You are currently viewing מעורב הופס ליום שלישי: כולל מחשבות בקשר למשחק הלילה / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: כולל מחשבות בקשר למשחק הלילה / מנחם לס

EASTERN CONFERENCE FINALS

1.יום אתמול (שלשום): בילינו בוקר, צהריים, ערב, ולילה, עם בוגרת התיכון שירה שסיימה ב-+A ארבע עשרה שנים (כולל גנון וגן) באותו בי"ס פרטי מפורסם 'גלאוויי'

מימין לשמאל שירה (מתחילה באוגוסט באונ' מישיגן), גייל, אני (שהצטמקתי 12 ס"מ כשחליתי בקוביד), וטלי, שנה רביעית PSU. משמאל לטליה רואים את נהר ההוצ'יצ'וקי המקסים

נחת מהנכדות, שהיה חשוב לי אף יותר ממשחקי הגמר האזוריים, אותם ראיתי הבוקר בשידור מוקלט!

Boston Celtics forward Jayson Tatum drives against Indiana Pacers forward Aaron Nesmith in January.
Boston Celtics forward Jayson Tatum drives against Indiana Pacers forward Aaron Nesmith in January.DANIELLE PARHIZKARAN/GLOBE STAFF

2. תקוותי לגמר מזרחי שהיה שובר את הקופות – בוסטון נגד ניו יורק – נמוגה, כפי שאומרים החברים שלי ממשגב-עם

תקוותי נמוגה – בשידור מוקלט – כשאוג'יי אנונובי ירד מהמגרש – ולא חזר יותר – אחרי ארבע דקות ושני סלים ב-2 מ-2. הקבוצה הששית, אינדיאנה פייסרס טילטלה את הניקס העייפה, רצוצה, ופצועה 130-109.

3. תגידו שלום ליתרון הבית

בנוסף ל'שלאקינג' בגארדן, ה- 98-90 בפפסי ארינה בדנבר – התוצאה בה היכתה מינסוטה טימברוולבס את האלופה בביתה היא במשחק שביעי קובע – הוכיח סופית שבמשחקי NBA קובעים, יתרון בית הוא כבר לא שטר בטחון כפי שהיה פעם. למעשה, כפי שהיה אמש (שלשום) בדנבר, "יתרון הבית" עלול להסתיים כ-"חסרון הבית": האלופה, בביתה, הרגישה את העומס העצום של 'חובה לנצח', ובמקום לשחק את משחקה, כולם מלבד ג'וקיץ' ומוריי קפאו והסריחו את הפארקט (האלו ארון גורדון. אתה מקשיב?).

נו מור בעניין 'יתרון ביתי'.

4. מחשבה ראשונה בקשר למשחק הלילה

הסלטיקס פוגשת הלילה קבוצה שגברה על הבאקס, ועל הניקס, כששתיהן חסרות את שחקניהם הראשיים (ג'יאניס בבאקס וג'וליוס רנדל בניקס), והפעם הם פוגשים קבוצה 'שלמה' כי לפי ה'בוסטון גלוב' קריסטפאס פרוז'ינגיס מתלבש הלילה למשחק.

אז הלילה נפגשות שתי קבוצות שלמות, בריאות, ומוכנות. LET THE BETTER TEAM WIN! כמו שאומרים החברים שלי מבית שמש.

5. מחשבה שנייה בקשר למשחק הלילה

הסלטיקס מרגישה בטחון בקשר למפגש הזה כי היא פוגשת קבוצה נטולת סופרסטארים שבד"כ גדולתם מתגלה בפלייאוף: נו ג'ואל אמביד. נו ג'יאניס. נו דמיאן לילארד. נו ג'יילן ברונסון. נו ג'ימי באטלר. הפעם יש להם עסק עם אנשים כטייריס הליברטון, מיילס טרנר, פסקל סיאקם, טיג'יי מקונל, או ארון נסמית'. כאלה. לבוסטון יש את הסופרסטארים שלאינדיאנה אין: ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון אמרנו? ואפילו לא הגעתי לאנשים כמו דריק ווייט.

6. מחשבה שלישית בקשר למשחק הלילה

הזכרתי את דריק ווייט. אולי הוא דרק ווייט, אבל בוודאי הוא לא דרעק ווייט: הוא היהלום החבוי של הסלטיקס. אתה מסתכל עליו ומיד האסוציאציה מובילה אותך לאוזבקיסטאן שם הסתפרת פעם ע"י ספר בשם Muhammadali. מצד שני אגיד לכם משהו שירים הרבה גבות: לאינדיאנה ישנו שחקן לבן שהוא כמו יתוש, עוקץ אותך ולא נעלם. יש לו חיוך שאתה רוצה למחוק בסטירה. אני מתכוון כמובן ל-טיג'יי מקונל. כשהוא מחייך, אתה רואה רוק המדביק את שפתו העליונה לתחתונה. הוא הרג וחיסל את הניקס יותר מכל אחד אחד ע"י שכיחד את ברונסון, ודחף את שאר בני קבוצתו להשפיל את המקומיים במשחק האחרון.

אז אני אומר זאת באותיות צבעוניות, כמו בכיתה א':

הדו קרב בין ווייט ומקונל יקבע בהרבה את מנצחת הקרב בין הפייסרס והסלטיקס!

6. מחשבה רביעית בקשר למשחק הלילה

לפייסרס יש את אחת ההגנות החלשות בליגה. משך העונה הם הירשו ליריבות 117.6 נקודות ב-100 פוזשיונס, המקום ה-24 בליגה. נגד הניקס השדודה והפצועה הם הפסידו את המשחק הרביעי ב-30 הפרש (91-121). אין להם אפילו מגן אחד – מלבד מקונל הנמוך – שהוא ממש 'סטופר'. אז מי יעצור את טאטום הגבוה? את בראון? את הספסל המצויין של הסלטיקס?

הסיכוי היחיד של הפייסרס 'לנצח עם הגנה', זה לנצח עם התקפה.

7. מחשבה חמישית בקשר למשחק הלילה

אני מעתיק מהבוסטון גלוב:

The Pacers’ offense starts with All-Star point guard Tyrese Haliburton. Last fall, Haliburton appeared to be on the rise to superstardom. He was the breakout performer in the inaugural In-Season Tournament, when he averaged 26.7 points and 13.3 assists, while shooting 52.4 percent from the field and 42.5 percent from the 3-point line during Indiana’s seven tourney games.

אח"כ הוא סבל מפציעה בהמסטרינג שהאיטה אותו.

בסידרה נגד הניקס הוא חזר לעצמו. הוא הראה לי דבר אחד: אסור, אסור לעזוב אותו לנפשו כי כשהוא פנוי ולא צריך למהר הוא קובר השלשות הטוב, אולי, בכל הליגה. הזריקה העומדת שלו היא באחוז דיוק מדהים – 61%. אבל כשהוא נשמר, או שהוא מנסה ליצור לעצמו זריקה, אז זריקתו נקברת באחוז שערורייתי של 29%.

אין כלל שאלה שהסלטיקס יציבו מולו את תרו הולידיי. מלבד הדו-קרב ווייט-מקונל, נצחון הסלטיקס תלוי בהרבה מיכולת הולידיי לצמצם את אחוז קליעותיו לפחות מ-40%.

8. מחשבה ששית ואחרונה לגבי משחק הלילה

הקבוצות קרובות אחת לשנייה הרבה יותר מאשר דוקטור רזי חושב. הן סיימו את המערכה העונתית 2-3 לטובת הסלטיקס. הסלטיקס היא הקבוצה העדיפה רק אם פרוז'י משחק. אם לא, מצופה לנו סידרה מעניינת ביותר בה הכל עלול לקרות.

סיימתי עם מחשבותי. מעתה והלאה רק אעתיק אם אמצא חומר מעניין.

9. חומר מעניין ראשון: דן פטריק האגדי הוותיק של ESPN, כל כך PISSED-OFF על ה-PRO-KNICKS COVERAGE של הסידרה ע"י ESPN שזה בלבד הפכו לאוהד הפייסרס:

10. חומר (לא כל כך) מעניין שני: דריימונד גרין בתכניתו טוען שהפייסרס אינה קבוצה לפלייאוף. "היא רק קבוצה מתאימה לעונה הרגילה"

11. חומר מעניין (מאד!) שלישי: ברוני ג'יימס לא בטוח להיבחר בדראפט, אבל הוא מוביל בהתערבויות על 'בחירה ראשונה בדראפט'

Bronny James is not a lock to be selected in the 2024 NBA Draft, but there are plenty of people out there who are" willing to take a chance on him being the first overall pick."

12. חומר רביעי די מעניין לאוהדי אוסטין ריבס

אוסטין, שחקן גולף טוב מאד (לחקלאי) החליט להשתתף בטורניר גולף די חשוב ולקחת את תואר "הגולפאי מס' 1 בין שחקני ה-NBA' מסטפן קרי. תקעתי בו מבט ויש לבחור חבטה נאה ונכונה מבחינה ביומכנית:

13. חומר חמישי מעניין מאד בקשר לדונובן מיצ'ל

לדונובן מיצ'ל נשארה עונה אחת בחוזה עם הקאבס על 35.4 מיליון. הוא הודיע כבר שאין לו בעייה להשלים את החוזה, אבל בתום חוזהו הוא ירצה לעבור "רק לקבוצה עם סיכויי אליפות ממשיים".

ידוע שהלייקרס מאד מעוניינים בו, והם עוד מאמינים שאיתו כרכז מאחורי לברון ו-AD הלייקרס היא 'קבוצה עם סיכויי אליפות ממשיים'.

אליה וקוץ בה. (אני לא בטוח שישנו ניבון כזה בעברית אבל זה קפץ לי לראש אז אני לא מתווכח עם עצמי): גילברט, בעל הקאבס, אמר מזמן שהוא נפגע מאד מעזיבת לברון ג'יימס את הקבוצה, 'ולעולם לא יסלח לו'. כשנאמר לו שהלייקרס מעוניינת מאד בדונובן כדי לעזור ללברון לקחת עוד אליפות, הוא לא הגיב במילים.

הוא רק צחק!

It’s not too hard to understand why.

Gilbert was enraged when LeBron James left the Cavaliers for the Heat in 2010, and he probably wasn’t happy to lose him to the Lakers in 2018. The last thing he probably would want to do is lose his best player to the Lakers for a second time, while simultaneously helping James get closer to winning another championship.

It’s also important to keep in mind that none of this speculation means Mitchell is going anywhere. The Cavs would have to receive a message loud and clear saying that Mitchell wants out before they would consider giving up the 5-time All-Star.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
106 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
21/05/2024 5:43:27

תודה על המעורב

Smiley
21/05/2024 5:52:00

The 2023-24 Kia NBA All-Rookie First Team:

Chet Holmgren of @okcthunder

Jaime Jaquez Jr. of @MiamiHEAT

Brandon Miller of @hornets

Brandin Podziemski of @warriors

Victor Wembanyama of @spurs

The 2023-24 Kia NBA All-Rookie Second Team:

Keyonte George of @utahjazz

GG Jackson II of @memgrizz

Dereck Lively II of @dallasmavs

Amen Thompson of @HoustonRockets

Cason Wallace of @okcthunder

Last edited 28 days ago by Smiley
ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
21/05/2024 5:54:29

כמה שהפלייאוף מדהים במערב ככה הוא מבאס במזרח, בסוף הכל מוכרע על פציעות. מקווה שהנאחס של אינדיאנה לא ידבוק גם בסלטיקס ושלא ישחקו את פרוזינגיס אם לא חייבים, יהיה קשוח מול הוולבס בגמר.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 6:25:26

אני בדיוק בדעה שלך.
עדיף שיוותרו על פרוזינגס אם לא צריך.
אם הוא דורש, אז לפתוח עם הורפורד ואחרי כן לשלב אותו לפי הצורך ובלי להעמיס. רסטריקטד כמו שאומרים ידידי באי וונאוטו.
אני עוקב מקרוב אחרי ההחלמה של השחיף ורואה שהוא עובד עם הכל, משקולות אופניים במאמץ גבוה וכמובן קליעה מכל טווח ריצות ולחץ בקליעה והוא שם בשביל לחזור אבל עדיף שלא נקבל אננובי 2 שנכנס לכמה דקות ושוב נפצע. עוד שבוע של החלמה לא היה מזיק פה לדעתי אלא אם אין ברירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המפגש בין דרק וויט לטי מקונל זה חלומו הרטוב של האשך.
בוסטון ינגבו ולא נראה לי שאצלם יהיה דה ויצנזו שישכח את הליברטון על קשת ה3 ויתן לו לכוון 3 שעות ולהוריד שלשות.
כל תוצאה מעל 5 משחקים לבוסטון תפתיע אותי.
סדרת הגמר המעניינת תהיה במערב שם הדונציץ יתחיל את הבכיות מהשנניה הראשונה ולפתע שוב יהיה פצוע….
השיפוט שם יקבע הרבה כמה האיקולייזרים יתנו לשמור על לוקה באמת וללחוץ אותו.

בכל אופן השחקנים היחידים שעם טבעת מכל מי שנותר אלו סיאקם שנראה נהדר ואותי הפתיע האמת נראה ששיפר את הקליעה וקיירי.

אבל יהיה לנו כוכב חדש עם טבעת אדואדרס לוקה טייטום או מקונל ( בפרומוים מציירים את הליברטון ככוכב כי הוא חוזה מקס וזה אבל הוא ממש לא הכוכב שם אלא די שווה בין שווים ושחקנים כמו טרנר אף חשובים ממנו ומקונל נתן יותר עד כה).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי אומר שאינדי קבוצת עונה סדירה ואני אומר שדריי שחקן לנס ציונה. הוא מדבר כאילו היה איזה כוכב או ביג שוט בליגה עונה סדירה שחקן ל16 משחקים וזה נגר על שהתמזל מזלו לשחקן עם סטף קליי ודוראנט

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אינדי לא היתה לוקחת אותו אפילו בחינם.

NBA בדם
21/05/2024 8:40:55

אמת.
יש לא מעט שחקנים שעושים את העבודה השחורה ומשחקים בקבוצות פח ולכן לא רואים את איכותם.
דריי שחקן אפור מעולה, אבל אין ספק שהוא מוערך יתר על המידה כי הוא משחק עם כוכבי על.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 8:47:48
Reply to  NBA בדם

אולי הוא עשה עבודה שחורה אבל הוא הפועל השחור הכי טוב בליגה! בלי דריי לג"ס היתה רק אליפות אחת או שתים. ואת זה אני אומר באובייקטיביות כי אני לא סובל אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא לא קרוב להיות הפועל השחור הכי טוב בליגה היית שם במקומו את אל הורפורד היו לגס עוד 2 אליפויות.
סטיבן אדמס בזמנו היה נותן יותר.
שלא נדבר על סבוניס שאז לא היה כוכב.
גם ביסמק ביומבו היה הופך לכוכב שם בגס ולב ומנוע.
סתם נגר על שרכב על הגדולים ומדבר כאילו היה איזה סטאר.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 9:28:16

לא פלא שאתה יו"ר האיגוד
🙂

NBA בדם
21/05/2024 9:04:19

אין ספק שהוא מהמצטיינים בתחום והוא בורג חשוב בשושלת.
אגב אם אהרון גורדון היה נשאר באורלנדו לא היינו מודעים ליכולת הנהדרת שלו בקבוצה אלופה.
יש הרבה שחקנים כאלה.

איצקו
איצקו
21/05/2024 8:53:00

אני חושב שזה אולי נכון מה שאתה אומר אבל האימפקט שלו על כל האליפויות הוא מאוד מאוד גדול
בלעדיו הם לא עושים חצי ממה שעשו

Drexler
Drexler
21/05/2024 9:31:56

דריימונד מזכיר לי את הסיפור על העכבר שהולך ליד הפיל במדבר ואז אומר לפיל תראה כמה אבק אנחנו עושים.
אם היה סותם את הפה מדי פעם עוד הייתי מכבד אותו על מה שעשה בגולדן סטייט אבל הוא בלתי נסבל ברמה אחרת. שחקנים אחרים במקומו גם יכלו לקחת אליפות ליד סטף. הוא מרים את האף כאילו הוא כוכב אגדי . הייתי שמח שיזרקו אותו לדטרויט ונראה מה הוא באמת שווה.

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 6:34:33

מעורב משובח
המץ' אפ ווייט – מקונל זה אולי גם בין שני השחקנים האהובים עלי בליגה

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 6:39:27

קשה לי להעריך את סיכוייה של אינדי כי לא ראיתי את בוסטון בכלל בפלייאוף.
בבראקט (שהלך לפח אחרי שאוק' ודנבר עפו) נתתי לבוסטון ב-6.
אשאר עם זה.

לבוסטון יש משחקי off כששלשות לא נכנסות ולאינדי יש משחקי on כשהכל זורם ונכנס.
אז נשמע לי הגיוני 2 משחקים לאינדי.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 6:54:04

גם לי נשמע ככה
שנהמר? בוסטון לוקחת 2 בבית אינדי 2 בבית בוסטון עם 1 בבית ואחד אחרון בחוץ?
הולך?

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 14:17:18

דווקא הראשון מוקש לבוסטון. אינדי תגיע במוכנות והם לא.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 14:22:34

טייטום לא מאשר
הוא מוסר שלך יש רק אחד תמיר ולו יש שניים גדולים במקום הראוי.
🙂

yaniv
yaniv
21/05/2024 9:08:13

בול השאלה היחידה האם זה יהיה באותו משחק.אם באותו משחק בוסטון לא יקלעו ואינדי יקלעו בטירוף ייגמר 4-1 אם זה יתפרש ל2 משחקים שונים אז 4-2

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מקונל בא מהספסל,הוא יכול לשחק רק על חשבון נמבהרד שהוא שחקן חשוב באינדי.וויט- מקונל אין הרבה מה להשוות בינהם,וויט הרבה יותר טוב.לא חושב שיהיה בכלל דו קרב בינהם.
היתרון הגדול של בוסטון שהיא לא תלויה בשחקן אחד,וזה יקשה מאוד על אינדי ,בפרט שלאינדי אין הגנה מספיק טובה.פורזו,טאטום,בראון זה קטלני עבורם ועבור כל קבוצה אחרת,ראינו את וויט והורפורד מסוגלים לתת משחקים גדולים.ויש את פריצרד שהוא לא פחות טוב ממקונל.
לגבי שמירה על הליברטון,הוא נעזר המון בנמבהרד,כשהוא נשמר חזק הוא מחפש את נמבהרד שגם הוא קלע שלשות טוב.בכלל הבעיה של אינדי זה לא התקפה,הם מומחים בלייצר סלים.הבעיה שלהם שגם בוסטון יודעת להתקיף.
מה היה בעונה הרגילה.זה אותי מעניין כמו מה אכלתי אתמול באותה שעה.נניח שהאוכל של אתמול לא היה מספיק טוב אז מה? היום זה יום חדש בכל רגע יוצא קרואסון עם ריח גן עדן מהתנור.ביס קטן והאוכל של אתמול היה כלא היה.
לא לזלזל בגרין,אם יהיה בסדרות מכות,חניקות, בעיטות .ישר הייתי פונה לפרשנות של גרין.הוא גם יסביר איך לחנוק שחקן הרחק מעיני השופט.
לגבי ברוני ,אם אני מבין בהתערבות אתה שם כסף.מה לכל כך הרבה אנשים לא איכפת מהכסף.אני יכול לכתוב פה בתגובה שלי שברוני נבחר ראשון,זה לפחות לא יעלה לי אפילו סנט בודד.זה כמו להגיד שגוטליב טלי תהיה פרזנטורית של בגדי ים ותציג חוטיני.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 7:46:43

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טלי גוטלינג זה קרואסון בטעם חוטיני תות?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

זה קרואסון עם מילפיי של שכבות מרגרינה.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 8:46:00

איכססס
לא חשבתי שאתה רוצה להרוג אותי.
מרגרינה לא אכלתי כבר כמעט 20 שנה, אם לא לוקחים בחשבון בורקסים אבל מאלה אני אוכל מעט מאד.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

חס וחלילה,אם מדובר בך תקבל מנה של הלייף.קרואסון מיוחד שאת הבצק שלו לשה צרפתיה בת 18 בעירום.(היא אגב מחפשת במדור דרושים עוזר לישה)וכמובן סברינה ללא הגבלה עם קצפת לבנה כשלג.וגלידת יוגורט להרגעה.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 9:47:56

עכשיו אתה מדבר.
פתחת לי את התיאבון אבל אני הולך על תפוז כדי להרגיע את הבטן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פריצארד לא ברמה של מקונל הוא טוב ממנו בשלשות וזהו. מקונל 2,רמות מעליו בניהול משחק במיד ריינג ובהגנה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

או קיי מקובל.בכל זאת אני לא רואה את מקונל מכריע סדרה.יש כמה שחקנים שהייתי שם הרבה לפניו

yaniv
yaniv
21/05/2024 10:36:22

ברמת העיקרון אתה צודק לגמרי אבל קשה לי להשתחרר מהעובדה ש2 משחקים היו בידיים של אינדי ורק החלטה מטומטמת של קרלייל ברבע האחרון לחזור לחמישייה הראשונה ולהחזיר את מקונול לספסל(שהיה אדיר) הפסידה להם את המשחק

גיא הירוק
21/05/2024 7:07:46

האליה, זו שיש בה קוץ, זה הזנב של הכבשה.
כמו שלגמל יש דבשת, לכבשה יש את האליה,
שם היא אוגרת שומן, מאגר חירום לימים קשים.
.
כך שהאליה, היא אחד מהחלקים הטעימים בכבש,
עדיף על שיפוד, עדיף על גריל ארגנטינאי…
.
הקוץ, הוא הבאסה של הרועה שגידל כבשה עם זנב כל כך שמן וגדול, עד שהוא נגרר על הרצפה, אסף קוץ ופגע באליה.
.
לא בשונה מהת'אנדר שעמלו כל כך קשה בשביל להשיג את המקום הראשון במערב רק בשביל לפגוש את הקבוצה מולה היה להם את המאצ'אפ הקשה ביותר בשביל לעוף בסיבוב השני עם סימני שאלה וביקורת לקראת הקיץ במקום סימן קריאה לקראת העונה הבאה (נגיד היו מפסידים לדנבר. אף אחד לא היה מופתע, והביקורת הייתה מינימלית)
.
מאצ'אפ דרק ווייט נגד מקונל?
לא ממש שיפודי כבש.
קרוב יותר להיות נקניקיה צימחונית שמגישה הגננת לטמיר בליל שבת…
.
את האליה כבר אכלנו, ולא היה בה ולו קוץ אחד.. (דנבר מינסוטה זו סדרה שתישמר בפנתאון)
.
תודה, מנחם.
בוקר טוב!

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 7:47:12

לגרגמל יש דבשת….

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 14:22:32

הלו עד הנקניקיה של הגננת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 17:04:06

🤣🤣🤣

Berch
21/05/2024 8:04:19

אחלה מעורב עשיר ומאושר
שיעשע אותי שאסור לבלבל מהמרים עם עובדות….
🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם, תודה רבה

SWIv
SWIv
21/05/2024 9:14:29

איזה כיף לקרוא
תודה מנחם
הפליאוף מאוד מהנה השנה

רן הנרגן
רן הנרגן
21/05/2024 9:28:29

אפשר לאהוב ואפשר לשנוא את האופי והפרסונה של גרין אבל לזלזל ביכולת שלו כשחקן ובהשגים שהקבוצות שלו השיגו , כשבכולן הוא היה בורג מרכזי, מעיד בעיקר על המזלזל.
בשנה שגרין נכנס להרכב הראשון של ג"ס, השלישית שלו בליגה, הקבוצה, באותו הרכב משנה קודמת אבל עם מאמן אחר, ניצחה 19 משחקים יותר מבעונה הקודמת וזו לא היתה עליה מ 20 נצחונות ל 40 אלא מ 48 ל 67
הרבה פרשנים של הנבא מגדירים את גרין כשחקן ההגנה הטוב בתקופתו למרות 4 הבחירות של גובר לשחקן ההגנה של העונה.
יש כאן הרבה טענות על גרין כשחקן מלוכלך אבל גרין לא גורם לפציעות של שחקנים ודאי לא הורס להם קרירה כמו שדני גרין עשה לקלי תומפסון.
מי שעקב אחר אליפות העולם לפני הקודמת , כשפופ היה המאמן, שם לב שככל שהמשחקים התקדמו הזמן שגרין בילה על הפרקט עלה. ארה"ב זכתה באליפות.

yaniv
yaniv
21/05/2024 9:38:08

שמע זה בדיוק כמו המקרה של גובר.אנשים פשוט מזלזלים בכל מי שלא סופ רסופר סטאר ולכן השושלת של גולדן זה אך ורק קרי ואולי קצת תומפסון,המחשבה ששחקן שהוא לא סופרסטאר יכול להשפיע ולהשפיע המון זה לא מעניין.
מבחינתם אפילו ביומבו יכול לפצח את הדאבל אפ שהיו עושים על קרי באותה קלות,או פיקנרול בצורה מושלמת כמו שגרין עשה עם קרי או מה זאת אומרת כל שחקן היה עושה את אותה הגנה.
והמשפט האהוב עלי שאין לך מה לעשות נגדו כי לך תוכיח שאין לך אחות.
"חחחחחח תוציא את הנגר הזה תכניס כל פלוני אלמוני שתמצא בגי ליג יעשה את אותה עבודה בפחות כסף ואפילו יותר טובה

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 9:58:14
Reply to  yaniv

דיייייי dont get me started עוד פעם על גובר.
בלי לדבר על הטרייד כי בי נשבעתי שמספיק, אין מה להשוות בין רודי במיני לדריימונד בגולדן.
קודם כל דריימונד הושג עם בחירה 35 בדראפט ולא תמורת 6 בחירות שחקני משנה ואחוזי בעלות על הפרנצ'ייז
דריימונד, על אף אופיו כסטריט פייטר ושיקוץ אדיר, הביא לגולדן איכויות ייחודיות לו, והיה חלק עיקרי בשיטת המשחק בהגנה ובהתקפה. ההייי פיק אנד רול עם סטף, הפליימייקינג שלו כפורוורד, הכימיה בעיניים עצומות עם סטף וקליי וכו'. האם אני חושב שהוא המנוע שבזכותו הכל קורה או שהוא חשוב מקליי כמו שניסו לטעון פה שנים? לא. אבל הוא ללא ספק שחקן חשוב, בעיקר ב3 האליפויות הראשונות. מ2019 ואילך מדובר בנגר ולאליפות הרביעית לא רק שלא הועיל אלא אפילו סופסל נגד בוסטון מרוב שאפילו קר הבין שהוא נזק בסדרה הזו.
קבוצה של סטף קליי ודוראנט דורסת את הליגה גם בלעדיו וזה לא תיאורטי, אם כבר לכימיה עם דוראנט הוא הזיק עם הריבים שלהם.
אבל בעידן של גולדן לפני דוראנט הם לא היו מגיעים להרבה בלעדיו, אפשר לראות את זה בנתונים איתו ובלעדיו על המגרש, ואפילו בגמר 2016 שהרחקה שלו שיבשה את כל הסדרה, יחד עם היחנקות של הספלאש ושל בארנס שניגר שם(בניגוד למשחק 2 במיני ודנבר, שדווקא הלך לא רע…).
לעומת זאת, כשדריי היה ללא סטף וקליי נתן עונת טריפל סינגל מהגרועות שנתן אולסטאר בשיאו והוביל את גולדן למאזן הגרוע בליגה. אריק פסקאל היה עדיף עליו באותה עונה. לסיכום, שחקן גדול שגדולתו נובעת מההתאמה המושלמת שלו לגולדן ולמערכת, ומהגדולה ההגנתית שלו בשיאו ויכולות ניהול המשחק מעמדה 4 או החזקת מערכי סמול בול שאיפשרו לגולדנים לרמוס את הליגה במשך רוב העשור האחרון. מבחינת כישרון רול פלייר איכותי מאוד, כשמוסיפים את ההתאמה הוא ללא ספק סטאר וראוי להיות חלק מהביג 3 ביג 4 ואגדת פרנצ'ייז

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 10:02:59
Reply to  zenmaster

אגב גרין עדיף על גובר בכל פרמטר של המשחק, פחות נגר בהתקפה יותר מועיל בהגנה פליימייקר אדיר בשיאו מתואם עם חברי הקבוצה מנהיג ווקאלי מוכח הרבה יותר בפלייאוף ועם מורשת פי 100 יותר גדולה(אגב הוא שונא את גובר, וגם גבוהים אגדיים אחרים בראשם שאק וצ'אק)
אם נניח לרגע לדיון על גובר ומיני ונדבר על גובר בכלל, הוא אוברייטד עצום, עם חוזה עצום שווה פי 2 לפחות ממה שהוא, עם פרסי הגנה שהיו נחמדים לעונה הרגילה ובפלייאוף היה חור שחור בהגנה כסטף רקד ניגב וחגג עליו, וככוכב בקבוצה היה אכזבה אדירה עם מיצ'ל שהובילו את יוטה לכלום ושום דבר. היום במיני הוא חזר למימדיו הטבעיים, אחלה שחקן חמישייה שמסייע בהגנה על הטבעת ובריבאונד(כבר אמרתי שלדעתי הוא מועיל להם, אם יזכו באליפות גם היה שווה עבורם 20 בחירות, גיא כתב יפה מאוד אתמול זו מיני ולא אל איי)

yaniv
yaniv
21/05/2024 10:32:29
Reply to  zenmaster

תשמע מסכים איתך בכל מילה כולל מה שכתבת על גובר.
מה שהתכוונתי זה לא להשוואות בין השחקנים או אפילו בין הסיטואציה אלא יותר לטיעונים.
גובר-הצלחת מיני לא קשורה אליו הכל זה רק ההתקדמות של אנט תשים כל אחד במקומו תקבל מיני חזקה יותר וכו כו כו
גרין-הצלחת גולדן זה אך ורק סטף וקלי תשים כל אחד במקום גרין תקבל אותו דבר וכו וכו

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 10:44:34
Reply to  yaniv

אם הכוונה זה רק במובן הזה אז גם אני מסכים.
אסכם בגדול את מה שהתכוונתי: לדריימונד וגם לגובר יש תרומה להצלחה, של דריימונד גדולה בהרבה.
מעולם לא טענתי שההצלחה של מיני לא קשורה לגובר, אלא שהיו גורמים נוספים ומשפיעים יותר ודיברתי על המחיר וכו' אין טעם להסביר לך חחחחחחח בכל מקרה אני מעריך את גובר כשחקן הגנה טוב מאוד(לא הטוב בעולם כמו שעשו ממנו, לוקח את דייוויס באם לפניו כל יום, דריימונד בשיאו בוודאי, טריפל ג'יי ועוד רבים טובים)

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 9:58:27
Reply to  yaniv

הכי מצחיק ההשוואה לביומבו שחסרה לו הקואורדינציה לייצר את המסירות של גרין.

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 10:04:14

חחחחח ההשוואה לביומבו זה באמת עלבון שמעון מקסימום הייתי מסכים עם ההשוואה של גורדון בדנבר אבל גרין היה הרבה יותר חשוב מגורדון היום

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 10:59:51
Reply to  zenmaster

גרין בשנות השיא היה הרבה יותר מגורדון במיוחד באספקטים ההגנתיים והקבוצתיים. הכל הסתובב סביבו, קרי ותומפסון לא היו מצליחים להשתחרר בלי הסנכרוניזציה הכל כך מיוחדת שהיתה שם.

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 11:02:06

זה מה שכתבתי דוק

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 12:17:37
Reply to  zenmaster

אני רק פירטתי, זה הכל

Eladkatz
Eladkatz
21/05/2024 10:37:39

אפשר להוציא את הווריורס מאוקלנד אבל אי אפשר להוציא את תחושת הקורבנות מהאוהדים שלהם…

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 10:46:36

לא הייתי אומר שדני גרין גרם להרס הקריירה של קליי. המהלך של גרין לא היה מלוכלך, התוצאה המצערת אינה באשמתו.
גרין שחקן אדיר וכתבתי למטה את דעתי עליו, אבל בוא לומר שהוא לא שחקן מלוכלך? חחחחחחח אחד המלוכלכים בליגה הרס לשחקנים אולי לא את הקריירה אבל בוודאי את הפוריות(ובמובן מסוים הרס לפול את הקריירה)

רן הנרגן
רן הנרגן
21/05/2024 20:17:41
Reply to  zenmaster

דני גרין, בשני משחקים עשה אותו דבר, חתך ופגע בקלי כשהוא היה באוויר

מולי
21/05/2024 9:39:45

בהחלט יש "אליה וקוץ בה" והניב מתאים בהקשר. משמעותו: דבר טוב שיש בו גם מעט רע.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/05/2024 9:54:44

תודה רבה מנחם

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 10:27:09

https://www.youtube.com/shorts/hg15zzKTjl0
https://www.youtube.com/shorts/Y5yXDX29lT8

חחחחחחח נראה לי האלגוריתם משתדרג כי אלה הסרטונים שקופצים לי

שי אבן צור
21/05/2024 11:14:24

אני חושב שהבנתי מה הולך פה:
אם אתה לא אוהב שחקן, אתה תקטין אותו ואת ההישגים שלו עד לרמה שאם חייזר היה נוחת בכדור שלנו הוא היה משוכנע שדריימונד נגר אפס, גובר לא שווה אגורה שחוקה, לברון סתם שחקן שאלמלא השיפוט היה סתם עוד שחקן "סביר" וכו' וכו'

וכך, למשל, מאמן שבתשע שנות קריירה הגיע ל 6 פיינלס וזכה ב 4 גביעים הוא אחד הגרועים בליגה כי מה הוא כבר עשה בסה"כ? רכב על הכוכב שלו!

כנראה שזה גורם לחבר'ה האלה להרגיש ממש מיוחדים…

זה פאקינג פאתטי! אין הגדרה אחרת

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 11:14:34

טול כרם
הסרטון מהיום בבוקר, ככה שומרים על ביטחון כוחותינו
https://www.inn.co.il/news/638051

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 14:24:08

וואו מטורף

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 14:47:55

הלוואי שתמיד אפשר היה לעבוד ככה ולא היו מתים לנו חיילים במארבים בעזה וילדים לא היו מתים בעזה מהפצצות של צה"ל.
עולם אכזר

דה שוט
21/05/2024 18:11:32

יפה כתבת

The Pro
The Pro
21/05/2024 12:13:21

נגמרו התירוצים של בוסטון,
אין בדרך את המאצ'אפ עם יאניס או הצב הסרבי,
טאטום ובראון הם השקנים הבכירים שנשארו בפלייאוף.

אינדי היא קבוצת פלייאוף לגיטימית בניגוד לקליבלנד אבל מבחינת כוחות
הסלטיקס צריכים לעבור גם בלי פרוזינגיס.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 12:16:04
Reply to  The Pro

מסכים לגמרי.
לסלטיקס יש את הקבוצה עם החמישייה הטובה בליגה גם בשיקלול של הגנה והתקפה. לא לקחת אליפות השנה זה על טייטום בראון ובעיקר מאזולה. הוא יודע שזה הצאנס שלו ושהמזל בינינו היה עד כה לצידו.

yaniv
yaniv
21/05/2024 12:28:22
Reply to  The Pro

נראה לי שללוקה ולאנטמן יש השגות לגבי הקביעה שלך שטייטום ובראון הם השחקנים הבכירים שנשארו

שי אבן צור
21/05/2024 12:56:27
Reply to  yaniv

גם לי

NBA בדם
21/05/2024 14:38:35
Reply to  yaniv

אמת. גם לקיירי יש מה לומר בנידון.

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 13:03:04
Reply to  The Pro

הבכירים:
לוקה
אנט
טייטום
קיירי
האלי
בראון

בכל מקרה בוסטון קיבלו דרך מפנקת עד הגמר, חשבתי שיקבלו דרך קטלנית עם מיאמי/פילי, מילווקי וניו יורק, בסוף קיבלו את מיאמי וקליבלנד פצועות וחבולות ואת אינדי חחחחחחח אם לא יקחו השנה הם כנראה לא בנויים לזה, הסגל הכי טוב שנשאר החמישייה הכי טובה בפער לא עברו דרך מרחץ הדמים של המערב עם ארבעת השחקנים הטובים בליגה(טוב אנט חמישי) שהתחרו על עלייה מהמערב

Don
Don
21/05/2024 12:19:57

אני לא בטוח בכלל שהסלטיקס יקחו.
על סמך שנים קודמות (ביחוד שנה שעברה), אני חושב שפשוט אין להם את זה (מכל מיני סיבות שאין טעם לפרט עכשיו). יש לי הרגשה שפסקל יעשה להם את המוות.
הימור שלי: אינדי לוקחת
בכל מקרה, לא משנה מי המנצחת במזרח, מיניסוטה תשחט אותה.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 13:01:23
Reply to  Don

עם ג'רו והאפגני ווייט בהחלט יש לסלטיקס קייס רציני. בטח אם גם הלטבי כבר יהיה לגמרי בריא וישחק.
מיני לא קיבלה חיים קלים כשהגיעה לבוסטון

zenmaster
zenmaster
21/05/2024 13:09:14

מיני עוד לא הגיעה…. תנו לעגלה שלי סיכוי!
ג'רו דריק ופורזי הם המשתנים בראון וטייטום לא בנויים להוביל את מכבי לזכייה ביורוליג, אבל יש להם עומק אדיר ומטורף בכמה רמות על שאר הליגה.
סתם להשוואה בין העגלות:
לוקה קיירי – בראון טייטום(הוצאנו את צמדי הכוכבים מהתמונה)
גאפורד לייבלי וושינגטון ג'ונס – ווייט ג'רו קריסטפס הורפורד(שחקני המפתח הבאים)

אישית אני מאמין שלכוכבים יש משקל מכריע ולכן לדעתי סביר שבוסטון תפסיד, על הנייר אמורים לדרוס את העולה מהמערב

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 13:17:34
Reply to  zenmaster

מיני ניצחה את הסלטיקס בביתה והפסידה בבוסטון.
העומק של הסלטיקס זו עובדה וזה מטורף.
השאלה היא בהחלט אם טייטום וברון מסוגלים להיות הקיירי ולוקה של הסלטיקס או האנט וקאט של הסלטיקס. אני חושב שכן וגם חושב שהורפורד ופרוזינגס בריאים בהחלט יכולים לתת פייט מצוין לגבוהי מיני ובמיוחד לגבוהי דאלאס, בהנחה שיעברו את אינדי.

Don
Don
21/05/2024 13:09:52

נקווה
הגיע הזמן שהסלטיקס יקפצו קדימה

The Oak
The Oak
21/05/2024 13:25:27

כל הכבוד לנכדות ולסבא!!
רק אומר שאינדיאנה לא שלמה לגמרי כי מתורין חסר וגם הוא לא היה עוזר להם…
הלוואי ויהיה צמוד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 14:14:08

תודה על מעורב נפלא.
יופי של נכדות יפות שבא לבכות.
אם הירוקים מפסידים, אני אהיה עצבני אבל לא מופתע.
מספיק כואב לי מדנבר ודה שוט.
דריימונד גרין, היצור הדוחה הזה יכול לחנוק את עצמו עם כרית.
מעדיף לראות נמלים בונות מאשר להקשיב למילה אחת ממנו.
מי שנותן לזבל עופות הזה במה לתקשורת חייב בהוצעה להורג.

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 14:33:47

1+

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 14:38:56

אותי אישית,ברגע שאדם הופך לשיקוץ,(ראה הבבון\גרין\הפוסי של פילי)
לא מעניינים אותי ההישגים עם הכדור. ( אחד אחד יכולים לדחוף את ההישגים לשושנה)
מה שכן, אם שיקוץ הופך לבן אדם בחזרה(סיכוי קלוש)
אפשר לחזור לדבר על ההישגים שלו עם הכדור.

שי אבן צור
21/05/2024 15:15:26

מכבד את זה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 15:16:45

גם אני חחחחח

שי אבן צור
21/05/2024 15:20:10

הבהרה: אם אתה לא סובל אותו, זה לא אומר שאתה יכול להפחית מההישגים שלו
לדוגמא: אני לא סובל את לברון (באמת!) אבל אין מצב שאני אנסה להקטין את ההישגים שלו ואת השחקן שהוא – אחד הגדולים בהיסטוריה! נ-ק-ו-ד-ה!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 15:29:14

רק לדעתך בלי נקודה.
תעזוב אותך,ממש לא מעניין אותי.
הרגע הסברתי את עצמי חחחחח
הבבון מבחינתי בחיריה כרגע, ושם מקומו.
שידחוף את ההישגים שלו לשושנה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 15:30:02

ממש לא מעניין אותי לשכנע.
אני שם את דעתי בלבד

שי אבן צור
21/05/2024 15:35:51

אומר זאת כך: אם שנאתך ל"בבון" מביאה אותך לטעון שהוא שחקן ככה ככה אז מבחינתי זה פאתטי – לא מכבד את זה

end of discussion

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 16:59:20

במקרה של הבבון, זה גם השנאה, וגם הדעה בנפרד על יכולותו ככדורסלן (ללא עזרים כמו שיפוט מוטה מובנה, התחברות לשחקני על והקמת סופרטימס, והייפ מנופח מהרגע הראשון)

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 17:00:13

שמת את "הבבון" בסוגריים, האם אתה סבור שהוא סוג אחר של קוף?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 17:05:51

האמת,קיבלתי תלונה רהוטה מהבבונים על השימוש בשם.
הם נעלבו עד עמקי נשמתם

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 17:08:46

הם במיוחד התרעמו על ההשוואה של הפרצוף של השיקוץ לישבן שלהם
https://i.ibb.co/V3btZ8d/1.webp

Last edited 27 days ago by אשך טמיר המקורי
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 17:21:24

חחחחחחח הרגת

שי אבן צור
21/05/2024 17:13:41

בוא נגיד שאתה לא רואה אותי ממטר בעוצמת השנאה שלך – בטח לספורטאים…
שומר את השנאה העוצמתית, המזוקקת לאנשים שבאמת ראויים לזה – רוצחים, פדופילים, גנבים, אנסים וכו'
"בבון" זה ביטוי מובהק לזלזול שאני באמת לא מתחבר אליו, סורי
מי אני שאזלזל בבנאדם כ"כ מצליח?

שי אבן צור
21/05/2024 17:14:55

יש exceptions מן הסתם
ל"בן שימוש" אני ממש מתחבר🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 17:22:51

שי,אני ממליץ על טיפול המרה בכפר,מובטחת 100% שנאה תהומית לבבון.
אבל מה, התור ארוך

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 17:25:52

אז זהו, שהוא לא מצליח
הוא כישלון טוטאלי של בנאדם

שי אבן צור
21/05/2024 17:28:05

על זה בדיוק אני מדבר! השנאה התהומית שלך מובילה אותך לקבוע ש"הוא כישלון טוטאלי של בנאדם"

באיזה מובן הוא כישלון? ועוד טוטאלי???



אשך טמיר המקורי
21/05/2024 18:53:20

של ערכים והתנהגות בסיסית

שי אבן צור
21/05/2024 19:53:20

אני לא סובל הרבה מההתנהלות שלו:
שחצן
חושב שמגיע לו כל דבר
חותך שחקנים/מאמנים שלא מוצאים חן בעיניו

כל זה נכנס מבחינתי להגדרה של שחצן מניאק אבל עם קבלות שלא מעניין אותו כלום בדרך להשגת המטרה
לא מת על זה (אנשים עלולים להיפגע בדרך – כמו בלאט למשל) אבל זה עדיין לא נכנס מבחינתי להגדרה של כישלון מוחלט מבחינת ערכים והתנהגות בסיסית – זה עולם תחרותי בסופו של דבר

הוא כיבד כל חוזה שחתם עליו וההשקעה שלו היא משהו יוצא דופן

יש משהו שפספסתי שבגללו אתה טוען לכישלון מוחלט בערכים והתנהגות בסיסית?

שי אבן צור
21/05/2024 17:51:57

ועוד משהו: אם הוא כישלון אז מה אני?
המשותף בינינו ששנינו אנשי משפחה ושנינו אנשי מקצוע
מבחינת המשפחה אני נשוי באושר + 2 וסבבה לי בחיים. לא יודע מה איתו
מבחינת מקצוע, אני מגדיר את עצמי "פועל הייטק שמח בחלקו" וסבבה לי בחיים
הוא, לעומת זאת, כדורסלן, אחד הגדולים בהיסטוריה, אלוף 4 פעמים, עטור תהילה אישית – MVP, FMVP – ומיליארדר

לא שמעתי שהוא אנס/פדופיל/רוצח/וואטאבר קרי, יש לו שם טוב ולא מעט שועי עולם ישמחו להיות ולהיראות בחברתו

אז שוב אני שואל: אם הוא כישלון אז מה אני? מה אתה?

אשך טמיר המקורי
21/05/2024 16:55:44

בודדים המקרים הרשומים ברפואה בה שיקוץ הפך חזרה לבן אדם רגיל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 16:57:57

ברור.
כי אם האדם היה מבין הוא מלכתכילה,
הואלא היה הופך לבהמה שיקוצית.
חחחחח טנש צריכים סוכריה

NBA בדם
21/05/2024 14:37:18

נהדר!!!

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 14:16:11

מה עם איזה פרוויו לסדרה בוסטון-אינדי.
בנוסף לפרוויו מבוא לבלוג החי?
אני גם רואה שבסלטיקס פרוזינגס לא ישחק הוא רשום כאאוט וחבייאר לילמן בסימן שאלה, עניינים אישיים.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2024 14:17:39

במקום אחר רשום שיוחלט הזמן התחלת המשחק.

jefffoster10
21/05/2024 17:32:50

בהכנה רזיל'ה, יעלה בקרוב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 14:20:21

גילברט, בעל הקאבס אכל אותה עם השינה בעמידה.
אין לו מה לצחוק. נגמר לו הליורידג' (שנת חוזה)
אני אשלח לו פסל של יקיר ה-ללל על הסירוב לשלוח את מיצ'ל לבבון.
גילברט, בוא נראה איך הוא יצחק כשמיצ'ל יודיע לכולם שרק מעניין אותו,ל.א,דאלאס, וכו'
היו פה ויכוחים 3 שנים על מיצ'ל שרוצה לברוח.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
21/05/2024 14:53:11

אוהדי מינסוטה בפאניקה לאחר שצ'ארלס בארקלי אמר שהוא מבטיח שמינסוטה תנצח את דאלאס.
🤣🤣🤣

thetroll
thetroll
21/05/2024 14:57:16

מנחם אין לי מושג קלוש איך מישהו מסוגל לכתוב משהו כל כך מעניין עם כל כך הרבה דברים ונושאים בפחות מ 24 שעות. האלוף האמיתי זה אתה. מעורב מעולה.
הימרתי על בוסטון כאלופה אז זה אומר שאינדי תדיח אותה. אינדי זו הקבוצה היחידה שחחשתי ממנה כי ה RUN AND GUN שלהם מושלם. קשה להמר נגד בוסטון אבל היה קשה להמר נגד דנבר באותה מידה. זה פליאוף מטורף. תודה מנחם.

ירון, החלום
ירון, החלום
23/05/2024 7:19:28

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב משובח.
תהנה עם הנכדות.