מעורב הופס ליום רביעי: פעם נוספת – לברון, לבדו, מציל נבחרת אמריקאית עצובה (ועלובה) מהפסד משפיל / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי: פעם נוספת – לברון, לבדו, מציל נבחרת אמריקאית עצובה (ועלובה) מהפסד משפיל / מנחם לס

1.הכותרת בלבדה מסבירה את נבחרת ארה"ב בכדורסל לאולימפיאדה

מעורב הופס ליום רביעי: פעם נוספת – לברון, לבדו, מציל נבחרת אמריקאית עצובה (ועלובה) מהפסד משפיל / מנחם לס

כשנבחרת ארה"ב בכדורסל מודל 1992 שיחקה, משחקה היה ספרות. קונצרט. ההגדרה של (כמעט) שלמות.

כשנבחרת ארה"ב שיחקה אתמול נגד גרמניה היא הייתה לא רחוק מבזיון. למזלה היה לה שחקן מזדקן בן 39 שקלע עבורה את 11 הנקודות האחרונות וגבר על ווניל אירופאי מצויין בשם פרנץ ווגנר, ומנע מצב מביך ביותר עבור הנבחרת.

תראו. איני אוהד גדול של לברון. אל תשאלו למה. זה עוד מהימים שגרתי לא רחוק ממיאמי והייתי הולך לרוב משחקיה עם דוויין ווייד ולברון. אבל אני חייב לומר שללא לברון הנבחרת הייתה כמו הבוסטון סלטיקס של שנות ה-80 ללא לארי בירד. אני לא אלך כל כך רחוק עד לומר שללא לברון הנבחרת הייתה כמו דרום סודן. זה כמו לומר שללא חג המולד הנוצרים היו יהודים, אבל זה לא רחוק מזה בקשר לנבחרת.

מי שם את הסטיב קר הזה למאמן הנבחרת? אחרי 5 משחקי מבחן חשובים עדיין אין לו חמישייה. לנבחרת אין שיטה, וגם אין לה נשמה. הכל שם מקרי ומבולבל. אם דברים לא יסתדרו באולימפיאדה, אחשוב ברצינות אם אני מסוגל לכסות את משחקיה. אולי אתן לכתב הופס אחר שלא מושפע רגשית מהאפסות של הנבחרת הזאת לכסות את משחקיה בעוד אני מסתתר אי שם בדיור המוגן בו אני גר עם אשתי גייל עם כל חברי הזקנים בני ה-90 ומעלה.

כותרת המשנה בדיילי ניוז?

He may be 39 and named the country's flag-bearer, but this is no ceremonial moment.

הוא עשה זאת בלונדון, לעיני קהל שברובו היה אנגלי ולא ידע הרבה על ה-NBA שבוודאי אמר: "זהו זה? זה הכדורסל ששמענו עליו ניסים ונפלאות? עדיף כבר היורוליג!"

אני מעתיק:

With Germany, the current FIBA World Cup champion, trying to send a message by knocking off the Americans just days before the start of the Olympics, James grabbed control of the game in the same manner he has done since he was a teenager.

James scored eight vital points and wrapped them around steals, rebounds and general brute force to lead Team USA to a 92-88 victory. He finished with 20 points, 6 rebounds and 4 assists, but the statistics are hardly representative of his impact.

לא מאוחר לתקן, אבל סטיב קר לא קורא אותנו ואולי הוא לא יתקן:

1)אני לא יודע מה קרה לדווין בוקר אבל הוא לא יכול לעלות עם החמישייה הראשונה. הוא נראה עייף ומדופרס. לך תדע מה מטריד אותו.
2) אני אוהב את סטף אבל גם לו אין מקום במשחק אלא אם כן מובילים ב-20. אולי באולימפיאדה עצמה הוא יחזור למג'יק שלו, אבל אני לא חושב. הוא איטי מדי, לא שומר, ונע ונד ללא מטרה. עצוב לי לראותו כך. מוטב שיישב על הספסל ויחכה עד שהמשחק מובטח בידיים לפני שמכניסים אותו.
3) בתקווה שדוראנט חוזר והוא בכושר משחק, החמישייה צריכה להיות תרו הולידיי, אנטוני אדווארדס, קווין דוראנט, אנטוני דייויס, וג'ואל אמביד. לשכוח ממהירות כי האירופאים מהירים יותר מהנבחרת הזקנה הזאת. פשוט לשחק משחק NBA של כוח, שליטה בגובה וקליעות מרחוק. אם דוראנט אינו בכושר משחק הייתי מעלה את ג'ייסון טאטום בחמישייה.
4) כשיוצרים מרווח של 10-12 הפרש ניתן להכניס את סטפן קרי לראות אם המג'יק חזר לידו. בהפרש של 15 הייתי נותן אפילו לדווין בוקר צ'אנס, לראות אם יצא מהדכאון שלו והוא מוכן לשחק כדורסל.
5) את אמביד הייתי מעלה בחמישייה כי נראה לי שהוא חוזר לאט-לאט לעצמו. עם אמביד ב-90% כושר, הנבחרת תפרח.

2. רוקי חדש ממיאמי נותן SHOW למזכרת. האם יזכו ב-Jaime Jaquez Jr מס' 2?

אתמול בלילה מיאמי גברה במשחק מרתק על ממפיס גריזליז, וגיבור המשחק היה קל'אל וואר, בחירת הדראפט מס' 15 שלהם, שחקן אינדיאנה הוזייר. אמנם המנצח היה פלה לרסון עם הפלוטר שלו שניצח את המשחק 118-120, אבל גבור המשחק היה קל'אל וואר שקלע 21 ב-80% דיוק , קטף 10 ריב', וחסם 2.

3. "הוא בוודאי חושב שהוא קווין דוראנט בשיאו" – ביל סימונס על למה השארת ג'יילן בראון מחוץ לנבחרת "MAKES SENSE"

derrick-white-and-jaylen-brown© Provided by BasketballNetwork.net

He probably thinks he's on the same level as KD and Tatum and LeBron" – Bill Simmons on why the Jaylen Brown snub makes sense

דרמה מינורית קרתה לנבחרת ארה"ב כשהוחלט שקוואי לינרד לא מוכן לייצג את ארה"ב בגלל פציעתו ודרק ווייט נבחר למקומו.

כמה שחקנים לא קיבלו החלטה זו בסבר פנים נאות, במיוחד ג'יילן בראון שהרגיש שהוא SNUBBED – נדחק עם נימה שלילית – אפילו שהנבחר הוא בן קבוצתו.

ביל סימונס דיבר על כל האפיזודה של אי-בחירת ג'יילן בראון בפודקסט שלו, שלדעתו הייתה 'THE RIGHT CALL'. הוא אמר:

"You don't really have minutes for Jaylen Brown, who just won the Finals MVP," said Simmons. "He was just on a title team, and now you're going to add him to this team last minute because Kawhi gets shut down, and he's not going to play, and that's gonna go good from a chemistry standpoint? It's not."

לדעת הסופר אוהד של הסלטיקס, "הבאת ווייט הייתה כמו להביא דבק מעולה לחלקים בלתי מחוברים, והוא לא ידרוש מאף אחד יותר מ-10 דקות למשחק. וכשתהיה הזדמנות, הוא מסוגל לקבור את השלשה". בראון מנגד היה רוצה מיד תפקיד ראשי בקבוצה שיש בה כמה שחקנים הדומים לבראון פחות או יותר. ווייט הוא פוינט גארד. הוא משחק פוינט גארד או שוטינג גארד בסלטיקס.

ביל סימונס המשיך:

"The White pick was a chemistry pick; that's it," Simmons added. "White's not gonna care if he doesn't play or not. Jaylen Brown not playing is a little bit different. It's a little bit embarrassing. He probably thinks he's on the same level as KD (Kevin Durant) and [Jayson] Tatum and LeBron [James] at this point, and he might not be wrong. But to me, it made sense not to have him because it brings up all the chemistry stuff that you wanna avoid."

אז מה? בראון בוער מחימה, ומקווה להפסד של ארה"ב?

מי יודע? אולי כן.

אבל אני נוטה להאמין שהוא מסתכל על מספר הדולרים שלו בבנק, מחייך, ואומר "יישחקו הנערים לפני". הסלטיקס שיחקו SELFLESS BASKETBALL משך כל הפלייאוף. בראון מסתכל על שלושת חבריו בנבחרת – ג'ייסון טאטום, ת'רו הלידיי, ודריק ווייט והוא יודע שזה רבע הקבוצה. הוא לא רוצה שהם יפשלו. הוא לא רוצה שארה"ב תפשל.

והסיפורים שהוא לא נבחר כי הוא לא נועל סניקרס של 'נייקי' (שהיא אחת הספונסרים של הנבחרת) הם שטויות במיץ עגבניות. הוא לא בנבחרת כי יש מקום רק ל-12 שחקנים.

4. מספיק עם השטות שבראון אינו בנבחרת כי הסניקרס שלו הם לא של נייקי

Rashad McCants Explains Why Jaylen Brown Was Excluded From Team USA Because Of Nike

לארי בירד

5. קטע מהעבר: על מצבו הגופני והנפשי של לארי בירד אחרי בעיות הגב, והיד הזורקת

Larry Bird knew he was ‘struggling’ after winning two MVP awards: “I don’t have the skills that a lot of other players do”

כשהוא נבחר לנבחרת האולימפית של 1992 זה היה כמה חודשים אחרי שהוא אמר לחבריו, "חברים, אני לא יכול יותר. הגב וכף היד הורגים אותי מכאבים. אני מסתכל על הצעירים היום וברור לי שאני לא מסוגל לעשות מה שהם עושים. אני חושב לפרוש".

קווין מקהייל ורוברט פריש אמרו לו: "מה שאתה עושה עם השכל שלך אף אחד לא יכול להעתיק. זה יותר חשוב מדאנק ב-360 מעלות".

מאמן הקבוצה צ'אק דיילי ביקש אישית מלארי בירד להשתתף בנבחרת 1992. "קוץ', לארי אמר, "אעשה כמיטב יכולתי אבל כנראה שלא אוכל לשחק יותר מ-10 דקות למשחק".

לארי, עם כאבי גב, משחק עם הדרים טים, ומשחק לא רע בכלל עם GAME HIGH אחד נגד גרמניה עם 19 נקודות

צ'אק דיילי נתן לו יותר מ-10 דקות. לארי סיים את 6 המשחקים עם 8.6 נק' ממוצע, 3.8 ריב', 1.8 אס' ו-1.8 חטיפות. במשחק נגד גרמניה צ'אק דיילי פתאום העלה את לארי מוקדם מהמצופה והוא סיים כקלעי מס' 1 של המשחק עם 19 נק'.

לארי החליט שעונת 1992 תהיה העונה האחרונה שלו. הוא נתן עדיין עונה ש-95% משחקני ה-NBA חולמים על כמוה: 20.2 נק' למשחק עם 9.69 ריב', ו-6.86 אס' למשחק. אבל הכאבים היו קשים מנשוא והוא פרש. הוא סיים 13 שנות NBA עם ממוצע של 24.9 נק' בדיוק של 49.7%, 10.0 ריב', ו-6.3 אס'. שלושה תארי MVP, שלוש אליפויות, ו-12 אול סטאר (כל עונותיו ב-NBA מלבד העונה האחרונה)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
96 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
NBA בדם
24/07/2024 3:24:18

תודה מנחם
לברון המצויין אכן מציל את הנבחרת משחק שני רצוף, אבל הוא בסכנת פציעה משמעותית של פריקת כתף עקב חגיגות הניצחון הפומפוזיות נגד גרמניה:
https://www.youtube.com/watch?v=lwIJNqlvcwQ (ראו לקראת סוף הסרטון).

thetroll
thetroll
24/07/2024 4:11:55
הגב ל  NBA בדם

אתה חייב לשים אזהרת צפיה בלינק הזה – לכל מי שלברון יצא לו מהתחת נא לא להתפתות לראות את הוידאו בצפיה לפציעה – זה סהכ עוד וידאו שמהלל את לברון. אתה חייב להבין שיש פה אנשים כמוני שזה חומר מסוכן בשבילם. זה חומר לא בריא להם. הצריכה שלו אסורה בשבילם.

ד"ר פופרס
24/07/2024 6:33:39
הגב ל  thetroll

🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
24/07/2024 9:20:33
הגב ל  thetroll

תודה. הצלת לי את ארוחת הבוקר.

thetroll
thetroll
24/07/2024 14:00:17

:)))

ד"ר פופרס
24/07/2024 16:51:39

את שלי לא, אני מקרצף את הקירות

golan
golan
24/07/2024 4:20:37

תודה על המעורב.
הבעיה של ארה"ב שלקחו חבורת שחקנים שלא שיחקו יחד מעולם, ללא שום התאמות, שלא עושים הגנה (לברון וסטף) גם בקבוצות שלהם,
כל אחד רגיל לשיטה אחרת, כשסטף "נע ונד" בווריירס כולם נדים איתו, וההגנה נפתחת. בוקר וטייטום רגילים לשיטה אחרת שבה יש להם כדור ביד.
אולי הם יתחברו בהמשך, בטח ישקיעו קצת יותר בהגנה, אבל תמיד יהיו בחיסרון מול הונילים שמשחקים כבר שנים יחד. ועדיין, עם העומק שלהם הם צריכים לנצח.

gogo
gogo
24/07/2024 4:51:42

תודה על המעורב
אסור לשכוח שגרמניה אלופת העולם והיא ה
Team to beat
אני מודה שלא צפיתי עד כה במשחקי אימון (היילייטס זה לא נחשב)

הרושם שלי שהולידיי השחקן החשוב ביותר והוא מתנה לכל קבוצה בה משחק. איפה מוצאים שחקן שעושה הכל טוב על המגרש בלי אגו?

גיא רוזן
24/07/2024 5:21:31
הגב ל  gogo

עושה הכל טוב, בלי אגו ועם 100% מאמץ.
לראות אותו מתרוצץ במשחק הכנה ונותן הגנה כאילו זה הפלייאוף מסביר הרבה על השחקן ועל הסיבה שמרבית שחקני הליגה הצביעו עבורו כגארד המגן הטוב בליגה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  גיא רוזן

שחקן נדיר,מעולה בהגנה,וכשצריכים אותו ,תורם בהתקפה ברגעים החשובים ביותר.

אשך טמיר המקורי
24/07/2024 5:45:53

תודה רבה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

במסטר שף יש תחרות בה לוקחים מהמזווה מוצרים בלי קשר מובהק ביניהם כמו שוקולד וגזר למשל.על המתמודדים מוטלת משימה להרכיב מנה איכותית,כמעט כולם מצליחים,יש אחד שכושל ומועמד להדחה,המודח לא עומד מול כיתת יורים.הוא מודח עם המון שבחים,תודות ופרגון.
הפסד של הנבחרת זה כן כיתת יורים,זה פדיחה מארץ הפדיחות.
למשימה כזו יש מנטורים,בדרך כלל זה שפים שהוכיחו את עצמם כמו גרניט שפותח מסעדות בקצב שצמברלין שכב עם נשים.לא שמים שף שנחשב לבינוני קרוב ל 3 שנים.לא ממנים שף שמצוות הטבחים שלו,וויזמן,קומינגה,מודי,גורדן פול,וברנדין יצא בקושי סו שף אחד סביר (ברנדין)וייזמן נחת באינדיאנה,קומינגה- איינג כנראה לא מעונין בו,מודי שוטף כלים,פול שוטף כלים בוושינגטון.כן כן,אמי משבר על קאר,לא אקח ממנו את ההישגים שלו,אבל השאלה אם הוא האיש הנכון במקום הנכון.
למה לא לקחת מאמן שלא קשור ישירות לליגה,כמו הארלי,כמו קליפרי.או שמות נוספים מהמכללות.
בקצרה כדי לא לחזור על דברים שדוק כותב.בחירה מקרית,אין שיטה, אין מנהל טוב למוצר.

Avri
Avri
24/07/2024 11:24:21

גזר ושוקולד? קל, עוגיות גזר מצופות בשוקולד.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

תסתכלו על תמונה של בראון,הוא נראה כמו בריון שהוא כמה שניות מלפרק למישהוא את הצורה.
מתי הבחור הזה מחייך?
היה לו באיזה מעורב תמונה עם בחורה,גם שם פרצוף קשוח,נטול רגשות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה התדמית של החכם המחושב חסר לו רק איזה ספר ביד. חיקוי של המלך

אשך טמיר המקורי
24/07/2024 9:21:34

מקופח מקצועי. אבישי בן חיים של ה-NBA.

NBA בדם
24/07/2024 11:06:29

ישראל בחמישייה הראשונננננה.
ישראל בחמישייה השננננניה.

Avri
Avri
24/07/2024 11:27:20

מה רוצים מבראון, בחיי שאני לא מבין. יצא קצת טמבל עם הקטע של הנבחרת אבל למי מאיתנו זה לא קרה? בגדול עונה יפה על שאלות, לא אוהב את אור הזרקורים והתקשורת. הדבקתם לו תואר שיקוץ רק כי הוא לא מחייך?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  Avri

בשבילי הוא לא שיקוץ.שחקן מעולה,רק מה שייחייך קצת.אם הייתי מרוויח כמוהו כל הזמן הייתי מתגלגל מצחוק.
גזר ושוקולד לך למסטר שף ,מבטיח להיות אוהד שלך.

Avri
Avri
24/07/2024 12:48:51

הדרישה מאנשים שיחייכו היא לא לעניין. מה אתה יודע מה עובר על נפש אדם? אם אילו שדים הוא מתמודד? 

Avri
Avri
24/07/2024 12:52:14

אגב, לתאר אנשים שלא מחייכים כ'נטולי רגשות' זה מאוד לא מדוייק. לרוב המקרים זה בדיוק ההיפך. 

אור
אור
24/07/2024 15:53:51
הגב ל  Avri

ככל שלא תחייך בעבודה ככה יעזבו אותך בשקט עם שיחות לא חשובות

Avri
Avri
24/07/2024 17:42:24
הגב ל  אור

זה עובד בישראל? מישהו עוזב אותך בשקט? 

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  Avri

לא חושב וגם לא יודע אם הוא חסר רגשות. בכלל אולי יש לו תמונות אחרות בהם הוא עושה רושם אחר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מצחיק אותי שאתם מדברים על מאמנים. הם ניצבים בהצגה של המלך.
המלך זימן את הסגל ואת עצמו לפני המאמנים. גם אם לא רצו אותו סטיב קר יכול להגיד אני לא רוצה את לברון? חחחח המלך זימן את עצמו והביא את כל הסגל כולל קאווי. הוא לא שאל לא את גרנט היל ולא את קר.
אתם לא מבינים הנבחרת הזאת נבנתה בשביל הסרט המלך האחרון הם כולם ניצבים למען המלך. כל שנייה שלהם מצולמת בחדר הלבשה לדוקו עוד,10 שנים. דוראנט סטף ואמביד הובאו כדי לדאוג שלא יהיו פאשלות ולהציל את המלך אם צריך.
המדליה היא לא עבור ארהב היא עבור לברון זה מטרתם להאדיר את המלך ושיהיה גם את מי להאשים אם יקרה כשלון.
במקרה של כשלון כתבי התאגיד יגידו הוא בן 40 בא להנות ולתת מנסיונו הרב לדור החדש. מי שנכשל זה השחקן הכי טוב בפיבא דוראנט וסטף זה הם לא לברון.
אם יזכו אז המלך הגדול הוציא את האמריקאים מהשאול והחזיר להם את הכבוד האבוד, סיפורי גבורה, מורשת, העצמה, גדולה. Waaw.
זה הפקה של הוליווד בשילוב בוליווד.
אז תשבו ותהנו מההצגה צחוקים מובטחים.
מנחם איזה תמונה שמת עבירת תוקף הקבועה של המלך שנשרקת כאנד וואן בדכ.

PhillySpecial
24/07/2024 9:05:36

גם בתוך ממלכת הבולשיט שלך, אתה צודק לפעמים

ברוך רובין
24/07/2024 9:06:13

שמעון לפי ההגיון הפשוט אם הם (קרי ודוראנט) באו להציל את המלך, הם אמורים להראות טוב ממנו. עד עכשיו קרי נראה צל של עצמו ודוראנט לא משחק. כן המדליה לא לארהב אלא ללברון שיש לו כבר שניים באמחתתו, אתה צריך להפסיק לצפות בסרטי נבלים בטלויזיה

לברון כרגע בנבחרת בזכות ולא בחסד הוא עדיין שחקן מצויין טופ 15 בליגה שהשמנת של הליגה לא מתוצרת ארה״ב.

עם זאת לברון היה מקבל מקבל מקום בנבחרת בכל מצב בגלל התרומה שלו לליגה בדומה לבירד ב92.

NBA בדם
24/07/2024 11:09:10

+100

אשך טמיר המקורי
24/07/2024 9:22:10

כל מילה
100+

אור
אור
24/07/2024 9:32:50

הביאו את לברון להציל את כל השאר אתה מתכוון

NBA בדם
24/07/2024 11:16:40
הגב ל  אור

טעות. אתה סוטה מהנרטיב. קיבלת 15 נקודות בתיק האישי.
עליך לעבור רענון של "גלישה מונעת" בכפר הללל להסרת הנקודות בימי ראשון ושלישי הבאים.
ביום ראשון תעבור הדרכה עיונית עם כבוד היו"ר, וביום שלישי תעבור מבחן מעשי עם פופרס ששם שורפים בובה של לברון וסוקלים אותה באבנים.
את דמי האגרה תעביר דרך פאקו.
שיהיה בהצלחה.

NBA בדם
24/07/2024 11:08:28

יקראו לסרט מדליית הזהב בגיל הזהב.

עגל
24/07/2024 12:29:00

שמעון אתה בסדר, נחלשת?
ברח לך "לברון" במקום מלך או ש*ץ.
ועוד פעמיים.

Guy d
Guy d
24/07/2024 16:52:00
הגב ל  עגל

🫢

ד"ר פופרס
24/07/2024 16:54:10
הגב ל  עגל

אני פה לתקן,
קקר,פופר,בולבוס,שיקוצון,מפלצת להפחדת ילדים,בולבוסון מסריחון

ד"ר פופרס
24/07/2024 17:56:29
הגב ל  עגל

זאת ההשפעה המתמשכת של טנש והאוף סיזן,
חכה חכה לעונה הבאה.
הוא יחזור סופרמן

ד"ר פופרס
24/07/2024 6:34:07

מעורב עם קפה חזק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עוד רעיון בשביל האמריקאים – לפני טורניר לקחת את אלופת הנ.ב.א, לבנות עליה את הסגל, ולהשלים איפה שהיו שחקנים זרים. ניקח לדוגמה את הסלטיקס – לא זוכר בדיוק את החלוקה הלאומית, אבל נדמה לי שחוץ מזינגר והורפורד כולם אמריקאים, לא? אם אכן כך – צריך סנטר ופאואר פורוורד. ניקח את דוראנט כפאואר ואת דייויס כסנטר, או את דייויס כפאואר ואת באם כסנטר וזהו. החדשים ילמדו את השיטה, וגם אם יתרגלו רק 70 אחוז מהזרים זה עדיין יספיק לנצח כל קבוצה אחרת.
.
נכון, יהיו שנים, ואלופות, שבהם יהיה קשה יותר לממש את הטריק הזה – נגיד דנבר בלי יוקיץ' לא ממש עובד, ומילווקי בלי יאניס, אבל עם קוואי/דוראנט, למשל, זה קצת גבולי – אבל בדרך כלל זה יעבוד יותר טוב ממה שהולך עכשיו.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
24/07/2024 7:58:04

טוב זה לא בעיה העונה כי לסלטיקס אין באמת שיטה🤣. יאללה לזרוק שלשות. ובמקרה הזה איך נייקי ינפו את בראון? (סתם סתם ברור שזה שטות)

Avri
Avri
24/07/2024 11:29:51

רעיון מעניין.

עגל
24/07/2024 12:30:17

רעיון טוב מאוד.
אבל חשוב להוסיף את המלך, בשביל שמעון

Berch
24/07/2024 7:33:06

אחלה מעורב
נקווה שילמדו משהו ממשחקי ההכנה….
🤣

צפנת פענח
צפנת פענח
24/07/2024 7:42:10

סטיב קר הוא הבעיה הכי גדולה של הנבחרת וגרוע מזה , הוא הבעיה של גולדן סטייט.

Avri
Avri
24/07/2024 11:30:38

הבעיה של גולן סטייט היא הסגל הבינוני מינוס מינוס. גם המאמן הכי טוב בעולם לא יכול להוציא מיזה משהו.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
24/07/2024 8:06:10

תודה מנחם. התרגום בכותרת שנתת לטקסט של סימונס קצת חוטה למקור שהבאת, הוא לא אומר שם קיי די "בשיאו" אלא שהוא משווה את עצמו לשחקנים שמשחקים היום בעמדה שלו, שזו אמירה לגיטימית: He probably thinks he's on the same level as KD (Kevin Durant) and [Jayson] Tatum and LeBron [James] at this point

עושה רושם שבראון דווקא מאוד ממורמר עם כל הרמיזות שלו על נייקי.

דוקטור רזי הופמן
24/07/2024 8:48:12

לארי כמו מג'יק היה שחקן יוצא מהכלל.

S&M
S&M
24/07/2024 9:26:31

דוראנט פצוע, בראון צריך להיות בנבחרת לפניו.
בראון וטייטום על אותה משבצת, ובראון יותר טוב.
סתם דפקו אותו.
ואמביד בדיחה. בלי שריקות אוויר הוא לא הולך לקו ולא עושה כלום.

גיא רוזן
24/07/2024 9:26:40

איזו אגדה היה לארי Legend בירד.

אפשר לספור על כף יד אחת את מספר השחקנים שהפכו לכוח מכריע בליגה מהדקה הראשונה שלהם על הפרקט.
הוא היה All NBA חמישייה ראשונה כבר בעונת הרוקי כאשר הוא לוקח קבוצה של 29 ניצחונות מוביל אותם ל-61 ניצחונות וניצחון בסיבוב הראשון של הפלייאוף. באותה עונת רוקי נבחר לרוקי השנה וסיים רביעי בהצבעה ל-mvp.
בעונה השנייה שלו בליגה כבר זכה באליפות,
והפעם כבר סיים שני ל-mvp.
ב-9 העונות הראשונות בליגה זכה ב-3 mvp (רצופים) סיים שני 4 פעמים, שלישי פעם אחת ורביעי פעם אחת.
לצערו, לצערם של אוהדי הסלטיקס, ולצערם של כי מי שאוהבים כדורסל שובה לב,
הפציעות הגיעו והוא שוב לא היה אותו בירד שהיה ב-9 השנים הראשונות בליגה.

לטעמי האישי, הוא חלק בלתי נפרד מחמישיית כל הזמנים בעמדת הפורוורד. מי הפורוורד הנוסף לצדו, זה לתגובה זו פשוט לא משנה.

תודה, מנחם.
בוקר טוב.

Avri
Avri
24/07/2024 11:31:42
הגב ל  גיא רוזן

צודק לגמרי.

Dor
Dor
24/07/2024 11:46:40
הגב ל  גיא רוזן

+1. ה GOAT בחוכמת משחק

עמיחי קטן
24/07/2024 9:33:10

תודה מנחם.
כל מה שקורה במשחקי ההכנה לא רלוונטי, בפרט אצל השחקנים המבוגרים יותר שיודעים לשמור כוחות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/07/2024 10:08:00

תמיד כיף להיזכר בלארי. רב תודות מנחם

asaf
24/07/2024 10:24:05

תודה מנחם. תמיד כיף להזכר בלארי ל'גנד. בימינו היה מצליח למשוך אולי את הקריירה עוד קצת.

דה שוט
24/07/2024 11:32:22

מנחם יקר – תתקן את הכותרת:
לברון הפך את נבחרת ארה"ב לעצובה ועלובה.

ד"ר פופרס
24/07/2024 16:54:43
הגב ל  דה שוט

ווינק ווינק

Avri
Avri
24/07/2024 11:32:41

תודה מנחם, זה בלתי נתפס איך כל יום אתה מוציא משהו צבעוני וכייפי לקריאה.

Poliak
Poliak
24/07/2024 11:44:46

לארי לג'נד הוא הסיבה שאני אוהד סלטיקס
עוד כילד בשנות ה 80 הייתי מחכה לדיווח בפינת הספורט של גל"צ ב 8 בבוקר מה היה בלילה בגמר הפלייאוף מול הלייקרס או יוסטון

עידו גילרי
24/07/2024 11:48:51
הגב ל  Poliak

עשרה לתשע…

Poliak
Poliak
24/07/2024 12:55:20

נכון…

Poliak
Poliak
24/07/2024 11:47:04

לפני כמה חודשים כשהייתי במילאנו קניתי בחנות ה NBA שם חולצה שלו

עגל
24/07/2024 12:33:37

לארי היה ענקש אין כמותו.
איזה כיף להיזכר כמה הוא היה גדול. לארי בריא זה שחקן שאין כמותו.
כמה חבל שהקריירה שלו היתה כל כך קצרה יחסית. הוא בער בחוזקה ונגמר במהירות . . .

Avri
Avri
24/07/2024 12:50:25
הגב ל  עגל

הגזמת קצת עם התיאורים, עשית ממנו מרלין מונרו…

אור
אור
24/07/2024 15:58:35

איך הפודקאסט של ביל סימונס? ממליצים?

גיא רוזן
24/07/2024 16:09:26
הגב ל  אור

כל מה שקשור לתרבות פופ –
אחלה.
גם בכל הנוגע לסלטיקס (בגלל שהוא מביא עם אבא שלו זווית של אוהדים שרופים מפוצצים בזיכרון וידע אודות הקבוצה.
כדורסל נטו?
נחמד, אבל לקחת הכל עם גרגיר של מלח (לא פעם הם מביאים נתונים לא מדויקים וכדומה).
אני ממליץ על זאק לואו.

רן הנרגן
24/07/2024 16:42:51
הגב ל  אור

אני ממליץ. אני בעיקר שומע את החלקים של הכדורסל אבל אם יש לך ענין בקולנוע ובנושאים נוספים השיחות עם משתתפים נוספים ומכסות טוב את הנושא. מצטרף להמלצה של גיא על זאק לואו ואם אתה רוצה כדורסל הרדקור יש את נייט דנקן שיש לו לא מעט חומר חופשי ועוד יותר בתשלום.

גיא רוזן
24/07/2024 16:48:06
הגב ל  רן הנרגן

מסכים עם רן, דנקן והולינגר זה אחלה פודקאסט.

אור
אור
24/07/2024 17:01:56
הגב ל  גיא רוזן

תודה לשניכם. אנסה מה שהומלץ על כדורסל נטו

Avri
Avri
24/07/2024 17:47:00
הגב ל  אור

הוא די מזיין את המוח עם כל מיני דברים שלא קשורים לכדורסל וקצת מתיש לטעמי. ניסיתי אותו, וגם את שאר המומחים, אבל תכלס – ובלי שום טיפת ציניות – עושים נבא של סורוקה והחבורה שלו זה הפודקאסט הכי טוב בשוק. יש מומחים גדולים מהם (והם דווקא מבינים די טוב), אבל כל כך כיף נעים ו(מאוד) מצחיק להקשיב להם. פשוט חווייה הרבה יותר כייפית מהפודקאסטים האמריקאים למיניהם.

Eladkatz
24/07/2024 18:43:14
הגב ל  אור

מה שגיא אמר. לגמרי פופ סטאר של הספורטס פודקאסטס.
אבל משעשע מאוד ונחמד.
יש לו זוויות מעניינות על תרבות הספורט באופן כללי, הוא מתמצא במדיה ובמסביב.
אבל בX's &O's עדיף את זאק לואו ודאנקן

ד"ר פופרס
24/07/2024 18:03:31

"אני חושב שאני מאוד מוכשר. ברור שאני צריך לזכות באליפויות, אבל צריך סביבי עוד שחקנים, אני לא יכול לעשות את זה לבד", סיפר אמביד בריאיון ל"ניו יורק טיימס". "הדבר שעצר אותי כל השנים האלה מתואר זה רק פציעות מטורפות. כל עונה אנשים נופלים לי על הברך או שוברים לי את הפנים. זה תמיד פציעות כאלה בזמן הלא נכון".
חחחחחחחחחחחחחחח
טמביד חייב היה להיות סוכן מכירות בגלגול הקודם.
פאקינג רכיכה דוחה

John
24/07/2024 18:25:28

כל מה שקשור לזמן יחד להתחבר זה נכון. אך מי שרוצה להתווכח לגבי הדרים טים אז והיום, נכון שיש יותר אתלטיות וקליעה כביכול כיום (בעירבון מוגבל), אך חוכמת המשחק הטבעית היא אחרת. זה לאו דווקא רק אמריקאים מול שאר העולם. זו הבנה של מצבים בכדורסל. הסיבה שנבחרת החלומות התחברה כול כך בקלות כל כך מהר היא שהיו בנבחרת הזו 6 שחקנים שאפשר להגדירם כגאוני כדורסל: מג'יק, בירד, ג'ורדן, סטוקטון פיפן ובארקלי. אלו שחקנים בעלי ראיית משחק יוצאת דופן. בנבחרת הזו הייתי שם בקטגוריה הזו רק 2 שחקנים: לברון קשישא וסטף קרי. הייתי מוסיף את האליברטון אם ייקבל זמן משחק. אך נראה כאילו קר מוותר עליו על פי משחקי ההכנה האחרונים

טענה שנייה שעולה בימים האחרונים היא כמות שחקני ה-NBA בנבחרות העולם. כמובן זה מצחיק אותי מכיוון שמה שגרם לעלייה האמיתית של האירופאים באמצע שנות ה-90 זה לא בדיוק הדרים טים. זה הכסף שהליגה החלה לשלם לשחקני משנה בעקבות העלייה בשכר. בשנות האלפיים הקפיצות היו אפילו יותר גדולות ושחקנים הגיעו לארה"ב לשחק במכללות הרבה יותר. שחקן קצה רוטציה היה פעם מרוויח די הרבה פחות מאירופאי שכיכב ביורוליג. בטח אם מחשבים פר משחק כאשר בשנות ה-80 וה-90 גביע אירופה היה קצרצר. העניין השני שאפשר זה הויתור על החוקים האנטי אירופאים ב-NBA כגון האיסור על הגנה איזורית וההנד צ'קינג.

אבל מי שחושב שנבחרת קרואטיה של אז או נבחרת ליטא עם סבוניס, מרצ'לוניס, קרנישובס ועוד נופלות מנבחרת גרמניה טועה. הנבחרות היחידות שהיו עליונות עליהם וגם על כל מה שיש היום, אלו הספרדיות של לפני עשור. צרפת לדוגמא חזקה במשחק הפנים. אף אחד בקו האחורי שלה לא שחקן רוטציה בליגה. חלק משחקים טוב ביורוליג. לגרמניה יש פוינט גארד שנחשב אחוזים 50% בליגה ועוד שחקן צעיר בעלייה בפרנץ אבל זה לא שהם מעמידים סוללת כוכבים שאמורה להטריד את האמריקאים. קנדה מחזיקה קו אחורי נהדר וקטלני. אך הקו קדמי שלה בינוני מינוס ללא זאק אידי. סרביה נבחרת חזקה, אך בפועל רמת האתלטיות שלה למעט יוקיץ אמורה להקשות עלייה בהגנה חונקת אמריקאית. אפשר להמשיך הלאה, אך הנקודה היא שאין באמת נבחרת שקשה למצוא אצלה חולשות בולטות במיוחד. האמרקאים עם הסגל הנוכחי אמורים לחנוק את כל התחרות. כל תוצאה פחות מזה זו גניבת דעת ו

הנבחרת האמריקאית ממעט משחקי ההכנה נראית טוב בהגנה כשהיא רוצה. רואים את טביעת העין של טיי לו כאן. אך ההרכבים לא תמיד מאוזנים. נניח שהוחלט שאדוורדס הוא שחקן ספסל לטובת דרו הולידיי. סבבה. אנט חייב לידו פוינט גארד איכותי. לתת לו לנהל משחק זו טרגדיה. כל מי שצפה בו דקה וחצי יודע שללא קונלי הוא מאוד התקשה. הוא נראה מעולה ליד לברון וסטף. דרק וויט עם כול הכבוד להגנה הוא לא פוינט גארד. בסלטיקס כולם מניעים כדור ויכולים לארגן מהלך. אבל החיבור בין ווייט לאדרוודס מרגיש מוזר. גם טייטום לא מסתדר שם עם באם ודיוויס שאדירים הגנתית אך יוצרים פקק. באם זרק כמה שלשות אך הוא לא מרווח אמיתי. כל הספסל הוא פקק אחד גדול והספסול של האליברטון היא עוד הוכחה שמיש מאמנים שמתקשים עם סוג שחקנים מסויים. אבל אני לוקח הכול בעירבון מוגבל. קשה לי להאמין שקר, ספו וטיי לו יחשפו באמת את כל הקלפים. KD עם הוא אכן בקושר ולא פצוע משנה הכול. אני הייתי פותח עם סטף יחד עם אנט, KD לברון ו-AD ודווקא אמביד על הספסל כסקורר. אבל זו סתם מחשבה שלי. מניח שהם ניסו הרבה הרכבים במחנה האימונים.

אשך טמיר המקורי
24/07/2024 20:12:11
הגב ל  John

היום יותר אתלטים? דרקסלר, ג'ורדן, פיפן, רובינסון, בארלי ומלון כולם בשיאם יותר אתלטיים מכל נבחרת שתעמיד בזמן אחר בהיסטוריה.

אשך טמיר המקורי
24/07/2024 20:12:54
הגב ל  John

מאלין קלעי שלוש של איזה 44% באולימפיאדה

Smiley
25/07/2024 0:16:16
הגב ל  John

יפה אמרת.
ברגע שהאמריקאים מחליטים לשמור יותר מכמה דקות הטורניר הזה אמור להיות גמור.
לאף נבחרת אין עומק בסגל שלה שכל שחקן מסוגל לשים נקודות ולעשות מהלכים.

ד"ר פופרס
24/07/2024 22:51:34

פול ג'ורג' עולה למגרש לראשונה במדי פילי.
פול ג'ורג' -לשחק עבור הקליפרס בלוס אנג'לס הרגיש לו כמו לשחק עבור הB טים.
איזה חריין,לא להאמין. חחחח הוא חלק באחריות לחרבון של הקליפרז.
איזה השתנה מפוארת לבאר.(למה יטיפש,למה?)
הניקס מאריכים את החוזה של תום תיבודו ב-3 עונות. החוזה הוא עד תום עונת 27-28.
חחחחחח הקצב יקצוץ לסטקים את חבורת וילאנובה.

ד"ר פופרס
24/07/2024 22:56:19

שבוע הבא גואל אמביד יחל את דרכו לתואר ראשון בקריירה, כשיעלה להופעת בכורה רשמית עם נבחרת ארצות הברית הנוצצת באולימפיאדת פריז 2024. אחד מחבריו לדרים טים הוא כידוע גייסון טייטום, כוכב בוסטון, וזה לא מנע מהאיש הגדול של פילדלפיה 76לעקוץ אותו.

ייסון טייטום משחק בסופר-טים…", אמר אמביד. "גם אני הייתי זוכה באליפות אם הייתה לי קבוצת על. אם אני אקלע 5 מ-20 מהשדה, אנחנו נובס". 

כמו כן, ה-MVP לשעבר התייחס לשנאה שהוא מקבל: "אני כנראה השחקן הכי שנוא ב-NBA ואני לא יודע למה. אני מגניב. אני לא יודע למה שונאים אותי. אני אוהב שאומרים לי שאני לא מסוגל לנצח, זה דוחף אותי קדימה". 
זה ציטוט מהיום
אני פשוט מקיא מהזבלון הדוחה הזה.
אני מחכה בהנאה רבה לפיצוץ שיקרה ב 100% בין טמביד ופוק ג'ורג'
שני ליצנים שטובים במילים.

NBA בדם
24/07/2024 23:08:51
הגב ל  ד"ר פופרס

אמביד צודק במקרה של טייטום. אני אומר את זה כבר מזמן, טייטום יכול לשבוק ולשחק לא מספיק טוב לרגעים לא מעטים (וכך באמת היה בגמר), ועדיין בוסטון יכולה לנצח כל קבוצה. יש לו את הסגל המסייע הכי טוב בליגה, והאליפות הזאת ממש לו "שלו" לעומת למשל לברון,קוואי ב19',קרי ב22' ועוד.

ד"ר פופרס
24/07/2024 23:13:49
הגב ל  NBA בדם

מה הקשר?
הבן זנונים הזה מחרבן בכל מקום על מי שמשחק איתו.
שמעת את טייטום אומר מילה רעה על כל ההצגות והחולשות של טמביד.
זבל עופות זאת מחמאה לדביל הזה

ד"ר פופרס
24/07/2024 23:15:20
הגב ל  ד"ר פופרס

הם משחקים ביחד בנבחרת ווטמביד משתמש בטייטום כמקפצה לעצמו WTF.
איך בדיוק הם ישחקו ביחד כדי לנצח?
מה עישנת?

NBA בדם
24/07/2024 23:21:23
הגב ל  ד"ר פופרס

זה אולי לא היה צריך להגיע ממנו, אבל מאדם מקצועי בהחלט כן

ד"ר פופרס
24/07/2024 23:50:57
הגב ל  NBA בדם

מה הקשר? אני התיחסתי לדביל הזה לא לטטיטום

NBA בדם
24/07/2024 23:54:08
הגב ל  ד"ר פופרס

סבבה, פשוט התייחסתי לזה שמבחינה מקצועית הוא לא נופל ממנו, למרות האופי של השמוק שמאשים את כולם חוץ מאת עצמו.

NBA בדם
24/07/2024 23:20:16
הגב ל  ד"ר פופרס

אמביד היה לוקח אליפות השנה עם בוסטון.
למעשה בוסטון יכלה לקחת אליפות עם כל שחקן טופ 30 בליגה השנה.
אמביד חייב לשחק טוב ובעקביות ובשיאו כדי שיהיה סיכוי בכלל.
טייטום בכלל לא חייב להיות עקבי ובשיאו (והוא בדר"כ משחק כך).
זו האמת. לא יודע אם האמרה הזו הייתה צריכה להגיע מאמביד, אבל לפחות מפרשנים מובילים שלא נופלים למלכודת של: "וואוו הוא אלוף, אז בטח הוא נהפך לשחקן על".
חרטא בפיתה, הוא אלוף כי הוא משחק עם הסגל הטוב בליגה בפער עצום.

ד"ר פופרס
24/07/2024 23:50:01
הגב ל  NBA בדם

ספקולציות, ממש לא מעניין.
הוא הורס ודורס שחקנים סביבו כל הזמן.
בורח מאחריות.
הוא חלש אופי בטירוף.
מתחלה, משחק פצוע,
הורס את המרקם של הקבוצות שלו באופן שיטתי.
תעזוב אותי מכאלה יצורים.
אותי באופן אישי,לא מעניין לשכנע אף אחד שהוא והבבון אויבי הציבור #1.
אם הדפקט הרכרוכי הזה היה משחק בסלטיק, הם בחיים לא היו זוכים.
הוא היה מפרק אותם חברתית צ'יקצ'אק

NBA בדם
24/07/2024 23:52:58
הגב ל  ד"ר פופרס

ומה טייטום? לוקח אחריות? הוא חלש אופי בדיוק כמוהו, פשוט בקבוצה כל כך טובה, לא זקוקים למיטב שלו ברגעים הקשים, כי פשוט לא היו כאלה.
זה שיש לו אופי מצחין אני מסכים, מבחינה מקצועית הוא כבר היה אלוף השנה.

ד"ר פופרס
24/07/2024 23:57:50
הגב ל  NBA בדם

שטמביד ידחוף את הכישרון שלו לטוסיק,
הוא רקוב שילך לחרבן קוביות.
מספיק עם הנושא המיותר הזה.
כל עוד טייטום בא עם גישה חיובית(ורוב הזמן הוא כן)
הוא מקבל את הסימפטיה שלי.
כל שחקן שמגיע אם אופי רקוב=שיקוץ
וכל אחד מהם יכול לקחת את הכישרון שלו ולהיחנק
ממש לא מעניין אותי,רמת הכישרון הוא לא פיצוי לאופי ואדם רקוב.
🤢🤢🤢

NBA בדם
24/07/2024 23:58:56
הגב ל  ד"ר פופרס

גם אופי טוב הוא לא פיצוי ליכולת לא מספיק טובה.

Yosi Berkeley
25/07/2024 0:31:23
הגב ל  NBA בדם

איך זה שדווקא שטייטום תפס לך כזה נדל"ן בראש…הוא שחקן אדיר עם אופי אחר שלא נופל להגדרות. מה גם שאף אחד לא עשה ממנו שחקן אדיר בעקבות האליפות, אם כבר להיפך.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי Yosi Berkeley
NBA בדם
25/07/2024 0:42:29
הגב ל  Yosi Berkeley

אמרת באותה תגובה שהוא שחקן אדיר וההיפך.
חלק מהאנשים אוכלים את הלוקש שהוא אלוף, אז הוא כבר ברמה הבאה. שיש דיבור כזה אני מביע את דעתי.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי NBA בדם
Smiley
25/07/2024 0:17:15
הגב ל  ד"ר פופרס

אמביד וטאטום מתאמנים ביחד אצל הנלן כבר שנים.
כל דבר ביניהם צריך לקחת בערבון מוגבל בגלל זה

ירון, החלום
ירון, החלום
08/08/2024 10:22:14

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.

trackback

[…] 25.7.24 […]