פריוויו למשחק האולסטאר 2024 על גבי דראפט כתבי האולסטאר של האתר! / פתיבר ויהלי אולמר

(nba.com)

שבוע טוב לכל המאזינים (פלו ג'ו את עוד שם?). לפני הכל, נפתח את הפריוויו החגיגי הזה בוידוי: משחק האולסטאר עצמו כבר לא מעניין אותנו. כן, הבנו שכל השחקנים הכי טובים בליגה (מינוס דני אבדיה וסאבוניס היהודים הנהדרים) יעלו על הפרקט באינדיאנה ואולי אולי החזרה לפורמט של מזרח מול מערב תחזיר לאירוע הזה קצת יוקרה, אבל אם עכברי NBA כמונו חפצים במשחק ללא הגנות, תמיד אפשר לפתוח את הטלוויזיה על משחק של אטלנטה (הפייסרס, שיארחו את המשחק היום, השתפרו בתחום הזה).

אז במקום להתכונן למשחק האולסטאר עצמו, אנחנו מכינים לכם אולסטאר משלנו היום, שכולו יורכב מאנשי הצוות ומהעורכים של האתר המופלא שלנו. כל אחד מאיתנו בחר 12 מהם לקבוצה שלו ואתם כמובן מוזמנים לחוות דעתכם בצורה מכבדת בתגובות. כל בחירה נעשתה ברוח טובה ומפרגנת, כי האתר שלנו עמוס בכותבים יצירתיים, מקוריים, איכותיים ושנונים. בלי עוד הקדמות מיותרות, בואו נכה בגונג ונבחר את דראפט כתבי הופס של אולסטאר 2024!

נ.ב: יהלי יבחר ראשון כי פתיבר הנדיב נתן לו.

רק 2900 ש"ח והוא שלכם!

הדראפט:

יהלי: עם הבחירה הראשונה שלי, אני בוחר את אבן הפינה לקבוצת הכתבים הכי טובה בהיסטוריה (או לפחות טובה יותר מזו של פתיבר), האיש והאגדה, מנחם לס. הדוק שלנו התחיל לסקר את משחקי הכדור הכתום לפני כל כך הרבה שנים ש-99% מאנשי האתר נולדו אחרי שמל ראה את "ג'אמפינג" ג'ו גרין מרחף ב-MSG הישן (!). מאז ועד היום, הוא מביא לארץ הקודש סיקורי צבע מהמגרשים באמריקה, כשבדרך הוא טובע מונחים נצחיים כמו "עונת המלפפונים", כותב סיפורים מרתקים ומענגים מהתיבה ודואג להביא לנו את המעורב עם החדשות החמות מה-NBA מדי יום ביומו. רק הניסיון העצום שלו עולה על זה של כל הכתבים שפתיבר יבחר גם יחד. גם אחרי כל הדראפטים שנבחרו בליגה, מנחם לס הוא הבחירה הראשונה האולטימטיבית. הבחירה בו היא נו בריינר במלוא מובן המילה

פתיבר: טוב אין ספק שלקחת את ג׳ורדן של הענף, בחירה ראשונה יותר ברורה מוומבי . במצב אחר הייתי יכול כבר להיכנע מראש. למזלי הבחירה הברורה השנייה לא נופלת מהראשונה. בבחירה הראשונה שלי אקח את עמיחי קטן. כשהו יותר שריד מלברון, עם יצירתיות וקסם כמו של לוקה, אינטנסיביות של יאניס והפאסון של אדוורדס, ואחוזי יוסג׳ יותר גדולים משל הארדן בשיאו. עמיחי שולט באתר בגרסתו המודרנית ביד רמה, ברמה התפעולית, הכמותית והיצירתית, כשערוץ הספורט יחטוף גם אותו האתר יראה כמו דנבר בלי יוקיץ׳. הוא מנתח כדורסל ברמת עלית, נותן זוויות מקוריות והסברים משכנעים לתופעות שאנחנו רואים בליגה ויודעים להמשיג רק אחרי שהוא הגדיר אותם. ידו בכל, מכדורגל, כדרוסל אירופאי, שחמט, כל פריוויו שלישי וסיקור שני. הוא הכי הופס, לא רק בnba, בהכל.

יהלי: עם הבחירה השנייה, רועי ויינברג יוצר 1-2 פאנץ' אדיר עם הדוק. בן טיפוחיו של האחרון התחיל את חיי האתר שלו כמה שנים לאחר שהתחיל את חייו, כשכבר בגיל 9 הוא התחיל לכתוב לאתר, ככותב הכי צעיר בהיסטוריה שלנו אם זכרוני אינו מטעני (סגן העורך הכי צעיר הוא בטוח היה). ויינברג יודע להסתכל על כדורסל מהרבה זוויות ועם טייקים מרתקים (בעיקר על ההתפרקות האיטית של פילדלפיה בשנתיים האחרונות) וסגנון כתיבה ברור וקולח, הוא שובה את ליבם של עכברי הכדורסל בארץ. גם היום, כשהוא באמצע שנות ה-20 לחייו ומייצג אותנו בכבוד בערוץ הספורט ובכל מיני פלטפורמות אחרות, הדם ההופסי זורם בעורקיו והאתר תמיד מריע לו בכל כתבה והגיג שהוא מפרסם כאן כמו לבן שחוזר הביתה. רק בזכות היותו אוהד ההיט הוא שווה בחירה כאן (וזה בא מאוהד ספרס שלא שוכח אבל מעריך את הצ'ילבה), אך כל שאר התרומה שלו, לאתר ולחובבי הכדורסל בכלל, הופכים את הדיבייט בבחירה הזו לקונצנזוס.

פתיבר: בבחירה השנייה, אבחר במאנו. כל כוכב צריך עזר כנגדו ומאנו הוא האולר השוויצרי המושלם. אף על פי שהוא לא בהכרח השחקן הכי נוכח בפיד, אין כתבה שלא תמצאו בה תגובה מפרגנת של מאנו ותבונה ייחודית ומעניינת שמעידה על ראש כדורסל חריף. האיש עם הפונט הגדול למשעי, ההומור הנוטף והרעיונות המטורללים לפוסטים משלב כישרון עם מנטליות של כניסה מתחת לאלונקה ויהיה הפיפן האידיאלי לקבוצה שלי

יהלי: בבחירה השלישית אבחר את דובי עופר. אוהד הניקס מספר 1 על פני האדמה (ספייק לי who?) הוא גם איש של אנשים (אני יודע, לא מובן מאליו עבור מי שראה את הקבוצה הזו בעשורים האחרונים), כשהסיקורים שלו, במיוחד אם הרוח בערד קמה על הצד הטוב שלה בבוקר, הם מלאכת מחשבת ותענוג צרוף לכל יושבי הופס לדורותיהם. לפני 10.5 שנים, איך שהזמן טס, מיסטר עופר הגה את פרויקט "שחקנים שאסור לשכוח", שהיה מוצלח כל כך עד שכל צוות האתר הצטרף לסיקוול, 6 שנים לאחר מכן. מחוץ לאתר הוא מטפל, עובד סוציאלי ואנטומולוג (חוקר חרקים), מה שהופך אותו לאדם עם תחומי עניין מגוונים ולהתאמה מושלמת לקבוצת הכוכבים שלי.

פתיבר: בבחירה השלישית אקח את אהרון ברלין. אהרון או אינדיאני הוא הכותב האגדי והמיתולוגי של פריוויויי יום שלישי, שבכתיבה קולחת וסלקשן מוזיקלי מרהיב, יוצר את הפריוויו האהוב עלי בשבוע. לאהרון לא חסרים הייליטים לאורך הקריירה שלו בהופס, ואני בטוח שהוא עומד לתת שואו באולסטאר. בנוסף, אני מרוויח שליטה מוחלטת בסקשן השחמט של האתר, צפה למלכודות מפתיעות יהלי!

יהלי: לא מלכודות ולא בטיח. בבחירה הרביעית אקח, כמובן, אבן יסוד חשובה לאתר. אני מדבר על דור בלוך, שנושא בנטל הכפול של לכתוב פריוויו לימי שישי העמוסים לעייפה בד"כ וגם לסקר אותם בשבת, מוקדם בבוקר, כשאני עוד בחלום השביעי. לדור יש סגנון תכלסי וענייני והעקביות שלו בהעלאת הפריוויו והסיקורים היא מצרך חשוב לקבוצה. כמו כן, הוא גם אחד מהרבה אוהדי סן אנטוניו באתר, אז זה היה עניין של זמן עד שהייתי מוריד אותו מהלוח.

פתיבר: בבחירה הרביעית מהר לפני שיחטף, אקח את ילד הפלא של האתר 2.0, יש המכנים אותו מנת השף,רותם אלרן. כמו מג׳יק שמצטרף לקארים, מאז שהגיע לאתר ב2019, הוא די מהר נזרק למים הרותחים של סיקורי הופס והוא לא הסתפק בלעמוד בהם בגבורה אלא הוא מצטיין. כשכולם עם הלשון בחוץ לקראת סוף השבוע רותם משנס את מותניו וכותב את סיקורי יום חמישי. אין ספק שביחד עם הצוות המתגבש אנחנו עומדים לבשל יופי של ארוחה.

יהלי: בבחירה הבאה שלי, החמישית במספר, אקח אוהד לייקרס במקור, שבכובעו הכפול הוא גם האיש שלנו במפרץ ומביא לנו משם את עלילות ה-קבוצה של העשור האחרון שעשתה רילוקיישן והתקרבה (פיזית וגיאוגרפית) אליו. אם לא הבנתם עד עכשיו, שגב מטוס הוא האיש. האדם שמייצג אותנו בכבוד בצפון קליפורניה כבר מספר שנים טובות הוא אישית אחד האנשים שאני הכי נהנה לקרוא באתר ובשבילי הוא ה-מודל לחיקוי כשאני הולך לסקר כאן בארץ (מכבי, בחייאת תחזרו להיכל). בדומה למנחם, גם הוא סיקר מהאולם משחקים בשלבים המתקדמים של הפלייאוף והגמר. עם הכימיה שהוא מפתח עם רועי ויינברג בפודקאסט המשותף שלהם, שגב הוא תוספת אידיאלית לחומר הכתבים שנאסף עד עכשיו.

פתיבר: העולם שייך לצעירים, ומי מכיר אותם יותר טוב מהבחירה החמישית שלי, ג׳ון. ג׳ון הוא ההגדרה המילונית למקצוען. סקירות צעירי המכללות שלו הן ברמה עולמית, עתירות בתגובות ועומדות בשורה אחת עם מאמרי הכדורסל הטובים ביותר שנתקלתי בהם מעולם. יכולת השליטה שלו בפרטים מהותיים כמו מה הווינגספאן של המעומד לבחירה ה54, כמה מטרים הוסיף בין התיכון למכללות המועמד לבחירה ה27 מעוררת השתאות ואף יראה. כל קבוצה צריכה את הבן אדם שלה למשימות מיוחדות ותראו לי אחד שמבצע את המשימה המיוחדת שלו טוב יותר מג׳ון בהופס.

יהלי: בבחירה השישית בדראפט כתבי האולסטאר של הופס 2024, טים יהלי לוקחת את מתנאל אלאשבילי. אחד הכתבים הצעירים באתר מביא את רוח הנעורים שלו לשולחן ומתעלה מעל תפקידו ככותב הפריוויו של יום שבת. סדרת הכתבות שלו "שימו לב, שימו לב" מספקת ניתוח וידאו פשוט מבריק על שחקן שדפק הופעה ששווה לציון ולפירוט, דבר שאני מאוד מזדהה איתו ומשתדל ליישם בעצמי (כמה שאפשר) בכתיבת הפריוויו השבועי שלי. יתר על כן ואולי אפילו יותר חשוב, הוא ראה הפיג'מות, מה שהופך אותו לבן אדם יקר ואהוב גם אם ההבנה שלו בכדורסל הייתה שלברון>מייקל (וכאוהד קליבלנד, יש לו קייס לחשוב ככה). על כל פנים, וולקאם מתנאל!

פתיבר: לא יהיה זול להטיס אותו לאולסטאר בישראל, אבל הישר מהתפוח אגדול אבחר בבחירה השישית את שקד יעקובי. שקד בעוז ובנחישות הוא בין היחידים שלא עונים לשם עמיחי ושמתמודדים באופן קבוע עם אימת האתר, הסיקורים ביום שאחרי. ימי שני יעקובי כי טוב, שקד יודע להחיות את המשחק בסיקורים שלו ובתקווה יכניס את אותה חיות ואנרגיה הישר לחמישייה השנייה של הקבוצה שלי.

יהלי: אשך טמיר המקורי (אט"ה בקיצור) יורד מהלוח בבחירה השביעית. הוא כותב לאתר כבר 8 שנים וכפי שמרמז שמו, רוב פועלו עוסק בפוסטים הומוריסטיים. בין אם ב-"יומן האשך (או הגננת!) המיתולוגי, בסדרה האלמותית "לוח ידיעות נ.ב.א" או סתם בכתבה איזוטרית של רשמים ומחשבות, האיש לא מפסיק להצחיק את כל באי האתר. כל סוג הומור נבחר בקפידה כדי להעלות חיוך על פנינו, כי אמצעים נעלים משיגים מטרה נעלה. כל קבוצה צריכה אדם שיקליל את האווירה וישבור את הקרח מדי פעם ואט"ה הוא האיש למשימה.

פתיבר: כמו שבטח שמתם לב, יהלי הולך בונה קבוצת ניצוצות, ואני בהיפכא מסתברא שלא צריך יסודות באולסטאר, הולך על הפדנטיות. ועם על פדנטיות עסקינן, בבחירה השביעית אקח את האחד והיחיד, עידו גילרי. db הסטטיסטיקות הראשי, שומר הסף של סקשן התגובות הצודק הראשון לשמו ואם הדרקונים. עידו לא מרבה לפרסם פוסטים אבל כשהוא מפרסם אוהו, כתבות מלאות בעומק, יצירתיות וכתיבה הומורסטית שלאו דווקא משתקפת בעוקצנות התגובתית האופיינית. לפני שהצטרפתי לצוות הכותבים לא הבנתי כמה עבודה ומעורבות יש לעידו גם מאחורי הקלעים, ולצד הסטמינה שמאפיינת כל אוהד סאנס באשר הוא, אני בטוח שהוא ימצא את הדרך לנצח גם אם לא רואים את זה בסטטיסטיקות. אה והוא גם איש אופניים, לנצח בכדורסל עם כדורסל זה האובייס.

יהלי: עם הבחירה השמינית, אני לוקח את אוהד הניו אורלינס פליקנס הכי מסור (והיחיד) שאני מכיר, מולי. מזה עשור הוא כותב לאתר, כל כתבה מדויקת ומחושבת על המילימטר ואפשר לראות עליה שהיא נכתבת ממוחו הקודח של סופר בנשמה. מולי הוציא כמה ספרים, חלקם על כדורסל, אבל זה לא התחום היחיד שהוא עוסק בו. בשני המונדיאלים הקודמים, מולי עבד ושקד ופרסם כאן את הרשמים שלו במהלך הטורנירים ברוסיה ובקטאר. הוא יתאים לקבוצה ככותב מקצוען, עם תחומי עניין מגוונים וניסיון עשיר בהם.

פתיבר: טוב עברו כבר 7 בחירות ולא לקחתי איש שטח, אני חייב את אורן מנור בבחירה השמינית. הפורטלנדי מגשים את החלום של כולנו (אולי העונה קצת פחות), כשהוא מסקר קבוצת nba (אולי העונה קצת פחות) הישר מהשטח בעיר ההיפסטרים פורטלנד אורגון. אורן כותב מעולה, מצלם מעולה, ולקרוא את הסיקורים שלו גורם לך להרגיש שאתה כמעט כמו להריח את הזיעה של לילארד. העונה הוא אף הוסיף לעשות ודאג באופן בלעדי למלא את דני שלנו בהשראה לפני משחק חייו. ברוך הבא אורן וביחד ננצח!

יהלי: אם דיברנו קודם על אוהדי הספרס באתר, כעת מגיע המפורסם שבהם (לפחות בישראל). בבחירה התשיעית, איציק גרינוולד מבטח AKA הדורבן חובר לכוחותינו. הוא אוהד את הקבוצה המונוכרומטית ביותר בארה"ב כבר 3 עשורים וחצי ולאחרונה סיקר מצוין את שני המשחקים הראשונים בקריירה ההופסית הקצרה שלו. אפרופו האתר, איציק הצטרף אליו בסוף אוקטובר האחרון ומיד התחיל לתת לנו את מחשבותיו המקוריות להפליא על הסן אנטוניו ספרס ועל כוח הטבע שנבחר ראשון בדראפט האחרון. האחרון אפילו קיבל מהדורבן שאלה רק לפני פחות משבוע! אז יאללה דורבן, כיף שאתה כאן!

פתיבר: בבחירה התשיעית ניקח את מי שכבר ככל הנראה ניצח במירוץ להיות רוקי העונה, נועם לב. בהרף עין נועם השתלב במשחק של הגדולים ושמו דורך בפוסטים השונים שעולים באתר. כמו כל הגדולים באמת כבר בעונתו הראשונה הוא מגיע למשחק הכוכבים, ויתרום רגליים רעננות והמון האסל לקבוצת הכוכבים הלא צעירה שלנו.

יהלי: בבחירה העשירית, אלכס דוקורסקי מצטרף לשירותנו. יש לו הרבה מהתכונות שכל כך חשובות בבניית הקבוצה והגיוון בראשן: באיזה ספורט הוא לא מבין ומתמצא (לעונה נכונה יוגרל כרטיס לשורה העליונה במשחק של דטרויט)? אתלטיקה, כדורגל, טניס, ריצה למרחקים ארוכים ואיך אפשר לשכוח את כדורסל המכללות, שם הוא אוהד ותיק של אריזונה סטייט סאן דווילס. חוץ מהפוסטים על הענפים השונים, אלכס דואג להפליא אותנו בתגובותיו המפורטות והטובות לעיתים והוא התאמה טובה לשאר הכתבים בקבוצה הזו.

פתיבר: בבחירה העשירית אבי טרכטמן יורד מהלוח. ביחד עם אורן הוא יוצר צמד אימתני מהספסל שלא נראה מאז ימי וויליאמס והראל. כמוהם, שטח המחייה של אבי טרטכמן הוא הקריפטו ארנה, ממנה הוא מסקר לנו בנחישות ובאופן מעורר קנאה משחקים של שתי הקבוצות של העיר, הקליפרס והלייקרס, כך שלא זר לו לתרום ולתפקד בסביבה רווית כוכבים. בכישרון והומור אבי תווה סיקורים חיים ומעולים ולגמרי מוציא בונה סיפור מהמשחק, זה בדיוק הדבק שאני צריך כדי לייצר קבוצה מנצחת.

יהלי: בבחירה ה-11, אחת לפני האחרונה, אקח את הצעיר שבחבורה. זהו מתן יעקובי, שהתחיל לכתוב לנו לפני זמן קצר ופתח את הקריירה שלו בסערה, עם פריוויואים למשחקי הפועל תל אביב ביורוקאפ ולדרבים בליגה. מתן הוא האיש המושלם לכתוב על האדומים, כאוהד בעל ידע נרחב בכדורסל המקומי והאירופאי, הוא מביא לקבוצה נישה חשובה ומוודא שכל 4 סוגי הכדורסל המרכזיים (NBA, אירופאי, ישראלי ומכללות) יוכלו לקבל כיסוי של לפחות 2 חברים בקבוצה בכל פעם. אז וולקאם לאח המוצלח באמת במשפחה.

פתיבר: בבחירה ה-11 אני אקח עוד מצטרף לטרי stockton2malone, כותב שdelivers לפחות כמו אחד המהלכים היעילים בהיסטוריה. בתפזורת הומריסטית, מקורית ומעניינת, s2m מעשיר את קהילה הקטנה שלנו בהמון צבע ועניין מממים לסרטים ועד לפילוסופים. הוא מעורב מאוד והוא חלק בלתי נפרד מהמרקם שהוא הופס. והוא יהווה תרומה מפלפלת לכל קבוצה אז אני שמח שהוא נשאר עבורי על הלוח.

יהלי: אם בתחילת הדראפט אספנו לשורותינו אוהד ניקס למוד אכזבות, עכשיו אפשר לקחת את המקביל המערבי שלו, כלומר אוהד סאנס כזה. אני מתכוון לגיא רוזן/הרשע/הירוק, שבימים אלו תורם לאתר כעורך ותיק וכמגיב רגוע, שקול וכזה שרואה משחקים, שמסתבר שזה משהו לא מובן מאליו היום. ההתמדה שלו בהכנה ובסיקורים למשחקי יום שני וחמישי (בשנים נפרדות) היא יכולת נדירה במעמקי הדראפט העמוק הזה.

פתיבר: אחרון וחביבים אשלים את סריית הרק לא כדורסל שלי כשאקח למשחק הכוכבים את רביב פייג ויוני לב ארי (מדור הפוטבול ההופסי). עכשיו כשהתפזר העשן מעל הסופרבול ההיסטורי, הם פנויים להוסיף קשיחות לקבוצה שלי שכל הסיסיז האלה מהכדורסל לא שמעו עליו בכלל.

*העשן מתפזר, המסך יורד, כולם הולכים הביתה (גם הגונג)*

ושהטוב ביותר ינצח!

אה, נכון, יש גם משחק:

פצועים: חסר להם שיהיו חוץ מ(מי שלא משחק אני לא זוכר)

הימורים: 50 דאנקים, מעל 170 נקודות, 4 שלשות מהלוגו, 0 בלוקים.

הסגלים:

המזרח: יאניס, באם,לילארד, האליבורטון וטייטום בחמישייה. מהספסל יעלו פאולו באנקרו, סקוטי בארנס, ג'יילן בראון, ברנסון, מקסי, מיצ'ל וטריי יאנג. מי שיעמוד על הקווים יהיה דוק ריברס, מאמן מילווקי.

המערב: לברון, לוקה, דוראנט, שיי ויוקיץ' בחמישייה. מהספסל יעלו בוקר, סטף, אנט, דייויס, ג'ורג', קוואי וטאונס. כריס פינץ', מאמן הוולבס, יעמוד על הקווים.

רגע לפני סיום, נאחל לכולם פגרת אולסטאר נעימה ונתראה, בעזרת השם, בשבוע הבא.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. קבוצות נאות, אבל…
    אמנם הוא כבר לא כותב אבל הוא חת'כת הול אופ פיימר שאני לא מבין איך לא בחרתם בו-מי שלא בוחר בחציל אחרי מנחם, ויסלח לי רועי כבודו במקומו, הוא כדבריי מנחם הגואוט- "חסר הבנה"

  2. יופי של דראפט ותודה לשניכם.
    עם כל הכבוד ל-GOAT ולצוות המסייע שלו, בשחמט אנחנו ננצח. בכדורסל אני מודה שאין סיכוי נגד מנחם, בטח כשרועי וכל היתר בצד שלו…

  3. רסמי, האולסטאר נהייה בדיחה! אין בכלל הגנות ופשוט בזבוז זמן.
    סגרתי הרגע אחרי שצפיתי שתים שלוש דקות. לא על זה חשבו אלוהי הכדורסל.
    הנחמה, אולי סוף סוף ריברס יקח תואר ולא על הגב של טיבס…

  4. כמות התגובות בבלוג החי כאן למשחק האולסטאר די אומרת מה המשחק הזה שווה.
    .
    חייבים ארהב נגד העולם.
    .
    שני הדברים היחידים שהיו שוים צפיה זה שני המהלכים של לוקה ויוקיץ מתמסרים במעבר. פעם אחת נגמר באסיסט לשגא, פעם שניה נגמר בדאנק של יוקיץ שלוקה מוסר עם החזה. כל שאר ההיילייטס פח אשפה. אין תחרות, אין הגנות, אין עניין.

  5. זה המקום להודות לכל הכתבים המעולים שהופכים את האתר לכל כך מיוחד.
    פספסו את רפה ההבנה,הוא בהחלט ראוי למקום מכובד ברשימה.

  6. כל הטור הזה הוא קרקס של המדיה שרק מרימה למי שמייצר אותה……
    AND WE LOVE ITTTTTTTT
    ענק, שועשעתי קשות.
    מנחם לס ורועי ווינברג ייצרו את הצמד 1+2 הטוב בליגה, יאפילו אפילו על סטוקטון ומלון
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט