שלושה משחקי 2 בפריוויו ליל שני ראשון בפלייאוף 2024 / רותם אלרן

2:00 – קליבלנד קאבלירס (1) VS אורלנדו מג'יק (0)

המשחק שיפתח את הלילה יגיע אלינו היישר מאוהיו, שם לאחר שראינו את הקאבלירס מביסים את המג'יק במשחק הראשון בין השתיים נחזה במפגש השני בין שתי הקבוצות ונראה כיצד הסתגלו זו לזו.

המשחק הראשון היה דוגמה מושלמת להגנת פלייאוף מצוינת של השתיים, כאשר קליבלנד סיימה את המשחק עם 97 נקודות ואורלנדו קלעה 83 נקודות בלבד. עצם כך ששתי הקבוצות הצליחו לשחק הגנה מצוינת רחוקה מלהיות מפתיעה לאור מה שראינו מהן במהלך העונה הסדירה – קליבלנד סיימה את העונה הסדירה כשהיא מדורגת במקום השביעי ב-NBA במדד הרייטינג ההגנתי, בזמן שהמג'יק דורגו במקום השלישי באותו המדד. ההגנות שיחקו תפקיד מרכזי ביותר במשחק הראשון בסדרה, מה שהתבטא בכך שהמג'יק קלעו ב-32.6% מהשדה בלבד, בזמן שהקאבלירס תפקדו ברמה יותר גבוהה וקלעו ב-44.4% מהשדה. למרות זאת, הקאבלירס קיבלו יעילות נמוכה להחריד מהסגל המשלים, כאשר מעבר לארבעת הסקוררים המובילים שקלעו 76 מ-97 הנקודות של הקבוצה, יתר הסגל חבר ל-21 נקודות ב-25.9% מהשדה.

קליבלנד לא מחזיקה ביתרון פלייאוף עצום ואף לא מתקרבת לכך בשום מובן, אך אין ספק כי ניסיון הפלייאוף שלה גדול בהרבה מזה של אורלנדו, והפער בין השתיים ללא ספק משחק לטובתה של הקבוצה הביתית בסדרה זו – דונובן מיצ'ל, כוכב הקבוצה והשחקן היחיד בה שמנוסה בתפקיד השחקן המוביל בסיטואציות פלייאוף, בלט במשחק הראשון וסיים אותו עם 30 נקודות ביעילות מצוינת, מה שהיווה גורם מרכזי לניצחון של קליבלנד במשחק זה. לאורלנדו אמנם יש הגנה מצוינת, כאשר שחקן ההגנה המרכזי בקבוצה הוא הרכז ג'יילן סאגס, אך סאגס כמעט ולא שמר על מיצ'ל במשחק אלא בילה את מירב הדקות שלו בשמירה על דריוס גרלנד. גארי האריס שימש כשומר המרכזי על מיצ'ל במשחק ואף עשה עבודה לא רעה כשמיצ'ל מסיים עם 2/5 מהשדה ו-2 איבודים על אסיסט בודד בדקות בהן האריס שמר עליו, אך כוכב קליבלנד הצליח לנצל מיסמאצ'ים וחילופים פער אחר פעם, כאשר 7 מ-21 זריקותיו במשחק הגיעו מול פאולו באנקרו, וייתכן שהמטרה העיקרית של אורלנדו הלילה צריכה להיות עצירה מוחלטת של מיצ'ל. מיצ'ל הוא האחראי הראשי לתפקוד ההתקפי של קליבלנד, והאטה שלו באמצעות שימוש נרחב בשומרים מצוינים דוגמת האריס וסאגס עשוי להוריד את קליבלנד לרמתה ההתקפית של המג'יק הלילה.

אחרי שראינו את אורלנדו מתקשה להתמודד מול קליבלנד במשחק מול השתיים, המשחק השני בין השתיים הוא ההזדמנות שלה להראות הסתגלות לסגנון המשחק של הקאבלירס. המחצית השנייה במשחק הראשון כבר הייתה צמודה בהרבה ונגמרה בתוצאה 44-42 לקאבלירס, ואם המג'יק יצליחו לשמור על הקו החיובי אשר איתו סיימו את המשחק הראשון ייתכן שנקבל הלילה משחק צמוד ביותר. קליבלנד היא עדיין ללא שאלה החזקה מהשתיים ומחזיקה בסיכויים גבוהים לניצחון שני בסדרה, במיוחד לאור יתרון הביתיות שלה הלילה, אך אני מאמין שנקבל כאן משחק צמוד בהרבה שייגמר גם הוא עם תוצאה נמוכה להחריד, בדומה למפגש הפלייאוף הראשון בין השתיים.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של קליבלנד ב-4.

2:30 – ניו יורק ניקס (1) VS פילדלפיה סיקסרס (0)

המשחק השני של הלילה יגיע גם הוא מהמזרח, כאשר המדורגות במקומות השני והשביעי באיזור ייפגשו בניו יורק למשחק השני בסדרה ביניהן.

ניו יורק צפויה להגיע גם הלילה כעדיפה מבין שתי הקבוצות, במיוחד לאור מה שראינו במשחק הראשון בין השתיים. אחד הדברים שבלטו מאוד במפגש הראשון של השתיים היה דווקא חוסר התפקוד של ג'יילן ברונסון, שסיים אותו 22 נקודות ב-8/26 מהשדה, 7 אסיסטים (לעומת 5 איבודים) ו-7 ריבאונדים. הציפייה מברונסון להוביל את הניקס היא מוצדקת והגיונית, במיוחד לאור ההיעדרות של ג'וליוס רנדל, אך תחת הנסיבות הנוכחיות חוסר התפקוד של הרכז דווקא הראה מספר תכונות חיוביות מאוד של הניקס. אחת מהמרכזיות שבתכונות אלו היא היכולת ההגנתית – לאורך העונה הסדירה ראינו את ניו יורק משחקת הגנה נפלאה במשחקים בהם או ג'י אנונובי שותף, והמשחק הקודם לא יצא מהתבנית הנ"ל. הסיקסרס סיימו את המשחק עם 104 נקודות, כשיותר מכל בלט בחולשתו ג'ואל אמביד, שסיפק את 29 הנקודות שלו ב-8/22 מהשדה, כשרק 18 מה-29 הגיעו מהשדה והיתר מקו העונשין. אמביד התקשה במיוחד מול מיצ'ל רובינסון וקלע מולו ב-2/11 מהשדה, ומשחק זה הוכיח דבר שכבר ראינו במשחק הפלייאין של פילדלפיה מול ההיט – אמביד מתקשה להתמודד עם הגנות פלייאוף מתוחכמות ואיכותיות, ומיאמי והניקס הצליחו לנצל זאת בדרכים שונות, אשר נעו בין הגנה איזורית להצבה של שומר צבע איכותי כמו רובינסון על הסנטר.

הסיקסרס לא מהווים יריבים לגיטימיים בהינתן יכולת כה חלשה מאמביד, והתמקדות ביכולת של הסופרסטאר עשויה להיות הראשונה בסדר העדיפויות שלה לקראת המשחק הלילה. אמביד הצליח לנצל את אייזיאה הרטנשטיין בדקות שהאחרון שמר עליו וסיים עם 5/8 מהשדה מול הסנטר הפותח של הניקס, מה שהוביל לכך שראינו את הרטנשטיין עולה ל-18 דקות בלבד בזמן שרובינסון עקף את סף 30 הדקות. טום ת'יבודו הוכיח במשחק הראשון שהוא יודע לבצע את ההתאמות ההגנתיות הנכונות מול אמביד, ובמשחק השני בסדרה ייתכן שנראה את הקשיים של האחרון ממשיכים, וייתכן שעוד יותר ממה שראינו במשחק הראשון. הסיקסרס לא יקבלו 33 נקודות ביעילות נפלאה מצד טייריס מקסי בכל משחק, ובוודאי שלא יקבלו 18 נקודות ב-9 זריקות מקייל לאורי בן ה-38, כך שבעיניי מצבם עגום אף יותר משנראה במשחק הראשון, ואני מאמין שהלילה החולשות הללו יתבטאו במלוא חוזקתן.

סיבה נוספת שגורמת לי להאמין בעדיפות החד משמעית של ניו יורק על פני פילדלפיה היא בתחום הריבאונד – אמביד אמנם קטף 8 קרשים (3 מהם התקפיים), אך הניקס הצליחו להביס את הסיקסרס בתחום זה, כשלא פחות מחמישה שחקנים בניו יורק קוטפים 7 ריבאונדים או יותר במשחק. הקרב על הקרשים נגמר בתוצאה 55-33 לטובת הניקס, וקשה לראות איך הסיקסרס מוציאים את עצמם מהבור הזה, במיוחד לאור כך שהם פותחים בהרכב קטן לצד אמביד, כשהשחקנים הגבוהים ביותר בחמישייה לצידו הם טוביאס האריס וקלי אוברה בגובה 2.01 מ'. מדובר במצ'אפ בעייתי ביותר עבור פילדלפיה, וזהו פרט נוסף שמשכנע אותי בחוזקה של הניקס והיתרון שלהם על פני הסיקסרס.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של ניו יורק ב-11.

5:00 – דנבר נאגטס (1) VS לוס אנג'לס לייקרס (0)

המשחק שיסגור את ליל המשחקים המצוין שלפנינו יגיע אלינו מקולורדו, שם ייפגשו הנאגטס והלייקרס למשחק השני בין השתיים לאחר תצוגת תכלית מרשימה של דנבר במפגש הראשון בין השתיים.

בדומה לסדרת גמר המערב בין השתיים בפלייאוף הקודם, אשר נגמרה בסוויפ מוחץ של דנבר, גם הפעם הנאגטס נראו בשליטה מלאה במשחק הראשון, מה שעשוי להצביע על מה שנקבל הלילה. במשחק הפתיחה של הסדרה הלייקרס קיבלו תצוגות נהדרות משני הכוכבים המובילים, כשלברון סיים עם שורה סטטיסטית מרשימה של 27 נקודות ב-10/16 מהשדה, 8 אסיסטים (לצד 7 איבודים) ו-6 ריבאונדים, בזמן שדיוויס סיפק 32 נקודות, 14 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות. למרות היכולת הנהדרת של השניים, משחק זה הראה כמה פרטים אשר עשויים להיות בעייתיים עבור לוס אנג'לס במשחק השני בפרט ובהמשך הסדרה ככלל – הבולט שבפרטים אלה הוא התפקוד, או שמא אומר חוסר התפקוד, של הסגל המשלים שלה. אוסטין ריבס סיים עם 13 נקודות ביעילות טובה וטוריאן פרינס עשה את שלו עם 11 נקודות ב-4/7 מהשדה, אך יותר מכל בלטה תצוגה מזעזעת של דיאנג'לו ראסל, שסיפק 13 נקודות ב-6/20 מהשדה, כשהגארד לוקח את כמות הזריקות השנייה בגובהה בקבוצה ומשחק את כמות הדקות השנייה בגובהה גם כן.

אחת הסיבות הראשיות לניצחון של הלייקרס מול הפליקנס בפלייאין הייתה היכולת שהציג ראסל, שהחזיק את הקבוצה התקפית ברבע הראשון עם 13 נקודות (21 במשחק כולו) וחילק 6 אסיסטים במהלך המשחק, והתרומה שלו באותו משחק היוותה הוכחה חדה להסתמכות של לוס אנג'לס על היכולת של השחקנים המשלימים את שני הכוכבים המובילים ובמיוחד עליו. חוסר התפקוד של ראסל הוא לא מאורע חריג באופן קיצוני ולאור התפקוד של הגנת הנאגטס הלילה ייתכן שעוד יחזור על עצמו במהלך הסדרה, וזו עשויה להיות בעיה גדולה עבור הלייקרס הלילה. אין ללייקרס שחקן שיהווה "אקס פקטור" אמין לאורך זמן, ולבדם שני הכוכבים המובילים לא יספיקו על מנת לספק התקפה איכותית שתספיק מול קבוצה ברמתה של דנבר. אחד המפתחות המרכזיים למסוגלות להתמודד עם דנבר הלילה ובסדרה כולה הוא תפקוד של הסגל המשלים לצד תצוגות מרשימות של ג'יימס ודיוויס, ומדובר בשילוב שמול קבוצה הגנתית טובה כמו דנבר עשוי לקרות רק פעם או פעמיים במהלך הסדרה כולה.

קשה לקחת מסקנות ממשחק בודד, במיוחד לאור כך שמדובר במשחק הראשון ששתי הקבוצות שיחקו בפלייאוף השנה, אך פרט שעשוי להציב את דנבר ביתרון גדול אף יותר לקראת המשחק הלילה הוא דווקא תצוגת הקליעה החלשה של מארי במשחק הראשון בסדרה. הרכז סיים את המשחק עם 9/24 מהשדה, אך הוא הצליח לתרום בדרכים אחרות וסיפק 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. המסוגלות של הנאגטס לנצח בנוחות כשהשחקן השני בחשיבותו בסגל הקבוצה לא מספק את התרומה ההתקפית הצפויה ממנו היא מותרות שאין ללייקרס, ואני מאמין שהלילה נראה את מארי מתקשה הרבה פחות מול הגנת הגארדים המפוקפקת של לוס אנג'לס, מה שעשוי לתת יתרון גדול אף יותר לנאגטס.

הפער בין שתי הקבוצות הוכח פעם אחר פעם במהלך הפלייאוף הקודם, העונה הסדירה הנוכחית והמשחק הראשון בסדרה זו, וכאלופה המכהנת אין ספק שדנבר מגיעה גם למשחק הלילה עם יתרון נכבד. היתרונות של הנאגטס גוברים על כל היבט והיבט במשחק הלייקרס, מה שגורם לי להאמין כי גם השנה הסדרה הזו תיגמר בסוויפ אם הלייקרס לא יקבלו תפקוד של ראסל ככוכב שלישי של ממש או משהו שמתקרב לכך. מה שהם הראו במשחק השני בוודאי לא מספיק להכרעה של הנאגטס, וככל הנראה לא נראה את המצב הזה משתנה הלילה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הנאגטס ב-17.

לפוסט הזה יש 377 תגובות

  1. תודה רותם
    חברים
    חג שמח לכולם, לחובבי ולאלה שלא סובלים אותי.
    חג שמח לאוכלי המצות ולאלה שהכינו סטוק פיתות בפריזר.
    אני אסתפק בגפילטע פיש סלט ולביבות בשבעת ימי הפסח.
    מצה מבחינתי רק בערב פסח.
    מקווה שכולם פה מסובין, אפשר גם מכוסמת…
    סובין זה בכלל חמץ או חצץ? אז למה כולנו מסובין? למה לא טיף?

    1. 1. כנראה שאני רואה מהרהורי ליבי, אבל אני גם מאמין שהלייקרס יכולים לגנוב את המשחק ולשנות את כל הדינמיקה של ההתמודדות. להבדיל מכל היתר הרואים יתרון מובהק, לי תמיד המשחקים בינהם נראים כמו מרחק התאמה או שתיים מניצחון.
      2. האם אתה נתקל ביחס אנטישמי יותר, כיום בארה"ב או שזה שמור רק לאיזורים עם אחוז ניכר של מוסלמים או אוכלוסיית WOKE?

      1. או כאשר הדנבר זחוחים + הפעם ראסל יכול לתת את אחד המשחקים שהוא חייב לנו…
        עם מכבי ת"א זה עבד מעולה בשנות קטש-שפר-הנפלד העליזות

  2. האתלטיק פרסם את תוצאות משאל סוף השנתי בין השחקנים וכמה תוצאות מעניינות:
    1. גם השחקנים חושבים שליוקיץ' מגיע mvp שלישי (אבל התחרות שם עם sga כנראה יותר צמודה ממה שיהיה בפועל(
    2. בעיני השחקנים וומבי כבר שחקן ההגנה הטוב בליגה (רודי גובר רק שישי).
    3. גובר גם בפער נחשב לשחקן הכי אוברייטד בעיני השחקנים.
    4. המאמן שהכי היו רוצים לשחק עבורו – ספולסטרה. זה שהכי לא היו רוצים לשחק עבורו – בפער עצום (כמעט 50%) תיבודו.
    5. השחקן הכי אנדרייטד – שוויון בין דרק ווייט לג'יילן וויליאמס.
    6. באופן קצת מפתיע השופטים מקבלים מהשחקנים ציון ממוצע (C) אדם סילבר ציון טוב מאד (בין Aל-B)
    7. לגבי חוק ה-65 הדעות חלוקות כמעט 50-50
    8. ועוד הפתעה לסיום – ספורטאי האהוב מחוץ ל-nba? אחרי לאמאר ג'קסון – קייטלין קלארק.

    1. רשמים מעניינים. תודה.
      גובר הכי שנוא בליגה לפני שהוא אוברייטד. שחקנים לא אוהבים אותו ולא מתחברים אליו, ולכן לא יעריכו אותו אף פעם. (ראו הבחירה במקום השישי כשחקן ההגנה של העונה).
      מי רוצה לשחק עם תיבודו? לוקה, קיירי, הארדן,יאנג,לילארד,ג'ורדן פול,זאיון. אלה בטלנים מלאי אגו שאחרי אימון אחד איתו יוציאו ימי מחלה אצל רופא המשפחה אדם סילבר. שגם לא מפתיע כלל שנתנו לסילבר ציון גבוה, גם מכניס להם בוכטות וגם נותן להם שריקות אוויר במיוחד לכוכבים (ההבדלים מהעונה הסדירה לפלייאוף נהיו תהומיים מעונה לעונה). אולי שנה הבאה ייתנו לו ציון נמוך יותר, אם ימשיך את מתכונת השריקות שאחרי האולסטאר לעונה הבאה.

        1. כולם מרוצים מהשריקות אוויר. לכולם עולים הממוצעים. מספיק להתנגש במגן בעוצמה והמשרוקית תשמיע קול. שני הצדדים מבסוטים

            1. שורקים עבירות לשחקני המשנה. הכוכבים מקבלים את הסוכריות הללו. העשיר מתעשר, העני נהיה יותר עני.

            2. ולכן השחקנים האלה ממש מרוצים לטענתך

            3. שחקן ששרקו לו עבירה מרוצה סבך הכל כי בהתקפה הבאה הוא יקבל גם. זה שכוכב מקבל יותר שריקות זה נכון, אבל הקלות שבה המשרוקית נכנסת לפעולה עוזרת לכולם. פשוט יותר לכוכבים.

            4. ברור ברור. פתאום אין דרג ואין זרג.
              ובכלל אין שריקות אוויר יותר – הוראה מלמעלה.
              תקשיב אתה רוצה להריץ את הדחקות שלך – תלך לחברים שלך. לי באמת אין כח לזה.

            5. שלום וחג שמח😅

            6. העיקר ששמת סמיילי…
              חג שמח.

      1. אמת.
        הצד השני גילרי מקבל את הכסף אז הוא משלים עם השריקה 😏

        בטח שלא אוהבים לשחק עם תיבס יתן להם לשחק 40 דק 82 משחקים ולהתאמץ בהגנה מי רטצה את זה שאפשר בלי הגנה לעשות צחוקים לשחק 50 משחקים ו30 דק באותו כסף.
        שלא נדבר,שהוא יראה את הוידאו מול כולם שהם רדומים ולא שומרים….

        1. נכון כי ספולסטרה ופופוביץ' זה בדיוק אלה שיתנו לך לעשות מה שבא לך בלי לעשות כלום – בול.
          בנית לעצמך איזה תיאוריה שניפוח סטטיסטיקות ואין הגנות זה מה שהליגה רוצה. יופי לך אפילו יש לך מועדון מעריצים. כל הכבוד לך תמחא לעצמך כפיים בפינה. כשאני ארצה לצחוק קצת אני אשאל אותך מה דעתך.
          אה כן – תאגיד, תאגיד , בידורסל , wwe.

  3. תודה על הפריוויו המשובח. מסכים עם המסקנות אם כי לדעתי גם נראס מסוגל לעשות התאמות והן יהיו קריטיות לתחרותיות בסדרה. מה שכן עם כזה הפרש בריבאונד לניקס אז לפילי אין מה למכור.

  4. תודה רותם.
    הערב נראה אם פילי שווה משהו. אחרי הפציעה של אמביד הם נתנו כזה מאמץ להגיע לפליאין ואחר כך לפליאוף שלדעתי היה סוג של "ויתור מראש" על המשחק הראשון בסדרה. זה גם מתאים לטיפוס הזה אמביד לקחת סוג של חופש אין ביטווין.
    אם הם רוצים לעבור את הניקס אז היום הם באים לשחק על הכסף ויש לי הרגשה שהם יעשו את זה. having said that זה תלוי בלא מעט פרמטרים ובקלות זה יכול להסתיים כמו בתחזית אבל אני אלך על פילי. אני חושב שלפחות נראה קרב טוב ולא בלואו אאוט כמו שהיה במשחק הראשון.

    1. ???
      בלואאוט במשחק הראשון
      זה היה המשחק היחיד כל הוויקאנד שהיה צמוד בדקות האחרונות .
      זה בסדר אם לא ראית את המשחק

  5. הניקס קבוצת האסל לא יותר מזה. נהנו מהתפוצצות של הארט ומקברייד שחיפו על ברונסון שלא יוביל אותם לשום מקום לא יקרה עוד פעם.
    טוביאס האריס נובל שוב ליד אמביד. אני חושב שהוא צריך להתחיל מהספסל ולתת לבאטום לפתוח במקומו.

    1. לפטור את הניקס כקבוצת האסל ממש לא נותן מספיק הערכה ומקום לכימיה ההגנתית הנפלאה שלהם (כשאנונובי משחק), ליכולת של ברונסון להוביל התקפה ולגיוון בסגל. הם לא מבריקים התקפית, אבל בשיאם מסוגלים להאט משמעותית כמעט כל קבוצה בליגה, ובהחלט גם הוכיחו את זה במשחק הראשון.

      1. הניקס לא שיחקו טוב במשחק הראשון (גם פילי) ובאופן כללי הם קבוצה מאותגרת מבחינת הכישרון מסביב לברונסון שנהנתה בעיקר מהחולשה במזרח. אם פילי מפסידה לקבוצה כזו בסדרה זו תקלה

  6. כמה שטויות רשמתם על אמביד
    ברבע הראשון וזה לא משנה מי שמר עליו הוא עשה צחוק מהניקס,קלע 15 נקודות והוביל את פילי ליתרון 10 בסוף הרבע , אחרי שהוא חזר מהספסל הוא עשה צחוק גם ממיצ'ל רובינסון כשעשה הליהופ דאנק לעצמו מעל הראש של רובינסון אבל הוא נחת לא טוב על רגל שמאל ונפצע מחדש, זה נראה כאילו הברייס שהוא לובש נשבר מה שגם גרם לו לדמם מהברך.
    אמביד במקום לשבת לנוח בחדר ההלבשה חזר לשחק על רגל אחת ועדיין החזיר את פילי מפיגור 12 בחצי ליתרון 3 בתום הרבע השלישי.
    כל היום בוכים פה על שחקנים שנחים על חתך באצבע, אבל אמביד עולה לשחק חצי מת ועדיין שונאים אותו כל כך.
    אולי עדיף שיעשה כמו קוואי שיישב בחוץ במשחקי פלייאוף על כל דבר

  7. הרוב נכון, ועל העליהום הלא מוצדק על אמביד קשה להשתלט פה. אבל או בגלל הפציעה או מסיבה אחרת, אמביד לא כל כך הצליח לבוא לידי ביטוי בחצי השני, ורובינסון די ניטרל אותו. הוא גם לא הצליח להיות דומיננטי מספיק בהגנה והניקס, גם באשמתו, לקחו מתחת לסל של פילי את רוב הריבאונדים. סה"כ משחק סביר של אמביד ולא יותר. אבל בהחלט יכול להיות שזה בחסות הפציעה, כשהוא נפל ראו על המבט שלו שהוא היה בטוח שהוא גמר את העונה.

  8. לטובת החבר טראסט לפחות משהו אחד כבר הלך בכיוון של הסיקסרס הלילה. דאגת שהמגי'ק יבחרו לפניכם אחרי שגם קיבלו את הדירוג העדיף בפלייאוף? אז לפחות בהגרלה הארבע ראשית ( יחד בנוסף למג'יק עם הלייקרס והפייסרס) הזו ניצחתם ותבחרו 16.

  9. מהלך קלאסי של אמביד לפי הדפוס הקבוע.
    הארטנשטיין עצר אותו פיזי וטוב התקפה קודמת והוא לא קיבל שריקת אוויר – התקפה הבאה הולך ישר עליו עם מרפק שלוח ומכריח שריקת אוויר עם דריסה.

  10. לא רואה את אמביד שורד סדרה שלמה שלא לדבר על יותר מסדרה. קשה להתמודד מולו אבל הוא חסר כושר ופציע. בכל משחק מתיישב על הספסל עם כאבים או דברים אחרים

    1. תפר להם את הטרולביד.
      הרגע ראיתי את הנשק הסודי של טיבס בפעולה.
      כמה פעמים הטרול היה על הקו היום?

  11. מסכן כל מי ששומר על הטרול…
    קיבלו כולם את הממו שהוא צריך לזרוק מינימון 15 מהקו למשחק.
    זה אבסורד שמה שינצח במשחק הזה הה הטמביד מהקו.

  12. אם בירד היה היום בסגל של הניקס תיבס היה מייבש גם אותו ולא נותן לו לשחק כי פעם באימון לא סגר כמו שצריך את השחקן שלו.
    בהחלט מבין את קולות השחקנים שהוא המאמן השנוא ביותר.
    0 יחסי אנוש 100 בקיבעון

  13. לאף אחד אין מושג מה זה פאול ומה זה לא כיום
    השופטים חירבו את זה לחלוטין
    עכשיו סתם מהלך רגיל בלי כלום שרקו פאול על לאורי ו-ון גנדי כבר לא ידע מה יעשו בצ'אלנג'.
    לא ניתן לדעת. השיפוט זה חור שחור שכל החלטה מופלצת יכולה לצאת משם

  14. הרנשטיין עצום!!! איזה פעולות בריבאונד ובחסימה על מקסי
    כמה אמביד פצוע??? אין מצב שעם ברך בריאה הרנשטיין היה לוקח את הריבאונד התקפה שהוביל לשלשה של דיוויצ'נזו

  15. יההההההההההההההההההההההההההההההה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אין ברונסון, נו פרובלם
    טיבס עם הרבה מזל וגם ניהול נכון
    הקצב מבגדד עושה לכולם ביצפר

  16. עבדכם הנאמן הצטרף , חג שמח וכשר לכולם . פילי זה מועדון רקוב מהיסוד צריך להטריד את אמביד וללכת לבנייה מחדש

  17. סומך על השופטוט פוסטר שיתן עבודה, יחזיר את מעיל הרוח לימיו היפים ויעמיד ללברון אנד וואנים רבים וטובים כפי שמצויין בהגדה של רצח.

  18. ראסל קלע שלושה פוקסים אבל חוץ מזה לא מצליח להתמודד עם לחץ על הכדור. ריבס והאצימורה חלשים. הצוות המסייע של הלייקרס חלש וגם המאמן. מגיע ללברון ו לדייוויס צל״ש שהצליחו להגיע לפלייאוף עם הבינוניים האלה.

  19. הניחוש שלי – מישהו מטעם השופטים פנה לסילבר בטענה (שאפשר להתווכח עליה) שגם לשופטים מגיע קצת מאור הזרקורים – הם חלק מהמשחק. זה אחד המניעים שמאחורי פסטיבל-הצ’אלאנג׳ הגדול שהפך לחלק בלתי ניפרד מהמשחק. השופט הראשי מצטלם פעמיים כשהוא מדבר – לפני ואחרי – ומקבל את מרכז הבמה.
    אה כן – והיה פאול – אול האנד

  20. דאנגלו ראסל רציתי לדרוס אותו על האוטו משחק קודם במשחק לנשק לו את הרגליים, הלייקרס לוקחים זריקות קשות ומפסידים בכל מאבק על כדור .

  21. איבודים קלים של הלייקרס. דיוויס במשחק מצויין אבל הבעיה שדיוויס איבד את רוב המיד ריינג שלו, יוקיץ נןתן לו מטר בשמירה זרוק לו על הראש

    1. חייב לתת מילה חיובית להגנה של הלייקרס הם מאטים את ההתקפה בעולם, שחקני המשנה של דנבר לא קולעים את השלושות בנתיים.

  22. כל משחק בדנבר הנמר הזה רוק זורק אחורה מהחצי יש לו משהו כמו 1.5% מצטבר חחחחח אפילו אני כבר הייתי קולע איזה אחד

  23. דיוויס עם המשחקים האלה של ה"מה אם היה באמת משחק את הפוטנציאל שלו ולא עשוי מחרסינה"
    בדנבר רק הקו הקדמי הגיע היום. צריכים לקוות שהאחוזים מה-3 יתיישרו עבורם

  24. ראסל לא בהכרה יוקיץ לא בהגנה חחחח האצי׳מורה וריבס יחד עם 4 נקודות איזה גרוטאות, לברון מדהים כל המחזור שלו בבית מול הטלביזיה עם כוס תה. תהיה מחצית שנייה אש

  25. דיוויס עם 92% מהשדה לא זוכר דבר כזה , פוינט לברון לא יאמן האיש בן 40 עם קילומטראז׳ שלא היה בליגה והוא עדיין אחד מהטובים בעולם חסר תקדים

    1. ניסחפת. הוא באמת מדהים אבל עיקר תרומתו בהשפעה על החברים שמשחקים הגנה בשבילו, ובהפעלת מערכת מעיל רוח שהערב בינתיים לא נחוצה

    2. בעשרת הדיברות נחרט: "לא תעשה לך פסל או מסכה"…
      אצלך זה סגידה ואצל הפופרס בובה בטקס וודו מקודש עם מסמרים ופטישים.

    1. עזוב הוא משחק נגד אוויר יוקיץ עייף היום אין לו כוח לזוז – נראה איך דנבר יגיבו עכשיו – יש הרגשה שהם עוד יחזרו

      1. אני נמנע ממצות זכר ליציאת הבטן. תכלס זה הלייקרס זכר ליציאת דאנג'לו ראסל ודייויס (בסוף יהיה כתוב לברון…אבל אנחנו רושמים בצד כדי לא לשכוח כמו שרשמנו ריי אלן קיירי ודווין וייד. לא נשכח ולא נסלח בקיצור)

  26. לברון ג׳יימס רק חזר. הניהול משחק שלו יוצר נקודות הוא כבר לא הסוקרר העוצמתי שהיה עדיין שחקן אדיר

      1. מכה בראש בחדירה לסל פאול ברור, גם מתנו שריקה לתוקף על דיוויס כי פופ נשכב לו מתחת לרגל השיפוט כל כך גרוע שאין לתאר

  27. שיפוט בנוהל שמציל את השקץ ומזיין את דנבר
    +
    משחק מחריד למאריי ורע ליוקיץ'
    +
    אף אחד משחקני המשנה לא מתעלה
    +
    השלשות נופלות ללייקרס באחוז פסיכי
    +
    משחק מושלם לדייוויס חצי ראשון
    =
    עדיין משחק צמוד מאוד

  28. לברון עם 7/0 בחדירות לסל יאללה לא להישבר הבאה תיכנס השופטים מבולבלים לא יודעים למי לתת שריקות אוויר חחחח

  29. מארייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    איזה גאון

  30. משחק מדהים.
    יוקיץ בלתי עציר
    מארי ווינר ענק מנייה בטוחה בקלאץ
    לברון – אין מילים. מדהים מה שהוא עושה בגילו

  31. יוקיץ מעורר השתהות. אינני זוכר ענק עם כושר כזה. הוא לא מפסיק. אילו מספרים. מאד חזק. פיסית ומנטאלית. אני זוכר שיוקיץ פעם התראיין בסוף משחק ונשאל על גמאל. הוא אמר – אני מכיר את גמאל, הוא לעולם לא יפסיק. איזה קלאצ וואו. לברון ודייויס כבר היו גמורים ברבע הרביעי כדי להתמודד ולנצח. דנבר ניצחו במשחק ששום דבר לא נכנס כי הם האלופים. וגם השנה יהיו.

  32. איזה משחק בדנבר. ככה פלייאוף צריך להיראות.
    הלייקרס נתנו את כל מה שיש להם והובילו עד השניה האחרונה, כולל. להפסיד בכזה מצב אחרי שהשעון כבר נגמר מחץ בלב של מארי – קורע לב אבל גם מחמם לב, תלוי באיזה צד אתה.
    מה לוקחים מזה הלאה? ניתוחי סרק שלא ממש משנים לקבוצות שיבואו למשחק הבא טאבולה ראסה הכל פתוח. ניתוחי הסרק:
    1. הלייקרס הולכים ומתקרבים לנצח את דנבר. במשחק הראשון הובילו ושלטו עד שהתעייפו. בשני היו "ככה" קרוב, בחוץ, והפסידו ממש על הקשקש. כלומר – יש לנו כאן שתי קבוצות ברמת כדורסל פחות או יותר דומה, בכל יום נתון המשחק יכול ללכת לכאן או לכאן.
    2. לא כוחות. הנאגסט טוחנים את הלייקרס כבר איזה 10:0 ברציפות. הלייקרס יכולים להתקרב פה ושם ולעשות קולות של ציפור או תנין, אבל את המעגל הזה אין לרבע. על הבאזר או בבלואו אאוט – לדנבר יש את המספר של הלייקרס והעלילה תמיד מסתיימת כמו גרמניה שעושה את שלה אחרי 90 ד'.

  33. 2 משחקים מדהימים שעכשיו הספקתי להשלים.
    1. קודם כל איזה כיף. אמביד הבכיין הזה הצליח להפסיד אחרי רצף אירועים הזויים בשניות הסיום. מילא אמביד היה רק ״סוחט״ עבירות כי הוא יודע שישרקו לו, אבל על מעט הפעמים ששורקים נגדו עבירות הוא יתווכח עם השופטים חצי שעה כי הוא יודע שזה ישפיע על השריקות הבאות. כל-כך שמח שהוא הפסיד ומקווה שפילי יפסידו 4-0. כמו כן, מקסי מלך ואני מקווה שפילי יצאו לעידן חדש פוסט אמביד ואני אהיה בעדם.
    2. משחק אדיר בין הלייקרס לבין דנבר. איכשהו גם ב20 הפרש הרגשתי שזה עוד צמוד. אולי בגלל אחוז גבוה מדי שהלייקרס קלעו בו, אולי כי אין להם רגליים לשחק 4 רבעים, בייחוד כשדנבר קבוצת חצי שני טובה מאוד. סיום מטורף, כל הכבוד לדנבר בדרך לסוויפ

  34. השקץ מבקש סיוע לגיים 3 ושולח מסר ליו"ר
    https://www.espn.com/video/clip?id=40004331

    יש גם דיווח חם מהתנור ב Refsforlebronnation.com;

    Special report: The NBA submitted by special recruit "warrant 23" former official Dick Bavetta for game 3 between the L.A Lakers and the Denver Nuggets.
    .Sources also said the league considering to recruit former official Tim Donaghy for the rest of the series

    1. מה אתם רוצים ממנו? כמה פעמים הוא צריך ליפול ולנפנף ידיו לשמיים כדי לקבל שריקה על אפצ'י ששחקן ההגנה המרושע עשה לכיוונו?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט