מעורב הופס ליום ששי: שרלוט דחתה טרייד של למלו בול עבור סטפן קרי / מנחם לס

1.שרלוט דחתה הצעת טרייד של סטפן קרי עבור למלו בול!!!

Hornets Decline Stephen Curry-LaMelo Ball Trade, Gilbert Arenas Reveals Reasons

הקטע הזה מבוסס על Story by Nouman Rasool • 17h

אני לא בטוח אם הסיפור הזה נכון או לא, אבל הוא הופיע בעתון שרלוט אובזרבר, ולפיו גולדן סטייט – בהסכמת סטפן קרי – הציעה לשרלוט הורנטס טרייד 'אחד לאחד' – סטפן עבור למלו.

למה סטפן קרי הסכים? כי שרלוט היא העיר בה נולד וגדל, ובה אביו ואמו עדיין גרים שם. הוא למד באוניברסיטת דוידסון בעיירת דוידסון, שהיא כאילו פרבר של שרלוט. זוהי סביבה מעולה לגדל שם ילדים ונכדים, וברדיוס של 100 מייל נמצאים שם מגרשי הגולף הטובים בעולם.

בתכניתו "GIL'S ARENA", גילברט ארינה מסביר את הסיבות ששרלוט סירבה לטרייד:

Speaking on his show "Gil's Arena," Arenas dissected the implications of such a blockbuster deal, emphasizing the vast differences between the two players. Arenas pointed out the apparent disparity in the career stages of Ball and Curry

למלו הוא בן 22. בגלל הפציעות המינוריות אבל המרגיזות של למלו עדיין לא ראינו את למלו במלוא יכולתו. לפי גילברט, ללמלו יש סיכוי להפוך לאחד הפוינט גארדים הגדולים ב-NBA בהווה ובעבר, ולעומתו סטפן קרי הוא בן 36, עם סיכוי שהוא יחליט לפרוש מה-NBA, וכמו מייקל ג'ורדן שניסה להפוך לשחקן בייסבול מקצועני, סטף קרי הוא בגיל מצויין להפוך לשחקן גולף מקצועני.

כמובן שסטפן עלול להישאר בכדורסל ולתת עוד 3-4 שנים מצויינות, אבל למלו לעומתו יכול לתת 15 שנים מצויינות.

2. אם האול-סטאר היה 'משחק על אמת' – וזה היה אפשרי – הייתי מעלה את ברונסון ומיצ'ל בחמישיית המזרח (במקום לילארד ומקסי)

Jalen Brunson, New York Knicks

תמונה מ-USA TODAY

ג'יילן ברונסון הוא אחד הגיימרים הגדולים של המשחק. הוא יכול לככב אם הוא הסופרסטאר או ROLE PLAYER. הוא מבין את המשחק טוב יותר מרוב הפוינט גארדים בליגה, וישנה לו יכולת טבעית לדעת היכן הוא הצד החלש של מגינו, ולסיים עוד משחק עם 30 נקודות.

הוא מחפה על קומתו הנמוכה באגרסיביות, ו-COMPETETIVE SPIRIT. הוא יודע כיצד להשתמש בסנטר (ג'וליוס רנדל) בצורה אולטימטיבית. הוא שחקן שקט שלא מחפש את ההילה האישית, ומוכן יותר מכל אחד שאני מכיר ב-NBA להיות 'חלק מהשלם'.

Donovan Mitchell, Cleveland Cavaliers

Credit: Jeff Hanisch-USA TODAY Sports

מספיק לראות כיצד דונובן מיצ'ל מחזיק את הקאבס 'תחרותית' – COMPETETIVE – למרות הפציעות של דריוס גרלנד ואיבן מובלי. הוא ELITE SCORER עם קרוב ל-30.0 ממוצע בדיוק של 46.1% מהפרקט – אחוז דיוק מצויין לפוינט גארד.

דונובן הוא מספיק גבוה וחזק לשמור על סמול פורוורדים. הוא יידע בדיוק כיצד לשחק עם הסנטר והפאור-פורוורד של המזרח כי לשחק מאחורי ג'רט אלן הכין אותו לכל משחק מאחורי סנטר מעולה. כמו ברונסון, הוא לא נראה אולי כלוחם מי-יודע-מה, אבל זה בדיוק מה שהוא. בגלל סיבה זאת – האגרסיביות ורוח הלחימה שלו, אני מעדיף אותו על דמיאן לילארד.

3. ג'ימי באטלר יהיה מיליארדר

Jimmy Butler’s billion-dollar empire away from the basketball court

Franchise player
תמונה מ-Sports Unlimited News

Franchise player©Provided by Sports Unlimited News

הייתה זו הידיעה המסתורית והבלתי מובנת ביותר. כותרת ענק, וההסבר מתחתיה, מסבירים שמחוץ לכדורסל, בשקט בשקט, ג'ים באטלר מפתח עסק שיעשה אותו ביליארדר עוד לפני שיפרוש מכדורסל:

Jimmy Butler is the franchise player of the Miami Heat, earning $45 million annually, according to Forbes, but his off-the-court business could help the forward become a billionaire.

קטע זה התפרסם בספורט אנלימיטד ניוז וב-SKY, ואז חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי כל חומר על "אימפריית הכסף של ג'ימי באטלר". אולי מישהו מכם ימצא.

4. האם הזמן של גורדון הייוורד בשרלוט נגמר? (נדמה לי שהוא הוטרד היום ל-OKC)

מקור התמונה לא ידוע.

קטע מבוסס על סיפור של רודריק בון (RODERICK BOONE) בשרלוט אובזרבר

Gordon Hayward misses another game. Is his time with Charlotte Hornets almost over? BY RODERICK BOONE UPDATED FEBRUARY 07, 2024 10:22 PM

כשגורדון הייוארד חתם על חוזה המגה שלו ב-2020 הוא הפך לשחקן עם החוזה הגבוה ביותר בתולדות השרלוט הורנטס (החוזה של למלו בול בשנה הבאה יהיה יותר גבוה).

גורדון תיכנן להפוך עם טרי רוזייר לקומבינציה 'אחד-שניים' מהטובות בליגה. הוא קיווה להביא עמו את 'גישת הנצחון' של הסלטיקס להורנטס. זה אף פעם לא קרה, ועכשיו טרי רוזייר הוא במיאמי.

הוא אמר אחרי הטרייד של רוזייר שהדבר פגע בו אישית כי הוא בנה יחסים עם רוזייר ועתה הכל נישבר. מצד שני הוא יודע שזה טבע הדברים ב-NBA:

It’s just part of the business. “It certainly didn’t go the way we wanted to but I wish him nothing but the best. I always root for teammates of mine.” With Thursday’s NBA trade trade deadline drawing closer, there’s a possibility Hayward could be calling a new cast of characters teammates. His days with the Hornets, from all indications, are numbered. In the final season of the four-year, $120 million pact he inked, Hayward might be on the move like Rozier.

5. פיג'יי טאקר ביקש מהקליפרס שיטרידו אותו, וציפה שיטרידו אותו

כשהגיעה השעה 3 אחה"צ במזרח ארה"ב – 12 בצהריים בקליפורניה – והוא לא הוטרד הוא שלח הודעה:

"ALL THIS SHIT IS A FUCKING JOKE"

(כפי שכתבתי במעורב לפני יומיים הוא לא חלק מהרוטציה של הקליפרס ומאז שהוטרד לקבוצה עם הארדן הוא שותף לכמה דקות פה ושם רק ב-12 משחקים עד עתה)

6. רובין לופז שהוטרד לסקרמנטו (המצופה TO WAIVE HIM) שלח טוויטר לעולם הכדורסל

רובין לופז היה במילווקי כל העונה אך שותף רק לכמה דקות בכמה משחקים. ההודעה על שליחתו לסקרמנטו הגיעה כשעה ורבע אחרי שנודע שפטריק בברלי הוטרד מפילדלפיה למילווקי. הוא הגיב כך:

מה שבטוח הוא שרובין לופז טוב יותר מהאח הבוגר של ג'יאניס Thanasis Antetokounmpo (שניהם שיחקו 4.1 דקות למשחק) שנשאר במילווקי. אני רק אומר.

7. הלייקרס לא עשו כל תזוזה בשוק הטריידים. אבל BUYOUT הוא סיפור אחר

8. פטריק בברלי שהוטרד לבאקס טוען שדארל מוריי שיקר לו

פטריק בברלי אומר שרק ב-27 לינואר – שזה בערך שבועיים לפני הדדליין לטריידים ב-8 לפברואר – דארל מוריי הבטיח לו אחרי המשחק נגד דנבר שאין לו מה לחשוש – הסיקסרס לא מטרידים אותו. גם ג'יימס הארדן טען בזמנו שדארל מוריי שיקר לו.

9. הפסל החדש של קובי DEPICS ('מתאר'? יותר מ'מתאר'!) את התנועה של קובי בסוף משחק 81 הנקודות שלו

(היו כמה ביקורות על הפסל, וכתגובה עליהן הגיבה אשתו וונסה "TOUGH SHIT")

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 98 תגובות

  1. לסטיב קר יש בעיה. הקבוצה שלו משחקת טוב לאחרונה, במיוחד בהגנה עם גיי סנטוס ולסטר קיניונס שהתחילו את העונה בליגת הפיתוח. מי שלא שיחקו היום היו קלי, פול ו GP2. פודז שיחק יותר דקות מכל אחד אחר: קלע 9 (3 מ 9) קטף 7 ומסר 7. חטף 2 וחסם 1 עם 2 איבודים. סיים 23+ הגבוהה בקבוצה. בקיצור, ברור כשמש שקלי צריך לעלות מהספסל ובאותה מידה ברור שזה לא יקרה.

        1. תקשיב ברצינות בwwe ככ מקובעים עם הסניוריטי והכוכבים שהכוכבים האמיתיים יושבים על הספסל בהרבה מקרים. כל שחקני היורוליג כמו וינסנט סטרוס וכו אנשים פתאום מופתעים מהם. קאם תומאס יכל לשים 40 כל משחק כבר משנת הרוקי אם מקבל כדור ביד כל התקפה כמו לוקה.
          זה הכל מה נותנים לך. הרכזים ביורוליג לא פחות טובים אם תתן להם 40 דק כדור כל הזמן וישחקו עליהם.
          סתם משהו אתמול ציפיתי במשחק של כיתות ז בליגה פה במחוז ים 2 הראשונות ראש בראש הייתה קבוצה ששמה כל התקפה את הכדור אצל אותו שחקן כולם עומדים ומסתכלים והוא הולך 1 על 5 כל התקפה. כאילו הוא מוציא חוץ לשחקן השחקן מחזיר לו והוא הולך ראש בקיר חודר מצד ימין בלבד (לא היה לו שמאל בכלל) ההמגינים של הקבוצה השנייה לא קולטים את זה השופט בכלל שורק שריקות אוויר שהוא נתקע בשחקנים חחח עשה 5 מ19 מהקו חחח זרק איזה 35 זריקות קלע איזה 8 סלים הזכיר לי את גורדן פול לא ראיתי אף פעם בגילאים האלה שמשחקים ככה רק על שחקן ממש לוקה איירבוליץ. אז כל אחד סביר יכול להשיג את הסטט אם יש לו מעמד כוכב בwwe גם מנטרלים את השמירה על הכוכב אז בכלל

          1. חחחחח ככה לוקה התחיל עם טריפל דאבלים ביל 12 ואמרו ווי אר אול וויטנס לוונדרבוי הסלובני.

            סטט כל אחד יכול להשיג, השאלה מה המחיר. נניח קאם תומאס משיג סטט יפה, אבל אם תחליף את לוקה איתו דאלאס יכולים לכוון לבחירה הראשונה בשנה הבא. ברורשגם לארקין נניח אם יקבל כדור כל התקפה וייקח 40 זריקות יגיע ל20-25 במשחק לפחות, אבל הקבוצה תפסיד תמיד. בסוף יש הבדלי כישרון גם בתוך הNBA נניח אם נשווה בין שחקנים דומיננטיים ביוסג' אז לוקה לעומת קאנינגהם או למלו. גם למלו בול משיג 23 עם כמעט טריפל דאבל, אבל אף אחד לא יעז לומר שהוא קרוב ללוקה. אז כמו ההבדל הזה יש גם הבדל בין לאמלו וקייד ללארקין ובראון.

            1. זה בדיוק הבעיה בwwe לא אכפת להם מהנצחונות בהרבה מהקבוצות כמו שקייד עושה 20 נק ודטרויט לא מנצחת זו בדיוק הטענה שלי.
              אגב יש מספיק שחקנים בnba בגי ליג ובאירופה שיכולים להוביל גם להרבה נצחונות פשוט אף אחד לא יתן להם הזדמנות והם לא נוצצים מספיק

            2. מי באירופה יכול להוביל קבוצת NBA? אני אישית לא מאמין שיש כזה.

          2. הסיונריטי קיים בהרבה מקרים, נניח גולדן העונה זה מקרה מובהק. כריס פול וקליי מקבלים חסד נעורים על פודזיימסקי שתורם יותר לחמישייה. בכלל גם קומינגה ומודי נפגעים קשים מזה, אבל גולדן והכבוד שעושים לותיקים זה מקרה קיצון. בסוף למרות שהדבר הזה קיים, המוכשרים ביותר מככבים, גם אם נופתע פעם מאיזה סטרוס וינסנט או תומאס.

          3. לרקין שיחק באן בי איי ולא השאיר שום חותם.היו ממנו ציפיות הוא קיבל הזדמניות ולא היה משמעותי ולכן עבר לאירופה. ציפו ממנו להרבה בליגה אבל הוא לא סיפק את הסחורה. יכול להיות שהחלק מהעניין הוא שהיה צעיר אבל עובדה שהוא לא הצליח להשתלב באן בי אי ולכן עבר לאירופה.

            1. בליל הדראפט הועברו הזכויות עליו לדאלאס מאבריקס באמצעות טרייד. במהלך אימון בליגת הקיץ של ה-NBA שבר לארקין את קרסולו ונאלץ להיעדר לשלושה חודשים מהמגרשים.[1] למרות זאת הוא חתם על חוזה רוקי בדאלאס ב-29 ביוני 2013. הופעת הבכורה שלו ב-NBA הייתה ב-17 בנובמבר באותה שנה. במהלך העונה הוא שיחק גם בטקסס לג'נדס, קבוצת ליגת הפיתוח של דאלאס. בסיום העונה היו ללארקין ממוצעים של 2.8 נקודות, 1.5 אסיסטים, 0.9 ריבאונדים וחצי חטיפה ב-10.2 דקות, על פני 48 משחקים.

              לארקין במדי ברוקלין נטס, 2016
              בסיום העונה עבר לארקין לניו יורק ניקס בטרייד שכלל את ויין אלינגטון, חוסה קלדרון, סמואל דלמברט ושתי בחירות סיבוב שני של דאלאס, עבור ריימונד פלטון וטייסון צ'נדלר מהניקס. בניקס שיחק לארקין בעונת 2014/2015, ב-76 משחקים, כשמתוכם ב-22 הוא פותח בחמישייה הראשונה של הקבוצה. הוא שיחק בעונה זו במשך כ-24.8 דקות בממוצע למשחק, והכפיל ויותר מכך את ממוצעיו ברוב הקטגוריות. בקיץ 2015 סיים לארקין את חוזהו בניו יורק וחתם בברוקלין נטס.[2] באפריל 2016 קלע לארקין 20 נקודות בהפסד לוושינגטון ויזארדס, מה שהיווה שיא קריירה עבורו.[3]

              בסיום העונה סיים לארקין את חוזהו בברוקלין, וחתם בסאסקי בסקוניה לעונה אחת.[4][5] אחרי עונה שבה היה בורג מרכזי בבסקוניה, התעתד לארקין לעבור לברצלונה, אך בסקוניה השוותה את הצעת הקבוצה הקטלאנית עליו. ביולי 2017 חזר ל-NBA, כשחתם בבוסטון סלטיקס לעונה אחת.[6]

              בבוסטון היה לארקין הרכז השלישי של הקבוצה, אחרי קיירי אירווינג וטרי רוזיר. בעקבות פציעתו של אירווינג שיחק לארקין דקות משמעותיות, וקיבל 14.4 דקות בממוצע למשחק, על פני 54 משחקים. בפלייאוף שיחק לארקין עם בוסטון בסיבוב הראשון נגד מילווקי באקס ובחצי גמר המזרח נגד פילדלפיה 76', כאשר במשחק הרביעי נגד פילדלפיה נקע את כתפו בהתנגשות עם ג'ואל אמביד. בסיום העונה לארקין סיים את חוזהו בבוסטון וחתם לעונה אחת באנאדולו אפס מליגת ה-BSL הטורקית והיורוליג.

              באנאדולו שימש לארקין שחקן מפתח, והוביל אותה להישגים נאים בעונת 2018/2019 – סגנות היורוליג.
              בקיצור בקושי הצליח באן בי וכוכב ביורו ליג.
              זה הסיפור האמיתי. מה לעשות.

    1. צודק. הגולדנים כבר עם 3 ווין רצוף.
      אני כל הזמן בהרגשה שהם הרבה יותר טובים העונה מאיפה שהם נמצאים עכשיו. דרך אגב הערב סטף התחיל את המשחק עם 6 מ 6 מהשלוש. בסוף היה לו 11 מ 16 או משהו כזה.

  2. מל, צפיתי בטקס חשיפת הפסל בלייב (3:30 אחה״צ שעון אל.איי) והיה יפה ומרגש. פיל, קארים ופישר דיברו מהלב עם המון רגש והומור, התפלאתי שלא נתנו לפאו לדבר. היה כיף לראות את כל הלייקרים ב-30 השנים האחרונות – אי.סי.גרין, סשה ווצ׳ביץ, רון מטה פיס, רוברט הורי, מייקל קופר, דווין ג׳ורג׳ ועוד. ונסה האלמנה וג׳יני דיברו יפה והפסל לדעתי יצירת אמנות מיוחדת – של האמן הישראלי עמרי עמרני מאילינוי שיצר גם את הפסלים של מייקל בשיקאגו, שאקיל ומג׳יק בסטייפלס ונוביצקי בדאלאס. וכמובן שהלייקרס העכשווים הסריחו על הפרקט מול האלופה כמה שעות אח״כ. כך חולפת תהילת עולם – ממבה אאוט!

  3. לא שאני חושב שהטרייד של קרי על למלו זה סיפור אמיתי,
    אבל כן בהחלט יש מצב שלקרי נשארו יותר עונות בריאות מאשר למלו…

  4. ללמלו יש סיכוי להפוך לאחד הפוינט גארדים הגדולים ב-NBA בהווה ובעבר,
    אם שארלוט חושבים את זה באמת לא מופתע ממצם.
    למאלו הוא מנפח סטט קלאסי בליגת הwwe .
    לא שומרים עליו בכלל נותן הילייטס וקונוס הגנתי סתם לשואו. תן לכל שחקן נורמלי היום כדור ביד 40 דק ולהחליט על כל מהלך ככוכב של הקבוצה ויתן אותם סטט

  5. אגב דטרויט מנצחים באק טו באק כל הדרך לפיינל פור חחחחח. אוסאר תומפסון כבר צופה במהלכים של לארקין לקראת המאצ'אפ, מונטי וויליאמס כבר לא מצליח בלהכין את הקבוצה לרומן סורקין האימתני

  6. גם כשזוכרים את פרשת האקדח בחדר ההלבשה, בהחלט יתכן שהשטות הזאת היא חטאו הגדול ביותר של ארינאס – לציין את לאמלו (גם אני נפצע כל הזמן, אולי זה בגלל הנעליים של אבא) בול וסטף קרי במשפט אחד?!? ממש מביך.
    .
    מלבד בברלי למילווקי, וקמרון פיין שעשה את הדרך ההפוכה, היו עוד טריידים בין קבוצות שמתחרות אחת עם השניה – בוסטון ופילי, אאל"ט, ואפילו אינדי ופילי. זה מעניין.
    .
    לא הייתי בוחר במשחק ה-81 כרגע שצריך להנציח אצל קובי, אבל איש איש וטעמו.
    .
    אין טוב בלי רע – אמנם הצלחנו להטריד את דאג מקדרמוט, אבל עבור התמורה הנמוכה ביותר האפשרית – בחירת סיבוב שני אחת של הקליפרס שלא נראה לי שיטנקקו בעידן באלמר. האירוניה – מרקוס מוריס, שהסכים לחוזה אצלנו בקיץ 2018, וחזר בו (אירוע נדיר בליגה), מצא את דרכו אלינו. אין לנו מה לעשות איתו, אבל אולי סתם בשביל הצחוקים נכריח אותו להגיע לאימונים וכאלה? "30 שניות נגעת בקיר וחזרת"!!!!
    .
    תודה רבה מנחם ופוסט-טרייד-דד-ליין נעים לכולם.

  7. הלוחמים בזבזו הזדמנות לחסוך קצת כסף.נשארו עם אותו סגל,לו לפחות הבזבוז היה הולך לרווחת הציבור , לבתי חולים משופרים,לחינוך עשיר יותר, לנזקקים.הקנס שלהם יחולק לקבוצות אחרות שמאוישות גם הם במליונרים קטנים.
    קארי שחקן גדול אבל אין לו ערך טרייד ,כל קבוצה תבין שהיא מקבלת שחקן לפנסיה, לא לעבודה.
    באטלר יהיה מיליארדר כנראה,ביג דיל כמה שהינקים האלו מעריצים כסף,זה עגל הזהב שלהם לצערי גם בישראל. כאילו שהישג זה יביא תועלת להמונים.הציבור לא מבין בטפשותו שיותר מיליארדרים זה הרבה יותר עניים,או מליונים שכל החיים חיים הישרדות.במקום לחפש דרכים לשינוי המגמה הוא מעריץ את האנשים שצוברים כסף עד כלות הנשימה.

  8. הייוורד תוספת טובה לתאנדרס בתנאי שהוא בריא.רק מה שמפריע לי שהם לא הביאו שחקן שיעזור בקו הפנים.כדאי שילמדו מהסלטיקס שהביאו בשנה האחרונה את פורזו ואתמול את טילמן.
    אולי יתקנו את הבעיה שלהם בריבאונד בקיץ.אחרת תמיד יהיו קרובים לאליפות , אבל כל הזמן רק קרובים.

  9. מה קרה לכם דריל מוריי משקר? בקצב הזה יטענו שגם ביבי משקר.
    חברה בעולם אין שקרנים, יש הלקאה עצמית .
    רק חמוצים שמקלקלים את מצב הרוח.

  10. גולדן סטייט חסכו קצת כסף בדדליין הזה ויחתימו שחקן בביי אאוט (הם חייבים). לא באמת הייתה להם אפשרות להתחזק וחלק מהרעיונות שעולים כאן תגובות עולים רק כאן

    1. גולדן כרגע תקועה עם פיצול אישיות כלשהו. התכנית של לייקוב ליצור שתי שושלות בו זמנית כבר לא תעבוד, וכרגע משחק אצלו שחקן טופ 10 אי פעם בסוף הפריים שלו, והוא מחזיק בכמה נכסים מהניסוי שלא צלח. קומינגה עם ערך טרייד בשמיים, פודזיימסקי גם בעל ערך טרייד כנראה, וגם מודי/ג'קסון דייוויס יכולים לעניין הרבה קבוצות. וזה לפני שדיברנו על החלפה של אחד הגארדים בסנטר/פורוורד שכל כך נחוץ להם, ועל העניין של אורלנדו בכריס פול שמסביה כלשהי מאמינים במפרץ שיחזור ויוביל יחדית ספסל מרהיבה למרות שהוא נושק ל40 ופציע כמו גרג אודן בפריים. הם מסרבים להחליט האם ללכת על ההווה ולכבד את הביג 3 שלהם, או לבנות לעתיד ולהשלים עם סוף השושלת. שתי ההחלטות הגיוניות, אני אישית מעדיף את הראשונה כדי לא לסיים בטעם מר עם אגדות מועדון כמו קליי, וגם אין לקליי ולוויגינס כזה ערך בשוק לכל מי שקורא להעביר אותם, אבל כרגע הם לא משדרגים בהווה, ונשארים עם קבוצה לא מספיק טובה, ולא בונים לעתיד, ככה שגם בעתיד ישארו עם קומינגה-מודי-פודז-דיויס ובהצלחה עם לשחזר את ההצלחה ככה. הם לא כאן ולא שם, ולכן דופקים לעצמם את ההווה ואת העתיד בו זמנית.

      1. התמורה שהם יקבלו פחותה מהערך של כל אחד מהשחקנים האלה בהווה, ובכל מקרה, יש ערך גם בהימנעות משינוי שלא באמת יעזור. ברגע שהעידן של סטף ייגמר, אם הם באמת כל כך גרועים הם ישיגו 2 בחירות גבוהות ויחזרו לעניינים

            1. מעולה, אקרא בוודאות

    2. לא היתה אף עסקה ראלית שיכלה לעשות שינוי מהותי עבור ג"ס. ארבעת המשחקים (פניקס, קליפרס בבית ופעמיים ביוטה) עד הפגרה יראו אם הקבוצה עלתה על דרך המלך

  11. התחלתי להתעניין בתכנים ובתחקירים על השיפוט הקלוקל בליגה.
    הנה למשל דונהי מקבל על הארכה מכוונת של סדרות ל-7 משחקים, העדפת קבוצות ושחקנים לפי מצב, זמן המשחק וכו' לפי השיקולים הכלכליים של הליגה, ואיך זה יורד מלמעלה לצוות השיפוט.
    https://youtu.be/bzTryG7uLsc?si=V14RzX5WiJM7ze9o&t=460
    ברור מדוע לברון לעולם לא יקבל טכנית, לא משנה כמה הוא צועק ומשגע את השופטים ללא הרף, בעוד סתם שחקן זורק מילה אחרי שלא קיבל שריקה ומייד חוטף.

    1. תנסה למצוא עדים יותר מהימנים מטים דונהיו שכידוע ישב בכלא על הימורים במשחקים בהם שפט.
      לא אומר שהדברים לא נכונים אבל בעינייני שחיתות וחוסר טוהר , לא בא לי לשמוע את דעתו …

        1. כמו שלא מעוניין לשמוע את דעתו של אולמרט על ביבי,או את דעתו של דן חלוץ על צהל ,או את כרמי גילון כפרשן בטלביזיה.
          אנשים שכשלו שיעלמו מהרדאר אל חייהם הפרטיים.
          אין להם זכות מוסרית לבקר אחרים.

  12. העסק של ג'ימי באטלר נשמע לי בולשיט:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Bigface
    הטרייד של קרי מול למלו נשמע לי בולשיט.
    הלייקרס לא עשו שום טרייד, כי הלייקרס שינו צורת משחק. מזה תקופה (למעלה מחודש, אולי חודשיים) הלייקרס הפכו את לברון לאופציה שלישית או רביעית בהתקפה. המשחק כבר לא עובר דרכו כל הזמן. ברוב ההתקפות הוא עומד בצד ולא נוגע בכדור. דאנג'לו ראסל הפך שחקן משמעותי. לכן לא האמנתי לרגע לשמועות על טרייד שלו.
    גם הלילה, כשהם היו צמודים לדנבר עד דקה לסיום, לא שמו ללברון את הכדור ביד כמו פעם. זה המשיך ללכת דרך ראסל, דיוויס ואחרים. הוא כמעט ולא מוביל כדור יותר. הוא עומד בצד ומשתתף במשחק כשחקן משני.
    כל זה נראה כמו הכנה לפלייאוף של הלייקרס. אין פה שום מקריות, זו בבירור שיטת משחק. הם מכניסים את כל שחקני הרוטציה למשחק, משתפים את רובם, ונותנים להם לשחק "בלי לברון". המחשבה, להערכתי, שלברון לא שכח לשחק. כשיצטרכו אותו הוא יופיע. בינתיים יש להם חצי עונה להריץ קבוצה כי הם ייכנסו לפלייאוף גם דרך הפליי-אין. ושם הם כבר שקולים לכל קבוצה. אם הם מחזיקים את דנבר עד הדקה האחרונה בלי לברון, הם יכולים לנצח כל קבוצה.
    לכן להערכתי הלייקרס לא ויתרו על אף שחקן בטרייד. אם הם יוסיפו מישהו זה יהיה בנוסף ולא על חשבון מישהו. באמת שיש להם שחקנים מצוינים כבר עכשיו.

    1. דילו השחקן מס' 2 שם. כל משחק שראיתי אותם, הם היו הרבה יותר טובים ומסוכנים כשהוא וריבס היו עם הכדור ביד ברבע האחרון, ולא לברון שתוקע את ההתקפה ולא יכול לפגוע מכלום מלבד הטבעה / לייאפ חופשיים.
      הם היו צריכים להטריד את לברון עכשיו, אבל הם פחדנים.

  13. תודה מנחם אחלה מעורב כמו תמיד. מה היינו עושים בלעדיך
    🙂🙏
    שמעון אח יקר לך לבד לספורטק לעבוד קצת על הקליעה, אולי תקח את הטמיר – אתם מעיפים איירבולים באחרונה חייבים קצת חזרה ליסודות חחחחח
    ראיתי אתמול מכבי – שיין לארקין זה כמו ג׳יימס שהיה קצת בברוקלין ועף – הם לא ברמה של האנ בי איי – הגארדים שם יכניסו אותו לתוך הסל. זורק לי ראש מול בולדווין ותמיר בלאט, הם אחלה שחקנים – באמת! – אבל אם ינסו להוביל קבוצה באנ בי איי הקבוצה תסיים במקום ה-31 חחחח
    לא נורא העיקר שפיניקס עם W שלישי רצוף ראיתי את כל המשחק. דוראנט מדהים – לא זרק ראש אפילו פעם אחת!!! רק על זה מגיע לו פרס יקיר האתר. גם ביל לא זורק ראש, הם שחקנים אמיתיים איזה כיף לראות אותם. גם סטף וקיירי. כל השאר זה זורקי ראשים ורקדני בטן חחחח והכי טוב של הטמיר – אישה עם זקן…
    😂😂😂

    1. הגואט ההתקפי ברשימה שלי. גם הקליעה וגם ההשפעה על כל ההגנה והתנועה ללא כדור הכי טובות שהיו. לא גואט בגלל הגנה ורזומה, אבל עדיין מתדפק על דלתות הטופ 5. גם שאק אגב באותו אזור לדעתי, הכי דומיננטי אי פעם.

      כבוד היו"ר של איגוד הרפים בהבנה, תראה את הסרטון מעליי ותשווה אותו ללארקין חחחחחח. סטף ודוראנט וגם לוקה וקיירי ואפילו הרמטכ"ל המלך הם כשרונות של פעם בדור או פעם בעשור. בסוף הם מקבלים מהליגה waaw, אבל מדי פעם אני שמח שיוצא לי להיות וויטנס חחחח.

          1. אני חושב שלא חייב לשרוק על דברים כאלה, אבל ג'ימי/אמביד/לברון מקבלים על זה 4 זריקות,כדור מהצד, והמגן מקבל קנס והשעיה א-לה דריימונד גרין

      1. ברזומה יש לו 5 גמרים וארבע טבעות כולל אחת שלקח לבד נגד בוסטון (למייקל אין טבעת בלי סקוטי ששנה אחרי הפרישה של מייקל הוביל את הבולס רחוק מאוד). הוא לא המגן הכי גדול אבל תמיד מחוייב להגנה ולעבודה קשה – וזה משפיע על כל הקבוצה. ג"ס 2022 נתנה בגמר הגנה פסיכית, בוסטון התקשו מאוד להגיע לזריקות טובות. ד"א גם בוסטון נתנו שם הגנה מטורפת – לטעמי זאת הייתה סדרת הגמר עם ההגנות הכי חזקות בשנים האחרונות.

        1. מסכים, לדעתי הוא לגמרי בדיון. אבל בדיון בלי דעה אישית, זה שהוא מגן בינוני(מחויב אבל עדיין בינוני פלוס במקרה הטוב) פוגע בו, וגם מחסור בתארים אישיים כמו FMVP(למרות שלדעתי הגיעו לו 3), MVP, שחקן הגנה, נקודות קריירה וכל מה שמאדיר את הקינג חחחחח. גם זה שהאליפות ב2022, גדולה ככל שתהיה, נתפסת כיחידה ש"הוגנת". טענה לא הגיונית אגב – מצד אחד טוענים שהבולס של מייקל הייתה הקבוצה הטובה אי פעם(הווריורס של 17 עדיפים), מצד שני הטבעות של סטף בגולדן לא תחרותיות. ועדיין לוקח את מייקל ראשון, בעיקר בגלל היתרון בהגנה.

          1. קשה ללכת נגד מייקל.
            אם אני חושב רק מקצועית על מי יחזק את הקבוצה שלי הכי הרבה :
            1. סטף
            2. מייקל
            3. לברון
            4. לארי
            5. קארים

            1. מעניין, אצלי זה מייקל, סטף, לברון, שאקיל, לארי

              דוראנט לא מחזק קבוצה יותר מלארי אגב, ומה שכתבת למטה זו ההוכחה

          2. ואפרופו טבעות לא תחרותיות – זב בזכותו! תראה את דוראנט עם קיירי או בוקר (ואני גרופי של דוראנט, תאכלס אפשר לשים אותו במקום 4/3 למעלה במקום לברון או לארי, משום מה שכחתי אותו)

            1. נכון, אבל גולדן ההיא גם בלי סטף, למרות שהוא המוביל והשחקן הכי טוב שם, שווה קונטנדרית. זה מעבר לשמות, הייתה שם מערכת(שנבנתה סביב סטף אבל עדיין) קבוצה מגובשת והתאמה מושלמת. דוראנט-בוקר-ביל נניח עונים פחות לזה מאשר דוראנט-תומפסון-גרין. השלישייה השניה יותר מגוונת, יותר מתאימה ביחד ומאוזנת, ואליה התווספו הקלע הטוב בהיסטוריה וספסל איכותי. החיסרון היחיד שלהם היה בסנטר עם מקגי-זאזא. עם דמרקוס היה חוזר לעצמו זו הייתה קבוצת 82-0.

            1. חחחחחח היו מאדירים אותו גם באירופה היה מנגן להם על הפוליטיקלי קורקט והפרוגרס חחח

        2. אגב מציע אתגר לכמה GMים מהאתר – דראפט כל הזמנים. אפשר להכניס 8 משתתפים, ולבחור 6 שחקנים כל אחד או 13 אם רוצים ממש להתפרע חחחח. מתנדב לקחת מקום אחד, ומקווה להביא את כל תותחי הופס.

      1. 15-22 מהשדה
        11-16 זה רק שלשות חחחח
        שמעתי שזה כי הוא זורק פחות מהצבע מאמביד, אני חושב שהוא גם זורק פחות ראש ורוקד פחות בטן.

      2. סטף הוא כדורסל נטו כמו קיירי כמו דוראנט כמו מייקל כמו קובי לא מתעסקים בזריקות ראש והכדורסל שלהם לא נשען על שיפוט

        לעומת זאת לברון יאניס אמביד בוקר באטלר הארדן חיים על הבידורסל ומכירת המותגים של הwwe לכן מותר להם למרפק לדרוס לעשות צעדים לזרוק ראש וכו שחקנים שבכדורסל אמיתי נחשפים ועירומים

        1. אמת.
          כבר עשור כל היום מדברים על השקץ שבשנים האחרונות יכול לקלוע רק בהטבעה או ליי אפ בקליר פאת, או בדחיפה עם היד + שריקת אוויר.
          לעומת זאת על סטף מדברים אולי מאית מזה, בעוד הוא קולע זריקות מהקשות בהיסטוריה באופן עקבי, מגיע להישגים גדולים יותר, שומר הרבה יותר מהקונוס המגודל, ועוד לא מקבל בכלל שריקות, גם כאלה שנעשות עליו.

        2. מסכים אם כי לא לגמרי, הם למדו לנצל היטב את חוקי הבידורסל אבל יאניס היה בלתי עציר גם באליפות אירופה, באטלר היה טובח במידריינג', אמביד איכותי פי אלף מכל הגבוהים באירופה לדורותיהם (ביחד), ובוקר והארדן ברמת קליעה וסקילס שבכלל לא בדיון עם אירופה

            1. לא יודע בעניין אירופה – אבל הם ללא ספק אמני שיפוט-אוויר לכן אני משתדל לא לצפות בהם. עד כמה שיש לך אנטגוניזם לדוראנט ביל וקיירי – וזה מובן אתה לא היחיד – לפחות הם לא משחקים על שריקות אוויר ולכן אני אוהב לצפות בהם משחקים (דגש על "משחקים" בשונה מ-"מרמים")

            2. לא ראיתי את ביל הרבה זמן. פעם אחרונה בוושינגטון.
              KD למד לזרוק ראש בסאנס.
              קיירי סתם אגואיסט.
              שלושתם בולרים אייסו ולא שקצים מדופלמים, זה נכון.

      1. האמת שאני קורא את הכתבות באתר(ואת הבלוג והקהילה) כבר כמה שנים, והגבתי פעם בכמה זמן בשמות משתנים, עברית תמיד ידעתי.

        הזדמנות טובה לציין שוב כמה האתר הזה מדהים, והוא קהילה מעולה של אנשים שמבינים,אוהבים ומדברים NBA,כדורסל וספורט בכלל. לכן למנחם – התודה היא קודם כל לך, ולשאר חברי האתר תודה על הקהילה הזו שלימדה אותי והעשירה אותי בכדורסל. שמח להגיב ולהצטרף לדיונים פה חחחחח

    1. לא ידעתי שסטנדרטים של גואט זה mvp final אחד ו2 mvp עונה סדירה. בנוסף חוץ מקליעה פנומלית אין לא הגנה עילאית או שהוא מוסר,בצורה יוצאת דופן.
      קארים, לברון ומייקל הם היחידים שמההתחלה היו כוכבי על מטורפים למשך עשור וחצי לפחות.
      גם קובי לא שייך לטופ 3. Mvp עונה סדירה בודד וחצי מהרזומה שלו היה ככוכב מעולה אך די בצילו של שאקיל.
      מה שכן הוא מעל סטף.

      1. מדוייק
        מייקל, מגיק, לארי וקארים
        על הדיבורי ראשמור האלה מעייפים לי את השכל
        זה כמו שאוטוטו טראמפ יבקש להעיף את אחד הנשיאים עם הראשמור ולבקש להכנס במקומם
        לברון? שיקימו לו פסל בבריסל ליד הילד המשתין
        לברון ישלוף את הג׳יימס וירגיש גדול לילד הילד הבלגי

        1. אוהב מאד את בירד אבל אף אחד לא נכנס לראשמור עם 3 אליפויות בלבד. ההשפעה שלך על היסטוריית האליפויות של הליגה חייבת להיות יותר גדולה מזה כדי לעלות על הראשמור. ואם אליפויות לא היו שיקול מרכזי, ווילט היה על ההר של כולם…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט