אירועי דיומא – 24.02.2024 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ Omloop Het Nieuwsblad

עונת האופניים 2024 כבר יצאה לדרך בחודש שעבר, עם מספר מירוצים באוסטרליה, ואח"כ גם באיזור המפרץ הפרסי. אנחנו מצטרפים למה שמכונה בפי כל "סוף השבוע הפותח" – צמד מירוצים צמודים בבלגיה, המסמנים את פתיחת עונת קלאסיקות האביב. הראשון, מירוץ אומלופ, הוא הקרוב יותר מבין השניים למה שאנו מכירים מקלאסיקות האביב במדינות השפלה – מספר רב של טיפוסונים קצרצרים ותלולים, המלווים בחלקם בקטעי פאבה. בכל הקשור למתחרים, הרי שיש לנו כאן פייבוריט אחד גדול בדמותו של וואוט ואן ארט. הבלגי ילווה בשורה של מומחי קלאסיקות נוספים מקבוצת ויסמה ליס-א-בייק (הגלגול החדש של קבוצת יומבו-ויסמה) ככריסטוף לאפורט, טיש בנוט ודילן ואן בארלה, כולם יכולים לזכות במירוץ גם בעצמם (והאחרון אף עשה זאת בעונה שעברה). מול הכוכב הבלגי נקבל שורה של כוכבי קלאסיקות כארנו דה לי, ביניאם גירמאי, טום פידקוק, מאטיי מוהוריץ', שטפן קונג, אלכסנדר כריסטוף, יאספר פיליפסן, טים וולנס ויאספר סטויבן. קבוצת IPT, שבינתיים מראה פתיחת עונה מצויינת עם זכיות בין השאר במירוץ דאון אנדר (הזכייה הראשונה במירוץ קטעים מדרג הוורלד טור בהיסטוריה של הקבוצה), תגיע לכאן עם הקלאסיקן טום ואן אסברוק והמאיץ איתן ורנון, שניים שכבר זכו לעמוד העונה בראש הפודיום של קטעי מירוצים. שידור ביורוספורט 2 ב-12:30.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. תודה
    יש גם כדורגל היום, בין היתר יונייטד הפצועה בפריימרליג מול פולהם, לא שהשנה הזו פתוחה מבחינת הקבוצה.
    גם באיירן המדרדרת תשחק מול לייפציג החזקה. העונה הזו כנראה תהיה של לברקוזן.

  2. מתחילה העונה האירופאית – יאללה מעלים הילוך.
    בינתיים כצפוי לא-יומבו-יותר וקוויקסטפ שולטים.
    את לפברה זה לא מעניין והוא נכנס באלפיליפ באופן די בוטה.
    IPT גם כבר במוד אמצע עונה כשהרוכבים יתחרו היום בארבע ארצות על פני 3 יבשות.

    1. לפברה כבר הספיק חצי להתנצל על דבריו למדיה בבלגיה (אמר שאלאפיליפ לא מגיע להישגים בגלל מסיבות ואלכוהול), באומרו ש"הוא לא שולט בבלגית". זה קורה אחרי שמריון רוס, אשתו של אלאפיליפ ואושיית אופניים בפני עצמה (מארגנת הטור דה פראנס לנשים), נכנסה בו יפה מאד בחזרה. נראה שאם נחפש חזק, אולי נמצא רוכב של הקבוצה שהוא לא נכנס בו בעבר.

  3. זה עכשיו של הויסמות להפסיד, עם שלושה רוכבים בשישייה הקדמית. ויופי של של מירוץ לריילי פיקרל הצעיר מ-IPT, שנמצא בקבוצה הראשונה שרודפת אחריהם.

    1. עוקצים את כולם – הסיכוי הכי טוב עכשיו הוא של יורגנסן שהכי 'פחות' יטריד את שלושת האחרים.
      ריילי נכנס ברגע האחרון בגלל ש-G נהיה חולה

  4. סיום מרתק בבלגיה אצל הנשים כאשר בנות טרק לידל שירין ון אנרוי וליסה לונגו בורגיני עשו הכל כדי לנער את ווס וקופקי ללא הצלחה ובסיום מריאנה ווס רושמת ניצחון ראשון במירוץ אחרי כל כך הרבה נצחונות בקריירנ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט