מעורב הופס ליום שני: האם לקובי מקום בחמישיית כל הזמנים כפי שטוען טרייסי מגריידי? בחר את החמישייה שלך לפי תפקידים למשחק נגד המאדים לקיום היקום / מנחם לס

קרדיט: קלאץ'-פוינט

1.הניקס במקום שני במזרח אחרי נצחון בשניים על שיקגו. האם הם הפסידו על ידי שניצחו? פרס הנצחון משחק פלייאוף ראשון נגד הסיקסרס או מיאמי היט (מנצחת הפליי-אין)

מס' 7 סיקסרס תשחק נגד מספר 8 מיאמי היט והמנצחת תגיע למדיסון סקוור גארדן למשחק הראשון של הסיבוב הראשון. גם פילדלפיה וגם מיאמי תהיינה יריבות קשות מאד בפלייאוף. החדשה הטובה לניקס היא שיש לה יתרון בית עד שתפגוש את הבוסטון סלטיקס – אם השתיים תנצחנה – עד הגמר.

ג'יילן ברונסון היה שוב מצויין עם 40 נקודות אך דווקא בדקה האחרונה הוא איבד כדור חשוב שיכול היה לנצח לשיקגו את המשחק. הניקס שיחקו את כל שחקניהם הטובים – ברונסון, אוג'יי אנוניבי, דונטה דיביזנצו, וג'אש הארט לפחות 40 דקות כל אחד.

קליבלנד מאידך לא רצתה כל חלק בלפגוש את פילדלפיה או מיאמי בסיבוב הראשון ולכן הושיבה את דונובן מיצ'ל ודריוס גרלנד לסיים רביעית, וכך היא תפגוש את אורלנדו מג'יק – החמישית – בסיבוב הראשון.

2. בודנהולצר הוא המועמד הראשי לאמן את הנטס

לפי הדיילי ניוז מייק בודנהולצר הוא המועמד הראשי לאמן את הברוקלין נטס בעונה הבאה.

לפי שאמס צ'רניה מהאתלטיק, הוא אחד משלושה. האחרים הם ג'ורדי פרננדז, עוזר המאמן הראשי של סקרמנטו ומאמן הקבוצה האולימפית של קנדה, וקווין יאנג, עוזר המאמן הראשי של פיניקס.

3. אם כבר מדברים על הנבחרת האולימפית של קנדה…

FIBA

נבחרת קנדה יכולה להיות מפחידה:

שי-גילגאוס אלכסנדר
ג'מל מוריי
אנדרה וויגינס
קורי ג'וזף
RJ BARETT
דילון ברוקס
Luguentz Dort
קלי אוליניק
דווייט פאול
Charles Bediako
Zach Edey (מאוניברסיטת פורדו (2.24) שהולך לדראפט)
טריי ליילס
Bennedict Mathurin

4. הווריורס החתימו את עוסמן גרובה – 6.8 (2.03 מ') לקראת הפלייאוף

הווריורס היא הקבוצה הנמוכה ביותר בליגה – ממוצע לקבוצה 1.95. היא החליטה לצרף את שחקן ה-G LEAGUE שלה עוסמן גרובה שהיה פעם בחירת דראפט סיבוב ראשון, והעונה קלע עבור סנטה-קרוז  12.5 נק' ו-10.7 ריבאונדים, לפלייאוף.

5. תמונת הגובה של זאק אדי וקייטלין קלארק כפריוויו לדראפטים שעצבנה כמה מטומטמים

היו שרגזו על התמונה שנילקחה – לדעתם – בזווית לא טובה המראה כאילו שקלארק נמוכה מזאק אדי רק בכמה סנטימטרים. טוב שהוסיפו את הטוויטר

6. טרייסי מגריידי: "מי שלא בוחר בקובי בריאנט לחמישיית כל הזמנים כנראה שאינו מבין כדורסל"

7. חמישיית כל הזמנים שלך

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
111 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ד"ר פופרס
15/04/2024 2:02:25

קובי לא בחמישית כל הזמנים

Tzafriros
15/04/2024 9:05:59
הגב ל  ד"ר פופרס

אז אתה לא מבין בכדורסל

ד"ר פופרס
15/04/2024 9:07:19
הגב ל  Tzafriros

אף פעם לא טענתי שאני מבין,
עדיין קובי לא בחמישיית כל הזמנים

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
15/04/2024 11:55:43
הגב ל  ד"ר פופרס

ואתה עדיין לא מבין בכדורסל!

אני בחרתי לחמישיית כל הזמנים, הרכב שבספק יפסיד ..
מייקל, קובי, לברון, לארי ושאק..
הארבע הראשונים מתחלפים בעמדות ~ ושאק יעשה סלט פירות מכל מי שבכלל יחלום לעצור אותו..
לא חסר לי כח, כח אש, הגנה, הובלת
כדור, קלאטש..
יכול להיות טוב יותר? אולי..

קובי לא בחמישייה.. או הייטר או מושרש!
קובי ומייק במה שהולך היום זה 50 מממוצע קל!
ואליפויות ! מי יעצור אותם היום?
גם לברון מודל 2012 זה 35-40
לארי – לא פחות מ-40 ממוצע ..
שאק/ווילט/אבדול ג׳אבר .. אני שרוף של קארים אבל בחרתי שאק, כי זו אף פעם לא בחירה רעה .. 😉

ד"ר פופרס
15/04/2024 11:59:42

שבר וה-ללל ישבו למרתון לילי ועשו הצבעה:
זה סופי,חתום וסגור בכספת
"קובי לא בחמישיית כל הזמנים"

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
15/04/2024 13:59:38
הגב ל  ד"ר פופרס

אז הם ישבו חשבו חתמו וטעו ..
הליגה להשמצת לברון, הייתי אורח שמח שם, עד שבעט לי בישבן ה(לא)מהודר שלי ב-2016.. פלופ או לא .. הלברון שחקן (-2011😄)
שנים שאני לא מוכן לשנוא ! (אפילו לא את ביבי ולברון!)

מכונת כדורסל מושלמת (גם בלתי נסבלת, אבל מושלמת) אם היה משחק עם קובי, הוא היה הסקוטי פיפן בחבורה וזה המון ! אבל סקוטי אינו מייקל ! ולברון אינו קובי !
ענק ככל שהוא!
לא בחרתי את סטף אהובי או את מגיק עוד יותר אהובי (ומומי סליחה) לחמישייה, כי לא ממש צריך אותם ..
אם החלום או קארים אהובי, יכולים להחליף את שאק, ברור!! דוראנט יכול להחליף את לארי ועדיין לארי ! לארי !
גדלתי על מג׳יק, קארים וג׳יימס וורטי.. אבל לארי נכנס לי לנשמה שזה לא ייאמן !

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 16:24:51
הגב ל  ד"ר פופרס

לברון עולה על קובי. היתרון הברור של קובי הוא רק בשמירה האישית ובקליעה מהשלוש ומהקו.
המנהיגות והווינריות של לברון לא פחות מקובי והיכולת שלו לשמור על יכולת גבוהה בגיל מתקדם לכדורסלן גבוהה משמעותית משל קובי.
חכמת המשחק ויכולת המסירה גבוהים משמעותית משל קובי אחוזי הקליעה שלו משתיים ומהשדה גבוהים יותר.
וכן לברון חוטף טוב יותר.
הישגי לברון גדולים יותר עם 13 פעמים בחמישיית העונה הראשונה ו-17 בחמישיות העונה והיה הכוכב המוביל הבלתי מעורער בארבעת האליפויות שלו ומצטיין ארבעת הגמרים כשלקובי רק שתי אליפויות כאלו (שלא בטוח כלל היו ללא הפציעות בסלטיקס כשהלייקרס פגשו גמר בשתי האליפויות האלו קבוצה פחות טובה מאשר הסלטיקס ב-2008). האליפות הראשונה שלו הייתה כראש הצוות המסייע לשאק ובשנייה ככוכב השני בחשיבותו והשלישית כאחד משני הכוכבים הראשיים.

דוקטור רזי הופמן
15/04/2024 12:04:04

בעעעעעע
כל קבוצה תעשה לשאק האקינג כל המשחק והוא ישים רק 18 נקודות. רובם מהטבעות וחלקם מהקו, אם הוא קצת בפוקוס.
https://www.youtube.com/watch?v=n1pmG-yiqms

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 12:44:56

גם כארים לא בחירה רעה וגם לא החלום וגם לא וילט וגם לא ראסל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 12:48:00

וילט לא עציר לא פחות משאק וגם עם ראסל לאניה ממשהבדל בגלל ההגנה וההתעלות מתי שצריך. וגם חמישיות שיכללו את בארקלי או דאנקן או גארנט יהיו לא ממש פחות טובות.

גיא רוזן
15/04/2024 9:07:53
הגב ל  Tzafriros

…וגם לא מרבית המצביעים כאן במשאל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

פה זה מקלט לכל רפי ההבנה

דוקטור רזי הופמן
15/04/2024 9:43:16

ואתה היו"ר…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משמש דוגמא לכולם.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נו טוף, קובי מספר 6, מבסוט?

עגל
15/04/2024 12:52:26
הגב ל  Tzafriros

לא בטופ 5 אפילו במשקפת. קודם שיעבור את האקים

thetroll
thetroll
15/04/2024 2:23:59

לפי תפקידים: סטף מייקל דוראנט טימי קארים. אולי אפשר להחליף את דוראנט בבירד. כבר הצבעתי.שיהיה.

nadav
nadav
15/04/2024 5:43:34
הגב ל  thetroll

סטף מייקל לארי טימי קארים

NBA בדם
15/04/2024 8:49:53
הגב ל  thetroll

דוראנט לפני בירד זה חילול השם.

דה שוט
15/04/2024 12:33:44
הגב ל  thetroll

אכן יהיו בלתי מנוצחים, אני בחרתי סטף מייקל לברון בירד ושאק – יתנו להם פייט

danf
danf
15/04/2024 2:47:19

Steph, MJ, LBJ, Duncan, Karim

סוסמעץ
15/04/2024 8:13:35
הגב ל  danf

להפלופ יכול להיות בחמישיה של קליבלנד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/04/2024 1:11:28
הגב ל  סוסמעץ

לברון ביכולתו על המגרש שייך לחמישיית כל הזמנים.
הוביל שלוש קבוצות לארבע אליפויות עם 4 זכיות בתואר השחקן רב הערך ביותר של הגמר.
4 זכיות בתואר המקביל של העונה הסדירה ו-13 בחירות לחמישייה הראשונה של העונה ו-17 סה"כ לחמישיות העונה.
5 פעמים נבחר לחמישיית ההגנה הראשונה ופעם אחת לשנייה.
היחיד להוביל את שחקני שתי הקבוצות בגמר בכל חמשת הנתונים העיקריים (באליפות 2016) והיחיד להשיג ממוצע ט"ד בגמר (בגמר שהפסיד) מבחינה רשמית (וילט השיג ט"ד בגמר 67' עם חסימות שעדיין לא חושבו רשמית אלא מ-73/4' והיו לו גם תשעה אס').
והיחיד עם ממוצע קריירה של מעל 27, 7, 7 (בירד היחיד עם מעל 24, 10, 6 כשאין מי שהשיג 20, 10, 5 ומייקל היחיד עם 30, 6, 5 ווילט היחיד עם 30, 20, 4 ומעשית ייתכן שהוא היחיד עם ממוצע קריירה של ט"ד עם מעל 30, 20, 10 עם מעל 10 חס' למשחק ובכל מקרה מעל 8 חס' למשחק בוודאות וסיכוי גבוה שמעל 9).

רק כוכב על מהגדולים ביותר יכול להגיע לכל התארים וההישגים האלו!!!

אור
אור
15/04/2024 3:34:13

לא

דוקטור רזי הופמן
15/04/2024 7:56:02
הגב ל  אור

כן!

ד"ר פופרס
15/04/2024 13:15:20

כן!

אופיר נ.
אופיר נ.
15/04/2024 5:46:01

נונקונפורמיסטי

סטף, mj, לברון, לארי, יוקיץ'
בדיעבד אולי הייתי שם את דאנקן במקום בירדן.

Smiley
15/04/2024 5:53:24

Magic
Jordan
Bird
Duncan
Kareem

הבן הממזר של דנילו גלינארי

קל

סטף
מייקל
קובי
קארים
שאק

NBA בדם
15/04/2024 8:50:45

יש לך 2 סנטרים. שים פאוור במקום.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

קארים ישחק פאוור😉

NBA בדם
15/04/2024 9:25:05

הוא בהחלט יכול, אבל שיחק כל הקריירה כסנטר ולכן הוא נמצא בעמדת הסנטר הרשמית.

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
15/04/2024 11:58:15

+1

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

תכלס זה חמישייה לפי הישגים לא משהו אחר במבחינת חוזק הייתי שם את דוראנט במקום קארים. נראה מישהו מנצח שאי אפשר לדאבל את שאק והוא מוציא כדורים לסטף ודוראנט לבדם 😁
ויש לך גם 2 נגרים משלימים כמו קובי ומייקל

danf
danf
15/04/2024 6:10:58

מדובר על חמשת השחקנים הטובים ביותר לעמדה, או על החמישיה עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר?

NBA בדם
15/04/2024 8:51:09
הגב ל  danf

חמשת השחקנים הטובים לעמדה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 13:00:36
הגב ל  NBA בדם

כאלו שהם חמשת הטובים ביותר בכל עמדה, ובעמדות 5-4 ישנם כמה מועמדים ברמה דומה וגם בשלוש לפחות שניים, אז יש להם את הסיכוי הטוב היותר לנצח כי למעט גדולי הממדים המוגבלים למשחק באזור בסל, השאר יכולים לשחק ברמה דומה בשלושה-ארבעה עמדות ובכמה מקרים אף חמישה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קליבלנד רוצים רק לעבור סיבוב, וקל יותר לעשות זאת נגד אורלנדו. הניקס צריכים לשאוף למעלה, לכן המיקום פחות משנה לדעתי.
.
בודנהולצר זה מצוין לדעתי
.
חמישיה ראשונה – מג'יק, מייקל, לארי, טימי וקארים. חמישיה שניה – סטף, קובי, לברון, דירק וביל ראסל. חמישיה שלישית – אייזיאה, ווסט, דוראנט, יאניס, האקים. חוזה דו צדדי עם הגי-ליג – ווילט וסטוקטון
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

רק לא כדורגל
רק לא כדורגל
15/04/2024 11:58:33

Che, איפה מאנו?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עולה מהספסל, כמובן, לסייע לחמישיה הראשונה
.
https://hoops.co.il/?p=286666

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
15/04/2024 11:59:51

חמישיות מעניינות ..

gogo
gogo
15/04/2024 7:42:40

תודה על המעורב
מגיק
גורדן
לברון
בירד
קארים

Kidd
15/04/2024 14:16:20
הגב ל  gogo

כמעט – רק דאנקן במקום בירד

ירון, החלום
ירון, החלום
15/04/2024 7:46:51

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח..
טוב, ברור לכל מי שמבין מעט בכדורסל שקלארק ואידי לא ממש באותו הגובה.
חמישייה: מג'יק, מייקל, לברון, דאנקן ןקארים.

Berch
15/04/2024 7:54:53

שאקיל, בארקלי, מייקל, קובי ודאנקן, כדי לאזן את האגו….
🤣

דוקטור רזי הופמן
15/04/2024 7:57:28

החמישייה שלי
מייק
מג'יק
לארי
טימי
ראסל/אלסינדור

Zvika Bar-Lev
15/04/2024 7:58:11

בירד מג'יק מייקל שאקיל וטימי

zenmaster
zenmaster
15/04/2024 8:05:09

הבחירה הקלאסית:
סטף
מייקל
לברון
טימי
שאק(אפשר להחליף בקארים)

סוסמעץ
15/04/2024 8:15:48

אחלה מעורב, תודה דוק
==
השקץ (LBJ חחחחח)
מדהים שבוחרים בו

גיא רוזן
15/04/2024 8:30:06
הגב ל  סוסמעץ

לא צריך לעשות יותר מאשר לצפות במשחק של הלייקרס הלילה.
אין דרך לשנמך את מה שהוא עשה במשחק שהיה בבירור קריטי עבור היריבה.
לא היה שחקן שהשפיע כל כך בעונתו ה-(כמה שזו לא תהיה) על קבוצתו, על העונה כולה.
.
(ועדיין, עד הודעה חדשה, הבחירה שלי לעמדה 3 החמישיה היא בירד)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

נגד קליר פאתס חחח כמו תמיד

גיא רוזן
15/04/2024 9:44:50

אתה קורע…
היילייטס כרגיל לא הספיקו?
.
הפליקנס הלילה היו צריכים את הניצחון כמו אוויר לנשימה.
ניצחון,
והם מחוץ לפלייאין ומחוץ לכוונות של הנאגטס.
ההגנה שלהם, דרך אגב,
מקום 6 בליגה.
לנסות ולספר סיפור על "קליר פאת' " זה במקרה הנ"ל אחד המיותרים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

זה שהיו צריכים את הנצחון לא אומר שהם לא קליר פאת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 13:05:27

אתהיעול תהגיד מה שאתה רוצה, אך כשלברון בכושר משחק טוב וגם בגיל 39 הוא דחקן קשה מאוד לשמירה ואתה יעול להיות בטוח שניסו לשמור עליו ככל שיכלו אך איו להם כלים לשמור עליו היטב כי הוא לרוב חזק משומריו טכן אם שומרים או ו צמוד הוא יכול למסור היטב ואם נותנים לו מרחקהוא יכול לקלוע היטב. לכל היותר אפשר להגבילו, וכך אצל כל הכוכבים הגדולים ביותר.

yaniv
15/04/2024 9:26:42
הגב ל  גיא רוזן

אני בחרתי גם את לברון וגם את בירד שאחד מהם ישחק 4 ,לא איכפת לי מי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 13:10:48
הגב ל  yaniv

גם אני בוחר כך. לארי בשש העונות הראשונות שיחק פאוור ומעונת 80/1' מחליפו היה מקהייל שזכה פעמיים בצואר השחקן השישי של העונה ומי ששיחק בעמדה 3 היה סדריק מקסוול, המצטיין של גמר 81'. בקיץ 85' מקסוול עזב ולארי עבר לעמדה 3 ומקהייל עבר לחמישייה הראשונה.

דוקטור רזי הופמן
15/04/2024 13:24:01

זכה בטוהר…
אם לא תיקנת זה לא עובר בשלום!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/04/2024 1:15:48

מתקן: זכה בתואר.

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
15/04/2024 12:06:26
הגב ל  גיא רוזן

לארי תמיד !!!
לברון מיפלץ ואני הקטון, לא לוקח דבר ממנו ! עצום ועוקר הרים, אבל הוא לא מייקל/קובי/לארי .
הוא באמת נפלא וואחאד ספסימן וקיבל הכל! שכל, כח, שרידות מופלאה ויכולת בחירה והקמת סופר טימז 😉 ועדיין הוא שחקן עצום .. לא בשלישיה שהצעתי למעלה.. אבל מיד אחריהם ..

אשך טמיר המקורי
15/04/2024 9:24:20
הגב ל  סוסמעץ

1000+

yehuda
yehuda
15/04/2024 8:17:50

ראסל
בירד
מג'יק
ג'ורדן
דאנקן
(הסדר לפי תאריך לידה:)

Ari
Ari
15/04/2024 8:24:51

סטף
מייקל
דוראנט
בירד
יוקיץ

הכי קטלני וחכם

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 13:13:26
הגב ל  Ari

עם מג'יק, אוסקר או אף קוזי, זה לא פחות קטלני וחכם וגם אם אייזיאה ופריייזר וגם קארי, אין הבדל משמעותי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 13:14:11

*וגם עם

SLORC
15/04/2024 8:34:37

סטף
מייקל
לברון בירדן
קארים

הניקס עשו בשכל, מקום שני יתן להם ביתיות עד לגמר. לדעתי הם יעברו את פילי/היט ואת באקס/פייסרס ויפסידו רק לסלטיקס.

אלדלוקו
אלדלוקו
15/04/2024 8:38:26

ההתלבטות האמיתית היחידה בחמישיית כל הזמנים, היא בין לברון ובירד. הלכתי על בירד נטו בגלל אהדה, אבל אני לגמרי יכול לראות גם את לברון פותח בחמישייה כזו.
לגבי שאר העמדות, זה לא ממש קרוב: סטף לא עדיף על מג'יק (ויחסית אליו, הוא חור בהגנה), קובי (או כל שחקן אחר) לא עדיפים על ג'ורדן ושאק אמנם היה מאוד דומיננטי, אבל כך גם קארים, וקארים עשה את זה ברמה הגבוהה לאורך הרבה יותר זמן.

עגל
15/04/2024 12:55:01
הגב ל  אלדלוקו

אתה צודק שהלכת לפי אהדה, עם הלב.
בכל דבר אחר לברון עבר את בירד מזמן.

אלדלוקו
אלדלוקו
15/04/2024 17:07:14
הגב ל  עגל

נוטה להסכים איתך, אבל משאלים כאלו תמיד יהיו סובייקטיבים. בתכלס, אפשר ללכת עם לברון בסמול ובירד בפאוור במקום דאנקן, אבל אני לא מרחם על מי שיצטרך לאמן את הקבוצה הזו ולהתמודד עם האגו של מייקל ולברון בו זמנית..

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 13:19:24
הגב ל  אלדלוקו

וילט אמנם עשה זאת לאורך פחות זמן מכארים אך היה אף יותר דומיננטי מכארים וגם משאק והדומיננטי ביותר בכל הזמנים שמעשית השיג הרבה יותר ט"ד וקוואד"ד ממה שידוע רשמית וייתכן מאוד שאף קוואנ"ד לפחות פעם אחת. וכן היה לא פחות טוב מהם בהגנה אם לא יותר.

אלדלוקו
אלדלוקו
15/04/2024 17:09:48

בניגוד לכל האחרים, את ווילט ואת ראסל לא ראיתי משחקים, אז לא מרגיש שאני באמת יכול להעריך אותם למול האופציות האחרות.

NBA בדם
15/04/2024 8:45:26

מג'יק, מייקל, לברון, דאנקן, קארים.

Kidd
15/04/2024 14:19:56
הגב ל  NBA בדם

בול

Tzafriros
15/04/2024 9:08:29

קובי הוא הגואט היחידי שאולי היה גדול ממנו זה קארים. בכל אופן תודה לשניהם על הכדורסל שנתנו לנו.
שאר החמישיה שלי הם קרל מלון מג׳יק ג׳ונסון ואני מתבלט בין מייקל ג׳ורדן לג׳יימס וורטי שמשום מה לא הופיע ברשימה

עידו גילרי
15/04/2024 9:11:57
הגב ל  Tzafriros

😂😭😂😂😭
שכחת גם את מייקל קופר

עגל
15/04/2024 12:55:49

חחח או ההוא עם המשקפיים, נו, ראמביס.

אור
אור
15/04/2024 16:42:55
הגב ל  עגל

שניכם שכחתם את איי.סי. גרין. חתום גם על 3 אליפויות

עידו גילרי
15/04/2024 16:44:12
הגב ל  אור

נכון – שב בצד מייקל.

גיא רוזן
15/04/2024 9:19:34

טוב,
קארים, מייקל, מג'יק, זה אוטומט.
בירד חייב להיות בפנים,
ואז נשארת השאלה –
דנקן בעמדה 4?
אולי אפשר להתחכם –
בירד זכה ב-mvp הראשון בעונת 84',
אז רשמית היה PF
במצב כזה בירד בעמדה 5
ולברון בעמדה 4.
אבל זו נטו התחכמות –
בירד גם ב-84 שיחק לא מעט דקות לצד מקהייל,
מה שמחזיק אותו לעמדה 3.
חוץ מזה,
חייבים לתת קרדיט לדנקן שנתן קריירה נפלאה ששילבה קבוצתיות ודומיננטיות ב-2 צדי המשחק.
.
אז-
מג'יק
ג'ורדן
בירד
דנקן
קארים
.
אשאר נאמן להחלטה שלא בוחרים השחקן פעיל.

אשך טמיר המקורי
15/04/2024 9:22:17

האקים
דאנקן
בירד
מייקל
סטף
.
האקים ודנקן מתחלפים בעמדות 4-5 ויוצרים הגנת צבע מטורפת
בירד ומייקל ביחד זה כוח טבע בלתי עציר
סטף הועדף על מג'יק כי בהרכב הזה אני רוצה עוד ריווח, מייקל גם ככה יהיה לא מעט עם הכדור ורגיל לשחק לצד גארד קולע יותר מאשר לצד פוינט קלאסי. סטף יהיה קטלני לידו עם הקליעה והתנועה הבלתי פוסקת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חזקים מאד😁

עגל
15/04/2024 12:57:29

נכון. רק הייתי לוקח את מג'יק במקום סטף (דווקא בגלל ההגנה) ואת לברון ובירד מחליף בין שניהם און-אוף

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/04/2024 9:24:20

תודה רבה מנחם

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לפני כמה שנים טובות הייתי במלון בברצלונה,בארוחת הבוקר שלהם היה סרייה שלמה של עוגות אחת יותר טעימה מהשניה.הבעיה היתה לי רק קיבה אחת לכל השפע הזה.איך בחרתי? לא בחרתי בכלל לקחתי מה שהתחשק לי בכל רגע מתוך ידיעה ברורה שבמה שלא אגע אפגע בול.
לבחור חמישיה מהרשימה זה להגיד את מי בעצם אני רוצה לקפח.ברשימת המצביעים ווסט הלוגו לא מקבל אף קול.ביג או רק 2 קולות.ככה זה כשיש לך רק קיבה אחת.
תופעת ההפסדים בכוונה כדי לקבל יריב טוב יותר בהמשך ממש לא נראית לי ,בשעתו שאלו את מרדונה את מי הוא מעדיף לקבל בשלב הבא.התשובה שלו אם אנחנו רוצים לקחת אליפות אנחנו צריכים לנצח כל אחד ולא לפחד מאף אחת.
מתוך 16 שישתתפו הפלייאוף 15 יפסידו בשלב זה או אחר,אם זה משנה לך מתי אתה הולך לעוף, תעשה את התרגילים האילו.מה שקובע זה פציעות אפשריות ,ללא פציעות בסופו של דבר תנצח הטובה ביותר בכל מקרה.
לנבחרת ארה"ב עם כל הכוכבים לא צריכה להיות בעיה בלנצח את קנדה.מה שיש לקנדה לא מספיק כדי לנצח את הגדולים באמת.
אדי וקייטלין בתמונה יפה. רק איך הם מתנשקים. או שהיא לוקחת סולם.או שהוא כורע ברך.או שלא מתנשקים בכלל.

רק לא כדורגל
רק לא כדורגל
15/04/2024 10:56:02

תודה שהזכרת את ביג או. רציתי גם לציין אותו. לא יודע איך היה בהגנה, אבל אין לו הרבה אליפויות כי היה תקוע בסינסינטי בזמן הדומיננטיות של בוסטון, ומניח שבלעדיו קארים לא היה זוכה באליפות כל כך מהר.

הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
15/04/2024 9:59:36

סטף
ג'ורדן
לברון
טימי
האקים

מבחינת איזונים (ניהול משחק, עמדות, סקורינג, הגנה), זה הכי טוב שיכול להיות. קצת קטנים בגארדים בהשוואה למג'יק, אבל הריווח שווה את זה. טימי והאקים זה צבע בטון אייזן

captain beefheart
captain beefheart
15/04/2024 10:48:48

גארדים – אוויר וקסם. פורוורדים – שיקוץ ואטריה. סנטר – חלום.

אהרון שדה
15/04/2024 10:54:58

מגיק מייקל לארי לברון קארים

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
15/04/2024 12:20:12

עם כל הכבוד ,קארי לא יכול להיות בחמישיית כל הזמנים….יש לכם הטייה של פרספקטיבה. כבודו במקומו כקלע הטהור הכי טוב בכל הזמנים ,אבל רכז הוא לא…ובעמדת הסקנד גארד יש לנו את מייקל.

אלדלוקו
אלדלוקו
15/04/2024 17:14:09

לגמרי הטיית זמינות… מה עוד שסטף הוא די חור בהגנה לעומת האופציות האחרות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/04/2024 1:20:55

סטף הוא דווקא כן רכז והוא הרכז של הלוחמים.

Zvika Bar-Lev
15/04/2024 12:29:26

שמתי את שאק בסנטר על פני נפלאים כמו ראסל וקארים ווילט והאקים, כי אני חושב באמת שבפריים שלו היה בלתי עציר ואכן עדיף על כולם. השאר שבחרתי, לארי ומייקל ומגיק וטימי – אני לא חושב שצריך להסביר.

Dor
Dor
15/04/2024 15:24:48
הגב ל  Zvika Bar-Lev

מסכים איתך ששאק בפיק היה הכי בלתי עציר אבל הפיק שלו היה מאוד קצר אז אולי לעונה או שתיים עדיף על כולם אבל במאקרו באמת תיקח אותו לפני ווילט קארים או אפילו האקים?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/04/2024 1:22:36
הגב ל  Zvika Bar-Lev

וילט היה לא פחות לא עציר מאשר שאק.

דה שוט
15/04/2024 12:36:02

סטף מייקל לברון לארי שאק – קובי בחמישייה השנייה – מג'יק, קובי, קיידי, טימי, קארים.

ד"ר פופרס
15/04/2024 13:55:31
הגב ל  דה שוט

שמת את הבבון הבולבוסי בחמשיה?
אתה האנטי קרייסט

דה שוט
15/04/2024 16:49:29
הגב ל  ד"ר פופרס

בשיאו במיאמי בואכה קליבלנד-2 היה מכופף משחקים במו ידיו. מכופף הבננות – אין מה לעשות – חייבים להודות. שמתי אותו לפני דוראנט כי אני נאמן למשחק (למרות שהלב וחוקי האסתטיקה אומרים אחרת).
וישו היה יהודי… רק אומר…

דוקטור רזי הופמן
15/04/2024 13:26:44

מצחיק איך מנחם כל פעם מערבב אותנו על אותו הדבר…
אנחנו כמו ילדים קטנים נופלים כל פעם במלכודת החמישייה, הראשמור וכו'.
עוד שנה (שנתיים?) יהיה פה פוסט דומה?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מתן יעקובי
16/04/2024 7:50:39

מטורף גם באיזה קלות הוא עושה את זה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 14:12:57

החמישייה שלי: מג'יק, מייקל, לארי, לברון, וילט.
חמישייה שנייה: אוסקאר, וסט, דוראנט, בארקלי, ראסל.
חמישייה שלישית: קוזי, וייד, האבליצ'ק, דאנקן, כארים.
חמישייה רביעית: אייזיאה, קובי, ביילור, גארנט, החלום.
חמישייה חמישית: פרייזר, קארי, הד"ר, פטיט, שאק.
חמישיה שישית: סטוק, דרקסלר, בארי, ג'רי לוקאס, מ' מלון.
חמישייה שביעית: טייני, לוקה, וורת'י, ק' מלון, האדמירל.
חמישייה שמינית: קיד, מרביץ', קאנינגהאם, מקהייל, יוקיץ' (יכול להתקדם ואולי מגיע לו עכשיו יותר).
חמישייה תשיעית: פייטון, מונרו, פיפן (אולי מגיע לו יותר), דה בושר, וולטון.
חמישייה עשירית: נאש, ת'ומפסון/גרווין, וילקינס, ובר, ריד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/04/2024 14:15:20

לוקה בעיקרון רכז אך החלטתי לשים אותו כשחקן חוץ שני כגי שיהיה לפני הרכזים הבאים.

Kidd
15/04/2024 14:22:57

דאנקן רק בחמישייה השלישית אחרי בארקלי – הלכת רחווווק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/04/2024 1:57:44
הגב ל  Kidd

אף שסיים ללא אליפות, יש לו נסיבות מקילות כי היה בעידן מייקל ובפלייאופים של 94-5' היה מולו את החלום שהיה לא פחות טוב ואולי אך יותר. עם צוות לא פחות טוב וב-95'היה גם את דרקסלר לצד החלום.
הוא היה קלעי וריבאונדר יותר טוב מדאנקן באופן ברור ומוסר לא פחות טוב וחוטף טוב משמעותית. גרנקן היה טוב יותר בבירור רק בשמירה וחס'.

MBK
MBK
15/04/2024 15:05:14

איבדת את כל הערכה שלי אלייך עם יוקיץ בחמשייה השמינית

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/04/2024 1:50:32
הגב ל  MBK

ראה תגובה 40 שהובא בטעות כתגובה עצמאית והייתה צריכה לבוא כאן.

MBK
MBK
15/04/2024 15:03:35

דירוגים מטופשים
יש רק שחקן אחד שהוא undisputed בעמדה שלו וזה מייקל
אני יכול לבחור אין סוף של חמישיות ובכל פעם לשכנע שאני צודק
קובי לא יכול להיות באף חמישיה, הוא מת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/04/2024 0:26:33
הגב ל  MBK

בחירה בחמישיית כל הזמנים לאמקשורה לאלומשחיים היום אלא לשחקמים הטובים ביותר ששילקו בנב"א גם אם היום הם מתים.

S&M
S&M
15/04/2024 15:04:01

בחמישיית כל הזמנים שלי יש לפחות 40 שחקנים. וזה ביום שאני ממש החלטי וסלקטיבי.

מתן יעקובי
16/04/2024 7:49:47

אם צריך להרכיב חמישייה שצריכה לנצח משחקים חייבים להכניס את קרי לפני מגיק לדעתי כי אי אפשר 4 שחקנים שצריכים את הכדור בצורת טימי מייק לברון ומגיק אז בחרתי בקרי כדי שהוא ירוץ על האנד אוף ועל חסימות בזמן שכל השאר עושים את הקסמים שלהם
בצבע כשיש את טימי וקארים אני לא דואג לכלום ועם החצאי מרחק של טימי זה גם עם מעט ספייסינג ההרכב הזה

מתן יעקובי
16/04/2024 7:54:37

אם צריך להרכיב חמישייה שצריכה לנצח משחקים חייבים להכניס את קרי לפני מגיק לדעתי כי אי אפשר 4 שחקנים שצריכים את הכדור בצורת טימי מייק לברון ומגיק אז בחרתי בקרי כדי שהוא ירוץ על האנד אוף ועל חסימות בזמן שכל השאר עושים את הקסמים שלהם
בצבע כשיש את טימי וקארים אני לא דואג לכלום ועם החצאי מרחק של טימי זה גם עם מעט ספייסינג ההרכב הזה אז החמישייה זה
קארים טימי לברון מייק סטף

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/04/2024 1:48:55

הוא רק בתחילת השיא וצריך עוד הישגים ובכל מקרה צפוי להתקדם השאלה עד כמה. מבחינת דירוג הסנטרים החכמים/ המוסרים הוא כבר לפחות בחמישייה הראשונה.
כל הצירים שלפניו היו אדירים. שאק ווילט היו דומיננטיים יותר במידה משמעותית ועדיפים בהרבה בהגנה ועוד יותר וילט וגם היו שחקנים מאוד חכמים ווילט היה מוסר לא פחות גדול עם עונות של 8.56 ו-7.78 אס' למשחק ופלייאוף של 9, שיאים של שחקן שאינו רכז.

ראסל היה בהגנה לא פחות ממה שיוקיץ' בהתקפה ואולי יותר והיה בהתקפה בערך כמו מה שיוקיץ' בהגנה ואולי יותר ובכל מקרה יותר במשחקים וברגעים המכריעים. וגם ראסל היה מוסר גדול ומשני הציקים המוסרים הטובים ביותר עד היום לצד וילט.

כארים היה טוב לא פחות בהתקפה וטוב משמעותית בהגנה ושמר על רמה גבוהה לאורך שנים במידה דעוקיץ' עדיין חא הגיע אליה וספק רב אם יגיע.

החלום היה לפחות ברמה קרובה בהתקפה והרבה הרבה יותר בהגנה וידע למסור כשצריך.

מוזס מלון היה נמוך יותר אך ריבאונדר לא פחות טוב אם לא יותר ומגן טוב יותר משמעותית.

האדמירל היה לא פחות טוב בהתקפה וטוב יותר בכמה רמות בהתקפה והיה מוסר היטב.

לכל שבעת הצירים שמיקמתי לפניו יש קייסלהיות לפניו. וההגנה הלא מרשימה היא בעוכריו. ועדיין עם תארים נוספים, אישיים וקבוצתיים, אז הוא יהיה שווה כמה מקומות גבוה יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/04/2024 1:51:58

תגובה זו הובאה בטעות כאן והייתה צריכה לבוא כתגובה ל-34.3