You are currently viewing פריוויו ובלוג חי למשחק 3 ואחרון בגמר הפלייאוף – אליפות ראשונה מאז 1969 להפועל או אליפות מס' 57 ושנייה ברצף למכבי / אילן אגינסקי

פריוויו ובלוג חי למשחק 3 ואחרון בגמר הפלייאוף – אליפות ראשונה מאז 1969 להפועל או אליפות מס' 57 ושנייה ברצף למכבי / אילן אגינסקי

עונה ארוכה שהתחילה עם גביע ווינר אי שם בתחילת אוקטובר והמשיכה עם חידוש הליגה בדצמבר, מתנקזת לה הערב לערב אחד. 40 דקות אחרונות של העונה. לנו, חובבי הכדורסל, נותר רק להתבאס שהמשחק הערב (21:00) הוא לא חלק מסדרה של הטוב מחמישה או הטוב משבעה כי אין ספק שהיה יכול להיות הרבה יותר מעניין אם היו עוד משחקים ברמה גבוהה כמו המשחקים בסדרה עד כה.

קרדיט: עודד קרני, מנהלת הליגה

"אנחנו משתדלים להתרכז בכדורסל", אמר מאמן מכבי תל אביב עודד קטש, "המשחק השני נגמר מאוחר מאוד, לא היה הרבה זמן לנוח – בטח לא לשחקנים, וגם לנו המאמנים הייתה פחות שינה הלילה. הרבה מחשבות, אין הרבה זמן לעשות התאמות יותר מדי. כמובן, רצינו מאוד לנצח אתמול – אבל נלחמנו כל השנה בשביל יתרון הביתיות, להיות פה במשחק מכריע בבית מול הקהל, וצריך לבוא באנרגיות הנכונות".על הסגל שנרשם: "ווייד רוצה לשחק, לסיים את השנה הזו ספציפית במיוחד עם תואר זה דבר חשוב מאוד עבורנו ועבורו. יש נסיבות אובייקטיביות, יש דברים שלא בשליטתנו – אנחנו גאים מאוד בהרבה דברים שעשינו בשנתיים האלה, בנינו באמת משהו כמעט מאפס – אם חוזרים לתחילת שנה שעברה. אם יהיו שחקנים שלא יחזרו, אז יש בזה קצת תחושה של פספוס – אבל אין לי ספק שזה בעקבות אותן נסיבות שעברנו"."היו אתמול דברים של כדורסל והיו דברים שמעבר, אבל כמו שאמרתי – אני חושב שחלק מההכנה שלנו, כקבוצה וכצוות, זה להתרכז בכדורסל. גם בעניין הזה אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, לחזור לדברים הבסיסיים שלנו משני צידי המגרש".

לורנזו בראון: "הלך המחשבה שלנו לקראת משחק האליפות הוא לנצח, כמובן. אנחנו רוצים להגיע זועמים, עם אש בעיניים, ולהיות מוכנים להכול. אחרי שהחבר'ה היו די עצבניים מהמשחק של אתמול, אני מרגיש שעכשיו הזמן להראות עד כמה אנחנו עצבניים".כשנשאל מה המפתחות לניצחון, השיב הרכז: "להיות במוד של התקפה, פשוט לשחק את המשחק שלנו ולעשות מה שהמאמן אומר. אני מרגיש שכל מה שהוא אומר לנו הוא פחות או יותר הדבר הנכון, כי הצוות צופה בסרטונים ויודע מה לעשות ומה לא לעשות – אז זו תוכנית המשחק".

תמצית מסדרת הגמר ב-42 שניות

"ראיתי אתמול כל כך הרבה אנשים שמאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה", סיפר מאמן הפועל תל אביב סטפאנוס דדאס, "אנחנו כמובן מתרגמים זאת בתור אופטימיות. אנחנו מוכנים מנטלית וטקטית כדי לסיים את העבודה וללכת הביתה, אז אנחנו לא יכולים לחכות למשחק". "מעל הכול זה רצון והקרבה כמו שהראינו אתמול: כפינו עליהם 19 איבודי כדור, ניצחנו במאבק על ריבאונד ההתקפה – אני חושב שזו פעם ראשונה העונה שהם מפסידים במאבק הזה מול איזושהי קבוצה, כולל ביורוליג – אז אנחנו מוכנים. נשארו עוד כמה שעות, אנחנו הולכים לשם כדי לחגוג בבית שלהם וזה נמצא במרחק של 40 דקות בלבד"."הסיבה שבגללה הגעתי להפועל תל אביב היא כדי לזכות באליפות ולהתחרות על כל התארים, זו המטרה שלשמה באתי לכאן. אני עובד על התהליך הזה כדי להפוך את הקבוצה לאלופה, אז אני שמח ולא לחוץ. אני רוצה לחיות את האתגר, ויש לנו הזדמנות לכך. הפסדנו להם במשחק השלישי בבית העליון ובמשחק הראשון בגמר, ועכשיו יש לנו סיכויים טובים לנצח וללכת הביתה שמחים. זה המפתח"."נראה את הסגל שלהם כמובן, אם ווייד בולדווין משחק ואם לא את מי הם ירשמו – ווב, קליבלנד. אנחנו מוכנים, יש לנו עוד אימון אחד מחר כדי לערוך התאמות. לפני שהגעתי החבר'ה כבר שיחקו מולם כמה פעמים אז יש לנו את הסרטונים המתאימים לכל הרכב שהם יבחרו בו ונהיה מוכנים, יהיו לנו דוגמאות טובות משנה שעברה ומהשנה אז לא יפריע לנו מי ישחק – נדע זאת כמה שעות לפני כן ונערוך התאמות כמובן. תמיד יש תוכנית א' ותוכנית ב', אבל מעל הכול זו ההקרבה שנצטרך להראות – לא משנה מה יהיה הסגל או האחוזים – וכמובן נצטרך לעשות כמה מהלכים גדולים בחלק האחרון של המשחק, שחסרו לנו בשני ההפסדים הקודמים מולם. אני מכין את הקבוצה מנטלית לכך שכשהפער ברבע הרביעי יגיע לפיגור עשר או ליתרון עשר – לא משנה – צריך לעשות מהלכים טובים כדי לסיים חזק ולזכות באליפות"."דימיטריוס איטודיס אהב את האווירה, דיברנו גם אחרי המשחק וניתחנו אותו קצת. הוא ביקש ממני להוסיף כמה דברים מהניסיון שלו ועשינו זאת, אז זה עזר לנו והיה תענוג שהוא היה פה – זה היה טוב. כשעבדתי איתו שלוש שנים ניצחנו יחד הרבה משחקים, ועכשיו הוא צופה מבחוץ ואני חושב שהוא אהב את האווירה ואת התחושות שהיו בדרבי הזה. דיברנו קצת בטלפון אחרי המשחק הראשון, כמובן אחרי המשחק השני ישבנו יחד לארוחת ערב ודיברנו על כמה דברים מנטליים שצריך לסמוך בהם על שחקנים. אנחנו הולכים לשם כדי לזכות בתואר, אז כל עזרה שמגיעה היא מבורכת".

טיילר אניס: "בכל מה שקשור ללחץ אנחנו עומדים ללכת לשם ולשחק את המשחק שלנו, ליהנות מהאווירה ומההזדמנות שיש לנו. אם היו שואלים מישהו מאיתנו בתחילת העונה, או אותי כשהגעתי לקבוצה, 'אתה מנצח במשחק אחד וזוכה בתואר' – אני חושב שכולנו היינו לוקחים את זה, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר בבית שלהם".

Subscribe
Notify of
187 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
asaf
17/06/2024 18:48:47
Reply to  אילן

מעניין שזה חל רק על קהל אחד כרגיל… מקווה בתור אוהד הפועל שיסתדר והאליפות תוכרע על הפרקט. אגב מכבי כבר יומיים מייללים על השופטים, שכחו מהר את משחק הבית שלהם לא מזמן מול י-ם שהיה יחס עבירות לטובתם הרבה יותר קיצוני מאשר בשבת. אם הפועל רוצה לנצח היא צריכה להביא את אותה קשיחות משבת והכי חשוב לשלוט בקצב המשחק.

asaf
17/06/2024 18:49:55
Reply to  asaf

אם מכבי רוצה לנצח היא חייבת לנסות לכפות משחק מהיר, לשלוט מתחת לסלים ורצוי עבורה שלורנזו בראון יפסיק לעשות פיפי במכנסיים כשהכסף מונח על השולחן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

זה הקהל הכי אלים בארץ בכדורסל ובכדורגל בטח שזה חל עליהם

Yosi Berkeley
17/06/2024 20:49:25

נו, נו, זה שתכתוב את זה בבטחון שכזה, לא הופך את זה לאמיתי. או נכון.

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 7:58:54
Reply to  asaf

לא מבין אותך אסף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אילן

שלא יתייצבו על מי הם מאיימים?

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 7:59:45
Reply to  אילן

אבל האבוקות כבר היו מוכנות….

אהרון שדה
17/06/2024 20:29:45

הפועל חושבים שהם מנהלים את העולם
ואת האולם
לדעתי לא היה צריך לתת להם בכלל להיכנס
אין להם חוקים אחרים למרות שהם חושבים כך.

השיפוט מטריד מאד מסתבר שהבכיינות האדומה עובדת והם זוכים ביותר מ 60 אחוז מהשריקות אני לא זוכר דבר כזה
21-15 במשחק 1
24-14 במשחק 2
סה"כ 45/74 השריקות לטובתם חסר כל פרופרציה.

אני מצטרף לבקשה שזה יוכרע בפארקט

asaf
17/06/2024 20:45:34

הפועל מנהלים את העולם.. אנשים עומדים עם תוף בחוץ וחוטפים מכות משוטרים סך הכל סביר.. מצחיק לשמוע קבוצה ששנים נהנתה ונהנית פה משיפוט מועדף מתבכיינת על שופטים..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

אף אחד לא חטף סתם מכות משוטרים

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:00:55
Reply to  asaf

בתירוצים לקהל האלים אתם אלופי מדינת ישראל מאז אליפות ישראל האחרונה שלקחתם…

Yosi Berkeley
17/06/2024 20:47:19

גם אל תיתן לקבוצה להיכנס ותן את האליפות למכבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד פעם החוליגנים של הפועל עושים בעיות ומתקרבנים נמאס מהם כבר מהשכונה הזאת

Yosi Berkeley
17/06/2024 20:42:05

עצוב שבתקופה כזו, בתוך מלחמה כזו, חוזרים לכל הטמטום מהעבר. אלימות בין שני מחנות האוהדים, אלימות משטרתית, שאשכרה התרגלנו שתפקידם של שוטרים להרביץ, ושל השר שלהם לחמם את האווירה.
דכאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

איזה אלימות משטרתית? הם כמו העזתים שמראים רק ילדים חחח הם עם אבוקות כולם ומוכנים להתפרע במשחק ואז מתקרבנים ובוכים כמו העזתים אותה תעמולה והתקשורת עוד מצדדת בהם.
המשטרה לא סתם תקפה אותם הם קיללו הפריעו וניסו להבריח אבוקות.
זה כל פעם אותו דבר במקום להכניס אותם לכלא ביהמש נותן הרחקה לחופשת קיץ מהמגרשים 😂😂

Yosi Berkeley
17/06/2024 20:57:17

תוסיף עוד אימוג'ים. לך על הפול ריטרד

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:03:25
Reply to  Yosi Berkeley

יוסי
ביננו במאקרו הוא צודק. הבעייה עם האוהדים שלכם לא מהיום!
זה שאתם לא מקיאים אותם ושהליגה וההנהלה שלכם ממסמסים את הכל זו הבעייה האמיתית! כמה שלא תנסו לטאטא מתחת לשטיח, רואים לכם…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

השוטרים שומרים על הסדר מעבריינים אלימים שבאים להגניב אבוקות ולאיים על אנשים

Yosi Berkeley
17/06/2024 20:58:10

במקומות אחרים, בימים אחרים, מסכים. במקרה הזה אתה טועה.

איצקו
איצקו
17/06/2024 20:54:33
Reply to  Yosi Berkeley

גם אם זה נכון מה שכתבת על השר
פה זה לא קשור
ולדעתי זה חלק מהבעיה מנסים לדחוף לכל מקום את הפוליטיקה המסריחה הזו
המציאות היא שיש המון אוהדי הפועל שהם הגונים ובאים לעודד ויש גם המון המון אוהדים שהם חושבים שהתנהגות אלימה זה נקרא לעודד את הקבוצה שלך והם מקבלים גיבוי מההנהלה שלהם ולכן לא מנסים להשתנות
ועם כל זה המשטרה גם באה לעשות שרירים ולא מנסים לפתור את הבעיה אבל זה היה הרבה לפני שהגיע השר שלהם ויהיה גם הרבה אחריו
ביום שנבין שהתרבות הארגונית במדינה גם במשטרה גם בממשלה גם בתקשורת וגם בספורט היא מסריחה ומטופשת נוכל להתחיל לשנות משו
מסכים איתך לגמרי שזה עצוב ובמיוחד בתקופה כזו
מקווה שאם המשחק יתחיל יהיה מהנה וספורטיבי
חשוב לי להדגיש שזה לא לצאת עליך אישית או לומר שזה מעיד משו עליך וכדו'
אני מדבר רעיונית נטו

Last edited 8 days ago by איצקו
Yosi Berkeley
17/06/2024 20:59:49
Reply to  איצקו

בהחלט מזכיר אותו, כי הוא דואג לשקר על מנת לייצר אווירה אלימה נגד אוהדי הפועל תל אביב. אם הוא לא היה בצורה ישירה מתייחס לאוהדי הפועל – בהחלט לא היה מקום להזכיר אותו.

איצקו
איצקו
17/06/2024 21:06:41
Reply to  Yosi Berkeley

אני שואל אותך בכנות
אתה באמת חושב שאוהדי הפועל הם שה תמים שסתם נטפלים אליו?

Yosi Berkeley
17/06/2024 21:10:38
Reply to  איצקו

אני לא חושב שהם שה תמים, ויש לי הרבה ביקורת על הקהל, אבל כן – בהחלט נטפלים אליהם במיוחד. הם לא קהל יותר אלים מזה של בית"ר ירושלים, של מכבי תל אביב, של בני יהודה ואולי אני משמיט כמה קבוצות. השירים שלהם מושכים אש? הדווקאיות שלהם מרגיזה? כן. אבל זה לא מצדיק את האלימות חסרת הפרופורציה של המשטרה נגד האוהדים. לא חייבים הם יהיו "שה תמים" או "הכי אלימים" – הם כמו בסיסי אוהדים אחרים בארץ קבוצה מורכבת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

האוהדים שלהם הם הכי אלימים בארץ זה קבוע כל משחק כדורסל וכדורגל עושים בלאגן ומתפלאים שחוטפים מכות משוטרים…

Yosi Berkeley
17/06/2024 22:19:56

קשקוש. חוץ מהעניין שאכן חוטפים מכות משוטרים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

טוב הם צדיקים עוברים בדרך וסתם מתנפל עליהם פרש ונותן להם מכות….
הגיוני סהכ

Yosi Berkeley
20/06/2024 1:19:44

הגיוני כמו מפקד מרחב במשטרה שמאיים על אוהד שהוא יגיע אליו הביתה.

ספר לי עוד על כמה המשטרה רק מנסה להגן…ספר עוד שהמשטרה לא הפכה להיות חלק משמעותי בבעייה…תעצום את העיניים כי זה אוהדי הפועל תל אביב (או מפגינים נגד הממשלה) – בסוף כמו תמיד, כשזה יגיע אליכם – יהיה מאוחר.
https://x.com/YoYoavdekel/status/1803182722837279034?cxt=HBwW9MSzvb_ImIYyAAAA&cn=ZmxleGlibGVfcmVjcw%3D%3D&refsrc=email

עמיחי קטן
17/06/2024 21:06:22

תודה אילן.
נשגב מבינתי איך אנשים מצליחים להאשים את המשטרה בכל דבר ולהסיר את האחריות מהאוהדים שיוצרים את הבעיה. אפשר ורצוי להעביר ביקורת על הדרך שבה המשטרה מנסה לפתור את הבעיה, אבל הבעיה מתחילה מאוהדים מסוימים וממי שמנסה לגבות אותם

Yosi Berkeley
17/06/2024 21:20:57

אסביר לך בפשטות בתור מי שחווה באופן אישי את האלימות הזו ( ואגב, "מאשימים את המשטרה בכל דבר" – למה ההגזמה הזו, הרי זה לא נכתב) – יש אוהדים בעייתים ,זה ברור ובטוח שצריך לטפל בהם. כשהטיפול בהם הופך להיות הטיפול בכל האוהדים – זו בהחלט המשטרה שמלבה ומייצרת אלימות רוחבית. התמונה מורכבת והאחראים לה הם אותם "אוהדים", ההנהלה והמשטרה.

עמיחי קטן
17/06/2024 21:26:49
Reply to  Yosi Berkeley

הביטוי "מאשימים את המשטרה בכל דבר" לא נאמר עליך, אלא על הרבה תגובות אחרות שראיתי במרשתת. כמו שאמרתי, אפשר ורצוי להעביר ביקורת על המשטרה איפה שנכון, אבל יש כאן ניסיון של כל מיני גורמים לייצר נרטיב של "המשטרה נלחמת בהפועל", ואת זה אני לא מוכן לקבל

Yosi Berkeley
17/06/2024 21:37:14

אבל זו האמת, המשטרה נלחמת באוהדי הפועל תל אביב. האם היא נלחמת באוהדים בגלל 1,00 חוליגנים, יותר, או פחות – לא ברור. אבל זה המצב כרגע, וזה לא נראטיב.

בקיצור, המצב מגעיל, ובמקום שיקום איזה מבוגר אחראי (הנהלה, משטרה, ארגון אוהדים) כולם רק דוחפים להקצנה. דיכאון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

חוץ מהמשטרה אף אחד לא יטפל באותם אוהדים שצריך לטפל בהם ביהמש משחרר אותם עוד שעה עם הרחקה לחודש מהמגרש

Yosi Berkeley
17/06/2024 22:12:46

אם באמת לטפל בזה זו חייבת להיות יוזמה משותפת. ולמשטרה יש יכולת טיפול יותר מאשר להדהיר פרשים לתוך קהל אוהדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

יוזמה משותפת וזה זה דיבורי סרק כמו של ביידן מילים יפות בלי כיסוי כבר 30 שנה אני שומע את זה על אלימות במגרשים טרם ראיתי תוצאות

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:27:27

נסכים שלא להסכים. בהחלט מצב מורכב.

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:10:57
Reply to  Yosi Berkeley

כמה שנים מטפלים בעניין?
זה חנטריש!

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:10:04
Reply to  Yosi Berkeley

אתה יודע מה הבעייה? הבעייה שאתם אומרים שיש בעיה ולא עושים כלום כדי לפתור אותה!!! כשההנהלה האדומה תטפל בבעייה אולי יבוא לציון גואל!
אבל עזוב, שום דבר לא ישתנה וגם אחרי האירוע הבא תחזור על אותן המנטרות שצריך. שצריך לטפל בהם, שצריך ל… שצ…
בלה בלה בלה, מילים שאין שום דבר מאחוריהן…
וברכות על הניצחון של הסלטיקס, בלי חזיזים ובלי אבוקות. הכי הרבה בווווז….

Yosi Berkeley
20/06/2024 1:25:18

תגובה מתממת.

לא משווה לבוסטון –
https://youtu.be/1Epkw88Vqm4

Last edited 6 days ago by Yosi Berkeley
דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:06:35

מדויק
עד שלא ימות מישהו כולם יחיו וישירו קומבייה. אולי אחרי כן יחוקקו פה חוקים נגד החוליגנים. מי שלא יודע להתנהג, שלא יהיה במגרשי כדורסל ולא משנה איזו קבוצה הוא מעודד.

איצקו
איצקו
17/06/2024 21:30:44

ארבעה מתוך החמישיה במכבי לא ישחקו עונה הבאה?!

NFS
NFS
17/06/2024 21:39:47

אז כנראה שאנגולה חתם במכבי בסוף. איזה ליצן.

NFS
NFS
17/06/2024 21:41:00

יאללה הפועל לנצח את השימעונים (מזרחי וטבדי)

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:11:26
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איצקו
איצקו
17/06/2024 21:46:55

רועד למכבי הידיים

NFS
NFS
17/06/2024 21:48:20

חחחח איזה הצגה של בלאט

Shenanigans
Shenanigans
17/06/2024 21:53:36

מגיבים פה לטובת המשטרה. בן-גביר ניצח. עצוב (יש להכניס את החוליגנים הספציפיים לכלא. אין מקום לאלימות משטרתית כללית)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

מי יכניס אותם לכלא?

Shenanigans
Shenanigans
17/06/2024 22:10:11

מישהו חכם שעשה משהו בחייו, לא איש טיפש וגזען שיודע רק לדבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

לפני הטיפש והגזען הכניסו מישהו לכלא?

Yosi Berkeley
17/06/2024 22:24:18

חייב, פשוט מחוסר הכרות – על מה מדברים? על מה להכניס לכלא? הדיון פה הוא על מדליקי האבוקות?

Shenanigans
Shenanigans
17/06/2024 22:46:26
Reply to  Yosi Berkeley

יוסי – לדעתי פשוט מאוד: המשטרה צריכה להודיע – מי שמביא אבוקה למשחק הולך לכלא ל5 חודשים. או קנס של 200 אלף שקל. תוך חודש העונש מתחיל. שיעשו רשימה של עבירות ועונשים. והכי חשוב – שיאכפו את העונשים האלה. אין סיבה להביא מכות לאוהדים. אוהד שתופסים אותו עם אבוקה ומנסה להתעמת עם המשטרה צריך להכנס לכלא ל5 שנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

כבודו מרשי אדם נורמטיבי שעלה לו הסעיף בזמן התרגשות. הוא אדם טוב תורם לקהילה עוזר לקשישים נחפז בעידנא דה ריתחא.
זוכר את הטובה שאתה חייב לי מפעם קודמת כבודו?

כן כן בסדר אני מרחיק אותו לחודשיים מהמגרשים ביולי אוגוסט.

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:20:37
Reply to  Shenanigans

חוץ מהעובדה שלמשטרה אין סמכות לעניין – מסכים איתך. המערכת חייבת להעביר את התקנות שתומכות בעונש משמעותי למדליקי אבוקות במגרשים סגורים.

Shenanigans
Shenanigans
17/06/2024 22:29:17

הטיפש והגזען במקום להכניס פושעים (רובם מהבייס שלו) לכלא, פועל כנגד המתנגדים אליו בצורה הכי פחות דמוקרטית שיש. מפחיד לחיות בתקופה כזאת.
לשאלתך, לא בשנים האחרונות. המצביעים רוצים פולטיקאים גזענים שיודעים רק לדבר ולא לעשות. בנט, ליברמן ואביר קארה הם דוגמה לפוליטיקאים שיודעים לעשות ולא רק לדבר.

Zvika Bar-Lev
17/06/2024 21:55:38

יוסי ברקלי, המשטרה מטפלת באגרסביות באופן כללי בפורעי חוק אגרסביים. זה התפקיד שלה. הנסיון הפתטי להפיל על המשטרה משהו מהאחריות על ההתנהגות הכי בזויה שיש לאוהדי ספורט, תואר שזכו בו בצדק בעבודה קשה ומתמידה במשך שנים ארוכות אוהדי הפועל ת"א כדורסל וכדורגל, זה עוד חלק מוכר לעייפה של ההתנהגות העלובה של המועדון הזה (ופה אני מדבר גם על ההנהלה שלו ועל אוהדים נורמטיביים כמוך) מול החבורה המופקרת והמוטרפת והיותר מידי גדולה וחזקה. זה לא קיים במועדונים אחרים מול קבוצות אוהדים שעוברים את הגבול. שם ברוב המקרים שאני מכיר ההנהלות נלחמות בצורה רצינית בחוליגנים.

Yosi Berkeley
17/06/2024 22:01:13
Reply to  Zvika Bar-Lev

צביקה, מרגיש לי שאתה לא אוהב את הפועל תל אביב. מהניתוק שאתה מפגין פה, הצדקנות ושלל הגינויים לא נראה לי שיש מה לנסות לענות עניינית – כמו שעשיתי בתגבות אחרות. בהצלחה.

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:09:44
Reply to  Yosi Berkeley

סתם אגיד לך משו קטן
עצם זה שבמשחק מספר אחד הבעלים יושב עם מדליקי האבוקות זה אומר דרשני

Yosi Berkeley
17/06/2024 22:16:48
Reply to  איצקו

האם בעלים שיושב ביציע עם האוהדים זה בעייתי? או שאצלך כל אוהד ביציע הוא מדליק אבוקות ולכן זה פסול?

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:19:15
Reply to  Yosi Berkeley

אין לי בעיה עם בעלים שיושב עם אוהדים
אבל אני חושב שאם יש חוק שאסור להדליק אבוקות אז הבעלים לא יכול לשבת ליד מי שמדליק אבוקה בשעה שהוא מדליק אותה
ומהתמונה שאני ראיתי הוא ישב ומסביבו הכל אבוקות

Yosi Berkeley
17/06/2024 22:28:21
Reply to  איצקו

זה אומר דרשני שעל בסיס תמונה אתה בונה תיאוריה על הבעלים של הפועל.

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:40:53
Reply to  Yosi Berkeley

זה כבר נטו לעצום עיניים
אתה הרי יודע שזה הרבה יותר מזה
הוא פרסם טוויטר ללכת לקנות כרטיסים ממכבי והוא משלם
אני חושב שהתאוריה שלי היא קצת יותר מתמונה
עודנו מדברים
אבוקות נזרקו על אוהדים אחרים
אח"כ תמשיכו לבכות

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:18:17
Reply to  איצקו

לא רואה בעייה בעובדה שהוא משלם על כרטיסים או איך זה קשור למשהו מסוכן שחייב להיפסק כמו אבוקות במגרש סגור.

נולדנו כדי לבכות, לעולם לא נפסיק!

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:16:46
Reply to  איצקו

יותר גרוע מזה, לדעתי הבעלים מכיר את החוליגנים שמדליקים אבוקות ולא עושה דבר לטפל בבעייה.

Zvika Bar-Lev
17/06/2024 23:57:33
Reply to  Yosi Berkeley

ממה שכתבת עד עכשיו לא ציפיתי לשום תגובה עניינית. אוהדי הפועל הנורמלים מדום מה עוורים לגמרי למציאות הקשה של החוליגנים

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:15:36
Reply to  Yosi Berkeley

מה הקשר?
זו האמת. גידלתם מפלצת עם כל ההנחות שעושים לכם.
רק על אבוקות בשני משחקי גמר מגיע להנהלה שלכם הורדת ליגה. לא משחק אחד, שניים! זה ההנהלה שלכם שלאט עושה דבר. במקום לשלוח ריגול ולעצור את הבלגן בזמן. שהרי יודעים מי אותם חוליגנים מחליקים אותם ואפילו עוזרים להם!!!!
אבל יחליקו אתכם כרגיל או יורידו נקודה או שתיים…

עמיחי קטן
17/06/2024 21:58:55

במשחק עצמו יש קצב מעולה

NFS
NFS
17/06/2024 21:58:56

החמישיה השניה של מכבי טובים מדי

asaf
17/06/2024 21:59:52
Reply to  NFS

אם מכבי תמשיך כל התקפה לזרוק 3 פעמים להפועל אין סיכוי..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לורנזו הורג את מכבי מחרבן בכל משחק חשוב העונה יאללה לספסל לא תורם כלום התקפית וקונוס הגנתי

דה שוט
17/06/2024 22:08:54

הפועל אתלטים

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:11:32
Reply to  דה שוט

ניבו שמע אותך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי מנקו יקלע כבר שלשה לבד

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:20:47

גם נגד הפועל ירושלים סוף רבע ראשון ורבע שני מכבי ספגה שלשה בשניה האחרונה
לא מצליח להבין אתזה

דה שוט
17/06/2024 22:39:55

0:1 צרפת גול עצמי צרפת חזקה אבל רכה בגלל זה ארגנטינה ניצחה אותה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מזל שלא עלית על העגלה של בלגיה

דה שוט
17/06/2024 22:54:34

בלגיה מכרה אותי במונדיאל וממשיכה ביורו 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

טובים בשוקולדים

NFS
NFS
17/06/2024 22:40:35

נו באמת.. 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה שוב אבוקות בלאגן אחכ מתפלאים למה הפרש מגיע אליהם הם צדיקים כולם ילדים קטנים הם תינוקות חיילים שבאו מעזה רק צדיקים האבוקות הדליקו את עצמם חחחח
איפה השוטרים שיטפלו בהם? סירסו אותם,?

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:41:35

לא מבין איך שחקני הפועל יכולים לגבות אתזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

ההנהלה שלהם הם חלק מזה. מצחיק שאין שוטרים באולם ואף אחד לא עולה ליציע מפחדים לעלות ליציע. הבעלים שלהם אומר ילדים ונשים חחחחחח כמו בעזה אין מחבלים זה צהל נגד ילדים

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:21:56

עזה אהבתך הכמוסה להפועל תל אביב.

Last edited 8 days ago by Yosi Berkeley
birdman
birdman
17/06/2024 22:56:54

לדעתי רק הסוסים.

דה שוט
17/06/2024 22:41:58

איזה שוק בנוקיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק ככה הפועל יכולים להפריע למכבי.
אין שוטרים ופרשים יש כבאים.
המתקרבנים מהתקשורת פתאום בהלם חחח שהצדיקים כולם עם אבוקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השוטרים כנראה פוחדים לעלות ליציע חחח

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:45:43

מי שמנרמל אלימות יקבל אלימות 😂😂😂

birdman
birdman
17/06/2024 22:45:45

האוהדים של הפועל טיפשים. יש להם סיכוי ריאלי לאליפות, למה להם לפוצץ את המשחק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

אל תדאג הם יודעים שיפסידו ומנסים לעשות בלאגן רק ככה יכולים

עמיחי קטן
17/06/2024 22:46:27

מי ששאל איך ההנהלה מגבה את האלימות של הקהל – הנה התשובה הברורה

מומינאבא
מומינאבא
17/06/2024 22:47:49

אני לא יודע אם עופר ינאי ממש טיפש, או שהוא אומר את הגבב שטויות שיוצא לו מהפה בכוונה כדי להלהיט את העסק

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:48:19

מי ששאל יגיד לך שאתה לא רואה טוב

Last edited 8 days ago by איצקו
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור חח הבעלים שלהם אם לא היו בעלים היו זורקים בעצמם אבוקות

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:46:59

להאשים את המשטרה שעכשיו יש אלימות זה בכיינות לשמע וטיפשות
הרי הם הביאו את האבוקות מראש ולא רק אחרי שהיה אלימות משטרתית
כסתח מסריח ורקוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לורנזו מכר אותנו

איצקו
איצקו
17/06/2024 22:53:06

הוא ואנגולה עושים החלפות

TRIP
TRIP
17/06/2024 22:54:42

אם הפועל לוקחים צלחת. האוהדים לוקחים אותה הביתה

דה שוט
17/06/2024 22:55:39

צריך להפסיק את המשחק אין ערך ספורטיבי

דה שוט
17/06/2024 22:56:08

ובלי קשר – הפועל אתלטים

דה שוט
17/06/2024 22:57:09

מכבי בהלם הם מבוהלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לורנזו מכר אותנו

TRIP
TRIP
17/06/2024 23:01:03

אפילו בונזי שחי את הדרבי. נראה לא קשור לכלום

דה שוט
17/06/2024 23:03:34

כמה טעויות והחטאות בשני הצדדים איזה כדורסל זה

NFS
NFS
17/06/2024 23:04:41

אוהדי מכבי זורקים חפצים על הספסל של הפועל. נחכה לתגובתו של עמיחי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

נו רק לכם מותר להפריע למשחק?
אל דאגה בטוח שהאבוקות יחזרו אם מכבי יובילו

עמיחי קטן
17/06/2024 23:18:49
Reply to  NFS

מגעיל באותה מידה. זה לא היה קורה אם לא היו אבוקות

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:29:35

על איזה בסיס אתה כותב את זה?

דה שוט
17/06/2024 23:04:58

הסיכוי של גינת לקלוע אוף דה דריבל זה 1 ל-100

NFS
NFS
17/06/2024 23:07:34
Reply to  דה שוט

באימון אחר הצהריים במגרש בגשר הזיו

דה שוט
17/06/2024 23:17:14
Reply to  NFS

גם שם לא. לא אוף דה דריבל

TRIP
TRIP
17/06/2024 23:05:32

אוהדי הפועל עוזרים למכבי

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:07:19

מנהלת הליגה צריכה לסגור את המשחק
אין אלופה השנה
ושכולם ילכו הביתה

Last edited 8 days ago by איצקו
איצקו
איצקו
17/06/2024 23:08:11

שאלה רצינית
למה ערוץ הספורט שואל אך ורק את הפועל כל מה שקורה פה?

עמיחי קטן
17/06/2024 23:27:33
Reply to  איצקו

תהיתי לעצמי גם, ואז ראיינו את שמעון מזרחי בסוף הרבע השלישי

NFS
NFS
17/06/2024 23:10:30

בר טימור על הפנים

NFS
NFS
17/06/2024 23:12:29
Reply to  NFS

0 נקודות, משהו כמו 0/7 מהשדה במשחק הכי חשוב בקריירה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זוועה לןרנזו אפילו זריקה לא מצליח להוציא

TRIP
TRIP
17/06/2024 23:13:10

איזה החמצה של אמבפה

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:13:30
Reply to  TRIP

אנצ'לוטי יושיב אותו על הספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

זה מחליט דון פלורנטינו זה מעל קרליטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

מקווה שיפסידו

דה שוט
17/06/2024 23:16:48
Reply to  TRIP

גול של 100%

NFS
NFS
17/06/2024 23:17:47

איך תמיד בסוף הישראלים של הפועל מפשלים והישראלים של מכבי עושים את ההבדל – חטיפה גדולה של ג'ון די ושלשה של בלאט

NFS
NFS
17/06/2024 23:20:46

מזריקת החפצים על הספסל של הפועל ועצירת המשחק – 11:0 למכבי.

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:25:58
Reply to  NFS

נראה מקריאת התגובות, שבאופן מדהים ובלתי צפוי, גם בקהל של מכבי יש אוהדי הפועל

NFS
NFS
17/06/2024 23:28:02
Reply to  Yosi Berkeley

חחח.. את מזרחי שאלו בערוץ הספורט רק על האבוקות

עמיחי קטן
17/06/2024 23:30:35
Reply to  NFS

ניסו לשאול אותו גם על דברים אחרים. הוא ענה רק על האבוקות

NFS
NFS
17/06/2024 23:33:55

Yeah right

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:30:38
Reply to  NFS

הבעלות על ערוץ הספורט ומכבי כדורסל דומה באופן מחשיד – לא מצפה מערוץ הספורט לכלום בהיבט הזה.

NFS
NFS
17/06/2024 23:22:35

ג'ון די זה חיית משחק. פשוט שחקן ענק

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:24:51

תומר גינת מקודם החטיא שלשה שיכלה לעצור מומנטום
הזכיר לי את ההחמצה שלו שנה שעברה בסוף המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לנגבבב

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:28:03

יגידו שזה כי מכבי עשו פרובוקציות שזרקו מצית וכוסות פלסטיק של בירה

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:27:27

הפועל משלשלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנגולה זה הmvp של מכבי

NFS
NFS
17/06/2024 23:29:38

חחח.. הקדמת אותי בכמה שניות

NFS
NFS
17/06/2024 23:28:55

תם הטקס.
הצטיין במכבי – בראיין אנגולה

TRIP
TRIP
17/06/2024 23:29:11

אנגולה נגר אפילו הגנה מזעזע

TRIP
TRIP
17/06/2024 23:29:44

מסכן מנפורד מגיע לו אליפות מזכיר לי את קיירי בקליבלנד

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:30:53
Reply to  TRIP

תומר גינת זה השחקן שהכי מגיע לו בהפועל

TRIP
TRIP
17/06/2024 23:33:20
Reply to  איצקו

הייתו לו הזדמנות עונה שעברה

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:34:16
Reply to  TRIP

השלשה ההיא
תכלס הלך עם הלב ולא עם הכסף שזה יפה לסיפורים
במבחן המציאות יצא טמבל

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:31:47

מבקש לשמור אנרגיות למשחק של בוסטון ולבלוג החי…לא לבזבז הכל על שיח אבוקות

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:32:07
Reply to  Yosi Berkeley

מתי נספיק לישון?

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:34:52
Reply to  איצקו

לישון זה לחלשים. עוד מעט אני כותב "לברון" בפריוויו – ומצית דיון חדש

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:35:28
Reply to  Yosi Berkeley

😂😂😂😂
הביאו את הפרשים שלו
שכחו שהוא לא נמצא
נכון שימון?

Last edited 8 days ago by איצקו
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

הפרשים כבר היו כולם היום זה החליפות של רזי

דוקטור רזי הופמן
18/06/2024 8:25:00

קניתי אותה בשניידמן דיזינגוף, אם הוא עוד קיים….

עמיחי קטן
17/06/2024 23:32:57

טיילר אניס מרשים אותי מאוד מאז שהגיע להפועל. הייתי מנסה להשאיר אותו אם זה אפשרי

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:35:04

חושב שהוא מכוון לקבוצת יורוליג

עמיחי קטן
17/06/2024 23:38:10
Reply to  איצקו

אני מאמין שזה הכיוון שלו. הוא ההבדל בין קבוצה שהולכת הביתה בקריית אתא לקבוצה שעדיין במאבק האליפות

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:38:01

עולם כמנהגו נוהג
הפועל לא תנצח את מכבי בסדרת גמר

NFS
NFS
17/06/2024 23:38:46

והנה השריקה של השופטים שהולכת למכבי, שלא יהיו עניינים

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:40:36
Reply to  NFS

הנה החזיר שריקה ואניס חירבן אתזה
וחטפו והחטיאו

Last edited 8 days ago by איצקו
איצקו
איצקו
17/06/2024 23:39:11

מי יהיה הmvp?

עמיחי קטן
17/06/2024 23:40:27
Reply to  איצקו

אנגולה?
בנימה רצינית – סורקין או ריברו לדעתי

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:41:58

ריברו לדעתי
סורקין היום היה טוב
משחק קודם לא כל-כך
אבל אולי תמיר?

NFS
NFS
17/06/2024 23:40:33
Reply to  איצקו

אנגולה או טימור. מתלבטים

עמיחי קטן
17/06/2024 23:41:16
Reply to  NFS

טימור עוד תרם במשחקים קודמים

דה שוט
17/06/2024 23:40:38

טוראם זה גרוטאה

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:43:50
Reply to  דה שוט

קאנטה זה הצגה
הבנאדם פצוע ונח בסעודיה
ופשוט נותן הגנה מדהימה

דה שוט
17/06/2024 23:44:22
Reply to  איצקו

כל מילה

TRIP
TRIP
17/06/2024 23:42:38

אם הפועל לא לקחו אליפות בהיעדר בלוודין, בראון חלש להחריד. בונזי בשוק מתי זה יקרה? גם אם לברון וקיירי ישחקו שם לא תהיה להם צלחת. אבל למה בעצם פיטרו את פרנקו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

כי חטפו איתו תבוסות

דה שוט
17/06/2024 23:43:53

קאנטה לא יאמן יש לו שני לבבות
אמבפה חטף בפה

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:46:20

היה מוקדם לדבר על חילופי דורות

עמיחי קטן
17/06/2024 23:47:53

אם נחזור לכדורסל – הפועל ראויים להמון מחמאות על האופן שבו הם יצאו מהמשבר של לפני חודשיים. אניס זה רכש מעולה, דדאס עשה עבודה טובה מאוד לטעמי וההגנה נראתה לפרקים טוב יותר ממה שאני זוכר מהפועל כבר הרבה שנים

NFS
NFS
17/06/2024 23:48:51

הנה האבוקות של מכבי.
מזרחי בתגובה "יש לזה ערך ספורטיבי"
🤦‍♂️

עמיחי קטן
17/06/2024 23:49:09

יפה מצד האוהדים של מכבי שחיכו עד עכשיו לביזיון של האבוקות (לא באמת. צריך טיפול שורש)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מנסה לסייע לאוסטריה בקלאץ

דה שוט
17/06/2024 23:59:04

חחחח טוראם סייע יותר ממך איזה נגר

Yosi Berkeley
17/06/2024 23:50:08

האשליה השנתית, במסגרתה הפועל תנצח את מכבי בגמר תמה. בחוסר האיכפתיות ננוחם. וקדימה – לTD גארדן (טוב נו, אני כבר פה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yosi Berkeley

😂 תהנה לפחות מהאוכל שם

NFS
NFS
17/06/2024 23:53:06
Reply to  Yosi Berkeley

תהנה 🔥

אור
אור
17/06/2024 23:52:09

אם הדרכים האחרות של ענישה ואכיפה לא עוזרות אין אז שהאיגוד או המנהלת או מי שזה לא יהיה יחליטו שאין יותר קהל חוץ במשחקים בין הקבוצות האלו בשנה הבאה נניח או X משחקים על כל משחק שנדלקת אבוקה ביציע של קבוצת החוץ
ובשביל לא להפלות – כנ"ל גם לקבוצת הבית

Last edited 8 days ago by אור
NFS
NFS
17/06/2024 23:52:18

סורקין בריאיון מדהים בסיום.
תותח על.

עמיחי קטן
17/06/2024 23:55:06

תודה לכל מי שהיה כאן הערב ולאורך העונה המורכבת הזאת כולה.
1 – מתנצל בפני מי שנפגע ממני או ממה שאמרתי כאן בבלוג (או בכל מקום אחר כמובן). האירועים שהיו היום מחוץ לפרקט מוציאים גם ממני צדדים שליליים לפעמים.
2 – על הפרקט – היה משחק מצוין שסגר סדרה מצוינת.
3 – בסוף, מכבי הצליחו לשחזר את העונה שעברה, וזה הישג מצוין עבורם לאור הנסיבות.
4 – גם הפועל שחזרו את העונה שעברה, וגם אצלם זה הישג טוב, גם אם ברור שעוד עונה בלי תואר זאת אכזבה.
5 – נקווה לימים טובים יותר בכלל, וגם על הפרקט

עמיחי קטן
17/06/2024 23:56:27

אם אני אחזור לאירועים מחוץ למגרש – אין לי פתרון ואין לי מושג מה צריך לעשות. השלב הראשון הוא שכל אחד ינסה לחשוב איפה הוא יכול להשתפר, וזה נכון לכל בעיה בחיים

דה שוט
17/06/2024 23:57:58

צרפת 0:1 במקום 0:5 לא נורא

איצקו
איצקו
17/06/2024 23:59:42

לורנזו בראון קנה אותי בראיון שלו
הוא אמר שהוא עוזב אבל ראו כמה הוא לא רוצה לעשות אתזה

TRIP
TRIP
18/06/2024 0:22:23

שמעתי אנגולו היה יותר טוב מאנגולה

Yosi Berkeley
20/06/2024 1:15:20

ספרו לנו עוד על כמה המשטרה רק מנסה להגן…ספרו עוד שהמשטרה לא הפכה להיות חלק משמעותי בבעייה…
https://x.com/YoYoavdekel/status/1803182722837279034?cxt=HBwW9MSzvb_ImIYyAAAA&cn=ZmxleGlibGVfcmVjcw%3D%3D&refsrc=email

Last edited 6 days ago by Yosi Berkeley