מעורב הופס לשבת / מנחם לס

מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.בקשה ושאלה

הבקשה היא שוב לצרף תמונה, איור, או קריקטורה לשמך בתגובות. התמונה תופיע רק בתגובות להופס. זה עניין של 8 דקות: (1) בחר תמונה (איור) ושמור במחשב או בסלולרי. (2) היכנס ל-GRAVATAR.COM והם ידריכו אותך איך להעלות את התמונה. זה הכל. היא תמיד תופיע לצד תגובתך.

השאלה היא זאת: אני משתמש באנגלית כנראה יותר מכל כתב אחר בהופס. האם זה בסדר אתך או מפריע לך? אני משתדל להעתיק רק קטעים חשובים. הייתי רוצה לשמוע אם זה בסדר אתך או מפריע לך!

2. לא יאומן כי יסופר: ברוני ג'יימס נעשה פתאום בחירה פופולרית ל'רוקי השנה', מתחרה לזאק אדי!

מעורב הופס לשבת / מנחם לס

The odds to win NBA Rookie of the Year have shuffled since the start of summer league, with the Memphis GrizzliesZach Edey now the consensus betting favorite at sportsbooks. But the : most popular pick by bettors so far is a massive long shot with a famous last name- JAMES

אונלי אין אמריקה. שמו של ברוני ג'יימס מופיע עתה יותר מכל שם אחר בהתערבויות על רוקי העונה (ROY). הנה, מילה במילה ממייקרוסופט סטארט:

More bets have been placed on Bronny James to win Rookie of the Year (ROY) than any other player at multiple sportsbooks. James has attracted nearly one in four of the bets placed on the ROY market at ESPN BET. BetMGM reported taking a $1,000 ROY bet on James at 250-1 on July 6, from a bettor in Ontario, and DraftKings said that only Edey had attracted more money wagered than James in its ROY market.

לא רק זה שהוא הבחירה הפופולרית ביותר (ה-250-1 סיכויים בוודאי לא מפריע), אלא שהתערבויות ב-4 ספרות הן מאד נדירות בבחירות ל-ROY אבל במקרה של ברוני הכל התהפך! הבחירות הפופולריות ביותר אחרי ברוני הם אדי, וריד שפרד

3. פול פירס, ב- "@PaulPierce34 claims that 27-year-old LeBron could have been an Olympic sprinter טוען שלברון – אילו בחר בא"ק ולא כדורסל – היה יכול לנצח את ריצת ה-100 מ' באולימפיאדת לונדון ב-2012 אילו הופיע במקום Justin Gatlin

LeBron James Replacing Justin Gatlin or Tyson Gay Leaves Track and Field Community Fuming: "Sick of These Punks"

הקטע הזה מסתמך על פוסט של Diptarko Paul מ-ESSENTIALLY SPORT

לפי פול פירס, "לברון היה מנצח את ריצת ה-100 מטרים באולימפיאדת לונדון אילו היה מתחיל את הקריירה בבית הספר העממי בא"ק ולא בכדורסל, ומחליף את ג'סטין גטלין"

עולם הא"ק התנפל על מאמרו הטפשי של פול פירס בחימה. "לבנאדם אין כלל מושג מה זה לרוץ 100 מ' ב-9.63 שנ', התוצאה של המנצח באולימפיאדת לונדון, הג'מייקאי יוסיין בולט (ג'סטין גטלין סיים שלישי בזמן 9.79)".

הביקורת על פירס עלתה מדרגה כשב-ESSENTIALLY SPORTS כתבו ש-"לברון אפילו לא היה נכנס לשלישייה המנצחת בתחרות הנשים (ניצחה שלי-אן פרייזר פרייס מג'מייקה בזמן 10.75 שנ'. שנייה הגיעה כרמליטה ג'יטר האמריקאית בזמן 10.78 שנ', ושלישית וורוניקה קמבל מג'מייקה בזמן 10.81 שנ').

אני אפילו לא רוצה להתחיל לומר לכם (בהסתמך על ביומכניקה) מה היה זמנו האופטימלי של לברון שבגיל 21 היה כבר 2.06 מ' ושקל 113. כל מה שאני אומר לכם שהוא לא היה עובר אפילו סיבוב ראשון של הנשים ב-100 מ' באולימפיאדה.

רק להזכיר בקצרה את החוק הביומכני שהסברתי לפני כמה שנים באריכות, כששריר גדל (כמו אצל לברון) הוא הופך חזק יותר, אבל הוא הופך "כבד יותר" יחסית ל-"חזק יותר". הסיבה היא שתוספת במשקל היא גבוהה יותר מהתוספת בכוח כי בנפח משקל עולה בשלישית (אורך כפול רוחב כפול גובה, או ב-ס"מ בשלישית), בעוד שכוח השריר עולה ביחס ישר לחתך השריר, שהוא גדילה בריבוע (ס"מ בריבוע) ז"א שכשהשריר הופך כבד יותר הוא הופך יותר כבד יותר מחזק יותר. אילו לא היו צריכים לכסות מרחק, הנמלה הייתה הופכת למהירה ביותר. אבל מאחר וחייבים לעבור 100 מטרים, חייבים שרירים שיזיזו את הרגליים הארוכות. אצל בני אדם הנסיון הוכיח שהגודל האידיאלי אצל בני אדם הוא בין 1.82 מ' ל-1.90 מ'. יוסיין בולט היה יוצא מין הכלל עם גובה של 1.95 מ' אבל הוא היה מסוג אקטומורף – רזה – ששריריו ארוכים אבל לא כבדים, והוא היה יוצא מין הכלל בין האצנים בגובהו.

לברון, עם ה-2.06 מ' שלו ושריריו המלאים (הוא מסוג גוף של מזומורף) היה מתחיל לשבוק אחרי 50-60 מטרים בריצת ספרינט, ואפילו ל-50-60 מטרים הוא היה מגיע 2-3 מטרים מאחורי האצנים הטובים בעולם. אגב, זו הסיבה שאין ענקים בין הספורטאים הטובים בעולם בא"ק אפילו במקצועות כמו הדיפה כדור ברזל כי ענק בגובה 2.30 מ' ומשקל של 200 ק"ג בקושי יכול להזיז את משקלו, ולא משנה גודל שריריו.

(אגב, מחקר שנעשה לפני שנים במחלקת ה-EXERCISE PHYSIOLOGY באוניברסיטת צפון קרולינה הגיע למסקנה שהגובה והמשקל המתאימים ביותר לקרב-10 בא"ק הוא גובה של 1.91 מ' ומשקל 192 פאונדס (87 ק"ג)

4. בלייקרס לא מצליחים להסתיר את חיוכם עם משחקו של דלטון נקט (לא קנקט) בין לברון ו-אנטוני דייויס

(נעזרתי במאמרו של Jedd Pagaduan ב-ESPN)

Lakers’ Dalton Knecht hyped up alongside LeBron James and Anthony Davis, with the two eyes emoji all over the pic

לרוב המעבר מכדורסל 'חובבני' (תיכון ומכללה) ל-NBA הוא קשה יותר מאשר השחקנים מתארים לעצמם. ה-NBA זה עולם נפרד מהכדורסל, ועד שצעיר לא מגיע לליגה הזאת אין לו מושג על קשיי ההסתגלות. ישנם בליגה 550 שחקנים שכולם רוצים להיות מולטי-מיליונרים, והמאבקים על להתעלות על הבינוניות – "בינוניות" של NBA, רק שיהיה ברור – היא עזה. רק הטובים שבין הטובים שורדים אותה.

לכן מעטים מאד הם הרוקיס שמצליחים להתבלט כבר בשנתם הראשונה ב-NBA. הלייקרס מאמינים שהם דגו את אחד הבודדים שהמעבר ל-NBA עבר להם בקלות, בטבעיות, ובחכמה.

For the Los Angeles Lakers, however, they are hoping that the selection of Dalton Knecht with the 17th overall pick of the 2024 NBA Draft pays immediate dividends.

כבר באונ' טנסי הוא הוגדר כ-"אחד השחקנים המוכנים ביותר ל-NBA" ע"י צ'רניה מהאתלטיק. הוא הוכיח את עצמו כ"שחקן עם UNDERRATED ATHLETISM המסוגל לקלוע מכל מצב ומכל מרחק". אלה חדשות טובות ללייקרס שתצטרך להשתמש בו ולסמוך עליו כבר מהיום הראשון.

In particular, Jovan Buha of The Athletic has Dalton Knecht as a part of the Lakers' nine-man rotation next season (LeBron James, Anthony Davis, Austin Reaves, D'Angelo Russell, Rui Hachimura, Jarred Vanderbilt, Max Christie, Christian Wood) and he could even be a “devastating off-ball weapon” alongside the team's more established veterans. Knecht, however, will have to improve his defensive work rate and impact so that his floor could be a rotation player as soon as his rookie campaign, Buha added.

Will the Lakers give Dalton Knecht a chance in his rookie year?

ישנם מאמנים וותיקים בליגה שלא סומכים על רוקיס ולא נותנים להם הזדמנויות להוכיח את עצמם כבר בראשית דרכם.

ג'יי ג'יי רדיק לא נראה לי כזה. הוא נראה לי ההיפך הגמור – מאמן שייקח צ'אנסים ברצון.

אבל נקט הוא לא רדיק. רדיק קלע בדוק 26.8 נק' למשחק ב-42.1% דיוק, כשרוב זריקותיו באות מרחוק. אבל זה היה כדורסל שונה אז מהכדורסל של היום. בזמנו, לקח לרדיק שלוש עונות עד שהפך לשחקן רוטציה ואח"כ שחקן חמישייה.

אבל לנקט תינתנה הזדמנויות. 'יריביו' העיקריים לדקות בקבוצה הם כריסטי ורדיש.

All of this needs to be said just to temper everyone's expectations of Knecht. He is a talented player and a solid shooter, but there is still a lot of work left for him to do to flesh out his game and be a rotation piece for the Lakers for years to come.


5. פטריק בברלי מציע את החמישייה הפותחת של ארה"ב: סטף קרי, אנטוני אדוורדס, לברון ג'יימס, קווין דוראנט, ג'ואל אמביד

6. תוצאות המשאל

1.סטיב נאש (151 בחירות)
2.ג'ייסון קיד (124)
3. כריס פול (44)
4. ג'ון וול (4)

7. מצבו הבריאותי של קווין דוראנט

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
84 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
20/07/2024 1:42:47

תודה מנחם מצויין כרגיל, עברית אנגלית סינית העיקר שתמשיך לכתוב .

2. הסיכוי של ברוני ג׳יימס לזכות ברוקי העונה דומה לסיכוי שלי ושל שמעון, בדיוק כמו שאוהבים לזרוק כסף ברולטה מהמרים זורקים הייל מרי על הרוני ג׳יימס (היה אמור להיות לו יחס של 1000 לא של 250).

3. פול פירס רוצה למשוך פרסום ורושם שטויות, הוא מאמין שאם זה עובד לאי סמית זה יעבוד גם לו ובצדק. לברון אתלט אדיר לכדורסל הוא גם יכל להיות וויד רסיבר מצויין , לא היה שילוב של כזה כוח מהירות וקפיצה בNBA, אבל הוא איטי וכבד מדי כדי להתחרות עם הטובים בעולם.

4. קנקט יכול להיות אחלה שחקן יש לו קליעה וזה בדיוק מה שחסר ללייקרס, אני פחות מתלהב מהמכללות ומליגת הקיץ הוא בן 23 יש לו יתרון פיזי על ילדים בני 18, בליגה הייתרון הזה יעלם.

5. כנראה שבארץ הקודש לא צופים באולימפיאדה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

רק שימשיך לכתוב.גם אם יכתוב בסינית יש תרגום.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/07/2024 2:20:36

גווווו מעורב
לחם שעשועים

Boston Ami
Boston Ami
20/07/2024 2:23:27

תודה על המעורב.
כמו שכתבתי בפוסט אחר – באמת לקח רק 5 דק להוסיף תמונה. ממליץ לכולם.
אנגלית זה בסדר, אבל עם הנקודות העקריות בעברית כמו שאתה עושה זה עוד יותר טוב!

מולי
20/07/2024 2:45:35

לדעתי אני הולך להשמיע דעה פחות פופולרית:

אני מאמין, במיוחד מאחר וחלק גדול מהקוראים באתר הם בני נוער שהאנגלית אינה שגורה בפיהם, שרצוי לכתוב באתר בעברית בלבד.

אפילו שלי אישית אין בעיה עם אנגלית (אני הרי אפילו מתרגם מאנגלית), אני מוציא עצמי לעתים קרובות חסר סבלנות ומוצא עצמי מדלג על החלקים באנגלית. אני ממש לא אתפלא אם רוב הקוראים שאינם גרים בארה"ב או באים ממשפחה דוברת אנגלית – נוהגים אף הם לעשות זאת ולהסתפק בשורות העבריות.

יותר מכך, מאחר הקטעים שאתה מכניס באנגלית לא נכתבו על ידך אלא ע"י אחרים שאתה מצטט או מסכם. ומאחר ומה לעשות, יכולת הכתיבה שלהם לא בהכרח עולה על זו שלך (לשון המעטה), אני לכשעצמי הייתי מעדיף שתצרף קישור למאמר (למי שרוצה להרחיב או לקרוא את המקור) ושתקדיש את הזמן לכתוב את מה שלך יש לומר במקום להעתיק ולהדביק את המילים שלהם.

ועדיין, מאחר ואני יודע כמה זה מפרך לכתוב כל יום, אין לי אלא להסכים עם ברוך רובין: הכי חשוב שתכתוב! גם אם זה בסינית! (למרות שהסינית שלי ממש חלודה אחרי שכמעט ולא השתמשתי בה מזה 35 שנה).

gogo
gogo
20/07/2024 6:21:42
Reply to  מולי

מולי רובנו עברנו מזמן את גיל הנוער וחלק כאן הולכים עם מנחם לס שנים רבות. זה הרושם שלי גם ממפגשי הופס

Berch
20/07/2024 8:29:28
Reply to  מולי

כמוני כמוך מולי

עגל
20/07/2024 12:23:49
Reply to  מולי

שלום מולי, טוב לשמוע ממך!
גם אני כמוך – רק מרפרף מהר על האנגלית, כמעט ולא קורא. גם כי אין לי סבלנות וגם כי אני יותר מתעניין בדיעות (המשעשעות לעיתים) של מנחם.
אפשר להשאיר את האנגלית כי זה מוסיף קצת בשר למי שמתעניין, או באמת לשים לינק.

איצקו
איצקו
20/07/2024 23:51:10
Reply to  מולי

דווקא אני חושב שהסיבה שאתה כתבת תחזק את זה שצריך אנגלית
דעתי היא לכתוב הכל באנגלית במיוחד את ההגיגים של מנחם

אור
אור
20/07/2024 2:56:56

תודה מנחם, אני מדלג על הקטעים באנגלית אבל מה שנוח לך

לגבי התמונה זה לא מדויק, היא מופיעה גם באתרי WordPress אחרים אם נרשמים אליהם עם אותו מייל אבל זה לא מפריע לי

Florida man
Florida man
20/07/2024 4:00:40

אין שום בעיה לכתוב באנגלית, תבורך.
מציע להריץ את ברוני ישר לMVP למה להסתפק ברוקי השנה?

nadav
nadav
20/07/2024 4:48:34
Reply to  Florida man

Bronny = GOAT

Generally Overrated Amateur Talent

דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 11:49:16
Reply to  nadav

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/07/2024 5:30:58

אני קופץ על האנגלית בדרך כלל,
לא מפריע לי בכלל.
אחלה בחלה של מעורב.
חחחחח אני משער שחצי מהליגה ינסו לדרוס את הבייבי בבון

thetroll
thetroll
20/07/2024 6:10:27

מנחם מעורב מעולה. לי אישית האנגלית לא מפריעה אבל מזמן רציתי לאמר שזה בטוח מפריע לאחרים. אני לא יודע באמצעות איזה תוכנה אתה כותב אבל בוורד למשל יש אפשרות לעשות תרגום מיידית. העתק הדבק תרגם. וזהו נגמר העניין. לא תמיד התרגום אופטימלי ויתכן שצריך להקדיש דקה לראות אם צריך איזה תיקון אבל בגדול זה ממש טוב.

דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 11:49:59
Reply to  thetroll

גוגל לא יודע לתרגם
🙂

orik
orik
20/07/2024 7:31:59

menachem thank you for the meorav

דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 11:50:16
Reply to  orik

חחחחחחחחחחחחח

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
20/07/2024 7:50:31

מניח שרוב הקוראים פשוט מדלגים על האנגלית. מצחיק כי אני חי בארה"ב מעל עשור, עובד באנגלית בלבד, קורא לרוב רק באנגלית ורוב הזמן מדבר אנגלית, אבל בכתבות פה אני באופן טבעי מדלג על האנגלית, כנראה כי זה לא זורם עם השאר. אבל מפריע זה בטוח לא.

הבנתי שלברוני היו שני משחקים לא רעים, רוקי העונה הוא לא יהיה, אבל אם יש סיכוי להפתעה פסיכית ביחס מפתה, אולי זה זו.

Berch
20/07/2024 8:28:12

תודה על תענוג של מעורב על הבוקר.
כמה הייפ על ברוני ג'יימס
יצליח לשמור טוב באיזה משחק ונראה אותו מועמד לפרס DPOY

לברוני בוזגלו זה לא היה קורה
🤣

אשך טמיר המקורי
20/07/2024 8:35:20

הלייקרס צודקים. נכט מוכן וייתן אימפקט מיידי. איך כ"כ קבוצות ויתרו עליו נשגב ממני.
הספרס היו צריכים לקחת אותו ולהטריד את קלדון ג'ונסון.
שימו עין על פיליקובסקי מיוטה, גם שחקן מצוין וגניבת דראפט.
https://www.youtube.com/watch?v=EoioA6H4Q5Q

Stockton2Malone
20/07/2024 8:37:46

נכנס ל-Gvatar מגיע לחלון שהוא אומר ששולח מייל עם verification code. המייל לא מגיע. עוד מישהו נתקל בזה?

אשך טמיר המקורי
20/07/2024 8:47:43

לא אבל תבדוק בספאם ובג'אנק

רן הנרגן
רן הנרגן
20/07/2024 8:40:48

אנגלית. למי ששולט זה לא בעיה ומי שפחות, שיתאמץ. זה יקדם אותו

gogo
gogo
20/07/2024 8:55:01

תודה על המעורב

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אני קורא מאמרים באנגלית,באותו זמן אני "חושב " באנגלית.הבעיה שלי ושל מגיבים אחרים כשיש ערבוביה,אני מתחיל לחשוב בעברית ואז פתאום אנגלית.בעיה נוספת חלק מהטקסטים באנגלית הם לא של דוק ומלאים בשטויות,כך שאני ומגיבים אחרים פשוט מדלגים עליהם.
היתרון בקטעים בעברית שהם פרי עמלו של הילד הפושטאק.ופה זה מתחיל להיות מאוד מהנה.
האם בבוני יהיה רוקי העונה.האם פרוסת לחם עם מרגרינה, תקבל כוכב מישלן?
בקטע של פירס לא צירפת את המלל באנגלית,מן הסתם רבים היו מדלגים על קטע כזה.לעומת זאת ההסבר של דוק שווה 100 סברינות.ללקק את השפתיים ,פרץ של חוכמה ,קטע מנומק היטב ומשכנע.
נראה לי שכתב סתם מזכיר את לברון ,ממציא סיבה להזכיר אותו,והופ יש דיון ,יש פרסום.להזכירכם פרסום שלילי והעמדה של אדם באופן מגוחך,עושה לפעמים את ההיפך,תראו איך טראמפ מועמד רציני להיות הנשיא הבא.כל חכמתו מסתכמת באגרוף באוויר וחבישת האוזן.במה זה ישפר את חייו של אמריקני ממוצע?איינשטיין כבר דיבר על הטפשות האנושית האין סופית,אבל כמה אנשים מבינים את איינשטיין?
עוד מעט תצא כתבה שתנסה להוכיח שלברון היה יכול להיות פילוסוף מס 1 לו היה לומד ומתעסק בפילוסופיה.
נקט הוא סניור .משום מה סניורים הפכו למצרך מאוד לא פופולרי בדראפט.מלבד מקרים יוצאי דופן,אתה סניור אתה אוטומטית עובר למקומות 20 פלוס בדראפט או לסיבוב השני.אתה מקבל שחקן שאתה בדיוק יודע מה הוא יודע לעשות,שחקן עם נסיון,לרוב עם קליעה טובה.אבל מה קבוצות מעדיפות? שרלוט בחרה במקום 6 ילד צרפתי,אין להם ממש מושג איך הוא יתפתח, אבל מה האשליה תמיד עדיפה על המציאות האפרורית.
תוצאות המשאל סבירות לגמרי אבל מצערות.וול היה יכול להיות הגדול מכולם,אבל קללת הפציעות מנעה מאיתנו שחקן גדול.
נעשיתי צמא וחם לי,הכי טוב לשתות כל דבר עם קרח,העיקר קר!

עגל
20/07/2024 12:30:36

לברון הפילוסוף מס' 1, קרעת אותי.
shut up and dribble
בסוף, העולם המודרני מסליל אותנו להיות מומחים במשהו קטן מאוד (נקודה סינגולרית) במרחב ההתמחויות. בספורט, כל החברה הגדולים נמצאים בשפיץ של השפיץ של התכונות האנושיות, גם פיזית וגם נפשית. הם מכונה שנועדה לעשות דבר אחד, והם בינוניים בדברים האחרים. ראינו את זה עם ג'ורדן כשהוא עבר לשחק בייסבול, הוא היה סתם עוד אחד. אותו דבר יהיה עם מסי או לברון, אולי יש להם עוד כישורים אבל כנראה שלא נדע מזה. יש יוצאי דופן אבל הם מעטים (קובי הסתמן כהתחלה של במאי/מפיק מוכשר).

דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 12:36:43

האם בבוני יהיה רוקי העונה.האם פרוסת לחם עם מרגרינה, תקבל כוכב מישלן?
מר בחור, ישך את זה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם התאגיד יתן את המישלן גם הלחם יכול לקבל. לחם תאגידי

אשך טמיר המקורי
20/07/2024 9:06:04

קנדה ניצחה את צרפת בלי מאריי. נמהארד היה מעולה בתור הגארד המחליף.
הובילו כל המשחק, נראה שמתחילים להתחבר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/07/2024 9:16:09

אנגלית, בוכרית או אמהרית, כל עוד אתה זה שכותב, אני מוכן להתפשר על השפה.
תודה רבה מנחם ושבת שלום לכולם

Klay Thompson
Klay Thompson
20/07/2024 9:42:44

אני מאוד אוהב את האנגלית. לפעמים אני מדלג על הקטעים כשאין לי זמן אבל הרבה פעמים זה "מכריח" אותי לקרוא טקסט באנגלית בתחום שהוא לא לימודי (משהו שפחות יוצא לי בחיי היום יום). יש קסם בשילוב בין עברית לאנגלית. לדעתי זה נחמד שהקריאה באתר גורמת לי להתאמץ ולחשוב. זה מתרגל לי את השפה וחושף אותי לאנגלית יותר מדוברת.

גיא רוזן
20/07/2024 9:52:24

הלילה זה היה הלילה של גראד אלמוני שמשחק במדי ליגת הקיץ של שארלוט.
שמו של השחקן הוא מאט מורגן, והסיבה שאף פעם לא שמענו אודותיו היא שהוא לא נבחר בדראפט 19', ונדד בין G ליג לאירופה, כיום משחק באנגליה.
ועדיין, הלילה נתן הופעה.
36 נקודות, 100 אחוז מהשדה.
11 מ-11 מהשדה, כולל 7 שלשות.
זה היה מרתק לראות איך התחמם ככל שהמשחק התקדם. הוא פתח את המשחק עם 3 ליי אפ,
ושלשות בקאצ' אנד שוט,
אחרי השלוש שנכנסו העלה את רמת הקושי ולקח שלשה אחרי כדרור. אחרי שזו נכנסה, הרגיש כל כך רותח שהבאות היו כבר ברמת קושי סטפן קרי כולל שלשה אדירה מהפינה, כמעט מאחורי הסל.
רק מה,
הוא לא ישחק ב-nba
שוטינג גארד לא אתלט בגובה 1.93 בן 26 זה לא מצרך נדרש בליגה.
עדיין,
את שלו עשה. נתן הצגה,
אולי ישדרג מעמדו באירופה.

מנחם, אתה תכתוב איך שכיף לך,
אנחנו נחזיר אצבעות שזה יהיה (לפחות) עד 120

בוקר טוב ושבת שלום.

גיא רוזן
20/07/2024 10:00:05

בהמשך לתגובתי הקודמת,
המשחק של מורגן גרם לי לחשוב על המשחק של ריד שפרד אתמול.
שפרד, להבדיל ממורגן, פתח גרוע את המשחק וברבע השלישי היה על משהו באזור 4 מ-15 מהשדה.
רק מה,
זה לא עצר אותו.
הוא ניצל את השמירה ההדוקה בשביל לנהל משחק (יש לילד ראיית משחק של שחקן nba בוגר) ולמצוא את חבריו חופשיים מתחת לסל.
במאני טיים הוא "מצא" את הקליעה וסיים את המשחק קרוב ל-50 אחוז מהשדה.
אלו יכולות שבהחלט יתורגמו להצלחה בליגה (לעניות דעתי),
ויש לי תחושה במקומות 1 ו-2 בדראפט יזכרו את דראפט זה כהחמצה אדירה.

etayef
etayef
20/07/2024 10:16:48

כשפרשן מדבר שטויות רק כדי שיקשיבו לו, הכי טוב זה להתעלם מבלי להזכיר את השם. לא להיעלב, ולא להגיב.

שי אבן צור
20/07/2024 10:40:11

כמו הרבה כאן, גם אני מדלג על האנגלית אבל זה לא מפריע לי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם, ולדעתי הכי כדאי שתכתוב מה שבא לך באיזו שפה שבא לך, וכל אחד יחליט לעצמו מה הוא קורא ומה לא.

SWIv
SWIv
20/07/2024 10:58:35

היי מנחם תענוג לקרוא, באמת
בבקשה אל תפסיק
זה מדהים מבחינתי שהצלחת לאגד אנשים מכל קשת הצבעים והגלאים סביב נושא הספורט

מה שהרבה אתרים אחרים לא מצליחים
לא מצליחים לשמר עקביות ולייצר קהילה גם אם יש
להם כתבות טובות מדי פעם.

אז תודה

לגבי אנגלית, אני שולט יחסית באנגלית מה גם שהאנגלית המצוטטת היא לא איזה מאמר מדעי,

אבל הרבה פעמים אני מוצא את עצמי מדלג על האנגלית כי אין לי "כח" להתאמץ על הבוקר עם הקפה.

כך או כך, תמשיך לכתוב ויהי מה

תודה

Last edited 2 months ago by SWIv
דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 11:33:19

מנחם הכל טוב
לי לא מפריע שאתה מעלה פוסטים עם קטעים באנגלית.
אהההה, ותודה על שערבבת.
פול פירס היה שחקן גדול ולנצח חקוק בהיסטרייה של האין BA כשעוד היה יותר NBA.
אבל שכל אף פעם לה היה הצד החזק שלו. עדיף שישתוק לגבי דברים ויהיה יפה, בעצם גם יופי לא היה דבר ב הצטיין.
ברוני גיימס יהיה ROY כמו שיפה ירקוני שרה כלניות בקבר או ששושנה דמארי תשיר שם היו זמנים או האמיני יום יבוא.

Last edited 2 months ago by דוקטור רזי הופמן
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/07/2024 11:46:51

ממש איש נדיב דוקי רז.
חסיד אומות הWWE

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
20/07/2024 12:16:45

מפתיע אותי לקרוא כמה אנשים מדלגים על האנגלית פה. אני דווקא מעדיף ציטוטים בשפת המקור. כך אני מבין יותר לליבו של לברון או דוראנט או שאמס צרניה, שאם הייתי קורא אותם בתרגום מנחם – כולם היו ״נשמעים״ לי אותו הדבר.

עגל
20/07/2024 12:32:52

תודה מנחם.
המשך לכתוב אך שבא לך בסגנון האישי המיוחד.
זה עובד כבר שנים וימשיך לעבוד. עד 120

PhillySpecial
20/07/2024 13:02:44

תודה רבה מנחם, אני קורא בשקיקה כל מילה שאתה כותב, לרוב גם את האנגלית אלא אם זה אייטם שלא ממש מעניין אותי או מעורר לי פעילות מעיים מוגברת כמו השיקוץ הנורא ובני משפחתו

PhillySpecial
20/07/2024 13:04:14

לגבי זה שששקץ ג'וניור מוביל את ההימורים – סוווו פאקינג וואט, זה לא אומר כלום, בדרך כלל מי שמובילה את ההימורים לאליפות זו הלייקרס זה לא אומר שיש לה סיכוי (אין לה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

זה שונה יביאו שומרי קלאץ שעובדים אצל אבא שיתנו לו לטייל. כתבי חצר שיפמפמו יום וליל כמה שראיית משחקו מדהימה והגנה עילאית וכמה הוא עושה דברים שלא רואים בסטט, שאגות שרירים עם האבא מנופף במגבת ויש סיכוי לחמישיית הרוקיז.
אתה מזלזל בwwe

golan
golan
20/07/2024 13:19:56

תודה על המעורב.
תכתוב איך שנוח לך, אנגלית ממאמרים אחרים, העיקר שתביא לידיי ביטוי את הפושטאק שהביא אותנו לכאן.
יריצו את בבוני לROY, המאמן עובד אצל אבא ויסדרו לו תרגילים, קלאצ' ידאגו לשומרים משלהם וקליר פאת', השופטים יתנו לו כבוד של היורש ולא יאפשרו שמירה עליו, וכל שחקן בקבוצה שלו שלא ימסור לו ויחסום בשבילו יוטרד מייד לשארלוט.

Last edited 2 months ago by golan
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

בדיוק זה מה שיהיה

אטאפומה
20/07/2024 13:52:13

בענין האנגלית.
במידה ואני נמצא בחו"ל אני משתמש באנכלית.
באתר קניות אני מעדיף להשתמש באנגלית.
אך באתר האמור להיות ישראלי אני לא קורא אנגלית בכלל.
למעשה את 20 המעורבים האחרונים לא קראתי כלל לא נכנסתי אליהם , ידעתי שאמצא משהו שאיני אוהב .
מאחר וראיתי את השאלה נכנסתי להגיב .
ובכן כתבתי עשרות פעמים ואחזור שוב.
בשפה זרה אני פחות חושב .
ברגע שאני כאן אני חושב בעברית.,אין
לי יכולת לחשוב בשתי שפות בו זמנית .
אני יכול בקלות לקרוא מאמר מדעי מורכב באנגלית מתחילתו ואם צריך עובר עליו
שוב ושוב .
אם במאמר יש קפיצות לעברית עוזב לא מקצועי ,שעטנז לא מתאים.
במעורב אותו הדבר בדיוק אם אני נכנס
אני לא קורא את האנגלית בכלל !
המעבר מעברית לאנגלית וחוזר חלילה
צורם .
במעבר השני אני בכלל יוצא מהמאמר ומפסיק לקרוא.
באותו ענין בדיוק כאשר אני רואה
כתבים הכותבים באותיות עבריות
מינוחים באנגלית ולא משתמשים
במינוח העברי אני פשוט עוזב
את הנכתב שעטנז לא מתאים :
מעצבן, חוסר כבוד לשפה העברית.
בענין ריצה , נעזוב את לברון מה לגבי וויקטור ?

דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 15:21:44

אחד מהקטעים האלה שהוא חתיכת בדיחה, איך בריון קרנף ובבון יכולים לחיות ביחד?
https://www.facebook.com/watch/?v=1274862327227237

דן רוזנבלום
20/07/2024 16:17:38

כאמריקאי אין לי בעיה עם אנגלית. פעם גם רציתי לעשות כתבה שלמה באנגלית אבל אמרו לי שזה פחות מתאים. הייתי שמח אם יכלתי מדי פעם להכניס כאן מאמרים באנגלית, אבל לא העתק הדבק…אלא פרי יצירתי.

לא מבין מאיפה הביאו את ה"קנקט" הזה…זה שם גרמני מוכר ומבטאים אותו נקט.
Silent K. כמו טיילר "הירו" שלא רוצה להיות "הררו" ילדים משחקים עם השם שלהם. זה דבילי.
הוא נקט.

אין סיכוי שלברון היה מנצח את גטלינג. זה ספורט אחר לחלוטין ופיתוח הגוף והשירירים הוא שונה לחלוטין. כל מקצוען עם המקצוענות שלו. סתם וויכוח נערי.

אחלה מעורב כרגיל מנחם! שבוע טוב!

עידו גילרי
20/07/2024 16:39:42

אתה יודע מה דבילי?
אנשים שמחליטים עבור אחרים איך הוגים את השם שלהם…
אם קנקט אומר שזו ההגיה אז מי אתה שתחליט עבורו. מה גם שכמו שכבר ציינו כאן זה גם יותר קרוב להגיה במקור.
פלוס מה הקשר של הירו להררו?

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 17:06:21

בכנסת יש חברי כנסת
בכנסת יש מזנון
במזנון יושבים ומחליטים, חביבי
אתה לא תגיד לממשלה איפה לשים מזנון ואיפה לא לשים מזנון.
ימים טרופים אלה אני החלטתי שזה קצת לוקסוס לגדל כלב והחלטתי לגדל רצועה.

דן רוזנבלום
20/07/2024 18:03:10

קשקוש. Herro זה שם לטיני מוכר. Hero זה גיבור. נשמע יותר מגניב.
באותה המידה אני אקרא לך Gillree ולא גילרי.
זה Gneckt וזה הכל. C`nect? נו באמת, זה Catchy ויכול לעבוד לו ממש יפה בקלף שיווקי…אבל נו די באמת…

images
עידו גילרי
20/07/2024 18:09:09

קשקוש זה מה שאתה עושה עכשיו אז …די באמת.
כבר אמרו כאן כאן שהמקור לשם הוא גרמני ושם זה נהגה קנחט או משהו. תרים טלפון להורים שלו תשאל.
אגב מה לטיני בהירו?

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
דן רוזנבלום
20/07/2024 18:23:18

אופס זו תמונה טובה יותר 🙂

451757849_1027125462102563_7018452714939652115_n
עידו גילרי
20/07/2024 18:25:34

מה הקשר – זה נחמד שאפשר לעשות משחקי מילים על השם. זה רק לא רלבנטי לטיעון המצחיק שלך.

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
דן רוזנבלום
20/07/2024 18:23:50

Spanish: habitational name from a place called Hierro in León, so named from hierro 'iron'.

עידו גילרי
20/07/2024 18:26:01

שוב – מה לטיילר הירו ולזה?

דן רוזנבלום
20/07/2024 18:28:12

לא קוראים לו טיילר הירו. קוראים לו טיילר הררו. אבל ניחא, אני סבור שיש עם מי להתווכח.

עידו גילרי
20/07/2024 18:29:49

כן – עם מי שהשם שלו…

דן רוזנבלום
20/07/2024 18:31:05

Dang RosainB`looom
בבקשה.

דן רוזנבלום
20/07/2024 18:31:44

ככה אני הוגה את השם שלי.
דאנג רוזיין-ב'לויים.

דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 19:25:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרבה זמן לא צחקתי ככה מר DANG אפשר ליקרוא לך דנגי? דנגי רוזנבלועכר.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/07/2024 20:24:50

אהבתי את הדנגי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/07/2024 20:26:13

דנגי, תיזהר
אתה כבר בתוך המאורה של גילרי.
עוד כמה דקות ואתה תהיה אבוד.

דוקטור רזי הופמן
20/07/2024 20:43:36

מה עם ליין חדש של טיטולי לה-ברוני?
במידה אקסטרה סמול יש לך?
רצוי טיטולי זהב לכבוד החוזה החדש.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/07/2024 23:44:30

עשינו ישיבת הנהלה בנושא הקקי\פיפי של בייבי בבון.
לא בטוח שטיטול יעזור לבבבונון.

רן הנרגן
רן הנרגן
20/07/2024 16:21:50

דרימונד גרין נותן סדנת אומן בנושא הגנה
https://www.youtube.com/watch?v=TlTVSdDcYNI&t=171s

תומר
תומר
20/07/2024 17:48:14

לא יודע לגבי שחקני כדורסל אבל לא חסרים שחקני פוטבול שהיו יכולים להצליח באתלטיקה קלה (נדמה לי שכבר הזכרנו פה ששלושה שחקנים במיאמי השנה, עשו 100 מטר בסביבות 10 שניות או פחות), חלקם היו יכולים להשתלב טוב בספורט מגע (נניח היאבקות) וחלקם בספורטים אחרים כמו יידוי פטיש וכו'. כלומר, אם זה הכיוון שהיו בוחרים בו בצעירותם.

ולברון היה מתאים יותר לשחק טייטאנד, איטי מדי בשביל WR וכוח שלו יחד עם הגובה היו נותנים לו יתרון גדול

trusttheprocess
trusttheprocess
20/07/2024 22:39:13

אמביד יצא באמצע הרבע הראשון כשהיה שיוויון.
נכנסו דיוויס ובאן שני נגרים שלא מסוגלים לכדרר או לקלוע וארה"ב בפיגור 10 נגד פאקינג סודן….אבל אמביד אשם

Last edited 2 months ago by trusttheprocess
אשך טמיר המקורי
20/07/2024 22:51:34

אמביד גולם, זבל, פילה בהיריון.
חסר תועלת אך מלא נזק.

לברון זה פחות שחקן על המגרש.
אדוארדס אגואיסט.
טייטום פרווה.
בוקר דוחה.

אבל אמביד מתעלה על כולם, האיש לא שייך לענף.
שיחזור לבידורסל.

Last edited 2 months ago by אשך טמיר המקורי
trusttheprocess
trusttheprocess
20/07/2024 22:57:28

חחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/07/2024 23:43:01

פרס ההייטר היומי הולך אלייך שי
חחחחחחחח קרעת אותי.
ציטוט של הכוסית טמביד מהיום חחחחח
ג'ואל אמביד טוען שהוא צריך להיות בדיוני ה"גואט" – שחקן הכדורסל הטוב בכל הזמנים, רק שהפציעות עכבו אותו. "אני עד כדי כך כשרוני."

TRIP
TRIP
20/07/2024 23:18:37

אם ארצות הברית תפסיד תאשימו את קיירי בסוף

אשך טמיר המקורי
20/07/2024 23:28:20

ווייט נכנס, נהיה סדר.
דייוויד ככ יותר טוב בשני הצדדים מהגולם הדוחה.

אשך טמיר המקורי
20/07/2024 23:32:41

כל הגלמים חוזרים

NBA בדם
20/07/2024 23:37:02

הולידיע עם הגנה רצחנית ולברון עם דאנק עוצמתי של אנד וואן

trusttheprocess
trusttheprocess
20/07/2024 23:43:53

מרגע שהחמישייה חזרה התחילו לשחק כמו שצריך
אמביד עם שתי חסימות מצוינות שיחרר את קרי ולברון לשתי שלשות חופשיות לגמרי.
הולידיי היה מצוין בפרימטר דיפנס וגרם לגבוהים להתמקד בריבאונד מה שהוביל למתפרצות

אור
אור
21/07/2024 0:15:28

סל ניצחון נוסף למלך

NBA בדם
21/07/2024 0:15:50

לברון הקשיש המושמץ מציל את הנבחרת מפדיחה רצינית

martin
martin
21/07/2024 21:53:02

מי שמשתמש במחשב עם כרום, יכול לסמן את הקטע באנגלית, ועם לחיצת עכבר ימנית לקבל תרגום מיידי