פריוויו יום שני הגדול – יום מרטין לותר קינג ג"ס – קליבלנד/גור גולן ואדר בר דוד

תבטלו מהר את כל התכנונים שלכם! יש לכם לילה ארוך באן בי אי! יום מרטין לותר קינג – מתחילים כבר בשעה 8 בערב ומסיימים בסביבות 8 בבוקר.

nba

חמישה משחקים מוקדמים שהמרכזי מבניהם הוא בין דטרויט לשיקגו (משחק קודם ביניהם – ניצחון של דטרויט לאחר 4 הארכות).

ואז אנחנו מקבלים עוד שני משחקים ענקיים: קרי וגולדן סטייט נגד לברון וקליבלנד והמשחק השני פחות מרגש אבל עדיין משחק מעולה בין קליפרס ליוסטון.

אדר:

20:00 – ניו יורק ניקס (22-20)- פילדלפיה 76 (37-5)

הניקס מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים, דווקא אחרי ריצה יפה של 5 נצחונות ב-6 משחקים שהחזירה אותם למאזן חצוי. בהפסד האחרון בממפיס מארק גאסול חגג עליהם עם 37 נקודות ובלי כרמלו,שנמצא בסימן שאלה למשחק, הם התקשו להשיב בהתקפה.

הסיקסרס הפליאו בבלואו אאוט מדהים מול פורטלנד – לא מאריות הליגה אבל בטח לא הלייקרס – בהובלת ג'אליל אוקאפור שפתח את המשחק עם 7-7 מהשדה וסיים 12-16 ל-25 נק' ב-29 דקות. נואל היה חיוור בהתקפה אבל תרם 4 חטיפות וחסימות עם 8 ריב'.

אין ספק שיש שינוי בקבוצה בשבועות האחרונים כשלאיש סמית' יש חלק נכבד בכך. 27 אסיסטים שמסרו מול הבלייזרס זה נתון שהתרגלנו לראות מהסיקסרס בשבוע.

הימור: הסיקסרס טרם ניצחו יריבה מזרחית והניקס יחזרו למסלול הנצחונות. מכנסונים ב-9.

21:00 שרלוט הורנטס (22-18) – יוטה ג'אז (22-18)

שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם מאזנים זהים – ליוטה זה מספיק למקום שמיני, לשארלוט? מקום 12.

ההורנטס פתחו את העונה בצורה מצויינת והחזיקו במאזן 14-8 אבל מאז הם בירידה וחוו רצף של 7 הפסדים רצופים שנקטע בנצחון מוחץ על אטלנטה. ניק באטום, בעונה נהדרת, היה פצוע ב-4 מתוך אותם ההפסדים אבל גם אחרי שחזר הם הצליחו להפסיד תוך פחות משבועיים לפיניקס הקורסת, דנבר הבינונית וניו אורלינס המאכזבת. במשחק האחרון הם הצליחו להוציא את מילווקי מתקופה קשה והפסידו בקלות בבית. קבוצה עם אופנסיב רייטינג מספר 13 בליגה ודיפנסיב רייטניג מספר 14 צריכה להיות ממוקמת גבוה הרבה יותר מאשר בתחתית המזרח אבל לא הייתי מבטל את סיכוייה של הקבוצה של ג'ורדן להיכנס לשמיניה במזרח הצפוף. הם ימשיכו לחכות לאל ג'פרסון שייעדר עוד שישה שבועות וג'רמי לאמב נמצע בספק למשחק.

היריבה מסולט לייק סיטי מגיעה אחרי נצחון קל על הלייקרס. זאת פעם עשירית שהג'אז מגיעים אחרי נצחון, בשבע פעמים זה נגמר בנצחון שני רצוף. וזה הרצף המקסימלי שהקבוצה הצליחה להשיג העונה. שני נצחונות רצוף.

יוטה קיבלו בחזרה את רודי גובר אבל איבדו את דריק פייבורס המצוין והם אחת הקבוצות הכי פצועות בליגה כשדאנטה אקסום סיים את העונה לפני תחילתה וגם אלק ברקס הנהדר החסיר הרבה משחקים.

הג'אז משחקים בקצב האיטי בליגה אבל ההגנה שזהרה בחצי השני של העונה שעברה אינה מספקת את הסחורה (מקום 16 ברייטינג ההגנתי) והם נהנים מהמערב המאכזב בשביל להתיישב במקום השמיני.

הימור: אני מאמין שווקר ובאטום ייתנו את הטון מול הגארדים החלשים של יוטה בדרך לנצחון ביתי. הורנטס ב-6. 

21:00 וושינגטון וויזרדס (20-19) – פורטלנד טרייל בלייזרס (25-18)

הקוסמים אחרי משחק ענק של הרכז שלהם מול בוסטון אבל החטאה עם הבאזר בלייאפ קל שהיה שולח את המשחק להארכה. ההפסד קטע להם רצף של 4 נצחונות על יריבות לקונפרנס, ביניהם נצחונות מרשימים באינדיאנה ובשיקגו והם שוב בקלחת שנקראת מקום בפלייאוף במזרח.

ברדלי ביל, שחזר מפציעה ארוכה ונראה לא רע בכלל, נח מול הסלטיקס וצפוי לחזור מול הבלייזרס.

הבלייזרס הושפלו בעיר אחוות האחים במשחק בו שני הגארדים שלהם, לילארד ומשולם, סיימו עם 10-36 בזיוניים מהשדה אבל הם עדיין הקבוצה המפתיעה של המערב כשאיש לא ציפה מהם להתקרב לפלייאוף.

אחרי המשחק בבירה הבלייזרס חוזרים ל14 משחקים ביתיים מתוך ה-16 הבאים והסיכויים שלהם להשתחל לשמיניה עדיין לא רעים בכלל.

צפוי לנו מפגש בין שניים מהקווים האחוריים הטובים בליגה כשאף אחד מהארבעה עוד לא חגג 26.

הימור: וול וביל יהיו יותר מדי בשביל הבלייזרס והנצחון יישאר בבית. ויזרדס ב-12.

21:30 ממפיס גריזליס (19-23) – ניו אורלינס פליקנס (26-13)

שתי קבוצות שהיו אמורות להיות העונה במגמות הפוכות. הפליקנס היו צריכים להמשיך את השיפור מהעונה שעברה ולעשות עוד צעד קדימה לצמרת המערב והגריזליס היו אמורים לדעוך ולהיאבק על מקומם בפלייאוף. בפועל, הפליקנס הם אכזבת העונה כמעט בלי תחרות והדובים, בשקט בשקט, כבר במקום החמישי במערב.

הפליקנס מגיעים אחרי שני נצחונות רצופים אבל כאן זה ייגמר.

הימור: הדובים ב-6.

22:30 דטרויט פיסטונס (18-22) – שיקגו בולס (16-23)

השוורים איבדו השבוע את ג'ואקים נואה עם פציעת כתף עד סוף העונה ומעניין לראות איך זה ישפיע עליהם. אולי זה יעשה לפרד הויברג קצת סדר בחלוקת הדקות לגבוהים שלו. ג'ימי באטלר בעונה אדירה תורם בשני חלקי המשחק אבל החבר שלו לקו האחורי לא מצליח לחזור ל-50% ממה שהוא היה והבולס קצת עומדים במקום. על פניו, הם האיום הגדול על לברון והקאבס אבל בפועל הם במאזן סביר ולא נותנים הרגשה שהם באמת מספיק טובים למעט הבלחות פה ושם כמו הנצחון בכריסמס באוקלהומה.

הפיסטונס, שהפרישו שלשום את החולצה של בן וואלאס וקיבצו לשם כך את כל חברי הבד בויז 2 מעונת האליפות של 2004 נתנו הצגה מול האלופה מאוקלנד והוכיחו שהמיקום שלהם בחלק העליון של הקונפרנס לא משקר. קלדוול פופ חגג על קארי בהתקפה, דראמונד עשה חיים קשים לגרין ואסף כל כדור חוזר והספסל הידוע לשמצה נתן את הבוסט הדרוש, בעיקר סטנלי ג'ונסון הרוקי וארון ביינס (6-6 מהשדה). ברנדון ג'נינגס עדיין לא מראה את היכולות מלפני הפציעה אבל צריך להיות סבלניים איתו, בכל זאת הוא לא שיחק כמעט שנה שלמה.

משחק שיכול ללכת לכאן או לכאן.

הימור: דטרויט תמשיך את המומנטום אחרי משחק צמוד שייגמר ב-3 הפרש לבוכנות.

00:00 אטלנטה הוקס (17-24) – אורלנדו מג'יק (19-20) 

אטלנטה בירידה חדה ביחס לשנה שעברה אבל בווקום שנקרא צמרת המזרח היא מצליחה להחזיק במקום החמישי. בעקבות העזיבה של דמארה קרול ההגנה התדרדרה ממקום שישי למקום 12 וההתקפה ירדה ממקום שישי למקום התשיעי, הרבה בגלל הנסיגה של קייל קורבר. בעונה שעברה קורבר צלף ב-49% מחוץ לקשת, העונה הוא עומד על 36%, לא רע אבל גם לא מעל הממוצע.

אורלנדו פתחה את העונה מצוין ובסיום שנת 2015 החזיקה במאזן 19-13. אולם, 2016 היא סיפור אחר בינתיים. המג'יק ניצחו רק פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים כשההפסד האחרון היה בלונדון, אחרי הארכה, לטורונטו.

אחת הסיבות לכך היתה פציעתו של שחקן השנה השניה, אלפריד פייטון שנעדר מארבעה משחקים וחזר נגד טורונטו ל-20 דקות בלבד. לפני פציעתו המאמן סקוט סקיילס ביצע שינוי משמעותי עם הורדתו של ויקטור אולדיפו לתפקיד השחקן השישי, שינוי שהצליח בגדול. מעניין אם עכשיו, אחרי חזרתו של פייטון, ישוב אולדיפו לספסל וכיצד זה ישפיע על הקבוצה.

 הימור: אטלנטה עם מאזן ביתי של 14-7. מאמין שהניצחון ה-16 יגיע הלילה. הוקס ב-16.

2:30 טורונטו ראפטורס (15-25) – ברוקלין נטס (30-11)

הקבוצה הכי טובה בקנדה עם עונה מצוינת. האכזבה בפלייאוף הוציאה אנרגיות חדשות והשחקנים שהגיעו בקיץ – קרול, ביומבו וסקולה – נותנים תפוקה יפה ומצטרפים ללאורי ודרוזן כדי להוביל את הקבוצה למקום השני במזרח.

רבות דובר על המעבר של הליגה לסמול בול, ריבוי השלשות, היעדר משחק הפוסט וכו'. אז הנה דוגמא לשחקן שהבין את כל השינויים הללו ובגיל 35 עבד על הקליעה מחוץ לקשת והוסיף אותה לארסנל שלו. עד העונה לואיס סקולה קלע 10 שלשות ב-16% ב-631 משחקי ליגה. העונה, ב-40 משחקים, הוא קבר כבר 28 שלשות ב-43% (כולל 3 במשחק בלונדון מול אורלנדו ללא החטאה) והוא מרווח את המשחק מצוין לחדירות של דרוזן ולאורי.

על הנטס אין הרבה מה להרחיב. הם מתדרדרים מרגע לדודלי וכמה שההווה מחורבן העתיד לא נראה יותר טוב. הבעלים הרוסי שלהם לא נשמע כמו הטיפוס שיקבל כניסה לתהליך בנייה ארוך ולכן קשה לראות את האור בקצה המנהרה בברוקלין. ליונל הולינס כבר קיבל את הבעיטה החוצה (כאילו שהוא ביקש סגל כזה חלש) אבל נראה ששום דבר לא ימנע מהנטס לסיים ב5 האחרונות ולהוציא בבוסטון את בקבוקי השמפניה.

הימור: הראפטורס. קל. 18 הפרש.

גור:

ועכשיו המשחק הגדול – אלילי לי אלילי !!!! 

3:00 – קליבלנד קבאלירס (10-28) – גולדן סטייט וורירוס (4-37)

במשפט: המשחק הקודם היה משחק הגנתי וחזק שבסופו של דבר ג״ס ניצחו, היום קליבלנד רוצים נקמה.

המשחק הקודם התרחש פחות מחודש מהיום בליל משחקי חג המולד. ג״ס ניצחו בביתם 83-89 לאחר מאבק שנמשך עד דקות הסיום.

נתחיל במארחת, במשחק הקודם קיירי אירווינג ושמפרט רק חזרו מפציעה והרגישו את זה. היו דקות שקליבלנד שיחקו מצוין והם הצליחו לעצור את ההתקפה המדהימה של ג״ס, למשל ברבע השני הם עצרו אותם על 17 נקודות בלבד. אולי המרכיב המרכזי ביותר להפסד שלהם הוא דריימונד גרין (22 נק׳, 15 רב׳ ושבעה אסיסטים) שהביך את הגנת קליבלנד המצוינת. שחקן נוסף שגרם להפסד הזה הוא דווקא לוינגסטון שעלה מהספסל וקרע את הגנת הקאבס מקליעות של חצי מרחק פנויות לחלוטין.

נעבור למשחק של היום – קליבלנד חוזרים לביתם לאחר סבב משחקי חוץ קשה שבסופו ניצחו את יוסטון. קיירי אירווינג מתחיל לחזור לעצמו ומראה יכולת יוצאת מן הכלל בקו האחורי יחד עם ג׳יי אר סמית שנמצא בתקופה מדהימה! לברון ג׳יימס רושם מספרים יפים אבל לא יוצאים מן הכלל, קווין לאב (אחד מהשחקנים החשובים בשיטת הקאבס) נמצא בתקופה לא מדהימה וקליבלנד זקוקים לו חד.

מה ינצח לקליבלנד את המשחק? הגנה, הגנה וקיירי אירווינג. הדבר הראשון שהקאבס יהיו חייבים לעשות זה לעצור את הסמול בול של ג״ס ויותר חשוב מכך לעצור את שלושת הכוכבים על ידי הגנה חזקה וחכמה. הדבר השני הוא קיירי אירווינג – מעבר להגנה טובה על קרי הוא חייב להיות חד מבחינה התקפית ולתת מספרים לא פחות ממצוינים! גם מבחינת נקודות וגם מבחינת אסיסטים (תלוי יותר בלברון שישחרר לו את הכדור).

cleveland1

נעבור לאלופה, ג״ס היא בעלת המאזן הטוב בליגה, בעלת ההתקפה הטובה בליגה, בעלת השחקן הטוב בליגה, בעלת השלישייה הטובה בליגה ועוד ועוד…

להבדיל מהעונה הקודמת בה ג״ס החזיקה בצמד תותחים בדמות הספלאש ברדרס, השנה היא מחזיקה בשלישייה מנצחת וכמעט מושלמת. תומפסון הוא פנומן מבחינה של קליעה, דריימונד גרין הוא פנומן בכל נתון במגרש וקרי ? הוא לפעמים גורם לנו פשוט להסתכל ולא להאמין. כמה מילים כבר נאמרו על קרי וכמה מילים עוד יאמרו עליו. הוא כנראה הקלעי הטוב בכל הזמנים, אחד מהרכזים הטובים בכל הזמנים ואולי בעוד כמה שנים כשהשושלת הבנויה של ג״ס תיגמר הוא גם ייחשב לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים.

אני ארצה להתמקד לרגע בדריימונד גרין. לפני כמה ימים כתבתי באחת מתגובותיי שאם היו מבקשים ממני לדרג חמישה שחקנים שסביבם הייתי רוצה להתחיל לבנות קבוצה – דריימונד גרין היה שם. הוא ברשימה הזאת למרות שהוא לא הקלעי הטוב בליגה, המוסר הטוב בליגה, החוסם ועוד… אלה בגלל שהוא השילוב המושלם של הכול. הוא יוצר חיבור מדהים בין כל שחקני ג״ס ויותר מכל הוא שחקן שלם. הוא יודע בדיוק מה הוא שווה והוא עושה הכול בשקט ובצניעות מעוררת השראה.

מה ינצח לג״ס את המשחק? הגנה, הגנה ודריימונד גרין. הגנה ? קליבלנד יבואו לתת בראש מבחינה הגנתית ובדומה למשחק הקודם ההגנה תהיה בורג מרכזי בזהותה של המנצחת. הדבר השני הוא דריימונד גרין. נכון שקרי הוא השחקן הטוב בליגה ואין על זה עוררין, אך דריימונד גרין במשחק הזה יהיה משמעותי יותר לפחות לפי דעתי. קרי יקבל שמירה חזקה וגרין בדומה למשחק הראשון יקבל שמירה פחות טובה וינצל את זה עוד פעם.

usa-today-7016866.0

הימור – ג״ס ינצחו ב-9, ״בדוק נעול בראש של יוסי ושל מנש אני לא משקר״.

3:30 – דאלאס מבריקס (19-23) – בוסטון סלטיקס (19-22)

במשפט: משחק מעניין בין שתי קבוצות שנמצאות במאבקי פלייאוף.

מצד אחד, דאלאס נמצאת בתקופה קשה נגד הטופ של הליגה – הפסד לקליבלנד בהארכה, הפסד ב-19 הפרש לאוקלהומה, ניצחון על שיקגו והפסד לספרס בחוץ.

שבעה שחקנים קולעים בדאלאס מעל 9 נקודות (9 או 10 לא כזה קריטי) ומי שמוביל אותם הוא האחד והיחיד – האיש שלא נגמר – דירק נוביצקי! הוא קולע 17.7 נקודות ולוקח 6.8 קרשים ב-31 דקות למשחק.

היום דאלאס מגיעה בק טו בק ופוגשת את בוסטון שנאבקת על כרטיס לפלייאוף במזרח.

בבוסטון השחקן המרכזי הוא אייזייה תומאס ששומר על כושר נהדר. הוא קולע 21.6 נקודות ומוסר 6.7 אסיסטים למשחק. מי שאולי מראה סוף סוף ניצוץ חיובי במדי בוסטון הוא מרכוס סמארט שביום שבת ביצע טריפל דאבל ראשון שלו. הבעיה היא שהוא קולע באחוזים מחרידים! וזה נראה כמו ניצוץ חד פעמי לשחקן שנבחר בשנה שעברה בדראפט.

הימור – למרות שיש לי ניסיון של 30-40 אלף טופס זה משחק קשה לחיזוי. דאלאס ב-7.

nowizki

5:30 – לוס אנג׳לס קליפרס (14-26) – יוסטון רוקטס (20-22)

במשפט: קליפרס נמצאת בכושר מעולה והם פוגשים את אחת מאכזבות המערב.

נתחיל בקבוצה הביתית – קליפרס פתחה את העונה באופן מטורף ששם אותם בטופ של הליגה אל פתאום התחילה צניחה אדירה שנפסקה באופן מפתיע כשגריפין נפצע. מאז שגריפין נפצע הקליפרס לא מפסיקים לנצח ובזכות יכולת מצוינת של רדיק ופול הם עלו למקום הרביעי במערב.

כריס פול בחודש ינואר – קולע 20.2 נקודות, מוסר 12.6 אסיסטים, לוקח 5.4 קרשים וחוטף 2.2 חטיפות ב-32.7 דקות למשחק! כמו שאתם רואים כריס פול נמצא בכושר מדהים והוא סוף סוף לוקח על עצמו את המשחק גם מבחינת נקודות.

cp3

מהצד השני, יוסטון נמצאת בעונה זוועתית ביחס לעונה שעברה. למרות הירידה המשמעותית ביכולת של הקבוצה בתחילת העונה הם חזרו לתמונת הפלייאוף וככל הנראה הם יעשו את הפלייאוף. יוסטון הביאו בקיץ את לאוסון וכבר היינו בטוחים שיוסטון בדרך לעונה מטורפת אך זה התברר כטעות נוראית! לאוסון קולע 6.2 נקודות ב-37% מהשדה ומי זוכר שעד לפני שנה הוא נחשב לאחד הרכזים הטובים בליגה! מי שכן מביא עונה אישית טובה הוא האיש והזקן – ג׳יימס הארדן.

הוא קולע 27.6 נקודות (אחוזים לא טובים), מוסר 6.7 אסיסטים ולוקח 5.9 כדורים חוזרים ב-37.7 דקות למשחק (יותר מדי דקות).

הימור – קליפרס בכושר פשוט מדהים ולכן הם ינצחו ב-9.

לפוסט הזה יש 412 תגובות

  1. תודה על הפריוויו, קרי אולי השחקן הטוב בליגה, אבל יש על זה הרבה מערערים, כולל כמה פרשני טלויזיה בארה"ב. אין ויכוח על התרומה ההתקפית של קרי, אבל מגן טוב הוא לא (מלבד חטיפות). לגבי דריימונד גרין, יש לו כמה חולשות במשחקו, כמו למשל חוסר יכולת לייצר נקודות מכדרור, ולכן אף אחד לא היה מתחיל איתו קבוצה אם שאר השחקנים יהיו פחות טובים ממנו, הוא טוב ומתאים ליד כוכבים.

    1. קרי השחקן הכי טוב בליגה בעונה הסדירה, תואר שלברון הפסיק במודע לרדוף אחריו כבר לפני שלוש שנים.
      בפלייאוף האחרון לברון היה יותר טוב מכל שחקן אחר וזה התבטא אפילו כשחלק גדול מהאנשים חשב שהוא צריך לקחת את ה- MVP בסדרת גמר למרות שהפסיד אותה.

  2. הם צריכים רק לנסות להחביא את לאב כמה שיותר בהגנה היום…כי הוא חור רציני….מי שראה את המשחק של קליבלנד נגד סאן אנטוניו הוא היה פשוט פטתי…כי הם הלכו רק עליו כמעט בהתקפה…והוא היה אחראי על איזה 40 נקודות שקליבלנד חטפה נגדם….

    1. נראה שקליבלנד יודעים מה לעשות בצד הזה.
      גולדן סטייט לא ירדו מה- 100 ב- 40 משחקים מתוך 41.
      האחד הנוסף הוא 89 נקודות נגד קליבלנד.

  3. המג'יק והעיר אורלנדו תובעים את עלבונם. יפסידו ב 16 לאטלנטה? – הגזמתם.
    לא כתבת מה ההשפעה של המשחק המופרע של גס בדטרויט שלשום. עם התבוסה+ הרחקות+ עצבים מרוטים.
    הקליפרס הפסידו שלשום לסקרמנטו, המשחק נגד יוסטון לא יהיה קל. יהיה להם קשה לנצח ב 9 כמו שאומרת התחזית של הפריוויו.

    1. אם אטלנטה מנצחים ביותר מ16 אתה רוצה שאתנצל בפני כל תושבי ג'ורג'יה? בסך הכל הימור על פי תחושת בטן, זה לא ניתוח של ויקטור צ'נדלר…

  4. בעבר הרחוק, לפרש היה יתרון גדול על "סתם" לוחם (נקרא לו רגלי לצורך העניין). כיום, להיות רכוב רק מסכן אותך יותר. מוזגוב בשיאו יכל להיות 'מעיל רוח', אבל בכושרו הנוכחי אין בעיה להשחיל להם את הקורנט בדיוק מתחת לצריח.
    לפיכך – הלוחמים.
    נ.ב. דלי זה מיגון ריאקטיבי.

  5. וואו, איזה ערב, ואיזה שעות נוחות! לא יודע אם יש עוד ערב כזה נוח לנו בישראל כל השנה. הניקס ב-8? תענוג.

    ב-9 המשחק המבדר של הערב – אלא אם כאן קארי יחליט לקלוע 50+, וירים יד מי שחושב שהוא לא מסוגל – וזה וושינגטון פורטלנד. היי-סקור מובטח. אני שוב שואל את עצמי לאן היתה מגיעה השנה, פורטלנד בסגל של שנה שעברה. שלישי במערב זו התשובה.

    10 וחצי, שיקגו ודטרויט. הן יכולות להמשיך את ההארכה ה-17 שלהן. נדמה לי שעדיין משחקים שם.

    אמצע הלילה, קאבס – ווריורז. נדמה לי שגולדן סטייט מתחילה להצטייר בתור המנחוס הגדול של קליבלנד והקיר שהקאבס לא יכולים לעבור. וזו בדיוק הסיבה למה גם הערב. על כל פנים, לא נתנגד לדאבל טכנית ג'יי.אר/ גרין, עם כל התוספות.

    גם דאלס -בוסטון מעניין (כמו כמעט כל מפגש מזרח-מערב, רק פעם בשנה במגרש הנתון). ואז קליפרס – יוסטון לקפה של הבוקר. הולך לנוח מעכשיו.

  6. דרך אגב, קליבלנד וגולדן סטייט נראות קבוצות מאד שונות בסגנון המשחק ובאופי אבל יש מהמשותף:
    שני השחקנים החשובים בשתי הקבוצות הם רכז שהוא סקורר שלא ידוע בהגנה שלו (אולי לא בצדק) ופורוורד שהוא איום טריפל דאבל קבוע ושומר אדיר על כמה עמדות.
    בשתי הקבוצות יש שוטינג גארד שיכול להתפוצץ אבל גם להיעלם.
    סנטר לבן שעיקר התועלת שלו בהגנה.
    בפינת הלא ממש כדורסל – מאמנים בשנות ה- 50 לחייהם שששניהם היו רוקיז בעונה שעברה ויש להם קשר הדוק למזרח התיכון.

  7. יום נהדר. פריוויו מוצלח. יש לי שיחה מהעבודה בחצות, אז יש לי בעיה לישון לפני כן וכמובן גם משחקים נהדרים לצפיה. מצד שני אין מצב להפסיד את משחק הפלייאוף לכל דבר שיהיה בקליבלנד. נראה לי מחר אגיע לעבודה רק בצהריים.
    אני לא בטוח האם היה יותר טוב לקליבלנד שג"ס יגיעו זחוחים אחרי נצחון או קצת עם האף למטה אחרי הפסד ברור. בכל מקרה נראה לי שג"ס יעלו במוטיבצית על להוכיח שההפסד לדטרויט לא מורה על משבר, וקליבלנד יעלו עם צורך לתת אמירה חד משמעית על זה שהם אמיתיים לגמרי בנושא האליפות. ובסך הכל הסגל מלא ולא צריכה להיות להם שום בעיה להתמודד עם הלוחמים. זה צריך להיות משחק מלחמה, שתלוי מאוד בטקטיקות של המאמנים, וכמבן גם בהתעלות של השחקנים בהחלט קיירי זאת דמות מפתח.
    מבחינת הלו"ז המשחק הזה יוצא נהדר לפרשים. להם היה 3 ימים מלאים לנוח. ההפסד היחיד שלהם ב10 המשחקים האחרונים היה הפסד צמוד ומכובד במבצרם של הדורבנות. לעומת זאת הג"ס בהחלט במיני משבר. הפסידו 2 משחקים ב-3 האחרונים, הפסידו משחק האחרון בהפרש גדול, שיחקו 3 משחקים ב4 ימים ולפני המשחק הזה מנוחה של יומיים לעומת 3 כמו שאמרתי לפרשים. הם לדעתי בהחלט באים בלחץ למשחק הזה, ולחץ גורם לטעויות. אני בהחלט מצפה לנצחון של הפרשים. האמת אם הם לא ינצחו זאת תהיה מכה אמיתית בשבילם.

  8. 4 משחקים היום בין החטיבות, אחרי שהמערב מתחיל לתפוס פער של 7 משחקים כבר (51.5% נצחונות).
    גם בניתוח 8 קבוצות הפלייאוף בכל חטיבה ומה הן עשו מול החטיבה הנגדית יש למערב יתרון, ואפילו ברור יותר, של 64.3% ל-8 המובילות במערב נגד הקונפרנס המזרחי, לעומת 56.6% ל-8 המזרחיות מול כלל המערב.

  9. אני מבין שכמעט כולם רואים רק אופציה אחת של מנצחת באופן מפתיע… אל תקברו את ג״ס בגלל איזה שני הפסדים.

    1. חוקי הבית
      הניצחון הזה בכלל לא חשוב לד"ס וחבל להיפצע בשבילו …
      חוקי הקזינו הם חוקי הבית , וקליבלנד צריכים לנציח כדי להבטיח את הקזינו …אחרת לא יהיה, השחקנים בעיקר לברון יודעים מה מוטל על הכף ובשביל מה משלמים לו …
      אליפות שכח מזה ..

    2. אני לגמרי הולך על ג"ס, כי היא פשוט טובה יותר, ובהקשר הספציפי במאצ'אפ מול הקאבס – עוד יותר. קליבלנד ניהלה משחק מושלם ממש נגדה לפני שבועיים, וזה לא הלך. לא אופתע מבריחה והפרש יותר גדול הערב.
      מצד שני, ההימורים שלי לאחרונה מתחת לאדמה, כך ש.

  10. קליבלנד משחקים יפה מאד כבודדים , קבוצה הם לא …
    המאמן שלהם דוקא בסדר , מכיר טובים ממנו , אבל אין אמן יחסי ציבור כמוהו מה שצריך כדי לשרוד שם .
    הם לא רוצים להיות קבוצה הם לא מוכנים להיות קבוצה , כל אחד מהכוכבים שלהם רוצה להוכיח שזה הוא הוא שניצח והביא את האליפות …
    את מוזגוב היחיד שתרם בעונה שעברה הם מתכננים עכשיו להעיף …
    דן גילברט רוצה קזינו ולא איכפת לו מהשכונה של השחקנים …
    והמאמן צריך לזרום עם מה שיש אז הוא זורם …
    בצד השני יש קבוצה פצועה אבל קבוצה , מול אוסף של פרימדונות …
    מה יקרה?
    פרימדונות אוהבות בלט , יודעות בלט ורוקדות נהדר והן ימשיכו לרקוד כי הן בלרינות …
    אליפות לא תצא מזה …קזינו כן וזה מה שחשוב …
    בודאי לגילברט
    מי ינצח ?
    לפי חוקי הקזינו …הקזינו תמיד מנצח אלו חוקי הבית …
    ומשפט לסיום :
    בלה בלה בלאט …

  11. קליבלנד נותנים להם בראש הלילה!!!!להכות בברזל כל עוד הוא חם …אחרי 5 ניצחונות בחוץ…החזרה לכושר של שמפארט וקיירי ארווינג….והביתיות …
    והכי חשוב הרצון שלהם בנקמה על האליפות שלקחו להם עוד בקליבלנד….אני מאמין שינצחו!!

  12. וואללה איזה יום ולילה מצפים לנו.
    עוד לא הצלחתי להתאושש מהפוטבול של אתמול, ועוד יום חג – הפעם כדורסל.
    הקאבס חייבת לנצח הערב. שום תרוץ לא יתקבל.
    יובל שחם שלנו יהיה במשחק

  13. מה שמדהים אותי אצל קליבלנד זה שאין לה משחק פנים של הגבוהים…לא לאב ולא מוזגוב ולא טריסטן….משחקים וקולעים פנימה….גם לאב את כל הנקודות שלו מביא מבחוץ….חסר לה שחקן חזק ואגרסיבי ומהיר מס 4 שישמור ויעשה נקודות בצבע…ואז היא לוקחת אליפות בטוח….

  14. התחלתי לאבד אמון בשליטה של גולדן סטייט (סליחה על הכפירה בעיקר)
    אולי זה רק חולשה של סיבוב במזרח אבל נראה לי שיש קבוצות יותר חזקות ממנה בטח במשחק בודד : אוקלהומה, קליפרס ודטרויט, אבל גם בסדרה : ס"א, קליבלנד.

  15. לג״ס אין מה להוכיח היום. אם אני סטיב קר, אני נותן לקרי לנוח.
    קליבלנד משחקים נגד ג״ס בד״כ כדורסל שלילי שכולל גם הרבה אלימות.
    אם קרי לא ישחק אז הם יתבלבלו וינסו לשחק כדורסל יפה, מה שיפתח את האפשרות של ג״ס לנצח אותם, באמצעות ההגנה הכי טובה בליגה (כאשר קרי בחוץ), וריצה למתפרצות.
    באופן אישי אשמח אם סטיב קר יראה לי שהוא ברמה של פופוביץ׳, שזה אומר לא לדפוק חשבון ולתת לקיר לנוח. סיכוי קטן שזה יקרה.

    1. על איזו אלימות אתה מדבר?! נשמע קצת כמו אוי אוי אוי. והתיאוריה על זה שקליבלנד פתאום תשחק יפה בהיעדרו של קארי נשמע מופרך וילדותי.
      אפשר לתת לקארי לנוח, זה כבר שיקול אחר, למרות שזה לא בק טו בק והוא נראה כשיר, אבל יש גם משמעות לאפקט ההרתעה והווריורס מצחילים לאבד אותו. הם צריכים את הנצחון בשביל הבטחון שלהם והאמונה שהם עדיין הקבוצה הכי טובה בליגה.

  16. אני אופתע, בגדול, אם כי בשמחה, אם הג"ס ינצחו. הקבוצה בתקופה לא טובה. משחק ההגנה נחלש, מאד עד שהתגבש הרכב שני טוב, אוזילי, בארנס, איגודלה, ליוינגסטון וקלארק ולטון פירק אותו . תומפסון לא קולע טוב, הכמות לא משנה, משנה העיתוי והאחוזים. גרין מתרכז יתר על המידה במשחק ההתקפה במקום בהגנה ובארנס לא ממש חזר לכושרו שלפני הפציעה. ספייטס, לאחר שנים שלושה משחקים טובים חזר לסורו וניהול המשחק של וולטון סטאגנטי בתבנית החילופים.

    בקיצור קליבלנד ב 15

  17. לאט אבל בטוח פילי זוכה אצלי להרבה חיבה. מחצית טובה בגארדן, אוקפור מעולה עם 14 ו-5 ופעמיים גגון על כרמלו.

    נדמה לי שאנשים כאן ממעיטים בחשיבות הפסיכולוגית העצומה שיביא נצחון של ג"ס הערב, ולכן לא הגיוני בעיני שהיא תוותר בשקל על המשחק הזה. אם תהיה סדרת גמר עם הקאבס, וזו עדיין האפשרות הכי סבירה, הלוחמים יכולים הערב לרכוש לעצמם מקדם אימה משמעותי. בנוסף ליתרון הבית.

  18. כדאב ותיק ונאמן אשמח מאוד אם ג"ס תשיב את ההרתעה הלילה בניצחון על קליבלנד. אבל אני לא חושב שהם מספיק טובים לזה כרגע . באורקל ארינה הם עדיין מספיק טובים לנצח כל קבוצה , ואני גם חושב שהם ינצחו בעוד שבוע בדיוק את ס"א. אבל בחוץ זה דבר אחר . צריך לזכור גם שחוץ ממוטיבצית הנקמה של הקאבאלירס , השיפוט נוטה בד"כ לטובת הקבוצה הביתית . גם מול דטרויט השופטים הרגו את ג"ס ( אם כי הגיע לוחמים להפסיד בכל מקרה ). הדאבס יתנו פייט , אבל זה יהיה עשר הפרש לקליבלנד.

  19. רבע ראשון נהדר של פורטלנד, מניעים את הכדור מגיעים לזריקות טובות ובינתיים כולם קולעים באחוזים טובים.

    וושינגטון לא הגיעה למשחק עדיין, התקפה תקועה וזריקות קשות. סשנס וננה הכניסו קצת אנרגיות מהספסל

  20. הי חברה לא קשור ללייב פיד אלא למשחק האחרון של הערב.

    הזדמנות נהדרת לחזור קצת לגמר 2015 בין הקאבס לווריורס. אני למזלי צפיתי בגמר שוב חודש לאחר שרכבת ההייפ המפחידה של נייק ועיתונות החצר של ריץ' פול סיימו לגמד את הווריורס ואת סטף קארי עד אבק. אנשים חכמים עוד יתנו לעצמם סטירות (סטייל אלו שבחרו במג'יק במקום בבארקלי בשנת 90 ל-MVP). הם לא יבינו איך הם נפלו קורבן לשטיפת המוח שהאומה עברה. עד היום מספרים בסיפורה ההירואי של קליבלנד עם שחקן העל היחיד שלבדו התמודד בסדרת גמר מול אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. הסופרסטאר המסכן שסוחב קבוצות על גבו הרחב למרות שאין לו עם מי לשחק, לחמש גמרים רצופים. וואו איזה מפסידן גיבור. נכון שהוא לא השיג את הדבר החמקמק הזה בספורט שקוראים לו, נו…ניצחון. אבל מה זה משנה הוא בפועל המנצח הגדול. של גמר 2015. הלגאסי נבנה. הריעו לאלוהי הנייקי. לאלוהי ה-ESPN.
    לברון? הוא בכלל לא הפסיד פשוט היה מוקף בבינוניות. מצוות מסייע עד למאמנו הבינוני שאבוי דורש ממנו משחק קבוצתי ותנועה ללא כדור.

    אז הבא נצלול בקצת התפקחות (גילוי נאות: הכותב לא מזיל ריר מדמותו של קינג ג'יימס) לפלייאוף האדיר של קינג ג'יימס 2015:

    30 נקודות למשחק ב41% מהשדה ו-21% מהשלוש.ו-70% מהעונשין
    eFG% של 41%!!! לפלייאוף שלם

    +/- של 3.9 בקבוצה שהגיעה לגמר.

    אבל john לברון שאב טונה של ריבאונדים בפלייאוף! כן נכון רק מה? מתוך ממוצע של 10 ריבאונדים למשחק 7(!) ריבאונדים היו ללא כל שחקן לידו. מספר גבוה אפילו מדיאנדרה ג'ורדן. עוד 2.5 ריבאונדים למשחק במאבק מול שחקן יריב שהוא שומרו בעמדה 3/4 ורק חצי ריבאונד למשחק במאבק על הכדור החוזר מול 2 שומרים ומעלה. שוב מתוך 10 הריבאונדים שהוריד למשחק, 7 ריבאונדים למשחק נקטפו בין 0-2 מטר מרחק מהסל.

    בקיצור האם לברון נאבק על ריבאונדים מול יריבים קשוחים בכדורים שעפו למרחק כדי שיוכל לעוף להתקפה? לא ממש הוא רץ פנימה כדי לשאוב כמה שיותר כדורים חוזרים כדי ל"נפח" את הסטטיסטיקה על חשבון הריבאונדרים האמיתיים של הקבוצה.

    בא נסתכל על winshares בהגנה ובהתקפה: בהתקפה הוא היה אחראי בממוצע ל-1.6 winshares למשחק. בין 3 הנמוכים שלו בקריירת הפלייאוף. בהגנה הוא הציג 1.5 שהוא ממוצע פלייאופי שלו. בטח לא השפעה יוצאת דופן של "המלך"

    לא אקח ללברון את ראיית המשחק במשחק עומד. הקלעים סביבו מעלים את ממוצע הקריירה שלהם לידו. הוא מוסר ענק (אך גם לא נותן לאחרים להתבלט בזמן שהוא על המגרש עם 44% מהאסיסטים של קבוצתו כשהוא משחק)

    אז נכון שהיו ללברון רגעים טובים מאוד בפלייאוף אך מכיוון שרוב עיתונות הספורט בארה"ב הם בין פרימיטיבים להייפ מן, כל מה שהיה צריך לעשות זה לנפח סטטיסטיקה כדי לגרום להם להאמין שהם חזו בתופעה חד פעמית.

    את האגדה על כך שהוביל את קליבלד לשש משחקים לבד מול הווריורס עוד יספרו רבות. הרי מי יכול להתווכח עם 35.5 נקודות 13.8 ריבאונדים ו8.8 אסיסטים למשחק. מה זה משנה שה-usage שלו עמד על 41% מטורפים? אז מה אם היה אחראי על 55% מהאסיסטים של קבוצתו שקלעו כולם תחת הממוצעים שלהם? אז מה אם הציג את ה אופנסיב רייטינג החמישי בגובהו בקבוצתו או שהeFG% שלו עמדו על 43% עלובים שהיו כמעט מביישים את בראיינט בין ה-38. הרי אלוהים יכול לברוא finals MVP שזה ששומר עליו הוא גם Finals MVP. אל תבלבלו מאימינים אדוקים בפרדוקסים.

    אז למען הצדק ההיסטורי אני הולך עם המספרים שמחזקים את מה שעיני ראו ב-full HD:

    לקח לגולדן סטייט 3 משחקים להבין מי היא. תומסון נעלם למעט משחק מס' 2, קארי חווה גמר ראשון והרכב המוות של גולדן סטייט עוד לא נולד. אך עם כל זאת קליבלד ניצחה את ג"ס בשתי משחקים בודדים ב-2 ו-5 הפרש. אחד מהם לפחות חתום, חקוק ושמור על שם מת'יו דלבדובה. משחק 4 נגמר +21 לווריורס. משחק חמישי נגמר +13 והמשחק האחרון +8. ממש לא גמר צמוד!

    מי מכם זוכר שסטף נתן פלייאוף אליפות של 28.3 נקודות למשחק ב-eFG% של 56% עם 5 ריבאונגים 6.5 אסיסטים ו-2 חטיפות?

    מי יצליח למצוא בהיסטורית המשחק הנפלא הזה, שחקן בסדרת גמר שקלע לקבוצתו 26 נקודות למשחק בסדרת גמר ב-44% מהשדה (אבל eFG % של 55) עם מעל 5 ריבאונדים ו-6.5 אסיסטים ו-2 חטיפות שלא זכה ב-MVP של הגמר (ללא שום הצבעה!) תנו לי אחד. ולמי נותנים את ה-MVP לאיגוואדלה ששמר כביכול על השחקן שנתן כביכול את ההופעה הכי טובה של שחקן בגמר.

    לא יודע מה יקרה במשחק הלילה ביניהם. דבר אחד אני יוע לברון. אני יודע מה עשית בקיץ האחרון!

    1. הסכמתי איתך בהכל עד הפסקה האחרונה:
      מג'יק ג'ונסון, 1988: 21.1 נק' (55% מהשדה), 5.7 ריב', 13 אס' ו-2 חט' בערב. פחות נקודות, אבל הרבה יותר אסיסטים. וורת'י MVP גמר.

      בירד, 1981: 15.3 נק' (41.9% מהשדה, 50% מהשלוש), 15.3 ריב', 7 אס', 2.3 חט' במשחק. סדריק מקסוול (כן, כן) MVP גמר.

      סתם 2 בשלוף שנתנו הופעה יותר טובה בגמר מסטף

      1. מג'יק 88 – כבר זכה בכמה תארי MVP של גמר וורת'י נתן באמת סדרה מדהימממה של 22-7-4 (איפה הוא ואיפה איגוודלה) ועדיין זה 5 נקודות פחות מסטף.

        בירד נתן הופאה בינונית מינוס בגמר 81 ממש לא מתקרב למה שעשה סטף.

        איפה השחקן שקלע 26 נקודות לקבוצתו המנצחת בגמר משכנע ולא זכה ב-MVP של הגמר.

        1. מסכים עם הרבה דברים, אבל הלכת רחוק מדי לדעתי.

          אני לא מכיר שחקן שניצח סדרת גמר בלי המספרי 2 ו 3 שלו, ההישג של לברון מבחינתי היה זה שהוא גרם לי לחיות באשליות לפחות 3 משחקים שקליבלנד תיקח אליפות, וזו הייתה חתיכת אשליה, אנשים פה כבר כתבו דברים כמו "קבוצת שלשות וג'אמפ שוט לא יכולה לקחת אליפות" וכאלה, היום כשאנחנו רואים איזו קבוצה מטורפת היא, זה נראה מגוחך לחשוב שהיה להם בכלל סיכוי, במצב הבריאותי שלהם.

          לסטף באמת הייתה סדרה מצוינת, יותר מהסטטיסטיקה, זו העובדה שהוא לא כפה את עצמו על המשחק, וידע לשחרר את הכדור בזמן למיס מאץ" שעשה את איגודלה MVP, עדיין, לברון ה MVP שלי לסדרה הזו, על כל חסרונותיו.

          קליבלנד בריאים, גולדן בלי גרין ותומפסון. מי לוקח ? (שאלה רטורית)

    2. ג'ון היקר, "אביר הכבוד של המועדון" , אנו ב-ללל אנשים פשוטים שאינם מתיימרים וסומכים על מראה עינינו בכדי לשפוט את השיקוץ הנורא הזה.
      בכדי להדוף את טענות עמותת "גלל" נישמח להיעזר בשירותך כבקיא בתורת השטן הזו (המכונה סטטיסטיקה) ולהראות קבל עם ועדה שמבחן העין יכול להיות מגובה גם בקשקוש הסטטיסטיקה (לאלה שאוהבים להתהדר בה ולהסתתר מאחוריה בטיעוניהם) אם מי שמביט בה אינו קסוקר מוחלט ויודע להאיר את פינותיה האפלות באור האמת.
      תודה לך מקרב לב, בובת הוודו, כרטיס החבר ועיטור העוז כבר בדואר

      https://www.youtube.com/watch?v=-2NbaSlPS6Q

    3. התגובה שלך נכונה ברובה מבחינת המסקנות, היא פשוט מלאה בטענות איש קש שלא נטענו מעולם (בטח לא בקונצנזוס).
      זה כמו להתחיל להוכיח למה גל מקל אינו השחקן הגדול בכל הזמנים – אפשרי, אבל מעולם לא נטען אחרת.

      1. לא נטען שזה היה אחד ההופעות הגדולות של שחקן בכל הזמנים? לא נטען שאם רק לאב וקיירי היו משחקים קליבלנד הייתה לוקחת? לא זרקו את ההופעה של קארי לפח כשהוא נותר ללא הצבעות על ה-MVP? אתה לא חושב שחיפשו כל שחקן מלבדו לתואר כולל אחד שזרק בעיקר זריקות פנויות וגם הופיע רק ב3/4 משחקים בסדרה? ואם הוא קיבל את התואר מכיוון ששמר על לברון הכי טוב (אני יכול להוכיח שאחרים גם הורידו אותו ממוצעיו גם אם איגי עשה זאת טוב יותר) אז איך באותה נשימה לברון היה צריך לקבל את אותו תואר?

        הרי אם זה היה רק 35 נקודות באחוזי זוועה ללא הריבאונדים והאסיסטים היו פחות מתרגשים. הראתי שמבחינת ריבאונדים לא מדובר בריבאונדר על אלא רק אחד שקפץ על כדורים לרוב ללא שום תחרות.

        לא טענתי שאינו מוסר מעולה. טענתי שהוא מחזיק בכדור כל כך הרבה זמן עד שהוא או זרק או מסר. כשקליעותיו נכנסות באחוזים נמוכים ומסירותיו מוחטאים על ידי קבוצתו (שגם אשמה לא פחות) זה לא מראה על תצוגת התקפה עילית. ושוב זה לא רק ההגנה של גולדן סטייט. אם אותה התקפה הקאבס נצחו את הבולס וההוקס. שתי קבוצות שדווקא עם לאב וקיירי היה להם קשה מולם בעונה הרגילה.

        הקאבס לא נשארו צמודים לג"ס וניצחו תחילה בגלל ההתקפה של ה"מלך" אלא בגלל הגנה קבוצתית נהדרת של הקאבס (וכניסה איטית של ג"ס לסדרה). ובהגנה קינג ג'יימס היה מצויין אבל לא יוצא דופן בקבוצתו. הקאבס העמידה חמישיית הגנה טובה בהרבה מזו שהעמידה עם לאב וקיירי (מין הסתם התקפית ממש לא).

        המשחק אמש חיזק את מה שידעתי. קינג ג'יימס לא משחק כך כי זה מה שהקאבס צריכים (עלק בגמר שנה שעברה טען שחבריו התחננו שיזרוק יותר). הוא לא יכול לשחק אחרת. הוא לא יודע לשחק בתנועה או כחלק מתלקיד. כשהוא קולע זה הוא, כשהוא מוסר אז זה הוא וכשהוא חוטף תבוסה זה הם (פציעות, מזל, דיוויד בלאט וכו')

        מה שלא נטען בקונסנזוס זה איך איש הברזל הזה לא איבד ניתור או כוח או מהירות וגם כשכבר כן שבועיים "מנוחה" במיאמי והוא חזר לגופתו. את זה אף אחד לא שואל או חוקר… וללא הוכחות מצידי זה בגדר שאלת תם…

        1. "לא נטען שאם רק לאב וקיירי היו משחקים קליבלנד הייתה לוקחת?" – לא ממש. לא על פי רוב בכל אופן. אולי נטען שהסיכוי היה גדול יותר. בכל מקרה, אם אין לך כדור בדולח בבית, אז גם לך אין מושג מה היה קורה אם היו משחקים, בדיוק כמו כל מי שטוען אחרת. לדעתי, זה בכלל לא משנה.

          "לא זרקו את ההופעה של קארי לפח כשהוא נותר ללא הצבעות על ה-MVP?" – לא ממש. הטענה הרווחת ששאר השחקנים נהנו ממרווחים בגלל ההגנה הלוחצת עליו.

          "אז איך באותה נשימה לברון היה צריך לקבל את אותו תואר?" – לברון דווקא לא קיבל את התואר ואפילו טען בעצמו שלא צריך לקבל.

          "הרי אם זה היה רק 35 נקודות באחוזי זוועה" – העיקר שאתה לא טורח לציין שהאחוזים היו מעל רוב שחקני הקבוצה, כלומר, למרות האחוזים הגרועים (והם היו גרועים), זה עדיין היה יותר יעיל לתת ללברון לזרוק מאשר לכמעט כל שחקן אחר. (ופה כבר אפשר להתפלפל לגבי האחוזים של האחרים אם היו זורקים יותר והוא פחות, אבל לא ניתן להוכיח).

          "לא טענתי שאינו מוסר מעולה." – ואני לא טענתי פה שכן. שוב, אתה משיב לטענות איש קש.

          "הקאבס לא נשארו צמודים לג"ס וניצחו תחילה בגלל ההתקפה של ה"מלך" אלא בגלל הגנה קבוצתית נהדרת של הקאבס (וכניסה איטית של ג"ס לסדרה). ובהגנה קינג ג'יימס היה מצויין אבל לא יוצא דופן בקבוצתו. הקאבס העמידה חמישיית הגנה טובה בהרבה מזו שהעמידה עם לאב וקיירי (מין הסתם התקפית ממש לא)." – אני באמת לא ראיתי שום טענה שסותרת את מה שאתה כותב פה. לא נאמר שהוא היה עילאי בהתקפה. הוא כן ייצר את הנקודות שאף אחד אחר בקבוצה לא יכל לייצר. הכוח של הקבוצה בהחלט היה בהגנה הקבוצתית וזה נאמר לאורך כל הסדרה.

          "המשחק אמש חיזק את מה שידעתי" – המשחק הזה לא אומר *כלום* לגבי הסדרה ההיא. זה בערך כמו להגיד שאם דאלאס היו מעפילים לגמר המערב הם היו מדיחים את ג"ס, כי הנה, הם ניצחו אותם לא מזמן.

          "מה שלא נטען בקונסנזוס זה איך איש הברזל הזה לא איבד ניתור או כוח או מהירות וגם כשכבר כן שבועיים "מנוחה" במיאמי והוא חזר לגופתו. את זה אף אחד לא שואל או חוקר… וללא הוכחות מצידי זה בגדר שאלת תם…" – חוסר הבנה בולט באיך פועלים סטרואידים אנבולים. הם מאפשרים לך להתאמן יותר, כיוון שהם מזרזים את ההתאוששות של הגוף. אין מספיק זמן בשבועיים להכניס אימונים שישפרו כוח ומהירות, גם אם לא צריך התאוששות ושינה ועובדים כל השבועיים רצוף. בקיצור, קשקוש.

          לסיכום, אין לי בעיה עם הטענות שלך וזכותך לטעון אותן (על חלקן נסכים יותר ועל חלקן פחות). אני פשוט חושב שאתה מראש מביא אותן לא כטענה חדשה אלא כסוג של מענה למישהו, כדי שזה: 1. ייתן משנה תוקף לטענות. 2. לגרוף לייקים מהייטרים. אז זהו, שאתה לא עונה לאף אחד חוץ מעצמך.

  21. וואו, פילי בריצת 18-2 חוזרת לגמרי. ברבע אחרון בגארדן. לא ייאמן. פישר נאלץ להחזיר את כרמלו למשחק שנראה סגור.

  22. איזה משחק של פילי.
    הניקס עוד יגרדו פה נצחון, אבל כרמלו יזכור הרבה זמן את ה-5 גגות – אנד קאונטינג – שחטף הערב מנואל ואוקפור.

  23. זה מתחיל להיות סיום אפי. תומפסון מחטיא שלוש זריקות עונשין ברצף, ואז הולך מייד וקולע שלשה. וביניהם עוד בלוק מפלצתי של נואל על כרמלו.

    1. כי אז הקבוצה קולעת 2 מהקו באחוז של כ-80% ומבצעת עבירה מיד. ואז הלחץ הוא על זאת שביתרון. בנוסף זה ה-NBA זה עלול להגמר בסל ועבירה…

  24. אני מת על איש סמית'. מגיעה לו קבוצה אמיתית

    לגבי הפורזינגיס, אני מפחד מהרגע שגופו יבגוד בו אבל זה רק עניין של זמן לדעתי… נקווה שהפעם לא רציני מדי. לא רואה אותו עושה קריירה ארוכה באינטנסיביות של הליגה

  25. איש סמית' הוא כמו אלכוהול – צריך להשתמש בו במתינות ובחוכמה, ואז אתה נהנה ממנו, והוא נותן מצב רוח משוחרר וכייפי.
    תשתמש בו יותר מדי – תחטוף סחרחורת ובסוף תיפול על התחת

  26. מצד אחד אנחנו נהנים מהדרמה. מצד שני הרמה נמוכה שחבל על הזמן.
    אין יותר משתיים שלוש מסירות בהתקפה

  27. אוי ואבוי, לסיים שתי הארכות בניו יורק, לעבור ליוטה שארלוט והדבר הראשון שאני רואה זה ג'רמי לין.
    תודה באמת.

    1. גם שיקגו דטרויט בהארכה מתמשכת.

      מבין כדורסל יכול לענות לי, ומבטיח לא לנג'ס יותר, לי ולאוהדים הזועמים של פילי – איך זה להושיב על הספסל כל הרבע הרביעי, ושתי ההארכות, את אוקפור בערב של 10 מ-17, קלע מוביל? ומילא אתה רץ עם ההרכב ההגנתי שלך. *כל* הרביעי ו*כל* שתי ההארכות, כשהחמישיה שלך נופלת מהרגליים?

          1. לא נראה שרציני, משהו ברגל.
            החדשות הערות הן שהערב הניקס איבדו הרבה מהקרדיט שצברו בשבועות האחרונים, במיוחד המשחק המעולה בסן אנטוניו, ונראו שוב כמו קבוצת עלא באב אללה.

  28. לקמבה הייתה בדיוק אותה זריקה כמו של מלו בסוף ההארכה הראשונה, כביכול זריקה נוחה- שניהם לא פגעו בטבעת

  29. אני מזפזפ לי במשחקים וחושב לעצמי, איזה כיף לחבר'ה באמריקה, קנדה ושאר המדינות ביבשת אמריקה, שמקבלים כ"כ הרבה משחקים בשעות נוחות יחסית מדי יום.

    1. אם אתה פריק ספורט ויש לך חבילת טלוויזיה מופרעת, כולל כל אירועי הספורט האזוריים בכל ארה"ב, אתה יכול להישאר בבית חודשים. גרתי שם תקופה והיה לי דבר כזה, זה לא ייאמן, למעשה אין משחק בכל ענף מייג'ור, וקולג'ים, שאתה לא יכול לראות.

  30. קמבה ווקר זעף על דובי ששלח אותו לחתונה
    וענה במשחק זועם
    הטעות של יוטה ללא ג'ו אינגלס לפטר את המאמן

  31. בתחילת הראיון קמבה אמר הבסיית מתוסכל מאוכזב
    מזה שדובי לא הסכים לקבלו לניקס
    תודה גדולה על הלינקים. תבורכו.

  32. וואי וואי, קרב גלדיאטורים בדטרויט.
    אחרי ההרחקה של קנטביוס איך-קוראים-לו, אמור להיות של שיקגו.
    אמור.

  33. הי,
    הייתי כל היום בדייג ורק חזרתי. אני מבין שהחמצתי משחקים מצויינים. אני מבין שקמבה וולקר קלע 52. רק דיע ייקח אותי מכדורסל!

    יאללה, עוד מעו קליבלנד

  34. לאב הוא לייביליטי!

    40% אחוזי הצלחה בהתקפה ו 100% שעושים עליו סל בפוסט. מקרה קלאסי של עטיפה נוצצת מקבוצת תחתית

  35. סואו נראה את החמישיות השניות, הווריורס מאבדים המון נקודות בזמן האחרון על הספסל שלהם. יש סיכוי שהקאבס סוגרים ברבע השני את הפער עם כמה האליהופים של דלי לתומפסון. זה הזמן של קליי להחזיק את ההפרש.

  36. עוד פעם עושים לבלאט ביתספר ותוקפים את הקבוצה השנייה שלו.

    וולטון כרגע משתמש במיקס של החמישיה הראשונה והשנייה ובלאט סופר את הסלים בלי תגובה. נראה מה יקרה אחרי הטיים אאוט

    1. 100 גרם גת , ועוד 9 חודשים הוא עושה מסיבת השקה לילדה חדשה..

  37. לוורירס יש קרי הקלע הכי טוב שנוצר. גרין שהוא היום השחקן השני הכי טוב בליגה. ואת קליי תומפסון השלישי הכי טוב בליגה

    1. וואוו גאון כמוך לא ראיתי
      גם אני חושב שקליי יותר טוב מלברון דוראנט ווסטברוק הארדן ועוד כמה
      תגיד לי אתה רציני ?????

  38. מבע תבוסני בפני כל שחקני הקאבס על הספסל ועל הפארקט. קבוצה ללא לב וללא נשמה. בושה וחרפה לשחק ככה בבית.

  39. בואו אני אספר לכם סיפור!
    אני מכוון שעון ל2.55 שכנראה לא עבד ובמקום זה הגיבוי של 3.50 מעיר אותי …, אני מתעורר למשחק שאמור להיות צמוד ומשחק עונה ופתאום האלופה שכולם זלזלו בה בימים האחרונים נותנת בראש ללפלופ!

  40. אחת מהקבוצות הכי לא מאומנות שיש. שחקנים זורקים מיד ריינג' בלי שום חיפוי ריבאונד. כמעט אין חסימות. מביך…

  41. למה לא מנסים טקטיקה בשמירה נגד גולדן סטייט לתת לקרי לנצח אותך אבל את כל השאר לחנוק כמו שעשה פופוביץ ללברון בגמר החד צדדי ההוא

  42. גם יוגופלסטיקה הגדולה הפסידה למכבי בעונה הרגילה בזמנו רק כדי להרדים אותה ולתת לה בראש בגמר 😉

  43. איזה פיספוס של מחצית הספקתי לראות רק דק אחרונות
    בערוץ 5 דרך מחשב (ללא טלויזיה בכוונה),
    איזה תבוסה, האמת שמאז שראיתי את פלפרון על מסך
    גדול בכריסמס התקרבתי לללל וליבי התחיל להתאהב
    בלוחמים המהירים מאד.
    בוקר טוב

  44. בסך הכל 26 הפרש .
    2 שלשות של קיירי וההפרש יורד ל20 ..משם הקאבס מנצחים את הרבע השלישי בפער של 8 הפרש ויורדים לפני הרבע האחרון במינוס 12 .
    ברבע האחרון הם משווים שניה לסיום עם שלשה של לאב ושולחים את המשחק להארכה .
    אנחנו מאמינים בני מאמינים (:

  45. 26 הפרש זה לא סוף העולם. אפשר לחזור למשחק. לא הכל ב-5 דקות. מספיק לחתוך את ההפרש בחצי עד הרבע הרביעי למשהו כמו 12-14 הפרש, ואז יש רבע שלם.
    השטאלה אם לבלאט יש את היכולת להלהיב את שחקניןו להופיע כקבוצה חדשה בחצי הזה

  46. ברצינות עכשיו אגיד לכם מה הסיפור בקצרה…
    קבוצה אחת פשוט נהנית לשחק כי היא יודעת כמה שהיא טובה ועם ביטחון בשמיים.
    קבוצה שנייה בחרדת ביצוע כולל החציל הראשי שלה.
    רחמים…

    1. נראה לי שכלום לא משנה כשאתה במינוס ארבעים כמעט בתחילת המחצית השנייה.. הטריו של קליבלנד נראה מזעזע היום.
      קליבלנד נראית עכשיו הרבה פחות טוב מאשר בשנה שעברה בסביבות ינואר פברואר. בטח גריפין כבר רוקח טרייד.

        1. קמתי במקרה ואני מצטערת שנשארתי לצפות בזוועה הזו. במחצית הראשונה עוד היה כדורסל יפה של ג"ס, עכשיו זה סתם כאוס מכוער.
          ועכשיו ה=ללל זה גם נגד לברון וגם נגד לאב.

  47. מוזוגוב כנראה מה שקרה שלברון או מישהו ירד
    עליו חזק ודיכא את הרצון שלו, זו השערה שלי
    הפציעה הנפשית גרועה יותר מפציעה פיזית (מניתוח)

  48. נהנה מאד מהמסירות והקריאה העיוורת של השחקנים
    אחד את השני בלוחמים,
    אהדתי את הקאבס בזכות בלאט, לפחות תהנו מהמשחק
    הנהדר של הוורייס

  49. מנחם מה נהיה עם המזפח האדיר ???
    עוד לפני הלילה המערב עלה כבר למאזן של 118-111 נגד המזפח
    והערב שארלוט הזדקקה ל2 הארכות בביתה בשביל לגבור על יוטה.
    פורטלנד פירקה לוושינגטון את הצורה בחוץ ודאלאס מובילה במחצית ב13 על בוסטון .
    המזל זה שמוליכת המזרח מראה למוליכת המערב עד כמה עצום המזרח ממש ברגעים אלה…..

  50. ערוץ הספורט בדוק קורא הופס ראיתי תתכנית שלהם מגזין נבא הם העלו את כל הנקודות שמעלים פה באתר על דני גרין וכו חוץבמזה הפרסומות למשחקים הפכו להיות לוחמים שוורים פרשים מלכים

  51. מעניין אם עכשיו הדאבס ישאירו על הספסל את סטף , קליי ודריימונד, כמו שהם עושים תמיד כשיש הובלה בהפרש גדול , או שיחליטו לנעוץ את הסכין עד הסוף . מחר יש באק-טו-באק בשיקאגו .

  52. קרב שלשות בין קארי לדלי אך דלי הוא לא כספי 🙂
    קארי משחק מטורף חוץ מה7 שלשות וה30+ נק
    עושה עוד מתעתע בהם, שומר מוסר ומה לא,
    שחקן אגדה שעוד שנים נדבר עליו.

  53. לשאלתך ג'ו הם מנסים לשמור,הדאבס פשוט מהירים
    יותר מכל קבוצה, וכיפיים ביותר לצפיה,
    חבל שבלאט בצד השני.

  54. אני רוצה תשובות !! מנובמבר פמפמו לי פה כל מיני גונבי דעת ורפי הבנה שהמזרח לא רק שצמצם פערים מהמערב אלה אפילו עולה עליו רחמנא ליצלן ….
    מי יש שם?????
    בואו נתעלם לרגע מבלאט וקליבלנד כי כרגע מה שהאלופה עושה להם מצריך התערבות של הצלב האדום.
    טורונטו לא עברה סיבוב פלייאוף מאז 2001 .
    שיקאגו עפה מול המלכה ב3 מתוך ה5 השנים האחרונות וב2 המקרים הנוספים נבעטה בסיבוב הראשון ע"י פילדלפיה ו וושינגטון
    אטלנטה ? עפה בסוויפ מול לברון כשהיה לה עוד יתרון ביתיות .
    מיאמי כל כך אימתנית שהיא כבר הפסידה 5 מה 7 האחרונים כולל שחיטה ובדיקה ע"י אוקלהומה במשחק האחרון .
    תראו לאיזה בושה התדרדרתם שאתם מנסים למכור את דטרויט ואינדי בתור איזה משהו שצריך להתרשם ממנו … וואלה מה אני אגיד לכם זה פאתטי ומביך .

    מנחם תעזור לי להבין אני רפה הבנה !

  55. חבל שהצופים עוזבים
    ולאיצקו נדמה לי ששימי ריגר קורא של ההופס
    כי הוא מכיר את מנחם מימים ימימה משהו כזה,
    טוב שיקחו רעיונות מפה כי פה יש את הפרשנים
    הכי טובים, (לא אני חלילה אלא פי 100 יותר ממני)

  56. נו דוקטור, מאשים את השיפוט או משהו?…
    איפה כל המילים שקברו את ג"ס
    והיללו את ההגנה המזרחית המפורסמת?

  57. סליחה, פשוט אצטט את עצמי (ולא צריך היה להיות גאון גדול) מכמה אינצ'ים פה מעל:

    "נדמה לי שאנשים כאן ממעיטים בחשיבות הפסיכולוגית העצומה שיביא נצחון של ג"ס הערב, ולכן לא הגיוני בעיני שהיא תוותר בשקל על המשחק הזה. אם תהיה סדרת גמר עם הקאבס, וזו עדיין האפשרות הכי סבירה, הלוחמים יכולים הערב לרכוש לעצמם מקדם אימה משמעותי".

    point proven. ג"ס הגיעו במוטיבציית-שיא (אני בספק אם יש קבוצה כלשהי בליגה שהיתה יוצאת בשלום מהם הערב), ובמקביל חשפו כל סדר, או בור, אצל קליבלנד. הסטייטמנט ברור:
    גולדן סטייט וקליבלנד לא באותה ליגה.

    השאלה מה הקאבס יכולה לעשות, אם בכלל, מעכשיו. ג"ס קנתה לעצמה הערב מעמד בטוח של קבוצה היסטורית, ופיק ברכיים בכל אולם שהיא תגיע אליו.

  58. איזה דרמה היתה בדאלאס.
    יש לי תחושה לא מבוססת שדאלאס קולעת הכי טוב בליגה בקלאץ'
    ובינתיים יוסטון והקליפרס באחלה משחק כמעט מחצית

  59. ערב משחקים אדיר. 2 משחקים עם שתי הארכות ועוד משחק עם הארכה, ממפיס מנצחת בשניות האחרונות, שיקגו מנצחת עם הצגה של גאסול ומחזירה לעצמה בטחון, ברוקלין מובילה שלושה רבעים בטורונטו רק בשביל להתפרק ברביעי. ובמשחק הגדול הווריורס בתצוגת תכלית שרואים פעם בכמה שנים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט