כל הליגה משחקת ביום שישי הגדול! / דור בלוך

כל הליגה משחקת ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 פילדלפיה 76'ס (35-45) – אורלנדו מג'יק (34-46):

6 נצחונות רצופים של פילי, שמים אותה בעמדה סבירה לסיים באחד מ-6 המקומות הראשונים, והמשחק של היום הוא המשחק שיכריע ככל הנראה האם זה יקרה או שפילי תיאלץ להתמודד בפלייאין, אבל הרבה יותר מדאיג מבחינתם השאלה האם אמביד לא חזר מוקדם מדי לשחק כדורסל, ואיך הדבר ישפיע על בריאותו בטווח הקצר (בפלייאוף) ובטווח הארוך.

לעומת פילי המג'יק איבדו גובה אחרי תקופה נהדרת, והפסד היום יביא אותם לשוויון עם פילי ועם אינדיאנה אם זאת תפסיד את המשחק שלה, עם מאזן שלילי בעשרת המשחקים האחרונים זאת ממש ההזדמנות האחרונה של המג'יק לפתח כל סוג של מומנטום.

הימור: פילי ב-10

2:00 וושינגטון וויזארדס (65-15) – שיקאגו בולס (42-38):

משחק פחות או יותר לפרוטוקול (2 הפסדים של הבולס ו-2 נצחונות של אטלנטה ישוו את מאזנן ובהתאם למאזן הפנימי עשויים להעביר את הביתיות במשחק הפלייאין הראשון לאטלנטה), בין שתי קבוצות שעתידן הוא אולי המדכדך ביותר בליגה.

הבולס עם עוד עונה בדרך לשום מקום, כאשר גם אם בדרך נס יצלחו את הפלייאין קשה לראות אותם מאתגרים את הסלטיקס בסדרת הסיבוב הראשון, הוויזארדס עם המקום הלפני אחרון בליגה לקראת אחד הדראפטים הפחות מוערכים בשנים האחרונות, ועם חוזים פשוט מחרידים, יכולים להתנחם בעיקר בצמיחה ביכולתו של דני אבדיה.

הימור: שיקאגו ב-12

2:30 בוסטון סלטיקס (18-62) – שארלוט הורנטס (60-20):

אם המשחק הקודם היה יחסית לפרוטוקול המשחק הזה הוא לחלוטין לפרוטוקול. ההורנטס צפופים על סן אנטוניו ופורטלנד על מקומות 3-5 מהסוף, בעוד הסלטיקס הבטיחו מזמן את המקום ה-1 בליגה כולה, ומאזן הבית שלה ממשיך להיות מזהיר למרות ירידה ביכולתם (4-6 בעשרת המשחקים האחרונים, 2 הפסדים רצופים), ויהיה מעניין מאוד לראות איך הדעיכה ביכולתם תשפיע על יכולתם בפלייאוף.

הימור: בוסטון ב-20

2:30 קליבלנד קאבלירס (33-47) – אינדיאנה פייסרס (34-46):

קליבלנד רביעית במזרח משחק אחד אחרי ניו יורק ומשחק אחד מעל אינדיאנה, כאשר המצב במזרח כל כך מסובך שאפילו אין מה להעמיק בו בהיבט הזה.

המצב של אינדיאנה פשוט יותר מה שהופך את המשחק הזה לקריטי יותר עבורם, הפייסרס נמצאים בשוויון מאזני עם אורלנדו ב-5 ומשחק אחד מעל פילי ה-7, בהינתן התוצאות של הלילה המאבק על המקום בפלייאוף במזרח יכול ללכת לדרמה גדולה במחזור האחרון.

הימור: אינדיאנה ב-8

2:30 ניו יורק ניקס (32-48) – ברוקלין נטס (48-32):

מי שחשב שהניקס ירימו ידיים אחרי הפציעה של רנדל לא מבין את האופי של הקבוצה הזאת, שממש לוקחת השראה מהקבוצות הקשוחות של הניקס בשנות ה-90. הם כעת משחק אחד מתחת למיאמי ומשחק אחד מעל קליבלנד ואל תתפלאו עם בסוף העונה הסדירה תמצאו את הניקס במקום ה-2, כך או אחרת הם כנראה יהיו פייבוריטים בסיבוב הראשון מול כל קבוצה מלבד פילדלפיה.

הנטס מסיימים עונה מסוייטת כשהם כושלים מלהגיע לפלייאין וכושלים בלהגיע לבחירה גבוהה בדראפט. החטא הקדמון של עסקת סימונס וההתבססות על שחקנים לא יציבים ואמינים גם אם מוכשרים לצד דוראנט ירדוף אותם כנראה עוד זמן רב.

הימור: הניקס ב-17

3:00 מיאמי היט (36-44) – טורונטו רפטורס (55-25):

הרפטורס עושים כנראה את מהלך הטנקינג מהמרשימים בהיסטוריה כשהם מרסקים את עצמם כל הדרך למקום ה-6 מהסוף עם סיכוי טוב לשמור על הבחירה שלהם שתהיה גבוהה, ואולי להתחיל לבנות מחדש קבוצה מנצחת בקנדה.

ההיט עם סיכוי תיאורטי לסיים במקום ה-7, אבל ככל הנראה יסיימו ב-8 לאור היכולת הטובה של פילי, ההיט עם 6 נצחונות ב-10 האחרוניםם, וכפי שהדברים נראים כעת הסיכויים גבוהים לסדרת סיבוב ראשון מול בוסטון שתעלה הרבה זכרונות בשני הצדדים.

הימור: ההיט ב-12

3:00 ממפיס גריזליס (53-27) – לוס אנג'לס לייקרס (35-45):

עוברים למערב, שם ממפיס על אף הקריסה המוחלטת והאכזבה הענקית מהעונה שלהם, וגם חוסר הוודאות לגבי העתיד של ג'ה מוראנט בכדורסל, הגריזליס ממשיכים לשמור על כבודם העצמי והם מנצחים לא פחות מ-4 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם, הלילה הם יפגשו יריבה שנואה בדמות הלייקרס שמגיעה למשחק סופר דופר קריטי מבחינתה, כשהיא כרגע במאזן שווה לסקרמנטו וגולדן סטייט במאבק על מקומות 8-10.

הימור: הלייקרס ב-8

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (25-55) – אטלנטה הוקס (44-38):

אחד משני קרבות המערב-מזרח של הערב יפגיש את מיניסוטה שנמצאת משחק אחד אחרי דנבר במקום הראשון ובתיקו עם אוקלהומה על המקום ה-2 ערב המחזור.

ההוקס כאמור קודם לכן עם סיכוי קלוש לעבור את שיקאגו וככל הנראה יסיימו במקום ה-10 בדרך לפירוק הבלתי נמנע.

הימור: מיניסוטה ב-12

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25-55) – מילווקי באקס (31-49):

הצלע השניה למאבק בצמרת המערב היא אוקלהומה, שחזרה לעצמה באחרונה עם 3 נצחונות רצופים אחרי משבר לא פשוט והם עם סיכוי אמיתי לסיים במקום ה-1 במערב, האצה מטורפת של הטיים ליין של הקבוצה הזאת.

במילווקי כולם עוסקים בדבר אחד – הפציעה של יאניס, הבאקס קרובים להבטיח את המקום ה-2 במזרח, אבל ללא יאניס זה פשוט לא משנה.

הימור: אוקלהומה ב-12

3:00 סן אנטוניו ספרס (60-20) – דנבר נאגטס (24-56):

הספרס מסיימים את העונה האיומה הזאת באווירה יחסית טובה עם 5 נצחנות בעשרה האחרונים, אבל עכשיו כבר יש לה אינטרס ממשי להפסיד כשהם נמצאים במאזן שווה לשארלוט ומשחק אחד אחרי פורטלנד, הפסד בשני המשחקים האחרונים יכול להיות שווה מקום 3 מהסוף לעומת 5.

הנאגטס מגיעים במפתיע לנקודה הזאת כשהמשחק חשוב להם. הם מחזיקים במקום ה-1 ושני נצחונות ב-2 המשחקים הבאים יבטיחו להם את יתרון הביתיות במערב, שכידוע יש לו חשיבות מיוחדת לאור הגובה בדנבר.

הימור: דנבר ב-8

3:30 דאלאס מאבריקס (30-50) – דטרויט פיסטונס (67-13):

אחת מסדרות הסיבוב הראשון הראשונות שסגורות היא דאלאס נ' הקליפרס, כאשר ככל הנראה לקליפרס יהיה את הביתיות בסדרה, המאבריקס אם כן צריכים להתחיל ולהיערך לקראת קרב מול יריבה ישנה-חדשה עם שלל פיקנטריה והקשרים לעסוק בהם כל הדרך ל-7 משחקים באופן בלתי נמנע בין שתי קבוצות כל כך מאוזנות ושמכירות אחת את השניה טוב כל כך.

דטרויט סוגרת את אחת העונות האיומות בתולדות הליגה ועם נצחון אחד בעשרת האחרונים אין סיבה לחשוב שיהיה פה סיכוי להפתעה של ממש.

הימור: דאלאס ב-15

5:00 גולדן סטייט ווריורס (35-45) – ניו אורלינס פליקנס (32-48):

אם הייתי צריך לבחור משחק מרכזי לערב הרי שזה יהיה המשחק.

הווריורס מגיעים למשחק הזה בביתם עם מומנטום נפלא, 3 נצחונות רצופים ו-9 מה-10 האחרונים מה שמעמיד אותם בשוויון עם סקרמנטו והלייקרס ועם סיכוי ממשי לסיים במקום ה-8 והזדמנות גדולה לעלות במשחק אחד לפלייאוף שם אם תפגוש את אוקלהומה או מיניסוטה היא אמורה לפחות להאמין שיש לה סיכוי לעבור סיבוב.

אבל אנחנו נסחפים עם עצמינו.

הפליקנס צריכים את המשחק לא פחות מגולדן סטייט כאשר ניצחון קרוב ליבטיח להם את המקום ה-6, בעוד הפסד עלול לסבך אותם ולהוריד אותם לפלייאין במקום פיניקס.

הימור: גולדן סטייט ב-5

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (59-21) – יוסטון רוקטס (41-39):

שתי הקבוצות לא יהיו בפלייאין אבל איזה הבדל ביניהן.

הרוקטס עשו קפיצת מדרגה ורק משבר לקראת סוף העונה מנע ממנה להיאבק ברצינות על מקום בפלייאין, פורטלנד לעומת נראית פשוט מחריד וקשה להוציא משהו אופטימי להגיד עליהם בנקודה הזאת של הבניה מחדש.

הימור: יוסטון ב-8

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (29-51) – יוטה ג'אז (50-30):

הקליפרס נאבקים על הביתיות מול דאלאס וצריכים מאוד את הנצחון מול יוטה שגמרה את העונה מזמן, 3-7 בעשרת המשחקים האחרונים נותן אופטימיות שהקליפרס אכן יכולים לעשות זאת ויעשו זאת.

הימור: הקליפרס ב-15

5:30 סקרמנטו קינגס (35-45) – פיניקס סאנס (33-47):

משחק המראה של המשחק של גולדן סטייט הוא המשחק הזה בו הקינגס יפגשו את הסאנס כאשר האחרונים שומרים על תקווה לסיים במקום ה-6 ולהימנע מהפלייאין כליל בעוד הקינגס בסה"כ מנסים להיאחס במקום ה-8 שלהם ולא להתדרדר למקומות 9-10 כאשר הם במומנטום מחריד והפסידו 6 מ-10 המשחקים האחרונים שלהם.

הימור: פיניקס ב-5

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. פילי חייבים לנצח את אורלנדו כדי לשמור על סיכוי למקום השישי. אם זה קורה ואם אינדיאנה מנצחת את קליבלנד, הפייסרס עולים בדירוג למקום הרביעי, קאבס מקום חמישי, פילי שישי והמג'יק בפליי אין

    מצב אפילו יותר מעניין זה אם פילי מנצחת אבל אינדי מפסידה (בהחלט תרחיש סביר). במצב כזה לסיקסרס, לפייסרס ולמג'יק אותו מאזן. ואם כולן מנצחות בסיבוב האחרון, דווקא הסיקסרס נופלים לפליי אין

    ולסיום, המצב הכי מעניין יוסיף לכזה תרחיש גם הפסד של מילווקי לאוקייסי, וניצחון של הניקס על ברוקלין. במצב כזה, המשחק של מילווקי מול אורלנדו במחזור האחרון הוא על כל הקופה – ניצחון למילווקי והם מקום שני ואורלנדו בפליי אין. ניצחון למג'יק והם מקום חמישי, פילי בפלייאין והבאקס נופלים למקום רביעי (בהנחה שהפייסרס, הניקס והקאבס גם ינצחו).

    מקווה שהמצב ברור עכשיו

  2. קישטה לפילי ובעיקר לטמביד הקוסית.
    מאחל לבלרינה לעשות שפגט על שמן ולפילי לעוף לים(קללת פופרס בעיצומה)
    ושיקח את טראסט איתו.
    כמה מלח אני מכין לטראסט (הולך לשרוף חזק)

    1. ניפגש בפסטיבל רג'נארוק בוואלהאלה.
      תביא מערכת תופים ותחתונים להחלפה ואני אביא גיבסון עם מגבר וכובעונים בצבעים זרחניים.

  3. שאלתם ולכן אענה בשתי מילים……
    לואוד מנג'מנט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    זוכרים שאמרתם שאין טמפרינג באין BA?
    זוכרים שאמרתם שאין מכירת משחקים על ידי שופטים מושחטים?
    זוכרים שאמרתם שאין שיפוט מתעדף?
    זוכרים שאמרתם שאין קבוצות שמפסידות בכוונה?
    זוכרים?
    לואוד מנג'מנט כבר בכלל לא מילה גסה….
    הלילה ואולי גם בראשון כל החמישייה הראשונה וחלק מהשניה בחוץ.
    לא שאני רותח על זה. טוב שישחקו המחליפים ויצברו ניסיון וביטחון. היום אין לי ביקורת על מה שיהיה בשני המשחקים כי מה אפשר לעשות כשטייטום בראון פרוזי ווייט ג'רו והורפורד בחוץ בשביל לנוח ולשמור אותם לפלייאוף?

      1. תאמין לי, זה לא ברור.
        מה אתה רוצה מהסלטיקס?
        הבטיחו את המקום הראשון בליגה לפני חודש,
        אז שישחקו במשחק עם 0 משמעות גם להם וגם ליריבה! עם הרכב מלא????
        תדמיין את אחד הכוכבים נפצע במשחק כזה,
        הרשת הייתה מתפוצצת על החלטה אומללה של מאמן לסכן את הכוכבים רגע לפני המאני טיים.
        .
        קבוצות שהבטיחו מקום מושיבות שחקנים פותחים מאז שאני עוקב אחרי הליגה.

        1. היו צריכים להושיב את את החמישייה כבר מהמשחק נגד מילווקי בחוץ. אני רואה איזו מוטיבציה היתה היום למחליפי המחליפים של הסלטיקס שטחנו את שארלוט חסרת לאמלו וגראנט. מחכה שיעלה לינק בריפליי סנטר לראות מה שהיה שם.
          שורה תחתונה, 39 נקודות ממיין, אחת משתי הקבוצות הכי טובות ב G ליג. 39 נקודות… משחקנים ששיחקו פחות מ 20 דקות!
          הייתי בטוח שיהיה בלואו אפ אבל בצד השני.
          קבוצות מושיבות שחקני בלואוד מנג'מנט. ממציאות כל מיני פציעות שלא היו ולא נבראו.
          ש-ק-ר כדרך חיים. רמאות ספורט.
          תכתוב מנוחה, יותר יתכתב עם המציאות.

  4. ידיעה מדאיגה לשי(שים הגנה כפולה לאשך)
    לברון ג'יימס: "טי ג'יי מקונול מהשחקנים האהובים עלי בליגה."
    חחחחחחחח
    שמישהוא יפרש את הבלה בלה הזה

  5. קוואמי בראון טוען ששחקני NBA לא באמת חושבים שלברון הוא הגואט.
    לטענתו מי שאומר את זה עושה זאת מכיוון שלברון שולט בתקשורת.
    זהוא,הפכתי מעריץ של קוואמי.🤣🤣🤣🤣🤣
    שלחתי לו חברות חינם עם אורגיות סוג א' א' ב-ללל

    1. 4. זה אחד הטובים.
      מקבל כדור ומייד נכנס למרחב של המגן, שעומד נייח על השלוש. כך הוא "יוצר מגע" ומייד מזייף זריקה.
      המגן כבר התרחק 2 מטר ממנו אבל אמביד חייב להשלים את האקט.
      מזייף זריקה מביכה ומפיל את עצמו אחורה באיחור כדי "לשמור על הברכיים" כמאמר פרופסור עגל.
      https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=112&GameID=0022301171&Season=2023-24&flag=1&title=Bitadze%20P.FOUL%20(P2.PN)%20(T.Washington)

    1. כל מילה רעה על הסאנס נכונה.
      זה לא משנה עובדה אחת ברורה –
      סרבר היה אחד מבעלי הקבוצות הגרועים בליגה,
      אתו על פני עשורים הקבוצה לא זכתה בכלום (כאשר בנקודות הזמן בהן היה סיכוי, החלטות מונעות נטו חיסכון הקטינו דרמטית את הסיכוי).
      הבעלים הנוכחי?
      אין שאלה,
      רצף החלטות שנראה ומרגיש כמו של מישהו שקיבל צעצוע חדש.
      אולי ילמד, אולי לא.
      קמצן הוא לא,
      ולכן יש סיכוי שיגיע הרגע בו הקבוצה תוכל להיות שוב קונטנדרית.

        1. עשה את זה כמה פעמים.
          לדוגמה, קיבל אחלה קבוצה אחרי שקנה את הסאנס ב-2004
          הבעיה?
          סירב להשקיע (ע"ע ג' ג'ונסון) וזו נשארה קבוצה של כמעט.
          את ה-"אורגניות" מיסמס לחלוטין עם הטרייד על שאק, ואז קיבלנו את הבצורת הארוכה ביותר בליגה.

  6. הפליקנס כמעט הפסידו את המשחק הזה על עייפות. זאיון שפך מנוע בדקות האחרונות.
    כל חסימה הווריורס עושים חילוף אוטומטי והפליקנס בקושי מנצלים את זה עם זאיון שבלתי ניתן לעצירה.
    אינגרם כל כך חשוב לריצת פלייאוף עבורם

        1. נכון אבל צריך גם שהפליקנס יפסידו ללייקרס בבית, אחרת פיניקס עדיין יסיימו 7 אבל לא בטוח איפה תהיה דנבר (לא סגור על המאזן שלה מול אוק סיטי שתצטרך לנצח את דאלאס).

          1. לאוקייסי יתרון על דנבר. אז כן, אתה צודק – במקרה של ניצחון של פניקס על מינסוטה ונצחון של הפליקנס על הלייקרס, הסאנס יכולים לסיים בפלייאין על המקום השביעי כשדנבר במקום השני.

            מצד שני, צריך לעלות ולשחק כדי לנצח בלי כל החישובים האלה

            1. הפסד של הסאנס מקטין משמעותית סיכוי לפגוש את דנבר בסיבוב ראשון

            2. לילות על הפרקט בשביל להפסיד זה מסוג החישובים שלאוהד מותר לעשות,
              אבל לקבוצה ממש לא.
              הסאנס צריכים לנצח ולקוות לסיים במקום 6.
              היה וסיימו במקום 6, מרבית הסיכויים שלא יפגשו את הנאגטס (בגלל היריבה. מינסוטה. קשה לי לראות את דנבר מפסידים לממפיס אחרי ההפסד האחרון)

  7. עכשיו סיימתי לראות בדיליי… פיניקס יצאו מהקבר עשר פעמים במשחק הזה. הפרחים לנורקיץ ולבראדלי ביל. סקרמנטו תמימים…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט