יאסו! אטלנטה – מילווקי חי מהמגרש / רועי שושן

מי היה מאמין שאטלנטה הוקס תגיד למשחק נגד מילווקי אחרי 2 נצחונות רצופים נגד בוסטון, עם רצף של 4 נצחונות בסך הכל ומרחק יריקה מלעבור את שיקגו ולהתבסס במקום ה-9 במזרח, מה שיקנה להם לארח את המשחק הראשון של הפלייאין נגד אותה שיקגו שאגב היא פוגשת ביום שני, מסובך? לא נורא, העיקר קיוויתי לקבל משחק טוב, לפחות כמו משחקי הבית של אטלנטה נגד מילווקי מגמר המזרח אי שם ב-2021.

עם בערך שבועיים לסיום העונה ו-10 משחקים בלבד לשפר עמדות, המשחק הערב בין ההוקס לבאקס חשוב לשתי הקבוצות שנלחמות על המיקום הסופי שלהם לפני שהפלייאוף, שהשנה צפוי בעיני להיות אקסטרה צמוד ומעניין, מתחיל.

זאת הפעם הראשונה העונה שאני רואה את מילווקי בלייב, חיכיתי ממש לראות את יאניס ולילארד משחקים ביחד אבל לצערי לילארד נעדר מהמשחק הערב מסיבות אישיות ויאניס בעצמו היה בספק עד ממש לפני תחילת המשחק, מן העבר השני, אטלנטה, עדיין ללא טריי יאנג, מצליחה לפתח זהות לא רעה כאשר דג'אנטה מארי לגמרי לקח את הקבוצה על הגב וביחד עם בוגדנוביץ', קלינט קפלה ודיאנטרה האנטר הם נראים כמו קבוצה אמיתית שיכולה לעשות צרות לכל קבוצה במזרח, רק תשאלו את בוסטון שהפסידו פה שבוע שעבר פעמיים.

יאניס מתחמם
בוגדנוביץ' מתחמם

המשחק נפתח בסערה כאשר מידלטון קולע 12 נקודות ברבע הראשון, מן העבר השני מארי עם 11, מילווקי באחוזים נהדרים מהשדה עם 59 אחוז והרבע הראשון נגמר ביתרון 33-28 לבאקס.

הרבע השני היה נוראי עבור אטלנטה מהשדה, רק 36 אחוז משם ורק 24 אחוז מהשלוש, היחידי שקצת הצליח לייצר סלים היה בוגדנוביץ' שסיים את החצי עם 12 נקודות ואטלנטה יורדת למחצית בפיגור 59-45 עם רק 17 נקודות ברבע השני.

ברבע השלישי ראינו את ההוקס מתחילים לנגוס ביתרון של מילווקי, דיאנדרה האנטר ומארי חזרו לקלוע וההוקס עם 29 נקודות ברבע השלישי, הבעיה שמולם היה יאניס שברבע שלישי אדיר קלע 16 נקודות, להוקס לא הייתה תשובה אליו אבל למרות זאת הם מצליחים לרדת בסוף הרבע השלישי בפיגור 89-74 בלבד.

הרבע האחרון היה כולו דו קרב בין יאניס לבוגדנוביץ', השניים, שגם החליפו גופיות בסוף המשחק, העבירו את המומנטום מצד לצד, כל פעם שבוגדנוביץ' וההוקס עשו ריצה יאניס ידע או לקלוע או למצוא את בברלי וביזלי פנויים בפינה לשלשה או סל קל.

האירוע המעניין ביותר ברבע הרביעי היה כאשר פאט קוניגטון ניגש לקו העונשין וכל הקהל רצה לראות אותו מחטיא פעמיים מהקו, למה אתם שואלים? יש להוקס חסות עם חברת צ'יק פיל אה, בכל פעם ששחקן יריב ברבע הרביעי במשחק בית של אטלנטה מחטיא שתי זריקות עונשין, כל הקהל מקבל סנדביץ שניצל מתנה, האמת, אחלה סנדביץ', אבל פאט קילקל את החגיגה ואנחנו נשארנו בלי שניצל אבל עם אחלה משחק, תוצאת הסיום 122-113 למילווקי.

קלעו להוקס: בוגדנוביץ' 38 נקודות ו-10 ריבאונדים, מארי 20 נקודות ו-12 אסיסטים

קלעו לבאקס: יאניס 36 נקודות, 16 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, מידלטון 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים

לפוסט הזה יש 8 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט