סקרמנטו נ' אינדיאנה, קרב התפלצים וגם דנבר, מיניסוטה, פיניקס והקליפרס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

סקרמנטו נ' אינדיאנה, קרב התפלצים וגם דנבר, מיניסוטה, פיניקס והקליפרס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 דטרויט פיסטונס (41-6) – לוס אנג'לס קליפרס (15-31):

הקליפרס ממשיכים בכושר הנפלא שמאפיין אותם מאז הגעתו של ג'יימס הארדן לקבוצה, והם עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים.

הפיסטונס הם אחת הקבוצות הגרועות שנראו בליגה מאז ומעולם.

הימור: הקליפרס ב-15

2:00 וושינגטון וויזארדס (38-9) – מיאמי היט (23-25):

וושינגטון אומנם לא מצליחה להתעלות לרמות העליבות של הפיסטנוס, אבל מה בנוגע ל-9 הפסדי בית רצופים בתור מאזן שמלמד עד כמה הקבוצה הזאת איומה?

הלילה הם יפגשו את מיאמי שמאז שרוז'יר הגיע הייתה בלוח משחקים רצחני שהתאפיין ב-4 הפסדים רצופים שנקטעו עם ניצחון על סקרמנטו משחק שבו הוא קלע 1 מ-8 מהשדה, לא שונה משמעותית מ-4 מ-5 המשחקים הראשונים שלו בהיט בהם קלע 33% או פחות מהשדה, עוד לא צריך לצלצל בפעמוניי האזהרה אבל בהחלט כדאי לשים לב.

הימור: מיאמי ב-8

2:30 אטלנטה הוקס (27-20) – פיניקס סאנס (20-28):

ההוקס עם שני נצחונות רצופים, על טורונטו והלייקרס אבל נראה שהם מגיעים בעיקר כי שחקניהם מנסים להשיג כרטיס בריחה מאטלנטה לקראת הטרייד דדליין ובראשם דג'ונטה מארי שממש נמצא במסע הופעות.

גם הסאנס סופרים שני נצחונות רצופים בתצוגות התקפיות נאות מול מיאמי וברוקלין, אבל כמות האנרגיה והיכולת העילאית שנדרשת כדי שפיניקס תהיה בתמונת הפלייאוף מדוראנט ובוקר מעוררת חששות משמעותיים לקראת הפלייאוף.

הימור: פיניקס ב-8

2:30 אינדיאנה פייסרס (22-27) – סקרמנטו קינגס (19-27):

אחרי שרצף הנצחונות שלה נקטע במשחק חוץ מול בוסטון הפייסרס ינסו לשמור על רצף נצחונות הבית שלה מול סקרמנטו, שבעצמה עצרה את רצף הנצחונות שלה עם הפסד למיאמי.

שתי השותפות לטרייד הליברטון-סאבוניס שבאופן נדיר היטיב משמעותית עם שתי הקבוצות יפגשו הלילה למשחק בין שתי קבוצות שנמצאות באמצע תהליך שהן מקוות שיביא אותן להתמודדות על ראשות האיזור שלהן בשנה הבאה או בזאת שאחריה, בינתיים שתיהן נהנות מאוד מהנסיעה עם שניים מהשחקנים המהנים בליגה.

המפתח של שתי הקבוצות להגיע לשם הוא שחקן צעיר שלהם שנמצא באמצע תהליך התפתחות שלא ברור מה התקרה שלו, בנדיקט מת'ורין באינדיאנה, שככל הנראה לא ישחק הלילה, ומארי בקינגס שנתן משחק שיא מול מיאמי באותו ההפסד.

הימור: אינדיאנה ב-5

3:00 יוסטון רוקטס (25-22) – טורונטו רפטורס (30-17):

כמה נמוך טורונטו יכולה לרדת אחרי שנפרדה מכל נכסיה המשמעותיים רצף ההפסדים שלה נעצר עם ניצחון בשיקאגו ששידר עוד מעט כבוד עצמי, אבל הכיוון של טורונטו הוא ברור – כלפי מטה – והעידן הבא של הרפטורס יהיה תלוי ביכולתם לממש את הנכסים שקיבלו בטריידים האחרונים כמו גם לפתח את סקוטי בארנס.

אותם דברים צריכים להיעבר על שנגון ביוסטון, הסנטר בספק להיום, אבל עם ממוצעים של 22 נקודות ו-9 ריבאונדים הוא עם פוטנציאל להיות בטיר שמיד לאחר הסנטרים שבעילית של הליגה וזה נכס לא מבוטל לקבוצה שעדיין נמצאת בתהליך בנייה.

הימור: יוסטון ב-7

3:00 ממפיס גירזליס (30-18) – גולדן סטייט ווריורס (24-20):

אולי שתי הקבוצות עם העונה המוזרה ביותר בליגה, יפגשו הלילה בממפיס, כאשר הראשונה כבר וויתרה על העונה שלה, והשניה נאחזת בזאת שלה בציפורניים.

גולדן סטייט יכלה להיות היום במאזן מאוזן ועם מומנטום של 4 נצחונות רצופים אחרי רצף קשה, אבל הם הפסידו בנקודה לסקרמנטו, ובנקודה בשתי הארכות ללייקרס, וכך בסנדוויץ של הנצחונות על אטלנטה ופילי נדחסו שני הפסדים שלא מאפשרים לראות מומנטום ככל ונוצר כזה בסן פרנסיסקו.

אני לפחות עדיין לא וויתרתי על גולדן סטייט כקבוצת פליייאוף, במיוחד כשיש להם לא מעט נכסים שעדיין לא מומשו, וכשיש מגמות שאפשר לראות אותן כחיוביות, אבל כדי שמכל זה ייצא משהו, הווריורס חייבים לנצח קבוצות מסוגה של ממפיס באופן עקבי, ולתקן את הרושם מההפסד לאותה ממפיס אך לפני שבועיים.

הימור: גולדן סטייט ב-5

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (14-34) – אורלנדו מג'יק (23-25):

מזל שיש סן אנטוניו בעולם, אחרת הרצף של אורלנדו בתקופה האחרונה היה נראה חסר תקנה לחלוטין, אבל הנצחון על הספרס מאפשר למג'יק להסתכל על חצי הכוס המלאה עם 2 נצחונות ב-3 המשחקים האחרונים, ואחרי קריסה סביב שליש העונה, המג'יק יקוו להפוך את הקערה כדי למצוא את עצמם לכל הפחות בפלייאין.

הלילה הם יפגשו יריבה שאינה במידותיהם בדמות מיניסוטה שממשיכה, להוביל את המערב ולהראות פשוט מצוין, עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים והתואר הבלתי מעורער של קבוצת ההגנה הטובה ביותר במערב.

הימור: מיניסוטה ב-5

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-33) – שארלוט הורנטס (36-10):

הקבוצה השניה במערב ספגה באחרונה שני הפסדים רצופים מול דטרויט ומיניסוטה והמחישה את האופי המעט רנדומלי של העונה הסדירה כשהתאוששה עם ניצחון על דנבר.

אין דבר רנדומלי במומנטום של ההורנטס שסופרים כבר 5 הפסדים רצופים ונראים פשוט מחריד, דיי כצפוי.

הימור: אוקלהומה ב-20

3:00 סן אנטוניו ספרס (38-10) – ניו אורלינס פליקנס (21-27):

וומבי מול ציון בקרב התפלצים של הליגה. שתי הקבוצות במומנטום רע מאוד, הפליקנס הפסידו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם אבל צריך להגיד שזה היה בלוח משחקים רע מאוד ומשחקים מול אוקלהומה מילווקי ובוסטון.

הספרס ממשיכים להיות איומים כמו שהם אמורים להיות על אף נצחונות ספורדיים מול פורטלנד ומיניסוטה ונחכה לעונה הבאה כדי לראות האם יש איזשהו היגיון בבניה מסביב לוומבי.

הימור: פליקנס ב-8

4:00 דנבר נאגטס (16-33) – פורטלנד טרייל בלייזרס (33-15):

בשקט בשקט דנבר לא סתם משייטת לעבר הפלייאוף, היא כבר משחק וחצי בלבד מהמקום הראשון ואי אפשר לפסול מצב שבו יהיה לה את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף במערב.

עם זאת אם יש מקור לדאגה זה הקושי של דנבר בהתקפה מול קבוצות עם הגנה עילית, תופעה שבה לידי ביטוי בהפסדים האחרונים מול סן אנטוניו ואוקלהומה.

הטרייל בלייזרס הדהימו את פילי ומילווקי בשני משחקיהם האחרונים לאחר שהובסו מול סן אנטוניו ושיקאגו החלשות, לך תבין.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. פרוויו מעולה
    תודה
    יש משחקעם מעניינים
    יש יריבויות מעניינות
    ווומבי מעניין אחד שהחליף את ראסל הצ'יטה ווסטברוק בתור האנדוקטה המעניינת של הליגה.
    יפה לציין שווסטברוק נחשב לנכס בחדר ההלבשה ומתרגל לתפקיד הסאנשו פאנשה ביעילות מעוררת כבוד.
    מת עליו
    ונראה שגם לוומבי יש אישיות מלבבת, גם אם באופן שונה.
    והדמיון הכי גדול בין שניהם…. האפשרות ל 3 אותיות ברצף
    הספרס ווומבניאמה
    הקליפרס וווסטברוק
    🤣

  2. גרין בספק. בלי גרין ג"ס מפסידים
    .
    האם ג"ס מנסים לפרוק את החוזה של קלי? מצד אחד טענוות שבלי אישור של קרי זה לא יקרה ומצד שני סטיב קר הזכיר את פול/ פיטון, לוני ווויגינס ככאלו שהוא רוצה אצלו. קלי לא הוזכר. מצד שלישי, כשקלי משחק ןזה קרה בכל המשחקים למעט 2 הוא פותח והקבוצה מסיימת את 6 הדקות הראשונות בפיגור כמעט כל משחק.

    1. ונגיד וקליי מועבר לטרייד…
      לאן אתה רואה אותו עובר ומה ג"ס מקבלים בתמורה?
      אישית לדעתי יותר סיכוי שג"ס תרצה מצידה להעביר את פול+וויגינס+מודי.

      1. וויגינס, לאור השיפור שחל במשחקו בשבועיים האחרונים, לא יועבר השנה. אין יתרון להעביר אותו עכשו ולא להמתין לקיץ ולהחליט אז. במקרה של קלי בקיץ הוא הופך שחקן חופשי כך שיש יתרון להעביר אותו עכשו, אם זה מה שההנהלה החליטה לעשות. הוא יכול להתאים לחלק מהקבוצות שיעלו לפליאוף וחסרות שחקנים עם ותק וניסיון בפליאוף. אמנם כישורי המנהיגות של קלי מפוקפקים אבל הוא לא גורם שלילי בחדר ההלבשה. הוא מתאים לאורלנדו למשל. הבעיה שרק למעט קבוצות יש את הרכב השחקנים עם החוזים שיתאימו לג"ס תמורתו.

        1. קליי עשוי להיות שלילי אם הוא יעבור לקבוצה אחרת, בטח אם התפקיד שלו לא יהיה משמעותי או אם הוא לא יסתדר עם הצעירים.
          ממה שראינו ממנו בשנתיים האחרונות עושה הרושם שהאגו שלו לא כזה חזק ושהוא חושב שהוא לא מוערך מספיק.
          קצת מזכיר את דוראנט הקאפקייק. למעשה מאוד מזכיר

  3. תודה דור.
    יופי של קדימון. הרבה משחקים.
    ההימורים: קליפרס, מיאמי, פיניקס, אינדי (לא יודע מה קרה לקינגס העונה), יוסטון, גטלדן בויז, מיני, אוקלהומה, ניו אורלינס, דנבר.

  4. גם הם (הקינגס) לא יודעים.. 1:5 ב6 המשחקים האחרונים 5 מתוכם בחוץ:). ובנימה יותר רצינית הניסיון לעשות טריייד על אנואבי וסיאקם הטריל קצת את המערכת וגרם לחוסר יציבות. ומייק בראון קצת הגזים עם רוטציות משתנות ויבושים של שחקנים שראויים לדקות.

  5. מישהו מתכוון להרים את הכפפה ולקנוס את יוקיץ על שהחמיץ 5 זריקות מהשדה?

    איך הוא לא מתבייש, למען השם.

  6. טוני סנל, זוכרים שחקן כזה?
    לא התבלט במיוחד אבללללללללללללללללל (נמחק!) משחק במיין של הסלטיקס וצריך לחתום על חוזה, אפילו ל 10 ימים, כדי שיוכל להשלים 10 שנים באין BA בשביל שיהיה זכאי לגימלת אין בי עוד כח…
    מקווה שהסלטיקס יחתימו אותו כדי שהגימלה תגיע לו גם כי הוא וילדיו על הרצף….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט