אירועי דיומא – 08.03.2024 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ פאריס-ניס – קטע 6

קטע 5 של אתמול היה קטע גבעי בעל סיום מישורי. קבוצת הבריחה המוקדמת לא עשתה רושם רב מדי על הדבוקה, ואחרון הבורחים, פייר לאטור, נתפס כ-20 ק"מ לסיום. במיאוץ הסיום, היה זה אולאב קואי שחצה ראשון את הקו, תוך שהוא מקדים את מאדס פדרסן ואת פסקל אקרמן (פודיום ראשון לגרמני של IPT העונה). למאיץ ההולנדי של קבוצת ויסמה זהו הניצחון השני במירוץ זה. בגזרת ה-GC לא קיבלנו כל שינוי, ולוק פלאפ ממשיך להוביל לפני בויטראגו (13+), מקנולטי (27+), אלמיידה (29+), אוונפול (30+), ברנאל (40+), הארפר (46+), יורגנסון (52+) ואורן (54+).
קטע 6 יוליך את המירוץ אל ההרים הסמוכים לריביירה הצרפתית, כשהרוכבים ייתקלו במספר טיפוסים מדרגה 2, כמה מהם קצרים ותלולים. קטע התפור לקבוצת בריחה, הצפוייה להיות גדולה ומשמעותית. שידור ביורוספורט 2 ב-15:50.

מירוץ טירנו-אדריאטיקו – קטע 5

קטע 4 של אתמול היה קטע גבעי במקצת עם סיום בעלייה קלה. קבוצת בריחה של שישה רוכבים, שבהמשך הצטמקה לשלושה, הייתה אמורה להיות טרף קל לדבוקה, וכך נראה עד שני ק"מ לסיום. אלא שהשורד האחרון מהקבוצה, יוהאנס אברהמסון, מתח את הדבוקה ממש עד הכמה מאות מטרים האחרונים, עד שלבסוף הדבוקה שברה לו את הלב. במיאוץ אל הקו הצליח יונתן מילאן להקדים את יאספר פיליפסן, כשקורבין סטרונג משלים פודיום שני לקבוצת IPT אתמול. המאיץ האיטלקי פרץ לתודעה בג'ירו הקודם, שם זכה בחולצת המאיצים, ומאז הוא מפלס את דרכו בביטחה לשורה הראשונה של המאיצים. הניצחון גם הביא לו בונוס בדמות המעבר להובלה במירוץ, כשהוא מקדים את חואן איוסו ב-4 שניות ואת קווין ואנקלין ב-18.
קטע 5 של היום כולל את הטיפוס הראשון בדרגת HC במירוץ זה לסאן ג'אקומו, כ-25 ק"מ לסיום. אלא שהעובדה שמדובר בטיפוס המדורג האחרון בקטע, יחד עם העובדה שמחר צפוי לרוכבים קטע טיפוס הצפוי להכריע את גורל המירוץ, יביאו יחד לכך שגם כאן אנו צפויים לראות ניצחון מקבוצת בריחה. שידור ביורוספורט 2 ב-14:05.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. לפי ה בי בי סי :
    היום בסיסטרון גשם שוטף בשני גלים החל מ 1500 ושוב ב 1700
    כבישים רטובים 9 מעלות ורוח חלשה .
    וואווו ואנשים שואלים למה עומר גולדשטיין לא ממשיך .
    למה הוא צריך את חיי העבדות האלו ?
    בקיצור יום סיוט שעובד לטובת הבריחה , יום מסוכן סיכוי להרבה נפילות ,פרימוז ראה הוזהרת !

  2. וואיה קסטיינה :
    7 מעלות רוח מזרחית קלה טפטוף
    בין 15-17
    שוב תנאים לבריחה .
    פחות סיוט מצרפת אך עדיין זועה .

  3. באיטליה יש לנו בבריחה את קלארקי הבלתי נגמר. מה שכן יש שם כשלושה רוכבים שמסכנים את הדירוג הכללי, ולכן זו בריחה שכנראה נועדה לכישלון

    1. בריחה מאד חזקה כשעם הסיום מחר אף אחד לא באמת מסכן את הדירוג הכללי. במרווח סביר יש סיכוי שהם יחזיקו.

        1. למי שלא זוכר, השניים ברחו ביחד (וזה כשבשנה לפני כן היו שניהם ב-IPT), ואז לפני הסיום דה מארקי החליט לנטוש את הבריחה, וקלארק שנותר לבד נתפס ע"י הדבוקה. דה מארקי אמר אחרי הקטע שהוא נטש כי לקלארק היה סיום טוב יותר.

          1. כמה מאות מטרים לפני הקו. הם שחקו חתול ועכבר ובסוף הספרינטרים הגיעו. איזה תסכול. אבל היה ג'ירו טוב בזכות דרק ג'י

  4. בסופו של יום וינגגור שומר על היתרון מהטיפוס ואף מגדיל אותו. חוצה את הקו 1:12 לפני איוסו ועובר להוביל את המירוץ בביטחה בכמעט דקה.

  5. מעצבן אותי שאנשים עם זמן קטן מאוד מצטרפים לבריחה בשביל הסיכוי שהפייבוריטים יבנו על המשך המירוץ. בלי אלה היה יכול להיות היום ניצחון לבריחה.

  6. פארי ניס מתחיללהיות מעניין 30 קמ לסיום יורגנסון מאבדסבלנות..
    ולוקח 50 שניות.
    רוגליץ נראה שהתעורר ובורה נראית נחושה .

      1. האתר …
        וההקלדה…
        והמרק שהכנתי על הדרך..
        לא חשוב להולנדים יש עוד קרקפת .בחגורה באיטליה ,ולשייכים
        שאיבדו את ההובלה באיטליה להולנדים
        יש פיצוי הובלה בצרפת …

  7. סקלמוז' לורח את הקטע ומקנולטי שני בשלישיה המובילה. UAE שיחקו את זה יפה ואחרי חוסר הנכונות לעבוד מאחורה מקנולטי עובר להובלה של המירוץ .

      1. גם לא ברפובליקה של ארצות הברית, שמאיישת עכשיו את מקומות 1-2 בפאריס-ניס ועם סיכוי מצוין לקחת עד הסוף את החולצה הצהובה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט