You are currently viewing הליברטון נפצע והסלטיקס גברו על הפייסרס במשחק השני בגמר המזרח / תומר שנאן

הליברטון נפצע והסלטיקס גברו על הפייסרס במשחק השני בגמר המזרח / תומר שנאן

בוסטון סלטיקס (2) 126 – אינדיאנה פייסרס (0) 110

הסלטיקס שומרים על הביתיות עם ניצחון תוך הצגת יכולת משכנעת.

אחרי רבע ראשון צמוד שנגמר ביתרון מזערי של אינדיאנה, המארחת יצאה לריצת 17:0 בהובלתו של ג'יילן בראון ומאותו הרגע לא הסתכלה לאחור. הפייסרס עוד ניסו לבצע קאמבק מספר פעמים, אך בכל פעם שהאורחת הצליחה לצמצם מעט את ההפרש שחקני בוסטון דאגו להעלות מחדש הילוך ולמנוע דרמה בסיום.

במהלך הרבע השלישי טייריס הליברטון נפצע ללא מגע בשריר הירך האחורי, כאשר במהלך העונה הסדירה החמיץ השחקן 10 משחקים בגלל פציעה באותו שריר. לא ידוע מה חומרת הפציעה הנוכחית של הליברטון, אך ללא הכוכב מאזני הכוחות צפויים להשתנות משמעותית לטובת הסלטיקס.

בראון השווה את שיאו האישי בפלייאוף עם 40 נק' ו-5 ריב', טייטום הוסיף 23 נק', 6 ריב' ו-5 אס' ודרק וייט תרם 23 נק', 4 ריב' ו-6 אס' עבור הסלטיקס.

סיאקם בלט בשורות הפייסרס עם 28 נק' ו-5 ריב'.

Subscribe
Notify of
39 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
24/05/2024 8:11:06

תודה על הסיקור
בלי האלי או עם אחד צולע באמת יהיה מאוד קשה לצועדים….
🙏

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
24/05/2024 8:23:58
Reply to  Berch

שי דירדר את אינדי מהצוק

דה שוט
24/05/2024 9:46:24

חחחח לא אשמתו אני ניסיתי לעזור לאינדי אבל הם לא הסכימו בשום אופן לנצח. ייגמר בסוויפ גג ג׳נטלמני אתם חזקים על נס ציונה ומכבי חדרה

Last edited 23 days ago by דה שוט
דה שוט
24/05/2024 9:52:08
Reply to  דה שוט

בוסטון באימון טקטי לקראת צמד המשחקים באינדיאנפוליס
comment image&ct=g

Last edited 23 days ago by דה שוט
מנחם לס
24/05/2024 16:07:46
Reply to  דה שוט

יהיה אחלה משחק הלילה. תודה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
24/05/2024 9:50:08

חחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
24/05/2024 9:50:45

הירוקים עם מרגרינה,דורשים כאפה רצינית חחחחחח

orenv
orenv
24/05/2024 8:35:06

משחק מרשים של בוסטון. האיזון ביכולת. הקליעה מעולה. כנל הטרנזישן. עם הליברטון פצוע יש מצב לסוויפ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  orenv

אפשר לחשוב הליברטון חחח שצמודים אליו הוא לא מצליח לקלוע שיקראו לדה ויצנזו שישאיר אותו לבד על קשת ה3😉

יאפ
יאפ
24/05/2024 9:07:34

אינדיאנה מרוצים מעצם ההגעה לגמר המזרח, לא חושב שהם באמת מאמינים בעצמם וביכולת שלהם להגיע יותר רחוק.
בוסטון הקבוצה הכי משעממת בפלייאוף עד כה, אם תזכה היא תהיה האלופה הכי לא מרגשת מאז מיאמי של לברון.
יש פלייאוף מעולה השנה ובוסטון לא חלק ממנו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/05/2024 12:20:47
Reply to  יאפ

מדוע הסלטיקס לא חלק ממנו אם הם משחקים היטב והם בלי שחקן הפנים המרכזי ומהכוכבים המובילים?

Last edited 23 days ago by הציפור הנדירה
דוקטור רזי הופמן
24/05/2024 18:01:37
Reply to  יאפ

מסכים עם א'
לגמרי לא עם ב'

Shenanigans
Shenanigans
24/05/2024 9:19:29

אוי, המזרח

Last edited 23 days ago by Shenanigans
Shenanigans
Shenanigans
24/05/2024 9:30:14
Reply to  Shenanigans

בדיקה

דה שוט
24/05/2024 9:41:28
Reply to  Shenanigans

בדיוק…
(פיהוק)

NBA בדם
24/05/2024 9:56:10

תודה רבה תומר.
אינדי פספסה הזדמנות לגנוב משחק בבוסטון. האלי כשיר או לא הסדרה נראית גמורה. מלבד נייסמית' כולם רכיכות והצעירים צריכים עוד שנה שנתיים להתבשל.
טייטום נסחב ע"י הקבוצה שלו בפעם המיליון. לא בא לי שיזכו בעיקר בגללו. בראון פחות מוכשר אבל מתעלה לא מעט. אינדי מזכירים את לילי כריות של פורטלנד שקצת בולי בול ויש סל קל. לא כוחות.
בכל מקרה המבחן יהיה רק בגמר. שמה יש סופרסטארים ושומרים קשוחים. אחלה טיול שנתי הם קיבלו עד כה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  NBA בדם

לא הייתי קורא לאינדי טיול.הם היו בדרך לזכות במשחק הראשון,שיחקו בשני ברבע האחרון והחשוב ביותר ללא הליברטון.
טייטום הוא כוכב מיוחד,הוא מעדיף את טובת הקבוצה על סטט אישי שלו.לא הלך לו בקליעות לשלוש,לא מציע לאף אחד לבנות על זה למשחקים הבאים.

NBA בדם
24/05/2024 10:24:26

הייתה הזדמנות במשחק הראשון שפוספסה שיכלה לשנות את המומנטום בסדרה. לא תחזור עוד אחת כזו. כל החמישייה משחקת בולי בול מול הרכות של אינדי, שרק נייסמית' שם גוף כמו שצריך. אי אפשר לנצח ברמות הגבוהות שמרבית השחקנים שלך אוויר בהגנה. (כולל טרנר החוסם המהולל). אינדי קבוצה מוכשרת שצריכה להתבשל עוד שנה שנתיים לפחות. יש לה הרבה כישרון גולמי שצריך להתפתח ביחד עם נסיון שיצטבר במעמדים הגדולים. כרגע היא לא מספיק טובה.
אם טייטום היה כוכב עליון הוא היה כבר עם 2 אליפויות בכיס. תאר לך את לוקה או את לברון הצעיר עם הסגל הזה. עולם אחר. הקבוצה סוחבת אותו ולא ההפך. ההירו בול שלו לא בדיוק מעדיף את טובת הקבוצה. הוא מחכה את קובי למרות שהוא לא מגרד את הציפורן שלו בכישרון או במנטליות של שחקן עליון. מקווה שהקבוצה שתצא מהמערב תנצח אותם. וגם אם בוסטון תהיה אלופה, זה למרות טייטום ולא בזכותו.
כרגע טייטום הוא במצב סטטוס אי האמון של קוואי. כמו שאי אפשר לסמוך על הבריאות של קוואי עד שיוכיח אחרת בפלייאוף, כך טייטום נוזל במאני טיים עד שיוכיח אחרת. זו חובתו להפריך את הטענה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/05/2024 12:22:32
Reply to  NBA בדם

הסחטיקס היו יכולים לנצח ארבעה רצופים כפי שעשו בשתי הסדרות הקודמות.

NBA בדם
24/05/2024 12:26:51

הם ניצחו 3 רצוף. אין ספק שהם יכולים לגמור את הסדרה בסוויפ, במיוחד עם האליברטון לא כשיר.

וניל טרופי
וניל טרופי
24/05/2024 17:30:00
Reply to  NBA בדם

אני דווקא זוכר שלוקה היה עם פורזינגיס וברונסון לפני שנה שנתיים ולא ממש הצליח. לברון הצעיר עאלק, לקח את קליבלנד כל הדרך לכלום עד המעבר למיאמי. טייטום הגיע פעם חמישית לגמר מזרח וכנראה שבקרוב לגמר שני עם סמארט, הטיים לורד וטוסיק גראנט אחרי סדרות מאוד קשוחות נגד מילווקי מיאמי ופילי. כל ניסיון להנמיך את טייטום ובוסטון זה קלסיקה הייטר, המלצה שלי תעשן משהו ותהנה.

NBA בדם
24/05/2024 19:07:59

נעשה סדר.
לוקה:
פורזי שיחק עם לוקה (עונות מלאות) ב20' ו21' ושיחק בהתאמה 57 ו43 משחקים. בפלייאוף פעמיים פגשו את הקליפרס בכל עונה. ב20' פורזי היה טוב (23.7 נק' ו8.7 ריב'), אבל אחרי 3 משחקים נפצע ודאלאס הפסידו בשישה משחקים. בפלייאוף 21' פורזי היה חלש עם 13.1 נק' ו5.4 ריב' ולמרות זאת לוקה משך את הקליפרס עם קוואי ל7 משחקים עם ממוצעים אדירים באחוזים נפלאים די לבדו. ברונסון בתקופה זו היה שחקן רוטציה צעיר בהתפתחות, שרק בעונה לאחר מכן שפורזי עזב במהלכה (22'), ביצע קפיצה משמעותית ביכולתו (אם כי עדיין רחוקה שנות אור מהשחקן האדיר שהוא היום). בריצת הפלייאוף בעונה זו היה השחקן השני בטיבו בקבוצה שדינווידי היה השלישי עם 14.2 נק' ו3.6 אס' בפלייאוף. ריצה זו הסתיימה אחרי מפגש עם האלופה שבדרך גולדן סטייט. במהלך אותה ריצה לוקה ודאלאס ניצחו את הפיינליסטית משנה שעברה בניגוד לכל הציפיות – פיניקס סאנס שלוקה מקרקס אותם במשחק 7 מופלא בסדרה שלאחריה הוחלט על פירוק השלד הצעיר והבאת דוראנט במקום. זה בגלל לוקה.
לברון:
מעבר לעובדה שהקבוצה הייתה כלום לפני שהגיע ואחרי שנבחר בדראפט הוביל אותה אחרי שנתיים לפלייאוף בעקביות לסיבוב השני ומעלה עד שעזב ושוב חזרה לסורה כקבוצה עלובה. אתה יודע במהלך ריצות הפלייאוף הללו מי השני הקלעים הכי טובים שהיו לצידו. אחרי השאכטה שהמלצת לי אני זוכר טוב מאוד: בפלייאוף 2009 מו ווילייאמס עם 16.3 נק' ו4.1 אס' שלברון משך אותם עד לגמר המזרח מול אורלנדו של הווארד בשיאו (שהוקף בקבוצה נהדרת). בפלייאוף 2010 אנטואן ג'יימסון היה "העזר כנגדו" של המלך עם 15.3 נק' ו7.4 ריב' בריצת פליאוף שהסתיימה בחצי גמר מזרח מול הביג 4 של בוסטון ב6 משחקים שאף אחד מחבריו לא מגיע ל14 נקודות תמימות.
אלה היו 2 השחקנים הכי "מוכשרים" של לברון הצעיר בקליבלנד בכל הקדנציה הראשונה, שלמרות זאת הגיע כמה פעמים לחצי גמר מזרח, גמר מזרח וגמר nba שבדרך ניצח את דטרויט בסדרה אגדית.
אתה משווה לטייטום שמשחק משנבחר בדראפט בקבוצה מצליחה. תמיד היו סביבו שחקנים מעולים הגנתית והתקפית. בראון האולסטאר,סמארט הקשוח,רוזייר,הורפורד (שהיה צעיר יותר) גראנט ורוברט ווילייאמס,קיירי שיחק שם עונה ועכשיו גם ג'רו הולידיי ופורזי הצטרפו לחגיגה.
בעונה היחידה שהגיעו לגמר עברו בצורה מרשימה את הנטס עם דוראנט וקיירי אבל לאחר מכן את יאניס ומלווקי ללא מידלטון ובאטלר ומיאמי הקשוחים אך מעוטי הכישרון.
בשני סדרות אלו טייטום היה לא מספיק עקבי התקפית ובגמר בכלל היה חושך (21.5 נק' ב36% שדה).
עונה שעברה הפסידו למיאמי הפחות מוכשרים שטייטום לא היה טוב מספיק ונפצע במשחק המכריע.
בוסטון תמיד היו קרובים קרובים, אבל מה שמנע מהם להיות אלופים זה הכוכב הראשון שלה, ששאר הסגל שלם התקפית והגנתית שמשווע לכוכב שלו שיתעלה לגודל השעה.
אולי השנה הוא סוף סוף יגיע, אבל עד אז חובתו להוכיח שהוא ברמה, כי עד היום הוא בעיקר פישל. ממש לא הייטר, אלא תוצר של אובדן אמון משחקן שמפשל במאני טיים כל פעם עם עובדות בשטח במשך שנים. אם היה טוב כמו שהוא שחקן היה כבר עם 2 אליפויות בכיס או לפחות אחת, דבר שלוקה או לברון הצעיר היו משיגים על בטוח עם הסגל שיש באמתחתו.

NBA בדם
24/05/2024 19:10:13
Reply to  NBA בדם

"אם היה טוב כמו שהוא שחצן"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

נו באמת לברון הצליח לקבל בראש מדוויט איזה קבוצה הייתה לדוויט חחח הידו טורוגולו ופיאטרוס בחייאת גם גמיר נלסון מוסר דש. הקאבס היו יותר טובים על הנייר וקיבלו בראש.
השקץ שיחק בליגה ב מזרח ולא הצליח לעשות כלום עד שקנה אליפויות במיאמי עם קבוצת כוכבים בליגה ב מזרח וגם שם נגרר ל7 משחקים מול פול גורג וקיבל בראש מהמאבס והספרס. 4 אליפויות בטוחות הוא הפך ל2 בלבד במיאמי.
אין מה להשוות בין לוקה לשקץ.
לוקה שקץ על אבל עילוי כדורסלני שגם נשען על השיפוט עם קליעה פוסט וכו, לוקה זה ווינר.
השקץ היה נגר בשנותיו בקאבס התבסס על שיפוט באופן מוחלט קליר פאת ומרפק חד כאשר הליגה שיווקה אותו כפניה עם אתלטיות ופיזיות שאין שני לו אליבא דה ברוך רובין 🤣🤣.
הוא היה שחקן הרבה פחות טוב מלוקה.
אחרי שקנה אליפויות במיאמי היה רגוע יותר כי לא היה עליו לחץ ואז גם שיפר קליעה עם השנים.
טייטום הוביל את בוסטון יותר אבל אתה צודק שהוא לא יציב אבל היי בוא נראה בגמר הוא יכול להתפוצץ שם.
איזה סגל היה סביבו מוכשר בראון וסמארט בחייאת.
היום יש לו סגל חזק מאד זה כן. כל דבר חוץ מאליפות לבוסטון יהיה כשלון ועל הראש,של טייטום

NBA בדם
24/05/2024 19:13:47

מעניין למה אף אחד לא עלתה המחשבה לתת לטייטום mvp. הרי הוא כל כך טוב ובמאזן הכי טוב בליגה בפער. אולי בגלל העובדה השולית שהוא משחק עם הסגל הכי טוב בליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

טייטום לא יכל לקבל mvp כי לא היה לו הסטט בגלל שיש לו קבוצה חזקה ואחרים נתנו סטט יוצר בליגה חזקה יותר המערב….
זה היה בדיוק המצב של השקץ במיאמי ועדיין חילקו לו mvps כי היה פני הליגה.
טייטום לא פני הליגה אם היה לו תאגיד מאחוריו היה mvp פה אחד

דוקטור רזי הופמן
24/05/2024 18:04:11

מאד מסכים עם מה שכתבת. הוא אמר את זה במספר ריאיונות במהלך השנה הזו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

באסה, נקווה שהאליברטון יחזור במהרה בימינו אנו

NFS
NFS
24/05/2024 12:17:51

סחתיין על בוסטון –
סיבוב 1 מיאמי בלי באטלר
סיבוב 2 קליבלנד בלי מיטצ'ל
גמר מזרח אינדי בלי האליברטון

Like a glove

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/05/2024 12:24:07
Reply to  NFS

האליברטון שיחק מתחילת הסדרה והסלטיקס השתלטו על המשחק גם כשעדיין שיחק.

דה שוט
24/05/2024 13:10:28
Reply to  NFS

לתפארת מדינת נס ציונה

Mishka
Mishka
24/05/2024 14:06:46

איזה מבאסים אינדיאנה יא אללה
הרכות הבלתי נסבלת כל כך קשה לצפיה
בריבאונד, בשמירה הנרפית, בשפת גוף
מבחינת פוטנציאל יש להם הכל, אבל משהו שם נאיבי מדי ומקונל שאמור לטפל בדיוק בזה היה פשוט נורא ואיום היום
בוסטון זה אללה איסטור, מעולם לא הרגשתי כזאת סלידה מקבוצה, והכל בגלל טייטום
אנשים מדברים פה על שיקוצים כשטייטום הוא השיקוץ הראשי שדרך על מגרש כדורסל
כל הזמן תלונות לשופטים, כל הזמן לא מרוצה
עם האתלטיות והעליונות הגופנית שלו הבנאדם גם רוצה עזרה מהשופטים בכל מהלך
לעומתו בראון, הולידיי ווייט הם פשוט נפלאים ובאמת שמגיע להם אליפות, שחקנים אדירים אחד אחד
בגדול מבחינת כשרון בוסטון גדולים על כל קבוצות הנבא לדעתי, הבעיה היא טייטום
מקווה שאינדי יבואו במוד מאמין ויקחו את שני הבאים בבית כי כשרון יש להם רק חבל שטרנר כזה טומטום, אין אף אחד שיכול לשמור עליו והבן אדם בקושי זורק לסל
במיני דאלאס ננוחם

Shenanigans
Shenanigans
24/05/2024 16:47:45
Reply to  Mishka

מסכים איתך מאוד בנוגע לטייטום.

Drexler
Drexler
24/05/2024 16:48:19

כל המשחק הזה היה ריצה אחת ארוכה מחוף לחוף, לבוסטון אין בעיה עם דבר כזה עם שחקנים שחיים את המשחק בהגנה ושחקנים שחודרים טוב וידעים ליצור לאחרים. אינדיאנה הייתה יותר מדי פרוצה בצבע במיוחד בהתקפות מעבר ,למרות שיש להם סייז עם סיאקם וטרנר אבל טרנר היה רך מאוד בהגנה ובהתקפה לא היה מספיק אגרסיבי .בנוסף אינדיאנה נעים על אנרגיות אבל הרגשתי שהייתה להם ירידה באנרגיה ממשחק קודם כנראה כי שם הם באו אחרי משחק 7 עם כל האדרנלין שלו.
לבוסטון יש בעיה עם סייז ,סיאקם עשה מלא סלים ובלי פרוזינגיס שלא ברור מתי הוא יחזור זו בעיה אם מגיעים לגמר. חשוב שמאזולה יתן יותר דקות לבריסט וטילמן שיכולים לתת גוף בהגנה.
בכל מקרה המפתח של אינדיאנה לחזור יהיו סיאקם וטרנר והיכולת שלהם לקחת ריבאונד התקפה ולעשות סלים בצבע.

וניל טרופי
וניל טרופי
24/05/2024 17:24:31

משחק אדיר של בראון, הוא מנצל את אי היכולת של אינדי לשמור על כל החמישיה בו זמנית ובלי שמירה כפולה הכשרון של בוסטון ינצח 75 אחוז מהזמן. לא ברור מה למגיבים פה יש נגד טייטום, עושים עליו עבירות כל התקפה שהיו מזכות את לברון לוקה ברונסון ועוד בעמידה על הקו- תרגיעו קצת תהנו מהגמר שמצפה לנו או שאתם מעדיפים את הניקס/קליבלנד או אינדי בגמר הכללי?

דוקטור רזי הופמן
24/05/2024 18:11:34

+1966

Mishka
Mishka
25/05/2024 0:19:57

מתחילת העונה היה ברור שבוסטון עושה גמר כללי
הם קבוצה מערבית במזרח
השורקים בפלייאוף פשוט מעולים, נותנים להרביץ ולהגן
אף שחקן לא זוכה לשריקות אוויר, אולי חוץ מברונסון הזורק ראש וטוב שכך
טייטום קשה לצפיה
הכשרון שלו זועק לשמיים אבל השפת גוף שלו מזעזעת

ירון, החלום
ירון, החלום
28/05/2024 2:44:38

בס"ד
תודה