גולדן סטייט ווריורס מארחים את סן אנטוניו ספרס / שחר שרון

גולדן סטייט ווריורס מארחים את סן אנטוניו ספרס / שחר שרון

להגדיר את השבוע האחרון של גולדן סטייט כרכבת הרים זה ממש אנדרסטייטמנט. לאחר הפסד הגדול ביותר בעידן סטף ב-52 בבוסטון, הגיע המשחק הטוב ביותר העונה עם ניצחון 35 על מילווקי. האווירה אצל הקהל המקומי לאחר הניצחון ולאחר חודש פברואר שבו סטיב קר זכה מאמן החודש ובו הקבוצה עלתה ממקום 12 ל9, היא שהנה: ״אנחנו חוזרים למירוץ״. אך לא עברו 24 שעות של אופוריה והגיע המשחק מול שיקגו, שבו הקבוצה הפסידה משחק חשוב במירוץ למעלה בעקבות החטאת לייאפ של פודג׳מסקי שיכל להשוות את המשחק. בנוסף הלייקרס ניצחו גם הם את מילווקי ובכך גם הורידו את גולדן סטייט חזרה למקום העשירי. אם זה לא הספיק, על כל זה העיבה פציעה של סטף קרי שיצא מהמשחק מדדה לאחר שעיקם את הקרסול. רק יום לאחר מכן הגיעו שוב חדשות קצת יותר טובות, ה MRI חזר נקי וסטף לא צפוי להפסיד זמן רב.

מהצד השני גם ויקטור וומבניאמה פצוע ולא ישחק, כך שאת ההייפ סביב המשחק בין העבר לעתיד הפך לקרב תחתית סטייל כפר סבא בני יהודה. אך עבור הקהלים היותר שרופים הסיפור בשתי הקבוצות הוא מי יכנס לנעלים של סטף או וומבי ויוביל את הקבוצה שלו הערב. לפי הטרנד מהמשחק מול שיקגו, התחיל הרבה הייפ סביב סיפור קמבק אפשרי של קלי תומפסון לתפקיד מספר 2 בקבוצה. כמובן שיש את הנרטיב שקמינגה יהיה זה שיוביל את הקבוצה ויוכיח שהוא ראוי להיות לתואר רובין כשסטף הוא הבאטמן כמובן.

קר החליט לעלות עם הרכב מעט מפתיע, כמובן כריס כצפוי במקום סטף, אך עם פודג׳מסקי, קמינגה, גרין, וטרייס ג׳קסון שממשיך לקבל קרדיט מקר לאחר המשחק המצוין מול מילווקי. כנראה שקר מאמין יותר בצעירים סוף סוף.

בנוסף יצא לי לראות את פוג׳זמסקי מתחמם הערב וקשה שלא להיזכר בהחטאת לייאפ שלו במשחק הקודם שיכלה להשוות את המשחק מול הבולס. הערב הוא נראה חד בחימום עם כמה זריקות סטייל סטף ובעיקר קשת מאוד גבוהה שהוא לוקח בזריקות הללו.

אצל הספרס שמפיין, סוהן קולינס ברנהם וג׳ונס פותחים כאשר בנוסף לוומבי גם דוין ורסל פצוע ולא ישחק.

את היממה האחרונה ובמיוחד את השעות לפני תוצאות ה MRI של סטף ניסיתי להעביר בלי לחשוב על כדורסל, במזל שבפאנטזי אני ב BYE כך שאין הרכבים לעשות. והאמת שגם אם הוא יחזור כבר משחק הבא עדיין אנחנו מאוד עמוק בבוץ של הפליי-אין בלי קשר לתוצאה הערב. אז את הסופ״ש התחלנו בשוק לילה חדש שנפתח ב China Town שנמצא בלב העיר, ואגב הוא הגדול ביותר בארצות הברית והציע את מגוון האוכל הסיני מכל העיר והופעות מוזיקה ותרבות.

לאחר מכן הלכנו למלון יוטה במרתף יש הופעות של להקות רוק אורח ומשם לסט שניגן חבר שלי ב downtown. כך שיצא שבלילה אחד עברנו בין בין מוזיקה סינית, רוק, וטכנו 🤘בהחלט מרשים🤘. את היום העברנו בהייק על גבעה אחת מני רבות בעיר ההררית שלנו, ולאחר מכן מבשלת בירה עם שגב והפלוס אחתיות.

מהלך המשחק

רבע ראשון

למרות שגם היום היציעים לא מלאים הפעם האווריה ממש מחשמלת מהרגע הראשון. האומנם האוהדים של גולדן סטייט למדו עם השנים להיות מפונקים אך בעקבות ההעדרות של סטף הקהל מרגיש שהקבוצה היום צריכה עידוד יותר מתמיד. ב-07:10 קלי תומפסון נכנס והצ׳ייס היה יותר רועש מאשר השלשה הקודמת של דריימונד, שהוליד עוד יותר רעש מה And1 של קמינגה. כנראה שהקהל עדיין שבוי בקסם של הוותיקים. עד חצי הרבע שתי הקבוצות מאוד שקולות כשאר במחצית הרבע דריימונד הוא הקלע המוביל אצל הווריורס עם 5 ושאר הפותחים עם 2 כל אחד. אצל הספרס סוהן (שתמיד משחק טוב כהוא לא אצלי בהרכב בפנטזי) עם 10 נקודות. נראה שכל קבוצה עונה לשניה, שלשה של קליי נענית עם שלשה של ג׳ונסון. סל של סוהן בסל של דריימונד. בטיימאוט שבו לקחו הספרס ב 02:43 גילינו שיש הערב אורח כבוד במשחק: רוג׳ר פדרר.

בשתי דקות האחרונות ברבע הספרס הצליחו לבצע ריצה קטנה ולהגדיל את היתרון שלהם עד 32-24 כאשר הוורירוס מחטיאים הרבה מהקו שמצד אחד זה סימן טוב שהם מגיעים לשם אך מצד שני 6-11 זה בהחלט לא מספיק טוב ביום שסטף לא משחק. את המהלך האחרון עם 9 שניות לסיום הווריורס סיימו בניסיון השלישי לאחר פעמים שהכדור יצא החוצה משחקני הספרס לזריקה בשניה האחרונה של קליי ל3 שצוללת לסל: 32-27

אצל הווריורס כל השמונה שברוטציה הערב פרט ל DNPs שיחקו וכולם עם כמות דקות די מאוזנת כאשר תומפסון מוביל את הקלעים עם 8. סוהן מהצד השני עם 10 (ואיכשהו 1- ב+\-) ג׳ונסון עם 7 וברלאו עם 6.

רבע שני

תופמסון שפתח את הרבע השני הסתבך עם בעית עברות וכבר בחצי דקה הראשונה עם יצא בעברה שלישית. לאחר דקה גם סן אנתוניו פתחה מבערים והגיעה ליתרון דו ספרתי בעזרת 2 שלשות ו 40-27 בפחות מ2 דקות משחק. כריס פול ווויגינס מהצד השני מראים שהעולם עדיין לא שייך לצעירים, ולפעמים אין תחליף לניסיון. ברגעים שדברים פחות הולכים טוב שיש שחקן כמו כריס פול שיודע לקחת את הקבוצה עליו. ווויגינס, למרות שאף אחד לא הימר עליו לסחוב את הווריורס בזמן שסטף פצוע, דווקא לדעתי אם הוא יהיה זה ש step up זה יהיה הרווח הכי נקי לקבוצה שצריכה אותו קרוב לכושר של עונת האליפות 2022. לאחר טיימאוט שלקחו הספרס ב08:56 נראה שהוורירוס די אבודים על המגרש כשפודג׳מסקי עם אירבול בפלאוטר ואיבוד של גרין, ושוב טיימאוט ב 07:48 הפעם של סטיב קר.

מהטיימאוט חזר למגרש דאריו סאריץ׳ שרוב האוהדים כבר רצו לראות הרבה זמן מחוץ לרוטציה, במיוחד בגלל הגנה רעה. אך ביום שבו חסר לנו קלעים אני חושב שנכון לנסות לשתף את דאריו, ודי מהר הוא החזיר עם סל מחדירה יפה. 07:20 טיימאוט נוסף והפעם צ׳אלנג׳ של פופוביץ׳ על סל ועבירה מטאפ של גרין לאחר החטאה של מודי משלשה פנויה. לדעתי יש תפיסה של ג׳ונס הקרוז בהתחלה הכריז שהצ׳לנג׳ הצליח, לאחר מכן לא הצליח, ובסוף הסביר שהצ׳לנג׳ לא הצליח אך הסל לא נחשב, איזה רכבת הרים אפילו על דבר כל כך פשוט.

בתור אוהד גולדן סטייט אני רגיל לראות את הקבוצה שלי כזו שמניעה כדור יפה ומשיגה זריקות פנויות לקלעים שלה לשלוש. בינתיים דווקא סן אנתוניו היא זו שעושה זו והכדורסל שלה הרבה יותר מהנה לצפיה. 04:35 לסיום הרבה עם שלשה של שמפיין הייתרון כבר 18 לספרס וקר חייב לקחת עוד טיימאוט.

מהפסק זמן הווריורס חזרו עם קליי, שלמרות ה-3 עברות יחזור לראות דקות הרבע. לאחר סל של וויגינס קליי הוסיף עוד 5 נק׳ משלו. אך כל אלו נענו עם סלים די קלים מהצד השני ובערב שאתה קולע באחוזים מזעזעים, הגנה זאת הדרך היחידה שלך להישאר במשחק. כמות המבטים הפנויים שהם מאפשרים לשחקני הספרס היא בלתי נסבלת. במהלך ה -3:23 האחרונות למשחק הוורירוס לא קלעו אף סל שדה כשהמחצית מסתיימת בהפרש הגבוה במשחק, 19. בנוסף גם במהלך כל הרבע הווריורס לא הגיעו פעם אחת אל הקו, אז האמת שכבר 6-11 מהקו לא נשמע כזה רע.

62-43 לסן אנתוניו במחצית שנראית פשוט הרבה יותר טוב, הנעת כדור בהתקפה וערב קליעה נהדר עם 62.5% מחוץ לקשת ו 53.7% מהשדה. אצל הוורירוס ללא סטף המצב לא נראה טוב כאשר הם רק עם 27.8% מחוץ לקשת ו 36.4% מהשדה ורק 54.5% מהעונשין.

חולה על הזריקה הזו של סוהן

רבע שלישי

מחדר ההלבשה קלי חזר להרכב כשבינתיים הוא נראה כמו הסיכוי הכי טוב של גולדן סטייט לחזור למשחק הערב. את ה2 וחצי דקות הראשונות של הרבע הווריורס פתחו נהדר עם ריצת 9-3 שהחזירה צבע ללחיים של הקהל כאן שחזר להיות רועש מאוד, במיוחד ביחד לכמות הקהל שהגיע הערב. קלי כבר עם 16 נקודות כך שסיפור הקאמבק שלו אולי עוד יקרה הערב אם גם סיפוק הקמבק של גולדן יתממש.

07:45 קלי עם זריקה פנויה נוספת לשלוש וההפרש יורד לחד ספרתי בלבד. אך משם הריצה נפסקה עם רצף של טעויות בהגנה וזריקות פנויות מהצד השני של הספרס ושוב נראה שהמשחק בורח מאיתנו, דווקא לאחר פתיחה מעולה לרבע, 76-59. בדקות שהוא על המגרש, המשחק מרגיש לגמרי על הכתפיים של קליי, שעד שירד לספסל ב4 וחצי דקות אחרונות של המשחק הוא עולה ל25 נקודות.

בדקות האחרונות של הרבע כשהמגרש כולו שייך לצעירים עם הרכבים של מודי טרייס וויגינס קניוניס ופודג׳מסקי. מודי הוא זה שהתחיל לקחת על עצמו את המשחק עם 7 נקודות כשהוא מגיע לקו 6 פעמים. אך שוב, כשהספרס עם 61.5% מהקשת, והרבה זריקות פנויות לגמרי. אי אפשר לצפות שזה יספיק. הרבע נגמר ב96-79 לספרס כשקלדון ג׳ונסון מתחיל להשתלט על המשחק עם 18 נקודות מהספסל ו+/- של 14+.

רבע רביעי

מהצד של הספרס הרבע הרביעי נפתח אותו הדבר, מלא זריקות פנויות ובאופן כללי ערב קליעה מצוין. אצל הווריורס מי שהתעורר זה קמינגה שקלע לווריורס 9 ברצף ועוד 2 לאחר לייאפ של קליי. קמינגה כבר עם 18 נקודות לאחר שקלע רק 7 בסיום שלושת הרבעיים האחרונים. 08:05 וכשהתוצאה 106-92 לספרס, פסק זמן של פופוביץ׳. בדרך כלל זה הזמן שסטף חוזר לשחק, אך לא היום 🙁

בפיגור 16 סטיב קר לוקח טיימאוט בניסיון לפוש אחרון במשחק שכרגע נראה באמת רחוק מהשיג יד. הקהל כבר מתחיל לעזוב בהמוניו והאמת שחוץ מהייליטס יפים של קמינגה נראה שלא נשאר הרבה מה לראות הערב מהקבוצה שלנו. כדקה לאחר מכן צ׳אלנג׳ נואש של הווריורס שלא צלח ולאחר שתי הזריקות של שמפיין המשחק נכנס רשמית לגארבג׳ טיים ב112-94 ב5:46 לסיום. או שלא?

03:59 ולאחר שלשה של וויגינס ולליאפ של קמיגה במהתקפת מעבר ההפרש יורד ל13. הספרס בטיימאוט, ובשביל שקאמבק יקרה נצטרך לראות הגנת ברזל מהשחקנים של גולדן סטייט. עם לחץ על מגרש שלם ומלחמה בהגנה זה יכל אולי לקרות אבל בסופו של דבר שתי עבירות מהירות ששולחות את הספרס לקו והמשחק ב15 הפרש. גם סל מהיר של טרייס מאסיסט יפה של קמינגה נמחקים מהר עם עוד עבירה ועוד שתי זריקות מהקו שנכנסות לג׳ונס.

01:56 ונראה שהווריורס מצליחים להשיג סלים מהירים בהתקפה, ובעזרת הלחץ ממגרש שלם להקשות על הספרס, ההפרש ירד ל11. בינתיים עוד אוהדים עוזבים ונראה שהיחידי שהאמין שהווריורס יכולים לחזור זה פופוביץ׳ שלקח פסק זמן נוסף לנסות ולהבטיח את הניצחון הלילה. משם הספרס חזרו יותר מפוקסים ובקלות סגרו עניין.

בסיום שילוב של מחיאות כפיים וקריאות בוז מהקהל שבהחלט ראה את אחד התצוגות הכי רעות של גולדן סטייט בבית. אני לגמרי עם הבוז.

בלטו

ספרס

ג׳ונסון עם 22 נקודות ב 4-9 מהקשת ו 9-18 מהשדה, ודאבל דאבל עם 11 ריבאונדים

סוהן עם 20 ב 2-4 מהקשת ו7-14 מהשדה.

בראנהן עם 20 ב3-6 מחוץ לקשת ו 7-15 מהשדה

ברלאו עם 19 ב7-10 מהשדה ו 8 ריבאונדים.

גולדן סטייט

קלי תומפסון עם 27 נקודות ב5-10 מחוץ לקשת ו 8-16 מהשדה

קמינגה עם 26 נקודות (מתוכן 19 ברבע הרביעי) ב 10-17 מהשדה

כריס פול עם 10 נקודות ו9 אסיסטים

תחושות סיכום

הערב הזה ממשיך את רכבת ההרים של אוהדי גולדן סטייט כאשר בתחילת השבוע כבר דיברנו על המרחק ממקום 5 והאם כדאי לנסות להשיג אותו או להסתפק במקום 6. לאחר ההפסד הערב השיח עבר להיות על המרחק מיוטה במקום ה11. ואנחנו נחכה לחזרה של סטף בשביל לראות איפה ריאלי לסיים את העונה הסדירה השנה. בכל מקרה עם או בלי סטף, לא נראה שהתקרה השנה של הקבוצה גבוהה משמעותית מאיפה שאנחנו נמצאים, או בקיצור, הטבלה לא משקרת.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

    1. תודה מנחם, יציע העיתונות מפנק לגמרי הצ'ייס. וכבר ממש רציתי לראות את וומבי משחק, אבל אחרי אתמול נראה לי שאם הוא היה משחק היינ מפסידים עוד פעם ב52 😅

  1. Go Shahar Go Shahar Go!
    תודה. היית צריך רק הערה אחת מקינג מל וכל סגנון הכתיבה שלך השתנה ובעיניי השתפר פלאות.
    מאמין שתלך ותמשיך להשתבח עם הזמן. תודה על השיתוף.
    You win some, you lose some…but the Journey is what counts.
    כל הכבוד שלא היית עקשן וקיבלת את הביקורת באופן בוגר ואף בנית עליו!

    זרקתי הערה עוקצנית בסוף ווידאו שעשיתי ב"סיקור מהשטח אילת נגד הפועל ת"א"…
    אך זה היה אחריי הסיקור הראשון בלבד. חחחחח, אני בטוח שגם עם סמארט-פון רגיל אתה יכול לעשות את אותם הדברים….

    שבוע טוב ומוצלח שלל ברכות!

    1. חחח דן, שלך זה לא היה תקציר אתה פשוט שידרת את המשחק 😜

      סתם אחי כמו שאמרתי אני באמת שמח לשמוע מה אנשים אוהבים ואיך מעבירים את האווירה של הצ'ייס למי שלא שם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט