מעורב הופס לשבת, כאילו שאין 'אול סטאר' / מנחם לס

1. קליי תומפסון. יש 'לעלות מהספסל' ויש 'לעלות מהספסל'

גם ג'ון הבליצ'ק "עלה מהספסל". גם מאנו ג'ינובלי "עלה מהספסל". אז עכשיו קליי תומפסון "עולה מהספסל" וקולע 36 נקודות במשחק הראשון בו הוא 'מסופסל' ו-'לא עולה בחמישייה' לראשונה מאז היה פרשמן.

ג'ון הבליצ'ק היה השחקן הראשון שלא עלה בחמישייה אם כי היה 'מגיע' לו לשחק בחמישייה לפני כל אחד ששיחק. הוא אהב את הצורה בה רד אורבך השתמש בו. הוא ישב את 7-8 הדקות הראשונות ברבע הראשון, וכשניכנס הוא כבר לא יצא עד הסוף. הוא מספר בספרו שהתענוג הגדול שלו היה לשבת על הספסל בדקות הראשונות, 'למצוא' חולשות ביריבה, ואז להיכנס ולגרום לה לשלם על שגיאותיה.

מאנו ג'ינובלי הוא דוגמא נוספת לשחקן שניתן לחשוב עליו כשחקן חמישייה אם כי לרוב, כמו הבליצ'ק, הוא הוכנס אחרי 7-8 דקות ולרוב נשאר עד הסוף.

קליי תומפסון יהיה המקרה הבא של שחקן היושב על הספסל, וניכנס אחרי 7-8 דקות משחק. שלשום הוא ש יחק רק 28 דקות בהן קלע 13 מצויינים מ-22 כולל 7 מ-13 מהטריי. אני מאמין שבעתיד הוא ישחק יותר מ-28 דקות, תלוי במצב הקבוצה. אבל המשחק הזה נגד יוטה הוכיח שקליי תומפסון נולד לעלות מהספסל בגילו, מהלך שייתן לו עוד 5 שנות משחק מצויינות כשהוא היום בן 35.

בסיום המשחק מאמנו סטיב קר אמר עליו:

He's just such a competitor," Kerr said after the game. "I've watched him win championships. I've seen him hit a million big shots. I've seen him guard the toughest guys in the league. Klay's a champion. He's an incredible player, great person

2. קייטלין קלארק שוברת את שיא המכללות לנשים

לקייטלין קלארק לא הייתה כל תכנית מיוחדת כיצד לשבור את שיא הקליעות לנשים למכללות .

Caitlin Clark had no specific plan for how she hoped to break the NCAA women's basketball scoring record Thursday. But after doing so while also setting the Iowa Hawkeyes' single-game scoring record, Clark had to grin.

היא אמרה בחיוך בסיום המשחק נגד מישיגן: "כולם ידעו שאני עומדת לקלוע LOGO 3 לשיא…". השיא החדש שלה הוא 3,569 נק' אחרי שקלעה 'STORYLINE PERFECT' 49 נקודות עם שלשה לשיא, וכל נקודה שתקלע מעתה ואילך תהווה שיא חדש. השיא הקודם – 3,520 נק' – היה של קלסי פלאם מאוניברסיטת וושינגטון.

3. וומבניימה מטרף את ה-NBA

הנה רגעים מיוחדים ממה שעשה, ועתה אני מתחיל לחשוב שאולי הוא אפילו טוב יותא מאשר חשבו?

1) Oct. 20 at Golden State Warriors: 90 seconds of what the hell was that?!

2) Oct. 27 vs. Houston Rockets: Not one, but two game-saving blocks

3) Jan. 2 at Memphis Grizzlies: The signature one-legged 3

4) Jan. 4 vs. Milwaukee Bucks: An array of highlights

5) Jan. 20 at Washington Wizards: The no-look block

6) Jan. 26 vs. Portland Trail Blazers: The spike block

7) Jan. 27 vs. Minnesota Timberwolves: The tallest Shammgod ever

4. TNT מאריכה בכמה שנים את חוזהו של רג'י מילר

למרות כמה פאשלות שעשה בשידורים – מי לא עושה? – חברת ה-TNT (שגם משדרת את האול סטאר) החליטה להאריך את חוזהו של רג'י מילר בכמה שנים.

5. סטפן A המאמן אח קבוצת הסלבריטי נפל ונקע את עקבו באימון הקבוצה

הוא יאמן את קבוצתו כשעקבו בגבס

6. אני הקדמתי את קליי תומפסון המשווה את עצמו למאנו ג'ינובלי

הוא אמר הבוקר:

I thought about Manu Ginobili. That guy has four rings and a gold medal,” Thompson said. “Came off the bench his whole career, and I don’t think anyone looks down on his Hall of Fame candidacy. He’s one of the greats. I embraced it before tip.”

7. המאמן דוק ריברס מאשים את השחקנים – במקום את עצמו – בהפסד המשווע לממפיס

8. טיירון לו חטף קנס של 35K על ביקורת 'ציבורית' על יושר השופטים

מה שעושה מהביקורת של טיירון לו על השופטים וולידית יותר הייתה העובדה שהיא נעשתה אחרי נ-צ-ח-ו-ן על גולדן

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. אחלה מעורב,
    המאמן דוק ריברס מאשים את השחקנים – במקום את עצמו – בהפסד המשווע לממפיס
    חחחחחחחח תחילת הסוף של הקבוצה הזאת,וטוב שכך
    איזה 00 ריברס,תמיד אפשר לסמוך עליו שיחרבן קוביות.
    איזה מטומטמים עם דיפלומה הפרונט אופיס\בעלים של מילווקי. קודם מביאים את הגמד שלא עושה הגנה ואחרי זה את הרכיכה ריברס.
    קליי תומפסון כנראה קיבל איומים מהג.מ\הנהלה. הם ב100% כופפו אותו לעלות מהספסל
    להזכיר את הבלרינה קליי עם מאנו ג'ינובלי המדהים חחחחח עדיף שקליי יסתום את הג'ורה.

      1. לא היה לו סוס אף פעם. בקושי חמור
        באליפות של הסלטיקס היה לו צוות מעולה שבעצם עשה את העבודה,בעיקר בהגנה.
        מאז הוא נכשל בכל מקום ותמיד האשים אחרים.
        שיחנק והפרונט אופיס איתו ביחד

        1. ברור!
          אין יותר ברור מזה.
          ריברס טוב רק בשביל השואו והחיוכים.
          אם היו מעיפים את ריברס אחרי השנה הזוועתית שלפני האליפות, לסלטיקס בהנהגת טיבס היתה אולי עוד אליפות או שתים.

  2. דווקא קר היה פחות אופטימי לגבי עתיד של קליי כשהוריד אותו לספסל ואמר שיש אנשים (כמו הוא עצמו) שבשלב מסוים בקריירה שלהם הופכים לשחקני ספסל.
    .
    אגב, בימיו של קר כשחקן בספרס הוא נעזר במאמן מיוחד שעזר לו להחזיר את הקליעה הקטלנית שלו, אחרי שבשלב הזה בקריירה היה עולה לשחק דק בודדות בלבד, כך שאין ספק שהוא מבין ליבו של קליי ועוזר לו בתהליך.

      1. אנסה לחפש את הסיפור. בגדול, כשעבר לסן אנטוניו התחיל להיכנס לדקה פה, שתיים שם ולא לשחק 20+ דק כמו שהיה רגיל בשיקאגו. לפי העדות שלו הוא איבד את יכולת הקליעה וחשב שהגיע הזמן לפרוש.
        הוא לקח מאמן קליעה שפשוט לימד אותו לא לחשוב על זה יותר מידי (לדוגמה: היה יושב ומדבר איתו על החיים ופתאום אומר לו להתחיל לקלוע). ההבנה הזאת שהוא יכול להיות אפקטיבי גם בפחות דקות השאירה אותו בליגה כשחקן עוד 3 שנים.

        1. בסדר – הפך לשחקן קצה ספסל משחקן רוטציה – זה אני יכול להבין. הוא פשוט אף פעם לא היה משהו אחר משחקן ספסל.

  3. תודה על המעורב
    יותר ויותר מאמנים השנה מעבירים בפומבי ביקורת על השופטים. כדאי לליגה להקשיב להם.
    דוק ריברס- אחד המאמנים והמרואיינים הכי נחמדים שיש. אבל לנהל משחק במאני טיים זה לא בשבילו.

  4. אפרופו הדוגמה של האבליצק בבוסטון,
    היו שחקנים שזכו בשחקן השישי כשעלו כצעירים מהספסל דוגמת מקהייל בתחילת דרכו בבוסטון. ויש כמובן את הסוג של הוטראנים שזכו בתואר דוגמת וולטון בעונת 85 שהגיע כגיבוי לפאריש.
    ויש עוד הרבה דוגמאות.
    בגולדן סטייט לא צריך ללכת רחוק. יש את איגודאלה שהגיע כאולסטאר והפך מיד לשחקן שישי.

    1. איגודאלה דוגמה טובה, בעיקר להתמודדות חיובית של שחקן עם השינוי.
      איגודאלה כשהגיע לגולדן ב-14 פתח בכל המשחקים ששיחק אותה עונה (אז אימן מארק ג'קסון).
      כאשר סטיב קר הגיע,
      הוא הוריד את איגודאלה לספסל ונתן תפקידי מפתח לגרין ובארנס.

  5. פיסטונס 10 משחקים אחרונים 3-7. רק 7 הפסדים מתוך 10.מה שיפה שלריברס במילווקי עם יאניס ודיים יש אותו מאזן בדיוק ל10 משחקים.
    מה השתנה מאז ריברס קיבל את המושכות ?
    השחקנים אותם השחקנים .
    הרקדניות אותן רקדניות.
    מה שכן גלינרי מצטרף , אפשר לרוץ לאליפות.

    1. פיסטונס משקרת. הם הרבה יותר טובים מהמאזן שלהם. חסר להם גרוש ללירה כדי לנצח יותר. אם יביאו שני שחקנים עם אופי הם בפלייאוף. לא כוכבים. למשל פי.ג'יי טאקר שאף אחד לא רוצה, ועוד אחד ותיק.

  6. תודה מנחם, הסרטונים הם התבלין של המעורבים ובמקרים רבים כמו היום, הם לא ניתנים לצפיה בישראל ומורידים מהערך של הנקודות שאתה מסביר. כדאי לבדוק עם vpn לפני הפרסום באתר.

  7. חבל שההכרה של קלי בצורך שלו לרדת לספסל באה שנה מאוחר יותר. אי מאמין שאם בקיץ שעבר קלי היה יורד לספסל כדי לפנות מקום לגורן פול בחמישיה ג"ס היתה מרוויחה את פול. אני חושב שפול שיודע שהוא יעלה בחמישיה היה מגיע למחנה האימון רגוע יותר ולא הינו מגיעים לאגרוף.
    .
    לג"ס יש , נכון לעכשו, בעיה אחת קרדינלית שלא נפתרה מאז תחילת העונה. ברבע הרביעי היא מפסידה כמעט כל משחק. היא שומטת יתרונות של 20 נקודות כאילו כלום ולא מצליחה לבלום את המפולת. להערכתי הדבר נובע מהעיפות של השחקנים הותיקים שמובילה לחורים בהגנה לאיבודי כדור ולסטגנציה בהתקפה. הפתרון? לא לשלב את קלי במשחק ברבע האחרון או לפחות לא ברובו. את קרי אי אפשר להוריד אבל צריך לתת לו פחות דקות. לנסות לדחות את הכניסה שלו ל 6 הדקות האחרונות. אבל בעיקר צריך לשלב עוד שחקן צעיר כמו TJD או סנטוס שיכניסו אנרגיה וגובה.
    .
    מה יעשה קר? הוא ימשיך בהרכבים מרובי גארדים ועם החזרה של פול יתן לו לשחק בסופי משחקים. אבל הבעיה טמונה בהגנה ולא בהתקפה וכאן הרכבי גארדים לא עוזרים מול קבוצות צעירות ונמרצות. דוקא אטקינסון הבין את זה ובמשחק הקודם ביוטה הכניס את TJD ברבע האחרון ונהנה מהעובדה שקלי כלל לא שיחק.

  8. כנהוג, הלילה פורסמו הפיינליסטים למחזור היכל התהילה של השנה. כצפוי זה מחזור מאד חלש שבגזרת השחקנים מביא לנו בעיקר את ווינס קרטר וצ'ונסי בילאפס עם תוספות צד של מייקל קופר, וולטר דיוויס עליו השלום, ודיק בארנט מתקופת הוויט מן אוף דה פורסט.

    1. צריך לזכור שבחירה כפייניליסט לא מבטיחה כניסה להיכל – לפרטים אפשר לפנות למייקל קופר שכבר היה שם בעבר. קרטר ובילאפס מן הסתם ייכנסו בודאות, קופר ודייויס ימתינו במתח (מי מהם שעדיין נושם).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט