הלייקרס נ' הבאקס, קליבלנד נ' מיניסוטה והת'אנדר נ' ההיט ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הלייקרס נ' הבאקס, קליבלנד נ' מיניסוטה והת'אנדר נ' ההיט ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 פילדלפיה 76'ס (27-35) – ניו אורלינס פליקנס (25-37):

הסיקסרס ממשיכים להתקשות מאוד בלא אמביד כשתאריך החזרה שלו ממשיך להיות לוט בערפל, וככל שהזמן עובר נהיה ברור שלהחזיק את הקו הקדמי של קבוצת צמרת זה פשוט גדול של טוביאס האריס.

הסיקסרס הפסידו את שני משחקיהם האחרונים מול שתיים מהקבוצות החלשות בליגה – ממפיס והברוקלין נטס, כאשר היכולת שלהם בשני צידי המגרש היא פשוט לא מספיק טובה.

הפליקנס מנגד ממשיכים ביכולת שניתן להגדיר כטובה אך לא מצוינת, הם ניצחו 3 מ-4 משחקיהם האחרונים, אבל הפסידו בצרוה מאוד לא מרשימה לאינדיאנה ושיקאגו, לא בדיוק מאריות הליגה.

הלילה הפליקנס שמחזיקים במאזן חוץ טוב מהצפוי (13-19), בהחלט עשויים לחזור מפילדלפיה שמחזיקה במאזן בית פחות טוב מהצפוי (14-19) עם ה-W.

הימור: פליקנס ב-5

2:00 וושינגטון וויזארדס (53-9) – שארלוט הורנטס (47-15):

אם תהיה לוושינגטון הזדמנות פז לקטוע את רצף ההפסדים שלהם, הרי שזה יהיה משחק מול ההורנטס שבעצמם סופרים כבר 5 הפסדים רצופים.

ההורנטס ניצחו פעמיים את הוויזארדס העונה ואילו הוויזארדס פעם אחת כשכל המשחקים התאפיינו בסקור גבוה, לא מפתיע כשמדובר בשתיים מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה.

זה גם יהיה משחק הזדמנות לדני אבדיה להמשיך ולהראות שהוא יכול להיות שחקן משמעותי בקבוצה טובה בהרבה מהוויזארדס האומללים, היכולת שלו במשחקים הקודמים מול ההורנטס לא התעלתה לרמה גבוהה, אבל הוא נמצא במומנטום טוב בהרבה כיום, והמשחק הלילה מהווה הזדמנות עבורו.

הימור: וושינגטון ב-10

2:30 קליבלנד קאבלירס (22-40) – מיניסוטה טימבוולבס (19-44):

משחק גדול מכפי שהתרגלנו משני השמות האלה, כאשר הקאבס שנמצאים במקום ה-3 במזרח, חצי משחק בלבד אחרי מילווקי השניה (במה שעשוי להיות מאבק חשוב מאוד, המדורגת שניה עשויה לפגוש קבוצה מהסוג של אינדיאנה או אטלנטה, השלישית עשויה לפגוש את מיאמי או ניו יורק).

מיניסוטה לא פחות ממובילה את המערב, כאשר אוקלהומה, דנבר והקליפרס במידה פחותה צמודות אליה.

שתי הקבוצות הפסידו 2 מ-3 משחקיהן האחרונים ולא נמצאות במומנטום מזהיר, הקאבס מתקשים בעיקר בהתקפה, כאשר הם מתקשים לקלוע מעל 100 נקודות במשחקיהם האחרונים. למיניסוטה אין בעיה כזאת אבל 124 נקודות שספגה מסקרמנטו הם יותר מדי.

מדובר בשתי קבוצות שהזהות ההגנתית שלהן מובהקת ויהיה מעניין לראות איזה פתרונות התקפיים גרלנד ואדווארדס ינסו לנפק עבור קבוצתם.

הימור: מיניסוטה ב-5

2:30 ניו יורק ניקס (26-36) – אורלנדו מג'יק (26-37):

אם המשחק הזה היה מתרחש לפני שבועיים הניקס היו פייבוריטים מובהקים. הניקס היו אז בשיא ההייפ של החזרה שלהם לקדמת הבמה, אבל מאז 3 הפסדים ב-5 משחקים כולל לאטלנטה החלשה פגעו במורל בניו יורק.

המג'יק לעומת זאת, סופרים 5 נצחונות ב-5 משחקים ו-8 ב-9 האחרונים, אבל צריך לשים לב שהרצף הזה הושג בעיקר הודות ללוח משחקים מאוד מאוד נוח שכלל משחקים מול וושינגטון, דטרויט פעמיים, שארלוט, יוטה וברוקלין.

המג'יק הרשימו מאוד במשחק הקודם בין השתיים וקלעו ב-63% מהשדה כאשר בנקרו משיג כל זריקה שהוא רוצה מול ההגנה של הניקס, יהיה מעניין לראות האם הפעם בבית, הם מכינים משהו אחר עבור רוקי השנה שעברה.

הימור: הניקס ב-8

3:00 ממפיס גריזליס (41-22) – אטלנטה הוקס (34-28):

ההוקס מראים ניצוצות חיים במשחקים האחרונים כאשר גברו על שתיים מהקבוצות החזקות במזרח – קליבלנד והניקס, והראו שאולי הם לא מסוגלים באופן עקבי להראות כדורסל מנצח, אבל בערב נתון הם בהחלט יכולים להיות מסוכנים.

הגריזליס גם כן עוברים עונה איומה זה לא מילה, אבל מראים באחרונה סימני חיים עם שני נצחונות רצופים, על ברוקלין ופילדלפיה הפצועה. בעוד העונה של הגריזליס נגמרה מזמן ההוקס יגיעו ככל הנראה לפלייאין ועדיין יש להם על מה לשחק.

הימור: ההוקס ב-10

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-43) – מיאמי היט (27-35):

לפני 12 שנה נפגשו מיאמי של לברון ג'יימס וייד ובוש עם אוקלהומה של דוראנט ווסטברוק הארדן ואיבקה לסדרת גמר בין ההווה של הליגה למה שחשבו שיהיה העתיד של הליגה. אבל שורה של טעויות של סאם פראסטי, הערכת יתר של יכולתו של ווסטברוק להיות שחקן מוביל בקבוצה מנצחת ופציעות הורידו את הקבוצה הזאת מעל במת ההיסטוריה בלא טבעת.

זה לקח זמן אבל פראסטי שוב בנה קבוצה שנראית ככזאת שיכולה להתחרות על תואר. היא ממוקמת במקום השני במערב מחזיקה אין סוף נכסים, מועמד אמיתי ל-MVP בשנים הקרובות, יוניקורן צעיר שאם ישאר בריא יהיה שחקן מוביל בליגה בכל עונה מלאה שישחק ושורה של שחקנים משלימים צעירים שמתאימים להם ככפפה ליד.

למה זה יספיק העונה?

מיאמי קבוצת הזומבים של הליגה, ניצחה 4 מ-5 משחקיה האחרונים אבל ההפסד לדנבר הראה שהיא עדיין לא שם, ושיתכן והעליה לגמר בשנה שעבר הייתה תולדה של נסיבות יותר מאשר בנייה של קבוצה שהיא באמת אחת מ-2 הקבוצות הטובות בליגה.

ההיט ממוקמים כרגע במקום ה-6, וכדי להשתיק את המבקרים הם ירצו לטפס מעט גבוה יותר.

הימור: אוקלהומה ב-12

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (30-34) – מילווקי באקס (22-41):

הלייקרס נמצאים במקום ה-10 ולאור היכולת של יוטה ויוסטון קשה לראות אותם מחמיצים את הפלייאין, לאור היכולת שלהם עצמם קשה לראות אותם מגיעים למקום ה-6, כך שגורלם הוא הפלייאין ובמערב מדובר במרחץ דמים. אי אפשר לעולם לפסול את דיוויס ולברון במשחק אחד, במיוחד אחרי שבעונה שעברה עשו דרך ארוכה משהיה ניתן לצפות, אבל אם הם אכן יסיימו במקום ה-10 הם יצטרכו לנצח גב אל גב בחוץ 2 מבין גולדן סטייט, דאלאס, סקרמנטו, פיניקס או ניו אורלינס. מרגיש קשה.

הלייקרס הפסידו 2 מ-3 המשחקים האחרונים שלהם אבל יש להם דרך להפתיע את הקבוצות החזקות בליגה, וכידוע כאשר המשחק הוא במרכז הבמה לברון מביא את היכולות שלו לרמה אחרת. ניצחונות על אוקלהומה והקליפרס בשבועות האחרונים הוכיחו שלא ניתן לזלזל בקבוצה הזאת.

הבאקס נעצרו מול גולדן סטייט אחרי רצף נצחונות שייצב את הספינה, אחרי פתיחה קשה מאוד לקדנציה של דוק. הבאקס ממוקמים במקום ה-2, חצי משחק בלבד מעל קליבלנד, ויקוו להמשיך להחזיק בו כדי להבטיח ביתיות עד סדרת גמר המזרח הצפויה מול בוסטון.

הימור: מילווקי ב-20

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (44-17) – יוסטון רוקטס (35-27):

אם לרוקטס יש שאיפות כלשהן לעונה הזאת, אז זה הזמן שלהם להתעורר. הם שישה משחקים אחרי לוס אנג'לס, פער גדול, אך לא בלתי סגיר כשנשארו כ-20 משחקים עד סיום העונה, הלילה יש להם הזדמנות פז להתניע את ניסיון הקמבאק מול אחת הקבוצות החלשות בליגה.

הימור: יוסטון ב-10

לפוסט הזה יש 46 תגובות

    1. 🤢😵‍💫💩
      תשלם לי, אני לא מוכן לראות את הזבלה הזאת חחחחח
      אני אפילו לא מעדיף מובסת פה.
      הייתי מאושר אם אפשר היה להשפיל את 2 קבוצות הרקובות הללו ביחד

  1. Help – בקשת עזרה מבעלי ליג פאס – מתחילת העונה אני נתקל בבעיות של איכות סטרימינג ומלא תקלות וניתוקים בצפיה במשחקים, עד כדי שברוב הזמן אני פשוט לא מסוגל לצפות.
    בכל פנייה שלי לשירות לקוחות/טכני, הם אומרים שהבעיה היא במחשב שלי עם ה- Cache וה- IP ועוד כל מיני מונחים של אנשי מחשבים (זה קצת מוזר כי זה קורה לי בשלושה מחשבים שונים, ואני רואה במקביל סטרימינג מהרבה מאוד אתרים אחרים ללא שום בעיה). כשאני בחו"ל אני בכלל לא מצליח לפתוח אף משחק, זה נעול. ניסיתי את כל הדפדפנים האפשריים, עם/בלי לאפשר זיהוי מיקום בהגדרות, מחקתי היסטוריית גלישה בדפדפן וגם ניסיתי לגלוש Incognito, אלה הדברים שאני יודע לעשות ואף אחד מהם לא עוזר.
    מישהו מבין בזה ויכול לשים פה איזה רשימת הנחיות, או ליצור איתי קשר בפרטי ולנסות לעזור לי?
    תודה, סופ"ש טוב לכולם

  2. בטלוויזיה אני לא מצליח למצוא את האפליקציה וסתם דרך האתר בגלישה בטלוויזיה חכמה הוא לא נותן לי בכלל לראות. שאלתי בשירות לקוחות ואמרו לי שבלוקיישן שלי (ישראל) לא ניתן. ונכון, זה קצת בא והולך כמו שאתה מתאר, אבל רוב הזמן זה הולך וזה פשוט מטריף. ייאוש.

        1. בזמנו (תחילת העונה) לא מצאתי את האפליקציה בחנות של סמסונג. קניתי סטרימר, התקנתי שם והכל הסתדר

  3. שלום חברים.
    אחרי הרבה זמן שלא הגבתי אני שמח להגיב.
    ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד לכל מבקרי דריימונד גרין מילה אחת: 'שבו בשקט' (זה מחובר).

    הבן אדם הוא זן נדיר, וכמו שכתבתי כאן תמיד: הוא בחמישייה הראשונה של כל קבוצה שאני מרכיב.

    מוזמנים (החל מהדקה ה25 בסרטון) להקשיב לו מדבר על לייקוב. הכנות, הבהירות, האינטלגנציה, הרהיטות והכבוד הם כל כך נדירים, בעיניי, בספורט המקצועני.

    https://youtu.be/ncFs13fGTZw?si=B9M90KHMh04Ys57V

    1. כן, אבל מה עם האגרופים, המכות, החניקות? מבקריו של גרין לא בדיוק ביקרו את האינטלגנציה שלו.
      אםצאתה מחפש לשמוע אנשים אינטלגנטים מדברים בכבוד, יש מקומות טובים יותר לחפש מבספורט מקצועני

  4. ג׳יי דאב זה הפורטרט של מה היה יכול להיות ג׳יימס הארדן עם יכולות בקלאטץ׳.
    איזה הצגה השחקן הזה. שלמות, הוא חייב לסיים כלייקר, בחזרה בבית.

  5. השופטים כבר כ"כ איבדו את הכיוון, שהם שורקים על כל "עבירת מגע" עם החזה אבל הפסיקו לשרוק על מכות ברורות על היד הקולעת, כמו שהיה עכשיו עם הבאזר ביטר של ריבס.
    כבר ראיתי לא מעט כאלה שהמשרוקית פשוט דוממת לאחרונה.

  6. סיום המשחק של לילארד-החטאת לייאפ ולאחריה מצד אחד "שומר" על דיי לו ומאפשר לו זריקה חופשית לגמרי (כנראה חשב שאם נמצא מאחוריו זה יפריע לו) ומהצד השני מקבל בלוק.

  7. והגבה משחק "בגבורה עילאית" עם פגיעה חמורה בכתף שמאל בכל הרבע האחרון, היו רגעים שהוא החזיק את היד למטה והיו רגעים ששכח ולפתע היד הייתה זמינה. לפחות הבחור האחראי בספסל כל רגע דאג לגעת בכתף ולהראות לכולם שהיא לא בסדר ושדייויס משחק פגוע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט