אירועי דיומא – 03.04.2024 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור חבל הבאסקים – קטע 3

קטע 2 של אתמול היה קטע גבעי עם לכל אורכו עם עלייה קלה בסיומו. קבוצת בריחה של חמישה רוכבים נתפסה כ-12 ק"מ לסיום, והכבישים החלקים והצרים השרו עצבנות בדבוקה עד לסיום. בדרך לקו הסיום קיבלנו מיאוץ בעלייה בדבוקה מדוללת, כשהראשון לחצות את הקו היה פול לפיירה, שהקדים את סמואלה בטיסטלה ואת לואי ורוואקה. הצרפתי בן ה-23 מקבוצת AG2R נמצא בתקופת פריצה, בה זכה בחודש האחרון בשני מירוצים מהדרגים הנמוכים יותר בצרפת, ואתמול הצליח לאסוף גם את הניצחון הראשון בדרג הוורלד טור. בכל הקשור ל-GC לא ראינו שינויים משמעותיים, ופרימוז' רוגליץ' ממשיך להוביל לפני סקלמוס ואוונפול (10+), איוסו (14+), וינגגור (15+), ונקלאן ושכמן (16+), מקנולטי (23+), ארמיראי (24+) ובילבאו (25+).
קטע 3 ממשיך להעלות את דרגת הקושי, אם כי עדיין לא לדרגות הגבוהות. הוא כולל מספר טיפוסים מהדרג הבינוני, שהאחרון שבהם מגיע כ-20 ק"מ לסיום. הטיפוס הנ"ל הוא בשיפוע מתון יחסית, מהסוג החביב על רמקו אוונפול, ומעניין אם הבחור ינסה לנצל את יתרונו בתוואי הזה היום. שידור ביורוספורט מ-16:30.

מירוץ סחלדרפרייס

בין שני המונומנטים הגדולים על הפאבה, אנו מקבלים היום קלאסיקה קטנה בשם סחלדרפרייס, המתחילה בהולנד ונמשכת על הכבישים של בלגיה. מדובר במירוץ שטוח לחלוטין, עם נגיעות קלות של פאבה בארבע ההקפות שלפני הסיום. מירוץ המיועד כמובן למאיצים, שכמה מהם מהשורה הראשונה יגיעו לכאן, ביניהם יאספר פיליפסן, טים מרלייה, דילן גרונבייגן וקיידן גרובס. קבוצת IPT תגיע לכאן בהרכב מהיר, הכולל מבין כוחותינו את איתמר איינהורן, עודד קוגוט ונדב רייסברג. שידור בנגן יורוספורט ב-16:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. נראה לי המירוץ עם הכי הרבה ישראלים עד עכשיו בבלגיה. הלוואי שעודד ואיתמר יצליחו להגיע עד הסוף ולהביא תוצאה יפה. לצערי ברמות האלה הסיכויים כרגע לא גבוהים. אבל זה ההזדמנות שלהם

  2. אתמול נפילה לקראת הסיום הורידה את תיאו למקום ה 162 בקטע ואיבוד של יותר מ ארבע דקות .
    לתיאו אחד הרוכבים היותר קבוצתיים ונחמדים בדבוקה יש שרשרת חוסר מזל לאחרונה וחבל .

  3. קוונטין הרמנס מאלפסין עושה את מה שפילפסן לא הצליח לעשות ומנצח, בקטע די משעמם לבד משתי הנפילות של החשודים המיידיים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט