סיקור משחקי פלייאוף יום שלישי/ שקד יעקובי

הסיבוב הראשון של פליאוף הNBA ממשיך ולא מאכזב לרגע. Indiana punched back, אחרי שלילארד התעלל בהם במשחק הראשון. מינסוטה מנצחת גם את המשחק השני בבית ותצא לאריזונה בניסיון לגנוב משחק בחוץ ולסגור את הסדרה בבית. לוקה במשחק ענק לקח את יתרון הביתיות בסטייל במשחק חזרה רע של קוואי.

מילווקי באקס(3) 108 – אינדיאנה פייסרס(6) 125 (1-1)

הפייסרס התאוששו מהשוק של משחק 1 וגם הפעם היה זה סיאקאם המנוסה שהוביל את החבורה הצעירה עם 37 נק' 6 אס' ו11 ריב'. אחרי שבמשחק הראשון היה נראה כי ההתקפה שוברת השיאים של הפייסרס לא תתאים לפלייאוף היום הם הוכיחו אחרת. טייריס האליברטון סוף סוף הגיע לסדרה וסיים עם 12 נק' ו 12 אס' אחרי תצוגה רעה במשחק אחד. אצל הבאקס לילארד קלע 26 נק' במחצית הראשונה וסיים עם 32 נק' ו5 אס' ב-6/13 ל-3, לופז קלע 22 משלו ב 6/7 ל-3 אבל חוץ מהם, אף אחד אחד לא באמת הגיע. בובי פורטיס סיים האומנם עם דאבל דאבל של 14 ו11 אבל לא היה דומיננטי כמו במשחק מס' 1 ואין מה לדבר בכלל על מידלטון שנעלם. הגארד הצעיר אנדרו נמבארד המשיך להשלים את האליברטון כשהוא מסיים עם 20 נק' משלו.
הפייסרס סיימו עם 38 אס' אל מול 24 בלבד של הבאקס, נתון המראה על הפלואידיות בהתקפה של הפייסרס והחזרה למשחק שמח ושיתופי בו הם פורחים.

לוס-אנג'לס קליפרס(4) 93 – דאלאס מאבריקס(5) 96 (1-1)

אחרי הknock-out במשחק 1 בו הארדן ג'ורג' וזואבץ שלטו בפרקט המאבס חזרו עם אש במבערים ובעיקר הכוכב הסלובני. את המחצית ראשונה סיים לוקה עם 18 נקודות 4 ריב' ו4 אס' כשהוא שולט בפרקט. בצד השני הארדן וג'ורג' דאגו לשמור על הקליפס קרובים ובירידה למחצית התוצאה עמדה על 48-44 לדאלאס. הקליפרס רדפו כל הרבע השלישי כש-3:00 לסיום הרבע נקודות מהקו של ג'ורג' השווה את התוצאה 61-61. מכאן, המומנטום נשאר בצד של הקליפרס שסיימו את הרבע השלישי ביתרון נקודה 66-65. את הרבע הרביעי הקליפרס פתחו עם ווסטברוק שהביא איתו המון נוכחות בשני צידי המגרש, כשמצד אחד חסם ומצד שני ידע למצוא את זובאץ לנקודות קלות ושלח את ג'ייסון קיד לטיימ-אוט 73-69 קליפרס. דאלאס לא אמרה נואש כשקיירי ולוקה סגרו את הפער ו4:40 לסיום שלשה של וושינגטון מאסיסט של לוקה קבעה 84-76 מאבס. ג'ורג' וזובאץ המשיכו לרדוף במשחק הפכפך, אבל אסיסט לשלשה של קליבר, שלשה משלו ולוקה שוב הגדיל את הפער 90-81. אחרי משחק חזרה דיי פושר קוואי קלע סל ועבירה שצמצמו את הפער ל-3 בלבד אבל, Challenge קריטי של ג'ייסון קיד הצליח, העבירה של קיירי בוטלה, והתוצאה 93-90 מאבס. קיירי נשלח אל הקו, קלע אחד, פספס את השנייה, אבל ריבאונד התקפה ענק של קליבר סגר את המשחק כשקיירי נשלח שוב אל הקו והמשחק נגמר 96-93. דאלאס השוותה את ההסדרה ל1-1 והפכה לקבוצה הראשונה במערב שמנצחת בפלייאוף העונה במשחק בחוץ.

מינסוטה טימברוולבס(3) 105 – פיניקס סאנס(6) 93 (0-2)

KAT על הפרקט! הפורווד חזר מוקדם מהצפוי ועזר לקבוצתו לעלות ליתרון 2-0 חשוב על ה"טריו" מאריזונה. אחרי דומיננטיות במשחק הראשון עם 33 נק' הסתפק הלילה כוכבה הצעיר של מינסוטה, אנטוני אדוארדס, ב15 נק' בלבד, אך דאג לחלק גם 8 אסיסטים. למרות ירידה במס' הנקודות של הכוכב מינסוטה נראתה מצוין כשכל החמישייה הפותחת, ובסך הכל שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות. הוולבס פתחו את המחשק מצויין אבל רבע ראשון טוב של אריק גרודון, שסיים את המשחק עם 15 נק', השאיר את פיניקס במשחק לזמן מה. ברבע השני סוף סוף הייתה הרגשה שביל נכנס לעניינים ושסאנס כבר הובילו ב 9 נקודות, אבל 2 שלשות מהירות של מייק קונלי הותיק סגרו את הפער. דוראנט המשיך להיות אגרסיבי אבל כל פעם נענה בחזרה על ידי מק'דניאלס וקונלי, 51-50 לסאנס במחצית. ברבע השלישי הסאנס הרגישו יותר מדי בנוח ודקות טובות של אדוארדס משני צידי המגרש נתנו יתרון שיא 72-63 לוולבס. מק'דניאלס(25 נק') וקונלי(18 נק') המשיכו להתעלל בסאנס שהיו ללא מענה למשחק הפיק-אנד-רול של קונלי וגובר(18 נק') והמשחק נגמר 105-93 לוולבס.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. תודה שקד!
    מיני- פיניקס: מה עוד נותר לומר. פיניקס בלי בחירות עד 2031, ועם קבוצת אול אין שבדרך ללכת לגמרי אאוט בסיבוב הראשון. האם זה גמור? בכלל לא. האם יש סיכוי לטבעת? ובכן, בכלל בכלל לא. הבסיס הנחמד שהיה לפני 3 שנים נהפך למורת רוחם של טנ"ש לתמצית כל הרע בסופר טימס, אין הגנה ולראשונה בעידן הסופר טימס אפילו אין ממש התקפה אמינה, בעיקר כי שלושת הכוכבים לא משלימים אחד את השני בשום אופן. קבוצות ביג 3 בדרך כלל נבנות על בסיס יכולות משלימות. משחק פנים וחוץ, קליעה שמרווחת פוסט ומיד ריינג', התקפה והגנה. כאן יש 3 שחקני iso וקליעת פרימיטר שנעים בין חושך לבינוני בהגנה(דוראנט רחוק מהשיא ההגנתי). לעומתם, מיני היא קבוצה, עם הגנה התקפה ומאמן, וגם ביום חלש של הנמלה יוצאים עם ניצחון והרבה ביטחון בדרך למשחקים בוואלי. ההימור המקורי היה מיני בשש ואני נשאר איתו(אולי אפילו בחמש)

    אינדי – באקס: האליבורטון ממשיך להיראות שונה מאוד מהחצי הראשון של העונה, אבל סיאקם דומיננטי במאצ'אפ ואינדי משיגה ניצחון חוץ חשוב מאוד. דיים לבד לא מספיק, אבל במידה והגריק פריק חוזק מילווקי רצה חזק, ובוודאי תעבור את אינדי. הכל תלוי בבריאות, בלעדיו כנראה יעופו כאן. ההימור המקורי היה באקס בשש תחת ההנחה שיאניס יחזור למשחק 3.

    מאבס – קליפס: הקליפרס עמוקים מדאלאס, שהיא קבוצה של שני שחקנים מתפקדים ומדי פעם גם שחקן שלישי. היום וושינגטון היה השחקן השלישי. לוקה ראוי לציון לשבח על הגנה טובה לראשונה בחייו, אבל חייב להתבגר. משחק טוב שלו, אבל מתעסק כמו תמיד בשופטים ובלהיות שקץ. דאלאס מתייצבים אחרי משחק ראשון(ובעיקר מחצית ראשונה) זוועתי, והם הפייבוריטים לקחת את הסדרה. בעיקר תלויים ביכולת של הסגל המשלים סביב לוקה וקאי, והיכולת של קוואי גם היא אקס פקטור גדול, היום משחק ראשון בחזרה מפציעה, הגנה מופלאה והתקפה חלשה, אם ייכנס לקצב יכול להיות שזה יטה את הכף, אנחנו הולכים לסדרה של לפחות 6 משחקים, ההימור המקורי שלי היה דאלאס ב6 ואשאר איתו.

      1. יש, תלוי בבנייה. גולדן עם דוראנט הייתה בנויה מושלם, רק היה חסר דומיננטיות בפוסט בהתקפה. סטף וקליי ריווחו בקליעה, דוראנט קיבל מרחב להתקפה שלו, ועל סטף חיפו שלושת האחרים בהגנה(וגם הוא השתפר). גם במיאמי של לברון השלישייה שילבה בין חוץ לפנים להגנה, ובכלל בקבוצות גדולות בהיסטוריה(שאקובי, מייקל-סקוטי-רודמן, מג'יק-קארים). הסאנס זה גם ביג 3, גם שיקוצים, וגם אין התאמה. בקיצור פח אשפה בוער. על זה שרפו עתיד שנראה ורוד.

  2. תודה רבה שקד
    הסדרה של הבאקס בורחת לה כשזה נראה שמה שקרה שנה שעברה נגד ההיט יכול לקרות שוב במיוחד כשחזרה של יאניס לא נראית באופק הקרוב.
    הקליפרס והמאבס במאבק מטורף אבל ההכרעה במשחק הזה הייתה דווקא קוואי ששיחק ממש לא טוב והרס לקליפרס את המשחק כשלא שמר מספיק טוב בהגנה ובהתקפה זרק לבנה אחר לבנה, אם הוא לא כשיר שלא יעלה, אין פשוט מזה.
    לגבי מינסוטה אני מודה אני טעיתי ועמיחי צדק הם כן קונטנדרים, גם אם הם בסוף יפסידו את הסדרה הם הוכיחו שוב שהגנה מנצחת משחקים בפלייאוף ולא התקפה. והצוות המסייע שאני זלזלתי בו כל כך מראה כמה הוא משמעותי וטוב.

    1. מיני קונטנדרים? חחח מה קרה כולה מנצחים אסופת סקוראים בלי הגנה וכלום אפשר לחשוב הסאנס,סה איזה קונטנדרית או קבוצה חזקה בקושי זחלו לפלייאוף.
      בסיב הבא הם מול דנבר/טראקרס ינוגבו חזק ביותר.
      גם מול הסאנס עדיין לא הייתי סוגר את הסידרה.
      הסאנס מילא ידעו שאין להם הגנה אבל לא ציפו שלא יהיה להם התקפה.
      בוקר בלי מגן מורתע מטר ממנו שלא נכנס לו לאזור הבטוח, בלי שריקות אוויר בהתנגשות במגינים מראה שהוא לא כזה אדיר, זה בלט גם בטורנירים בארהב. בבידורסל הוא כוכב על בכדורסל עם שמירה אמיתיצ וצמודה פחות.
      כנל הארדן שהיום קיבל שריקות אוויר 2018 סטייל פשוט חי על זה.

      1. ההגנה של מינסוטה עובדת כל כך טוב נגד הסאנס שזה מלחיץ.
        אני כתבתי גם שיש מצב שהם עפים בסדרה אבל הכוונה לקונטנדרים הייתה לא בהכרח לשנה הזאת אלא לשנים הקרובות ככלל כי אם הם משפרים את ההתקפה בעוד טיפה הם גם מפרקים את פיניקס ביותר

  3. לראות את העליבות של הסאנס עם הביג 3 שלהם (חחח) עושה לי ממש טוב
    ככה יעשה לשחקן עצום עם אישיות קטנה
    ככה יעשה לסקורר מעולה עם אופי דפוק
    ככה ייעשה לאחד השחקנים הכי אוברייטד אבר

            1. אוברייטד אצל הכסילים בgm. אז לגמרי

  4. אינדי ומבריקס יכולות לסמן וי .גניבת משחק חוץ היא משימת העל של המדורגות נמוך.
    די חבל שקבוצות כמו מילווקי ופילי לא משחקות במלוא כוחן.אמביד לא בריא מלא,ויאניס מצא לו הרגל רע להיות נפקד מהמשחקים הראשונים בסדרה הראשונה,שנה שעברה זה נגמר ביציאה מוקדמת לנופש.
    לגיא וגילרי אוהדי פניקס לא היו כבר מזה זמן ארוך ציפיות גבוהות מהקבוצה שלהם.אבל בפניקס חשבו שהם בונים סופר טים.3-12 25% מהשלוש , אחוז לא יותר טוב 18-45 מהשדה לשלישית ההתקפה שאמורה להיות מפחידה.מה שמדאיג ששניים מהם דוראנט ובוקר אמורים לייצג את הנבחרת באולימפיאדה.
    חמרות שלאוהדי פילי ופניקס לא היו ציפיות מוגזמות,מצבן נכון להיום מצער.

  5. בס"ד
    תודההרבה
    היו משחקים טובים.
    פיניקס בבור, לא ברור למה דוראנט ובוקר בעיקר, לא מתפקדים בהתקפה..

  6. בכלל הקיץ הזה אמורים לראות הרבה טריידים של הרבה קבוצות שצריכות ללכת לפירוק מוחלט בולס הוקס וכאלה
    זה הזמן לערבב את חפיסת הקלפים ולחפש את הגוקר.
    למעט בוסטון ודנבר כולן יצטרכו לעשות שינויים רציניים.
    אני במקום המגיק הייתי הולך בכל הכוח על גארלנד או מיצל או פוקס

      1. למגיק יש קבוצה מצויינת אבל מה אף גארד שם לא יכול לעשות סל. אחרי הכשלונות/תקרת הזכוכית של ההוקס,קינגס,קאבס מאמין שתמורת המחיר הנכון הם יוכלו להנחית אחד מבין פוקס,טריי, גארלנד, מיצל. הם כולם סקוררים ומנהלי משחק טובים שיעלו אותה אפילו לרמת קונטנדרית עם ההגנה שלהם והשיפור הצפוי עוד יותר של באנקרו ו-ואגנר. שחקן כזה גם יוריד מהם את השמירה יותר.

        תשמע בסוף יש קבוצות מבוגרות/נתקעו בתקרת הזכוכית כמו סאנס, קליפרס, בולס, ג"ס ועוד שמבינים שאין להן מה למכור או להגיע לאיפה שהם שואפים (לא יודע אם באלמר מבין-הצלחה של הקליפרס השנה תהיה אפילו יותר לרעתם כי זה יגרום לעוד שנה פנטזיות שיוכלו לקחת אליפות או משהו, הדחה בסיב הראשון יהיה מעולה עבורם שאולי באלמר יחתוך את כולם וילך לריבילד).

        אוק יצטרכו ללכת על כמה ביגמנים (מיילס טרנר יהיה נפלא עבורם) הקיץ. בכלל צפוי להיות לדעתי קיץ מעניין (אולי אני הוזה ואין להם ביצים/האסימון עוד לא נפל)

    1. היה משחק נוראי קשה לצפייה ,על מה אתה מדבר ??
      צריך לצרף שקית הקאה לקראת משחק 3.
      ככל שאני רואה את דונקיצ אני נגעל יותר ויותר ,בכיין עם אופי דפוק…סנטר כפול זה מויפי ???
      חוץ מקיירי והשקץ אין שם שחקן אחד טוב ליורוליג אפילו ,אין שם פשוט כלום. בוז לארגון הדפוק שנקרא דאלאס ,לא מסוגלים לבנות שם קבוצה סביב לוקה,הוא חייב לעוף משם אחרת תהיה לו בנס אליפות אחת ב20 עונות כמו למיודענו הגרמני.

  7. קליפרס דאלאס
    דאלאס אמנם הגנו יותר טוב, אבל עדיין קליפרס החטיאו המון זריקות שנכנסו במשחק הקודם כולל ליי אםים ושלשות פנויות.
    דאלאס גם החטיאו זריקות טובות אבל הצליחו לנצח בסוף.
    ההגנה של דאלאס מאוד מפתיעה לטובה.
    סדרה כיפית, שתמשיך ככה

  8. תודה רבה שקד.
    מיני משחקת הגנה מדהים. יש לה שביעייה איכותית מאוד ומאמן נהדר. ההרתעה של גובר בצבע מדהימה. לדעתי פייבוריטית לצאת מהמערב. ג'מאל מארי הולך לקבל טיפול אישי ממקדניאלס/אדוארדס. גם יוקיץ' ייתקשה יותר מול גובר, טאונס וריד יתישו אותו כהוגן. הנמלה הולך לשפד אותם.

  9. ניצחון מכוער של דאלאס הרגיש שקליפרס יותר הפסידו את זה. מזל שהארדן נשאר עד סוף המשחק. פי גי קלע את השלשות שלו לא בטוח שיקרה שוב
    הפציעה של הארדוויי הדבר הכי טוב שקרה לדאלאס מקווה שלא יחזור, קוואי נראה כמו הצל של עצמו למה חזר לשחק בכלל?
    יותר מדי צירופי מקרים לטובת דאלאס. דאלאס חייבים לנצח את המשחק הבא

  10. תודה שקד אחלה סיקור.
    ראיתי את פיניקס מיני, חטפתי דיכאון והלכתי לישון.
    אבל אני עדיין אופטימי.
    1. השחקן הכי משמעותי במיני זה גובר (נמאס לי להזכיר שטענתי כבר בשנה שעברה שזה היה טרייד מעולה למיני). ההגנה שלו זה לפנתיאון. אף אחד (!!) מלבד נורקיץ' לא הצליח לעשות עליו סל. הוא מחליף על כולם כולל גארדים, משתולל (חיובי) בצבע בשני הצדדים, משנה זריקות, חוטף כדורים – והכי חשוב – הוא בטירוף. זה מדביק את כולם ומעלה את רמת האינטנסיביות והפיזיות של מיני לדרגה של בוסטון-ג"ס 2022.
    2. מק'דניאלס – הורג את דוראנט, מוציא לו את החשק לשחק, דוחף אותו ללא לאות ותוקף אותו כל הזמן בצד השני. התרומה שלו אדירה והוא רק בן 23 (ולחשוב שדני אבדיה עשה לו לפני שנה "טו סמול").
    3. בראדלי ביל – כולם כאן משמיצים אותו עם שריקות מהבית אבל אתמול הוא הרג את אדוארדס שצעיר ממנו בעשור. אדוארדס התחיל לקלוע כשהמשחק כבר ברח. הבעיה שלביל אין רגליים גם להתקיף ולכן הוא חסר בצד השני.
    4. ההתקפה של פיניקס – לא יודע מה בדיוק ווגל עושה שם חוץ מלצעוק על השופטים. נבא בדם ואחרים כתבו על הבידודים הטיפשים כבר הכל בבלוג החי, אני מצטרף למה שהם אמרו. לצערי, אני מתחיל לחשוב שהטענה שזה הסגנון שדוראנט מביא לכל קבוצה – היא נכונה (ג"ס מקרה חריג). לדוראנט אין רגליים להתמודדויות האלה, הוא מחטיא הרבה ולא מצליח להגיע לזריקות קלות. כשהוא הולך לטבעת – כמו לברון נגד דנבר – הוא לא מצליח לקלוע. כבר לא ילד. הבעייה שלו שאין לו משקל והמינסוטים כל הזמן דוחפים אותו.
    5. זה מביא אותי לאכזבה של הסדרה – והאיש שהוא גם המפתח לסדרה – דווין בוקר. כשהוא תוקע את הג'אמפרים המושלמים שלו אתה שואל את עצמך למה הוא לא עושה את זה כל התקפה – זה פשוט מוזיקה – אבל הוא ממש מפחד לחפש את הסל. מעבר לאיבודים במסירות ובכדרור – נראה שרועדות לו הידיים ואולי גם עוד משהו… לפחות פעמיים בריצה של מיני בחצי השני הוא מסר ליובנקס כדורים שברור שיובנקס יחטיא אותם, במקום לזרוק בעצמו. מישהו חייב להעיר אותו – הוא צעיר, אמנם רזה ונידף אבל הכי איכותי על המגרש בהפרש, הוא חייב לסיים עם 30 זריקות (אתמול רק 13!!). שיחטיא את כולן מצדי, זה יכניס את כל הקבוצה לטירוף.
    .
    אז למה אני אופטימי? כי נורקיץ' וגורדון נראו נהדר, כי ביל דוראנט ובוקר יכולים בכל יום נתון למצוא את הקליעה שלהם, כי מינסוטה בנויים על התלהבות ובפיניקס לא יהיה להם את הקהל, כי השריקות בפיניקס יילכו לסאנס (גם בגלל הקהל), וכי פיניקס ידעו בשנה שעברה לנצח פעמיים את דנבר בבית. סדרות עשויות להתהפך, 0:2 זה בעייתי אבל עכשיו צריך להתרכז רק בלהגיע ל-1:2
    הגיע הזמן לשים קצת לחץ על מינסוטה. אני מת על מיני והיא המועמדת שלי לגמר המערב כבר מהשנה שעברה – אז בטח שלא אלכלך עליה, אבל היא מוגבלת ועם כל הכבוד למק'דניאלס וגובר וסבא קונלי (שהרג את פיניקס בחצי הראשון) – אפשר וצריך לנסות להעמיד אותם במקומם.
    בדוראנט ננוחם…

    1. אתה נאחז בקרנות המזבח אם זה מגעגע כמו ברווז והולך כמו ברווז זה ברווז.
      הסאנס גם אם יעברו את מיני לא יגיעו לכלום. זו קבוצת iso צפוי בלי הגנה שבנויים על גאמפרים.
      הטעויות נעשו בבנייה. דוראנט זקן מידי הוא חא בגיל שלאורך כל הפלייאוף כל כדור יעבור דרכו.
      מתאים לנו לפילי יעבוד פחות קשה. נותנים טוביאס ובחירות לסאנס ושלום על ישראל.

      1. א. אתה צודק (אוי אוי) אני חושב שהבעייה העיקרית של פיניקס היא לא ההגנה אלא סף השבירה. אז אני מציע שלא ייכנסו לפיגור ואז לא יישברו
        🙂
        ב. אני מעדיף את דנבר על מינסוטה. דנבר לא שומרים כמו משוגעים. בגדול – יוקיץ' ומארי לא שומרים בכלל. מדהים שהם לקחו אליפות ככה. הקבוצה הראשונה שלקחה אליפות בלי הגנה חחח

      2. חוץ מזה את טוביאס אני מוכן לקחת להפועל גילבוע-גליל, הבעייה שהם מפונים אז הוא לא ישחק באולם בכפר בלום. יש שם את הטבעות הכי טובות באירופה. בתור ילד ראיתי את אוסקר שמידט קולע שם 45 נקודות (נדמה לי). שיחקתי שם בנוער, אתה בועט בעיטת שוער – הכדור נכנס…

    2. 1. נכון, גובר מצוין.
      2. נכון אבל לא קשור. דני עשה לו את זה אחרי מהלך בודד ומסוים, זה לא שהוא אמר "אני יותר טוב ממשך בקריירה". דני גם קיבל מקום 6 בשחקן המשתפר של העונה.
      3. נכון. ביל מתאמץ ומשתדל כבר הרבה זמן.
      4. נכון, לפיניקס התקפה שבלונית.ממש חבל.
      5. בוקר שחקן מצוין, לא ברור לי מה קורה לו. הוא כבר נתן פלייאופים משוגעים.
      .
      הסדרה עדיין לא סגורה.
      אבל מיני על הסוס והם צעירים ומתלהבים, יהיה קשה לעבור אותם.

  11. מינסוטה ניצחו ששני הכוכבים במשחק פושר. מקדניאלס במשחק שיא, קונלי מזכיר נשכחות וגובר בטירוף. אפילו ניקל-אלכסנדר הראה שהוא לא רק הבן דוד של…
    פיניקס זה ברדק שלם. בוקר וביל דורכים אחד לשני על האצבעות ודוראנט גם מבוגר מדי להחזיק משחק שלם.
    בנוסף, אלן סובב קרסול וצריך לראות לכמה זמן יעדר.
    .
    הבאקס זה לילארד וקצת פורטיס/לופז. בלי יאניס לילארד צריך להיות ב-Kobe mode
    אינדיאנה עשו את שלהם בניצחון חוץ. סיאקם מבלה על המגרש בכל דקה שיאניס על אזרחי.
    .
    המאבריקס הפעם קיבלו טיפה תרומה משאר הסגל ולוקה הגיע יותר חד מהמשחק הראשון.
    היה שלב בסוף שהארדן ממש היה כוונת להתקפה שלהם.
    הקליפרס לפחות קיבלו חזרה את קוואי, אבל ג'ורג' עדיין אנמי בסדרה.
    העומק של הקליפרס צריך להכריע את הגאנריות של לוקה-את-קיירי

  12. תודה על הסיקור.
    לקח לי יממה להתאושש מההפסד אתמול לפחות מכבי העלו קצת את המצב רוח.לגבי דאלאס הם צריכים להיות מעודדים מהניצחון אבל ממש לא מהמשחק.קוואי הוריד חלודה משחקים הבאים הוא ממש לא יראה ככה .תכלס זה לא מבשר טובות לדאלאס.אני מניח שהקליפרס גם ינצחו משחק אחד בדאלאס ואז יהיה הטוב משלושה עם יתרון ביתיות לקליפרס.

  13. תודה רבה על הסיכום המצוין.
    אין ספק שחזרה של יאניס לסדרה תשנה מאוד את התמונה, למרות שסיאקם הוא פתרון מצוין לכך – הוא מספיק נייד ומספיק ארוך ופיזי כדי להגביל את יאניס בכניסות שלו לסל, וקולע מספיק טוב כדי שמילווקי לא תוכל לאטום את הצבע שלה.
    האלי חייב להיות דומיננטי יותר בהיבט הסקורינג, חייב לאיים יותר על הסל בפנים ובחוץ – בתקווה שימצא את הקליעה שהלכה קצת לאיבוד אי שם אחרי האולסטאר. ניסוי מעניין בתחום אלו הדקות של מקונל והאלי ביחד.
    מי שיכול להיות אקס פקטור שחצב לעצמו מקום ברוטציה ככל שהתקדמה העונה הוא בן שפרד, שהייתי רוצה לראות גם כיצד מנצל את יתרון הגודל שלו על לילארד, מאצ' אפ שעשוי להיות מעניין גם בצד ההתקפי – כי לרוב בחמישייה שתכלול את שפרד, הוא יהיה האופציה הרביעית או החמישית בהתקפה ויקבל מולו את לילארד (רביעית אם מקונל מוביל כדור, חמישית אם נמבהארד/טייריס מובילים כדור), היכולת שלו לרווח בעקביות תעשה את ההבדל עבור הפייסרס אם יצליחו לאתגר את הגנת הצבע של מילווקי עם לופז, פורטיס ויאניס כשיחזור.
    נקודה נוספת לדאגה לקראת חזרת יאניס – למעט סיאקם וטרנר, אין גבוה מתפקד. אייזיאה ג'קסון לא נספר וג'יילן סמית' לא כשיר, בהנחה שיאניס חוזר זו בעיה גדולה לפייסרס, שאין עוד מישהו שיכול לשים גוף על אייל הניגוח – נייסמית' וטופין קטנים מדי. ווקר היה אמור להיות הפתרון אבל הוא כל כך בוסר.

  14. מסכנים האוהדים במינסוטה. עד שמישהו – לא ברור מי אבל כנראה ההנהלה של הבעלים (לרגע?) החדשים – בנה שם סגל טוב מתחיל קרב משפטי על הבעלות. הקבוצה נמכרה על ידי הבעלים המקורי בנזיד עדשים ולא ברור למה. השווי של הקבוצה הכפיל עצמו ויותר מאז העסקה הזו. המוכר טוען שהבעלים החדשים לא עמדו בתנאי חוזה המכירה ולכן הקבוצה נשארת בבעלותו. שישו ושמחו.
    .
    הבעיה הגדולה זו העובדה שלשנה הבאה יש להם 9 שחקנים תחת חוזה ו 177 מיליון דולר מחויבויות. סף המס המוערך עומד על 172 מיליון. במידה וההנהלה תדרוש לרדת מתחת לסף המס צריך יהיה לוותר על אחד מ: גובר, קאט, דניאלז. טרגדיה.

  15. מצוין שקד, תודה רבה.
    .
    קליפרס ודאלאס:
    .
    משחק חסר השראה ותנועה של הקליפרס, לא ברור לי למה, ואז אין מענה לתרחיש שבו השלשות פשוט לא נכנסות כמו הלילה. קוואי בכושר היה עוזר, אבל גם בלעדיו אפשר היה לדעתי לעשות יותר.
    .
    לא יאמן שבקבוצה אחת, משוק גדול, משחקים ווסטברוק והארדן ואת הקבוצה השניה, מהשוק הקטן, אני מגדיר כ"הרעים", אבל זה המצב. זה לא מדע מדויק אבל נראה לי שקיירי ולוקה הם הצמד הכי אינפנטילי בליגה, לפחות בעשור האחרון.
    .
    ודווקא ווסטברוק גם אם החמיץ תרם לקבוצה בשאר הפרמטרים, וזה היה יפה לראות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט