מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1."לאף שחקן האליפות 'לא הגיעה' כמו לאל הורפורד" (ששיחק שיא של 186 משחקי פלייאוף לפני שזכה באליפות)

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

הורפורד, בן הרפובליקה הדומיניקנית, עם מיס יוניברס מאותה מדינה אחרי המשחק

(פוסט המבוסס על מאמרו של דייב מקמנמין מ-ESPN (https://www.espn.com/nba/story/_/id/40376155/al-horford-wins-nba-championship-celtics-186th-career-playoff-game)

אל הורפורד הוא סוף-סוף אלוף. "לעולם לא אשכח את הפגישה הראשונה שהייתה לי עם דני איינג' לפני 8 שנים:

"Man, I'll never forget what Danny Ainge told me in that meeting," Horford, 38, said of the Celtics' former president of basketball operations. "He said, 'You can win championships in many places, but there's nothing like winning in Boston. Nothing like winning as a Celtic.'"

כשהמאמן ג'ו מזולה – שהוא בשלוש שנים צעיר יותר מהווטרן הזה הורפורד בן ה-37 בשנתו ה-17 בליגה, הוציא את הורפורד דקותיים מהסיום והנצחון כבר מובטח, הסטנדינג אוביישיון היה אדיר: הקהל הודה לו להורפורד הוותיק שבדרכים רבות מייצג את הסלטיקס הוותיקה, הנאמנה, המנצחת. הקהל רצה להבטיח שהורפורד יידע כמה האוהדים אסירי תודה לשחקן הזה שאף פעם לא מתלונן, לא מאבד את קור רוחו, ותמיד, תמיד מנהיג הקבוצה במעשים יותר מאשר בדיבורים.

ג'יילן בראון, ה-MVP של סידרה הגמר, אמר אחרי המשחק:

"Nobody deserved it more than Al," said Jaylen Brown, the Finals MVP. "He's been a great not just leader on the court but off the court as well. … It's been an honor to be by his side. And Al Horford is a real-life legend and hero. It's been great to be his teammate."We leaned on him so much," Brown said. "Probably too much for his age and where he's at. He just delivered. So consistent, so disciplined with his body. Never complains, you know what I mean. The only thing he does is add to winning."

דרק ווייט הוסיף: הוא הרול מודל שלי. "So underrated career. Just does everything for us. Doesn't ask for anything. I'm so happy for him, and I'm glad I could be a part of it. Just an amazing career, and this is just another chapter of it"

186 משחקי הפלייאוף היו עם אטלנטה, פילדלפיה, ובוסטון. מי שמחזיק עתה בשיא משחקי הפלייאוף ללא אליפות הוא גארי פייטון עם 152.

להורפורד חוזה בסך 9.5 מיליון לעונה הבאה נשאל כמה עוד ירצה לשחק:."For me, I never really put a timeframe on it," Horford told ESPN. "I want to make sure that I feel healthy, that I'm enjoying what I'm doing and for me, thankfully, I have my wife's support and my family's. That's a big deal to me. … I feel like I've been asked this for a few years now and I feel good, I want to keep playing. Why not keep going? I don't want to limit myself."

את המשפט נאחרון על הורפורד אמר ת'רו הולידיי:

"Knowing the type of person that Al is, knowing the leader that he is, even off the court, the father that he is, just the all-around great person and great human," Celtics guard Jrue Holiday said, "I'd run through a brick wall for him."

2. ג'יילן בראון, בנאום הקצר שנשא עם קבלת ה-MVP

הכל היה יכול להיות מושלם בערב זה. אבל לא הכל היה מושלם עבורי: הסבתא שלי חסרה כאן לראות אותי הערב. היא הייתה בוודאי גאה בי". סבתו, שגידלה אותו, נפטרה לפני כמה חודשים.

3. ג'ו מזולה, בכל הרצינות, נותן הרבה קרדיט לסרט שהוא וג'ייסון טייטום ראו יחד לפני התחלת הפלייאוף נגד דאלאס: "למדנו כיצד להסתדר עם לחץ גדול מנשוא"

4. ג'יאניס עובד עתה ביוון עם המאמן האישי שהיה פעם לג'ייסון טאטום DREW HANLEN, "לפתח יכולות חדשות, ולחזק כאלה כשכבר קיימות"

הנלן נחשב היום למאמן הכושר האישי הטוב בנמצא, ועברו ככדורסלן – הסתבר – הפך אותו גם לאחד ממאמני הקליעה הטובים בנמצא!

5.Pascal Siakam to sign $189.5M max deal with Pacers

6. דטרויט פיטרה את מאמנה מונטי ויליאמס. היא עדיין חייבת לו 65 מיליון. כבר מדברים על המאמן הבא

7. ג'ף ואן-גנדי חתם עם הקליפרס להיות 'עוזר מאמן ראשי'

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
142 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
20/06/2024 1:50:17

גארי פייטון זכה באליפות עם ההיט ב-2006

הנלן עדיין המאמן האישי של טאטום, ויחד עם ביל כבר שנים.
לקוחות נוספים אלו הם אמביד, בארט, ולדעתי גם אבדיה מתאמן אצלו.

ערוץ היוטיוב של הנלן:
https://youtube.com/@puresweat?si=PA2FU1199EHnjyup

הסיפור המעניין עם הנלן, שהוא עבד עם פולץ' אחרי אותו משבר קליעה/בעיה רפואית בכתף, ולא היה מוכן שיצלמו את פולץ' בזמן התהליך ליצירת מכניקת זריקה או משהו כזה, ולאחר זמן מה וחילוקי דעות פולץ' החליט לא להמשיך איתו.

Last edited 3 months ago by Smiley
NBA בדם
20/06/2024 2:12:02

אחלה מעורב
אין מגיע יותר מלהורפורד. שחקן נשמה, אחד שכל קבוצה צריכה בסגל שלה.
הסרט (שכביכול עזר כנגד לחץ), שמאזולה וטייטום צפו בו לא רלוונטי כי לא היה כוחות עוד לפני שריקת הפתיחה, וכל אדם שניתק רגשות חשב כך.
הרבה אנשים הלכו עם הלב ולכן בחרו בדאלאס. ההימור ההגיוני ביותר היה סוויפ ג'נטלמני (מה שבחרתי), וזה באמת מה שקרה.
זוהי אליפות איכותית, אבל אחת הלא מרגשות והלא זכורות שהיו.
האליפות הזאת יותר קבוצתית מאישית, אבל גם רוב האליפויות הקבוצתיות שהיו בעבר הרבה יותר מיוחדות ומרגשות ממנה (בוסטון 08', ספרס 14', דטרויט 04', באד בויז 89',90').

thetroll
thetroll
20/06/2024 5:24:17
Reply to  NBA בדם

הכל בעייני המתבונן. בעייני בניגוד אליך זו אחת האליפויות המרגשות ביותר שהיו.למה? כי זו חבורה שלמה של שחקנים מעולים שסתמו את הפה לכולם אחרי שנים שחטפו ביקורת לא מוצדקת. במיוחד טייטום ובראון. הציעו כבר להטריד את בראון. להעיף את טייטום כשהבעיה היתה לא הם. הבעיה היתה סמארט. כמו שאי אפשר לקחת אליפות עם ראס אי אפשר לקחת אליפות עם סמארט. זה נטל כבד מידי. היו אין סוף ויכוחים אם הצמד הזה שווה אליפות או לא. ואז פתאום סטיבנס מתחיל לעבוד. נותן להם צ'אנס אמיתי סוף סוף. מעיף את סמארט. יפה. מביא את דרק וויט. איזה שחקן מעולה. ואז גולת הכותרת: פאקן ג'רו הולידיי. לא פחות. וואו. מביא את אותן יכולות הגנתיות של סמארט אבל רכז אמיתי מהטובים בליגה עם יכולת ניהול משחק אדירה. קשיחות. קליעה. אופי נוח. ולהדרן – מחזק בפורזי.
ברגע שג'רו הגיע היה ברור שזה יהיה אליפות.
ואז ג'רו מזייף – יש עדין ביקורות. ואז החוזה הענק שמקבל לפני הפליאוף. עוד ביקורת. אבל בפליאוף – הוא מגיע סוף סוף בענק.
סוף סוף בראון וטייטום מקבלים הזדמנות אמיתית.
מרגש. השאלה אם זה מרגש או לא היא בעייני המתבונן. בסוף זה הסיפורים האנושיים אם אתה מוחבר אליהם או לא.
בעייני זה מרגש מאוד שחבורת שחקנים אדירה – ויותר חשוב מזה – גם לא שיקוצים – טייטום בראון דרק ווייט אל הורפורד גם פורזי ובטח שג'רו אחרי שמילווקי זרקו אותו תמורת הכריות – עשתה את זה והורידה בבת אחת הרבה תוויות שניסו להדביק להם. מרגש. אפילו מאוד.

Last edited 3 months ago by thetroll
thetroll
thetroll
20/06/2024 5:56:11
Reply to  thetroll

ומעבר לכך ויסלחו לי אוהדי דאלאס באתר יש חשיבות גם מול מי היא הושגה. במיוחד במישור הערכי. החבורה של בוסטון – ווייט. ג'רו. הורפורד. טייטום בראון וגם פורזי זו חבורה צנועה וכזאת שעובדת קשה. מנגד לוקה. אולי השחקן הכי מוכשר בליגה. אבל- עבודה קשה קצת חדר כושר? לא בשבילו. כל החלטה נגדו ישר ויכוח של שעות מול השופטים. זה שנכנס במגן כדי למשוך עוד פאול. שיקוץ על מלא. הגנה – יכול היה לעשות יותר. וערכית – מעל כולם זה קיירי (🤮🤮🤮🤮 איכס נהיה פה מסריח). מי שבוחר בצד שאין בו צדק. בצד של הרשע האולטימטיבי. בצד של הרוצחים הטרוריסטים האנסים שורפי התינוקות . בצד שכולו רשע מוחלט שאין לו שום הצדקה – אפילו שאיפות לאומיות לא מצדיקות רשע כזה – מי שבוחר בצד הזה – ולא חשוב מה התירוץ שלו – שיחנק. אני מודע לכך שאנשים יכולים להתבלבל – עיין ערך בראון אבל אצל קיירי זה מופגן. מסריח. אז שיחנק. אני מקוה שמרים אדלסון תדאג שהוא יעוף מדאלאס. לפחות שהיא לא תהיה זו שמשלמת לו. כלב מסריח. קוף. זה לא חשוב אם אתה יהודי או לא.זו שאלה אנושית. האם אתה בן אנוש או לא. מי שתומך ברוע המוחלט הזה הוא מטורף. חולה נפש. מסריח. כלב. אז שילך לעזה.הוא לא אדם ראוי להיות אלוף אין בי איי. קוף. איכסססס

Last edited 3 months ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 6:33:12
Reply to  thetroll

🙂
ממש מתחבר למה שכתבת על השיקציות בדאלאס.
אם זה הפנים של העתיד באין BA, אבדנו…

Avri
Avri
20/06/2024 7:35:22

לא חושב שלוקה וקיירי זה הפנים של העתיד. דווקא החברה הצעירים – ויקטור, אנט, צ'ט, נראים כמו חבר'ה מצויינים.

Avri
Avri
20/06/2024 7:33:43
Reply to  thetroll

גם אני מסכים איתך שלדאלאס יש את הקו האחורי המגעיל בליגה, ועכשיו גם עם הבעלים הדוחה בליגה (כן כן, משלנו, כבוד גדול). אולי חוץ מהלייקרס אין קבוצה אחרת שהייתי שמח יותר לנגב בגמר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אמת לגבי קיירי הבעיה שגם גיילן בראון בעמדה שלו ורוב הליגה למעשה.

Avri
Avri
20/06/2024 8:13:57

תביא לינק לגבי בראון, אני שומע הרבה על דעותיו אבל לא מצאתי כלום בגוגל.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 8:48:10
Reply to  Avri

גם אני רוצה לראות מתי הוא אמר שישראל לא צריכה להתקיים. לא מאמין שדבר כזה יצא ממנו!

Last edited 3 months ago by דוקטור רזי הופמן
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/06/2024 13:55:12

אך הוא הביע תמיכה בשחרור פלסטין (שמעולם לא הייתה קיימת) וקרא לתרום לעזה.

Avri
Avri
20/06/2024 13:13:39

זה הכל? נו באמת. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

חח היו הרבה עוד הוא כנראה מחק וזה.
אל תהיה נאיבי הוא וקיירי חד הם

Dor
Dor
20/06/2024 11:53:29
Reply to  thetroll

אפרופו השטויות של קיירי, כנס לטוויטר של אחותו של הורפורד. היא חזקה בקטע של free Palestine. ירד לי מהורפורד רק בגללה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

סביר להניח ש90 אחוז מהליגה בעד עזה

Dor
Dor
20/06/2024 13:32:57

אצלה זה התבטאויות חריגות. מקווה שהורפורד לא גם בעניין אבל אין הרבה סיכוי אם אלה הדעות של אחותו

אור
אור
20/06/2024 15:35:36

עכשיו ביורו גם בעיה עם כל המדינות ששונאות אותנו. פעם ראשונה שאני בעד גרמניה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/06/2024 13:53:04
Reply to  thetroll

גם בראון מהסלטיקס תומך ב"פלסטין" (כשבכלל לא הייתה מעולם פלסטין והערבים ה"פלסטיניים" מעולם לא שלטו אף לא בחלק מהארץ) וקרא לתרום לעזה.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 6:32:10
Reply to  thetroll

כאוהד סלטיקס מעל ל 45 שנה אני לגמרי מסכים.
אולי לא כמו שהתרגשתי מהאליפות של פירס גארנט וריי שבאה אחרי מעל ל 20 שנה של חוסר מזל נוראי (לני ביאס ואחריו רג'י לואיס הנהדר) אבל דיי קרוב להתרגשות ההיא שכולה בזכות בראד סטיבנס ומה שעשה שם אחרי עידן איינג' (כנראה גם כולל בחירת מאמנים שהתאימה לתפישת העולם המשחקית שלו).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת סטיבנס עשה ביהס

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
20/06/2024 6:40:07
Reply to  thetroll

בהחלט לא מרגשת…הרגש הוא בלב ולא בעיניי המתבונן ולכן צריך להרגיש בלב ואת זה לא קיבלנו. אולי בגלל התקופה שאנו חווים בארץ אין באמת שמחה….האליפות של גארנט/פירס ואלן לא היתה פי אלף מרגשת ?
האליפות של שונסי וריפ המילטון לא היתה מרגשת פי 2000 ?

בוסטון 2024 קבוצה טובה אבל אולי קצת אפורה ….שחקנים אנמיים ואפורים …השלם עולה בהרבה על חלקיו. וזה כנראה בזכות המאמן.

Avri
Avri
20/06/2024 7:36:50

חחח…. קרים לא התרגש נהאליפות של הסלטיקס… פרייסלס. מה הלאה? סינוואר מכריז שהוא לא ציוני?

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 8:12:42
Reply to  Avri

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קצת הגזמת אבל הצחקת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/06/2024 13:57:00

ששת המובילים של הסלטיקס הם לא ממש אפורים אתא כוכבים עד כוכבים גדולים.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
20/06/2024 21:22:30

כוכבים אפורים ויבשושיים…..קצת בראון שהוא אתלט על לפעמים מקפיץ אותך או איזה גג של וויט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

Nba בדם קיצוני מידי אבל אני גם בכיוון שלו. הם בנו די סופר טים עם הוליידי וויט שהגיעו חינם. שים את שניהם בקבוצות כוכבים אחרת יחד וכנראה גם הם יזכו.
הביקורות על טייטום ובראון היו מוצדקות. שוב האליפות הזאת הושגה יותר בגלל התוספות של הולידיי ווויט שגם לפניהם הסלטיקס יכלו לזכות וכשלו.
גם היום בלעדיהם הם לא היו זוכים כנראה.
טייטום לא נדרש באמת להתעלות כי הקבוצה שלו חזקה מאד. והמזרח חלש רצח לכן דרכם הייתה קלה.
מה שכן מגיע קרדיט עצום לגו מאזולה אחרי הפלייאוף הזה שיצא לי לראות את בוסטון הוא מביא שקט נפשי ולא מסבך מידי את העניינים הוא עשה לקיד ביהס בסידרה לא רק בגלל יחסי הכוחות.

Avri
Avri
20/06/2024 8:18:45

בנו קבוצה מצויינת, ועכשיו צריכים להתנצל על זה? לא זכור לי שמישהו אמר על הדאבס בעונת ה73, או הבולס בעונת ה72, ש"הם יותר מידי טובים, זה לא ריגש אותי". לגבי ווייט והולידי ולפחות לגבי ווייט בזמן אמת אף אחד לא נפל מהכסא. ובכלל, היכולת להביא שחקנים טובים זה חלק מהעסק, כשהלייקרס הביאו את דייויס ולברון אני לא זוכר תלונות על שעמום מצד האוהדים שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

חלילה לא להתנצל וגס לאנריגשו אף אחד היה שעמום טוטאלי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/06/2024 14:24:45

גם ראסל ומג'יק ובירד וג'ורדן לא היו זוכים באליפויות בלי צוות חזק מאוד. הסלטיקס של ראסל היו עם יותר כוכבים ושחקנים איכותיים יותר מכל קבוצה אחרת, השלישייה המובילה של הלייקרס בעידן מג'יק היא השלישייה הטובה בכל הזמנים, השלישייה המובילה של הסלטיקס היא מהטובות ביותר ושלישיית קו הבסיס הטובה בכל הזמנים והיו כמה שחקנים איכותיים נוספים בשתי הקבוצות האלו, ג'ורדן ופיפן הם הצמד הטוב בכל הזמנים ועם שחקנים איכותיים נוספים עד כוכבים בעמדות 4-2 כמו גראנט שהיה פאוור נהדר ורודמן שהיה אדיר בהגנה ובריבאונד אף שהיה אפור בהתקפה, קוקוץ' שהיה כוכב גם אם לא מהגדולים, רון הארפר ופקסון שהיו רכזים איכותיים והודג'ס וארמסטרונג שהיו קלעים מעולים.
וגם דטרויט 2004 שחא היה בה כוכב גדול שלא לדבר על כוכב על ייתב קבו ה עם כמה כוכבים וכמה שחקנים איכותיים נוספים שיחד היוו סגל חזק מאוד.

Avri
Avri
20/06/2024 7:30:59
Reply to  NBA בדם

לגבי האליפות שלא מרגשת אותך, לא יודע, כנראה עניין של פרספקטיבה – האוהדים שלהם נראים לי די מרוגשים ולגבי האחרים שירגישו מה שהם רוצים. נשמע קצת שאנשים מחפשים בכוח להוריד ולהדביק כוכביות.

לגבי הורפורד, כמו תמיד כשמחפשים בליגה הזאת סמלים נאמנות ונשמה, אפשר גם להיות קצת יותר ציניים בנידון (בשביל זה אני כאן…). הבנאדם חתך לאחת היריבות הגדולות שלנו בשנייה שהציעו לו קצת יותר כסף – ובצדק רב. זה גם לא שהוא חזר אלינו ביוזמתו. הסלטיקס זה לא הפועל של שנות ה80 והורפורד הוא לא שמעון אמסלם, זה עסק עם עובדים וכמו כל עסק אחר ברגע שהמספרים לא מסתדרים למי מהצדדים אז חותכים. נשמה ונאמנות זה רק לאשה ולילדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אמת חחח🤣🤣

NBA בדם
20/06/2024 10:25:02
Reply to  Avri

אליפות מרגשת צריכה קונצנזוס גם מאנשים שלא אוהדים את הקבוצה/שחקן שלהם.
למשל אני ממש התלהבתי מהאליפות של סטף (אני לא מאוהדיו הגדולים), ב22' שהיה פנטסטי בה וגם זכה במצטיין הגמר סוף סוף והוכיח שהוא האיש גם אחרי דוראנט. רגע הבכי שלו בסיום הסדרה היה ממש אותנטי, משהו שישב עליו כמה שנים.
כנ"ל יאניס עם סיום הסדרה נגד פיניקס שהפך אותה במו ידיו, שהפך בא לאל יווני ממש. היה סופר מרגש.
האליפות של בוסטון איכותית אין ויכוח, אבל לא כקבוצה היא ריגשה ולא כבודדים, הם פשוט אוסף של שחקנים איכותיים שמשחקים יחד ברמה מאוד גבוהה.
לגבי הורפורד, פחות משנה בשבילי אם הוא עזב או לא קבוצה, בכל מקום שהוא היה הוא שיחק עם נשמה של ווינר, שחקן סופר חיובי בחדר הלבשה שתורם לניצחונות ובעל אופי נהדר.אין ראוי ממנו.

גיא רוזן
20/06/2024 10:27:26
Reply to  NBA בדם

לא אוהד של הסלטיקס,
וזו בהחלט אליפות מרגשת.
בראון וטייטום צמחו יחדיו באותה קבוצה שבחרה בהם וצמחו להיות הבסיס של קבוצה אלופה.

Last edited 3 months ago by גיא רוזן
NBA בדם
20/06/2024 10:45:46

אליפות מרגשת צריכה לנגוע בכולם, והיא ממש לא נגעה בכולם.
אליפות מרגשת גם צריכה סיפור מיוחד. אין פה סיפור מיוחד. ההבדל בין שנים עברו לשנה הזו, היא איכות היריבות בדרך לתואר (שהיו מאוד חלשות) ואיכות הסגל מסביבם (שהשתפר פלאים).
טייטום ובראון לא נדרשו לעשות משהו מיוחד והם כבודדים לא ריגשו או השיגו גאולה היסטורית. לא היו באמת לאורך ריצת הפלייאוף שלהם רגעים אייקוניים שנזכור מהקבוצה הזו.
אמרתי סטף שהוא לא הכוס תה שלי והוא באמת ריגש בגמר 22.
קוואי (שאני גם לא מסמפט אותו), עם המהפך מול מילווקי והסל ניצחון נגד פילי מאוד הרשים אותי ונתן לנו תצוגות ורגעים מהפנטים ב19'.
האליפויות של קובי ב09' ובמיוחד 10' שגם הוכיחו שהוא יכול בלי שאק וגם נקם ביריבה המרה שפירקה אותו בגמר הקודם.
האליפות של יוקיץ' פחות ריגשה, אבל הוא שחקן כל כך מיוחד וסופר דומיננטי שהוא תפס את העין לכולם. הראה ששמן לבן יכול לעשות בית ספר לכולם.
היו עוד המון דוגמאות לאורך ההיסטוריה שריגשו, נגעו בכולם, והביאו סיפור ייחודי לליגה, למרות שכולם לא באמת אוהדים של הקבוצה/שחקן שזכו באליפות מסויימת כזאת.
זו אליפות מרגשת לטעמי.

Avri
Avri
20/06/2024 11:12:26
Reply to  NBA בדם

אתה כותה ש'אליפות מרגשת צריכה לנגוע בכולם' וש'אליפות מרגשת צריכה קונצנזוס'.

אני חושש ידידי, שאתה לא ממש מבין את משמעות המילה 'מרגשת'.

NBA בדם
20/06/2024 11:16:11
Reply to  Avri

אותך היא מרגשת כי אתה אוהד הקבוצה. את אוהד הכדורסל הנייטרלי היא פחות תרגש, כי לא היה בה סיפור מיוחד או רגעים אייקוניים/זכורים באותה ריצת אליפות.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 12:04:51
Reply to  NBA בדם

ידידי, מרגשת גם לאוהדי לייקרס? מרגשת לאוהדי פילי? אולי לאוהדי הניקס? איי דונט טינק SO

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
20/06/2024 21:30:17

חלק לא קטן מהציבור לא אוהד אף קבוצה ,אוהדי ואוהבי הכדורסל ותו לא.
אני יכול לאהוב את הלייקרס עם מגיק קארים וורתי ,ואת האליפיות של נוביצקי או דטרויט. ….אין כאן סתירה.
לא ראיתי אצל בוסטון כדורסל שהתלהבתי ממנו…משחק שלשות מטופש ,בלי משחק פנים…..10 רמות מתחת למשחק השלשות של גולדן שפרץ דרך. סתם כדורסל מעפן ….פשוט יש שם מסה של שחקנים טובים שההנהלה ריכזה בצירוף מקרים כזה אן אחר.
לא ראינו את טומטום או גיילין עולים מדרגה בכדורסל שלהם…סתם אפרוריות מרגיזה. ….קולע בפחות מ40 אחוז מהשדה ומסבירים לנו שהוא אול אראונד פלייר . פוט דה בול אין דה באסקט. אוקי ????

Last edited 3 months ago by Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
NBA בדם
20/06/2024 21:36:56

מדוייק!!!

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 22:50:46

טומטום והג'לי עוד לא הגיעו לפריים לדעתי.
אבל אתה צודק לגבי משחק השלשות המטומטם, גמני לא אוהב את זה.
נשרקה זה מם יוד קוף יוד

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
20/06/2024 18:23:20
Reply to  NBA בדם

בדיוק ….
אוהדי הקבוצה תמיד יתרגשו ,האם האוהד הניוטרלי והאובייקטיבי גם יתרגש ?
במקרה הזה לא ….למרות שמה ששימח אותי היה הכישלון של לוקה.

עידו גילרי
20/06/2024 15:44:29
Reply to  Avri

או את זו של המילה כולם…

Ari
Ari
20/06/2024 13:35:39
Reply to  NBA בדם

מסכים.
לדעתי הנקודה היא שבבוסטון לא משחק אפילו עילוי כדורסל אחד, כולם טובים ואיכותיים, עושים התקפה טוב ועושים הגנה טוב, אבל אף אחד לא אגדה, אין ניצוצות..
אין רכז מבריק
אין קלעי מדהים
אין ווירטואוז
אין משחק קבוצתי מושלם

בלי זה זה קצת משעמם

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/06/2024 14:27:00
Reply to  NBA בדם

שמן לבן שהוא גאון כדורסל. אם הוא היה שמן לבן אך לא גאון כדורסל, לא היה עושה בית ספר לכולם.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
20/06/2024 18:21:32
Reply to  NBA בדם

שכחת את נוביצקי שהביא במו ידיו אליפות מרגשת לדאלס אחרי הרבה שנים ששיחק בליגה

NBA בדם
20/06/2024 18:49:01

צודק, שכחתי. חוץ ממנו יש עוד המון אליפויות מרגשות שנזכור לעד, גם כקבוצה וגם כבודדים.
את בוסטון הנוכחית לא נזכור כך, ומי שרוטן על כך, בעיה שלו.

Yinon Yavor
21/06/2024 10:23:52
Reply to  NBA בדם

מסכים שזו לא אליפות מרגשת.
לדעתי, בעיקר בגלל שקרה מה שהיה צריך לקרות, ללא שום הפתעות או מתחים בדרך. היה ברור שבוסטון גדולים על המזרח הפצוע בפער, ולי לפחות היה ברור שהם גדולים על כל הליגה. ברגע שכל ההנחות שלך מתקיימות (ומדובר בהנחות של הפרשי רמות משמעותיים), וגם אין ממש הפתעות או משהו שקרוב לזה, זה מראש פחות מרגש.
.
לא היה פה מתח לשנייה אחת לכל אורך הסדרות של בוסטון. אולי סידרה אחת היתה מרגשת, וגם היא היתה בין שתי קבוצות שאפילו לא הגיעו לגמר.
פלייאוף לא מוצלח

joey
joey
21/06/2024 10:35:06
Reply to  NBA בדם

💯

אליפות מוצדקת של הקבוצה הכי טובה בליגה, אבל לא מרגשת בעליל – לא היה מתח (טוב, אולי לכמה דקות במשחק 1 מול אינדיאנה), לא סיפור אנדרדוג מרגש, לא כוכבים שהתגלו, לא היו רגעים אייקוניים.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 4:12:28

תודה מנחם

לאורך כל העונה הזו טענתי שאם יש שחקן וותיק באין BA שמגיע לו לקחת סוף סוף גביע לארי אוברייאן, הרי זה אל הורפורד הגדול. שחקן שכולו לב ונשמה ויותר מכך אדם טוב. אני תמיד אומר, חפש את האישה ואשתו של הורפורד דיי סבלה מהעריקה לפילי היא הבינה את התסכול של בעלה ואני מאמין שהיה לה חלק משמעותי בהחלטתו של הורפורד לחזור בסוף לבוסטון לסיום חוזה ואחרי כן להאריך חוזה בשנתיים במחיר סביר. עכשיו אפשר לקפוץ שהוא לא חזר ישר לבוסטון אבל לאישה היה הכי טוב כנראה בבוסטון?

לגבי ג'רו, שוב חפש את האישה. אני מעלה פה דברים שכתבה (?) Gabriele Varoni Oliveira
ראו למטה
האם ליאניס באמת היה חלק בתרייד שזרק את הולידיי ממילווקי עבור לילי כריות?
מה שברור זה שללורן אשתו של הולידיי זה כאב, מאד כאב אישית והאליפות הזו עם בוסטון זו מין נקמה. נפטרתם מאיתנו כמו מנעל בלוייה ובאותה שנה לקחנו אליםות במקום אחר ולא במילווקי. הגענו למקום שמעריך אותנו ונתן לנו חוזה שהולם לצרכנו. בכל הזדמנות שתהיה נרוץ שוב נגדכם וניקח עוד אליפויות על גבכם.

Imagine the heartbreak of leaving behind a place you call home, only to find yourself lifting the coveted NBA Championship trophy in a new city. This is the remarkable journey of Jrue Holiday, whose heartfelt six words to Celtics President Brad Stevens, "Thanks for bringing me here," confirmed not just a triumphant career move but also the end of his wife Lauren's heartbreak. 
For the second time in four years, Holiday is an NBA champion, this time with the Boston Celtics. His stellar performance in the closing Game 5 against the Mavericks, contributing 15 points and 11 rebounds, was pivotal in securing the Celtics' record 18th title. Holiday’s defensive prowess and unwavering commitment throughout the NBA Finals were instrumental in the team’s success. 
But this victory was about more than just basketball. It marked a personal triumph for Holiday and his family, who had faced an emotional upheaval following his trade from Milwaukee. In the offseason, Holiday was traded to Portland as part of the deal that brought Damian Lillard to the Bucks, a move that initially left the Holiday family devastated. Lauren Holiday’s heartfelt words echoed the pain of leaving Milwaukee, a city they had grown to love and call home.
“Contrary to the cliché, it’s personal. Milwaukee was home,” Lauren had shared, highlighting the deep connection the family had with the community and the disruption caused by the sudden trade. Jrue Holiday, who had forged strong bonds with his Bucks teammates and the Milwaukee community, found himself facing an uncertain future. 
Enter Brad Stevens, whose strategic genius brought Holiday to Boston in a move that would change the course of the Celtics’ season. Teaming up with Derrick White, Holiday’s defensive mastery helped the Celtics dominate, culminating in a stellar Finals performance that saw him average 14.4 points, 7.4 rebounds, and 3.8 assists. His contributions were vital in securing the championship and proving his worth as a true game-changer.
The Celtics’ success story was not just about the Finals MVP Jaylen Brown, who dazzled with his scoring and defense, but also about Holiday’s indispensable role in their triumph. Despite the heartbreak of his departure from Milwaukee, Holiday’s resilience and determination led to an unforgettable championship run with the Celtics.
As the dust settles on this season, one question lingers: Will Holiday's continued success with the Celtics make his trade from the Bucks one of the most regrettable decisions in Milwaukee's history? With three years left on his contract, the Celtics are far from satisfied with just one title, and Holiday is poised to prove his worth once more.

thetroll
thetroll
20/06/2024 5:10:11

ענק. זה כל כך טוב לקרוא את זה. תודה דוק.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 6:35:35
Reply to  thetroll

בשמחה וכיף.
הגלו אותם אבל צריך לזכור שמצד שני הסלטיקס הגלו את ET וסמארט והטיימלורד ועוד לא מעט אנשים. זה פועל בשני הכיוונים ואין צדיקים בסדואין BA.

gogo
gogo
20/06/2024 5:46:21

זוכר את התסכול של אשתו של הולידיי שדרך אגב זכתה בזהב אולימפי עם נבחרת הכדורגל של ארהב. התסכול שיקף תסכול של משפחות של שחקנים עם מסגרות לילדים שמועברים פתאום בטריידים

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 6:41:48
Reply to  gogo

מאד נכון
אילה שעם ילדים סובלים במיוחד אבל זה המקצוע (ספורט קבוצתי) והילדים סובלים אבל אחרי כן מסודרים בחיים.
אגב לטייטום יוולד (אם לא יהיו בעיות) עוד ילד מאישה אחרת שנמצאת דיי קרוב לסוף ההריון. יהיה מעניין לראות אם הפולי אמורי הזה (חי זה בשבילך 🙂 ) חי עם 2 או 3 נשים בבית, כל אחת עם הילד ממנה והחבר החדש שלה וטייטום עם החברה החדשה. הילדים יקימו קבוצת כדורסל וישחקו חמש על חמש, חחחחחחחחחחחח
גם ככה טייטום נראה כמו איזה חמאסניק או איסיס רק צריך לשים כפייה ושארוול שחור ולצאת עם כל הנשים והילדים לטייל. דימיון יש לי!

Avri
Avri
20/06/2024 7:41:48
Reply to  gogo

ממש מסכנים. בסולם הרחמים שלי נמצאים אנשים צעירים ומפורסמים שמרוויחים מליונים בשביל לשחק משחק 8 חודשים בשנה במקום הראשון. במקום השני הילדים הרעבים מסודן, ובשלישי חברי כת המצורעים בהודו. אבל בלי ספק שחקני נבא במקום הראשון. מקרה אנושי מזעזע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

חחחח
אמת. באת חד היום
אנשים שדאגתם זה איפה יעשו מניקור פדיקור ואיזה רולקס או פורש יקנו היום.
שחקני הnba שים אותם 4 חודשים בעבודה רגילה עם שכר רגיל מחציתם מתאבדים😅😅

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
20/06/2024 6:50:06

מעולה. מאיפה זה לקוח?

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 7:09:08

Gabriele Varoni Oliveira
ציינתי את זה! 2024 בשביל שהציטוט יתן את הפרטים.
חפש ברשת

Last edited 3 months ago by דוקטור רזי הופמן
Avri
Avri
20/06/2024 7:45:48

רזי, לפי מה שאתה כותב את פרס אובראין צריך לתת לנשים שלהם. פשוט מסמך אנושי מזעזע, איך שהאשה של אל סבלה בתקופה שלה בפילי. כנראה שמישהו העסיק אותה שם במשק בית בתנאי עבדות, מסכנה, אני מאוד שמח בשבילה שהכל בסוף הסתדר לה.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 4:14:37

ובנימה מבודחת, בעצם מאד מבודחת.
קבלו את ג'ף בלאק, ההוא משלנו שידוע בחוש ההומור המפותח ובזה שהוא יהודיון גאה וליצן לא קטן. קצת כבוד לג'רו הולידיי ופועלו.
https://www.facebook.com/watch?v=8046758692042444

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/06/2024 5:49:14

ג'ק בלאק קורע,
אחלה גבר

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 6:42:03

יפ

thetroll
thetroll
20/06/2024 5:01:08

מנחם אחלה מעורב. הורפורד כבר הסתמן כקריירה גמורה בפילי מדהימה החזרה שלו.
אני בראש המטריל שלי ובא לי ממש לעצבן עכשיו אז אני חוזר על תגובה שכתבתי בבלוג החי באמצע המשחק השני של דנבר מול מיני כשכולם בשיא ההלם ממיני. התגובה נכתבה בשיא ההפרש של מיני כשהם בדרך ל 2:0 ברור. מישהו כתב לי עליה משהו מגעיל ולכן עשיתי גזור ושמור ולכן אני כותב אותה פה שוב לעצבן את אותו אחד שוב. זה עושה לי טוב:

"שלושה דברים ברורים לי כרגע:
1. מיני לא תגיע לשום מקום בפליאוף הזה היא לא תהיה אלופה.
2. הטרייד על גובר היה גרוע מאוד.
3. יהיה קשה השנה לקחת את האליפות לבוסטון.
הסבר
מיני לא תהיה אלופה בגלל הטרייד על גובר. הסיבה שמיני נמצאת איפה שהיא נמצאת היא בזכות אדוארדס וקאט. הפריצה של אדוארדס מדהימה . וקאט זה גם בחירה ראשונה שמשחק ככה סוף סוף. אם מיני היתה נשארת עם ווקר קסלר הוא היה עושה בדיוק את העבודה שגובר עושה רק בעלות שכר שנתית של 2 מליון דולר ולא החוזה מקס של גובר והם היו יכולים באמת להתחזק בצלע נוספת או בשחקנים נוספים שהיו מאפשרים לה באמת להיות קונטנדרית. גובר לא נותן לה משהו באמת. וכרגע זה הטופ שלהם בפליאוף הזה. דוקא היום שגובר לא משחק רואים את זה.
מדנבר לא ציפיתי להרבה השנה.
היחידה שנראית לי ממש טוב זו בוסטון. צריך לזכור שהם הגיעו לגמר בשנה שעברה בלי פורזי לכן גם ההעלמות שלו לפציעה בפליאוף הזה לא משנה את התחזית. החיזוק המשמעותי שלהם השנה למרות שזה עוד לא הובהר זה הולידי על סמארט זה מה שהיה באמת חסר להם עד היום".
שבת שלום לכל מי שמעוניין ובהצלחה למנחשים.

Last edited 3 months ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 6:44:57
Reply to  thetroll

מודה שיצאתי רפה הבנה בעניין החוזה עם הולידיי. השאלה היא איך יחדשו עם ווייט?
כולם קיבלו ולמי לא נשאר?
🙁
https://bleacherreport.com/articles/10124268-celtics-rumors-derrick-white-to-seek-contract-extension-during-2024-nba-offseason#:~:text=White%20is%20currently%20on%20a,a%20free%20agent%20next%20summer.

עידו גילרי
20/06/2024 8:28:57

זה מאד פשוט – כי בעצם זו האופציה היחידה שלהם לא להיחלש – עושים גולדן סטייט לשנתיים ומשלמים הרבה מאד מס.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 8:51:50

כמה זה הרבה מאד מס?
100 מליון? 200?

שייקה
20/06/2024 9:19:32

שאלתי את ה-LLM השכונתי בשבילך. לא בדקתי את אמיתות הנתונים אבל מי שכן יודע אשמח לדעת אם זה מדויק.

Based on current projections:

  • The Celtics' total payroll is expected to be around $192.4 million​ (spotrac.com)​​ (SalarySwish)​.
  • The NBA luxury tax threshold for the 2024-2025 season is projected to be $171.3 million​ (spotrac.com)​.

With their payroll exceeding the luxury tax threshold by approximately $21.1 million, the Celtics are estimated to incur a luxury tax bill of about $47.96 million​ (spotrac.com)​.

עידו גילרי
20/06/2024 9:31:39
Reply to  שייקה

זה אבל עוד לא רלבנטי לחוזים שעליהם הוא מדבר.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 12:36:55
Reply to  שייקה

תודה

עידו גילרי
20/06/2024 9:31:00

משהו בסביבה הזו. לא עשיתי עדיין הערכה יותר מדויקת.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 12:34:58

לגמרי מטורף
השאלה היא האם הרווח השנתי יכול לכסות כאלו הוצאות שנתיות מופרכות ואם השותפים מוכנים לקבל ירידה ברווחים?
2023 נגמרה עם הכנסות של כמעט 450M דולאר. מניח שהשנה יותר לכיוון של בין 500 ל 600 בגלל כל עניין הפלייאוף, האליפות והמרצינס.

עידו גילרי
20/06/2024 12:48:25

סביר להניח שכן ואל תשכח שלאליפות יש משמעות גם לגבי הערך של המועדון (במחשבה על מכירה) למרות שמקרה של הסלטיקס זה כנראה הרבה פחות משמעותי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/06/2024 5:47:05

יופי טופי של מעורב.
מונטי והדטרויט קקרז פשוט קורעים.
מונטי עקץ בצדק.
איזה בעלים\ג.מ אהבלים

gogo
gogo
20/06/2024 5:47:28

תודה על המעורב
עונה מרתקת
תמיד יש תחושת ריקנות בסיום עונת נבא

אשך טמיר המקורי
20/06/2024 5:59:25

אחלה מעורב.
הורפורד, הולידיי ו-ווייט זה השילוש הקדוש.

Avri
Avri
20/06/2024 7:49:33

השילוש הקדוש זה חומוס, פיתה לבנה תפוחה, ובצל. הורפורד ווייט והולידי הם אנשים שמתפרנסים, כמוני וכמוך.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 8:53:08
Reply to  Avri

חחחחחחחחחחחחח נכון מאד!
לגבי החומוס פק"ל חומוס-פול…

Avri
Avri
20/06/2024 10:05:03

פול לא יושב לי טוב בבטן בערך מגיל 25. כולי קנאה כלפי אנשים מעל גיל 40 שאוכלים את אותו האוכל שנהנו ממנו בגיל 20.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 12:36:36
Reply to  Avri

צודק
אחת הבעיות הן שמערכת העיכול שלנו משתנה עם השנים ולא לטובה…
בעצם כל המערכות מראות דעיכה. בעיקר מה שיש בין האזניים והפומפה.

Avri
Avri
20/06/2024 13:15:41

הדבר היחידי שקצת גדל עם השנים זה הארנק, וגם זה לא תמיד.

שייקה
20/06/2024 9:21:00

מסכים. במיוחד הולידיי, שמסתמן כנראה כזוכה הבלתי מעורער בפרס הגרוש ללירה בהיסטוריה של הליגה.

שייקה
20/06/2024 6:43:03

הורפורד נהדר. בכנות, אני לא מת על בוסטון. אף פעם לא ממש אהבתי אותם. והשנה האליפות להם הרגישה משעממת – אם כי כמובן, ראויה. אני כן אוהב כמה שחקנים אינדיווידואליים – הולידיי, ווייט, והורפורד. מגניב שהוא זכה סוף סוף. עוד באטלנטה חשבתי שהוא שחקן ייחודי.

הסצנה שמאזולה מתייחס אליה היא מעולה. זוכר שהכנות והישירות שלה, והמשחק של לדג׳ר, ממש הקסימו אותי בצפייה ראשונה. אבל הרי מה שחשוב פה באמת זו העובדה שהם בכלל ראו את הסצנה יחד. מראה איזה סוג מאמן הוא ושופך קצת אור על ההתבגרות המנטלית של טייטום בפלייאוף, ובגמר בכלל.

אני סופר סקרן לגבי יאניס וההתפתחות שלו בכל האספקטים שעדיין טעונים שיפור אצלו. ספציפית, הנלן יוכל לעזור לו עם כדרור למהלכי 1:1 יצירתיים, והכי חשוב – קליעה. מצד אחד, אני אומר אם לא ראינו את זה עד עכשיו זה כבר לא יבוא. ראו גרף מצורף. הוא ללא ספק לוקח יותר זריקות למשחק, אבל לא ממש משתפר במבחן התוצאה. מצד שני, יאניס פריק של עבודה קשה ולהבנתי לא מעגל פינות יותר מדי. ואני כן מאמין שעם תרגול והתמדה הוא יוכל להשיג שיפור, השאלה היא רק מהי התקרה שלו מלכתחילה.

סיאקם זה נו בריינר. שחקן שמתאים להם כמו כפפה ובהחלט תורם לפאזל.

הפיסטונס מטומטמים ברמות. בחיי שאני לא מבין מי מנהל שם את העסק. אני נוסע למישיגן לכמה שבועות בקרוב, שוקל ללכת לשם להציע את עצמי למשרה. ברגו יהיה התחלה טובה אבל הם צריכים להתאפס על עצמם ומהר. יש להם לא מעט כישרון בקבוצה.

אני אוהב את ואן גנדי. הוא ולו זה שילוב מעניין ואני סקרן לראות איך הם יסתדרו.

output
דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 7:11:28
Reply to  שייקה

תזדרז, שימון כבר שם.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין זה גובים למקורבים. מנחם לא מסדר לי איבד קשרים בליגה

שייקה
20/06/2024 9:16:09

דווקא אני מכיר מישהו בפנים. אתה מעוניין? אם כן, שלח קורות חיים ואת 5 הרעיונות הטובים ביותר שלך איך להפוך אותם לקבוצה מקום 12 במזרח.

עידו גילרי
20/06/2024 8:15:31
Reply to  שייקה

I say – if its broken don't fix it

שייקה
20/06/2024 8:56:55

It will never be fixed. But can it improve?

TheMike
TheMike
20/06/2024 7:05:31

תודה דוק

אטאפומה
20/06/2024 8:21:10

הורפורד מזוהה מבחינתי עם אטלנטה הגדולה .
שאותו סיפור עם שוטר שעצר מסיבות
תמוהות את אחד מהשחקנים המובילים שלה
הביא לפירוקה.

דטרויט לא מרוצה ממונטי וליאמס חחח.
אי אפשר להגיב על השטות הזו .
פיתרון הבעיה בדטרויט אםשרי אם ימחקואת הקבוצה הזו מהליגה
או יחליפו את הבעלים וההנהלה .

ואן גנדי בקליםרס נשמע מצוין
בדיוק העזרנ שטיירון לו צריך .

Berch
20/06/2024 9:06:44

אחלה מעורב
מאוד שמחתי שהורפורד הגיע לפילדלפיה
באמת שחקן משובח, חבל שעזב. אבל שמח בשבילו על האליפות
🏆✨

שייקה
20/06/2024 9:15:14
Reply to  Berch

תגיד, בתור אוהד מדופלם, מתי תעשו משהו לגבי התרבות המקצועית הלא-קיימת במועדון? לפי מה שאני מבין מסביב, מדובר באחת השכונות… הרי לא תתקדמו מעבר לחצי גמר המזרח (או משחק 5 בגמר מזרח) בלי להתאפס על החרא הזה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

גיילן בראון לא כלול באף חמישיה של ALL NBA.סבוניס,קוואי מצאו מקום באחת החמישיות,בראון לא.אבל מי הMVP של סדרת הגמר? כן בראון הדחוי.
יוקיץ ויאניס היו המובילים הבולטים של האליפויות הקודמות,מה שיפה השנה שהיתה פה תרומה גדולה של צוות,קשה לקחת שחקן מתוך שש המובילים ולהגיד הוא קצת עזר,כולם תרמו והמון.
לגבי טאטום יש לי הרגשה שממעיטים בערכו,הוא כוכב נדיר ,הוא מקריב את האגו האישי שלו,ונותן לאחרים להתבטא,לוקה היריב שלו בגמר מחזיק המון בכדור ומנסה קודם כל לקלוע בעצמו,אותו דבר אם קיירי מחזיק בכדור.סביב לוקה וקיירי יש צוות בכלל לא רע,שחקן כמו הרדווי כמעט נשכח.וזה למעשה סיפור הסדרה.
ברכות לאוהדי הסלטיקס.מגיע לכם!

NBA בדם
20/06/2024 11:25:01

אתה מהופנט ידידי.
ליד לוקה וקיירי לא היה הרבה כלל. קצת וושינגטון ומעט האסל מהגבוהים וזהו. הצמד היה חייב להחזיק הרבה בכדור ולעשות איתו קסמים, כי לא היה להם מספיק עזרה.
טייטום לא מקריב כלום, לבד הוא לא יכול לנצח, וחבריו לקבוצה היו אלה שעשו את בוסטון פייבוריטית.
אין ספק שהוא כוכב נהדר שיודע להיכנס למערכת ולנצל את יתרונותיו בכזו, אבל זה מידיעה שהוא לא יכול לבדו להכריע קבוצות.

עידו גילרי
20/06/2024 15:46:56

עלאק דחוי – היה all nba בדיוק מתי שהיה צריך.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/06/2024 9:45:48

תודה רבה מנחם

etayef
etayef
20/06/2024 10:34:14

מומחי הופס דנים בשאלה האם האליפות של בוסטון ראויה או לא!
יותר מחצי מהמשיבים כאן חשבו שדאלאס תנצח בסידרה שנגמרה בסוויפ ג'נטלמני….
https://hoops.co.il/?p=317442

NBA בדם
20/06/2024 11:12:15
Reply to  etayef

רובם ככולם חשבו שדאלאס תנצח בגלל שהלכו עם הלב ולא עם המח.
אם כולם לא היו הולכים עם הרגש היה רוב ברור לסלטיקס שייקחו.

etayef
etayef
20/06/2024 12:09:56
Reply to  NBA בדם

גם מרקו הלך עם הלב, ונשאר בלי אמא.
להבנתי שאלו מי אתה חושב שתזכה, לא מי אתה מקווה שתזכה.

NBA בדם
20/06/2024 12:15:48
Reply to  etayef

זה נכון, אבל בתשובתם הם ערבבו רגש ואהדה לדאלאס.
אם הם היו צריכים להמר ולשים כסף רב על אחת הקבוצות, התוצאות היו בבירור לטובת הסלטיקס.

Avri
Avri
20/06/2024 11:17:54
Reply to  etayef

חחח… מצויין. כפוסט אחר שפורסם אתמול כאן באתר הגבתי שלפני יומיים כולם הכתירו את לוקה וקיירי כ'קו האחורי הטוב בהסטוריה' אחרי שהעיפו את אנט שהוא 'הכי קרוב לג'ורדן', ופתאום זה לא מרגש אף אחד כי הסלטיקס יותר מידי טובים. כמו שאמרת, זה שהרוב הימרו נגד הסלטיקס די ממחיש איך אנשים בקושי זוכרים מה הם אכלו לארוחת בוקר. 

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 12:49:18
Reply to  Avri

אני למשל זוכר מצויין רק מה שאכלתי אתמול ב 14:30 ומה אכלתי אחרי כן עד הלילה ואפילו כמויות. למשל, משולש פיצה אחד עם אוריגנו, חצי פלח אבטיח, פרוסה עם נקניק עוף, גבינה צהובה חומוס עם סחוג וסלט כרוב אדום, זה רק חלק אבל זוכר לפרטי פרטים. כולל כמות הוויסקי ששתיתי (שתי כוסיות וחצי). בעניינים אחרים, אני לא זוכר כלום, בטח לא זוכר כמה נקודות טייטום שם במשחק הראשון של העונה וכמה שם בכל משחק בגמר. נדמה לי שבאחרון שם 31 וזה שלפניו 15, זהו, עד כאן.

Avri
Avri
20/06/2024 13:17:55

אתה זה לא דוגמא. אין הרבה שגולשים כמוך בגיל קרוב ל60, כנראה המערכות שלך מתפקדות יותר טוב מהממוצע. מה הסוד רזי? הונטילו?

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 14:03:24
Reply to  Avri

להיות מאושר ושמח בחלקך.
ותתעלם מהתלונות שלי, אני יהודי ואנחנו מן עם כזה שבוכה על הכל.

Avri
Avri
20/06/2024 16:00:55

רשמתי. 

Avri
Avri
20/06/2024 11:18:53

חברים, תתרגשו, אל תתרגשו, הכל טוב. אוהדי הסלטיקס מרוצים ולא זכור לי שביקשנו פידבק ריגשי ממכם.

עידו גילרי
20/06/2024 11:31:35
Reply to  Avri

נזכרתי מה הבעיה בסלטיקס.

Avri
Avri
20/06/2024 13:18:34

תגדיר בעיה 🙂 

עידו גילרי
20/06/2024 13:23:10
Reply to  Avri

הגדרתי…

Avri
Avri
20/06/2024 13:58:48

הרגת 🙂 

Avri
Avri
20/06/2024 14:01:59

אבל שיהיה ברור, אני עומד מאחורי מה שאמרתי. למה בדיוק צריך להזיז לי את הביצה הימנית אם אוהדי קבוצות אחרות מתרגשים או לא? זה כמו שאתה מכין ארוחה למשפחה שלך ואיזה שכן נודניק צועק מחוץ לבית 'חסר מלח!'.

אור
אור
20/06/2024 15:31:32
Reply to  Avri

אתה כמובן צודק. מזכיר את כל הבכיינים על האליפות של הלייקרס בבועה

Last edited 3 months ago by אור
עידו גילרי
20/06/2024 15:48:50
Reply to  אור

מתנות לתאגיד.

עידו גילרי
20/06/2024 15:48:02
Reply to  Avri

אנלוגיה חלשה…
זה כמו שהבת שלך תעלה לשיר במופע סיום וגם שאר ההורים יתלהבו.

Avri
Avri
20/06/2024 16:04:05

סתם לכלכת, האנלוגיה היתה מצויינת. הסלטיקס משחקים בשביל האוהדים שלהם, לא בשביל האוהדים של הקליפרס, הבולס הנגטס או מי שזה לא יהיה. 

Avri
Avri
20/06/2024 16:05:15

ואם להקצין, לא זכור לי שלאוהדי דטרויט בשנות ה80 הפריע שכולם לא סבלו את הקבוצה שלהם.

Poliak
Poliak
20/06/2024 14:07:39
Reply to  Avri

אכן אנחנו מרוצים ( ואולי הכי חשוב…שברנו את התיקו עם הלייקרס וככל הנראה הפער יילך ויגדל עם אליפות נוספת או שתיים בשנים הקרובות )

asaf
20/06/2024 12:10:19

תודה מנחם. לא רע דיל של לשבת בבית ולקבל 65 מליון דולר. החלטה מעניינת של ואן גנדי לחזור לפארקט ועוד כעוזר. תכלס אין ראוי מהורפורד לטבעת .

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 13:28:48

אני מתחיל לחבב את מאזו בגלל שהוא נראה שלומפר כמוני עם הסניקרס.
אני לא קושר שרוכים כמעט אף פעם…
https://www.facebook.com/photo/?fbid=874384411398981&set=a.454402690063824

Avri
Avri
20/06/2024 14:03:31

בחור טיפה תמהוני אבל מענטש אמיתי. גם אני מחבב אותו מאוד ועושה רושם שגם כל מי שעובד איתו.

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 14:32:01
Reply to  Avri

נכון
גם מצא חן עם הכפכפים וגרביים שחורות לפי יוסי ברקלי. אבל ביננו אני מעדיף לראות את קארלו אנצלוטי עם חליפה 3 חלקים ופולובר ועניבה ונעלי ארמאני (אנצלוטי וארמני לא הולכים ביחד) בתנאי אחד, שהוא לא מעלה גרה או לועס מסטיק!

Drexler
Drexler
20/06/2024 13:56:47

זה טוב שיאניס עובד על הקליעה שלו הפיק אנד רול שלו עם לילארד לא היה מספיק קטלני כי הבינו שאפשר להשאיר אותו פנוי על הקשת . אבל בעיני הוא צריך לעבור לעמדת הסנטר , את ההופעה הכי גדולה שלו ,בגמר הפלייאוף הוא עשה בצבע כשהנחית 50 נקודות מול אייטון ולא בזריקות משלוש. מילווקי צריכה להעביר את ברוק לופז להיות שחקן שישי ,כשיש לך שחקן כמו לילארד שמזייף בשמירה על קשת השלוש והסנטר שלך אוטומטית יורד להגן על הצבע אתה בבעיה בהגנה , הם צריכים סנטר יותר אתלטי לחפות על לילארד.עם יאניס כסנטר הם יכולים לרווח את ההתקפה ולשחק עם 5 שחקנים מחוץ לקשת כמו בוסטון אבל בצורה יותר קטלנית כי לסנטר של היריבה תהיה בעיה לרדוף אחרי יאניס ,עם משחק מספיק קבוצתי הם יכולים להגיע למיסמאצ'ים קלים של יאניס או לזריקות פנויות .
הבעיה הכי גדולה שלהם לעונה הבאה זה דוק ריברס , מאמן לא רלוונטי לליגה בשום צורה כבר מעל עשור. שכוכבים בליגה ילמדו שאם הם יעיפו את המאמן שלהם הם עלולים לקבל את דוק ריברס , זה יגרום להם לחשוב פעמיים.

Last edited 3 months ago by Drexler
דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 14:05:45
Reply to  Drexler

מי שלוקח את ריברס פשוט לא שפוי.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לגבי המשפט האחרון.
אני מאחל ללברון שיחתימו בלייקרס את ריברס והם יהיו סחבקים שדוהרים לעבר השקיעה ונופלים מהצוק של תלמה ולואיז. רק חבל על אוהדי הלייקרס באתר!

Drexler
Drexler
20/06/2024 14:21:54

נהפוך הוא , מקווה שדוק ריברס ישאר במילווקי , זה טוב לבוסטון

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 14:28:46
Reply to  Drexler

לא מאמין שיאניס ולילו כריות יהוו בעיה לסלטיקס. אבל רוצה להבטיח שלברון ימצא בקרוב את הזמן לשחרר אותנו אנשי ה LLL אחרת גם אברבאנל וסולייה חשיש לא יעזורו…

אהרון שדה
20/06/2024 14:04:58

תודה מנחם
אכן להאפורד הכי הגיע אולי ילד עם קונלי של מינסוטה
עוד בחמישיית המגיעים
באטלר
ליליארד
ודרוזדן

Yosi Berkeley
20/06/2024 16:57:00

זהו, באופן רשמי אנחנו בעונת המלפפונים…

רן הנרגן
רן הנרגן
20/06/2024 18:55:02
Reply to  Yosi Berkeley

זו לא עונת המלפפונים האמיתית. ההיא מתחילה רק אחרי שמסתיים הגל של החתמות FA העברות וליגות הקיץ. אבל השנה העונה תהיה קצרצרה כי יש אולימפיאדה ולכן רק התקופה שבין סוף האולימפיאדה ותחילת משחקי ההכנה תהיה משמימה

רן הנרגן
רן הנרגן
20/06/2024 18:58:45

הפיטורים של מונטי ויילאמס התרחשו יומיים אחרי שטרייג'ן לנגדון מונה ל GM החדש של דטרוייט. אין ספק שהפיטורים סוכמו כחלק מהכניסה שלו לתפקיד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איטליה נראים כמו טיטול של פופרס עם שלשול לא עוברים את הרחבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניקו וויליאמס מקרקס את איטליה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החלוץ המקוקע של איטליה נראה כמו מחסל של הקוזה נוסטרה

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 22:55:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מחציצי, שוויון עפס, תיכף מחציצי שני

Last edited 3 months ago by דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 23:10:30

דונאלד סאתרלנד הלך לעולמו.
זכור לטובה מהסרטים מא"ש (פינקלי), פלישת חוטפי הגופות, אנשים פשוטים וסרטי הנועזים…

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 23:12:23

מה בער לפדרי לשחרר כל כך מהר? אוד חצי שניה, כוון ושים גול…

דוקטור רזי הופמן
20/06/2024 23:14:29

איזה שער עצמי עכשיו.
האיטלקים בוכים!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שער עצמי אומלל חינם. איטליה בדיחה לא עוברים רחבה שחקנים פחים. החלוץ שלהם יכול לשחק אולי בחיגת העל שלנו.
ניקו וויליאמס גוזם את הדשא עם די לורנצו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט עושה לואד ביורו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקני איטליה נראים כולם כאילו גוייסו מהקוזה נוסטרה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/06/2024 2:58:59

בידור מרחבי הWWE
על פי קווין אוקונר מילווקי מעוניינת לשחק בסגנון יותר ורסטילי בהגנה בעונה הבאה, מה שעלה שאלות לגבי עתידו של ברוק לופז במועדון. חחחחחח עם הגמד שלא עושה הגנה, כמה ורסיטלי זה יהיה. מקקי לפו.
במיוחד לשי🤣
אוהד דטרויט פנה לאוסטין ריבס בעת שזה שיחק גולף: "אנו זקוקים לך בפיסטונס!" ריבס השיב: "אני לא הולך לדטרויט."
ג'יי ג'יי רדיק סיכם ל-4 שנים כמאמן הלייקרס. רדיק מתכנן להקיף את עצמו בצוות מנוסה.
אוי הולך להיות צחוקים בין הבבון ושותפו "עוד מעט לשעבר"
פול ג'ורג' טען בפודקאסט שלו שהבעיות בסגל הקליפרס נבעו מאיבוד "גלו גאייס" כגון רוברט קובינגטון, ניקולה באטום וקניון מרטין ג'וניור. חחחחח אין לי כוח להגיב לקשקושים של פוק ג'ורג'. רק על סמך ההסבר שלו, הדיוט הג.מ ששופך עליו מקס

מתן יעקובי
21/06/2024 12:10:51

מנחם מעורב מעולה תודה רבה
גארי זכה במיאמי ב2006 באליפות
מעניין אם לאל יש עוד עונה טובה לתת כדי ליצור פה דיינסטי

ירון, החלום
ירון, החלום
25/06/2024 3:53:09

בס"ד
תודה רבה.