מעורב הופס ליום שלישי: בושה וחרפה לנבחרת ארה"ב לנצח במזל את 'דויטשלנד' על 4 נק' / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: בושה וחרפה לנבחרת ארה"ב לנצח במזל את 'דויטשלנד' על 4 נק' / מנחם לס

1.אני, כאמריקאי ואיש NBA, בוש וניכלם. ניצחנו את גרמניה במזל 88-92, אבל אחרי 5 משחקי הכנה אין לארה"ב חמישייה, אין לה שיטה, והיא כמעט נתנה מתנה לדניאל ת'ייס, פרנץ ווגנר, דניס שרודר, וחבורת וונילים גרמנים לקבור אותה.

מעורב הופס ליום שלישי: בושה וחרפה לנבחרת ארה"ב לנצח במזל את 'דויטשלנד' על 4 נק' / מנחם לס
  • אשתדל להיות עדין במה שאני כותב. אחרי הכל זה אתר עם קהילה נדירה ותרבותית. אז אגיד בעדינות שנבחרת ארה"ב היא זבל. אחרי 5 משחקי אימון היא חסרת מושג כפי שהייתה במשחק הראשון. זוהי קבוצה ללא שיטה, ללא תכנון, ללא סדר. אני לא מבין: אין להם כל בושה? שום כבוד?. השחקנים לא משחקים כמו מטומטמים. הם מטומטמים. הגרמנים עשו מהם צחוק בחלקי המשחק הרבים. היום זה היה בזיון לכדורסל של ארה"ב. בושה וכלימה. עלבון ואות קלון לא רק לארה"ב אלא לכל ה-NBA (אם כי שלושה שחקני NBA – ת'ייס, שרוד'ר, וווגנר עשו בהרבה חלקים מהמשחק צחוק מהאמריקאים).
  • אוי ואבוי לנו – ואני מחשיב את עצמי בכדורסל ל'אמריקאי' ואיש NBA – שהיינו זקוקים לזקן בן 39 – לברון – שיציל אותנו במו ידיו בדקה וחצי האחרונות כשכל האחרים עומדים ומסתכלים
  • הנבחרת הזאת היא אסון, ואני מאשים את כל מאמניה הנאורים – סטיב קר, אריק ספואלסטרה, טיירון לו, מרק פיו (מגולזגה) שהיום, אחרי 5 ממשחקי מבחן, אין לקבוצה חמישייה. כן, הקבוצה עולה עם ת'רו הולידיי,סטפן קרי, דווין בוקר, לברון ג'יימס, ג'ואל אמביד. האם זאת החמישייה שלה? אם כך אז למה בסוף שיחקו אנטוני דייויס, לברון ג'יימס, סטפן קרי, ג'ייסון טאטום, ואנטוני אדווארדס? ולמה סטפן קרי? הוא כל המשחק פיקשש שלשות (קלע אחת) והבנאדם כבר לא מסוגל לשמור על קונוס.
  • הייתי מפטר את כל המאמנים ונותן את הקבוצה לי, מנחם לס. הייתי עולה עם תרו הולידיי, אנטוני אדווארדס, לברון ג'יימס, אנטוני דייויס, וג'ואל אמביד כבר מהמשחק הראשון. הם היו משחקים אצלי את כל הרבע הראשון, חצי מהרבע השני, חצי מהרבע השלישי, וכל הרבע הרביעי. אם מדי פעם הייתה איזו חולשה בחמישייה אז הייתי מכניס את טאטום, או אדבאיו. סטפן, דווין בוקר, דריק ווייט, טייריס הליברטון היו משחקים חצי רבע שני וחצי רבע שלישי, עם יותר דקות כשההפרש הוא 30.
  • אם קווין דוראנט חוזר, אני בעדינות – ולא מיד – מעלה אותו בחמישייה במקום אמביד, ולעתים במקום אדווארדס.
  • החמישייה הייתה ידועה כמו בנבחרת 1992: מג'יק, מייקל, פיפן, קרל מלון, ופט יואינג.
  • אני אומר לחמישייה שהיא חייבת לפתוח הפרש של 8-12 כבר ברבע הראשון ואז השאר הולך חלק.
  • כשהמשחק מתחיל אני שוב שומע "USA"! "USA!". אני מת שישתקו. לא מתביישים לצרוח "USA" במשחק נגד גרמניה?
  • (אני יודע, אגב, שהיא אלופת העולם)
  • בוקר מחטיא
  • צמד. הוא נראה לי משך כל המשחקים בדכאון. משהו דפוק איתו ובמשחקו. כיצד המאמנים לא קולטים זאת?
  • דניס שרודר ודניאל ת'ייס חוגגים. הם בקושי מצליחים להסתיר את חיוכם.
  • הגרמנים רצים ומבלבלים את האמריקאים. בהחילופים משאירים את דריק ווייט מול פרנץ ווגנר לעוד סל קל.
  • אני כמאמן הייתי מנסה אזורית. מה כבר יש להפסיד כשהגרמנים לא נשברים? 36-34.
  • אני רושם: "אין לאמריקאים חמישייה. אין לאמריקאים שיטה. חילופים לא הגיוניים. אם אין פאסט ברייק אין לנו משחק 'חצי מגרש' בגרוש עומדים ללא מושג מה לעשות. מלבד יכולת אישית הכל חורק אצל האמריקאים". שום דבר מקורי. הכל מקרי. אני רואה אפילו פחד במשחקם.
  • ראיתי את סטיב קר מדבר אל הקבוצה בטיים-אאוט כאילו היו איזו קבוצה במשחק תיכונים. יושב ומשרטט ואף אחד לא שם לב
  • וואללה כשהיה 57-62 ת'ייס מקבל כדור גבוה, והלבן הזה מתעופף כציפור ועושה 59-62
  • הנה פרנץ ווגנר עושה בי"ס להגנת האמריקאים וקובר אותה. 71-66. יש לשחקן המג'יק הזה כבר 27 נקודות.
  • אני רושם לעצמי: "כפי שארה"ב מאבדת את ההגמוניה שלה בעולם, ככה היא מאבדת אותה בכדורסל"
  • ת'ייס נכנס תחת הסל ומצמצם ל-86-87.
  • סטפן קרי מתעקש לקבורה שלשה והוא מפקשש ומפקש. אין לו מקום עתה על הפארקט אבל סטיב קר פוחד להוציא אותו כי סטפן יזכור לו את זה כשיחזרו למפרץ אחרי האולימפיאדה
  • עכשיו מתחילות הדקות של לברון. שלשה ו-86-90 עם 1:26 דק'
  • לברון נגד כל גרמניה והוא ניכנס וקולע שוב, 86-92. 45.2 טיקים.
  • נגמר 88-92. האמריקאים מתחבקים. "איך הם לא מתביישים?" אני שואל את עצמי.

2. כולם מגרדים את הראש לטענת פול פירס שהוא "אחראי להעלות את לברון ג'יימס למדרגה הבאה בה הוא נמצא היום"

מה הייתם אומרים אילו פול פירס אמר לכם – "I Am Responsible For “Taking LeBron James To That Next Level

VIDEO: Paul Pierce Has Everyone Scratching Their Heads After Claiming He’s Responsible For “Taking LeBron James To That Next Level”

אני מתחיל להאמין שפול פירס איבד את זה, או בדרך הבטוחה לאבד את זה.

לפני כמה שבועות הוא טען שהקבוצה שלו שזכתה באליפות ה-NBA ב-2008 (עם רז'ון רונדו בפוינט, ריי אלן בשוטינג גארד, פול פירס בסמול פורוורד, קווין גארנט בפאור פורוורד, וקנדריק פרקינס בסנטר) הייתה מנצחת את הבוסטון סלטיקס של שנות ה-80 (עם דניס ג'ונסון, דני איינג', לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פריש) כולם סלחו לו במחשבה שלכל אחד מותר להאמין במה שהוא רוצה.

אבל כשהוא אמר אתמול בתכנית "Undisputed” שהוא העלה את לברון ג'יימס לרמה שהוא היום, אז לא רק אני הגיע למסקנה שהוא איבד את זה.

Pierce, also known as “The Truth,” asserted that he was the reason James transformed from a great player to an all-time great.

3. זאת תהיה נבחרת ארה"ב בכדורסל לאולימפיאדת 2028

Predicting Team USA's Roster For The 2028 Olympics In Los Angeles

לברון, קווין דוראנט, וסטף קרי לא יהיו יותר. אז כיצד תראה נבחרת 2028 לאולימפיאדה שתיערך כאן בבית? אתר FADEAWAY החליט לנבא את הקבוצה של 2028


Point Guards

Ja Morant, Jalen Brunson, Tyrese Haliburton


Shooting Guards

Anthony Edwards, Devin Booker


Small Forwards

Jayson Tatum, Jaylen Brown


Power Forwards

Zion Williamson, Paolo Banchero, Cooper Flagg


Centers

Bam Adebayo, Chet Holmgren


Team USA Is Projected To Win Gold On Home Soil In 2028

4. מה הם הסיכויים של השחקנים בתמונה להיכנס להיכל התהילה? (אתגר: הכניסו בתגובות את שמותיהם ואני אקבע מחר את המנצח – זה שיקלע בול ראשון בכל בתמונות)

Hall Of Fame Probability After The 2023-24 NBA Season

5. הווריורס יעדיפו להטריד את ג'ונתן קמינגה לפני ברנדין פודזיימסקי עבור לאורי מרקנן

הג'אז מוכנים להטריד את לאורי מרקנן לווריורס, אם מה שיקבלו שווה לדעתם למה שהם נותנים.

If it comes to giving up young stars, the Warriors would prefer giving up Jonathan Kuminga instead of Brandin Podziems

עד עתה השיחה הייתה על מוזס מודי ובחירות דראפט. ההצעה לתת את קמינגה עלולה להתקבל כי הצעיר הזה כוכב גדול יהיה כשכבר העונה הוא קלע 16.1 עם 4.8 ריב'. פודזיימסקי מתפתח בווריורס לשחקן שיחליף את סטף קרי כשיפרוש. העונה הוא קלע 9.2 עם 5.8 ריב' ו-3.7 אסיסטים.

הצרה היא שיוטה ג'אז מעדיפה את פודזיימסקי…

6. דאלאס עם החתמה טובה של שחקן של 20 נק' למשחק ("20 נק' למשחק" לשעבר, עלי להוסיף)

7. כל הכבוד לווסטברוק. ידע כיצד להיפרד מהקליפרס

שלח לקבוצה מכתב תודה באינסטגראם:

Thank you to Mr. Ballmer and the entire Clipper organization for the opportunity. Clipper Nation, thank you! I had a lot of fun with you all, playing in the city I love in front of my family and friends. To all of my teammates, I thank y’all for embracing me and supporting me the past two years,” the California native wrote.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
268 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
תום
תום
23/07/2024 1:55:26

לפי דעתי צריך להפריש את התואר 'ונילים' ביחס לשחקנים אירופאים לבנים, הם מזמן השתדרגו ל-'ספייסי מיונז'.

NBA בדם
23/07/2024 2:14:16

מעורב מלא בכל טוב.
נבחרת חסרת אופי עלובה עם צוות אימון דפוק ומקובע. לברון בן ה 200 מציל אותם משחק שני רצוף. שיעיפו את בוקר מהרוטציה ויכניסו את דיוויס לחמישייה, וכבר יהיה שיפור.
פול פירס מלא אגו + מחוק מהסמים. בוסטון של בירד, מקהייל ופאריש אוכלת את בוסטון 08' (למרות שהיא הייתה אלופה אדירה).
הסדרה של לברון מול בוסטון ב12' בפיגור 2-3 אכן העלתה אותו רמה, אבל פירס לוקח לעצמו קרדיט מוגזם (סיים את הסדרה עם 18 נק' ב34% אחוזי שדה, השחקן ה 3 בחשיבותו אחרי רונדו וגארנט באותה סדרה).
עד אולימפיאדת 28', מוראנט יורה במישהו וזאיון בכיסא גלגלים.
הרף של היכל התהילה כל כך נמוך שעמרי כספי יכול להיכנס לשם בטעות.
ווסטברוק אחלה גבר שבעולם. בכל מקום ששיחק תמיד היה אהוב, גם אם ניגר בצרורות.

קוקי
קוקי
23/07/2024 2:16:48

ושום מילה על לברון מנחם? נו באמת?

קוקי
קוקי
23/07/2024 2:20:08

ושיעיפו כבר את אמביד ובוקר . אמביד נראה כמו פלסטלינה עייפה ומשומשת. גם בוקר נראה כאילו חלה במחלת התשישות. דייוויס וטייטום צריכיםצלהיות במקומם. יעשו גם הגנה וגם התקפה טוב יותר בכמה רמות

trusttheprocess
trusttheprocess
23/07/2024 2:23:29
Reply to  קוקי

עוד אחד שלא רואה את המשחקים , אמביד היה השחקן הכי טוב היום יחד עם לברון, בעוד באם ודייויס בורח להם הכדור מהידיים, לא מסוגלים לכדרר,ומאבדים את הכדור כל הזמן.
רוב השלשות של קרי ולברון פנויות לגמרי כי אמביד עם הגוף הגדול שלו עושה שם חסימות שמשאירות שני שחקנים מאחור
טאטום הוא פשוט גרוע מאד, לא הייתי נותן לשחק יותר מ 5 דקות גארבג' טיים

Last edited 2 months ago by trusttheprocess
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  קוקי

בוקר נראה ככה בכל טורניר פיבא בנבחרת גם טייטום

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 8:27:07

טייטום נראה ככה כי?
תחשוב לבד למה?
גם אתה אם היית השחקן השני הכי חשוב באלופה והיו נותנים לך פינטס כשהלהפלופ לפניך היית מגיב דומה.

גיא רוזן
23/07/2024 8:39:16

מה הקשר בין לברון לתצוגה הלא משכנעת של טייטום?
לא היו באותו זמן על הפרקט,
ההבדל הוא מה כל אחד עשה עם הזמן שלו –
לברון ב-18 דקות קלע 20 נקודות (8 מ-11 מהשדה) ומסר 4 אסיסטים (2 איבודים).
טייטום ב-14 דקות קלע 4 נק' (2 מ-6 מהשדה) ומסר אסיסט אחד (3 איבודים).
ההבדל בין ה-2?
לברון התמודד טוב יותר עם האורך והאתלטיות של הגרמנים בכל שניצל את הפיזיות שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 9:30:51

עזוב אותך פולטים פה שטויות בלי לצפות במשחקים, כיוון שזה מתאים לנרטיב. רזי תכו תאשים את לברון זה שטויות לא לקחת את הפיינל MVP

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 10:09:51

מפאת כבודו לא אענה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/07/2024 11:57:46

🤣🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
23/07/2024 2:21:32

בוקר בכלל לא שחקן חמישייה , דוראנט היה בחמישייה באולימפיאדה
הבעיה העקרית בנבחרת היא הגנת הקו האחורי, חוץ מהולידיי הם פשוט גרועים או לא מתאמצים, לברון וקרי הם הכי גרועים בזה , עוברים אותם כאילו הם לא שם ואז הגובה וזה לא משנה אם זה אמביד או דיוויס או באם צריך לקבל החלטה לעזור ונשאר שחקן חופשי לשלשה או דאנק קל.
באטלר ואמביד 60 אחוז ל HOF?
הייתי אומר 220 אחוז , אין כזה דבר ש MVP של הליגה לא יהיה שם ואין מצב ששחקן ברמה של ג'ימי באטלר לא יהיה שם

Smiley
23/07/2024 3:06:45

האמריקאים ישנים בעמידה בהרבה פוזשנים. הנבחרות שמולם משחקות עם הרבה יותר התלהבות.
הם צריכים להבין שזאת לא הנבחרת של 92 שכולם רצו להצטלם, אלא נבחרת שכולם רוצים לנצח.
יש שם סגל של 12 שחקנים ואין סיבה לא לשחק אינטנסיבי בכל פוזשן.
שאלה גדולה לגבי דוראנט והבריאות שלו (אם כי גם בלעדיו האמריקאים צריכים לקחת את הזהב). דוראנט בריא זה שובר שוויון כמו שהוכח בכל טורניר שהוא שיחק עם הנבחרת , וגם החיים של האחרים יהיו קלים יותר .
אבל מיום ליום יש שאלה בכלל אם ישחק ובאיזה כושר הוא בכלל יהיה.
כרגע נראה שהוא קיבל כרטיס לנבחרת על מפעל חיים… וזה באמת קצת מוזר לאור מה שקרה עם קוואי.

אור
אור
23/07/2024 3:29:42

תודה מנחם. כל יום הציטוטים של פול פירס רק נהיים גרועים יותר ויותר חחח

אור
אור
23/07/2024 4:13:20
עידו גילרי
23/07/2024 8:10:33
Reply to  אור

זה עדיין לא בטוח – צפוי כאן מאבק משפטי.

גיא רוזן
23/07/2024 5:50:12

שכחו בהרכב 2028 את לברון ג'יימס…

הסיפור של הנבחרת הזו (לא משנה באיזה הרכב, זה עניין של תקופה) הוא שכל קבוצה שהם יפגשו באולימפיאדה מאמינה שהיא מסוגלת לנצח אותם. חלק מאותן קבוצות יתאכזבו מכל תוצאה אחרת למעט ניצחון.
זה הבדל עצום בהשוואה לקבוצות עבר,
בעיקר לאור העובדה שהמון מהכישרון בליגה מקורו מחוץ לארה"ב.

בלט מאוד במשחק הלילה –
כמות הליי אפס של גרמניה הייתה בלתי מתקבלת על הדעת. הבעיה לא הייתה דווקא הגנת הצבע, אלא הקלות בה הפורוורדים של גרמניה מטיילים לצבע בדרך לעוד האלי הופ.
היו רגעים בהם לחלוטין הרגיש שקרי ולברון ביחד בחמישייה זה קצת יותר מדי זקנים בחמישייה אחת. עד אחד מהם ניתן לכסות עם הגנה קבוצתית,
כצמד הם פשוט יותר מדי.

בלט לא פחות –
לברון הוא היחידי שנראה כמו "פעם", כמו שנראו קרל מאלון ובארקלי מול העולם ב-92.
נתן תחושה של שחקן מבוגר במשחק עם ילדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ הולך לשבוק בטורניר מול נבחרות ברמה הזאת פה עוד נותנים לו קצת בידידות

גיא רוזן
23/07/2024 6:05:33

שוב שמעון עם מסקנות מהבוקס סקור?

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 6:45:29

מדויק גיא, לברון וקרי שני עציצים בהגנה וברגע שעוברים אותם אמביד בא לכסות אבל אף אחד לא שומר במקומו וזה לייאף קל.

לברון התקפית אדיר היה הטוב במגרש, וזה הורס את התאוריה של שמעון לגבי המשחק האולימפי, מי שממש לא נראה קשור לענף זה באולימפיאדה זה בוקר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת. לא הורס שום תיאוריה נראה בטורניר עצמו מול הנבחרות הרציניות.
מה באת לי במשחקי ידידות חח.
מקווה שישארו ככה בלי דוראנט

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 13:23:07

אמביד לא בא לכסות על כלום, הוא בור בפני עצמו.
דייוויס מצד שני נותן הגנת טבעת נפלאה

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 13:21:57

הניו ג'וס נותן עבודה
השופטים שנותנים לו לדחוף עם היד הנגדית כמו בNBA גם עוזרים

גיא רוזן
23/07/2024 13:51:47

ניו מיץ שופטים… עכשיו הכל ברור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם אין להם דוראנט בטורניר בלעדיו יפסידו הבעיה שהוא יהיה שם.
סטיב קר זה מאמן נוראי גם טיי לו חוץ מזה לברון מנהל שם הכל

thetroll
thetroll
23/07/2024 6:37:40

בוקר טוב מנחם ותודה על המעורב. זה נכון ש"אחרי 5 משחקי אימון היא חסרת מושג כפי שהייתה במשחק הראשון. זוהי קבוצה ללא שיטה, ללא תכנון, ללא סדר". מה שבלט במשחק אתמול זה בעיקר הבלגאן. רואים שזו קבוצה לא מסונכרנת אבל כמות הכשרון שם עצומה ועם התקדמות האליפות הם ילכו ויתגבשו. בוא נגיד שלא הייתי רוצה לשחק מולם. לגבי לברון אחרי הרבה זמן שלא ראיתי אותו – לפחות ככה הרגשתי אתמול – הוא נראה כל כך מבוגר זקן ולא שייך לארוע. הוא מקבל הרבה ריספקט מחבריו והיריבים אבל הגיע הזמן שיפרוש. זה מתחיל להראות מביך. אני לא מדבר על היעילות שלו וכ' זה פשוט בן אדם זקן שמתעקש לשחק במשחק של ילדים. לא קשור לארוע כבד ולא נשאר הרבה מלברון הצעיר שבא פעם לליגה. כמובן הוא מוזמן להישאר עד גיל 60-70 אבל הגיע הזמן שיפרוש ויעשה לביתו הוא עורר בי אתמול תחושת רחמים וחמלה. מקוה שישחק כבר עם ברוני יגשים את חלומו וישחרר. אני התעייפתי מלראות אותו לא יודע איך הוא עוד לא התעייף מלשחק. רואים במשחק זה ממש בולט שהוא מתעקש להישאר רלוונטי.ל NBA בדם לפני שאתה מתנפל על פגיעה באלילך אני מדגיש שזה לא נכתב מחוסר הערכה אליו אלא פשוט כציון עובדה ותחושה שמתרחש מול העיינים משהו גרוטסקי ופתטי שהגיע הזמן שיסתיים. והזמן הזה הגיע מזמן. כל הכבוד על ההתמדה ההשקעה וכ' וכ' הוא פשוט צריך לפרוש להחזיר ציוד להזדכות לעבור דרך הבקום להגיד תרמתי את שלי ולהשאיר את הבמה לצעירים. נקוה בשבילו שיתעשת.

Last edited 2 months ago by thetroll
גיא רוזן
23/07/2024 6:46:56
Reply to  thetroll

יד על הלב, אתה צפית במשחק?
לברון היה השחקן ההתקפי הטוב ביותר על הפרקט. שוב. לקח את כל גרמניה לסל, וקלע. פעם אחר פעם, בעיקר במאניטיים.
אתה יודע מי היחידי בנבחרת האמריקאית שקלע בדקות הקלאצ' שלשה?
ניחוש טוב. לברון.

thetroll
thetroll
23/07/2024 6:59:51

יד על הלב צפיתי ראה בבלוג החי. זה לא באמת נקודות מה שהוא קלע אתמול. זה קליר פת. גם אני אם הייתי משחק נגדו היה לי לא נעים לעצור אותו. שלא תבין אני אמנם שייך לצד שלא סובל את לברון אבל אני לא אומר שהוא לא שחקן או כל מיני דברים כאלה. גיא – עבר זמנו. נקודה. דוקא המשחק אתמול הוכיח את זה. הבן אדם נבחר בדראפט 2003 רבאק. כמה אפשר? הוא פשוט נראה לא שייך לארוע. זהו. הסתיים. שיקח את סיבוב התהילה שלו באולימפיאדה בלייקרז וכ' ושיפרוש. די. מספיק. נ.ב. אני אמור להתרגש משלשת "קלאץ'" במשחק ידידיות מול גרמניה? מה אין לארהב אף שחקן בסגל שמסוגל לקחת שלשה "אדירה" כזאת? רק לברון ? לא מבין זה אמור לרגששש אותי השלשה הזו שלו? בכל ארהב או ה NBA אי אפשר למצוא שחקן צעיר שיקלע שלשה ב"קלאץ'" מול גרמניה? כל ארהב תלויה בלברון לדעתך? בלעדיו היא כלום? ככה זה לפחות נשמע.

Last edited 2 months ago by thetroll
ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 7:05:39
Reply to  thetroll

איזה קליק פאת? הוא פשוט חזק מדי ודרס כל מה שזז, הוא עשה את זה גם מול סודאן, בכדורסל פיזי לברון פורח .

איך בדיוק עבר זמנו אם הוא מציג כדורסל מצויין גם במבחן העין וגם במבחן התוצאה והסטטיסטיקה. באת עם שריקות מהבית וחבל

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
thetroll
thetroll
23/07/2024 7:15:07

ברוך תקשיב: מסיבה כלשהיא – לא יודע אם זה כבוד לא יודע אם זה הוקרה לא יודע אם זה רגש טבעי של ו"הדרת פני זקן" הוא מקבל קליר פאת אם לא מהשחקנים אז תמיד יהיה איזה שופט שישלח אותו לקו. זה ממש זועק אתה רואה שנותנים לו כבוד בלי סוף.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 7:20:59
Reply to  thetroll

כן רק אותו מאדירים, לא את קרי לא את טייטום רק את לברון רואים ומפנים לו את הדרך.

השנאה עיוורה אותך חברי חבל, אי אפשר לקחת את זה ברצינות.

גיא רוזן
23/07/2024 7:23:57
Reply to  thetroll

תמיד יהיה שופט שישלח אותו לקו…
היה על קו העונשין במשחק 4 פעמים. זהו. שרודר לצורך השוואה, זרק 6 פעמים.
תשמרו את הנרטיב למשחק שאולי מקדם את האג'נדה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח חזק מידי

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 13:26:20

בכדורסל פיזי כשהוא על הניו ג'וס ומותר לו לדחוף מגינים עם היד הנגדית

גיא רוזן
23/07/2024 7:06:02
Reply to  thetroll

פעם אחר פעם הכניס את הכדור לסל עם כל הנבחרת הגרמנית על הגב.
די כבר עם מנטרת הקליר פאת'. די, התאוריה מתנפצת פעם אחר פעם. אתה באמת טוען שגרמניה הפסידה בכוונה?
לא התחשק להם לנצח, לא נעים מסבא לברון אז נתנו לו לקלוע?
באמת, זה מקשה לקחת ברצינות אחר כך כל טיעון שהוא.

עכשיו, זה שנמאס לך מלברון, אז זה אני מבין.
בטוח מתסכל להיות ללל ולראות את המנטרות מתנפצות מדחק אחרי משחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 7:10:05

מדוייק גיא, מצחיק אותי הטענה הזאת ללברון עושים קליר פאת אבל על בוקר שומרים…

היתרון של לברון שגם בגיל הזה יש לו עדיין יתרון אתלטי ופיזי כמעט על כל שחקן בעולם, הוא פשוט דרס את הגרמנים.

thetroll
thetroll
23/07/2024 7:19:06

גיא שאלה – אתה ראית את המשחק? יכול להיות שלא ראינו את אותו המשחק…? קליר פאת ברור אם לא מהשחקנים מהשופטים. ודרך אגב כתבתי שלא דיברתי על יעילות כתבתי שפשוט הוא נראה זקן. פיזית. אין לו את הכח והוא בקושי סוחב הוא איבד מהמהירות מרגישים את זה פשוט בכל רגע ורגע. ראית את המשחק?

גיא רוזן
23/07/2024 7:27:17
Reply to  thetroll

בוודאי שראיתי את המשחק.
אתה מדבר על השופטים ששרקו במשחק מלא פעמיים לעבירה ששולחת לקו העונשין (4 ניסיונות מהעונשין)?
לא עבד הנרטיב על השחקנים, אז אלו השופטים…
חברים, גם דמגוגיה צריך לדעת לנהל. תשמרו את התלונות למשחקים בהם ניתן לדלות נתון כלשהו שיקדם את האג'נדה…

thetroll
thetroll
23/07/2024 7:31:36

אני לא מחפש נתונים ולא צריך נתונים למשהו שאני רואה באופן ברור בעיינים. כששמעון מדבר אתה טוען שהוא מדבר מהבוקס סקור. כשאני מדבר על מראה עיינים אתה אומר שזה נגד הבוקס סקור. תהיה קצת עקבי לפחות. שואל אותך כמי שראה את המשחק: הוא לא נראה לך כבד? עייף? חסר אנרגיה? איטי? === במילים אחרות – זקן (שמשחק במשחק של ילדים)?

גיא רוזן
23/07/2024 7:34:12
Reply to  thetroll

נראה מבוגר. בעיקר בהגנה.
בהתקפה?
הכניסות שלו לסל ממוקדות יותר, חכמות יותר.
הבוקס סקור מלמד סל,
מראה העיניים מספר על כניסה, עצירה, הטעיה, סל. עם 3 שחקנים עליו. כבוד.

thetroll
thetroll
23/07/2024 16:23:14

בהתקפה הוא לא נראה מבוגר. הוא נראה קשיש. הוא עדין חזק ולכן מצליח להוציא מהגוף פרצי אנרגיה קצרים. לא יותר מזה.

Last edited 2 months ago by thetroll
אשך טמיר המקורי
23/07/2024 13:27:37

בכל כניסה היה צריך לשרוק נגדו תוקף

גיא רוזן
23/07/2024 13:52:54

אני ממליץ לך על רענון של כללי השיפוט.
ואז לצפות במשחק.

גיא רוזן
23/07/2024 14:47:39

זה, דרך אגב, לא פאול תוקף.

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 16:21:23

אולי בפוטבול

thetroll
thetroll
23/07/2024 18:57:31

פשוט ענק חחח :)))

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 16:22:48
Reply to  מנחם לס

זה טנק ממלחמת העולם הראשונה ששמו בו דלק מטוסים וכשהוא דורס הולכי רגל הם האשמים

גיא רוזן
23/07/2024 7:07:39
Reply to  thetroll

דרך אגב, מי שנראה לרגעים מעבר לשיאו זה קרי. למעט סל ועהץבירה מרשימים ברבע האחרון, הוא היה בינוני מינוס עם דגש על המינוס.

thetroll
thetroll
23/07/2024 7:12:48

מסכים לגבי סטף. אבל אצלו מספיק שהשלשות יכנסו ותדבר אחרת. הוא קצת מבוגר זה נכון אבל בשום צורה לא הגיע לרמות הפאטיות של לברון.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 7:15:13
Reply to  thetroll

איך בדיוק זה מסתדר עם העובדה שלברון טוב מקרי בנתיים באולימפיאדה? בטח במשחק הנוכחי הוא היה הטוב על הפרקט עם אמביד, ובקלאץ זה היה רק לברון.

thetroll
thetroll
23/07/2024 7:27:14

ברוך שים לב שהאולימפיאדה עוד לא התחילה. לברון היה הטוב על הפרקט בעיקר בגלל הקליר פאת/ריספקט שהוא מקבל מהילדים. דרך אגב יכול להיות שבצדק כי הם משחקים עם אייקון אז זה טבעי. זה פשוט לא בדיוק משחק תחרותי.

gogo
gogo
23/07/2024 8:17:18
Reply to  thetroll

טרול
גם אתה?
עוד אחד שנפל בשבי של הקליר פאת?

thetroll
thetroll
23/07/2024 16:21:58
Reply to  gogo

אני קורא לזה ריספקט.

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 8:30:21
Reply to  thetroll

לייק על הקליר פאת.
גם בגיל 157 השקץ ישעט בין השחקנים בקליר פאת כשהוא מדדה עם הריבעים של רוני חברוני.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 6:56:49
Reply to  thetroll

כמות השטויות שכתבת פה יותר גרוע משמעון, לברון היה הטוב על הפארקט, והנבחרת שלטה לחלוטין בדקות שהוא על הפארקט.

מכיוון שכנראה לא צפית במשחק, מהסיבה ההגיונית שאם הייתה צופה לא הייתה כותב כזאת שטות תצפה בדקות האחרונות https://youtu.be/vrLD6BE8sJs?si=RxCdVMdLBpFffvVf

אני לא מדבר על כך שלברון סיים את הסדרה מול דנבר עם 28 נקודות ב62% אפקטיבי וכמעט 9 אסיסטים.

המסקנה פשוטה לברון עדיין שחקן מצויין אולסטאר בחסד גם אם לא הסופרמן הבלתי עציר של העשור הקודם.

גיא רוזן
23/07/2024 7:10:04

הבעיה שלי עם לברון במשחק (כמו גם במשחק הקודם) זה שהוא פשוט לא זז בהגנה. כמות הלייאפ שבשמים עליו זה מוגזם.
(מצד שני, מול דנבר נתן אחלה הגנה. זה הגיוני שהשחקן המבוגר בליגה ינוח לפרקים במשחקי אימון… אני חושב לפתוח מגבית ולשלוח לו קצת משחת וולטרן לקראת ההמשך…)

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 7:14:03

זה לא רק המשחק גם משחקים קודמים הוא וקרי שני גלמים בהגנה, אמביד נאלץ לצאת על התוקף ואף אחד לא בא לכסות במקומו.

הפתרון זה להפריד את הדקות שלו מקרי

thetroll
thetroll
23/07/2024 7:20:54

חחח. עזוב נו הבן אדם נהיה כבד כמו טנק ככה הרגשתי אתמול . גם בהתקפה. הוא מסוגל מידי פעם לספק פרצי כח ואנרגיה אבל לא הרבה יותר מזה. חלאס אחרי 20 שנה ו 40 אלף נק אפשר לחפש אליל אחר. מותר.

Last edited 2 months ago by thetroll
thetroll
thetroll
23/07/2024 7:11:39

ברוך מי שכותב שטויות בכמויות וללא הפסקה פה זה בעיקר אתה. לברון סיים את הסדרה מול דנבר עם 28 נק אבל הלייקרז הפסידו. עזוב נו הוא גמור.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 7:17:29
Reply to  thetroll

הלייקרס הפסידו. שוב מדובר על קבוצה לא על שחקן גם דונציץ הפסיד בגמר.

ד לייקרס הפסידו לאלופה? לקבוצה שמחזיקה בשחקן הטוב בעולם? לא משנה איך תשנה לייצר מציאות חלופית לברון נתן סדרה פנטסטית.

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
thetroll
thetroll
23/07/2024 7:23:55

ברוך לברון מקבל הרבה הרבה ריספקט מהשופטים והשחקנים גם בליגה וגם בסדרות תחרותיות. שמעון קורא לזה קליר פאת אני משתמש במילה מכובסת יותר – ריספקט – אבל לא יעזור זו המציאות. הגיע הזמן שיפנה את הבמה ויפרוש. בוא – לדעתי הוא גם מבין את זה. באולימפיאדה הבאה הוא כבר לא יהיה זה רק עניין של זמן אז באמת חבל על השחתת הזמן והויכוח.

גיא רוזן
23/07/2024 7:30:03
Reply to  thetroll

לכתוב על בן 40 שבאולימפיאדה הבאה הוא לא יהיה זה משעשע. ממש..

thetroll
thetroll
23/07/2024 7:34:46

נו… אז מה זה אומר? בדיוק מה שאמרתי. אם בטוח שבעוד 4 שנים הוא לא יהיה שייך לארוע יש מצב שכבר היום הוא לא שייך? זה הגיוני בעיניך? ואני אומר לך שזה מה שאני רואה. שכבר היום הוא לא שייך. זה הכל. מקבל פשוט טונה של כבוד מהסביבה – יכול להיות שבצדק – אבל כדורסל תחרותי זה כבר לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 7:36:44
Reply to  thetroll

גיא לי זה עצוב לא רואה בזה דבר משעשע. אתה יודע שיש ירידה דרסטית בגיל? עדיין לברון היום שחקן מצויין מה יהיה עוד 4 שנים מי יודע?

אני חייב שתסביר לי איך במבחן העין לברון הטוב על המגרש גם במבחן הסטטיסטיקה אבל מצדך הוא גמור ורק מקבל כבוד מהשאר.

רק לברון מקבל לא שאר השחקנים. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק איבדת את זה חברי לגמרי, ללברון יש נדלן אצלך בראש כמו אצל שמעון (:

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
thetroll
thetroll
23/07/2024 7:42:30

זה מבאס שיש ירידה דרסטית עם הגיל זה נכון וכל מה שאני אומר שלדעתי לברון כבר שם. זה ממש זעק אתמול במשחק חוסר אנרגיה כבדות ירידה במהירות. עדין הרבה כח וכמובן כשרון ונסיון אבל יש כבר הרבה סקילס שכבר לא נמצאים בארסנל אצלו. חבל לראות אותו ככה. הוא פשוט צריך לפרוש זה הכל. לדעתי זה ברור גם לו.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 7:51:52
Reply to  thetroll

קרי צריך לדעתך גם לפרוש ? לברון היה טוב ממנו משמעותית .מראה העיניים והעובדות לא משקרות לברון השחקן הטוב על הפארקט במשחקים האחרונים.

לברון של היום עדיין שחקן מצויין טופ 10-15 בליגה גם אם לא השחקן הטוב בעולם, בין זה לפרישה שמים וארץ, מה יהיה עוד 4 שנים מי יודע.

אין בעיה לא לחבב שחקן (השנאה ללברון רחוקה משנאה בריאה ומעוורת אנשים באתר) אבל צריך לדעת להיות אובייקטיבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ גם לא שחקן טופ 50 בליגה. הוא בקושי זז ואף אחד לא הצמד אליו נותנים לו לנוח ולחדור קליר פאת בשקט.
הליגה כפופה לו לחלוטין

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 8:14:17

כן שחקנים מוותרים לו, לא לקרי לא לדוראנט לא ליוקיץ רק ללברון. הם גם בודקים מתחת למיטה לפני שישנים שהמפלצת לברון לא שם ותאכל אותם…

מה שהופך את לברון לשחקן כל כך קשה לשמירה זה הפיזיות החד פעמית שלו, גם כיום יש לו יתרון אתלטי כמעט על כל שחקן בעולם.

לברון כבר לא הסופרמן הבלתי עציר שהיה בעשור הקודם, הוא גם לא עונה יותר להגדרה שכל כך אפיינה אותו של השחקן הטוב בעולם.

לברון גם בגילו כבר לא שייך לאשלון הראשון של השחקנים (יוקיץ דונציץ יאניס וSGA), אבל הוא בהחלט עדיין אולסטאר ונמצא בקבוצת שחקנים שאחריהם.

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
thetroll
thetroll
23/07/2024 8:56:46

ברוך אני לא לא מחבב את לברון. אני לא סובל אותו. יחד עם זאת אתמול חשתי כלפיו לראשונה חמלה מעורבת ברחמים. מקומו לא על הפרקט.

thetroll
thetroll
23/07/2024 16:17:09
Reply to  מנחם לס

מנחם – בלי לברון הנבחרת הזאת היתה קורעת את הגרמנים. הוא נטל הגנתי. הוא בקושי זז בהתקפה. זה לא קשור לזה שאני לא סובל אותו. זה קשור לזה שפשוט רואים אותו. לא נשאר מלברון הרבה בעיקר שם וכבוד ששחקנים צעירים ושופטים נותנים לו כל הכבוד לו על ההתמדה אבל מקומו בבית. צריך רק להסתכל על המשחק לא יותר מזה ולהבין את זה. הוא הפך להיות כבד. נתת פעם הסבר על הקשר בין מסה של שריר שככל שהיא עולה היא גם נטל. לברון הצעיר הוא לא לברון של היום. רואים את זה . זה לא מסובך. בכל נקרה זה ויכוח עקר לכן פרשתי ממנו. הוא ממילא יפרוש בקרוב. לדעתי הוא מבין את זה יותר מכולם. לא נורא שיקח את דקות התהילה האחרונות שלו. שיהיה.

Last edited 2 months ago by thetroll
גיא רוזן
23/07/2024 8:49:53
Reply to  thetroll

לא ברור.

עולים על הפרקט שחקנים מהצמרת העולמית. הם משחקים מול נבחרת אירופאית מחוץ לתחומי ארה"ב כאשר הכללים הם לפי אירופה והשופטים אירופאים.

לכל אחד מהשחקנים הייתה את ההזדמנות לבלוט, לקלוע, להוביל את הנבחרת.

מה לעשות, מי שלקח את המושכות זה זקן השבט שברבע האחרון קלע 11 מ-20 הנקודות שלו כאשר הוא עושה את זה תוך שילוב אתלטיות, כוח (6 מ-9 ל-2 נק') וקליעה (2 מ-2 מטווח ה-3, כולל שלשת קלאצ').

ועדיין, הוא צריך לפרוש…
למה?
כי יש הרבה סקילס שלא נמצאים בארסנל שלו.
אז מה יגיד טייטום?
הוא עוד לא למד את מה שלברון שכח…

לגבי הנרטיב ההזוי של קליר פאת' –
אין לי מה לומר,
אם מתבוננים במשחק וזו התובנה,
כל שנותר לי זה להמליץ על עדשות משקפיים חדשות או לכל הפחות נוזל ניקוי עדשות טוב יותר.

אור
אור
23/07/2024 9:16:14

עזוב גיא הוא גמור. מה זה משנה מה הוא עושה על המגרש. סמוך על סמוך

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 9:35:10

עזוב את העובדה שלברון מחזיק כמעט בכל סקיל התקפי שקיים, חדירה מסירה קליעה משחק פוסט

Avri
Avri
23/07/2024 12:58:03

תנודות גאופוליטיות שכאלו לא נצפו מאז נפל מסך הברזל, מדהים ומטורף, לא פחות. ברוך רובין זונח את שמעון וחובר לטנג. שמעון בתגובה קורע את סמל הLLL ממדיו של ברוך בתחושת גועל, תוך כדי מלמול שקט ומבט שבור: "אתה לא ראוי לסמל הזה יותר". בינתיים גילרי יושב בביתו – מפקדת טנ'ג שעל הכרמל – ולא מבין איך אוכלים את כל זה. מילא הבליג עד כה עם עילגים ובורים כמו אברי (מה לא עושים בשביל שלום בית), אבל ברוך בטנ'ג זה כבר יותר ממה שהוא מסוגל להכיל. מה יעשה גילרי? יקים מפלגת מרכז חדשה עם רזי? כל זאת ועוד בפרק הבא. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

ברוך יסיים בטנש כמו ראס

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 17:03:23
Reply to  Avri

אני רוצה להבהיר, אני ושמעון אף פעם לא היינו מקשה אחת.

הסכמנו בהרבה דברים, הגישה שלי ל NBA תמיד הייתה גישה של Bottom Up.

כלומר, צפייה במשחקים ואז בחינה של הסטטיסטיקות . אני תמיד צופה במשחק, קולט בו את הניואנסים הקטנים ואז מוסיף לזה את המספרים.

הצד השני של המטבע זה גישת ה-Top down, שלא מעט חוטאים בה פה באתר שאומרת תסתכל על הסטטיסטיקות , הם יתנו לך את רוב המידע , ואז רק תצפה במשחק.

בשני הגישות אתה צריך לצפות במשחקים ובשניהם גם לנתח את הסטטיסטיקה, השוני הגדול הוא במה קודם למה ולמה לתת משקל גדול יותר.

זה למה אני מסוגל לזהות טרנדים מוקדמים, זה למה אני טענתי שסימונס הוא בלוף למרות הסטטיסטיקות, שזה טעות לתת לאייטון מקס או שSGA יהיה מגה סופרסטאר עוד לפני שהסטטיסטיקות הראו את זה.

יש באתר ובחיים לצערי גם עוד גישה, שזה לכתוב שטויות לא מבוססות בלי הפסקה ופסיכולוגיה בגרוש כמו נעליים מפחדים ריספקט… אני תמיד סולד מהגישה הזאת.

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך ברוך יא אבו ראס
אצלנו נתת טריפלים כל משחק כמעט בטנש מעלים אותך ל2 דק מהספסל לעמוד בפינה של לברון לאיפה הדרדרת

Avri
Avri
23/07/2024 18:58:00

מסכים איתך שמעון. פשוט בושה איך שברוך מוכר את אחיו לנשק בשביל מקום בקצה הספסל של טנש. כמו ראס, הוא חושב שעשה סופר-טים עם לברון הירוק ודייויס מהטכניון, אבל לא מבין שבגילו ובמצבו די הביאו אותו בשביל הגרבג' טיים. אל תדאג שמעון, הוא עוד יחזור לשבר בזחילה. ואתה, כמו הבנאדם הגדול שאתה, עוד תמחל לו על הבגידה. יהיה מרגש, שווה לחכות. 

עגל
23/07/2024 18:25:37

ברוך תודה על הכנות.
אני חושב שההבחנה האמיתית באתר היא בין כתיבה מבוססת עובדות לבין כתיבה מבוססת רגשות. ללל הם מבוססי רגש (ושילכו לעזאזל העובדות) וטנש הפוך.

הגישה של שמעון זה משהו אחר בכלל, זאת גישה מבוססת אג'נדה.
זה מין top down כזה כאשר אצלו זאת הנחיה מלמעלה איך המציאות צריכה להיות. הוא הראש והוא אחראי והוא מחליט שלברון הוא תאגיד שמקבל קליר פאת', וזהו זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 19:21:35
Reply to  עגל

אני לא מסכים חברי, הנה אחד מהוויכוחים שהיה לי והבדלה בין שני הגישות.

https://hoops.co.il/?p=164568

שמעון מאבד את הצפון ברגע ששומע לברון

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 23:24:36
Reply to  עגל

ברור
שימון הרי קורא מדף המסרים של נתניהו.
🙂

thetroll
thetroll
23/07/2024 16:19:58
Reply to  מנחם לס

ראיתי גם ראיתי. תבדוק בבלוג החי. כתבתי את זה גם תוך כדי ה"סלים" שקלע.

שדות פופ לנצח
23/07/2024 7:50:14

אחרי שקראתי את שרשרת התגובות היומית אז המסקנה שלי היא אחת : שימון, כל הכבוד, שנים של טפטוף עקבי (יש לך את זה לגמרי ) הצליחו לייצר תואמי שימון, שיבוטונים שמהדהדים את כל תיאוריות הבידורסל שלך…אני ממש רואה אותך נשען לאחור ומחכך ידיים בהנאה…אין יותר צורך שתפמפם מדי יום את שלל ההמצאות המילוליות שפיתחת עם השנים (קליר פאת, we all witnessed, ניפוח סטטיסטיקות.. ועוד…ועוד…) מרוב פעמים שחזרת על זה כבר רבים בטוחים שזאת אמת לאמיתה, ומעלים את הגרה הזו בעצמם (חוץ מפופרס שממחזר את הכל דרך החור הנגדי)…הפרס להנדוס תודעה על שם ביבי נתניהו וערוץ 14 ניתן לך ללא עוררין …הופס נכבשה, זה הזמן להפנות את גייסות התודעה שלך לאופקים חדשים ונרחבים יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה טרות דה אול טרות אנד נוטינג באת דה טרות.
לא צריך להתעצבן.
כמו שראו שסליפי גו לא יודע איפה הוא נמצא ומה הוא מדבר גם את זה רואים למי שיש משהו בין האוזניים.
מי שסירב לראות את ההונאה של ביידן מסרב לראות גם את לה פרוד.

gogo
gogo
23/07/2024 8:47:29

שמעון אתה צריך לעבוד בשיווק. נולדת לזה. מצליח למכור קרח לאסקימואים

Yosi Berkeley
23/07/2024 22:07:21

לא יודע איפה הוא נמצא, ומה הוא מדבר – אבל הציל את מדינת ישראל מאסון גדול יותר בימים שאחרי השבעה באוקטובר. פה העובדות כן משנות.

microwave
microwave
23/07/2024 8:14:45

צודק
ממש הנדסת תודעה במיטבה
ולא רק בנושא לברון

נהייתה פה באתר מעין תרבות ארגונית של שפה נמוכה, הדבקת כינויי גנאי לכל שחקן ומאמן שני (טומטום, בזוקה וכדומה), התבטאויות סקסיסטיות ועוד

אני בהחלט בעד הומור ואף ציניות – אבל לדעתי מבקר חדש באתר יברח מהר מאוד למקומות "נקיים" יותר עקב האווירה הקצת בהמית שיותר מדי משתלטת, יש להודות

וחבל – כי יש פה כותבים סופר מקצועיים שמנפקים כתבות איכותיות (ולכן אני פה על בסיס יומי)

Dor
Dor
23/07/2024 10:22:13
Reply to  microwave

לגמרי

איצקו
איצקו
23/07/2024 11:35:14
Reply to  microwave

אומרים שהיה פה שמח…
אני כבר כמעט עשור נכנס לאתר על בסיס יומי ומאז כבר היה פה כותבים מוכשרים מאוד שהתחלפו(זעפרני וכל החבורה) גם המגיבים התחלפו והאתר עצמו נראלי עבר את הטרנספורמציה שכל העולם עבר הסגנון שהיה פעם כמעט ולא קיים היום לדעתי
מסכים שזה חבל והייתי שמח מאוד אם היו חוזרים לשיח כדורסל אמיתי ולא שיח על כמה שחקן אחד הוא מנסה להאדיר שמו וכל הרעות החולות זה בגללו וכמה הכל מכור וכו'

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 13:32:42
Reply to  איצקו

בשביל לדבר על כדורסל אמיתי צריך קודם שישחקו כדורסל אמיתי

איצקו
איצקו
23/07/2024 16:09:24

אם זה לא כדורסל אמיתי אז למה אתה ממשיך לצפות בו?
התשובה שלך היא נטו לנצח בוויכוח וזה בדיוק מה שאני אומר שדברים השתנו והיום זה נהיה התרבות מי יתן את שורת המחץ ולא תשובות רציניות לגופו של עניין.
אגב אני חושב שברמת שיח כדורסל יש לכל המגיבים פה מה לתת אבל ישנה התעסקות אובססיבית בלברון וכל המסביב כמעט כמו ההתעסקות של התקשורת בביבי.

microwave
microwave
23/07/2024 13:42:59
Reply to  איצקו

גם אני פה ובמקומות אחרים הרבה זמן ומודע לזה שזמנים השתנו

אבל פה נהייתה ממש גישה שהאתר הוא בעצם קבוצת ווטסאפ משפחתית/ חברית

מה שנותן לגיטימציה להתבטאויות ברמה של גנון

Avri
Avri
23/07/2024 19:05:13
Reply to  microwave

או, נהדר. הגענו לתקופה ההיא בשנה בה מגיבים אנינים מתבכיינים על חוסר התרבות ואיזה איכסה ונורא וגוועלד ושמע ישראל. מקווה שהפעם זה יעבור בשקט ובמהרה (ועדיף בלי פיצולים העלבויות ואתרים מתחרים) ונמשיך הלאה כמו ב12 השנים האחרונות (או משהו כזה). 

Yosi Berkeley
23/07/2024 22:12:23
Reply to  Avri

הנה, גם מגיבים לא אנינים מתלוננים – הכינויים, הזלזול, השנאה שנוזלת מהמקלדת – פוגעים בהנאה שלי. וכן, בטוח שחבל שהיום 80% שנאה ו-20% אשכרה לכתוב על הכדורסל עצמו.

Avri
Avri
23/07/2024 23:15:30
Reply to  Yosi Berkeley

נו באמת, זה ממש לא 80% שנאה ו20% כדורסל. אם אתה באמת רוצה דיון רציני על תרבות דיון אז להתחיל עם כזו הצגת מציאות מעוותת זו בטח לא הדרך. ובתכלס, השטויות של מגיבים כמו רזי שמעון והאשך מפריעים לך? תעשה כמו אחרים ותגלול הלאה. כולם כאן ילדים גדולים.

thetroll
thetroll
23/07/2024 8:54:58

תתחיל לראות משחקים. עזוב את הקליר פת.. ריספקט לדעתך לברון מקבל או שלא?

גיא רוזן
23/07/2024 9:23:06
Reply to  thetroll

אני הייתי שמח לקבל דוגמה.
כתבת קליר פאת' של השופטים –
דוגמה בבקשה.
אני אביא דוגמה הפוכה –
שריקה לעבירת מגן של לברון על פרנץ' וואגנר 2 דקות לסיום. לא הייתה עבירה, הייתה שריקה מאוחרת ו-2 נקודות מתנה לגרמניה.
כבוד של השחקנים?
הסל שסיים את המשחק הלכה למעשה –
לברון המרפק עם שרודר עליו אחרי חסימה. לוקח אותו לצבע, שם מגיע וואגנר עם עזרה בהגנה. לברון מסתובב ימינה, מקפיץ את וואגנר, ומסיים עם 2 קלות שהן כולן שכל, ניסיון וכוח.
אז אתה טוען שוואגנר קפץ בגלל שזה "מכבד" יותר?
דקה קודם לכן קפץ גם כן, ונתן גג לקרי. גם זה היה מכבוד לשחקן מבוגר?
אני ממליץ למי שלא צפה במשחק לצפות ב-4 הדקות האחרונות.
המופע של לברון.
נתן באותן דקות גם הגנה, גם התקפה, ובעיקר המון בגרות ושקט נפשי.
צריך לפרוש…
ברור לי שזו משאלת לב,
אבל בהינתן ממה שהוא מראה לאחרונה,
לך תדע אם לא ננהל את הדיון הזה שוב ב-2028…

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 9:36:57

שנאה לא בריאה יש באתר ללברון, אנשים פה מאבדים את הדעת. אנחנו עוד נתגעגע לשחקן החד פעמי הזה

PhillySpecial
23/07/2024 17:43:06

אולי אתה, בטח לא "אנחנו"

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 13:33:22

הדוגמא זה שהוא דוחף עם יד פשוטה את המגן בכל חדירה

גיא רוזן
23/07/2024 14:15:32

בגלל ה-ocd, לפי הסדר.
סל ראשון של לברון:
מתפרצת, 0 מגע עם שחקן יריב.
סל שני:
האלי הופ. ברח למגן בהתקפות מעבר.
סל שלישי:
פייד מהפוסט, 0 מגע עם המגן.
סל רביעי:
שלשה.
סל חמישי:
דרייב מהאמצע אחרי אסיסט של אמביד, סיים בצד שמאל של הסל, אין מגע בינו לבין המגן.
סל שישי:
משחק עם הגב לסל על קו הבסיס מצד ימין. יש מגע עם המגן, היד החופשיה צמודה לגוף (לא עבירה של התוקף או המגן).

סל שביעי:
שלשה.
סל שמיני:
הסל היחידי שאפשר להתחיל דיון אודות חוקיות השימוש ביד בתחילת המהלך כאשר שרודר שומר עליו.

כרגיל, יש פער משמעותי בין הנרטיב לבין המציאות.
אולי הגיע זמן להחליף ג'וס?

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 14:38:16

כל חדירה מול מגן זה תוקף שלא נשרק, כמו ב-NBA.
ראה הדוגמאות שהבאתי לך מהמשחק מול סודאן.
אתה מביא לי דוגמאות על סלים מול סל ריק או שלשות ומדבר על נרטיב?

גיא רוזן
23/07/2024 16:53:43

לא דוגמאות. כל הסלים שקלע במשחק הלילה (סיים 8 מ-11 מהשדה)
זה ההבדל בין דמגוגיה (לקחת חלקים של אמת ולבנות מהם סיפור שקרי שמטרתו לשרת נרטיב) לבין מה שאני כתבתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😅😅😅😅
גם בפיבא קיבלו את הממו? טו ביג טו סטרונג חחח

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 8:04:46

תודה מנחם ונצל"ש
היות שאולי אין דיומא היום רק נציין שמכבי תל אביב בכדורגל פוגשים את בוקרשט בחוץ במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. שעה 8:30. נאחל הצלחה למכבי וגם לשאר הקבוצות הישראליות במפעל.

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 8:07:10

פול פירס ממשיך עם הסמים, פלא שהוא דובר שטויות?
🙂
סתאאם, שיהיה מבסוט ואם מוכנים לשלם לו עבור קצת פרובוקציות, אז למה לא?
מרקקן בג"ס יכול להיות שיחוק לא רע.

עידו גילרי
23/07/2024 8:09:21

קצת חבל אבל חווית ה-NBA של סשה ווזנקוב מסתיימת לאחר עונה אחת בלבד.
נקווה שמיצ'יץ' יהיה יותר סבלני.

yaniv
yaniv
23/07/2024 8:22:14

כן חזרנו לשנות ה90 שהקבוצות היווניות שופכות כסף כאילו אין מחר.סך הכל אני בעד שאולימפיאקוס יתנו בראש לנשיא המטורלל של פאנתייקוס

ארבל חילבה
ארבל חילבה
23/07/2024 14:41:09

לא שמים על מיצ'יץ' וזה מביך

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הרכיבו נבחרת ללא שיטה.שחקנים נבחרו כהוקרה למפעל חיים.אין כבר טעם לדבר מי כן היה צריך להיות בנבחרת , זה מזמן אבוד.צריך לשים את שחקני ההגנה הטובים ביותר לאורך כל משחק.קרי לא לשים בחמישיה,להעלות אותו לדקות ספורות,בוקר כנ"ל הוא לא בכושר טוב טוב לתת לו לשחק לפרקים קצרים.
לברון כמנהל משחק,אדוורדס טוב בהגנה ובהתקפה,דוראנט,דייויס ואמביד ביחד.השאר תגבור מהספסל.זה הצוות שצריך להוביל.
בוא לא נשכח מדובר במשחקי אימון.אני ממתין למשחקי האמת כדי להסיק מסקנות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גילוי נאות – לא ראיתי ולו משחק אחד של הנבחרת האמריקאית, גם לא אראה. ובכל זאת – האמריקאים פשוט לא לוקחים את העסק ברצינות – סגל שמתחלף כל פעם שלאיזה כוכב מתחשק/לא מתחשק לשחק, לא מאפשר לבנות קבוצה של ממש, או שיטה של ממש, וככה זה גם נראה, כמו סוג של הארלם גלובס טרוטרס, ולא קבוצה של ממש. זה לא אומר שלא יזכו בזהב, זה רק אומר שזו לא קבוצת כדורסל, ואין לצפות ממנה להיות כזו.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

המאמן זה לברון

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 18:06:33

לברון זה האין מאמן.
ולא זז הרוורס

klyaid
klyaid
23/07/2024 9:02:46

מנחם היקר אין עלייך!!!

Berch
23/07/2024 9:13:29

תענוג של מעורב
אני לא מבין איך האמריקאים לא מביאים מאמן, או לפחות עוזר מאמן, שיש לו נסיון ביבשת הישנה.
נשגב מבינתי.
הבעיה שם היא בעמדת המאמן, זה זועק לשמיים.נקווה שניהול המשחק ההזייתי הזה הוא מכוון רק למשחקי ההכנה.
ומת על ווסטברוק
איזה איש, איזה אישיות…. לו רק היו לו אחוזי יעילות קצת יותר גבוהים
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/07/2024 9:22:20

תודה רבה מנחם

Yp
Yp
23/07/2024 9:58:57

בוקר טוב לכולם ותודה למנחם הגדול על מעורב משובח
כמה דברים לבוקר הזה :

  1. כידוע , איני מחסידי לברון . יחד עם זאת , כשאני צופה במשחק ומנסה להבין מה אני רואה , לא נכנע להטיות . בשני המשחקים האחרונים לברון היה המצטיין בהתקפה , ובלעדיו הם מפסידים את שני המשחקים . אם אני משווה ל-2012 לברון כיום שחקן פיבא הרבה יותר טוב משהיה אז . יש לו עכשיו קליעה אמינה משלוש , ולכווץ את ההגנה ולהשאיר אותו חופשי משלוש כפי שנהגו פעם לא משתלם . עדיין צריך לראות איך ישמרו עליו בטורניר עצמו . אם הוא שחקן המטרה בהעדר דוראנט , יקבל טיפול שונה לגמרי .
  2. כפי שחששתי , סטף די מתקשה בפיבא . הוא קולע יפה כשהוא חפשי , אבל מתקשה לקבל מבטים חופשיים , ומחטיא לא מעט כשיש לו יד על הפרצוף .
  3. .למאנו אני אזכיר שבזמנו הגלובטרוטרס היו מנצחים את קבוצות הנבא . צ'מברליין הגדול התחיל את הקרירה המקצועני אצלם . קרלי ניל היה קולע מטווחים עצומים הרבה לפני סטף .כך שלא הייתי מזלזל בהם .
גיא רוזן
23/07/2024 10:10:21
Reply to  Yp

החלק היפה בלברון גרסת ארה"ב הוא שהוא לא מנסה בכוח להיות שחקן המטרה. הוא מפעיל המון את קרי ואמביד,
ואין לי ספק שבמידה ודוראנט חוזר זה יהיה נכון גם לגביו.
הוא לקח את המשחק כאשר זה התבקש –
לפני רצף הנקודות שלו הלילה, הכדור היה בידיים של קרי ואדוארדס.
קרי קיבל גג והחטיא שלשה ואדוארדס החטיא פעם אחת ואיבד בפעם השנייה.

NBA בדם
23/07/2024 10:15:29

מילא הטרול ושמעון שמדברים על אוטומט בנוגע ללברון ואי אפשר לקחת אותם ברצינות כלפיו.
דה שוט לא היית כזה ידידי, היית מדבר בהיגיון. לא מתאים להיכנס לתוך נתיב ולא לצאת ממנו.
תתפקס!!! זה לא צורה להינעל סתם בשביל נרטיב דפוק.

דה שוט
23/07/2024 13:27:40
Reply to  NBA בדם

מתנצל אח יקר – אני באמת חושב כמוהם, לברון שחקן מדהים לגילו אבל די – הגיע הזמן שישחרר אותנו מהסיפור שאינו נגמר… תחזור ל-2016 כתבתי דברים באותה רוח על "קליבלנד דיס איז פור יו" אני אוהב כדורסל, איקסים ועיגולים, שמאליות, דאנקים וג'אמפרים (מסירות קצת פחות חחח).
סיפורים אני גם אוהב – אבל היכן שהם מתאימים – ולא על חשבון הכדורסל.

NBA בדם
23/07/2024 13:41:24
Reply to  דה שוט

מילא החבר'ה היו טובים, אז היה קייס לומר שלברון מפריע. זה לא המקרה
טייטום 14 דק' – 4 נק' ב 2 מ 6 מהשדה, שמשחק בלי לברון.
בוקר 25 דקות – 3 נק' ב1 מ6 מהשדה.
קרי 25 דקות – 13 נק' ב 5 מ 13 מהשדה ו1 מ7 לשלוש.
חוץ מאמביד שהיה טוב (15 נק', 8 ריב' ו 5 אס'), אף שחקן לא תרם התקפית פרט ללברון שבפחות מ20 דקות קלע 20 נק' ב 8מ11 מהשדה + כולל 11 נקודות ברבע המכריע.
הוא לא בא על חשבון אחרים, הוא מחפה על החוסר יכולת שלהם לנצח משחקים קשים גם בגילו המופלג.

דה שוט
23/07/2024 13:52:05
Reply to  NBA בדם

כאן אני חולק עליך – אין ואקום – אלה שחקני על שהוכיחו את עצמם – טייטום וג'רו לקחו אליפות לפני חודש, אנט בשיאו, אמביד ודיוויס בריאים, סטף תמיד יקלע בסוף. תן להם את האחריות ותראה. כל עוד לברון שם והוא מתעקש להיות השמש והירח – אז הם זורמים עם זה, בעיקר מתוך ייאוש.

NBA בדם
23/07/2024 14:10:48
Reply to  דה שוט

אתה יודע למה טייטום אלוף? היה לו את הצוות המסייע הכי טוב בליגה. יש לו בנבחרת עוד שני חברים ועוד fmvp מקופח בבית, וזה בלי להזכיר את הלטבי המוכשר.
אנט יילך וישתפר אבל הוא עוד לא שחקן שאפשר לסמוך עליו ב100%. אמביד טוב התקפית אבל בינוני מינוס הגנתית (פחות מתאים לצרכי הנבחרת לטעמי), דיוויס עושה את העבודה השחורה. סטף לא מאופס בינתיים וזה בעיה.
לברון לוקח את המושכות אליו עד שמישהו ייתן תוצרת התקפית קבועה. גם אם תקרא לזה "שהוא מתעקש להיות השמש והירח" זה לא יהפוך את זה לנכון.

דה שוט
23/07/2024 14:21:59
Reply to  NBA בדם

לברון ב-אגו טריפ
השחקנים קלטו את זה שהם סטטיסטים בהצגה שלו וזה מבאס אותם
אל תדאג, הם מקצוענים ויעשו את המוטל עליהם, כולל מילים חמות ו-היי פייב

NBA בדם
23/07/2024 14:33:11
Reply to  דה שוט

אתה אומר את זה כאילו לאמביד/בוקר/טייטום/אנט אין אגו. כולם צדיקים וצנועים.
לא זכור לי שב12' מישהו היה סטטיסט שלו. פשוט היו שם תותחים בדמות קובי,דוראנט שנתנו עבודה.

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 14:39:10
Reply to  דה שוט

יופי
הפסיכולוג פה. אולי אין תואר אבל יש מבין לנפשו של אדם.
בזכות חברון JT היה רוצה להיות עכשיו עם הבן במקום עם הנבחרת.

גיא רוזן
23/07/2024 14:45:21
Reply to  דה שוט

כאשר הדיון מפסיק לעסוק בכדורסל עובר ל-
מבאס אותם, אנטישמי, נעליים צבעוניות
אז זה ברור שלא נותרו טיעונים הגיוניים שיתמכו הנרטיב.

דה שוט
23/07/2024 15:15:26

אני מבין שנעליים קשה להבין
אבל אגו טריפ? זה כל אחד יכול להבין. זה אליף בית של גימל דלית

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 14:37:20
Reply to  דה שוט

אם דגש על ייאוש…
תראה איך טייטום שפך לאגר!

דה שוט
23/07/2024 16:24:23

טייטום אלוף טרי בשיאו – לברון טואטא בסיבוב ראשון בגיל 40 – וטייטום צריך להיות צוות משלים שלו. אפשר להבין את הייאוש. מצד שני – טיול לפריז – מה רע?

NBA בדם
23/07/2024 16:53:15
Reply to  דה שוט

עם הסגל ששיחק ועם היריבות הנחותות/פצועות הוא היה חייב לקחת אליפות. זו לא חכמה לזכות במצב הזה.
שים כל שחקן טופ 30 בליגה בבוסטון אשתקד עם אותן יריבות והוא גם היה זוכה.

Dor
Dor
23/07/2024 10:19:14

מוזר לי קצת שדווקא בוקר וטייטום ככ חלשים בנבחרת. שניהם שחקני התקפה נהדרים עם קליעה מכל טווח וחדירה מצויינת ואמורים לפרוח מול שומרים פחות אתלטיים ממה שיש בנבא. ההגנה של האמריקאים זו בדיחה אבל כנראה שככה זה כשמדובר בסגל שכל פעם מתחלף ואין המשכיות . תודה דוק שאתה מחזיק אותנו בתקופה היבשה הזו ואני מחכה לסיכום של הטור

איצקו
איצקו
23/07/2024 11:38:32
Reply to  Dor

אני חושב שיש פה עניין של מה שאנחנו מכנים חוקי פיבא
בסוף המגרש יותר קטן הריווח הוא לא כמו שהם רגילים הכדור שונה
אני פשוט לא מבין משו קטן אם גם ככה השחקנים בארצות הברית רגילים לקלוע מטווח רחוק יותר לשלוש למה מראש לא לרווח יותר ולעמוד רחוק מהקשת של השלוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

זה חוקי כדורסל מול חוקי בידורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

בוקר בפיבא ממוצע 7 נק בwwe ממוצע 27 נק עם משחקים של 50 60 70 נק 😆😆

גיא רוזן
23/07/2024 12:07:45

שמעון, אתה סותר את עצמך. אם בוקר לא מצליח מול גרמניה בגלל חוקי פיבא, אז לברון?
הגרמנים השתדלו רק נגד בוקר?
כמות השטויות שאתה כותב…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה משחקי ידידות קיבל קצת כבוד בטורניר בשלבי ההכרעה היריבות הרציניות לא יתנו לו אל תדאג.

Dor
Dor
23/07/2024 13:00:36

בנבא בוקר בדרכ מרכז ההתקפה עם כמות זריקות גבוהה ויוסג' מכובד. פה זה אפילו לא קרוב. שים את בוקר לדוגמא בנבחרת כמו יוון או צרפת הוא יזרוק לפחות כפול ובנבחרות חלשות הוא ישים גם 30 למשחק

עמיחי קטן
23/07/2024 11:11:17

תודה מנחם.
לתוצאה של משחקי אימון אין שום משמעות, והמקרה הנוכחי לא שונה. סטף ודוראנט (אם יהיה בריא) הם שחקנים שאני סומך עליהם שיקלעו כשצריך, והשאלה היא האם יש בנבחרת הזאת מישהו שהוא באמת נקודת תורפה הגנתית, או שככה נראים רק משחקי האימון

אור
אור
23/07/2024 13:12:16

מסכים, ולגבי ההגנה ראינו גם באליפות העולם שאין כזו

עמיחי קטן
23/07/2024 13:22:22
Reply to  אור

הם קצת שדרגו את הסגל מהבחינה הזאת, וזה בעיקר תלוי בשאלה אם הם יבינו שבלי הגנה הסיכוי שלהם להפסיד הוא גבוה

דה שוט
23/07/2024 11:45:02

תודה מנחם.
ראיתי אתמול את החצי השני והשתכנעתי בכל השריקות שהבאתי מהבית.
לברון הורס את הנבחרת. בלעדיו הם היו מטיילים נגד כל הקבוצות שנגדן התקשו.

הוא מסרס את כולם סביבו, כולל אפילו סטף.
הוא זקן, כבד, איטי ותנועותיו נוקשות.
עם זאת הוא מתעקש להיות מרכז ההתקפה, הכל סובב סביבו.
חבריו נבוכים, כך גם היריבות, הוא משתולל בהגנה ובריבאונד, שלא לדבר על ההתקפה הכוחנית – ואף אחד לא באמת רוצה להתעמת איתו.
לא בקבוצה השנייה – ולא בקבוצה שלו!
כמו בלייקרס – גם בנבחרת – הסיפור פתאום זה לברון – ולא שום דבר אחר.
It's all about him

אז וואו! הוא ניצח בקלאץ' את דרום סודן ואת שרודר ו-וואגנר! וכן, נכון, כל השאר קפאו.
אבל אתם יודעים למה?
כי טייטום וג'רו בדיוק לקחו אליפות מאוד דומיננטית ועכשיו פתאום הם סטטיסטיים בהצגה של לברון.
כי אנט-מן נתן פלייאוף מדהים כולל הדחה של האלופה ועכשיו הוא סטטיסט בהצגה של לברון.
כי סטף אומן הכידרור והקליעה מוצא את עצמו חוסם(!!!) ללברון בפיק אנד רול, באותה הצגה.
כי אמביד הגבוה הטוב בטורניר (בצוותא עם יוקיץ') מתחנן לאסיסט פה אסיסט שם באדיבות לברון.
כי סטיב קר עובד עבורו והשדרים מדברים רק עליו, ואפילו נתנו לו לשאת את הדגל בטקס הפתיחה.
והוא?
הוא בכלל טואטא בסיבוב הראשון…

תקראו קצת בספרי פסיכולוגיה שנה א' על "סירוס הבנים" – זה בדיוק מה שיש לנו כאן.
כולם שם מעבירים את הזמן בציפיה אדישה ליום שאחרי… כולם שם מיואשים וחושבים לעצמם, יאללה סבא'לה, שחרר… תן לצעירים את המושכות… תן את הכדור.
איך אמר לי פעם בכעס פרד לואיס – שחקן החיזוק הזר המעולה של הפועל צפת האגדית – אחרי שהרגשתי טוב באיזה משחק ולא מסרתי לאף אחד (חחח קרה לי לפעמים):
Yo man, give up the rock

אל תלכו שולל אחרי כל מהללי לברון כאן באתר ובתקשורת בכלל – כן הוא מדהים – אני מסכים – כן בגילו לעשות את מה שהוא עושה זה באמת יוצא דופן ומרשים. וכן – הוא עדיין שחקן בטופ העולמי, גם אם לא בצמרת הגבוהה ביותר.
אבל,
הוא מסרס את כל מי שסביבו – ונבחרת ארה"ב בהנהגתו נראית כמו הצרות שלה (עדיין הם יזכו בטורניר האולימפי בהליכה, בטח אם דוראנט יחזור).
בלעדיו הם היו הרבה יותר טובים.

Last edited 2 months ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

כל מילה.
השקץ גם נושא הלפיד האולימפי חחח זה הכל בשביל הסרט המלך האחרון שיצא לאקרנים עוד 10 שנים.
הכל מצולם בחדרי הלבשה, זה הפקה של הוליווד, באירופה פחות חובבים של זה.
מי ידבר איתו בקבוצה שלו הוא קבע את הסגל. נקווה לדוראנט וסטף פצועים כדי לראות את המלך אם הוא מוביל לנצחון יהיה יותר מעניין.
אני צופה חרבון גדול שלו בשלב הנוקאאוט מול יריבה רצינית. מקווה שדוראנט ננוחם לא יהיה שם.
עד אז יעשה RMB (רורינג, מאסלס, באמפינג) מול סודן פורטו ריקו וסרביה.

דה שוט
23/07/2024 12:01:03

אני מחכה לקיידי. תן להנות מכדורסל.
RMB חחחח מעולה!!
דוקי פופרס תוסיף לי בבקשה ספרינקלרס לצנטרי שוט. חם…

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 14:41:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/07/2024 11:52:30
Reply to  דה שוט

דה שוטי,
אתה נדיב עם הבבון.
ווינק ווינק

גיא רוזן
23/07/2024 12:04:17
Reply to  דה שוט

יש מטבע עם ערך נמוך מגרוש?
רובל אולי?
אז, כן. פסיכולוגיה ברובל 101

גם הפעם אני משוכנע שהסתפקת בהיילייטס.
טייטום "המסורס"?
כמה דקות משותפות היו לו הלילה עם לברון על הפרקט?
וכאשר הוא היה על הפרקט, כמה מפעולתיו הסתיימו באסיסט או בזריקה איכותית?
אמביד. הוא דרך אגב, היה בכלל לא רע. אותו, מי שהפעיל היה בעיקר לברון.

ואז יש את מה שלברון עצמו עשה –
ברבע האחרון, כל מה שנדרש בשביל לנצח.
אם כאשר חזר לפרקט הוא בהתחלה היה עדיין פסיבי בהגנה,
ב-5 הדקות האחרונות הוא היה אדיר.
אם היית צופה במשחק המלא היית רואה רצף של סל – חטיפה – סל – ריבאונד הגנה- קליעות עונשין.
אתה יודע מי תקעו את המשחק באותן דקות?
אדוארדס וקרי שהלכו עם הראש בקיר (אבל ככה זה היילייטס, לא רואים את ההחטאות).

השורה התחתונה –
תאוריית הסירוס לא שונה מתאוריות הפיינלס mvp או הנעליים הצבעוניות.
0 הלימה למציאות או למתרחש על הפרקט.

(מצד שני, שאפו על מקום של כבוד בהנהלת ללל. שמעתי שקיבלת מינוי כמנהל מחלקת הפיתוח… אזהרה לעתיד – אי אפשר להתקדם יותר מזה. טמיר הוא המייסד והמנכ"ל הבלתי ניתן לערעור, ושמעון הוא V.P SALES עם יכולות פייק ניוז שגורמות לבכירים במפלגה הרפובליקאית לקחת שיעורים…)

גיא רוזן
23/07/2024 12:05:22
Reply to  דה שוט

דרך אגב, ראינו איך בלעדיו נראה באליפות העולם האחרונה. שם לא היה מי שייתן את אותן 5 דקות מסיימות.

דה שוט
23/07/2024 12:15:04

א. צפיתי – ראה בבלוג החי (כשלא צפיתי – אמרתי זאת כאן במפורש).
ב. ראה תגובת הטרול למעלה. כל מילה. פעם לפני מיליון שנה כשהייתי נער בקיבוץ היינו משחקים כל שישי עם ״הזקנים״. לא באמת שמרנו עליהם… פאדיחה. זה אינסטינקט. כל מי ששיחק בספורטק יודע את זה.
ג. מילא הנעליים – זה פילוסופי מדי – אבל שדידת הפיינלס בבועה זה הדבר הכי שקוף אי פעם. מי שלא רואה את זה – עיוור. תחזור למשחק 4 (נדמה לי, אולי 3). שפת הגוף של דיוויס צועקת את זה.
ד. תהנה מלברון. יש לו סטטיסטיקה מדהימה. תאווה לעיניים.

נ.ב. השלשה בסוף – בוא נאמר בעדינות… לא הזריקה הכי יפה שראיתי…

גיא רוזן
23/07/2024 12:28:26
Reply to  דה שוט

הטענה שמשום מה בוחרים לא לשמור על לברון כי הוא זקן, אבל על קרי כן (כי הוא? צעיר?) פשוט לא קשורה לכלום.
נטו אקסיומה שמטרתה "להוכיח" תאוריה מוזרה.

שפת הגוף צועקת… ואז הוא חידש חוזה והכל ממשיך כרגיל.
שוב, הפער בין התאוריה לעובדות בשטח.

בהחלט נהנה מלברון. לא הסטטיסטיקה (זה שלכם, אנשי בהיילייטס), הכדורסל.
היכולת למצוא את קרי לשלשות עם תזמון של שעון שוויצרי. הכנסת הכדור לאמביד בדיוק במקום ובתזמון שמאפשרים לו לנצל את יתרונו הפיזי. המהלכים שמנצחים את המשחק כמו אותו סל אחרון על שלשה שחקנים שכלל להקפיץ את וואגנר לאוויר. סל כדורסל אולג סקול כמו שאני אוהב.

השלשה בסוף לא הכי יפה… משעשע מפיו של אוהד ראסל ווסטברוק.

דה שוט
23/07/2024 12:52:48

טוב נו… כנראה שגם הפעם לא נשכנע אחד את השני…
לפחות יש לך התערבות מעניינת להציע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היכולת למצוא את קרי לשלשות חחחחח
יש לו גם יכולת למצוא את דוראנט😃

NBA בדם
23/07/2024 13:19:32

אל תיקח לדריימונד את זה. זה שלו בטאבו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

אמת

דה שוט
23/07/2024 13:21:11

חחח אל תזלזל ראסל ווסטברוק הצליח לא למצוא את דוראנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣

Yosi Berkeley
23/07/2024 22:34:18
Reply to  דה שוט

אני פה רק כדי להגן על כבוד הספורטק! ה"זקנים" לא רק שהיו מקבלים שמירה הדוקה – אלא היו מביאים אגרסיביות למשחק שהיה הופך אותו להרבה יותר קשוח.

אין בנאמר לעיל כדי להעיד על שום דבר שקשור ללבאון, ולא ראיתי את הנבחרת האמריקאית (אבל על הספורטק שהיה הבית שלי במשך עשור וחצי הייתי חייב להגיב)

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 13:36:18
Reply to  דה שוט

אמת מינוס אמביד

דה שוט
23/07/2024 15:53:11
Reply to  מנחם לס

מנחם – תישן על זה – אתה איש כדורסל וספורט – מחר או מחרתיים תיווכח שאני צודק. זה כל כך שקוף שאי אפשר לפספס את זה.

thetroll
thetroll
23/07/2024 17:30:13
Reply to  מנחם לס

מנחם אתה יוצא עם כותרת איך ארהב בקושי מנצחת את דרום סודן? אחר כך איך בקושי מנצחת את גרמניה… ואז : מזל שהיה את לברון… אז יש פה לפחות שניים שראו את המשחק ואומרים לך – בגלל לברון לא בזכותו. אתה חושב שבלי לברון הנבחרת הזאת היתה מפסידה לדרום סודן ? לגרמניה? אז אני אומר לך שבדיוק כמו שדה שוט אמר '- להיפך היא היתה מנצחת ובפער גדול. לברון בפירוש לוקח את הכל על עצמו מסרס את כל מה שמסביב וזה בדיוק מה שגורם לתוצאות העלובות האלה. לא ההיפך. תראה דקה את המשחק תראה איזה *** עלוב *** הוא נראה בהתקפה. הבן אדם כבר בקושי זז. צריך רק להסתכל במבט טיפה בוחן כדי להבין את זה.זה לא מדע טילים – רואים את זה – זה לא משהו שאפשר להסתיר אותו. אפילו לא קצת. רק להסתכל.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 17:33:52
Reply to  thetroll

איזה מדליה זכינו באליפות העולם ללא לברון?

דה שוט
23/07/2024 17:37:35

בלי טייטום הולידיי סטף איידי קיידי באם וכל השאר

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 17:52:49
Reply to  דה שוט

אנט, גיילן ברונסון, ברנדון אינגרדם, באנקרו, הלבירטון, גם אז היה סגל חזק מכל השאר.

כן לברון מסרס את טייטום גם בדקות שהוא לא איתו על הפארקט, תכו תאשים אותו שהוא הפסיד בגללו גם את הפיינל MVP.

thetroll
thetroll
23/07/2024 16:32:23
Reply to  דה שוט

ניסחת יותר טוב ממני את מה שאני ראיתי ואת מה שאני חושב. הכל מדויק. כל מילה. שאפו.

דה שוט
23/07/2024 17:36:02
Reply to  thetroll

תודה חבר אבל אמרת הכל לפני…
🙂

thetroll
thetroll
23/07/2024 19:20:09
Reply to  דה שוט

תודה גם לך. זה ממש לא הטיה נגד לברון. זה פשוט מה שראיתי. לא יודע איך אחרים לא רואים את זה. זה מוזר לי. טוב שיש עוד מישהו שהבין. הכי קשה לכתוב דברים כאלה במשחק שהוא היה ה"מצטיין". אבל כמוך נראה לי שהוא היה יותר המסרס מהמצטיין. חחח

גיא רוזן
23/07/2024 19:25:25
Reply to  thetroll

כתבת גם השופטים היו בעדו.
משום מה התעלמת מהשאלה "מתי?"
אם זו לא הטיה נגד לברון…

thetroll
thetroll
23/07/2024 19:52:55

השופטים בעדו. שי הביא פה דוגמאות לעבירות תוקף שלא נשרקות וכ' לא יודע מאיפה יש לו סבלנות לזה למרות שכל הכבוד. לברון הוא אייקון. הוא כבר לא רק שחקן כדורסל. והוא מקבל יחס בהתאם גם בליגה וגם פה. זה אנושי. זה לא בגלל איזה תאגיד נסתר כמו ששמעון אומר. נותנים לו כבוד כמו שנותנים למסי רונאלדו וכל אלה שכבר מעל המשחק.

גיא רוזן
23/07/2024 20:13:14
Reply to  thetroll

שוב,
תביא דוגמה מוחשית לכך שלברון זכה מול גרמניה ליחס אוהד.
אני אציין שבמאני טיים שרקו נגדו עבירת מגן שנתנה לוגנר צמד זריקות עונשין למרות שלא הייתה עבירה.
לכתוב "בעדו" ללא סימוכין זה לא טיעון, זה דמגוגיה.

thetroll
thetroll
23/07/2024 20:23:12

קודם כל בודאי שאפשר לשרוק לו עבירה. אבל אני דוקא לוקח את הדיון למקום התאורטי לא המוחשי (שמבוסס על דוגמאות- בשביל זה יש את שי שמעון וכ'). אני רק שואל ומצפה לתשובה של כן או לא: האם במעמד שלו כאייקון כדורסל יש מצב **לדעתך*** שהוא יקבל יחס מועדף מהשופטים? שאלה תאורטית לא קשורה למשחק היום או לאיזה שהוא משחק. ואם אפשר תשובה רק בכן או לא.

Last edited 2 months ago by thetroll
PhillySpecial
23/07/2024 17:46:17
Reply to  דה שוט

בול, זו התגובה הכי מדוייקת היום לטעמי והתסמונת הזו של לברון פוגעת גם בלייקרס (שזה לכשעצמו נהדר)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/07/2024 11:50:22

בוווווום של מעורב מנחם
 פול פירס, כמה שאהבתי אותו כשחקן,אני מתעב אותו כאדם.
נבחרת הפנסיונרים המשוקצים בהשראת מר קרחוני והמאמן העציץ. חחחחחחחח
אני כבר לא מוסיף מילה על הקקי הרטוב הזה.
רק שימשיכו ככה.
ווסטבריק כבר מכיר את התהליך.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
23/07/2024 12:00:17

אני מאד מחבב את ווסטברוק לאחרונה, כשאני כבר לא צריך לראות אותו משחק..
גם את קיירי האמת. אולי headcases כאלה צריכים לעבור את ה-30 כדי להתאזן.

עגל
23/07/2024 12:49:52

תודה מנחם.
על שאתה מכניס כל כך הרבה צחוק – ששון ושמחה, גילה רינה דיצה וחדוה לחיינו בימים קודרים אלה.
קראתי את השרשורים עם הטרול ושמעון, היה פשוט תענוג. עכשיו לברון קיבל גם ללכת עם הדגל.
בהמשך – לברון הוא מלך הסלים של הטורניר. וגם מלך האסיסטים והכ"ח. שמעון יש לך למה לחכות

NBA בדם
23/07/2024 12:59:45

לא יודע מה יותר מטריף:
רלביסטים שרואים את ביבי ושרה טסים בכנף ציון עם הכוכב ניצחון מוחלט או חברי הללל שרואים את לברון מציל את הנבחרת משחק שני רצוף והולך להיות נושא הדגל של ארה"ב באולימפיאדה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣🤣
לברון גם מחפש את הנצחון המוחלט אולי ביבי יתן לו בפודיום את הכובע

דוקטור רזי הופמן
23/07/2024 14:43:15
Reply to  NBA בדם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול להקביל את נתניהו ללברון אבל אין לך זכויות על זה.

פיני
23/07/2024 14:08:34

השנקל שלי: אין צורך להתווכח על זה שללברון היה משחק התקפי מצוין והוא גם נתן שקט נפשי ומנהיגות, אפשר פשוט לצפות במשחק.
לטעון שלברון מסרס שחקנים שכמעט ולא שיחקו איתו (עקב המנהג המוזר שקר סיגל לעצמו להעלות חמישיות שונות כל העת) זה גם מגוחך, החמישייה הראשונה במשחק הזה קלעה 61 נקודות והחמישייה השנייה 31 נקודות. לדעתי ההסבר לכך ששחקנים כמו טייטום ובוקר מתקשים, מעבר לחוקי פיב"א, לזה שנבחרות אחרות היום, הן אתלטיות ונבחרת גרמניה מביאה איתה שחקני נבא לגיטימיים לחלוטין, שהן מזמנות לכל טורניר את אותם שחקנים ויש שם קבוצתיות והיררכיה, זה שארצות הברית חסרה את כל זה, בקבוצות שלהם, הם כוכבים והגו טו גאיי, מותר להם לטעות, הם רגילים לשטף הקבוצתי ואם הם החטיאו, יילכו אליהם (או שהם יקחו את הכדור לבד) שוב ושוב. בנבחרת עמוסת כוכבים שמולה כל נבחרת נותנת את המקסימום ומנסה לנצח אותה (בניגוד גמור לדרים טים של 92' אז כל הנבחרות באו להצטלם, כי השחקנים שלהם לא הכירו את הכוכבים הגדולים מחוץ לטלוויזיה, דבר שלא רלוונטי היום כשיש שחקנים זרים שחולקים חדרי הלבשה ברגיל עם הכוכבים האמריקאים ושלושה מחמשת השחקנים הטובים בליגה, הם בכלל אירופאים), אין מקום לטעות, כי פשוט יש גו טו גאיי אחר לא פחות טוב ממך שלא מחטיא והקבוצה תלך אליו. קרי שהוא קלע מדהים, מקבל יותר הזדמנויות, אנט שהוא חסר פחד (וגם קצת מוח), לוקח את ההזדמנויות, אמביד נהנה מזה שכשהוא טוב מחפשים אותו, דייויס לרוב בלתי עציר ויוצא דברים טובים בשני צדי המגרש כשהוא על הפרקט, דוראנט (כשהוא משחק) גם תמיד טוב, ג'רו הולידיי בניגוד לרוב השחקנים, רגיל. להיות רק חלק מהפאזל ולברון? הוא כוכב בנשמתו, לטוב ולרע והוא לא פוחד מהכדור. ובמשחק בו הוא לא צריך לשחק הרבה דקות, הוא משמר את האנרגיות שלו היטב. בשחקנים האחרים, כל טעות פוגעת להם בביטחון והם נראים בהתאם. אם הקבוצה הזו הייתה רצה כמה שנים, הם באמת היו בלתי עצירים ולו בגלל שהייתה נוצרת הירריה מסודרת ובריאה והחוזקות ונקודות התורפה, היו ברורות לכל

פיני
24/07/2024 1:09:42
Reply to  מנחם לס

תודה מנחם

ארבל חילבה
ארבל חילבה
23/07/2024 14:42:51

תודה מנחם.
לי יש דבר אחד להגיד על המשחק אתמול – איזה שחקן פרנץ ווגנר. תאווה לעיניים

Yinon Yavor
23/07/2024 14:47:40

זה מאוד לא "נעים" כי מדובר באחלה בנאדם ושחקן נהדר בדרך כלל – אבל בינתיים נראה שקרי ממש לא שייך לארוע ולא משחק ברמה סבירה אפילו. שלשות פנויות מטווח אירופי הוא לא מצליח להכניס – אז מה התועלת בלשחק איתו? כולם עוד נזהרים בכבודו וכו', אבל הבנאדם לא פחות גרוע מבוקר או מכל אחד אחר שרק מחטיא ולא נותן הגנה.
זהו – הוצאתי את זה.

NBA בדם
23/07/2024 14:55:00
Reply to  Yinon Yavor

מסכים איתך, אבל הוא עדיין מושך המון תשומת לב מהגנת היריבה וגם אין מישהו אחר יותר טוב ממנו כרגע.

פיני
23/07/2024 14:55:58
Reply to  Yinon Yavor

בניגוד לבוקר, קרי מביא סקורינג ולא רק בשלשות. והוא גם מרווח וחוששים ממנו

Yinon Yavor
23/07/2024 16:09:26
Reply to  פיני

בינתיים הוא לא מביא כלום ביחס לחור בהגנה שהוא. ללברון עוד אפשר לסלוח כי הוא תורם התקפית. קרי ממש נזק

גיא רוזן
23/07/2024 16:18:06
Reply to  Yinon Yavor

לברון אכן היה חור בהגנה במרבית דקות המשחק,
בדקות הסיום הוא היה בסדר גמור עם תרומה משמעותית בריבאונד ההגנה ועם חטיפה במאני טיים.

thetroll
thetroll
23/07/2024 19:21:35
Reply to  Yinon Yavor

לדעתי הוא קצת חלוד. מאמין שבמאני טיים הוא יתן את מה שמצפים ממנו.

דה שוט
23/07/2024 15:16:50

טמיר – בשבילך – אהוב ליבך… (לא לברון)
https://www.facebook.com/share/r/EqrUomWiBEeaHMFW/?mibextid=UalRPS

גיא רוזן
23/07/2024 15:44:40
Reply to  דה שוט

https://www.facebook.com/share/v/iCqiwatwh57JpccL/?mibextid=xfxF2i

בסרטון: ההבדל בין המציאות להרטיב
(או – ככה נראים חברים לקבוצה שסובלים מה האגו של לברון…)

דה שוט
23/07/2024 16:21:01

חחחח מתבקש כאן גיף בתגובה אבל אני אתאפק כי אני באמת לא שונא את לברון – רק חושב שהוא נרקיסיסט. הערכים שלו טובים, הוא שינה לטובה את היחסים בין השחקנים בליגה לבין עצמם ובינם לבין הבעלים – זו תרומה היסטורית אדירה. הוא גם איש משפחה (לפחות כלפי חוץ) ודוגמה טובה לצעירים בתחום הבריאות ואורח החיים. אני בטוח שהוא גם פרוגרסיבי במידה (כמונו), ליברל ופתוח לקידמה ולשינוי. הוא היה בין היחידים שנעמדו אחרינו בלי לגמגם מיד אחרי ה-7.10 (למרות שאולי מיהר מבחינתו).
אני מדבר כאן על כדורסל!
הנוכחות שלו בנבחרת בתור דמות מרכזית (הכי מרכזית) היא גרועה, מכל הסיבות שהסברתי. זה שאנשים אינטיליגנטיים כמוך וכמו מנחם לא רואים את זה – זה לא נורא. קורה לכולנו…
חחח
אבל סרטונים של החברים רצים להרים אותו כשהוא נופל – לא מראים כמה הם אוהבים לשחק איתו – או במילים אחרות – לא מחזקים את הטענות שלך – אם כבר – אז מחזק את הטענות שלי.
כאילו מה קרה? הוא לקח ריבאונד ונפל.
אבל מכיוון שהוא השמש והירח – כל הספסל קופץ ורץ להרים אותו, ולראות שהוא בסדר…
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לברון לדעתי ממש לא אוהב אותנו היהודונים או את ישראל הוא לגמרי בצד השני פשוט לא יכול לדבר בחופשיות. עמדותיו לדעתי זהות לקיירי וגיילן בראון.
לדעתי הרוב המוחלט של הליגה בדעתם.

דה שוט
23/07/2024 17:47:04

הוא בעדינו, בטח לא בעד חמאס וארגוני טרור אחרים. תהיה בטוח. הוא איש טוב, רק נרקיסיסט ברמה פסיכית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד פלופ של לה בום

גיא רוזן
23/07/2024 16:40:02

הזוי.
הפייק שלך נכתב מהמקלדת על אוטומט…
הייתה עבירה במיליון אחוז, אחלה ריבאונד של לברון ברגע קריטי במשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 17:31:09

כמות השטויות שיוצאות פה והתאוריות הלא מבוססות הפסקתי לעקוב, דה שוט אני חייב שתסביר לי איך השחקנים התעלו באליפות העולם ללא לברון.

שמעון אני חייב להבין חוקי הפיב״א תקפים רק לשמירה על בוקר לא ללברון?

יש שני גישות של ניתוח נתונים. רשמתי עליהם בהרחבה למעלה ואני אעתיק לכאן.

הגישה שלי ל NBA והראשונה היא גישה של Bottom Up.

כלומר, צפייה במשחקים ואז בחינה של הסטטיסטיקות . אני תמיד צופה במשחק, קולט בו את הניואנסים הקטנים ואז מוסיף לזה את המספרים.

הצד השני של המטבע זה גישת ה-Top down, שלא מעט חוטאים בה פה באתר שאומרת תסתכל על הסטטיסטיקות , הם יתנו לך את רוב המידע , ואז רק תצפה במשחק.

בשני הגישות אתה צריך לצפות במשחקים ובשניהם גם לנתח את הסטטיסטיקה, השוני הגדול הוא במה קודם למה ולמה לתת משקל גדול יותר.

הוספתם חברי לצערי גם עוד גישה, שזה לכתוב שטויות לא מבוססות בלי הפסקה ופסיכולוגיה בגרוש כמו נעליים מפחדים ריספקט… הכל בגלל שנאה לא בריאה

Last edited 2 months ago by ברוך רובין
דה שוט
23/07/2024 17:40:25

ברוך אח יקר
הסברתי בפרטים כל תיאוריה: נעליים, FMVP בבועה ועכשיו זה (הסירוס).
ותפסיק להיתמם – באליפות העולם רק אנט שיחק עם שחקנים דרג 2 ו-3

ברוך רובין
ברוך רובין
23/07/2024 17:51:47
Reply to  דה שוט

אנט, גיילן ברונסון, ברנדון אינגרדם, באנקרו, הלבירטון.

כן לברון מסרס את טייטום גם בדקות שהוא לא איתו על הפארקט, תכו תאשים אותו שהוא הפסיד בגללו גם את הפיינל MVP.

Yinon Yavor
23/07/2024 17:58:54

וגם אחראי לרצח ארלוזורוב…

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 15:51:13
Reply to  דה שוט

השרת שם אתמול.
להקיא עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😆😆

Yinon Yavor
23/07/2024 16:00:16

האמת שמישהו כתב כאן רעיון ממש מוצלח לדעתי:
להביא מאמן אירופאי (או אחד שמאמן באירופה) להיות מאמן הנבחרת.
ככה אין לו אינטרס להיררכיה מסוימת מלבד היררכיית כדורסל כפי שהוא מבין אותה.
ככה אין לו שחקנים מהקבוצה בסגל שחייבים לקבל דקות או ש…
ככה הוא לא מחוייב מראש לזמן לסגל שחקנים מהקבוצה שלו או מקבוצה אחרת.
ככה יש לו מראש פילוסופיית משחק שמתאימה לחוקים הבינלאומיים, ולכן יוכל "לאלף" את השחקנים לשיטה מתאימה.
ככה ישחק מי שהכי מתאים וטוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

מי יקשיב למאמן כזה? לברון?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/07/2024 17:02:09

תוך חודש הוא נזרק הביתה,

Yinon Yavor
23/07/2024 17:23:13

תוך חודש נגמרת האולימפיאדה…
אם זה מישהו עם הילת הצלחה בכדורסל הבינלאומי (מדגדג לי להגיד דיוויד בלאט…), אז יקשיבו לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

הם לא יקשיבו לאף אחד המאמן והמנגר של הנבחרת זה לברון כל השאר יסמנים הוא זימן את הסגל לפני שהיו מאמנים

דה שוט
23/07/2024 17:41:02
Reply to  Yinon Yavor

כמו שלברון הקשיב לו בקליבלנד…

Yinon Yavor
23/07/2024 17:52:23
Reply to  דה שוט

לכן לא באמת אמרתי. אלא רק דגדג לי…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/07/2024 20:41:11
Reply to  Yinon Yavor

חחחח יעשו לו שביתה איטלקית, גם באולימפיאדה.
קרחוני נתן לשיקוצים את הכח להחליט כמעט הכל

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 16:41:54

בספר החוקים של הליגה שכחו להוסיף כוכבית

*"אלא אם מדובר בלברון"

https://videorulebook.nba.com/archive/offensive-foul-in-the-post-offensive-player-wards-off-with-off-arm/

גיא רוזן
23/07/2024 16:50:32

יפה.
עכשיו תראה סל כזה במשחק הלילה מול גרמניה.

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 17:04:09

זה מתבצע ב-99% מכל החדירות של לברון בקריירה.
תנועה אוטומטית – איך שהוא תופס כדור וחודר מרחיק את המגן עם היד הנגדית.

חידשתי לך?
חיית במערה ב-20 שנה האחרונות?

מהלך כזה מול סודאן
https://youtu.be/PD6AJ0VoaVQ?si=yLsg-fO34y-wRqyi&t=1464

גיא רוזן
23/07/2024 17:12:34

זה כל כך משעשע איך שאתה מתחמק.
הראת את הכלל,
כתבת שזה מה שעשה מול גרמניה,
אבל אתה מסרב להראות שיש תוקף לטענות שלך.
אמממ
אולי בגלל שפשוט לא היה כזה במשחק הלילה?

Klay Thompson
Klay Thompson
23/07/2024 18:42:52

דקה 13:23:
https://www.youtube.com/watch?v=vB-dUGMFV90

לברון בבירור משתמש ביד שמאל כדי להרחיק את המגן. אני לא נכנס לוויכוח וגם לא קראתי את כל התגובות אבל לטעון שהוא לא עושה את זה על בסיס קבוע זה לא מדויק. ועדיין למרות הכל לברון היה ענק אתמול. החיים הם לא שחור או לבן.

גיא רוזן
23/07/2024 18:54:34
Reply to  Klay Thompson

בתגובה קודמת בפוסט ציינתי את מהלך זה כיחיד מבין כל הסלים שקלע (והעבירות בעקבותיהן נשלח לקו העונשין) אודותיו יש מקום לדיון.
בין זה לבין הטענה שכל הסלים הם עם עבירת תוקף והשופטים "נתנו כבוד" יש פער עצום.
שימוש ביד תוך כדי תנועה על מנת ליצור מרחק המגן זו טקטיקה שנמצאת בשימוש רחב היות והיא כמעט ולא נשרקת.
יוקיץ' לדוגמה, מי שלטעמי הוא השחקן מס' 1 בליגה עושה את זה כל הזמן.
עכשיו, במשחק עצמו,
דקה קודם (או 2, לא זוכר בדיוק) לכן נשרקה עבירה לחובת לברון ששלחה את וגנר לזריקות עונשין. בפעם הזו השופט בבירור טעה ושרק לטובת הגרמנים,
זה היה מקרה כמו זה שטמיר הביא דוגמה שלו מספר החוקים בשרשור הנוכחי,
כך שטויות שיפוט היו, כפי שתמיד יש.

Klay Thompson
Klay Thompson
23/07/2024 19:00:44

לא חושב שהשופטים נתנו לו כבוד, בזה אני מסכים איתך (סה"כ היה משחק הוגן). עדיין לברון משתמש בזה פעם אחר פעם (לא כחלק מתנועה טבעית של היד) ולדעתי זה נותן יתרון עצום לשחקן המתקיף (אם המגן יבחר להיצמד אליו ולא לתת לו ליצור את ההפרדה כנראה שבNBA ישרקו לו עבירה).

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 18:54:19

לא ראיתי את המשחק מול גרמניה ולא עברתי עליו בקפידה בתקציר
מה זה משנה משחק אחד ספציפי? זה משהו שהוא עושה בכל מהלך.
כולל במשחק הקודם

גיא רוזן
23/07/2024 19:00:46

עושה בכל מהלך… ואז אתה עוד מתלונן על נרטיב.
במשחק מול גרמניה, מכל 8 הסלים שקלע והפעמיים שנשלח לקו העונשין יש סל אחד שצריך היה להעצר עם שריקה לעבירת תוקף.
אלו העובדות, מוזמן לבדוק אותן.

thetroll
thetroll
23/07/2024 19:55:22

גיא. לא סביר בעינך שלברון מקבל יחס שונה מהאחרים? בגלל המעמד שלו? ברמה האנושית הכי בסיסית שיש. סתם שואל לא מדבר על משהו ספציפי .

גיא רוזן
23/07/2024 20:10:57
Reply to  thetroll

ברמה מסוימת, ההפך.
אני מסכים שהוא לא מקבל אחוז גדול מלא מעט עבירות תוקף שהוא עושה.
אבל מצד שני הוא מקבל אחוז מאוד נמוך מהעבירות שעושים עליו הכניסות לסל.
זוכר את רצף העדר השריקות בדקות קלאצ' בעונה שעברה?
(מול הסלטיקס, לדוגמה)
באמת השחקנים, עוד יותר לא סביר.
הוא (כמו קרי או דוראנט) שחקן בפרופיל בולט כל כך עד שלא מעט משתדלים יותר מולו.
בעיקר שחקנים שיש להם מה להוכיח.

thetroll
thetroll
23/07/2024 20:31:53

האמת שאני לא זוכר. בסדר מקבל את מה שאתה חושב. אני לא מסכים איתך בעניין הזה. אני חושב שזה כמעט לא אנושי לתת לו יחס רגיל. לא השופטים ולא מי שמשחק איתו או מולו. נסכים שלא להסכים בעניין הזה. ואומר לך שוב. כל הדיון הזה הוצת בגלל שאמרתי שראיתי שחקן כבד איטי מבוגר. לא דיברתי על יעילות זה היה בתגובה הראשונה. מישהו שמרכז הכל סביבו בלי צדק. תשתדל לראות את זה במשחק הבא. זה כבר לא אותו שחקן. תשים לב לזה במשחק הבא. אני בטוח שתבחין בזה. משהו אצלו פשוט נגמר. זה כל מה שניסיתי להגיד. הוא עוד מסוגל פה ושם לתת פרץ אנרגיה עם כל הכח שלו והכל אבל בעייני זה הסוף. אולי עוד קצת וזהו.

NBA בדם
23/07/2024 17:14:09

בגבול הסביר, היד לא באמת מרחיקה את המגן. תוקף זה לא.

Yinon Yavor
23/07/2024 17:25:11

בריון ראסל מיוטה מוסר ד"ש מגמר 1995 (או 6)…

גיא רוזן
23/07/2024 17:38:00
Reply to  Yinon Yavor

1998

Yinon Yavor
23/07/2024 17:51:56

צודק. התכוונתי 7 או 8.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

זה היה שונה וזה היה מהלך אחד לברון כל כניסה שלו ככה 20 שנה

thetroll
thetroll
23/07/2024 17:34:47

ענק

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 16:59:25

עוד עבירה שלא נשרקה נגד לברון
https://www.youtube.com/shorts/lHW1gdsu0bE

NBA בדם
23/07/2024 17:14:53

פה צודק

גיא רוזן
23/07/2024 17:15:37

זו לא עבירה, לא משנה כמה "אוהד" הקריין בסרטון.
יש 0 קשר בין הכלל שאתה מראה לבין המהלך של לברון.

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 18:56:35

להעיף את המגן אחורה עם כתף חדה + צ'יקן ווינג זה דיסלוג'ינג.
זה יותר גרוע בהרבה מהדוגמא בסירטון.
שם לפחות הוא היה בתנועה למעלה לזריקה.
פה זה פשוט מהלך פוטבול

גיא רוזן
23/07/2024 19:05:31

תבדוק את עצמך, זו לא עבירה.

NBA בדם
23/07/2024 17:16:58

גם זה חוקי, לא משתמש בידיים. פלג הגוף העליון כל כך חזק שהוא מנער בקלות את המגן.

אשך טמיר המקורי
23/07/2024 18:59:02
Reply to  NBA בדם

הוא מנער בקלות את המגן כי נכנס בו בכל הכוח והעוצמה עם כתף נמוכה בבית חזה, ומוסיף צ'יקן ווינג עם המרפק לקינוח.
אם זה היה מותר לכל אחד אז 90% מהשחקנים היו "too big, too strong".
אולי חוץ מגמד שמכניס כתף בסבן פוטר, אבל אז זה היה לביצים

NBA בדם
23/07/2024 19:11:10

הוא לא משתמש בידיים ולא נכנס בשחקן כדי שישרקו לו תוקף.
הוא ניחן בגוף חד פעמי שחודר מגנים. לא הרבה שחקנים יכולים לקבל את המגע וגם לסיים באפקטיביות

גיא רוזן
23/07/2024 17:17:40

אבל זה נחמד לגלות שיש אוכלוסייה רחבה כל כך של אנשים שלברון מחזיק נדל"ן נרחב בראשם..

דה שוט
23/07/2024 18:50:44

מי כתב כאן הכי הרבה על לברון היום?
אפשר לספור מילים אם תרצה…
🙂

גיא רוזן
23/07/2024 18:57:19
Reply to  דה שוט

כאשר אתחיל עם תגובות על לברון בהמשך לסיקור משחק של הפועל ירושלים אתה תהנה צודק…
(או אכין סרטונים ערוכים ואתחיל לקלל כחלק מפס הקול)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/07/2024 20:38:53
Reply to  דה שוט

חחחח הבבון ובייבי בבון לא מעניינים אותי,
רק מחכה שהבולבוס המהלך יפרוש.
איזה כייף שהנושא המעוס הזה על מי צודק על הפטו שלי

ברבור שחור
ברבור שחור
23/07/2024 18:35:45

לפני שבועיים כתבו פה שאולי הנבחרת הזו טובה מהדרים טים…

thetroll
thetroll
23/07/2024 19:57:44

בתקוה שדוראנט ישחק זו נבחרת מצויינת לא יותר טובה מהדרים טים אבל מצויינת. והיא תיקח זהב לא בזכות לברון אלא למרות לברון

רן הנרגן
רן הנרגן
23/07/2024 20:47:45

קרי לא משחק טוב. מתוך 4 משחקים רק באחד הוא קלע היטב, באחד בינוני ובשניים גרוע. כבר שנתיים הוא חולם על האולימפיאדה ויהיה מאד עצוב אם זה יהיה זכרון רע עבורו.
.
הנבחרת האמריקאית משחקת רע רוב הזמן. קר הוא מאמן של שיטה אחת והשיטה הזו מסובכת ללימוד ובעיקר דורשת הקרבה. גם בג"ס השיטה די מיצתה את עצמה ובנבחרת כבר שני הרכבים שהוא לא מצליח להפיק את המירב מהשחקנים.
.
אם כל הביקורת על כך שההרכב הראשון סובל מהגיל של לברון וקרי במשחק ההגנה, בהרכב השני יש רק שחקנים צעירים והן לא טובים מההרכב הראשון. בוקר וטיטום הם אכזבה גדולה. באם ודיוויס עושים את שלהם אבל הם מעולם לא היו "אלפא" אלא כוכבים משלימים בקבוצות שלהם.

ירון, החלום
ירון, החלום
07/08/2024 16:24:20

בס"ד
תודה מנחם.