אירועי דיומא – 18.07.2024 – כדורסל ואופניים

אירועי דיומא – 18.07.2024 – כדורסל ואופניים

אירועי דיומא – 18.07.2024 – כדורסל ואופניים

נבחרת העתודה בכדורסל / עמיחי קטן

21:30 ישראל – טורקיה:

המשחק החשוב ביותר של האליפות הזאת היה אתמול, ובו ישראל הפסידה ליוון 68- 65 אחרי משחק התקפי חלש במיוחד בכל מובן, שיפוט עוין בחלקים של המשחק וקאמבק מאוחר עם ריצת 10- 0 שהספיקה רק כדי לצמצם את ההפרש ולהגיע לכדור אחרון שהלך החוצה. ישראל מוצאת את עצמה מחוץ לרבע הגמר לראשונה מאז 2016, כך שזה לא נורא במיוחד, בעיקר לאור ההנחה המקובלת שהאליפות של הנוער (עד גיל 18) היא החשובה יותר, אבל המשחק הזה חשוב מאוד כי המנצחת תשחק במשחקי הדירוג של מקומות 9-12 והמפסידה תמצא את עצמה במרחק נגיעה מירידה לדרג ב'. צפוי עוד משחק שבו היריבה תטחן את ישראל בצבע בזמן שהכדורסל הישראלי צפוי לכלול יותר ניסיונות ללחוץ ולרוץ, אבל הפעם מדובר ביריבה (טורקיה) שמתקשה עוד יותר מחוץ לקשת.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור דה פראנס – קטע 18

קטע 17 של אתמול, שהסתיים באתר הסקי סופרדוולוי שבאלפים, היה בעל קצב מסחרר מתחילתו ועד סופו. רוחות הצד שנשבו, בעיקר בתחילת הקטע, איימו לפרק את הדבוקה, אך זה קרה בהמשך מסיבות אחרות. ארבעה בורחים בדמותם של מגנוס קורט, רומן גרגואר, טיש בנוט ובוב יונגלס תפסו את מקומם בחזית. במיאוץ הביניים ראינו את ביניאם גירמאי גובר על יאספר פיליפסן בנקודה אחת, מה שחיזק את אחיזתו בחולצה הירוקה. פחות או יותר באותו זמן ראינו מספר התקפות מתוך הדבוקה, שיצרו קבוצת בריחה מפלצתית של 40 בורחים, בעוד שחברי ה-GC נראו כלא מעוניינים בקטע. מתוך הקבוצה הנ"ל, סיימון ייטס היה הראשון לתקוף בטיפוס הגדול של היום, תוך שהוא עוקף בקלות את הרביעייה המובילה. אחריו יצא במרדף ריצ'רד קאראפאז, כשסטיבי וויליאמס על גבו, אך עד מהרה האקוודורי הצליח לנער את הוולשי, ולהדביק את ייטס שבחזית. הצמד המשיך יחד מספר ק"מ עד שקאראפאז שעט קדימה והותיר את ייטס מאחור. האקוודורי נותר בחזית כל הדרך עד שחצה ראשון את הקו, כשייטס ואנריק מאס משלימים את הפודיום. לקאראפאז, כזכור זוכה הג'ירו בעבר והאלוף האולימפי המכהן, זהו ניצחון ראשון בטור, שמשלים את עבורו את סדרת הזכיות בקטעים בכל הגראנד טורים, ומביא פרס ראוי ביותר לקבוצת EF, שהייתה פעילה מאד בחזית לאורך כל המירוץ. גם בדבוקת הפייבוריטים מאחור לא היה משעמם, כאשר מי אם לא טאדיי פוגאצ'אר ניצל את המחסור בדומסטיקים של יונאס וינגגור על מנת לתקוף בטיפוס הגדול של היום. וינגגור וגם רמקו אוונפול הצליחו לבסוף לגשר אל פוג, בעזרת חברו של וינגו שירד מהבריחה, כריסטוף לאפורט ואח"כ על הגלגל של טיש בנוט. כאן כבר הגיעה בריחה קדימה של אוונפול, שנעזר אף הוא בחברו יאן הירט לזמן קצר. הבלגי לבסוף הצליח להשיג 10 שניות על יריביו, בעוד שפוג הצליח לגנוב לוינגו שתי שניות לפני הקו. לפיכך בסיום הקטע פוגאצ'אר ממשיך להוביל במירוץ לפני וינגגור (3:11+), אוונפול (5:09+), אלמיידה (12:57+), לאנדה (13:24+), רודריגז (13:30+), אדם ייטס (15:41+), צ'יקונה (17:51+), ג'י (18:15+) ובויטראגו (18:35+).
קטע 18 של היום נשאר באיזור האלפים, אך הפעם ללא טיפוסים משמעותיים. הקטע נפתח בעיירה גאפ, מקום חנייה קבוע של המירוץ בדרך לאלפים, ומסתיים בעיר הפסטורלית ברסלונט. הוא כולל בעיקר טיפוסים מהדרגה הבינונית נמוכה לרוב אורכו. קטע מושלם עבור קבוצת בריחה, אך פחות למטפסים ויותר לקלאסיקנים, כשחברי ה-GC ינסו בעיקר לשמור אנרגיות עבור שלושת הקטעים המסיימים והגורליים שבדרך. שידור ביורוספורט 1 מ-13:45 עד 19:15.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.
Subscribe
Notify of
83 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
city_jogger
city_jogger
18/07/2024 9:12:32

תודה רבה!
היו רגעים אתמול שהיה נראה שלויסמה יש תכנית שהולכת לא רע, שגם הזכירה קטעים מוצלחים שלהם מהטורים הקודמים – הם הצליחו להכניס כמה מהרוכבים היותר טובים שלהם לבריחות, ובה בעת לפרקים היה נראה שuae מתקשים להישאר עם פוג בקבוצת המובילים כשליונאס היו יותר חברים מסביבו. בסוף לא יצאה מזה איזו התקפה גרנדיוזית של יונאס שהיה מצטרף לחברים בהמשך הדרך, וגם לא ניצחון בקטע. בפעם המי יודע כמה, פוג היה זה שקובע את התכנית וזה שמוציא אותה לפועל. לפחות לאפורט הצליח להיות מועיל וסייע לוינגו לגשר אליו. היה רגע אחרי המתקפה של פוג, שגם רמקו עבר את יונאס והשאיר אותו לבד, שזה כבר נראה בדרך לקריסה טוטאלית. אז טוב שלפחות לא הייתה קריסה כזאת, ונשארנו עם ה5% מתח שלנו לקראת הסופ"ש האחרון.
ברכות לקאראפאז, לא מהרוכבים החביבים עליי בפלוטון אבל בכל זאת הוא מרגש, החתול רחוב הזה. לראות אותו מנצח עם החולצה הורודה של ef הזכיר קצת את הלוק שלו במאליה רוזה בג'ירו ההוא במדי מוביסטאר, כשהיה עוד צעיר ותמים (נניח). גם אם לא ישחזר את ההישג באולימפיאדה, את שלו הוא עשה לקיץ הזה.
בסנוקר: הפתעה נרשמה כשמארק אלן (שמדורג כרגע ראשון בעולם) הפסיד במערכה המכרעת לפאנג. הוא היה בפיגור לאורך כל המערכה, עשה קאמבק מבטיח (כפי שעשה במשחק כולו) ונראה בדרך לניצחון, ואז החטיא בצורה דרמטית את הכחול האחרון. הפתעה קיצונית עוד יותר נרשמה כשקיירן ווילסון הפסיד לז'ו 6-0! לא ראיתי את המשחק, אבל וואט דה פאק. חוץ מהם, מרפי וסלבי עלו אף הם לרבע הגמר.
ותודה לאל על כל האסקיפיזם הזה, אבל האמת היא שהאמא עם הגרזן לא יוצאת לי מהראש 🙁

city_jogger
city_jogger
18/07/2024 9:51:38
Reply to  פאקו

בדומה לרוני, אני מהמרת על סי (שהוא החביב עליי מבין הסינים הצעירים). יש לו את כל מה שדרוש, חוץ מעקביות. והוא צפוי עוד להתבגר.

The Oak
The Oak
18/07/2024 10:18:56
Reply to  city_jogger

מדובר בגבר, אל תצפי להתבגרות מהירה 😉

city_jogger
city_jogger
18/07/2024 11:20:07
Reply to  The Oak

🤣

אשך טמיר המקורי
18/07/2024 11:13:04
Reply to  פאקו

סי זה מכונה

city_jogger
city_jogger
18/07/2024 11:24:45
Reply to  פאקו

הוא משחק ללא פחד, ומזכיר את רוני במובן הזה. ובונוס – עוד בתור חובבן הוא הביך את שון מרפי היללן.
אה ובונוס נוסף – הוא מאוד… נעים למראה. כלומר חתיך למות. כלומר נראה כאילו שלפו אותו מבוי-בנד אסייתית. ובמשחק של חתיארים וכרסתנים, שבו הקהל אמור לצפות בהם ורק בהם במשך שעות, זה יתרון לא מבוטל. לפחות בעיניי.

מתן גילור
18/07/2024 9:46:14
Reply to  city_jogger

נזכיר גם שקראפאז איבד זכייה בוולטה מנקמנות של מוביסטאר כלפיו, שללא כל אינטרס אחר נראה לעין, סייעו לרוגליץ' להחזיק עם האדומה, בשנת 2020.
וינגו באמת נראה קצת כמו פוגצ'אר לפני ההתפרקות הגדולה בשנה שעברה.

The Oak
The Oak
18/07/2024 10:17:46
Reply to  city_jogger

היה אחלה קרב בין שמעון לריכארד. מה רע, שיהיה לאקוואדורים קצת נחת.

Tom
Tom
18/07/2024 11:05:11
Reply to  city_jogger

למה קאראפאז לא חביב עליך? עלי הוא עושה רושם חביב וביישני משהו
מעבר לעובדה שכל שורד מוביסטאר אוטומטית מקבל אצלי סימפטיה
.
ויסמה בטור הזה באולי 70% מהיכולת הרגילה שלהם.
לא רק יונאס (שהאמת נראה טוב בהרבה ממה שציפיתי), גם ואן ארט לא האול אראונדר סופרמן שהתרגלנו, לאפורט לא רע אבל גם לא מדהים, רק טיש בנוט אמין תמיד.
כמובן שקשה מאוד בלי מטפסי על כפועלים – בשנים הקודמות היו קוס ורוגליץ', ורק אז קלדרמן ושות'.

עידו גילרי
18/07/2024 11:14:35
Reply to  פאקו

אכן – מישהו עשה להם פולסא דנורא

עידו גילרי
18/07/2024 11:21:36
Reply to  פאקו

הוא טוב בלעשות לעצמו

city_jogger
city_jogger
18/07/2024 11:41:43
Reply to  Tom

קאראפאז לא חביב עליי כנראה בגלל שני דברים: 1. אחרי שזכה להצלחה, בחר ללכת לכיסים העמוקים של אינאוס/סקיי (כשהיו שם תומאס וברנאל בשיאם). כך שאולי זה חוסר חיבה לקבוצה הזאת שקצת נדבק אליו. וגם נראה לי שאולי בגלל שצפיתי בזמנו בסדרת דוקו על מוביסטאר והוא מוסגר שם באופן די "שיידי" ולא ממש מעורר חיבה, אז זה אימאג' שנדבק לי לראש.
2. תכלס זה הנדבך הנוסף שרק הצטרף לרושם הקודם, אבל – בגלל השלב ההוא בטור של 2021 נראה לי, שהוא נשרך אחרי פוג ויונאס והעמיד פנים שהוא סובל ברמות ועומד לנפוח את נשמתו ועל כן לא עזר להם למשוך, רק בשביל לנסות לתקוף אותם לקראת הפסגה ואז לא להיות טוב מספיק בשביל להביס אף אחד מהם וסיים שלישי. לא שביצע שם איזשהו פשע, סתם זה הוסיף מבחינתי לתדמית הקצת מפוקפקת.

אטאפומה
18/07/2024 13:00:30
Reply to  city_jogger

קאראפאז דואג ודאג בצורה מאד מפוכחת לאינטרסים שלו.
קבוצת מוביסטאר בתקופתו אופס…
איזו מוביסטאר של קינטאנה או ולוורדה…
היתה קבוצה אשר בוולטה תקפה את עצמה, הרכיבה על גלגליה את סקאי והעניקה לה את הניצחון ,אני מדבר
על ההתקפה של קינטאנה ,אשר לאנדה סולר וולוורדה אשר במקום לשבת על גלגלי סקאי אינאוס ולשבור אותם בדרך לקינטאנה , משכו אותם אל אותו קינטאנה מקבוצתם ובכך ויתרו על כל סיכוי לניצחון בגראנד טור הזה .
מדובר בקבוצה ללא שליטה שנוהלה גרוע במיוחד,
כל רוכב חכם היה מנצל כל הזדמנות לברוח משם , ואכן לנדה קאראפאז וסולר
ברחו.
בקשר להתנהלות בטור.
קאראפאז הערמומי הוא טוב פחות
מאשר ההישגים שלו בפועל ,רואים זאת גם בטור הנוכחי .
הגיע להישגים של רוכב על בשל היותו אופורטוניסט ,מנצל כל הזדמנות
אך הוא טוב פחות מרוכבי העל שהזכרת .
הוא חייב לשמור אנרגיה ויודע זאת.
אין מה להשוותו לרוכבי העל המדוברים
הם חזקים ממנו.

city_jogger
city_jogger
18/07/2024 13:18:40
Reply to  אטאפומה

אתה צודק בכל מה שכתבת, גם לגבי מוביסטאר וגם לגבי קאראפאז. הוא מקדש יותר את הניצחון מאשר את הספורט (ואת טובתו האישית יותר מיושרה ספורטיבית מסוימת). בגלל זה הוא בעיניי חתול רחוב. גם את הזהב האולימפי הוא סוג של עקץ אחרי שכולם עשו עליהום על ואן ארט הפייבוריט. בשורה התחתונה כל הכבוד לו, הוא באמת יודע למקסם סיטואציות ומוסיף את הצבע הייחודי שלו לתחרויות.

עידו גילרי
18/07/2024 13:21:17
Reply to  city_jogger

אני מוחה על הטלת הספק באינטגרטי הספורטיבי של קראפאז. זה חלק מהספורט זה מה שהוא צריך לדעת לעשות. אין פה שום דבר לא ישר או הוגן.

city_jogger
city_jogger
18/07/2024 14:25:36

סבבה, קיבלתי. זאת אסטרטגיה לגיטימית לגמרי, עליי היא פחות חביבה.

אטאפומה
18/07/2024 12:45:53
Reply to  city_jogger

הטור קיים כי כמו הקרנבל בברזיל הרעיון יצא אל הפועל כדי להסיח את דעת הקהל מבעיות כאן ועכשיו.
במקרה הטור המטרה היתה להשכיח את פרשת השחיתות בצמרת השלטון בצרפת לה אנו קוראים פרשת דרייפוס, בפועל היתה פרשה ענקית , אשר דרייפוס
היה אפס קציה.
הקרנבל בברזיל קיים מאותה הסיבה בדיוק
לתת לעבדים סיבה לחכות לה סיבה לשמוח סיבה לא למרוד ולא להגיע למרחץ דמים .
למרות שהקרנבל הוא המצאה יחסית מאוחרת , ובהקשר של קאראפאז
באקודור עצמה קיים קרנבל אחר
עתיק בן אלפי שנים דומה מאד לרעיון הקרנבל בברזיל , הקרנבל המדובר אלים
מאד מוסתר מתיירים וגורר קרבנות בנפש.
האמונה המקומית היא מאחר והקרנבל המדובר הוא חלק מפולחן דתי היא שככל שיהיו יותר קורבנות כך היבול פוריות האדמה תעלה.
את הקרנבל הזה ניתן לראות באוטבלו
בתקופת הקרנבל בברזיל.
אפרופו קרנבלים כדאי להזכיר את ריצת השוורים בפמפלונה הבסקית .
עוד המצאה אכזרית אשר קשה מאד
להבין כיצד הציבור המקומי נותן לה יד ולא
רק אלא שהתאהב ברעיון חצי ההתאבדות
המטורף הזה .
מסקנה סופית בציבור אנושי קיים מנגנון הרס עצמי .
כך שכל רעיונות השעשועים הם חלק
מהענין הזה.
כל מי שדורש להפריד ספורט מפוליטיקה
בפועל לא מבין כי הספורט הוא עצם מבשר
הפוליטיקה .
הספורט הוא דרך לבדר ו או להפעיל אנשים .

city_jogger
city_jogger
18/07/2024 13:37:39
Reply to  אטאפומה

תודה. מסכימה לגמרי עם הסיפא לגבי ספורט ופוליטיקה. בארץ כשאומרים "פוליטיקה" בדרכ מתכוונים לפוליטיקה מפלגתית וזו כמובן הסתכלות מאוד צרה על המושג. יש לי עוד מחשבות על הנושא אבל הן קצת מעורפלות עדיין. מאז 7 באוקטובר קשה לי שלא לחוש ניכור מסוים בערך כלפי כל מי שהוא לא חלק מהדבר הזה (כלומר מי שידועים גם בכינויים "העולם"), ובכלל זה גם הספורטאים והקהל שלהם. אז העובדה ש"עולם כמנהגו נוהג" והספורט משוחק ואנשים שמחים וצוהלים היא גם סממן של שפיות וחיוניות. והיא גם דבר מייאש ומנכר ומשניא, באופן מסוים.

Kidd
Kidd
18/07/2024 9:59:45

תודה על הסיקורים – באמת מרתק (בתור חולה ספורט שלא ממש מבין באופניים)

אטאפומה
18/07/2024 12:28:46
Reply to  Kidd

קצת פיזיקה
אופניים למי שעובד נכון ספורט פשוט
דומה לשחמט.
מי שנמצא אחרי יריב ששובר רוח חוסך
25 אחוז.
היריב משלם על הרוכב שהוא מרכיב מאחור ב 12.5 אחוז לפחות כך שעדיף לו לרכב לבד ולשלם 100 אחוז ולא 112.5 אחוז
כאשר מישהו יושב לו על הגב….
הדרך למנוע בריחה לשבת לבורחים על הגלגל כפי שהוסבר קודם .
הדרך לשבור רוכב בטיפוס לשבת לו מאחור על הגלגל עד שישבר ואז לברוח .
רכיבה התקפית :
ניצול כל הזדמנות כדי לברוח קדימה
רכיבה הגנתית רוכב בעל יתרון זמן
ישב על הגלגל של רוכב המפגר בזמן
המפגר חייב להתקיף כדי לסגור את הפער
הישיבה על הגלגל ברגע שזה מתקיף
תביא לשבירת הרוכב המפגר ואולי לקריסתו
כך שלא יהיה רלבנטי יותר במירוץ.
זהו בגדול הבסיס.

The Oak
The Oak
18/07/2024 10:15:17

נשארו 60 נקודות לספרינטרים בקופה, בהנחה שלא יסיימו את הקטעים במקומות הראשונים.
מה שאומר שגם היום יהיה את המרוץ עד לספרינט הביניים ומשם הספרינטרים והקבוצות שלהם יילכו אחורה לשמור כוח לספרינט הביניים של מחר. ויתחיל מרוץ חדש בין רוכבים אחרים עד לקו הסיום.

עידו גילרי
18/07/2024 10:24:18
Reply to  The Oak

האינטרס של אינטרמשי זה לתת לבריחה לבצאת – אלפסין לא בדיוק היו אלה שמנעו את הבריחות אתמול.

עידו גילרי
18/07/2024 10:46:06
Reply to  פאקו

הוא נתן לזה מראש עוד לפני אתמול 5%…

עידו גילרי
18/07/2024 11:02:33
Reply to  פאקו

זה כי גרמאיי הראה "נכונות" לפתוח את זה לדיון…

אטאפומה
18/07/2024 12:05:58

ליאספר פיליפסן יש יכולות קלאסיות מצוינות.
כדאי לזכור את פארי רוביא.
גרימאי הקלאסיקן יאלץ לעבוד מאד קשה היום נגד יאספר ו ואן דר ושות'
למזלו מתיו נראה לא טוב בטור הזה אך אוחי דוקא בקטע הזה יתאושש.
בדירוג הכללי פוג ואוונפול ימשיכו
לתקוף את ווינגגור.
הקטע גם היום לא יהיה משעמם
משום בחינה.
בקשר לקאראפאז למרות שכבר ניצח אתמול
הקטע היום מתאים לו .
לדרק גי כדאי לנסות להיכנס לבריחה אם יתאפשר .

city_jogger
city_jogger
18/07/2024 12:31:16
Reply to  אטאפומה

זה לכאורה היה נכון גם לקטע של אתמול, והנה כמה היה נחמד לראות את גירמאי החבול והדואב לוקח את הספרינט לפני יאספר שעוד זכה לליד אאוט מפנק ממתיו. עכשיו זה תלוי לגמרי בגירמאי, שרק לא יעשה פאשלות.

אלכס דוקורסקי
18/07/2024 13:07:53

עמיחי ופאקו, תודה רבה. שמחתי על נצחונו של קאראפאז אתמול. יהיה נחמד מאוד אם יצליח להגן גם על תוארו האולימפי, אך הדבר לא יהיה פשוט, כלל ועיקר.

עידו גילרי
18/07/2024 13:09:46

במיוחד לאור העובדה שהוא לא ישתתף…

aki
aki
18/07/2024 13:29:33

כל מה שהוא עושה בטור הזה זה כדי להוכיח שהניפוי שלו היה טעות

עידו גילרי
18/07/2024 13:35:37
Reply to  aki

וכל מה שנרווייז עשה בג'ירו זה כדי להוכיח ההיפך…
אתה לא באמת יכול לקורא לזה ניפוי – הם היו צריכים לעשות בחירה ןולצערם התוצאות שלהם לא כוללות את הגירו ואת הטור כי אז שניהם היו נכנסים.

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
אלכס דוקורסקי
18/07/2024 15:20:19
Reply to  aki

אל תעניק אשראי רב מדי למערכות 'נטולות מניעים' כמו באקוואדור. רוכבי האופניים שם מוכשרים מאוד, אבל השחיתות שם היא פומבית. ייתכן שקאראפאז הפריע שם למישהו.

Last edited 2 months ago by אלכס דוקורסקי
עידו גילרי
18/07/2024 15:23:28

לא צריך תאוריות קונספירציה. נרוואייז יותר תואם את המסלול.

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
אלכס דוקורסקי
18/07/2024 16:02:17

ימים יגידו אם ההחלטה היתה מוצדקת. נרוואייז רוכב מעולה, אבל לאלוף האולימפי ישנה זכות להגן על תוארו. חבל שהגבילו את ההשתתפות רק לרוכב אחד.

עידו גילרי
18/07/2024 16:22:08

מה שהגביל זה ההישגים שלהם בעונה הקודמת.

אלכס דוקורסקי
18/07/2024 17:00:42

תודה על ההבהרה.

אלכס דוקורסקי
18/07/2024 17:16:42

תמוה מעט שלאוקוואדור ולישראל אישרו מספר רוכבים זהה. מדינות בעלות הישגים שונים לגמרי בענף.

עידו גילרי
18/07/2024 17:25:25

שוב – זה מסתמך על הישגים בשנה ספציפית (עד אוקטובר). זה לא עניין של "אישור" זה עניין של דירוג UCI עלפי נקודות שהרוויחו במירוצים (שזה ההישגים). בשנה ההיא לא היו להם הרבה הישגים מה שהוריד אותם מתחת למקום 20 שמעליו מקבלים יותר מרוכב אחד.

Last edited 2 months ago by עידו גילרי
אלכס דוקורסקי
18/07/2024 17:39:28

שוב – תודה על ההבהרה. לא ידעתי על ענייני הדירוג הללו. טוב ללמוד.

אלכס דוקורסקי
18/07/2024 17:50:55

אגב, זאת אולי ההזדמנות לציין את משחקי רומא, לפני 64 שנה, בהם השתתפו שני רוכבים ישראלים – הנרי אוחיון ויצחק בן דוד, זכרם לברכה, במירוץ הכביש. שניהם היו מחלוצי הרכיבה התחרותית במדינה. התנאים ברומא היו קשים – הטמפרטורות נסקו (במירוץ אירע אסון כשהרוכב הדני קנוט יאנסן התמוטט וקיפח את חייו) ורמת הרוכבים היתה גבוהה מאוד. אוחיון ובן דוד לא סיימו את המירוץ, אך ראויים להרבה מילים טובות על נחישותם.
מי שניצח, אגב, היה הרוכב הסובייטי ויקטור קפיטונוב, שהקדים את ליביו טראפה האיטלקי, למגינת ליבו של הקהל ברומא. קראתי מעט על קפיטונוב, שסיפר כי בגלל החום הכד והתשישות שאחזה בו הוא דיקלם חמשיר רוסי בעל חרוזים (סגנון דומה ל"גנן גידל דגן בגן") כדי להישאר מרוכז.

אלכס דוקורסקי
18/07/2024 15:08:01

בסדר, לא נורא. לא ידעתי שלא ייקח חלק. קהילת הרכיבה הישראלית תעמוד מאחוריו במשחקי לוס אנג'לס 28 ותעודד אותו בטורים הגדולים בתווך.

roz
roz
18/07/2024 13:33:42

בהנחה המאוד סבירה שפוג לוקח את הטור – הוא כבר אמר אם הוא הולך על הטריפל?

עידו גילרי
18/07/2024 13:36:49
Reply to  roz

הוא אמר ש-99% אחוז שלא…לך דע.

עידו גילרי
18/07/2024 15:01:29

זהו הפלוטון שחרר – ניילנדס והול בבריחה – ציוות מדויק ליום הזה.
הילי וקארפאז שוב שם כצפוי גם ון ארט וגראיינט תומאס

עידו גילרי
18/07/2024 15:18:08

עם 35 רוכבים בבריחה מהיית מצפה שלא יתפסו אף קבוצה עם המכנסיים למטה. אבל..
לגבי UAE וקוויקסטפ זה מובן יש להם עניינים חשובים יותר לדאוג להם גם לשאריות אסטנה שרוצים להביא את קאב לסיום. זה אלפסין ובמיוחד ון דר פול לא שם זה לא ברור בעליל. גם זה שמכולם UNO-X החמיצו את הרכבת זה גם מאד מפתיע.

עידו גילרי
18/07/2024 15:21:31

אוקיי הנורבגים לא פספסו – טוביאס יוהנסן שם.

מנחם לס
18/07/2024 15:24:19

תודה גדולה לשניכם

גיא
גיא
18/07/2024 17:48:51

קויטובסקי יחד עם קארפז? הם לא בראש המרוץ?

גיא
גיא
18/07/2024 17:57:16
Reply to  פאקו

מבלבל

aki
aki
18/07/2024 17:49:44

לזקאנו זה עוד שם לרוכב האגרסיבי של היום

עידו גילרי
18/07/2024 18:02:37
Reply to  aki

נכון – כמעט כל בריחה

עידו גילרי
18/07/2024 17:57:57
Reply to  פאקו

בלטביה מקובל לירות אחד לשני ברגליים כמחווה של ידידות

גיא
גיא
18/07/2024 18:03:42

קריסטס מitp?

עידו גילרי
18/07/2024 18:04:27
Reply to  גיא

הרוכב הותיק ביותר שלה…

aki
aki
18/07/2024 18:02:00
Reply to  פאקו

מעצבן ברמות. הם ממש יכלו לסגור אותם אם הם היו עובדים טוב. יש לו אפילו דוגמא טובה מהטור הקודם..

עידו גילרי
18/07/2024 18:04:05

בינתיים המקום ה-9 של דרק בסכנה…

aki
aki
18/07/2024 18:18:27

דרק עלול להתדרדר קצת בgc. קראס מטוטל אנרג'י יכול לעקוף אותן. הם מביאים טור יפה

עידו גילרי
18/07/2024 18:26:25
Reply to  פאקו

שועל ותיק

גיא
גיא
18/07/2024 18:30:16
Reply to  פאקו

למה קויטובסקי נתן לו להיות מאחוריו?

aki
aki
18/07/2024 18:41:59

דרק שומר על מקומו

עמיחי קטן
18/07/2024 23:13:20

חששתי להגיד שאנחנו רמה או יותר מעל הטורקים, אבל 6 דקות לסיום ביתרון 20 כבר אפשר

עמיחי קטן
18/07/2024 23:15:38

ואם כבר שופטים, אז היום די מפרגנים לנו

Yinon Yavor
18/07/2024 23:20:17

נראה שנשארנו דרג.
25 הפרש 5 דקות לסוף.
אפשר לנשום לרווחה

עמיחי קטן
18/07/2024 23:23:22
Reply to  Yinon Yavor

כמה שעתודה זה אקראי, 3 הפסדים רצופים ל-3 נבחרות פחות טובות מאיתנו זה מוגזם

ירון, החלום
ירון, החלום
30/07/2024 3:01:11

בס"ד
תודה רבה