דירוג העוצמה של הופס לפתיחת עונת 2024 / צוות הופס

רגע לפני פתיחת העונה, כינסנו כמה מחברי הצוות על מנת להציג דירוג עוצמה של 30 הקבוצות לקראת העונה הקרובה. כל אחד מהמשתתפים דירג את הקבוצות מ-1 עד 30 והדירוג הסופי נקבע לפי הממוצע, כשעבור כל קבוצה הוספנו גם נימוק במשפט קצר. איתנו בצוות המדרגים היום – NBA בדם, Jefffoster10 (להלן – פוסטר), רועי ויינברג ועמיחי קטן.

רגע לפני שנתחיל, זו הזדמנות לציין שלאורך העונה הסדירה, בנוסף לפריוויו והסיקורים של כל יום, אנחנו ננסה להפעיל כמה פינות קבועות, כשמי שרוצה להשתתף בהן מוזמן לכתוב לי או למייל של מערכת האתר. אחת הפינות, שקצת נזנחה בשנים האחרונות, היא "יומני הקבוצות", מסגרת שבה כל אחד לוקח קבוצה אחרת וכותב עליה לאורך העונה בערך אחת לחודש, וקישור להרשמה לקבוצות נמצא כאן. פינות אחרות יצאו לדרך במהלך העונה…

30. שארלוט הורנטס – 29.25 – רועי – 30. NBA בדם, פוסטר ועמיחי – 29.

הקבוצה שצפויה להיות החלשה ביותר העונה לפי הדירוג שלנו זו שארלוט, כשלאמלו בול זכה להארכת חוזה אחרי עונה מרובה בפציעות, והוא ינסה להוכיח אחרת, אבל קשה לומר שיש לו עזרה משמעותית. ברנדון מילר, הבחירה השנייה בדראפט, יקווה גם הוא להוכיח למי שמזלזל בו, אבל נקודת הפתיחה של שארלוט היא הגרועה ביותר לדעתנו.

29. וושינגטון וויזארדס – 29 – NBA בדם ופוסטר – 30. רועי – 29. עמיחי – 27.

דני אבדיה זכה להארכת חוזה, מה שאומר שהוויזארדס מביעים בו אמון כלכלי, בתקווה שזה יבוא לידי ביטוי על הפרקט. ג'ורדן פול וטיוס ג'ונס ירכיבו קו אחורי מעניין וקוזמה יהיה השחקן הבכיר בקו הקדמי, אבל אנחנו נופתע אם וושינגטון לא תהיה אחת מהקבוצות החלשות ביותר בליגה.

28. דטרויט פיסטונס – 28.25 – עמיחי – 30. NBA בדם ורועי – 28. פוסטר – 27.

קייד קנינגהם שיחק רק 12 משחקים בעונה שעברה, ואיתו הפיסטונס אמורים להשתפר, אבל אנחנו המדרגים נתנו להם שיפור מינימלי מהמקום ה-15 והאחרון במזרח עד למקום ה-13 במזרח. עכשיו זה תור צעירי הפיסטונס להוכיח לנו שאנחנו טועים (או שאנחנו צודקים).

27. יוסטון רוקטס – 26.25 – פוסטר – 28. NBA בדם – 27. רועי – 26. עמיחי – 25.

פרד ואן-וליט, דילון ברוקס ואחרים מעטרים את רשימת הרכש של יוסטון, אבל אנחנו המדרגים לא השתכנענו שיהיה שם יותר משיפור מינימלי, והם "זוכים" למקום האחרון במערב בדירוג הזה. לרוקטס יש אמנם את בחירת הדראפט של ברוקלין השנה, זכר לטרייד על הארדן, אבל הבחירה שלהם תעבור לאוקלהומה אם לא תהיה בטופ 4, זכר לטרייד על ווסטברוק.

26. שיקגו בולס – 24.25 – עמיחי – 26. פוסטר – 25. NBA בדם – 24. רועי – 22.

שיקגו נשארים עם הטריו של זאק לאבין, דמאר דרוזן וניקולה ווצ'ביץ', אך העונה אנחנו המדרגים מעריכים שהם לא יצליחו להעפיל לפלייאוף כמו ב-2022 או לפליי-אין כמו בעונה שעברה. מסוג הקבוצות שכנראה לא נופתע אם היא תעביר את אחד מהכוכבים בטרייד במהלך העונה.

25. פורטלנד טרייל בלייזרס – 23.75 – עמיחי – 28. רועי – 27. פוסטר – 21. NBA בדם – 19.

דמיאן לילארד עבר בטרייד אחרי 11 עונות בפורטלנד, וכעת נחלקו הדעות בין המדרגים האם מדובר בקבוצה שתהיה בין החלשות ביותר בליגה או בקבוצה שיכולה להיות חלק משמעותי מהמאבק על הפליי-אין. הרוקי סקוט הנדרסון ודיאנדרה אייטון שהגיע מפיניקס הם השמות המסקרנים ביותר שם.

24. אורלנדו מג'יק – 23.5 – פוסטר, רועי ועמיחי – 24. NBA בדם – 22.

רוקי העונה שעברה, פאולו באנקרו, ינסה הפעם להתחיל להוביל את אורלנדו גם לשיפור קבוצתי ואולי אפילו למאבקי הפליי-אין והפלייאוף. אורלנדו זו קבוצה שההימורים שלנו היו דומים עבורה, כלומר שיפור קל, אבל כזה שלא יספיק כדי לשחק יותר מ-82 משחקים בעונה.

23. סאן-אנטוניו ספרס – 23.25 – פוסטר – 26. NBA בדם ורועי – 25. עמיחי – 17.

ויקטור וומבניאמה הראה דברים יפים בקדם העונה, ועכשיו השאלה היא כמה מזה הוא יתרגם לעונה עצמה, ובעיקר, כמה הוא יכול לשפר את הספרס כקבוצה. כמו בעונה שעברה, עמיחי מהמר על הצלחה יחסית של הספרס ביחס לאחרים, ומעניין יהיה לראות האם הוא יטעה שוב, או שהפעם יהיו אלה דווקא היתר שלא העריכו מספיק את החבורה של פופ.

22. טורונטו ראפטורס – 22.75 – NBA בדם, פוסטר ורועי – 23. עמיחי – 22.

בלי פרד ואן-וליט שעבר ליוסטון, נדמה שטורונטו עשו צעד לכיוון הבנייה מחדש, אבל עדיין יש להם סגל שחקנים לא רע שעשוי שלא להצליח להביא בחירת דראפט גבוהה. מעניין שזו אחת מהקבוצות עם הכי הרבה הסכמה עליהן בדירוג הזה.

21. יוטה ג'אז – 22.5 – NBA בדם – 26. עמיחי – 23. פוסטר – 22. רועי – 19.

בעונה שעברה, יוטה הפתיעו לטובה בחצי הראשון של העונה, לפני שהם ויתרו על כמה שחקנים בטרייד דדליין ויצאו ממאבקי הפלייאוף. העונה, אחרי הקפיצה של לאורי מרקאנן, השחקן המשתפר של העונה שעברה, אנחנו כבר מעריכים שיוטה יהיו במקום יחסית גבוה מבין קבוצות התחתית שתסיימנה את העונה אחרי 82 משחקי עונה סדירה.

20. אינדיאנה פייסרס – 19.5 – רועי – 21. פוסטר ועמיחי – 20. NBA בדם – 17.

הפייסרס הביאו את ברוס בראון שיחזק את הקו האחורי בהנהגת האליברטון, והם יקוו שהעונה תהיה קפיצת המדרגה הקבוצתית שתביא אותם לפלייאוף או לפחות לפליי-אין. אנחנו המדרגים דירגנו אותם בקצה התחתון של הפליי-אין, והם יקוו להתעלות על הציפיות המוקדמות.

19. ברוקלין נטס – 17.75 – עמיחי – 21. רועי – 20. פוסטר – 17. NBA בדם – 13.

הסגל הנוכחי של ברוקלין העפיל לפלייאוף בעיקר בזכות קווין דוראנט שכבר עבר לפיניקס באמצע העונה, וכבר שנתיים רצוף שהם היחידים שמודחים בסוויפ בסיבוב הראשון. קשה להעריך את איכות הסגל הנוכחי, אבל התוצאה שלנו היא פליי-אין, מקום שכנראה אף אחד לא יופתע אם ברוקלין יסיימו בו.

18. מינסוטה טימברוולבס – 17.25 – NBA בדם, רועי ועמיחי – 18. פוסטר – 15.

מינסוטה סיימו בערך באותו מקום בשנתיים האחרונות, אך אם ב-2022 זו הייתה הצלחה להגיע לפלייאוף, בעונה שעברה כבר היו יותר ציפיות שהפכו את זה לאכזבה. העונה, כנראה שהציפיות נמצאות בין לבין, וגם הטימברוולבס נכנסים כאן לקטגוריה של קבוצות שאנחנו מעריכים שנראה בפליי-אין.

17. אטלנטה הוקס – 17. NBA בדם – 21. פוסטר ועמיחי – 16. רועי – 15.

הקבוצה שהייתה סמל הבינוניות בעונה שעברה נשארת שם פחות או יותר לפי הדירוג שלנו, ועל הנייר תנסה להמשיך להיות קבוצת הפליי-אין הטובה ביותר ב-NBA עם מאזן 3- 0 בשנתיים האחרונות, כשהפליקנס, ממפיס ומינסוטה, עם מאזן 2- 1 כל אחת לאורך הכמה שנים שזה קיים, הן היחידות שמתקרבות.

16. ניו-אורלינס פליקנס – 16.5 – NBA בדם – 20. עמיחי – 19. רועי – 14. פוסטר – 13.

אפשר לומר שכולם הסכימו שמדובר בקבוצת פליי-אין או באזור הזה, אבל אפשר לראות את הפערים בין המדרגים השונים ולשאול האם אלו הערכות שונות לגבי הבריאות של הפליקנס, קבוצה שסובלת מפציעות לא מעט, או שאולי מדובר בהערכות שונות לגבי השחקנים הצעירים והמוכשרים שלהם.

15. דאלאס מאבריקס – 14.5 – פוסטר – 18. רועי – 17. NBA בדם – 15. עמיחי – 8.

בעונה שעברה, הניסוי של לוקה וקיירי נכשל כליל, אבל בקיץ הגיעו שחקני רכש שישפרו את ההגנה, ולהתקפה אין צורך לדאוג כל עוד לוקה וקיירי שם. על אף חילוקי הדעות כאן, כולם הסכימו שהמאבס טובים יותר מאשר הדירוג הסופי של 2023 וטובים פחות מאשר הדירוג הסופי של 2022.

14. ניו-יורק ניקס – 14 – רועי – 16. NBA בדם ועמיחי – 14. פוסטר – 12.

לניקס הייתה ההתקפה הטובה ביותר בליגה מהטרייד דדליין עד לסיום העונה שעברה, ואחר כך הם הרשימו בעיקר הגנתית בפלייאוף. ללא שינויים משמעותיים בסגל, כולנו הערכנו את הניקס בערך באותו מקום, שהוא קצת פחות טוב מהעונה שעברה, אך עדיין די טוב.

13. אוקלהומה סיטי ת'אנדר – 12.75 – עמיחי – 15. פוסטר – 14. רועי – 12. NBA בדם – 10.

ריצה מרשימה של הת'אנדר בשלהי העונה שעברה הביאה אותם מרחק משחק אחד מהפלייאוף, ואנחנו המדרגים חוזים להם המשך של תהליך השיפור, ומקום טוב יותר במאבקי הפלייאוף והפליי-אין. צ'ט הולמגרן צפוי לעלות על פרקט NBA לראשונה, ונוכל לראות את השחקן המסקרן הזה.

12. פילדלפיה סבנטי סיקסרס – 11.75 – פוסטר – 19. עמיחי – 11. רועי – 9. NBA בדם – 8.

עם סימני השאלה סביב טרייד אפשרי של הארדן, ואחרי עונה שלישית ברציפות וחמישית מתוך 6 האחרונות של פילי שמסתיימת בסיבוב השני, נדמה שהפעם אנחנו חוזים להם עונה פחות טובה, בין אם יהיה טרייד שיחליש אותם מקצועית ובין אם תהיה פשוט יכולת פחות טובה של הקבוצה.

11. קליבלנד קאבלירס – 10.75 – עמיחי – 12. NBA בדם ורועי – 11. פוסטר – 9.

אחרי עונה סדירה מצוינת ופלייאוף רע, קליבלנד ינסו לשפר את מצבם גם בפוסט-סיזן העונה, ולמרות שהם במקום ה-11 בדירוג הזה, הם בסך הכל הקבוצה הרביעית מהמזרח שנכנסת לכאן, והיא נעה בין מקומות 4 ל-5 במזרח אצל המדרגים השונים.

10. לוס אנג'לס קליפרס – 9.75 – עמיחי – 13. פוסטר – 11. רועי – 8. NBA בדם – 7.

קוואי לנארד ופול ג'ורג' היו בריאים למספיק משחקים בעונה הסדירה כדי להביא את הקליפרס לפלייאוף, יחד עם ווסטברוק שהצטרף והפתיע לטובה, אבל בפלייאוף בלי שני הכוכבים כבר לא היה להם סיכוי. נדמה שגם התחזית שלנו מתבססת על היגיון די דומה – ישחקו מספיק כדי להיכנס לטופ 10 וייפצעו מספיק כדי לא להיות קונטנדרים של ממש.

9. סקרמנטו קינגס – 9.5 – רועי – 13. עמיחי – 10. NBA בדם – 9. פוסטר – 6.

אחרי שבצורת הפלייאוף הארוכה בתולדות ה-NBA נשברה, הפעם יש מסקרמנטו ציפיות להמשיך במומנטום, והם נכנסים לטופ 10 בדירוג עוצמה טרם תחילת העונה, כנראה לראשונה מזה קרוב ל-20 שנה (אני מהמר שבדירוג של 2005 הם נכנסו…). קבוצת ההתקפה הטובה ביותר בליגה בעונה שעברה תשאף לשפר גם את ההגנה, על מנת לעבור הפעם סיבוב בפלייאוף.

8. ממפיס גריזליס – 9.25 – NBA בדם – 12. רועי – 10. פוסטר – 8. עמיחי – 7.

בלי ג'ה מוראנט ל-25 משחקים, בלי ברנדון קלארק לתקופה ממושכת ובלי סטיבן אדאמס כנראה לכל העונה, אנחנו מצפים מהגריזליס להיות קצת פחות טובים ולאבד את המקום השני במערב אחרי שנתיים רצופות. מצד שני, השילוב של שני שחקני ההגנה האחרונים – ג'ארן ג'קסון ומרכוס סמארט – עשוי להניב תוצאות מעניינות אצל הגנה שהיא גם ככה בין המובילות בליגה.

7. מיאמי היט – 8.75 – NBA בדם – 16. פוסטר – 7. רועי ועמיחי – 6.

סגנית האלופה מדורגת נמוך יחסית למעמד, אבל צריך לזכור לקחת בחשבון גם את העונה הסדירה, אותה ההיט בקושי שרדו עם מקום בפלייאוף דרך הפליי-אין. הסגל של מיאמי גם לא ממש השתפר בקיץ, ככה שאף אחד לא רוצה לזלזל בהם, אבל כולם סבורים שיש קבוצות אחרות טובות יותר.

6. גולדן סטייט ווריורס – 7. פוסטר – 10. רועי – 7. NBA בדם – 6. עמיחי – 5.

כל המדרגים הסכימי שמדובר בקבוצת פלייאוף, כשפול (כריס) אמור להיות שיפור על פני פול (ג'ורדן) בטווח הקצר. אחרי שהכל התחבר להם באליפות של 2022, יותר מדי דברים לא עבדו בעונת 2023 המסובכת מבחינתם, ולפחות כרגע, נראה שהדירוג שלנו משאיר אותם בערך איפה שהם סיימו את העונה שעברה.

5. לוס אנג'לס לייקרס – 4.75 – עמיחי – 9. פוסטר ורועי – 4. NBA בדם – 2.

השיפור המרשים של הלייקרס בחצי השני של העונה שעברה, שהביא אותם עד לגמר המערב, המשיך בקיץ חיובי מבחינתם בו הם החתימו מחדש את השחקנים החשובים והוסיפו את גייב וינסנט, טוריאן פרינס, כריסטיאן ווד ואחרים. לכן, בדירוג הזה הם נמצאים במקום עליו הם אפילו לא חלמו בדירוג של העונה שעברה.

4. פיניקס סאנס – 4.5 – פוסטר ורועי – 5. NBA בדם ועמיחי – 4.

אחת מהקבוצות היציבות ביותר בדירוג שלנו, כשכולם דירגו אותה במקומות 4-5, מה שמעניק לה את המקום הרביעי בדירוג הסופי. כריס פול ואייטון הועברו והשאירו את בוקר כנציג היחיד של גמר 2021, אבל יחד עם דוראנט, בראדלי ביל ואחרים, הסאנס צפויים להיות בצמרת הגבוהה גם העונה.

3. מילווקי באקס – 2.75 – NBA בדם, פוסטר ורועי – 3. עמיחי – 2.

עוד אחת מהקבוצות היציבות ביותר בדירוג שלנו, כשכולם דירגו אותה במקומות 2-3, מה שמעניק לה את המקום השלישי בדירוג הסופי. הצטרפותו של לילארד בוודאי צמצמה את ההשפעה של ההדחה המהירה בפלייאוף שעבר על הדירוג, אבל הבעיות ההגנתיות שעלולות להיות והסגל הקצר עשויים לעמוד בעוכריהם.

2. דנבר נאגטס – 2.25 – NBA בדם – 5. פוסטר – 2. רועי ועמיחי – 1.

האלופה איבדה 2 משחקני הספסל החשובים שלה בדמותם של ברוס בראון וג'ף גרין, אבל היא שמרה על החמישייה שהביאה את האליפות, ככה שקשה לומר שהיא נחלשה בצורה משמעותית. גם כאן, היא הייתה קרובה מאוד לפסגת הדירוג, אך נפלה רק במעט.

1. בוסטון סלטיקס – 1.75 – עמיחי – 3. רועי – 2. NBA בדם ופוסטר – 1.

הסלטיקס הגיעו לגמר ב-2022 וחזרו מפיגור 3- 0 למשחק 7 בגמר המזרח דאשתקד, אך זה לא הספיק להם והם צירפו את ג'רו הולידיי וקריסטאפס פורזינגיס. עוד מוקדם לדעת איך זה ישפיע עליהם בפועל, אבל לפחות בדירוג כאן זה מספיק כדי להעניק להם את הפסגה.

והנה הדירוג של כל אחד מאיתנו:

NBA בדם:

בוסטון לייקרס מילווקי פיניקס דנבר גולדן סטייט קליפרס פילדלפיה סקרמנטו אוקלהומה קליבלנד ממפיס ברוקלין ניקס דאלאס מיאמי אינדיאנה מינסוטה פורטלנד פליקנס אטלנטה אורלנדו טורונטו שיקגו ספרס יוטה יוסטון דטרויט שארלוט וושינגטון

Jefffoster10:

בוסטון דנבר מילווקי לייקרס פיניקס סקרמנטו מיאמי ממפיס קליבלנד גולדן סטייט קליפרס ניקס פליקנס אוקלהומה מינסוטה אטלנטה ברוקלין דאלאס פילדלפיה אינדיאנה פורטלנד יוטה טורונטו אורלנדו שיקגו ספרס דטרויט יוסטון שארלוט וושינגטון

רועי:

דנבר בוסטון מילווקי לייקרס פיניקס מיאמי גולדן סטייט קליפרס פילדלפיה ממפיס קליבלנד אוקלהומה סקרמנטו פליקנס אטלנטה ניקס דאלאס מינסוטה יוטה ברוקלין אינדיאנה שיקגו טורונטו אורלנדו ספרס יוסטון פורטלנד דטרויט וושינגטון שארלוט

עמיחי:

דנבר מילווקי בוסטון פיניקס גולדן סטייט מיאמי ממפיס דאלאס לייקרס סקרמנטו פילדלפיה קליבלנד קליפרס ניקס אוקלהומה אטלנטה ספרס מינסוטה פליקנס אינדיאנה ברוקלין טורונטו יוטה אורלנדו יוסטון שיקגו וושינגטון פורטלנד שארלוט דטרויט

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. ארבעה שהם קול אחד תעשו כמו אחד המדרגים ותוסיפו מטבע.
    הנה שלי.
    ממפיס מחוץ לפלייאוף. בלי אדאמס הם כלום.
    סן אנטוניו לא יבזבזו זמן. הלייקרס לא יתחברו. סקרמנטו מסיימת מקום ראשון או שני.
    דנבר תשחק רק על הבית.

  2. אומר זאת עכשיו, למען תראו זאת בסוף העונה. הת׳אנדר יהיו קונטנדרים רציניים, לפחות סיבוב שני, ואני אישית לא אתפלא אם נראה אותם לפחות בגמר הליגה. קבוצת העתיד בעיניי.

  3. תודה חברים.
    נראה לי שהערכתם ביתר את OKC ואת הקינגס
    קשה לי להאמין ששגא שאני מבין שהוא טופ 10 בליגה יצליח לשחזר את האחוזיםשל השנה שעברה וצ'ט הוא סבבה והכל אבל עדיין רוקי. לא הוא זה שיביא את הקפיצה.
    הקינגס נתנו עונה התקפית נדירה כשכולם מתעלים. מניח שהתנודות יגיעו גם אליהם
    את שיקגו הערכתם קצת בחוסר. נמוך יותר מהמג'יק הפוטנציאליים אך הבוסריים או אפילו מהספרס? גם מיני מוערכת בחסר.

  4. תודה רבה. מסכים עם הדירוג של 2 הראשונות.
    אני חושב שגולדן, מיאמי, אטלנטה וסאנס זכו לדירוג גבוה מדי.
    זה הדירוג שלי לפי קונפרנסים:
    .
    מזרח:
    ——
    בוסטון
    באקס
    קאבס
    פילי
    ראפס
    נטס
    פייסרס
    ניקס
    .
    ווש
    היט
    בולס
    הוקס
    מג'יק
    שארלוט
    דטרויט
    .
    מערב:
    ——-
    דנבר
    סאק
    אוק'
    לייקרס
    קליפרס
    ממפיס
    סאנס
    מאבס
    .
    ספרס
    פורטלנד
    גולדן
    מיני
    יוסטון
    ג'אז
    פליקנס

  5. מעתיק לכאן מה שכתבתי בפוסט
    .
    דירוג המזרח
    מילווקי
    בוסטון
    מיאמי
    קליבלנד
    פילי
    הוקס
    ניקס
    בולס
    ראפטורס
    מג'יק
    פייסרס
    נטס
    דטרויט
    הורנטס
    וויזארדס
    .
    דירוג מערב
    דנבר
    סאנס
    לייקרס
    ווריורס
    ממפיס
    קליפרס
    מינוסוטה
    סקרמנטו
    פליקנס
    דאלס
    ת'אנדר
    יוסטון
    פורטלנד
    ספרס
    יוטה

  6. תודה רבה, הלוואי ולגולדן סטייט יהיה מספיק חמצן במיכלים לעוד ריצה ארוכה (אבל אני לא אופטימי).

    הדירוג שלי:
    מזרח:
    1. בוסטון
    2. מילווקי.
    3. קליבלנד
    4. מיאמי
    5. טורונטו
    6. אינדיאנה
    7. פילדלפיה
    8. ניו יורק
    9. אורלנדו
    10. אטלנטה
    11. ברוקלין
    12. דטרויט
    13. וושינגטון
    14. בולס
    15. שרלוט

    מערב:
    1. דנבר
    2. לייקרס
    3. פניקס
    4. OKC
    5. מיניסוטה
    6. סקרמנטו
    7. גולדן סטייט
    8. קליפרס.
    9. יוטה
    10. דאלאס
    11. ניו אורלינס
    12. ממפיס
    13. סן אנטוניו
    14. יוסטון
    15. פורטלנד

    בפועל מועמדות לאליפות: בוסטון/ מילווקי/דנבר/לייקרס,
    כל היתר צעירות מדי (OKC, מיניסוטה), עמוסות באגו (דאלאס, פיניקס), או עם עודף התקפה ובלי הגנה (פיניקס, דאלאס), או זקנות מדי (גולדן סטייט).

  7. יאניס אדטוקומבו בוחר את לברון כטוב בכל הזמנים על פני ג'ורדן.
    בנוסף טוען יאניס שלא היה מודע בכלל לשיחות הטרייד על לילארד.
    יאניס הצטרף באופן רשמי לכוחות השחור.
    מילא הבחירה בבבון, לא ידע שעושים טרייד על לילארד חחחחח
    פה נגמרה הטראסט ביווני,נו באמת

  8. מצרף את הדירוג שלי לנוחות הביקורת שלכם, עם משפט על כל קבוצה. לשיפוטכם – קיטלו אותי בתגובות.

    1. בוסטון – זה עכשיו או לעולם לא
    2. דנבר – האלופה לא נחלשה משמעותית, והיא אלופה
    3. מילווקי – זה יראה נהדר בהתקפה, פחות טוב בהגנה, הם קצרים וזה בעוכריהם.
    4. לייקרס – מצער אבל הם בנויים טוב ונכון
    5. פיניקס – הכישרון נשפך אבל לא אופטימלית, המחסור ברכז ובבשר יזעק
    6. סקרמנטו – עוד שנת הבשלה, מקווה שהם לא וואן היט וונדר
    7. מיאמי – אסור לזלזל בהם
    8. ממפיס – עמוקים וכישרוניים אבל ג'ה
    9. קליבלנד – יכולים לבנות הגנה ברמת הבראונס הנוכחיים (מקום ראשון בהגנה ב-NFL)
    10. גולדן סטייט – לא יהיה כאן ריקוד אחרון, יותר צליעה אחרונה
    11. קליפרס – צליעה בכללי
    12. ניקס – אתה יודע מה תקבל מהם
    13. פליקנס – אין לך שמץ של מושג מה תקבל מהם
    14. ת'אנדר – מרחק שנתיים מהמקום הראשון
    15. מינסוטה – הבינונית של המערב
    16. אטלנטה – הבינונית של המזרח
    17. ברוקלין – בנויה לרוחב
    18. דאלאס – רק בגלל קיירי
    19. פילי – משבר פנימי חמור
    20. אינדיאנה – המקום האחרון בפליייאין
    21. פורטלנד – אופטימיות עם הנדרסון ואייטון
    22. יוטה – מחסן חלקי החילוף של הליגה
    23. טורונטו – יקוו לבחירה גבוהה סטייל סקוטי בארנס
    24. אורלנדו – עוד שנה מבוזבזת
    25. שיקגו – בדרך לשום מקום
    26. סן אנטוניו – וומבי ילהיב וזהו
    27. דטרויט – עדיין בוסריים
    28. יוסטון – רק בתחילת התהליך
    29. שארלוט – ג'ייל הורנטס
    30. וושינגטון – דני קח את הרגליים ותברח

  9. תודה.
    יש לי תחושה שממפיס עלולים להתרסק חזק השנה.
    ללא ג׳ה לרבע הראשון של העונה, יהיה להם לא פשוט בהתקפה. ביין אמנם נתן תפוקה יפה בלעדיו, אבל התחושה שלי היא שהוא שחקן שדיי הגיע לתקרה שלו..
    והקו הקדמי, ללא אדאמס וקלארק יתקשה. ג׳קסון יצטרך לתת שעות נוספות.
    סמארט יוסיף קשיחות הגנתית לקו האחורי, אין ספק, אבל overall זה נראה שהם דיי נחלשו, ולדעתי לפלייאוף הם יגיעו רק דרך הפלייאין.

  10. יש לכם הרבה אי הסכמות מהותיות ביניכם.
    נחמד יהיה לראות בנפרד את הדרוג של כל אחד.
    אישית לדעתי הערכתם את וושינגטון נמוך מדי, ואת מיאמי גבוה מדי. גם הקליפרס אוברייטד ולעומתם דאלאס לדעתי תהיה גבוה יותר ממה שציפיתם.
    מחר ארשום את הדירוג שלי, שכמובן יהיה הנכון – אפילו אם המציאות בסוף העונה לא תתיישר איתו…

  11. מזרח

    1. באקס
    2. בוסטון
    3. פילי
    4. קאבס
    5. הוקס
    6. ניקס
    7. מיאמי
    8. נטס
    9. בולס
    10. אינדי
    11. מגיק
    12. ווש
    13. ראפס
    14. דטרויט
    15. שארלוט

    מערב

    1. דנבר
    2. לייקרס
    3. קינגס
    4. קליפרס
    5. גס
    6. אוק
    7. סאנס
    8. ממפיס
    9. ספרס
    10. מאבס
    11. פורטלנד
    12. יוסטון
    13. מיני
    14. פליקנס
    15. יוטה

  12. הדירוג שלי:
    מזרח:
    1. בוסטון – הכי טובים ושמרו על הצמד המוביל שלהם
    2. מילווקי – כמעט הכי טובים, ואחרי שינוי משמעותי
    3. פילי – עדיין עם ה-MVP
    4. קליבלנד
    5. ניו יורק
    6. אטלנטה
    7. מיאמי – אוברייטד בהרבה מקומות
    8. וושינגטון – יפתיעו הרבה
    9. טורונטו
    10. אינדיאנה
    11. אורלנדו
    12. ברוקלין
    13. בולס
    14. דטרויט
    15. שרלוט

    מערב:
    1. לייקרס – סוג של ווישפול
    2. פיניקס – יהיו טובים מאוד
    3. דאלאס – יפתיעו הרבה
    4. דנבר – קצת אוברייטד ויעדיפו לישון בעונה הרגילה
    5. סן אנטוניו – יפתיעו הרבה – ויקטור יהיה סנסציה
    6. סקרמנטו
    7. ווריורס
    8. OKC – מקומות 6-8 יהיו קרובים ויכולים להתחלף
    9. מיניסוטה
    10. ניו אורלינס
    11. ממפיס – אכזבת העונה
    12. קליפרס – נגמר הסוס.
    13. יוטה
    14. יוסטון
    15. פורטלנד

  13. כמה הערכות לקראת העונה:
    א. מילווקי אובררייטד – התחלנו לראות חריקות בפרה סיזון. לילארד אינו מסוגל לשחק כינור שני ותוקע את ההתקפה. הגנה מעולם לא היתה לו. ברוקסי מזדקן. הפוטנציאל בשמיים ואליפות בהליכה. המציאות תהיה הרבה יותר כואבת
    ב. גולדן סטייט אוברייטד – בית אבות מזדקן שיראה פליאין
    ג. לייקרס – כנ"ל. במקרה בשנה שעברה הברכיים של דיוויס נתנו לנו לרוץ עוד פליאוף אחד מוצלח. לברון בחלק של הירידה החדה בגבעה. יש לו נושאים חשובים יותר: משפחה, פוליטיקה. אחרי שורה כואבת של הפסדים ופציעות, הם ינסו להפתיע שוב מהפליאין
    ד. אני עוד לא רואה מי יהיו הסוסים השחורים של הליגה: לממפיס, לקאבס, סקרמנטו ול- OKC יש הזדמנות. הם צריכים להרוג את השדים של עצמם. יש הזדמנות אדירה כי יש תהליך חילוף משמרות. ניו יורק יכלה להיות ברשימה כי יש לה קבוצה מצויינת, הרבה בזכות טיבודו, אבל הוא גם מי שיהרוג אותם וימנע מהם יותר מסיבוב שני.
    ה. בגדול זאת העונה של דנוור מול בוסטון

  14. תודה אחל פוסט מגיב קצת באיחור קראתי עכשיו
    מזרח

    1. בוסטון
    2. באקס
    3. פילי
    4. קאבס
    5. אינדי
    6. ניקס
    7. מיאמי
    8. אטלנטה
    9. שארלוט
    10. בולס
    11. מגיק
    12. נטס
    13. ראפס
    14. דטרויט
    15. ווש

    מערב

    1. דנבר
    2. סאנס
    3. קינגס
    4. לוחמים
    5. דאלאס
    6. ספרס
    7. לייקרס
    8. אוק
    9. פליקנס
    10. קליפרס
    11. מיני
    12. ממפיס
    13. פורטלנד
    14. יוסטון
    15. יוטה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט