שמינית גמר גביע המדינה ופריוויו על תרחישים ביורוליג / צוות הופס כדורסל אירופי

הגרלת הרבע גמר כבר התקיימה. המשחק היחיד שכבר ידוע הוא מכבי ת"א מול ר"ג.

היום יש לנו משחק של מכבי נגד ולנסיה במחזור ה-32 של היורוליג, שהוקדם בשל בקשת הקבוצה הספרדית, וגם 4 משחקי שמינית גמר גביע המדינה. בשנתיים הקודמות המפעל החל בשלב רבע הגמר, ורק 8 הקבוצות שסיימו את הסיבוב הראשון בין 8 הראשונות השתתפו בו, אולם השנה, בשל המלחמה, הוחלט לשנות זאת, כך ש-3 הראשונות בשקלול משחקי הסיבוב הראשון בלבד העפילו אוטומטית לרבע הגמר ומקומות 4-13 שובצו למשחקי שמינית גמר על פי הדירוג (4-13, 5-12, 6- 11, 7-10 ו-8-9).

שמינית גמר גביע המדינה / אילן אגינסקי

מכבי והפועל ת"א ור"ג שסיימו את הסיבוב הראשון במקומות 3-1 יתחילו את מסען בגביע משלב רבע הגמר שיתקיים בשבת עד שני הקרובים.

בני הרצליה מחזיקת הגביע בעונת 2022 מהמקום ה-5 בליגה תארח בשעה 18:35 את באר שבע/דימונה, שנמצאת במקום האחרון אך תגיע מעט מעודדת לאחר ניצחון ביום ראשון על גליל עליון. אורן אהרוני שלקח את הגביע ההוא עם בני הרצליה מאמן היום את האורחת מול האקסית.

קרית אתא שניצחה העונה את כל הגדולות בליגה ומתחה ביום ראשון את מכבי תל אביב למשחק צמוד, למרות היעדרותו של ג'יימס בייטמון כוכב הקבוצה, תארח בשעה 18:40 את הפועל אילת שנמצאת בתקופה מעט פחות טובה הכוללת שלושה הפסדים רצופים אך שניים מהם לתל אביביות שזה מתקבל יחסית בהבנה.

עירוני נס ציונה תארח בשעה 18:45 את הפועל עפולה, שעימה נפגשה במשחק שפתח את הליגה והתברר כמשחק היחיד של העונה לפני 7 באוקטובר. מאז שתי הקבוצות עברו שינויים רבים ובמפגש האחרון בניהם הביסו הצפוניים את הכתומים.

הפועל חולון שנמצאת בתקופה נהדרת לאחר סיום המסע האירופי שלה בכבוד עם ראש מורם עם מאזן של 4 ניצחונות ו-2 הפסדים תארח בשעה 18:50 את הפועל חיפה שמתאוששת מפתיחת עונה לא טובה וניצחה במוצ"ש האחרון את הפועל תל אביב בהיכל קבוצת שלמה.

הפועל ירושלים שנפרדה לאחר ההדחה מאירופה ממאמנה איליאס קנצוריס ומעודדת מהניצחון ביום ראשון על הרצליה עם שי אולרצ’יק ותיאודורוס ינאקופולוס על הקווים תארח בשעה 19:00 את גליל עליון חסרת הבית, בשל המצב הביטחוני בגבול הצפון, עם האקס האהוב ג’יימס פלדין בשורות הקבוצה הצפונית.

21:30 מכבי תל-אביב (18- 13) – ולנסיה (14- 17) / עמיחי קטן

אתר היורוליג

הערב "תארח" מכבי את ולנסיה בבלגרד במשחק שיפתח את המחזור ה-32 של היורוליג, ואנחנו נרחיב כאן על כל התרחישים, כאשר מכבי הבטיחו לפחות מקום בפליי-אין אחרי צמד הניצחונות בשבוע שעבר, אך יקוו למעידה של אחת מהראשונות כדי להשתחל בכל זאת לטופ 6.

הטבלה:

שימו לב לאותיות ולמה שהן מסמלות:

Q – הבטיחו מקום ברבע הגמר
X – הבטיחו מקום בפליי-אין לפחות
E – הודחו

הטבלה מתוך ויקיפדיה

ריאל מדריד הבטיחו את המקום הראשון כבר עכשיו. זו הזדמנות להזכיר שמאז המעבר לפורמט ליגה אף קבוצה שסיימה ראשונה את העונה הסדירה לא הניפה את הגביע בסופו של דבר.

פנאתנייקוס, מונאקו, ברצלונה, אולימפיאקוס, פנרבחצ'ה ומכבי הבטיחו מקום בפליי-אין לפחות. כל אחת שאינה מכבי ברשימה הזאת תסיים בין 6 הראשונות אם תנצח פעמיים לפחות ב-3 מחזורי הסיום, כאשר למונאקו גם ניצחון אחד יספיק, כמו גם לברצלונה אם הוא יהיה נגד מכבי.

בולוניה ובאסקוניה במקומות 8-9 קרובות להבטחת המקום בפליי-אין.

מילאנו, פרטיזן, ולנסיה ואנדולו בשוויון על מקומות 10-13 כרגע, כשז'לגיריס ובאיירן עם ניצחון אחד פחות עדיין במאבק.

הכוכב האדום, וילרבאן ואלבה ברלין כבר הודחו רשמית.

זו הטבלה הפשוטה ביותר, ומכאן נעבור לבחון את המצב לעומק

נעבור לכל הקבוצות:

*במאזן הפנימי – האפשרויות הן ניצחון או הפסד כפול, יתרון או פיגור, כלומר מאזן 1-1 שבו ההפרש מכריע, או מצב שבו זה 1- 0 לטובת אחד מהצדדים, כשמצפה להן עוד מפגש ישיר ובמצב כזה נוסיף גם את ההפרש מהמשחק הקודם*

ריאל מדריד:

מאזן: 25- 6.
טווח מיקום אפשרי: הבטיחו מקום ראשון.
משחקים שנותרו: הכוכב האדום בית, באסקוניה בית, ז'לגיריס חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: לא רלוונטי.

הסבר: ריאל הבטיחו את המקום הראשון באופן רשמי, וינסו להיאבק בעובדה שאף מדורגת ראשונה לא הניפה את הגביע מאז המעבר לשיטת ליגה. למרות הכושר הפחות טוב מאשר בתחילת העונה, אלופת אירופה המכהנת היא פייבוריטית ברורה לזכייה שנייה ברציפות.

פנאתנייקוס:

מאזן: 20- 11.
טווח מיקום אפשרי: 2-8.
משחקים שנותרו: בולוניה חוץ, באיירן חוץ, אלבה בית.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: ניצחון כפול על מונאקו, שוויון נגד ברצלונה, הפסד כפול נגד אולימפיאקוס, פיגור נגד פנרבחצ'ה, הפסד כפול נגד מכבי, 1- 0 נגד בולוניה (14).

הסבר: הניצחון הכפול על מונאקו שם את פאו בעמדה טובה למקום השני אם יצליחו לנצח את המשחקים שנותרו להם, אבל ההפסדים הכפולים נגד אולימפיאקוס ומכבי גורמים לכך שהסיכון שלהם להסתבך הוא גבוה יותר מאשר זה של מונאקו וברצלונה הצמודות אליהם בטבלה. בכל מקרה מדובר יהיה בעונה הכי טובה של פנאתנייקוס, לפחות מאז 2019.

מונאקו:

מאזן: 20- 11.
טווח מיקום אפשרי: 2-8.
משחקים שנותרו: וילרבאן חוץ, ז'לגיריס בית, באיירן בית.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: הפסד כפול נגד פנאתנייקוס, ניצחון כפול על ברצלונה, יתרון על אולימפיאקוס, פיגור נגד פנרבחצ'ה, יתרון על מכבי, פיגור נגד בולוניה.

הסבר: מונאקו ניצלו את הלו"ז הנוח עם 8 ניצחונות רצופים שנקטעו בשבוע שעבר, והם במרחק נגיעה מיתרון ביתיות ברבע הגמר, עונה שנייה ברציפות. הניצחון הכפול על ברצלונה עשוי לשחק לטובתם, ומדובר בקבוצה היחידה בחבורה הזאת שכל ניצחון יספיק לה כדי להבטיח יתרון על מכבי, כך שרק תרחיש יוצא דופן יוריד אותם לפליי-אין במצב כזה.

ברצלונה:

מאזן: 20- 11.
טווח מיקום אפשרי: 2-8.
משחקים שנותרו: באיירן חוץ, מכבי בית, וילרבאן חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: שוויון נגד פנאתנייקוס, הפסד כפול נגד מונאקו, ניצחון כפול על אולימפיאקוס, פיגור נגד פנרבחצ'ה, 1- 0 נגד מכבי (2), יתרון על בולוניה.

הסבר: שני הפסדי החוץ לפנרבחצ'ה ופנאתנייקוס בשבוע שעבר סיבכו את ברצלונה, שכבר חשבו שהם בדרך להבטיח את המקום השני. עכשיו הרבה תלוי במשחק שלהם נגד מכבי בשבוע הבא, ואולי יותר מזה, בשאלה עד כמה ריקי רוביו יכול לתרום להם בקאמבק שלו לאירופה. בינתיים לוקח לו זמן להתאקלם, אבל זה לא אומר כלום לגבי שלבי ההכרעה.

אולימפיאקוס:

מאזן: 19- 12.
טווח מיקום אפשרי: 2-9.
משחקים שנותרו: פרטיזן חוץ, הכוכב האדום חוץ, פנרבחצ'ה בית.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: ניצחון כפול על פנאתנייקוס, פיגור נגד מונאקו, הפסד כפול נגד ברצלונה, 0- 1 נגד פנרבחצ'ה (2), ניצחון כפול על מכבי, יתרון על בולוניה, הפסד כפול נגד באסקוניה.

הסבר: המשחק שלהם נגד פנרבחצ'ה במחזור האחרון יהיה אולי קריטי לכל הקבוצות במרוץ הזה, ובכל מקרה יהיה חשוב מאוד עבור שתיהן. הפסד בשבוע שעבר לאנדולו קטע ליוונים רצף של 6 ניצחונות, אבל אם מורידים את אותו משחק נגד אנדולו, סגנית אלופת אירופה ספגה רק 68.5 נקודות למשחק ביתר משחקי היורוליג שלה מאז תחילת פברואר, וההגנה נכנסת לכושר לקראת שלבי ההכרעה.

פנרבחצ'ה:

מאזן: 19- 12.
טווח מיקום אפשרי: 2-8.
משחקים שנותרו: אלבה בית, אנדולו בית, אולימפיאקוס חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: יתרון על פנאתנייקוס, יתרון על מונאקו, יתרון על ברצלונה, 1- 0 נגד אולימפיאקוס (2), יתרון על מכבי, יתרון על בולוניה, יתרון על באסקוניה.

הסבר: הפסד דרמטי למילאנו בליל שבת האחרון קטע להם רצף של 4 ניצחונות, אבל החבורה של שאראס עדיין עומדת על מאזן 12- 6 מאז שהוא מונה לתפקיד לעומת 7- 6 תחת איטודיס, ובעמדה טובה לפחות להיכנס למקום החמישי ולחכות למעידה. חלק מהעניין זה שיפור ביכולת של סקוטי ווילבקין שעומד תחת שאראס על 14.2 נקודות ב-40.7% לשלוש ו-4 אסיסטים לעומת 12.6 נקודות ב-38.8% לשלוש ו-2.7 אסיסטים בתקופת איטודיס.

—————————————————-

מכבי ת"א:

מאזן: 18- 13.
טווח מיקום אפשרי: 2-9.
משחקים שנותרו: ולנסיה "בית", ברצלונה חוץ, מילאנו "בית".
מאזנים פנימיים רלוונטיים: ניצחון כפול על פנאתנייקוס, פיגור נגד מונאקו, 0- 1 נגד ברצלונה (2), הפסד כפול נגד אולימפיאקוס, פיגור נגד פנרבחצ'ה, יתרון על בולוניה, פיגור נגד באסקוניה.

הסבר: ב-8/2 מכבי ספגו הפסד שלישי ברציפות וירדו למאזן חצוי של 13- 13, אך כמו בעונה שעברה, הפסד במחזור ה-26 התברר כנקודת מפנה ומאז מכבי לא הפסידו משחק כבר יותר מחודש וחצי. בליגה הם השתלטו חזרה על הפסגה אחרי פתיחה מגומגמת לעונה, וצלחו את כל משחקי ההשלמה הרבים, וביורוליג הם כבר עם 5 ניצחונות רצופים, הבטיחו פליי-אין לפחות, ומחכים ל-2 מעידות של אחת מהקבוצות מעליהם כדי אולי להתברג ישירות בפלייאוף.

בולוניה:

מאזן: 17- 14.
טווח מיקום אפשרי: 5-11.
משחקים שנותרו: פנאתנייקוס בית, מילאנו חוץ, באסקוניה בית.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: 0- 1 נגד פנאתנייקוס (14), יתרון על מונאקו, פיגור נגד ברצלונה, פיגור נגד אולימפיאקוס, פיגור נגד פנרבחצ'ה, פיגור נגד מכבי, 1- 0 נגד באסקוניה (10), 1- 0 נגד מילאנו (7), ניצחון כפול על פרטיזן, יתרון על ולנסיה, פיגור נגד אנדולו.

הסבר: האיטלקים קרובים מאוד להבטחת המקום בפליי-אין, אך יזדקקו לתרחיש יוצא דופן כדי להתקדם מעבר למקום השמיני, כשמצפה להם משחק קריטי נגד באסקוניה בקרב על מקומות 8-9. העובדה שמצפים להם רק קרבות ישירים במחזורי הסיום יכולה לשחק לטובתם או לרעתם, ויהיה מעניין לראות האם נראה בולוניה בשלבי ההכרעה של היורוליג, לראשונה מזה שני עשורים.

באסקוניה:

מאזן: 16- 15.
טווח מיקום אפשרי: 6-15.
משחקים שנותרו: אנדולו בית, ריאל חוץ, בולוניה חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: ניצחון כפול על אולימפיאקוס, פיגור נגד פנרבחצ'ה, יתרון על מכבי, 0- 1 נגד בולוניה (10), יתרון על מילאנו, פיגור נגד פרטיזן, פיגור נגד ולנסיה, 1- 0 נגד אנדולו (7), הפסד כפול נגד באיירן, הפסד כפול נגד ז'לגיריס.

הסבר: שני הפסדים בשבוע שעבר סיבכו את באסקוניה, אך הם עדיין במרחק ניצחון או 2 מהבטחת הכרטיס לפליי-אין. עם זאת, מצפים להם משחקים לא קלים בכלל עד לסיום העונה, והמשחק שלהם בבולוניה במחזור האחרון יהיה קריטי לשני הצדדים כמעט בכל מקרה, כך שיהיה מעניין אצל הבאסקים.

מילאנו:

מאזן: 14- 17.
טווח מיקום אפשרי: 8-16.
משחקים שנותרו: ז'לגיריס חוץ, בולוניה בית, מכבי חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: 0- 1 נגד בולוניה (7), פיגור נגד באסקוניה, פיגור נגד פרטיזן, יתרון על ולנסיה, יתרון על אנדולו, יתרון על באיירן, 0- 1 נגד ז'לגיריס (13), יתרון על הכוכב האדום.

הסבר: הקבוצה של מסינה ניצחה את מונאקו ופנרבחצ'ה בשבוע שעבר, מה שהחזיר אותה למאבק ואפילו גם למקום העשירי המיוחל נכון לרגע זה, אם כי השוויון המרובע שמאפשר להם את זה לא יחזיק כנראה בשל מאבקים ישירים שיהיו בהמשך. יכול להיות מצב שמילאנו יגיעו למשחק נגד מכבי במחזור האחרון כשהם צריכים ניצחון בשביל כרטיס לפליי-אין, ממנו מכבי אולי עוד תקווה להימנע.

—————————————————-

פרטיזן:

מאזן: 14- 17.
טווח מיקום אפשרי: 9-16.
משחקים שנותרו: אולימפיאקוס בית, אלבה חוץ, ולנסיה בית.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: הפסד כפול נגד בולוניה, יתרון על באסקוניה, יתרון על מילאנו, 1- 0 נגד ולנסיה (5), יתרון על אנדולו, הפסד כפול נגד באיירן, ניצחון כפול על ז'לגיריס, פיגור נגד הכוכב האדום.

הסבר: ז'ליקו אוברדוביץ' קיבל לאחרונה הארכת חוזה, אבל הקבוצה שלו העונה פחות טובה מאשר בעונה שעברה, כשנטשו אותה בקיץ שחקנים חשובים כמו מתיאס לסור, יואניס פאפאפטרו, ים מדר כמובן ואפילו טריסטאן ווקצ'ביץ' שעבר ממש לפני שבוע ל-NBA, שם הוא חתם בקבוצה עם פחות ניצחונות העונה, שזו וושינגטון. עדיין איש לא יהמר נגד שועל הקרבות הוותיק בקלות, ואף אחד לא ירצה לקבל אותו במשחק פליי-אין מכריע.

ולנסיה:

מאזן: 14- 17.
טווח מיקום אפשרי: 9-16.
משחקים שנותרו: מכבי חוץ, וילרבאן בית, פרטיזן חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: פיגור נגד בולוניה, יתרון על באסקוניה, פיגור נגד מילאנו, 0- 1 נגד פרטיזן (5), יתרון על אנדולו, יתרון על באיירן, יתרון על ז'לגיריס, פיגור נגד הכוכב האדום.

הסבר: המשחק בבלגרד במחזור האחרון יכריע הרבה, אבל גם הערב מצפה לולנסיה משחק חשוב בבלגרד נגד מכבי, והם יצטרכו לא לשמוט את המשחק הנוח יותר על הנייר נגד וילרבאן. ולנסיה ניצחו רק משחק אחד מ-6 האחרונים שלהם, והם יצטרכו להפגין שיפור משמעותי כדי להישאר במאבק הזה עד לסיום.

אנדולו אפס:

מאזן: 14- 17.
טווח מיקום אפשרי: 8-16.
משחקים שנותרו: באסקוניה חוץ, פנרבחצ'ה חוץ, הכוכב האדום בית.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: יתרון על בולוניה, 0- 1 נגד באסקוניה (7), פיגור נגד מילאנו, פיגור נגד פרטיזן, פיגור נגד ולנסיה, הפסד כפול נגד באיירן, פיגור נגד ז'לגיריס, 0- 1 נגד הכוכב האדום (14).

הסבר: אנדולו קולעים 92.3 נקודות למשחק ב-6 האחרונים, מהם הם ניצחו 4 וחזרו לתמונה, אבל גם סופגים 89.5 נקודות למשחק בתקופה הזאת, ולאורך זמן הם יהיו חייבים לשפר את ההגנה כדי להישאר במאבק. שני משחקי החוץ הקרובים שלהם יהיו אלה שיכריעו האם לאלופת 2021-2 יש מקום במאבק, ואז יהיה אסור לזלזל בשיין לארקין וחבורתו, או שכמו בעונה שעברה יש ללארקין קבוצה לא מספיק טובה ובריאה לידו.

באיירן מינכן:

מאזן: 13- 18.
טווח מיקום אפשרי: 9-16.
משחקים שנותרו: ברצלונה בית, פנאתנייקוס בית, מונאקו חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: ניצחון כפול על באסקוניה, פיגור נגד מילאנו, ניצחון כפול על פרטיזן, פיגור נגד ולנסיה, ניצחון כפול על אנדולו, פיגור נגד ז'לגיריס, יתרון על הכוכב האדום.

הסבר: יש לבאיירן עדיין סיכוי תיאורטי להיכנס לפליי-אין, אבל אם נשקלל את הלו"ז המורכב, כשהם ישחקו נגד מקומות 2-4, והעובדה שהם יצטרכו לעבור לפחות 4 קבוצות בדרך, אפשר כנראה לומר שפאבלו לאסו יסיים מחוץ לפלייאוף היורוליג, לראשונה מאז העונה הראשונה שלו כמאמן ריאל ב-2012. אז ב-2012, פתח את העונה בריאל אחד סרג' איבקה, שסיים אותה אחרי השביתה באוקלהומה ובגמר ה-NBA, והעונה איבקה שוב משחק תחת לאסו ביורוליג.

ז'לגיריס:

מאזן: 13- 18.
טווח מיקום אפשרי: 9-16.
משחקים שנותרו: מילאנו בית, מונאקו חוץ, ריאל בית.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: ניצחון כפול על באסקוניה, 1- 0 נגד מילאנו (13), הפסד כפול לפרטיזן, פיגור נגד ולנסיה, יתרון על אנדולו, יתרון על באיירן, ניצחון כפול על הכוכב האדום.

הסבר: אותו דבר כמו באיירן בגדול, אך עם פיגור במאזן הפנימי נגד ולנסיה ופרטיזן שתיפגשנה במחזור הסיום, מה שמאלץ את הליטאים לקוות לתרחיש עוד יותר יוצא דופן, כשהלו"ז שלהם אולי רק במעט פחות מסובך מזה של באיירן. בינתיים, ביוון כבר מדווחים על כך שקינן אוונס, כוכב הקבוצה ואקס מכבי, צפוי להצטרף לאולימפיאקוס בעונה הבאה, ועל אף ההכחשות של היוונים, הנושא הזה כנראה יהיה המדובר ביותר אצל ז'לגיריס בזמן הקרוב.

הכוכב האדום בלגרד:

מאזן: 11- 20.
טווח מיקום אפשרי: 12-16.
משחקים שנותרו: ריאל חוץ, אולימפיאקוס בית, אנדולו חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: פיגור נגד מילאנו, יתרון על פרטיזן, יתרון על ולנסיה, 1- 0 נגד אנדולו (14), פיגור נגד באיירן, הפסד כפול נגד ז'לגיריס.

הסבר: קצת בדומה לעונת הבכורה שלו כמאמן מכבי, יאניס ספרופולוס נכנס באמצע העונה לקבוצה שלא ידעה מימינה ומשמאלה, שיפר אותה קצת, אך לא הצליח להוביל אותה לפלייאוף, אם כי הפעם הקבוצה שלו גם הייתה יותר רחוקה מאשר מכבי של 2019 שעוד היה לה סיכוי תיאורטי בכניסה למחזור האחרון. מעניין יהיה לראות האם יצליח המאמן היווני לפתח עם הקהל הסרבי מערכת יחסים דומה לזו שהייתה לו עם הקהל הישראלי, כנראה הגורם העיקרי שהפך אותו למאמן הזר עם הקדנציה הארוכה ביותר בתולדות מכבי.

וילרבאן:

מאזן: 7- 24.
טווח מיקום אפשרי: 17-18.
משחקים שנותרו: מונאקו בית, ולנסיה חוץ, ברצלונה בית.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: פיגור נגד אלבה.

הסבר: העונה של וילרבאן נגמרה כבר מזמן, אבל 2 ניצחונות מאז פגרת הנבחרות אפשרו להם לעבור את אלבה ברלין, ובעיקר, מה שמעניין את הקהל הישראלי זה הדקות הרבות יותר שמקבל נועם יעקב לאחרונה. נקווה שבעונה הבאה יהיה לו תפקיד משמעותי שם כבר מההתחלה, או שיעשה את מה שעשה ויקטור וומבניאמה לפני שנתיים, כשעזב את וילרבאן ועבר לקבוצה שתיתן לו את המושכות.

אלבה ברלין:

מאזן: 5- 26.
טווח מיקום אפשרי: 17-18.
משחקים שנותרו: פנרבחצ'ה חוץ, פרטיזן בית, פנאתנייקוס חוץ.
מאזנים פנימיים רלוונטיים: יתרון על וילרבאן.

הסבר: בלי יובל זוסמן ותמיר בלאט, ששיחקו באלבה בשנתיים הקודמות, אפשר לומר שהקבוצה הכי חלשה ביורוליג גם חזרה למעמד הקבוצה הכי לא מעניינת במפעל. הקבוצה שמעולם לא הגיעה לרבע הגמר בעידן היורוליג, כלומר מאז 2001, ממשיכה להתרחק משם, דווקא אחרי שבעונת 2022 הם היו במאזן 12- 16 והייתה תחושה שהם מנסים לעשות זאת. עכשיו התחושה היא שהם לא ממש…

שוויון משולש או יותר:

מאבק הצמרת – כל מי שיש לה עדיין סיכוי להיכנס למאבק על הביתיות:

על מנת שיהיה שוויון בין מכבי לברצלונה או בין בולוניה לפנאתנייקוס, מכבי ובולוניה צריכות לנצח, ולכן לא התייחסתי כלל לאפשרות האחרות בשוויון שכולל אותן. כמו כן, כל שוויון שכולל רק קבוצות מהמקום החמישי ומטה ייכנס לחלק הבא.

3 קבוצות:

פאו, מונאקו, ברצלונה
אולימפיאקוס, פאו, מונאקו
פאו, פנרבחצ'ה, מונאקו
מכבי, פאו, מונאקו
פאו, בולוניה, מונאקו

ברצלונה, אולימפיאקוס, פאו
פנר, פאו, ברצלונה
מכבי,ברצלונה, פאו
ברצלונה, פאו, בולוניה – בולוניה עוברים את פאו אם הם מנצחים בהפרש 25 וגם את ברצלונה אם זה בהפרש 59.

אולימפיאקוס/פנר, פאו – המנצחת ביניהן ראשונה
אולימפיאקוס, מכבי, פאו
אולימפיאקוס, בולוניה, פאו

מכבי, פנר, פאו
פאו, פנר, בולוניה – אם בולוניה מנצחים בהפרש 3 פנר עוברים את פאו, בולוניה עוברים את פאו אם זה בהפרש 15 וגם את פנר אם זה בהפרש 28.
מכבי, בולוניה, פאו

מונאקו, ברצלונה, אולימפיאקוס
מונאקו, פנרבחצ'ה, ברצלונה
מונאקו, מכבי, ברצלונה
מונאקו, בולוניה, ברצלונה

פנר, מונאקו, אולימפיאקוס – אם פנר מנצחים, או אם אולימפיאקוס מנצחים בהפרש 6 ומטה. מונאקו עוברים את פנר אם זה בהפרש 7, אולימפיאקוס עוברים את פנר אם זה בהפרש 8 וגם את מונאקו אם זה בהפרש 10.
אולימפיאקוס, מונאקו, מכבי
בולוניה, אולימפיאקוס, מונאקו

פנר, מונאקו, מכבי
בולוניה, פנר, מונאקו
בולוניה, מונאקו, מכבי

ברצלונה/פנר, אולימפיאקוס – פנר עוברים את ברצלונה אם הם מנצחים את אולימפיאקוס בהפרש 4.
ברצלונה, אולימפיאקוס, מכבי
ברצלונה, בולוניה, אולימפיאקוס

פנר, ברצלונה, מכבי – מכבי עוברים את ברצלונה אם הם מנצחים בהפרש 14 וגם את פנר אם זה בהפרש 69.
ברצלונה, פנר, בולוניה
ברצלונה, מכבי, בולוניה – מכבי עוברים גם את ברצלונה אם הם מנצחים בהפרש 10 וגם בולוניה עוברים את ברצלונה אם זה בהפרש 54.

4 קבוצות:

פאו, מונאקו, ברצלונה, אולימפיאקוס
פאו, פנר, מונאקו, ברצלונה
מכבי, מונאקו, פאו, ברצלונה
פאו, מונאקו, בולוניה, ברצלונה – בולוניה עוברים את מונאקו אם הם מנצחים בהפרש 10.

פנר/אולימפיאקוס, פאו, מונאקו – המנצחת ביניהן ראשונה והמפסידה שלישית אחרי פאו.
אולימפיאקוס, מכבי, מונאקו, פאו
אולימפיאקוס, פאו, בולוניה, מונאקו – בולוניה עוברים את פאו אם הם מנצחים בהפרש 15.

פנר, ברצלונה, פאו, אולימפיאקוס – אם פנר מנצחים. אם אולימפיאקוס מנצחים הם עוברים את פאו וברצלונה עוברים את פנר, ואולימפיאקוס עוברים גם את פנר אם זה בהפרש 12.
ברצלונה, אולימפיאקוס, מכבי, פאו – אולימפיאקוס עוברים את ברצלונה אם מכבי מנצחים בהפרש 9.
ברצלונה, אולימפיאקוס, בולוניה, פאו, – בולוניה עוברים את אולימפיאקוס אם הם מנצחים בהפרש 32.

מכבי, פנר, פאו, מונאקו
פאו, פנר, בולוניה, מונאקו – בולוניה עוברים את פנר אם הם מנצחים בהפרש 12.
מכבי, פאו, בולוניה, מונאקו

מכבי, ברצלונה, פנר, פאו – המנצחת ביניהן ראשונה
ברצלונה, פנר, פאו, בולוניה -בולוניה עוברים את פאו אם הם מנצחים בהפרש 26, את פנר אם זה בהפרש 56 וגם את ברצלונה אם זה בהפרש 58.
מכבי, ברצלונה, בולוניה, פאו – בולוניה יעברו את ברצלונה אם סכום ההפרשים בשני המשחקים הישירים יהיה 68.

אולימפיאקוס, פנר, מכבי, פאו
פנר/אולימפיאקוס, בולוניה, פאו – אם פנר ינצחו, בולוניה יעברו את אולימפיאקוס אם סכום ההפרשים יהיה 30, ואם אולימפיאקוס ינצחו, בולוניה יעברו את פנרבחצ'ה אם סכום ההפרשים יהיה 33.
אולימפיאקוס, מכבי, בולוניה, פאו – בולוניה יעברו את מכבי אם ינצחו בהפרש 25.

מונאקו, פנר, ברצלונה, אולימפיאקוס – פנר יעברו את מונאקו אם ינצחו בהפרש 18, וברצלונה יעברו את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 33.
מונאקו, אולימפיאקוס, ברצלונה, מכבי
מונאקו, בולוניה, ברצלונה, אולימפיאקוס

מונאקו, פנר, מכבי, ברצלונה – מכבי יעברו את פנר אם ינצחו בהפרש 92.
מונאקו, פנר, בולוניה, ברצלונה
מונאקו, בולוניה, מכבי, ברצלונה – מכבי יעברו את בולוניה אם ינצחו בהפרש 5.

פנר, מונאקו, אולימפיאקוס, מכבי – אם פנר מנצחים. אם אולימפיאקוס מנצחים הם עוברים את פנר, וגם את מונאקו אם הם מנצחים בהפרש 6.
פנר, בולוניה, מונאקו, אולימפיאקוס – אם פנר מנצחים. אם אולימפיאקוס מנצחים הם עוברים את מונאקו ובולוניה יעברו את פנר, אולימפיאקוס יעברו את פנר אם ינצחו בהפרש 9 וגם את בולוניה אם ינצחו בהפרש 18
אולימפיאקוס, בולוניה, מונאקו, מכבי

ברצלונה, פנר/אולימפיאקוס, מכבי – אולימפיאקוס יעברו את פנר אם ינצחו בהפרש 18.
ברצלונה, פנר, בולוניה, אולימפיאקוס – פנר יעברו את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 20. בולוניה יעברו את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 44.
ברצלונה, אולימפיאקוס, בולוניה, מכבי

5 קבוצות:

פנר, פאו, מונאקו, ברצלונה, אולימפיאקוס – אם פנר מנצחים. אם אולימפיאקוס ינצחו פאו יעברו את פנר, אם זה יהיה בלי הארכה אולימפיאקוס יעברו את ברצלונה, מונאקו יעברו את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 12, אולימפיאקוס יעברו את פנר אם ינצחו בהפרש 18, את מונאקו אם ינצחו בהפרש 25 וגם את פנאתנייקוס אם ינצחו בהפרש 36.
אולימפיאקוס, מונאקו, ברצלונה, מכבי, פאו – מכבי יעברו את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 8 וגם את מונאקו אם ינצחו בהפרש 56.
פאו, ברצלונה, מונאקו, אולימפיאקוס, בולוניה – בולוניה יעברו את אולימפיאקוס אם ינצחו בהפרש 5, את מונאקו אם ינצחו בהפרש 7, את פאו אם ינצחו בהפרש 26 ואת ברצלונה אם ינצחו בהפרש 28, ברצלונה יעברו את פאו אם בולוניה ינצחו בהפרש 26, מונאקו יעברו את פאו אם בולוניה ינצחו בהפרש 46 ואולימפיאקוס יעברו את פאו אם בולוניה ינצחו בהפרש 48.

מונאקו, מכבי, פנר, פאו, ברצלונה – מכבי יעברו את מונאקו אם ינצחו בהפרש 53.
פאו, פנר, בולוניה, מונאקו, ברצלונה – בולוניה יעברו את פנר אם ינצחו בהפרש 40.
מכבי, פאו, מונאקו, בולוניה, ברצלונה – בולוניה יעברו את מונאקו אם ינצחו בהפרש 23 וגם את פאו אם ינצחו בהפרש 24, ומונאקו יעברו את פאו אם בולוניה ינצחו בהפרש 25.

אולימפיאקוס/פנר, מכבי, פאו, מונאקו – המנצחת ביניהן ראשונה. מכבי יעברו את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 96.
אולימפיאקוס/פנר, פאו, בולוניה, מונאקו – המנצחת ביניהן ראשונה ופאו יעברו את המפסידה, בולוניה יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו בהפרש 3, או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 17.
אולימפיאקוס, בולוניה, מכבי, פאו, מונאקו

אולימפיאקוס/פנר, ברצלונה, מכבי, פאו – המנצחת ראשונה, אלא אם זו אולימפיאקוס וההפרש המצטבר של הניצחון הזה ושל מכבי על ברצלונה קטן מ-5, ואז ברצלונה ראשונה ואולימפיאקוס שנייה. ברצלונה יעברו את המפסידה בכל מקרה, ומכבי יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 49 או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 81.
ברצלונה, אולימפיאקוס/פנר, בולוניה, פאו – אולימפיאקוס יעברו את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 53, פנר יעברו את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 16 ובולוניה יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 34 או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 60.
ברצלונה, אולימפיאקוס, מכבי, בולוניה, פאו – אולימפיאקוס יעברו את ברצלונה אם מכבי תנצח בהפרש 27 ובולוניה יעברו את מכבי אם הפרש הניצחון שלהם יהיה 42 יותר מהפרש הניצחון של מכבי.
אולימפיאקוס/פנר, בולוניה, מכבי, פאו – בולוניה יעברו את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 70.

פנר, מונאקו, ברצלונה, אולימפיאקוס, מכבי – אם פנר מנצחים. מכבי יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 70, אם אולימפיאקוס ינצחו הם יעברו את ברצלונה ומונאקו יעברו את פנר, ואולימפיאקוס יעברו גם את פנר אם זה יהיה בהפרש 23.
פנר, מונאקו, ברצלונה, בולוניה, אולימפיאקוס – אם פנר מנצחים. מונאקו יעברו את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו, ברצלונה יעברו את פנר אם זה יהיה בהפרש 19 ובולוניה יעברו את פנר אם זה יהיה בהפרש 28.
מונאקו, ברצלונה, אולימפיאקוס, בולוניה, מכבי

מונאקו, פנר, בולוניה, מכבי, ברצלונה
אולימפיאקוס/פנר, מונאקו, בולוניה, מכבי – המנצחת ביניהן ראשונה. בולוניה יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו בהפרש 12 או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 37, ואילו מונאקו יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו בהפרש 20 או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 45.
פנר, ברצלונה, בולוניה, אולימפיאקוס, מכבי – אם פנר ינצחו. מכבי יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 54, אם אולימפיאקוס ינצחו הם יעברו את בולוניה וברצלונה יעברו את פנר, ואולימפיאקוס יעברו גם את פנר אם הם ינצחו בהפרש 19.

6 קבוצות:

אולימפיאקוס/פנר, מונאקו, ברצלונה, מכבי, פאו – המנצחת ביניהן ראשונה ומכבי יעברו את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 18. מונאקו יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 24, מכבי יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 61 או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 104, ואילו ברצלונה יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו והפרש הניצחון שלהם יהיה 18 יותר מהפרש הניצחון של מכבי, או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו והפרש הניצחון שלהם יהיה 68 יותר מהפרש הניצחון של מכבי.

פנר, פאו, ברצלונה, מונאקו, בולוניה, אולימפיאקוס – אם פנר מנצחים. בולוניה יעברו את מונאקו אם ינצחו בהפרש 11, את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 20 ואת פאו אם ינצחו בהפרש 27. אם אולימפיאקוס ינצחו, הם יעברו את בולוניה, אלא אם הפרש הניצחון של בולוניה יהיה 8 יותר מהפרש הניצחון של אולימפיאקוס, ופאו יעברו את פנר, אלא אם הפרש הניצחון של בולוניה יהיה 10 יותר מהפרש הניצחון של פנר. אולימפיאקוס יעברו את מונאקו אם ינצחו בהפרש 5 ואת ברצלונה אם ינצחו בהפרש 21, וגם את פאו אם ההפרש המצטבר יהיה 47. בולוניה יעברו את פנר אם ההפרש המצטבר יהיה 45.

אולימפיאקוס, ברצלונה, מונאקו, מכבי, בולוניה, פאו – בולוניה יעברו את מכבי אם הפרש הניצחון שלהם יהיה 6 יותר מהפרש הניצחון של מכבי, את מונאקו אם ינצחו בהפרש 32 ואת ברצלונה אם ההפרש המצטבר יהיה 37. מכבי יעברו את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 16 ואת מונאקו אם ינצחו בהפרש 28.

מכבי, פנר, פאו, מונאקו, בולוניה, ברצלונה – בולוניה יעברו את מונאקו אם ינצחו בהפרש 23, את פאו אם ינצחו בהפרש 25 ואת פנר אם ינצחו בהפרש 77.

פנר/אולימפיאקוס, בולוניה, מכבי, פאו, מונאקו – המנצחת ביניהן ראשונה. בולוניה יעברו את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו וההפרש המצטבר יהיה 54, מכבי יעברו את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 94, ומונאקו יעברו את פאו אם בולוניה ינצחו בהפרש 45.

פנר, ברצלונה, אולימפיאקוס, מכבי, בולוניה, פאו – כל זה אם פנר מנצחת. מכבי יעברו את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 33 ויעברו את אולימפיאקוס אם ההפרש המצטבר יהיה 47. בולוניה יעברו את מכבי אם הפרש הניצחון שלהם יהיה 19 יותר מהפרש הניצחון של מכבי, את אולימפיאקוס אם ההפרש המצטבר יהיה 63 ואת ברצלונה אם ההפרש המצטבר יהיה 85. אם אולימפיאקוס ינצחו, ברצלונה יעברו את פנר, אולימפיאקוס יעברו את ברצלונה אם ההפרש המצטבר יהיה 23, מכבי יעברו את פנר אם ההפרש המצטבר יהיה 79 ובולוניה יעברו את פנר אם ההפרש המצטבר יהיה 97.

פנר, מונאקו, ברצלונה, בולוניה, אולימפיאקוס, מכבי – כל זה אם פנר מנצחת. מכבי יעברו את אולימפיאקוס אם ההפרש המצטבר יהיה 66 ובולוניה יעברו את ברצלונה אם מכבי ינצחו בהפרש 22. אם אולימפיאקוס ינצחו, הם יעברו את בולוניה, וגם את ברצלונה אם ההפרש המצטבר יהיה 6, מונאקו יעברו את פנר, וברצלונה יעברו את פנר אם הפרש הניצחון של אולימפיאקוס יהיה 19 יותר מהפרש ההפסד של ברצלונה למכבי.

כל 7 הקבוצות:

פנר, אולימפיאקוס, ברצלונה, מונאקו, בולוניה, מכבי, פאו – כל זה אם פנר מנצחים. ברצלונה יעברו את אולימפיאקוס אם יפסידו בהפרש נמוך יותר, מונאקו יעברו את ברצלונה אם הם יפסידו בהפרש 3 ואת אולימפיאקוס אם הם יפסידו בהפרש 4. בולוניה יעברו את מונאקו אם ינצחו בהפרש 32, את ברצלונה אם ההפרש המצטבר יהיה 36 ואת אולימפיאקוס אם ההפרש המצטבר יהיה 37. מכבי יעברו את בולוניה אם ינצחו בהפרש 20 יותר מהם, את ברצלונה אם ינצחו בהפרש 28, את מונאקו אם ינצחו בהפרש 52 ואת אולימפיאקוס אם ההפרש המצטבר יהיה 57. אם אולימפיאקוס מנצחים הם עוברים את פנר, אותם ברצלונה יעברו אם יפסידו בהפרש 47 יותר מהם, מונאקו יעברו את פנר אם הם יפסידו בהפרש 50, בולוניה יעברו את פנר אם ההפרש המצטבר יהיה 82 ומכבי יעברו את פנר אם ההפרש המצטבר יהיה 102.

המאבק על המקום הישיר בפלייאוף – מקומות 5-9:

3 קבוצות:

אולימפיאקוס/פנר, מכבי – המנצחת ביניהן ראשונה.
פנר, בולוניה, אולימפיאקוס – אם פנר מנצחים. אם אולימפיאקוס מנצחים הם עוברים את בולוניה, אולימפיאקוס עוברים גם את פנר אם זה בהפרש 3 וגם בולוניה עוברים את פנר אם זה בהפרש 16.
אולימפיאקוס, בולוניה, מכבי

פנר/באסקוניה, אולימפיאקוס – המנצחת ביניהן ראשונה.
באסקוניה, אולימפיאקוס, מכבי
בולוניה/באסקוניה, אולימפיאקוס – המנצחת ביניהן ראשונה.

פנר, באסקוניה, מכבי
בולוניה, פנר, באסקוניה – אם בולוניה מנצחים. אם באסקוניה מנצחים, פנר עוברים את בולוניה, וגם באסקוניה עוברים את בולוניה אם זה בהפרש 15 ואת פנר אם זה בהפרש 44.
בולוניה, מכבי, באסקוניה – אם בולוניה מנצחים. אם באסקוניה מנצחים, מכבי עוברים את בולוניה, וגם באסקוניה עוברים את בולוניה אם זה בהפרש 6 ואת מכבי אם זה הפרש 13.

4 קבוצות:

פנר/אולימפיאקוס, בולוניה, מכבי – המנצחת ביניהן ראשונה. בולוניה יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו בהפרש 39 או את פנר אם אולימפיאקוס ינצחו בהפרש 53.
פנר, באסקוניה, אולימפיאקוס, מכבי – אם פנר ינצחו. מכבי יעברו את אולימפיאקוס אם פנר ינצחו בהפרש 63. אם אולימפיאקוס ינצחו, באסקוניה יעברו את פנר, וגם אולימפיאקוס יעברו אותם אם זה יהיה בהפרש 19.
פנר, בולוניה, באסקוניה, אולימפיאקוס – אם פנר ובולוניה מנצחים, ובולוניה יעברו את פנר אם הפרש הניצחון שלהם יהיה 20 יותר מהפרש הניצחון של פנר, או אם אולימפיאקוס מנצחים. באסקוניה יעברו את בולוניה אם ינצחו, וגם את פנר אם הפרש הניצחון שלהם יהיה 34 יותר מהפרש הניצחון של פנר, או אם אולימפיאקוס מנצחים.
בולוניה/באסקוניה, אולימפיאקוס, מכבי – המנצחת ביניהן ראשונה ואולימפיאקוס יעברו את המפסידה.
בולוניה, פנר, מכבי, באסקוניה – אם בולוניה מנצחים. אם באסקוניה מנצחים, הם עוברים את מכבי ופנר את בולוניה, ובאסקוניה עוברים גם את בולוניה אם הם מנצחים בהפרש 11.

5 קבוצות:

פנר, בולוניה, אולימפיאקוס, באסקוניה, מכבי – 2 המנצחות הן 2 הראשונות, 2 המפסידות אחריהן ומכבי אחרונה. פנר מובילים על בולוניה בהפרש של 56 ועל באסקוניה בהפרש של 61, ואילו אולימפיאקוס מובילים על בולוניה בהפרש של 16 ועל באסקוניה בהפרש של 21.

מאבק הפליי-אין / אהרון שדה:

מקומות 10-13 עם 17-14. אמנם רק בהפרש משחק על 14-15, אבל נותרו 3 מש בלבד, מה אומר ש 14-15 צריכות לנצל מעידה של כל הרביעייה ומספיק שאחת מהרביעייה תנצח 2 מ 3 בכדי ש 14-15 יצטרכו מאזן מושלם וגם אז זה תלוי במאזניים הפנימיים. גם לסגור 2 מש על בסקוניה נראה מאד קשה.
אשר למאבק הפנימי:
כל המשחקים הסתיימו ב 1-1, אבל מילאנו מנצחת כל מאבק, פרטיזן מנצחת את ולנסיה ואנדולו, ואילו ולנסיה מנצחת את אנדולו, מה שעושה את מילאנו תלויה בעצמה ואת אנדולו במצב בעייתי.

מצד שני, הצטרפות של ז'לגיריס או באיירן תשנה את התמונה. מילאנו למשל, הפסידה לז'לגיריס ותתארח שם השבוע, ועוד נתון, פרטיזן תארח את ולנסיה אם תנצח זה יהיה 0-2 היחידי ברביעייה זו, ומצד שני זה כנראה יוציא את הבית המרובע לבית משולש בו שוב תוביל מילאנו.

ההערכה שלי היא שאין מה לדבר על פליי אין בפחות מ 16 ניצחונות.

בואו נראה מה נותר לכל אחת:

מילאנו:
נותר – קובנה ח, וירטוס ב, מכבי ח.
במבט ראשון – 2 משחקי חוץ, אך במבט שני – קובנה לא חזקה ומכבי זה לא בתל אביב.

פרטיזן:
נותר – אולימפיקוס ב, אלבה ח, ולנסיה ב.
תחזית – השבוע מלחמת עולם ממש, אם תשרוד אותה כנראה תארח את ולנסיה למשחק עלייה.

ולנסיה:
נותר – מכבי ח, וילרבאן ב, פרטיזן ח.
תחזית – יש לה 2 משחקי הכרעה בבלגרד, קשה להעריך שתנצח פעמיים.

אנדולו:
נותר – בסקוניה ח, פנרבחצה ח, הכוכב ב.
שורה תחתונה – השבוע להיות או לחדול בבסקוניה, וגם שבוע אחרי כן משחק קשה מאד, לא סביר שהיא תישאר במאבק.

שורה תחתונה:
המאבק באמת בין מילאנו לפרטיזן מילאנו תלויה בעצמה, אך לפרטיזן משחקים קלים יותר.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. עבודת נמלים, שאפו גדול! רק חבל לי שעבדתם כ"כ קשה…
    יאללה מכבי אימפריה לתת להם בראש!!!!
    ההצגה הכי טובה בבלגרד!
    חורף חם באלכסנדר ניקוליץ' (לשעבר פיוניר)!

          1. מתוך ynet: מדובר בשחקן שכבר מכיר את ישראל, לאחר ששיחק כאן במדי גלבוע/גליל, שיחק בספרד, רוסיה (זניט) ויוון ואמור להעמיק את הסגל העומד לרשותו של עודד קטש. הצהובים הביאו אותו כגיבוי ללורנזו בראון, שכורע תחת העומס וסובל מכאבים בגב, וגם בגלל האכזבה מאנטוניוס קליבלנד. העונה בגרנאדה, ב-20 משחקים, הוא סיפק 14.1 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים ו-1.1 חטיפות בממוצע לערב.

          2. צירפו אותו לפני חודש וחצי, בעיקר בגלל הגב של בראון והעובדה שידעו שהוא יצטרך מנוחה. זה הגיע במקביל לפגרת יורוליג שהספיקה לבראון כדי להתאושש, לפחות מספיק כדי שהוא ישחק, למרות שהוא עדיין לא בכושר טוב במיוחד, אז תומאסון משחק בעיקר בליגה

            1. תודה

  2. עמיחי תודה רבה עשית עבודה מצוינת
    היום הוכרע סופית שמכבי לא תיפול ממקום 8
    מה שאומר שהיא "תארח" לפחות משחק אחד בפלי אין (זה עדיין יכול להיות מול פרטיזן בבלגרד….)
    זה הוכרע כי מכבי כרגע עם
    19 ניצחונות
    בסקוניה יכולה להגיע לכל היותר למספר 19 והיא ביתרון על מכבי
    וירטוס אמנם בחסרון פנימי מול מכבי אך יכולה להגיע ל 20 תיאורטית
    אם כן כיצד מכבי הבטיחה היום מקום 8 במינימום ?
    תשובה
    וירטוס ובסקוניה משחקות ביניהם במחזור הסיום
    ולכן או שבסקוניה תפסיד ולא תגיע ל 19
    או שהיא תנצח ואז יהיה בית משולש
    בבית הזה מכבי תהיה עם 2-2
    ובהינתן שבסקוניה תנצח כולם יהיו ב 2-2
    אממה מכבי ב+7 על וירטוס ומינוס 2 על בסקוניה
    מה שאומר שמכבי בפלוס 5
    מישהי תצטרך להיות במינוס ומכאן שמקום 8 מובטח
    גם 7 קרוב מאד מאד
    אך 6 מסובך ומעשית תלוי בניצחון (רצוי ב 3 ומעלה) בברצלונה ובניצחון על מילאנו במחזור הסיום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט