דירוג העוצמה לקראת הטורניר האולימפי בכדורסל / צוות הופס

דירוג העוצמה לקראת הטורניר האולימפי בכדורסל / צוות הופס

דירוג העוצמה לקראת הטורניר האולימפי בכדורסל / צוות הופס
האתר הרשמי של פיב"א

במסגרת ההכנות למשחקים האולימפיים, הגיע הזמן לעסוק בכדורסל, ובדומה למה שעשינו באליפות העולם בשנה שעברה, התכנס הצוות כדי לדרג את 12 הנבחרות בדירוג עוצמה על פי מצבן הנוכחי והסגלים שלהן באליפות, ובעיקר עד כמה אנחנו מעריכים אותן ואת יחסי הכוחות בין הנבחרות השונות. איתנו בצוות היום – רועי וייברג, פתיבר, מתנאל אלאשבילי, שקד יעקבי, יוסי ברקלי שנעזר באחיין שלו יואב טמיר ועמיחי קטן.

שיטת הדירוג שלנו היא כדלקמן – כל אחד מהמשתתפים דירג את 12 הנבחרות מ-1 עד 12, והדירוג הממוצע הוא זה שקבע את הדירוג הסופי שלנו. אנו נזכיר כאן את הדירוג שהעניק לאותה נבחרת כל אחד מהמדרגים, את הדירוג הממוצע, משפט על כל נבחרת ואת שחקני ה-NBA והיורוליג שישחקו בה באליפות, אם ישנם כאלה. נציין ששחקני ה-NBA שישחקו באליפות מודגשים ושחקני היורוליג מסומנים באדום. בסיום נוסיף גם את הדירוג המלא של כל אחד מהמדרגים שלנו בנפרד ואת הלו"ז של כל משחקי הטורניר.

לפני שנתחיל – נציין שהפורמט הוא 12 נבחרות ב-3 בתים של 4, כאשר בתום השלב הראשון תעפלנה לרבע הגמר 2 הראשונות מכל בית יחד עם 2 הנבחרות הטובות יותר מבין אלו שתסיימנה במקום השלישי. 8 העולות לרבע הגמר מחולקות ל-2 דרגים, כאשר בדרג הבכיר נמצאות 3 הנבחרות שסיימו בפסגת הבית שלהן והמדורגת שנייה הטובה ביותר, ואילו היתר אינן מדורגות, ואז מתבצעת הגרלה עם המגבלות הבאות – 2 נבחרות מאותו בית לא יכולות להיפגש ברבע הגמר והסגנית הטובה ביותר תפגוש ברבע הגמר את אחת מהסגניות האחרות ולא את אחת מהנבחרות מהמקום השלישי.

הדירוג הכללי:

12. יפן – 11.67 – פתיבר, יוסי, שקד ועמיחי – 12. רועי ומתנאל – 11.

רוי האצ'ימורה (לייקרס) הוא נציג ה-NBA היחיד של היפנים, אחרי שיוטה ווטנאבה חתם בליגה המקומית לפני שבועיים. היפנים השתתפו במשחקים הקודמים כמארחים, אך הפעם העפילו לכאן בזכות זה שמדובר בנציגה הכי טובה של אסיה באליפות העולם בשנה שעברה, בה הם סיימו במקום ה-19. בכל זאת מדובר במדורגת הנמוכה ביותר באליפות ההיא שתשתתף במשחקים האולימפיים, והניצחונות על פינלנד, ונצואלה וכף ורדה באליפות ההיא היו נאים, אך נגד יריבות פחות טובות ממה שמצפה להם כאן. תשחק בשלב הבתים נגד גרמניה, צרפת וברזיל.

11. פורטו ריקו – 10.67 – רועי ומתנאל – 12. פתיבר – 11. שקד ועמיחי – 10. יוסי – 9.

חוזה אלברדו (פליקנס) הוא נציג ה-NBA היחיד של פורטו ריקו, מה שלא מנע מהם להדיח את איטליה וליטא בטורניר המוקדמות, אליו הם העפילו כשסיימו במקום ה-12 המכובד באליפות העולם. באליפות ההיא הם דווקא הפסידו לאיטליה בקרב ישיר על מקום ברבע הגמר, כמו גם לסרביה בשלב מוקדם יותר, אך צירופו של אלברדו לנבחרת שעשתה עבודה לא רעה בלעדיו באליפות העולם כנראה עשה הבדל משמעותי, כי הוא הצטיין נגד איטליה וליטא, וכך הצטרף לטרמונט ווטרס, הכוכב מהשנה שעברה, והם מרכיבים קו אחורי מעניין מאוד. ישחקו בשלב הבתים נגד דרום סודן, סרביה וארה"ב.

10. ברזיל – 9.83 – יוסי ועמיחי – 11. מתנאל – 10. רועי, פתיבר ושקד – 9.

נציג ה-NBA היחיד של ברזיל הוא גי סנטוס מגולדן סטייט, וגם מהיורוליג יש להם שני נציגים שיריבו באחד מהדרבים הלוהטים בעולם בעונה הבאה, והם יאגו דוס סנטוס (הכוכב האדום בלגרד) וברונו קבקולו (פרטיזן בלגרד), ואולי אפשר גם לקחת בחשבון את ראול נטו שיקווה לקמפיין אולימפי שיוציא אותו משוק השחקנים החופשיים. באליפות העולם הם הפתיעו בניצחון על קנדה לפני שהובסו על ידי לטביה בקרב ישיר על המקום ברבע הגמר, אך השנה הם נקמו בלטבים בקרב הישיר על המקום כאן עם ניצחון מוחץ בגמר טורניר המוקדמות, ומדובר בנבחרת היחידה שניצחה טורניר מוקדמות בלי לארח אותו. ישחקו בשלב הבתים נגד צרפת, גרמניה ויפן.

9. דרום סודן – 9.67 – שקד – 11. רועי, פתיבר ויוסי – 10, מתנאל – 9, עמיחי – 8.

שחקני NBA פעילים אין בסגל של הנבחרת הזאת כרגע, אבל על הקווים יש את עוזר המאמן לואל דנג ועל הפרקט יש שני שחקני יורוליג, שהם ווניין גבריאל (מכבי תל-אביב) וקרליק ג'ונס (פרטיזן בלגרד), יחד עם חמאן מלוח, הפרוספקט המבטיח של דיוק שנחשב לאחד מהשחקנים הבכירים ביותר בדראפט 2025. הנבחרת הזאת העפילה לכאן כנציגה הטובה ביותר של אפריקה כשסיימה במקום ה-17 את אליפות העולם אשתקד, כולל ניצחונות די נוחים על סין, הפיליפינים ואנגולה, וראינו גם נגד ארה"ב במשחק ההכנה השבוע שמדובר בנבחרת לא רעה בכלל. ישחקו בשלב הבתים נגד פורטו ריקו, ארה"ב וסרביה.

8. אוסטרליה – 7.83 – עמיחי – 9. רועי, שקד ויוסי – 8. פתיבר ומתנאל – 7.

הסגל האוסטרלי כולל 8 שחקני NBA, שהם דייסון דניאלס (אטלנטה), ג'וש גידי (שיקגו), פטי מילס (מיאמי), ג'וש גרין (שארלוט), ג'ו אינגלס (מינסוטה), דנטה אקסום (דאלאס), ג'וק לנדייל (יוסטון) ודיופ ריאת' (פורטלנד), יחד עם מת'יו דלאבדובה שיש לו ניסיון וטבעת אליפות ב-NBA. במשחקי טוקיו האוסטרלים זכו במדליית ארד, אך מנגד סיימו במקום ה-10 באליפות העולם האחרונה, והעפילו רק פעם אחת במאה ה-21 לרבע הגמר של אליפות העולם. למרות זאת, הסיבה העיקרית לכך שהם מדורגים כל כך נמוך היא העובדה שהם נפלו על בית המוות, בו הם ישחקו נגד ספרד, קנדה ויוון.

7. ספרד – 6.67 – פתיבר ומתנאל – 8. רועי – 7. שקד ועמיחי – 6. יוסי – 5.

נציג ה-NBA היחיד של הספרדים הוא סנטי אלדמה של ממפיס, אך מהיורוליג יש להם כמה נציגים, והם לורנזו בראון וחואנצ'ו הרננגומז (פנאתנייקוס), דריו בריזואלה, ווילי הרננגומז ואלכס אברינס (ברצלונה), סרחיו יוי ורודי פרננדס (ריאל מדריד) וגם את עוסמן גארובה שצפוי לחתום בריאל מדריד לפי הדיווחים, אך עדיין לא עשה זאת רשמית. אלופת אירופה סיימה תשיכית באליפות העולם והייתה צריכה לעבור טורניר מוקדמות ביתי כדי להגיע לכאן, אך בכל 5 האולימפיאדות הקודמות היא הודחה בידי ארה"ב, כך שלא כדאי להספיד אותם גם הפעם, למרות חילופי הדורות. ישחקו נגד אוסטרליה, יוון וקנדה.

6. יוון – 6 – שקד, יוסי ועמיחי – 7. רועי – 6. מתנאל – 5. פתיבר – 4.

ליוונים יש שחקן NBA אחד בלבד בדמותו של יאניס אנדטוקומבו (מילווקי), אבל גם רשימה ארוכה של שחקני יורוליג, הכוללת את קוסטאס פאפאניקולאו, יאנוליס לרנצאקיס ותומאס ווקאפ (אולימפיאקוס), ניק קלאת'ס וגאורגיוס פאפאיאניס (מונאקו), דינוס מיטוגלו, דימיטריס מוראיטיס ופנאיוטיס קאלאיצאקיס (פנאתנייקוס), ובין היתר 3 משחקני אלופת אירופה פנאתנייקוס. ההבדל הגדול בין אליפות העולם, בה הם סיימו במקום ה-15, ובין טורניר המוקדמות בו הם זכו בקלות והמשחקים הנוכחיים, הוא אותו נציג NBA יחיד שנמצא בסגל הפעם, וכבר קלע 32 נקודות ב-100% מהשדה ב-18 דקות באחד ממשחקי המוקדמות. ישחקו בשלב הבתים נגד קנדה, ספרד ואוסטרליה.

5. גרמניה – 4.67 – פתיבר ויוסי – 6. רועי ושקד – 5. מתנאל ועמיחי – 3.

הסגל של אלופת העולם כולל את האחים מו ופרנץ ואגנר (אורלנדו), דניאל ת'ייס (פליקנס) ודניס שרודר (ברוקלין), וכל היתר מגיעים מהיורוליג, כשמדובר ביונהנס וויגטמן ומאודו לו (מילאנו), אייזק בונגה, נילס גיפיי, אנדראס אובסט וניק ווילר-באב (באיירן מינכן), יוהנס ת'ימן (אלבה ברלין) ואוסקר דה סילבה (ברצלונה). בשנה שעברה הם הרשימו מאוד עם ניצחונות על יפן, אוסטרליה, פינלנד, גאורגיה, סלובניה, לטביה, ארה"ב וסרביה בדרך למאזן מושלם וזכייה באליפות העולם, וגם אם נבחרות אחרות התחזקו, עדיין מדובר בנבחרת שצפויה לדבר חזק גם הפעם. ישחקו נגד יפן, ברזיל וצרפת.

4. סרביה – 4.17 – מתנאל – 6. עמיחי – 5. רועי ושקד – 4. פתיבר ויוסי – 3.

לסגנית אלופת העולם יש 4 שחקני NBA בסגל הפעם, והם בוגדן בוגדנוביץ' (אטלנטה), ואסיליה מיצ'יץ' (שארלוט), ניקולה יוביץ' (מיאמי) וניקולה יוקיץ' (דנבר), ואילו מהיורוליג יש להם את דיאן דווידובאץ', אוניין דובריץ' ואורוס פלאבסיץ' (הכוכב האדום בלגרד), וניה מרינקוביץ' ואלכסה אברמוביץ' (פרטיזן בלגרד), פיליפ פטרושב וניקולה מילוטינוב (אולימפיאקוס) ומרקו גודוריץ'. בדומה לאלופת העולם גרמניה, כל שחקני הסגל שלהם משחקים ביורוליג או ב-NBA. בלי ה-MVP המכהן של ה-NBA הם סיימו במקום השני באליפות העולם, אז איתו מדובר בנבחרת חזקה עוד יותר. ישחקו נגד ארה"ב, פורטו ריקו ודרום סודן.

3. קנדה – 3 – יוסי ועמיחי – 4. רועי ושקד – 3. פתיבר ומתנאל – 2.

10 שחקני NBA יש בסגל הקנדי, הכי הרבה אי פעם לנבחרת שאינה ארה"ב, והם שיי גילג'ס-אלכסנדר ולו דורט (אוקלהומה), ג'מאל מארי (דנבר), דוויט פאוול (דאלאס), אנדרו נבמהרד (אינדיאנה), ניקיל אלכסנדר-ווקר (מינסוטה), דילון ברוקס (יוסטון), אר ג'יי בארט וקלי אוליניק (טורונטו) וטריי ליילס (סקרמנטו). למעשה, בסגל הקנדי יש 6 שחקנים שעברו את הסיבוב הראשון של הפלייאוף, לעומת 5 כאלה בלבד בסגל של ארה"ב. באליפות העולם הקנדים זכו בארד אחרי ניצחון בהארכה על ארה"ב והפסד לסרביה בחצי הגמר, והפעם הם עשו עוד כמה שדרוגים קלים בסגל שמגיע למשחקים, כך שמדובר במועמדת חזקה להגיע רחוק, וכל המדרגים שלנו הימרו עליהם בין 4 הבכירות. ישחקו נגד יוון, אוסטרליה וספרד.

2. צרפת – 2.83 – פתיבר – 5. מתנאל – 4. רועי, שקד, יוסי ועמיחי – 2.

חמשת נציגי ה-NBA של צרפת הם רודי גובר (מינסוטה), ויקטור וומבניאמה (סאן-אנטוניו), אוון פורנייה (דטרויט), ניקולאס באטום (קליפרס) ובילאל קוליבאלי (וושינגטון), וחוץ מהם יש גם 6 נציגי יורוליג, שהם גרשון יבוסלה (ריאל מדריד), ננדו דה-קולו (וילרבאן), מת'יו סטראזל (מונאקו), מתיאס לסור (פנאתנייקוס), איזאייה קורדינייה (בולוניה) ופרנק ניליקינה (פרטיזן בלגרד). המארחת של המשחקים נמצאת כאן בזכות העובדה הזאת, אחרי שסיימה במקום ה-18 בלבד באליפות העולם, אך מדובר גם בסגנית האלופה האולימפית המכהנת שצירפה לסגל את ויקטור וומבניאמה שלא שיחק באליפות העולם. ישחקו נגד ברזיל, יפן וגרמניה.

1. ארה"ב – 1 – רועי, פתיבר, מתנאל, שקד, יוסי ועמיחי – 1.

הסגל האמריקאי הפעם כולל שמות מרשימים מאוד, שהם לברון ג'יימס ואנתוני דיוויס (לייקרס), סטף קרי (גולדן סטייט), קווין דוראנט ודווין בוקר (פיניקס), ג'רו הולידיי, ג'ייסון טייטום ודריק וויט (בוסטון), אנתוני אדוארדס (מינסוטה), ג'ואל אמביד (פילדלפיה), באם אדבאיו (מיאמי) וטייריס האליברטון (אינדיאנה). הנבחרת הזאת עשויה ליפול ולהפסיד בדרך, ואולי גם לאבד את התואר, אבל לפני הטורניר מדובר במועמדת הגדולה לזכות בו, עם כל הכבוד לשיפור המרשים מאוד של הכדורסל שנמצא מחוץ לארצות הברית, וכל המדרגים שלנו שמו אותם במקום הראשון בדירוג הזה. ישחקו נגד סרביה, דרום סודן ופורטו ריקו.

הדירוג של כל אחד מאיתנו:

רועי: ארה"ב, צרפת, קנדה, סרביה, גרמניה, יוון, ספרד, אוסטרליה, ברזיל, דרום סודן, יפן, פורטו ריקו.

פתיבר: ארה"ב, קנדה, סרביה, יוון, צרפת, גרמניה, אוסטרליה, ספרד, ברזיל, דרום סודן, פורטו ריקו, יפן.

מתנאל: ארה"ב, קנדה, גרמניה, צרפת, יוון, סרביה, אוסטרליה, ספרד, דרום סודן, ברזיל, יפן, פורטו ריקו.

שקד: ארה"ב, צרפת, קנדה, סרביה, גרמניה, ספרד, יוון, אוסטרליה, ברזיל, פורטו ריקו, דרום סודן, יפן.

יוסי&יואב: ארה"ב, צרפת, סרביה, קנדה, ספרד, גרמניה, יוון, אוסטרליה, פורטו ריקו, דרום סודן, ברזיל, יפן.

עמיחי: ארה"ב, צרפת, גרמניה, קנדה, סרביה, ספרד, יוון, דרום סודן, אוסטרליה, פורטו ריקו, ברזיל, יפן.

לו"ז המשחקים:

27/7:

12:00 ספרד – אוסטרליה
14:30 גרמניה – יפן
18:15 צרפת – ברזיל
22:00 יוון – קנדה

28/7:

12:00 דרום סודן – פורטו ריקו
18:15 ארה"ב – סרביה

30/7:

12:00 ספרד – יוון
14:30 קנדה – אוסטרליה
18:15 צרפת – יפן
22:00 ברזיל – גרמניה

31/7:

18:15 סרביה – פורטו ריקו
22:00 ארה"ב – דרום סודן

2/8:

12:00 יפן – ברזיל
14:30 אוסטרליה – יוון
18:15 קנדה – ספרד
22:00 גרמניה – צרפת

3/8:

18:15 פורטו ריקו – ארה"ב
22:00 סרביה – דרום סודן

שלבי ההכרעה:

6/8 רבע גמר
8/8 חצי גמר
10/8 קרב על הארד וגמר

Subscribe
Notify of
19 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
25/07/2024 14:14:00

אחלה,
תודה רבה

מנחם לס
25/07/2024 14:31:09

תוגה לכם

עמיחי קטן
25/07/2024 15:04:50

תודה לכל המשתתפים

yaniv
yaniv
25/07/2024 15:19:46

תודה רבה.סך הכל הגיוני מאוד הדיורג שלכם.לדעתי פורטו ריקו יפתיעו והקבוצה האירופאית הטובה ביותר תהיה יוון שלדעתי היא היחידה שבאמת תוכל אולי לתת פייט לאמרקיאים.קבוצה אירופאית שיש לה שובר שיוויון בדמותו של יאניס.
צרפת וקנדה יש לי הרגשה שיאכזבו

אשך טמיר המקורי
25/07/2024 21:24:10
Reply to  yaniv

ראית אותם במשחקי ההכנה? הם על הפנים

Avri
Avri
25/07/2024 16:07:50

מצויין והגיוני.
 ורועי, היה כיף ומרתק להאזין לדירוג 25 שלך בכדור הכתום. 

אהרון שדה
25/07/2024 17:29:41

מדרג את שלי לפני שאני רואה אתכם
12 יפן
11 דרום סודן
10 פרוטו ריקו
9 ברזיל
8 ספרד
7 יוון
6 אוסטרליה
5 גרמניה
4 קנדה
3 צרפת
2 סרביה
1 ארה"ב
קצת פירוט
ככלל מדובר בטורניר די צמוד בו הכל פתוח
2 האחרונות סודן ויפן פחות טובות אבל גם בהם אסור לזלזל
פרוטו ריקו וברזיל הפתיעו בעצם ההגעה והם יכולות להיות סוס שחור
אבל באירופה יהיה להם יותר קשה להפתיע במיוחד פרוטו ריקו הביתית
ספרד תמיד מפתיעה הפעם אין לה כוכב נב.א גדול אבל בסגנון האירופאי הם יותר טובים מהשמות בסגל
יוון נראית חזקה עם יאניס מדוע סלוקאס לא בסגל ?
אבל יש לה קשיים מנטליים וגם יאניס לא הוכיח עצמו בטורני נבחרות
אוסטרליה הם אסופה של שחקני נ.ב.א אבל ללא כוכב על
גרמניה הפתיעה את העולם
שרודר הכוכב הגדול פחות נוצץ ב נ.ב.א אבל אם וי פי גביע עולם
קנדה מאד חזקה עם כוכב על בנ.ב.א יכולה ללכת עד הסוף
לצרפת פחות כוכב חוץ אבל קו פנימי מפחיד והיא ביתית
סרביה עם השחקן הטוב בעולם ובטח בטורניר ללא לוקה עם נבחרת שבלעדיו הגיעה לגמר העולמי אשתקד
וארה"ב כבר לא באנקר
ועדיין פייבוריטית

NBA בדם
25/07/2024 17:49:19

תודה רבה לכולם.
מתנאל הכי קרוב לבחירותיי עם ארה"ב לפני כולם.
קנדה וגרמניה טיר מתחת, שהם הפייבוריטיות הגדולות לעקוץ את ארה"ב.
צרפת, יוון וסרביה חצי טיר מתחת וזאת תהיה הפתעה די גדולה במידה וייקחו את הטורניר.
אוסטרליה וספרד חצי טיר מהם, והם חסרי סיכויי לזכות.
אח"כ כל היתר.

thetroll
thetroll
25/07/2024 20:36:05

דירוג מצוין. מאמין שהקבוצה היחידה שיכולה לעשות משהו באמת מול האמריקאים זו קנדה והיא תסיים שניה (או ראשונה (בהסתברות נמוכה)). עורך: התסתכלתי עוד פעם. האמת שקנדה מעניינת. זו קבוצה צעירה אפילו בפריים עם שחקנים מעולים. וואלה שזה פתוח בעייני אני בשוק. ההרכב של קנדה מוכשר צעיר ומלא אנרגיה. יש סיכוי להפתעה.

Last edited 2 months ago by thetroll
אשך טמיר המקורי
25/07/2024 21:23:14

צרפת לא טובים.
וומבי לא משחק כדורסל מנצח כרגע, והוא חלק משמעותי בנבחרת.
הם לא יתקרבו לפודיום.

יוון ממש גרועים.
לא ראיתי את ספרד, אבל אם הם חצי טובים אז יוון בחוץ בשלב הבתים.

אוסטרליה מראה סימני התאוששות – תעלה מהבית ויכולה להיות סוס אפור.

קנדה בעיניי הנבחרת הטובה ביותר.
מאריי נטע זר שם, לא מתחבר, מקווה שיצליחו להתגבר על זה.

ארה"ב קבוצת איכות שנייה עם סרביה וגרמניה.
אלה המועמדות למדליה לדעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
  1. ארהב
  2. קנדה
  3. יוון
  4. גרמניה
  5. צרפת
  6. סרביה
  7. ספרד
  8. אוסטרליה

השאר לא מעניין

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/07/2024 0:47:34

קצת ידיעות מהבידור סל,
סטף קרי: "יהיה קשה להישאר אם הווריירס יהיו קבוצת תחתית."
כרמלו אנת'וני על כך שג'יילן ברנסון ויתר על 113 מיליון: "הוא יכול רק להפסיד"
כרמלו חחחחח תאב כסף וסוליסט נוראי.
אמזון מתכוונת לגייס את המשתתפים ב Inside the NBA
סבבה,אבל אם הם נותנים במה לדריימונד הבהמה, אני מסרב להקשיב למילה.
ג'ואל אמביד חושב שהוא השחקן הכי שנוא בליגה. "לא יודע למה, כי אני פשוט מגניב."
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אין לי צורך להסביר.
בתור בונוס:
"ג`ייסון טייטום משחק בסופר-טים…", אמר אמביד. "גם אני הייתי זוכה באליפות אם הייתה לי קבוצת על. אם אני אקלע 5 מ-20 מהשדה, אנחנו נובס". 
אמביד כזה ילד טיפש, עכשיו הוא הדליק חצי מהנבחרת בתגובות.
יצור נאלח בכל הדרו

אשך טמיר המקורי
26/07/2024 6:17:17

הוא עבר את השקץ השנה, ועומד בפסגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוכן להתערב,שאם טמביד בבוסטון במקום טייטום הם לא זוכים

Air Canada
Air Canada
26/07/2024 1:18:55

תודה רבה. לדעתי קנדה שנייה סרביה שלישית וצרפת רביעית כשלא אופתע אם גרמניה תסיים לפניהם בבית. אני חושב גם שיוון יותר נמוך כי יאניס עוד לא באמת הוכיח את עצמו בטורניר נבחרות . ספרד/ אוסטרליה לדעתי יכולות להגיע רחוק מאוד יותר ממה שאנשים חושבים. אבל עדיין למרות הכל ארהב פייבוריטית ואם הם לא לוקחים את זה זה כישלון חרוץ.

Yinon Yavor
26/07/2024 9:44:32

מתחבר יותר לפתי בר ומתנאל (וגם הרבה מהמגיבים כאן) ששמו את צרפת נמוך יותר ממקום 2.
לדעתי הקו האחורי שלהם פחות איכותי משל נבחרות אחרות, ובדרך כלל במשחקים צמודים כשצריך לייצר סל מכלום, זה אחד הגארדים שמחולל קסמים (או שלא, ואז מפסידים).
קנדה נראית טוב על הנייר, אבל אני חושש שכמו ארה"ב יהיה להם קשה להסתגל לכדורסל הבינלאומי. לא ראיתי כל כך תוצאות שלהם במשחקי מבחן.
בקיצור – כמו בכדורגל – אסור להספיד את אומת הספורט אולי הכי גדולה בעולם – ספרד. גם יוון, סרביה וגרמניה יכולות להפתיע.
נראה שיהיה צמוד ומותח הפעם.
בהצלחה

מתן יעקובי
26/07/2024 15:13:34

לדעתי צרפת תסיים נמוך ביחס למה שהימרתם
צרפת לא הצליחה להתאפס בהכנה והשילוב של שני גבוהים הוא קשה כנראה לקבוצה

ירון, החלום
ירון, החלום
09/08/2024 10:29:42

בס"ד
תודה

trackback

[…] תחילת המשחקים האולימפיים, העלינו כאן דירוג עוצמה לקראת טורניר הכדורסל, ועכשיו זה הזמן להשוות אותו […]