You are currently viewing מעורב הופס ליום שני: שיא של 644 בוחרים בדאלאס נגד בוסטון / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: שיא של 644 בוחרים בדאלאס נגד בוסטון / מנחם לס

1.מי תנצח את אליפות ה-נבא?

דאלאס

54.97% (354 votes)

בוסטון

45.03% (290 votes)

2. האם אי הופעתו של קליי ת'ומפסון ל-REUNION ("מסיבת 'איחוד' הקבוצה") של הווריורס מרמזת סופית שהוא לא חוזר?

הקבוצה החליטה על מין מסיבת REUNION ב-ORACLE PARK. מנהיג הקבוצה סטפן קרי היה במיטבו. דמות אחת חסרה במפגש הקבוצתי, והיא, כאמור, הייתה דמותו של קליי ת'ומפסון. ישנם מקרים בהם היעדרות מדברת אלף מילים יותר מהופעה. ההיעדרות של תומפסון – ללא הסבר או התראה – מסמלת יותר מכל את העובדה שבעונה הבאה הוא יהיה שחקן קבוצה אחרת.

3. לוטרי-פיק צרפתי – בחירת לוטרי בטוחה ל-2025 אומר – בינתיים – 'לא' ל-NBA

לא מכיר, לא יודע. רק קראתי. צרפתי בן 17 בשם Nolan Traore שכבר מדברים עליו כאחד הגארדים הטובים ביותר לבוא מאירופה, ושכל המוק-דראפטים לעונת 2025 שנים אותו כ'בחירת לוטרי', אמר 'שלום ואולי להתראות' ל-NBA כשחתם לשנתיים הבאות – הווה אומר כולל 2025 – עם Saint-Quentin מהליגה הצרפתית הראשונה.

בן ה-17 הזה, 1.95 מ', מסביר את בחירתו ברצונו לשחק (וללמוד) ממאמן שהוא מכיר, ובשפה שהוא שולט בה ,לפני שייצא להרפתקאות כדורסל מעבר לאוקיאנוס'. רק דרך אגב, הוא סיים כ'שחקן המצטיין' של 'HOOPS SUMMIT עם 18 נק' למשחק בממוצע.

4. 'קללת הסלטיקס' של קיירי אירוינג עלולה להיות בעוכרי דאלאס

אחד מה-STORY LINES המעניינים – ובאותו זמן מסתוריים ולא ידועים – במאבק שמתחיל ביום חמישי בין הסלטיקס והמבריקס, הוא הסיפור העצוב והטראגי של קיירי כשהיה שחקן בבוסטון סלטיקס.

מה שידוע – כי זה קרה – הוא משחקו החלש של קיירי אירוינג נגד הקבוצה הירוקה. רק להזכירכם, קיירי שיחק בסלטיקס מעונת 2017 עד, וכולל, 2019. הקבוצה לא עלתה לפלייאוף בשנים הללו.

כמעט מתחילה הוא נכנס לעימותים עם שחקני קבוצה מסויימים כשהוא מתנהג כגואל שבא מהחוץ לגאול את הקבוצה. אמרו אז שהוא 'שונה' וש'צריך להבין אותו ולתת לו זמן להתאקלם' במקום שיאמרו שהוא 'PAIN IN THE ASS' שהגיע עם טבעת מקליבלנד כששיחק עם לברון, ועתה הוא מגיע עם 'ATTITUDE' לקבוצה שמאז הטבעת ההיא עם ריי אלן ורונדו ראז'ון כשהדוק היה המאמן, לא ראו טבעת ועתה עליו – על קיירי – 'ללמדם מחדש כיצד עושים זאת'.

בבוסטון ישנה ANIMOSITY – איבה גדולה – כלפי הקיירי הזה. במיוחד אצל ה-FAITHFUL, נאמני הקבוצה הוותיקים שחיים עדיין עם הריח והטעם של לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פר יש. אז פתאום בא העכבר הזה שטוען שהעולם שטוח וחובש כפייה בראיון ההוא עם TNT ורוצה לשנות דברים.

קיירי עשה רק רע לסלטיקס

וכך הוא יתקבל כשדאלאס תגיע העירה. לבוסטון סלטיקס תהיה סיבה נוספת מסתם אליפות ה-NBA לרצות לנצח את הסידרה, כי באותו זמן ה-FAITHFUL ירצו גם – –

להשפיל את קיירי!

נ.ב: קיירי אירוינג לא הצליח לנצח אף משחק בבוסטון מאז שהוא עזב, בבושת פנים הייתי אומר, את 'עיר השעועית'.

5. הסן פרנציסקו ווריורס ופיניקס סאנס הולכות על דיל מהסרטים שיעזור לשתי הקבוצות, עם סיכוי לתת לסטפן קרי עוד אליפות אחת לפני שיעשו ממנו פסל ענק בכניסה לאולם

אני מתחנן בפני עידו גילרי וגיא רוזן לא לכעוס עלי כי הטרייד הזה הוא לא רעיון שלי. ANDY BAILEY מ-BLEACHER REPORT הציע את הדיל הבומבסטי הזה שאולי, אולי בסופו של דבר עידו וגיא יאהבו כי פיניקס סאנס הרי לא הולכת לשום מקום מלבד מטה, ואותו דבר ניתן לומר על סן פרנציסקו ווריורס.

ולמעשה דיל כזה, אם אמנם ייצא לפועל, ישכנע על בטוח את קליי תומפסון להישאר בווריורס לעוד אליפות או שתיים.

אז זה הדיל המוצע: פיניקס סאנס מחזירה את קווין דוראנט לווריורס. סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, קווין דוראנט, ודריימונד גרין היא הרביעייה הגדולה שלקחה אליפויות. לא משנה איזה שחקן חמישי תוסיף לה. וויגינס מקובל עלי.

ופיניקס? אני רוצה להזכיר לעידו ולגיא בבקראונד אפור, עצוב:

\ Phoenix was bounced in round two by the Denver Nuggets last year and got swept by the Minnesota Timberwolves in the opening round last month. With Durant entering his age-36 season in 2024-25, the Suns may feel inclined to trade the future Hall of Famer and get the best possible return.

ביני לבין עידו, גיא, ושימון: פיניקס תשמח להיפטר מדוראנט הזה, בן ה-36, עם פרצוף מדופרס שגורם לכל הקבוצה להיות בדכאון, כמוהו.

מה פיניקס מקבלת?

עכשיו אני רוצה להפשיט את ההצעה של ANDY BAILEY שמסבך אותה ללא צורך וסתם מערב את אורלנדו מג'יק וגורע מההצעה המקורית שלו. אז בואו נשכח מההצעה של ANDY BAILEY, והנה ההצעה שלי המבוססת על שלו, אבל עדיפה על שלו, פשוטה יותר, ומעשית יותר:

הווריורס נותנת עבור דוראנט את ג'ונתן קמינגה, קווין לוני, דריו סאריץ', ברנדון Podziemski, ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון.

אז מה, עידו וגיא (ושימון כמובן): הולכים על זה?

6. חדשות מהניקס: האם ייאלצו לוותר על בוגדן בוגדנוביץ' ואייזיה הרטנשטין?

הניקס חייבים לשמר את OG אנוניבי שיהיה שחקן חופשי הקיץ. קבוצות כמו פילדלפיה עלולות להציע לו סכום מדומה רק כדי להכריח את הניקס להשוות את ההצעה (אבל, מנגד, הניקס עלולה לוותר ואז הסיקסרס תקועה עם ההצעה המוגזמת).

הניקס אמורה לוותר על בוגדן בוגדנוביץ לפי בליצ'ר רפורט:

The New York Knicks are looking to keep the momentum going from their impressive NBA playoff run, but this also comes with difficult decisions. With key players like OG Anunoby and Isaiah Hartenstein hitting NBA free agency, the Knicks could explore ways to cut costs in other areas.

Bleacher Report’s Eric Pincus noted that the Knicks could waive Bojan Bogdanovic in the coming months. The Knicks acquired Bogdanovic and Alec Burks in a trade with the Detroit Pistons on February 8, 2024. New York could also opt to trade Bogdanovic rather than release the forward.

הויתור על הרטנסטין יכאב, אבל מדברים על הצעה בסך 100 מיליון ל-4 שנים שתוצע לו. הניקס לא ישוו אותה, ובכך יחסכו את ה-25 מיליון שהיו צריכים לשלם לו לעונה הבאה, כסף שיעזור להם להשוות כל הצעה שאננובי יקבל. מצד שני הרטנסטין היה טוב מאד בפלייאוף. השאלה אם הניקס תצליח למצוא סנטר במקומו במחיר של בסביבות 15 מיליון. או שיתלו את יהבם, כמו שאומרים החברים שלי ממנרה, על מיטשל רובינסון וג'וליוס רנדל.

7. פילדלפיה סיקסרס פיזרה ידיעה שהיא מעוניינת בלברון ג'יימס (להשלים 'שלישייה גדולה עם ג'ואל אמביד וטייריס מקסי), ויש לה 60 מיליון תחת הסף!

הם הפיצו ידיעה שלברון יהיה 'השחקן המושלם' עם אמביד ומקסי – ליצור שלישייה שלא הייתה כמותה (https://larrybrownsports.com/basketball/76ers-try-to-sign-lebron-james/633967)

8. אמביד, אוהד שרוף של ריאל מדריד, הופיע בשידור CBS של משחק הגמר של הצ'מפיונס ליג

הבדיחה: "זה הפיינל היחיד שהוא יכול להיות בו…"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
139 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/06/2024 2:34:11

👍👍👍
מעורב עונג טהור

NFS
NFS
03/06/2024 7:02:50
Reply to  מנחם לס

מנחם מודה לד"ר פופרס על הטיפול המסור בכפר שהוציא אותו צעיר בכמה שנים טובות
.

comment image&ct=g

thetroll
thetroll
03/06/2024 4:00:52

מנחם מעורב פצצה לגבה של החד גבה.
אז בוא נספור מה היה לנו שם – ספירת מלאי לא הזיקה לאף אחד אף פעם גם כאלה שגילו בספירה שהבועל גנב להם חצי מהסחורה בשביל זה יש ביטוח (ולחברת ביטוח יש מבטחי משנה). בקיצור מבחינת הספירת מלאי התחלנו את הפליאוף הזה כש 50% מחכמינו (הקוראים החכמים של הופס) חושבים שדנבר תהיה אלופה 50% חושבים שבוסטון תהיה אלופה ויתר ה 20-30% שנדרשים כדי להשלים ל 100% חושבים שאלה יהיו קבוצות אחרות. אבל לא דאלאס! בקבוצה של דאלאס היו רק עמיחי ועוד 2-3 אנשים מוזרים. כלומר בערך. עכשיו בפרוס עלינו הגמר כולם עברו לצד של דאלאס ולא בכדי – יען כי לוקה דונצ'יץ' המכונה דונקיץ' כופף לא רק הבננות של השחקנים שהוא שיחק מולם אלה גם את הבננה של האוהד הממוצע. עד כדי כך שעכשיו להמר על בוסטון נראה מופרך. ואפילו אני שהולך עם הבוסטונאים מתחילת הפליאוף הזה (ולו רק למען ידידינו משכבר הימים דוק רזי אברי והאווי שיהיה להם טוב מה כפת לי) ממשיך ללכת גם עכשיו בדרך הזו אבל היא הפכה פתאום מאוטוסטרדה מרהיבה לדרך חתחתים: מכל עבר צצים שודדים (קיירי 🤮 איכס נהיה פה מסריח) וליסטימים כגון לוקה שמעוניינים לגנוב לנו את האליפות שכבר היתה רשומה על שמינו. ובצדק!!
אז למה דאלאס?
כי עושה רושם שדאלאס יותר טובה בעמדות הכוכבים: לוקה פלוס קיירי (🤮 איכס נהיה פה מסריח) יותר טובים מטייטום ובראון.
בצבע יש לדאלאס שתי חיות אמתניות גאפורד ולייבלי שיודעים להפוך את הדאבל טים שיש על לוקה לדאנק מהדהד (איך לוקה מפטם אותם – תענוג לעיניים שככה רואות) .
יש להם אתלט על דרק גונס שאמון גם על מלאכת הקליעה.
ויש להם גם ופורוורד אמין ושקט – הפי ג'יי הזה שאין מה לעשות הוא delivers – נקודה. פריוד. נקודה.
הוסף לזה את העובדה שזו קבוצה שעברה מסע גיבוש בפליאוף מערבי קשוח התלכדה וכרגע היא במומנטום מטורף – לך תלחם ביחידת קומנדו הזאת. מפחיד.
הוסף לכך את זה שהמפתחות של הקבוצה נמצאים בידיים של שני ווינרים מוכחים שמתפקדים מעולה במיוחד כשהכסף על השולחן – לוקה וקיירי (🤮 איכס נהיה פה מסריח).
אז למה לאדם נורמלי להמשיך להמר על בוסטון? טפס על העגלה של דאלאס תתניע וסע.
כמובן שלבוסטון יש אי אילו נכסים אבל עושה רושם שהמאזן הולך ונוטה לכיוון דאלאס העגלה של בוסטון התחילה לתבוע וכולם קופצים ממנה שלא יטבעו יחד איתה בטעות – אבל גם במצב כזה אין מה לעשות הקפטן צריך להישאר אחרון על העגלה הטובעת – זה תפקיד הסטורי – ואני לא מתכוון לנטוש אותו בודאי לא בשעת מבחן זו. אז אני נשאר על העגלה הטובעת של בוסטון מצידי אהיה שם אחרון. אבל למה? חוץ מזה שאני הקפטן שאמור לטבוע עם העגלה אני רואה מלא שנים את הליגה. ומכל רגעי הכדורסל הענקיים שראיתי בליגה האדירה הזו יש רגע אחד שצרוב בי ומתעלה על כולם. הוא קרה במסיבת עיתונאים. 2022 חצי שעה אחרי שחגגתי אליפות רביעית עם הלוחמים שזו הקבוצה שאימצתי בשנים האחרונות. רגע השיא – חווית השיא שלי מהליגה זה אותה מסיבת עיתונאים ולראות שם את טייטום. שבור . חבול. בקושי מסוגל לדבר. ראית שההפסד הזה הורס אותו. מחסל אותו. מחויה כזו אתה יוצא או הארדן – זורק זין והולך לחשפניות – או שאתה יוצא טייטום. קובי. סופג עד העצם ומבטיח לעצמך שזה לעולם לא יקרה יותר.
אז זהו. הגיע זמן התיקון. אני עם טייטום. מאמין שגם אם יבואו מולו עכשיו נבחרת כוכבי העולם והליגה ביחד הוא לא יתן לאף אחד לקחת לו את זה.
ולגבי לוקה? שיחכה. נמאס ממנו הוא רגיל שהכל בא לא בקלות מידי. שיחכה קצת. לא נורא. תורו יגיע. זה האן בי איי. שיסבול קצת לפני שהוא מחבק את הגביע על שם לארי אובראיין.
בוסטון.

Last edited 23 days ago by thetroll
Don
Don
03/06/2024 4:51:04
Reply to  thetroll

נו, אמרת הכל.
מסכים עם כל מילה.
איזה כיף שחסכת ממני לכתוב כל כך הרבה.
קדימה בוסטון.

thetroll
thetroll
03/06/2024 6:29:12
Reply to  מנחם לס

גמאני

thetroll
thetroll
03/06/2024 6:28:50
Reply to  Don

חחח היה קצת מצ'עמם יותר מידי אקסלים. יאללה בוסטון

thetroll
thetroll
03/06/2024 6:28:12
Reply to  מנחם לס

תודה רבה גם לך דוק יקר

IDO
IDO
03/06/2024 5:02:26
Reply to  thetroll

נפרק אתכן

thetroll
thetroll
03/06/2024 6:27:30
Reply to  IDO

יאללה בואו cant wait

Last edited 22 days ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 6:47:00
Reply to  thetroll

מחזק את ידיך קפטן אמריקה. אני הנהג של העגלה ואתה בצד ימין שלי.
ה"זלזול" הזה בסלטיקס כנראה מתעלם מזה שהסלטיקס נצחו פעמים את דאלאס השנה עם לייבלי ועם גאפורד ובניצחון הראשון שיחקו בלי הלטבי. אתמול הגבירו את האימונים של הג'ירף. אימוני כח מול הסנטרים האחרים של הסלטיקס. כל יום מגבירים את הלחץ. מאמין שהאקס פאקטורים יהיו ווייט והולידיי שהוא השחקן היחידי עם אליפות.
אחרי האימון, פרוזינג ביקש מהעוזרים להישאר במגרש וההתאמן בזריקת שלשות.
הוא מכניס אותם יפה מאד ויכניס גם בסדרה בהנחה שלא יפצע.
נקודת התורפה של הסלטיקס נמצאת במאמן אבל עם כל כך הרבה כישרון אני חושב שיכולים לבטל שם את ההשפעה של לוקה וקיירי עם הכנה מכונה לכל משחק ובזה אני חושב שמאזו בסדר גמור.
https://giphy.com/gifs/fandor-film-charlie-chaplin-the-great-dictator-Kqo7WgBaRxy0M

Last edited 22 days ago by דוקטור רזי הופמן
thetroll
thetroll
03/06/2024 6:58:52

דוק אני כמובן בצד ימין. מרוב התלהבות שכחתי לרגע מי הקפטן האמיתי המפקד. מסיר בפניך את הכובע שאין לי ומקוה שתחליק את זה ולא תעמיד אותי למשפט על המרדה – הצי לא סלחני בעניינים האלה. חוץ מזה מסכים עם כל מילה והגיף אדיר חחח. יאללה שיתחיל כבר. גם אם נקבל בראש נדע שנתנו הכל. וכמו שאמרתי מזמן תכין את החליפה של האליפות. תוציא מהבוידם , ניקוי יבש. תבדוק שהיא עדין עולה עליך. לדעתי תצטרך להשתמש בה. יאללה בוסטון. נראה ללוקה שהגביע על שם לארי אובראיין זה לא גביע אירופה. צריך לעבוד קשה ולסבול לפני שנותנים לו חיבוק. אפילו לוקה.

Last edited 22 days ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 7:27:09
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזל שיש פה עוד אנשים שלא לוקחים אותי ברצינות.
אם חסר לך כובעים, יש לי בלי סוף מכל הצורות וכל הצבעים.
מציע לך לראות שוב את הריפליי שני המשחקים.
אני מעלה עכשיו את המשחק הראשון בלי הג'ירף הלטבי
מחר את השני. מאמין שהסלטיקס יכולים לעשות את זה השנה.
לגבי חליפות, העש אכל אותן. אני עדיין 185 ס"מ על בסביבות 80 קילו אז העשים עולים עליי לא רע.
🙂
https://wolfstream.tv/embed-duh9vk2wd9rm.html

thetroll
thetroll
03/06/2024 12:51:11

עזוב עש. תן כובע קח חליפה. יכול להיות יהיה עליך (קצת) קצר אבל יש מצב שיעלה.חחח.

Last edited 22 days ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 13:23:07
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה בטוח שאין עש בחליפה?

yonis
yonis
03/06/2024 7:41:08
Reply to  thetroll

אני מצטרף אליך לעגלה של בוסטון אחרי שנפלתי מהעגלה של מיני,
גם לאחר מה שרשמת על החמישייה של דאלאס היא עדיין נופלת מהחמישייה של בוסטון,
בוסטון עדיפה על דאלאס בהרבה, פשוט הרוב פה זוכרים את הסדרה
האחרונה ובגלל זה הם מביאים לדאלאס את היתרון.
בסידרה הזו לוקה לא יוכל להתחבא בהגנה ויהיה חייב לעבוד קשה.

thetroll
thetroll
03/06/2024 12:31:09
Reply to  yonis

אני חושב שלדאלאס יש הגנה מעולה ולוקה so far היה סבבה בהגנה בפליאוף הזה. ברוך הבא לעגלה קיבלתי אישור מהדוק (ממילא מלא ירדו פחות צפוף פה 😉

Berch
03/06/2024 8:28:25
Reply to  thetroll

וואו, זה טור דעה מלא
וצודק אמנם
אבל לא קובע
🤣

thetroll
thetroll
03/06/2024 12:27:18
Reply to  Berch

חחחח

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 9:24:02
Reply to  thetroll

תגובה יפה מאוד.
רק למה אני והשניים האחרים מוזרים? חחחחחחחח אני כידוע בעד דאלאס, אבל באמת סדרה פתוחה שניאלץ לראות איך תתפתח. כרגע לוקה וקיירי מוכחים יותר מטייטום ובראון, ויהיה נחמד לראות את טייטום סוף סוף מתעלה, על אף שזה יבשר את טביעתה של עגלתי.
מה שאני לא מסכים איתו זו ההצגה של דאלאס כפייבוריטית אובייקטיבית. היא לא ורחוק מכך. לבוסטון סגל טוב בהרבה. הסיבה שרובנו או חלקנו בכלל חושבים שלדאלאס יש סיכוי זה שלוקה בצד שלהם. דוק רזי טען שבראון טוב מקיירי(לא מסכים בכלל) אבל הנקודה היא שבסוף במשחק צמוד אנחנו רואים את לוקה שם שלשת ניצחון, או מדמיינים את קיירי קולע פלואוטר, וכשאני חושב על טייטום/בראון בזריקת ניצחון אני שומע את הקלאנג בראשי. נקווה לסדרה טובה ומהנה, ושהקבוצה הטובה ביותר תנצח

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 12:15:25
Reply to  zenmaster

השאלה האמיתית אם לוקה אכן יגיע למצב הזה ששלשה שלו עשויה לנצח את המשחק? בראון אולי לא יותר טוב מקיירי בשיאו אבל מתקרב לשם והוא שומר יותר טוב מקיירי. להזכירך שבראון קלע באזר ביטר מול אינדיאלה שהוביל להארכה כשהמשחק היה כבר גמור, אז הוא גם יכול להיות קלאץ ולא רק קלנגים.

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:15:46

דוק רזי אם נמבהארד הגיע למשחק צמוד אני מאמין שלוקה יכול חחחחחחח
מקווה שאני צודק

thetroll
thetroll
03/06/2024 12:28:50
Reply to  zenmaster

תודה. אמן. למה מוזרים ? כי לפני חודש מי חשב על דאלאס? ו… נ.ב. כל הכבוד על החשיבה. מסיר בפניך את הכובע שאין לי 🙂

Last edited 22 days ago by thetroll
thetroll
thetroll
03/06/2024 12:54:23
Reply to  zenmaster

נ.ב. אני במומ עם הדוק יכול להיות שיתן לי כובע. אם נגיע לעמק השווה תהיה הסרת כובע מלאה.

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:15:15
Reply to  thetroll

אני צדקתי עם דאלאס ונפלתי עם מיני… למזלי העגלה שלי ניצחה חחחחח
מאז הדדליין זה כבר לא מוזר

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 13:24:42
Reply to  thetroll

יש כובעים לכולם, רק תעמדו בתור ובלי דחיפות.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
03/06/2024 5:13:47

תיקון לגבי קיירי, בוסטון עלו לפלייאוף איתו אבל היו מאכזבים מאוד ואז אחרי שהוא נחנק והסריח הוא האשים את ה"צעירים" בראון וטייטום שאינם יודעים מה דרוש בשביל להגיע רחוק בפלייאוף.
חוץ מזה, הרבה כאן שוכחים שקיירי כבר בא "לנקום" בסלטיקס עם ברוקלין שהפחידו את המזרח אז ברמה שמילוואקי הפסידה בכוונה את המקום הראשון כדי לא להתמודד איתם (היו לי כרטיסים למשחק הראשון או השני ולא הלכתי כי חטפתי קוביד כשזה עוד שינה משהו). פעם קודמת זה נגמר 4:0 לבוסטון

gogo
gogo
03/06/2024 5:25:00

תודה על המעורב
טראורה קצת מזכיר את קייד קנינגהם. בשנים האחרונות גארדים צרפתים מגיעים עם קול תרועה שמסתיים בקול ענות חלושה.
מאז טוני פארקר לא היה בנבא גארד צרפתי בעל השפעה.

גיא הירוק
03/06/2024 5:47:03

לא זאת בלבד שהסלטיקס הצליחו כבר בעונתו הראשונה של קיירי בקבוצה להעפיל לפלייאוף,
הם הגיעו עד לגמר המזרח שם הפסידו לאקסית של קיירי ב-7 משחקים.
רק מה?
את ההישג הם עשו ללא קיירי, שהיה פצוע.
.
HELL NO
איזו סיבה בעולם יש לסאנס להיפרד מדוראנט תמורת כלום ושום דבר ולהישאר עם החוזה הרעיל של ביל???
כמה זמן בוקר יסכים להישאר בסאנס?
דורש טרייד דקה אחר כך.
.
חייבים לאהוב את הדמיון הפורה של אוהדי גולדן (בתקשורת ובכלל…)
.
לברון בפילדלפיה עם אמביד. אני לא מצליח לדמיין קבוצה שיהיו לה יותר שונאים…
.
תודה, מנחם.
בוקר טוב.

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 9:29:57

תראה, בתור אוהד גולדן עם דמיון פורה 🙂
קומינגה, פודז ושתי בחירות מאוחרות של גולדן זה לא כלום בכלל. בטח בהתחשב בעובדה שגולדן הולכת לתחתית הליגה לכמה שנים טובות אחרי סטף. בחירות שלהם בעוד 3 שנים שוות זהב ולוטרי כמעט מובטח.
מסכים שאתם חייבים להיפטר מביל, השאלה מי ייקח אותו, ולמה?
אפשר לחשוב ברצינות על לפרק את כל העסק, לבוקר יש הרבה ערך ואולי גם על ביל תוציאו איזו בחירה מכסיל, אולי לברון נואש מי יודע. מה שכן חייב להתייחס אליו, זה שהשלישייה הזו בפיניקס לא תגיע לשום דבר. בשבוע שעבר דיברנו על העתיד של מיני. העתיד של מיני טוב פי מיליון מהשיטשואו אצלכם, עם שני כוכבים מזדקנים שלא מתאימים בכלל לכוכב הראשי, בלי הגנה בלי בחירות בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום עד 2031. עד 2031 בוקר או יעזוב או יפרוש חחחחחח. ואם הוא לא יישאר לריבילד אגרסיבי(שנראה כרגע כמו הפתרון הטוב עבורכם) אז הוא יהיה חלק גדול ממנו. קומינגה ופודז זו התחלה לא רעה.

גיא הירוק
03/06/2024 10:15:51
Reply to  zenmaster

אין בכלל שאלה, העתיד של מיני וכמעט כל קבוצה אחרת בליגה טוב משל הסאנס.
למן הרגע שהבעלים הלך ALL IN ההסתכלות היא על העונה הקרובה בלבד.
לעונה הקרובה בלבד,
זה טרייד נורא בגלל שזה ישאיר את הסאנס ללא דוראנט, עם בוקר בורח במחיר הפסד, ועם ביל חתום קדימה.
.
כמובן שזה דיון אקדמי בלבד, בגלל שזה לא טרייד אפשרי לאור מצבה של הסאנס מתחת לערימת הסינרים…

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 10:59:16

לדיון האקדמי, בעיניי העונה הבאה שלכם לא כזו רלוונטית. אין גרוע בnba מבינוניות, ואתם לצערי בינוניים. אתם לא תגיעו מעבר לסיבוב השני במקרה הטוב, ומחוץ לפלייאוף במקרה הרע. לכן אם זה אומר שבוקר ירצה לעזוב והולכים לריבילד עדיף ריבילד

Avri
Avri
03/06/2024 14:43:05

מסכים עם הרוב. הטרייד הזה הוא שערורייתי, דוראנט עדיין שחקן עצום וזה לא מקדם את פיניקס לשום מקום. 

אגב, גם את ביל לא הייתי ממהר לזרוק, זו קבוצת כוכבים שאמורה ללמוד לשחק יחד ודברים כאלו לוקחים זמן. להזכיר, גם לוקה וקיירי התחברו מקצועית רק לאחרונה, וגם לברון-ווייד-בוש לא לקחו אליפות על הנסיון הראשון. 

קבוצות כוכבים זה לא שוקולית משקה אינסטנט, זה יותר כמו עוגה משובחת. צריך לשים לב לכימיה ולכמויות, לערבב כמו שכתוב (כף עץ, לא פלסטיק), להוסיף חומרים בזהירות ובהדרגה (לא סתם לשפוך נוטלה כי זה נראה טעים), והכי חשוב – לא להוציא מהתנור מוקדם כי אז הכל יפול. במילים אחרות, את ההרכב הזה אפשר לשפוט רק בסוף העונה הקרובה, לפני זה אסור לגעת. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

העוגה הזאת פגת תוקף

Avri
Avri
03/06/2024 15:37:52

שמעון, בהנחה ששלושת הכוכבים משחקים 60 משחקים פלוס, ומגיעים בריאים לפלייאוף, אני אומר הם עושים לפחות סיבוב שני (לדעתי יש מצב גם להרבה יותר מיזה). יש התערבות? המפסיד משנה את האוואטר לשנה למה שהמנצח מחליט. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

חחחחחחחחחחחחח זהו סיבוב שני עם כל הכוכבים? אפילו שדות פופ הלך על גמר מערב.
הם לא נבנו בשביל סיסוב שני והם תלוי יריבה, אם יצאו נגד קינגס וכאלה.
נראה לפני הפלייאוף הבא אם בכלל יגיעו לשם. נראה מי יהיה בסגל ומי תהיה היריבה ונזרום…

Avri
Avri
03/06/2024 19:32:50

מה זה לא נבנו לסיבוב שני? בוא, הם הביאו את דוראנט וביל, לא את יאניס ולוקה, מה בדיוק אתה חושב שהם קיוו לו. זו קבוצת סיבוב שני, שבהחלט יכולה בסיטואציה מסויימת כשהכל מתחבר וכולם בריאים גם לתת ריצה כמו דאלאס של העונה. אבל קבוצה שאין לה שחקן טופ 5 בליגה, ושהסגן בחמישייה השלישית, זו לא קונטנדרית. לא צריך להסחף בקטילות, אבל גם לא לחטוא בהערכת יתר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסתמן טרייד – אמביד לריאל, קורטואה לשמור על הצבע בפילי. אמנם רק 1.99 אבל מדלוור במאניטיים, ומוסר מצוין לטווחים ארוכים. עכשיו רק להוסיף את לברון ויש לנו קבוצה שגעון.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הטרייד כולל גם את בנות הזוג?

אשך טמיר המקורי
03/06/2024 6:44:50

תודה אחלה מעורב.
גולדן חייבת להיפרד מקליי ודריי.
לברון יישאר בלייקרס, שתבחר בברוני.
הרטנשטיין זו אבידה (שיבוא לאוק'), אבל בוגדנוביץ' גם ככה בכלל לא שיחק.
קיירי יבוא בשיא המוטיבציה וזה רע מאוד לבוסטון. יבוא להראות גם ש"השתנה", הוא גם מוסר ושומר, ו"זה לא אני זה אתם".
אם כי, ווייט והולידי וכולים להאט אותו.
KD לעולם לא יחזור לגולדן, יהיו דלתות מסתובבות, המדדה של המזרח (באטלר) יחזור לבית הקברות של פילי ודוראנט להיט.

Last edited 22 days ago by אשך טמיר המקורי
Dor
Dor
03/06/2024 14:29:35

+1 הרטנשטיין לאוק'

NFS
NFS
03/06/2024 6:49:11

תודה מנחם.
עוד סטורי ליין זה המפגש בין דונצ'יץ' לפורזינגיס, שכידוע שיתוף הפעולה ביניהם בדאלאס הסתיים לא טוב בלשון המעטה.

Last edited 22 days ago by NFS
zenmaster
zenmaster
03/06/2024 9:34:26
Reply to  NFS

היו שם ענייני אגו משני הצדדים. רק שאחד הוכיח שהאגו היה מוצדק….
פורזי היה בן 24 ורצה להוביל את הקבוצה, וחשב שהוא הדירק הבא ולכן בא לדאלאס, בזמן שלוקה ישמש לו כסטיב נאש. לוקה חשב אחרת, ולא רצה לשחק כינור שני, בטח שפורזי לא היה כזה טוב באותן עונות. עד כאן האשמה על שני הצדדים, והמאמן, שלא ליבנו את העניין הזה כי לוקה-פורזי-ברנסון זה בסיס שלא נופל ואפילו מתעלה על דאלאס עכשיו.
לוקה בתגובה שיחק כמו לוקה(מה שעבד די טוב) ופורזי בתגובה סירב לשתף איתו פעולה כאיום בלוב ולשחק בצבע, אלא חיכה על הלוגו למסירות של לוקה. כשהוא קיבל את הכדור העיף שלשות מהלוגו באחוזים מחרידים כי הוא חשב שהוא היוניקורן אז הוא צריך לקלוע כמו סטף הלטבי בגובה 2.20. בקיצור מאז הוא התבגר והיום בבוסטון הוא כינור בין שלישי לחמישי יפה מאוד בלי לעשות עניין. אם היה עושה כך בדאלאס ללוקה וברנסון…..
מצד שני, אם קיירי היה מה שהוא היום עם בראון,טייטום וסמארט היו להם כבר כמה אליפויות.

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 6:49:43
Last edited 22 days ago by דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 17:19:07
Reply to  מנחם לס

כי אני מאד מחבב את צארלי צאפלין ואתה עופה באתר עבודה מעולה כמו שהוא עשה בסרטיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חס וחלילה השקץ בפילי יש לנו כבר אחד משלנו אז להוסיף את השקץ המלכותי?
מעדיף את טוביאס

רן הנרגן
רן הנרגן
03/06/2024 7:52:20

הפרסום בבילצר רפורט הוא סתם משחק בעסקאות דמה.
ה CBA החדש יצר , מבלי שהרבה אנשים שמו לזה לב בשנה שעברה, קושי עצום לבצע עסקאות בהן מעורבת קבוצה שנמצאת מעבר לסינר השני בגלל שסעיפים אחד : איסור לחבר משכורות כדי להגיע למשכורת הגדולה. השני: דרישה להתאמה כמעט מדוייקת בסכומים.
אני אדגים: זכרו שעד שג"ס לא מותרת על קלי בצורה רשמית נשמר , בחישוב סה"כ המשכורות, שומר מקום עבורו, לפי השכר בשנה הקודמת. במקרה של קלי אלו 45 מיליון דולרים. ז"א שבעוד שסה"כ ההתחיבויות של ג"ס (אם היא מוותרת על כריס פול) עומד על 144 מיליון וזה 26 מיליון מתחת לתקרת השכר , עבור היתכנות של עסקה שתביא את דורנט הסכום מחושב כסה"כ משכורות הוא 190 מיליון וזה חוצה את הסינר השני. בעיה דומה קיימת בצד של פיניקס. היא לא יכולה לקבל מג"ס מספר שחקנים שסה"כ השכר שלהם שווה לזה של דוראנט. התוצאה שקבוצות שחצו את הסינר השני מאד מאד מוגבלות ביכולת להזיז חוזים.
.
לגבי ההעדרות של קלי, כפי שהסברתי, שומר המקום עבורו מגביל מאד את כושר התמרון של MDJ הקיץ לכן אני מנחש הוא נתן לקלי הצעה (הערכה שלי 15*2) וביקש תשובה מהירה. לקלי זה פחות מתאים כי הוא רוצה לראות מה השוק יציע לו ומכאן הברוגז. כל עסקה שג"ס תרצה לעשות, בין אם זה משהו בומבסטי כמו לוין או דוראנט או משהוא בינוני כמו ברוגדון או משהוא צנוע כמו סנטר בטווחים של 6 – 12 מיליון מחייבת פתרון בעית שומר המקום לקלי. הפתרון אפשרי בשני אופנים בלבד, ויתור על הזכויות שלו (מה שאומר שיוכל לחזור כשחקן חופשי אבל בסכומים שמוגבלים על ידי האקספשיינס השונים) או חוזה חדש בסכום נמוך יחסית שישאיר מרחב לקליטת שחקנים נוספים נדרשים.
.
בקיצור, עד סוף יוני דברים צריכים להחתך.

SWIv
SWIv
03/06/2024 8:23:22

איזה מעורב תענוג מנחם

Berch
03/06/2024 8:30:34

תענוג של מעורב
במיוחד עכשיו
כשמזג האוויר דומה לסתיו
ואנו מחכים למשחק בלילה…. לשווא….
(שבוע!!)
🤣

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 8:35:52
Reply to  Berch

שמתי לינק למעלה למשחקים קודמים.
אם משעמם לך, תפתח ותראה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בווריורס יודעים שהרכב הנוכחי בשום פנים לא יכול לנצח,ההרכב הנוכחי עולה הון תועפות.הם לא יביאו את דוראנט ,הוא גם לא ירצה להצטרף אליהם.חליפה עם המון חורים לא מוסרים לחייט לתיקון,כי חבל על הכסף.היום כולם יודעים לזרוק מהשלוש,נאז ריד עלה מהספסל במיני ונתן תצוגה של איזה 70% מהשלוש.הנהלה נורמלית חותכת בעלויות.אבל מי אמר שיש אנשים נורמלים בהנהלות הליגה.
טארור שם צרפתי חדש שעוד תשמעו עליו המון,הוא מעדיף לא ללכת למכללות ולהמשיך להתפתח עם מאמן שמכיר אותו טוב ובונה את המשחק שלו.אני מאמין שאם יתחיל להיות 3-7 במוק דראפטס העתידיים באופן קבוע הוא לא ילך לליגה.הוא יתן ספרינט לליגה.
נושא קיירי- סלטיקס.שום שחקן,שום מאמן לא צריך תוספת מוטיבציה בסדרת הגמר.עצם ההופעה והפרס שממתין לכל אחד זה אולטרה מוטיבציה.האם אבקת אפיה זקוקה למוטיבצית יתר כדי לעשות את העבודה שלה? האם שמרים זקוקים לעידוד ככדי לתפוח?
בכלל אם קיירי עושה רק רע לסלטיקס ,זה הרגל רע במיוחד לאוהד סלטיקס,הוא פשוט ימשיך לעשות צרות , אבל בצד הלא נכון של הסלטיקס.
בליצר ריפורט הוא בין היתר מדור שידוכים,הוא מפעם לפעם לוקח את כל הקבוצות ומשדך בינהם.הנוסחה הכספית היתה צולחת כל בקורת של כל רואה חשבון.בתכלס נחמד לקרוא כדי להתבדר קצת.
הניקס לא יוותרו על שחקנים ללא תמורה.הם בדרך למעלה ,בשביל זה יכנסו אפילו מתחת לאפרון השלישי.הרטנשטיין הוא בניקס שנה הבאה ,אתם יכולים לרשום,אין מצב שהוא עוזב סתם ככה.
לברון שחקן הלייקרס שנה הבאה.לא רואה רבע אחוז סיכוי שהוא חותם בקבוצה אחרת.אם הוא בא לפילי הוא רק מספר 3 בהיררכיה.מקסימום 2 בהיררכיה.פילי היא קיסרות במלכות אמביד הראשון.
מיץ רימונים קר זה הקיסר הפרטי שלי להיום.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  מנחם לס

המון תודה מרוב שמחה עשית לי חשק לבקלוואה .

baklava-with-pistachios-4183180_960_720-pixabay-750x430
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בתגובה נפרדת !
תודה לארכיבישוף לבית לס. שכל פעם מפנק אותנו בסברינות.
רק בריאות ועוד בריאות.

דה שוט
03/06/2024 8:58:16

תודה מנחם
1. טרול : קיירי שונא אותנו כחלק מעיקרון החבילה שהזכרתי כאן בעבר, בפועל – כך נדמה לי וכתבתי את זה עליו כאן כבר לפני כמה שנים – הוא נראה לי אדם טוב, אוהב אדם, תמיד התנהג יפה לחבריו ויריביו, נפש מבולבלת שלא מזיקה לאיש, עם רגישות חברתית ואהבה לזולת באשר הוא. מעולם לא רב עם שחקנים, לא עם שופטים, לא עשה פלופים, לא השפיל יריבים, תמיד לחץ ידיים חיבק ובירך בסוף סדרות והתייחס בכבוד לכולם. ושמר על צניעות. הוא איש טוב. אתה עם איירבול פה. אבל השאר כתוב יפה אז סבבה 🙂

2. בוסטון ודאלאס קרב ראוי לגמר בעונה הזו. הדרך של בוסטון – לעומת זאת – בהשוואה לדרך של דאלאס – הייתה בדיחה. ולכן אם יש צדק נירטיבי – זה של דאלאס. מה שכן, בוסטון היו שם לפני שנתיים אז זה אמור להיות שלהם. מה שעוד כן… לוקה… ריאל ספיריט… אני את הכסף (בירה) שלי שמתי עליו.

3. פיניקס צריכים לשמור על הטריו עוד שנה. השנה לא באמת רצו מספיק זמן ביחד. צריכים לעשות תיקונים מסביב (לנסות להחליף את גורדון ואוניל בכוח צעיר) ולפתח את בול-בול ויובנקס (שיהיה גאפורד לעניים). והכי חשוב – להביא מאמן שיסדר שם קצת הגנה. זה מה שיקרה והם יהיו טובים יותר השנה מהשנה שעברה. אני בטוח.

4. ומילה על ריאל מדריד בכדורגל – כל ההרכב שם מלבד בילינגהאם רץ שם כבר שנים, חלקם הארי שחקני בית. איפה עוד יש דבר כזה בספורט?

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 9:39:00
Reply to  דה שוט

בתור אחד שמתעניין בנושא וגם יכול לנחש מה הכוונה לעיקרון החבילה, אשמח להבהרה. מסכים שקיירי נראה אדם טוב, רק חבל שהוא רוצה שנצא לשחייה אינסופית במרחבי הים התיכון.
פיניקס ישמרו על הטריו כנראה ואחרי הכישלון של העונה הבאה(סוויפ מול דאלאס/דנבר/מיני/אוק) נראה מה יעשו. יתעמקו על דוראנט עד גיל 37? חושבים שם שזה 2k חחחחחחח
ריאל זה המועדון המנוהל בצורה הטובה ביותר בעולם. ויש להם גם כסף, מוניטין ופרוטקציות של פלורנטינו. פלורנטינו צד ברזילאים בני מצווה, וכך בונה סגל מטורף עם ויני,רודריגו ואנדריק כשחקני "בית" ששווים חצי מיליארד יורו. הביא ו גם את אמבפה, קיץ גדול עוד לפנינו, וכבר עכשיו אלופי אירופה. מספר 16(ו17, ו18,ועוד…) בדרך….

NBA בדם
03/06/2024 10:15:10
Reply to  zenmaster

+100

yaniv
yaniv
03/06/2024 10:18:09
Reply to  zenmaster

יש לי הרגשה מאוד מאוד חזקה שריאל יפשלו שנה הבאה ולא יזכו שוב בתואר.מה שכן האליפות הזאת לדעתי מדהימה,תכלס זאת הייתה אמורה להיות סוג של עונת מעבר לפני ההגעה של אמבפה,מה עוד שכל העונה הם שיחקו ללא אחד השוערים הטובים בעולם וחלקים גדולים מהשנה הם שיחקו ללא אף שחקן הגנה מההרכב הראשון

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 11:01:23
Reply to  yaniv

בדיוק, התחילו את העונה בלי שוער בלי חלוץ בלי הגנה(מיליטאו ואלאבה פצועים)
בעונה הבאה משפרים משמעותית את ההגנה ההתקפה והשוער רק כי הפצועים חוזרים, ובנוסף מקבלים את אמבפה,אנדריק לני יורו ואולי אלפונסו דייוויס.
יפשלו? לא מגדיר את זה לפשל. להפסיד לסיטי בחצי(כך נניח הם יכולים להיות מודחים) זה לא באמת פשלה. ב3 שנים הקרובות יזכו כמעט בוודאות בצ'מפיונס.

דה שוט
03/06/2024 11:40:57
Reply to  zenmaster

ריאל עברו את סיטי! זה בלתי עביר. הם היחידים שעברו אותם בשנים האחרונות. ריאל לעולם לא יתלוננו על מי שאין. קורטואה נפצע, גם קאפה – אז שיחקו עם השוער השלישי! כל העונה. רונאלדו, ראמוס ו-וראן עזבו – ריאל חזרו לנאצ'ו ומיליטאו, עם קרבאחל ורודיגר. "ציד" הברזילאים זה חזון של הנהלה, ויני ורודריגו שם מגיל צעיר. רוב הסגל שחקני בית או כאלה שהגיעו ונשארו לזמן ארוך (מודריץ', רודיגר, קאמאבינגה). הרבה צעירים התפתחו בריאל למה שהם היום. נכון שהם שווים מאות מיליונים אבל ריאל הפכה אותם לכאלה. והאליפות זאת לא המטרה – הם תמיד תוקפים! תמיד מנסים לשחק כדורגל חיובי, גם אם לא מצליחים. זאת המטרה. בחיים לא בונקר בשביל תוצאה (למעט מקרים נקודתיים). רוב ההזדמנויות של דורטמונד היו במתפרצות כי שחקני ריאל עלו להתקפה.

זן – במילה אחת – עיקרון החבילה:
אם אתה פרוגרס, אתה לוקח את זה במין עסקת חבילה כזאת שכוללת דאגה לאקלים והתחממות גלובלית (גרטה המפגרת), שמאל רדיקלי חברתי-פוליטי, סוציאליזם נאיבי וצבוע, ליברליזם פרו-להט"ב פרו-פמיניסטי פרו-זכויות אדם (קווירס פור פלסטיין חחח WTF?!), רב תרבותיות ו… התנגדות לקולוניאליזם ואהדת המדוכא. כאן, במרכיב האחרון נכנסת גם האנטישמיות ושנאת ישראל. זה חלק בלתי נפרד מהחבילה וקיירי, כמו רבים אחרים, פשוט מסגל לעצמו את המרכיב הזה ביחד עם כל המרכיבים האחרים.

בדיון עם גילרי לפני חודש פלוס מינוס העליתי את ההשערה שחלקנו, אם לא רובנו, סיגלנו לעצמנו איזו שהיא "חבילה" ואנחנו לא בהכרח מודעים לה. יש חבילות שונות: פרוגרס, ימין שמרני, דתי-מסורתי, ניו-אייג', זן בודהיזם… ואחרות.

ומה אתה?
(חחח אתה לא צריך לענות)

גיא הירוק
03/06/2024 11:55:04
Reply to  דה שוט

גזען-דומקרטי (כי אני שונא את כולם במידה שווה),
שמרן-ליברלי (שונא שינויים, אבל שונה יותר כפייה),
אתאיסט-מסורתי (שונא דת, חי עם אינספור טקסים).
לאיזו עסקת חבילה אני שייך???

דה שוט
03/06/2024 12:29:01

חחחח תגובה מצויינת, אבל לא תעבוד עלי, אתה פרוגרס
🙂
מסכים עם סגירת איילון ל-26 שעות? (אני כן)
מסכים שבמקום כפיית גיוס על החרדים עדיף צבא מקצועי? (אני כן)
מסכים שחסימת הכבישים של המחאה איננה לגיטימית? (אני כן)
מסכים שהכסף שנשפך כביכול על הישיבות זה טיפה בים לעומת הפנסיות התקציביות, מועדון חבר, תנאי השירות והחופשות של משרתי הקבע? (אני כן)
מסכים שהם.ן לכם.ן וא.נשים זה פשע נגד העברית ונגד האנושות? (אני כן!)
מסכים שלא עושים עסקאות עם נאצים? (אני מתלבט…)

Last edited 22 days ago by דה שוט
גיא הירוק
03/06/2024 13:10:25
Reply to  דה שוט

הבעיה עם כל הקבוצות הממוסדות היא שהאמונה הבסיסית שלי לא ניתנת לקיום אצל אף אחת –
חייה ותן לחיות,
אבל לא כסיסמא. כדרך חיים.
דרך חיים של "תעשה מה שמתחשק לך, אבל תעזוב אותי בשקט באימא שך'"
.
אז פרוגרס, אני לא. שיךך לזרם דתי כזה או אחר, בוודאי שלא.
גם לא לאומן או לביריטרן.
כאמור,
בהצלחה בהגדרת הקבוצה…
לשאלתך –
אני בעד זכות המחאה, אבל חושב שכאשר מוחים מעבר לקצה החוקי צריך להיות מוכנים לשלם (בגאווה) את המחיר הנדרש.
אני בעד שוויון זכויות וחובות מלא, גם לחרדים (הם לא הקבוצה היחידה לה יש פטור כזה או אחר. כמו כל דבר בחיים, השאלה היא מינון).
יש לי 0 בעיה עם הגדרה עצמית של הם.ן אבל זו לא לותן לה.ו את הזכות לקצר דרך על חשבונה בתחרות ספורטיבית כזו או אחרת.
.
עסקה עם השטן?
אנחנו חיים כבר 8 חודשים בעולם מסוייט בו הבחירה היא בין "רע" ל-"נורא".
אין החלטות טובות, יש רק רע במיעוטו.
הבעיה שלי היא שלא נותר לי אמון במקבלי ההחלטות, שההחלטות שלהם כוללים מרכיב אפילו מינימלי של טובת הכלל.

דה שוט
03/06/2024 13:31:21

אף אחד לא אוהב להודות שהוא אוחז בחבילה, זה לא נעים לחשוב שחלק ממך הוא משהו שאתה לא ממש בחרת בו אלא פשוט "נדחף" לך לאישיות מסיבה (או גורם) זאת או אחרת.
אני לא מתיימר להיות חף מחבילה. אני בודק בכל הזדמנות מה המקור של הבחירות וההעדפות שלי. לפעמים אני מגלה שמקורן בחבילה…
🙂
לגבי העסקה עם השטן – מסכים איתך לחלוטין. בעיקר בנוגע למקבלי ההחלטות. שאלתי את בתי המלש"בית באחת מהשיחות הפוליטיות שלנו אם יש לה הגדרה יותר טובה משלי לימין ושמאל (שלי הייתה טוב ורע חחח סתם סתם, אצלי זה כן/לא למדינה פלסטינית). חייבתי אותה למשפט אחד (לא חכמה לחפור). היא אמרה: ימין=אופטימי, שמאל=פסימי. אחת ההגדרות הטובות והמקוריות, בעיני, גם אם לא עונה להגדרות המקוריות של הפרלמנט הצרפתי בשלהי המאה ה-18 (וכולנו זוכרים מה עלה בגורלו של מקסימיליאן, האגדה מספרת שחבריו השכיבו אותו על סד הגיליוטינה על הגב!!! עם הפנים למעלה!!! אאוץ'…)

Last edited 22 days ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 17:41:21
Reply to  דה שוט

אוי מוריה, מה יהיה?
היה עדיף שתעלה כל פעם תמונות שלך מטורנירים של בתיצ'פר.
סגירת איילון ל 24 שעות? השתגעת? למה? למה מי מת?
צהל אמור להיות צבא העם, שיחזור להיות כזה.
לטעמי חסימת כבישים מכל סוג שהוא היא הפרת הסדר הציבורי ובכל זאת השתתפתי בלא מעט הפגנות בחיי הקצרים. אף פעם, אני חוזר, אף פעם לא חסמתי כביש ולא השתתפתי בהפרת סדר ציבורי. כל ההפגנות בהן השתתפתי, עמדתי עם שלטים על מדרכה ואמרתי דעתי בקול רם או בשירה.
אחת מההפגנות האחרונות בהן השתתפתי היתה ביחד עם ערסוואת בת ים. זו היתה אחת מההפגנות הכי מסודרות ונוחות בהן השתתפתי (כמו הפגנה מול שגרירות סין אחרי הרצח בכיכר טיאננמן). הגיעו ניידות משטרה, היו 5 דקות, ראו שאנחנו לא מזיקים ולא מפרים את הסדר הציבורי והתנועה זורמת כסידרה כשאנחנו על המדכות ועל הדשא סביב לכביש עם השלטים. אחרי שעתיים קיפלנו את השלטים והלכנו הביתה.
מסכים שאי אפשר להשוות פנסיות תקציביות לתשלום לתלמידי ישיבה, זה לא פוטר אותם לדעתי מהצורך לפרנס את עצמם ולא לחיות על חשבון המיסים שלנו. בכל העולם רוב החרדים עובדים ורק יחידי סגולה נתמכים על ידי הקהילה! אותו דבר צריך להיות פה. מה יש לך נגד אתם/ן? נשים שוות היום לגברים בחברה המודרנית.
לא אוהב להשתמש בטרמינולוגיה מימי מלחמת העולם השנייה אבל לא הייתי עושה שום עסקה עם חמאס גם לא הייתי רוצה שיעשו עסקה לשחרר אותי אם המחיר יהיה שבעוד זמן מה המשוחרר/ת ירצח, תרצח עוד יהודים.

Shenanigans
Shenanigans
03/06/2024 19:03:46
Reply to  דה שוט

אני מסכים עם הרעיון הכללי, אבל ממש לא עם הדוגמאות.
לדוגמה, אתה רק מתייחס לכסף של הישיבות, אתה לא מדבר על ההפסד האלטרנטיבי של אי תעסוקת חרדים, אתה לא מתייחס לזה שהם צומחים אקספוננציאלית.

אני לצערי מרגיש שכולם בתור קופסאות מזוינות ולכן אני כרגע שונא 95% מהאנשים בעולם.
אני בעד ״תורת הכל מקרה לגופו״.
במקום כפיית גיוס חרדים – שזה רעיון מטומטם ולא יישים – עדיף למנוע תקציבים וזכויות (לא רק מחרדים). צבא מקצועי הוא אינו יישים כיום מבחינה כמותית. ובעיקרון אני לגמרי בעד הרעיון.
חסימת כבישים היא לגיטימית במקרי קיצון. נגיד אם יחליטו להרוג את כל הנשים במדינה. אתה פשוט לא מסכים שהמצב כיום מספיק חמור בשביל זה. אני די איתך בזה.

הכל מאוד קיצוני. לכולם יש התשובות החד משמעיות לחיים.
בחיים לא הייתי מדוכא ככה משני הכיוונים

דה שוט
03/06/2024 21:34:55
Reply to  Shenanigans

מגיב תחילה לך ואחר כך מילה לרזיאל.
אני מסכים איתך ורואה שאתה מבין שהמציאות היא מורכבת. את הדברים אני אומר באופן כללי כדי להשלים את הנקודה. אני מאמין שאנחנו חושבים די דומה (למרות שלא אכניס לך מחשבות לראש חחח) לפחות בדבר אחד – גם אני די מדוכא ממה שקורה כאן וממה שעתיד לקרות כאן.
יש הסתה נוראית נגד החרדים בתקשורת ובכלל. בערב נוראי כזה קשה לי לדבר על המחדל של צה"ל ועל הפקרה האיומה של אזרחים במיטותיהם – מבלי לומר דברים שאינני רוצה לומר על הפיקוד הגבוה של הצבא. לכן אני ממלא את פי מים. החרדים לא הביאו עלינו את האסון הזה. מציע לבדוק מי מסית נגדם כל הזמן.
גילוי נאות – אני מרצה למתמטיקה במכללות ומלמד בשנתיים האחרונות מספר קבוצות של חרדים, צעירים ואף צעירים פחות. את אחת הקבוצות אני מלמד ב-ישיבה(!!!). כן כן לימודי ליבה! שומו שמיים. הם לומדים בערב – כי בבוקר הם עובדים(!!). שאר הקבוצות הן קבוצות של חיילים חרדים(!!!!) אוי הנירטיב הנירטיב. הכל שקרים בתקשורת, רק טיפשים מאמינים למה שקושמרו והליצנים בשאר הערוצים אומרים. הכי דבילים זה כל ה-לשעברים. אבל עליהם אני מנוע הערב מלדבר.
צבא מקצועי לא היה מפקיר ככה את האזרחים שעל הגנתם הוא אמון.

ומילה לרזיאל – מי אתה רוצה שיעבוד בשבת יום המנוחה שלו בעבודת כפיים – כדי שאתה תוכל לנסוע להנאתך בכביש? מי אתה רוצה שלא יאכל ארוחת ערב שישי עם המשפחה שלו? מי אתה רוצה שלא יילך עם הילדים שלו לים בשבת כדי לסלול לך את הכביש ביום שהכי מתאים לך?
🙂
אני מוכן לנסוע מסביב כדי שהוא או היא לא יעבדו. ומי שמשבש את העברית בשביל PC מזוייף וצבוע – אני עוצר כאן כי לא בא לי לקלל…
🙂

Last edited 22 days ago by דה שוט
Shenanigans
Shenanigans
04/06/2024 9:32:32
Reply to  דה שוט

אני מעריך את פועלך ואת ההסתכלות שלך, אבל בסוף אני תמיד הולך למספרים ולא לאנקדוטות (ובטח שלא לחדשות)
אם נסתכל על מספרים – משפחה חרדית ממוצעת נתמכת ע״י המדינה יותר מאשר תומכת, ומשפחה חילונית – להיפך. בסוף אתה רוצה צבא מקצועי, ובשביל צבא מקצועי צריך הרבה הרבה כסף. מאיפה הוא יגיע?
למה מגיע לחרדי תקציב לישיבות?

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:17:30
Reply to  דה שוט

כך חשבתי, יש בזה הרבה מן האמת

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:19:32
Reply to  zenmaster

אגב אני והפרוגרס הקיצוני לא הולכים יחד, אבל כאן נדון בהופס(ולכן קיירי סבבה מבחינתי כי אני מנסה לנתק את מי שהוא מהשחקן שהוא, והוא חתיכת שחקן)

דה שוט
03/06/2024 13:32:04
Reply to  zenmaster

כמוני כמוך, אבל אני מוכן לכל דיון בכל מקום… אוכל-כל

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:34:51
Reply to  דה שוט

אישית הייתי אומר שתאוריית החבילה נכונה, ולכל אחד יש כמה קוסטומיזציות לחבילה. כנראה שלא אוכל להגדיר את עצמי ב100% עם חבילה, אבל אוכל להסכים עם חבילה מסוימת ב85% ולהתנגד לחבילת הפרוגרס ב95%. ככה שבהגדרה קצת יותר מורכבת הייתי אומר שאני מסכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני בלי חבילות 😅😅😅

דה שוט
03/06/2024 16:03:29

חחחחח ברור… גם אני
😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 17:43:25

אויי ואבוי, אשתך יודעת?…

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 13:02:00
Reply to  zenmaster

צודק לגמרי.
לא בושה להפסיד לשיטי אבל הם הפסידו גם ליונייטד בגביע FA.

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 13:00:12
Reply to  yaniv

+1966

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 12:59:34
Reply to  zenmaster

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נצאה לשחייה במרחבי הים התיכון?
חתיכת יציאה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח2.5X
ריאל זה המועדון המנוהל בצורה הטובה ביותר בעולם (נכון מאד!!!!). ויש להם גם כסף, מוניטין ופרוטקציות של פלורנטינו (הייתי נזהר עם ההאשמות….). פלורנטינו צד ברזילאים בני מצווה, וכך בונה סגל מטורף עם ויני,רודריגו ואנדריק כשחקני "בית" ששווים חצי מיליארד יורו (צודק10X). הביא ו גם את אמבפה, קיץ גדול עוד לפנינו, וכבר עכשיו אלופי אירופה. אני שואל בשביל מה צריך את מ'בפה?

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:21:43

אמבפה זה כמו הקאפקייק הם לא חייבים אותו אבל איתו הם יהיו טובים הרבה יותר. ריאל צריכה חלוץ אז החלוץ הטוב בעולם זה נחמד מאוד. פלוס מקבלים את אנדריק שהוא הכישרון הברזילאי הגדול מאז ניימאר הוא כמו וומבי של הכדורגל חחחחחחח
ולמען הסר ספק, אם פלסטין נקייה מיהודים מהירדן לים, אנחנו כנראה שוחים בים(אליבא דקיירי)

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 17:21:34
Reply to  מנחם לס

סך הכל נראה נחמד מל… נראה שהתבגר, מדבר יפה ובצורה אינטליגנטית סך הכל. שוב חבל שאותנו הוא פחות אוהב

thetroll
thetroll
03/06/2024 12:59:42
Reply to  דה שוט

דה שוט מי שבוחר בצד שאין בו צדק. בצד של הרשע האולטימטיבי. בצד של הרוצחים הטרוריסטים האנסים שורפי התינוקות . בצד שכולו רשע מוחלט שאין לו שום הצדקה – אפילו שאיפות לאומיות לא מצדיקות רשע כזה – מי שבוחר בצד הזה – שום חבילה לא תעזור לו. לפעמים צריך לפרק חבילה. הוא לא איש נחמד. הוא מגעיל וזה באנדר סטייטמנט (🤮 איכס נהיה פה מסריח).

דה שוט
03/06/2024 13:05:48
Reply to  thetroll

דעתך לגיטימית. גם לי קשה עם תומכי חמאס, בטח שאחרי ה-7 באוקטובר. אז מה נעשה – נפסיק לשמוע פינק פלויד?
🙂
ד"א אני מאוד מבין אותך. שלמה ארצי היה המוזיקאי המועדף עלי בישראל (ואני שומע כמעט את כולם, שנים, כולל החדשים, טונה למשל סגן של רמי פורטיס העז הפרטית שלי) – הייתי לפני עשור וחצי בהופעה חיה שלו, עשה שם מעשה נרקיסיסטי על הבמה שאני פירשתי כמשהו אחר (לא אפרט) ומאז אינני מסוגל לשמוע שיר שלו…

Last edited 22 days ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני לא שומע פינק פוליד חחח לא עד כדי הלחם והחמאה שלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אמת

דה שוט
03/06/2024 15:22:22

אבל מה נעשה בלי השמאליות של קיירי? מקסי בכלל מסוגל לקלוע צעד וחצי בשמאל בחימום בלי הגנה?

Last edited 22 days ago by דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חח מקסי לא רע בשמאל
לי יש את ג'ה ושגא 2 הכי טובים בליגה בשמאל.
אני מחכה לראות אם גה התאמן בקליעה למטרה בכל החופש שהיה לו

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 17:55:26

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קליעה, חדירה, קליעה למטרה, שאכטה…

דה שוט
03/06/2024 20:10:09

חחחח הרגתם אתה ודוקי רזיאל האמת למקסי יש אחלה שמאל סתם ניטפלתי אליו גם לג׳ה שגא פחות אבל הם רק 30% מהשמאל של קיירי. אצלם זה חילוץ ממצוקה אצלו זה נשק.
מה עם אבו-זקן? הוא יודע בכלל לעשות צעד וחצי בימין? 😂😂😂 והיה בלתי עציר ברמה של לוקה. האב הקדמוני של כל זורקי הראשים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/06/2024 9:35:40

קיירי לא הצליח בלי לברון? לוקה זה תחליף די קרוב, נראה מה הוא יעשה איתו.
תודה רבה מנחם

NBA בדם
03/06/2024 10:28:29

אחלה מעורב.
רוב המצביעים של דאלאס הצביעו בעדם לא בגלל שהם חושבים שהם ינצחו אלא משנאתם לבוסטון וטייטום. גם אני בלשון המעטה לא נמנה מאוהדיו, אבל הפעם הם בשלים יותר, מוכשרים יותר ועם פורזי שאמור לחזור יהיה מאוד קשה לנצח אותם.
אם הניקס תוותר על הארטנשטיין היא דפוקה בראש. קשוח, שומר נהדר ומובילי ובעל יכולת מסירה טובה.
ממליץ לאוקייסי לחטוף אותו אם הוא פנוי. מי שהולך לישון עם מיטשל רובינסון שלא יתפלא שהוא מתעורר בבית אבות.

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 13:18:57
Reply to  NBA בדם

נראה לי שיש בזה קצת אמת.
אני לא יודע מדוע אתם עושים מטייטום מין דמון כזה?
הוא לא כל כך חכם, זה לא אומר שהוא רע!
לא כולם חייבים להיות חכמים או גאונים!
בסך הכל מדובר בילד טוב של אמא וחבר טוב לחבריו אם זה בראון ואם זה דה-ביל.
מדובר באבא טוב לגייסון טייטום JR דיוק(ס).
כל פעם שהוא מספר על אימו ועל איך שגידלה אותו הוא נותן לה מחמאות מחוף לחוף ומפאר את תרומתה העצומה למה שהוא היום כשהוא לא ממעיט גם בתרומה של האב שעזב אותם וחזר יותר מאוחר לחייו כשהוא עוזר לילד להתקדם בכדורסל.
JT יסד קרנות לעזרה לילדים, כן אני יודע שיש לזה יתרונות בענייני מס.
אני בוחן בן אדם לפי זה שהוא בן אדם טוב או לא טוב ו JT בהחלט נמצא אצלי בצד של הטובים.

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:32:15

ג'ייסון טייטום בחור טוב. אף אחד לא חושד בו שהוא שקץ כמו בכוכבים אחרים. למה הוא לא אהוב?
בעיניי הוא איבד את אהבת הקהל ב2022. בין היתר בגלל ההיחנקות, ויותר מזה בגלל ההודעה ההיא לקובי, ואחריה ההיחנקות. בסוף, שקץ או לא שקץ, צריך רגעים גדולים, ולטייטום אין כאלה. ככה שהוא כוכב, סופרסטאר שמלמדים אותנו שהוא טופ 10, טופ 5 בmvp, מוביל הקבוצה הטובה בליגה, וברגע שצופים בו מגלים שהוא לא בהכרח מוביל, מדי פעם נעלם מאחורי איזה ווייט, ולא באמת משתווה לרשימה איתה מזכירים אותו. אני יכול לחשוב על יותר רגעים של זרוקר או טריי יאנג מאשר של טייטום.
לוקה, נניח, בהתחלה קיבל הרבה אהבה כילד הפלא האירופי. אחר כך היא התעצמה עם היכולת, ודעכה כשהוא נהיה שקץ. בסוף העונה הקודמת הוא היה בשפל, ואם הוא היה מודח מול הקליפרס או אוק הוא היה שנוא כילד מגודל שבוכה לשופטים ושלעולם לא יזכה בכלום. לוקה השתיק את כולם, בריצת פלייאוף ג'ורדנית, עם טראש טוק וקללות. הוא נתפס פחות כילד מגודל, ויותר כbad MF, ווינר בקלאץ' ושחקן גדול.
לטייטום יש הזדמנות לעשות דבר דומה בגמר. אם הוא יתעלה, הוא יוערך. אם יפסיד, או ינצח בתצוגה בינונית תחת ווייט ובראון, גם טבעת לא תעזור. כרגע הוא נתפס כיותר גרוע משקץ-אוברייטד. corny. מה שנקרא קרינג'. בטח כשמה ששמענו ממנו זה "אנחנו לא סופרטים" וכל מיני בכי ונהי שלו ושל בראון במדיה. ימים יגידו אם הוא ישנה את התפיסה, או שלוקה וקיירי יעצימו את שלהם

אשך טמיר המקורי
03/06/2024 14:05:34
Reply to  zenmaster

אני לא אוהב אותו כי המשחק שלו מטומטם. הוא חור שחור, מכריח זריקות לשלוש בצורה אובססיבית, תוקע את הכדור.
בראון אותו דבר, רק בחדירות פרועות.
בראון גם מעצבן עם גישת המקופח האליטיסט שלו.

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 17:20:16

חחחחח כן גם זה

דה שוט
03/06/2024 16:06:46
Reply to  zenmaster

כתבת מעולה על לוקה

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 17:52:08
Reply to  מנחם לס

הוא ילד טוב ירושלים, חד משמעית!

Om3r
Om3r
03/06/2024 23:03:43

הסיבה שלא אוהבים את טייטום (השנה ובכלל) היא הסיבה לאהדה הגדולה של לוקה.
אהדה לקבוצה היא בבסיסה רגש. דאלאס של השנה היא קבוצה מרגשת ולוקה הוא שחקן מרגש. אם ב2022 עסקינן, לראות אותו אומר באמצע הסדרה לפיניקס everybody acting tough when they up רק כדי להדיח אותם במשחק 7 – זה פרייסלס. זה מה שעושה את זה לאוהדים. לראות אותו קולע את הDagger על גובר ואז מקלל אותו בלי לדפוק חשבון וצורח על אוהדי מינסוטה – לא יעזור כלום, זה עושה את זה לאוהדים בענק. דאלאס של השנה היא הסיפור של הפלייאוף (בדומה למיאמי שנה שעברה). כיף לעקוב אחריה, זאת רכבת הרים רגשית ואתה מושקע בהם מאוד כי הסדרות תחרותיות ומותחות. לבוסטון היה פלייאוף פשוט אפור ולא תחרותי בעליל ובאופן כללי היא קבוצה מאוד אפורה. גם טייטום עצמו הוא שחקן אפור. הוא Jack of all trades but master of none. יודע לקלוע, אבל לא ברמת elite. חודר טוב ואתלט, אבל איפה הוא ואיפה הנמלה. יכול לייצר זריקה, אבל לא כמו לוקה או קיירי. אין משהו שהוא עושה ממש טוב ברמה שאתה תופס את הראש ומשתאה ממנו, וככה גם בוסטון באופן כללי. אין משהו שבוסטון פשוט עושה ממש טוב באופן עקבי שמייחד אותה ברמת החוויה לאוהד חוץ מפשוט לשחק את המשחק ברמה גבוהה. בוסטון גם לא עקבית בזה, וברגעים שהיא נופלת מרמת המשחק שלה (וכולנו יודעים כשזה קורה) אז אתה בעיקר תופס את הראש ולא מבין מה לעזאזל הם עושים על המגרש. אוהדי בוסטון יהנו מהקבוצה שלהם כי היא תחרותית ובצמרת הליגה, אבל לאוהד הממוצע שמחפש לעלות על העגלה – כיף יותר על העגלה של דאלאס (אלא אם קיירי ממש עושה טריגר שלילי, כי יש גם כאלה שעל העגלה של בוסטון משנאת קיירי, בוודאות). לטוב ולרע לאוהד ספורט לא ממש אכפת מהאופי של השחקן כאדם בחייו הפרטיים כי לא לזה הוא חשוף בזמן הצפייה במשחק. לאוהדים אכפת מהפרסונה של השחקן על המגרש, ואני אישית (וכנראה לא מעט שותפים לכך אני משער) מעדיף לראות את לוקה עם הטראש טוק, הרגעים הגדולים והמהלכים הוירטואוזיים שלו מאשר כדורסל יעיל של בוסטון.

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:23:42
Reply to  NBA בדם

נכון מאוד. הרוב אם יבקשו מאיתנו לשים כסף נשים על בוסטון וגם אני כנראה. אני חושב שבוסטון פייבוריטית ביחס של 60/40 ואני מקווה שלוקה יתעלה לרמת ג'ורדן כדי לקחת את הסדרה. תכלס כולם שונאים את בוסטון מלבד אוהדי בוסטון, אף אוהד כדורסל שאינו אוהד שלהם תומך בהם. יש שנאה מוסכמת בין האוהדים לבוסטון ולרודי גובר חחחחחחחח

Don
Don
03/06/2024 17:46:04
Reply to  NBA בדם

זו קביעה סטטיסטית או סתם השערה שלך?
אני רוצה שהסלטיקס ינצחו, אבל טייטום ובראון הם לא רוצחים ונחנקים בלחץ.
דונציץ וקיירי רוצחים. יש לדאלאס בדיוק את מה שצריך לנצח.

אשך טמיר המקורי
03/06/2024 18:14:11
Reply to  Don

כנ"ל

NBA בדם
03/06/2024 21:54:10
Reply to  Don

בוסטון (הקבוצה הטובה בליגה ועם יתרון ביתיות), יכולה לנצח גם בסדרה בינונית של טייטום ובראון. לוקה וקיירי יצטרכו להיות בשיאם כדי לקחת את הסדרה. זה המצב.
אין ספק שחלק מהמצביעים הצביעו כמשאלת לב ולא בצורה מקצועית נטו.
אני כאחד שמעדיף את דאלאס (בלית ברירה יש לציין), חושב שבוסטון תיקח בגלל עודף כישרון שלא כולל רק את טייטום ובראון (למרות שיש מצב שהם הפעם יגיעו בשלים יותר למעמד).

שייקה
03/06/2024 10:43:47

אחלה.

  1. לאור ההיסטוריה של בוסטון בפלייאוף בשנים האחרונות, אני לא מאשים אף אחד שלא מוכן לתת להם ליהנות מהספק. קודם כל שייקחו אליפות או יגיעו לאיזה משחק 7 הפכפך כזה – ואל תגידו לי ״הם היו 2 ניצחונות מאליפות!״, כולנו יודעים שזה מעולם לא היה שם – ורק אז נוכל לתקן את הגישה המנטלית כלפיהם בבואנו להמר/לנחש/לבלבל.
  2. קשה לי לראות את קליי במדי הלוחמים בעונה הבאה. מבחינת יכולת, ברור שהוא בירידה. האחוזים הגבוהים שלו מ-3 (בוואקום) הם בעצם הדבר היחיד כרגע שמבטיח לו משכורת שנה הבאה. מבחינה מנטלית, הוא מוכן לעבור הלאה. כולנו הכרנו (או היינו) פעם מישהו נחמד כזה, שכולם אוהבים, שהגיע למיצוי בעבודה/חבורה ויום אחד פשוט מתחיל להיות מעצבן. קטנוני, מתבכיין, מה שנקרא big pout. אז קליי. ובגלל שהוא כזה גבר בדרך כלל אז אין לו יכולת להסתיר את זה ורואים שדי. אני מהמר על קרוב לבית, אולי לייקרס/קליפרס. ואם לא, אז ככל שירחק כך יקבל יותר. למשל, איזה חוזה מוגזם מאורלנדו או קליבלנד.
  3. לא מכיר את הבחור אבל הוא בן 17, ברור שהוא לא רוצה ללכת לנבא בשנתיים הקרובות. היום אם אתה חכם או שיש מסביבך יועצים כאלה, היכולת שלך להתכונן לליגה גבוהה מאוד. עדיף לו לקחת כמה שנים, לעבוד על הדברים שיעזרו לו לבלוט ואז להגיע מעמדה של כוח. מה הוא צריך את שטיפת המוח האמריקאית כבר מעכשיו? לא כולם וומבי.
  4. קיירי טיפוס מורכב. לא חכם במיוחד אבל גם לא טיפש. אני לא נכנס כאן לניתוח של האופי שלו, זה אולי לזמן אחר. מבחינת הסדרה, ברור שהקהל לא סובל אותו ואני מניח שאין הרבה אהבה שהלכה לאיבוד בינו ובין שני הג׳ייז. כמובן שאפשר להניח שהוא עשוי להיות מתוסכל, או לפשל ברגע האמת. אבל מצד שני יש לו כמה יתרונות. כל טיפוס מורכב מעדיף להיות רגוע מבחינה מנטלית. הראיה הכי חזקה לזה היא המחויבות ההגנתית שלו. ברור שזה משפיע על כ-ל הקבוצה, ויכול להיות פקטור משמעותי בגמר. אם ההגנה תהיה מעולה, בוסטון לא יחדרו אלא יסתמכו על שלשות. וכולנו יודעים איך זה ייגמר.
  5. גם אם דוראנט חוזר לווריורס, תקופת הזוהר הסתיימה. קליי לא יהיה, כולם די מיצו את דיימונד, וסטף יישאר סטף אבל לא בטוח שזה יספיק. שאר הקבוצה לא באותו טיימליין ולכן יהיה די awkward אם זה אשכרה יקרה (זה לא).
  6. לא בקיא במגבלות השכר של הניקס בשנה הבאה, אז מבחינת כדורסל נטו – יהיה גרוע מאוד לוותר על הרטנשטיין. לא כל יום אתה מוצא גבוה שיודע למסור ויש לו יד רכה מחצי מרחק (גם אם זה נראה כמו גויאבה. היא די בשלה). אני הייתי מוותר על מיטשל רובינסון ומשקיע באייזיאה. ומביא עוד איזה גבוה כי נראה שהקפיץ האנושי, הפריק של הטבע ועונה לשם יריחו שכרגע משחק סנטר 3, לא יגיע כל כך רחוק בקרוב. יש לו עוד מה ללמוד, אם בכלל הוא הטיפוס (לא לגמרי בטוח).
  7. לא. לברון בחיים לא יגיע למועדון חסר תרבות ומבולגן כמו פילי. אולי אם הם יבחרו בברוני.
  8. אין לי משהו מעניין להגיד.
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
03/06/2024 12:28:24

אם הסלטיקס בסגל מלא ותא מושפע מפציעות ופורזי יעול לשחק טוב אז היתרון לסלטיקס.

יאפ
יאפ
03/06/2024 13:22:47
Reply to  Lambo

בכלל ההופעות שלה מוציאות את הפרצוף האמיתי של אמריקה, שנאה+גזענות+שנאה עצמית כלפיי לבנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יאפ

יפ ככה הרגילו אותם גם בwwe זה ככה שלא תטעה כולם מחייכים למצלמה וnba שרינג וזה הכל חרטא רובם בראש הזה

Lambo
Lambo
03/06/2024 20:33:50
Reply to  מנחם לס

כאמור, כמו דריימוד גרין.

יאפ
יאפ
03/06/2024 13:27:49

הולך להיות קיץ מעניין, יש למעט מדי קבוצות מקום מתחת לתקרה וזה קיץ עמוס בפריי אייגנט, הולך להיות כמה עסקאות מאוד מעניינות.
נגיד דרק גונס שלדאלאס אין כל כך מה להציע לו, כל מני שחקנים משלימים וטובים.
לכן אני חושב שהרטנשטין יישאר בניקס, לא יהיה יותר מדי מה להציע לו

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 13:33:18
Reply to  יאפ

אולי תהיה לה טבעת להציע…. ע"פ טבעת מאמין שהוא יישאר

yaniv
yaniv
03/06/2024 13:43:07
Reply to  zenmaster

השאלה מה יציעו לו בחוץ.אם כל הכבוד לטבעת הוא לא יישאר תמורת חוזה מינימום שהוא יכול לקבל יותר במקום אחר.למרות שיש משהו במה שאתה אומר למשל מעניין אם ברוס בראון מצטער שעזב את דנבר והלך לכסף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

לא מצטער לרגע

yonis
yonis
03/06/2024 13:43:53
Reply to  zenmaster

ההפך, טבעת רק מרחיקה שחקן מהקבוצה בגלל השכר שהוא יקבל.

יאפ
יאפ
03/06/2024 14:19:48
Reply to  zenmaster

זה לא יהיה שיקול מרכזי עבורו, אם זה היה שיקול אז ברוס בראון היה נשאר בדנבר והם היו עכשיו בגמר.
הוא בן 27 ולא הרוויח סכומים משמעותיים, זאת ההזדמנות שלו למקסם את החוזה.
אבל שוב אין ליותר מדי קבוצות מקום ויש הרבה שחקנים חופשיים אז כן בהחלט יש אפשרות שהוא יישאר בדאלאס תמורות 5 או 7 לעונה בחוזה לשנתיים עם שנה שנייה אופציה ולצאת אחרי עונה ולחתום על חוזה של 10-11 מיליון ל3 שנים.

zenmaster
zenmaster
03/06/2024 17:19:30
Reply to  יאפ

תלוי כבר במי הוא ומה הוא מעדיף. לדעתי יש לו חיבור לקבוצה ובמידה שיצליחו כך יישאר. בראון נניח עשה את הבחירה שלו, צריך לבחור בין הצלחה לחוזה גדול בווש שם יחזור להיות וואן טריק פוני של הטבעות

דוקטור רזי הופמן
03/06/2024 17:53:39
Reply to  zenmaster

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
על פי הטבעת של מי?

נועמיקו
נועמיקו
03/06/2024 20:14:09

תודה מנחם!
כמה שנים עברו מאז האליפות של גולדן סטטיט עם דוראנט? כולם הזדקנו מאוד, זה שהם לקחו אליפויות יחד לפני 7-8 שנים זה לא אומר שהם מסוגלים לקחת עוד אחת עכשיו.
לגבי הניקס, אולי עדיף להם להטריד את ג'וליוס רנדל ולהמר על הרטנשטיין? רנדל בסטטוס של כוכב ואפשר לקבל הרבה תמורתו, אבל יש לו חסרונות והמשחק הקבוצתי לא היה יותר טוב איתו מאשר בלעדיו.

גיא הירוק
03/06/2024 21:06:13

זה לא המקום, אני יודע.
אני מתנצל מראש בפני חברי שמבקשים (ובצדק) לשמור את האתר נטו כדורסל.

אבל תחושת השבר כל כך גדולה, שאני מרגיש את הצורך לזעוק בכל מקום. גם כאן.
נשבר הלב.
"אַל-תַּשְׁלִיכֵנִי, לְעֵת זִקְנָה; כִּכְלוֹת כֹּחִי, אַל-תַּעַזְבֵנִי"

נכשלנו.

כל יום בו בחרנו לצפות במשחק כדורסל ולא יצאנו לתמוך במשפחות,
כל רגע בו אנו מנרמלים את הסיטואציה הבלתי תאמן, בלתי אפשרית,
הסיטואציה השטנית הזו –
זה רגע בו אנו כקולקטיב מוותרים על חלק מהנשמה שלנו.

זו לא שאלה פוליטית. זה לא ימין או שמאל.
אלו חיי אדם שאם לא ייעשה כל האפשר להצילם,
זה יהיה כתם שלעולם לא יישכח.

יהי זכרם ברוך.

ירון, החלום
ירון, החלום
06/06/2024 21:05:53

בס"ד
תודה מנחם.
הטרייד שצףהצעת מעניין.
לפי דעתי, לא טוב ללוחמים.
לא יזכו באליפות, הגיל מדבר.
אין ספסל בכלל, וגם נשארים בלי נכסים לעתיד