פריוויו לתריסר משחקי רביעי / עמיחי קטן

האתר הרשמי של דנבר

תריסר משחקים מצפים לנו הלילה, אז בואו נתחיל בלי הקדמות ובלי פורמט מיוחד.

1:00 וושינגטון וויזארדס (14- 58) – ברוקלין נטס (27- 45):

וושינגטון עם 3 ניצחונות רצופים, ג'ורדן פול חילק 12 אסיסטים נגד טורונטו, אבדיה רשם 22, 13 ו-5 נגד הראפטורס, קוזמה קלע 31 נגד סקרמנטו, קיספרט נראה טוב לאחרונה, ובקיצור, הוויזארדס מנצחים יותר מדי. אבדיה צפוי לחזור אחרי שנעדר מהניצחון על שיקגו בשל מחלה, והם נגד קבוצה שעדיין לא גמרה רשמית את העונה, אבל גם לא כל כך רחוקה משם.

ברוקלין פגשו את טורונטו שלשום בקרב בין קבוצה עם 6 הפסדים רצופים ובין קבוצה עם 10 הפסדים, וזו עם ה-7, כלומר ברוקלין, השיגה את הניצחון בתוצאה 96- 88, תוצאה שכאשר אני כתבתי אותה בגוגל קיבלתי שני משחקים של מכבי ת"א ב-2 התוצאות הראשונות. הנטס עם 101.3 נקודות בלבד ב-7 המשחקים האחרונים, ואפילו נגד וושינגטון הם יצטרכו לקלוע יותר נקודות כדי לנצח כנראה.

רמת עניין של משחק: B- – ואני עוד מפרגן לדני אם הוא ישחק.

הימור: יש גבול כמה הוויזארדס יכולים לנצח ברציפות. ברוקלין ב-12.

1:00 אורלנדו מג'יק (42- 29) – גולדן סטייט ווריורס (37- 34):

אורלנדו חמים מאז האולסטאר. הם עם מאזן 12- 4 מאז, מקום שני במזרח ורביעי בליגה, ומדובר בעיקר בהגנה שלהם שסופגת 101.6 נקודות בלבד מאז הפגרה הזאת (מקום שני לניקס) ומחזיקה ברייטינג הגנתי של 106.8 מאז (מקום 1) ושל 110.9 באופן כללי העונה (מקום 3). נכון לרגע זה הם במקום החמישי במזרח, שיהיה הטוב ביותר שלהם מאז 2011, והניצחון הבא שלהם יבטיח להם את המאזן הטוב ביותר מאז, אם וכאשר.

גולדן סטייט מגיעים אחרי ניצחון על מיאמי אמש, אבל הם מגיעים למשחק שני תוך 24 שעות, כך שעבור קבוצה מבוגרת כל כך זו תהיה הפתעה להשיג ניצחון נוסף. סטף קרי נקלע לכושר חלש מאז הניצחון הגדול על מילווקי עם 22.9 נקודות ב-34.6% לשלוש ו-52.7% אפקטיבי והפסיד עוד 3 משחקים עם פציעה, כך שהווריורס ניצחו רק 4 מתוך 10 האחרונים, אחרי שהם ניצחו 12 מתוך 15 המשחקים שקדמו לזה.

רמת עניין של משחק: A- – משחק קריטי עבור שתי הקבוצות, כשאחת פייבוריטית די מובהקת ולאחרת יש את סטף קרי והחברים.

הימור: אורלנדו ב-15 אחרי בריחה ברבע השלישי.

1:00 שארלוט הורנטס (17- 54) – קליבלנד קאבלירס (44- 28):

שארלוט עם 5 הפסדים רצופים והבטיחו רשמית את המשכו של הרצף הפעיל הארוך ביותר ללא פלייאוף – עונה שמינית ברציפות עבור ההורנטס. שארלוט היא אולי זו שמשלמת את המחיר הגדול ביותר על הירידה הקלה בכמות הנקודות למשחק מאז האולסטאר, והיא עומדת על 98.3 למשחק מאז, בין היתר בגלל 31.6% לשלוש (מקום אחרון) ו-16.6 זריקות עונשין בלבד (מקום 29) למשחק מאז.

קליבלנד בתקופה קצת פחות טובה לאחרונה עם מאזן 8- 11 מאז האולסטאר, והם כבר יותר קרובים למקומות 4-5 במזרח מאשר למילווקי שבמקום השני. הקאבס סובלים שוב מפציעות, ונדמה שקשה להם יותר בלי מיטשל (מאזן 11- 12 בלעדיו), מאשר בלי גארלנד (17- 7 בלעדיו) או מובלי (19- 13 בלעדיו). מיטשל, סטרוס ודין וויד ימשיכו להיעדר כרגע, אך את שארלוט הם צריכים לנצח גם בלי כמה שחקנים, ואם מדובר על שארלוט בשלב הזה של העונה, כלומר שלב הטנקינג, אז זה אמור להיות כמעט מובן מאליו, אך ברור שאין כזה דבר מובן מאליו בספורט.

רמת עניין של משחק: C – לקליבלנד יש מספיק כדי לגרד כאן ניצחון.

הימור: קליבלנד ב-7.

1:30 טורונטו ראפטורס (23- 49) – ניו-יורק ניקס (43- 28):

טורונטו עם 11 הפסדים רצופים, בין היתר בגלל פציעות של סקוטי בארנס ואחרים, ובין היתר בשל הבחירה שלהם בדראפט שמוגנת רק אם תהיה בטופ 6 ותעבור לספרס אם לא. הראפטורס סופגים 117.7 נקודות למשחק מאז האולסטאר לעומת 117.8 לפניו, אבל מה שאז אפילו לא היה בין 10 ההגנות הרעות (מקום 20), עכשיו עדיף רק על וושינגטון, יוטה והלייקרס. בקיצור, הם נגד יריבה שמחפשת ניצחון, מה שאומר שהסיכוי שלהם להשיג את הניצחון הוא לא גבוה גם אם הם ירצו בזה.

הניקס חזרו למקום הרביעי במזרח עם 2 ניצחונות רצופים ו-6 מ-7 האחרונים. דונטה דיווינצ'נזו ממשיך לירות שלשות בלי הכרה, והוא לוקח 12.3 שלשות למשחק מאז הפציעה של רנדל (שני לסטף), אבל לפחות במשחק האחרון המגמה הזאת הוכיחה את עצמה כשדיווינצ'נזו קלע שיא קריירה של 40 נקודות עם שיא מועדון של 11 שלשות, הפך לשחקן השלישי העונה שמגיע ל-11 שלשות במשחק, אחרי סטף וקיגן מארי, והשווה את השיא של סטף לשלשות ב-MSG עם 11, אם כי דיווינצ'נזו עשה את זה ב-11/20 לעומת 11/13 של סטף.

רמת עניין של משחק: B- – הניקס מעניינים, ויש כמה מפגשי אקסים.

הימור: הניקס ב-14.

1:30 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (39- 33) – לוס אנג'לס קליפרס (44- 27):

פילי סיימו את המסע המערבי שלהם עם ניצחון אחד מ-4 ניסיונות, דווקא נגד הקליפרס שמחזיקים במאזן הטוב ביותר מבין אותן 4 יריבות, ואחרי המסע הזה, רק לדטרויט ומיאמי יש לו"ז נוח יותר עד לסיום העונה. הבעיה מבחינת הסיקסרס היא שהיריבה הישירה העיקרית שלהם כרגע היא מיאמי, בזמן שאינדיאנה פתחו פכר של משחק וחצי משתיהן, אבל כמובן השאלה העיקרית בפילדלפיה היא מצבו של אמביד, שכרגע הדבר היחיד שאני יודע לומר הוא שה-MVP ימשיך להיעדר.

הקליפרס עם 6 הפסדים ב-9 המשחקים האחרונים, ואם לפני חודש הם היו בשוויון עם 3 המובילות, הפעם הם כבר קרובים יותר לפליקנס במקום החמישי ואפילו לדאלאס, סקרמנטו ופיניקס במקומות 6-8 מאשר ל-3 המובילות. הקליפרס מתחילים עכשיו מסע של 4 משחקי חוץ, 3 מהם במזרח, והם יצטרכו לחזור למסלול הניצחונות כדי לא לאבד את יתרון הביתיות.

רמת עניין של משחק: B+ – משחק חשוב ל-2 הקבוצות.

הימור: פילי בלי אמביד היא קבוצה שקשה לי להמר עליה ככה. הקליפרס ב-11.

1:30 אטלנטה הוקס (32- 39) – פורטלנד טרייל בלייזרס (19- 53):

אטלנטה ביתרון של 5.5 משחקים על ברוקלין במאבק על קצה הפליי-אין ועם 2 ניצחונות רצופים כרגע, כולל אותו קאמבק מפיגור 30 נגד בוסטון שלשום, אז אפשר לומר שהם מחזיקים מעמד בלי טריי יאנג, גם אם לא הרבה מעבר לזה כרגע. מדובר בקבוצה המוצלחת ביותר בתולדות הפליי-אין עם מאז 3- 0 בשנתיים האחרונות, אבל אף קבוצה לא העפילה לפלייאוף מהמקום ה-10, ואטלנטה כנראה יצטרכו לנסות לעמוד במשימה הקשה הזאת כדי להעפיל לפלייאוף רביעי ברציפות.

לפני 3 שנים, פורטלנד החזיקו ברצף הופעות הפלייאוף הארוך ביותר עם 8, אבל העונה הנוכחית תהיה השלישית ברציפות שנגמרת עבורם עם שריקת הסיום של העונה הסדירה. הבלייזרס עם 7 הפסדים רצופים, שזה הרצף הארוך ביותר במערב, ואולי הם מקווים שדני אבדיה וחבריו ינצחו עוד כמה משחקים כדי לקבל סיכוי גבוה יותר לבחירות הראשונות בדראפט, והם גם יקוו לראות יותר מסקוט הנדרסון, שעומד העונה על 42.8% אפקטיבי. לא מדהים בלשון המעטה.

רמת עניין של משחק: D – אטלנטה די סגורים במקום ה-10 ופורטלנד כבר בחוץ. בואו נקווה שאני לא אשכח לסקר את המשחק הזה…

הימור: אטלנטה ב-22.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (50- 21) – יוסטון רוקטס (36- 35):

ההפסד של אוקלהומה למילווקי שם אותם בפיגור קל מדנבר בקרב על פסגת המערב, אך לשתי הקבוצות כמות הפסדים זהה ולת'אנדר יש יתרון במאזן הפנימי, כך שהם תלויים בעצמם בקרב על פסגת המערב. שיי גילג'ס-אלכסנדר עומד על 19.7 נקודות למשחק בלבד ב-3 האחרונים, בעיקר בגלל 2/11 לשלוש ו-73.3% מהקו במדגם הקטן מאוד הזה, ולעומתו, ג'וש גידי קלע שיא עונתי של 25 נקודות בניצחון אמש נגד הפליקנס, ואולי הוא יוכיח לי שזה מוקדם מדי להגדיר אותו כבן סימונס משופר.

יוסטון עם 9 ניצחונות רצופים, שזה הרצף הארוך ביותר בליגה כרגע, ויש סיכוי שהם יהיו בשוויון עם גולדן סטייט על המקום העשירי במערב מחר בבוקר, אחרי שלפני 3 שבועות נדמה היה שהמאבק הזה כבר נגמר. ג'יילן גרין עם 29 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק במהלך הרצף הזה, וכל זה ב-50% מהשדה, 43.7% לשלוש ו-60.4% אפקטיבי, כך שאפשר לומר שהפציעה של שנגון פינתה לו מקום, ואולי אפילו להעלות את השאלה מי מנבחרי דראפט 2021 צריך להיות הכוכב של יוסטון לטווח הארוך.

רמת עניין של משחק: A – שתי קבוצות צעירות וטובות בכושר נהדר.

הימור: אני אלך עם הרצף. יוסטון ב-5.

2:00 מינסוטה טימברוולבס (49- 22) – דטרויט פיסטונס (12- 60):

מינסוטה מחזיקים מעמד לא רע מאז הפציעה של טאונס עם 6 ניצחונות ב-9 המשחקים האלה, והלילה הם יארחו את הקבוצה עם המאזן הגרוע ביותר בליגה למשחק שפעם היה דרבי בתחתית והיום מדובר בקרב קצוות עם פער של לא פחות מ-37.5 משחקים בין הקבוצות, הפער הכי גדול במשחק לזכות מינסוטה אי פעם, מה שמעיד גם על הרבה הפסדים של דטרויט, אבל בעיקר על עונה היסטורית במונחי מינסוטה, עונה שכנראה תהפוך בקרוב לחמישית בתולדות המועדון עם 50 ניצחונות.

דטרויט הגיעו ל-60 הפסדים, בסך הכל בפעם החמישית בתולדות המועדון, אך גם השנייה ברציפות, ויש סיכוי מסוים שהם ישברו את השיא השלילי של המועדון, שעומד על 66 הפסדים מעונת 1980, אז מי שסיים שני בהצבעות לרוקי העונה זכה ב-MVP של הגמר – לידיעת הגולש צ'ט הולמגרן. הפיסטונס עם 7 הפסדים רצופים ושוב עברו את וושינגטון במרוץ למקום האחרון, אבל צריך להיות להם אינטרס לסיים את העונה עם כמה שפחות שיאים שליליים.

רמת עניין של משחק: C+ – מינסוטה בשיא מאבקי הצמרת.

הימור: מינסוטה ב-12.

2:00 ממפיס גריזליס (24- 48) – לוס אנג'לס לייקרס (40- 32):

בעונה שעברה זו הייתה סדרת פלייאוף בין הקבוצות, אך משם הדברים החלו להידרדר אצל ממפיס שיקטעו רצף של 3 הופעות פלייאוף. הגריזליס הצליחו לשמור לאורך העונה על הגנה טובה יחסית למצב הפצועים שלהם ויש להם העונה יותר ניצחונות משחקנים פצועים, שזה לא מובן מאליו עם מה שעובר עליהם העונה. ברנדון קלארק, שקרע את האכילס לפני שנה, עשוי לחזור לשחק הלילה, ואם לא הלילה אז בקרוב, ואולי אולי משחק נגד הלייקרס גם יהיה מה שיתחיל את שינוי המזל של ממפיס.

הלייקרס עם 4 ניצחונות רצופים, מה שמאפשר להם קצת לפתוח פער מגולדן סטייט. מאז האוסלטאר, הלייקרס במאזן 10- 6 כשההתקפה שלהם מדורגת חמישית וההגנה חמישית מהסוף, אבל ברצף 4 הניצחונות הנוכחי ההגנה שלהם כבר נראתה הרבה יותר טוב, לפחות אם מורידים את המשחק נגד אינדיאנה אותו הם ניצחו 150- 145. למרות שהם במשחק חוץ שני ברציפות תוך 24 שעות, ולמרות צמד ההארכות במשחק הקודם, למשחק הזה הם יגיעו פייבוריטים די ברורים ויקוו להמשיך את הרצף.

רמת עניין של משחק: B – השאלה העיקרית היא כמה אנרגיות נשארו ללייקרס.

הימור: אני אהמר שהאורחים יעשו את שלהם ברגעי ההכרעה והלייקרס ינצחו ב-8.

2:00 שיקגו בולס (34- 38) – אינדיאנה פייסרס (41- 32):

לפני שבוע, שיקגו היו במרחק נגיע ממאזן חצוי, אך 3 הפסדים רצופים הורידו אותם למקום בו הם נמצאים כרגע, במרחק משחק וחצי מהמקום ה-10 או 5 משחקים ממקומות 7-8, תלוי לאיזה כיוון מסתכלים. הקבוצה שהכי בטוחה במקומה בפליי-אין בליגה כולה כנראה תקווה לקטוע את רצף ההפסדים במשחק נגד הקבוצה שקולעת הכי הרבה נקודות למשחק, כשההגנה של הבולס מאז האולסטאר מדורגת 27 בליגה, ויהיה לה קשה נגד ההתקפה של הפייסרס.

אינדיאנה עם ההתקפה השלישית בטיבה מאז האולסטאר והשנייה אחרי בוסטון בסך הכל העונה, אבל ההגנה, שמדורגת 25 בשקלול העונתי, השתפרה קצת למקום ה-18 מאז האולסטאר, וזה צעד התחלתי משמעותי מבחינת הפייסרס אם הם רוצים לעשות יותר מעצם ההגעה לפלייאוף העונה. סיאקם עומד על 22.2 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-54.8% מהשדה בחודש מרץ ונציין גם את טי ג'יי מקונל שמאז האולסטאר קולע 13.2 נקודות עם 5 אסיסטים למשחק, ועושה זאת ב-56.6% מהשדה ו-62.5% לשלוש בתקופה המדוברת.

רמת עניין של משחק: B+ – משחק עם הרבה פוטנציאל להיות צמוד, וגם משחק חשוב לשני הצדדים.

הימור: ביתיות. שיקגו ב-3.

3:00 יוטה ג'אז (29- 43) – סאן-אנטוניו ספרס (16- 56):

לאור רצף הניצחונות האחרון של וושינגטון, הקבוצה הכי גרועה מאז פגרת האולסטאר זו יוטה, שסופגים בתקופה הזאת 121.1 נקודות למשחק ברייטינג הגנתי של 121.6, והקבוצה היחידה עם 3 ניצחונות בלבד מאז. יוטה שוב ויתרו על כמה שחקנים בטרייד דדליין בשביל בחירות מאוחרות ויותר דקות לצעירים, אבל את השלב הקל של בנייה מחדש לא רק דני איינג' יודע לעשות, וביוטה מקווים שאיינג' זוכר גם מה השלבים הבאים בבנייה של קבוצה.

קבוצה שנמצאת בשלב קצת יותר מתקדם של הבנייה שלה זו הספרס, כשויקטור וומבניאמה מוכיח את עצמו בתור הצלע המרכזית ממנה הספרס ינסו לבנות את הקבוצה בשנים הבאות. יש להם כמה שחקנים צעירים ומוכשרים, אשר חלקם אולי יכולים להתאים לקבוצה גם בטווח הרחוק, אבל קבוצה שיש לה נכסים צריכה לפחות לשקול להתחיל להשתמש בחלק מהם, כי ברוב המקרים הערך של הנכס יורד ככל שעובר זמן. כך בכלכלה וכך גם בניהול קבוצת NBA.

רמת עניין של משחק: C+ – בעיקר בגלל וומבי.

הימור: הספרס ב-2.

4:00 דנבר נאגטס (51- 21) – פיניקס סאנס (42- 30):

האלופה העלתה הילוך מאז האולסטאר. המאזן של דנבר מאז הוא 15- 2, הטוב ביותר בליגה, וזה כשהנאגטס מציגים את ההתקפה השנייה בטיבה ואת ההגנה המדורגת שישית בתקופה המדוברת. מארי חזר לעצמו אחרי קצת פציעות בתחילת העונה עם 22.1 נקודות ו-7.3 אסיסטים באחוזים טובים, פורטר אולי בכושר הכי טוב בקריירה עם 19.9 נקודות ב-56% מהשדה ו-44% לשלוש וגם יוקיץ' וגורדון קולעים ב-59.4% ו-58% מהשדה בהתאמה מאז האולסטאר. בקיצור, הזדמנות להיזכר מי האלופה המכהנת והמועמדת המובילה לזכות שוב בתואר.

פיניקס קצת מגמגמים מאז האולסטאר עם מאזן 9- 8, כולל הפסד לספרס במשחק האחרון, במה שהיה ההפסד השלישי העונה של הסאנס נגד סאן-אנטוניו. החמישייה של בוקר, ביל, אלן, דוראנט ונורקיץ' עובדת טוב, אבל בעוד שנורקיץ', אלן ודוראנט החמיצו רק 4, 6 ו-7 משחקים העונה בהתאמה, בוקר נעדר מ-14 משחקים וביל מ-29 משחקים, והספסל קולע 27.6 נקודות בלבד, מקום 29 בליגה כשרק הספסל של שיקגו מייצר פחות נקודות. בקיצור, לפיניקס חסר עומק.

רמת עניין של משחק: A – האלופה נגד הקבוצה שאולי הכי הקשתה עליהם בדרך לשם ומבחן משמעותי להגנה של דנבר נגד התקפה חזקה.

הימור: דנבר ב-8.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. תודה!!!
    לגבי הלייקרס השאלה הגדולה האם דיוויס ישחק,מאמצע הרבע הרביעי הוא סחב רגל ועוד שיחק 52 דקות כך שנראה לי שהוא לא ישחק הערב.

  2. תודה עמיחי
    🙂
    מוקדש לטמיר וחבורתו – הווילג׳ פיפל (של דוקי פופרס)
    כמה קליפים קצרים של אמא תרזה…
    https://youtu.be/vEdyyX6XiIM?si=t7ds_hPSPP_frByS
    .
    https://youtu.be/wAEXvzrnU34?si=oGS3jN4tYp7r9Hq1
    .
    https://youtu.be/lnDXrl0jvhg?si=WO6Y3wrTW1kzmj_g
    .
    https://youtu.be/3gF0jGj_uWo?si=gzUMbsW9CZZQFUKi
    .
    https://youtu.be/-DfRX0s3dhI?si=mT0EnbJjYcmmnxSG

    1. כמה רוע לב יש בך, דה שוט. חחחחחח
      הגענו למסקנה שמרוב שימוש בצנטרישוט הפכת לג'נקי,התעוורת לחלוטין.
      אני שולח לך טיטולי עיניים,חסין נזילות באקספרס
      פאטי מילס אימא תרזה יחסית לדפקטים שמסתובבים בליגת הWWE.
      בלי קשר לפאטי בעל הפלופינגים.
      הדפקט, הבולי, החונק מהמפרץ דורש בעיטה לבייציות.
      הוא צעקן,יללן,גזען,דוחה,ונאלח, ובחסות הליגה הרקובה של מר קרחוני הפך לעבריין.

    1. בשורה סופר חשובה לניקס. סנטר הגנתי נהדר עם מומחיות לריב' התקפה. מזכיר את טריסטן ת'ומפסון בשיאו. (רק גדול יותר וחזק יותר).
      ברגע שאננובי ורנדל ייצטרפו גם הם, הניקס יהיו מפלצת אנרגיה שיכולה להריח גמר ראשון מ99'.

  3. השמשות הלוחמים והטילים במשחקים חשובים לקרבות המיקום. כל משחק קובע מעכשיו. לגולדן וליוסטון יהיה גם מפגש ישיר, כשיוסטון עומדת מול מבחן קבוצות טובות לעומת הרצף, וגולדן תקווה לקבל בחזרה את סטף קרי ולא את מי שזה לא יהיה שהחליף אותו בשבועיים האחרונים.

    השמשות נכנסים לHELL WEEK ומתחילים הכי חזק, מול הגאון והאלופה המכהנת. ההימור שלי הוא שהטראקרס יורידו אותם למקום ה9.

      1. לאף אחד אחר לא היו נותנים חבל כ"כ ארוך בין הראשונה לשנייה (חוץ מלשקץ שגם לא היה מקבל את האחת).
        עשו הכל כדי להשאירו אבל היה מאיים מדי על השופט, מזל שלא חנק אותו.
        אה… הכוונה, מזל שהשופט לא עשה פלופ עם הגרון על היד של גרין

  4. פעם ראשונה שאני רואה את הייווארד השנה. הכדור אצלו לליאפ פשוט והוא מחמיץ.
    כן אני יודע שקודם עשה 2 שלשות, אולי זה מה שנשאר לו?

  5. לא מבין את קארי… עמד שם ליד גרין שהוא צועק על השופט, שכל העולם יודע איך זה יגמר (טכניות והרחקה) ובמקום להעיף אותו מהשופט ולקחת אותו לספסל, הוא עומד ומסתכל.
    אלא אם כן הוא רצה שגרין יורחק…

  6. אחלה הגנה היום של דילון על ג׳יי דאב.

    מת שיוסטון ימשיכו את הריצה המטורפת שלהם ויכנסו לפליי אין.
    כשרון, הגנה, חסרי בושה, מאמן אמיץ.
    כל מה שצריך לרצות בשביל לתחזק את המוצר.

    1. מאמן אמיץ אבל אדיוט כי המשחק היה אצלו בכיס ולא עשה עבירה.
      ככה זה האמריקאים,מ-קו-בעעעעעעע-אים

  7. אגב, לפיניקס נשאר לוח משחקים שואת העם הארמני.

    מארחים את קליבלנד(אז כבר עם מיטשל), מיני, פליקנס וקליפרס.
    כל השאר שואה בחוץ.

    איך אני מת שיפסידו הכל, המשחק צריך את זה.

  8. אי אפשר כבר עם הליגה הזאת יותר
    דופקים את פילי ב 2 דקות אחרונות כמו זונה ברד לייט דיסטריקט אחרי ריפלייס וטיים אאוטס ויוצאים 5 דקות אחרי המשחק ואומרים כן עשינו טעות , היה פאול במהלך האחרון של המשחק ופילי היו צריכים לקבל 2 זריקות אבל לא נורא אולי משחק הבא נשרוק את השריקה הנכונה
    איך אפשר לשחק ככה יותר

      1. העניין הוא שהם לא התכוונו להעיף אותו. למרות שפתח פה על השופט בצורה מאיימת ומתמשכת.
        הוא פשוט הכריח אותם בסוף והחליט בעצמו שהוא יורד.
        מישהו הולך לחטוף וואחד קנס, וזה לא יהיה דריימונד – זה יהיה השופט שהעז להמרות את פי הממו

        1. הבנתי
          הוא קיבל טכנית אחת על ויכוח מיותר לגמרי ונגיעה בשופט ואחרי זה לא קיבל את הכדורים אז הוא המשיך. ביננו גם סטף וגם קר המטומטם היו צריכים להעיף אותו שיתקרר קצת בחוץ.
          שיאכלו את הדגים הרקובים…
          הפעם לא יהיה ממו, בסוף גם לסקאביאס ימאס וזהו, מליון דולאר פה מליון שם, בסוף יחליטו שזה פשוט לא שווה. אם דריי לא משחק עם רגיעון, וולריאן או איזה בנזודיאזפין עדיף שיסיים קריירה ויעוף על טיל לקיביני ביני בינימט

  9. גמה-יום משחק עבור הסלטיקס. לא שיחקו אבל התרחקו ממובילות המערב.
    עוד 4 ורבע נצחונות והבטיחו את הביתיות לכל הפלייאוף.

    1. שהכסף זורם כלום לא מעניין זו השורה התחתונה שינוי לא יגיע שכל הצדדים מרוויחים והרבה. האמריקאים אוהבים את הwwe תן להם הוט דוג הילייט עם טו סמול ופרצוף כועס דוגמנית אינסטה ביציע סטט מלחמת הכוכבים ונתת להם את המוצר המושלם דמזרים כסף לסילבר לשחקנים ולבעלים. נרגנים כמונו זה סתם דינוזאורים לא מעניינים.

      אתה באמת חושב שקהל הצופים שאתה רואה במשחקים מתעניין בקליר פאת? שריקות אוויר? או בכלל שם לב לדברים האלה? הם עדיין צועקים דיפנס דיפנס למען השם חחח כבר 10 שנים הדיפנס לא קיים בכלל, הם בפלאפון רוב המשחק ומעלים תמונות מישהו מטביע מריעים בלי שראו בכלל 🤣🤣

כתיבת תגובה

סגירת תפריט