You are currently viewing גמר ה-NBA משחק מספר 3, דאלאס נגד בוסטון, סיקור מהאולם / שגב מטוס, ראובן בראל.

גמר ה-NBA משחק מספר 3, דאלאס נגד בוסטון, סיקור מהאולם / שגב מטוס, ראובן בראל.

12.6.2024, אמריקן אירליינס סנטר, דאלאס טקסס.

אהלן לכולם, ואיזה תענוג לסקר לכם גמר מהאולם.

תענוג שלהופס יש כבר כזה שם אדיר וכל כך הרבה כתבים שמוכנים ומזומנים לקפוץ לראות משחק כמעט בכל זמן נתון ולנסות ולהעביר לכם בבית את התחושות והחדשות ממש כמעט בזמן אמת.

פעם ראשונה שלי בדאלאס, גם בטקסס למען האמת. 

שמעתי המון דברים טובים (וגם רעים) על מדינת טקסס אבל אחד הבולטים שבהם מהצד החיובי היה בשר מעושן וברביקיו בכללי. אמה מה מה, הבנתי שבדאלאס זה לא בדיוק כזה הקטע ואחרי חיפוש קצר מצאתי איזה שני מקומות ושניהם היו רשתות, אז סביר שאתן צ'אנס (ובמידה וזה יקרה תקבלו עדכון וסיקור לגבי איכות המקום) ואנסה לראות האם באמת מדובר במדינה אמריקאית שהבשר שלה יותר טוב מאחרות.

אבל לפני בשרים, אנחנו פה לחגוג את הרגע הכי מרגש בעונת ה-NBA וזהו כמובן הגמר.

אמנם כבר 2-0 לבוסטון, ואפילו אני אומר 2-0 קל של בוסטון ובכל זאת בא לי רגע לדבר על הגמר הזה באופן כללי.

דאלאס-בוסטון זה ממש לא מה שציפינו\קיווינו לקבל בתור הגמר היוקרתי והמותח.

חשבנו דנבר, אולי חלקנו חשבו מינסוטה אחרי 2-0 בחצי גמר המערב ואולי לפני הפלייאוף יש בינינו כאלו שחשבו שלייקרס יפגשו את מילווקי (הם מעטים מאוד אני יודע).

אז מצד אחד – זה כזה קצת באסה. בכל זאת גמר, התרגלנו ללברון, אולי איזה סטף, יודעים מה…במינימום יוקיץ' והחברים שלו מפרקים איזו קבוצה בינונית כמו מיאמי… אבל דאלאס נגד בוסטון הלא מרשימה בכלל?!?

ובכל זאת, זה גמר שמרגש אותי.

נכון, לייקרס הקבוצה שאני אוהד עפה בסיבוב הראשון ושוב בבושת פנים.

נכון, גולדן סטייט עפה עוד במשחק הראשון בפליי-אין נגד סקרמנטו ונותרתי ללא ייצוג אמיתי בשלבים המתקדמים של הפלייאוף ועדיין למרות הכל ובזכות הכל:

לוקה דונצ'יץ'. אני מת עליו! שחקן מדהים ומטורף שכל כך מגיע לו, כן, גם אם אתם מצקצקים עכשיו ומתלוננים על הבכיינות הלא נגמרת שלו, גם אם אתם לא אוהבים את העובדה שהוא שטותניק וגם אם אתם לא אוהבים את המשחק האיטי יחסית שהוא הביא איתו לליגה – ללוקה דונציץ מגיעה טבעת!

שחקן שכל הפלייאוף אנחנו מצביעים על כמה הוא פצוע ואיך הוא משחק מתחת לרמתו ועדיין הוא מספק לנו ב-19 משחקים, ממוצע 41 דקות, 29 נקודות, 9.7 ריבאונדים ו-8.5 אסיסטים למשחק בכמעט 45% מהשדה.

ואם למישהו היתה ביקורת (ועדיין יש) על ההגנה שלו אז אפשר לומר בפה מלא שהוא שידרג את יכולות ומאמצי ההגנה שלו פלאים ונראה כמו שומר לגיטימי כשהוא באמת רוצה, בכל זאת גארד גבוה עם מאסה שלא מביישת סנטר.

אז לחלוטין מגיע לו, גם על הדרך וגם על ההובלה של הקבוצה כשכל יומיים מצהירים על פציעה באיזור אחר של הגוף שלו.

לצדו יש את קיירי, שונא ישראל, לכאורה, אבל איזה שחקן כדורסל!

אני שונא שמערבים פוליטיקה ותרבות (ספורט, מוסיקה וואטאבר) אבל בשנה האחרונה נורא קשה להפריד כל דבר מפוליטיקה עקב מצבנו העגום של ישראל ושל יהודים בעולם בכלל, אז אעשה מאמץ ואומר שוב את מה שאני אומר כבר שנים (רק אז היה טיפה יותר קל כי כולם שנאו אותו כי הוא טיפש ולא אנטישמי) – קיירי הוא השחקן שאני הכי נהנה לראות משחק כדורסל. נקודה.

התנועה, השחרור, הסלים, הכדרור (הכי טוב בליגה בפער) ובכלל כל הגישה והיחס במהלך המשחק.

הוא גם מדהים מבחינת רמה ומחוייבות, גם נותן הגנה לא פחות ממצויינת בפלייאוף הזה (בסדר, בסדר, טובה מאוד, הולידיי זה מצויינת והוא לא שם) ועם כל הנתונים האלה הוא עדיין מבין – לוקה מחליט מתי הוא מוביל ומתי קיירי שם רק בשביל קאץ' אנד שוט.

אז גם לקיירי, על אף האנטישמיות מגיעה אליפות עם דאלאס לדעתי. 

ההתאמות בטרייד דד-ליין היו מצויינות ועדיין בואו רגע ניקח נשימה עמוקה ונסתכל על האמת בפנים:

דאלאס זה לוקה, קיירי ושאריות וושינגטון וויזארדס את שארלוט הורנטס בגדול.

מזכיר לכם שבראדלי ביל, פורזינגיס ודני אבידה לא בדיוק הצליחו להשלים את וושינגטון וגאפורד.

בסדר בסדר 2, בראדלי ביל לא לוקה ופורזינגיס…טוב אני נשאר בפורזינגיס (בהינתן בריא) שווה לתרומה של קיירי כשחקן בקבוצת כדורסל. יכולות שונות לחלוטין ועדיין תרומה משמעותית והשפעה בערך באותה רמה.

הבנתם בגדול את הסיפור, דאלאס מרגשים אותי, ורק חסר לי שיצליחו לאסוף את עצמם ולהגיע באמת לגמר הזה ולא רק מבחינת רישום על טפסים של לפני המשחק.

בצד השני בוסטון, מה אפשר להגיד, 2 גמרים ועוד גמר מזרח בשלוש עונות….לא רע בכלל.

מצד שני, אני אוהד לייקרס, פיחסה בוסטון.

אבל צריכים להיות אובייקטיבים (בערך), בוסטון נפלאה.

אם אנחנו מדברים על התאמה טובה של וושינגטון וגאפורד בדאלאס, שאלוהים יעזור לי, איך סטיבנס הצליח להנחית את פורזינגיס וג'רו הולידיי ולקחת בוסטון שבורה מעט מנטלית ולהפוך אותה לקבוצה הכי שלמה שראיתי בעונות האחרונות. כן, הרבה יותר ממה שקיבלנו מגולדן סטייט ב-2022, עונת האליפות האחרונה שגם שם גולדן שלטו בליגה בעונה הסדירה ועשו את העבודה (הקשה) נגד בוסטון חלשה משמעותית מהעונה הנוכחית.

טייטום ובראון מנסים שנים כבר להוכיח שהם ראויים, בינתיים זה נגמר במפח נפש כל פעם מחדש והלגיטימיות שלהם להפוך לצמד מוביל בטופ של הטופ של הליגה הולך ודועך, אלא אם….אתם יודעים. אליפות.

אז לא רק שהגיע החד-קרן, שלשמחתם הרבה באופן מצחיק, הפורזי איבד מעל חודש אחרי פציעה בתחילת הפלייאוף, מה שהסתבר כ-סבבה מבחינת בוסטון שטיילה לגמר, הנפיל קיבל מנוחה והוא חזר לשחק ממש במשחק 1 בגמר והביא איתו משב רוח וסט יכולות שדאלאס לא יכלה לו.

אז מעבר לנפיל שחזר בדיוק בזמן ובצורה נפלאה, ג'רו פאקינג הולידיי!

הצעת חוזה הזויה לג'רמי גרנט בצד אחד של ארה"ב הנחית את הגארד השומר הטוב ביותר בליגה בקבוצה שגם ככה נתנה נוכחות בשלבים המאוחרים של הליגה וסיפקה הגנה ברמות הגבוהות ביותר, ועם רעב להראות לקבוצה שלא רצתה אותו שהם עשו טעות גדולה.

ג'רו הצהיר שהוא רצה להשאר במילווקי ולא היתה לו שום כוונה לעזוב, למזלו, מיאמי לא הצליחה לסגור דיל עם פורטלנד ולילארד שהגיע למילווקי שלח את ג'רו היישר לזרועות בוסטון והאהבה שלה להגנה חזקה לצד התקפה רצה והחיבור היה מושלם.

אחרי כל זה להוסיף את דרק ווייט שיש מצב טוב שהוא הגארד השומר השני הכי טוב בליגה וקלע שלשות מחונן.

בכלל לבוסטון יש חכמת משחק על הפרקט כנראה ברמה הכי גבוהה בליגה במצטבר.

כולם לא ילדים ובעלי ניסיון, אך גם לא זקנים לחלוטין ועדיין יכולים לרוץ.

בקיצור, כל האצבעות מצביעות על אליפות לבוסטון, אפילו אליפות קלה יחסית (בואו אם היינו מציעים להם לפגוש את דאלאס בגמר בתחילת הפלייאוף, הם היו חותמים על זה בלי לחכות שניה) אבל אני כל כך רוצה שדאלאס לכל הפחות יחזרו לגמר הזה כדי שלא יהיה (ציטוט של חברי לפודקאסט דה-סוויפ, סתו נמש): "חרא פלייאוף".

***חם מהתנור*** – קריסטפס פורזינגיס הספיק להפצע, פציעה מוזרה ביותר שמעולם לא נתקלתי בשם שלה "torn medial retinaculum" או כמו שאני אומר – וואט?!?

העדכון הזה מגיע היום, יום ג' 11.6 יום לפני משחק מספר 3 והראשון בדאלאס.

היעדרות של פורזינגיס משמעותית מאוד, נכון שהוא לא שיחק המון דקות אבל כשהוא שיחק הוא ניטרל לחלוטין את הצבע של דאלאס והרחיק את הריבאונד הגנה שלהם עם איומים מטווח השלוש.

נחכה ונראה מה קורה ברגע האמת, הימור שלי הוא לא ישחק במשחק 3 ויחזור במשחק 4.

כמו לוקה, אם אתה בגמר כל עוד אתה מצליח ללכת ולהזיז את היד כדי לייצר משהו שנראה כמו זריקה – זה מספיק טוב כדי לא להעדר מהרגע הכי חשוב בקריירה שלך אולי.

אני כרגע עדיין בסן פרנסיסקו, טיסת לילה מאוחרת ותפילות לאל הרחמן שיאפשר צ'ק-אין מוקדם בדאלאס.

ממריא טיפה אחרי חצות, טיסה של שלוש וחצי שעות + שעתיים קדימה בטיים זון מה שמביא לנחיתה באזור 6 בבוקר והדבר הנורא מכל שגיליתי, 35 מעלות חום בכל הימים שאבקר בעיר!

אז בסדר, אולי מישהו שם למעלה הבין שאני נוסע לוגאס לסקר את הסאמר ליג כל עונה מאז שהגעתי לארה"ב ושם גם 40 ו-42 מעלות זה באהלן אהלן, אבל מה עשיתי רע שביוני אני צריך לסבול 35 מעלות?!

יש היום גם מפגש חברתי לכבוד חג השבועות באחד המקומות בעיר, שחר כתבנו הנאמן ממש פה מהעיר אחראי על הארגון, סביר שנקפוץ להגיד שלום ומשם לשדה תעופה.

כמו שאני אוהב לעשות בכתבות מידי פעם, במיוחד בכאלה אירועים מיוחדים ובערים שטרם הייתי בהן אני אתן לכם קצת סיפורי רקע וחוויות של מי שהולך לסקר משחק גמר ואנסה להעביר כמה שיותר מהתחושות שעוברות והחוויות שאצבור במהלך הדרך.

בוקר המשחק:

אחרי טיסת לילה ללא שינה, למזלי הרב קיבלתי חדר מוקדם מאוד, הגעתי למלון ב7 בבוקר שעון מקומי (מבחינת הגוף שלי השעה 5 בבוקר) אחרי שיח קצר עם פקיד הקבלה וסיפורים על עבודת הסיקור ושזה בהתנדבות אך יש דברים ששווה (מאוד מאוד מאוד!!) לעשות גם לא עבור תשלום אלא עבור הנשמה. קיטצ'י? כן, נכון? מאוד.

בקיצור, הבחור נתן לי חדר באותו רגע בתוספת 50 דולר שהיו נראים לי ממש לגיטימיים בהתחשב בעייפות וביום הארוך שעוד לפני.

שינה של כמה שעות במלון, ואני מוכן לחוות קצת דאלאס. עוצרים בקפה לפני כל דבר שמצריך מהמוח לעבוד, הטקסט הזה נכתב מבית הקפה.

חמוד, קטן, נראה שבתוך סוג של מלון שאני לא מזהה, קפה לא רע. מחיר מוגזם, אפילו יותר יקר מסן פרנסיסקו ובואו, אנחנו בטקסס לא בקליפורניה. אבל קפה זה קפה וקפה טוב סבבה שיעלה 6 דולר.

מסתכל קצת מסביב מה יש לעשות, עשיתי מחקר קצר לפני ואעשה סיבוב קטן.

המייל המיוחל לגבי איסוף האקרדיטציה, כניסות ומושבים וכו' הגיע וההתרגשות עולה שלב.

אה שכחתי לציין, הבחור בקבלה אמר שאחד מבני המשפחה של אחד השחקנים נמצא במלון אבל הוא לא זוכר את השם. יופי חביבי. וחוץ מזה, לא מרגש בן משפחה. תן לי שחקנים.

מצד שני, סביר שהם לא היו הולכים כמוני על לחפש את המלון הכי זול שיהיה סבבה.

ועל אף ביקורות מחרידות על המלון, היתה לי תחושה שיהיה סבבה וקיבוצניק פשוט-עם כמוני, כל רצונו זה מיטה נוחה, מזגן, וחושך לישון…אה וכמובן שולחן למחשב לכתוב את הכתבות 😀.

המלון ענה על כל הצרכים. תענוג.

עברה חצי שעה של הסתובבות בדאון טאון דאלאס, אני יכול להגיד בפה מלא – מזג אוויר אחד לאחד קיץ בישראל.

חם, לח, אני אצטרך עוד מקלחת וכנראה לקנות עוד חולצות בקצב הזה.

מה שכן נחמד זה שהם רגילים לחום הזה אז המיזוג פה מדהים!

ברור לי שיהיו חבר'ה שישעמם אותם לקרוא על העיר ועל החוויות כמו שברור לי שיש אנשים שהרבה יותר מעניין אותם המסביב מלקרוא על המשחק עצמו שסביר להניח ראו/יראו בעצמם, אז לכל מי שהחפירות שלי מציקות לו/לה מוזמנים לגלול למטה עד ל "טרום משחק".

חזרתי למלון, קצת בירות, קצת נישנושים וגם מים חשוב מאוד 🙂 , דיברתי עם ראובן ותיאמנו להפגש באולם.

ממש מטורף, שני כתבים של הופס באולם! מגדיל את היכולת לסקר ולתפוס יותר רגעים מרגשים בחוויה ואנחנו מאוד מקווים שבאמת נעביר לכם קצת מהתחושה הזאת, על אחת כמה וכמה בימי\שנה\תקופה קשה כמו שעוברת על המדינה ועל היהודים בעולם.

שכחתי לציין שבאירוע לישראלים ששחר ארגן אתמול בסן פרנסיסקו מכרו את הסיכות הצהובות למען שחרור החטופים, אני רכשתי ומתכוון לענוד ומקווה שלא יעשו בעיות עם העניין הזה, אחרי הכל אם לקיירי מותר לקחת צד גם לי מותר לא ככה?!

טיפה לגבי אווירה מאוד מוקדמת, על המטוס היתה בחורה אחת עם חולצה של המאבס.

בעיר התהלכו כמה וכמה אבל לא בקטע משוגע, אני מקווה שכשנתקרב לאולם הטירוף האמיתי יתחיל.

טרום משחק!!!:

טוב טוב טוב!

הגעתי, אני בפנים, עוד משחק גמר בחיים! אין על מנחם, מספר אחד וכמובן כל צוות הופס וההנהלה הבכירה ועד לאחרון הכתבים והקוראים! אתם אדירים ותודה לכם.

אז הגעתי למלון שצמוד לאולם, אספתי את התג, קצת התבחבשויות ומצאתי את דרכי פנימה!

הגעתי טיפה לפני ששחקני בוסטון הגיעו, אסופת כתבים התרכזה וצילמה את כולם ואני? אופס, בטעות עמדתי בצד הלא נכון, אז זה לא שלא צילמתי את השחקנים, אתם תראו את התמונות, פשוט יש מצב שבהרבה תמונות של כתבים מהעולם יראו את עבדכם הנאמן והחולצת NIRVANA שהוא החליט ללבוש לכבוד האירוע.

אחרי כמה תמונות, קצת סיבוב בחדר המדיה הלכתי לפרקט בדיוק לחימום של קיירי שבהחלט עושה פוזות טובות לתמונות.

משם מחפש את דרכי בכל מיני מנהרות שאין סיכוי שאני זוכר איך בכלל לחזור למטה אבל יהיה בסדר ובכל מקרה, אני פה למעלה, קומת הגג, רואים סבבה יחסית לקומה העליונה ביותר.

ממש מעל הראש שלי מרגיש שיש עמדת שידור של אני חשוב ברזיל…אבל אולי פורטוגל…בקיצור פורטוגזית בהתלהבות כמו שרק הם יודעים אפילו שהשעה רק 4:30 בצהריים, שלוש שעות לפני תחילת המשחק.

אה כן, שכחתי לציין, בזמן שאני מחפש את המעליות שמובילות לקומה שלנו, פול ג'ורג' החליט להגיע ולחכות לידי, אלוהים החיים האלה כאלה מוזרים.

מפגש מרגש עם ראובן!

מאוחר יותר גם ראינו את כתב העבר של הופס יואב מודעי וגם חבר'ה ישראלים שהגיעו מהארץ לראות את המשחק.

אחרי סיבובים הלול וחזור למעלה ולמטה זמן להגיע למסיבת העיתונאים, ראשון עולה גייסון קיד.

ממש לפני תחילת המשחק הוכרז רשמית שפורזינגיס לא משחק היום.

קיד נשאל על ידי כתבת גרמניה האם הוא שמע משהו מעניין מדירק נוביצקי לגבי המשחק הקרוב שהוא משחק שחייבים לנצח, קיד ענה שהוא לא היה בקשר עם דירק בשבוע האחרון כי יש לדירק מחויבויות עם פיבא והוא משקיע בללמוד טניס.

עובדה משעשעת שהגיעה אחרי ההודעה על היעדרותו של פורזי, הפעם האחרונה שפורזי שיחק בדאלאס היתה כשהוא היה חלק מהמועדון!

מאז בכל הזדמנות שהיתה לו לשחק באמריקן אירליינס סנטר הוא איכשהו לא שיחק בסוף.

גמר היום וההמון והקשיחות של הסדרנים לא מאפשרת צילום תמונות איכותיות כמו שאני אוהב אז עמכם הסליחה.

מהלך המשחק:

חמישיות:

בוסטון – ווייט, הולידיי, בראון, טייטום, הורפורד

דאלאס – קיירי, לוקה, דג'ג', וושינגטון, גאפורד

רבע ראשון:

כדור ראשון דאלאס, קיירי מתפרץ לטבעת, לייאפ, 2-0.

הורפורד משווה מקרוב.

לוקה שלשה! בסדר, בסדר לא אכתוב כל מהלך..

1:51 מפתיחת המשחק, טיים אאוט פאניקה מוקדם מאוד של מאזולה אחרי עוד לייאפ של לוקה, 9-2 מאבס.

לוקה רותח! 9 נקודות, 2 אסיסטים, 2 ריבאונדים ב-6 דקות. 19-9 מאבס.

טייטום עם שלשה מרגיע מעט את הצד הירוק.

קיירי גם הוא עם שלשה מגיע ל-9 נקודות, 18 לצמד לוקיירי מתוך 25 הנקודות של דאלאס.

3:23 לסיום הרבע הראשון, שלשה של טייטום בדרך ל-7 נקודות מביאה לטיים אאוט של קיד, 25-19 לדאלאס.

טייטום ממשיך לסחוב את בוסטון על הגב שלו, שתיים מהקו וזה רק מינוס 2, 27-25 מאבס, דקה וחצי לסיום הרבע הראשון.

לוקה מחטיא שתי שלשות בסיום וניהול שעון רע ובוסטון מצליחים לצמצם את הפער עד כדי נקודה אחת בלבד!

סוף רבע ראשון: 31-30 לדאלאס.

רבע שני:

דאלאס מאבדים את הראש ולא מצליחים לקלוע.

כמעט 6 דקות ברבע השני ורק 2 נקודות!

קיירי מגיע להציל מעט את המצב עם שלשה ואחריה אסיסט לדאנק של גאפורד. שוויון 38.

טייטום מוביל את בוסטון עם 18 נקודות.

קיירי עם עוד שלשה, חשוב ממש לדאלאס שהוא יהיה בעניינים.

עוד אחתתתתתתת קיירי לוהט, שלוש שלשות רצוף! 44-40 דאלאס, 3:24 לסיום המחצית.

סאם פאקינג האוזר עם שלשה שמביאה אותו ל-9 נקודות, זה יותר מבראון, הורפורד, והולידיי.

2:29 לסיום המחצית, טיים אאוט, 46-45 מאבס, קיירי עם 20 לוקה עם 15, בצד השני – כמו שאמרתי טייטום עם 18 ואחריו פריקינג האוזר.

קיירי משום מה מחטיא הרבה מקרוב ופוגע מצויין מרחוק, אבל כל החטאה בוסטון מענישה בצד השני וזה מה שקרה בדיוק עכשיו עם שלשה של הורפורד מהפינה.

בוסטון לקחו כבר 26 זריקות משלוש!! הם פגעו ב-9 מהן.

תוצאת מחצית: 51-50 לדאלאס.

סיכום מחצית:

טוב, קודם כל איזה כיף להיות פה ואיזה טירוף.

משחק בקצב טוב אבל הרבה חילופי מומנטומים.

דאלאס מאבדים את הראש יותר מידי פעמים בשביל משחק בית ונגד בוסטון נטולת פורזינגיס.

קיירי ולוקה מחזיקים אותם בחיים אבל אם זה ימשיך ככה הכוח יגמר בצד הבייתי ואיבוד המשחק היום אומר שכנראה נקבל סוויפ או גג ג'נטלמן סוויפ.

דאלאס לקחו יותר ריבאונדים אבל חילקו פחות אסיסטים וכאמור לאן לעזאזל נעלמה כל העזרה של הסגל המשלים במאבס?!

כנראה ההגנה של בוסטון.

אצל בוסטון אגב, פיגור נקודה כשטייטום היחיד במחצית עם דאבל פיגרז בנקודות.

בוסטון:

טייטום – 20 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים +\- של 3-!

אחריו כמו שציינתי מוקדם יותר סאם האוזר, שאלוהים יעזור לכולנו, עם שילוש מעניין מאוד, 9 נקודות ב-9 דקות משחק, והפלוס מינוס הגבוה ביותר בסלטיקס, כן ניחשתם נכון – 9+.

ג'יילן בראון עם 6 נקודות ו-5 אסיסטים יחסית שקט היום אבל עובד בהגנה.

אצל דאלאס:

קיירי – 20 נקודות ו-3 ריבאונדים, אי אפשר באמת לצפות ליותר מ-20 נקודות מקיירי במחצית, אז אם ביקרנו אותו (בצדק) בשני המשחקים הראשונים, לפחות היום הוא הגיע.

לוקה עם 17-3-3, לא בשיאו, נראה טיפה פחות חלוד ופצוע אבל עדיין זה לא הלוקה שאנחנו מכירים ואוהבים עם בריאות מלאה אבל זה גם היה ידוע לכולנו.

הקלע המצטיין אחרי הצמד זהו דרק לייבלי עם 5 וזה אומר המון.

יאללה בואו נראה מה המחצית השניה מביאה לנו!

כיף גדול זה בטוח.

רבע שלישי:

ג'יילן בראון שמע את הטענות הקשות ופותח את המחצית עם ג'אמפ שוט יפה, 52-51 בוסטון.

בראון ממשיך ויש לו כבר 10 נקודות.

לוקה וקיירי בצד השני עונים והמשחק צמוד צמוד.

שלשה של טייטום מביאה את הסלטיקס ליתרון הגדול ביותר שלה הערב 5+, 64-59, טיים אאוט ג'ייסון קיד, 8:44 לסיום הרבע השלישי.

לוקה מחטיא מקרוב, עושה עבירה של איבוד עשתונות.

בראון עם דאנק מאסיסט יפה של טייטום, בוסטון בורחים.

לוקה לא מרוכז, מנסה לסחוט אנד וואן במקום לשים נקודות קלות, קיירי היחיד שמחזיק את דאלאס כרגע בטווח סביר, השאלה אם זה יחזיק מעמד.

סאם האוזר נכנס למשחק, 71-63 לבוסטון נראה אם הוא מביא את היכולות מהמחצית הראשונה..

וכשאני כותב יכולות אני מתכוון ללקלוע שלשות כמובן.

3:50 לסיום הרבע השלישי, טיים אאוט מזולה, 71-65 סלטיקס.

דאלאס לא מאופסים עדיין, לוקה הצליח לשים עוד 4 נקודות מכניסות לטבעת ובוסטון לא הפסיקו להחטיא בדקות האחרונות (מה שהוביל בסופו של דבר לטיים אאוט) אבל ניכר שברגע שבוסטון יחזרו לפגוע הם שוב יברחו.

ג'יילן בראון  עם 4 נקודות רצופות מעלה ל-10 הפרש, 75-65 בוסטון.

טילמן עם שלשה וזה 13 הפרש ונעשה קצת לא נעים באולם.

קיירי עם שלשה נוספת, סורי דרך על הקו, 2 נקודות. מינוס 11.

שלשה סוף סוף מוושינגטון! 4 נקודות סך הכל הערב, כמה איום.

דריק ווייט מחזיר בשלשה משלו.

אמאלה! איזה דאנק של בראון לקראת סיום הרבע השלישי.

סיום רבע שלישי: 85-70 לבוסטון.

רבע רביעי:

מתחילים בעבירת תוקף של לוקה על בראון, זו לא הדרך לחזור למשחק וכנראה לא לסיים את העונה הערב.

וג'יילן מדהים עם שלשה כעונש, 18+! לא נעים, שאלתי את ראובן מתי לדעתו הקהל יצא מהאולם? 

התשובה שלו היתה: "השאלה אם מישהו יגיע למשחק 4". מאוד מדוייק.

דריק וויט מעלה ל-21 הפרש, 91-70, האם אפשר לקרוא לזה לילה 11:06 דקות לסיום המשחק? כנראה שכן.

דאלאס יצטרכו נס.

וושינגטון נזכר בערך שבוע מאוחר מידיי להתחיל לקלוע שלשות.

ריצת 7-0 של דאלאס, מינוס 14.

שלשה של גרין! טיים אאוט מזולה, ריצת 10-0 של המאבס בקצת פחות מ-2 דקות!, שמעו את כל התלונות ממעלה היציע! 91-80, 8:23 לסיום.

וושינגטון פוגע פעמיים מהקו, רק מינוס 9.

ג'יילן בראון סוף סוף פוגע אחרי דקות בלי נקודות של הסלטיקס, 2 מקרוב מול לוקה.

פי ג'יייי וושינגטון!!! סוף סוף הגיע לגמר ה-NBA שלשה נוספת, אסיסט של לוקה! רק 93-87!!

עבירה של ג'רו הולידיי על קיירי שילך לקו ל-3 זריקות עם אפשרות להוריד למינוס 3 בלבד!

בוסטון קלעו רק 2 נקודות מאז שהשעון הראה 11:07 לסיום המשחק.

קיירי עם הראשונה בפנים….השניה…..גם כן! שלישית…….93-90 בוסטון בלבד, לפני 5 דקות היה 21+.

לוקה לא פוגע, צריך לתת לקיירי להוביל את התקפות הסיום, אין מה לעשות.

עבירה חמישית של דונציץ, על בראון, כדור מהצד, טיים אאוט מזולה. 

לוקה עבירה שישית!!! יוצא מהמשחק. לא יאמן, 4:12 לסיום ולוקה יצא.

צ'אלנג' של קיד אבל רואים די בברור שלוקה זז תוך כדי הניסיון לסחוט עבירת תוקף, מהלך מטופש מאוד של לוקה. מאוד.

לוקה עלה לרבע הרביעי עם 2 עבירות בלבד! איך לעזאזל אתה עושה 4 עבירות ברבע אחד כל כך חשוב?!

בראון מחטיא מול וושינגטון שעושה עבודת הגנה טובה.

קיירי!! ג'אמפ שוט קלאסי על ג'רו, רק נקודה הפרש לבוסטון.

בראון עם עוד שתיים מתחת לסל אחרי החטאה של טייטום.

עבירת תוקף של וושינגטון ביציאה להתקפה של דאלאס, ג'רו סוחט נפלא.

שלשה של וויט מאסיסט נהדר של ג'רו שאשכרה לוקח על עצמו עכשיו את ניהול ההתקפות של בוסטון אחרי שבראון וטייטום פחות הצליחו בזה ברבע האחרון.

קיירי סוחט עבירה, 2 זריקות מהקו, יכול להוריד ל-4 הפרש.

הראשונה בפנים….השניה…..בפנים 98-94.

דאלאס חייבים סטופ.

טייטום איזה דאנק!

לייבלי איכשהו מקבל את הכדור מבלאגן מתחת לסל ושם דאנק, מינוס 4 שוב.

אסיסט נהדר אחרי פיק אנד רול, קיירי ללייבלי עם עוד דאנק, מינוס 2.

דיפנס! דיפנס! כל האולם שואג!!

בראון שם את זה בכזה קור רוח! איזה גאמפ שוט. 102-98.

וושינגטון מחטיא שלשה מהפינה וזה נראה כמו סוף הסיפור.

שוב בלאגן, בוסטון מאבדים את הכדור מהיר, הזדמנות נוספת לדאלאס, קיירי משלוששש….בחוץ!

עבירה של וושינגטון על ווייט שילך לקו, פוגע בראשון, גם בשני, טיים אאוט קיד, 22 שניות לסיום ומינוס 6, זה גמור איך שלא נהפוך את זה.

הקהל שורק בוז. בצדק, אי אפשר להאשים אותם.

תוצאת סיום: 106-99 לבוסטון

סיכום משחק:

קודם כל היתה אווירה טובה.

על אף הבריחה של בוסטון במחצית השניה עד ל-21 הפרש, דאלאס הצליחו לענותת בריצה חזרה עד שלוקה עשה יותר מידי שטויות וכדי לחתום את היכולת הלא מספיק טובה שלו הערב יצא ב-6 עבירות קצת יותר מ-4 דקות לסיום המשחק, ממש שערורייה.

קיירי ניסה לעשות הכל אבל זה לא מספיק לבד, התעוררות סוף סוף מצד וושינגטון ושלשות שלו מהפינה עזרו לצמצם ולתת תחושה של כמעט, אבל כמו בכל הפלייאוף הזה לקבוצות שמשחקות נגד בוסטון – כמעט זה לא מספיק.

עוד משחק שנראה כאילו יכול ללכת לכל כיוון אבל ברור לכל מי שרואה את המשחקים שבוסטון עדיפה על דאלאס.

מצד אחד זו לא סדרה של 3-0 וסיכוי ריאלי של 4-0, למרות שאם בוסטון נאמנים לעצמם ולקהל שלהם, הם יפסידו את משחק 4 ויחזרו הביתה לחגוג עם האוהדים 4-1 מתוק וטבעת ראשונה לטייטום ובראון.

חוויה אדירה, שוב תודה ענקית למערכת הופס ששלחו אותנו להיות נוכחים במעמד כזה גדול שבתכלס – לא היינו חולמים שזו אופציה אם הייתם שואלים אותנו בכל שלב בחיים.

לבוסטון:

טייטום מסיים כקלע המצטיין של בוסטון עם 31 נקודות ב- 11/26 מהשדה אך התחושות היו שבראון הוא הלידר, גם במשחק הזה ובכלל בכל משחיקי הגמר, ג'יילן סיים עם 30-8-8, באמת שמגיע לו.

דרק ווייט הקלע השלישי בטיבו סיים עם 16 נקודות.

בוסטון קלעו 17/46 משלוש – 37% אך אחוזים טובים מקרוב איזנו ל- 46% מהשדה.

לדאלאס:

קיירי היה מעולה, חבל כל כך שלוקה לא היה מספיק וכל הצוות המסייע התעורר מאוחר.

אירווינג סיים עם 35 נקודות, לוקה רק עם 27.

וושינגטון שהתעורר מאוחר סיים עם 13 וכאמור, זה לא הספיק.

היה באמת תענוג, ויש מצב שנהיה נוכחים במשחק אליפות בעוד יומיים שזה ספק מרגש ונדיר וספק מבאס שזה גמר כל כך חד צדדי.

חברים, נתראה עוד יומיים, תשמרו על עצמכם בבית! יותר חשוב מהכל.

מקווים שקצת הנעמנו את זמנכם.

Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
zenmaster
zenmaster
13/06/2024 6:22:35

איך זה מרגיש כשעגלה דוהרת?
וכל שלשה לסל נכנסת
לובים דאנקים לתפארת
והכוכב גדול נדיר
וההוא עם הכאפייה שחקן אדיר
והמשלימים? מושלמים
והיריבים? נעלמים
כולם את עגלתך מהללים
והשופטים איתך שורקים
איך זה מרגיש כשדהירה נגמרת?
השלשות את הסל שוברות
הדאנקים רק בזכרונות
הכוכב יוצא בעבירות
ואת הכאפייה נמאס לראות
המשלימים לשחק שוכחים
והיריבים בורחים בורחים
ההפרש עומד על 20
וכולם את עגלתך קוברים
ופתאום יש ניסיון,
סל אחרי סל, עצירה אחר עצירה
מעלה בזיכרון
את העגלה והדהירה
אך אויה לנו הבור גדול
ואין עוד מסיבה
שופטים,עבירות,כוכב בחוץ
אבל מה משנה הסיבה
פתאום תוך שלושה משחקים
נושלנו מהכס
ועכשיו את הסוף המר מבכים
ומקווים לנס
אולי נעשה היסטוריה ונחזור מהבור ראשונים
אבל כרגע נראה שאנו מדמיינים
לפעמים דהירה נגמרת ועגלה נשברת, מה לעשות?
הייתי צריך לדעת, כשצירפנו את דה שוט…

thetroll
thetroll
13/06/2024 6:27:49
Reply to  zenmaster

חחחחחח חזק 🙏🙏🙏 זה של כנסיית השכל במקור לדעתי?

Last edited 8 days ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 6:45:38
Reply to  thetroll

באמת קטע טוב.

zenmaster
zenmaster
13/06/2024 6:54:31
Reply to  thetroll

חחחחח זה לא רפרנס אבל אם תמצא אשמח להשוות

thetroll
thetroll
13/06/2024 7:26:41
Reply to  zenmaster

חחח לא יודע נשמע לי בול בקצב של איך זה מרגיש של כנסיית השכל. אחלה שיר דרך אגב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/06/2024 7:41:09
Reply to  zenmaster

דה שוט MVP MVP MVP,
לא היה לכם צ׳אנס מהרגע שדה שוט עלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

😅😅😅

דה שוט
13/06/2024 9:40:19
Reply to  zenmaster

חחחח אח יקר ככה יורים בתוך הנגמש? לא נורא, אני סולח לך
🙂

zenmaster
zenmaster
13/06/2024 10:15:52
Reply to  דה שוט

זה בסדר עשינו יחד תלמה ולואיז(אלא אם כן יהיה נס)

zenmaster
zenmaster
13/06/2024 6:27:25

תודה לכם!
אז מה היה לנו כאן? לוקה המשיך ביכולת יחסית טובה, אבל לא מספיק טובה ברבע הרביעי ברגעים לפני שיצא, החטיא כמה זריקות וחבל.
קיירי סוף סוף הגיע לסדרה, משחק מעולה שלו שחבל שנגמר כך. המשלימים של דאלאס היו חושך עד הרבע האחרון שוושינגטון התעורר.
אצל בוסטון, מחצית ראשונה גדולה של טייטום, שהיה אדיר. מחצית שנייה ובעיקר רבע רביעי הרבה פחות. ברבע השלישי ובעיקר בכמה דקות בלי לוקה בוסטון ברחה ל20, וברבע הרביעי קרסה קריסה מפוארת מלטדאון נוראי. למזלה, ג'יילן בראון במחצית שנייה גדולה מציל אותה ומבסס בסדרה הזו את מעמדו בעיניי כשחקן הטוב בבוסטון.
נותר רק לקוות לנס ולחזרה מ3-0, זה לא נגמר עד שזה נגמר גם אם כרגע זה נראה גמור

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 6:48:50
Reply to  zenmaster

הוא בהחלט מתחיל להצדיק את החוזה הענק שלו.
מקווה שגם במשחק הבא נשחק בלי הג'ירף שיגיע בריא ישר מהפצפצים לתחילת העונה הבאה. יצליחו לשמור על השישייה וסטיבנס ימצא דרך להחזיק גם את שחקני הספסל המשמעותיים.

zenmaster
zenmaster
13/06/2024 6:53:57

מקווה שניקח את הרביעי ונבוא אליכם למשחק 5 להילחם על העונה

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 10:51:55
Reply to  zenmaster

האמת?
גמני מקווה
רוצה משחק אחרון בבית וחגיגה אמיתית בסוף.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2024 12:56:44

אני מעדיף לסגור את הסיפור כמה שיותר מהר כי פורזי לא משחק. ואף שעדיין הסלטיקס עדיפים אך כמובן שלא כמו עם פורזי כך שעל אף הייתרון 0-3 הפסד עלול לסבך.
שכל שחקני הרוטציה יתנו את הטוב ביותר שלהם, אז סיכוי גבוה לניצחון רביעי רצוף ואליפות ח"י, גם אם פורזי לא משחק.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
13/06/2024 19:03:28

איפה , נראה לי פורזי הולך להיפצע בחגיגות האליפות ולהעדר בעונה הבאה עד פגרת האול סטאר …

Last edited 7 days ago by Kareem Abdul-Jabbar
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 6:44:30

יפה יפה העין הכחולה של הארדי פוקס ז"ל רק חסר הכובע צילינדר מעליה
https://www.haaretz.co.il/gallery/music/2014-05-07/ty-article/.premium/0000017f-ef01-d4cd-af7f-ef79898e0000

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסוף העגלה זאת העגלה היה לדה שוט סטייה עם מיני אבל הוא על הצוק

comment image&ct=g

zenmaster
zenmaster
13/06/2024 6:56:17

דה שוט בסוף התעלה על עצמו וריסק 4 עגלות בריצת פלייאוף אחת! אחרי שווידא ריסוק של מיני בא אלינו להשלים את הקוואדרופל של הריסוק. אין מה לומר זה הגואט

גיא הירוק
13/06/2024 7:00:09
Reply to  zenmaster

דה גואט!

האמת היא שלא היה לכם לרגע סיכוי.
למן הרגע בו דה ביקש התערבות זה הוכרע –
היקום לא יודע איך לסוב על צירו במציאות בה דה שוט במאזן בירות חיובי…

thetroll
thetroll
13/06/2024 7:12:50

חחח

דה שוט
13/06/2024 10:03:40

חחחח עם זה אני מסכים

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 10:52:24
Reply to  zenmaster

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thetroll
thetroll
13/06/2024 7:27:14

חחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/06/2024 7:43:17

חחחחחחחחח

דה שוט
13/06/2024 10:04:19

חחחחח לוקה בגד בי
🙂
לא נורא, אף אחד לא באמת האמין שדאלאס יהיו בגמר הכללי

thetroll
thetroll
13/06/2024 7:07:57

בשבילי הסיפור של הבוסטון הזאת הוא ארוך. מאז הדראפט ב 2017 שבחרו בטייטום. כל עוד סמארט היה שם לא היה להם סיכוי. ברגע שהעיפו אותו נפתח הסיכוי ואחר כך כשהביאו את לא פחות מפאקן ג'רו הולידי אמרתי זה החתיכה שהיתה חסרה להם לאליפות ושם אמרתי מהמר עליהם. סוף סוף מנהל משחק אמיתי שנותן לא פחות מסמארט בהגנה. צריך לזכור שאת כל ריצת הפליאוף הזו הם עשו בלי פורזי . אני מאמין שהם היו מנצחים גם בלעדיו זו היתה פשוט סדרה יותר צמודה אבל התרומה שלו להכרעת דאלאס היתה קריטית בשני המשחקים ששיחק. בכל מקרה זו קבוצה שעשתה ריצת פליאוף מטורפת כרגע הם 15:2 אם אני מחשב נכון וזה הכי קרוב לפחות לפי מה שאני זוכר למפלצת מהמפרץ שעשצה ריצה של 16:1 (אם אני לא טועה). פעם דיברו על זה הרבה היום משום מה אף אחד לא מדבר על זה יותר אבל אם מסתכלים על מה שסטיבנס בנה זה הרכב של חמישה שחקנים – אולי אפילו 6 – שהם כולם: 3D (זוכרים את המושג הזה)? זו בניה לתפארת הוא האחראי הראשי בעייני לאליפות הזאת. זו הקבוצה הכי אקסטרים אי פעם שלקחה תאוריה והפכה אותה למעשית. ברכות לדוק רזי הוואי אברי וכל אוהדי בוסטון באתר אלופה ראויה בהנחה ש 3:0 זה אכן נגמר. כשמגיע מגיע. דרך אגב הליגה נפכה להיות ממש נחמדה בשנים האחרונות. לכל הקבוצות וחכוכבים הראשיים כבר יש טבעת האליפות נודדת מקבוצה לקבוצה ממש לאבי דאבי חמודים שם אחד לשני. לפי החשבון הזה בשנה הבאה זו דאלאס אלא אם כן מישהו ידחף לתור בכח למרות שזה לא נראה ככה כל הכוכבים מנומסים אחד לשני בשנים האחרונות.

גיא הירוק
13/06/2024 7:14:51
Reply to  thetroll

כבר הייתי בדרכי לכתוב תגובה מבדחת (לפחות אותי) על כך שהסאנס לפני דאלאס בתור,
אבל זה השאיר אותי עם טעם מר של החמצה (וההחמצה היא לא הפסד כזה או אחר, השנה, בשנה שעברה, או לפני כן. ההחמצה זו שורה של מהלכםי שפירקו את אחת הקבוצות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר)

thetroll
thetroll
13/06/2024 7:20:54

ללא ספק. הקבוצה ההיא שלכם שהיתה אורגינלית שחקנים מהדראפט עם כדורסל מדהים – חבל שפורקה. קצת סבלנות וכיוונונים היתה טבעת אבל פרקו. אומר את זה בהסתייגות אחת: להפסיד 4:2 בגמר אחרי שמובילים 2:0 זה סוג של אסון שמחסל קבוצות מנטלית ויכול להיות שאף פעם לא הייתם זוכים. אין לדעת. עכשיו זה קבוצה של שכירי חרב. אולי שנה הבאה לך תדע. בהצלחה בכל מקרה.

Last edited 8 days ago by thetroll
גיא הירוק
13/06/2024 7:30:31
Reply to  thetroll

ההפסד הכואב היה שנה אחר כך, לדאלאס. שוב איבדנו יתרון 2 – 0
ועדיין,
הקבוצה הייתה במקום ה-6 במערב לפני הדדליין, למרות שהיא הייתה עד אותו שלב הקבוצה הפצועה בליגה.
היו לנו נכסים מצויינים לטרייד –
קראודר, סאריץ', 2 בחירות סיבוב ראשון.
שחקן כמו ג'וש הארט, לדוגמה. הוא עבר באותו דדליין תמורת פחות ממה שכתבתי.
היו דרכים רבות להתחזק באותה עונה,
אנחנו הלכנו על הכל או כלום.
ברור עם מה נשארנו…

thetroll
thetroll
13/06/2024 7:37:24

אכן מבאס. הייתי אז חזק על העגלה שלכם. זה התחיל בריצת 8-0 שהגיעה אשכרא משום מקום בבועה. פתאום הם התחברו ונכנסו למומנטום מטורף עם כדורסל מדהים. ואז התחילו הסיפורים של סרבר (באמת לא זוכר אם ככה קראו לו) והקמצנות … כן מקס לאיטון לא מקס – בסוף שילמו לו אחרי שהשוו הצעה של אינדי אבל החיבור המנטלי שהיה בקבוצה והרוח של הביחד הלכה לעזאזל. זו היתה קבוצה לאליפות ללא ספק. מבאס.

Last edited 8 days ago by thetroll
Avri
Avri
13/06/2024 9:27:40

די גיא, בדקה וחצי בה ברידג'ס נראה בברוקלין כמו מגה סנטר כולנו תהינו, אבל היום ברור שאם הייתם שומרים על הקבוצה ההיא היה לכם אולסטאר וחצי בהרכב. קבוצה טובה, 4-5 במערב, לא משהו לערוג אליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

המאבס לא יגיעו שנה הבאה לגמר מוכן לשים בירה למי שרוצה

thetroll
thetroll
13/06/2024 8:05:04

זה תלוי בלוקה. אם יבין שיש 4 רבעים במשחק ויכנס בקיץ לחדר כושר. 5 קילו פחות שומן 5 קילו יותר שריר ועוד איזה טרייד קטן פה ושם ויש סיכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

איזה חדר כושר חחחח לוקה הולך לגקוזי בחורות נרגילה פיצות ועל האש כל הקיץ אחרי האולימפיאדה לא הולך לעשות דקת אימון לפני המחנה אימונים

Don
Don
13/06/2024 9:56:42
Reply to  thetroll

עדיף 10 קילו פחות
5 לא מספיק
וגם להכנס לכושר על

Avri
Avri
13/06/2024 9:24:52
Reply to  thetroll

אני ידעתי אני צפיתי 😉. קדימה, שמישהו ידוג את הלינק לפריוויו של בוסטון ולפוסט בו פורסם שסמארט עוזב ופורזי בא, כי אני זוכר שכולם כאן די קטלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אתה רצית את בן סימונס במקום סמארט

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 14:53:11

יפ?
לא זכור לי, אבל אם כן
זו בדיחת השנה

thetroll
thetroll
13/06/2024 16:43:34
Reply to  Avri

סמארט עוזב? ניהלתי פה מסע הכפשה של שנים נגדו. אמרתי שתכלס אין לו תפקיד בבוסטון הוא לא מנהל משחק רכז טבעי הוא לא שוטינג גארד וכ'. צוקע את בןסטון. כהבוט שירר אותו הייתי מאושר עשה את מה שאמרתי שחייב להעשות הרבה שנים והייתי בפוזיציה הזאת די לבד. פורזי הגיע עניין אותי פחות. כשג'רו הגיע חגגתי אמרתי שהוא החתיכה החסרה. מחפש לינקים? חפש. אין לי סבלנות לזה.

Yinon Yavor
13/06/2024 8:10:22

מתחילת הפלייאוף זה חד גדיא עבור אוהדי הלייקרס.
ואתה דבוסטון דניצחה את דאלאס שנשכה למינסוטה דהיכתה את דנבר דאכלה את הלייקרס.
חד גדיא… חד גבה… חד גדיא… חד גבה.
(-:

Avri
Avri
13/06/2024 9:29:00
Reply to  Yinon Yavor

והרבה סחתיין על הראיון הסופר איכותי באינטרסנטים. למדתי הרבה.

yonis
yonis
13/06/2024 8:16:46

תודה לכם, מרגיש כאילו אנחנו היינו במשחק.

לגבי המשחק, גם בלי פורזי בוסטון גדולה על דאלאס,
אי אפשר לנצח קבוצה עם שני שחקנים,
דאלאס קבוצה טובה אבל לא קבוצה לאליפות, בגלל הפלייאוף הטוב שהיה לה
הרבה הוטעו וחשבו שיש לה סיכוי לאליפות.

בוסטון היום באו והוכיחו לכל המזלזלים למיניהם מה הם שווים, לכל אורך המשחק ראו שבוסטון קבוצה יותר טובה ושהם מגיעים לסלים קלים יותר מדאלאס,
הטעות שלהם היא שהם הביאו לדאלאס תקווה למשחק הבא עם מחיקת הפיגור ברבע האחרון,
הם היו צריכים לדרוס אותם ולהוציא להם את החשק לעלות למשחק הרביעי.

יש פה הרבה גולשים שמזלזלים בבראון ובאינטילגנציה שלו, אבל מה שהוא עשה ברבע האחרון הוכיח כמה הוא שחקן גדול וחכם,
בוסטון בלחץ בעקבות הקיזוז של דאלאס והוא מזהה את זה אז כל כדור אצלו ישר הוא תוקף את לוקה שעם בעיית עבירות ומחפש להוציא ממנו עוד(הכי הצחיק אותי שלוקה בכה על העבירה האחרונה שלו)
מהלכים שסגרו את הסיכוי שהיה לדאלאס להוציא ניצחון.

אני חייב לדבר על הולידיי, מה שהוא עושה בהגנה זה בית ספר,
תמיד לוחץ, תמיד נמצא לפני השחקן, לא נח, לא מוותר ועם שחקנים כאלה לוקחים אליפות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

3-0 בסדרה ,זה לא דבר שציפיתי לו,המשחקים היו די צמודים,התוצאות לא.
מה שכן התחושה שלי היתה שבוסטון עדיפה.אי אפשר לסכם כי נשאר נצחון רביעי פורמלי,מן נאמנות למסורת.
זה גמור למרות שפורמלית לא גמור.כמו עוגת שכבות אכולה שלא נשארו בה שכבות.

The Pro
The Pro
13/06/2024 9:05:20

רוכבי העגלות קיבלו את שלהם כשפרוזינגס גמר את העונה אבל גם עכשיו
זה לא כוחות.

המשחקים ממש לא היו צמודים בסטנדרטים של בוסטון,
הנגריה של מיאמי,
וגם אינדיאנה בלי הליברטון עשו יותר בעיות מדאלאס.
בדומה לסטפן קורי, (קלעי אחר שגם לא שומר)
ללוקה אין סיכוי לקחת אליפות בלי קבוצה עם 4 שחקנים מובילים
שיחפו על משחק ההגנה שלו.

NFS
NFS
13/06/2024 9:19:53

ראיתי קצת, נרדמתי, קמתי, פאול על לוקה, פאול על וושינגטון, בוסטון, 3:0.
אחת מסדרות הגמר המשמימות בהיסטוריה.
נתראה בעונה הבאה.

Last edited 7 days ago by NFS
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל הכבוד לבוסטון, על תצוגה מרהיבה בשני הצדדים, על שעמדו בפרץ בדקות הקשות, ושעשו את כל זה בלי זינגר. קבוצה לתפארת.
.
ותודה לכם חברים, על הסיקור המושקע.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/06/2024 9:28:09

תודה רבה לכם

Berch
13/06/2024 9:30:12

תודה על הסיקור
המכונה בדאלאס חורקת כל הסדרה…..
באסה
🤷🏻‍♂️

Avri
Avri
13/06/2024 9:31:22

אח איך עוברת לה תהילת עולם. מישהו זוכר עכשיו שאנט זה הדבר הכי קרוב לג'ורדן? שלוקה וקיירי זה ה "קו האחורי הכי טוב בהיסטוריה"? שדאלאס לוקחת אליפות ב5?

דה שוט
13/06/2024 9:39:26

דוקי דוקי ושמעון מול המסך צופים במארק דיוויס אומר ב-טי-וי "אנסקסספול צ'אלאנג'"

comment image

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחח תכלס בוסטון קיבלו חינם את הולידיי ו וויט מזל שלא חילקו אותם מתנה לשקץ אחרת הייתי מזיע בקרחת.
ליגה של רפי הבנה לא ברור מה יצא מזה לקבוצות שחילקו חינם. הבאקס יכלו להביא את הולידיי לקבוצה אחרת גם מאשר ליריבה שלהם.
בלעדיהם טייטום ובראון עד היום עם קלינגים אחד על השני 😅

דה שוט
13/06/2024 9:58:22

מילווקי נתנו את הולידי לפורטלנד, בראד עשה להם ביצפר, טייטום ובראון כוכבי על. בראון נתן הצגה בגמר הזה, אתמול גמר את המשחק בחצי השני וההגנה האישית שלו זה משהו שלא ראינו מאז סקוטי פיפן. גם טייטום כוכב על. חזק, מגוון, שומר מעולה ולא פוחד לזרוק. הם יכולים לרוץ קדימה, אלא אם כן יאניס ודיים יהיו בריאים.

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 11:00:15
Reply to  דה שוט

ימעכו את יאניס והדמבה הקטן.

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 10:59:05
Reply to  דה שוט

אני הקיקלופ השמאלי

דה שוט
13/06/2024 9:53:39

הייתי לאקוני בבלוג החי כי היו אצלי חברים, שפת הגוף של לוקה לא הייתה טובה, החזרה ממינוס 21 הייתה נס אבל השופטים בצורה די מפתיעה בלמו אותה עם רצף שריקות שיכלו גם ללכת אחרת.
מה שכן הספקתי לכתוב בבלוג החי היה בהפסקה – וושינגטון הגיע עם נעליים מוגזמות וקלע 0 בחצי הראשון. לכל המלגלגים (שזה בעצם כולם כאן) – וושינגטון החליף נעליים במחצית.
זה לא סתם.
כשאתה מגיע למשחק כל כך חשוב עם נעליים כאלה אתה מצהיר שיש לך דברים יותר חשובים בראש. לא תשכנעו אותי אחרת. גם קיירי הגיע עם נעליים "מיוחדות". הם היו עם מין פונפונים(!!) מאחור. גם הוא לא היה במיטבו, על כל סל מדהים הוסיף החטאה מיותרת.
בוסטון זה מנצ'סטר סיטי. מישהו אמר לי, ואז ראיתי שזה נכון. הם משחקים בהילוך שני, ואז מעבירים הילוך וגומרים אותך. הם כל כך חזקים שהם הובילו 21 על דאלאס ברביעי, ללא פורזי! אני מחזיק בדעתי שאולי מילווקי בהרכב מלא היו מאתגרים אותם. כיוון שנבואותי מתגשמות בדיליי של עונה – אני מאמין שנראה את זה בשנה הבאה. תרשמו.

ולכל חוגגי העגלות – לקחתי 2 עגלות לגמר המערב ללא ביתיות נגד שתי קבוצות עדיפות, ואחת לגמר הכללי. על העגלה של מיני הייתי לבד, לצידו של אברי. היא ריסקה כאן ל-90% את הבראקט. חוץ מהבאים – אין לאיש את הזכות לבוא אלי בטענות: דוקי 1, דוקי 2, אברי, האווי…
זהו
🙂
גיא אני חייב לך בירה, אבל אל תשכח שהייתי חייב לך 3, ואחת נתתי לך במתנה (סוויפ של מיני על דנבר… בכל זאת מיני עברו, זכית שם על האותיות הקטנות). מה שכן אני הוגן – נתת לי אחת במתנה לפני כן (ל"א על דנבר).

Last edited 7 days ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 11:02:19
Reply to  דה שוט

אני רושם אותך מראש לעגלות של מילווקי ודאלאס בשנה הבאה…
ההתרסקויות שלך זה שיא עולמי!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/06/2024 3:26:21
Reply to  דה שוט

האמת דה שוט, אני ושי רעדנו מפחד ממך השנה.
בסוף פיצית אותנו MVP
https://giphy.com/gifs/jeffdunham-2sixZuEcmuYfq8wZE8

דיר בלאק אתה עולה על העגלה הירוקה.

עמיחי קטן
13/06/2024 10:08:00

תודה על הסיקור.
הגעתי לגמר הזה עם הרבה ציפיות לסדרה מעניינת וצמודה, אבל ג'ו מאזולה בפלייאוף נהדר הצליח לנטרל את ההתקפה של דאלאס כמעט לחלוטין. אני עדיין חושב שהיו כמה טעויות שיפוט קריטיות לטובת בוסטון, אבל הסלטיקס שולטים בסדרה הזאת בצורה יותר דומיננטית ממה שחשבתי שיהיה.

yonis
yonis
13/06/2024 10:24:08

אני חושב שאתה כמו רוב האנשים הייתה עם ציפיות לסדרה יותר צמודה בעקבות גמר המערב,
מכיוון שדאלאס ניצחה את מיני 4-1 למרות שהמשחקים היו צמודים, תמיד הרגיש שדאלאס הקבוצה שמובילה את הסידרה.
בוסטון קבוצה יותר טובה מדאלאס ויש לה תשובה לנקודות חוזקה של דאלאס בזמן שלדאלאס אין איך להתמודד מול דאלאס.
מזכיר לי קצת את הלייקרס של שנה שעברה שעברו את ממפיס ואת הלוחמים שהיו קבוצות קטנות ולא יכלו מול הגודל שלה וכשנתקלו מול קבוצה עם גובה וכוח הם קיבלו סוויפ.

עם כל הפלייאוף המצויין של דאלאס, הם לא מדגדגים את בוסטון ואינדי הצליחו להקשות על בוסטון יותר ממה שדאלאס עושים למרות חיסרונו של פורזי.
משחק שלישי ברצף שדאלאס לא מגיעים ל100 נקודות, בשביל לנצח צריך לקלוע ולהגן טוב, דאלאס מגינים סביר ובקושי קולעים בזמן שבוסטון קולעת ומגינה בצורה מצויינת.

עמיחי קטן
13/06/2024 10:54:16
Reply to  yonis

הנוכחות של פורזינגיס ב-2 המשחקים הראשונים הייתה משמעותית מאוד. קל לומר עכשיו שבוסטון קבוצה הרבה יותר טובה, אבל ההיעלמות של קיירי ממשחקים 1-2 ושל שחקנים אחרים שעשו הרבה יותר בסדרות קודמות היא הישג משמעותי להגנה של בוסטון, שלא הצליחה לעשות את זה נגד אינדיאנה.

yonis
yonis
13/06/2024 10:58:48

עוד לפני שהתחיל הגמר אמרתי שבוסטון קבוצה יותר טובה וגם כל המספרים מוכיחים זאת.
הנוכחות של פורזי הייתה מאוד משמעותית, אבל צריך לזכור שאינדי שיחקה בלי הלבירטון ועדיין הצליחו להיות קרובים לבוסטון מה שדאלאס לא מצליחה לעשות עם סגל מלא.

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 11:32:45
Reply to  yonis

אני אומר את זה מתחילת השנה ובטח שמאז התחיל הפלייאוף.
הכי הצחיק אותי שאמרו שדאלאס תמחק את הסלטיקס כמו שעשו למיני.
שמיני יותר קשוחה וטובה מכל מה שהסלטיקס עברו במזרח…

yonis
yonis
13/06/2024 11:53:16

ככה זה בפלייאוף רזי, זוכרים את הסידרה האחרונה.
זה לא כוחות, דאלאס לא מתקרבת לרמה של בוסטון.
עוד משהו שהשתנה פה בעקבות הפלייאוף האחרון זה היחס לקיד,
מאמן כושל שהייתה לו ריצה בפלייאוף הזה אבל שוב מראה כמה הוא כושל בגמר.

אור
אור
13/06/2024 12:21:04
Reply to  yonis

גם אמרו שבוסטון לא הרשימה ועברה קבוצות חלשות במזרח. אם אתה ידעת שזה לא כוחות סחתיין אבל מי שלא ידע קל להגיד בדיעבד

yonis
yonis
13/06/2024 13:17:13
Reply to  אור

זה נכון,
אבל בוסטון הייתה קבוצת עונה סדירה מצויינת, עם חמישייה חזקה והגנה נפלאה ששיחקה כל הפלייאוף בהילוך ראשון.

דוקטור רזי הופמן
13/06/2024 14:54:38
Reply to  yonis

צודק לגמרי לגבי קיד.
ירדו עליו חזק באתר ומדובר במאמן טוב.

wadi
wadi
13/06/2024 10:37:59

איזה טעויות?

גיא הירוק
13/06/2024 11:07:50

אני קראתי, וקורא על תלונות לשופטים.
סליחה, זה נטו על לוקה.
טעות אחרי טעות בהגנה הובילו לשריקות –
עבירות 4, 5 ו-6 היו עבירות. עבירה 4? פשוט עבירה מטופשת.

לשופטים לא היה קשר לריצה של הסטיקס ברבע השלישי והקפצת ההפרש ל-21 נקודות.

Smiley
13/06/2024 11:33:04

דונצ'יץ' נתן "מתנה" 2 עבירות של תסכול (וגם סימן שעשה) שלא ממש היו מחויבות במציאות.

NFS
NFS
13/06/2024 11:45:57

מה שכן, קלייבה זה בדיחה עצובה – כזה שחקן גרוע בפיינלס לא היה מאז שנות ה-70 כשבסגל שיבצו את סוחר הסמים של הקבוצה.
גם הארדאוויי, אקסום, הארווי וכדומה הם שחקנים לנס ציונה בואכה מ.כ. הבקעה.

עגל
עגל
13/06/2024 12:16:50
Reply to  NFS

קלבר היה פצוע ולא חזר עדיין לכושר.
מול מיני המשלימים נראו מצוין, בוסטון הפכה את זה להתמודדות של 2 נגד כל העולם.

עידו גילרי
13/06/2024 12:21:36
Reply to  NFS

סכין בגב האומה הטקסנית כל פעם שהכדור מגיע אליו אוהדי בוסטון מחכים למתנות.

NFS
NFS
13/06/2024 12:33:27

חוטף גג בזריקה לשלוש וכשהכדור מגיע אליו הוא מתבלבל ולא מצליח לתפוס אותו. בהחלט מתנה שנותנת.
(לעגל, המקרה הנ"ל הוא דוגמא שגם אם לא חזר לכושר מהפציעה [מול מיני אני זוכר ששיחק, זה לא מספיק?], לתפוס כדור ולאבד בשלומיאליות לא קשור לפציעה אלא לריכוז מינימלי. נדמה שהוא רק רוצה להיפטר מהכדור ומשחק בחשש תמידי).

Last edited 7 days ago by NFS
עגל
עגל
13/06/2024 12:54:23
Reply to  NFS

מה בעצם קרה שם?
הכדור חזר אליו והוא שלח יד ותפס אותו. הוא דרך על הקו? לא התעכבתי על האיבוד הזה

NFS
NFS
13/06/2024 12:56:32
Reply to  עגל

לא דרך על הקו. היה בהלם מהגג, שקשקו לו הידיים והכדור ברח החוצה.

NBA בדם
13/06/2024 11:46:51

תודה רבה שגב
בוסטון 4 רמות מעל דאלאס. בלי פורזי 2 רמות. יש להם הרבה יותר נשקים התקפיים והגנתיים.
טייטום היום הופיע, אבל זה לא ישנה את העובדה שהוא לא מתאים למעמדים הלחוצים. זה לא שוויוני כלל. לפחות יעשה צדק שבראון יקח את הmvp. יאניס יחליף את ביל ראסל המנוח בטקס הענקת הגביע כאות הערכה על תרומתו לתואר.
בצד המפסיד, לפחות קיירי החזיר את הכבוד עם משחק מצויין. לייבלי הרגיש הרבה יותר טוב בהיעדר פורזי ושלט בצבע. שאר שחקני המשנה המשיכו לא לפגוע.
לפני שלוקה מכופף בננות, הגיע הזמן שיכופף את הברכיים ויתחיל לשמור. לא מתאים לכוכב שרוצה לקחת אליפות, מוכשר אשר יהיה. אם בגיל 25 הוא נראה ככה, מצבו לא טוב. כושר גופני של שחקן בדמדומי הקריירה.
גמר מאוד בינוני בסטנדרטים שלו. שם בממוצע כ30 נק' למשחק, אבל שימש קונוס למשך כל הסדרה ומסר 18 אס' על 15 איב'.

yonis
yonis
13/06/2024 11:57:09
Reply to  NBA בדם

מסכים איתך, לא כוחות.
קבוצה שיודעת להגן ולתקוף בכל מיני דרכים מול קבוצה שהתרגילים היחידים שלה זה להביא את הכדור ללוקה או קיירי ולחסום להם.
לוקה מכופף בננות בהגנה אבל לא מודע לזה שהוא צריך לכופף את הרגליים גם בהגנה.
הבעיה שלו ושל דאלאס היא ששנה הבאה המערב יהיה יותר חזק והם לא יגיעו לגמר הליגה
וגם שבצורת המשחק שלו זה נראה שהשיא שלו לא יימשך להרבה זמן.

עגל
עגל
13/06/2024 12:52:48
Reply to  NBA בדם

מסכים שלוקה בכושר נוראי (כלומר, בכושר טוב יחסית, ועדיין כבר ברבע השני היה צריך להוריד אותו לנוח. בגיל שלו כשירדתי לספסל הייתי ממשיך לרוץ מסביב למגרש כדי להפיג את השעמום ולשרוף קלוריות. עד היום אני רזה).
ועדיין, צריך לתת לו קרדיט על עבודה גדולה בהגנה. גם לקיירי.

NFS
NFS
13/06/2024 12:57:52
Reply to  עגל

אתה לא דוגמא.
אני יכול להעיד ממקור ראשון שאף על פי שעברת מזמן את גיל 50 אתה עובר גם בתור בן 35

עגל
עגל
13/06/2024 14:29:16
Reply to  NFS

חחח איזה יופי של פירגון.
בגילי לא נשאר לי כלום חוץ מהגובה.
אה, בעצם לא היה שם הרבה גם לפני כן 🙂
אתה וגם הלל הייתם רצים כמו סופה ולא מאטים אף פעם, אולי זה מהחינוך שך רוני קן?

NFS
NFS
13/06/2024 17:59:42
Reply to  עגל

רק שתדע שנפתחה ליגת הקיץ בעמק ובמחזור הראשון (ניצחנו את מעגן/שער הגולן 75:48) התקיים לרוני טקס הוקרה על תרומתו לכדורסל שהיה ממש מוצלח ומרגש.

עידו גילרי
13/06/2024 18:13:47
Reply to  NFS

אני מניח שאתה היית אחראי להתלונן על השיפוט…

NFS
NFS
14/06/2024 7:33:29

לא היה על מה להתלונן, השיפוט היה מצויין..

עגל
עגל
13/06/2024 23:09:43
Reply to  NFS

טוב לשמוע על רוני, איש יקר (גדול ממני בשנתיים)
והכי חשוב שניצחתם את שער הגולן. בטח הלל היה בעדנו

golan
golan
13/06/2024 11:51:49

תודה על הסיקור המעולה.
היה ברור לפני הסדרה שבוסטון הרבה יותר טובה, למראית עין היה נדמה שדאלאס יכולה לאתגר אותה בגלל הדרך שעברו בדרך לגמר, אבל זה ממש לא רלוונטי, זה תלוי במצ'אפ.
לבוסטון יש מי שיכיל את ההתקפה של דאלאס. לעומת זאת ההגנה של דאלאס תלויה ברוקי בסנטר(נתן פלייאוף מרשים, אבל עדיין רוקי), ובהצלחה שלהם להסתיר את לוקה וקיירי … זה עובד אם בצד השני יש מאותגרי קליעה, אבל בבוסטון אין.
גם תירוצים כמו שיפוט או פציעות הם מגוחכים – בכל המשחקים בוסטון היו לפחות רמה אחת מעל דאלאס, אתה בוכה ששריקה או שתיים הכריעו משחק כשאתה מפגר ב 21 הפרש ברבע האחרון…

Om3r
Om3r
13/06/2024 14:23:42
Reply to  golan

מצמצם ל-3 אחרי שאתה חונק את היריבה בריצת 20-2, תדייק.

עגל
עגל
13/06/2024 12:15:32

היה משחק נהדר.
בוסטון מאוד מרשימים ואני בעדם אז אין תלונות.
קיירי היה מצוין, לוקה חושך ביחס לרמה הרגילה. כל הזן מתעסק בשופטים ומפעיל עליהם לחץ. גם הוא וגם קיירי היו מצוינים בהגנה (בגמר שורים, לא משחקים משחקים). ועדיין הוא עשה איזה 2 עבירות מיותרות לחלוטין.
את העבירה השישית לא היה צריך לשרוק נגדו. הוא כוכב, לג'ורדן לא שרקו עבירות כאלה בגמר, גם לכוכבים אחרים לא צריך (זה בניגוד לאתיקה 🙂 ).
טייטום היה מצוין למרות האחוזים הלא מדהימים.
בוסטון מצליחה למנטרל את משחק המסירות לגבוהים של דאלאס, המון בזכות ווייט הנפלא והולידיי הכרשי (שאורב לכל רגע של חוסר תשומת לב).
יאללה, איזה יופי, אליפות ראשונה להורפורד קשישא!

עגל
עגל
13/06/2024 12:19:32
Reply to  עגל

לא יודע אם זו השעה המאוחרת, אבל בוסטון היו כל כך טובים שרק ברבע השלישי שמתי לב שפורזי לא משחק (!)

מי שלא צופה באליפות אירופה לאתלטיקה מפסיד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
13/06/2024 12:51:01

למרות 0-3 לסלטיקס הגמר לא ממש חד צדדי כי שני המשחקים האחרונים היו צמודים.

Don
Don
13/06/2024 13:27:57

אתם יכולים להגיד מה שבא לכם
לוקה – האמ אמא של הלוזרים
סופרסטאר לא עסוק בוויכוחים עם השופטים כל הזמן
שיוריד משקל ויתחיל לקפוץ על חבל
שחקן מעצבן עם בד אטיטיוד
לא סובל אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Don

אמת זה לא רק לקפוץ על חבל הוא חייב אימוני זריזות רגליים וחיזוק ברכיים אני בטוח שהבנאדם לא קפץ מעולם כמעט קפיצה פליאומטרית.
הוא זז ונע כמו בן 43.
כרגע הסטפבקים והזריקות בסיבוב מהמיד ריינג נכנסות לו עם התקדמות גם זה ירד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Don

בכלל מקנן בי החשש שעם הצעקות על השופטים הוא בעצם נח בלי לרדת להגנה ומסווה את זה בצעקות עליהם
הוא כל הזמן מתנשף ומכופף כאילו פצוע שבעצם מסדיר נשימה וימכרו סיפורים שהוא מנצח ומטרפל שהוא פצוע חצי מת waaw

Don
Don
13/06/2024 17:23:46

בדיוק!
אין לו חשק לרדת להגנה!
מצא לו שיטה! לצעוק על שופטים.
שיטה מעולה! מגיע לו עוד 50M לעונה תוספת.

Florida man
Florida man
13/06/2024 18:26:15
Reply to  Don

לוקה קלע 3-15 ברבע 4 בשלושת המשחקים בסדרה הזו. יש לו יותר איבודים ופאולים מסלי שדה. שישב בשקט הבכיין הזה

Florida man
Florida man
13/06/2024 15:23:49

הקבוצה (!) הטובה יותר תנצח ותיקח את האליפות ולמרות שהקיקלופ פצוע- זה עדיין לא כוחות. ניסיון פלייאוף והגנה עילאית לוקחים כל ניסיון להירו בול של חובש הכפיות והשמנמן שבנוסף לא שומרים בהגנה. זה ייגמר בסוויפ משפיל.
מה שמעצים את הנצחון של מיאמי בשנה שעברה בפלייאוף על בוסטון. מקווה שריילי יעשה מהלכים בקיץ שנחזור לדבר חזק בצמרת. ניפגש באוקטובר

Yosi Berkeley
13/06/2024 16:21:14

תודה על הסיקור המושקע.

גם במשחק שהכל נראה טוב לדאלאס, החוזק של הסגל של בוסטון פשוט כותש. הגנה מדהימה, כנראה שבראד סטיבנס הוא ה-MVP…

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 1:17:10
Reply to  Yosi Berkeley

נכון

דן רוזנבלום
13/06/2024 17:45:04

סיקור מעולה. תמונות אדירות.
מבין כל סיקורי האתר מהאולם, הייתי מציב את זה במקום הראשון עד להיום.
תודה רבה. מאוד נהניתי ומקווה שתהנה גם במשחק הבא.

וניל טרופי
וניל טרופי
13/06/2024 19:48:54

סחטיין על הסיקור והדיווח מהשטח. בוסטון עשו הכל נכון אתמול המשיכו את השיטה שכל השנה עבדה לשלשות וגם את הלחץ בהגנה. עוד מילה טובה לסטיבנס שהביא את טילמן לעזור נגד יוקיץ' כהכנה לפציעה אפשרית של פורזינגיס, והנ"ל נתן הגנה סבירה על לוקה ריבאונד ונוכחות בצבע פלוס קינוח עם שלשה. הנפילה הקשה ברבע האחרון הייתה מאה אחוז פסיכולוגית וזה חייב להשתפר במשחק הקרוב ובעונה הבאה- אין שום הסבר לריצה 22-2 בפלייאוף מצדי שיקחו שלושה פסקי זמן אחד אחרי השני שיפוצצו מכות ישלחו לעונשיין ויעשו הצגות שום דבר לא נורמלי קרה בדקות הללו. למזלה של בוסטון מהצד השני היה לוקה הצעיר ולא יוקיץ' שהיה עושה מאיתנו סלט קצוץ. דרק וויט באמת כוכב עליון למרות החטאות בחצי הראשון, הבחור נותן עבודה בכל שנייה על המגרש. הולידיי היה חלש בהתקפה אבל שווה להתמקד על האסיסטים שלו לשחקנים שנמצאים בסלאמפ. הורפורד נותן את הנשמה. אני עדיין ממתין למשחק שבו כל השלשות של הסלטיקס יכנסו אולי במשחק 4 כי באמת המבטים פנויים לגמריי ופשוט חוסר מזל לא מאפשר את הבריחה. לגבי צמד הג'י שניהם טובים לוחמים מוסרים לוקחים ריבאונד עושים הגנה ודואגים אחד לשני למרות כל השמועות שרצות מסביבם כבר שנים. כבוד לשחקנים וכבוד למערכת שיודעת שיש לה משהו טוב ביד ולא נופלת לטריידים של הצלחה רגעית דוגמת דיוויס קוואי דוראנט אלא בונה נכון ומביאה השלמות להרכב. עצם העובדה שפריצארד והאוזר עולים מספסל נותנים הגנה וקולעים היא לא פחות ממדהימה בעולם של מפלצות פיזיות. כרגע המרוץ למצטיין הגמר שוויוני בין הולידיי לבראון כאשר טייטום יצטרך לחכות לשנה הבאה. עוד לא נגמר אבל אפשר לקרר את השמפניות.
מילה אחרונה על דאלאס, כמו שטענתי הקליפרס לא יריבה, אוקלהומה מאוד צעירה ומינסוטה באה שפוכה מהקרב נגד דנבר. דאלאס לא ממש נאלצה להתאמץ נגד קבוצה ברמה של הסלטיקס ודנבר ולכן לא הגיעה מוכנה מספיק לגמר, זה על ג'יסון קיד. המערכת בדאלאס צריכה מאמן ולא מעודד עם כובע מצחיק. אני מאמין בלייבלי ולוקה שיכולים לעלות עוד גבוה בשנים הקרובות אבל יצטרכו עזרה בהגנה דוגמת ג'וש הארט, לו דורט או מרכוס סמארט לחסל יריבים קשוחים. לצערם בעולם של ויקטור וומבניאמה חלון ההזדמנויות הוא ממש צר וזה יהיה חייב להיות בשנה הבאה או כנראה שאף פעם.
מי שמתלונן על שיפוט
מתלונן על כסף
מתלונן ובוכה
כל השנה
שלא יבכה בגמר
כי כל המשחק ניסה לסחוט
ולמכור לשופטים
עברות שלא היו
בזמן שאת טייטום מפוצצים כל התקפה והשופטים נאלמים. זה בושה שלוקה בכלל מתלונן במצב של 3-0 הייתי שותק והולך להתאמן.

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 1:16:29

+1966
צודק בהכל
אני הכי אוהב עכשיו את טילמן וזה לא רק השלשה, יש לו את זה כ-מיני ME של הורפורד והוא עושה הגנה מצויינת ושם גוף שזה דבר חשוב. אם היו לו עוד 10 ס"מ היה שחקן של 20 או 30 מליון לשנה לפחות. הסלטיקס לצערי לא יתנו לו חוזה לשנה הבאה כי יהיו קבוצות אחרות שישלמו הרבה הרבה יותר ממה שהסלטיקס יוכלו להציע.
הנפילה ברבע האחרון זה דבר שקורה בכדורסל כשמאמן של קבוצה לא אוהב לקחת טיימאאוטים כי בכדורגל לא לוקחים… זה הבעייה הגדולה של מאזו כבר שנתיים אבל מזל כנראה יש לו וכמו שמנחם אומר, מזל זה הכל בחיים.
וויט היה נוראי ברבע הראשון ולאט לאט השתפר. בסוף הוא היה כבר קריטי.
כל מילה באבן לגבי ההשוואה לוקה גייסון. אם טייטום היה מקבל אותו יחס כמו לוקה אתמול היה מקבל עוד לפחות 8 זריקות עונשין על כל הפיצוצים שחטף מוושינגטון והשופטים פשוט התעלמו מהם. JT אולי עשה פרץוץ או הרים ידיים אבל לא זחל על הפרקט כמו העללוקה הבוכה ומיבב. לשופטים פשוט נמאס לשמוע את היבבות האלה.

הדורבן
13/06/2024 19:51:16

איזה תענוג לקרוא חברים, איזו זכות נפלה בחלקיכם ובחלקינו. כיף במיוחד לראות את התמונות. דש לראובן ונתראה מחרתיים, תנסו לשאול על וומבי קצת

Stockton2Malone
13/06/2024 19:56:44

ניצחון סופר מעצבן של בוסטון – אתם ב-21 הפרש 10 דקות לסיום, שחקו עוד 5 דקות ואז תלכו לנוח. פשוט הפסיקו לשחק, היו צריכים נסים של ג'רו הולידיי וג'לן בראון כדי לנצח

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 0:58:24

שוב העניין של מומנטום ומה עושים ומתי עושים! יש פה בעייה שבכדורגל לא לוקחים פס"זים ומאזו חובב כדורגל. הוא ויתר על הפס"ז כשדאלאס התחילו לרוץ וקיבלו ביטחון, לקח את הפס"ז כמעט מאוחר מדיי.

trusttheprocess
trusttheprocess
14/06/2024 0:12:39

לבוסטון יש קבוצה יותר טובה והם היו הקבוצה הכי טובה במשך כל השנה וניצחו בצדק , ראוי לציין שפרט לפורזינגיס שנפצע בפלייאוף וזה היה צפוי לא היו להם שום פציעות רציניות ל 4 שחקנים המובילים שלהם וזה משמעותי.
השאלה מה יקרה בשנים הקרובות, טאטום הולך לקבל חוזה סופר מקס ענק בקיץ(גם לוקה), הולידיי ופורזינגיס כבר חתמו עלה הארכת חוזה ולבראון גם יש סופר מקס , דריק וויט יהיה פרי אייג'נט בתום שנה הבאה ואם ימשיך ביכולת הנוכחית ויקבל הרבה הצעות בהרבה כסף.
עד כמה בוסטון יסכימו לשלם מקס? עד כמה האפרון השני יפגע באפשרויות שלהם להחתים שחקנים או לעשות טריידים.
האם דני איינג' כועס שהעיפו אותו מהקבוצה שהוא בנה לפני שהגיע לשוקת ויתן למילווקי,פילי או לניקס שחקן שובר שיוויון כמו מרקאנן ?

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 0:55:21

יפה מה שכתבת.
לא ציפיתי והופתעתי.
לא חושב שאיינג' ינסה להתנקם בסלטיקס. מקווה שימשיך לבנות מסביב למרקאנן. נחיה ונראה.
לגבי הג'ירף, לפי השמועה הוא סיים את העונה ויצטרך כנראה לעבור ניתוח ואחרי כן שיקום.

ירון, החלום
ירון, החלום
17/06/2024 1:43:47

בס"ד
תודה רבה נהדר.