהוא מלהיב אבל שחקן רוטציה (יאגו סאנטוס). הכדורסל בברזיל מאוד מזכיר את הכדורגל, המון מהלכים מרהיבים, למרות היכולת הלא מרשימה יש להם שואו מצוין, ומי שיצפה מחר לא יבין מי היא הנבחרת שיש לה שחקני אן בי איי ומי לא. ברזיל היא זאת שלא מצליחה לקלוע אבל מוסרת חמש מסירות, צרפת היא זאת שהכדור נמצא ביד של שחקן אחד 24 שניות. להגיד שצריך לקדש את המופע ואת הכדורסל היפה על ניצחון, זה כבר לא נכון, אבל כשמדובר בנבחרת כל כך מוכשרת כמו צרפת, השיטה חייבת להשתנות כי יש לה את הכלים גם לנצח אבל גם שיהיה לנו כיף לצפות בזה. למרות כל הניסיונות לדאנקים והכדרורים של יאגו, צרפת עם היכולת האישית הטובה והבידודים תנצח ב-12 הפרש.

22:00 יוון – קנדה:

שואו טיים. יוון שלא הייתה באולימפיאדה מ-2008, שסיימה באליפות העולם הקודמת במקום ה-15, מגיעה אחרי שבטורניר הקדם-אולימפי עשתה בית ספר לשאריץ' ודונצ'יץ', עם הגנה מצוינת, שחקן מהטובים בעולם, סנטר לצידו שגם חוסם וגם קולע שלשות בדיוק כמו שהוא צריך ועוד שני פליימייקרים בחמישייה. יוון של יאניס אדטוקומבו מגיעה כדי להחזיר את הכבוד שלא הצליחה להשיג ב-16 השנים האחרונות. היא שוטפת את המגרש עם המשחק המהיר, בהתקפות המסודרות תרגילי הקליעה עובדים, כל מה שהם צריכים זה לשמור על יציבות. לעומתה מגיעה נבחרת שלא רק רוצה כבוד, היא רוצה את הזהב, נבחרת שסוללת שחקני האן בי איי שלה היא השנייה בגודלה בטורניר (כמובן אחרי ארה"ב). את שאיי גילג'יוס-אלכסנדר חלק מחשיבים בטופ 5 העולמי (גם אני), ג'מאל מארי שלא שיחק בהכנה מצטרף לטורניר וזה יהיה ציוות קטלני בקו האחורי, רמת הקליעה וניהול המשחק תהיה מדהימה, הקלעים בדמות דורט ובראט כמובן יהנו כי לא יצטרכו לנהל משחק בעצמם. מבחינת הגבוהים יש לקנדים בעיה, אוליניק ופאוול לא יצליחו להתמודד עם אדטוקמבו ופאפאיאניס, לכן מה שקנדה צריכה לעשות היא ללכת על עמדות 1 עד 3 גם מבחינת לחץ בהגנה (ויש לה את הכלים לזה עם דילון ברוקס ולו דורט) וגם בהתקפה דרך הקליעה של שג"א, מארי ובארט. לדעתי זה יהיה המשחק הכי מעניין ביום המשחקים הראשון, ולכן אני הולך על זה שהמשחק נכנס להארכה ובה קנדה מנצחת ב-6 הפרש.

שחייה / מתן יעקבי:

השחיין האישי הישראלי היחיד שיעלה מחר הוא רון פולונסקי במשחה המשני שלו ל-100 מטר חזה, ואחר כך תהיה גם נבחרת השליחים של הגברים במשחה ל-100*4 חופשי. בשני המשחים לא מדובר במקצים מהחזקים של ישראל.
ראשון יזנק למים רון פולונסקי, ביום התחרויות הראשון, למשחה המשני שלו, 100 חזה, בו קבע את השיא הישראלי באליפות אירופה במוקדמות. רון אמור לשפר את שיאו ולהפוך לישראלי הראשון שיורד מהדקה ב-100 חזה. זמן הכניסה שלו מדרג אותו במקום ה-24 ועם שיפור הזמן, הוא עשוי לשפר את הדירוג במקום או שניים. חצי הגמר על הנייר עומד על 59.30 – ומרבית השחיינים ירדו מ-59 שניות, שלהערכתי יהיה זמן כניסה לחצי הגמר, יהיה לרון מאוד קשה להגיע למשחה הגמר בהתחשב בעובדה שזהו אינו מקצועו הראשי אבל רון כבר הראה בתחרויות קודמות מגמת שיפור במקצה ולכן אין להספיד אותו.
לאחריו יתקיים משחה ה-4X100 חופשי לגברים, בו מדורגת ישראל במקום ה11, הנבחרת רחוקה במרחק של 37 מאיות מהמקום השמיני שיבטיח השתתפות בגמר. על מנת לשחות בגמר יצטרכו ארבעת השחיינים אלכס, תומר, גל ודניס לשחות בזמן של 48.25, שהוא כשנייה מהר יותר מהתוצאה שקבעו באליפות העולם בשנה שעברה.
זמני המשחים של יום שבת ה27/7:

מוקדמות (מ-12:00)
100 פרפר נשים
400 חופשי נשים
100 חזה גברים (רון פולונסקי)
400 חופשי גברים

התעמלות מכשירים / צוות הופס

הרוטינה הראשונה ב-12:00, הרוטינה השנייה ב-16:30 והרוטינה השלישית ב-21:00.

ג'ודו / צוות הופס

11:00 ים וולצ'ק מתחיל נגד ארנולד קיסוקה מקוסובו והמנצח נגד גיורגי סרדלשווילי הגאורגי, אלוף העולם המכהן.

11:00 שירה ראשוני מתחילה נגד אביבא אבוז'קינובה הקזחית, המדורגת 3 בעולם.

17:00 שלבי הכרעה

כדורגל / יהלי אולמר:

20:00 ישראל – פרגאוואי (בית ד'):

אחרי תיקו 1 מול מאלי במשחקה הראשון של הנבחרת באולימפיאדה מאז 1968, הכחולים לבנים יפגשו את פרגוואי, קצת לפני מוצ"ש. החבורה של גיא לוזון התקשתה מול המאלינזים החזקים והאתלטיים, אך עלתה על הלוח ראשונה משער עצמי של חמידו דיאלו (לא ההוא ששיחק באוקלהומה ודטרויט) אחרי מבצע אישי מרשים של אוסקר גלוך. לצערם, היתרון הזה החזיק 7 דקות בלבד עד שספגו את שער השוויון. מן העבר השני, הדרום אמריקאיים יגיעו להתמודדות לאחר שחטפו 5-0 מיפן, כש-4 שערים הגיעו אחרי שהקשר ווילדר ויירה יצא בכרטיס אדום (וכמובן ייעדר מהמשחק הערב). בשלב בתים עם 3 משחקים בלבד ורק שתי נבחרות שמעפילות לרבע הגמר, התוצאה היום קריטית מאוד לשמירה על הסיכויים של הנבחרת להמשיך את תור הזהב של הנבחרות הצעירות של ישראל.

עוד ישוחקו:

בית א': 20:00 ניו זילנד – ארה"ב, 22:00 צרפת – גינאה

בית ב': 16:00 ארגנטינה – עיראק, 18:00 אוקראינה – מרוקו

בית ג': 16:00 הרפובליקה הדומיניקנית – ספרד, 18:00 אוזבקיסטן – מצרים

בית ד': 22:00 יפן – מאלי

בדמינטון / אסף צרפתי:

22:10 מישה זילברמן נגד נאט אינגוויאן האירי

מישה זילברמן הוא המנוסה שבספורטאי המשלחת הישראלית ויהיה הראשון אי פעם להתחרות באולמפיאדה רביעית ברציפות. אמנם מישה מעולם לא היה מאריות הענף אך לטעמי מגיעה לו הערכה רבה על קריירה מפוארת במונחים של ספורטאי יחידני בספורט שלקרוא לו לא פופולרי יהיה אנדרסטייטמנט מפואר.

ובכל זאת, הנוצאי הישראלי הוא שם קבוע בתחרויות באירופה ובעולם כבר למעלה מעשור והוא ממוקם פחות או יותר באופן די קבוע בחמישים העליונים של הענף. באולימפיאדת טוקיו מישה גם השיג את ניצחונו האולימפי הראשון – הישג שהוא יצפה ויקווה להשיג גם הפעם. מישה משובץ לבית P של התחרות יחד עם הדני אקסלסן, האלוף האולימפי, דהאל פרינס, הנפאלי שאינו מדורג ויריבו האירי הערב שאמור להיות פחות או יותר ברמתו. כיוון שרק מנצח הבית עולה לשלב שמינית הגמר הרי שהסיכוים לא לטובת מישה אבל הוא בהחלט מכוון לסיים במקום השני לפחות והמשחק הערב הוא המכשול העיקרי בדרך למטרה זו.

תחרות הבדמינגטון תתחיל כבר בשעותהבוקר אך משחקו של מישה כאמור מתוזמן לשעה 22:10. בהצלחה למישה.

גלישת גלים / הצוות

0:48 שמונה מקצים של 3 מתחרות, כשהראשונה עולה לשמינית ו-2 האחרות עוברות לשלב הבא. בין היתר תתחרה גם ענת ליליאור.

אופניים – מירוץ הנג"ש לנשים ולגברים / דוד "פאקו" סעדה:

היום ייערכו שני מירוצי הנג"ש האולימפיים, לנשים וגברים. בשני המקרים מדובר במסלול שטוח לחלוטין של 33 ק"מ, שייערך ברחובות פאריס.
אצל הגברים נקבל כמה מהדמויות המוכרות בתחום. אלוף העולם בנג"ש רמקו אוונפול, יהיה ודאי אחד המועמדים החזקים לזכייה, כשגם חברו לנבחרת בלגיה, וואוט ואן ארט, אמור לתת כאן תוצאה טובה. עוד פייבוריט כבד הוא אלוף העולם הכפול בעבר, האיטלקי פיפו גאנה. ג'וש טארלינג הצעיר אמור להוות פה תקווה של ממש למדליה עבור בריטניה. עוד שני מתמודדים קבועים כאן הם שני השטפנים משווייץ, קונג וביסגר. עוד שמות חזקים שנראה כאן הם האמריקנים מגנוס שפילד וברנדון מקנולטי והנורבגי טוביאס פוס, כשגם הקנדי דרק ג'י מקבוצת IPT ינסה לשחזר את ההופעה המצויינת שלו מהטור.
אצל הנשים נקבל גם שדה איכותי מאד: אלופת העולם בנג"ש, האמריקנית קלואי דייגרט, תנסה להתגבר על הפציעות והמחלות שפקדו אותה במהלך העונה. האוסטרלית גרייס בראון תנסה לחתום את העונה האחרונה בקריירה עם תואר אולימפי. שתיים מרוכבות ה-GC הטובות בעולם, ההולנדית דמי וולרינג והאיטלקיה אליסה לונגו בורגיני, אמורות גם הן להיאבק על התואר. ההולנדית אלן ואן דייק, אחת השעניות הטובות בכל הזמנים, תנסה לאסוף עוד תואר בתחום בגיל 37, ולאחר שהיא חוזרת מחופשת לידה. רוכבות חזקות נוספות שנראה כאן הן ז'ולייט לאבוס הצרפתייה ואלופת העולם במירוץ הכביש, הבלגית לוטה קופקי.
מירוץ הנשים יחל ב-15:30 וזה של הגברים ב-17:30. ניתן לצפות בלינק הזה.

טניס / אלכס דוקורסקי

הסיבוב הראשון ייפתח היום. נציין מספר משחקים, שבהם יופיעו המדורגים הבכירים יותר.

גברים – יחידים

15:00 (שעה משוערת): נובאק ג'וקוביץ' (סרביה) – מאת'יו אבדן (אוסטרליה)

15:00 (שעה משוערת): קרלוס אלקראז (ספרד) – האדי חביב (לבנון)

מיד אח"כ: דניאיל מדבדייב (רוסיה) – רינקי היג'יקטה (אוסטרליה)

17:30 (שעה משוערת): סטפנוס ציציפאס (יוון) – זיזו ברגס (בלגיה)

מיד אח"כ: סטניסלס וואוורינקה (שוויץ) – פבל קוטוב (רוסיה)

גברים – זוגות

20:00: רפאל נדאל/קלרוס אלקראז (ספרד) – אנדרס מולטני/מקסימו גונזלס (ארגנטינה)

נשים – יחידות

13:00: איגה שוויונטק (פולין) – אנה-קמליה בגו (רומניה)

13:00: ג'זמין פאוליני (איטליה) – אנה בוגדן (רומניה)

20:00 (שעה משוערת): אנג'ליק קרבר (גרמניה) – נאומי אוסאקה (יפן)

Subscribe
Notify of
175 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
27/07/2024 8:00:49

תודה רבה.
אוסטרליה השתפרה במשחקי ההכנה האחרונים והיא תעלה.
יוון (מאכזבת) או ספרד יודחו.

צרפת לא טובה, תיתכן כבר היום הפתעה (לא מכיר את ברזיל אבל מסורתית הם אגוז קשה).

אני חושב שקנדה תדרוס את יוון.
קנדה, גרמניה סרביה וארה"ב הטובות באליפות וכל אחת יכולה לנצח את השנייה.

אוסטרליה תיתן טורניר טוב.

מתן גילור
27/07/2024 9:16:12

תודה לכולכם.
אני מודה שאני לא זוכר את מסלולי העבר, אבל 33 ק"מ למסלול שטוח נראה לי ממש מעט. זה סבבה כחלק ממירוץ קטעים, אבל בשביל אולימפיאדה הייתי מצפה ל-60-50 ק"מ.

Last edited 2 months ago by מתן גילור
עידו גילרי
27/07/2024 11:24:21

זה אכן מעט בהשוואה ל50-40 ה'סטנדרטי' אבל אתה מרגיש שזה מייצר יתרון למישהו?

פאקו
27/07/2024 11:34:48

היה אולי מייצר לוואוט יתרון אם היה בכושר של פעם. חושב שעכשיו זה אמור להישאר פודיום של רמקו פיפו וטארלינג בלי קשר.

מתן גילור
27/07/2024 11:35:42

לא עניין של יתרון למישהו, אלא סטנדרט שאני חושב שנכון להעמיד.
זה אולי מגדיל מעט את הסיכוי להפתעה, למרות שגם במרחק הזה, אני אופתע מכל מנצח שאינו גאנה או אוונפול.

עידו גילרי
27/07/2024 11:39:46

אז קבל הימור – רמקו עייף תגיד שלום לקינג ג'וש החדש.

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
פאקו
27/07/2024 11:57:30

התכוונת ג׳וש?

עידו גילרי
27/07/2024 11:58:42
Reply to  פאקו

כן, ססעמק אוטוקורקט

פאקו
27/07/2024 12:04:52

אז זהו נראה לי שהפודיום אמור להיות מה שכתבתי בתגובה, כשבתוך הפודיום זה כבר יותר פתוח. אבל יאללה נהמר על הסדר שכתבתי. אצל הנשים זה כבר פחות ברור בעיקר בגלל המצב של דייגרט, אז נלך על בראון דייגרט ודמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המנצחות שלי להיום ספרד, גרמניה צרפת וקנדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לינק לאוסטרליה ספרד יש למישהו?

בכלל מי שיכול לצרף לינקים לכל המשחקים יהיה טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה הלינק יא אבו אשך הכל מוביל אותי לעלי אקספרס וכאלה. נמאס לי לשמוע בטורקית אבל כרגע נשאר עם הלינק הטורקי שלי חחח

אור
אור
27/07/2024 13:09:14

אם מופיע לך עלי אקספרס תצא ותלחץ שוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

עשיתי שוב ושוב עלי אקספרס או ארור. לא נורא הלינק טורקי רוסי מעולה

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:02:44

יש שם שידור גם באנגלית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גידי מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גידי לא מחטיא מה3 חחחח צולף מטר מהקשת השדר הטורקי עם הביטוי שמות הורג אותי חחחחחחחחח גאש גידי סריו יוול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוסטרליה חזקים במיוחד שגידי קולע שלשות כמו סטף חחח. איפה בן סימונס עדיין לא בנבחרת חחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אני לבד פה? איפה כולם בלואד?

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 13:34:24

הנה באתי לעזור לך עדיין מסטול מהים הסוער שהיה בבוקר.

אטאפומה
28/07/2024 2:03:45

רזי מתי התקיים המקצה בכלישה של ענת ?
איפה רואים תוצאות ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יכול להיות שאוק מיהרו עם הטרייד על גידי? קארוסו זה לא בדיוק סטף מה3 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גארובה נגר על אוסיז מנגבים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוחצים על מובילי הכדור למוות בwwe הם מדדים עד קו ה3 חחח

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 12:26:57

אוסטרליה מנגבים.
מי שהשווה את גידי לסימונס לאישפוז דחוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק הוא גם שומר טוב מסימונס

עגל
27/07/2024 14:10:11

מי השווה?
שני שחקנים שונים לגמרי.
גידי פי 100 יותר טוב

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:15:05
Reply to  עגל

לאחרונה ברוך, אבל היו עוד

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 12:27:21

גרובה בא לפוצץ את המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סרחיו יול הגיע האוסטרלים לא עשו סקאוטינג משאירים אותו לבד לשלשות סתם מי צריך דאבל טים על דיאז לעזאזל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר נגד חואנצו הוא צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גידי מנגב חדירות שלשות הגנה

אטאפומה
27/07/2024 12:34:33

תודה לכולם

מרוב עומס לא יודע על מה להגיב קודם…
נישאר בקרקע בטוחה :
רמקו חד משמעית עייף או לא , להיפך הטור הכין אותו למירוץ הכי טוב שאפשר.
כדורסל מהמר על ברזיל עם כל הכבוד לוומבי .
קנדה יוון קשה מאד להמר , אך הולך על יוון
המשחק באולימפידה מתאים יותר לאירופה .
ענת ליליאור מקצוענית מהרמה הכי גבוהה
היא לא הגיעה לשם מתחרויות בארץ ,
המשפחה דחפה אותה ואיפשרה לה לחיות
באתרי גלישה היא שם עכשיו ומנוסה מספיק
ללמוד מהר את האתר ולהשתמש בנסיונה.
שעון נשים : נסיון נסיון שוב נסיון כלומר הולנדיות
ברור בהעדר אנמיק ואן פלוטן נשארות רק ואן דייק …. או דמי וולרינג עם כל הכבוד לאחרות , שאלה לגבי מאווי גרסייה הספרדיה המצוינת מאז הפציעה לא שמעתי ממנה
מה מצבה הנוכחי החלימה ? פרשה?
אורך המסלול גם בטור היה אורך דומה לי די מספיק ….
שחיה מעריך כי רון פולונסקי יוכל להפתיע
אך שיאו האחרון היה סמוך מאד לאולימפידה
השאלה אם לא הגיע לשיא מוקדם מדי
מכה ידועה בנבחרת הטביעה המקומית…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יותר מידי שריקות אוויר נגד הספרדים במאבקים על ריב

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 12:35:22

הספרדים מלוכלכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוסטרלים בכל מאבק בריב צועקים איי נופלים ומקבלים שריקה מבין את סקרילו שריקות אוויר מוחלטות

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 12:37:19

פרננדז דחף אותו באוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אהה זה לא דחיפה

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 12:53:28

דחף עם התחת בוקסאאוט לשחקן באוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תספר את זה לבארקלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ספרד צועקים רק אייי בכל זריקה חחחחח רוצים שריקות אוויר לא מקבלים. אלדמה מחזיק אותם במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלופ של הספרדים כמו בwwe

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דלבדובה וגרין הוציאו ללורנזו את החשק לחיות חחחח לחץ בלתי פוסק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גידי בסדנת ניגוב,במחצית חדירות שלשות מסירות הגנה

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 12:56:02

גידי נושא בעול לבד היום כי מילס בבעיית עבירות.
ואקסום פצוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחלה מחצית כדורסל ברמה גבוהה הגנות מצויינות

אור
אור
27/07/2024 13:14:54

וואלה הייתי בטוח שגידי קנדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוסיז שולטים יאללה נראה אם לא יפשלו רבע אחרון

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 13:41:16

לא ייאמן שדלה ודובה עדדיין משחקיקין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יול הקשישא מנגב ומסרב לוותר משאיר את סםרד בחיים רק מינוס 5

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סרחיו יול צועק איי אם נוט טו אולד פור דיס שייט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאמן האוזי נרדם שכח את גידי על הספסל הם מאבדים כדורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שכחו את גידי על הספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לנדייל לא קולע סלים קלים לבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאגררר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גידי ולנדייל נועלים את הטקס

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 13:50:22

גידי משחק נהדר

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 13:52:33

חואנצוציק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גידי ניגב רצח

asaf
27/07/2024 14:38:10

גידי היה מצוין. וקיבל יופי של עזרה מלנדיל ומילס שבמדי הנבחרת הוא בלתי נגמר.

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:39:39
Reply to  asaf

לנדייל לא מוערך בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה עכשיו נראה את שרדר הופך את היפנים לצבים

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:04:16

כוסאומו נפלתי לשנצ כבד ופספסתי את הסיום

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:11:07

ברוך יא ברוך איפה ראית את סימונס מוביל ככה נבחרת / קבוצה במשחק מכריע בטורניר חשוב?
לקח את הנבחרת על הגב בגיל 21.

בולר. ווינר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך נהיה נושא הכלים של לברון חחחח אריזה שטויות הוא כתב אתמול שדרים טים 24 יותר טובים מ92 חחחחחחחחחח שהמשחק התקדם וזה חחחחחחחחחח אני מתאר לי את טמביד נגד האדמירל וזה הולך לבכות לאמא. חזר ממקסיקו לא אפוי

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:53:19

אולי אפוי יותר מדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המס 2 של יפן בגובה של ET

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נוגשי המס 2 בגובה של ET מנגב מה3

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:45:44

אמת, אני שוקל גם להתאזרח שם כדי לקבל דקות

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:44:49

דרבי מדינות הציר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי זה הלבן הלא יפני ביפן? חחח

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 14:56:28

אי-טי מנגב

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 15:07:26

גמד יוצא גמד נכנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפן משחקים טוב מחזיקים מעמד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מגלגלים כדור גם באולימפיאדה

מנחם לס
27/07/2024 15:13:53

תודה לכל אחד מהמשתתפים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

ברוך הבא בוקר טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

תראה את היפני מס 2 גובה 1.67 עם איזה 20 נק בחצי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לינק מעולה לקנדה יוון וצרפת ברזיל בהמשך באנגלית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואטנבה משחק מעולה

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 16:19:42

הרבה יותר טוב מהאצ'ימורה

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 16:26:22

דול גו Fiat או Deux-Cheveaux?

Last edited 2 months ago by דוקטור רזי הופמן
Tzafriros
27/07/2024 16:34:45

כל פעם שאני שומע על ספורטאים כמו מישה זילברמן אני שואל א
עצמי איך הוא הגיע לעסוק במה שהוא עושה? ואיפה הוא מתאמן?? יש בארץ תחרותיות ברמה בינלאומית?

PhillySpecial
27/07/2024 17:52:57
Reply to  Tzafriros

במקרה שלו הוא נולד לאם ששיחקה בדמינגטון בברית המועצות, הם גם שיחקו זוגות מעורבים יחד כמה פעמים

עידו גילרי
27/07/2024 16:38:30

בראון מובילה על דייגרט אחרי הטיימצ'ק הראשון.
מסלול רטוב מביא ללא מעט החלקות.

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
עידו גילרי
27/07/2024 16:49:24

דייגרט תורמת את ההתרסקות שלה והדרך של בראון לזהב נראית סלולה.

עידו גילרי
27/07/2024 16:40:00

אמנם מחוץ לאולימפיאדה אבל תומס גלואג מנצח בצ'כיה בסיום הררי. מירוץ ראשון שלו העונה אחרי תאונת אימונים עם נהג לא זהיר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טמביד כבר שלף את נשק סיב 2 בפלייאוף בטענה שהוא חולה
https://www.espn.com.au/olympics/story/_/id/40652914/joel-embiid-anthony-davis-fighting-illness-olympics-opener

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 17:07:20

קבל האוזר בשביל טאמביד.
חותם?
אני מוכן לקחת בתנאי שבחוזה כתוב בלי פופינג ונפילות ובלי דחיפות גועליות!

Last edited 2 months ago by דוקטור רזי הופמן
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פחחח קיבלתי כבר את טייטום תמורתו

עידו גילרי
27/07/2024 17:04:16

בראון בקלות עם הזהב בדקה וחצי הפרש.
ההתרסקות לא עשתה טוב לקלוריות דייגרט שמפספסת את הכסף בשניהם ותישאר עם הארד.
אנה הנדרסון הבריטית עם הכסף.

פאקו
27/07/2024 17:30:37

לפחות דייגרט לא מתרסקת כמו באליפות העולם לפני כמה שנים. נקווה שאצל הגברים יהיה יותר טוב.

עידו גילרי
27/07/2024 18:11:16

חייב לציין שהספסל החם נראה די מגוחך…

עידו גילרי
27/07/2024 18:24:10

המירוץ של טרלינג הולך על תקלה מכנית.

פאקו
27/07/2024 18:24:27

החלפת האופניים של ג'וש יכולה לעלות לו ביוקר.

עידו גילרי
27/07/2024 18:25:56

גם המירוץ של שפילד הולך – על התרסקות.

פאקו
27/07/2024 18:27:16

עוד בסוף נקבל את ואצ'ק בתור אלוף אולימפי.

פאקו
27/07/2024 18:25:58

נראה שכמו אצל הנשים זה יכול לקום וליפול על לא מעט מזל.

עידו גילרי
27/07/2024 18:28:22
Reply to  פאקו

בראון הובילה כל הדרך.

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 18:27:00

פוסטר מטורף על גובר

עידו גילרי
27/07/2024 18:33:00

ון ארט עם הדיסק הכפול שלו מרסק בינתיים את המסלול – רק שלא ירסק את עצמו.

פאקו
27/07/2024 18:35:21

ופיפו בינתיים מרסק אותו.

פאקו
27/07/2024 18:35:54
Reply to  פאקו

ורמקו את שניהם

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 18:34:02

לינק טוב שמעון.
ווייד מפתיע לטובה בעמדת הפרשן

עידו גילרי
27/07/2024 18:37:16

רמקו בינתיים דורס את כולם.
שבע שניות לפני טופ גאנה.

פאקו
27/07/2024 18:44:10

ואן ארט דקה הפרש בכיסא החם. השאלה כמה יחזיק

עידו גילרי
27/07/2024 18:46:13
Reply to  פאקו

צריך להיות שווה מדליה לפחות.

פאקו
27/07/2024 18:46:28

יש מצב 1-2 בלגיה

עידו גילרי
27/07/2024 18:47:28
Reply to  פאקו

בהחלט.

עידו גילרי
27/07/2024 18:57:40
Reply to  פאקו

הנגטיב ספליט הקבוע לא מסכים.

עידו גילרי
27/07/2024 18:47:17
Reply to  פאקו

רמקו רק צריך להישאר על האופניים.

עידו גילרי
27/07/2024 18:48:32

וזה לא יעזור לגאנה…

פאקו
27/07/2024 18:53:05

וואי טארלינג אם לא היה מחליף אופניים.

עידו גילרי
27/07/2024 18:53:25

טרלינג עם הופעה מדהימה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הברזילאים לא פראיירים ומובילים על הנגרייה הצרפתית

פאקו
27/07/2024 18:57:23

גאנה עוקף את וואוט

פאקו
27/07/2024 18:58:28

וזה של רמקו

עידו גילרי
27/07/2024 18:58:48

רמקו עם אגרוף מרוצה מנצח.

Klay Thompson
Klay Thompson
27/07/2024 19:00:24

האטריה התחזק קצת. חבל שאף אחד בנבחרת צרפת לא יודע להפעיל אותו ולהדביק אותו לטבעת.

Last edited 2 months ago by Klay Thompson
אשך טמיר המקורי
27/07/2024 19:30:32

זריקות מחרידות לוומבי. צריך מישהו שייתן לו כאפה רצינית כדי לעלות למסלול הנכון בקריירה וזה לא יהיה פופ, שרק מלטף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וומבי סופט

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 19:32:14

נבחרת מוגבלת כמו ברזיל שאין לה הרבה מלבד האסל מתמודדת ראש בראש נגד הצרפתים הלא מאורגנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צרפת יהיו כשלון מוחלט אין להם שום גארד יבוסלה מרכז שם חח וומבי גארד

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 19:34:12

אמרתי לכם. ראיתי אותם בהכנה.

Klay Thompson
Klay Thompson
27/07/2024 19:33:15

אמאלה גובר

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 19:33:36

וומבי אשכרה בטוח שהוא גארד.
באטום השחקן הטוב ביותר בנבחרת הצרפתית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה הוא יהיה בWWE גם הוא ישחק בצבע הרבה יגידו לך שזה כדי לשמור עליו וזה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה בארבוסה ואנדרסון ורזאו?? יכולים להתאים גם היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם צרפת היו בבית האוסטרלי והקנדי היו מזמן בחוץ סידרו להם טיול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נבחרת ברזיל צריכה לאזרח את דה שוט שיקלע להם שלשה

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 19:37:51

ברזיל לא מסוגלים לשים מספיק נקודות כדי לנצח

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 19:40:18

עכשיו ראיתי שיש להם על הספסל את הרכז האנטישמי שלא מסר לדני בווש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תלוי ביריבה אבל צרפת כנראה תעוף ברבע הגמר, הם מחרידים מנצחים רק כי הם משחקים נגד נבחרת בלי התקפה

אשך טמיר המקורי
27/07/2024 19:41:27

חוי סאנטוס קיבל את הכינוי כששיחק ברוסיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחח זה הכינוי לביג בולס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פה הלינק הכי טוב איכותי ישר מהערוץ האמריקאי לקנדה יוון

https://thetvapp.to/tv/cnbc-live-stream/

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלוואי ברזיל ינצחו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב ניקיטה נעל את הטקס

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 20:28:50

אוף
חבל שהגול הזה התלבש לפרגוואי.
קשה מאד לעצור כזו בעיטה.

MBK
MBK
27/07/2024 20:36:01

זה המשחק הכי מביש של נבחרת ישראלית כלשהיא בכל הזמנים
פרגוואי יכלו לאזן את יחס השערים שלהם במחצית הזו
בושה ששלחו דביל כמו גיא לוזון לאמן את הנבחרת
חוץ מלצעוק הוא לא עושה כלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

עדיין יש לך ציפיות? היה הישג פוקס וזהו אל תצפה שנהיה טובים בכדורגל חח

MBK
MBK
27/07/2024 20:42:15

יצא לנו בית בהזמנה
בושה של תיקו מול מאלי
ואת פרגוואי אפשר לנצח
אין סיבה לא לעלות ראשונים מהבית הזה
במקום זה נסיים 4 ללא ניצחון

אור
אור
27/07/2024 21:50:59
Reply to  MBK

למה נראה לך ש"אין סיבה לא לעלות ראשונים מהבית הזה"? כל טורניר אותו דבר חושבים פה שאנחנו איזה משהו

Last edited 2 months ago by אור
דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 20:39:53
Reply to  MBK

אל תפריע לו בפוזה של מאונן על.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח כל הכדורגל בארץ קומבינות.
הענף ככ רקוב מבפנים כבר בגילאי הילדים שהתולעים חוגגים

וניל טרופי
וניל טרופי
27/07/2024 21:02:19

מחצית קלאסית של ישראל, 2 בעיטות מתוכן אפס למסגרת. לוזון לא מאמן מעולם לא היה ולעולם לא יהיה. הנבחרת הזו היא של אופיר בן חיים וכל רגע שהוא לא מאמן אותה זה בזבוז של דור כשרוני שאולי לא יחזור בעשר שנים הקרובות. מי שמגיע לשני גמרים רצופים זה לא מקריות אלא שילוב של כישרון וביצוע, לוזון לא הביא אותם לשם ולא יקח אותם לשום מקום. ועדיין אפשר להוציא נקודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה פוקס הכדורגל לא יגיע לכלום שהם ישחקו מול בוגרים אתם חיים באשלייה

וניל טרופי
וניל טרופי
27/07/2024 21:15:26

אתה טועה, דור כישרוני מגיע לכל מדינה שמתמקצעת בכדורגל השאלה היא איך מנצלים זאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חושב שזה דור כשרוני. הרבה אוברייטד

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 21:58:09

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו תגובות רגילות מחכות לאישור?
לאן עוד ידרדר האתר?
Awaiting for approval

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה באג של החותים אבל רואים את התגובות

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 22:22:54

https://www.youtube.com/watch?v=5dZdUi197Bc
הנ"ל אחד הטובים.
אני זה איסטווד, נראה לי אתה מריו

וניל טרופי
וניל טרופי
27/07/2024 22:01:18

אתה לא יכול להיות אוברייטד ולהיות מקום שני באירופה ושלישי בעולם.

דוקטור רזי הופמן
27/07/2024 21:56:11

גם אני ניסן, מאד קפטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קנדה עושים מיוון סופלקי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בארט מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוון לא רוצים להיות סופלקי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס,שעה לבד על ה3 מחכה חושב מכוון ו…איירבולללללל
יוון שומרים 4 על מורי חחח לא ברור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס מפחד לדחוף עם היד בפיבא כרגע בא להעיף את ברוקס עם היד ונעצר פתאום חח

אשך טמיר המקורי
28/07/2024 0:10:36

הלך קשה מהצפוי. קנדה לא שיחקה טוב, ההגנה היוונית הקשתה עליה, אבל יש W.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם התמודדו מול נבחרת טופ 4 בטורניר והבית של קנדה קשה רצח אבל הם יצאו מזה מאד מחוזקים מהבית הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבעיה של קנדה זה בצבע אידי לא בטורניר לא יודע למה אבל עם דוויט פאוול ואוליניק הם יצטרכו לסבול קשה חחח