You are currently viewing המאבריקס הביסו את הטימברוולבס בדרך לגמר / תומר שנאן

המאבריקס הביסו את הטימברוולבס בדרך לגמר / תומר שנאן

מינסוטה טימברוולבס (1) 103 – דאלאס מאבריקס (4) 124

המאבס השתלטו על המשחק מהשנייה הראשונה בדרך לגמר.

דונצ'יץ' סיפק הצהרת כוונות כבר ברבע הראשון עם 20 נקודות מתוך ה-35 שהאורחת קלעה, קיירי הצטרף לחגיגה וצלף מכל מקום אפשרי והמאבס סיימו את המחצית ביתרון 29 בדרך לגארבג' טיים מתמשך ב-24 הדק' שנותרו במשחק.

דאלאס תיאבק מול הסלטיקס על האליפות, אדוארדס והטימברוולבס נותרו עם המחמאות אחרי פלייאוף מרשים.

אדוארדס עם 28 נק', 9 ריב' ו-6 אס' וקא"ט עם 28 נק' ו-12 ריב' משלו עבור הטימברוולבס.

קיירי עם 36 נק', 4 ריב' ו-5 אס' ודונצ'יץ' עם 36 נק', 10 ריב', 5 אס' ו-2 חט' עבור המאבס.

Subscribe
Notify of
90 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יאפ
יאפ
31/05/2024 9:20:18

אחלה עונה למינסוטה, אבל הם צריכים לעשות שינויים רציניים בקיץ, הבעיה העיקרית שלהם זה הגיל של קונלי.
אין להם מקום בתקרת שכר זאת אומרת שצריך לחשוב טוב טוב עם מי מהשחקנים ממשיכים, קאט וגובר הראו בסדרה הזאת שאף אחד מהם לא נכס שלא ניתן להחליף אותו, אני הייתי מנסה להביא את מארי מאטלנטה אפשר לקבל תמורת אחד הגבוהים אחלה חבילה מהם.
דונציץ' הוא חיה אחרת בפלייאוף, אי אפשר לעצור אותו והוא היה נראה די בריא במשחק הזה וזאת התוצאה, לא יודע מי ישמור עליו בסלטיקס.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 9:35:09
Reply to  יאפ

מאמין שישמר על ידי הולידיי או בראון ואלו יתחלפו מידי פעם על קיירי. חושב שהולידיי על לוקה ובראון על קיירי ויתחלפו ביניהם כשגם ווייט עוזר. הבעייה כשהורפורד מקבל את לוקה. זו שלשה בטוחה אלא עם הורפורד יעדיף לקבל 2 קלות בפיקנרול ולא לתת ללוקה את השלשה.
הסלטיקס צריכים לעייף את לוקה ולתקוף דרכו. זה הסיכוי לשבור את דאלאס. לתת לאחרים לעשות את הנזק ולא ללוקה או קיירי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
31/05/2024 9:49:40

דבר ראשון הסלטיקס צריכים שכולם יהיו בכושר טוב וללא פציעות. ללא פורזי המצב שקול ואולי אפילו נוטה לדאלאס בגלל הצמד לוקה-קיירי למרות החיסרון ההגנתי מול בראון-טייטום כשגם וייט והולידיי טובים בהרבה בהגנה. אך אם לוקה וקיירי יחגגו, אז היתרון ההגנתי של הסחטיקס יהיה פחות משמעותי.

כך או כך, בסגלים מלאים בלי השפעה של פציעות לסלטיקס יתרון די ברור.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 10:15:03

יתרון בגזרת הקאדר, חיסרון בגזרת המאמן.

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 10:21:55

ננתח בהרחבה בפריוויו לסדרה, אבל בקצרה:
כוכבים מובילים(2): יתרון גדול לדאלאס
קלוזרים וקלאץ': דאלאס
ביג 6: יתרון עצום לבוסטון
ספסל: יתרון קל לבוסטון(פחות רלוונטי בעיניי פריצ'ארד והאוזר מול הארדי וגרין, הם ייקחו מה שהכוכבים יתנו)
ניסיון: יתרון לבוסטון
מאמן: יתרון לדאלאס(קידיוט>מאזו)
ביתיות של בוסטון.
סך הכל לבוסטון הסגל העדיף, ולדאלאס הכוכבים העדיפים. במקרה של משחק צמוד, אני מעדיף את הכדור בידיים של לוקה וקיירי מאשר של טייטום, לפחות עד שיוכיח אחרת. יהיה מעניין לראות איך בוסטון תתמודד איתם(אם בכלל), לדעתי בראון עדיף לשמירה על לוקה למרות שאני לא רואה אתכם עוצרים אותו, אלא מקווים לנצח למרות שהוא ינגב סטייל הגולדנים ב22. בנוסף יהיה מעניין לראות את הסמול בול היחסי שלכם מול הגבוהים של דאלאס. הבריאות של פורזי חשובה מאוד כי בלעדיו הורפורד קשישא ינוגב כמו גובר רק הרבה יותר חזק, והסדרה תהיה של דאלאס להפסיד.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 11:49:05
Reply to  zenmaster

תודה
לדאלאס יש יתרון בולט בעמדת הכוכב הראשי לוקה>טייטום אבל בראון גדול לדעתי מקיירי אז יש פה אולי איזון.
לא חושב שקיד-דיוט אבל כן הוא מאמן יותר טוב וגם כזה שלקח אליפות עם דאלאס והיה שחקן בכיר ומעולה, לא חוסר הניסיון של מאזו במעמדים כאלה.
פורזי זה בהחלט שובר שוויון ובתנאי שהשלשות שלו מ 27 רגל יכנסו באחוזים גבוהים ויגרמו לפתיחת הצבע לחדירות של טייטום ובראון. בכלל השניים האלה צריכים להתמקד בחדירות האלה ככה יעלו את האחוזים שלהם מהשדה. לסלטיקס יש מספיק שחקנים אחרים שיענישו מהשלוש. אני לא אומר שיפסיקו לזרוק מהטווח הזה רק שלא יכריחו ויתמקדו בחדירות.

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:50:18

כל מילה חוץ מבראון גדול מקיירי

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:27:40
Reply to  zenmaster

דעותינו חלוקות, לדעתי כיום בראון גדול מקיירי, מקווה שיוכיח לך שאני צודק.

עגל
עגל
31/05/2024 11:13:28

הולידיי לא יכול לשמור על לוקה.
טו סמול

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:16:00
Reply to  עגל

הולידיי יהיה כמו מקדניאלס הוא קטן מדי. הורפורד כדאי לו לא לקבל את לוקה בכיסוי או בחילוף כי זה ייגמר בניגוב. גם ווייט לא פקטור. ג'יילן בראון יצטרך להתעלות בשני צידי המגרש ואם יעשה את זה ויקשה על לוקה הדרך של בוסטון תיסלל. מעניין איזה שומר מאזו יבחר ואיך דאלאס תתמודד, בינתיים דורט עשה את העבודה הכי טובה על לוקה(למרות שהיה נראה פצוע)

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:28:39
Reply to  zenmaster

לוקה ינגב את הורפורד אבל ג'רו ובראון לא!

שייקה
31/05/2024 21:33:16
Reply to  יאפ

מסכים מאוד עם האמירה שצריך לשקול טוב עם מי ממשיכים. מארי זו חלופה לא טובה בעיניי מכמה סיבות. למשל, יש לו אופי די קולני ואני לא בטוח שזה מה שהחבורה הזו צריכה עכשיו, במיוחד אנט. הוא גם חסר ניסיון ממשי בפלייאוף ולמרות היכולת שלו ליצור לעצמו ולפעמים גם לאחרים (לא ראיתי הרבה אטלנטה, מודה) אני לא חושב שהוא יהיה בנוי מיידית לשאיפות שלהם ב 2-3 העונות הקרובות. מסכים לגבי קונלי. ואצלו זה לגמרי גם הגיל וגם התרגיל שכבר לא שם. פה ושם יש עדיין ניצוצות התקפיים אבל הם ממש לא מספיקים כדי לכסות על החור הענק שהוא מהווה בהגנה והכי חשוב, ב(חוסר) עקביות. הם צריכים מישהו שיודע לעשות דברים עם הכדור ויש לו קצת ניסיון, אולי ותק. לא יודע, איזה ג׳וליוס רנדל כזה.

לגבי לוקה והסלטיקס, הוא בדרך כלל מקבל/לוקח את מה ששלו נגדם, בהפסדים וגם בניצחונות. בוסטון מוכשרים ועמוקים מספיק, גם מצ׳אפ וגם באופן כללי, כדי לגרום לזה שלבד הוא לא יוכל לנצח אותם. אבל.. כמובן הפלייאוף זה משהו אחר. בהיעדר פציעות משמעותיות, אני מניח שהסדרה תהיה תחרותית ותלך ל 6 או 7. במצבים כאלה לפעמים יתרונות יחסיים מסוימים הופכים להיות משמעותיים מאוד. כמה דוגמאות: היתרון הברור שיש לדאלס בעמדת המאמן. פורזינגיס והיכולת שלו לרווח מעמדת הסנטר (גם הורפורד מסוגל למלא את התפקיד אבל פחות עקבי). דרק פאקינג ווייט (בקלות יכול לקחת אמוויפי של הגמר). יש עוד כמה עם משקל נמוך יותר אבל יחד יכולים להוות שינוי.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 9:30:24

שוב נשפך ללוקה קטצ'ופ על הגרביונים?
אין לו בושה?
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה היינצ או אוסם?

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:16:36

זה דם שמעון חחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

דם של היינצ או אוסם?

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:25:10

חחחחחחח דם של התאגיד מהמעבדה של השקץ בכבודו ובעצמו(חדש! משלוחים לסרביה, קנדה וסלובניה) משם יוקיץ' מזמין את המדבקות לידיים 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

🤣🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 11:50:12

מה היינץ? זה תוצרת בית. יש לו טבח פרטי שמכין קטצופ ביתי בלי חומרי תשמורת וצבע מאכל.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/05/2024 13:13:21

לוקה נראה לי כמו מי שמטיס מהבית את הקטשופ המזרח אירופאי האהוב עליו, זה שעשוי רק מחומרי תשמורת וצבע מאכל (מעכל). הוא נראה חובב ג'אנק לא פחות מיוקיץ'

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 10:13:44

והעגלה נוע תנוע!!!
דאלאס עולה לגמר, בתצוגה של ווינרים(לוקה וקיירי) מול קבוצה שעל אף המחמאות, עוד לא שם.
לוקה ביכולת גואט קיירי ביכולת mvp, שימשיכו ככה ותהיה טבעת. לוקה בפלייאוף הזה מוכיח שהוא הטוב בעולם לא משנה מה יקרה בגמר(אלא אם כן יובס וישחק גרוע) שכן לרוב התואר ניתן לשחקן שהוא ה king of the hill וטייטום לא יהיה השחקן הזה במקרה של ניצחון. עכשיו צריך להתכונן לגמר ולעטר את העגלה בטבעת.
קיירי בפלייאוף הזה מראה יכולת של טופ 10 בליגה, וקופץ לבל מעל זרוקר,ג'ימי, דייוויס ודומיהם לירכתי הטופ 10.
לגבי מיני – סיום טראגי לעונה מדהימה. חבל באמת, שככה המסע הזה של מיני ואנט מסתיים. כלומר לא סתם בהפסד, ולא סתם בג'נטלמני, אלא בניגוב סטייל פיניקס 22. ובמקרה של הקבוצה הצעירה והמבטיחה הקודמת עם שוטינג גארד צעיר כוכב ופוינט גארד וטרן ותיק שניהל משחק יחד עם שחקנים צעירים משלימים, שנוגבה בידי לוקה במשחק מכריע, זה לא נגמר טוב במיוחד(דוראנט וביל למיני 2026!). לצערי אני רואה אותם עם גורל דומה, של הישארות סביב גמר המערב לסיבוב השני בשנים הקרובות, עד לירידה ביכולת או שלאנט ימאס.
עכשיו דאלאס צריכה להתכונן לגמר קשה ומפרך(סלובניה כנראה תאפסן את חלומות המדליה אחרי פלייאוף גואט מפרך ללוקה עם פציעה). טבעת ללוקה תביא את הפלייאוף שלו לשורה הראשונה, יחד עם דירק, האקים, סטף ב22, לברון ב16 ועוד רבים וטובים, שצריך לזכור שכרגע התעלה ב3 סדרות בהן היה אנדרדוג, בלי ביתיות, ובשתיים מהן אנדרדוג מובהק. בשבוע הבא הסדרה השלישית בה כולם יהמרו נגד דאלאס, לוקה, קיירי, ושאר הקבוצה. אלא אם כן הם למדו את הלקח. מאמין שדאלאס תפתיע במשחק הראשון את בוסטון שלא רגילה לתחרות מהמזרח, ומשם הסדרה תיפתח, בלי פורזי זה של דאלאס להפסיד, איתו בוסטון פייבוריטית.
ובעגלה ננוחם.

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 10:15:24
Reply to  zenmaster

וכמובן ראוי לציין שקיירי בא לסדרת נקמה בבוסטוניה(ולהפך), לוקה בא לסדרת נקמה בפורזי, ואני צופה יכולת עילאית שלהם שתשאיר את דאלאס חזק בעניינים. בניגוד לטייטום ובראון אין להם את הפריבילגיה לשלשל ולסמוך על דריק ווייט ג'רו ופורזי שיצילו אותם ויסחבו. למזלנו לרוב הם סוחבים טוב מאוד

דה שוט
31/05/2024 10:18:38
Reply to  zenmaster

יפה כתבת
מילה על מיני – פיניקס 22 התפרקה. מיני בסכנה לגורל דומה! התבוסה חשפה את כל החולשות שלה כולל בעמדת המאמן. אם חזיתי למיני גמר מערב לפני שנה והשנה – לדעתי בשנה הבאה הם פיפטי פיפטי. לא יפחדו מהם יותר.

ובינתיים בעיר השעועית האוהדים מחכים ללוקה וקיירי…

comment image&ct=g

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 10:26:00
Reply to  דה שוט

חחחחחח קיירי הולך לשרוף מרווה ולהכין בובות וודו במסע הנקמה.
אנט ומיני איבדו הרבה מהaura בהתפרקות הזו. בעיניי כמו שאמרתי כבר פעם הם לא יהיו הפייבוריטים לצאת מהמערב במצב העניינים הנוכחי. כרגע דאלאס אוק ודנבר מעליהם ואני רואה בשנתיים הקרובות את ממפיס, יוסטון וסן אנטוניו מזנבות בהם גם. לכן ישארו במחוזות הסיבוב השני סטייל פיניקס לפני שהחליטה לחרב את עצמה לגמרי, אני לא מאמין שיחרבו כמו אישביה, אמנם לא אהבתי את הטרייד על גובר אבל יש בו היגיון פנימי כלשהו, והוא עונה על צורך, בניגוד לטרייד הנורא והמחריד על ביל.
אגב נורא ומחריד, הג'אמפר של שלמה גרם לי להקיא מהעיניים שלוש פעמים במשחק הזה. לא לבעלי לב חלש

דה שוט
31/05/2024 10:40:12
Reply to  zenmaster

ההקבלה לפיניקס מעניינת
פרוספקט צעיר שסומן סקנדגארד טופ 3, סנטר פוטנציאלי אדיר בחירה 1
רכז משמעותי מזדקן
צעירים מבטיחים

העניין הוא שכבר ראינו שצריך לנצל הזדמנויות בליגה הזאת. אורלנדו ההיא (אוי אוי ניקי אנדרסון…), אוק סיטי 2012, פיניקס 22 וגו׳
מיני הייתה צריכה השנה ללכת לפחות עד הגמר הכללי. כל הכוכבים הסתדרו לה – כולל יתרון ביתיות – והיא פספסה את זה.
נקודת המפנה השלילית – לעניות דעתי – הייתה במשחק 3 נגד דנבר.

ועכשיו כמו שזן היקר ניתח כאן למעלה – יש כוחות חדשים במערב ובשנים הבאות הולך להיות שם אפילו יותר קשה.

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 10:44:08
Reply to  דה שוט

בעיניי הם יהיו פיניקס מיקום אלטרנטיבי בו הם נשארו עם הבסיס ולכן לא חירבו עצמם לחלוטין. לאליפות זה לא יספיק לצערי. אוקלהומה היא קבוצה לצורך העניין שהיום לא נופלת ממיני, ופוטנציאל השיפור שלה יחד עם הגמישות שלה בשינויים אדירים לעומת מיני שתקועה עם מה שיש פחות או יותר(אני לא אגיד למה… ובגלל איזה טרייד… ומי השחקן שהביאו בטרייד… ומה הייתה התמורה…) אחרי הטרייד על גובר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 11:54:40
Reply to  דה שוט

צריך לחכות לשישי לפנות בוקר, זה קצת פחות משבוע…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/05/2024 15:54:51
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣

yaniv
yaniv
31/05/2024 11:07:43
Reply to  zenmaster

צודק לגבי ההשוואה לפני רוב בכלל הכל הולך ממש לפי פלייאוף 22 קווה שהתוצאה תהיה שונה. ההבדל בין מיני לפיניקס יהיה תלוי באנט הוא נראה לי יותר כוכב אמיתי מבוקר שהוא שחקן מעולה אבל לא נראה כאלפא של פיניקס בניגוד לאנט שנראה שהולך להיות כוכב עליון בליגה וזה נראה לי יהיה ההבדל בין מיני לפיניקס גם אל תשכח שאצל פיניקס זה הגיע שנה אחרי שעשו במכנסיים בגמר

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:12:33
Reply to  yaniv

אנט עדיף על בוקר זה נכון, בעיניי פיניקס מלבדו הייתה עדיפה על מיני מלבד אנט וזה די מתאזן, אני חוזה שיהיו עדיפים על פיניקס כי לא יחרבו את עצמם עם טרייד חסר היגיון פנימי(והטרייד על רודי תהיה אשר תהיה הביקורת הוא לכל הפחות הגיוני).

yaniv
yaniv
31/05/2024 11:26:44
Reply to  zenmaster

התכוונתי יותר שנראה לי שאנט יותר מנהיג ולדעתי אחרי הפלייאוף הזה שנה הבאה הוא יבוא במוד של mvp ולכן הגורל שלה יהיה טוב יותר מפיניקס

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:28:41
Reply to  yaniv

מחזק ומסכים

yaniv
yaniv
31/05/2024 11:10:11
Reply to  zenmaster

לגבי קיירי לדעתי חוץ מלוקה יש לו את הפלייאוף הכי טוב מכל שאר השחקנים כולל הכוכבים הגדולים ביותר

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:13:52
Reply to  yaniv

מבחינת יכולת? לא בדיוק
הייתי שם לפניו את לוקה, שיי, יוקיץ' ואנט. אולי אולי גם ברנסון. אל תשכח שהיו לו לא מעט משחקים של שביקה ובסדרה מול אוק קלע 13 למשחק.

yaniv
yaniv
31/05/2024 11:28:33
Reply to  zenmaster

לוקה שמתי לפניו שי אתה צודק יוקיץ היה לו פלייאוף לדעתי פחות טוב מקיירי וגם לאנט למרות פלייאוף מדהים עדיין קצת פחות מקיירי. ברונסון כנראה שאתה צודק. בכל מקרה הוא משחק לכרגע כטופ 5 לפחות

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:29:58
Reply to  yaniv

כן גם אם זה אני מסכים, הוכיח את מקומו כטופ 10 בליגה, כאופציה השנייה הטובה בליגה, וכחלק בצמד הטוב בליגה ואחד מהבקקורטס הגדולים אי פעם, עם טבעת רק סטף וקליי מעליהם ברשימות שלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

נו בחייאת הוא חי על לוקה בלעדיו יורד ליגה כמו שכבר ראינו

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:23:40

הוא טוב יותר כאופציה השנייה הטובה בליגה. בעיניי הוא טופ 10 אחרי הריצה הזו

yaniv
yaniv
31/05/2024 11:29:44

ברור שזה בעיקר בגלל לוקה אבל מצד שני בלי יכולת כזאת של קיירי דאלאס כבר היו בבית. לדעתי מאז שאק -קובי לא ראינו צמד כוכבים ככה בשיא בפלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2024 15:19:04
Reply to  yaniv

לברון קיירי, קד וקארי, יוקיץ מארי…

היה ברור לי לפחות שהשילוב יעבוד

Berch
31/05/2024 10:17:02

אחלה משחק של דאלאס
הכל תיקתק מההתחלה
כבוד
👏

TRIP
TRIP
31/05/2024 10:25:30

אל תיתנו לנו לקחת אחד

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 10:34:26
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

חחחח. יש כאלה מלא בליגה שרק מעבירים זמן בקבוצות פח

שי אבן צור
31/05/2024 11:03:48
Reply to  zenmaster

ממש!!!

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 11:57:37
Reply to  zenmaster

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח2X

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנה הבאה גובר חוזר עם גאמפשוט אל תדאגו מיני בגמר 🙂

תכלס לוקה ניגב אותם בלי מענה, כדאי לבוסטון להתכונן לניגוב דומה, לוקה יעשה מהולידיי שטיח אם על זה הם בונים…
הסלטיקס יצטרכו לקלוע יותר מהמאבס כי את לוקה הם לא יעצרו אבל למאבס אין מי יעצור. לבודד את טייטום על לוקה ונראה מה יצא להם מזה. הגיע הזמן שטייטום יופיע.
לצערי 4-2 למאבס

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:09:04

לצערך? אתה על העגלה של בוסטוניה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

כן. לא בא לי שלוקה הבכיין יקח אליפות וגם לא מחובבי קיירי.
לא מת גם על בוסטון אבל זה מה יש

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:23:06

איי איי אני ודה שוט נצטרך לעשות לך שיחות גיוס סטייל דריימונד והקאפקייק. מעדיף את בראון וטייטום? לוקה אמנם בכיין אבל הוא הטוב בליגה, מספק רגעי קסם וגיימר שאין דברים כאלה. אבו קיירי לא 100 אחוז בראש אבל כדורסל נטו? הוא אחד השחקנים שהכי כיף לראות, בולר אמיתי

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:00:34

נחייה ונראה, אני מדבר הפוך ממך.
הסלטיקס זו לא מיני. היא נצחה את דאלאס פעמיים העונה ועשתה את זה משכנע אפילו שגאפורד כבר היה שחקן דאלאס. קיירי לא ילקק דבש בבוסטון וגם לוקה לא!

דה שוט
31/05/2024 12:46:26

אח יקר אנחנו שומרים לך מקום על העגלה של לוקה, אתה צריך לאהוב אותו, זה הסוג של שארפ שאראס זליקו – רק הניצחון חשוב – מכביזם או ריאליזם (מדריד). עזוב את הירוקים זה תחרות שלשות הכדורסל הכי לא אינטיליגנטי בליגה, מקום 30

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אהבתי את לוקה אפילו לילד יש חולצה שלו אבל השנה הוא הגעיל אותי בסידרה מול אוק. לא יודע אולי הוא ישנה את דעתי בסידרת הגמר כי אני לא מחובבי בוסטון אוהב,שם רק את טייטום.
אני לא אוהב את הצגות הפציעה שלו כדי לצאת גדול גם.
אני בטוח שתסתדרו בלעדיי בסידרה 😄

Om3r
Om3r
31/05/2024 10:56:26

לוקה הוא ה-real deal והלוואי ויקח טבעת.
מגיע קרדיט ענק ללייבלי. הוא אמנם לא שחקן שמשפיע בעזרת נקודות אבל מדובר בהתאמה מושלמת ליד לוקה, ולחשוב שהוא רוקי ומצליח לשחק ולהשפיע ברמות הגבוהות בנבא כבר בעונה הראשונה שלו זה די מטורף. לחלוטין בינגו של דאלאס בדראפט והוא יתפתח להיות שחקן מעולה לצד לוקה בשנים הבאות. הוא בשל פיזית (לא מובן מאליו לסנטר בן 20), וכבר עם טיימינג טוב למשחק Lob מעל הטבעת שלוקה מאוד אוהב. אמנם לא זורק מה-3 אבל בקבוצה עם המון ריווח כמו דאלאס אפשר להחביא את זה.
אנט יצטרך לחכות. מינסוטה יכולה להיות מרוצה מאוד מהעונה שלה והיא לחלוטין קונטנדרית מן המניין בשנים הבאות – הולכים לדבר חזק מאוד. יצטרכו קצת לשייף את הסגל, אבל לא מובן מאליו להדיח את הנאגטס בסיבוב השני. הישג.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:01:11
Reply to  Om3r

שיקח טבעת אבל לא בשנתיים הקרובות.

Om3r
Om3r
31/05/2024 13:12:28

חלון ההזדמנויות של דאלאס הוא עכשיו. המערב תחרותי מאוד ורק ימשיך להתחזק. OKC יכולה בכל רגע נתון לסגור טרייד כדי לשפצר את הסגל סופית ולהתחרות שנים קדימה. מינסוטה צעירה יחסית מלבד קונלי ותרוץ חזק בשנים הקרובות. גם דנבר עדיין בתמונה. דאלאס חזקה אבל תהיה לה תחרות קשה, אין קבוצה אחת ששולטת ביד רמה במערב.
בוסטון הולכת בשנים הקרובות (כתלות בפציעות למינהן) להגיע למינימום גמר אזורי עם הסגל הזה (בתכלס הם כבר עשו את זה באופן די עקבי עם סגלים פחות טובים). חוץ מניו יורק בריאה שתחוזק באיזה מיקל ברידג'ס אין קבוצה שתדגדג אותם (בטח שלא מילווקי המזדקנת שמאמן אותה הדוק). אולי אורלנדו תעשה להם צרות אם באנקרו וואגנר יעשו עוד קפיצת מדרגה, אבל חוץ מזה הם שולטים בקונפרנס. לבוסטון יהיו עוד הזדמנויות וגם ככה הם קבוצה משעממת עבור כל מי שלא אוהד בוסטון. אין להם כדורסל מלהיב, טייטום ובראון כוכבים די אפורים ויש fatigue רציני מלראות אותם נחנקים במעמדים הגבוהים בכל שנה.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 14:40:48
Reply to  Om3r

נחייה ונראה

NBA בדם
31/05/2024 11:00:25

תודה על הסיקור.
לוקה בשיא תפארתו פירק אותם ברבע הראשון. גם בשידור וגם פה כולם אומרים שזה אחד לאחד כמו נגד פיניקס בגיים 7. גם קיירי הצטרף לחגיגה אחרי ההתפוצצות של לוקה.
קליבה ולייבלי חזרו והסגל של דאלאס עמוק עם המון קלפים בשרוול לקיד שמשתמש בהם בצורה חכמה.
שאפו למיני על ריצת הפלייאוף המכובדת הזאת. אנט לא היה יציב אבל הוא בן 22 ונתן פלייאוף אדיר והוא רק יילך וישתפר, גם מקדניאלס, ניקיל וריד יצברו עוד נסיון פלייאוף, אבל גובר וטאונס לא יהיו טובים יותר. הנהלת מיני צריכה לחשוב טוב מה עושים, כי התקרה נראית די ברורה. גם קונלי לא נהיה צעיר יותר.
יצטרכו לחתוך בבשר החי במידה ורוצים אליפות.
בוסטון – דאלאס יהיה גמר מהסרטים.

גיא הירוק
31/05/2024 11:05:57

תודה, תומר.
.
לוקה, רוצח עם קרח בורידים.
חיסל את מינסוטה עם רבע מושלם.
.
אני מנסה לחשוב על שחקנים היסטוריים שעשו מה שהוא עושה (לא הפעם הראשונה) בפלייאוף מול תחרות ברמה שכזו,
והרשימה מצומצמת.
לארי לג'נד מול הניקס, ג'ורדן מול פורטלנד (מבול השלשות), אלאג'ואן על הראש של רובינסון והספרס במשחק 2 1995,
סטף קרי משחק 4 מול הסלטיקס
(לא כל הרשימה, אבל הכוונה ברורה. עילית)
.
עכשיו יש לו את הבמה הגדולה ביותר להוכיח שהוא באמת שייך לרשימה הזו.

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:10:42

+100 וזו פעם שנייה שהוא עושה את זה. בנוסף ללוקה יכולת חד פעמית לא רק לתת משחק עלית, אלא לחסל משחקים גדולים תוך רבע או מחצית. מקווה שבגמר יתעלה שוב ויקח טבעת שתכניס אותו לדיונים היסטוריים

Eladkatz
Eladkatz
31/05/2024 11:24:44

לוקה עוד צעיר, יהיה לו זמן להראות את הגדולה שלו בשנים הבאות. בינתיים נשאג: גו סלטיקס

הייט אשברי
הייט אשברי
31/05/2024 16:33:56
Reply to  Eladkatz

תחזית שלי לגמר :
60 שנים ועוד טיפה אחרי שבדאלאס חיסלו נשיא לפריקוני, המחסלים מרח' אלם יבצעו שוב חיסול של לפריקונים. זוג הגארדים שלהם קטלני, ולוקה מריח טבעת. מולם צמד שעושה במכנסיים לעיתים קרובות כשצריך אותו. הצוות המסייע של הסלטיקס עדיף, אבל בפלייאוף זה פחות מהותי. גם בעמדת הקואץ' לטקסאנים עדיפות ברורה. קיד יעשה התאמות הרבה יותר טוב.
הטקסאנים התחשלו במערב האיום בעוד שהבוסטונים טיילו ללא אתגר אמיתי .
בקיצור – בחמישה, שישה או שבעה. אבל זה של לוקה וקיירי.

0
הגב
Florida man
Florida man
31/05/2024 14:43:49
פיניקס בתור התחלה צריכים להעיף את הדביל לכל הרוחות ולבנות ספסל ראוי. גם איזה גבוה אחד נורמלי במקום יוסוף .
לא רואה ברשימת השחקנים החופשיים אחד שמסוגל לשנות קבוצה בצורה משמעותית. אולי פול ג'ורג' אם יבחר חעזוב את הלייקרס.

0
הגב
גיא הירוק
גיא הירוק
31/05/2024 16:29:41
Reply to Florida man
הסאנס יכולים להביא כלום ושום דבר בשוק השחקנים החופשיים,
פול ג'ורג' עדיין לא בקטגוריה זו…
.
(משאלת הלב שלי, כזו שתקפיץ את שאר אוהדי הסאנס עד לרמה של סכנת סילוק ממועדון האוהדים,
זה טרייד.
דוראנט ללייקרס, לברון לפיניקס,
אבל עם גלולת רעל בדמות החוזה הבלתי ניתן להזזה של בראדלי ביל.
זה יהיה במקרה הטוב מבדר בטווח הקצר,
ועם יכולת התחלה חדשה בזכות מעברו של ביל בטווח המעט ארוך יותר)

0
הגב
הופס – מגזין NBA ישראליעזרה והוראות רישוםהתחב

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:31:21

שאק מתווכח בפאנל של אינסייד עם הטענה(המגוחכת) שלבוסטון יש 3-4 שחקנים שיכולים לשמור על לוקה. המציאות היא שאין להם אפילו אחד, לא בטוח שיש כזה בליגה. אולי אם בראון יתעלה.

Om3r
Om3r
31/05/2024 11:34:34
Reply to  zenmaster

פריים קוואי לנארד הוא השחקן היחיד שבתיאוריה מסוגל באמת לשמור את לוקה. מתאים בול למידות שלו מבחינת פיזיות וIQ הגנתי, אבל אין כבר פריים קוואי לנארד.
לוקה יעשה מה שהוא רוצה מול ההגנה של הסלטיקס. מבחינם הגנה טובה עליו צריכה להיות אם הוא לא פשוט נותן Laser Passes חינם ויוצר ככה נקודות פנויות.
בהצלחה לפורזינגיס להתמודד עם הלובים של לוקה עם גאפורד ולייבלי, מקווה שהוא מכין את הברכיים.

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 11:45:54
Reply to  Om3r

גם את קוואי הוא ניגב בזמנו בצעירותו כשקוואי עוד היה בסביבת הפריים…

עגל
עגל
31/05/2024 12:05:53
Reply to  Om3r

לברון היה יכול עד לפני כמה שנים.
אולי מישהו כמו שיין באטייה, סקוטי פיפן, דני אבדיה 😀

ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2024 15:22:19
Reply to  Om3r

איזה פריים קוואי , לוקה קלע עליו 35% נקודות במעל 60% אפקטיבי, לוקה פיזי הרבה יותר מכל פווארד בליגה, אפשר להאט את לוקה עם עבודה קבוצתית (אוקלהומה עשו עליו עבודה מצויינת)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

בראטן כבר קונוס בהגנה כמה עונות

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:07:39
Reply to  zenmaster

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
רואים את האכזבה על הפנים של הסופגנייה
אבל, רואים גם את ההשלמה!

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
31/05/2024 12:22:52
Reply to  zenmaster

מדהים,פשוט לוקח לו את הפחית 😳

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה סרטון תדמית 😃

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:53:49

לא סרטון תדמית, תראה את האכזבה הזו על הסופגנייה
רק שהריבה לא תישפך לו מהאף…
🙂

Last edited 25 days ago by דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 12:56:38
Reply to  zenmaster

אני מריץ את הסרטון הזה שוב ושוב ולא מפסיק לצחוק.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אפשר לעשות מזה מטעמים.
לסופגנייה לא הגיע מספיק חמצן למח אחרת היה גומר את הפחית בשלוק אחד ארוך.

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 13:05:59

פינלי עושה עבודה מצוינת
גם חטף את הבירה מלוקה וגם הביא לו את גאפורד במקום גראנט וויליאמס אחרי שהאחרון התחרע עליו. אני גם מבין מדוע הסלטיקס ניצלו את ההזדמנות לזרוק אותו אצל המאבס בשביל הג'ירף.

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 14:03:17

זה דווקא ניקו חחחחח

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 14:43:21
Reply to  zenmaster

צודק
התבלבלתי. גראנט הלך לשארלוט.

Yinon Yavor
31/05/2024 13:00:37

כל הכבוד לדאלאס.
נשאר לתהות האם כמו באירופה, הירוקים ינצחו בגמר את הקבוצה של לוקה

zenmaster
zenmaster
31/05/2024 14:11:48

https://www.youtube.com/watch?v=0dqGaSQOiH0

כמה קללות מה זה נהיה קווין גארנט הלבן… או לארי?

Florida man
Florida man
31/05/2024 14:51:14

שחקן ההגנה של השנה בישבן שלי. עשו ממנו קרקס כל הסדרה ואני לא רוצה בכלל להתחיל לכתוב על ההתקפה שלו.
מחכה לשנייה בו קיירי יעלה על הפרקט בגארדן. זה יכול להדליק אותו אבל ההגנה של בוסטון בצבע תהיה קריטית כמו שראינו בסדרה הזו.

idk
idk
31/05/2024 15:45:47
Reply to  Florida man

אחד השחקנים הכי אוברייטד בליגה, אם לא ה-.
בהגנה: מתרכז בלעשות בוקס אאוט מתחת לסל (בקושי מנסה לקפוץ לריבאונד).
בהתקפה: מתרכז בלעשות חסימות וכאילו להתגלגל לסל, אם במקרה שמים אותו "מול שער ריק", זה מסתיים באלי הופ, במקרה שלא, אולי יצליח לסחוט עבירה.
החליטו להוריד אותו לספסל, כשהמשחק הזה היה כבר גמור.
כמו שכתבתי לפני המשחק, לא האמנתי שאנט יעשה את ההבדל הפעם.
היה למיני משחק חלש בכללי, דאלאס הצליחו לטרוף את המשחק מהתחלה ולא נשאר למיני מה לעשות.
אבל היי, הם עשו גמר מערב!

Last edited 25 days ago by idk
מנחם לס
31/05/2024 17:52:50

תודה גדולה תומר

explayer
explayer
31/05/2024 18:23:32

לדאלאס יש משחק התקפה קבוצתי.
כל התקפה. מתחילה עם לוקה, שמאיים להגיע לסל., אם יש דאבל טים ימצא את השחקן החופשי. אם חודר לסל, מקפיץ מעל העזרה לאלי הופ.
לבוסטון יש שיטה, עושים בידוד לג'יי או ג'יי ויאללה, גועל.נפש

דוקטור רזי הופמן
31/05/2024 18:31:59
Reply to  explayer

לאו דווקא את החופשי אבל כן את השחקן שיכול למסור לשחקן החופשי לשלשה פנוייה לגמרי. ראינו את זה מצוין הלילה. שמירה כפולה על לוקה בתחילת משחק? לא! אולי בסופו כשהוא עייף מאד ויכול לעשות טעויות.

NFS
NFS
31/05/2024 20:41:15

בפעם האחרונה שקיירי פגש את בוסטון בפלייאוף זה נסגר בסוויפ.
רק שאז זה היה סיבוב ראשון במזרח ועכשיו זה גמר עם לוקה לצידו.

k_700 the original
k_700 the original
01/06/2024 20:04:09

אם אני אחראי על הבנייה במיני אני חושב איך מחפפים משם את טאונס.
לא שווה את החוזה שלו, לטעמי תוקע את הקבוצה.

ירון, החלום
ירון, החלום
06/06/2024 7:37:20

בס"ד
תודה, קצר ולענין כמו המשחק

ירון, החלום
ירון, החלום
06/06/2024 10:03:22

בס"ד
תודה
הולך להיות לנו גמר מעניין