עכבר העיר ועכבר הכפר – לייקרס גולדן סטייט, דיווח מהאולם/שגב מטוס ואלדד בן-משה

עכבר הכפר (אלדד) מגיע מעיירת הרים קטנה, שבה הוא חי ביער עם צבאים, סנאים, שועלים, תנים ודובים, לחברו הטוב (שגב) שגר בעיר הגדולה בעלת גשר הזהב, מגדלים שגורמים לעצים הגבוהים שלנו להראות כמו שיח קטנטן, שיעורי פשיעה שרק הולכים וגדלים, וקבוצת כדורסל שכמו העיר עצמה בשנים האחרונות, למרות שהיא עדיין כייפית ואדירה במובנים רבים (העיר), מאבדת מזוהרה השנה.  מה מאבדת, מתרסקת. 

ועדיין, איזה כיף ללכת לראות – ועוד ביחד עם שגב, עכבר העיר שחולם(בצדק!) לעבור לכפר, את ג"ס נגד הלייקרס.

יום מרגש חל היום, לראשונה נלך לסקר משחק NBA יחד בצ'ייס.

אני כבר לא יודע מה יותר מרגש, משחק טוב נגד לוס אנג'לס לייקרס ששנינו אוהדים אותה או ללכת יחד למשחק עם אפשרות לדבר בעברית תוך כדי המשחק ולהחליף רשמים מבלי לנסות להיזכר במילה באנגלית שבדיוק לא עולה כשקורה משהו על הפרקט ובא לך לחלוק את התחושות שלך עם אחד הכתבים הזרים שכמובן דוברי אנגלית.

אז בסך הכל אומרים על היום הזה – יום טוב 🙂 .

הלייקרס מגיעים לעיר המפרץ עם סימני שאלה על שני הכוכבים שלה לברון ודייויס, האם אנחנו חושבים שהם ינוחו? לא! מקווים? עוד יותר. שמעו, באנו לראות משחק! לא מסירות ואיבודים בין סטף לאוסטין ריבס ודי ראס.

זה שמדובר במשחק בין 2 קבוצות שהן נכס שיווקי לליגה, ומשחק בסופ"ש (ולא בשעות בוקר מוקדמות כמו חלק מהמשחקים ששוחקו היום), גורם לנו להאמין ששניהם ישחקו. זה לא המשחק לחלוקת עומסים או מנוחה. מה גם שבאופן הזוי (או שלא?), עשויה להיות למשחק הזה משמעות לגבי עצם הכניסה של כל אחת מהקבוצות – או שתיהן! – לפלייאוף ואפילו לפיי אין. האם נראה את שתיהן מחוץ לאוף סיזן, ואת סקרמנטו מי גודף כקבוצה היחידה מקליפורניה שלא הולכת הבייתה באפריל? אחרי שג"ס הפסידו לסקרמנטו במשחק האחרון, הם עוד יותר חייבים את הנצחון הזה מול הקבוצה מעיר המלאכים, שכנראה תתמודד איתם על הזכות לא לסיים את העונה מוקדם מהצפוי.

מעבר לזה, מחר יש במרחק שעה נסיעה את חצי גמר ה-NFL בין הניינרז, קבוצת הבית של "סן פרנסיסקו" – הקבוצה של העיר ומשחקים שעה נסיעה מפה באצטדיון בסנטה קלרה ואלוהים יודע איך אף אחד עוד לא הרים את הכפפה כדי לאפשר למשחקים לעבור לעיר, ממש כמו האולם הישן של הווריורס באוקלנד שעבר לעיר ולמרחק 10 דקות נסיעה מהבית של שגב, אפס תלונות על זה.

בקיצור, יום שבת, משחק מעניין ושדי מצופה מהם לנצח ומעבר לכל זה גם משודר בטלוויזיה אז כל הסיבות מצביעות על "כשירות" של שני השחקנים, נקווה שאין פה ניחוס ואכן בסוף נראה רק את האצ'ימורה וכריסטיאן ווד.

שתי הקבוצות בתקופה רעה, לייקרס מתחילים טיפה להתאושש וב-10 המשחקים האחרונים היא על מאזן 6 ניצחנות ו-4 הפסדים, הפוך מזה של גולדן סטייט, ואם היתם שואלים אותי מבלי להסתכל בטבלאות הייתי מהמר שהווריורס בעשרת המשחקים האחרונים ניצחה משחק אחד…אולי שניים.

אז מפגש מרתק צפוי כששתי הקבוצות נלחמות על מקום בפליי-אין (כמה עצוב), כמובן שאנחנו רק באמצע העונה ודברים עוד עלולים להשתנות, מגמות וטריידים שיביאו לשינוי במשחק.

דבר אחד אפשר להגיד על שתי הקבוצות – בין אם אתם מחזיקים מהמאמנים כמאמנים טובים וראויים ואם אתם מאלו שישמחו לראות את שניהם נפרדים מהקבוצות (היי שלום, נעים מאוד, שגב), גם קר וגם האם (חזיר קר?!) ממש רחוקים מלהרשים בניהול הקבוצות שתחתם.

אז אפשר לומר שלמאמן אין חשיבות עד כדי כך גדולה וזה הרבה על השחקנים ואני (שגב) אומר לכם שהמאמן הוא קריטי! מי שיקבע אם הקבוצה טובה מאוד, בינונית או אחת מנמושות הליגה זה בדרך הכללים השחקנים\סגל הקבוצה, אך למאמן יש חלק משמעותי במיוחד ברגעים קריטיים.

תגידו לי שמונטי וויליאמס מאמן נוראי ואיך לעזאזל הוא קיבל חוזה כזה ומנהל את דטרויט בצורה כל כך מביכה? אני אענה שלפחות אפשר להגיד שהסגל רחוק מלהיות מבטיח (על אף כמה פוטנציאלים רציניים כמו דורן וקאנינגהאם) ושאין שם הרבה הזדמנויות לראות השפעה של מאמן כשזה חשוב וקריטי כי רוב המשחקים נגמרים עוד לפני שמתחיל הרבע הרביעי. וזו הנקודה שלי(עדיין שגב), כשהקבוצה שלך טובה בסך הכל מבחינת חומר השחקנים, המאמן בא הכי הרבה לידי ביטוי בקבלת החלטות בזמן אמת כשזה חשוב וקריטי – משחק צמוד שמגיע להחלטה כזו או אחרת או לחלופין- לזהות מתי יש נקודת שבירה \ הזדמנות לרמוס את הביטחון של הקבוצה היריבה ולפעול לכך בזמן אמת ובצורה הטובה ביותר.

אז בקיצור, אני בא להגיד שהמאמנים בשני צידי המגרש הערב לא טובים מספיק.

לסטיב קר מגיע כל הכבוד בעולם, ובדומה למאמן אחר ענק שמנהל איזה צרפתי אחד שרק הגיע לליגה ועומד לשנות אותה קצת, שניהם עברו את השיא.

זה מוזר להגיד מאמן שעבר את השיא שלו, בניגוד לשחקן הוא לא צריך את הפיזיות\מהירות\אתלטיות של שחקן שמזדקן ומאבד צעד, אבל הוא כן צריך את הדברים המיוחדים, כל מיני מערכים מפתיעים ושפנים מהכובע נגד קבוצות שונות ולעשות התאמות בזמן ולהגיב כשיש הזדמנות להפוך משהו (אלוהים סטיב!!! תיקח כבר צ'אלנג'!!! אז מה אם זה רבע ראשון! נקודה זה נקודה בכל רבע!!!!) ובזה קר ופופוביץ' חוטאים.

אני באמת מאמין שגולדן סטייט מיושנים, לא רק בגלל ה"קור" המבוגר שלהם שרץ מעל עשור יחד אלא כי כבר כולם מכירים אותם, עוד תרגיל חסימה לשלשה של סטף, שוב קליי ינסה לחסום ולהתפנות בפינה, דריימונד סתם עומד בצבע וצועק ובקלות אפשר להוציא ממנו עבירות…בקיצור מיושן, עומד, לא מפתיע ובטח ובטח שלא חדשני.

שניהם מבחינתי צריכים להניח את המפתחות ולהגיד תודה על מה שהיה, והיה מדהים כן?! שלא תחשוב לרגע שאני איזה הייטר שלהם, גם קר וגם פופ מדהימים ועשו עבודה נפלאה בתור מאמנים…פשוט הגיע זמנם לשינוי.

אלדד פה, אשאיר לשגב את הדיבור על קר אבל מסכים שלמאמן יש הרבה השפעה, וכמובן שסקרמנטו שעליה כתבתי פה מספר פעמים היא דוגמא טובה, כשמאמנה בראון זכה בשנה שעברה בתואר מאמן העונה – והיה הראשון לעשות זאת כשהוא גורף את כל (!) הקולות.

טרום משחק:

עכשיו השעה 3 בצהריים, עוד רגע נצא לאולם לספוג קצת מהאווירה ולהראות לאלדד לראשונה את הצ'ייס מבפנים.

העדכון לגבי הלייקרס הוא שגם דייויס וגם לברון עם GTD והחלטה לגבי כשירותם תיקבע באולם עצמו (שוב, ההימור הוא שהם ישחקו, הלוואי אמן).

אצל גולדן סטייט גם אין חדש – כריס פול, מודי וגארי פייטון בחוץ, חוץ מהם כולם כשירים.

החלטנו לעשות לכם ראש בראש היום ולהתנסות בכתיבה אחרת מעט, שגב יקח על עצמו את גולדן סטייט ואלדד ייצג את הלייקרס.

נעשה טראש לצד סיקור קל וכל אחד יסביר לכם בזמן אמת למה המשחק הזה כל כך הולך להיות שלו ולמה הקבוצה היריבה הולכת לקבל תבוסה בראש ונקווה שיתפתח משחק מהנה ומותח כדי שלא מאוד מהר צד אחד יודה בתבוסה שלו (ש: אלדד תתכונן לתבוסה הזו! משחק בית היום! אין מקום לטעויות! זה שלנו וסטף יראה לכם מאיפה משתין הדג ואיזו עיר באמת יותר אדירה בקליפורניה!).

לפני המשחק אני (אלדד) רוצה לראות את ה -האדל של השחקנים במנהרה, משהו שאנחנו לא זוכים לא בסקרמנטו. דווקא היה כיף, יש משהו מגניב גם בפועל, לא רק בראש, לראות את לברון ודיוויס מטווח אפס (ממש אבל), וגם יש בזה משהו מאוד מציאותי – אין את מוזיקת הפומפ-אפ של הטלוויזיה, הם מרגישים כמו אנשים רגילים בסה"כ, שמצד אחד זה הגיוני ומצד שני בכל זאת מדובר בסטארים שעבדו מאוד קשה והגיעו להישגים ש – 99.999% מהאנשות לא הגיעה ולא תגיע אליהם (כן, אני זוכר שיש הישגים גדולים מלזכות בתואר בכדורסל).

האמת שגם בחימום על הפרקט, לראות את סטף, ובמידה מסויימת גם קליי ודריי, יש בזה משהו מיוחד בראש, אבל באותו זמן הכל מרגיש כאילו אני רואה סתם בן אדם רגיל, שבחיים לא הייתי מנחש שהוא אחד מהגדולים בהיסטוריה של המשחק. אבל גרין, רואים שהוא משוגע…

אבל דווקא באולם עצמו יש אווירה מיוחדת מבחינתי. שגב כבר רגיל כמובן, ואנחנו הרבה מעבר לימי הזוהר הגדולים שהוא חווה פה, אבל להכנס לאולם כזה, עם כל מה שקרה פה בעשור (בערך) האחרון, מרגיש סוג של ייראת קודש. האולם בסקרמנטו אדיר, וכיף ממש לבוא לשם, אבל פה? ההרגשה שאם הקירות יכלו לדבר, היית שומע את ההיסטוריה וההיסטריה שהאולם הזה חווה עד לא מזמן.

כל זה לא מורגש בהצגת השחקנים מצד שני. הקהל רדום, ההצגה די דלוחה למרות הזיקוקוים, ופה ההשוואה לסקרמנטו די מביכה, האמת. 

פיקנטרינה אחרונה, כספי באולם, מחליף חיבוקים עם דריי וקלי ולא ממש שש לפתח שיחה עם שני הכתבים הישראלים (כן אמר שלום ולחץ יד)

מספרים בקטנה:

31 – נקודות של ג'ונתן קומינגה במשחק ההפסד לסקרמנטו זהו שיא קריירה אישי לכישרון הצעיר.

14 – פעמים שסטף קלע 6 שלשות או יותר למשחק.

20 – נקודות או יותר במשחק של קומינגה בחמשת המשחקים האחרונים. 

כיף! גם לברון וגם דייויס משחקים, יאללה בלאגן!

חמישיות:

גולדן סטייט: סטף, קליי, וויגינס, קומינגה, דריימונד.

לייקרס: די ראס, ריבס, פרינס, לברון, דייויס.

מהלך המשחק:

ראש בראש – א (אלדד) ייצג את הלייקרס. ש (שגב) ייצג את הווריורס.

רבע ראשון:

ש – אלדד, ברוך הבא לעיר הכי מדהימה בקליפורניה! מקווה שאתה מוכן לספוג תבוסה כואבת!

א- חמוד אתה. יש לך מל שסטף פישל בפוזשן האחרון מול סקרמנטו כי אולי הוא יבוא עם האקסרטה אש שאתם חיבים כדי לנצח

הנה דייויס דופק לך דאנק על הראש במהלך הראשון, לך הביתה

ש – דריימונד! יאללה בכל הכוח! נקודות ראשונות של גולדן סטייט.

א- הלייקרס שוב הולכים פנימה, איזה תשובה תהיה לעם לגיימס ודייוויס? גרין בטח ייצא עוד פעם בהרחקה על עוד שטות ואז בכלל תגיד שלום

א- בינתיים כשהם זורקים ולא כל השאר, אנחנו קולעים. בסוף גם ד ראס אוסטין יקלעט ואז לא נראה אוצכם באופקץ הבעיה שבהגנה אנחונ כלום בינציים.

ש- דריימונד הקלע המוביל שלנו, איפה ההגנה שלכם?! כבר 9-6! עיר המלאכים עלאק! עיר השלדים אולי.

א- עזוב אחי, דיוויס ולברון בלי החטאה בינתיים, באו לעבוד, 11-9 לנו

ש- תכתוב…תכתוב…בינתיים סטף תופר שלשה! 7 דקות לסיום הרבע הראשון, 12-11 לווריורס! יאלללללה סטףףףףףףף!

א-ואז החטיא אחת. זה לא סטף של פעם. בינתיים ריבס וראסל קלעו, מהלכים יפים. משחק כיפי בינתיים, קצב גבוה, מהלכים יפים ופספוסים הזויים על הטבעת. טיים אאוט, 15-12 לייקרס. 11 מהנקודות שלנו על 2 שחקנים.  

וגם בקהל אני מצח, משחק סבבה והקהל בכל זאת ממש רדום. קהל קונצרטים שבע. בסקרמטו היה אש וטירוף עכשיו.

ש- וויגינס קולע שתיים בחזרה מפסק הזמן ועכשיו כל החמישייה הפותחת של הווריורס כבר קלעו. משחק קבוצתי זה אנחנו!
א- מאז הטיי אאוט כן. 7-0 לכם במהלכים יפים. אבל השנה אתם לוזרים אפילו יותר מהלייקרס. ודאנק של לברון על הראש שלך

ש- לא יודע אלדד, אני מבין שלברון הגיע רותח ואחרי 8 דקות יש לו כבר 19 נקודות…אבל…..אתה ראית כמה לוהט סטף? בא לפצות על ההפסד לפני יומיים! 11 נקודות! 3 אסיסטים, 3/5 מהשלוש וכל זה ב-9 דקות על הפרקט! אש! 24-21 למקומיים!

א- לגמרי, לכן כתבתי שהסיכוי היחיד שלכם זה הפאדיחה שלו מול סקרמנטו

א- ריבס עם פאול תוקף, אחרי איבוד מוזר מקודם, התחיל מאוד מפוזר. טיים אאוט לייקרס, ביתרון 25-24, למרות סטף קארי. קיצר, עוזב אותך, אין לכם מספיק בשביל לנצח השנה. אפילו את הלייקרס המגמגמת.

א- סטף לא על המגרש וממש אין לכם את זה. הגנה, התקפה, אין כלום אחי. אנחנו קולעים  סלים קלים בפאסט ברייק אחרי ההחטאות שלכם, 33-27

ש- התכוונת להגיד השופטים איתכם למרות שהמשחק אצלנו, אין שריקות בצבע, שאריץ' מרגיש במלחמה ובלי דם הוא לא יגיע לקו היום.

א- די לדמיין פאולים ולבכות.

סיום רבע ראשון: 33-30 לייקרס.

רבע שני:

ש- פודזייייייי! ברוך הבא למשחק ילד! כבר 5 נקודות לפרוספקט הענק שאני כנראה מגזים בהערכה שלי אליו אבל אנחנו פה בשביל קרב ובקרב צריך לנצח והניצחון יגיע היום גם בעזרתו של ילד לבן וג'ינג'י. 35-34 ווריורס, זו הדרך הנכונה ועוד בלי סטף על הפרקט!

א- אתמול בלילה ניחסת את קאמינגה. נתן 5 משחקים טובים, בינתיים כלום היום. כל פעם שאתם חוזרים לטווח נקודה אנחנו מזכירים לכם לא לדמיין נצחונות. טיים אאוט ווריורס, 39-34 לייקרס, 9:46 לסיום. ואנחנו בהילוך שני עם סגל לא מי יודע כמה ועם דיוויס על הספסל.

ש- אני חושב שסטף היה חותם על סגל כזה כמו של הלייקרס, העניין הוא שפשוט צריך אולי לאחד בין דארווין האם לסטיב קר ולייצר מאמן אחד סבבה ולא שניים גרועים. דארטיב האר! או סטארווין קרם, כן…כנראה שהשני יותר טוב (: .

א- חחח….

ש- פודזי משאיר אותנו בחיים כשסטף לא פה, עוד שלשה של הילד האדיר, רק מינוס 2.

א- טוב שיש לכם את קליי, 1 מ-6. וקאמינגה עם 1 מ-5 אבל כולן כמעט ממש מחת לסל.

ש- בקיצור שנינו הבנו, סטף נגד לברון אחד על אחד, שניהם בתצוגות אדירות לתחילת המשחק ומי שיסיים עם יותר נקודות הקבוצה שלו תנצח. אפשר להסכים על דיל כזה?

א- ניסיון יפה אבל נראה לך ששכחתי שיש לנו את דייויס? כבר יש לו 8 נק ו-7 רבאונדים ב-12 דקות. וגרים בדיוק הבין שהדרך היחידה שלו לעצור את דייויס זה בבושידו. משחק שלנו.

ש- טוב מה אפשר להגיד, אנדרו וויגינס בא לשחק כדורסל וזה מרשים אותי, גם כי זה נדיר וגם כי חשבתי שזהו, זה נגמר ולא נראה עוד באמת משחקים טובים של הוויגי-וויג, הוא ללא ספק הגיעה יום נלחם בהגנה ונותן אחלה יעילות בהתקפה, 4/5 מהשדה, 9 נקודות! לא תרם הרבה מעבר אבל נותן הרבה גוף ותנועה שעוזרים להכל להתחבר.

א- וואו, הקהל פה יודע להשמיע קולות! עליתם ליתרון 2, קהל הקונצרטים מראה סימני חיים.

ש- קומיננננננננגהההההה! ניחסתי לא ניחסתי, יש פה כוכב! איזה דאנק! הקהל באוויר, אלדד מקבל פה קצת אווירת צ'ייס סנטר כמו שצריך! 54-50 לווריורס, 4:17 דקות לסיום המחצית הראשונה, כיף חיים!

א- דאנק יפה (בלי אף מגן לידו) ואולי יהיה כוכב, אבל לגבי היום אל תיסחף. 3 מ-8 ו- 2 ריבאונדים ב-14 דקות.

א- חוזרים מהטיים אאוט עם שלשה של ריבס , דאנק של דייויס ולחץ גבוה בהגנה שמוביל לחטיפות. אבל אז ריבס מפספס שלשה פנויה, ו-וויגינס בסל ועבירה. 55-57 לג"ס.

ש- שאלה, מה אתה רוצה שאני אתן לך בשביל שתיקח ממני את קליי תומפסון, האופי המעצבן שלו והיכולת העלובה שלו השנה?

א- את כל טבעות האליפות שהוא עזר להביא לך…בינתיים ראסל מאזן אותו עם 1 מ-7 ב- 16 דקות וקבלת החלטות איומה.

ש- לא צריך להגזים, אבל אני מוכן לצרף את הכשרון המדהים של קורי ג'וזף, מספרים עליו שהוא אחד הקלעים הטובים בליגה ויודע גם לעשות הגנה.

א- אתה סוחר הוגן סה"כ, לא מנסה להפיל חבר בפח. סבבה, תביא את וויגינס בכושר של היום. הולך? כי הוא הכי מכאיב לנו בינתיים.

ש – דיל!, בינתיים לברון עושה פה פלופ, מנסה להוציא מקומינגה עבירה שלישית וסטיב קר קורא לצ'אלנג' במחצית הראשונה! קר מפתיע אותי, תיכף נראה אם הוא גם זוכה בזה, לדעתי לא היה כלום, לברון נשען על קומי ונפל. סה-טו.

א-אמת, פאול לא היה פה.

ש- שופטים מכורים כבר אמרתי? הצאלנג' נכשל, עבירה של קומינגה, לברון הולך לקו ל-2. עזוב פאלינקה העביר פה איזה משהו לשופטים. קומינגה ירד לנוח עם הבעיית עבירות שלו.

א-מה שעצוב זה שאתם כבר לא פונקציה. אם להעביר מעטפה לשופטים זה לא במשחק מול אחת מנמושות הליגה… (מגזים קצת אבל בכל זאת, תסתכל בטבלה רגע)
ש – אאוץ', אני לא יכול שלא להסכים איתך.

ש- יאבללה! לברון הורג אותנו.

א- איזה סל עם הבאזר לסיום המחצית! 7 מ-10 כולל 2 מ-3 לשלוש, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. מה עם סטף? לא מאוד רחוק, 16 ב 6 מ-10 ו-5 אסיסטים.

תוצאת מחצית: 68-63 ללייקרס.

סיכום מחצית:

משחק מצויין בצ'ייס הערב, לברון וסטף מובילים את הקבוצות שלהם למה שנראה כמו משחק צמוד ומלא בתהפוכות.

ללברון דייויס עוזר, לסטף הערב זה וויגינס, קומינגה לא רע בכלל אבל החטיא כמה וכמה זריקות שהיה חייב לשים בפנים ממש ממרחק מילימטר מהסל.

א- מסכים עם כל מילה. בינתיים וויגינס הוא האקס פאקטור. מהצד השני דיוויס הוא הרובין של בטמן ג'יימס הערב, 15 נק, ב 7 מ-9 ו- 7 ריבאונדים, נרגע אחרי פתיחה חזקה

לברון מסיים את המחצית עם 18 נקודות, 4 אסיסטים ו-5 ריבאונדים בפריקינג 70% מהשדה על ווליום של 10 זריקות.

ואנדו עם הפלוס מינוס הכי טוב הערב בינתיים, 14+, תרם 8 נקודות ולא פחות מ-3 חטיפות במחצית.

אצל הוורירוס זה כמובן סטף – 16 נקודות לצד 5 אסיסטים, 60% מהשדה ב-17 דקות.

וויגינס עם 14 נקודות ולא הרבה מעבר אבל נוכח מאוד על הפרקט.

קומינגה פותח הערב אבל יורד למחצית עם 3 עבירות וצריך להזהר לא לספוג את הרביעית מוקדם מידי, בינתיים הילד עומד על 12 נקודות, 4 ריבאונדים ואסיסט, 4/9 מהשדה.

רבע שלישי:

ש- קומינגה תופר שלשה לכבוד תחילת המחצית השניה! כוכב. 15 נקודות.

ש- מה ההפך מכוכב? קליי עם 1/9 מהשדה – אסון.

ש- וויגינס!! אלדד בשקט ובצדק! הווריורס עלו בטירוף!!! ריצת 13-2 שמובילה היישר לטיים אאוט של לייקרס, אנחנו רק 3 דקות מפתיחת הרבע השלישי.

א-אין מה לעשות, אפילו בעונה כזו רבע 3 זה תמיד פוטנציאל לצרות מול ג"ס. מביך שהלייקרס עלו כ"כ מנומנמים לרבע ה-3 מולם. אבל תזכור, לכל רבע שלישי יש רבע רביעי…

ש- צודק, אם לא לכל רבע שלישי היה רביעי, נראה לי שגולדן סטייט היו מחזיקים עכשיו 8 טבעות ולא 4.

ש- אפילו קליי קולע ברבע הזה! שלשה ראשונה לתומפסון מתוך 6 נסיונות מרחוק.

א-כשהולך אז הולך. כל זריקה נכנסת, וללייקרס כלום. השאלה כרגע היא מה יהיה גודל הבור בתחילת הרבע הרביעי.

ש- אווירת שיא! קליי עם עוד שלשה! טוריאן פרינס חוטף טכנית של עצבים, 87-73 ווריורס ועוד זריקה מהקו אחרי הפסק זמן פאניקה שהאם לקח.

מדד רבע שלישי: 5 דקות מאחורינו, לייקרס – 5, גולדן סטייט – 24!

א- מטורף. ברמה של לשאול איפה הם מתחבאים כל שאר העונה.

חוזרים מהטיים אאוט ולברון לוקח אחריות. פאול עליו, קולע 2 מהקו.

דייויס על הפארקט אחרי עבירה של סטף, מחזיק את ה you know what. אבל הוא על הפרקט הרבה זמן, זה נראה רע.

ש- לא יודע אם זה האיזור הרגיש אבל הוא בקושי הולך, אם דייויס בחוץ זה לא רק סוף המשחק של הלייקרס היום זו יכולה פציעה משמעותית מאוד.

לשמחת כולנו בינתיים הוא עומד על הקו לזרוק את השתיים שלו, מה שאומר שאולי הוא בסדר ויוכל להמשיך, אם הוא לא היה זורק את הזריקות הוא לא היה יכול לחזור למשחק הערב.

הוא לא זז אחרי הזריקות. יורד בצעדים איטיים מאוד מאוד לעבר חדר ההלבשה.

שנינו מקווים שהוא יהיה בסדר ויחזור בקרוב, מכה אנושה ללייקרס.

א-כנראה שנגמרה התחרות להערב אלא אם זה ייגרום ללברון להתפוצץ

ש- שיט א. כי נראה שלברון אכן מעלה הילוך, שיט ב. זה כל כך קלאסי ווריורס 2024 להיות מדהימים ל-5 דקות ואז להיות ממש גרועים שוב ולהחזיר את הקבוצה היריבה למשחק.

א- יופי, שיהיה מעניין, מי רוצה גארבג טיים של כמעט מחצית שלמה? (וגם שנינו אוהדי לייקרס…). טיים אאוט קר, 88-81 ג"ס, 4:46 לסיום הרבע. וונדרבילט עם 11 נק ו-6 ריבאונדים

לברון ממשיך, ריצת 12-1 ללייקרס , 88-85 לגולדן סטייט.

88-87, לברון יורד לנוח ואולי יש לכם סיכוי פשוט כי הוא לא יוכל לסחוב רבע וחצי ככה ולנו אין מישהו אחר שבאמת יכול לסחוב את הקבוצה. קבלת החלטות גרועה של כולם היום. ריבס בהעדרו מנסה.

ש- קורי ג'וזף! שלשה! האם הוא המושיע הפעם אחרי ההעלמות המוזרה של גולדן סטייט דווקא כשדייויס יוצא מהמשחק?

א-זה די ריבס נגד ג"ס כרגע, 91-89 ג"ס, חבר של שגב קליי מעיר את הקהל בשלשה, ריבס בזריקה נואשת, ושוב קליי. לברון חוזר לעצור את המפולת ומוסר להאלי הופ. אבל מעבר לזה, כל נסיונותי כושלים כי הוא מנסה לשלב אחרים במשחק ו-וואללה, זה לא היום של אף אחד מהלייקרס, בגדול.

ש – מה זה שוב קליי?! אחרי מחצית ראשונה עם 1/8ש מהשדה ו-2 נקודות בלבד הקליי המתוקן שלנו עומד על 14 נקודות, עם 4/6 מהשלוש ברבע השלישי!

א- סוף הרבע, ג"ס עם הבאזר, וריצה של ג"ס בסוף הרבע משאירה אותנו עם 99-91 ונראה שהכל יקום וייפול על לברון עבור המלאכים. 36-23 לג"ס ברבע השלישי. אחרי שהוא נפתח ב- 24-5 ודייוויס גם נפצע, אפשר לומר שהלייקרס הצליחו לשרוד ולהגיע במצב סביר יחסית, מבחינת התוצאה, לרבע המכריע. השאלה היא האם חסרונו של דייויס והיכולת הרעה של כמעט כולם לא יהיה יותר מדי עבורם.

רבע רביעי:

א- שתי הקבוצות מתקשות לקלוע כל עודהמשחק של הלייקרס לא מפוקס על לברון. דקה וחצי בלי נקודות משני הצדדים עד אסיסט של לברון לשלשה של האצימורה, ללברון כמעט טריפל דאבל עם 24, 10 ו-8

א- 9 לסיום, דייויס חוזר. ראסל ממשיך לנסות ולהחטיא, 103-96 ג"ס

ש- אני מייצג את גולדן סטייט אבל כל כך שמח שדייויס חזר. כפרה עליו.

ש- קליי שמע שאני רוצה להעביר אותו בטרייד והוא נותן מחצית שניה לא פחות ממדהימה, כרגע, 7:33 לסיום המשחק, 18 נקודות לצד 3 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. מזכיר שוב, הוא ירד למחצית עם 2 נקודות בלבד! אחלה קליי (למרות שאני באמת חושב שהוא צריך לא להמשיך בקבוצה עונה הבאה).

א- גם האחוזים קצת השתפרו… 1 מ-8 במחצית, 7 מ-18 עכשיו 

טיים אאוט לייקרס לצלילי מוסיקה לטינית באולם, 107-98 ללוחמים וזה נראה ששגב גם ינצח וגם יפסיד באותו משחק. ריספקט!

ש- זה נכון בכל מקרה שאני גם אנצח וגם אפסיד אבל נראה שיהיה מותח עד הסוף, דייויס על הקו יכול להוריד את ההפרש ל-2 בלבד ואכן עושה את זה. 107-105! 6 דקות לסיום.

א-אם הלייקרס מנצחים היום זה למרות ראסל. לא מבין למה הוא ממשיך לנהל את המשחק של הלייקרס ביום שכזה. ובמידה פחותה אבל גם נכונה, למרות ריבס.

א-טוב שגב ניחס את הלייקרס ומאז שכתב, הטאות מוזרות מזריקות קלות. 111-105 

ש- תוסיף גם פציעה של ואנדו ובכלל אני לא יודע מה קורה כאן, הרבע האחרון הוא בדרך כלל העונה שייך לקבוצה שמשחקת נגד גולדן סטייט.

א-שכחת שגם הלייקרס זוועה העונה. אשכרה סקרמנטו הקבוצה הבכירה של קליפורניה העונה וזה למרות שגם היא בנסיגה

ש – הייתי מסכים אם הקליפרס לא היו מורכבים מחמישה אולסטארים בעבר(חלקם גם בהווה).

ש- סטףףףףףףףףף שלשה! 114-105!

א-נכון, איכשהו אני תמיד שוכח לספור את הקליפרס…. הרגל של שנים רבות

טיים אאוט סטיב קר, 114-109 ווריורס, 3:13 לסיום. איכשהו זה עדיין צמוד.

ש- דריימונד מה לעזאזל אתה עושה?!?! די ראס החטיא מהקו ודריימונד נכנס לצבע מוקדם מידי, ההזדמנות החוזרת של די ראס בפנים, רק מינוס 4.

א-דייויס מחזיר לו עם צעדים. מעניין שהלייקרס לא משחקים כמעט בכלל על לברון ברבע הזה. וגם לא הרבה על דייויס.

א-דווקא סטף בסדרת זריקות מזעזעות משאיר את הלייקרס במשחק

ש- כמה קיללת את די-ראס, שלשה שלו ואתם מובילים, לא יאמן! וכמה החטאות של סטף בדקות הקריטיות…כמה….

א- משחק של הפוך על הפוך. אבל מתוח ומעניין, מה לנו כי נלין. יושבים ביציע כמו שני הזקנים מהחבובות… רק נהנים.

א- צאלנג של האם, 115-114 לייקרס, 1:27 לסיום. 

ש- בום! אנסקסספול! צאלנג נדחה. וויגינס הולך לקו לשתי זריקות.

ש- אויי וויגי……מחטיא את הראשונה, לפחות תן לנו שוויון…..וויגיייי…..מחטיא!! איזה באסה איתך.

א-איבוד של לברון, הפוך על הפוך היום

ש- דייויס לקו אחרי עבירה של סטף בניסיון לקחת ריבאונד מהחטאה של ריבס…דייויס קצת יותר טוב מוויגינס מהקו, פוגע בשתיהן, 3 הפרש, טיים אאוט, 117-114 ללייקרס כשיש לנו עוד 29 שניות לסיום. מטורף! בחייאת בחייאת בחייאת, תנו לי שלשת שוויון של סטף בחייאת!

א- לא אמרת שאתה אוהד של הלייקרס??

א-שים לב לליקרס מהקו – 91.4%, 32-35, חמסה חמסה חמסה

ש- סטף מחטיא משלוש, ריבאונד קומינגה, קליי מנסה…..שריקה של השופטים! מה קורה שם? כדור לייקרס?!

אני בהלם! לא ראיתי דבר כזה בחיים! שריקה בטעות של השופט מביאה לכדור ביניים באמצע המגרש.

ש-סטף עם לייאפ מהיר מוריד את ההפרש לנקודה אחת בלבד, עבירה מהירה של דריימונד על דייויס שילך לקו לשתי זריקות, לא הבחור שהייתי רוצה לראות על הקו כרגע. 14.7 שניות לסיום.

דייויס עם הראשונה…….מחטיא!!!!!!!!! לא יאמן! 117-116, יש לו עוד זריקה אחת!

דייויס….עם השניההה…….בפנים.

14.7 שניות לסיום, טיים אאוט סטיב קר, מינוס 2. מה אומרים? ללכת על שלוש לגמור את המשחק או על 2 קצת יותר בטוחות והארכה?

א- היה שקוף שניחסתי את הלייקרס עם ציון אחוזי הקליעה מהעונשים. דייויס היה עם 6 מ-7 מהקו עד עשכיו. לפחות קלע אחת. אבל שלשה של סטף והוא ייתחרט על ההחטאה שלו מאוד. או אולי קליי יהיה הגיבור? 

ש- הימור שלי, ווריורס לוזרים ילכו על שתי נקודות וניסיון להגיע להארכה, יחטיאו ולייקרס ינצחו. זה ההימור 

שלי.

א-אני מהמר על שלשה של גס וניצחון להם

ש- צדקתי בהימור על שתיים. סטף סבסב את דייויס, פספסתי בקטע של ההחטאה, הארכה חברים 118-118 איזה משחק!

א-מטורף לגמרי, אבל, 5.9 לסיום, ללייקרס יש התקפה אחרונה והם נותנים לדייויס להוביל כדור?? מה נסגר? 

הארכה (איזה כיף! המשחק האחרון שלי אגב היה הארכה כפולה, סקרמנטו נגד אורלדו):

א-אולי ההארכה היא כדי שלברון ישיג את הטריפל דאבל שלו? 

א- שתי הקבוצות הולכות פנימה בתחילת הרבע וקולעות, לברון וגרין. ואז דייויס מחצי מרחק נותן ללברון את הטריפל דאבל, וללייקרס 2 יתרון

ש- יא רבנאן איזה בלוק של דריימונד על ניסיון שלשה של דייויס. אגב החטאות שלשות, סטף אומנם קלע 6 שלשות היום, אבל הוא זרק לא פחות מ-17 זריקות מעבר לקשת.

א-ג'יימס עם עוד 2. לוקח פיקוד בהארכה ובאמת אני לא מבין למה לא היה כך גם ברבע ה-4.

הארכה שקולה מאוד, שוויוןנ 124 באמצע

א- גיימס מחטיא, לוקח את הריבאונד של עצמו וקולע, סטף מחטיא זריקה קלה וגיימס מוסיף אסיסט לריבס, 128-124, 1:40 לסיום. 30-17-11 לגיימס, 27 לדייויס עם 13 קרשים, איכשהו 20 לראסל. טיים אאוט ג"ס.

א-קליי מחטיא שלשלה, גיימס עם עוד קרש, טיים אאוט לייקרס 1:22 לסיום

ש- שופטים מכורים מה זה הדבר הזה?! כל נגיעה קטנטונת ישר שריקה.

ש- 1:06 לסיום, חייבים סל !!! וואווווו! סטף מועד, מקבל את הכדור באיחור של 10 שניות ותופר שלשה מהפינה, מינוס אחד בלבד!

ש- דייויס מחטיא שלשה מהפינה, איזו הזדמנות! סטף מחטיא! באסה! עבירה מהירה על די-ראס שילך לשתי זריקות מהקו בניסיון להעלות ל-3 הפרש. יש עוד 11 שניות לסיום שזה מספיק זמן להתקפה מסודרת שתסתיים בשלשת שוויון והארכה שניה, כן. נשמע לי טוב. תודה.

הראשונה של די ראס בפנים….השניה…..חלק. 130-127, טיים אאוט אחרון של סטיב קר.

א- התקפה על כל המשחק והלייקרס שוב הלכו על שלשה של דייויס. מה??? הוא עם 0 מ-4 מהשלוש. למזלם סטף החטיא אבל איזו קבלת החלטו מוזרה, שוב.

א- טוב אז לקראת סוף המועד החוקי הזכרתי שלשה של קליי לנצחון… אז הנה היא באה, לשוויון.  

ש- קלייייייייייייייייי, כבר שלחתי אותו לעבוד בזבל, לא ולא! בום! שלשת שוויון, 130-130, טיים אאוט לייקרס, 5.9 שניות לסיום וגם זה מספיק זמן. איזו הגנה מזעזעת של לייקרס לכדור האחרון של הווריורס.

א- שוב 5.9 לסיום כמו קודם. האם גם הפעם יתנו לדייויס להוביל כדור?

א- לברון… נכנס, עולה לזריקה קשה… פנימה והחוצה, הארכה שניה!

הארכה שניה!:

ש- בתור אחד שמסקר את גולדן סטייט כבר 3 שנים, זה אחד המשחקי עונה סדירה המהנים שהיו פה בצ'ייס.

א-איזה כיף להתארח פה חבר. ועוד במשחק שכזה.

א-גיימס עם שלשה אדירה, איזו דרך לפתוח את ההארכה. זמן לא קצר אחרי זה, הודעת מערכת מהכרוז – רק 2 נקודות.

ש- שלושה שחקנים של גולדן סטייט עם 5 עבירות (קליי, וויגינס, קומינגה), נראה אם הם יצליחו להשאר עד הסוף. קליי כרגע על הספסל.

א- ראסל עולה לזריקה, אני "מה אתה עושה? וואו איזה סל!" חחח…

ש- לברון גומר עלינו, לא יאמן שהבחור בן 40 עוד ממש קצת, הארכה שניה והזריקות שלו כל כך יפות ונראות ממש ללא מאמץ.

א- 44 דקות על המגרש ללברון, מטורף, ואני באמצע הרבע השלישי פקפקתי בכמה זמן הוא יוכל לסחוב את הלייקרס הערב. 137-132 לייקרס

ש- קומינגה על הקו זה תמיד יגיע עם חוסר ביטחון. קולע אחת משתיים, 137-133 לייקרס.

ש- סטף נכנס על דייויס ומסיים יפה, 40 נקודות לקרי.

ש- קלייייייייייייי! שלשה! מינוס 1.

ש- סטףףףףףףףףףףףףףף הקהל בטירוףףףףףףףף! חטיפה של וויגינס לדי-ראס הובילה להתקפה שנגמרה בשלשה אדירה של סטף מול היד של דייויס, 141-139 לווריורס, 1:14 לסיום!

ש- קליי תומפסון עם עבירה שישית, הראשון מהמחומשים של גולדן סטייט שיוצא, פודזי נכנס.

א- בין לבין, ראסל עם 2 מסירות שערורייתיות, שתיהן הפכו לאיבוד כדור, הראשונה במזל התגלגלה אל דייויס שקלע. והנה עוד איבוד שלו… ושלשה שלו! 

א- החטאה של ג"ס, ועבירה שישית של וויגינס על ריבס. 142-141 לייקרס ושתי זריקות 13.6 לסיום. קולע רק אחת מ-2, ושוב אותו סיפור… ג"ס ילכו על שתיים או 3? לדעתי עכשיו הם ינסו שלשה, עם בעיית העבירות שלהם והעייפות. וסטף יקלע

ש- הימור מספר 3,243,211: הארכה שניה, כולם גמורים, הפעם הולכים על הכל או כלום, שלשה של סטף עד המוות.

א- שלשה של סטף! נקודה יתרון, הקהל בטירוף (או שלום!), 4.7 לסיום. וואו

א-האם לברון יוכל לענות? לדעתי ג"ס מנצחים

ש- בוםםםםםםםםםםםם! צדקתי! מדהים! 144-143 אלוהים איזה משחק לפנתיאון!

א- לייקרס לא מצליחים להוציא כדור, טיים אאוט.

א- לברון הולך פנימה… מחטיא! אבל עבירה של גרין. לברון על הקו, 1.2 לסיום

אחת בנפים…

וגם השניה!

זריקת התאבדות של סטף, אין מצב…

הלייקרס מנצחים, 145-144, אי-זה משחק!

ש- ניצחת אלדד, כל הכבוד, ככה זה אצלנו מארחים אנשים כמו שצריך, מה כן? אם זה המשחקים שקורים כשאנחנו מסקרים יחד – – – – תבוא כל יום!!!

א- וואי וואי וואי, היה שווה לעכבר הכפר לנסוע לעיר הגדולה! כמה כיף! קודם כל להתפנן ביחד, ואז גם משחק שכזה… עכשיו נשאר שתבוא להתארח במשחק בסקרמנטו. לא יכול להבטיח שתי הארכות אבל כיף גם אצלנו. הקפה עלי.

סטף מסיים על 46 אבל רק 9/21 לשלוש, קליי 24, קאמינגה ו- וויגינס 22 כ"א, גרין 14 קרשים -11 סוכריות.

בלייקרס גיימס עם 36-20-12, דייויס 29 ו-13 , ראסל 28, ריבס 22 באחוזים רעים (חוץ מאשר מהקו) וגם וונדרבליט ראוי לציון

הלייקרס משפרים עמדות בקרב על הסיכוי להמשיך אחרי העטנה הסדירה, וג"ס מתחפרים עמוק עוד יותר בבור ונראה שאולי אולי הם יסיימו את העונה מוקדם ממה שניתן היה לצפות. 

Eldad Ben-Moshe

נדבקתי בחיידק בתקופת השואו טיים של הלייקרס של מג'יק, קארים ושות'. חי בצפון קליפורניה, ועובד כ- coach - אבל מסוג אחר... (https://www.betterlifeawareness.com)

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. עוד לא קראתי, אבל אחלה תמונה שמתם בכותרת!
    מציע שאנשים ינחשו מי זה שגב ומי אלדד (הרי אף אחד לא ראה אתכם פה…).
    אני מהמר ששגב עם המשקפיים.

    1. תודה!
      כרגע עוד לא מפרסמים מי זה מע, ניתן לכם להמשיך לנחש, ואדבר בשם עצמי, אם אני ביישוב הכפרי אחשוף את שמו. אם זה שגב, נראה… אני לא יודע אם הוא רוצה שכל המעריצות יבואו אליו לכפר לבקש חתימה

    2. שמתי לב שבילבלתי בין שאלת מי זה מי לבין השאלה מי גר בכפר . אבל השאלה השניה בכלל לא נשאלה כי כתבתי בכתבה שאני עכבר הכפר, אז עשיתי קצת סמטוחה בתשובה הקודמת שלי…🤷🏻😂
      אני ב grass valley, ca…

  2. איזה יופי של סיקור! ממש מושקע ומפורט.
    לא דיברתם מסיק על האוכל במזנון של העיתונאים.
    "מניאקים, כל היחידה הזאת מניאקים" – זכיתם במשחק שייזכר להרבה זמן.

  3. כל הכבוד, תפסתם משחק היסטורי.
    הסיכוי שנקבל עוד סדרת פלייאוף משמעותית בין לברון והווריורס הוא נמוך מאוד.

    יפה לראות שלא שכחו שמה את עומרי כספי.

  4. שגב ואלדד – הדבקתי את הפוסט שלכם. כל פוסט מהאולם עצמו חייב להיות מודבק. בצד שמאל של העריכה יש מקום להדביק את המאמר כך שיופיע בשורה הראשונה. אם ישנה בעיטיה – התקשרו לעמיחי. בשעה 8 כערב שלכםמ הורידו את ההדבקה

כתיבת תגובה