You are currently viewing מעורב הופס שהוא גם סיקור ליום ראשון: דאלאס ובוסטון. אנחנו חוזים באחד מהפלייאוף הטובים ביותר בזכרון / מנחם לס

מעורב הופס שהוא גם סיקור ליום ראשון: דאלאס ובוסטון. אנחנו חוזים באחד מהפלייאוף הטובים ביותר בזכרון / מנחם לס

1.אחת מעונות הפלייאוף הטובות ביותר בזכרון!

ברצוני לומר לצעירים שביניכם באתר שעד עתה אנחנו חוזים באחד מהפלייאוף הטובים ביותר בזכרון. משחקים שקולים עד השניות האחרונות. הגנות-על. כוכבים ידועים וחדשים. מלחמות חרמה. כל מה שאנחנו רוצים, ומקווים לראות, במשחקי פלייאוף, וזה מאחד שחזה פיזית באיזה 45 עונות של פלייאוף ככתב עם אקרדיטציות, ועוד 20 שנות טלוויזיה.

הנאה צרופה.

2. במשחק שהיו בו כנראה 200 פאולים (44 נישרקו), דאלאס מנצחת את אוקלהומה סיטי 101-105 במשחק פיזי קלאסי

עוד משחק עליון של פיג'יי וושינגטון, הטנק היורה של המבריקס

זהו הפלייאוף, קומראדים. דם ואש ותמרות עשן. קונטקט נון-סטופ. על השופטים להחליט על מה שורקים, ועל מה לא שורקים. זה הזכיר לי ערב אחד לפני איזה 50 שנה שהייתי מוזמן למסיבה של 'פלייבוי' באחד ממשחקי הפלייאוף בין הלייקרס והסלטיקס, ומחשבה עלתה לי לראש 'אילו יכולתי, במי הייתי בוחר לבלות איתה את הלילה?'

IMPOSSIBLE

הנה כמה משפטים שרשמתי מהמשחק:

*מה שאני אוהב בלוקה הזה, זה שכשאין לו משחק התקפה הוא נותן את הכדור לאחרים – בעיקר לקיירי אירוינג – ולא מנסה להכריח דברים
*לוקה נראה לי כמו סבתא יוכבד. בקושי נע. מאומה לא ניכנס לו, וג'ייסון קיד לא חושש מלהושיב אותו על הספסל חצי מהרבע הראשון
*וואו איזה משחק פיזי. יש כל כך הרבה קונטקט שהשופטים צריכים להחליט מה לשרוק ומה לא
*לוקה עושה כל כך הרבה פאולים, גם בהגנה וגם בהתקפה, והשופטים נאלמים. וואללה שהם פוחדים ממנו עם כל הבכיות שלו.

*דאלאס זקוקה תמיד לכוכב נוסף ללוקה ולקיירי אירוינג. הערב היה זה פיג'יי וושינגטון שלא רק הצטרף אליהם; הוא התעלה עליהם!
*שיי הוא הנשק הכבד של OKC. לאט אבל לבטח הוא אוסף את נקודותיו.
*פיג'יי וושינגטון הפך לנשק הכבד של המבריקס
*קיירי אירוינג הוא עדיין נשק ארסי. קולע מיד-ריינג'ים ואוסף נקודות

*39 שניות לסוף. קיירי מכדרר וקקולע! 99-104.
*אופנסיב פאול על שיי (לוקה חוטף אותה בלסת)
*לוקה מאבד כדור, 29.3 שניות לבאזר. אני לא מאמין שיש לו 22 נקודות. היה נראה לי יותר כמו 15 (אגב, 15 הוא מספר הריבאונדים שהוא קטף!)
*הולמגרן תחת הסל. פאול. הוא קובר את שתיהן. 101-104. ONE POSSESSION GAME
*7.2 שניות לסוף. פאול על לוקה. קולע רק אחד. 101-105. GAME!

3. בוסטון החזירה את יתרון הבית במשחק שלי הרגיש יותר כמשחק ליגה חשוב מאשר משחק פלייאוף קריטי

בוסטון סלטיקס עלתה כקבוצה היודעת שאם היא מפסידה היא נכנסת לצרה די רצינית. אז היא שיחקה את משחקה הבוסטוני הרגיל עם ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון ראשי החץ עם 33 נק' ו-28 (בראון ב-13 מ-17 ו-2 מ-3 מהטריי), והיו לה מספיק שחקני משנה כתרו הולידיי (18). טאטום במיוחד נראה לי מהשנייה הראשונה כשחקן שבא לנצח.

מהצד השני מיצ'ל דונובן הרגיש אותה אחריות כמו טאטום והוא נתן חצי ראשון גדול של 23 נקודות, אבל בעוד שלטאטום היו 8 שחקנים שעזרו מי יותר מי פחות, למיצ'ל היו רק לברט וגרלנד (15 כ"א) שממש עזרו.

שני הסנטרים – ג'רט אלן בקליבלנד וקריסטפטס פרוז'ינגיס בסלטיקס ישבו באזרחי. ההרגשה שלי הייתה שהקאבס היו זקוקים יותר לאלן מאשר הסלטיקס לפרוז'י.

ברבע האחרון הקאבס חזרו מדפיציט של 14 חזרה ל-84-73, אבל אז שלשה של פריצ'רד מ-90 רגל – בערך 9 מטרים התחילה את הבריחה של הסלטיקס כשמיצ'ל נראה לי עייף (סיים את המחצית השנייה רק עם 10 נק', ל-33 נק' כללי) ונצחון הסלטיקס נראה מובטח.

מה שהיה ברור לי משך כל המשחק שלמרות המשחק הביתי לקאבס לא היה את המוניטין לזכות ביתרון ביתי בשיפוט. השיפוט היה הוגן לשני הצדדים.

כמעט שכחתי: הסלטיקס ניצחה 106-93

4. אוהדי מיניסוטה לא אוהבים את התסרוקת של מלון

מאמן דנבר מייקל מלון היה מעורב בויכוח סוער עם כמה אנשים מהקהל העויין של מיניסוטה במשחק השלישי.

בסיום המשחק אנשי בטחון 'ליוו' שני אוהדים מקומיים החוצה מהאולם אבל מייקל חזר ואמר שזו לא הייתה בקשתו.

"הם טענו שהם לא אוהבים את התסרוקת שלי ואני עניתי שאני דווקא כן אוהב אותה, ומשם 'השיחה' התפתחה למקומות אחרים", אמר מייקל לעתון 'דנבר פוסט'.

After the initial back-and-forth, frustrations continued to grow. The fans began to engage other members of the Nuggets staff as time ticked away during a 117-90 blowout loss for Minnesota.

מלון אמר:

“That happens at times in a hostile environment, and people get a little liquid courage I guess sometimes,” Malone said. “And they think they can just say whatever they want to anybody. And I’m not allowing that to happen.”

מלון אמר שהטוענים נגד התסרוקת שלו לא היו 'טיפוסיים' לקהל, שבגדול היה בסדר.

“Listen man, these fans here are great,” Malone added. “I mean, that was an amazing atmosphere. You live for moments like that and opportunities like that, to go out there and perform when you’ve got 20,000 people screaming at you. But unfortunately there’s always gonna be people that want to get a little bit more involved in the game, and make it personal. And that’s unfortunate.”

"אנחנו נחזור להיפגש באותו אולם ביום ראשון, ואם אותם אוהדים יישבו באותם כסאות אומר להם שבקשתי מהספר שישנה לי קצת את התסרוקת בשערות שאין לי…"

5. ברונסון מודה ב'שגיאה 'נוראית' בסיום המשחק

ג'יילן ברונסון HUBBLED בסיום המשחק נגד אינדיאנה פייסרס בהפסד 106-111 שעשה 2-1 במשחקים, אבל הוא לא משתמש בו כ-EXCUSE.

"פשוט עשיתי שגיאה נוראית", הוא אמר בסיום. "אני יודע שלא הייתי במיטבי (הוא קלע 26 ב-10 מ-26 ו-2 מ-6 מה-3), אבל פיגרנו 106-109 עם 16.4 שניות, והייתי בחוסר שיווי משקל אבל קיויתי לשריקת פאול. באותן שניות לא ראיתי את 'דונטה' (דיבינזנצו, שקלע 35 עם 7 מ-11 מהטריי), ואני מודה שבאותה שנייה גם לא חשבתי עליו. כל מה שרציתי היה לקלוע שלשה, (נגד שלושה מגיני פייסרס, מ.ל) וברגע שאיבדתי שיווי משקל קיויתי לשריקת פאול. אני מצטער. הייתה זו 'פאשלה' גדולה שלי, ואני אלמד ממנה לעתיד".

Not really,” Brunson said when asked if he liked the shot. “It’s a terrible decision and something I need to learn from. I knew the time, I knew everything that was going on, I just made a terrible decision.”

דעתי? ברונסון היה 'סופר' משך כל הפלייאוף (אם כי לא במשחק הזה) והדבר ניכנס לו קצת לראש שהוא כל-יכול. הוא לא כל-יכול, ואתמול הוא, אולי, עלה לניקס בהפסד.

6. הלייקרס במרדף אחרי קליי תומפסון

"LAKERS WANT KLAY THOMPSON" – הכותרת הראשית היום בכמה אתרי NBA מהחשובים ביותר.

The Los Angeles Lakers have been linked to Golden State Warriors guard Klay Thompson in various rumors and speculations. According to some reports, the Lakers are expected to show interest in Thompson this offseason, as he is set to become an unrestricted free agent.

תומפסון הוא אלוף NBA ארבע פעמים, ובכל אליפות היה לו חלק חשוב ביותר. בעונה האחרונה היו לו קשיים בווריורס, אבל בלייקרס מאמינים שהקשיים היו בעיקרם בגלל הבעיות בקבוצה עצמה. "קליי תומפסון הוא עדיין שחקן מצויין וקלעי עליון שהעונה התקשה בגלל הקשיים שהיו בקבוצה עצמה", אומר מאיירס, ה-GM לשעבר של הקבוצה. "המצב דומה ללארי בירד ב'נבחרת החלומות' ב-1992", מאיירס אומר. "בסלטיקס הוא החל להתקשות קצת, אבל בנבחרת עם מג'יק, מייקל, והאחרים הוא הרגיש 'בבית' והצטיין מאד. אותו דבר אני מאמין שיקרה לקליי תומפסון כשלפתע ישחק עם לברון ג'יימס ואנטוני דייויס"

The Lakers have a history of pursuing top talent, and Thompson’s shooting ability and championship experience would make him an attractive addition to their roster. However, it remains to be seen whether the Warriors will be willing to part with their longtime star player.

7. תאמינו או לא, ג'יי ג'יי רדיק הוא עתה המועמד מס' 1 של הלייקרס למשרת המאמן

The Los Angeles Lakers are in the market for a new head coach and former Duke star JJ Redick is reportedly in the mix.

שמס צ'רניה כותב בטוויטר שלו ש- JJ Redick reportedly a candidate for Los Angeles Lakers job (on3.com)

The Los Angeles Lakers have parted ways with coach Darvin Ham, and sources tell me and @jovanbuha an extensive search will commence soon, with candidates such as Mike Budenholzer, Kenny Atkinson, JJ Redick and, if he becomes available, Ty Lue among others,” Shams posted.

רדיק לא אימן יום אחד בחייו, מלבד קבוצת ילדים פעם אחת כששיחק בדוק יוניברסיטי. בנוסף לדוק, הוא בילה 16 שנים ב-NBA עם 41.5% מהטריי לקריירה, אחד האחוזים הגבוהים ביותר לשחקן בסיום קריירה ב-NBA.

Redick’s media career has blossomed as he has become an emerging voice in the NBA space after launching podcasts on Yahoo! Sports, Uninterrupted, and The Ringer, before starting his own media company. He currently hosts ‘The Old Man and the Three‘ with Tommy Alter under ThreeFourTwo Productions and also recently launched ‘Mind the Game‘ alongside LeBron James.

Redick also serves as an on-air analyst for ESPN, spending time as a guest on ESPN’s ‘First Take’ and on the broadcast team of ESPN’s NBA coverage. He moved to the network’s lead team alongside Mike Breen and Doris Burke to replace Doc Rivers after he became head coach of the Milwaukee Bucks in February.

מה הוא עצמו אומר (כשהיה אורח במשחק הדודג'רס בבייסבול)?

"אני אוהב את מה שאני עושה. אני אוהב להיות אנליסט כדורסל בטיווי. אבל אני מרגיש שמשהו חסר לי. הטבע שלי הוא תחרותי. אני רוצה את ההתרגשות, את הדרמה. אני מוכן לאמן. אני לא חושב שאני צריך להיות עוזר מאמן לפני שאהיה מאמן ראשי אני יודע ומכיר את כל הנואנסים ויודע את כל הדרישות. אני מרגיש מוכן להיות מאמן ראשי ב-NBA. (AM 570 LA Sports"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
105 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
SWIv
SWIv
12/05/2024 6:16:32

מעורב מעולה, ובאמת פליאוף מהנה
תודה מנחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן ברונסון זרק ראש ורצה אוויר.
את לוקה הייתי מרחיק בקלות אם הייתי שופט. על מי אני עובד הליגה הייתה מרחיקה אותי אז נלץ להשאיר אותו 🤣
במשחק אוק מאבס הייתה שריקה הזייה יותר מכל השריקות ההזויות בליגה שי מסר מסירה גבוהה לדורט ולוקה ודורט עלו יחד לכדור ואף אחד לא הצליח לתפוס את הכדור לוקה נפל ולא הייתה שריקה כמובן לא היה עבירה הכדור הגיע לשחקן של אוק צט נראה לי שחדר לסל ופתאום השופטים החליטו שהיה כדור ביניים בקפיצה של דורט ולוקה חחחח אין חוק,כזה בשום מקום וכמובן שהמאבס לקחו את הביניים זה היה ברגע מאד קריטי בקלאץ פשוט בדיחה

thetroll
thetroll
12/05/2024 6:31:56

ראיתי את הארוע. מסכים. זועה וגועל.

עגל
עגל
12/05/2024 12:41:13

נכון. ובנפילה,לוקה בעט בעצבים ובמקרה לא פגע בשחקן שלידו. השופטים לא ראו או ראו והחליקו לו את זה (זה שווה טכנית במינימום )

thetroll
thetroll
12/05/2024 6:29:40

מנחם תודה. אמרנו את זה ברגע שפרוזינגיס נפצע שלבוסטון יש עוד סגנון משחק שזה "בוסטון הקלאסית" הירו בול של טייטום וקצת בראון רק הפעם מי שמנצח על המקהלה הזאת זה ג'רו ולא סמארט וזה פשוט נראה עם איכויות אחרות והגנה חונקת כמו תמיד. זה היה משחק בוסטונאי קלאסי התפלגות נקודות קלאסית בין החמישיה שעשתה הכל למחליפים שכמעט ולא תרמו וזה כמו שצריך להיות.
לגבי המשחק השני אני לא מסוגל יותר לסבול את דונקיץ. הבן אדם לא יורד לשופטים לשניה מהמוח חצי מהזמן שלו על הפרקט מוקדש לשיחות איתם. מה שאני לא מבין לגבי השופטים שמזמן היו צריכים לו טכנית זה איך הם לא מתעצבנים ומתחילים לתת לו טכניות על ימין ועל שמאל. זה בלתי נסבל זה גועל נפש זה להשיג יתרון – מספיק שאתה משנה 2-3 שריקות במשחק בעקבות הלחץ הזה- בדרך לא ספורטיבית. זה מגעיל אותי.
איך מתאים ללברון להתחיל לרדוף אחרי קליי. …לא נורא לא יצא לו מזה כלום. ג'יי ג"יי נראה לי אופציה מעולה בן אדם שעושה רושם מאוד אינטיּליגנטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לשופטים אין מה לעשות עם לוקה אם ישרקו לו טכנית וירחיקו אותו אז ירחיקו אותם. זה הכל מלמעלה מוכתב לוקה זה אנטאצבל

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2024 9:31:10
Reply to  thetroll

טרול לא יודע איזה הגנה חונקת אתה מדבר , קליבלנד החטיאה בסיטונאות מבטים חופשיים. בצד השני גם אין שום ניהול משחק של הולידיי. ההתקפה של בוסטון זה בידודים / פיקאנדרול פיקאנדפופ פשוט שהשאר מחכים על קשת ה3.
.
מדברים פה הרבה על לוקה ובצדק, אבל SGA בדיוק אותו דבר, לא מעט כניסות שלו לסל הוא דוחף עם מרפק נגדית חדה לאזור החזה ויוצר ככה הפרדה זה עברית תוקף אני לא מדבר בכלל על הזריקות ראש (כל שחקן בליגה היום עושה את זה).

מה שהפסיד לאוקלהומה את המשחק היה המחסור בכוח בצבע, דאלאס הרבה יותר חזקה ממנה, גם האיבודים הדי מיותרים עשו את שלהם

thetroll
thetroll
12/05/2024 15:27:30

ברוך ראיתי את שני המשחקים בוסטון נתנה משחק הגנה יוצא מן הכלל עם לחץ לא נפסק הורידה את הקאבס ל 43% מהשדה ולמרות שזה היה בקליבלנד הקאבס הלכו רק 10 פעמים לקו ג'רו מנהל את המשחק של בוסטון באבו אבוהה ועמים זה דרק וויט שזי גארדים בחסד עליון. זה משחק בידודים ברובו אבל הוא משתנה בהתאם לסיטואציה היו גם פה ושם מהלכים קבוצתיים יפיפיים. אפרופו שרגא לגבי הדחיפות מרפק אין כמעט שחקן שלא עושה את זה הבעיה עם לוקה זה הבכיונים הבלתי נפסקים ונתפסים לזברות הבן אדם מעביר פסקי זמן בשיחות עם השופטים במקום עם הקבוצה שלו. אהבתי אותו בהתחלה. דרך אגב לדעתי זה לא משהו שבא לו בטבעיות מ"אהבת המשחק והנצחון" הבן אדם הזה יותר גרוע מלברון הוא תוכנה. הכל אצלו מחושב חבל על הזמן מתוכנן עד הסוף לאסוף יתרונות קטנים במגרש שבסוף מביאים ליתרון גדול.
שמעון אני מסכים שלוקה מחזיק את השופטים בביצים כי הם לא יכולים להרחיק אותו זה יפגע בהנאה של הצופה הממוצע של סילבר זה שמביא את הכסף אבל מעצבן לאיזה מקום זה הגיע ואיך לא חשבו על אמצעים אחרים תור את הבעיה (למשל קנסות).

עגל
עגל
12/05/2024 12:42:28
Reply to  thetroll

1. דווקא במשחק הזה לוקה לא התבכיין כמעט במחצית הראשונה. הוא בהחלט הגביר בשניה.
2. לא מאמין לסיפור של קליי בלייקרס, זה נשמע כמו ספין של הסוכן שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה זה יותר מגעיל לצפייה מהשקץ. כל מטרתו לקבל שריקות אוויר הוא עושה באמפים לשומר וואז מרים ידיים עם הכדור מלמטה להתנגש בידי המגן עם הטעיות רגל ציר ונזרק על המגן וצועק איי פשוט נגד מטרת ורוח המשחק. צריך להיות טכנית על הדברים האלה.
מדביקים לדורט המסכן סתם שריקות אוויר.
במאני טיים הייתה שריקה שערוריית נגד,דורט שרק שמר את לוקה וניסה לעמוד בדרכו לוקה התנגש זרק בטן צעק איי והלך לקו.
ממש מקווה שהמאבס יעופו.
הטרייד,שלהם על וושינגטון וגאפורד התברר כנפלא כפי שהיה צפוי, אלו מהלכים שאוק הייתה צריכה לבצע ופרסטי נרדם לגמרי

איצקו
איצקו
12/05/2024 7:11:27

אני לא יודע אם ראית את המשחק
אבל השופטים נתנו לדורט לכסח את כולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

זה לא לכסח זה לשמור בכדורסל. שמר מצויין

שייקה
12/05/2024 13:06:53

אפשר גם לשמור מצוין וגם לעשות עבירות. במקרה הזה, היו לו לא מעט – נכון, שמר מצוין – ורבות לא נשרקו.

IDO
IDO
12/05/2024 7:57:46

שמענו אותך כבר עשרת אלפים פעמים.
אני ראיתי את המשחק ולא מסכים עם מלה שאתה אומר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

כנראה ראית טניס

Avri
Avri
12/05/2024 10:50:53

שמעון, מסכים עם הכל. לוקה בכיין ונודניק אני לא מבין איך לשופטים יש סבלנות אליו. זה בנאדם בתבע את אמא שלו, בהחלט מועמד לתואר שקץ 2.0. הטריידים של דאלאס + הבחירת דראפט בלייבלי היו פשוט מצטיינים, שידרגו אותם בטירוף.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2024 10:53:01
Reply to  Avri

תזהר!!!!
עוד יזמינו אותך כאורח כבוד בכפר…

yonis
yonis
12/05/2024 7:09:59

מעורב מצויין מנחם, תודה.
אני רואה את אוקלהומה משחקת ואני לא מצליח להבין למה הם לא תוקפים את לוקה בהתקפה,
הוא תמיד סטטי ונשאר עם דורט והם לא מנצלים את זה לנקודות קלות או להוציא ממנו עבירות ולגרום לו להתעייף.

אני עדיין חושב שהם יעברו את דאלאס אבל הם חייבים לעשות התאמות שהם היו כבר צריכים.

חחח איך שמעון אמר, לוקה פצוע רק בהפסדים, הוא מחפש להגיע לקו ולהוציא פאולים רוב המשחק.

לגבי הידיעות על קליי ורדיק, מקווה שרדיק יבוא ללייקרס ויבינו שהוא בלוף,
יש הרבה מאמנים פנוים בשוק וכנראה רק בגלל שהוא ביחסים טובים עם המלך של הלייקרס הוא מועמד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

אמת לוקה כוונת הם צריכים לבודד עליו כל התקפה את שגא

IDO
IDO
12/05/2024 7:58:34
Reply to  yonis

כי בעולם האמיתי הוא לא כזה מגן גרוע. גם יש לו סייז ומסה. וידיים זריזות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

גרוע גרוע אין לו שום דבר זריז צריך לתקוף אותו יתן קליר פאת ויתעייף יותר

zenmaster
zenmaster
12/05/2024 9:58:55

שיי בכל פעם שלוקה עליו מתחיל לחגוג סיבה למסיבה וזה כמעט תמיד נגמר ב2 או 3 נקודות. הוא מהיר מדי וזריז בשביל לוקה, שהוא מגן בינוני מינוס ביום טוב וגרוע ביום ממוצע. אבל, דאלאס עושה הרבה כדי לשמור לידו את וושינגטון/ג'ונס בהגנה כדי שיבואו להחליף במידה והוא נשאר מול שיי, ומונעת את הבידודים האלה ברוב המקרים.

yonis
yonis
12/05/2024 10:43:23
Reply to  IDO

לוקה אכן מגן גרוע, גם אם הוא רוצה הוא לא בכושר ובאתלטיות של רוב השחקנים בליגה.
הדבר היחיד שעובד אצלו בהגנה זה הידיים.

אוקלהומה צריכים להגיע למצב ששיי או ויליאמס יתקפו את לוקה כל התקפה ולנצל את המיסמאצ' הזה.

עגל
עגל
12/05/2024 12:50:53
Reply to  IDO

לוקה לא רע מתחת לסל, בזכות הגובה והכוח. בחוץ יש לו ראיית משחק ויכולת לחטוף אבל הוא לא בנוי לרוץ אחרי תוקפים זריזים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חח לא בנוי. אמת עצוב שבן 25 לא בנוי לרוץ.
כל המשחק,שלו איטי יותר מטריסטן קרדשיאן
Slow is the new fast😉

עגל
עגל
12/05/2024 13:58:44

הוא זז כמו גמלאי.
בערך 2 דקות לפני הסיום הוא חטף כדור ממסירה גרועה ורץ להתקפה מתפרצת.
ראו כמה הוא התאמץ ובכל זאת הגוף שלו לא זז קדימה.
איך הוא יהיה גואט ככה?!

yaniv
yaniv
12/05/2024 14:10:57
Reply to  עגל

אתה לא רואה שהוא פצוע? כאילו זה לא נראה מהמשחק שלך או שאתה כמו שמעון חושב שהוא ממציא את הכל וסתם לא התחשק לו לרוץ קדימה

עגל
עגל
12/05/2024 14:24:17
Reply to  עגל

אני מסכים שיש לו בעיה לא קלה.
ועדיין, הוא תמיד איטי, גם בפתיחת העונה

Guy d
Guy d
12/05/2024 18:53:36
Reply to  עגל

גם לארי היה איטי

אופיר נ.
אופיר נ.
12/05/2024 7:43:40

תודה מנחם על המעורב.

המשחק בין דאלאס ל-OKC היה סופר קשוח. היו מלא עבירות, ונראה לי שהשופטים נתנו הנחות לקבוצה הביתית (22-16 ל-OKC).
לוקה נראה שהוא משחק בהילוך 3.
קיירי במהלכי 1-1 ו-PJ Washingon בשלשות, נתנו לדאלאס את האדג' על OKC.

OKC קבוצה יותר מאוזנת ועמוקה.
המגרעה המרכזית שלה, היא העובדה שהסנטר שלה (הולמגרן), שהוא השחקן מס' 2 בכישרון בחמישיה, הוא רק רוקי צעיר
וצנום שחסרה לו מסת שריר כדי להתמודד בריבאונד (נחיתות בריבאונד התקפה 15-6 לדאלאס) עם גאפורד ולייבלי.
OKC חייבת שהוא יעלה הילוך במאבקים בריבאונד (בחסימות הוא כבר אקטיבי), כדי שיוכלו לנצח את דאלאס.

בוסטון-קליבלנד, הפער בכמות הכישרון גדול מדי בשביל שהקאבס תוכל לנצח את הסדרה. וכמו שהם נראה הלילה, זה גם כנראה ייגמר ב-4:1 כמו נגד מיאמי.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2024 7:47:30

משחק שלי הרגיש יותר כמשחק ליגה חשוב מאשר משחק פלייאוף קריטי, זו בדיוק הבעייה של הסלטיקס בפלייאוף הזה.
אם עוד יגיעו לגמר מול מיני הם יקבלו את אותו היחס שמיני נתנה לדנוור בשני המשחקים הראשונים. ככה משחקים בפלייאוף עם לחץ על כל המגרש.
ברונסון ניסה לסחוט עבירה במהלך האחרון שלו, הוא בדרך הבטוחה להיות שקץ בעצמו. הפלופים האלה, אסור, אסור ואסור שהם מה שיכריע משחקים בפלייאוף.
תומפסון עם השקץ והגבבוביק זה כבר לא יעזור.

Berch
12/05/2024 7:50:49

תודה על המעורב
🙏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם צודק הפלייאוף נהדר הרבה זמן לא נהניתי ככה נוצנים לרוב גם לשמור ויש הגנות ומאמץ רצח. שנים קודמות זה היה מתחיל מגמרים איזוריים השנה זה מהסיב הראשון. תענוג.
הבעיה זה האיקולייזרים אם פוסטר או בראדרס היו שופטים אתמול במשחק אוק מאבס היה עוד 30 זריקות עונשין ועוד 15 ללוקה אישית.
שרוצים הגנות חזקות לא משבצים את האיקולייזרים.
שרוצים שיוויון והארכת סידרה שולחים אותם תחת יצירת מגע ואז כל ההגנה אסורה.

IDO
IDO
12/05/2024 7:59:52

כח ועוצמה צריך לנצח את בוסטון. לכו פנימה קאבס.
בוסטון מציעים זריקות ארוכות. הענישו אותם!!!

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שיי שיחק טוב מאוד, אבל לא השתכנעתי שהוא מספר 1 בליגה.

zenmaster
zenmaster
12/05/2024 9:56:13

שיי היה מעולה והוא מיצב את עצמו בטופ 4 שלי בליגה ללא שום ספק(יאניס יצא בגלל הלואוד, סטף בגלל ירידה ביכולת, אנט ושיי נכנסו ולוקה והגאון נשארו)
רצח אתמול את דאלאס במיד ריינג' ובכלל עושה את זה כל הסדרה וכל העונה בלי ימי ניגור כמו שהיה ללוקה אתמול, גם בריא וכשיר תמיד וגם יציב ביכולת. אתמול שיחק לבד באוק כשג'יי דאב ניגר והאופציה השנייה שלו הייתה איזיאה ג'ו.
לא חושב שהוא מספר אחת בליגה, אבל הוא לא רחוק מאף אחד מה3 האחרים שציינתי ואם הוא לא שכנע אותך בזה אז התרנגולות עם הביצה נתנו איירבול בדאנק חחחחח(תרנגולות מסוג דרק לייבלי)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מצוין מנחם, תודה רבה.
אם אכן רדיק העיד על עצמו את מה שאומרים שהעיד על עצמו הוא הזוי למדי.
לא רואה מה יש ללייקרס לחפש אצל קליי וההפך, נשמע לי ספין.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

סוף סוף התגובות עובדות.
תודה לבחורים המסורים על עבודה קשה.
בדאלאס השתנו המון דברים,והמחמאות להנהלה של דאלאס שעשתה צעדים מעולים בשנה האחרונה.לייבלי,וגאפורד בסנטר.
לוקה מחזיק פחות בכדור,קיירי עוזר בניהול משחק ולא עסוק רק בקליעה.
והדובדבן בסברינה וושינגטון.מי שמתעלם ממנו עושה את שטות חייו. הבן אדם הופך להיות כוכב .מן הסתם יתחילו לשמור עליו יותר ,אבל מה תעשה היריבה אם צריך לשמור גם על לוקה, גם על קיירי.
בוסטון קיבלו מכה קטנה בכנף במשחק 2. הם חזרו לעצמם הדרך ל4-1 פתוחה.אבל… תפסיקו לזלזל ,אנחנו בפלייאוף!

Yinon Yavor
12/05/2024 8:30:55

מל לא יודע איזה פלייאוף אתה רואה, אבל בינתיים אכזבה רצינית לדעתי.
מעט מאוד סדרות צמודות, ועוד פחות מזה משחקים צמודים. חוץ שפעמיים מארי ועוד איזה ניקס-פילי אחד או שניים, אני לא זוכר משחק שהוכרע בהתקפה אחרונה או התקפה לפני (כנראה היו, אני פשוט לא זוכר בדיוק).
נכון ששומרים יותר חזק ומינסוטה מגניבים כאלה, אבל הפלייאוף ככלל די אומלל מבחינת עניין.

דה שוט
12/05/2024 9:20:57
Reply to  Yinon Yavor

נכון…

עמיחי קטן
12/05/2024 9:17:17

תודה מנחם.
אני איתך לגבי הפלייאוף – יש הרבה משחקים צמודים והרבה עניין באופן כללי.
היה שיפוט טוב מאוד בדאלאס, גם אם תמיד יפספסו שריקה או 2 פה ושם.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2024 10:56:54

לא ראיתי דאלאס אוק אבל לי אין שום טענות לשיפוט בקליבלנד.
בסך הכל עשו שם עבודה טובה.

The Pro
The Pro
12/05/2024 9:41:17

"1.אחת מעונות הפלייאוף הטובות ביותר בזכרון!"-
אני לא מסכים בגדול.
אינדיאנה והניקס אלו 2 קבוצות שהיו מפסידות לכל קבוצת פלייאין מערבית כולל הווריורס והקינגס.

החד צדדיות במזרח היא מוחלטת לטובת הסלטיקס ברמת הכדורסל והכישרון של הסגל.
מי שראה אתמול את אוקלהמה ראה שגילגס אלכסנדר לא קרוב להיות בשל או אף פעם לא יהיה ברמה של שחקן מנצח,
כששתי הקבוצות משחקות ראן אנד בלאגן שמזכיר משחק בין חולון לעפולה.

The Pro
The Pro
12/05/2024 9:52:03
Reply to  The Pro

הדבר הכי חיובי בינתיים
ואולי השאלה היחידה שמעניינת בפלייאוף הזה
היא האם הצמיחה של אדוארדס היא אמיתית או בלוף של סיבוב ראשון.

לעבור סיבוב אחד בפלייאוף זה יפה אבל המבחן האמיתי יהיה להעיף את הצב הסרבי ולא להיחנק
אחרי יתרון מבטיח של 2-0.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2024 10:58:37
Reply to  The Pro

הצב הסרבי, אשף לתשומת לבך ליומן הבא.
מזמינים צב יוקיץ
🙂

The Pro
The Pro
12/05/2024 9:44:44

ג'יי רדיק לא אימן יום אחד אבל ההתאמה שלו לנבא
תהיה יותר קלה מכל מאמן אחר שיגיע בין אם זה אירופאי או אחד שאימן בקולג'ים,

הדבר הכי חשוב היום למאמן בליגה זה להיות חבר מקושר של השחקנים והוא כבר פיתח את זה כשחקן ועם הפודקאסט שלו.

רן הנרגן
רן הנרגן
12/05/2024 9:55:32

מה פרוש ליקרס רוצים את קלי. זה לא שהוא יחתום אצלם בעבור נזיד עדשים. כדי לתת לו 30-25 מיליוו שזה יותר ממה שג"ס יתנו לו ליקרס צריכים סין אנד טרייד עם ג"ס שממש לא רוצה שחקנים בינוניים בחוזים מופרחים

אבג
אבג
12/05/2024 10:42:19

זה שדאלאס מנצחים כשלוקה לא פוגע זה סימן טוב לקבוצה, אבל אן ימשיך לא לפגוע יתקשו בהמשך.
אוקייסי עוד צריכים להתבגר, אם יעברו זה חולשה של לוקה ולא יכולת. הין מפסידים לשתי הקבוצות בחצי השני פלוס בוסטון.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2024 11:03:50

מחליפי הסלטיקס היום תרמו פחות מכרגיל, אולי בגלל שכמעט לא זרקו.
פריצארד הולך יותר לקלוע בצבע, בעיקר קרש סל הבעיה שלי היתה עם האוזר שאמנם היה טוב אבל משום מה וויתר על קליעות ובעיקר על שתי נקודות קלות מאד לפי בחירה, ג'אמפר או פלואוטר ונתן כדור להורפורד שחסם לו לקליעה. לא הבנתי למה הוא מסר כשהיו לו שתיים קלות מאד בכיס? אם הוא רוצה להתקדם, הוא לא צריך לוותר על שתיים קלות. עדיף שיוותר על שלשות קשות ויתמקד יותר בשתיים קלות.

golan
golan
12/05/2024 11:06:36

תודה רבה מנחם
מקווה שקלי לא יגיע ללייקרס, אני מחבב את השחקן (למרות שלאחרונה קצת עלה לו השתן לראש)
אבל הלייקרס זה שיקוציה, מחליפים מאמנים כי הם לא מלקקים מספיק ללברון (ווגל, האם) ומביאים את חבר שלו …עושים טריידים על שמות במקום על שחקנים (ווסטברוק, שהביאו ברעש ואז זרקו אותו כי הוא לא השתנה פתאום להיות צלף שלשות עם משחק אחראי והגנה סטייל קארוסו) הם פשוט צריכים את מי להאשים בכשלון הבא.
לא יודע לגבי הפלייאוף הזה, הרבה משחקים של בלאואוט, רוב הסדרות ממש לא צמודות,
נכון שיש הרבה כוכבים חדשים, אבל בגדול, בוסטון הרבה יותר דומיננטית במזרח (בטח כשמיאמי בלי באטלר והבאקס ופילי כבר עפו)
ובמערב OKC חסרי נסיון, דאלאס תלויים בצמד חמד, ונשארנו עם מיני שמפתיעה ודנבר עם יוקיץ.

אור
אור
12/05/2024 12:55:15
Reply to  golan

"מחליפים מאמנים כי הם לא מלקקים מספיק ללברון (ווגל, האם) ומביאים את חבר שלו …"
.
אם זה היה נכון אז איך הביאו את השניים הנ"ל מלכתחילה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

ליקקו טוב אבל הפסידו אז צריך מישהו להאשים

NFS
NFS
12/05/2024 12:16:50

בעקבות הלחץ של דונצ'יץ' על השופטים, לוקה עולה עם איום מפורש עליהם בשם שלו שמופיע בגב החולצה –
DON'Tcic

עגל
עגל
12/05/2024 12:56:37
Reply to  NFS

חחח זה טוב.
אין השנה על האש קיבוצי בערב יום העצמאות, רק "בית קפה". . .

NFS
NFS
12/05/2024 13:01:45
Reply to  עגל

וטוב שכך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

גדול 🤣🤣🤣

עגל
עגל
12/05/2024 13:54:59
Reply to  NFS

יש לי חולצות של פלוגת האש מהחגים בהם השתתפתי בצליה.
האמת מספיק הבשר ברמה המשפחתית, לא צריך עוד, גם ככה לו/ח 3 ימים לעכל את הכל

NFS
NFS
12/05/2024 18:48:53
Reply to  עגל

להקת האש..
ובהחלט מספיק ברמה המשפחתית

NBA בדם
12/05/2024 13:10:03
Reply to  NFS

😂

NBA בדם
12/05/2024 12:25:27

אחלה מעורב מנחם.
פספוס של אוקייסי במשחק בינוני מינוס של לוקה. לא היו מרוכזים בסיום ובהחלט יכלו לגנוב את המשחק הזה. חבל מאוד. ג'יי דאב ובעיקר צ'ט יצטרכו לתרום הרבה יותר בסקורינג. גידי צריך לרדת לספסל במקום וויגינס. אם אוקייסי מפסידים את הסדרה זה בגלל המאמן שלא משנה חמישייה.
אייזאה ג'ו אחלה קלעי וקייסון וואלאס חמד של שחקן.
בוסטון בשחזור הסדרה הקודמת. נרדמים למשחק אחד, ואז מפרקים בשאר.
ברונסון בווידוי לא מפתיע: כוכבים מעדיפים את שריקות האוויר על פני הכדורסל הרגיל. לוקה מס' 1 בתחום בפער.
קליי התאמה מושלמת ללייקרס למרות שהוא לא הקלעי והשומר שהיה. 3.5 שלשות ב38%, הלייקרס קונים בעיניים עצומות.
רדיק עשה מספר ראיונות עבודה בפודקאסט עם לברון. הוא בשל לאמן בלייקרס.

עגל
עגל
12/05/2024 12:59:13

תודה מנחם.
המועמדות של רדיק נשמעת לי כמו בלון ניסוי, אותו כנ"ל לגבי העניין של הלייקרס בקליי.
.
אוקלהומה לא משתמשת נכון בצ'ט. הבחור מעולה, פשוט עילוי. אולי לא ברמה של וומבי אבל קרוב. סך הכל רוקי אבל עם הבנת משחק מצוינת. כבר עכשיו הוא תורם המון בהגנה, אבל מה עם ההתקפה? סדרו לו כמה מהלכים, לא כמו עכשיו שהוא בונה לעצמו כשההתקפה נתקעת.
זה גם יוריד המון עומס משרגא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

צריכים לעלות בחמישייה את דה שוט במקום גידי. מאמין שדה שוט יקלע כמה שלשות

שייקה
12/05/2024 13:12:30
Reply to  עגל

אם כבר, בלון הניסוי הוא הפודקאסט המשותף של לברון ורדיק… 🙂
לגבי צ׳ט, אני מסכים איתך שמדובר בעילוי. אני די משוכנע שהסיבה שלא משחקים עליו יותר היא שההנדלז שלו לא משהו כרגע והוא עדיין נוטה לקבל החלטות לא טובות במצבי לחץ – שני דברים הגיוניים מאוד בהתחשב בגילו. הוא גם טיפה איטי עדיין, מה שגורם להגנות פלייאוף מנוסות להגיב מהר יותר ובאגרסיביות, בין אם בשמירה כפולה ובין אם בפיזיות. אני משער שנראה הרבה יותר ממה שאתה מייחל אליו בתחילת עונה הבאה. אם הוא רציני לגבי כדורסל כמו שהוא טוען, הוא יעבוד על הכדרור ויחזור עם טיפה מסה ונראה התקדמות מתבקשת. בהחלט יש למה לצפות.

עגל
עגל
12/05/2024 13:56:25
Reply to  שייקה

הוא נראה לי רציני לגמרי.
זה נכון שהוא קצת איטי, ונראה לי שזה בגלל חוסר הניסיון שלו, הוא פשוט חושב במקום לעשות דברים מההרגל כמו הותיקים.

שייקה
12/05/2024 14:07:25
Reply to  עגל

הוא הרבה יותר מרציני. מהמעט שזכור לי, הוא על גבול האובססיבי-נרקיסיסטי חח. בדרך כלל זה מוביל לדברים טובים בכדורסל. במיוחד כשאתה פאקינג 7 פיט. רק שלא ייפצע.

שייקה
12/05/2024 13:20:32

די בטוח ששאלתי את זה פה פעם – מה הדרך הכי טובה למצוא תגובה נשכחת שלי מהעבר? ניסיתי גוגל אבל זה כמובן מוצא כל עמוד שיש בו את השם שלי שזה כל עמוד שביקרתי בו… כתבתי פעם איזו תחזית בתגובה על ג׳יילן ברנסון כשעוד היה בדאלאס, ומישהו הגיב לי שממש הגזמתי בהערכה שלו (היה בעונת הרוקי אולי). ואני רוצה לחזור לראות מה בדיוק כתבתי בתגובה המקורית.

עגל
עגל
12/05/2024 13:57:04
Reply to  שייקה

ה chat GPT של האתר נקרא גילרי.

עידו גילרי
12/05/2024 14:17:40
Reply to  שייקה

,בוא ננסה..
מה אתה מחפש ומאיזה תקופה.

עידו גילרי
12/05/2024 14:18:44

אהה זה כתוב שם.

שייקה
12/05/2024 15:19:35

אולי זה היה אחרי משחק טוב שלו. אולי אחרי איזה כמה משחקים טובים. אני יודע שגוגל יכול לעשות את זה לא רע, אבל לא היה לי כוח לרענן איך בדיוק עובד הסינטקס ומה שניסיתי בזריז לא הניב משהו רלוונטי. אז קיוויתי שיהיה פה מישהו יותר מנוסה.

עידו גילרי
12/05/2024 15:22:10
Reply to  שייקה

כל מה שהעלתי זה שכבר שאלת את אותו דבר כבר לפני שנתיים…
https://hoops.co.il/?p=261444

עידו גילרי
12/05/2024 15:22:58
Reply to  שייקה

וגם שאתה מתרשל בתגובות בשנים האחרונות…

שייקה
12/05/2024 19:55:25

נו, את שני אלה כבר ידעתי קודם.

עידו גילרי
12/05/2024 14:19:35
Reply to  שייקה

ואגב לגוגל יש אופציות מתקדמות שמאד מצמצמות את החיפוש.

Klay Thompson
Klay Thompson
12/05/2024 13:35:06

איזה פלייאוף רע של לוקה. איך שחקן כדורסל מקצועי מגיע לשיא של העונה בכושר כזה? בוסטון רכים ומשחקים בידודים. כמו שאמרו רבים לפני, האלופה יוצאת מהסדרה של מיני/דנבר ולדעתי זאת דנבר.

אור
אור
12/05/2024 13:43:42
Reply to  Klay Thompson

עזוב לוקה, אתה חותם אצלנו בלייקרס או מה?

NBA בדם
12/05/2024 13:45:41
Reply to  אור

גדול!!!

Klay Thompson
Klay Thompson
12/05/2024 15:13:14
Reply to  אור

חחחחחחחחחחח נפלא. עם האופי של קליי בשנתיים האחרונות מתאים לו ללכת לשם.

***

מה שאני חושב שהוא צריך לעשות זה להסכים לחוזה נוח ולנסות לקחת אליפות אחרונה עם קרי שיכול להיות כוכב לעוד עונה קסומה אחת (ואז הוא יעקוף את לברון במספר האליפויות ויתקרב לג'ורדן). קליי עדיין שחקן טוב כשהוא לא מכריח שלשות. ג"ס צריכים להטריד את גרין, פול וקומינגה (בעיניי אין לו מספיק חוכמת משחק), להביא סנטר פותח איכותי (לוני יישאר מחליף) + רכז מחליף לקרי שיעלה מהספסל (בדומה לפול) + מסה וגודל בעמדה 4/3 (אבדיה?) + איזה קלעי מהדראפט (בדומה לדיוינצ'נזו). הם צריכים להתבסס פחות על שלשות ואז השלשות יחזרו לצלול. לא יודע אם כל זה אפשרי בכלל אבל זאת יכולה להיות אליפות אחרונה לפני שקיעת האימפריה הרומית.

Klay Thompson
Klay Thompson
12/05/2024 15:15:23
Reply to  Klay Thompson

כריס פול וג'ורדן פול בהתאמה

שדות פופ לנצח
12/05/2024 14:18:57

מי הגאון שהכניס לשיח בהופס את המונח "שיקוץ"? המונח הזה תפס כל כך חזק פה שכל תגובה שניה עוסקת בטיימליין של שחקן בדרך להיותו שיקוץ …ומסתבר שכולם בלי יוצא מהכלל שיקוצים בפוטנציה… ממש שריפה בשדה שיקוצים…מייחל ליום שהשיקוץ ירד מגדולתו ומושג מוצלח יותר יירש את מקומו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי שזה של האשך או פופרס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 19:12:46

חחחחחחחחח
ש-י-ק-ו-ץ

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 19:18:25

כנראה אני. זאת התגובה הראשונה עם המילה באתר:
https://hoops.co.il/?p=59295#comment-576580
וכמה ימים אחרי כתבתי פוסט שהכניס את זה חזק:
https://hoops.co.il/?p=59970#comment-579345

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הפוסט ההוא היה ענק🤣🤣🤣

שדות פופ לנצח
12/05/2024 23:34:47

בואנה מר אשך, קראתי את השאלון שנכתב אי שם ב2014….אני מבין עכשיו יותר טוב למה כל הותיקים כל כך אוהבים אותך פה, פוסט לפנתיאון…אני לצערי זכיתי לעקוב אחריך רק בשנים האחרונות שהפכת לשיקוץ בתגובות…אולי גם פופרס היה פעם עלם חמודות שופע שנינויות וכולו מחמדים 😳??

Wemby
Wemby
12/05/2024 14:47:51

תודה רבה על הסיקור המקצועי והנרחב.

דה שוט
12/05/2024 14:51:37

תגובה לשמעון על גידי חחח מספיק לי לקלוע שלשה אחת, זה גידי סימונס, הטמיר יכול להקים נגריה איתו ועם מק'ונל חחח (תאכלס מק'ונל מצויין בפלייאוף הזה).
לגבי לוקה – שיקוץ שמיקוץ – השתלט על המשחק בסוף, הקריב את הגוף באומץ (הלך חזק עם דורט לכדור – אמנם שרקו ביניים סתם אבל הוא עשה את המלחמה שלו ועף על הגב, וגם השתטח אל הפרקט שוב דקה אחר כך), חטף כדור סופר חשוב ועשה לייאפ וקלע את העונשין החשובים. לוקה רמה מעל כולם, הוא תמיד יעשה את מה שצריך ולרוב ינצח.
הסיבה שהוא מחטיא כל כך הרבה זה כי הוא בכלל לא מרוכז בזריקה – אלא רק במגן ואיך להפיל אותו ואת השופטים בפח. בזמן הזריקה הראש שלו חושב על חמישה דברים אחרים. בלי לוקה דאלאס לא מנצחת את הפועל תל אביב, שלא יהיו כאן אשליות. הוא ביי-פאר השחקן הכי דומיננטי כרגע בליגה. אנשים לא מבינים בכלל את התרומה שלו. הוא גורם לחבר'ה מסביבו להאמין בקבוצה ובעצמם. מי זה פי ג'יי וושינגטון? חצי מהצופים לא היו מזהים אותו במסדר זיהוי, ככה היה גם עם ברונסון. לוקה זה ריאל מדריד מנטליטי – הם תמיד חושבים שמגיע להם לזכות בהכל.

עגל
עגל
12/05/2024 15:15:08
Reply to  דה שוט

צודק, זה אפקט לברון.
גם לברקלי בפיניקס היה את האפקט הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

השקץ בגילו של לוקה היה רץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מבינים מבינים השופטים קונים את זה כמו השוברים של פלורנטינו 🙂

דה שוט
12/05/2024 15:44:29

😂😂😂😂
אנחנו בריאל גאים בזה

John
12/05/2024 15:15:30

יותר ויותר קשה להבדיל בין מגע שעד לפני 3 חודשים היה נשרק בקלות כי המגן נתקע בדרך של שחקן ההתקפה לבין עכשיו כשלרוב אם המגן מגיע קודם או יחד עם התוקף לא עושים עניין מהמגע ובכול מקרה תמיד מותר להשתמש במושג marginal contact
מכיוון שאת החינוך הכדורסלני האמיתי עשיתי בתחילת שנות ה-90 (שנות ה-80 הייתי ילדון רפה הבנה), אני מעדיף את האחרון. אם המגן שם, יש לו זכות למקום. אם התוקף מנסה לתת לו באמפים, השופט יכול להתעלם או לתת תוקף. אתה רוצה לעבור שחקן תגיע למקום קודם. כל זה כדי לומר שלראות את לו דורט עושה הגנה זה תענוג גדול. אם כולם מקבלים את יתרון השריקה הזה הכול פר.
.
עד סוף השבוע אני מוציא מוק דראפט ראשון שבדרך כלל מגיע בחודש מרץ. השנה הזו לא נורמלית אז תסלחו לי. הלילה יתקיים הלוטרי, כך שלהוציא מוק ללא הסדר האמיתי של הקבוצות היה נראה לי מוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

כן זה תלוי איקולייזרים המארגינלים וכל זה 🙂

דה שוט
12/05/2024 15:48:05
Reply to  John

לו דורט הוא פלופר גונב דעת. כולם אוהבים אותו בגלל ההאסל אבל הוא כל הזמן מנסה לגנוב שריקות ומשטתח סידרתי. אתמול גנב תוקף וניסה לגנוב לפחות עוד שניים – וראיתי בקושי חצי משחק. להבדיל – תראה את ההגנה של אדוארדס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח כי רק מתנגשים בו מה יעשה. אדוארדס לא שמר על לוקה עדיין חכה חחח

אהרון שדה
12/05/2024 16:08:10

תודה מנחם נאלץ לחלוק עלייך אם אתה לא ניקס
הנה הנתונים
סיבוב ראשון
ממוצע של 12.84 למשחק
16/43 היו חד ספרתיים
11/43 היו 20 הפרש ומעלה
רק 8/43 היו עד 5
ועוד משחק שהוכרע ב 6 אחרי הארכה
כשיש יותר 20 הפרש מ 5 ומטה זה לא צמוד

הלאה סיבוב שני
12 מש שוחקו עד כה 3 מש בכל סדרה
הפרש ממוצע 14.58
מה שמעלה את הממוצע הכללי ל 13.22
6 משחקים חד ספרתיים
3 בלבד עד 5 ( 2 ב 4 הפרש 1 ב 5)
5 מעל 20

סיכום כולל
55 משחקי פליאוף שוחקו עד עכשיו
22 בלבד חד ספרתיים (בדיוק 40 אחוז)
16 היו ב 20 ומעלה (29 אחוז)
17/55 היו בין 10 ל 19 (31)
מבין החד ספרתיים
11/55 היו עד 5 הפרש (20)
בקיצור יש יותר תבוסות ממשחקים צמודים
מאזן בית חוץ 21-34 (62)
זה גם מאזן המדורגות

דה שוט
12/05/2024 17:45:10

נכון
🙂

דה שוט
12/05/2024 17:33:36

דורט יקיר האתר – נמצא מחליף לקליי תומפסון
https://www.youtube.com/watch?v=zPTLFIc74WM

דה שוט
12/05/2024 17:36:32
Reply to  דה שוט

עזבו אותי – תקשיבו להיובי בראון
https://www.youtube.com/watch?v=zPTLFIc74WM

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה הסיגנטור מוב של לוקה גם 😉
וגם של לאורי וכריס פול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

נו באמת לוקה לא מפסיק להתנגש בו ולשחק מלוכלך אז מותר להגיב