פריוויו למשחקי רביעי בסימן בחירות מקומיות / עמיחי קטן

האתר של הקליפרס

אתמול התקיימו בישראל הבחירות המוניציפליות לראשות הערים והמועצות, מה שהביא לי את הרעיון לפריוויו בקונספט של בחירות מקומיות עבור כל קבוצה שתשחק הלילה. אצל כל אחת מהקבוצות אציג בחירה בין 2 שחקנים (סטטיסטיקה רלוונטית בסוגריים) במגוון שאלות עם סקר ותוצאות שיובאו בפריוויו של השבוע הבא.

2:30 טורונטו ראפטורס (22- 36) – דאלאס מאבריקס (33- 25):

טורונטו – הראפטורס ויתרו בקיץ על פרד ואן-וליט ובטרייד דדליין על דניס שרודר, וכך נותרו עם סקוטי בארנס (20 נקודות ו-6.1 אסיסטים על 2.7 איבודים העונה) ועמנואל קוויקלי (17 נקודות ו-5.5 אסיסטים על 1.4 איבודים מאז שעבר לטורונטו) כשני מובילי הכדור המרכזיים של טורונטו והם השחקנים המובילים לצד אר ג'יי בארט שהוא בעיקר סקורר ולא ממש מוביל כדור. מי מהם לדעתכם צריך להיות מנהל המשחק העיקרי של הראפטורס?

דאלאס – המאבס בחרו בדראפט האחרון את הסנטר דריק לייבלי (8.9 נקודות, 7.6 ריבאונדים, 73.9% מהשדה ו-53% מהקו העונה) בבחירה ה-12 ובטרייד דדליין האחרון הביאו מוושינגטון את דניאל גאפורד (10.2 נקודות, 8 ריבאונדים, 61% מהשדה ו-73.3% מהקו מאז שעבר לדאלאס), כך שיש להם כעת 2 סנטרים בתפקיד דומה פחות או יותר של הגנה על הצבע, פיק-אנד-רול וריבאונד התקפה. מי מהם לדעתכם צריך להיות הסנטר הבכיר יותר?

הימור: דאלאס ב-10.

2:30 אינדיאנה פייסרס (33- 26) – ניו-אורלינס פליקנס (35- 24):

אינדיאנה – אצל הפייסרס יש לנו שני מועמדים לתפקיד הרכז המחליף של האליברטון. מצד אחד, יש את טי ג'יי מקונל (8.5 נקודות, 5.5 אסיסטים על 1.5 איבודים, 54.3% מהשדה ו-23.8% לשלוש – 5/21 עונתי) המנוסה בן ה-31 שזו העונה התשיעית שלו בליגה והחמישית באינדיאנה ויש לו ניסיון גם בפלייאוף, ומצד שני יש את אנדרו נמבהרד (9.2 נקודות, 4.4 אסיסטים על 1.7 איבודים, 49.6% מהשדה ו-34% לשלוש) הצעיר שנבחר בבחירה ה-31 בדראפט 2022 ואפשר להניח שהפוטנציאל שלו גבוה יותר לטווח הארוך). מי מהם לדעתכם צריך להיות הרכז ומוביל הכדור המרכזי בדקות המנוחה של האליברטון?

ניו-אורלינס – יש לפליקנס טריו כוכבים של זאיון, אינגרם ומקולום ואת הרב ג'ונס על תקן הגנתי, והם ה-4 שמקבלים 29 דקות למשחק או יותר. אחריהם מגיעים שני שחקנים עם 25-26 דקות, והם טריי מרפי (12.8 נקודות, 4.1 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים על 0.5 איבודים, 55.2% אפקטיבי ו-35.5% לשלוש) ויונאס ולנצ'יונאס (13.7 נקודות, 9.6 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים על 1.4 איבודים, 59.7% אפקטיבי ו-34.4% לשלוש), כשכל אחד מהם נותן דברים שונים מאוד לקבוצה ולהרכב הספציפי עם הרביעייה שהוזכרה קודם. מי מהם לדעתכם צריך להיות השחקן שישלים את החמישייה של הפליקנס?

הימור: הפליקנס ב-5.

3:00 שיקגו בולס (27- 31) – קליבלנד קאבלירס (38- 19):

שיקגו – הבולס היו מהקבוצות שרבים ציפו שיעשו שינוי בטרייד דדליין וזה לא קרה, כך שהפעם הבחירה תהיה מנקודת המבט של קונטנדרית מצויה. מצד אחד, דמאר דרוזן (22.7 נקודות, 5.3 אסיסטים, 50% אפקטיבי ו-33.3% לשלוש) הוא עדיין השחקן המוביל של שיקגו וסקורר נהדר שיכול להועיל לכל קבוצה, ומצד שני, אם מדברים על שחקנים שיכולים להועיל לכל קבוצה, כלומר שחקנים יעילים, אז אלכס קארוסו (9.8 נקודות, 2.8 אסיסטים, 59% אפקטיבי ו-38.6% לשלוש) נכנס שם גבוה ברשימה, ויש לו גם חוזה לעונה הבאה בניגוד לדרוזן. מי מהם לדעתכם יכול להועיל יותר לקונטנדרית והייתם מעדיפים שיהיה בקבוצה שלכם?

קליבלנד – הקאבלירס פרצו קדימה בתקופה שבה גארלנד ומובלי היו פצועים, והם עדיין בעמדה טובה, אך המומנטום קצת נקטע. על שאלת הקו הקדמי כבר דובר לא מעט וכנראה נדבר שוב בהזדמנות אחרת, והפעם נתמקד בקו האחורי, שם שני הכוכבים הם דריוס גארלנד (17.9 נקודות, 6.2 אסיסטים, 52.5% אפקטיבי ו-33.5% לשלוש) הצעיר יותר ודונובן מיטשל (28.2 נקודות, 6.2 אסיסטים, 55.5% אפקטיבי, 37% לשלוש), כשאחת לכמה זמן צצים דיבורים על כך שאולי שיתוף הפעולה ביניהם מניב פחות ממה שכל אחד מהם היה מניב בנפרד. מי מהם לדעתכם הוא השחקן שצריך להיות חשוב יותר לקליבלנד לשמור לטווח הארוך?

הימור: קליבלנד ב-11.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (41- 17) – ממפיס גריזליס (20- 38):

מינסוטה – מגדלי התאומים של קארל אנתוני טאונס (22.6 נקודות, 8.5 ריבאונדים, 58.7% אפקטיבי ו-87.9% מהקו) ורודי גובר (13.7 נקודות, 12.7 ריבאונדים, 64.5% אפקטיבי ו-64.2% מהקו) לא הצליחו במיוחד בעונה שעברה, אך העונה יש להם את ההגנה הטובה ביותר בליגה וגם 3 מ-4 הקלעים המובילים של הטימברוולבס הם שחקנים שמוגדרים רשמית כסנטרים, כשלצד שני הבכירים עולה מהספסל נאז ריד, שיכול לראות בעצמו מועמד לתואר השחקן השישי של העונה. לפני שנתיים מינסוטה חזרו לפלייאוף עם טאונס שנבחר לחמישייה השלישית ובלי גובר שהצטרף בקיץ, ובעונה שעברה מינסוטה נשארו בקצה הפלייאוף עם גובר, אך עם טאונס שהחמיץ יותר מ-50 משחקים, והפעם, עם שניהם ביחד, זה כבר נראה טוב מאוד. מי מהם לדעתכם הוא המשמעותי יותר להצלחה של מינסוטה העונה?

ממפיס – הגריזליס נאלצו לוותר על העונה בשל כל הפציעות שהשחקנים הבכירים שלהם סובלים מהן, ואולי זה מה שקורה כשאתה מביא את דריק רוז לקבוצה. בכל מקרה, זה כן העניק לכמה צעירים הזדמנות להרוויח לעצמם מעמד גם כשהכוכבים יחזרו בעונה הבאה, כשהבולטים שבהם הם וינס וויליאמס (9.5 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים, 55.6% אפקטיבי ו-36.8% לשלוש) וגרגורי ג'קסון (11.1 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 0.8 אסיסטים, 52.9% אפקטיבי ו-38.1% לשלוש) שמנצלים את ההזדמנות. ההגנה הטובה של ממפיס וניצול הצעירים הם צעד ראשון בדרך לחזרה של הדובים לעניינים בעונה הבאה. מי מהם לדעתכם הוא זה שחצב לעצמו מעמד משמעותי יותר ברוטציה של ממפיס לטווח הארוך?

הימור: מינסוטה ב-15.

4:00 דנבר נאגטס (39- 19) – סקרמנטו קינגס (33- 24):

דנבר – לנאגטס יש את החמישייה הכי טובה בליגה, היחידה שמנצחת את היריבות שלה העונה ביותר מ-200 נקודות במצטבר, אך הספסל של הנאגטס נמצא בתחתית הליגה ומייצר כ-30 נקודות למשחק בלבד. שתי הדמויות העיקריות על הספסל של דנבר הם רג'י ג'קסון (10.7 נקודות, 2 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים, 52% אפקטיבי, 36.1% לשלוש) המנוסה וכריסטיאן בראון (7 נקודות, 3.6 ריבאונדים, 1.4 אסיסטים, 49.6% אפקטיבי ו-35.8% לשלוש) הצעיר וההגנתי יותר, וכל אחד מהם תורם לקו האחורי של האלופה בדרכים שונות. מי מהם לדעתכם הוא זה שצריך להיות השחקן השישי של דנבר בפלייאוף הקרוב?

סקרמנטו – לקינגס יש שני כוכבים מובילים בדמותם של סבוניס ופוקס, ואחר כך קצת קשה לענות על השאלה מי השחקן הבא בתור בהיררכיה. מצד אחד, קיגן מארי (15 נקודות, 5.3 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים, 55.8% אפקטיבי ו-36.5% לשלוש) הוא חבר של קבע בחמישייה, שחקן שהתכונות שלו משלימות טוב את צמד הכוכבים והוא גם מדורג שלישי בקבוצה בכמות הדקות והזריקות מהשדה, ומצד שני, מאליק מונק (15.1 נקודות, 2.7 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים, 54.1% אפקטיבי ו-36.7% לשלוש) מדורג שלישי בקבוצה בנקודות ובאסיסטים וגם באיבודים, והוא בעיקר שחקן יוצר טוב יותר וכזה שפחות מתבסס על מצבים שאחרים מסדרים לו. מי מהם לדעתכם צריך להיות השחקן הבא בתור אחרי צמד הכוכבים אצל סקרמנטו?

הימור: דנבר ב-4.

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (37- 19) – לוס אנג'לס לייקרס (31- 28):

קליפרס – יש לקליפרס את הארדן בתור הרכז, ג'ורג' וקוואי בתור הפורוורדים וזובאץ' כסנטר הפותח, וכעת השאלה היא מי הכי מתאים לתפוס את המשבצת שתשלים את החמישייה. בהנחה שירדנו סופית מהרעיון של ראסל ווסטברוק כשחקן חמישייה, שזאת הנחה די מתבקשת לאור ההצלחה של הקליפרס מאז שראס ירד לספסל, נותרו שתי אפשרויות עיקריות. מצד אחד יש את האפשרות ההגנתית יותר עם טרנס מאן (7.9 נקודות, 1.9 אסיסטים, 54.3% אפקטיבי ו-32.2% לשלוש), ומצד שני האפשרות ההתקפית יותר היא נורמן פאוול (13.6 נקודות, אסיסט, 60.5% אפקטיבי ו-45.6% לשלוש). מי מהם לדעתכם צריך להיות השחקן שישלים את החמישייה של הקליפרס?

לייקרס – לברון ג'יימס (25 נקודות, 7.2 ריבאונדים, 7.9 אסיסטים, 0.6 חסימות, 58.3% אפקטיבי ו-40.1% לשלוש) שובר שיאים ביחס לשחקן עם הותק שלו בליגה, אך הוא היחיד עם ותק כזה כרגע אז נעבור להשוות אותו לשחקנים פעילים, ובהם האחד שמתיימר לאיים על מעמדו כשחקן המוביל של הלייקרס, וזה אנתוני דיוויס (24.9 נקודות, 12.3 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים, 2.4 חסימות, 56.7% אפקטיבי ו-27.1% לשלוש). לכל אחד מהם יכולות שונות והשפעה שונה על המתרחש על הפרקט, ולאחרונה כן נדמה שהקבוצה משתפרת גם בהיבט של המאזן, למרות הירידה למקום ה-10 במערב אמש בעקבות הניצחון של גולדן סטייט, ואולי גם מכוונת לריצת פלייאוף דומה לזו של העונה שעברה. מי מהם לדעתכם הוא השחקן הטוב ביותר של הלייקרס בנקודת הזמן הנוכחית?

הימור: הקליפרס ב-9.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. AD באמת שחקן מצויין, אבל די ברור שלברון גם חכם יותר על המגרש ועל עמיד הרבה יותר, אז זאת שאלה שאין עליה תשובה אחרת, למרות שדי ברור שבלי שניהם משחקים טוב, אין ללייקרס מה למכור

  2. פרוויו משובח, אהבתי מאוד את הרעיון
    מת על רג'י ג'קסון. המפקד הכי טוב של יחידת המילואים עוד מימיו בקליפרס.
    אלכס קארוסו מוסיף לאהבת הקהל
    הטרייד על גובר לא נראה הזייתי כמו בשנה שעברה
    דניאל גאפורד יותר נראה כמו הטייסון צ'אנדלר של לוקה
    ולברון יותר טוב כי הוא יותר משפיע על המשחק ועל הבראנד. גם ככה דיוויס הפציע משחק בערך אותו מספר משחקים כמו הלואוד מנג'מנט של לברון.
    בשאר הבחירות הלכתי בעיקר על הפן ההגנתי
    🤓

    1. שים שחפץ כפול עם הגנת גוף מלאה כולל מערכת סינון סרחונות
      סאק במייל היי הולכת להדרס כמו ג'וק.
      נא הולכת ל לעבור קריעה.
      דאלאס בהליכה לוקחת.
      ווינק ווינק

  3. איזה אחלה פריוויו ואחלה שאלות, ולראיה התשובות שכמעט כולן חצויות. לגבי שיקאגו – הפסדנו לדטרויט היום, קחו את כל הסגל, צבעו בכחול וזרקו לים

  4. מקבץ מעניין מהכדור הכתום.
    רוי האצ'ימורה אמר "שהלייקרס צריכים לעזור אחד לשני בהגנה."
    רוי בדרך לבית קברות של דטרויט בעד בקבוק שוקו
    שארלוט מצרפת את אלכסיי פוקושבסקי. למה למה למה.
    איך הירוקים לא גנבו אותו?
    WTF שארלוט תעשה איתו?
    "ועדת התחרות של הליגה החלה בבחינת האם להתקפות יש יתרון מוגזם על פני ההגנות."
    חחחחחחחחחח
    דמיאן לילארד הודה שהוא בודד במילווקי: "אין לי הרבה חיים פה."
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. איי דמיאן גם אמר שהוא ציפה שמילווקי יהיו במצב של בוסטון עכשיו חחחחחחחחח
      אם הוא לא יזרוק ב40 אחוז מהשדה וישחק קצת הגנה זה יכול לעזור, האיש נותן עונה מתחת לכל הציפיות, הוא כבר לא בפורטלנד, אי אפשר להגיד שהוא יותר טוב מסטף רק שאין לו עזרה חחחחחחח משחק איתו עכשיו שחקן שיש לו קייס לעונה טובה יותר אפילו משדוראנט נתן לצד קרי. יש לי הערכה לדיים, הוא מוכשר ובאמת סבל מסגלים חלשים והדומיננטיות של הלוחמים בשיאו, אבל העונה מילווקי הייתה צריכה לעשות יותר(בינתיים) והסיבה העיקרית שהיא לא משחקת כמו שציפינו – היא שהוא משחק גרוע הרבה יותר משמישהו ציפה.

    2. חח הליגה רוצה להשתיק את האנשים שלא יגלו לעולם את הקרקס הבידורסל ניתן לכם הנד צק אבל אם המתקיף יקפוץ לכם על היד שתושיטו ילך לקו 🤣🤣 נקטע לכם אותו מזכיר את החוק שיתנו טכנית לקפיצה על מגן חחח.
      הרי סילבר טען באולסטאר שההגנה מצויינת וזה הכשרון והריווח חחח אז מה פתאום מדברים על הגנה פתאום

  5. אני רואה את שתי הקבוצות של אל-איי ויש אקשן, קאמבקים, סלים… אבל ברור לי לגמרי שזה בגלל ששתיהן גרועות.
    קבוצות כדורסל אמיתיות כמו דנבר או אוק' ינגבו עם שתהן את הרצפה בפלייאוף.

  6. הלייקרס נתנו הגנה גדולה ברבע השלישי.
    לא זוכר שום משחק שהם הפכו אותו ככה מלהיות סחבה 3 וחצי רבעים ללתת את ההגנה הזאת השנה.

    איזה מופע הצחנה מדהים של הארדן וקוואי בסוף.
    פריוויו לפליאוף. אני סופר את השניות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט