You are currently viewing מעקב תחזיות קדם-עונה ותירוצים / צוות הופס

מעקב תחזיות קדם-עונה ותירוצים / צוות הופס

בדרך כלל, בשעה הזאת עולה פריוויו, אבל הלילה אין משחקים, אחרי שבוסטון ודאלאס הבטיחו את מקומן בגמר שייפתח ביום חמישי. במקום פריוויו, חזרנו אל דירוג העוצמה שפרסמנו כאן ערב תחילת העונה, בניסיון לראות עד כמה היינו קרובים לתוצאות האמת, שרובן המוחלט כבר נחשף בפנינו. קודם כל, מוזמנים לקרוא את הפוסט של הדירוג המקורי:

את ההשוואה נעשה בין הדירוג הממוצע שנתנו להם לפני העונה (את הדירוג של כל כתב אפשר לראות בכתבה המקורית), הדירוג של העונה הסדירה (לפי המאזן) והדירוג של הפליי-אין והפליי-אוף עבור 20 הראשונות שהגיעו לפחות לפליי-אין (מבין אלו שהודחו באותו שלב – מי שהודח בפחות משחקים דורג נמוך יותר, ובכמות זהה של משחקים שובר השוויון הוא המאזן והדירוג בעונה הסדירה).

צוות הכתבים שלנו כולל את רועי ויינברג, Jefffoster10 (להלן: פוסטר), NBA בדם ועמיחי קטן, וכל אחד מאיתנו לקח 3 קבוצות שהוא כשל בהימור עליהן, כך שבסך הכל נכסה 6 "שגיאות" לחיוב ו-6 לשלילה, וינסה לתרץ את חוסר ההצלחה שלו כמהמר.

30. שארלוט הורנטס – עונה סדירה – 27.

ההורנטס הצליחו טיפה יותר מהתחזיות המוקדמות שלנו ששמו אותם במקום האחרון בליגה, אבל זה מעיד יותר על חוסר ההצלחה הקיצוני של וושינגטון ודטרויט, וגם פורטלנד שהצטרפו עם רצפי הפסדים גדולים בסוף העונה. ברנדון מילר הרוקי רשם עונה טובה, וזה יכול להיות סימן אופטימי עבור שארלוט לעתיד, והם יקוו למצוא שחקן נוסף שיתאים לבנייה שם בבחירה השישית בדראפט הקרוב.

29. וושינגטון וויזארדס – עונה סדירה – 29.

אפשר לומר שהיינו די מדויקים כאן, וכנראה שחשבנו שוושינגטון יהיו קצת פחות גרועים מבחינת המאזן, אבל הם ודטרויט עשו עבודה טובה בהפסדים, ואנחנו מרוצים בעיקר מעונת שיא של אבדיה שסיים במקום השישי במרוץ לתואר השחקן המשתפר. הוויזארדס ויתרו על גאפורד בטרייד דדליין ויקוו להמשיך בשינויים, כשהבחירה השנייה בדראפט יכולה לעזור להם מאוד בהמשך.

28. דטרויט פיסטונס – עונה סדירה – 30.

קשה להאמין שמישהו הימר מראש על כך שדטרויט יפסידו 28 משחקים רצופים, אבל אם היה מישהו שציפה לקפיצת מדרגה שלהם ולכך שהם כבר לא יהיו הכי גרועים בליגה, אז הוא התבדה. הפיסטונס מחזיקים בבחירה החמישית בדראפט, בפעם השלישית ברציפות, והם יקוו בעתיד לראות את קייד קנינגהם בריא יותר, ובעיקר פשוט להתחיל לנצח יותר משחקים אחרי עונה של 68 הפסדים, שזה שיא המועדון שלהם.

27. יוסטון רוקטס – עונה סדירה – 21.

אנחנו לא ממש האמנו ביוסטון, אבל אימה יודוקה על הקווים, פרד ואן-וליט ודילון ברוקס בשוק החופשי והשיפור של אלפרן שנגון, ג'יילן גרין וג'בארי סמית הביא ליוסטון עונה טובה מאוד, שהסתיימה במקום ה-11 במערב הקשוח ועם מאזן חצוי של 41 ניצחונות והפסדים. עם הבחירה השלישית בדראפט הקרוב ושיפור של הצעירים, הרוקטס בוודאי מצפים להשתפר עוד יותר בעונה הבאה ולסיים אותה כבר בפליי-אין לפחות.

26. שיקגו בולס – עונה סדירה – 19, פליי-אין – 18.

אנחנו חשבנו שעשוי להיות כאן טרייד על אחד מהכוכבים של שיקגו ושהם פשוט לא מספיק טובים, אבל הם נתנו עונה לא רעה בכלל והצליחו להגיע למרחק של משחק אחד מהפלייאוף. זאק לאבין היה פצוע כמעט כל העונה, מה שנתן את הבמה לקובי וויט שסיים שני במרוץ לשחקן המשתפר, דרוזן נתן עוד עונה טובה והבולס הצליחו לנצח את רוב המשחקים הצמודים שלהם לאורך העונה, כולל 7 משחקים שהגיעו להארכה, אחד פחות מהשיא של הליגה.

25. פורטלנד טרייל בלייזרס – עונה סדירה – 28.

הדעות שלנו היו חלוקות בין אלו שסברו שפורטלנד תהיה בתחית ובין אלו שחשבו שהבלייזרס יאבקו על הפליי-אין, ומתברר שהראשונים צדקו. היו שם גם כמה פציעות והיעדרויות, כולל משחק אחד שאייטון לא הגיע אליו בגלל השלג, אבל השורה התחתונה היא שפורטלנד סיימו במקום האחרון במערב ועם הבחירה השביעית בלבד בדראפט, ותהיה להם הרבה עבודה במחלקת הבנייה מחדש.

24. אורלנדו מג'יק – עונה סדירה – 12, פלייאוף – 9.

כולנו הערכנו שגם העונה נראה את אורלנדו מחוץ לפלייאוף ואפילו מחוץ לפליי-אין, אבל המג'יק עשו איזה קסם והביאו את עצמם למקום החמישי במזרח בסופו של דבר, ולסדרה צמודה נגד קליבלנד שהסתיימה במשחק 7, כך שהמג'יק הם היחידים שסוגרים את הפלייאוף הזה ללא הפסדים ביתיים בכלל. יהיה מענייין לראות האם הם יצליחו להשתפר בקיץ הקרוב.

פוסטר (דירג אותם 24) מתרץ: מצאו זהות והיררכיה איפה שבעונות קודמות היה כאוס.

23. סאן-אנטוניו ספרס – עונה סדירה – 26.

ויקטור וומבניאמה עמד בציפיות ואולי אפילו עבר אותן, אבל הספרס כקבוצה היו בתחתית הליגה לאורך כל העונה, כמו מה שרוב חברי הצוות שלנו העריכו שיהיה. זו כבר השנה השנייה ברציפות שעמיחי מפרגן לספרס יותר מדי לפני תחילת העונה, אבל העורך סבור שזה יקרה גם בשנה הבאה, כי השילוב של וומבניאמה עם הצעירים של הספרס ובחירות 4 ו-8 בדראפט הקרוב כבר צריך להביא לשיפור קבוצתי.

22. טורונטו ראפטורס – עונה סדירה – 25.

הראפטורס ויתרו במהלך העונה על סיאקם ואנונובי שנפגשו בסיבוב השני של הפלייאוף, ואילו הראפטורס הפסידו 15 משחקים רצופים בשלהי העונה והצליחו לסיים במקום השישי מהסוף, מקום שהיה אמור לסדר להם בחירה שתישאר אצלם בשל הגנת טופ 6, אך הלוטרי לא עבד לטובתם והבחירה השמינית הלכה לספרס. בצד האופטימי, הם השיגו כמה צעירים בדמות בארט וקוויקלי, ועכשיו זו נראית כמו קבוצה צעירה שיכולה להתחיל להתקדם בנחת.

21. יוטה ג'אז – עונה סדירה – 23.

אם תספרו את הקבוצות לפי האזורים, תוכלו לראות שאנחנו בחרנו את יוטה במקום ה-12 במערב, שזה בדיוק המקום בו הם סיימו בפועל, והטעויות שלנו היו לגבי הקבוצות האחרות ולא לגביהם. כמו בעונה שעברה, הג'אז נראו לא רע עד לטרייד דדליין, ואז בחרו שחקן אקראי להעביר בטרייד, מה שהוביל לרצף הפסדים משמעותי ובחירת טופ 10 בדראפט בסופו של דבר.

20. אינדיאנה פייסרס – עונה סדירה – 13, פלייאוף 4.

אנחנו המדרגים דירגנו אותם בקצה התחתון של הפליי-אין, אבל הם פתחו מעולה את העונה והתמקמו בצמרת המזרח, תוך כדי שהם מגיעים לגמר טורניר אמצע העונה הראשון עם ניצחונות יפים על בוסטון ומילווקי ברבע וחצי הגמר בהתאמה. ההמשך היה קצת פחות טוב, אבל בשלבי הסיום של העונה ובפלייאוף הדברים שוב התחברו להם בדרך לגמר המזרח, וגם ההפסד בסוויפ צמוד לבוסטון לא יפגום בשמחה של האוהדים על העונה הטובה של אינדיאנה.

רועי (דירג אותם 21) מתרץ: הפייסרס נראו מדהים בחצי הראשון של העונה, עד שהאליברטון (שוב) נפצע ולא חזר להיות אותו שחקן, אבל פתרו את זה עם הטרייד על פסקל סיאקם שהוסיף להם עוד מימד ואת המקום השישי בפלייאוף. הכדורסל המהיר שלהם עבד בצורה טובה, סיאקם השתלב היטב לצד הליברטון וקיבלו הרבה מאוד מטי ג'יי מקונל ואנדרו נמבהרד בפלייאוף. אני חושב שהיה להם מזל בפוסט סיזן גדוש בפציעות של היריבות המזרחיות, אבל אי אפשר לקחת מהם גמר מזרח ראשון מזה עשור. חוסר הניסיון השפיע שם, אבל העתיד שלהם ורוד מאוד.

19. ברוקלין נטס – עונה סדירה – 22.

אנחנו הערכנו שברוקלין כן יצליחו להגיע לפליי-אין, ולמעשה נתנו להם את המקום השמיני במזרח כאן, אבל קבוצות אחרות הצליחו יותר ממה שאנחנו חזינו להם לפני תחילת העונה, והבינוניות שלהם הפעם לא הספיקה כדי להשתחל לפליי-אין, כשאפילו הבחירה השלישית בדראפט בה הם זכו בלוטרי הלכה בכלל ליוסטון. לפחות רצף ההפסדים בפלייאוף של הנטס, שעומד על 10 ונמצא במקום השני לדטרויט בתחום הרצפים הפעילים, לא התארך העונה כשהקבוצה לא הגיעה לשם, לראשונה מאז 2018.

18. מינסוטה טימברוולבס – עונה סדירה – 4. פלייאוף – 3.

אנחנו שמנו אותם מחוץ לטופ 10 המערבי, אבל הטימברוולבס עשו את העונה הסדירה השנייה בטיבה בתולדות המועדון, השלימו סוויפ ראשון בהיסטוריה שלהם והעפילו לגמר מערב שני, תוך כדי שהם חוזרים מפיגור 20 במשחק 7 בחוץ אצל האלופה היוצאת. אפשר להיות בטוחים שבעונה הבאה הם ידורגו הרבה יותר גבוה כאן, ובכל מקרה מדובר באחת מ-2 העונות הטובות ביותר בתולדות המועדון הצנוע בהישגים הזה.

NBA בדם (דירג אותם 18) מתרץ: לא צפיתי קפיצת מדרגה כזאתי גדולה של אדוארדס, במיוחד בפלייאוף, לא החזקתי במיוחד מגובר וטאונס, ובגמר המערב גם ראינו למה, ולא הערכתי עד כמה הצוות המסייע שלהם איכותי – מקדניאלס וניקיל אלכסנדר-ווקר שהם שומרים איכותיים מאוד וגם נאז ריד שיכול להיות סנטר פותח לגיטימי בכל קבוצה.

17. אטלנטה הוקס – עונה סדירה – 20, פליי-אין – 20.

אנחנו הימרנו על אטלנטה בינונית מאוד, והם הצליחו להיות קצת מתחת לבינוניות הקלאסית בעונה הסדירה ולא באמת היוו תחרות במשחק הפליי-אין היחיד שלהם, אבל בכל מה שקשור לסיבה שבגללה קבוצות רוצות להפסיד לפעמים, כלומר הלוטרי, הם זכו לניצחון הגדול ולבחירה הראשונה בדראפט. עם הבחירה הזאת, יש להוקס הרבה יותר מרחב תמרון להחליט האם לנסות לבנות מחדש או לחזק את הסגל הנוכחי, וזו אחת מהקבוצות המסקרנות ביותר לקיץ הקרוב.

16. ניו-אורלינס פליקנס – עונה סדירה – 10, פלייאוף – 16.

כל המדרגים הסכימו שמדובר בקבוצת פליי-אין או באזור הזה, וכולנו צדקנו בדיעבד, כשהפליקנס סיימו במאזן זהה לפיניקס במקומות 6-7 במערב, אך נפלו עד למקום השמיני בגלל המאזן הפנימי נגד הסאנס והפסד ביתי ללייקרס בפליי-אין. גם בלי זאיון הם הצליחו לגבור על סקרמנטו ולהיכנס לפלייאוף, אבל שם זה נגמר בסוויפ לזכות אוקלהומה, והפליקנס שוב תקועים באותו אזור.

15. דאלאס מאבריקס – עונה סדירה – 6, פלייאוף – 1-2.

העורך הראשי יפרגן כאן לעמיחי שהיה היחיד שדירג את דאלאס בחצי העליון של הליגה (דירג אותם 8), אבל גם הוא העריך את המאבס פחות ממה שהם מראים בפועל, גם בעונה הסדירה, אך במיוחד בפלייאוף. המאבס דאגו להביא רכש שיחזק את ההגנה סביב דונצ'יץ' וקיירי, החל מלייבלי בדראפט, דרך ג'ונס בקיץ וכלה בוושינגטון וגאפורד שהגיע מוושינגטון בטרייד דדליין, והמהלכים האלה הוכיחו את עצמם.

פוסטר (דירג אותם 18) מתרץ: בקיץ ובטרייד דדליין הושלמו החלקים לחליפת הקוטור שנתפרה למידותיו (הנכבדות) של לוקה דונצ'יץ'.

14. ניו-יורק ניקס – עונה סדירה – 7, פלייאוף – 6.

אנחנו הערכנו שמדובר בקבוצת פלייאוף במזרח, אבל לא הרבה מעבר לכך, אך עוד שיפור ביכולת של ג'יילן ברונסון, החתמתו של דונטה דיווינצ'נזו בקיץ וההגעה של אנונובי בטרייד במהלך העונה הפכו את הניקס לקבוצת צמרת של ממש, וכזאת שאפילו סיימה במקום השני במזרח. גם בפלייאוף, הניקס צלחו סדרה לא פשוטה נגד פילדלפיה והגיעו למשחק 7 ביתי נגד אינדיאנה, אך שם נגמר להם הכוח ונגמרה להם העונה.

רועי (דירג אותם 16) מתרץ: ג'יילן ברונסון עשה קפיצה גדולה העונה, ג'וליוס רנדל חזר לעצמו והם עשו טרייד חכם על או ג'י אנונובי, לואל דנג המודרני. הקבוצה הייתה מספיק קשוחה בהגנה ונהנתה מהשיפור הגדול של ברונסון בהתקפה כל הדרך למקום השני במזרח. הדגש שת'יבודו הציב על העונה הסדירה והרוטציה הקצרה אולי מנעו מהם עליית סיבוב, אבל גם בשנה מלאת פציעות הם נראו כמו הקבוצות הגדולות באמת של הניקס, אלה שנלחמות על חייהן וממלאות את הגארדן בגאווה. זאת כנראה העונה המוצלחת שלהם מאז 1999, בזכות השילוב בין ניצול הזדמנויות חכם ו-120% של כל המעורבים בדבר.

13. אוקלהומה סיטי ת'אנדר – עונה סדירה – 2, פלייאוף – 7.

כאן הרבה מהתגובות צדקו יותר מרפי ההבנה שלקחו חלק בהכנת הכתבה. אף אחד מאיתנו לא שם אותם בטופ 9 שלו, אבל הם הוכיחו אחרת וסיימו את העונה הסדירה בראשות המערב, עברו בסוויפ את הפליקנס בסיבוב הראשון ונתנו פייט ראוי לדאלאס לפני ההפסד בסיבוב השני ב-6 משחקים. הקבוצה הצעירה ביותר בליגה צריכה לעשות עוד כמה מהלכים קטנים כדי להשלים את העבודה, אבל את קפיצת המדרגה המשמעותית היא כבר עשתה.

עמיחי (דירג אותם 15) מתרץ: בכל עונה יש קבוצה צעירה שעושה קפיצת מדרגה משמעותית ומצטרפת לחבורת הצמרת של הליגה, ובמערב העמוס של העונה, טעיתי לחשוב שקפיצת המדרגה של אוקלהומה תהיה הדרגתית יותר. במיוחד התרשמתי לחיוב מג'יילן וויליאמס שהפך לכוכב השני של אוקלהומה מהר מהצפוי, צ'ט הולמגרן היה סולידי ויעיל והאמת שמשיי כבר ציפיתי שיהיה מועמד לגיטימי ל-MVP, גם אם אצלי בדירוג הוא השלישי ולא השני כמו בדירוג הרשמי של הליגה.

12. פילדלפיה סבנטי סיקסרס – עונה סדירה – 14, פלייאוף – 12.

בסופו של דבר, התחזית שלנו כאן הייתה די מדויקת, ותודה לג'ף פוסטר שדירג את הסיקסרס נמוך יותר משמעותית מכל האחרים. לא בטוח שהטרייד על הארדן פגע בפילדלפיה מקצועית, במיוחד כשהשחקן המשתפר של העונה טייריס מקסי חיפה על זה ביכולת טובה, אבל אמביד החמיץ חצי מהעונה בשל פציעה, ובלעדיו פילי לא הצליחו לשמור על המקום מהעונות הקודמות, מה שהוביל להדחה בסיבוב הראשון אחרי סדרה צמודה נגד הניקס.

11. קליבלנד קאבלירס – עונה סדירה – 11, פלייאוף – 8.

בגדול, אפשר לומר שהיינו די מדויקים כאן, גם בדירוג המדויק וגם במקום הרביעי במזרח שהענקנו להם, מה שאפשר להם לשמור על הביתיות בסיבוב הראשון ולעלות שלב בפלייאוף, מה שמכניס אותם לטופ 8 בדירוג הזה. בסך הכל, המעבר לסיבוב השני והמשחק האחד שהם לקחו מבוסטון משלימים עונה טובה עבורם, אבל גם מראים שמשהו שם לא לגמרי מתחבר כמו שהם היו רוצים.

10. לוס אנג'לס קליפרס – עונה סדירה – 5, פלייאוף – 9.

המעבר של הארדן שדרג קצת את הקליפרס בעונה הסדירה, והם מצאו את עצמם עם המאזן החמישי בטיבו בליגה, שהוא גם הטוב ביותר שלהם מאז ימי כריס פול, ויתרון ביתיות, אבל כמו שהערכנו מראש, בפלייאוף קוואי החמיץ כמה משחקים ולא היה טוב מתי שהוא כן שיחק, ובדיעבד אפשר גם לומר שהם נפלו על יריבה קשה בדמות דאלאס. מעניין יהיה לראות האם הקליפרס עדיין חושבים שההרכב הזה יזכה לריצת פלייאוף משמעותית פעם.

9. סקרמנטו קינגס – עונה סדירה – 17, פליי-אין – 17.

הקינגס סיימו בסך הכל עם 2 ניצחונות פחות מאשר בעונה שעברה, אבל העונה הסדירה במערב הייתה קשה הרבה יותר הפעם, וזה הוריד אותם מהמקום השלישי למקום התשיעי. סקרמנטו הביסו את גולדן סטייט במשחק הפליי-אין הראשון, מה שהספיק להם כדי להיחשב כקבוצה הטובה ביותר שלא נכנסה לפלייאוף העונה, בתקווה שהפעם לא נראה מהם בצורת כל כך ארוכה.

פוסטר (דירג אותם 6) מתרץ: איבדו את אלמנט ההפתעה ונתקעו בקיר העונה השנייה על שם אטלנטה, יחד עם התחזקות של רוב קבוצות המערב מסביבם.

8. ממפיס גריזליס – עונה סדירה – 24.

ג'ה מוראנט החמיץ את 25 המשחקים הראשונים של העונה, ושבועיים בלבד אחרי שחזר הוא נפצע וגמר את העונה, וכך הצטרף לעוד כמה שחקנים בעונה פצועה מאוד של הגריזליס, בה הם שברו את שיא הליגה להכי הרבה שחקנים שעלו על הפרקט עבור קבוצה במהלך העונה. עכשיו ממפיס יקוו שהדקות שהצעירים קיבלו ישתלמו בעונה הבאה, ושהם יהיו בריאים ותחרותיים יותר, גם אם לא בהכרח יחזרו מיד למאבקי הצמרת של המערב הפרוע.

עמיחי (דירג אותם 7) מתרץ: במילה אחת – פציעות. ג'ארן ג'קסון ג'וניור הוא השחקן היחיד מהבכירים של ממפיס שהיה מספיק בריא כדי לשחק כמות משמעותית של משחקים העונה, ובמשחקים הבודדים עם מוראנט נזכרנו בקבוצת הצמרת שהייתה לגריזליס בשנתיים הקודמות. הנחתי שממפיס יתמודדו טוב יותר עם הסגל החסר בתחילת העונה, אבל האמת היא שהוא היה חסר לאורך כל העונה ולא הייתה להם הזדמנות של ממש לחזור לתמונה.

7. מיאמי היט – עונה סדירה – 16, פלייאוף – 14.

אלופת המזרח דאשתקד עשתה עונה סדירה די דומה לזו של 2023 בסופו של דבר, ואפילו מצאה את עצמה שוב במקום השמיני במזרח בכניסה לפלייאוף, אבל הפעם, בלי באטלר ואחרים, בוסטון הייתה גדולה על ההיט והסדרה ההיא הסתיימה בסוויפ ג'נטלמני די קליל עבור הסלטיקס. נדמה שמיאמי צריכים קצת לחשב מסלול מחדש בכל הנוגע לעונה הסדירה, כי הפעם הפליי-אין והפציעה של באטלר נגד פילדלפיה פגעו ביכולת שלהם להתמודד בפלייאוף.

רועי (דירג אותם 6) מתרץ: אין פתרונות קסם. אחרי שנה שלמה של בינוניות וריצה מדהימה כל הדרך לגמר מיאמי קיוותה שזה יקרה שוב, סיימה במקום השמיני ואיבדה את ג'ימי באטלר בפליי-אין. בלעדיו לא היה יותר מדי סיכוי. אפשר לדבר על אינפלציית הפציעות מג'ימי, דרך הצוואר של טרי רוז'ייר ועד כל החמישיות השונות, אבל הם פשוט לא היו טובים מספיק אפילו בשביל המקום השישי, שכנראה היה שווה גמר מזרח רביעי ב-5 שנים. בזבזנו לבאטלר שנה מהחיים, אבל הרווחנו את האקז ג'וניור. גם משהו.

6. גולדן סטייט ווריורס – עונה סדירה – 18, פליי-אין – 19.

בחצי הראשון של העונה, מדובר היה בקבוצת מרכז טבלה בואכה תחתית, כשקליי תומפסון לא קולע, דריימונד גרין מושעה, וויגינס לא מוצא את עצמו והצעירים לא מרוצים. בחצי השני של העונה, הדברים נראו טוב יותר והווריורס ניצחו 2 משחקים יותר מאשר בעונה שעברה בסך הכל, אבל הפעם זה הספיק רק למקום העשירי ולמשחק פליי-אין בסקרמנטו שהסתיים בתבוסה מוחצת שאולי סגרה סופית את עידן הזהב של הזהובים.

עמיחי (דירג אותם 5) מתרץ: קצת בדומה לעונה שעברה, הווריורס פתחו רע את העונה ויצאו למרדף, נראו הרבה יותר טוב בשלבי הסיום של העונה, אך המרדף הזה הביא אותם על הלשון בחוץ לשלבי ההכרעה. כל עוד סטף, קליי ודריימונד שם אני עדיין אזכור להם חסד נעורים, אבל אני יכול לומר בביטחון שאלמלא שינוי בלתי צפוי בקיץ, בעונה הבאה אני לא אדרג אותם כל כך גבוה, כי יש לא מעט קבוצות מערביות שעברו אותם בסיבוב.

5. לוס אנג'לס לייקרס – עונה סדירה – 15, פלייאוף – 13.

בעונה שעברה, הלייקרס רצו יפה בסיום העונה והמשיכו בפלייאוף. הפעם הם סיימו פחות או יותר באותו מקום עם קצת יותר ניצחונות ובלי ריצה יוצאת דופן, אולי למעט הזכייה בטורניר אמצע העונה, אך ניצחון חוץ על הפליקנס בפליי-אין הוביל למפגש עם האלופה היוצאת דנבר בסיבוב הראשון, והוא הסתיים בהרבה משחקים צמודים שהלכו לטובת הנאגטס, שניצחו 4- 1 בסדרה.

NBA בדם (דירג אותם 2) מתרץ: התלהבתי מאוד מהקיץ שלהם. ההופעות בפלייאוף של ריבס והאצ'ימורה גרמו לי לחשוב שהם יספקו את אותה התוצרת או קרוב לכך בעונה הנוכחית, והתברר שזו הייתה התעלות זמנית שלא מעידה על הכלל. עדיין, ההדחה מול דנבר הייתה צמודה מאוד והמאצ'-אפ מולם לא טוב ללייקרס, כאשר מול קבוצה אחרת היה להם יותר סיכוי.

4. פיניקס סאנס – עונה סדירה – 9, פלייאוף – 15.

אנחנו הערכנו שמדובר בקבוצה הטובה ביותר במערב אחרי האלופה היוצאת דנבר, אבל המחסור ברכז והפציעות של הכוכבים לא אפשרו לסאנס באמת להפוך לקבוצת צמרת במהלך העונה. לקראת סוף העונה הסדירה נדמה היה שהדברים מסתדרים להם בדיוק בזמן, אבל אז הם הובסו על ידי מינסוטה בסוויפ חד-צדדי, שבדיעבד אפשר לומר שמעיד גם על מינסוטה ולא רק על פיניקס.

NBA בדם (דירג אותם 4) מתרץ: אחרי ההדחה מול דנבר אשתקד, ברור שמה שהיה צריך לקבוצה זה כח אש. ביל הסקורר המוכשר ואלן הקלע הובאו לצורך זה ונראו כחלק החסר לקבוצה, בה בוקר ישחק את הפוינט גארד שיזין את כולם וגם יקלע. בפועל, לא היה בעל בית על המגרש, לא הייתה שיטה התקפית ולא שמרו כלל.

3. מילווקי באקס – עונה סדירה – 8, פלייאוף – 10.

שיתוף הפעולה של יאניס ולילארד אמור היה להביא לשיפור אצל אלופת 2021, אבל הפעם הם גם איבדו את המקום הראשון במזרח בו הם אחזו ב-3 מ-5 השנים הקודמות, והגיעו לפלייאוף בלי יאניס הפצוע, עם לילארד שנפצע גם הוא ונעדר מ-2 משחקים ובעיקר עם דוק ריברס. לקבוצה בלי נכסים עתידיים שמחפשת אליפות זה בזבוז של עוד עונה, וגם לכוכב שלה שהחמיץ משחק פלייאוף אחד לפחות ב-4 מ-5 העונות האחרונות.

2. דנבר נאגטס – עונה סדירה – 3, פלייאוף – 5.

האלופה היוצאת שמרה על כוחה בעונה הסדירה, ואפילו השיגה 4 ניצחונות יותר, אך שוברי שוויון בעייתיים הביאו אותם למקום השני במערב מאחורי אוקלהומה. בפלייאוף, הדברים לא התחברו להם כמו בעונה שעברה, גם אחרי קאמבק מרשים מ-2 הפסדי בית בתחילת הסדרה נגד מינסוטה, וגם יתרון 20 במשחק 7 ביתי לא הספיק להם והם הפכו לאחרונים שמודחים לפני הגמרים האזוריים.

1. בוסטון סלטיקס – עונה סדירה – 1, פלייאוף – 1-2.

הקבוצה שדורגה ראשונה אצלנו היא גם זו שנמצאת בעמדה הטובה ביותר, כשהעפילה לגמר עם שני הפסדים בלבד במהלך הפלייאוף, שניהם דווקא הפסדי בית, ותהיה עם יתרון הביתיות גם בסדרה האחרונה של העונה. עכשיו נטל ההוכחה עליהם, בניסיון לשבור בצורת של 16 שנים בלי אליפות.

Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
03/06/2024 16:09:47

וואווו! תודה על ההשקעה. דרוגים הגיוניים לפי מה שנראה היום. תודה לכל המשתתפים

Air Canada
Air Canada
03/06/2024 16:48:29

תודה רבה

Avri
Avri
03/06/2024 17:28:19

כל הכבוד על הרעיון לקחת את התחזיות ולהשוות – דרך מצויינת להכניס עניין בתקופה קצת משמימה. בסך הכל פגעתם בסדר, לא מדהים אבל גם לא נפילה וכנראה לא יותר/פחות ממה שאחרים צפו. פעם הבאה תקשיבו לי כשאני אומר לכם שמיני בדרך למעלה :-). יפה מאוד. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם צריכים לומר רפיתי, נטלתי בינה, פשעתי, החסרתי, שגיתי, טעיתי, פספסתי, איירבלתי, שטיתי, דה שוטי

NBA בדם
03/06/2024 18:08:37

😂😂😂😂

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בקיצור שיזמזמו אדון הסליחות.

Avri
Avri
03/06/2024 19:23:10

😄😄😄

jefffoster10
03/06/2024 19:28:20

אני מצטרף לאיגוד כחבר של כבוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

אתה עם ההצלחה שלך השנה צריך אישור מיוחד אתה לא מספיק רפה. נתייעץ בועדה

דה שוט
03/06/2024 23:51:17

חחחחח לוקה 15 מיני 18 אינדי 20… אחלה פיינל פור…
לפחות בוסטון מקום 1 יצא טוב

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

למה תירוצים בכותרת?דירוג מעולה מתחילת העונה.
אם הייתם מדרגים את שרלוט מס 2,באמת הייתם זקוקים לתירוצים.
איזה ענין יש בעולמנו,אם כל דבר קורה כפי שציפינו? אנו מטבענו לא אוהבים הפתעות,אבל הפתעות תמיד תקרינה ,נרצה או לא נרצה!

trusttheprocess
trusttheprocess
03/06/2024 20:43:31

צריך לזכור כשאמביד נפצע פילי היו מקום שני במזרח ואמביציה היה בדרך ל mvp שני רצוף בפער גדול מהאחרים.
אם לא היה נפצע (בדרך כלל הוא נפצע בפלייאוף, לא בעונה הסדירה )
אז פילי היו מקום שני במזרח , אנשים שוכחים גם שהפציעה של מלטון שהיה גארד פותח ושחקן הגנה מצוין פגעה בהם קשות.
היו צריכים אותו להגן על ברונסון.
פילי בריאים היו מגיעים לגמר המזרח, גם אם כל שאר הקבוצות היו בריאות.
בכל מקרה זאת הייתה אמורה להיות עונת מעבר , שנה הבאה אין טוביאס ויש קאפ ספייס להחתים או לעשות טרייד על חיזוק רציני

Last edited 22 days ago by trusttheprocess
Om3r
Om3r
03/06/2024 22:40:58

א. כל המזרח היה פצוע השנה אז אין מה להתלונן על פציעות
ב. על פילי יש קללת סיבוב שני. לא משנה מה יעשו, אין תרבות מנצחת במועדון ולכוכב אין מנטליות של מספר 1 באלופה, מה גם שהוא באופן עקבי לא מגיע לפלייאוף בריא.
הפרוסס היה חטא ועל החטא הזה פילי תשלם לאורך כל עידן אמביד.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/06/2024 23:34:17
Reply to  Om3r

מי שם את הקללה , אתה, מכשפה מסקוטלנד או האחיות של הסינדרלה?
האם זה החבר הדמיוני שלכם בגן עדן או אולי מרטי מקפליי?

אור
אור
03/06/2024 23:53:52

מחכה לעונה הבאה ולמה היה קורה "אם לא היה נפצע"

עמיחי קטן
03/06/2024 22:55:38

תודה לכל המגיבים. בסך הכל, אני חושב שהמדרגים עשו עבודה די טובה, אם כי היו כמה פספוסים באופן טבעי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/06/2024 23:55:14

בקשר לחליפות של לוקה, לא נראה לי שהוא בעניין של קוטור. לוקה, כמו ויקטור חסון האגדי, הולך ישר על החליפה של האיומים.
תודה רבה על הפרויקט

Berch
04/06/2024 9:30:25

שאפו על הלפני ואחרי
ברוב המקרים קלעתם לא רע בכלל (מעל 50% מהשדה).
פניקס ודאלאס מפתיעות הליגה. במקום השלישי המכובד אוקלהומה…..
🙏

עגל
עגל
04/06/2024 13:58:25

סך הכל דירגתם טוב מאוד.
יש לא מעט הפתעות לרעה ולטובה וזה אולי נראה רע או מביך, אבל גם במבט לאחור מה שקרה לא תמיד צפוי/מוסבר.
כמו כן היו הרבה טריידים ששינו את כל התמונה.

Yinon Yavor
04/06/2024 13:58:42

תודה לצוות.
מעניין לבדוק מבחינת חישוב כמה רחוק היה כל אחד מכם בתחזית (של העונה הרגילה בלבד) ביחס למיקומים האמיתיים. אפשר לעשות כמו שמנחם עשה בעבר – לחשב את ההפרש בין המיקום האמיתי של כל קבוצה למיקום לפי ההימור, ואז לסכום את כל ההימורים. מי שהסכום שלו הכי נמוך – היה הכי קרוב למציאות. ככה גם המגיבים של אותו פוסט יוכלו לבדוק את עצמם ביחס אליכם

Yinon Yavor
04/06/2024 14:01:09
Reply to  Yinon Yavor

וראיתי שם שהרבה מגיבים חילקו את זה למזרח/מערב – אז אולי כדאי שגם אצלכם תעשו משהו דומה

Yinon Yavor
04/06/2024 14:13:13

אצלי הדרוג הוא לפי איזורים, אז סכום הפספוסים שלי מחולק למזרח ומערב:
מזרח – 40 (ממוצע פספוס של 2.67 מקומות לקבוצה).
פנינים מובחרות:
" 8. וושינגטון – יפתיעו הרבה"
.
.
מערב – 60 – כאן ממש נפלתי חזק (הפרש של 4 מקומות בממוצע לקבוצה).
פנינים מובחרות:
" 1. לייקרס – סוג של ווישפול " – להגנתי כתבתי שזה מנקודת מבט של אוהד.
אבל…
" 2. פיניקס – יהיו טובים מאוד"
" 5. סן אנטוניו – יפתיעו הרבה – ויקטור יהיה סנסציה" – רק החלק השני נכון…
" 8. OKC – מקומות 6-8 יהיו קרובים ויכולים להתחלף"
" 9. מיניסוטה"
" 12. קליפרס – נגמר הסוס."
.
מסקנה – קל יותר להמר על המזרח…

Yinon Yavor
04/06/2024 14:24:32
Reply to  Yinon Yavor

בדקתי את הדרוג המשוקלל כאן של המומחים. במערב אתם עם הפרש 58 – טוב ממני בקצת.
במזרח אתם עם הפרש 36 – גם טוב ממני. שימו לב עד כמה ההבדלים שונים בין מזרח למערב

עגל
עגל
04/06/2024 17:57:28
Reply to  Yinon Yavor

אצלי השקלול יוצא מאוד קרוב לאפס.
אבל זה בגלל שקיזזתי טעות של +4 עם טעות של -4 בדרוג.
🙂

Yinon Yavor
04/06/2024 18:03:31
Reply to  עגל

חמוד אתה…
לא מלמדים ערך מוחלט מדרום לרהט?
(-:

עגל
עגל
05/06/2024 9:30:57
Reply to  Yinon Yavor

חחח
לא
למה לא לעשות את סכום הסטיות בריבוע, ערך מוחלט זאת פונקציה לא גזירה בראשית?!

אם זה לא היה ברור אני סתם מטריל

Yinon Yavor
05/06/2024 17:15:46
Reply to  עגל

בב

yzc
עמיחי קטן
04/06/2024 22:23:23
Reply to  Yinon Yavor

בדקתי את של עצמי – 59 במערב ו-35 במזרח

thetroll
thetroll
04/06/2024 23:12:09
Reply to  Yinon Yavor

תודה חברים אצלי – 30 במזרח 59 במערב היה קשוח המערב השנה.

Last edited 21 days ago by thetroll
Yinon Yavor
05/06/2024 22:34:09
Reply to  thetroll

גם לך וגם לעמיחי – לא נראה לי שיכול להיות מספר אי זוגי.

עמיחי קטן
06/06/2024 9:38:31
Reply to  Yinon Yavor

מסתבר שבשניהם עיגלתי אחד לטובתי בחישוב הקודם, אז זה 60 ו-36 בהתאמה

ירון, החלום
ירון, החלום
06/06/2024 21:28:23

בס"ד
תודה רבה,
הדירוג שלכם מתברר כטוב.
היו פציעות וטריידים שמאד השפיעו